Društvo| Ekonomija| Planeta| Politika| Zdravlje

Virus Inc.

Milan Novković RSS / 17.03.2020. u 14:56

Duality.19851.jpgJoš jedan blog o virusu - kad je bal nek je bal.

Nešto ne štima u priči kad je nivo panike u pitanju. Počinju da se glasnije javljaju i prvi ljudi na ovu temu. Raste broj slučajeva u Evropi, i Evropa je sad lider u regionu, US se bori za zlato, ali moćna reč "ali" uskače u zupčanike:

- Simples, prošle godine je u US oko 74,000 ljudi umrlo od gripa. Kinezi su ovaj virus već stavili pod kakvu-takvu kontrolu a sa: 3,200 mrtvih, samo 13 od juče, a ima ih, the Kineza, brat-bratu, 4-5 puta više nego Amera.

Mnogo je ljudi priložilo mnogo  pametnih komentara na temu opasnosti od nepoznatih virusa, trendova, faznih kašnjenja i sličnog, ali je, isto tako, u svetlu ovih neumoljivih brojki i činjenica da je svet uvezaniji nego ikad.

Ovaj blog nije pokušaj nametanja nove "teorije", niti pokušaj da se opovrgnu neke stare ili tekuće teorije, ali verovatnoća da se neosnovana panika otela kontroli nije više nimalo zanemarljiva.

Kao ni verovatnoća da se u jednom trenutku panika počela koristiti i iz nekih drugih pobuda, pa se nastavila dalje hraniti i kanalisati.

Nije teorija, ali je neverovatna slučajnost da se naj-panika susrela u vremenu sa naj-krizom u finajskijskom sistemu zapada, u US, pa sa ubrzanim raslojavanjem istok-zapad moći i trendova, dok, čak neverovatno, Evropa miriše na još ozbiljniju krizu od ove US.

Povrh svega toga je ionako kvantno-dualistički "pogled na svet" gde je US balon i probušen i neprobušen istovremeno, a veći nego ikad, došao i pod čekić brutalnog ruskog poteza da posle svog US maltretiranja protiv evro-azijske integracije, severnih tokova i sličnog odbiju OPEC+ saradnju, pa tako zadaju smrtni, ili tu negde, udarac US shale industriji - i samo im je to trebalo, dok ti isti Rusi idu polako dalje sa promišljenim restruktuiranjem industrije, uz Kineze koji su nezaustavljivi sa Made in China 2025.

To što su Italijani zapenušali da izađu iz Evra, pa se približe Kini u novom putu svile ne pomaže previše masters of the universe agendi, u trenutku kad ionako već polako ali sigurno gube svog naj-vazala, Evropu.

Atačmenti



Komentari (605)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rodni rodni 21:23 20.03.2020

Re: Grip

maksa83
Nego gledam onog Medojevića, taj upao u full blown teoriju zavere.

Ja sam propustio tu cool fazu, pošto taj tip kako iznikne negde samo što bi rekla deca krindžuje.

Ja crnogorsku politiku pratim samo prema jednom parametru - da li je cg političar antiSrbin - i koliki.
Ostalim se ne zamaram - njihova posla.
alselone alselone 21:26 20.03.2020

Re: Grip

Ja sam propustio tu cool fazu, pošto taj tip kako iznikne negde samo što bi rekla deca krindžuje.

Prićam o ranim godinama, kada se predstavljao otprilike kao crnogorski Dinkić, ekonmista stručnjak.

A ispo Radulović.

Radule osciluje, to je komedija. Meni tako nekada kada je dosadno a padne mi na pamet da bazam po tviteru, otvorim njegov profil da se malo razonodim. Zdravo lud čovek. Al me je zajebo, neverovatno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 20.03.2020

Re: Grip

Ovde su cifre još male, al mi kaskamo u fazi.

Ја мислим да ће код вaс бити погром. Зашто? Па, сваки ваш потез одрађен је у изнудици, то јест zugzwang, са кашњењем од две недеље. Значи, тек кад те притисну уза зид, онда урадиш оно што се морало урадити још док си имао куда да се крећеш по соби. А у међувреену си нахранио вирус људима.

Такође, томе је узрок политичирање а и та "брига" за БДП.
Нема БДПа, њега је требало бранити у јануару или средином фебруара, а данас је касно, систем ће се свакако урушити, видећемо до које мере. Губитак БДПа се могао минимализовати.

Још више би се урушио да се пусти то спровођење "имунизације крда" како је било замишљено.

Ја сам моје најближе на време обавестио. Сад им вичем да се сунчају и спавају. Слушају ме, без поговора. Најмлађа сестра се већ средином фебруара стала припремати за карантин, нешто јој моје мантре чак и нису требале. Узгред, поносан сам на њу: исплатиће следећа два месеца плате у својој фирми, људи су збринути.

ШТА СУ ПОРУЧИЛИ КИНЕЗИ ЕВРОПСКИМ СИСАМА
Milan Novković Milan Novković 21:41 20.03.2020

Re: Grip


Predrag Brajovic
Ovde su cifre još male, al mi kaskamo u fazi.

Ја мислим да ће код вaс бити погром. Зашто? Па, сваки ваш потез одрађен је у изнудици, то јест zugzwang, са кашњењем од две недеље. Значи, тек кад те притисну уза зид, онда урадиш оно што се морало урадити још док си имао куда да се крећеш по соби.

Такође, томе је узрок полтичирање а и та "брига" за БДП.
Нема БДПа, њега је требало бранити у јануару или средином фебруара, а данас је касно, систем ће се свакако до урушити, видећемо до које мере.

Више би се урушио да се пусти то спровођење имунизације како је било замишљено.

Ја сам моје најближе на време обавестио. Сад им вичем да се сунчају и спавају. Слушају ме, без поговора. Најмлађа сестра се већ средином фебруара стала припремати за карантин, нешто јој мије мантречак и нису тербале. Узгред, поносан сам на њу: исплатиће следећа два месеца плате у својој фирми, људи су збринути.


Ko bi ga znao, ja se nadam da nisi u pravu
alselone alselone 21:42 20.03.2020

Re: Grip

то јест zugzwang

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:51 20.03.2020

Re: Grip

Ko bi ga znao, ja se nadam da nisi u pravu

Надам се и ја, али сам мање оптимиста него за Србију.
Србија нема ту покретљивост људи као код Италије или Енглеске.
То успорава ширење вируса, што је једина могућна стратегија.

То нам може бити мала предност.

ШТА СУ ПОРУЧИЛИ КИНЕЗИ ЕВРОПСКИМ СИСАМА
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:22 20.03.2020

Re: Grip

alselone

A i one tromesečne zalihe vitamina D u jetri što ostadoše od prošlogodišnjeg sunca su na izdisaju, otud i grip, i osetljivost na covid-19.


Ja sam ovih dana izneo neki mali sto iz podruma na sred dvorišta, da se dobro osunčam i radio tako po dva sata. Sva sreća pa Lenovo ima dobro osvetljenje pa se moglo raditi.

Među belim radama, kao Ferdinand.



Weak Immune

A zemljanin kadar nevera.


A šta ti je ovo crno plastično na stolu, što liči na laptop? Jebote, alse, kako ti nije gadno da kucaš na tome?
bene_geserit bene_geserit 22:28 20.03.2020

Re: Grip

rodni
da li je cg političar antiSrbin

Baš sam se pitao koji si pa ti, kad ono ...
Zbog čega nisi "nezaraziv" ili tako nešto, uklapalo bi se u trenutnu situaciju ?
bene_geserit bene_geserit 22:34 20.03.2020

Re: Grip

A šta ti je ovo crno plastično na stolu, što liči na laptop? Jebote, alse, kako ti nije gadno da kucaš na tome?

Ovi Apple šminkeri su postali bezobrazni.
niccolo niccolo 22:59 20.03.2020

Re: Grip

A šta ti je ovo crno plastično na stolu, što liči na laptop? Jebote, alse, kako ti nije gadno da kucaš na tome?

I ja sam imao transfer blama
floki floki 23:00 20.03.2020

Re: Grip

пајићу, бре, види овај безобразлук:
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:13 20.03.2020

Re: Grip

rodni
apacherosepeacock

...
Jaja nema al sam uzela sva bio nekoliko pakovanja
...

Kulturno, kulturno - i širokogrudo, pride.
Nema šta.


Majmune glupi, kad opisem prazne rafove pojedinih artikala to znaci da se i pored svakodnevno napunjenih rafova razgrabi dnevno - u ovom slucaju minimum 300 kartona sa jajima. Neko dodje pa potrpa po 50/100+ komada.

Ja uzmem ono sto je ostalo, 3 pakovanja sa po 6 jaja, ukupno 18 i za to mi se nakaci sa debilnim komentarom onaj ko zdere dnevno za 10 ljudi i samo o tome i prica ovde..

Tebi hrana valjda pada s neba, ne kupujes je nekome ispred nosa u obilatim kolicinama koje u sebe trpas ko oblaporna stoka. I nekulturna stoka, svakodnevno zatrpavas i zatrpavas, ti ces nekome da drzis predavanja. Mrs.

(plus taj mikrogram mozga sto ti, debelom guzicaru, dade preporuku)





maksa83 maksa83 23:18 20.03.2020

Re: Grip

bene_geserit
A šta ti je ovo crno plastično na stolu, što liči na laptop? Jebote, alse, kako ti nije gadno da kucaš na tome?

Ovi Apple šminkeri su postali bezobrazni.

Epl je ponovo počeo da pravi tastature za višekratnu upotrebu, to znači da možeš da kucaš na njoj i danas i sutra i prekosutra i možda čak i za šest meseci ili godinu dana (ovo je malo smelo, ali nadamo se) pa smo se usqrčili.

Edit - zadužio sam dodatno i jedan Dell XPS 15". Ono je jako lepo (tastatura za višekratnu upotrebu, to cenim) ali je neki dizajner mentol smestio kameru na dno ekrana i onda kada telekonferensuješ onaj sa kojim telekonferensuješ gleda odozdo pravo u tvojju nosnu šupljinu. Koje droge piju ti ljudi koji to smišljaju...
Milan Novković Milan Novković 23:28 20.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic
Ko bi ga znao, ja se nadam da nisi u pravu

Надам се и ја, али сам мање оптимиста него за Србију.
Србија нема ту покретљивост људи као код Италије или Енглеске.
То успорава ширење вируса, што је једина могућна стратегија.

То нам може бити мала предност.

ШТА СУ ПОРУЧИЛИ КИНЕЗИ ЕВРОПСКИМ СИСАМА

Još uvek pokušavam da ukapiram

Postoji strategija i proimišljena je.

Ali je nezgodna tema i ne mogu sa dodatnim daljim čitanjem i "razumevanjem" da pokupim verovatnoće i volumetriju u logici.

Neki smisao svemu daje osvrt na neverovatno urušavanje Evropske ekonomije i preraspodelu vlasništva na svetskom nivou - to me još uvek navodi na pomisao da postoji u svemu i elemenat duboko mračnog i gramzivog plana.

Evropa je ogromna ekonomija i novac, ali ne može da parira masters of the universe zato što je strukturalno labilna, i iz statiče i dinamične perspektive - prosto igra šah ali je svako malo neko vuče za rukav, skuvaj ručak, stavi decu u krevet ...

Ali i Kina i Rusija se žestoko bore za Evropu, i neočekivano uspešno, plus su fundamentals na njihovoj strani.

(sitno free-form razmišljanje povrh par članaka
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:35 20.03.2020

Re: Grip

docsumann
Valjalo bi oladiti sa tim palačinkama u karantinu, da se ne naruši dobra linija


što bi rekao Aca Lukas - linije su da se rushe


Pusti sad Acu, nego daj neki blog za telesne vežbe u kući (ok, i dvorištu ko ima), sa minimumom opreme. Ja neću da kupujem teretanu ko bene, ali mogu da se ispružim za par bučica u Targetu. Baš bi mi lepo legao neki konkretan program, ono, šta, koliku težinu, koliko ponavljanja.

Ja planiram (kad se otopi ovaj sneg što je pao) da u dvorištu razvučem instalaciju sa užarijom, dakle, vežbalište, i onda da se pentram i spuštam, sa ili bez tereta, to je odlična tjelvježba za kondiciju. A za decu slack line, mada već vidim da će da mi traže da ih pustim i na instalaciju. Ako budu dobra, možda im namestim i zipline.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:38 20.03.2020

Re: Grip

floki
пајићу, бре, види овај безобразлук:


Ne vidi se ništa, jebem im ovaj brauzer. Brauzere.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:43 20.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
docsumann
Valjalo bi oladiti sa tim palačinkama u karantinu, da se ne naruši dobra linija


što bi rekao Aca Lukas - linije su da se rushe


Pusti sad Acu, nego daj neki blog za telesne vežbe u kući (ok, i dvorištu ko ima), sa minimumom opreme. Ja neću da kupujem teretanu ko bene, ali mogu da se ispružim za par bučica u Targetu. Baš bi mi lepo legao neki konkretan program, ono, šta, koliku težinu, koliko ponavljanja.

Ja planiram (kad se otopi ovaj sneg što je pao) da u dvorištu razvučem instalaciju sa užarijom, dakle, vežbalište, i onda da se pentram i spuštam, sa ili bez tereta, to je odlična tjelvježba za kondiciju. A za decu slack line, mada već vidim da će da mi traže da ih pustim i na instalaciju. Ako budu dobra, možda im namestim i zipline.


Nego, jel se vratio Stronge sa onog piroćanskog putovanja "osam i po kontinenata za sto evra"? Nadam se da ga nije ukarantinilo negde dok je žickao lovu da se vrati iz Italije, ili dokle je već dobacio sa tim skučenim budžetom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:45 20.03.2020

Re: Grip

Epl je ponovo počeo da pravi tastature za višekratnu upotrebu, to znači da možeš da kucaš na njoj i danas i sutra i prekosutra i možda čak i za šest meseci ili godinu dana (ovo je malo smelo, ali nadamo se) pa smo se usqrčili.


Moraš samo da paziš da ti se neka svraka u preletu ne usere na tastaruru. Ja zato radim u zatvorenom prostoru.

Usput, danas sam deci najstrože zabranio da drže flašice sa mlekom na klaviru, jebote, ono rasklopiti čišćenja radi je stvarno velika zajebancija. Uvek ostanu neki delovi viška... Mada mi je i dalje najveća mora da mi se jedna od mačaka ispovraća po klaviru, morao bih da ubijem skota. Zato sam naredio da se isti ima držati zamandaljenim kad god nije u uporabi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:41 21.03.2020

Re: Grip

Ja uzmem ono sto je ostalo, 3 pakovanja sa po 6 jaja, ukupno 18 i za to mi se nakaci sa debilnim komentarom onaj ko zdere dnevno za 10 ljudi i samo o tome i prica ovde..


Mojne se sekiraš i pravdaš, to je, bre, čarli...

Ja sam počeo da se kajem što sam letos odbacio ideju da počnem sa urbanim živinarstvom, a malo mi je falilo kad sam video kolegu gore u planini koji ima svoje piliće, pa mi još i dao tuce toplih jaja sa kojima nije znao šta će... Bilo mi malo žao komšija, jer kažu da to dismr dosta, iako je skroz legalno, za razliku od držanja koza, ovaca, konja, alpaka, aligatora, nojeva i fazana.

apacherosepeacock apacherosepeacock 00:58 21.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
Ja uzmem ono sto je ostalo, 3 pakovanja sa po 6 jaja, ukupno 18 i za to mi se nakaci sa debilnim komentarom onaj ko zdere dnevno za 10 ljudi i samo o tome i prica ovde..


Mojne se sekiraš i pravdaš, to je, bre, čarli...

Ja sam počeo da se kajem što sam letos odbacio ideju da počnem sa urbanim živinarstvom, a malo mi je falilo kad sam video kolegu gore u planini koji ima svoje piliće, pa mi još i dao tuce toplih jaja sa kojima nije znao šta će... Bilo mi malo žao komšija, jer kažu da to dismr dosta, iako je skroz legalno, za razliku od držanja koza, ovaca, konja, alpaka, aligatora, nojeva i fazana.


Kuca kod mene u komsiluku, ne bas skroz blizu, ima neki lik svoj kokosinjac, u principu ne mora uopste da tukne ako cistis redovno.. ovaj se ne oseti uopste.

E sad, ako imas slobodnog vremena pored pospremanja za Usketom koji se malo malo pa ponasa, nije losa ideja. Samo ti treba neka stamena koliba i verovatno ogradjeni deo koji dobro drzi kad vec imas tolke divlje zveri po dezeli.
bene_geserit bene_geserit 01:45 21.03.2020

Re: Grip

nakaci sa debilnim komentarom onaj ko zdere dnevno za 10 ljudi i samo o tome i prica ovde.

Oštro protestvujem u Čarlijevo ime, nije istina da samo o tome priča.

Pričao je i kako najviše voli da trti ženu ujutro, da je pročitao 3000 knjiga mahom stručnih, kako kupuje elektronske komponente kad su na popustu. Takođe voli da demantuje kad ga zlobnici opanjkaju, bili u pitanju slađani pičići ili sanske koze.
A povremeno i kaže "nije lako Srbin biti".
bene_geserit bene_geserit 01:48 21.03.2020

Re: Grip

verovatno ogradjeni deo koji dobro drzi kad vec imas tolke divlje zveri po dezeli

Jel zna neko kako se koke drže kad su zvečarke u pitanju ?
Kad su u pitanju šarke i poskoci, zmije nemaju šta da traže, tako ko god ima kokoške oko kuće nema zmija nigde blizu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:08 21.03.2020

Re: Grip

bene_geserit
nakaci sa debilnim komentarom onaj ko zdere dnevno za 10 ljudi i samo o tome i prica ovde.

Oštro protestvujem u Čarlijevo ime, nije istina da samo o tome priča.

Pričao je i kako najviše voli da trti ženu ujutro, da je pročitao 3000 knjiga mahom stručnih, kako kupuje elektronske komponente kad su na popustu. Takođe voli da demantuje kad ga zlobnici opanjkaju, bili u pitanju slađani pičići ili sanske koze.
A povremeno i kaže "nije lako Srbin biti".


A kad se uznemiri onda čita kataloge sa diodama. Pa kako da ga ne voliš, ili bar ne žališ?

Čarli je živopisan lik, da je malo manji smarač čak mislim da bi bio dobar ortak uživo. Ali stvarno je nebaždaren ponekad, dobro, ni ja nisam bolji.

Čarli, budi džentlmen, i izvini se lepo Rozi što joj brojiš kartone sa jajima koje je uzela u frcipanici u radnji. Nije lepo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:13 21.03.2020

Re: Grip

bene_geserit
verovatno ogradjeni deo koji dobro drzi kad vec imas tolke divlje zveri po dezeli

Jel zna neko kako se koke drže kad su zvečarke u pitanju ?
Kad su u pitanju šarke i poskoci, zmije nemaju šta da traže, tako ko god ima kokoške oko kuće nema zmija nigde blizu.


Ja ne znam, ali mogu da pitam. Znam da su ovi bobketovi koje sam pominjao(kako se to zove na srpskom, ako ima ime?) i lije ovde mahom smrt za koke. A zvečarke, jebem li ga, one se generalno drže podalje od ljudi, pa tako i od kokošinjaca, rekao bih. Ovaj moj drugar je i lovac, pa onda malte ne jedva čeka da mu neko od tih uljeza zađe na imanje, da ima šta da odstreli. Doduše, kad su mu komšiju jednom napali kojoti (izujedali čoveka, jedva se spasao), ovaj se nije ni zajebavao da ode da ih lovi puškom, nego ih potrovao sa antifrizom.


srdjan.pajic srdjan.pajic 03:16 21.03.2020

Re: Grip

Kuca kod mene u komsiluku, ne bas skroz blizu, ima neki lik svoj kokosinjac, u principu ne mora uopste da tukne ako cistis redovno.. ovaj se ne oseti uopste.


Nemam pojma, samo sam video da se neko žalio na NextDoor-u, ali, kako mi se čini, grad ima pravo (i entuzijazam) da ti opali kaznu ako se komšije požale da im dismr pod prozorom iz tvog kokošinjca.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:07 21.03.2020

Re: Grip


Postoji strategija i proimišljena je.

Ово је прерано:
https://www.hsj.co.uk/news/hospitals-critical-care-unit-overwhelmed-by-coronavirus-patients/7027189.article

Већ загушени?
rodni rodni 08:37 21.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
bene_geserit
nakaci sa debilnim komentarom onaj ko zdere dnevno za 10 ljudi i samo o tome i prica ovde.

Oštro protestvujem u Čarlijevo ime, nije istina da samo o tome priča.

Pričao je i kako najviše voli da trti ženu ujutro, da je pročitao 3000 knjiga mahom stručnih, kako kupuje elektronske komponente kad su na popustu. Takođe voli da demantuje kad ga zlobnici opanjkaju, bili u pitanju slađani pičići ili sanske koze.
A povremeno i kaže "nije lako Srbin biti".


A kad se uznemiri onda čita kataloge sa diodama. Pa kako da ga ne voliš, ili bar ne žališ?

Čarli je živopisan lik, da je malo manji smarač čak mislim da bi bio dobar ortak uživo. Ali stvarno je nebaždaren ponekad, dobro, ni ja nisam bolji.

Čarli, budi džentlmen, i izvini se lepo Rozi što joj brojiš kartone sa jajima koje je uzela u frcipanici u radnji. Nije lepo.

Izvinjavam se - pošto to ti tražiš.
Inače, ne brojim nikome ništa - osim da sam konstatovao rečeno da su uzeta sva preostala pakovanja.
Jednom tako prostom rečenicom.
Zašto je to izazvalo toliko uzbuđenje, nije moje da procenjujem.
Inače, ja uglavnom jedem ono što mnogi 'uvaženi' smatraju otpadom - i ne jedem mnogo, osim dva, tri jela u kojima uživam.
O ovome ostalom pojma nemam šta da ti kažem - osim da si se neznatno prevario da sam ja za žaljenje.
Istina - svako ima pravo da o svakom misli šta god hoće.
Pozdravi svoga zemljaka benea.
Eee, da - još jednom se izvinjavam, bezuslovno, te, dodatno, uslovno - zbog ove situacije, koju razni ljudi hendluju na razne načine.
Uglavnom - bez obzira na bilo koju situaciju, nisam siguran da ikome, iz čista mira, mogu da pišem takve tirade kako neki pišu nekima - jednostavnije je poslati u pm.
Sve najbolje svima, čuvaj sebe, svoju porodicu i svoju firmu.
Proći će i ovo.
freehand freehand 09:06 21.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
Kuca kod mene u komsiluku, ne bas skroz blizu, ima neki lik svoj kokosinjac, u principu ne mora uopste da tukne ako cistis redovno.. ovaj se ne oseti uopste.


Nemam pojma, samo sam video da se neko žalio na NextDoor-u, ali, kako mi se čini, grad ima pravo (i entuzijazam) da ti opali kaznu ako se komšije požale da im dismr pod prozorom iz tvog kokošinjca.

A u međuvremenu u Kanzasu Insistrianje Trumpoa i njegovih stručnjaka na terminu "Kineski virus" daje rezultate:

Kansas official: Pandemic isn’t a problem here because there are few Chinese people



KLIK
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:25 21.03.2020

Re: Grip

rodni rodni 09:32 21.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic

Brajo,
da li sam ja dobro shvatio poslednji pasus - test first, after isolation?
Ili?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:05 21.03.2020

Re: Grip

da li sam ja dobro shvatio poslednji pasus - test first, after isolation?

Да.
Но, ово јест спасоносно РЕШЕЊЕ али само за релативно мале, затворене а шире неувезане средине. За Лондон или Њујорк није.

Што си увезанији (саобраћај, тржни центри, јавни превоз, школе, масовни догађаји, путовања људи на посао, па и посао), вирус ће се експоненцијално брже ширити. А тиме и довести твоје здравствени систем у колапс.

Ено, Хрвати направили болницу, тј. подигли војну.
Градоначелник Бергама хоће да обустави и сваку привредну активност.
mariopan mariopan 12:39 21.03.2020

Re: Grip

Ovde AH lanac samousluga otvara radnje jos u 7h pa do 8h samo za babe i dede na miru da pazare. Kad oni zavrse moze i neko mladji od 8h..


Vaši su to lepše smislili nego naši.

Baš razmišljam kako će naše babe i dede da otklipsaju do, samo za njih otvorenih prodavnica, pa da dovuku kući šta kupe?

To nisu sve prodavnice u njihovom radijusu kretanja koje već poznaju i koje su im najbliže. To su prodavnice do kojih moraju posteno da se napešače jer nemaju gradskog prevoza u to doba a za taksi nemaju para.

Znači ustanu u 3 noću da bi do 4 ujutru peške stigli do prodavnice, samo za njih određene, cekaju red, uđu, kupe....sad ređam otprilike: po dve litre mleka, dve flase kisele vode, dva hleba, dve kile krompira, deset jaja....to im je malo za nedelju dana zivota ali više ne mogu ni da ponesu.

I to ima težinu oko 9 kila.

Oni ni sebe ne mogu da nose a ne tih 9 kila, a još treba do kuće da doklancaju, i to sve samo oni koji ne guraju hodalicu ispred sebe. Inače će da ih hapse jer su izašli u vreme kada im je zabranjeno.

Zar nije bilo logičnije da im svako jutro sve prodavnice otvore malo ranije i da kupuju manje a češće, kao što su i radili, nego ovako da vuku nedeljni pazar odjednom i do sledeće nedelje nema nove kupovine. Naši penzioneri mogu samo nedeljom u rano jutro da kupe namirnice i to za celu nedelju.

Valjda je jasno da to sto im treba nisam ni nabrojala a težina koju treba da nose u rukama prevazilazi njihove snage?

Niko nije na to mislio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:18 21.03.2020

Re: Grip

mariopan
Ovde AH lanac samousluga otvara radnje jos u 7h pa do 8h samo za babe i dede na miru da pazare. Kad oni zavrse moze i neko mladji od 8h..


Vaši su to lepše smislili nego naši.

Baš razmišljam kako će naše babe i dede da otklipsaju do, samo za njih otvorenih prodavnica, pa da dovuku kući šta kupe?

To nisu sve prodavnice u njihovom radijusu kretanja koje već poznaju i koje su im najbliže. To su prodavnice do kojih moraju posteno da se napešače jer nemaju gradskog prevoza u to doba a za taksi nemaju para.

Znači ustanu u 3 noću da bi do 4 ujutru peške stigli do prodavnice, samo za njih određene, cekaju red, uđu, kupe....sad ređam otprilike: po dve litre mleka, dve flase kisele vode, dva hleba, dve kile krompira, deset jaja....to im je malo za nedelju dana zivota ali više ne mogu ni da ponesu.

I to ima težinu oko 9 kila.

Oni ni sebe ne mogu da nose a ne tih 9 kila, a još treba do kuće da doklancaju, i to sve samo oni koji ne guraju hodalicu ispred sebe. Inače će da ih hapse jer su izašli u vreme kada im je zabranjeno.

Zar nije bilo logičnije da im svako jutro sve prodavnice otvore malo ranije i da kupuju manje a češće, kao što su i radili, nego ovako da vuku nedeljni pazar odjednom i do sledeće nedelje nema nove kupovine. Naši penzioneri mogu samo nedeljom u rano jutro da kupe namirnice i to za celu nedelju.

Valjda je jasno da to sto im treba nisam ni nabrojala a težina koju treba da nose u rukama prevazilazi njihove snage?

Niko nije na to mislio.


Ne znam kako to drugi organizuju ali u Holandiji je moguce bez napora jer AH prodavnice su skoro na svakom cosku sto manje sto vece gde je prostora bilo.

Uz to vecina staraca ovde ima pravo na one skutere, vecina ih i ima, ili na one male autice sto smeju i po biciklistickoj stazi da voze a mogu i po ulici regularno jer su oznaceni na max. 40km/s.

Na tim skuterima imaju korpe plus platformu gde drze noge i tu umetnu one velike torbe u koje moze da stane i vise od 10kg svacega.

Oni koji ne koriste te skutere ili auta, ili imaju rodbinu koja moze da im natovari kuci rezerve ili voze ona kolica sa tockovima i tu imaju torbe mega zapremine i samo ih kotrljaju ne moraju da nose.

Znaci ovde je to odrzivo, vrlo.
vcucko vcucko 13:32 21.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic


nam da su ovi bobketovi koje sam pominjao(kako se to zove na srpskom, ako ima ime?) i lije ovde mahom smrt za koke.


Bobcat je valjda nešto između naše divlje mačke i risa (i jedno i drugo ima recimo po Gorskom kotaru, u Srbiji sam iskreno slabije bio po divljinama).
S tim što je lynx nešto veći i izduženiji?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:37 21.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
Kuca kod mene u komsiluku, ne bas skroz blizu, ima neki lik svoj kokosinjac, u principu ne mora uopste da tukne ako cistis redovno.. ovaj se ne oseti uopste.


Nemam pojma, samo sam video da se neko žalio na NextDoor-u, ali, kako mi se čini, grad ima pravo (i entuzijazam) da ti opali kaznu ako se komšije požale da im dismr pod prozorom iz tvog kokošinjca.


Pa naravno, al ima i urednih i odgovornih ljudi pa ako ces u gradu da se bavis zivinarstvom ili slicno onda radis kako treba i da ne ometas druge u neposrednoj blizini. Onda fercera.

A od zverova raznih fela pa moras da imas neprobojnu gustu ogradu (tu ne moze ni zmija) i nocu da ih steras u kucicu i da vrata dobro zabravis. Tu ni lisice ni divlje macke ne mogu da probiju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:48 21.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
docsumann
Valjalo bi oladiti sa tim palačinkama u karantinu, da se ne naruši dobra linija


što bi rekao Aca Lukas - linije su da se rushe


Pusti sad Acu, nego daj neki blog za telesne vežbe u kući (ok, i dvorištu ko ima), sa minimumom opreme. Ja neću da kupujem teretanu ko bene, ali mogu da se ispružim za par bučica u Targetu. Baš bi mi lepo legao neki konkretan program, ono, šta, koliku težinu, koliko ponavljanja.

Ja planiram (kad se otopi ovaj sneg što je pao) da u dvorištu razvučem instalaciju sa užarijom, dakle, vežbalište, i onda da se pentram i spuštam, sa ili bez tereta, to je odlična tjelvježba za kondiciju. A za decu slack line, mada već vidim da će da mi traže da ih pustim i na instalaciju. Ako budu dobra, možda im namestim i zipline.


imam pravu stvar za tebe
Milan Novković Milan Novković 13:55 21.03.2020

Re: Grip

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
docsumann
Valjalo bi oladiti sa tim palačinkama u karantinu, da se ne naruši dobra linija


što bi rekao Aca Lukas - linije su da se rushe


Pusti sad Acu, nego daj neki blog za telesne vežbe u kući (ok, i dvorištu ko ima), sa minimumom opreme. Ja neću da kupujem teretanu ko bene, ali mogu da se ispružim za par bučica u Targetu. Baš bi mi lepo legao neki konkretan program, ono, šta, koliku težinu, koliko ponavljanja.

Ja planiram (kad se otopi ovaj sneg što je pao) da u dvorištu razvučem instalaciju sa užarijom, dakle, vežbalište, i onda da se pentram i spuštam, sa ili bez tereta, to je odlična tjelvježba za kondiciju. A za decu slack line, mada već vidim da će da mi traže da ih pustim i na instalaciju. Ako budu dobra, možda im namestim i zipline.


imam pravu stvar za tebe

Ovo je savršeno
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:55 21.03.2020

Re: Grip

Predrag Brajovic

Postoji strategija i proimišljena je.

Ово је прерано:
https://www.hsj.co.uk/news/hospitals-critical-care-unit-overwhelmed-by-coronavirus-patients/7027189.article

Већ загушени?


ja sam jutros najstarijeg morala da vodim na x ray jerbo se opet smandrljao u školi pa mu oteklo stopalo..
biće da mu nije ništa mada je procedura da snimak pogleda i konzilijum pa te pozovu ako misle da ti ipak možda jeste nešto a ovaj na prijemom to nije uvatio..
elem, poslali su me ne u tu glavnu bolnicu gdje im je glavni ER nego u tu gdje više šalju djecu, i nema bukvalno nikog.. pustinja..
e sad kapiram da oni tamo i nemaju kapacitet za koronu i da ne primaju te pacijente tamo ali fakat bukvalno nema nikog..
pa nekom logikom, da je došla voda do grla, mogli bi i tamo možda nekog da oskrbe, ne znam..
al eto iz prve ruke ti mogu reće i da bolnica u zapadnom Londonu zvrji prazna jutros oko 10/11 sati
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:08 21.03.2020

Re: Grip

e sad kapiram da oni tamo i nemaju kapacitet za koronu i da ne primaju te pacijente tamo ali fakat bukvalno nema nikog..

Уверен сам да је тако како кажеш.
Но, корона пацијенти се морају примати изоловано.
И то само тамо где има и респиратора и вештачких плућа.

Но, ево вама апдејт са Каленића: плаче ми Милош из Адрана, Краљево, мој добављач сира и најбољег кајмака за који знам. Не зна шта ће са собом. Дневно добија 350 литара млека, а изгледа да ће да затворе и пијацу. Он ће накупити 20.000 литара за време lockdowna.
-- Ко ће мени да помогне, ја нисам јавна служба? Ја млеко не могу да прерадим ни у шта трајно. где да сместим три-четири тоне сира. Кајмак и не може да стоји.
Једино сам га (баш баш мало) утешио кад сам му рекао да не мора сада да враћа тај кредит који има.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 21.03.2020

Re: Grip

vcucko
srdjan.pajic


nam da su ovi bobketovi koje sam pominjao(kako se to zove na srpskom, ako ima ime?) i lije ovde mahom smrt za koke.


Bobcat je valjda nešto između naše divlje mačke i risa (i jedno i drugo ima recimo po Gorskom kotaru, u Srbiji sam iskreno slabije bio po divljinama).
S tim što je lynx nešto veći i izduženiji?


Dobro što ima, nego kako se zove, jel korektno da kažem divlja mačka, pošto ovo zaista liči na nju više nego na risa?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:03 21.03.2020

Re: Grip

A od zverova raznih fela pa moras da imas neprobojnu gustu ogradu (tu ne moze ni zmija) i nocu da ih steras u kucicu i da vrata dobro zabravis. Tu ni lisice ni divlje macke ne mogu da probiju.


Eto, nemam ni jedno ni drugo, mi ovde ograde slabo upražnjavamo (kome treba ograda ako imaš Gloka ili Sredoja?). Sad, kućicu bih lako sam sklepao za vikend, ali krštena ograda je malo više posla. Dobro, ne moraju koke da šetaju po celom dvorištu nego mogu da ogradim samo deo oko njih. Odustao sam, no, moguće je i da me novonastale prilike nateraju da se vratim tom projektu. A, da zaboravio sam da pomenem, u gradu su dozvoljene koke, ali ne i pevci (saće verovatno da mi skoče za vrat ovi razni borci protiv feministkinja i kultur marksista, ali morao sam da kažem). Što je ok, jer ti za produkciju jaja pevci i ne trebaju.

alselone alselone 17:20 21.03.2020

Re: Grip

Dobro, ne moraju koke da šetaju po celom dvorištu nego mogu da ogradim samo deo oko njih.


Možeš taman one grobove da ogradiš, da ne gleda pošten svet.

Nego, pazi što naš mačak ima novi hobi.

Izađe napolje i tu je jako dobar. Ne ide bukvalno dalje od polovine dvorišta, od kako ga je mazno auto plaši se puta i ne ide daleko od kuće. Malo se osunča, jede trave pa se vrati.
Ali, pre nego što uđe, ulovi guštera kojih ima gomila kako je granulo sunce. Onda pola guštera pojede, polovinu donese na otirač a prvi pulovinu zatim ispovraća u kući.

Neveruem.
mariopan mariopan 18:01 21.03.2020

Re: Grip

Uz to vecina staraca ovde ima pravo na one skutere, vecina ih i ima, ili na one male autice sto smeju i po biciklistickoj stazi da voze a mogu i po ulici regularno jer su oznaceni na max. 40km/s.

Na tim skuterima imaju korpe plus platformu gde drze noge i tu umetnu one velike torbe u koje moze da stane i vise od 10kg svacega.

Oni koji ne koriste te skutere ili auta, ili imaju rodbinu koja moze da im natovari kuci rezerve ili voze ona kolica sa tockovima i tu imaju torbe mega zapremine i samo ih kotrljaju ne moraju da nose.

Znaci ovde je to odrzivo, vrlo.

Eh, kakva divota.
Vaši penzioneri bas uživaju.

Ja sam videla te skutere i zavapim sinu da hoću jedan. Najviše mi treba bas kod nabavki jer mi u Zrenjaninu kupujemo i vodu, nemamo ispravnu vodu za piće i kuvanje, pa to bude teško ko đavo i treba dotegliti do kuće.

Mrzim da gnjavim nekog da mi dobaci kolima, mada svi hoće da učine, imam divan komšiluk ali nije lepo da mi stalno neko nešto čini, volim sve sama.

Ali, nemam pojma kakva je dozvola kod nas potrebna za to i kako se računa? Ako je kao bicikl onda svi mogu da ga voze, ako je kao motor onda treba dozvola...e, to nemam.
vcucko vcucko 18:14 21.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
vcucko
srdjan.pajic


nam da su ovi bobketovi koje sam pominjao(kako se to zove na srpskom, ako ima ime?) i lije ovde mahom smrt za koke.


Bobcat je valjda nešto između naše divlje mačke i risa (i jedno i drugo ima recimo po Gorskom kotaru, u Srbiji sam iskreno slabije bio po divljinama).
S tim što je lynx nešto veći i izduženiji?


Dobro što ima, nego kako se zove, jel korektno da kažem divlja mačka, pošto ovo zaista liči na nju više nego na risa?

Divlja mačka:



Ris:



Bobcat:



Proceni sam?
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:33 21.03.2020

Re: Grip

mariopan
Uz to vecina staraca ovde ima pravo na one skutere, vecina ih i ima, ili na one male autice sto smeju i po biciklistickoj stazi da voze a mogu i po ulici regularno jer su oznaceni na max. 40km/s.

Na tim skuterima imaju korpe plus platformu gde drze noge i tu umetnu one velike torbe u koje moze da stane i vise od 10kg svacega.

Oni koji ne koriste te skutere ili auta, ili imaju rodbinu koja moze da im natovari kuci rezerve ili voze ona kolica sa tockovima i tu imaju torbe mega zapremine i samo ih kotrljaju ne moraju da nose.

Znaci ovde je to odrzivo, vrlo.

Eh, kakva divota.
Vaši penzioneri bas uživaju.

Ja sam videla te skutere i zavapim sinu da hoću jedan. Najviše mi treba bas kod nabavki jer mi u Zrenjaninu kupujemo i vodu, nemamo ispravnu vodu za piće i kuvanje, pa to bude teško ko đavo i treba dotegliti do kuće.

Mrzim da gnjavim nekog da mi dobaci kolima, mada svi hoće da učine, imam divan komšiluk ali nije lepo da mi stalno neko nešto čini, volim sve sama.

Ali, nemam pojma kakva je dozvola kod nas potrebna za to i kako se računa? Ako je kao bicikl onda svi mogu da ga voze, ako je kao motor onda treba dozvola...e, to nemam.




Evo jos modela, ima mali milion..

http://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk03JOz7D73pjg0wsyLs7ZlxWSf5QHQ:1584811405265&q=scooter+voor+ouderen&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwiy3OLGiqzoAhUHDuwKHcG_BQwQsAR6BAgKEAE&biw=1163&bih=554]

Svako moze da vozi ovo ko bicikl, tuda i vozis, ne po ulici naravno, po biciklistickoj a i trotoaru, biras gde je siri. Ovim mozes i u vecu samoposlugu unutra da vozis, ovde moze, ne znam za Srbiju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:46 21.03.2020

Re: Grip

vcucko
srdjan.pajic
vcucko
srdjan.pajic


nam da su ovi bobketovi koje sam pominjao(kako se to zove na srpskom, ako ima ime?) i lije ovde mahom smrt za koke.


Bobcat je valjda nešto između naše divlje mačke i risa (i jedno i drugo ima recimo po Gorskom kotaru, u Srbiji sam iskreno slabije bio po divljinama).
S tim što je lynx nešto veći i izduženiji?


Dobro što ima, nego kako se zove, jel korektno da kažem divlja mačka, pošto ovo zaista liči na nju više nego na risa?

Divlja mačka:



Ris:



Bobcat:



Proceni sam?


Sve bi ovo smazalo kokosku ko od sale ako nema ograde i nocu kucice sa vratima plus zakljucano..
bene_geserit bene_geserit 19:00 21.03.2020

Re: Grip

Sve bi ovo smazalo kokosku ko od sale

Znatel vi koliko ovih bobketa ima ođe, da ne poveruje čovek.
Naletao sam na njih: vozeći bajs u sred San Diega solidan broj puta, vraćajući se sa posla, šetajući se pored kanjona opet u sred San Diega (OK ne baš sred, više na severnoj strani), šetajući se u sred grada u Sedoni (Ok nije baš nekio grad, al svejedno).

Malo se štrecneš misliš puma, pa se onda setiš da su pume ipak retke (mada poneka zaluta povremeno u ove krajeve) i da bez obzira na "u strahu su velike oči" ipak možeš da proceniš razliku u veličini.
Srećom ovi bobketi ne napadaju ljude, možda malu decu ne znam da li je zabeleženo.
A koliko znam ni kojoti ne napadaju ljude (i na njih nalećem non stop), mada su oni u čoporu pa ko zna, ne znam kako su tog Pajićevog napali.
niccolo niccolo 19:33 21.03.2020

Re: Grip

A koliko znam ni kojoti ne napadaju ljude (i na njih nalećem non stop), mada su oni u čoporu pa ko zna, ne znam kako su tog Pajićevog napali.

Onomad, idem ja putem ka North Rim-u Grand Canyon-a, kad evo ga kojot ide ivicom suprotne trake...skrene on sa puta, valjda videvši kola i zaustavi se na par metara od puta a ja auto zaustavim baš paralelno s njim. Onda od pogleda mene, pa sa strane, taman koliko je trebalo da napravim 3-4 dobre fotke i nastavimo svako svojim putem...
vcucko vcucko 20:00 21.03.2020

Re: Grip

apacherosepeacock


Sve bi ovo smazalo kokosku ko od sale ako nema ograde i nocu kucice sa vratima plus zakljucano..

Naravno, ali smazati kokošku nije nikakav poseban kunst.
To obavi i kobac, naravno i jastreb, samo li zaboraviš da dobro zamandališ vrata kokošinjca.
Moj ujo iz Gorskog kotara, mali sam bio, je tako navatao jednog jastreba na delu. Pa je dotični završio prepariran u dnevnoj sobi
freehand freehand 20:15 21.03.2020

Re: Grip

To obavi i kobac, naravno i jastreb

I tvor, brt, bez problema. Više od ve desenije ostala je nerešena misterija ne kako je tvor davio kokoške - ot je poznato, ali kako je komade od kilo i po i dva kila izvlačio kroz okca 6x6cm- Tvora smo uhvatili i poslaliu večna lovišta, našli gomiluperjai koskica, ali nikad nismo skapirali kako ih je izvlačio.

Moj ujo iz Gorskog kotara, mali sam bio, je tako navatao jednog jastreba na delu. Pa je dotični završio prepariran u dnevnoj sobi

Imajedan bloger ovdašnji koji može da ti obajsni kako se to na obodima Bjelovara radi floberom sa štaglja.
rodni rodni 20:37 21.03.2020

Re: Grip

freehand
To obavi i kobac, naravno i jastreb

I tvor, brt, bez problema. Više od ve desenije ostala je nerešena misterija ne kako je tvor davio kokoške - ot je poznato, ali kako je komade od kilo i po i dva kila izvlačio kroz okca 6x6cm- Tvora smo uhvatili i poslaliu večna lovišta, našli gomiluperjai koskica, ali nikad nismo skapirali kako ih je izvlačio.

Moj ujo iz Gorskog kotara, mali sam bio, je tako navatao jednog jastreba na delu. Pa je dotični završio prepariran u dnevnoj sobi

Imajedan bloger ovdašnji koji može da ti obajsni kako se to na obodima Bjelovara radi floberom sa štaglja.

Da li je flober isto što i malokalibarska puška?
freehand freehand 20:39 21.03.2020

Re: Grip

Da li je flober isto što i malokalibarska puška?

Da.
vcucko vcucko 20:46 21.03.2020

Re: Grip

freehand
Da li je flober isto što i malokalibarska puška?

Da.



Sa sajta tayga-zbroya.com.ua / оружие под патрон флобера

Cijena prava sitnica, 2.400-3.000$
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:42 22.03.2020

Re: Grip

A koliko znam ni kojoti ne napadaju ljude (i na njih nalećem non stop), mada su oni u čoporu pa ko zna, ne znam kako su tog Pajićevog napali.


Kaže ovaj moj drugar da je to bio čopor. Još taj njegov komša, napadnuti, ono bio neka mrcina od čoveka, ali se bogami dobro isprepadao. Ali to se sve dešavalo gore, u ozbiljnim planinama, prema Estes Parku, Allens Park, ozbiljna divljina, a ujedno i jako lepo za život ako ti se smuči civilizacija. Tamo žive pravi mauntinmeni i preperi, a ne ovi foliranti iz nizije.

Bila je vest i ovde kod nas u gradu prošlog meseca da je čopor opkolio nekog ko je šetao kuče na stazi, i merkali mu ljubimca, ovaj vikao na njih, bacao kamenje na njih, ali nisu hteli da odustanu, posle valjda naišao još neko, pa su kojoti pobegli.

Ja sam se često tuda vraćao noću bajsom, kad malo okasnim na poslu, i onda sam redovno skidao sluške sa ušiju i malo sam se vrpoljio da me nešto ne zaskoči iz žbunja. Čak sam mislio da nabavim onaj pepper sprej, mada ne znam da li to deluje na kojote, i da li bih imao vremena da izvadim iz džepa ako krenu na mene složno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:49 22.03.2020

Re: Grip

vcucko
freehand
Da li je flober isto što i malokalibarska puška?

Da.



Sa sajta tayga-zbroya.com.ua / оружие под патрон флобера

Cijena prava sitnica, 2.400-3.000$

vcucko
freehand
Da li je flober isto što i malokalibarska puška?

Da.



Sa sajta tayga-zbroya.com.ua / оружие под патрон флобера

Cijena prava sitnica, 2.400-3.000$


Ne razumem, šta košta 3 soma? Ovaj plašljivac na slici?

alselone alselone 06:50 22.03.2020

Re: Grip

Čak sam mislio da nabavim onaj pepper sprej, mada ne znam da li to deluje na kojote, i da li bih imao vremena da izvadim iz džepa ako krenu na mene složno.


Nabavi sprej za medvede, to je sigurnije.
freehand freehand 09:04 22.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
vcucko
freehand
Da li je flober isto što i malokalibarska puška?

Da.



Sa sajta tayga-zbroya.com.ua / оружие под патрон флобера

Cijena prava sitnica, 2.400-3.000$

vcucko
freehand
Da li je flober isto što i malokalibarska puška?

Da.



Sa sajta tayga-zbroya.com.ua / оружие под патрон флобера

Cijena prava sitnica, 2.400-3.000$


Ne razumem, šta košta 3 soma? Ovaj plašljivac na slici?


Malokalibarsko oružje je pogana stvar, uopšte nije za sprdnju. Kad sam prvi put pucao iz malokalibarske puške bio sam zapanjen ssa dve stvari: nprediznost je neverovatna, a trza manje od vazdušne puške. Pri tomeje vrlo ubojita.
O ovom revolveru ne znam ništa ali malokalibarski pištolji su kao i puške . dakle sve samo ne za zezanje. Uostalom mislim da je za malokalibarsko oružje, ako ga nisu i potpuno izuzeli, teže dobiti dozvolu nego za standardno lovačko i lično naoružanje.
A cena može da ima veze sa raznim stvarima, prvenstveno sa kvalitetom materijala i izrade.
nikvet pn nikvet pn 12:02 22.03.2020

Re: Grip

freehand

Malokalibarsko oružje je pogana stvar


Баш. Играчка убица.

Него...

sprej za medvede


Аух мистер Пејџик... Спремиш се ко човек, побогу, не иде се с голо дупе у пијане Турке и америчке планине.

Кад гладни гризли-пума-којот крене на тебе замисли да си вођа навијача на Северу. Храбро исучеш навијачку бакљу, креснеш, упериш огањ на санђаму и викнеш: Звезда! да се усере на лицу места и побегне у секунди ко птица тркачица. Онда још који минут бљујеш ватру-дим наоколо чисто да овериш победу; да гнусна неман запамти и шири по шуми како најебеш кад јурнеш на храброг Србина. Спуцану бакљу бациш и згазиш петом ко опушак томпуса. Извадиш тада ауто-противпожарни апарат и спрашиш наоколо тек да ти не паламуде ренџери (оно - студент је запалио жито, тјах). И најзад блед и неумољив као Док Холидеј вратиш се безбедности одбрањене породице.

(Ако немате тамо навијачке бакље само јави, послаће матица за угрожену српчад)
vcucko vcucko 13:55 22.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic


Ne razumem, šta košta 3 soma? Ovaj plašljivac na slici?


Taj plašljivac šalje na strašni sud rutinski, isto kao i pumperica. A posle plašljivca lepši odeš tamo, to je plus

Oće reć, flober je zbirni naziv za lično naoružanje malog kalibra (na cevki se lepo vidi "Cal.4mm".

Takođe, koliko znam (indirektno) kod vas ne treba dozvola za pucu koja se vidi, dal' revolver da ga nosiš onako kaubojski ili pušku preko ramena. Ali za sve što možeš da sakriješ ispod odeće i što se ne vidi treba ćitab od države i to ne nosi svako. Po toj logici (koja uopšte nije glupa, naprotiv) za ovaj plašljivac dozvolu treba da ti potpiše Chief Trumponja lično, ili bar kapo od CIA-e.
Cena dakle sasvim odgovarajuća, a tolika je koliko sam napisao (zavisi valjda od materijala obloge ručke ili tako nečega. Mislim, možeš ti i zlatne listiće da tražiš, samo košta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 22.03.2020

Re: Grip

Cena dakle sasvim odgovarajuća, a tolika je koliko sam napisao (zavisi valjda od materijala obloge ručke ili tako nečega. Mislim, možeš ti i zlatne listiće da tražiš, samo košta.



Ne znam, kod nas se malokalibarske igračke smatraju za to - igračke, kupiš maloj deci da uče kako se koristi oružje. A posle, kad malo porastu i ojačaju, zaduže SIG-a ili Gloka, dobro, oni tradicionanije nastrojeni se opredele za revolvere, dakle druga Smita i druga Vesona, i to je to.

A tri iljade dolara možeš da pukneš samo ako je to neko trofejno oružje.

Mislim, ne razumem se preterano, nego sam čuo od mojih drugara pištoljaša, da su te bolje utoke, ono $500 do $1000 manje više.

Za dozvole si dobro čuo, mada kod nas sad u radnjama valjda rade background check svakom.
alselone alselone 16:48 22.03.2020

Re: Grip

Murica.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:51 22.03.2020

Re: Grip

nikvet pn
freehand

Malokalibarsko oružje je pogana stvar


Баш. Играчка убица.

Него...

sprej za medvede


Аух мистер Пејџик... Спремиш се ко човек, побогу, не иде се с голо дупе у пијане Турке и америчке планине.

Кад гладни гризли-пума-којот крене на тебе замисли да си вођа навијача на Северу. Храбро исучеш навијачку бакљу, креснеш, упериш огањ на санђаму и викнеш: Звезда! да се усере на лицу места и побегне у секунди ко птица тркачица. Онда још који минут бљујеш ватру-дим наоколо чисто да овериш победу; да гнусна неман запамти и шири по шуми како најебеш кад јурнеш на храброг Србина. Спуцану бакљу бациш и згазиш петом ко опушак томпуса. Извадиш тада ауто-противпожарни апарат и спрашиш наоколо тек да ти не паламуде ренџери (оно - студент је запалио жито, тјах). И најзад блед и неумољив као Док Холидеј вратиш се безбедности одбрањене породице.

(Ако немате тамо навијачке бакље само јави, послаће матица за угрожену српчад)


Izvini, a u koji džep da turim tu baklju? Mogu i u gaće, pa da me uapse za nedolično ponašanja u javnosti. Dakle, taj sprej, jel to radi na kerovima? Pretpostavljam da radi, ne znam zašto ne bi. Isprskaš jednog on krene da vrišti i beži, za njim kidnu i ostali, pogotovu ako nabodeš alfu, to je onaj najprgaviji što prvi kreće da vata za nogu.

Baš ću da kupim sprej i da probam na nekom kučetu ovde

alselone alselone 17:02 22.03.2020

Re: Grip

Izvini, a u koji džep da turim tu baklju?


pecaros pecaros 17:20 22.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic
Tamo žive pravi mauntinmeni i preperi, a ne ovi foliranti iz nizije.


Ovi?


vcucko vcucko 17:42 22.03.2020

Re: Grip

srdjan.pajic


A tri iljade dolara možeš da pukneš samo ako je to neko trofejno oružje.

Mislim, ne razumem se preterano, nego sam čuo od mojih drugara pištoljaša, da su te bolje utoke, ono $500 do $1000 manje više.

Za dozvole si dobro čuo, mada kod nas sad u radnjama valjda rade background check svakom.


Evo sad pogledao neke sajtove, guns.com, gunsamerica.com... bemliga.

500-600-700 zelenih Zastavina (CZ) 99-ka klasična. Ima i nekih specijalnih modela do soma i po.

Vidim da ima i automatika da se kupi, kakva li je procedura za to?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 22.03.2020

Re: Grip

Pa, da, zato mi je ovo 3000 dolara za ovu igračkicu koju si okačio bilo previše, čak i da je sa pozlaćenom cevi i drškom od slonovače, što ovo na slici nije ni jedno ni drugo.

Vidim da ima i automatika da se kupi, kakva li je procedura za to?


Jel to automatika ili samo tako izgleda? Koliko ja razumem, nije dozvoljeno da se prodaje, nego samo verzije sa pojedinačnim opaljivanjem, da prostiš, ali imaju one neke uređaje koji to valjda omogućavaju, a koji su dozvoljeni, ili nisu, đavo će ga znati.
freehand freehand 19:11 22.03.2020

Re: Grip


Jel to automatika ili samo tako izgleda? Koliko ja razumem, nije dozvoljeno da se prodaje, nego samo verzije sa pojedinačnim opaljivanjem, da prostiš, ali imaju one neke uređaje koji to valjda omogućavaju, a koji su dozvoljeni, ili nisu, đavo će ga znati.

Vidi ovo:

mirelarado mirelarado 15:30 17.03.2020

Slučaj Italija

o što su Italijani zapenušali da izađu iz Evra, pa se približe Kini u novom putu svile ne pomaže previše masters of the universe agendi, u trenutku kad ionako već polako ali sigurno gube svog naj-vazala, Evropu.


Jedno je sigurno. U ovom trenutku u Italiji razočaranost u EU dostiže vrhunac.
nask nask 15:41 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

U ovom trenutku u Italiji razočaranost u EU dostiže vrhunac.

Što?
mirelarado mirelarado 15:46 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

nask
U ovom trenutku u Italiji razočaranost u EU dostiže vrhunac.

Što?


EU nije mrdnula obrvom da pomogne Italiji, svojoj članici i osnivaču, koja je objektivno u najtežoj situaciji već nekoliko nedelja. Da sad ne ulazim u pojedinosti, kao što je zadržavanje njima dragocenih isporuka sanitarnih materijala po EU tranzitnim zemljama...
nask nask 16:08 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

EU nije mrdnula obrvom da pomogne Italiji,

Na koji način? Uostalom svi smo istim govnima, samo što se serviraju sa malom zadrškom. A čovek bi mogao da bude ciničan pa da im pita što ste se zajebavali toliko dugo, trebali ste u karantin na vreme. Mislim da ne treba prebrzo upadati u tu igranku uperavanja prstom na krivce. Sranje se desi bez da je neko kriv ili odgovoran.
mirelarado mirelarado 16:15 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

nask
EU nije mrdnula obrvom da pomogne Italiji,

Na koji način? Uostalom svi smo istim govnima, samo što se serviraju sa malom zadrškom. A čovek bi mogao da bude ciničan pa da im pita što ste se zajebavali toliko dugo, trebali ste u karantin na vreme. Mislim da ne treba prebrzo upadati u tu igranku uperavanja prstom na krivce. Sranje se desi bez da je neko kriv ili odgovoran.


OK, ako tako misliš. Samo, osim plaćanja užirenih birokrata u Briselu, čemu onda EU, ako nema čak ni elementarne solidarnosti među članicama?
nask nask 16:36 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

čemu onda EU

Da ti jedan (dalekim) poreklom Holanđanin zajedno sa Alis i varvarima odsvira i odpeva



Za nerdove među nama, ova je verzija direktno narezana na cd.
mirelarado mirelarado 16:51 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

nask
čemu onda EU

Da ti jedan (dalekim) poreklom Holanđanin zajedno sa Alis i varvarima odsvira i odpeva



Za nerdove među nama, ova je verzija direktno narezana na cd.


Blagodarim onda. :)

Za tebe jedna sicilijanska karantinska:


nask nask 16:52 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Tako ćemo svi mi na časove pavanja uskoro.
pecaros pecaros 17:28 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

nask

Za nerdove među nama, ova je verzija direktno narezana na cd.


Nisam baš potpuno upućen u tematiku, ali mi deluje kao čist marketing. Uzor bi bile direktno rezane analogne ploče, ali su one imale smisla, jer su preskočeni neki ozbiljni međukoraci. Za ovo, nisam siguran.

Kad se već snima digitalnom tehnologijom, rezultat je neki digitalni kod. E sad, da li će se on odmah narezati na CD ili kasnije, može da čini razliku na nekom teoretskom nivou. Mada, uvek se nađe neko ko "čuje razliku".
aureus aureus 18:27 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

mirelarado
nask
EU nije mrdnula obrvom da pomogne Italiji,

Na koji način? Uostalom svi smo istim govnima, samo što se serviraju sa malom zadrškom. A čovek bi mogao da bude ciničan pa da im pita što ste se zajebavali toliko dugo, trebali ste u karantin na vreme. Mislim da ne treba prebrzo upadati u tu igranku uperavanja prstom na krivce. Sranje se desi bez da je neko kriv ili odgovoran.


OK, ako tako misliš. Samo, osim plaćanja užirenih birokrata u Briselu, čemu onda EU, ako nema čak ni elementarne solidarnosti među članicama?

Solidarnost je kad te strefi nešto što druge ne pogodi (zemljotres, poplava, eksplozija nuklearke, iznenadni kolaps ekonomije) i onda se drugi solidarišu s tobom i pomognu ti da se izvučeš.

Ovdje to nije moguće iz dva razloga:

1) Gro zemalja su isto što i Italija, samo sa pet, deset ili 15 dana zakašnjenja. Španija je sad nova Italija. U raznim zemljama EU broj novozaraženih skače po 20-50 posto dnevno. Austrija je svoju pokrajinu Vorarlberg stavila u karantin.
I sad, kako da neko pomogne Italiji kad je i sam suočen sa mogućnošću da bude Italija?
Na stranu što svi političari odgovaraju svojim biračima - u nacionalnim okvirima.

2) Po svemu sudeći, najbolja pomoć je pomoć samom sebi.
EU kao organizacija ovdje ne može mnogo da učini (a ni zemlje pojedinačno) ali zato svaka zemlja u koju je došla korona ima na raspolaganju sve ono što je potrebno da bi usporila ili stavila pod kontrolu virus, bar na svojoj teritoriji. Vidimo da u pojedinim zemljama nije dozvoljen ulazak stranih državljana, da sopstveni državljani po povratku idu u 14-dnevni karantin, da su škole, univerziteti, vrići, pozorišta, sportski objekti zatvoreni, zabranjeni su masovni skupovi i na otvorenom i na zatvorenom i još desetine drugih mjera se uvode.

A sve su to prerogativi suverenih zemalja koje one upravo demonstriraju.
Šta bi tu tačno EU trebalo da radi kad se ona od svog osnivanja ionako kao organizacija nije srela sa ovakvim problemom niti ima moć da se petlja?
Eventualno evropske finansijske institucije treba da smisle kako da se, kad prođe najgore, pomogne onima koji su najviše postradali i kako da se izbjegne finansijska depresija u tim zemljama i na nivou EU.
Vjerovatno će biti i drugih koraka, ali sada je glavna strategija "zatvaraj se u karantin i ne mrdaj mnogo narednih sedmica".
maliperica maliperica 19:22 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

mirelarado
o što su Italijani zapenušali da izađu iz Evra, pa se približe Kini u novom putu svile ne pomaže previše masters of the universe agendi, u trenutku kad ionako već polako ali sigurno gube svog naj-vazala, Evropu.


Jedno je sigurno. U ovom trenutku u Italiji razočaranost u EU dostiže vrhunac.


Da li se zbog toga i tu, a i u Nemačkoj raspoređuju novi kontigenti NATO vojnika ?

30,000 U.S. soldiers sent into Europe without masks

maliperica maliperica 19:59 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

aureus
mirelarado
nask
EU nije mrdnula obrvom da pomogne Italiji,

Na koji način? Uostalom svi smo istim govnima, samo što se serviraju sa malom zadrškom. A čovek bi mogao da bude ciničan pa da im pita što ste se zajebavali toliko dugo, trebali ste u karantin na vreme. Mislim da ne treba prebrzo upadati u tu igranku uperavanja prstom na krivce. Sranje se desi bez da je neko kriv ili odgovoran.


OK, ako tako misliš. Samo, osim plaćanja užirenih birokrata u Briselu, čemu onda EU, ako nema čak ni elementarne solidarnosti među članicama?

Solidarnost je kad te strefi nešto što druge ne pogodi (zemljotres, poplava, eksplozija nuklearke, iznenadni kolaps ekonomije) i onda se drugi solidarišu s tobom i pomognu ti da se izvučeš.

Ovdje to nije moguće iz dva razloga:

1) Gro zemalja su isto što i Italija, samo sa pet, deset ili 15 dana zakašnjenja.

2) Po svemu sudeći, najbolja pomoć je pomoć samom sebi.
Šta bi tu tačno EU trebalo da radi kad se ona od svog osnivanja ionako kao organizacija nije srela sa ovakvim problemom niti ima moć da se petlja?

Vjerovatno će biti i drugih koraka, ali sada je glavna strategija "zatvaraj se u karantin i ne mrdaj mnogo narednih sedmica".


Nešto mi baš nije jasna argumentacija.
Za odbranu jedne nadnacionalne perspektivne tvorevine.
aureus aureus 20:13 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Nešto mi baš nije jasna argumentacija.
Za odbranu jedne nadnacionalne perspektivne tvorevine.

Kako nije?

EU se često napada iz ovog i onog razloga, pa se u tim napadima prave poređenja u smislu - kako SAD nešto mogu a EU ne može (to jest, nesposobna je), pa kako Kina nešto može a EU ne može. Pa i sa Rusijom se prave poređenja.

Ne vidi se osnovna stvar. EU nije jedna, jedinstvena država.

Nema mehanizme upravljanja, nema mogućnost djelovanja ni mehanizme koje imaju druge velike sile koje su jedna država.
Pogotovo nema mehanizme za brzo djelovanje.
maliperica maliperica 20:23 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

aureus
Nešto mi baš nije jasna argumentacija.
Za odbranu jedne nadnacionalne perspektivne tvorevine.

Kako nije?

EU se često napada iz ovog i onog razloga, pa se u tim napadima prave poređenja u smislu - kako SAD nešto mogu a EU ne može (to jest, nesposobna je), pa kako Kina nešto može a EU ne može. Pa i sa Rusijom se prave poređenja.

Ne vidi se osnovna stvar. EU nije jedna, jedinstvena država.

Nema mehanizme upravljanja, nema mogućnost djelovanja ni mehanizme koje imaju druge velike sile koje su jedna država.
Pogotovo nema mehanizme za brzo djelovanje.

Da li to znači da je jedno sranje?
Propali eksperiment?
Primer neefikasnosti ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Nema mehanizme upravljanja, nema mogućnost djelovanja ni mehanizme koje imaju druge velike sile koje su jedna država.
Pogotovo nema mehanizme za brzo djelovanje.


Pa da, to je osnov.
Taj klub postoji samo kad je sve super, kad nema problema, a evo, jedan jači grip to rasturi za dan.
Šta kad bi se pojavili veći problemi?

Haj da zamislimo scenario koji baš i nije nemoguć, da Turska napadne Grčku, da li bi tad EU reagovala jedinstveno, konkretno, proglašenjem ratnog stanja u celoj uniji, ili bi svaka država za sebe procenjivala šta joj se više isplati?
Pa naravno da bi ova druga varijanta bila primenjena.

EU je tanak, nesiguran, klimav koncept, nacionalne države su jak koncept, i to će još duuugo tako biti.
mirelarado mirelarado 20:37 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

EU je tanak, nesiguran, klimav koncept


A pri tome i veoma skup.
aureus aureus 21:06 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

hoochie coochie man
Nema mehanizme upravljanja, nema mogućnost djelovanja ni mehanizme koje imaju druge velike sile koje su jedna država.
Pogotovo nema mehanizme za brzo djelovanje.


Pa da, to je osnov.
Taj klub postoji samo kad je sve super, kad nema problema, a evo, jedan jači grip to rasturi za dan.
Šta kad bi se pojavili veći problemi?

Kako to misliš "jači grip"?

Ovo je pandemija do sada nepoznatog virusa, nedovoljno istraženog porijekla, čije djelovanje nije do kraja utvrđeno, za koji trenutno ne postoji vakcina i koji je danas u toj EU odnio 600 ljudskih života.

I šta je tačno rastureno za dan?
Ovdje je sada imperativ da se što više zemalja ponaosob sačuva, da suzbiju virus na svojoj teritoriji, pa onda kad krivulja kod njih bude u silaznoj putanji (kao što je slučaj sad u Kini i J. Koreji) onda će se otvoriti neki prostor za pomaganje drugima.
freehand freehand 21:14 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Solidarnost je kad te strefi nešto što druge ne pogodi (zemljotres, poplava, eksplozija nuklearke, iznenadni kolaps ekonomije) i onda se drugi solidarišu s tobom i pomognu ti da se izvučeš.

Ovo je nešto što liči na definiciju, sklepano na brzaka da sopstveni stav izgleda ozbiljno i utemeljeno.
Ali ne. Naravno da je solidarnost i kad nas sve pogodi nevolja pa onaj koji je manje ugrožen ili pogođen (iz bilo kog razloga) odvoji od sopstvenih resursa da pomogne drugome.
Ovdje to nije moguće iz dva razloga:

1) Gro zemalja su isto što i Italija, samo sa pet, deset ili 15 dana zakašnjenja. Španija je sad nova Italija. U raznim zemljama EU broj novozaraženih skače po 20-50 posto dnevno. Austrija je svoju pokrajinu Vorarlberg stavila u karantin.
I sad, kako da neko pomogne Italiji kad je i sam suočen sa mogućnošću da bude Italija?
Na stranu što svi političari odgovaraju svojim biračima - u nacionalnim okvirima.

Besmislica. Ne pomažemo Italiji zato što očekujemo da za 15-20 dana isto pogodi i naws? Ima veze sa svime sem sa definicijom moderne civilizacije i njenih vrednosti i normi.

2) Po svemu sudeći, najbolja pomoć je pomoć samom sebi.
EU kao organizacija ovdje ne može mnogo da učini (a ni zemlje pojedinačno) ali zato svaka zemlja u koju je došla korona ima na raspolaganju sve ono što je potrebno da bi usporila ili stavila pod kontrolu virus, bar na svojoj teritoriji.

Ovako pljuvanje po EU nisam video ni od najzadrtijih antiEU ćiriličara. Sa i bez Mastrihta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Kako to misliš "jači grip"?


Pa kuga nije.

Sad možemo krugove i o tome, ali šta god da je rasturilo je, suštinski, EU.
Puko šengen, puklo tržište, svako svoje dupe čuva pazi, a šta će biti sa onim drugim neka taj drugi misli, ako mu loše krene, jbg žao nam je.

A jedino što je moglo da ih poveže je neka nedefinisana solidarnost, a to je mnogo slab lepak za ozbiljne konstrukcije.
EU je, pokazalo se, neozbiljna.

Za razliku od toga nacionalne države su se pokazale i kao solidarnije, a i kao organizovaije organizacije, kakve god da su.
Eo i Srbija je mnooogo organizovanija od EU u ovom momentu.

EU sad, u kontekstu korone, ne postoji.
Ako Italiji trebaju respiratori, Nemačka kaže, jbg, umrite, ne možemo da vam damo, trebaju nama.
A Niš tako niti hoće niti može da kaže Prokuplju.
aureus aureus 21:16 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

freehand
Solidarnost je kad te strefi nešto što druge ne pogodi (zemljotres, poplava, eksplozija nuklearke, iznenadni kolaps ekonomije) i onda se drugi solidarišu s tobom i pomognu ti da se izvučeš.

Ovo je nešto što liči na definiciju, sklepano na brzaka da sopstveni stav izgleda ozbiljno i utemeljeno.
naravno da je solidarnost i kad nas sve pogodi nevolja pa onaj koji je manje ugrožen ili pogođen (iz bilo kog razloga) odvoji od sopstvenih resursa da pomogne drugome.
Ovdje to nije moguće iz dva razloga:

1) Gro zemalja su isto što i Italija, samo sa pet, deset ili 15 dana zakašnjenja. Španija je sad nova Italija. U raznim zemljama EU broj novozaraženih skače po 20-50 posto dnevno. Austrija je svoju pokrajinu Vorarlberg stavila u karantin.
I sad, kako da neko pomogne Italiji kad je i sam suočen sa mogućnošću da bude Italija?
Na stranu što svi političari odgovaraju svojim biračima - u nacionalnim okvirima.

Besmislica. Ne pomažemo Italiji zato što očekujemo da za 15-20 dana isto pogodi i naws? Ima veze sa svime sem sa definicijom moderne civilizacije i njenih vrednosti i normi.

2) Po svemu sudeći, najbolja pomoć je pomoć samom sebi.
EU kao organizacija ovdje ne može mnogo da učini (a ni zemlje pojedinačno) ali zato svaka zemlja u koju je došla korona ima na raspolaganju sve ono što je potrebno da bi usporila ili stavila pod kontrolu virus, bar na svojoj teritoriji.

Ovako pljuvanje po EU nisam video ni od najzadrtijih antiEU ćiriličara. Sa i bez Mastrihta.

Mogu da ti kažem samo jedno.

Dobro.
mirelarado mirelarado 21:20 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

A Niš tako niti hoće niti može da kaže Prokuplju.


Baš kao ni Palermo Milanu, na primer.
aureus aureus 21:24 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

hoochie coochie man

Ako Italiji trebaju respiratori, Nemačka kaže, jbg, umrite, ne možemo da vam damo, trebaju nama.

Ama Njemačka je danas, to jest do maloprije, prijavila dvije hiljade novozaraženih. U toku jednog dana.

U odnosu na broj stanovnika, oni su sad gdje je Italija bila prije 10 dana.
A Italiji respiratori manjkaju otprilike toliko, možda čak i duže.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

mirelarado
A Niš tako niti hoće niti može da kaže Prokuplju.


Baš kao ni Palermo Milanu, na primer.


To je to.
Države, dražvne, paradržavne, organizacije se izgleda teško prave veštački, tako što neko sedne, osmisli mehanizam i napravi nešto.

Mora tu da postoji neka iskonskija sila koja poveže ljude u neku takvu organizaciju, i da ih ona drži na okupu.
Za sad je ta sila osečaj nacionalne pripadnosti.
Zato će Nišlija ili neko iz Palerma pomoći Prokupljaninu odosno Milanezu, jer osećaju tu vezu.
Između Berlinca i Parižanina te veze nema, ljudi je ne osećaju, ma koliko se Merkel i Makron trudili da prikažu kako je sve to Evropa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Ama Njemačka je danas, to jest do maloprije, prijavila dvije hiljade novozaraženih. U toku jednog dana.


A broji li Valjevo koliko ima zaraženih, i koliko će ih eventualo imati, da bi razmišljali da li da Šapcu pošalju jedan?
freehand freehand 21:31 17.03.2020

Re: Slučaj Italija


A broji li Valjevo koliko ima zaraženih, i koliko će ih eventualo imati, da bi razmišljali da li da Šapcu pošalju jedan?

maliperica maliperica 21:32 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

aureus

Mogu da ti kažem samo jedno.



Puče fudbal - rasturi se društvo.
EU.
aureus aureus 21:32 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

hoochie coochie man
Ama Njemačka je danas, to jest do maloprije, prijavila dvije hiljade novozaraženih. U toku jednog dana.


A broji li Valjevo koliko ima zaraženih, i koliko će ih eventualo imati, da bi razmišljali da li da Šapcu pošalju jedan?

Zbilja, broji li?

Eh, kakvi se ovdje razgovori vode i kakva se pitanja postavljaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

freehand

A broji li Valjevo koliko ima zaraženih, i koliko će ih eventualo imati, da bi razmišljali da li da Šapcu pošalju jedan?



Evo ga mudarc koji uvek ima pametno nešto da kaže, al nikako da sroči tu pamet, nego stavi smajlića iza koga će, možda, ko zna, ajd da se nadamo, neko neku pamet videti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Zbilja, broji li?

Eh, kakvi se ovdje razgovori vode i kakva se pitanja postavljaju.


Ne, ne broji, država je ta koja donosi odluke o tome, ono što ne postoji u EU.
aureus aureus 21:41 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

hoochie coochie man
Zbilja, broji li?

Eh, kakvi se ovdje razgovori vode i kakva se pitanja postavljaju.


Ne, ne broji, država je ta koja donosi odluke o tome, ono što ne postoji u EU.

Ti, u stvari, izgleda hoćeš da pitaš da li Nijemci vole Italijane kao što vole sebe?
Ne, ne vole.

A ni Angela Merkel ne odgovara italijanskim građanima nego njemačkim.
Ona možda može danas (premda ne vjerujem da više može) pošalje nešto respiratora u Italiju, a za tri dana će joj zbog nedostatka istih umirati njemački građani.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:46 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Ti, u stvari, izgleda hoćeš da pitaš da li Nijemci vole Italijane kao što vole sebe?


Ne, hoću da kažem ono što sam napisao.

Nacionalne države su funkcionalne zajednice, za razliku od EU koja je nefunkcionalna.
I rekoh, koliko god drvlja i kamenja svaljivali na srpsku državu, i koliko god lovorika trpali na EU, sad je jasno, u ovim uslovima srpska država funkcioniše, EU ne funkcioniše.

Srpska država može da organizuje život na svojoj teritoriji, da donosi odluke i da ih sprovodi, možda dobre možda loše, ali može, a EU ne može ništa.

Šta sad može da učini evropska komisija, parlament, komesari...mogu da sviraju *urcu za velike pare.
aureus aureus 21:55 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

hoochie coochie man
Ti, u stvari, izgleda hoćeš da pitaš da li Nijemci vole Italijane kao što vole sebe?


Ne, hoću da kažem ono što sam napisao.

Nacionalne države su funkcionalne zajednice, za razliku od EU koja je nefunkcionalna.
I rekoh, koliko god drvlja i kamenja svaljivali na srpsku državu, i koliko god lovorika trpali na EU, sad je jasno, u ovim uslovima srpska država funkcioniše, EU ne funkcioniše.

Srpska država može da organizuje život na svojoj teritoriji, da donosi odluke i da ih sprovodi, možda dobre možda loše, ali može, a EU ne može ništa.

Šta sad može da učini evropska komisija, parlament, komesari...mogu da sviraju *urcu za velike pare.

Znam razliku između nacionalne države i EU.
Sam sam je sto puta ponovio.
Zato nikad od EU nisam očekivao stvari koje se ne mogu očekivati. Nije napravljena tako da bismo to očekivali, niti je istorijski dozrela do nivoa kad bismo to mogli očekivati.

Samo nemoj u istu ravan stavljati 30 godina normalnog funkcionisanja i tri mjeseca vanrednog stanja.
Pri čemu smo, je li tako, tek zakoračili u vanredno stanje. Nije još prošlo tri mjeseca nego tri dana (razne oštre mjere u zemljama EU) i tri sedmice (rast broja zaraženih).
nask nask 21:58 17.03.2020

Re: Slučaj Italija

Nisam baš potpuno upućen u tematiku,

Potpuno si u pravi. Evo da ti pomognem, recimo nije prošlo kroz ovo



mislim na spravice, ali pre svega na ruke iza spravica.

BTW imaš na netu tu i produkcijsku verziju pa slušaj, razliku ne čuju samo gluvi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana