Budućnost| Društvo| Kultura| Ljubav

Birajte reči

mariopan RSS / 23.03.2020. u 19:54

Imali smo ujaka Savu koji je umeo mlađima koji se zaigraju rečima u njegovom prisustvu strogo da kaže "birajte reči",  što je bio poziv za pristojno ponašanje da se ne bruka familija.

 U teška vremena kada zavlada bolest, elementarna nepogoda, nesreća, rat, u ljudima se probudi solidarnost, empatija, ponos i patriotizam, nesebičnost i volja da se pomogne da se što pre prevlada nevolja. Ta energija nosi sve pred sobom i savlada sve prepreke, porazi neprijatelja slogom i humanošću, i pobeđuje sa najmanje gubitaka, zato sto su složni, zato što svaku jedinku vide kao delić sebe koji štite i brane svom snagom.

Zato neprijatelj prvo želi da unese neslogu i nepoverenje, da probudi najgore u ljudima i onda je već pobedio. Ti ljudi će sami sebe poraziti, ne treba im gori neprijatelj.

 Hoću da verujem da je slučajno, nepažljivim izborom reči  Vlada Srbije dijasporu obeležila kao krivca za širenje zaraze virusom.

Hoću da verujem da nisam dobro čula da ti ljudi sada dolaze u Srbiju zato što imaju besplatno lečenje.

 Hoću da verujem da nisam pročitala na stotine komentara u kojima se valja sva mržnja i bes zatočenih građana Srbije prema dijaspori, gde se smenjuju uvrede na uvredu, gde se poručuje da ostanu gde su i ne dolaze.

 Ali svakako neka pošalju onih 3,1 milijardu evra koliko su poslali prošle godine i još toliko doneli svojima, pa je "zlatno doba" ove Vlade moglo da izgleda stvarnije?

 Dijaspora nije ni došla niti će dolaziti,

Dijaspora ima uređen status tamo gde živi, stanove, posao, prihode i sva prava i obaveze kao domicilno stanovništvo, pa i pravo na lečenje i ne znam zašto bi dolazila na grbaču siromašne Srbije i to mesec dana pre Uskrsa? Stfarno, zašto bi?

 

A nije ni došla. 

Došli su radnici sa građevina koji su imali i smeštaj, svi po nekom ugovoru koji sad ne važi kad je frka, domaćice koje čuvaju stare po Evropi, studenti, stari koji su išli da vide decu i unuke, mladi parovi na odmoru....i mnogi drugi koji nigde ne bi išli da su znali gde će pasti...pa da tu sednu da se ne udare. A nisu znali.

I nisu došli zato što imaju besplatno lečenje.

Došli su svojoj kući.

Svojim porodicama i svom domu.

 

I njima dugujete izvinjenje.

 

Pa molim Vas birajte reči, i ako odlučite da im se izvinite nemojte opet nekoga posvađati. To nam sad zaista ne treba. 

 



Komentari (797)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 09:22 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

aureus

Više sam mislio na peckanje grobara.

Koji sad očekuju da im se dodijeli ABA titula iako je sezona prekinuta zbog virusa.

E ne može, nećete je dobiti za zelenim stolom!

A ti, Bene, prestani da se opterećuješ s tim balijama.

Najviše obožavam ovo selektivno pamćenje.

Dakle:
Првенство СР Југославије у кошарци 1998/1999. је било осмо првенство Савезне Републике Југославије у кошарци. Због спонзорског уговора лига је имала назив Винстон ЈУБА лига. Због НАТО бомбардовања плејоф није игран већ је првак проглашен након регуларног дела сезоне. Титулу је освојила Будућност.

aureus aureus 09:48 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Najviše obožavam ovo selektivno pamćenje.

Dakle:

Nikakvog selektivnog pamćenja nema.

Dakle, ne treba žuriti sa odlukama.

Sezona traje do 30. juna.
aureus aureus 09:52 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Od nas je jedino limar nešto da prostiš srao, jednom. A i to pre nego su krenuli vojni kamioni u Bergamu.
Vaš vrhovni pudl je krenuo sa saopštenjima kad su žrtve već počele da se broje u hiljadam

Ako sam dobro razumio, jedan predsjednik je jedino nešto, da prostiš...i to preko saopštenja, a onda mu drugi (jedino) uzvratio saopštenjima?
rodni rodni 10:08 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

srdjan.pajic
I da su došli i da nisu po tom poslu i da nisu svejedno je, tanki su oni da bi Srbiji naudili.


Ne znam šta nisu dva puta, ali pošto toliko jadan brineš, jel važi da ja vaučnem za njih dvojicu, pa ako Srbija ode ispod nogu a ti se nađeš na guzici, ja preuzumam svu odgovornost? Evo, ja prihvatam rizik, ako treba i pet primeraka da potpišem, i kod notara do overim i niccolo da uzme svoj deo, i da završimo sa tim, da mi se ne sekiraš ovoliko dok traje pandemija, pa da te, nedajbože, odnese tako nasekiranog, imunog sistema kompromitovanog.


Ja se ne bih zajebavao na ovaj način - sada.
Ima vremena potom.
milisav68 milisav68 10:29 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Nikakvog selektivnog pamćenja nema.

Ma jok uopšte, samo si se malo zaleteo, pa se sad vadiš, kao peckam grobare, tzwrtz.
Dakle, ne treba žuriti sa odlukama.

Pa ko je žurio sa odlukama?

Žuta štampa, društvene mreže, Sveti Nebojša Čović?

Zvanično saopštenje KKPartizan je da se sačeka, prvo odluka Evrolige, pa na osnovu toga i reakcija ABA lige.

Domaća KLS je ionako privatna prćija Nebojše Čovića na koju niko ne obraća pažnju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:44 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

gedza.73

mariopan
ena mu pala na nos trčeći po marketima u zadato vreme (to prijaviš na sms broj pa imas dozvolu da izađeš) a majka mu (ja) kuva ručak, secka salate ...zajedno postavimo sto, nas dve.....i eto umornog muskog gde hukće kako se umorio, prešao deset koraka od dnevne sobe do kuhinje da ruča

eto ti ga sad. ceo život se borite da pokažete kako ste ravnopravne, sad kad je vaš (lepo reko precednik da žene manje kači virus... bote pa i on se plaši od vas) trenutak onda opet ne valjaju muškarci.
još kupujete na karticu zamrznuto meso zamisli da morate strelom i praćkom da se akate po šumi u potrazi za ručkom međ divljim zverovima i trnjem.

ovako jedino nokat možete da polomite u supermarketu.



daleko bilo da ne valjaju muškarci.. tj. kako koji, kako koji..
nego šalu na stranu ja se ne žalim, sama sam birala, ali fakat jeste pomalo i nemoguća misija biti zaposlena mama danas i sve završavati na nivou..
ovaj karantin je to učinio potpuno nemogućom misijom..
i ja vjerujem da će i moj poslodavac imati sluha da kaže ok, sad jesi malo kliznula, al vrjediš nam kad si tu pa ćemo da tolerišemo (a tu pomaže dosta i ta kampanja više žena u upravi, više na odgovornim mjestima, itd.)..
ali realno i on ne može da ne vidi da je mene sad tu malo manje a mojih muških kolega je malo više jer je njihovih žena isto malo manje..
i jbg..
to je sad tako kako je dok se ne promjeni način funkcionisanja odgoja, porodice, posla, društva..
ne žalim se..
al mi utisak karantina jeste taj..
da se kloniram pa da postignem, drugačije ne ide

maliperica maliperica 11:12 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

aureus

I baš sam lijepo ručao, onda dođem na blog, kad - oni se raspričali o meni.

Iako nisam ja tema, a uz to nam je ionako potrebno malo više načelne diskusije.
kritiku trenutnih problema u društvu (a na srpskom blogu uglavnom pričamo o društvu kojim domniraju Srbi,

Ko bi rekao da će na srpskom blogu uglavnom biti srpske teme.
Imao sam neodoljivu želju da raspalim po Hrvatima i Bošnjacima, ali kako, gdje, kad nemam prilike?
Uh, jebem li im...


Koji si ti tebra - licemjer.

Možeš ti i ovde i svuda da pišeš o bilo čemu i bilo kome, ali tebi su fascinacija Srbi i Srbija.
Voleo bih da upoznam nekog Srbina, koji se na sličan način bavi Hrvatima, Slovencima, Makedoncima, Bošnjacima...

I nije problem to što pišeš, jer na slobodnu reč svako ima pravo, problem je poriv,
potreba, energija utrošena u taj trud.
To je ono što je fascinantno.
I da imaš argumente ušao bi u raspravu dostojanstveno, ali ne - ti svaki put pobegneš infantilno postirajući komentare o bezveznim stvarima i lepeći sličice.
Poražen si argumentima više puta, pa sada samo ispališ i trk u sklonište.

Pitaj Italijane ko je sebičan, samoživ i sve ono drugo što si pripisao Srbima.

aureus aureus 11:22 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

maliperica
Poražen si argumentima više puta

Pobrk'o si nešto.

Već ti se to i ranije dešavalo.
milisav68 milisav68 11:25 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Pobrk'o si nešto.


maliperica maliperica 11:43 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

aureus
maliperica
Poražen si argumentima više puta

Pobrk'o si nešto.

Već ti se to i ranije dešavalo.

Varaš se kao i uvek.
Ali - koje su se to nacije iskazale solidarnost i humanost, a koje sebičnost i nehumanost ?

Nabroj - bar po tri.
Budi junak.
docsumann docsumann 11:56 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Voleo bih da upoznam nekog Srbina, koji se na sličan način bavi Hrvatima, Slovencima, Makedoncima, Bošnjacima...

...Crnogorcima
aureus aureus 12:09 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
Voleo bih da upoznam nekog Srbina, koji se na sličan način bavi Hrvatima, Slovencima, Makedoncima, Bošnjacima...

...Crnogorcima

Dokse, jesi vidio novost?

EU šalje Crnoj Gori hitno tri miliona evra pomoći za zdravstvo, i još 50 miliona evra dugoročne pomoći, u skladu sa potrebama, a najviše za zdravstvo, ekonomiju i preduzetnike.

Premijer Marković je tvitnuo: Baš vi fala, sila ste!


Dobro, ne baš tim riječima.
maliperica maliperica 12:09 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
Voleo bih da upoznam nekog Srbina, koji se na sličan način bavi Hrvatima, Slovencima, Makedoncima, Bošnjacima...

...Crnogorcima

Da i - Crnogorcima.
Rekao bih da se Crnogorci više bave Srbima, nego Srbi - Crnogorcima.
I da je put više vodio od Budve ka Beogradu, nego od Beograda ka Budvi.
Osim kad je letovanje u pitanju.

Da li je na ovom blogu bilo tema o situaciji u Crnoj Gori i o Crnogorcima ?
Koliko ?
nsarski nsarski 12:27 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Umirujuće zvuči doktor Fauči.


Međutim, i njemu se klima stolica.

Trump Has Given Unusual Leeway to Fauci, but Aides Say He’s Losing His Patience
aureus aureus 12:33 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

nsarski
Umirujuće zvuči doktor Fauči.


Međutim, i njemu se klima stolica.

Pod Trampom nema sigurne stolice.
gedza.73 gedza.73 12:38 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima


newimprovedtadejus
nego šalu na stranu ja se ne žalim, sama sam birala, ali fakat jeste pomalo i nemoguća misija biti zaposlena mama danas i sve završavati na nivou..
ovaj karantin je to učinio potpuno nemogućom misijom..

saglasan u potpunosti. na primeru moje porodice gledano nekoliko generacija u nazad žene su te koje su bile pravi, istinski stub kuće. Centar koji nas je držao. Mi muškarci smo tu.. eto... tu smo... mislimo da smo kao važni (pričam o meni, ocu, dedi, pradedi) a čarape ne znamo da nađemo.

bez naših žena ništa. uključujući mene.

u onim ratnim vremenima kad se ginulo i bez nekog razloga pa su kuće ostajale bez muških glava... prođu godine pa mi neko kaže
-da nije bilo tvoje čukunbabe ko zna da li nas bilo.

žene arambaše.
predatortz predatortz 12:42 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
Voleo bih da upoznam nekog Srbina, koji se na sličan način bavi Hrvatima, Slovencima, Makedoncima, Bošnjacima...

...Crnogorcima


Mi, Srbi, treba da naučimo da se bavimo sobom i svonim interesima.
Ostale da klasifikujemo prema odnosu ka nama i postupamo po principu reciprociteta.
alselone alselone 12:45 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Mi, Srbi, treba da naučimo da se bavimo sobom i svonim interesima.
Ostale da klasifikujemo prema odnosu ka nama i postupamo po principu reciprociteta.


Mi to i radimo. Ostali treba da nauče da se bave sobom.

Pogledaj samo prosečne vesti. Crna Gora, BiH (drugi deo), HR itd pominju se jednom u nekad, i to obično bez komentara, samo prenošenje vesti, dok je kod njih dešavanje u Srbiji stub informisanja i života uopšteno.

SNS je to malo promenio, oni idu po starom svom režimu zajedno sa SPS-om, pa truju više, ali od 2000. do SNS ere ostali su se spominjali koliko i tursko groblje.
docsumann docsumann 12:49 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Mi, Srbi, treba da naučimo da se bavimo sobom i svonim interesima.


interes Srba je da imaju dobre odnose sa kjomšijskim narodima.
gedza.73 gedza.73 12:52 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
Mi, Srbi, treba da naučimo da se bavimo sobom i svonim interesima.


interes Srba je da imaju dobre odnose sa kjomšijskim narodima.

A komšijskim narodima nije u interesu da imaju dobre odnose sa Srbijom?
alselone alselone 12:54 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

A komšijskim narodima nije u interesu da imaju dobre odnose sa Srbijom?


Nije, njima je negiranje Srbije i srpstva stub državotvornosti.
Kao kod tinejdžera što je negiranje roditeljskog autoriteta stub odrastanja i formiranja sopstvene ličnosti, tako je i kod "komšija" negiranje srpstva. Prestaće kada odrastu kao nacije.
mesan mesan 12:57 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
napisao kako ti smatraš da Aureus dolazi ovde poput bota da pljuje po Srbiji i da možeš da predvidiš da on opravdava bombardovanje iz '99.


Tako je, sa malom razlikom. Nisam rekao da predvijam nego da se to baš i desilo. I jeste se desilo, vrlo brzo pošto se registrovao, isplivalo je.

Alselone i ostali ovde, imam (meni) važno pitanje u novom komentaru dole, molim bacite oko.

O Aureusu, agree to disagree, ja nisam tako tumačio vaš razgovor tada, no više me interesuje to sa Simonidom što sam propustio pa ću guglati u 4. nedelji karantina :)
docsumann docsumann 12:59 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Pogledaj samo prosečne vesti. Crna Gora, BiH (unijatski deo), HR itd pominju se jednom u nekad, i to obično bez komentara, samo prenošenje vesti, dok je kod njih dešavanje u Srbiji stub informisanja i života uopšteno.


na početku situacije u vezi sa novim zakonom o vjerskim slobodama u CG, mediji u Srbiji su izbacivali duplo više naslova posvećenim toj temi nego mediji u CG.
ovo se odnosilo na štampane medije i el.portale.
naravno da u Srbiji ima više medijskih kuća nego u CG, al opet...
da ne ulazim u dubiouzu izjava srbijanskih zvaničnika tih dana.

zvanične medije u CG ne pratim (RTCG i PO)bjeda) al nemam utisak da je Srbija posebno prisutna u cg medijima.


alselone alselone 12:59 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Alselone i ostali ovde, imam (meni) važno pitanje u novom komentaru dole, molim bacite oko.


Ne vidim. Na šta misliš?
alselone alselone 13:01 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

zvanične medije u CG ne pratim (RTCG i PO)bjeda) al nemam utisak da je Srbija posebno prisutna u cg medijima.


milo je svoju politiku formirao kao negaciju srpstva, to mu je cornerstone, lajtmotiv. Možda nema poslednjih meseci, ali je zato godinama to bila osnova.

ovo za Crkvu je logično, ne možeš to brojati. Jasno ti je naravno da nisam na to mislio.
gedza.73 gedza.73 13:02 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Nije, njima je negiranje Srbije i srpstva stub državotvornosti.

To sam 'teo da napišem kao odgovor na tvoj i Predatorov komentar. Svi bi da se popnu neki stepenik više tako što bi zgazili po Srbiji.

dok nije u pitanju lečenje u Beogradu ili besplatno školovanje.
Onda svi imaju 'dobre' odnose i svi su uvek bili dobri Srbi.

kad bi se kojim slučajem Srbija uredila i finansijski konsolidovala ne sumnjam, sudeći po dosadašnjim iskustvima, kako bi komšije odreda počele da trče u Beograd sve petama u dupe kako su oni Srbi odvajkada i kako su uvek i svugde bili najveći Srbi.

(ovi iz novorođenih naroda i narodnosti... a i ovi koji su okretali ćurak preko noći od najvećih Jugoslovena preko najvećih Srba po Dubrovniku do Montenegrina)
docsumann docsumann 13:07 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
A komšijskim narodima nije u interesu da imaju dobre odnose sa Srbijom?


Nije, njima je negiranje Srbije i srpstva stub državotvornosti.
Kao kod tinejdžera što je negiranje roditeljskog autoriteta stub odrastanja i formiranja sopstvene ličnosti, tako je i kod "komšija" negiranje srpstva. Prestaće kada odrastu kao nacije.


stub državotvornosti Crne Gore je njena istorija kao nezavisne države.

e sad, što neki tu državnost vide kao epifenomen borbe za oslobođenje i ujedinjenje srpskog naroda na ovim prostorima, a drugi kao autohtoni politički entitet, stvar je koju crnogorci moraju sami sa sobom da rasprave.
po mogućnosti bez uplitanja Srbije, koja je ruku na srce, istorijski gledano, u tom nesrećnom raskoplu jednog te istog naroda imala vrlo negativnu ulogu.
alselone alselone 13:08 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

stub državotvornosti Crne Gore je njena istorija kao nezavisne države.


Slažem se.
Samo se Milo ponašao drugačije. Formiranje svoje kneževine kako bi ostao doživotni vladar, vodio je kroz svađu i zavadu sa bratskim narodom.
docsumann docsumann 13:10 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
zvanične medije u CG ne pratim (RTCG i PO)bjeda) al nemam utisak da je Srbija posebno prisutna u cg medijima.


milo je svoju politiku formirao kao negaciju srpstva, to mu je cornerstone, lajtmotiv. Možda nema poslednjih meseci, ali je zato godinama to bila osnova.

ovo za Crkvu je logično, ne možeš to brojati. Jasno ti je naravno da nisam na to mislio.


milo je klasični oportunista, koji koristi podjele u narodu za (uvijek emergency) mobilizaciju svog biračkog tijela.
njegovo antisrpsko crnogorstvo je novijeg datuma, a njegova želja za vlašću mnogo matorija.
alselone alselone 13:12 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

njegovo antisrpsko crnogorstvo je novijeg datuma, a njegova želja za vlašću mnogo matorija.


Iako se slažem, 20 godina nije malo, nije više "noviji datum".
docsumann docsumann 13:14 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
stub državotvornosti Crne Gore je njena istorija kao nezavisne države.


Slažem se.
Samo se Milo ponašao drugačije. Formiranje svoje kneževine kako bi ostao doživotni vladar, vodio je kroz svađu i zavadu sa bratskim narodom.


meni ni danas nije jasno kako neki obrazovani ljudi ne mogu da uvide razmjeru njegove kancerogenosti po crnogorsko društvo.
posebno me čude nezavisni intelektualci sa srbijanske javne scene, koji valjda u njemu vide alternativu "srpskom azijatskom pristupa politici", a ne vide da je upravo Milo prototip samoživog ruskog oligarha, ogrezlog u korupciji i despotizmu.
mariopan mariopan 13:15 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

žene arambaše.

docsumann docsumann 13:17 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
njegovo antisrpsko crnogorstvo je novijeg datuma, a njegova želja za vlašću mnogo matorija.


Iako se slažem, 20 godina nije malo, nije više "noviji datum".



bilo je i tu raznih faza.

čak i kad je organoizovao referendum, bio je u dobrim odnosima sa Amfilohijem. imao istaknute Srbe u DPS-u.
Sveto Marović se tada još ponosio svojim grbaljskim srpstvom
docsumann docsumann 13:20 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

gedza.73
docsumann
Mi, Srbi, treba da naučimo da se bavimo sobom i svonim interesima.


interes Srba je da imaju dobre odnose sa kjomšijskim narodima.

A komšijskim narodima nije u interesu da imaju dobre odnose sa Srbijom?


što važi za jednog komšiju, važi za sve
alselone alselone 13:20 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

posebno me čude nezavisni intelektualci sa srbijanske javne scene, koji valjda u njemu vide alternativu "srpskom azijatskog pristupa politici", a ne vide da je upravo Milo prototip samoživog ruskog oligarha, ogrezlog u korupciji i despotizmu.


Mislim da su pare u pitanju.
docsumann docsumann 13:26 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
posebno me čude nezavisni intelektualci sa srbijanske javne scene, koji valjda u njemu vide alternativu "srpskom azijatskog pristupa politici", a ne vide da je upravo Milo prototip samoživog ruskog oligarha, ogrezlog u korupciji i despotizmu.


Mislim da su pare u pitanju.


moguće, al ostavljam i mogućim da neki zaista vjeruju da je to tako.
da li je u pitanju inercija, pa im i dalje šum Milovog "ne" Slobi zaglušuje sve ono što je on u međuvremenu odigrao.

alselone alselone 13:30 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

moguće, al ostavljam i mogućim da neki zaista vjeruju vdea je to tako.
da li je u pitanju inercija, pa im i dalje šum Milovog "ne" Slobi zaglušuje sve ono što je on u međuvremenu odigrao.


Ma kakvi, to "ne" je bilo pre više od 20 godina, nisu oni deca pa da ne vide šta on radi i da veruju toliko. To se lepo videlo na primeru ovog Apela od pre neku nedelju, koliko god on bio idiotski i pogrešan, ista grupa ljudi kao i godinama ranije tercira mu i duva u ladnu čorbu kao da je on ugrožena strana, jednakim proverenim rečnikom.

To je ista grupa u kojoj lova, nagrade i uticaj kruže i samo se kuplunguju ko Čvarkov i Marjanović.
docsumann docsumann 13:40 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ma kakvi, to "ne" je bilo pre više od 20 godina, nisu oni deca pa da ne vide šta on radi i da veruju toliko.


da, al onda imaš i priznavanje Kosova, ulazak U NATO, što se uveliko slaže s njihovom političkom agendom (koja je da se razumjemo, legitimna).
za sve te odluke Milo nikad nije smio da pita narod, već je po odgovore išao tamo gdje ne pričaju naški.
docsumann docsumann 13:42 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

e da, kad već spomenuh Sveticu, zašto ga Srbija ne isporuči CG?
misim, kakve ste bre to komšije, pa dobili ste zvanični zahtjev za ekstradikcijom, a vi
mesan mesan 14:00 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
Alselone i ostali ovde, imam (meni) važno pitanje u novom komentaru dole, molim bacite oko.


Ne vidim. Na šta misliš?

Puko komentar, sad ga otkucao ponovo, kasniji je od 400-tog.
predatortz predatortz 14:32 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima


na početku situacije u vezi sa novim zakonom o vjerskim slobodama u CG, mediji u Srbiji su izbacivali duplo više naslova posvećenim toj temi nego mediji u CG.


Logično, sa stanovošta CG.
Kad kradeš i otimaš, ne talasaš. Nastojiš da prikriješ.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:48 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Opravdavanje bombardovanja je odvratna stvar, moralna nakaznost, zlo. Eto, pitaj druga, a niti hoćeš, niti će ti odgovoriti jer je gugl uvek tu a ako se budete kurobecali ima da ga pronađem. Zapravo neću, puca mi patka.



dragosevacsutra dragosevacsutra 14:54 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

I da je put više vodio od Budve ka Beogradu, nego od Beograda ka Budvi.
Osim kad je letovanje u pitanju.


a o visokim vratovima da ne pricamo...

predatortz predatortz 14:55 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima


Mislim da su pare u pitanju.


Ja sam siguran da su pare u pitanju.
Šiptarski i crnogorski prljav novac, od droge i drugih svinjarija po čemu su te dve regije poznate, plaća mnoge u Srbiji.
Maštam o danu kada će se tome stati u kraj i izaći pred narod sa istinom.
Mnogo toga će onda biti jasnije.
docsumann docsumann 14:57 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

dragosevacsutra
Opravdavanje bombardovanja je odvratna stvar, moralna nakaznost, zlo. Eto, pitaj druga, a niti hoćeš, niti će ti odgovoriti jer je gugl uvek tu a ako se budete kurobecali ima da ga pronađem. Zapravo neću, puca mi patka.


meni i tebi to izgleda tako, al imaš čitava društva u okruženju, il malo dalje po evropi gdje na to gledaju skroz drukčije. ne svi, al većina.
mož slobodno i za njih da ti puca patka, al generalno nismo se ofajdili kroz istoriju patkopucanjem
docsumann docsumann 15:01 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

predatortz

Mislim da su pare u pitanju.


Ja sam siguran da su pare u pitanju.
Šiptarski i crnogorski prljav novac, od droge i drugih svinjarija po čemu su te dve regije poznate, plaća mnoge u Srbiji.
Maštam o danu kada će se tome stati u kraj i izaći pred narod sa istinom.
Mnogo toga će onda biti jasnije.


vidiš, ja mislim da takvog nečeg ima, vrlo brzo bi se iskopalo i bacilo u javnost.
pogotovo u Srbiji.
a ako ga ima al se ne objavljuje, onda to znači i da je srbijanska strana u istom kolu.
docsumann docsumann 15:09 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

slične priče o tome da rade za ko zna čije interese i da se finansiraju iz ko zna čijih fondova, rukovodeći DPS kadrovi su više puta javno spočitavala MANSU (NVO koja se u CG najžešće obračunava sa svim anomalijama u društvu, koje generalno sve manj-više potiču iz okrilja DPS vlasti).
i onda je Vanja Čalović, izvršna direktorica MANSA, na naslovnoj strani sajta objavila sve organizacije, sa iznosima uplata (sve prozapadne, evropske organizacije, sa adresama u Briselu, Londonu, Vašingtonu) i prozvala DPS da uradi isto.
od tada ih ovi iz DPS-a više nisu načinjali na tu temu.
docsumann docsumann 15:10 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

dragosevacsutra
I da je put više vodio od Budve ka Beogradu, nego od Beograda ka Budvi.
Osim kad je letovanje u pitanju.


a o visokim vratovima da ne pricamo...



bjehosmo li ono braća, braćo?
gedza.73 gedza.73 15:11 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
što važi za jednog komšiju, važi za sve

saglasan.
Umesto priče o vekovnoj braći, očima u glavi treba više da posmatramo kroz prizmu trenutnih interesa.

kao što je Crnoj Gori u interesu bilo da prizna Kosovo, tako je u interesu Srbije da učestvuje u rešavanju crkvene imovine i statusu srpske manjine u Crnoj Gori.
Ili evenutalno stajanje na stranu albanskih aspiracija prema nekim delovima Crne Gore.
Ako je to u interesu Srbije.
gedza.73 gedza.73 15:14 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
ista grupa ljudi kao i godinama ranije tercira mu i duva u ladnu čorbu kao da je on ugrožena strana, jednakim proverenim rečnikom.

potpuno isto kao na blogu. Nije kritika koja ima uporište nego je ideološki stav (pri tom pogrešani kontraproduktivan)

ja na primer moram da prestanem sa čitanjem komentara na N1. jer onoliki broj idiota i tupavih budala će me natera da 'uzinat' glasam za SNS.
docsumann docsumann 15:16 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

kao što je Crnoj Gori u interesu bilo da prizna Kosovo, tako je u interesu Srbije da učestvuje u rešavanju crkvene imovine i statusu srpske manjine u Crnoj Gori.
Ili evenutalno stajanje na stranu albanskih aspiracija prema nekim delovima Crne Gore.
Ako je to u interesu Srbije.


ne mislim da je u interesu CG bilo da prizna Kosovo, kao što se s tim ne slaže ni većina naroda u CG.
Srbija ne može da učestvuje u rješavanje pitanja o crkvenoj imovini u CG, ni po jednom pravnom osnovu. CG je formalno imala pravop da prizna Kosovo.
jedina adresa za rješavanje imovinskog pitanja crkve u CG su vlada CG i Mitropolija Crnogorsko Primorska, čak ne ni Patrijaršija SPC.
docsumann docsumann 15:18 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ja na primer moram da prestanem sa čitanjem komentara na N1. jer onoliki broj idiota i tupavih budala će me natera da 'uzinat' glasam za SNS.


uvjek možeš da se ponovo preobratiš s dovoljnom količinom komentara SNS botova.
il možda jednom kad si na onu stranu, razum i ne pomaže previše
gedza.73 gedza.73 15:23 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

po mogućnosti bez uplitanja Srbije


Milan Beko...
Rođen je 1961. godine u Herceg Novom i diplomirao je 1997. godine na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu, ali nikada nije radio u struci... ministar u vladama SPS, ND i JUL...

Autor je Zakona o privatizaciji koji je važio do 2001. godine i po prodaji 49 odsto vlasništva Telekoma grčkom OTE-u i italijanskom STET-u. Dve godine kasnije je prešao u Saveznu Vladu Momira Bulatovića.
docsumann docsumann 15:28 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

kakve ovo veze ima? to je vrijeme raspada SRJ, danas živiš u jednoj probudiš se u tređoj državi.
je l' on u tom trenutku bio legitimni član vlade Srbije?

da se ne gađemo sličicama iz istorije, važi?
gedza.73 gedza.73 15:32 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ne mislim da je u interesu CG bilo da prizna Kosovo, kao što se s tim ne slaže ni većina naroda u CG.

To ne govori ama baš ništa ako se uzme u obzir da je DPS na vlasti. On tamo nije bez glasova ljudi koji žive u Crnoj Gori.

Srbija ne može da učestvuje u rješavanje pitanja o crkvenoj imovini u CG, ni po jednom pravnom osnovu. CG je formalno imala pravop da prizna Kosovo.

ni po jednom pravnom osnovu. saglasan. Ali po pravu Srbije je da Srbija radi u svom interesu. Mislim da kad bi se kojim slučajem, znam da je nemoguće, doneo zakon o stranim državljanima poreklom iz Crne Gore u Srbiji u vezi porekla njihove imovine u Srbiji da bi litijali peške od Budve do Lovćenca

uvjek možeš da se ponovo preobratiš s dovoljnom količinom komentara SNS botova.
il možda jednom kad si na onu stranu, razum i ne pomaže previše

u naletu emocija. A i jedna i druga grupacija zaslepljenih tupavaca je ista. samo im je politički predznak drugačiji.

jel' istinita ova informacija koju je Dragoševac napisao da ljudi u Crnoj Gori nemaju poverenja u zdravstveni sistem i da im je u ovoj situaciji sigurniji Beograd? ili je samo fake news?
gedza.73 gedza.73 15:36 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

da se ne gađemo sličicama iz istorije, važi?

uopšte mi ne bi pao na pamet njegov uticaj na privredne zakone Srbije da nisi pomenuo uplitanje Srbije u dešavanja u nekoj od prethodnih zajedničkih država. što je opet bio legitimni interes Srbije.

da se ne gađemo sličicama iz istorije, važi?

Važi. jer bi onda morali da potegnemo 'oslobađanje' Terazija.

edit
zanimljivo da se uvek ispod nekoliko slojeva, stavova sa više ili manje argumenata najlakše kritikuju interesi Srbije (danas kad je u blatu, nekad je bilo poželjno domoći se Beograda) i da se uvek nalaze opravdanja za ponašanje svojih država, vlada, nacija u odnosima sa Srbijom.
docsumann docsumann 15:41 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

gedza.73
da se ne gađemo sličicama iz istorije, važi?

uopšte mi ne bi pao na pamet njegov uticaj na privredne zakone Srbije da nisi pomenuo uplitanje Srbije u dešavanja u nekoj od prethodnih zajedničkih država. što je opet bio legitimni interes Srbije.

da se ne gađemo sličicama iz istorije, važi?

Važi. jer bi onda morali da potegnemo 'oslobađanje' Terazija.


i 1918.
mirelarado mirelarado 15:42 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ja na primer moram da prestanem sa čitanjem komentara na N1. jer onoliki broj idiota i tupavih budala će me natera da 'uzinat' glasam za SNS.


Nemoj, Gedžo, nema tog inata koji bi to opravdao. Ovaj đavo koji nam je trenutno na grbači ipak je najcrnji.
gedza.73 gedza.73 15:46 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

i 1918

ja mislim da je u direktnoj vezi 1918. u Crnoj Gori sa posleratnim ponašanjem Crnogoraca po Srbiji.
Vidi pod 'Jovo Kapičić'. Čovek koji je bio jedan od glasnogovornika crnogorske nezavisnosti. naravno u prvim borbenim jedinicama beogradsko-terazijskih brigada.

zato mislim da je kontraproduktivna priča o 'braći'.

Znaš onaj vic o Crnogorcu, Lali i zlatnoj ribici?
docsumann docsumann 15:49 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

jel' istinita ova informacija koju je Dragoševac napisao da ljudi u Crnoj Gori nemaju poverenja u zdravstveni sistem i da im je u ovoj situaciji sigurniji Beograd? ili je samo fake news?


nemam takvih saznanja.

trenutno sam na poslu, zato i blogujem ovoliko, pošto gradilište ne radi...takoreći zgubidanim
docsumann docsumann 15:50 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Znaš onaj vic o Crnogorcu, Lali i zlatnoj ribici?


ne
gedza.73 gedza.73 16:03 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima



Pecaju ribu Lala i Crnogorac. Crnogorac uhvati zlatnu ribicu. Ribica im kaže:
• Pustite me, molim vas, ispuniću vam 3 želje.
Crnogorac zatraži da Crna Gora postane nezavisna, da se svi Crnogorci iz Beograda i sveta vrate u Crnu Goru.
I ribica ispuni sve te želje. Dođe red na Lalu. On upita zlatnu ribicu:
• Ispuni li ti njemu Crnogorcu sve želje?
Ribica potvrdi i upita:
• A koja je tvoja želja?
A Lala odgovori:
• E, onda ću ja jedno 'ladno pivo!


Prbolem je što se previše unose emocije i što se previše muti voda i što se previše unosi mržnja i podeljenost među ljudima.
Mnogo bi bolje bilo da smo imali i neprijateljske odnose ali da znamo na čemu smo. šibicarenja, tapkanja po glavi i kvazizajednička država su dovele da se svi osećamo ugroženo i da svi mislimo kako smo zakinuti za nešto.
Nije zalud ona o zajedničkoj kasi i čist račun, duga ljubav.

Ako gledam sa nekih međudržavnih odnosa ja sam pre da Srbija bude u zajednici sa Republikom Srpskom nego sa Crnom Gorom tako da vam od mene ne preti nikakva opasnost.

nemam takvih saznanja.

ja sam samo na N1 video vest da premijer Crne Gore ne smatra kako je dobrosusedski interes odluka Srbije da zabrani izvoz nekih proizvoda i sirovina.
Malo oće zajedničku državu a malo i neće
docsumann docsumann 16:06 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ja sam samo na N1 video vest da premijer Crne Gore ne smatra kako je dobrosusedski interes odluka Srbije da zabrani izvoz nekih proizvoda i sirovina.
Malo bi zajedničku državu a malo i nebi


pa zar ne pričamo o tome da odnosi treba da su dobri i ako živimo u različitim državama?
gedza.73 gedza.73 16:11 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

mirelarado
ja na primer moram da prestanem sa čitanjem komentara na N1. jer onoliki broj idiota i tupavih budala će me natera da 'uzinat' glasam za SNS.


Nemoj, Gedžo, nema tog inata koji bi to opravdao. Ovaj đavo koji nam je trenutno na grbači ipak je najcrnji.

ma neću samo kažem iznerviran i onim što odobrava komentare i onima koji ih pišu.
uopšte nemaju fokus kritike nego zahvataju populistički pa šta kod koga upali. a da lupaju gluposti, lupaju.
zalepio se on na grbaču i koliko vidim neće skoro sa nje.
izvući će, uz medije, iz ove krize maksimum.
Kinezi mu donose u narodu bar jedan, ako ne i više, procenta.

ja sam i na prošlim izborima galamio za bojkot pa sam na kraju glasao za ludog Radula.
docsumann docsumann 16:17 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ja sam i na prošlim izborima galamio za bojkot pa sam na kraju glasao za ludog Radula.


meni zanimljivo što on ovih dana priča u vezi kršenja ustava Srbije od strane AV i AB (heh, ovo kao AV dvojezično &)

gedza.73 gedza.73 16:20 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
pa zar ne pričamo o tome da odnosi treba da su dobri i ako živimo u različitim državama?

bre i ti si počeo da mi vrdaš
po mogućnosti bez uplitanja Srbije

Kao što je interes Crne Gore bio priznanje Kosova i posle vekovne rusofilije ulazak u NATO bukvalno za 24 časa zbog mogućnosti da vam deo države otpliva u vekovnu ilirsku prapostojbinu Kosovo tako je i odluka Srbije da u ovom trenutku sačuva svoje resurse u njenom interesu.

ne može da bude odvojena kesa kad se uzimaju pare od Rusa a zajednička kad je kriza 'de ste braćo?'.
mada ako bi krenuli paketi besplatne pomoći verujem da bi procenat 'srpstva' naglo skočio na bar 60 posto.

zato je i došlo do ovakvog nerazumevanja između naše dve države.
docsumann docsumann 16:26 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

pričamo o normalno trgovinskom donosu dvije susjedne države, kave zajedničke kase i ruski fondovi.

niko ne traži hranu džabe, već da se izvoz sad ne zaustavlja.

mislim, ako je ovo trenutak za naplatu za priznavanje Kosova, onda - dokurca.
od toga neće trpjeti ni Milo ni Duško, već ponajviše običan narod, međ kojim i mnoštvo Srba iz CG.
gedza.73 gedza.73 16:41 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

pričamo o normalno trgovinskom donosu dvije susjedne države

ovo nije normalna situacija.
niko ne traži hranu džabe, već da se izvoz sad ne zaustavlja.

čim bude prošlo ne sumnjam da će se sve nastaviti po starom. ako je istina o lečenju crnogorskih državljana u Srbiji meni je iskreno drago što se u tom segmentu ne pravi nikakva razlika.
od toga neće trpjeti ni Milo ni Duško, već ponajviše običan narod, međ kojim i mnoštvo Srba iz CG.

koliko vidim trpi taj narod od Mila, Duška i svojih sugrađana daleko više u daleko dužem periodu.

ko je ovo trenutak za naplatu za priznavanje Kosova, onda - dokurca.

samo sam naveo primer koji mi prvi pao na pamet oko interesa i nema veze sa bilo kakvom naplatom ili emotivnim osvetama zbog razvoda. Mogao sam da upotrebim i lobiranje, glasanje oko važnih odluka tokom zajedničke savezničke države pred raspad kad je Crna Gora gurala svoje interese ne obazirući se na dobrosusedske odnose.
Ne sumnjam da će u slučaju velikih nestašica srpski narod sakupiti dovoljno humanitarne pomoći za 600 K stanovnika Crne Gore kako bi se prevazišla kriza.





alselone alselone 16:43 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

niko ne traži hranu džabe, već da se izvoz sad ne zaustavlja.

mislim, ako je ovo trenutak za naplatu za priznavanje Kosova, onda - dokurca.
od toga neće trpjeti ni Milo ni Duško, već ponajviše običan narod, međ kojim i mnoštvo Srba iz CG.


Tako je. Najgore što možemo uraditi sada je produbiti sranje sa braćom zbog poteza jednog zlog vladara. Ne misle tako svi Crnogorci. Setimo se samo kako mu je izglasana nezavisnost.

Treba raditi kao Amfilohije oko ove priče poslednjih meseci, smireno, pomirljivo i bratski. Proći će i njegovo, ne bi se valjalo do tada isvađati da nema više pomirenja.
docsumann docsumann 17:19 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

koliko vidim trpi taj narod od Mila, Duška i svojih sugrađana daleko više u daleko dužem periodu.


eto super, još im treba i da gladuju, i kompletan ugođaj
docsumann docsumann 17:22 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
niko ne traži hranu džabe, već da se izvoz sad ne zaustavlja.

mislim, ako je ovo trenutak za naplatu za priznavanje Kosova, onda - dokurca.
od toga neće trpjeti ni Milo ni Duško, već ponajviše običan narod, međ kojim i mnoštvo Srba iz CG.


Tako je. Najgore što možemo uraditi sada je produbiti sranje sa braćom zbog poteza jednog zlog vladara. Ne misle tako svi Crnogorci. Setimo se samo kako mu je izglasana nezavisnost.

Treba raditi kao Amfilohije oko ove priče poslednjih meseci, smireno, pomirljivo i bratski. Proći će i njegovo, ne bi se valjalo do tada isvađati da nema više pomirenja.


naravno, podjele i novi sukobi idu direktno na Milovu vodenicu...tj. minielektranu


što reče otac Gojko - nema nama molitve bez njih, ni njima Crne Gore bez nas
maliperica maliperica 20:30 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

ne vide da je upravo Milo prototip samoživog ruskog oligarha, ogrezlog u korupciji i despotizmu.


Ne vidiš ništa sporno u ovom iskazu ?
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:32 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Srbija ne može da učestvuje u rješavanje pitanja o crkvenoj imovini u CG, ni po jednom pravnom osnovu. CG je formalno imala pravop da prizna Kosovo.


ajde?

citiraj mi izvor tog formalnog prava, pls.

da nije mozda r1244?
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:34 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

bjehosmo li ono braća, braćo?


ko to?

srbi nemaju visoke vratove, koliko je meni poznato.
gedza.73 gedza.73 20:39 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
eto super, još im treba i da gladuju, i kompletan ugođaj

neće. ako se ne varam ovde na blogu su postavljane statistike i tabele da Crna Gora stoji daleko bolje nego Srbija (i kako je daleko organizovanija) tako da se nadam kako crnogorske vlasti neće ostaviti srpski manjinu bez osnovnih životnih namirnica

mada priznajem da sam 'teatrom apsurda' odabrao pogrešan primer.
Možda je bolji primer premijer Crne Gore. Dok je studirao za besplatan studenjak u Kg-u je bio Srbin od srbskoga roda serbskim poreklom pre nego što su Srbi došli na Balkan. sa sve potrebnom pairologijom.
Kad bi ne daj bože trebao da se leči u Bg-u a neko slučajno objavio njegove lične podatke na netu verujem da bi vrečao kao koza sve do Brisela.

u Crnoj Gori je veliki Montenegrin a da je kojim slučajem vaterpolista u šetnji po Splitu vikao bi na sav glas da je on Crnogorac koga su Srbi silom obukli u dres Crvene zvezde.
gedza.73 gedza.73 20:41 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima



alselone
Najgore što možemo uraditi sada je produbiti sranje sa braćom zbog poteza jednog zlog vladara.

da je taj jedan ne bi se Crna Gora otcepila većinom na referendumu.
Ne znam kako su naša braća reagovala tokom sankcija koje su uvele albanske vlasti na Kosovu na srpsku robu i da li su slično protestvovali ili su junački ćutali.

mislim kako treba da pomognemo Srbima na Kosovu, u Republici Srpskoj i građanima države Srbije. Od Bujanovca, Vranja, Kruševca, Sjenice preko centra Srbije do Valjeva, Sremske Mitrovice, Bačkog Jarka i Subotice.
(da mi je toponim KviskoVučić bio bih detaljniji)

ujedno da podsetim kako su potezom 'jednog zlog vladara' koga na vlasti drže stanovnici Crne Gore ugroženi naši interesi i finansijska stabilnost jer značajna novčana sredstva koja su godinama ulagana u Trepču i Gazivode su dovedena u pitanje. Kao i da su na proslavu 'Oluje' poslali svog predstavnika.
Što kažu u CG to je tad bio njihov 'racionalan pristup', sad treba da prihvate 'racionalan pristup' susedne države Srbije koja im je komšija poput Hrvatske, Kosova, BiH

opet kažem kako ne sumnjam da će se odvojiti neka humanitarna pomoć (kao nekada posle zemljotresa) kao i da neće biti odbijena medicinska pomoć (što bi bila velika sramota).

Vlada Crne Gore je jednoglasno donijela odluku o priznanju Republike Kosovo.

Odluka o nezavisnosti Kosova se temelji na zaštiti i promovisanju nacionalnih i državnih interesa Crne Gore.


predatortz predatortz 20:44 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
Mi, Srbi, treba da naučimo da se bavimo sobom i svonim interesima.


interes Srba je da imaju dobre odnose sa kjomšijskim narodima.


Ne po svaku cenu, i ne sa onim koji su dokazano spremni da zabiju nož u leđa.
Sa takvim ne treba gajiti lažno prijateljstvo.
Trgovati koliko za tim postoji potreba, i to je to.
Ako dođu zla vremena, ako se opet uskofrče, ne štedeti.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:48 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

mislim, ako je ovo trenutak za naplatu za priznavanje Kosova, onda - dokurca.


nisam ovo 'otpratio' - o cemu se konkretno radi?

naravno da nije sad trenutak - trebalo je istog dana kad su priznali kosovo da uvedu. nadam se da smo se opametili, i mogu samo da pozdravim ako je nesto u tom pravcu preduzeto.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:50 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

koliko vidim trpi taj narod od Mila, Duška i svojih sugrađana daleko više u daleko dužem periodu.


trpe nego sta - samo kad zagusti, na lecenje u beograd...

govna.

docsumann docsumann 20:57 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

maliperica
ne vide da je upravo Milo prototip samoživog ruskog oligarha, ogrezlog u korupciji i despotizmu.


Ne vidiš ništa sporno u ovom iskazu ?


pa, možda je hazjajin bolja rječ
docsumann docsumann 20:59 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

dragosevacsutra
koliko vidim trpi taj narod od Mila, Duška i svojih sugrađana daleko više u daleko dužem periodu.


trpe nego sta - samo kad zagusti, na lecenje u beograd...

govna.



ma samo zapišavaj, kad ti se može.
al šaraj malo...

EDIT: koja sužena perspektiva srpkog nacionalnog bića. ko šešelj, jbt
docsumann docsumann 21:03 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

dragosevacsutra
bjehosmo li ono braća, braćo?


ko to?

srbi nemaju visoke vratove, koliko je meni poznato.


ma to je opšte poznato. piše i na internetu

maliperica maliperica 21:04 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

docsumann
maliperica
ne vide da je upravo Milo prototip samoživog ruskog oligarha, ogrezlog u korupciji i despotizmu.


Ne vidiš ništa sporno u ovom iskazu ?


pa, možda je hazjajin bolja rječ

A zašto ruski ?

Može li da bude i bavarski, kineski, singapurski, arapski ...?

Ili je bogom dano da " balkanski " znači primitivno, necivilizovano , zaostalo ...?

O predrasudama i stereotipima je reč i esencijalizmu u određivanju identitskih odrednica.

Ili je korupcija nešto svojstveno samo Rusima ?
docsumann docsumann 21:06 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

maliperica
docsumann
maliperica
ne vide da je upravo Milo prototip samoživog ruskog oligarha, ogrezlog u korupciji i despotizmu.


Ne vidiš ništa sporno u ovom iskazu ?


pa, možda je hazjajin bolja rječ

A zašto ruski ?

Može li da bude i bavarski, kineski, singapurski, arapski ...?

Ili je bogom dano da " balkanski " znači primitivno, necivilizovano , zaostalo ...?

O predrasudama i stereotipima je reč i esencijalizmu u određivanju identitskih odrednica.



pa pročitaj ponovo taj moj komentar, al s razumjevanjem.
Milo je upravo odraz onoga od čega pokušava politički da se distancira
alselone alselone 21:09 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

da je taj jedan ne bi se Crna Gora otcepila većinom na referendumu.


Je l' znaš kako je ta većina formirana?
gedza.73 gedza.73 21:13 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
da je taj jedan ne bi se Crna Gora otcepila većinom na referendumu.


Je l' znaš kako je ta većina formirana?

znam. kao što znam da je taj referendum bio pre skoro 15 godina i da je isti vladar još uvek na vlasti.

pitanje ko glasa za njega. kao i da svake izbore dobije tako što krene sa pričom 'zla Srbija oće nas izede'
maliperica maliperica 21:17 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Milo je upravo odraz onoga od čega pokušava politički da se distancira

Da.
Oličenje samoživog,beskupuloznog, autoritarnog, neliberalnog, kriminalnog moćnika / vladara,kakvih ima i bilo je među svim nacijama i na svim prostorima.
A to od čega on pokušava da se distancira - manje je bitno.
docsumann docsumann 21:18 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

dragosevacsutra
Srbija ne može da učestvuje u rješavanje pitanja o crkvenoj imovini u CG, ni po jednom pravnom osnovu. CG je formalno imala pravop da prizna Kosovo.


ajde?

citiraj mi izvor tog formalnog prava, pls.

da nije mozda r1244?



ustav CG omogućuje državi Crnoj Gori da sama kreira svoju poljnu politiku.
vjerovatno to podrazumjeva i priznavanje nezavisnosti drugih država.
predatortz predatortz 21:19 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
da je taj jedan ne bi se Crna Gora otcepila većinom na referendumu.


Je l' znaš kako je ta većina formirana?


Ima i drugo pitanje.
Kako su naši sunarodnici dole na to reagovali?
Nas su u BiH preglasali, mimo tada važećeg dogovora raspisali referendum, pa i taj referendum je propao. Trebalo je da izađe 2/3 glasača, što se nije desilo. Terali su po svom i mi smo na to reagovali. Uz ceo svet protiv sebe, i samo Srbiju uz nas, dobili smo mnogo više od onog što su nam bili namenili tim ignorisanjem našeg postojanja u BiH.
U CG su se pomirili sa sudbinom.
Ako ćeš iskreno, mislim sa tamo ima mnogo onih u fazonu "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane". U zavisnisti sa koje strane granice se nalaze, to su. Ovde Srbi, tamo Crnogorci.
Sloboda se ne dobija, sloboda se uzima.
docsumann docsumann 21:25 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

maliperica
Milo je upravo odraz onoga od čega pokušava politički da se distancira

Da.
Oličenje samoživog,beskupuloznog, autoritarnog, neliberalnog, kriminalnog moćnika / vladara,kakvih ima i bilo je među svim nacijama i na svim prostorima.
A to od čega on pokušava da se distancira - manje je bitno.


jesi pročitao taj izvorni komentar?

tamo u osnovi piše - pokušavajući da se predstavi kao nosilac prozapadne politike i evro-atlantskih vrijednosti, Milo je završio kao autokrata pseudodemokratkog tipa, nalik Putinu, Erdoganu, uz to potpuno zavistan od zapadne naklonosti
alselone alselone 21:27 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Dobro pre Predo i Gedžo, šta želite da kažete. Evo recite direktno bez uvijanja.
docsumann docsumann 21:29 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

pitanje ko glasa za njega. kao i da svake izbore dobije tako što krene sa pričom 'zla Srbija oće nas izede'


pretjeruješ, debelo.

nesporno da on mobiliše svoje glasače pozivajući na odbranu krhke i ugrožene nezavisnosti.
ali ne podvlači zvaničnu Srbiju kao glavnog neprijatelja, već su za njega to neformalni centri moći u okruženju, prosrpki krugovi u samoj CG, i prije svega Moskva
predatortz predatortz 21:30 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
Dobro pre Predo i Gedžo, šta želite da kažete. Evo recite direktno bez uvijanja.


Ovo što je Gedža rekao, a ja svojim očima gledao radeći po firmama u CG.
Moji poslovni partneri ovde srbuju, dole su prilično na prst u dupe sa Milovim.
alselone alselone 21:32 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ovo što je Gedža rekao, a ja svojim očima gledao radeći po firmama u CG.
Moji poslovni partneri ovde srbuju, dole su prilično na prst u dupe sa Milovim.


I ti bi sada da mi to raskrstimo i raskurcamo jer su listom prodane duše? Cirka 1000 godina zajedničke istorije. Milo nas zajebo i šta da se radi, moramo, nije što hoćemo nego smo obećali deci.
docsumann docsumann 21:35 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Ako ćeš iskreno, mislim sa tamo ima mnogo onih u fazonu "dobro jutro čaršijo na sve četiri strane". U zavisnisti sa koje strane granice se nalaze, to su. Ovde Srbi, tamo Crnogorci.
Sloboda se ne dobija, sloboda se uzima.


ovaj stav je toliko proizvoljan da nikoga ninašta ne obavezuje.

mislim da ovdje istresate neke svoje nacionalne frustracije, a ni sami ne znate
šta s time oćete.

EDIT: dobro vas als pita
predatortz predatortz 21:36 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

alselone
Ovo što je Gedža rekao, a ja svojim očima gledao radeći po firmama u CG.
Moji poslovni partneri ovde srbuju, dole su prilično na prst u dupe sa Milovim.


I ti bi sada da mi to raskrstimo i raskurcamo jer su listom prodane duše? Cirka 1000 godina zajedničke istorije. Milo nas zajebo i šta da se radi, moramo, nije što hoćemo nego smo obećali deci.


Ne! Gde si, pobogu, to pročitao?
Samo, treba da i taj činilac imamo u vidu.
Oni što stvarno jesu naši, oni su posle Srba na Kosovu i Metohiji, trenutno najugroženija etnička zajednica u Evropi.
Oni su tvrđi od kamena u svojoj postojanosti.
Samo kažem da ima i dvoličnih, te da su oni jezičak na vagi.
docsumann docsumann 21:37 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

predatortz
alselone
Dobro pre Predo i Gedžo, šta želite da kažete. Evo recite direktno bez uvijanja.


Ovo što je Gedža rekao, a ja svojim očima gledao radeći po firmama u CG.
Moji poslovni partneri ovde srbuju, dole su prilično na prst u dupe sa Milovim.


e, pa ja radim sa ozbiljnim firmama iz CG, čiji se zaposleni (direktori, glavni inžinjeri) ni ovdje ne libe da kažu što su i ko su .
alselone alselone 21:38 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

EDIT: dobro vas als pita


I Huči isto, eno pozdravlja ih i poručuje im da nemaju pojma.
docsumann docsumann 21:40 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

Oni su tvrđi od kamena u svojoj postojanosti.
Samo kažem da ima i dvoličnih, te da su oni jezičak na vagi.


rekao si i nisi rekao ništa.

fino te al pita - šta da se radi s tim?, a ti - pa ništa samo sam htio reći da batina ima dva kraja, a mati jednu sisu*

*karikiranje je moje

docsumann docsumann 21:43 25.03.2020

Re: Odnos prema svojim ljudima

danas sam ispucao komentara za par mjeseci blogovanja.

odoh da iskuliram. čini mi se da je polemika sve nebuloznija...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana