Filozofija| Muzika

Nature vs. Nurture

G.Cross RSS / 24.02.2020. u 21:49

 

 Uz svu ovu kakofoniju razgovora o Koronavirusu meni se vraca pitanje : Ko smo mi jesmo li samo posude u kojima DNK putuje kroz veme ili i nasa iskustva definisu ko smo mi.

 

Pomenuh na drugom blogu seriju "Counterpart" koja govori da su nasa iskustva  itekako vazna.

 

 

 

Druga serija je "Orphan Black" mnogo "laksa" ali serija koja definitivno tvrdi fuck Experience , DNK je sto odredjuje nase zivote ma sta ti pokusao.

 

 

 

Poslednjih par dana mi je apsolutno jasno.

Kao i uvek, to je oboje , i genetika i iskustvo...

Mabel, dobitnik British Female Solo  Artist 2020 ima gene svoje majke i iskustvo njene podrske ceo zivot.

 Mabel je kcerka najlepse  i najseksipilnije zene moje kasne mladosti Neneh Cherry.

 

 

 

mabel-brit-awards-2020-1.jpg

 



Komentari (836)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 17:42 29.02.2020

Re: ...


ko je rekao da mi je drug?


Dobro, de, nije ti drug. Nije to poenta.

Au, šta je ovaj brat anarhista uzeo za pravo njemu i njegovim anarhistima. Feminizam, pacifizam, antikolonijalizam, muško-ženska odeljenja.... Bokte, verovatno su i Cedevitu izmislili.

A plaća Balša anarhista porez ili odmetne u šumu kao u Rokiju 1?

docsumann docsumann 17:49 29.02.2020

Re: ...

Au, šta je ovaj brat anarhista uzeo za pravo njemu i njegovim anarhistima. Feminizam, pacifizam, antikolonijalizam, muško-ženska odeljenja.... Bokte, verovatno su i Cedevitu izmislili.


čovjek izučava anarhizam, pisao o njemu...
valjda zna o čemu piše
mirelarado mirelarado 17:52 29.02.2020

Re: ...

Pa pričam o većini, naravno da neću odgovor bazirati na marginalnim grupama tipa anarhisti koji su i ovako u promilima a njihovih 99 posto članova još živi sa mamom i tatom i anarhuje da bi zbarilo cice sa društvenog smera.


Eh, u šta se svet pretvorio... Moji ispisnici sa PMF-a morali su da čitaju (i nose pod miškom) Prusta, Kjerkegora, ili barem Sartra, a ovi sad se samo deklarišu kao anarhisti i - obavljen poso.
docsumann docsumann 17:55 29.02.2020

Re: ...

A plaća Balša anarhista porez ili odmetne u šumu kao u Rokiju 1?


to ti kažem, barataš sterotipima pokupljenim sa neta.
alselone alselone 17:57 29.02.2020

Re: ...

to ti kažem, barataš sterotipima pokupljenim sa neta.


Ček, ti si definisao anarhiste na početku ovog razgovea kao one koji ne poštuju autoritete. I sve što sam te pitao od tada je da li ih ne poštuju uvek ili samo pomalo.
docsumann docsumann 18:05 29.02.2020

Re: ...

alselone
to ti kažem, barataš sterotipima pokupljenim sa neta.


Ček, ti si definisao anarhiste na početku ovog razgovea kao one koji ne poštuju autoritete. I sve što sam te pitao od tada je da li ih ne poštuju uvek ili samo pomalo.


u granicama mogućeg, ili još bolje realnog


EDIT: pod autoritetima, ovdje se naravno, podrazumjevaju lažni ili nametnuti autoriteti (recimo Milo, kad smo već u CG), nikako oni dokazani u profesionalnom životu, naučnici, umjetnici, stručnjcci u svojim oblatima
alselone alselone 18:09 29.02.2020

Re: ...

u granicama mogućeg, ili još bolje realnog


Manje više smo svi onda anarhisti.
docsumann docsumann 18:11 29.02.2020

Re: ...

alselone
u granicama mogućeg, ili još bolje realnog


Manje više smo svi onda anarhisti.


naprotiv, ljudi su itekako povodljivi za lažnim autoritetima. bar to imaš svud oko sebe
alselone alselone 18:17 29.02.2020

Re: ...

naprotiv, ljudi su itekako povodljivi za lažnim autoritetima. bar to imaš svud oko sebe


Podvode se onima koji im trebaju tj. koji im obećavaju nešto što im treba, taman koliko im je to realno, dok druge autoritete negiraju, kao i Balša, samo na malo gluplji način.
alselone alselone 18:30 29.02.2020

Re: ...

Moji ispisnici sa PMF-a morali su da čitaju (i nose pod miškom) Prusta, Kjerkegora, ili barem Sartra, a ovi sad se samo deklarišu kao anarhisti i - obavljen poso.


Hoću da kažem da mi je smešno danas govoriti kako si pripadnik nekog filozofskog i životnog pravca iz istorije i nekog drugog vremena. Nisam rekao da anarhizam nikada nije postojao.

Analogija bi bila reći kako sam stoista (stoicizam) i da živim u skladu sa prirodom i samo-kontrolom a vozim auto koji troši 10l po gradu i umalo sam se potukao sa taksistom pre par godina.

Na stranu što mi je svaka takva identifikacija klinačka, ali dobro.
docsumann docsumann 18:48 29.02.2020

Re: ...

alselone
naprotiv, ljudi su itekako povodljivi za lažnim autoritetima. bar to imaš svud oko sebe


Podvode se onima koji im trebaju tj. koji im obećavaju nešto što im treba, taman koliko im je to realno, dok druge autoritete negiraju, kao i Balša, samo na malo gluplji način.


država, politika generalno, crkva, NVO... sve su to tek ''socijalni algoritmi'' koji treba da zadovoljavaju potrebe građana, dok u praksi one postaju veće od života, postaju smisao same sebi.
otud imaš indoktriniranje od malih nogu da je država nešto sveto za šta ako treba vrijedi i život dati, usađuju nam norme od malena, zakone prihvatamo nekritički, i tako političari na kraju postaju spasioci na ovom a crkva na onom svijetu.
zato manje više prolazimo kroz život kao ovce, koje imaju pravo da bleje.
zemljanin zemljanin 18:56 29.02.2020

Re: ...

alselone
heh, a ti baš poznaješ tu scenu iz prve ruke.


A zašto misliš da ne poznajem?

ima ljudi koji su manje ili više agreeable (da li je prijemčiv dobar prevod), ali želje za anarhizmom prvo rapidno nestaju sa izlaskom iz puberteta i onda skoro potpuno kada počne realan život. Ostane tih par anarhista sa tatinim parama.


e tu si me za srce ujeo ... bre ovolike godine i ti nikada nisi procitao da se izjasnjavam i zivim kao anarhista ...

pa ja drzavu ne da ne priznajem i ne da mi ne treba nego 100% ... ako sam ikada prihvatio da radim za nekog to je bilo pod mojim uslovima i to u ogranicenom trajanju ... u mojoj opciji anarhizma svaki zakon, uredba i sl. sve grupisano i organizovano je sputavajuci faktor i treba ga ukloniti ... ja cu se ponasati na isti nacin kao sto se ponasam i sad, pod bilo kojim sistemom ... bez obzira na posledice ... nikad ovde (net generalno) nisam teoretisao ponasanje jer se upravo tako ponasam i privatno ... zalazem se za ono sto mislim da je ispravno i to onda znaci svuda i u svakoj situaciji ... to je taj samodovoljni anarhizam koji postizes jer ti je prirodan a ne ideja za koju ces se zaludeti pa trazis istomisljenike pa grupe itd. ... a posto vise volim da uzivam u zivotu nega se de svakodnevno mlatim sa sistemima, onda sam ovde gde je to normalan nacin zivota ... drzava nula, porez nula, humazinzam 100 ...

i nemam nameru da sprovodim revoluciju, jer ovaj anarhizam je subjektivna stvar, ne mozes ga naci spolja.
alselone alselone 18:58 29.02.2020

Re: ...

e tu si me za srce ujeo ... bre ovolike godine i ti nikada nisi procitao da se izjasnjavam i zivim kao anarhista ...


Iskreno se izvinjavam, ti si jedini pravi anarhista kog poznajem.
zemljanin zemljanin 19:03 29.02.2020

Re: ...

alselone
e tu si me za srce ujeo ... bre ovolike godine i ti nikada nisi procitao da se izjasnjavam i zivim kao anarhista ...


Iskreno se izvinjavam, ti si jedini pravi anarhista kog poznajem.

e onda ti je oprosteno
docsumann docsumann 19:06 29.02.2020

Re: ...

i nemam nameru da sprovodim revoluciju, jer ovaj anarhizam je subjektivna stvar, ne mozes ga naci spolja.


nema anarhizma bez osvješćenog pojedinca. kao Neo u Matriksu

zemljanče, svaka čast
zemljanin zemljanin 19:26 29.02.2020

Re: ...

docsumann
i nemam nameru da sprovodim revoluciju, jer ovaj anarhizam je subjektivna stvar, ne mozes ga naci spolja.


nema anarhizma bez osvješćenog pojedinca. kao Neo u Matriksu

zemljanče, svaka čast

idem malo da maltretiram ajkule pred svitanje
neumoran neumoran 19:33 29.02.2020

Re: ...

docsumann
Levičarske svetonazori su uvek infantilni, uvek postoji neki autoritet iznad koji zna bolje, kog treba slušati i onda će sve biti u redu. Države da uredi kuda idu pare, država da uredi kako da vaspitavamo decu, država da odredi kako deca ljubazno da razgovaraju, da propiše kako se moramo oslovljavati itd.


čim uđeš u generalizaciju, praviš faul.

ne možeš sve ljevičare da strpaš pod ovu kvalifikaciju.
nisu svi ljevičari marksisti
recimo, anarhisti ne piznaju ni jedan autoritet po difoltu.
oni su i protiv države i protiv crkve.

milim da si se malo previše primio na Pitersona

Zašto si ti počeo da pišeš na isti način kao njuimpruvdtadejus?!
Bez velikih slova i slično.
neumoran neumoran 19:36 29.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
mirelarado
dal zakonom protiv govora mržnje (i promocijom političke korektnosti).. možda i ne.. možda ima bolji način..


Ja jesam za takav zakon ako je brižljivo i precizno formulisan. Ali, taj zakon sigurno ne podrazumeva cenzuru humora i satire. 'Oćeš da neki novi Svift opet piše satiru u formi bajke ne bi li izmakao cenzorima? (Šalim se, naravno.)

A predrasude se otklanjaju tako što se neprestano trudiš da se položaj marginalizovanih grupacija realno poboljša angažovanjem svih - od države do pojedinaca.


e bravo..
i kako se onda u ovaj poslednji pasus uklapa diskusija koja slijedi iza mog komentara o filmovima devedesetih i povraćanja na homoseksulanost..
kako to podiže svjest
kako tvoji komentari padaju u tu raspravu..

ja vjerujem da ti je srce na pravom mjestu
al realno si ovde stala na stranu koja vuče nazad od ideje da marginalizovane grupe ipak treba podržati..
možda negdje i grješimo u tome ali oko potrebe da se to radi ne bi trebalo biti spora

NjuImpruvdTadejus, mora da ti se prizna da si uporna do jaja.
G.Cross G.Cross 19:37 29.02.2020

Re: ...


cekaj dak se otkrije zivot van planete ... odmah idem u svemirac


Svemir je provincija.
docsumann docsumann 19:39 29.02.2020

Re: ...

neumoran
docsumann
Levičarske svetonazori su uvek infantilni, uvek postoji neki autoritet iznad koji zna bolje, kog treba slušati i onda će sve biti u redu. Države da uredi kuda idu pare, država da uredi kako da vaspitavamo decu, država da odredi kako deca ljubazno da razgovaraju, da propiše kako se moramo oslovljavati itd.


čim uđeš u generalizaciju, praviš faul.

ne možeš sve ljevičare da strpaš pod ovu kvalifikaciju.
nisu svi ljevičari marksisti
recimo, anarhisti ne piznaju ni jedan autoritet po difoltu.
oni su i protiv države i protiv crkve.

milim da si se malo previše primio na Pitersona

Zašto si ti počeo da pišeš na isti način kao njuimpruvdtadejus?!
Bez velikih slova i slično.


ti mora da si novi na blogu, tako odavno pišem komentre
docsumann docsumann 19:40 29.02.2020

Re: ...

G.Cross

cekaj dak se otkrije zivot van planete ... odmah idem u svemirac


Svemir je provincija.


probao si DMT?
G.Cross G.Cross 19:42 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Izmislio je da je crnac uvreda iako neko jeste crnac, da je musliman uvreda, mora Bošnjak, da je peder uvreda mora homoseksulac.....


Ma nije to niko izmislio, nego odu pa pitaju, jeli, nigerčino, jel tebe vređa kad te zovemo niger? I on kaže, pa, da, jer tako su zvali mog oca, dedu, pradedu dok su ih okolo vukli u lancima i prisiljavali na najteže poslove. I onda neko kaže, ok, što da ti dodatno zagorčavamo život, daj bar to da popravimo, jer to može relativno lako. Naravno, ako ostane samo na tome da se promeni način oslovljavanja, ništa nismo uradili. I naravno da to nisu jedine promene.

Ali vidiš koliko je i to teško - odma iskoče ovi dušebrižnici koji tobož jako brinu o slobodama a još više o dobrobiti manjina, drago im je kad čuju da je neko podmetnuo svoja leđa da ih odbrani od nasilnika, ali bi i dalje voleli da ih se može zvati pogrdnim imenima, jer, jebi ga, sloboda. To, ako nije obična foliraža, onda je vrhunsko licemerje. No, dobro, i kod njih se vidi nekakav pomak na pravu stranu, jer negde duboko u sebi kapiraju da je ružno i necivilizovano tretirati neke ljude, zbog onog što jesu, kao niža bića, pa čak i u vicevima. I sami priznaju da to ne rade, a ja ne verujem da je to samo zato što im je neki zakon tako propisao, mada ima nešto i u tome.




Raperi su to okrenuli.

Pametni motherfuckers niggas.
neumoran neumoran 19:44 29.02.2020

Re: ...

zemljanin
alselone
heh, a ti baš poznaješ tu scenu iz prve ruke.


A zašto misliš da ne poznajem?

ima ljudi koji su manje ili više agreeable (da li je prijemčiv dobar prevod), ali želje za anarhizmom prvo rapidno nestaju sa izlaskom iz puberteta i onda skoro potpuno kada počne realan život. Ostane tih par anarhista sa tatinim parama.


e tu si me za srce ujeo ... bre ovolike godine i ti nikada nisi procitao da se izjasnjavam i zivim kao anarhista ...

pa ja drzavu ne da ne priznajem i ne da mi ne treba nego 100% ... ako sam ikada prihvatio da radim za nekog to je bilo pod mojim uslovima i to u ogranicenom trajanju ... u mojoj opciji anarhizma svaki zakon, uredba i sl. sve grupisano i organizovano je sputavajuci faktor i treba ga ukloniti ... ja cu se ponasati na isti nacin kao sto se ponasam i sad, pod bilo kojim sistemom ... bez obzira na posledice ... nikad ovde (net generalno) nisam teoretisao ponasanje jer se upravo tako ponasam i privatno ... zalazem se za ono sto mislim da je ispravno i to onda znaci svuda i u svakoj situaciji ... to je taj samodovoljni anarhizam koji postizes jer ti je prirodan a ne ideja za koju ces se zaludeti pa trazis istomisljenike pa grupe itd. ... a posto vise volim da uzivam u zivotu nega se de svakodnevno mlatim sa sistemima, onda sam ovde gde je to normalan nacin zivota ... drzava nula, porez nula, humazinzam 100 ...

i nemam nameru da sprovodim revoluciju, jer ovaj anarhizam je subjektivna stvar, ne mozes ga naci spolja.

Pravi Srbin, nema šta!
Alal vera domaćine!
docsumann docsumann 19:46 29.02.2020

Re: ...


G.Cross G.Cross 19:46 29.02.2020

Re: ...

docsumann
G.Cross

cekaj dak se otkrije zivot van planete ... odmah idem u svemirac


Svemir je provincija.


probao si DMT?


Ne, to sam rekao kao dvadesetogodisnjak u jednoj raspravi.

Nikad ništa jače od trave.
A DMT bih mozda probao nakon svega što si rekao.
alselone alselone 19:50 29.02.2020

Re: ...

ti mora da si novi na blogu, tako odavno pišem komentre


A što? Ako nije suviše lično pitanje.

Koliko sam razumeo ti značajan deo dana provodiš za računarom, kucaš nešto često. Ako je to tačno, pretpostavljam da pišeš poštujući pravopis. Ako je i to tačno, onda si verovatno formirao navike i reflekse, pa ti pisanje nepravilo veroatno predstavlja veći trud nego pisanje pravilno.

Meni bi na primer sada pisanje malim slovima bilo prilično teško, morao bih se truditi da izbacim refleks da napišem prvo veliko slovo ili da ne stavim tačku, itd.

Takodje mislim da opasnica to radi namerno, čisto da ne da poštovanje komentarima i komentatorima.

Ovde najpre mislim na one kojima je radno mesto vezano za računar, onima kojima nije ili koji su stariji pa nisu formirali navike i reflekse, ili koji dolaze telefona ili tableta, poptuno je razumljivije imati greške.
G.Cross G.Cross 19:50 29.02.2020

Seinfeld

Najbolji su ovi blogovi o nicemu.

(nije što je moj)

Protutnjah danas kroz Italiju. Ni prozor nisam otvorio.
docsumann docsumann 19:51 29.02.2020

Re: ...

I'm black... They never let me forget it..
I'm black alright..
I'll never let them forget it
- Jack Johnson


ovog šampiona sam tek nedavno ukačio, čovjek je bio 7 milja ispred svog vremena



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:52 29.02.2020

Re: ...

Za mene je svaki od tih klinaca neuporedivo korisniji za društvo od isforsirane Grete koja preti prstom, a učinak zero, samo se umiruje savest čovečanstva, kao, eto, marširaju, nešto čine. A šta tačno?
?


Kod nas na CU-su Gretini svedoci (evo i ja sam bio tamo da vičem i mašem transparentima, to mi je alma mater, gde ću da poguram ako neću tamo?) zahtevali da škola pređe na 100% renewable sistem do 2030, valjda, umesto da kilave do 2050. kako je planirano. Nije to još prošlo, koliko shvatam, ali eto, radi se nešto konkretno. Ok, moglo je to i bez Grete, ali što nije?

A znaš šta su za to vreme radili ovi naši desničari isprepadani širenjem političke korektnosti i zauzeti borbom za svoje pravo na govor mržnje? Iznajmili avion da iznad nas vuče transparent protiv one ženske koja je optužila časnog sudiju Kevenoa da ju je silovao, ili šta je već tvrdila da joj je kao mlad radio.
docsumann docsumann 19:53 29.02.2020

Re: ...

Koliko sam razumeo ti značajan deo dana provodiš za računarom, kucaš nešto često. Ako je to tačno, pretpostavljam da pišeš poštujući pravopis. Ako je i to tačno, onda si verovatno formirao navike i reflekse, pa ti pisanje nepravilo veroatno predstavlja veći trud nego pisanje pravilno.


tako mi lakše.
tako pišem u svakoj neformalnoj komunikaciji
tako sam i pjesme pisao.

alselone alselone 19:54 29.02.2020

Re: ...

Kod nas na CU-su Gretini svedoci (evo i ja sam bio tamo da vičem i mašem transparentima, to mi je alma mater, gde ću da poguram ako neću tamo?) zahtevali da škola pređe na 100% renewable sistem do 2030, valjda, umesto da kilave do 2050. kako je planirano.

Ovo je po definiciji first world problem.
angie01 angie01 20:05 29.02.2020

Re: Seinfeld

Najbolji su ovi blogovi o nicemu.

(nije što je moj)


jedino, sto si izgleda stvarno onim klipovima gurnuo ostale blogove u stranu,...jer nema drugog objasnjenja, zasto bi recimo blog in memoriam Zoranu Modliju, pa onaj o korona virusu bili sklonjeni,...i to sve zajedno redom svi koji su bili tada ispod tog tvog tek postavljenog, a aktivni.

pre je bio problem, kada recimo postavis klip u tekst, a da posle nema vise ni jedne recenice, bude nemoguce otvarati blogove ispod,...neki je tu kec u "instalaciji".
G.Cross G.Cross 20:12 29.02.2020

Re: Seinfeld

angie01
Najbolji su ovi blogovi o nicemu.

(nije što je moj)


jedino, sto si izgleda stvarno onim klipovima gurnuo ostale blogove u stranu,...jer nema drugog objasnjenja, zasto bi recimo blog in memoriam Zoranu Modliju, pa onaj o korona virusu bili sklonjeni,...i to sve zajedno redom svi koji su bili tada ispod tog tvog tek postavljenog, a aktivni.

pre je bio problem, kada recimo postavis klip u tekst, a da posle nema vise ni jedne recenice, bude nemoguce otvarati blogove ispod,...neki je tu kec u "instalaciji".



Evo sad cu da ih dilitujem. Ionako verujem da im je rata otvaranja manja od smrtnosti corona
Virusa.

Javi, ima li razlike.
Kod mene je bilo sve normalno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:29 29.02.2020

Re: ...

alselone
Kod nas na CU-su Gretini svedoci (evo i ja sam bio tamo da vičem i mašem transparentima, to mi je alma mater, gde ću da poguram ako neću tamo?) zahtevali da škola pređe na 100% renewable sistem do 2030, valjda, umesto da kilave do 2050. kako je planirano.

Ovo je po definiciji first world problem.


Dok je problem sa ovima što te teraju da ne govoriš čoveku da je pederčina ili crnčuga suštinski? Ma daj, bre, alse, ne zezaj. Ja sve ove tvoje komentare shvatam samo kao pripremu (ispunjavanje norme) za odlazak kod beneta, i opravdani strah da nećeš biti pozvan na domaći gulaš ako ne sereš dovoljno po tim imaginarnim marksistima (učestanost se uvek poveća pred odlazak na put u te krajeve, zato sam to zaključio). Zato ih i ignorišem.

alselone alselone 20:48 29.02.2020

Re: ...

Ja sve ove tvoje komentare shvatam samo kao pripremu (ispunjavanje norme) za odlazak kod beneta, i opravdani strah da nećeš biti pozvan na domaći gulaš ako ne sereš dovoljno po tim imaginarnim marksistima (učestanost se uvek poveća pred odlazak na put u te krajeve, zato sam to zaključio


A, ne, zbog Korone ne idem do daljeg. Verovatno tek od maja, juna. Mada mi je dokurčilo više, najrađe bih se otarasio svih putovanja, pogotovo dalekih.
bene_geserit bene_geserit 20:52 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Ja sve ove tvoje komentare shvatam samo kao pripremu (ispunjavanje norme) za odlazak kod beneta, i opravdani strah da nećeš biti pozvan na domaći gulaš ako ne sereš dovoljno po tim imaginarnim marksistima (učestanost se uvek poveća pred odlazak na put u te krajeve, zato sam to zaključio).

Pajiću i ti si dobrodošao da svratiš do mene, dobićeš i gulaš i stejkove, čak i salatu. Možeš i na letovanje da dođeš, ispraznićemo jednu sobu nema problema.
Jedino što je kraj onako belo-žućkast, a ti si navikao na geto pa ćeš da se osećaš neprijatno, ali svrate Meksikanci petkom da šišaju travu, pa možemo da ih zovnemo na druženje da te želja mine.
angie01 angie01 20:53 29.02.2020

Re: Seinfeld

Evo sad cu da ih dilitujem. Ionako verujem da im je rata otvaranja manja od smrtnosti corona
Virusa.


ma nenneeee, nema potrebe, ionako je proslo mnogo vremena,...rekoh samo kao napomenu, da je izgleda to bio problem oko sklanjanja blogova.

vise da neko od mehanicara vidi,...a mi recimo da pazimo kada postavljamo svoje,...
angie01 angie01 20:56 29.02.2020

Re: Seinfeld

e, Cross- evo sad sam pogledala, izgleda da sam bila u pravu- vratise se svi ovi "sklonjeni" blogovi,...nesto ih remeti sa klipovima u tekstu- da l kada su na kraju ili tako nesto.
alselone alselone 20:59 29.02.2020

Re: ...


Pajiću i ti si dobrodošao da svratiš do mene, dobićeš i gulaš i stejkove, čak i salatu. Možeš i na letovanje da dođeš, ispraznićemo jednu sobu nema problema.
Jedino što je kraj onako belo-žućkast, a ti si navikao na geto pa ćeš da se osećaš neprijatno, ali svrate Meksikanci petkom da šišaju travu, pa možemo da ih zovnemo na druženje da te želja mine.


A i drugove Srbe imate a Pajo kao svaki pravi marksistički gastos ima logiku - sa svima se družim osim sa Srbima.

Možeš ga možda u onu četničku crvku odvesti, da ga dobro okade, možda se povrati.
Atomski mrav Atomski mrav 21:02 29.02.2020

Re: ...

Mislim da neće biti problema. Italijani su najzad uvideli kakvu su grdnu štetu napravili samima sebi nepotrebnim dramatizovanjem korona virusa.

Pored mogućnog posledičnog karantina, zatekla bi avetinjski prazan grad. Muzeji, izložbe, crkve... sve zatvoreno. Katastrofa (bezrazložna).


Šta je bolje - prazni muzeji, izložbe i crkve ili pune bolnice? Muzeji i crkve će i dalje biti tu gde jesu, neko ko je ovih dana propustio priliku da ih obiđe može to da učini kasnije. Kada je bila epidemija SARS-a, onda je bila povika na Kineze kako nisu odreagovali na vreme, nisu obavestili javnost o tome šta se događa... sad je opet muka što to jesu uradili i što i ostali preduzimaju mere zaštite. Ipak je ovo nova vrsta virusa, ako se tako lagodno budemo odnosili prema svakoj boleštini, naići će kad-tad neka koja će nam ozbiljno zapržiti čorbu.

Samo veoma mali procenat starih zaraženih osoba koje već boluju od srčanih oboljenja, raka, ili nečeg sličnog mogu da umru ako se na to nakalemi i korona.

I taj veoma mali procenat treba zaštititi. Slažem se da treba naći pravu meru kad su mere zaštite u pitanju, ali ne sme se ni olako prelaziti preko rizika. U Norveškoj za sada ima 15 osoba zaraženih, od toga su troje zaposleni na očnom odeljenju Univerzitetske bolnice u Oslu. Naime, jedno od njih je bilo na odmoru u severnoj Italiji i po povratku u Oslo ta osoba je osetila određene zdravstvene tegobe pa je nazvala bolnicu da pita da li treba da se testira na korona virus. Odgovoreno joj je da ne treba pošto ima tek "blage simptome" i da treba da dođe na posao. E ta osoba je zarazila još dvoje kolega i ko zna još koliko pacijenata. Zašto nije testirana? Zato što pravila propisana nacionalnim Institutom za zaštitu javnog zdravlja propisuju da se osobe sa "blagim simptomima" ne moraju testirati. Direktorka bolnice je izjavila da postoji opasnost da će potrošiti reagense za testiranje ako budu testirali baš svakog ko oseća neke simptome zaraze korona virusom. Eto, u želji da uštede, morali su na kraju da testiraju mnogo više osoba i u kontaktu sa 400 - 500 pacijenata koji su prošli kroz odeljenje u toku prošle nedelje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:10 29.02.2020

Re: ...

A, ne, zbog Korone ne idem do daljeg. Verovatno tek od maja, juna. Mada mi je dokurčilo više, najrađe bih se otarasio svih putovanja, pogotovo dalekih.


Ok, kapiram, ovo je onda samo dekompresija.

A u čemu je poteškoća da se otarasiš tih putovanja, ako nije poslovna tajna? Kapiram da si ti verovatno firmi optimalan čovek za taj posao (plus istrenirani organi za probavu ove naše teške kuhinje), ali siguran sam da to nije lako izdržati, pogotovu sad kad imaš i bepče u kući.

Milan Novković Milan Novković 21:15 29.02.2020

Re: ...

alselone
u granicama mogućeg, ili još bolje realnog


Manje više smo svi onda anarhisti.

U stvari je mnogo manje anarhista nego što ih se tako deklariše, pogotovo ako raslojiš anarho-sindikalizam i one što misle da su anarhisti a da nisu sindikalisti.

U principu ovi drugi nisu, relativno, ništa, ili relativno++, ako baš insistiraju na raslojavanju
alselone alselone 21:15 29.02.2020

Re: ...

A u čemu je poteškoća da se otarasiš tih putovanja, ako nije poslovna tajna?


Deo tih putovanja mi je najdirektniji opis posla. Prosto, takvo mi je radno mesto da podrazumeva putovanja na demo, konferencije, technical sales, tendering i slično. Drugi deo putovanja po projektima, to je ovo što na primer idem kod Benea ili onda kod tebe, mogu polako da prebacujem na mladje i prebacujem ali to je proces. Dok se vozdignu i budu spremni u potpunosti.

Ovo je sada još i OK, 2016. i 2017. sam bio po 100 dana na putu godišnje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:16 29.02.2020

Re: ...

Pajiću i ti si dobrodošao da svratiš do mene, dobićeš i gulaš i stejkove, čak i salatu. Možeš i na letovanje da dođeš, ispraznićemo jednu sobu nema problema.
Jedino što je kraj onako belo-žućkast, a ti si navikao na geto pa ćeš da se osećaš neprijatno, ali svrate Meksikanci petkom da šišaju travu, pa možemo da ih zovnemo na druženje da te želja mine.


Važi, sve mogu da podnesem za pogled na okean, čak i vidno odsustvo ugroženih manjina, i samo da me ne teraš da pljujem po crncima i ženturačama u najezdi na nas sirote bele muškarce.

Nego, kako napreduje avokado? I jesi kupio onaj električni auto za bele bogataše (pleonazam), da ti ovde upišem plusić u dosije i prosledim dalje u nadležni komesarijat.
alselone alselone 21:17 29.02.2020

Re: ...

U stvari je mnogo manje anarhista nego što ih se tako deklariše, pogotovo ako raslojiš anarho-sindikalizam i one što misle da su anarhisti a da nisu sindikalisti.


To je i moja teorija, a i dalje stojim da je to mahom fora za impresioniranje seksualne ciljne grupe (osim kod zemljanina, apsolutno).
G.Cross G.Cross 21:22 29.02.2020

Re: ...

alselone
A u čemu je poteškoća da se otarasiš tih putovanja, ako nije poslovna tajna?


Deo tih putovanja mi je najdirektniji opis posla. Prosto, takvo mi je radno mesto da podrazumeva putovanja na demo, konferencije, technical sales, tendering i slično. Drugi deo putovanja po projektima, to je ovo što na umetnosti primer idem kod Benea ili onda kod tebe, mogu polako da prebacujem na mladje i prebacujem ali to je proces. Dok se vozdignu i budu spremni u potpunosti.

Ovo je sada još i OK, 2016. i 2017. sam bio po 100 dana na putu godišnje.



Lažeš bre. Još tebe drži adrenalin gubljenja vremena po aerodromima i umetnosti pronalaženje WC-a u tami nepoznate hotelske sobe.
Milan Novković Milan Novković 21:25 29.02.2020

Re: ...


alselone
U stvari je mnogo manje anarhista nego što ih se tako deklariše, pogotovo ako raslojiš anarho-sindikalizam i one što misle da su anarhisti a da nisu sindikalisti.


To je i moja teorija, a i dalje stojim da je to mahom fora za impresioniranje seksualne ciljne grupe (osim kod zemljanina, apsolutno).

Mislim da kaskam samo 400 komentara za vama, pa moram tek da nafatam Zemljanina, ali, na neviđeno, on uopšte nije anarhista, možda samo brka slobode i anarhije.

On je slobodniji od ostalih, ali anarhija i nije baš neki veliki prijatelj sloboda.

U anarhiji je život više siromašan, usamljen, prljav, brutalan i kratak (Hobs) - i ovo nema veze sa Zemljaninom
gedza.73 gedza.73 21:30 29.02.2020

Re: ...

Atomski mrav
Direktorka bolnice

Eno na N1 jedna naša kaže kako je u Mantovi skoro opsadno stanje a Mantovan mi pre deset minuta kaže kako jesu u bolnici opremljeni rukavicama i maskama (on baš povremeno radi u toj istoj bolnici) ali da van (radionica mu posle stare carine prema groblju... vrlo blizu bolnice) i nije toliko strašno.
Druga Italijanka malo dalje od Mn kaže kako jesu obrisali prodavnice 'Tosano je skoro prazan',da su digli paniku bez veze dok treći lik kaže kako rade kao i do sad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:30 29.02.2020

Re: ...

Ovo je sada još i OK, 2016. i 2017. sam bio po 100 dana na putu godišnje.


To je nadljudsko zalaganje za firmu.

Ja sam do sada odbio nekoliko poslova koji su zahtevali da provodim neko zadato vreme kod mušterije u fabrici/labu (reda veličine nedelju dana svakog meseca, pa do onih gde mi je traženo da se preselim na 6 meseci). Ne mogu, bre, da se akam po aerodromima, hotelskim sobama, sitnu decu i ženu da ne vidim, mačke da ne pominjem. Ali, dobro, to je zato što sam tako, više srećom nego pameću, bio u prilici, to jest nije me muka finansijska naterala da to moram da prihvatim.

Tebi je onda ova korona legla ko guza na nošu...

alselone alselone 21:35 29.02.2020

Re: ...

Lažeš bre. Još tebe drži adrenalin gubljenja vremena po aerodromima i umetnosti pronalaženje WC-a u tami nepoznate hotelske sobe.


Drži me još malkice neki adrenalin za koji nisam siguran zbog čega. Ima nešto šmekerski u poslovnim putovanjima, samo nisam siguran kako da verbalizujem. Ali je opalo značajno, tako da više baš i ne moram. Možda jednom godišnje da pokupujem stvari kojih nema kod nas, jedem nešto drugačije i da mi dupe vidi puta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:35 29.02.2020

Re: ...

To je i moja teorija, a i dalje stojim da je to mahom fora za impresioniranje seksualne ciljne grupe (osim kod zemljanina, apsolutno).


I ja mislim da je to uglavnom tako, ali ako bi upoznao moju svastiku, možda bi promenio mišljenje. Ona baš liči na ove likove koje doks opisuje (marksista, anarhista, radi sad doktorat na UofT na temu deportation centara u USA, Kanadi i EU), vrlo zanimljiva i nadasve načitana osoba. I nije nimalo militantna kako bi se od tih marksista moglo očekivati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:37 29.02.2020

Re: ...

Ima nešto šmekerski u poslovnim putovanjima, samo nisam siguran kako da verbalizujem.


Slatko zavaravanje da si još uvek mlad.
alselone alselone 21:40 29.02.2020

Re: ...

Tebi je onda ova korona legla ko guza na nošu...


Da, a trebalo da idemo u centar Korone u Americi, na mesto gde je karantin. Ne mož verovati.


To je nadljudsko zalaganje za firmu.

Jeste, ali je i za sebe. Iskustvo koje ti klijenti donesu, u mom poslu, nemerljivo je. Ono što sam za par godina naučio od klijenata, što sam shvatio kako izgleda život korisnika svega ovoga što mi smišljamo, koji su njihovi zahtevi, procedure, kako razmišljaju itd, verovatno ne bih ni za 20 godina izučavanja knjiga, žurnala, naučnih konferencija itd.

A i lično je važno, znaš kad te bace sa nepunih 30 samog na put a pre toga bio u Grčkoj na moru i u Segedinu po sir, treba da prođeš par aerodroma, taksija i sranja, da se tamo prijaviš u hotel, uzmeš auto, odeš na sastanak i pričaš sa pet do deset "matoraca" na domaćem terenu. Posle misliš da možeš sve, kao da si smuvao najlepšu devojku u šumadiskom selu pored Valjeva. Penješ se na Divčibare u potkošulji i januaru.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:43 29.02.2020

Re: ...

Jeste, ali je i za sebe. Iskustvo koje ti klijenti donesu, u mom poslu, nemerljivo je. Ono što sam za par godina naučio od klijenata, što sam shvatio kako izgleda život korisnika svega ovoga što mi smišljamo, koji su njihovi zahtevi, procedure, kako razmišljaju itd, verovatno ne bih ni za 20 godina izučavanja knjiga, žurnala, naučnih konferencija itd.


A time si i sebi, verovatno, obezbedio praktično infinitive employability, ono, ako nedajbože dođe do toga da se mora menjati mesto prebivališta.
Milan Novković Milan Novković 21:44 29.02.2020

Re: ...


srdjan.pajic
Ima nešto šmekerski u poslovnim putovanjima, samo nisam siguran kako da verbalizujem.


Slatko zavaravanje da si još uvek mlad.

Vidi posao stoleća na te,mu zavaravanja: član politbiroa Sererne Koreje!

Evo, veliki vođa im preti da će ih streljati ako ne izmenadđuju uredno coronovirus epidemiju.

Tačnije, ako je ne zaustave/spreče da dođe do njih (contain is the word, pa ima divnog posla i za prevodioce/interpretatore mišljenja velikog vođe (crni humor)
alselone alselone 21:44 29.02.2020

Re: ...

radi sad doktorat na UofT na temu deportation centara u USA, Kanadi i EU


Dok je takvih studija, ne brinem se za Mekdolands.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:47 29.02.2020

Re: ...

alselone
radi sad doktorat na UofT na temu deportation centara u USA, Kanadi i EU


Dok je takvih studija, ne brinem se za Mekdolands.




Ima već neke ponude za tenure track, da radi kao univ. profa. Nažolost, usput je dobila melanomu, i sad se leči od te pošasti.

Atomski mrav Atomski mrav 21:48 29.02.2020

Re: ...

Valjeva


Šumadijske Mitrovice
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:48 29.02.2020

Re: ...

Evo, veliki vođa im preti da će ih streljati ako ne izmenadđuju uredno coronovirus epidemiju.


To je win-win opcija, u oba slučaja će se otarasiti zaraze.
Atomski mrav Atomski mrav 21:51 29.02.2020

Re: ...

i one što misle da su anarhisti


alselone alselone 21:51 29.02.2020

Re: ...

Atomski mrav
Valjeva


Šumadijske Mitrovice

Kolega potpuno ste u pravu, izvinjavam se na nepreciznosti.

Ima već neke ponude za tenure track, da radi kao univ. profa. Nažolost, usput je dobila melanomu, i sad se leči od te pošasti.

U, fak, strašno. To je baš zajebana bolest.
Profa kod vas, ako ne moraš da juriš kintu nego si iz imućne porodice, najbolji je posao na svetu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:02 29.02.2020

Re: ...

Profa kod vas, ako ne moraš da juriš kintu nego si iz imućne porodice, najbolji je posao na svetu.


Ja mislim da se ovde od profa uvek očekuje da jure kintu za svoje projekte i time indirektno za fakultet, zapravo, to je i jedino što se očekuje (mislim, dok su na tenure tracku, posle to olabavi pa možeš da se baškariš i ne radiš ništa).

Melanoma jeste gadna, pogotovu u poodmaklom stadijumu, ali sad imaju neke opake imunoterapije koje su ušle u mainstream medicinu, i čini se da funkcionišu. Ona ide na to evo već devet ili deset meseci, i izgleda da su uspeli da zaustave napredovanje bolesti, ona je već imala metastazu na limfne čvorove kad su je otkrili.




bene_geserit bene_geserit 22:22 29.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Važi, sve mogu da podnesem za pogled na okean, čak i vidno odsustvo ugroženih manjina, i samo da me ne teraš da pljujem po crncima i ženturačama u najezdi na nas sirote bele muškarce.

Nego, kako napreduje avokado? I jesi kupio onaj električni auto za bele bogataše (pleonazam), da ti ovde upišem plusić u dosije i prosledim dalje u nadležni komesarijat.

Eto vidiš kako si kooperativan, sad čak razmišljam i da skinem Trampovu sliku sa zida ako dođeš.

Nego avokado nešto slabo napreduje, treba da čekiram dal radim nešto pogrešno. Sa druge citrusi su odlični, em rastu, em rađaju već ko ludi.
A ništa od pokemon poena za mene što se tiče auta, kupili smo na kraju Kamrija (koji nije hibrid) i Mazdu CX-9, oba nova (i oba bez moon roof-a, tako da mogu da stanem). I sad pošto ćemo to da vozimo bar 10 godina, nema pokemon poena ni u budućnosti.
bene_geserit bene_geserit 22:25 29.02.2020

Re: ...

anarhija i nije baš neki veliki prijatelj sloboda.
U anarhiji je život više siromašan, usamljen, prljav, brutalan i kratak (Hobs)

Neko je negde rekao “Because they are all ultimately funded via both direct and indirect theft [taxes], and counterfeiting [central bank monopolies], all governments are essentially, at their very cores, 100% corrupt criminal scams which cannot be “reformed”or “improved”, simply because of their innate criminal nature.”

Anarhisti su identifikovali problem kako treba, ali im rešenje ne valja.
milisav68 milisav68 22:31 29.02.2020

Re: ...

veoma sumnjam da navijače Rada zabole šta propagira tamo neka NVO za zaštitu prava žena i romske populacije a još manje šta uče djecu u UK

Super što si pomenula navijače.

Decu u UK uče da kad preskoče ogradu na stadionu - odmah fasuju višegodišnju robiju bez prava žalbe, a navijače Rada (i svih ostalih srpskih klubova) da im ni policija ni pravosudni organi ne mogu ništa.
zilikaka zilikaka 22:41 29.02.2020

Re: ...

Sa druge citrusi su odlični, em rastu, em rađaju već ko ludi.

E, onda samo još kace da spremiš, da to lepo uvri, pa u kazan, kako spada red.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 29.02.2020

Re: ...

Atomski mrav
Valjeva


Šumadijske Mitrovice


Evo preporučio sam ti komentar, greškom doduše, ali i to se broji, sad bi umesto hvala mogao da mi objasniš ovo.
Milan Novković Milan Novković 23:01 29.02.2020

Re: ...


bene_geserit
anarhija i nije baš neki veliki prijatelj sloboda.
U anarhiji je život više siromašan, usamljen, prljav, brutalan i kratak (Hobs)

Neko je negde rekao “Because they are all ultimately funded via both direct and indirect theft [taxes], and counterfeiting [central bank monopolies], all governments are essentially, at their very cores, 100% corrupt criminal scams which cannot be “reformed”or “improved”, simply because of their innate criminal nature.”

Anarhisti su identifikovali problem kako treba, ali im rešenje ne valja.

Anarhizam, kako ga mi, u proseku, doživljavamo, relativno slabo odgovaran na primedbe da je:

- Nihilistički i destruktivan - ergo, nešto i nemaš previše "opcija" u prostoru rešenja, pa ...

- Uvek evoluira/vraća-se-na/kao država - prosto zamisli da i zbog sitnih čarki ti i komšija počnete jedni drugima da trujete krave i sečete šljive

- Utopija

- Nekoherentan - ovo mu dođe kao tautologija

- Filozofija mu je "bezuba" - (na neki nači je većina ovoga što listam (pozajmljujem) neka vrsta tautologije. Nači ne ujeda, pa se opet vraćamo na tvoj prostor mogućih "rešenja"

E sad, kao teorijski workbech u službi bolje pozicije za kritikovanje države, tj kao what-if igralište, kao filozofija, sasvim je na mestu

EDIT: Zaboravih, ovo pričam o anarhizmu iz kojeg je isečen anarho-sindikalizam, koji je meni blizak, tj ja ne mogu da se smirim na potezu anrhosindikalizam - socijaldemokratija, po potrebi se "krećem" tamos-vamos
Atomski mrav Atomski mrav 23:05 29.02.2020

Re: ...

Otkako si celu centralnu Srbiju proglasio Šumadijom, rešio sam da Valjevo zovem Šumadijskom Mitrovicom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:22 29.02.2020

Re: ...

Atomski mrav
Otkako si celu centralnu Srbiju proglasio Šumadijom, rešio sam da Valjevo zovem Šumadijskom Mitrovicom.


Slutio sam.
A otkud to da je geografska preciznost najednom tako važna na prilično neformalnom mestu kakvo je ovo?

Posebno što sam nekoliko puta napisao da to radim jer mi je lakše, manje se kuca, a i da termin Šumadija ipak nije samo geografski ili administrativni pojam, da tu ima i nečeg više, nekog duha Šumadinaca.

Ako bi se neke uzete granice, koje, i to je važno, nikad niko nije definisao, precizirao i ozvaničio, uzele, onda bi pola Čačka bilo u Šumadiji, a pola ne.

Pa ako si ikad bio u Čačku, ako si sa Čačanima o tome razgovarao, video bi da oni smatraju nenormalnim da ih neko deli na Šumadince i one koji to nisu.
Oni se dele na plemiće i grebiće, ali sebe smatraju Šumadincima, neupitno.

Ili, ako taj duh Šumadije opišemo duhom prvog ustanka, a to sigurno možemo, da li bi iz toga trebalo izdvojiti Nenadoviće, jer su malo van granica koje se kao uzimaju za granice Šuamdije?
Nenadoviće, nesuđenu treću dinastiju (nema značajnije porodice u Srbiji iz tog vremena) za koju se misli da bi dala i samog vođu ustanka da Aleksa nije ubijen.
Da li njih izdvojiti jer, zaista, geografski nisu Šumadinci?
A jesu li duhovno?

I ovako možemo dugo, a i nije to nešto nepoznato, ali je nepoznato, meni, što je to termin Šumadija i Šumamdinac tako iritirajući za neke, pa bi da se drže nekih granica sa sličica internetskih, ignorišući pri tom slojevitost tog pojma?
mirelarado mirelarado 23:22 29.02.2020

Re: Seinfeld

Protutnjah danas kroz Italiju. Ni prozor nisam otvorio.


Dakle, nisu te skleptali u karantin, ni Italijani, ni neko drugi. Dobro je.
Atomski mrav Atomski mrav 23:30 29.02.2020

Re: ...

što je to termin Šumadija i Šumamdinac tako iritirajući za neke

Ne kenjaj, Huči i ne izvrći. Nikome ne smetaju ni Šumadija ni Šumadinci, niko to nije napisao ni tamo na onom blogu ni na ovom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 29.02.2020

Re: ...

Atomski mrav
što je to termin Šumadija i Šumamdinac tako iritirajući za neke

Ne kenjaj, Huči i ne izvrći. Nikome ne smetaju ni Šumadija ni Šumadinci, niko to nije napisao ni tamo na onom blogu ni na ovom.


Pa što onda seirite?
Mislite da ja ne znam ništa o Šumadiji, da nemam ni sličice koje vi gledate pa da sam pogrešio?
Atomski mrav Atomski mrav 23:34 29.02.2020

Re: ...

Pa što onda seirite?

Ko seiri?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:35 29.02.2020

Re: ...

Atomski mrav
Pa što onda seirite?

Ko seiri?


Pa ti.
to sa Šumadijskom Mitrovicom.
Atomski mrav Atomski mrav 23:51 29.02.2020

Re: ...

Pa što onda seirite?

Ko seiri?

Pa ti.


Sad i kad sam sam, svi mi kažu vi,
po tome ja znam, da sam najbolji.


Ja pokušavam tebi da skrenem pažnju na taj način da ja smatram da je ona cela tvoja tirada o Šumadiji apsurdna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:53 29.02.2020

Re: ...

Sad i kad sam sam, svi mi kažu vi,
po tome ja znam, da sam najbolji.

Ja pokušavam tebi da skrenem pažnju na taj način da ja smatram da je ona cela tvoja tirada o Šumadiji apsurdna.


Opet moram precizno?
Dobro, ti i Als.
Al ti pitao ko, ja, da budem što direktiniji u odgovoru, rekao ti.
Al evo, sad je precizno, jel sad u redu?
Atomski mrav Atomski mrav 23:59 29.02.2020

Re: ...

Dabome, preciznošću u borbi protiv nesporazuma.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:05 01.03.2020

Re: ...

Atomski mrav
Dabome, preciznošću u borbi protiv nesporazuma.


A ti veruješ da je bio nesporazum, nisam se precizno izrazio pa si zato pomislio da grešim?
Ne liči mi na to.

Al dobro, evo sad smo se razumeli, pa kad opet budem koristio taj izraz neće biti nesporazuma, nadam se.
Atomski mrav Atomski mrav 00:12 01.03.2020

Re: ...

Nesporazum može da nastane kada ti napišeš kako "nekima smetaju Šumadija i Šumadinci" iako to niko nije napisao ni na onom ni na ovom blogu. I kako "seirimo", pa sam morao da isteram na čistac ko smo to "mi".
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:20 01.03.2020

Re: ...

Nesporazum može da nastane kada ti napišeš kako "nekima smetaju Šumadija i Šumadinci"


Vidi, zezanje je tipično za situaciju kad neko nehotično ili iz neznanja pogreši, pa onda hajd da ga zezamo.
Ali tipičan način.
I to je u redu, kad pogrešiš snosiš posledice.

A s obzirom na to da sam nekoliko puta napisao da znam da to na šta mislim kad kažem Šumadija ne pripada geografski Šumadiji, ali da mi je lakše tako da pišem a i sam izraz je kompleksniji, onda otpada da sam nehotično ili iz neznanja to uradio.

Onda se zapitam šta se dešava, znaju da nije greška u pitanju, znaju zašto to radim, a opet insistiraju na zezanju tipičnom baš za te situacije.

Atomski mrav Atomski mrav 00:30 01.03.2020

Re: ...

Znači, ja te zezam a ti me optužiš da ne volim Šumadiju i Šumadince?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:42 01.03.2020

Re: ...

Znači, ja te zezam a ti me optužiš da ne volim Šumadiju i Šumadince?


Pa ne znam što me zezaš na način na koji se zezaju oni koji načine grešku (kako god, slučajnu ili iz neznanja) kad znaš, jer sam rekao, da nije greška u pitanju i objasnio.

Evo i ovde, na ovom blogu, pitaju Doksa što "greši", on kaže ma znam, al tako mi lakše, i sve u redu, niko ga ne zeza.
I takvih sto slučajeva, sve može, i nema zezanja, al Šumadija ne može.

Ne može Banat u Srem, jer se tačno zna šta je šta, i ljudi se osećaju Banaćanima ili Sremcima, ali sa Šumadijom i osećanjem pripadnosti tom duhu, nisu tako jasne stavri.
I za to, za tu relativnost, baš svi znaju, a opet zezanje.
Pa se čovek zapita što je to tako majku mu.

zemljanin zemljanin 01:17 01.03.2020

Re: ...

Milan Novković
Mislim da kaskam samo 400 komentara za vama, pa moram tek da nafatam Zemljanina, ali, na neviđeno, on uopšte nije anarhista, možda samo brka slobode i anarhije.

On je slobodniji od ostalih, ali anarhija i nije baš neki veliki prijatelj sloboda.

U anarhiji je život više siromašan, usamljen, prljav, brutalan i kratak (Hobs) - i ovo nema veze sa Zemljaninom

tipicni anarhista sigurno nisam ... mozda neka mesavina humanizma, objektivizma i anarhizma ... i to tim redom ... u zadnjoj iteraciji ako je sistem u suprotnosti sa ova prva dva, jebes sistem, ta pravila ne priznajem i nisu nikakav faktor ogranicenja ... tu humanizam i objektivizam sluze kao kocnica kompleksima, egu i ispoljavalju moci ... i slobode su sputane humanizmom i objektivizmom ... nemoj samo da me juris sa definicijama istih

edit ...
Atomski mrav Atomski mrav 01:34 01.03.2020

Re: ...

I takvih sto slučajeva, sve može, i nema zezanja, al Šumadija ne može.

Ti i dalje misliš da ja imam nešto protiv Šumadije?!

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:28 01.03.2020

Re: ...

Eto vidiš kako si kooperativan, sad čak razmišljam i da skinem Trampovu sliku sa zida ako dođeš.


Važi, doneću ja Bernijevu sliku, jer mora neko da na nas gleda sa zida dok brine za sve nas. Ili, nemoj, poneću sredoja, pa da ti održim par besplatnih časova. Posle ti meni da pokažeš kao se puca iz pištolja, može? Ne znam samo sad da li je ovo ilegalno, kao pretnja, da nemamo posle posla sa sikrit servisom?

O avokadima ništa ne znam osim da volim da ih jedem, i toga da su u taj biznis pre nekog vremena ušli meksički narko klanovi, isplati se skoro kao koka, a skroz legalno. Tako da sam se čak malo i zabrinuo za tebe, da ne ukapiraju da im praviš nelojalnu konkurenciju... Sad sam se setio da sam negde čuo da avokadou treba suv i hladnjikav vazduh, zato najbolje uspeva na obroncima tu kod vas. Ti reče da ti je bašta iza nekog zida (jebi ga, Trampovac, mora da ima neki zid), možda nemaju dovoljno vazduha? A da pitaš hučija, ako nije zauzet zamišljanjem toga kako pederi vode ljubav?
bene_geserit bene_geserit 03:18 01.03.2020

Re: ...

doneću ja Bernijevu sliku

Zbog vas više-srednje-klasovaca koji ste za Bernija, prosto poželim da matori comi Ješa dođe na vlast. Pa kad vam rokne effective tax rate 45% umesto 25% koliko plaćaš danas ima da se osećaš ko Šveđanin i da se češeš gde te ne svrbi. Ali nema veze za uzvrat ćeš da dobiješ besplatno zdravstvo (samo gore od ovog koje imaš danas), besplatan fakultet za dete (o pardon, to za tebe ne važi, vi sa prihodima od koju stotinu K ćete ipak da plaćate) i besplatne časove iz diversity-ija i inclusion-a (u čemu ćeš, ne sumnjam, da uživaš).
Pošto sve to i meni sledi, ipak ne želim stvarno. Idealno bi bilo da se podelimo na dve virtualne Amerike. Pa vi što volite da plaćate velike poreze i "spašavate" planetu samo napred.
bene_geserit bene_geserit 03:42 01.03.2020

Re: ...

Nego jel si vido rezultate primaries u Južnoj Karolini?
Spade knjiga na 2 slova, sine koja gerijatrija su vam kandidati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:22 01.03.2020

Re: ...

bene_geserit
Nego jel si vido rezultate primaries u Južnoj Karolini?
Spade knjiga na 2 slova, sine koja gerijatrija su vam kandidati.


Jesam, evo plačem, to jest u očaju sam otišao na posao da nešto završim, od ovih izbora nema vajde, ovi možda i ne dožive izbore, zbog starosti (razvaljuju ih na SNL-u zbog toga). A jesi čuo kako je zamalo prošao Mit Romni, što je glasao za impičment Trampa, ono, ko naša Čomićka, otvoreno odstupio od direktive, pa mu sad prete da ne sme nigde da dođe na konvencije, oće ga ubiju, to jest ne mogu da mu garantuju bezbednost. Sine, koja je to poltronska militantna komunjarska stranka maloumnika, ti tvoji Republikanci...

Ma, ok, za Bernija i njegova nastojanja, nemam ja problema da platim veću taksu, realno već 15 godina zarađujem više nego što mi treba, i da može ova sirotinja nekako da se izvuče iz tih getoa, da nam ne umiru od gladi po ulicama ili da nemaju deci da plate obdaništa, ili da ih loše plaćeni panduri ubijaju ko zečeve jer normalni neće da se zaposle u policiji, nego samo ove psihopate i kkklanovci (dobro, ovo zadnje se malo šalim na mirelin račun, nemoj odma da mi tražiš statistike na uvid!).

Zaobravih da pohvalim izbor auta, daće Greta po pola poena za svaki, ipak su to tojote koje malo troše, i ne služe za uvećavanje penisa (izvini huči!) a i onako kažeš da ideš biciklom na posao (dva poena za to), tako da je učinak dosta veliki. Vidiš, kad vas se malo pritisne, u smislu drugarske kritike, i vi, bahati trampovci, makar i dok psujete neke imaginarne marksiste, umete da zategnete pojas za dobrobit planete i rođenog potomstva.
bene_geserit bene_geserit 05:21 01.03.2020

Re: ...

nemam ja problema da platim veću taksu, realno već 15 godina zarađujem više nego što mi treba, i da može ova sirotinja nekako da se izvuče iz tih getoa, da nam ne umiru od gladi po ulicama ili da nemaju deci da plate obdaništa, ili da ih loše plaćeni panduri

Ako ti je to problem, možeš odmah da ga rešiš, sav višak para podeli tu po getu.
Nego to sa umiranjem od gladi na ulici, nemoj se zajebavati.

A "loše plaćeni panduri" su sve samo ne loše plaćeni. Ođe kod nas prosečna penzija (ko god se penzionisao posle 2000-te) preko 100K, treba da odrade 20 godina staža da steknu penziju a posle rade kao obezbeđenje na crno. Najveći drpači od sistema u zemlji posle političara i diversity koordinatora.
alselone alselone 06:00 01.03.2020

Re: ...

Dobro, ti i Als.


Zezanje, bez obzira što si naglasio da znaš o čemu pričaš. To što si ti rekao kako znaš da namerno praviš grešku, ne umanjuje prostor za zezanje, možda ga čak i naglašava pošto si puno dao na značaju takvom detalju. Eto, ostalo i meni a i njemu, verujem i nekim drugima, to zanimljivo pa malo opalili šegu na tu temu. Previše si to lično primio. Moš misliti, Šumadijska Mitrovica.

I Pajo je na primer znao kada je kupovao auto da je to auto koji često koriste silovatelji, ili je barem takvo uverenje, pa nas to ne sprečava da mu to an pasan spomenem kad se zaleti u svom militantnom marksističkom virtue signaling levom proklamovanju istina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:26 01.03.2020

Re: ...

I Pajo je na primer znao kada je kupovao auto da je to auto koji često koriste silovatelji, ili je barem takvo uverenje, pa nas to ne sprečava da mu to an pasan spomenem kad se zaleti u svom militantnom marksističkom virtue signaling levom proklamovanju istina.


Pa kad nisam uvredljive prirode, a i cenim dobru zajebanciju na bilo čiji račun i bilo koju temu (nekad i najebem zbog toga, ali šta da se radi). A ne ko ovaj huči, od preteranog zamišljanja znamo već čega, i posledičnih stomačnih tegoba, sad mu se priviđa i da neko ima nešto protiv Šumadije, jebala ga cela Šumadija...neeee, sad će opet da ide baci peglu.

Nego, jesi zakrpio karter? Jebeš auto koji to ima tako loše postavljeno i nezaštićeno da ga ga manja rupa na putu sjebe. Kupiš lepo elektriku, i miran si, dobro, Tesla oće nekad da se zapali kad drkne pod od auta gde su mu baterije (pogotovu te litijumske vole da gore kad ih udariš, ali taj kompartment sad prave od nekog cirkonijima, ne može bog otac da probije. Moj prius naravno ima karter, ali mu je to sve iznad nekog oklopa, teško za probušiti. Carski auto, bez zezanja, nenadjebiv (aj sad i ti na povraćku!).
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:35 01.03.2020

Re: ...

bene_geserit
nemam ja problema da platim veću taksu, realno već 15 godina zarađujem više nego što mi treba, i da može ova sirotinja nekako da se izvuče iz tih getoa, da nam ne umiru od gladi po ulicama ili da nemaju deci da plate obdaništa, ili da ih loše plaćeni panduri

Ako ti je to problem, možeš odmah da ga rešiš, sav višak para podeli tu po getu.
Nego to sa umiranjem od gladi na ulici, nemoj se zajebavati.

A "loše plaćeni panduri" su sve samo ne loše plaćeni. Ođe kod nas prosečna penzija (ko god se penzionisao posle 2000-te) preko 100K, treba da odrade 20 godina staža da steknu penziju a posle rade kao obezbeđenje na crno. Najveći drpači od sistema u zemlji posle političara i diversity koordinatora.


Ma kakvi, evo, zet mi je murkan u King Countiju u Sijetlu, slabo plaćaju pa niko neće u murkane, izgibe čovek od prekovremenog rada, imaju stalno otvoren konkurs za nove pandure, ali džabe, slabo interesovanje. I to, pazi ne u tamo zajebanom nekom Detroitu ili Blatimoru, nego bre, Sijetl, Mikrosoft, Amazon, Boing, libtardi za primer, najveću akciju je imao kad je hapsio wallaby-ja u svojstvu kućnog ljubimca (koji je nekom pobegao iz kaveza, zeta poslali jer je po poreklu Australijanac, te se smatralo da ima iskustva sa kengurima, a i bio je najveći gušter u stanici milicije, pa su ga posle svi zajebavali do besvesti). Dobro, penzije su možda ok, nisam ga to pitao, daleko mu je to tada.

srdjan.pajic srdjan.pajic 07:55 01.03.2020

Re: ...

Ako ti je to problem, možeš odmah da ga rešiš, sav višak para podeli tu po getu.
Nego to sa umiranjem od gladi na ulici, nemoj se zajebavati.


Ma, ne mora to tako, evo, izabrasmo geja za guvernera (izvini huči, jel može neko da mu pridrži glavu dok povraća da se ne umaže?), i prvo što je čovek uradio je da promeni zakon da sva obdaništa u državi postanu celodnevna, i besplatna (do sada je bilo besplatno prva dva i po sata, a ako moraš dete da ostaviš duže, imaš da platiš one neke enričment ili SAC programe, i to ne malo, a u većini škola mimo našeg bogataškog distrikta toga nije ni bilo u ponudi jer niko ne može da plati, deca idu kući posle dva sata i ko zna ko i kako ih posle tamo čuva). I to je uvedemno svima, kako u onoj nazadnoj trampojebini Pueblu i Kolorado Springsu, tako i u progresivnom libtardskom Boulderu. I nismo za to čak ni takse morali da dižemo, našlo se para ko od šale. Doduše prethodno smo morali da odjebemo republikance koji su sve to gledali da zakoče i blokiraju.

Onda je ovaj krenuo da zateže ove naftaše koji su se baš osilili da ga buše ljudima u dvorištima, jebote, ako ne paziš i keru ispod kućice, ma detetu ispod kreveca bi fraknuli bušotinu. Dobro, to je počeo da radi tek kad su njemu ispred vile u Erie-u posadili rig, pa je zasukao rukave, kandidovao se za guvernera i onda uzeo da im se najebe majke. No, to mu izgleda teže ide, opasna je to mafija u pitanju, ali svejedno, izguraće on i to, verujem.

Nema, radi Polis ono za šta smo ga izabrali, i onda stvarno who cares za tehnikalije kako vodi ljubav.

alselone alselone 08:02 01.03.2020

Re: ...

Nego, jesi zakrpio karter? Jebeš auto koji to ima tako loše postavljeno i nezaštićeno da ga ga manja rupa na putu sjebe. Kupiš lepo elektriku, i miran si, dobro, Tesla oće nekad da se zapali kad drkne pod od auta gde su mu baterije (pogotovu te litijumske vole da gore kad ih udariš, ali taj kompartment sad prave od nekog cirkonijima, ne može bog otac da probije. Moj prius naravno ima karter, ali mu je to sve iznad nekog oklopa, teško za probušiti. Carski auto, bez zezanja, nenadjebiv (aj sad i ti na povraćku!).


Nije baš bila mala rupa al dobro.

Kupijo bih ja Teslu jer bi to ovde bilo džabe za vožnju. To se tamo isplati na vaše male cene goriva i velike cene struje, moš tek misliti kako bi bilo na naše ogromne cene goriva i beznačajnu cenu struje. Vozio bi se ceo mesec za par iljada dinara.

Samo nema, nema ni Tesla, nema ni infrastrukture a ni para za novo auto (srednji rod). Jedino da me zaposliš kao sekretara, pa onda...
alselone alselone 08:07 01.03.2020

Re: ...

docsumann docsumann 08:13 01.03.2020

Re: ...

zemljanin
Milan Novković
Mislim da kaskam samo 400 komentara za vama, pa moram tek da nafatam Zemljanina, ali, na neviđeno, on uopšte nije anarhista, možda samo brka slobode i anarhije.

On je slobodniji od ostalih, ali anarhija i nije baš neki veliki prijatelj sloboda.

U anarhiji je život više siromašan, usamljen, prljav, brutalan i kratak (Hobs) - i ovo nema veze sa Zemljaninom

tipicni anarhista sigurno nisam ... mozda neka mesavina humanizma, objektivizma i anarhizma ... i to tim redom ... u zadnjoj iteraciji ako je sistem u suprotnosti sa ova prva dva, jebes sistem, ta pravila ne priznajem i nisu nikakav faktor ogranicenja ... tu humanizam i objektivizam sluze kao kocnica kompleksima, egu i ispoljavalju moci ... i slobode su sputane humanizmom i objektivizmom ... nemoj samo da me juris sa definicijama istih

edit ...


mene je anarhizam zanimao ( s teorijskog aspekta) u studentskom dobu, da dam alsu malo za pravo, mada se nikad nisam smatrao anarhistom.
tad sam ga malo proučavao i bio iznenađen koliko sam zapravo malo znao o njemu.

anarhizam jeste humanizam, jer on počiova na premisi da je čovjek slobodno i humano biće.
e, sad koliko je u tome istine, a koliko zablude, teško je reći gledajući na svijet u kome danas živimo
neumoran neumoran 08:26 01.03.2020

Re: ...

srdjan.pajic
I Pajo je na primer znao kada je kupovao auto da je to auto koji često koriste silovatelji, ili je barem takvo uverenje, pa nas to ne sprečava da mu to an pasan spomenem kad se zaleti u svom militantnom marksističkom virtue signaling levom proklamovanju istina.


Pa kad nisam uvredljive prirode, a i cenim dobru zajebanciju na bilo čiji račun i bilo koju temu (nekad i najebem zbog toga, ali šta da se radi). A ne ko ovaj huči, od preteranog zamišljanja znamo već čega, i posledičnih stomačnih tegoba, sad mu se priviđa i da neko ima nešto protiv Šumadije, jebala ga cela Šumadija...neeee, sad će opet da ide baci peglu.

Nego, jesi zakrpio karter? Jebeš auto koji to ima tako loše postavljeno i nezaštićeno da ga ga manja rupa na putu sjebe. Kupiš lepo elektriku, i miran si, dobro, Tesla oće nekad da se zapali kad drkne pod od auta gde su mu baterije (pogotovu te litijumske vole da gore kad ih udariš, ali taj kompartment sad prave od nekog cirkonijima, ne može bog otac da probije. Moj prius naravno ima karter, ali mu je to sve iznad nekog oklopa, teško za probušiti. Carski auto, bez zezanja, nenadjebiv (aj sad i ti na povraćku!).

Mislim da nam nisi odgovorio da li se tebi diže kada zamišljaš ove scene za koje pitaš hučija?
neumoran neumoran 08:30 01.03.2020

Re: ...

docsumann
zemljanin
Milan Novković
Mislim da kaskam samo 400 komentara za vama, pa moram tek da nafatam Zemljanina, ali, na neviđeno, on uopšte nije anarhista, možda samo brka slobode i anarhije.

On je slobodniji od ostalih, ali anarhija i nije baš neki veliki prijatelj sloboda.

U anarhiji je život više siromašan, usamljen, prljav, brutalan i kratak (Hobs) - i ovo nema veze sa Zemljaninom

tipicni anarhista sigurno nisam ... mozda neka mesavina humanizma, objektivizma i anarhizma ... i to tim redom ... u zadnjoj iteraciji ako je sistem u suprotnosti sa ova prva dva, jebes sistem, ta pravila ne priznajem i nisu nikakav faktor ogranicenja ... tu humanizam i objektivizam sluze kao kocnica kompleksima, egu i ispoljavalju moci ... i slobode su sputane humanizmom i objektivizmom ... nemoj samo da me juris sa definicijama istih

edit ...


mene je anarhizam zanimao ( s teorijskog aspekta) u studentskom dobu, da dam alsu malo za pravo, mada se nikad nisam smatrao anarhistom.
tad sam ga malo proučavao i bio iznenađen koliko sam zapravo malo znao o njemu.

anarhizam jeste humanizam, jer on počiova na premisi da je čovjek slobodno i humano biće.
e, sad koliko je u tome istine, a koliko zablude, teško je reći gledajući na svijet u kome danas živimo

Dali sam te već pitao zašto ne koristiš velika slova na početku rečenice?
docsumann docsumann 08:44 01.03.2020

Re: ...

neumoran
docsumann
zemljanin
Milan Novković
Mislim da kaskam samo 400 komentara za vama, pa moram tek da nafatam Zemljanina, ali, na neviđeno, on uopšte nije anarhista, možda samo brka slobode i anarhije.

On je slobodniji od ostalih, ali anarhija i nije baš neki veliki prijatelj sloboda.

U anarhiji je život više siromašan, usamljen, prljav, brutalan i kratak (Hobs) - i ovo nema veze sa Zemljaninom

tipicni anarhista sigurno nisam ... mozda neka mesavina humanizma, objektivizma i anarhizma ... i to tim redom ... u zadnjoj iteraciji ako je sistem u suprotnosti sa ova prva dva, jebes sistem, ta pravila ne priznajem i nisu nikakav faktor ogranicenja ... tu humanizam i objektivizam sluze kao kocnica kompleksima, egu i ispoljavalju moci ... i slobode su sputane humanizmom i objektivizmom ... nemoj samo da me juris sa definicijama istih

edit ...


mene je anarhizam zanimao ( s teorijskog aspekta) u studentskom dobu, da dam alsu malo za pravo, mada se nikad nisam smatrao anarhistom.
tad sam ga malo proučavao i bio iznenađen koliko sam zapravo malo znao o njemu.

anarhizam jeste humanizam, jer on počiova na premisi da je čovjek slobodno i humano biće.
e, sad koliko je u tome istine, a koliko zablude, teško je reći gledajući na svijet u kome danas živimo

Dali sam te već pitao zašto ne koristiš velika slova na početku rečenice?


i jesam li ti šta odgovorio?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana