Astronomija| Biz| Ekologija| Energetika| Istorija

D Day

Srđan Fuchs RSS / 02.03.2020. u 05:19

Đe ste, suknjice srbske?

Ima l' bedaka? Nema!

*liveudpate2 - Čitam danas da su potvrđeni novi slučaji korone u Srbiji. I ništa drugo... Ko su slučajevi? Odakle su došli u Srbiju? Kako su se zarazili? Stanje sa medijima u jako pogođenim zemljama je da obaveštavaju građane ko su slučajevi, gde su se zarazili? Da se klone mesta potencijalne erupcije zaraze. Otkazaju se putovanja putnika iz zemalja visokog rizika.

 Takođe, koliko razumem, u zemlji postoji jedan centar, brojem -1 gde ljudi treba da se jave ako posumnjaju da nose virus. Jedan centar. Dakle ako je iz Vlasotince il' Vranje, treba da umre ili zarazi celu zemlju dok stigne do Beeograd? Ludilo mozga.



Komentari (410)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

floki floki 18:59 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
floki
ма у реду је тетка савета, ево нека је твоја задња, јел треба да ти се изгланца штикла на опанку, само реци


šta se ljutiš
nisam ja tetejca iz gaća potezala


ма не љутим се ја (не придај себи толику важност), него си ти тетка у моје гаће вирнула, види горе, ја сам само мало прецизирао твоју констатацију, ништа више
neumoran neumoran 19:01 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
Ali kad oni koji su bombardovani kažu, zaslužili smo, kao sad Srki, e to je malo zanimnjivije.

Ono što Paja hoće malo nevešto reći je da smo izvozili nasilje po užem regionu i da nam se zver ugojena vratila na vrata.

Jasno da mi imamo jako dobro opravdanje.

Nisi ti to najbolje naučio!
Nismo mi nigde izvozili nasilje!
Mi smo bili u svojoj zemlji.
A kalakurcija je, kao i uvek do sada, kada god se pružila prilika - pokušala priliku da iskoristi ... i da se napije srpske krvi.
Mislim, to je aksiomatskog karaktera - i meni ponekda nije jasno zašto se pojedinci prave ludi (mislim na opojedince Srbe) i ne mogu da prihvate da su im 'braća' zabijala nož do balčaka - kada god bi im se pružila prilika.
I to ti ni ne kriju.
Nadam se da Srbi više nikada neće doći u priliku da ih 'događaji' vode - i da reaguju retroaktivno.
neumoran neumoran 19:04 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
Šta ti misliš o tim sugrađanima, Albancima, koji su daleko pre Slobe, ubijali Srbe, Crnogorce, silovali žene i devojke, palili imanja i kuće, pa na kraju digli oružanu pobunu?


Sve najgore, kao i o istim na našoj strani, a nije da ih je tu manjkalo. Samo što to kako je taj problem "rešavan", očigledno nije dalo rezultat. Bombardovanje jeste. Sad što smo mi tu loše prošli pa se sad durimo, i to je ok, ali ja ne vidim da će me to sprečiti da glasam za Sandersa.

Kakav rezultat je dalo bombardovanje?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

alselone
Momci i devojke, nemoj sad da mi se pravite blesavi. Možda da pitamo svoje bivše sugrađane Albance šta oni misle o bombardovanju? Ili ove Bošnjake? Što, i oni su valjda ljudi? Njima je pomoglo da nas se otarase.


Ti si kul tip i imaš sjajan smisao za humor ali i nešto debelo osakaćeno kada možeš da odobravaš bombardovanje bilo koga a ponajgore svoje države.


U Ruandi su Huti devedesetčetvrte (u vreme dok su ovi naši balvanisali i snajperisali po Sarajevu i okolini) pobili više od milion ljudi, Tutsija, dakle, genocid. Da se tamo desila vojna intervencija kao što nije, to bi verovatno bilo sprečeno. Jel bi ti odobrio tu intervenciju, ili bi mirne duše nosio milion ljudi na savesti?

Da dopunim u vezi sa ovim osakaćenjem: ja ne znam nikog ko je živeo u Jugoslaviji za vreme Slobe da nije iz tog izašao malo opičen.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:16 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Vidi, tenkovi su išli odavde - tamo.

(Znamznamznam, zasluženo.)


Lepo reče Floki, jugoslovenska vojska po jugslovenskoj teritoriji, kao i svaka druga što bi.

Gledano iz ugla Hrvata to je bila srpska vojska, tako im odgovaralo da gledaju, tako da tumače, uspeli u tome, i svaka čast.

Ali da li je taj njihov pogled objektivan ili je samo usaglašen sa njihovim interesima, tj, da li je to stvarno bila srpska vojska?

Pa nije, ma kako je Hrvati zvali, nije, ma kako je Amerikanci zvali, nije.

Da li je Srbija ikako mogla da natera Hrvatre i Amerikance da prihvate da ta vojska nije srpska, nije ni to.

Jedino što je Srbija mogla je da stvarno napravi srpsku vojsku, a da li bi išla negde, i dokle bi išla, to je sad teško pretpostaviti.

To šeprtljajnje Miloševićevo između Juogoslavije i Srbije, krišćenje srpskog da sačuva jugoslovensko, je Srbe odvelo u propast i dalo priliku kojekakvima da pričaju o srpskoj krivici.

Naravoučenije: Srbima svane kad se otresu jugosovenstva i komunizma :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:23 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
newimprovedtadejus
floki
ма у реду је тетка савета, ево нека је твоја задња, јел треба да ти се изгланца штикла на опанку, само реци


šta se ljutiš
nisam ja tetejca iz gaća potezala


ма не љутим се ја (не придај себи толику важност), него си ти тетка у моје гаће вирнула, види горе, ја сам само мало прецизирао твоју констатацију, ништа више


Kaže se ne pridavaj, kao davaj, od davati, samo sa pri kao pridaviti..
A može i pridaji kao kod dodaji
maksa83 maksa83 19:34 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Lepo reče Floki, jugoslovenska vojska po jugslovenskoj teritoriji, kao i svaka druga što bi.

Takoreći su zaslužili da jugoslovenska vojska ispečatira jugoslovenski grad.

Pazi kad nisam sumnjao da su Zaslužili.
g.radicevic g.radicevic 19:36 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Da se tamo desila vojna intervencija kao što nije, to bi verovatno bilo sprečeno. Jel bi ti odobrio tu intervenciju, ili bi mirne duše nosio milion ljudi na savesti?


da, evo ''sprečili'' su takve tragedije u Iraku, Libiji, Avganistanu...
zašto vi ameri, Pajiću mislite da ste bogom dati da uređujete ceo svet po sopstvenom aršinu i da je on jedini ispravan ?
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:48 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

(bolje komi neko Putin)?


Bolje Putin nego komi u komi..
floki floki 19:52 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
floki
newimprovedtadejus
floki
ма у реду је тетка савета, ево нека је твоја задња, јел треба да ти се изгланца штикла на опанку, само реци


šta se ljutiš
nisam ja tetejca iz gaća potezala


ма не љутим се ја (не придај себи толику важност), него си ти тетка у моје гаће вирнула, види горе, ја сам само мало прецизирао твоју констатацију, ништа више


Kaže se ne pridavaj, kao davaj, od davati, samo sa pri kao pridaviti..
A može i pridaji kao kod dodaji


у праву си, хвала, јасно скроз, писах на брзину
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:53 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Takoreći su zaslužili da jugoslovenska vojska ispečatira jugoslovenski grad.

Pazi kad nisam sumnjao da su Zaslužili.


:)

To se dešava kad, ko Hrvati božemeoprosti, čitaš kako ti odgovara.
A ne piše to, piše da je to satram greškom, nikako nekom zasluženom kaznom.

Doduše piše i da se vojska neke države po pravlu smatra vlasnom da šeta po svojoj državi, i da je niko ne smatra okupacionom, da niko na nju ne puca, a ako se neko i usdudi onda ova uzvraća žestoko.

To što ja ni tu državu ni tu vojsku ne smatram normalnim, je druga stvar, ja zbog toga kažem da je sve to odavno trebalo razbucati, ali ako neko smatra da je Jugoslavija bila dobro rešenje, onda mora prihvatiti da ona mora imati i svoju vojsku na koju se ne puca, ili koja uzvraća ako neko ipak zapuca.



neumoran neumoran 19:54 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

g.radicevic
Da se tamo desila vojna intervencija kao što nije, to bi verovatno bilo sprečeno. Jel bi ti odobrio tu intervenciju, ili bi mirne duše nosio milion ljudi na savesti?


da, evo ''sprečili'' su takve tragedije u Iraku, Libiji, Avganistanu...
zašto vi ameri, Pajiću mislite da ste bogom dati da uređujete ceo svet po sopstvenom aršinu i da je on jedini ispravan ?

Pajić nije Amer!
On je Srbin!
Jer - jedino Srbin može da bude veći Amer od Amera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

g.radicevic
Da se tamo desila vojna intervencija kao što nije, to bi verovatno bilo sprečeno. Jel bi ti odobrio tu intervenciju, ili bi mirne duše nosio milion ljudi na savesti?


da, evo ''sprečili'' su takve tragedije u Iraku, Libiji, Avganistanu...
zašto vi ameri, Pajiću mislite da ste bogom dati da uređujete ceo svet po sopstvenom aršinu i da je on jedini ispravan ?


Po čijem je to aršinu genocid ispravan, osim za onog koji ga sprovodi?





apacherosepeacock apacherosepeacock 19:56 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
Kako li dođosmo u stadijum da bilo ko može da zasluži bombardovanje?!

Ja sam prilično siguran da su svi, ap-so-lut-no svi koji su ikad igde bombardovani/granatirani to zaslužili.

... ako pitaš one koji bombarduju/granatiraju.

To je uvek bilo samo pitanje sa koje si strane lafeta.

Evo posmatraj sada.


Da mi je zao bombardovanja naci Nemacke, nije, ni Japana, ni da je neko (saksofonista) izvoleo da zalije malo one sto su milion ljudi posekli ruke do ramena, da je Turska dobila po picci sto je malo genocidirala Jermene itd.

A kod nas ako su nas vec tamburali trebalo je ni po babu ni po striceve..
floki floki 20:00 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
g.radicevic
Da se tamo desila vojna intervencija kao što nije, to bi verovatno bilo sprečeno. Jel bi ti odobrio tu intervenciju, ili bi mirne duše nosio milion ljudi na savesti?


da, evo ''sprečili'' su takve tragedije u Iraku, Libiji, Avganistanu...
zašto vi ameri, Pajiću mislite da ste bogom dati da uređujete ceo svet po sopstvenom aršinu i da je on jedini ispravan ?


Po čijem je to aršinu genocid ispravan, osim za onog koji ga sprovodi?







што нисте бомбародовали усташе због олује, ви такви праведношћу овенчани?
gedza.73 gedza.73 20:07 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

snajperisali po Sarajevu




u vreme dok su ovi naši balvanisali

After the battle, the bodies of several of the conflict's U.S. casualties (Black Hawk Super 64's crewmembers and their defenders, Delta Force soldiers MSG Gordon and SFC Shughart) were dragged through Mogadishu's streets by crowds of local civilians and SNA forces


Da se tamo desila vojna intervencija kao što nije, to bi verovatno bilo sprečeno.

predatortz predatortz 20:09 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Po čijem je to aršinu genocid ispravan, osim za onog koji ga sprovodi?


Po čijem aršinu onaj koji je počinio više genocida u XX veku ima moralno pravo da zavodi red i odlučuje šta je ispravno a šta ne?

Ok je Srđane plašiti se jačeg, to je sasvim ljudski i razumljivo.
No, nije ok od silovatelja praviti sudiju zbog toga što se silovatelja plašiš.
predatortz predatortz 20:10 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

што нисте бомбародовали усташе због олује, ви такви праведношћу овенчани?


Jes, pa da pobiju svoje oficire...
g.radicevic g.radicevic 21:03 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Po čijem je to aršinu genocid ispravan, osim za onog koji ga sprovodi?


tipično američki
kad nemaš odgovor, potegni genocid

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Po čijem aršinu onaj koji je počinio više genocida u XX veku ima moralno pravo da zavodi red i odlučuje šta je ispravno a šta ne?


Pa, eto, kad jednom nisu odlučili, ušli i zaveli red, imao si milion mrtvih, i jedan od dva genocida u XX veku.

Ok je Srđane plašiti se jačeg, to je sasvim ljudski i razumljivo.
No, nije ok od silovatelja praviti sudiju zbog toga što se silovatelja plašiš.


Šta ja znam, Bošnjaci i Albanci ih gledaju kao spasitelje, dižu im spomenike, iz njihovog ugla nisu silovatelji nego spasioci od muke koju smo im mi priredili.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:07 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

g.radicevic
Po čijem je to aršinu genocid ispravan, osim za onog koji ga sprovodi?


tipično američki
kad nemaš odgovor, potegni genocid



E, ti mi znaš šta je tipičnoamerički.

predatortz predatortz 21:17 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

, i jedan od dva genocida u XX veku.


Ne razum to "jedan od dva genocida u XX veku". Dvadeseti vek obiluje genocidima.
Da ne spominjemo one iz dva svetska rata. Tu se, nadam se, svi slažemo.
Hirošima je genocid, Nagasaki isto. U Koreji i Vijetnamu su počinjeni genocidi. Ovo što se sad radi u arapskim zemljama, a inicirala je tvoja zemlja, i to je genocid.
Nemojmo biti ljigavi, ako smo mali i sitni, pa genocidom da smatramo samo ono što nam naređuju da smatramo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:18 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


Šta ja znam, Bošnjaci i Albanci ih gledaju kao spasitelje, dižu im spomenike, iz njihovog ugla nisu silovatelji nego spasioci od muke koju smo im mi priredili.


..siiti i kurdi u Iraku, razna plemena u Libiji.. ima tu vazda zahvalnih gde su se ameri umesali. (sirijci, vecina, ne mogu da smisle Asad kucu)
milisav68 milisav68 21:43 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Šta ja znam, Bošnjaci i Albanci ih gledaju kao spasitelje, dižu im spomenike, iz njihovog ugla nisu silovatelji nego spasioci od muke koju smo im mi priredili.

Pa su zato BiH, Albanija i Severna Makedonija na tri, od prva četri mesta po broju emigranata, a Hrvatska i Crna Gora među prvih deset.



Slobodna Evropa

Usrećili ih u pm, a Srba tamo nema već 20 godina.

Biće da je problem na nekoj drugoj strani.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Možda da pitamo svoje bivše sugrađane Albance šta oni misle o bombardovanju? Ili ove Bošnjake?


Šta ja znam, Bošnjaci i Albanci ih gledaju kao spasitelje,




A ti, kako ih ti gledaš?
Smeš li išta da napišeš, da bude tvoj stav, i da te pri tom savršeno zaboli da li će s tim da se složi neki albanac ili musliman?

Stvarno Srki, daj makar malo samopoštovanja, preteruješ sa ovim šta oni misle, kako oni gledaju....

počeše da ti lepe ono sponzorušica, razmisli da li je bez osnova.
g.radicevic g.radicevic 22:02 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

E, ti mi znaš šta je tipičnoamerički.


a da me uputiš ?


g.radicevic g.radicevic 22:08 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Hirošima je genocid, Nagasaki isto. U Koreji i Vijetnamu su počinjeni genocidi. Ovo što se sad radi u arapskim zemljama, a inicirala je tvoja zemlja, i to je genocid.


grešiš, grdno grešiš
to se zove zavođenje reda i demokratije

inače američki bombarderi bacaju bombone i čokoladice
i osiromašeni uranijum za pospešivanje poljoprivredne proizvodnje
vcucko vcucko 22:34 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic
hoochie coochie man
I to sa bombardovanjem je bilo pre 20+ godina

A i bombardovali su Srbiju,


Jugoslaviju, doduše onu Slobinu Republiku.

Momci i devojke, nemoj sad da mi se pravite blesavi. Možda da pitamo svoje bivše sugrađane Albance šta oni misle o bombardovanju? Ili ove Bošnjake? Što, i oni su valjda ljudi? Njima je pomoglo da nas se otarase.


Kojim Bošnjacima je bombardovanje '99. pomoglo da nas se otarase?!
(a inače uopšte nisam protivan ideji da svako ima pravo da nas se otarasi, ne bi li konačno prodisao, prosperirao... progovorio svojim novorođenim jezikom itd.)
vcucko vcucko 22:38 05.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

srdjan.pajic


U Ruandi su Huti devedesetčetvrte (u vreme dok su ovi naši balvanisali i snajperisali po Sarajevu i okolini) pobili više od milion ljudi, Tutsija, dakle, genocid. Da se tamo desila vojna intervencija kao što nije, to bi verovatno bilo sprečeno.



Pa zašto nije?
Valjda je milion preči od tamo nekog Srbina što šenluči po komšiluku.
Ili nije. To je samo Afrika, oni vole da ginu ko muve. A i istraživanja naftnih rezervi nisu dala neke rezultate...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:08 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

vcucko
srdjan.pajic


U Ruandi su Huti devedesetčetvrte (u vreme dok su ovi naši balvanisali i snajperisali po Sarajevu i okolini) pobili više od milion ljudi, Tutsija, dakle, genocid. Da se tamo desila vojna intervencija kao što nije, to bi verovatno bilo sprečeno.



Pa zašto nije?
Valjda je milion preči od tamo nekog Srbina što šenluči po komšiluku.
Ili nije. To je samo Afrika, oni vole da ginu ko muve. A i istraživanja naftnih rezervi nisu dala neke rezultate...


Eto, kad ne intervenišu ne valja, kad intervenišu ne valja... luzerskoj strani se ne može nikako udovoljiti.


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:45 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Pa su zato BiH, Albanija i Severna Makedonija na tri, od prva četri mesta po broju emigranata, a Hrvatska i Crna Gora među prvih deset.


Ali se bar ne ubijaju iz snajpera i ne pljačkaju se kuće televizori i bela tehnika, i uknjižavaju genocidi. A i Dodik sve deblji. Mislim, i to je valjda neki uspeh, ne?





srdjan.pajic srdjan.pajic 02:06 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

g.radicevic
E, ti mi znaš šta je tipičnoamerički.


a da me uputiš ?




Jes, nemam sad druga posla.
predatortz predatortz 07:24 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Ali se bar ne ubijaju iz snajpera i ne pljačkaju se kuće televizori i bela tehnika, i uknjižavaju genocidi. A i Dodik sve deblji. Mislim, i to je valjda neki uspeh, ne?


Čime li su tebi isprali mozak?
vcucko vcucko 08:45 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
Ali se bar ne ubijaju iz snajpera i ne pljačkaju se kuće televizori i bela tehnika, i uknjižavaju genocidi. A i Dodik sve deblji. Mislim, i to je valjda neki uspeh, ne?


Čime li si tebi isprali mozak?

Nagađam (moja tri novčića u fontani): opsesivna fiksacija belom tehnikom usađena u podsvest za vreme siromašnog odrastanja u prelepom okruženju zvanom Padinjak
predatortz predatortz 08:48 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

vcucko
predatortz
Ali se bar ne ubijaju iz snajpera i ne pljačkaju se kuće televizori i bela tehnika, i uknjižavaju genocidi. A i Dodik sve deblji. Mislim, i to je valjda neki uspeh, ne?


Čime li si tebi isprali mozak?

Nagađam (moja tri novčića u fontani): opsesivna fiksacija belom tehnikom usađena u podsvest za vreme siromašnog odrastanja u prelepom okruženju zvanom Padinjak


Ma...
Čoveče, konstantno svoditi rat tri naroda, tri globalno sukobljene religije, sukob koji je aktivan ili tinja vekovima, na krađu frižidera - to je ili mržnja prema vlastitom narodu ili teška onemogućenost da se shvati kontekst.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:09 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz

Ma...
Čoveče, konstantno svoditi rat tri naroda, tri globalno sukobljene religije, sukob koji je aktivan ili tinja vekovima, na krađu frižidera - to je ili mržnja prema vlastitom narodu ili teška onemogućenost da se shvati kontekst.


evo da probam ja da prevedm za razumni dio tvrde struje..
dozvolili smo da nam ljudi kojima taj rat zaista jeste bio prilika za krađu bijele tehnike i useljavanje u nekretnine na boljoj lokaciji postanu vođe i krojači sudbine i našeg razumijevanja svijeta..
i sad se uporno držimo toga što su nam oni smislili..
u Bosni pogotovo a evo sad i u Srbiji..
bukvalno sa dna kace nama je postalo elita i to što nam sipaju na kašičicu godinama sad smo primili kao vrhunac filozofije..
kao buhu svijet nije fer..
bombardovanja su nepravedna..
mi smo good guys..
niko nas ne razumije..
e pa dobro, nećemo onda ni da se igramo..
ali avaj..
drugog svijeta nema, ima taj jedan, takav je kakav je, ne bi bilo loše kad bismo u njemu mogli prestati biti totalna parija..
dio te agende je i da se okanemo priče o tome kako je taj svijet lud i truo, svi su u njemu pokvareni, kako su samo mogli tako..
ne znam šta tačno onda očekujemo i od koga ako ne možemo taj list da okrenemo..
to prosto nije priča koje može da prođe bilo gdje i sa bilo kim..
ne u toj formi (svi su pokvareni a ja sam žrtva)..
malo realnije sagledavanje realnosti je zaista minimum koji bi morali ispuniti ako bismo igdje da budemo shvaćeni ozbiljno..
mada..
ne znam ni sama o čemu mi tu pričamo pošto vođa kanda ima neku svoju agendu i nema namjere o njoj raspravljati sa nekakvom tamo javnošću
predatortz predatortz 10:39 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

malo realnije sagledavanje realnosti je zaista minimum koji bi morali ispuniti ako bismo igdje da budemo shvaćeni ozbiljno..


A to realno izgleda ovako:

Ti vaši nikad prežaljeni Šiptari, Muslimani i Hrvati nikad nisu želeli sa vama/nama. Ušli su, kao poraženi u WWI iz nužde da ne bi bili rasparčani. Od tog ulaska rade na tome da izađu, ali pod njihovim uslovima. Za taj svoj naum tražili su saveznike među nacistima, fašistima i nažalost komunistima, a dobili ih na našu nacionalnu nesreću i među srpskim komunistima.
I taj njihov izlazak uopšte ne bi bio sporan da se nije zasnivao na fizičkom istrebljenju, proterivanju i zatiranju tragova našeg postojanja na teritoriji koja nam pripada bar onoliko koliko i njima.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:44 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
malo realnije sagledavanje realnosti je zaista minimum koji bi morali ispuniti ako bismo igdje da budemo shvaćeni ozbiljno..


A to realno izgleda ovako:

Ti vaši nikad prežaljeni Šiptari, Muslimani i Hrvati nikad nisu želeli sa vama/nama. Ušli su, kao poraženi u WWI iz nužde da ne bi bili rasparčani. Od tog ulaska rade na tome da izađu, ali pod njihovim uslovima. Za taj svoj naum tražili su saveznike među nacistima, fašistima i nažalost komunistima, a dobili ih na našu nacionalnu nesreću i među srpskim komunistima.
I taj njihov izlazak uopšte ne bi bio sporan da se nije zasnivao na fizičkom istrebljenju, proterivanju i zatiranju tragova našeg postojanja na teritoriji koja nam pripada bar onoliko koliko i njima.


ej vidiš li ti koliko je ovo komplikovano?
mi realno nisamo definisali granice, mi se još sporimo oko toga šta je tu čije..
pa zar nam u tome još treba i da se satiremo oko toga dal je Amerikanac pošten ili nije, i pride Njemac, Englez, Francuz, Austrijanac.. i ko je još bio..
dal normalan čovjek može očekivati da riješi problem ako mu je to postavka..
koliko smo ludi još ćemo početi da se kunemo u Kineze..
a poslije (zna se) gaća će nam biti kriv..
prosto smo toliko nekontruktivni da je to bolno..
totalno odsustvo bilo kakve praktičnosti..
a dočim oko nas sve go pragmatičar do oportuniste..
mada dobro..
opet lupam..
vođstvu kanda pragmatizma ne fali..
samo ne znam dal je na nas mislio u toj svojoj pragmatičnosti
floki floki 10:54 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

правдати бомбардовање србије тиме да смо ми то из неког разлога заслужили, па је праведна, непогрешива, беневолентна империја била принуђена да нас научи памети - то може само неко јако злобан или глуп

предо, све је ово кристално јасно што ти кажеш, само мораш да допуниш причу са мајмуном карађорђевићем који је кренуо да меси питу од гована правећи југославију, па је бановину хрватску онолику направио, и то је у сред београда прогласио...

и онда видиш како иде даље, кад једном нешто даш (а нико ти није уперио пиштољ у чело да то урадиш), онда нема назад, добијеш авнојевске границе у главама већине срба, па срби из београда и шумадије сматрају бања луку и книн не српским, него више комшијским, па онда није толико вредно борити се за њих тамо, битно је да је "београд свет"...
milisav68 milisav68 11:03 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Ali se bar ne ubijaju iz snajpera i ne pljačkaju se kuće televizori i bela tehnika, i uknjižavaju genocidi. A i Dodik sve deblji. Mislim, i to je valjda neki uspeh, ne?

Nije to uspeh, nego porazan rezultat politike zemlje u kojoj sada živiš.

I snajpere, i obuku rukovanjem njima je radila NATO/američka vojska.

A Aliji su rekli da ne potpisuje mirovni sporazum.


zemljanin zemljanin 11:16 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Ti vaši nikad prežaljeni Šiptari, Muslimani i Hrvati nikad nisu želeli sa vama/nama.

ideja jugoslovenstva nije srpska tvorevina ... ali je bio nacin da svi Srbi zive u jednoj drzavi ... ostalo je istorija
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:17 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

evo da probam ja da prevedm za razumni dio tvrde struje..

Ovo je sjajno, ja znam šta je razumno, a evo i probaću da prevedem to onima koji ne kapiraju.
Nije sigurnost u sebe loša stvar, ali nije sve u tome, ima nešto i u pokriću.

Da li će neko biti parija zavisi od toga šta mu je ugroženo, šta brani, ako je to dovoljno važno, i ako zbog toga vredi ući u poziciju parije, onda se u to ulazi, a odustati od toga zbog imidža, da bi se izbegao imidž parije je podilaženje i pomodarstvo.

Svet jeste jedan, ali nije takav kakav je, definitivan. Dinamičan je to sistem, danas je ovakav sutra onakav, neki koji mogu da ga menjaju ga menjaju, oni drugi makar mogu da pričekaju dok se ne podesi tako da i njima paše.
Odustajanje od važnih stvari zarad imidža znači odricanje od budućih prilika za ostvarenje tih interesa.

E kome je samo imidž važan, a danas je on ultimativna vrednost, vidi se, on i priča o imidžu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:45 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

hoochie coochie man

Da li će neko biti parija zavisi od toga šta mu je ugroženo, šta brani, ako je to dovoljno važno, i ako zbog toga vredi ući u poziciju parije, onda se u to ulazi, a odustati od toga zbog imidža, da bi se izbegao imidž parije je podilaženje i pomodarstvo.

Svet jeste jedan, ali nije takav kakav je, definitivan. Dinamičan je to sistem, danas je ovakav sutra onakav, neki koji mogu da ga menjaju ga menjaju, oni drugi makar mogu da pričekaju dok se ne podesi tako da i njima paše.
Odustajanje od važnih stvari zarad imidža znači odricanje od budućih prilika za ostvarenje tih interesa.

E kome je samo imidž važan, a danas je on ultimativna vrednost, vidi se, on i priča o imidžu.


e jes al ako ćemo se lagati..
kao eto mi smo odlučili da budemo parija.. jer zbog radi budućnosti..
mi smo uvijek i bili parije zbog te i takve pameti al dobro..

podsjeti me

All the light we cannot see
izgleda nema na srpskom..
šteta..
elem, priča o dječaku Njemcu i djevojčici Francuskinji, oboje tinejdžeri 1944 i nekako im se putevi ukrste
on je siroče a ona slijepa..
i priča o njihovom odrastnju, njegovom u domu, pa pristupanju Hitlerovoj omladini..
i elem i o tome kako su tridesetih skupljali hranu po smeću a onda došla neka bolja vremena, pa bilo i mesa i veš mašina u domu..
a poslije opet znamo kako je bilo
a znamo i kako je danas..
i jebiga nismo Švabe, to smo što smo, takva nam pamet kakva nam je pa tako i živimo i slabo nam pomaže što nam taj Švaba nije ni deset sati vožnje, ni dva sata leta udaljen.. mi ipak ništa da naučimo ne možemo
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:11 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

kao eto mi smo odlučili da budemo parija.. jer zbog radi budućnosti..

Ako pričaš o devededtetim, o Miloševiću, onda smo parije bili zbog glupavih ciljeva, juge i petokrake, i zbog glupavog načina na koji je to pokušavao, navodnim srpstvom.

A ako pričaš o Karadžiću, da li se isplatilo biti parija?
Da li bi bez "parijanja" bilo Srpske?
Ne bi, verujem.
Teško mi je da zamislim da bi neko tad došao i rekao, ajd da Srbima damo Srpksu.
Moralo je da se puca za to, pa i da se na loš glas izađe, ali isplatilo se.

mi smo uvijek i bili parije zbog te i takve pameti al dobro..

Ovo je faktografski pogešno sa svih strana, niti smo uvek bili parije, niti smo, kad smo bili, to bili zbog neke sprecifične pameti nego zato što se moralo.
Al takva je inercija, Srbi parije oduvek zbog njihove pameti.
Pogrešna, frazerska, ali se baš zalaufala, guraju je i oni koji misle da je to super, i oni koji misle da je to bez veze.

Al to mora baš da se kuca, a ja trenutno to radim sa one nezgodnije sprave.

neumoran neumoran 12:12 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
predatortz

Ma...
Čoveče, konstantno svoditi rat tri naroda, tri globalno sukobljene religije, sukob koji je aktivan ili tinja vekovima, na krađu frižidera - to je ili mržnja prema vlastitom narodu ili teška onemogućenost da se shvati kontekst.


evo da probam ja da prevedm za razumni dio tvrde struje..
dozvolili smo da nam ljudi kojima taj rat zaista jeste bio prilika za krađu bijele tehnike i useljavanje u nekretnine na boljoj lokaciji postanu vođe i krojači sudbine i našeg razumijevanja svijeta..
i sad se uporno držimo toga što su nam oni smislili..
u Bosni pogotovo a evo sad i u Srbiji..
bukvalno sa dna kace nama je postalo elita i to što nam sipaju na kašičicu godinama sad smo primili kao vrhunac filozofije..
kao buhu svijet nije fer..
bombardovanja su nepravedna..
mi smo good guys..
niko nas ne razumije..
e pa dobro, nećemo onda ni da se igramo..
ali avaj..
drugog svijeta nema, ima taj jedan, takav je kakav je, ne bi bilo loše kad bismo u njemu mogli prestati biti totalna parija..
dio te agende je i da se okanemo priče o tome kako je taj svijet lud i truo, svi su u njemu pokvareni, kako su samo mogli tako..
ne znam šta tačno onda očekujemo i od koga ako ne možemo taj list da okrenemo..
to prosto nije priča koje može da prođe bilo gdje i sa bilo kim..
ne u toj formi (svi su pokvareni a ja sam žrtva)..
malo realnije sagledavanje realnosti je zaista minimum koji bi morali ispuniti ako bismo igdje da budemo shvaćeni ozbiljno..
mada..
ne znam ni sama o čemu mi tu pričamo pošto vođa kanda ima neku svoju agendu i nema namjere o njoj raspravljati sa nekakvom tamo javnošću

Šta si ti sada rekla ... nešto kao Pajić samo dosta opširnije!
Pazi - ja se tu poprilično razlikujem - jer ne dozvoljavam da mi drugi, pa bili to Muslimani, Slovenci, Hrvati, Madžari ili Amerikanci kažu da sam takav i takav, tj. najgori.
To vi prihvatite koliko god puta hoćete.
Jer meni ne može ništa da lepi onaj čiji narod je mome narodu uvek zabijao nož u leđa - i klao ga. Ovo ne pišem figurativno.
A da li je Amer poduplo tu priču - pa šta!
Kritičnost prema svojim delima (kako si ti navela) je ozbiljna stvar koja se ne može izrugivati delatnošću humanitarno-pravnih fondova i žena u crnom - finansiranih za svoje aktivnosti od naših neprijatelja.
Dakle - mi nismo najuzvišeniji narod na svetu, ali nismo ni najveća govna.
I čak, jedina, u našem, kako se to sada kaže, regionu.
Dakle, bela tehnika je kradena od strane svih učesnika. No, to ne aminuje nas, odnosno, naše koji su je krali.
Ali, isto tako, ne tereti ni nas dodatno - jer su krali i svi ostali isto.
I na kraju, možda i jedino bitno je --- ja verujem da su Srbi dovoljno lekcija naučili u prethodnom veku i da više nikada neće dozvoliti da ih kalakurcija i marva vodi na hiljade na klanje i baca u jame.
Na žalost bivše braće, to im Srbi više nikada neće priuštiti - ljutili se oni ili ne.
Njihova razočaranost devedesetih je bila nenormalna - jer su se sećali kako su Srbi u prethodnim ratovima pokorno išli pod njihov nož.
Dakle, bez obzira što Pajić, na svoj način, te ti na svoj način govorili - Srbi nemaju nameru da više budu kooperativni kada se o njihovim glavama i vratovima radi - bez obzira šta rekla - i govorila neprijateljska propaganda.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:20 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

neumoran
delatnošću humanitarno-pravnih fondova i žena u crnom -

neprijateljska propaganda.


e ovo ti je suština..
vi potrošiste svu energiju na potpuno nebitnu stvar..
da ste svi kolektivno od start ignorisali sve te kandićke i biserke dosad ih ne bi bilo..
kao volovi bukvalno (na crvenu maramu, mada ok, ne znam dal samo bikovi trzaju ili trzaju i volovi)..
uvatili se za potpuno nebitno podmetnuto govno..
a promakla vam suština da je taj Amerikanac i Njemac koji ih je platio sad gazda..
pa imaš vidjeti kako ćeš sa gazdom dok ne dođe neki drugi, a i sa njim ćeš onda morati vidjeti kako ćeš..
ubjedljivo najgluplji način je pu jebo ja tebi mater.. e šta mi možeš..
može ti svašta..
pa ti to svašta i radi evo već treću deceniju..
a ne sluti ni u četvrtoj da će biti drugačije..
to prosto tako ne mere da se radi.. ninakakvom nivou..
to je elemntarno ugrožavanje vlastitog interesa..
pa ko pametan ide na štetu vlastitog interesa eto ti meni reci
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:23 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

hoochie coochie man
kao eto mi smo odlučili da budemo parija.. jer zbog radi budućnosti..

Ako pričaš o devededtetim, o Miloševiću, onda smo parije bili zbog glupavih ciljeva, juge i petokrake, i zbog glupavog načina na koji je to pokušavao, navodnim srpstvom.

A ako pričaš o Karadžiću, da li se isplatilo biti parija?
Da li bi bez "parijanja" bilo Srpske?
Ne bi, verujem.
Teško mi je da zamislim da bi neko tad došao i rekao, ajd da Srbima damo Srpksu.
Moralo je da se puca za to, pa i da se na loš glas izađe, ali isplatilo se.

mi smo uvijek i bili parije zbog te i takve pameti al dobro..

Ovo je faktografski pogešno sa svih strana, niti smo uvek bili parije, niti smo, kad smo bili, to bili zbog neke sprecifične pameti nego zato što se moralo.
Al takva je inercija, Srbi parije oduvek zbog njihove pameti.
Pogrešna, frazerska, ali se baš zalaufala, guraju je i oni koji misle da je to super, i oni koji misle da je to bez veze.

Al to mora baš da se kuca, a ja trenutno to radim sa one nezgodnije sprave.



ako me pitaš dal je u Bosni moglo pametnije da se napravi 91..
sigurno..
a vala ne moraš dva puta da pogledaš tog Karadžića pa da ti bude jasno da takva jedna volina sigurno nije mogla da smisli neko pametno rješenje za ljude koji tamo žive..
pa ga nije ni smislio..
no tu smo gdje smo pa nam je vidjeti kuda ćemo dalje..
a kako stvari stoje u božiju ćemo mater..
ili kud koji mili moji
sve zagledani u te gluposti ko je nama i šta sve i zašta kriv..
ko da je iko ikad ikakve koristi od te politike imao..
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:38 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

ako me pitaš dal je u Bosni moglo pametnije da se napravi 91..
sigurno..

Verovatno, al dati uslovi, svetska scena...ko zna.

Ja mislim da je najbolje bilo rasformirati, dogovoriti se o tome, tu državu.

Ali pošto to nije tako teklo, teklo je u pravcu, ili da Srbi postanu parije ili da budu skrajnuti.
Izabrali da budu parije i potrefili.
Nema to mnogo veze sa ličnošću Karadžića, pomenuo sam njega tekst da bi se znalo o čemu pričam.
predatortz predatortz 12:41 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

a vala ne moraš dva puta da pogledaš tog Karadžića pa da ti bude jasno da takva jedna volina sigurno nije mogla da smisli neko pametno rješenje za ljude koji tamo žive..
pa ga nije ni smislio..


Ta "volina" je pristala na mir pod mnogo nepovoljnijim uslovima od ovih koje RS ima nakon rata.
tako da je tu "volinu" optužiti za rat malo bezveze.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:43 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

hoochie coochie man
ako me pitaš dal je u Bosni moglo pametnije da se napravi 91..
sigurno..

Verovatno, al dati uslovi, svetska scena...ko zna.

Ja mislim da je najbolje bilo rasformirati, dogovoriti se o tome, tu državu.

Ali pošto to nije tako teklo, teklo je u pravcu, ili da Srbi postanu parije ili da budu skrajnuti.
Izabrali da budu parije i potrefili.
Nema to mnogo veze sa ličnošću Karadžića, pomenuo sam njega tekst da bi se znalo o čemu pričam.

ja mislim da ne da ima veze nego je ključno opredjeljeno time ko je o tome svemu odlučivao..
a odlučivao vo..
pa ispalo volovski..
esad jbg narod je vola izbarao a sad kusamo svi šta smo si izabrali i to je ta naša pamet.. a koja nije baš prevelika
predatortz predatortz 12:45 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

ja mislim da ne da ima veze nego je ključno opredjeljeno time ko je o tome svemu odlučivao..
a odlučivao vo..


Tako je. Ali ne onaj kojeg ti prozivaš da je vo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:50 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
ja mislim da ne da ima veze nego je ključno opredjeljeno time ko je o tome svemu odlučivao..
a odlučivao vo..


Tako je. Ali ne onaj kojeg ti prozivaš da je vo.


ne može se sve svaliti na Slobu.. pa nije on bog bio..
u Bosni je na sprskoj strani realno odlučivao Kradžić sa par volova oko sebe..
a čovjekovi dometi su daleko ispod shvatanja koje bi trebao da ima neko u poziciji odlučivanja..
ekonomski, politički, organizacioni, svakakvi..
prosto nema šanse da se takav kalibar mogao izboriti sa takvim izazovima..
pa smo i dobili to što on jeste mogao.. da se dovati vila pa da vija komšiju oko međe..
i tako nam i bilo..
tako je taj narod odlučio i to sad i živi
predatortz predatortz 12:52 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

ne može se sve svaliti na Slobu.. pa nije on bog bio..
u Bosni je na sprskoj strani realno odlučivao Kradžić sa par volova oko sebe..


Ko je pomenuo Slobu?
Nije Sloba rekao da će žrtvovati mir za nezavisnost, niti je Sloba povukao potpis sa mirovnog sporazuma.
floki floki 12:55 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

ako je taj narod odlučio i to sad i živi


боље и то него да га ћело и јука празина кољу и силују
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:02 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
ne može se sve svaliti na Slobu.. pa nije on bog bio..
u Bosni je na sprskoj strani realno odlučivao Kradžić sa par volova oko sebe..


Ko je pomenuo Slobu?
Nije Sloba rekao da će žrtvovati mir za nezavisnost, niti je Sloba povukao potpis sa mirovnog sporazuma.


ako si na aliju mislio od iste su fele.. sloba je za njih još i klasa.. primitivni volovi.. i kako su primitivni volovi zamislili tako nam je i bilo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:03 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
ako je taj narod odlučio i to sad i živi


боље и то него да га ћело и јука празина кољу и силују


kakav crni ćelo u ikakvom pristojnom društvu..
volovi i jesu napravili društvo po svojoj mjeri u kom je ćelo neko i nešto..
tjah..
ima nas izgleda kojima je to skroz ok, samo nek je naš ćelo
predatortz predatortz 13:05 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
predatortz
ne može se sve svaliti na Slobu.. pa nije on bog bio..
u Bosni je na sprskoj strani realno odlučivao Kradžić sa par volova oko sebe..


Ko je pomenuo Slobu?
Nije Sloba rekao da će žrtvovati mir za nezavisnost, niti je Sloba povukao potpis sa mirovnog sporazuma.


ako si na aliju mislio od iste su fele.. sloba je za njih još i klasa.. primitivni volovi.. i kako su primitivni volovi zamislili tako nam je i bilo


Ja bih da se ipak držimo činjenica.
Na dogovor o preuređenju Bosne je bio stavljen potpis. Mastilo se još nije osušilo kada je Alija, na nagovor američkog ambasadora, dakle Amerike, povukao potpis i rekao da će žrtvovati mir.
Žrtvovao ga je i ostalo je istorija.

neumoran neumoran 13:08 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
neumoran
delatnošću humanitarno-pravnih fondova i žena u crnom -

neprijateljska propaganda.


e ovo ti je suština..
vi potrošiste svu energiju na potpuno nebitnu stvar..
da ste svi kolektivno od start ignorisali sve te kandićke i biserke dosad ih ne bi bilo..
kao volovi bukvalno (na crvenu maramu, mada ok, ne znam dal samo bikovi trzaju ili trzaju i volovi)..
uvatili se za potpuno nebitno podmetnuto govno..
a promakla vam suština da je taj Amerikanac i Njemac koji ih je platio sad gazda..
pa imaš vidjeti kako ćeš sa gazdom dok ne dođe neki drugi, a i sa njim ćeš onda morati vidjeti kako ćeš..
ubjedljivo najgluplji način je pu jebo ja tebi mater.. e šta mi možeš..
može ti svašta..
pa ti to svašta i radi evo već treću deceniju..
a ne sluti ni u četvrtoj da će biti drugačije..
to prosto tako ne mere da se radi.. ninakakvom nivou..
to je elemntarno ugrožavanje vlastitog interesa..
pa ko pametan ide na štetu vlastitog interesa eto ti meni reci

Načelno se (i delimično, naravno) slaže sa ovim tvojim uradkom.
Jer - ja najviše Miloševiću zameram što je bio tupava komunjarska budalčina i nije otišao kod brata Amera i rekao - brate Ameru, evo tebi 15% na dvadeset godina - i da rešimo to sa ovima što se odcepjuju ... damo im nešto teritorije i neka idu.
A on komunjarski tupson - gura prst bratu Ameru i čuva Šugoslaviju.
Budalčina!
floki floki 13:11 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

ima nas izgleda kojima je to skroz ok, samo nek je naš ćelo


без да оправдавам, увек има оних којима је то ок, неко ће само да то пева у песмама ( "ко на божић у кравицу дође" ) а неко са финим манирима да одради у рукавицама, код куће у белгији, енглеској да пази да не стави лактове на сто, лепо се изражава и дискутује о зеленој трави уз чај, док његови кучкини синови секу руке ономе ко неће да ради у африци, тргују робљем и обарају владе по земљама које би да приход од своје нафте оставе за себе...

па ко се упеца на бућкало, пардон, имиџ, упецао се
g.radicevic g.radicevic 13:13 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

kako su primitivni volovi zamislili tako nam je i bilo


a el misliš da smo se mi sami setili...???
''primitivni volovi'' su bili samo izvođači radova,
rekao bih
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:19 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


ja mislim da ne da ima veze nego je ključno opredjeljeno time ko je o tome svemu odlučivao..
a odlučivao vo..
pa ispalo volovski..

A da je umesto njega odličivao genije, stavi tu koga hoćeš, sebe, Miloša, Lazara, Savu....stavi u tu situaciju i reci, moglo se postići....šta?

Šta je propušteno, a bilo je realno, samo da vo nije odlučivao.
vcucko vcucko 14:03 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus


dozvolili smo da nam ljudi kojima taj rat zaista jeste bio prilika za krađu bijele tehnike i useljavanje u nekretnine na boljoj lokaciji postanu vođe i krojači sudbine i našeg razumijevanja svijeta..
i sad se uporno držimo toga što su nam oni smislili..
u Bosni pogotovo a evo sad i u Srbiji..

...

bombardovanja su nepravedna..
mi smo good guys..
niko nas ne razumije..
e pa dobro, nećemo onda ni da se igramo..
ali avaj..
drugog svijeta nema, ima taj jedan, takav je kakav je, ne bi bilo loše kad bismo u njemu mogli prestati biti totalna parija..


Pod 1) Takvi su nam krojači sudbine već dugo, mnogo pre 90-ih. Na svim stranama, i između nacija i unutar nacija. Ništa novo ni revolucionarno.
I ne vidim da se držimo (ja se sigurno ne držim, nit' sam se držao) toga što su nam oni smislili. Možda ima i takvih, ali ima i kojekakvih drugih čudaka, i ovde i svuda, nije vredno spomena.

Pod 2) Otkud ti to da postoji samo jedan svijet u kome smo mi parija? Možda jeste, od '90. do '99. sigurno, ali od tada se stvari mijenjanju na dnevnom nivou. Od cijele priče, meni je drago i na ponos, što to nekakvo pjano bauljanje zapadnim Srijemom '91. nije bilo zalud. Da nije bilo toga (i još koječega) danas bi zaista postojao samo jedan svijet. Ali ne postoji. Postoji i drugi (i treći naravo, itd.) u kome smo neko. Jebala ih Vegeta i par farmerki sa Ponte Rosso, zašta je ta ista krmad (koja je '91. krala frižidere) prodavala naš svijet 40 godina. Serem im se u tanjir sa Vegetom i pišam im u obe nogavice rifli, piip im materina da im materina.

Jasno?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:54 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
ima nas izgleda kojima je to skroz ok, samo nek je naš ćelo


без да оправдавам, увек има оних којима је то ок, неко ће само да то пева у песмама ( "ко на божић у кравицу дође" ) а неко са финим манирима да одради у рукавицама, код куће у белгији, енглеској да пази да не стави лактове на сто, лепо се изражава и дискутује о зеленој трави уз чај, док његови кучкини синови секу руке ономе ко неће да ради у африци, тргују робљем и обарају владе по земљама које би да приход од своје нафте оставе за себе...

па ко се упеца на бућкало, пардон, имиџ, упецао се

au brate argument ti je toliko glup da me je malo i blam da odgovaram al OK..
bar zbog ovo troje koji ti dadoše potpis na ovu glupost..
vidiš taj Englez ako mu se ne sviđa Engleska i njen pravni sistem a u kom bogami neće moći nikoga ni da malo jače gurne u vozu a da za to ne odgovara a ne ruke da mu sječe..
e taj Englez kad mu se to ne sviđa ode u tu Afriku pa tamo sječe ruke kome može..
a pametni Srbin je smislio sistem da njemu može ruke da sječe i njegov srpski Ćelo i muslimanski i hrvatski a bogami i njemački i engleski i ko hoće..
e jer sistema nema i niko nizašta nikome ne odgovara..
jer Srbin je visoko moralno biće i ne može on tako da pređe preko nepravde kao što glupi, potkupljivi Njemac može..
e pa sad i živi taj svoj haos..
najmanji je tu problem imidž, ili što je taj bmw 10 godina star, ma nije čak problem ni što vazduh smrdi..
problem je što nema reda..
al jebeš red, daj da mi vidimo ko je u pravu bio 45, lako ćemo za red..
bućkalo..
moraš biti dobro glup pa da ti se čini da u tom tamo haosu svu energiju treba uložiti u raspravu o tome jel moralniji Srbin ili Njemac ili Englez
al ti kanda ipak nisi toliko glup nego si porodicu izmjestio iz tog haosa a sad sabraći objašnjavaš kako je Švabo kvaran a Srbin samo nek istraje..
eh da
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:15 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

vcucko
newimprovedtadejus


dozvolili smo da nam ljudi kojima taj rat zaista jeste bio prilika za krađu bijele tehnike i useljavanje u nekretnine na boljoj lokaciji postanu vođe i krojači sudbine i našeg razumijevanja svijeta..
i sad se uporno držimo toga što su nam oni smislili..
u Bosni pogotovo a evo sad i u Srbiji..

...

bombardovanja su nepravedna..
mi smo good guys..
niko nas ne razumije..
e pa dobro, nećemo onda ni da se igramo..
ali avaj..
drugog svijeta nema, ima taj jedan, takav je kakav je, ne bi bilo loše kad bismo u njemu mogli prestati biti totalna parija..


Pod 1) Takvi su nam krojači sudbine već dugo, mnogo pre 90-ih. Na svim stranama, i između nacija i unutar nacija. Ništa novo ni revolucionarno.
I ne vidim da se držimo (ja se sigurno ne držim, nit' sam se držao) toga što su nam oni smislili. Možda ima i takvih, ali ima i kojekakvih drugih čudaka, i ovde i svuda, nije vredno spomena.

Pod 2) Otkud ti to da postoji samo jedan svijet u kome smo mi parija? Možda jeste, od '90. do '99. sigurno, ali od tada se stvari mijenjanju na dnevnom nivou. Od cijele priče, meni je drago i na ponos, što to nekakvo pjano bauljanje zapadnim Srijemom '91. nije bilo zalud. Da nije bilo toga (i još koječega) danas bi zaista postojao samo jedan svijet. Ali ne postoji. Postoji i drugi (i treći naravo, itd.) u kome smo neko. Jebala ih Vegeta i par farmerki sa Ponte Rosso, zašta je ta ista krmad (koja je '91. krala frižidere) prodavala naš svijet 40 godina. Serem im se u tanjir sa Vegetom i pišam im u obe nogavice rifli, piip im materina da im materina.

Jasno?


iskreno nije jasno.. o kakvom bauljanju govoriš? bio si u JNA u Hrvatskoj devedesetih i to ti je super?
i misliš da si time doprinjeo nečemu važnom na globalnom nivou?
ja ne mislim..
mislim da si vjerovatno utratio najbolje godine života, mada možda i nije loše da ti to ipak nekako sebi možeš da prikažeš u nekom pozitivnom svjetlu...
optimizam je po meni odlična osobina..
ja sam takođe optimista i sebi to objasnim kao, eto, jbg, da to nije bilo tako ni ja sad ne bi bila ja i ne bi bilo moje djece i mog muža i mog života sada, bio bi neki drugi, a meni je ovaj dobar pa prema tome, šta je bilo bilo, dobro je kako je..
al većina moje porodice nije imala tu sreću da to tako prođe i završi, neki nisu ni živu glavu sačuvali a neki su propatili toliko i tako da se poslije više nisu mogli sastaviti..
mislim da ni moji roditelji nisu baš sjajno prošli mada i oni sebi mogu da kažu eto imamo djecu i djaca su dobro i sve je to dobro tako..
starno moraš biti, ne znam, dobro nepragmatičan i to ne u dobrom smislu da bi miejnjao tolike uništene živote za tamo neku priču o tamo nekoj pravdi koju ti je prosula priučena polupismena budala a što je lokalni političar..
ja kapiram da to kod nas mora biti neka grupna začaranost..
pravde nema, nikad je nije bilo.. moraš li ti ipak biti otirač pod svačijom cipelom jer to ne možeš da naučiš.. ne znam..
jebajiga..
mi izleda moramo..
uporno se podmećemo
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:23 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

problem je što nema reda..
al jebeš red, daj da mi vidimo ko je u pravu bio 45, lako ćemo za red..

Ono kad činjenice dal ne poznaješ dal ti ne odgovaraju, pa opleteš po nekim uopštenim a duštinski besmislenim frazama, Srbi neće red Nemci hoće red, i rokaj snajka, nit ko može da opovrgne nit ko da dokaže.
A ispadamo pametni.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:28 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

hoochie coochie man
problem je što nema reda..
al jebeš red, daj da mi vidimo ko je u pravu bio 45, lako ćemo za red..

Ono kad činjenice dal ne poznaješ dal ti ne odgovaraju, pa opleteš po nekim uopštenim a duštinski besmislenim frazama, Srbi neće red Nemci hoće red, i rokaj snajka, nit ko može da opovrgne nit ko da dokaže.
A ispadamo pametni.


šta ne može da se dokaže?
da nema reda u Srbiji danas?
da je počelo da ga bude mnogo manje poslije te neke 91/92?
da ne pomaže u novoj uspostavi reda ako stalno ima neka preča tema?
šta bi od toga ti da osporiš?

a ja nisam rekla da Srbin red neće, ja upravo kažem da ljudi ne bježe odatle da bi sjeli u nov mercedes (dobro, poneko možda i to) nego jer im je dosta da red zavodi Ćelo.. da sve može.. samo ako si dovoljno pokvaren.. i da zaštite nema za poštenog..
e al ga je ipak lako zavesti da misli da to nije najbitnije nego je najbitnije da sad vidimo šta je bilo 45..
lako je reći hoću red..
al mora se malo razmisliti i o tome šta on podrazumijeva od žrtve..
a svakako podrazumijeva i malo odustajanja od tog ja sve znam i neće meni niko da kaže kako ću.. ja ću kako ja oću..
pa oćeš
neće da ti se svidi
floki floki 15:37 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

тетка, сама се са собом свађаш (као и увек), тако да ти ја не бих сметао више
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:40 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
тетка, сама се са собом свађаш, тако да ти ја не бих сметао више


zahvaljujem..
a slobodno nemoj ni ubuduće pošto ne bih da se spuštam na tvoj nivo pa ti opisujem šta ja tačno o tebi mislim a povućeš me za jezik..
te tako..
zadržimo si uzajamna mišljenja za sebe..
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:42 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

kapiram da to kod nas mora biti neka grupna začaranost..

To, pravda, država, je grupna, glupa začaranost, tamo neka pravda, tamo neka država, tamo neke trice i kučine.
Važni smo ja i moje dete, moj muž, ostalo je glupo.

Ali samo dok nam ovi koji nam odeđuju šta da mislimo ne kažu drugačije.
Kad nam kažu da je park i skupljanje lista po njemu važno u pm, mi ćemo ne samo ruke da polomimo skupljajući ga, nego ćemo i onoga ko kaže, ebe mi se bre za park, nek skuplja onaj ko je plaćen za to, ne zanima me tamo neki aktivizam, progasliti glupim i zaostalim.

Svima kojima je lišće važnije od pravde kažem, ebalo vas lišće.

Ovde dobro dođe govor jednog akademika na grobu svog sina jedinca koji je poginuo za "tamo neku pravdu"

Evo ga, možda će nekoga postideti

"Sine,
Pet stotina godina srpski narod je čekao trenutak da se oslobodi Kosovo, i dočekao ga je. Ti si pao u ratu za tu svetu stvar i ja sam ponosit što sam kao otac danas u stanju da te svesno i sa ponosom žrtvujem idealu za koji sam i sâm živeo.
Sine moj,
Idi i reci caru Lazaru, Milošu Obiliću i svim kosovskim junacima da je Kosovo osvećeno. Odnesi im glas naše radosti i budi im vesnik jednog boljeg doba za celo Srpstvo!"
vcucko vcucko 15:46 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus


iskreno nije jasno.. o kakvom bauljanju govoriš? bio si u JNA u Hrvatskoj devedesetih i to ti je super?
i misliš da si time doprinjeo nečemu važnom na globalnom nivou?
ja ne mislim..

Ne mislim nego znam.

Znam da smo mi (Srbi) na globalnom nivou samo peanuts. Ali smo bili firekeepers, bukvalno smo čuvali vatru dok se nije probudio onaj medo koji nije peanuts. Nego baš naprotiv.

Od '99. ništa u svijetu nije isto. Ispočetka je bilo samo medino brundanje, sad je bome vrlo ozbiljno postupanje. Ide čak dotle, da se na mjerodavnim mjestima (između ostalih i ovdje na blogu) ozbiljno polemiše, je li oranž lik u ovalnom kabinetu samo posredno ili direktno na Volođinom platnom spisku

Ne postoji samo jedan svijet, I da, moja smb kolekcija jesen-zima '91. je doprinijela tome. Bez toga bi zapala gusta magla i poslije nje još gušći mrak. Što bi nekome možda odgovaralo, ali uza sve rezerve sklon sam vjerovati, većini ipak ne.
floki floki 15:49 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus
floki
тетка, сама се са собом свађаш, тако да ти ја не бих сметао више


zahvaljujem..
a slobodno nemoj ni ubuduće pošto ne bih da se spuštam na tvoj nivo pa ti opisujem šta ja tačno o tebi mislim a povućeš me za jezik..
te tako..
zadržimo si uzajamna mišljenja za sebe..


ма добро, немамо сви штиклу на опанку, не мораш да је скидаш да би на мој ниво дошла

никакав проблем ни да кажеш шта мислиш (а не мораш наравно ништа ни да мислиш), савршено ме баш брига, опуштено само

не вуче тебе нико за језик до тебе саме, а ту ти ја већ не могу ништа тетка

слободу да коментаришем како, кад и коме хоћу задржавам

у здрављу
maksa83 maksa83 15:57 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Evo ga, možda će nekoga postideti

Mene je postidelo, u smislu da imam transfer blama od matore budale.

Inače bi se iznenadio koliko među Akademicima ima kompletnih debila. Ne samo zato što su često fah idioti koji su sve (često i porodicu) podredili karijerama, nego zato što tamo vlada jedna zanimljiva selekcija. Što reče jednom jedan od njih (prominentan, bio i Predsednik Akademije, pa valjda zna) - "u Akademiju se ulazi po tri linije - pederskoj, masonskoj i komunističkoj, i svako od nas zna kako je ovde dospeo."

Edit: ako ti treba svež primer imaš onog Dušana Teodorovića. Jes' na kontra strani od Vučića, ali je kakva je to budaletina...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:02 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

hoochie coochie man
kapiram da to kod nas mora biti neka grupna začaranost..

To, pravda, država, je grupna, glupa začaranost, tamo neka pravda, tamo neka država, tamo neke trice i kučine.
Važni smo ja i moje dete, moj muž, ostalo je glupo.

Ali samo dok nam ovi koji nam odeđuju šta da mislimo ne kažu drugačije.
Kad nam kažu da je park i skupljanje lista po njemu važno u pm, mi ćemo ne samo ruke da polomimo skupljajući ga, nego ćemo i onoga ko kaže, ebe mi se bre za park, nek skuplja onaj ko je plaćen za to, ne zanima me tamo neki aktivizam, progasliti glupim i zaostalim.

Svima kojima je lišće važnije od pravde kažem, ebalo vas lišće.

Ovde dobro dođe govor jednog akademika na grobu svog sina jedinca koji je poginuo za "tamo neku pravdu"

Evo ga, možda će nekoga postideti

"Sine,
Pet stotina godina srpski narod je čekao trenutak da se oslobodi Kosovo, i dočekao ga je. Ti si pao u ratu za tu svetu stvar i ja sam ponosit što sam kao otac danas u stanju da te svesno i sa ponosom žrtvujem idealu za koji sam i sâm živeo.
Sine moj,
Idi i reci caru Lazaru, Milošu Obiliću i svim kosovskim junacima da je Kosovo osvećeno. Odnesi im glas naše radosti i budi im vesnik jednog boljeg doba za celo Srpstvo!"


čekaj ali kako se ta junačka smrt uklapa u kuknjavu kad popiješ po tamburi od baje sa većom toljagom?
eto ti junak junački istamburao dole šta je bilo, vratio oteto..
došao sad ovaj pa istamburao tebe..
kako sad ua nema pravde..
il si junak i boriš se i ćutiš kad popiješ po tamburi il si pizda pa kukaš kako nema pravde..
kako može oboje..
ajd razumijem da su ti to nešto na kvarno uzeli.. al ne brate.. prvo su te istamburali momački e jer su jači..
isto ko što si ti to proglasio svojim jer si nekad davno i nekad ne tako davno ti tu bio jači..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:06 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

vcucko
newimprovedtadejus


iskreno nije jasno.. o kakvom bauljanju govoriš? bio si u JNA u Hrvatskoj devedesetih i to ti je super?
i misliš da si time doprinjeo nečemu važnom na globalnom nivou?
ja ne mislim..

Ne mislim nego znam.

Znam da smo mi (Srbi) na globalnom nivou samo peanuts. Ali smo bili firekeepers, bukvalno smo čuvali vatru dok se nije probudio onaj medo koji nije peanuts. Nego baš naprotiv.

Od '99. ništa u svijetu nije isto. Ispočetka je bilo samo medino brundanje, sad je bome vrlo ozbiljno postupanje. Ide čak dotle, da se na mjerodavnim mjestima (između ostalih i ovdje na blogu) ozbiljno polemiše, je li oranž lik u ovalnom kabinetu samo posredno ili direktno na Volođinom platnom spisku

Ne postoji samo jedan svijet, I da, moja smb kolekcija jesen-zima '91. je doprinijela tome. Bez toga bi zapala gusta magla i poslije nje još gušći mrak. Što bi nekome možda odgovaralo, ali uza sve rezerve sklon sam vjerovati, većini ipak ne.


ne znam, ja mislim da smo mi tu stvarno nikako doprinjeli..
samo smo još jedna tačka frikcije interesa, sa nama i bez nas Rusija bi se oporavila i zauzela mjesto koje joj u Evropi relano pripada..
na svjetkoj ipak sceni Rusija je previše mala a nedovoljno povezana, uvijek bila a i sada je..
Kina pak nije, ni prije bila pa ni sada je..
multipolarni svijet je svakako bolji od unipolarnog.. ali unipolarni kineski bi mogao biti još gori od unipolarnog američkog..
pa bih se ja ipak nadala nekog ravnoteži snaga..
maksa83 maksa83 16:07 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Ne postoji samo jedan svijet, I da, moja smb kolekcija jesen-zima '91. je doprinijela tome.

Izvini što ti rušim sneška, ali tome je mnogo više doprinelo kretanje cene nafte nego tvoja smb kolekcija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:09 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

evo da probam ja da prevedm za razumni dio tvrde struje..
dozvolili smo da nam ljudi kojima taj rat zaista jeste bio prilika za krađu bijele tehnike i useljavanje u nekretnine na boljoj lokaciji postanu vođe i krojači sudbine i našeg razumijevanja svijeta..
i sad se uporno držimo toga što su nam oni smislili..


To je to. I onda je zabavno kad ti ovi pioni krenu sa prodajom priče koju su i sami prethodno kupili, o tri naroda, religije, tinjajućim sukobima itd. Čoveče, zajebali ih lopovi i u rat gurnuli, mi (mislim na moje sugrađane u Srbiji) smo to masovno podržali, pa ih onda ostavili da se sami snalaze, kad su stvari krenule nizbrdo (ušao NATO da sredi stvar). Zato ja volim izraz koji koristi haški tribunal kad referencira to "događanje": organizovani zločinački poduhvat.

Naravno, to se sve zna, kao i to da je Srbija, kao država, ne samo to sve organizovala, pa podržavala i još deceniju posle skrivala ratne zločince (kojima se Preda ovde više puta zahvaljivao), a svako ko je hteo da zucne nešto o tome proglašavan je bio za izdajnika i stranog plaćenika u najmanju ruku.






newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:12 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
newimprovedtadejus
floki
тетка, сама се са собом свађаш, тако да ти ја не бих сметао више


zahvaljujem..
a slobodno nemoj ni ubuduće pošto ne bih da se spuštam na tvoj nivo pa ti opisujem šta ja tačno o tebi mislim a povućeš me za jezik..
te tako..
zadržimo si uzajamna mišljenja za sebe..


ма добро, немамо сви штиклу на опанку, не мораш да је скидаш да би на мој ниво дошла


te i neću..
a ti me zaobiđi, ne bilo ti zapobjeđeno, sa svojim gospodskim manirom
predatortz predatortz 16:12 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Što reče jednom jedan od njih (prominentan, bio i Predsednik Akademije, pa valjda zna) - u Akademiju se ulazi po tri linije - pederskoj, masonskoj i komunističkoj, i svako od nas zna kako je ovde dospeo.


U ovo sam duboko ubeđen.
Nigde elita nije toliko odrođena od naroda kap u Srbiji.
A ove tri linije su duboko antisrpske.
maksa83 maksa83 16:14 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

a svako ko je hteo da zucne nešto o tome proglašavan je bio za izdajnika i stranog plaćenika u najmanju ruku.

Samo da te obavestim da se to sad zove autošovinista, pošto "strani plaćenici" obuhvata širok skup, npr. i Miše Vaciće i one druge kako-se-zvaše-neo-nešto-nešto koje finansira FSB. Ali to su rodoljubi pa nećemo da ih zovemo tako.
maksa83 maksa83 16:16 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

A ove tri linije su duboko antisrpske.

Nekako je tako antisrpska Akademija proizvela onaj Memorandum koji je imao neku ulogu u celoj stvari. Taj Memordandum inače ima ton koji ovde preovlađuje u patriotskom bloku - "dosta su Srbi bili jebani u Jugoslaviji, od sad treba drugačije...". Ne znam koja je od tri struje to proizvela.

predatortz predatortz 16:22 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
A ove tri linije su duboko antisrpske.

Nekako je tako antisrpska Akademija proizvela onaj Memorandum koji je imao neku ulogu u celoj stvari. Taj Memordandum inače ima ton koji ovde preovlađuje u patriotskom bloku - "dosta su Srbi bili jebani u Jugoslaviji, od sad treba drugačije...". Ne znam koja je od tri struje to proizvela.



Komunistička. Ona je tada dominirala. Šta te tu zbunjuje?
Srpski komunisti, iz Beograda, kreirali su raspad zemlje u dilu sa kolegama iz drugih republika, po modelu koji je davno zacrtan i koji je na štetu Srba i Srbije.
Memorandum, fabrikovanje strašila tipa Šešelj, Vuk, Arkan, kurac, palac, bulajićevski četnici naoružani od DB i Vojne bezbednosti... sve je to, druže Makso, deo tog scenarija.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:35 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
maksa83
A ove tri linije su duboko antisrpske.

Nekako je tako antisrpska Akademija proizvela onaj Memorandum koji je imao neku ulogu u celoj stvari. Taj Memordandum inače ima ton koji ovde preovlađuje u patriotskom bloku - "dosta su Srbi bili jebani u Jugoslaviji, od sad treba drugačije...". Ne znam koja je od tri struje to proizvela.



Komunistička. Ona je tada dominirala. Šta te tu zbunjuje?
Srpski komunisti, iz Beograda, kreirali su raspad zemlje u dilu sa kolegama iz drugih republika, po modelu koji je davno zacrtan i koji je na štetu Srba i Srbije.
Memorandum, fabrikovanje strašila tipa Šešelj, Vuk, Arkan, kurac, palac, bulajićevski četnici naoružani od DB i Vojne bezbednosti... sve je to, druže Makso, deo tog scenarija.


pa zbunjuje to što i ti ponavljaš sve to što tamo piše..
kako su Srbi ugnjetavani, kako svi rade protiv njih i kako to ne može tako..
istina memorandum ne ide daleko u opisivanju kako tačno može al nije se teško baš ni dosjetiti na šta cilja..
pa sad može biti da ste se vi to svi sponatno dosjetili a može biti i da je taj memorandum to proverbijalno bućkalo..
ne znam..
nešto jeste
gedza.73 gedza.73 16:41 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Srpski komunisti, iz Beograda

Ima Torbica u DP mnogo dobru repliku (oduševljeno kroz prozor gleda Maršala)

ajoj, vide mog Tite u Majbahu.
pa znaš li ti, druže finansijski, da taj auto petsto konja ćera.

Zaslužio je Tito svakog od tih konja.
Pa ima konja u Jugoslaviji koji će vikati 'druže Tito' i dalje


predatortz predatortz 16:42 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

pa sad može biti da ste se vi to svi sponatno dosjetili


Pa čuj, ne treba biti preterani genij pa skontati da su Srbi Jugoslaviji najviše dali, a u njoj najlošije prošli.
Niti treba biti neki preterani srpski nacionalista pa da smatraš da je red da se to stanje treba menjati.

maksa83 maksa83 16:52 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Od '99. ništa u svijetu nije isto. Ispočetka je bilo samo medino brundanje, sad je bome vrlo ozbiljno postupanje. Ide čak dotle, da se na mjerodavnim mjestima (između ostalih i ovdje na blogu) ozbiljno polemiše, je li oranž lik u ovalnom kabinetu samo posredno ili direktno na Volođinom platnom spisku

Znaš šta je zanimljivo, neki hard kor Republikanci (teksas tebra, nafta svuuudaaa nafta oko naaas) koje znam su se bukvalno ložili na Putina daleko pre nego što se Trunpo pojavio kao kandidat. Tamo negde recimo 2011/12., pustio sam jednom od njih ono kad Vljadimir peva Aj Faund Maj Trilj onj Bljuberi Hilj.. ovaj je bio oduševljen njim - to! kakav je to badass! takav čovek nama treba! Voleo bih da mi je to Predsednik! Ne karikiram i ne zajebavam se, bukvalno tim rečima.

I eto ispunilo mu se.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:02 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
pa sad može biti da ste se vi to svi sponatno dosjetili


Pa čuj, ne treba biti preterani genij pa skontati da su Srbi Jugoslaviji najviše dali, a u njoj najlošije prošli.
Niti treba biti neki preterani srpski nacionalista pa da smatraš da je red da se to stanje treba menjati.


pa malo je više podudarnosti od samo te..
da sad ne kažem da se na blogu od riječi do riječi ponavlja šta tamo piše..
možda to i jeste stvarno sve tako..
al ako uzmeš kako stvari po Srbe sad stoje, tri decenije nakon što je ogromna većina Srba prihvatila istine iz memoranduma..
pa biće da način kako smo uzeli da mijenjamo nije baš najbolji..

a plastično kako stvari stoje..
pa stoje tako da je Jugoslavija kao cjelina evo tek 2007. dostigla nivo na kom je bila 1986.. Srbija po svoj prilici tome još nije blizu..
nije baš lako naći uporedive podatke ali po svoj prilici smo nakon svih tih svojih odlučivanja da ne može to tako došli dotle da nismo ni gdje smo bili..
a ni kad će ne znamo..
predatortz predatortz 17:06 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Srbija po svoj prilici tome još nije blizu..


Kažu da nije ni blizu toga da vrati kredite iz tog perioda.

Uzgred, razumem da ti kao ekonomista gledaš svet kroz te pokazatelje.
Ali, postoje i druge stvari koje čine život.
A i materijalno je rastegljiva kategorija.
Ja, ekonomski gledano, stojim mnogo bolje od mojih roditelja u SFRJ.
neumoran neumoran 17:14 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
Od '99. ništa u svijetu nije isto. Ispočetka je bilo samo medino brundanje, sad je bome vrlo ozbiljno postupanje. Ide čak dotle, da se na mjerodavnim mjestima (između ostalih i ovdje na blogu) ozbiljno polemiše, je li oranž lik u ovalnom kabinetu samo posredno ili direktno na Volođinom platnom spisku

Znaš šta je zanimljivo, neki hard kor Republikanci (teksas tebra, nafta svuuudaaa nafta oko naaas) koje znam su se bukvalno ložili na Putina daleko pre nego što se Trunpo pojavio kao kandidat. Tamo negde recimo 2011/12., pustio sam jednom od njih ono kad Vljadimir peva Aj Faund Maj Trilj onj Bljuberi Hilj.. ovaj je bio oduševljen njim - to! kakav je to badass! takav čovek nama treba! Voleo bih da mi je to Predsednik! Ne karikiram i ne zajebavam se, bukvalno tim rečima.

I eto ispunilo mu se.


Dok je nama Putina i Trumpe, nema zime.
Zamisli da je neko kao pijani Jeljcin i Zlobaba!?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:16 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
Srbija po svoj prilici tome još nije blizu..


Kažu da nije ni blizu toga da vrati kredite iz tog perioda.


ma jok..
otada se mnogo ozbiljnijeg duga nakupilo..
bila je dužna oko 7 milijardi dolara 1999, sad je dužna oko 15 a prije tri godine je to bilo skoro 18..
što će reći da se stisne može da vrati milijardu godišnje bez neke veće frke..
al nije fora biti bez duga.. fora je znati šta raditi s parama..
mada fakat.. i to izgleda znaju.. samo ne baš za svačiji džep a raja masovno zagledana u memorandum
neumoran neumoran 17:16 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
Srbija po svoj prilici tome još nije blizu..


Kažu da nije ni blizu toga da vrati kredite iz tog perioda.

Uzgred, razumem da ti kao ekonomista gledaš svet kroz te pokazatelje.
...

Čekaj - pa zar NjuImpruuvdTadejus nije Srpkinja?!
maksa83 maksa83 17:17 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Dok je nama Putina i Trumpe, nema zime.

Saglasan, sa njima nema zime, i to u najbukvalnijem smislu te reči.

A znaš kako će tek leta da budu topla, ihaj...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:23 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

predatortz
Srbija po svoj prilici tome još nije blizu..


Kažu da nije ni blizu toga da vrati kredite iz tog perioda.

Uzgred, razumem da ti kao ekonomista gledaš svet kroz te pokazatelje.
Ali, postoje i druge stvari koje čine život.
A i materijalno je rastegljiva kategorija.
Ja, ekonomski gledano, stojim mnogo bolje od mojih roditelja u SFRJ.


aa a a a aaaaaaaaaa
grješiš..
porediš neuporedivo..
ekonomski smo još i super kako smo posrnuli u domenu kvaliteta života..
a ne možeš da porediš svoja dva auta sa njihovim jednim jer prosto u to vrijeme je jedan auto bio luksuz a ne dva..
možeš da porediš kako stojiš ti u poređenju sa prosječnim Čehom u odnosu na to kako su stajali oni, pa i u poređenju sa prosječnim Švabom..
al bolje nemoj..
plakaćeš..
ove gore cifre koje pomenuh to je najblaži mogući ugao posmatranja stvari..
poređenje broja dolara koje je Srbija pravila tada i onog koji pravi sada ali s tim da tadašnje dolare smanjiš jer je bilo inflacije..
svaki drugi ugao posmatranja sliku značajno pogoršava..

a iskreno me čudi.. nisi glup čovjek.. da si mogao povjerovati da ti bolje stojiš od svojih roditelja.. u bilo kom relativnom smislu..
osim ako nisi neki nardo diler a oni bili ljudi činovnici.. onda da..
činovnik sad i onda u svakom uporedivom smislu sada stoji mnogo, ogromno mnogo, lošije
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:23 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Znaš šta je zanimljivo, neki hard kor Republikanci (teksas tebra) koje znam su se bukvalno ložili na Putina daleko pre nego što se Trunpo pojavio kao kandidat. Tamo negde recimo 2011/12., pustio sam jednom od njih ono kad Putin peva Aj Faund Maj Trilj onj Bljuberi Hilj.. ovaj je bio oduševljen njim - to! kakav je to badass! takav čovek nama treba! Voleo bih da mi je to Predsednik! Ne karikiram i ne zajebavam se, bukvalno tim rečima.

I eto ispunilo mu se.


I pola Holivuda.. (blueberry hill)

Mene to uopste ne iznenadjuje, sutra da im Putin bude precednik (us) menjali bi ustav zbog njega oko broja mandata..
maksa83 maksa83 17:31 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Mene to uopste ne iznenadjuje, sutra da im Putin bude precednik (us) menjali bi ustav zbog njega oko broja mandata..

Neće, dok je mog druga Paje sa Sredojem.

A svi ti teksaški ravničari kad bi krenuli u rat i došli do Pajinog Kolorada samo bi popadali, qr bi se popeli na 1600m nadmorske visine, na iljadu metara bi se poslagali ko trupci od proređenog kiseonika + je njima sneg nepojaman, najebali bi k'o Napoleon i Nemci u Rusiji.

Tako je uostalom i nastalo pola tih gradova po Koloradu tamo (Denver, Boulder), došli naseljenici i videli onu planinčinu i rekli "aujebote, ja ne mogu preko ovoga, aj nećemo dalje..." i svi se složili.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:35 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Dok je nama Putina i Trumpe, nema zime.
Zamisli da je neko kao pijani Jeljcin i Zlobaba!?


Ili Regan i Gorbacov, u kojoj su Rusi takodje ispusili..
predatortz predatortz 17:41 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe


a iskreno me čudi.. nisi glup čovjek.. da si mogao povjerovati da ti bolje stojiš od svojih roditelja.. u bilo kom relativnom smislu..
osim ako nisi neki nardo diler a oni bili ljudi činovnici.. onda da..
činovnik sad i onda u svakom uporedivom smislu sada stoji mnogo, ogromno mnogo, lošije


Pazi, nisi u pravu.
Oni nisu imali nekretnine u vlasništvu, imali su firmin stan. Ja imam svoje nekretnine. Ono što ja, u materijalnom pogledu, mogu da pružim mojoj deci, sestra i ja smo mogli samo da sanjamo.
Ok, oni su radili u prosveti i zdravstvu, sa 7. i 6. stepenom stručne spreme. Supruga i ja sa 7. smo u privatnom sektoru.
Danas svoje znanje, ukoliko ga poseduješ, možeš mnogo više da naplatiš. Onda to nije bio slučaj, jebala uravnilovka. Dobar profesor, loš profesor, dobar lekar, loš lekara, dobar inženjer, loš inženjer, isti qratz - plata im jednaka i bez mogućnosti da se otisnu u privatluk. Danas nudiš, prodaješ, rizikuješ, dobijaš, gubiš...
Na njihovoj strani je bila jedino sigurnost. Radio, ne radio, svira ti radio i u 15 h sve ostavljaš i ideš kući.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:42 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

maksa83
Mene to uopste ne iznenadjuje, sutra da im Putin bude precednik (us) menjali bi ustav zbog njega oko broja mandata..

Neće, dok je mog druga Paje sa Sredojem.

A svi ti teksaški ravničari kad bi krenuli u rat i došli do Pajinog Kolorada samo bi popadali, qr bi se popeli na 1600m nadmorske visine, na iljadu metara bi se poslagali ko trupci od proređenog kiseonika + je njima sneg nepojaman, najebali bi k'o Napoleon i Nemci u Rusiji.

Tako je uostalom i nastalo pola tih gradova po Koloradu tamo (Denver, Boulder), došli naseljenici i videli onu planinčinu i rekli "aujebote, ja ne mogu preko ovoga, aj nećemo dalje..." i svi se složili.


Bojim se da Paja ima malog sredoja, dizvinete i ti i Pajic, za tu teksasku sortu..

Mislis ko Turci kad videli Crnu Goru?
maksa83 maksa83 17:45 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

Bojim se da Paja ima malog sredoja, dizvinete i ti i Pajic, za tu teksasku sortu..

Nisi videla Teksašanina na čikaškoj zimi. To se skvrči ko kikiriki i misli da je došao Sudnji Dan.
floki floki 17:48 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

newimprovedtadejus

te i neću..
a ti me zaobiđi, ne bilo ti zapobjeđeno, sa svojim gospodskim manirom


немам ти ја баш неке господске манире, босански дођош у бачкој, тако да те некад можда заобиђем, некад не, како ми буде ћеф у том тренутку, јавни простор, шта ћеш
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:53 06.03.2020

Re: Nego puče Sanders ko protiv zlobabe

floki
newimprovedtadejus

te i neću..
a ti me zaobiđi, ne bilo ti zapobjeđeno, sa svojim gospodskim manirom


немам ти ја баш неке господске манире, босански дођош у бачкој, тако да те некад можда заобиђем, некад не, како ми буде ћеф у том тренутку, јавни простор, шта ћеш


a ne vadi se na bosanštinu..
to nije bosanski manir da se pokušava starijoj ženi začepiti usta i to tako agresivno..
izvinićeš..
a bogami ni ostatak tvog manira da dođeš na blog skoro isključivo da bi pripovjedio o poslednjoj kupljenoj kući, autu ili ljetovanju/zimovanju, ni to bogami nisi iz Bosne donjeo..
to je tvoje lično..
al što kažeš blog je šareno mjesto pa i za takav degenirzam ima mjesta..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana