Budućnost| Društvo| Filozofija| Gost autor| Politika

The Day After Tomorrow

freehand RSS / 31.03.2020. u 16:44

Gost autor: Gospođa Klara  

Osvanuće i taj dan, jednog dana, kad se završe ovi dani. Ponavljanje iste reči u jednoj rečenici je u funkciji insistiranja na činjenici da vreme kao dimenzija dostupna našoj percepciji i dalje postoji, iako se nekako čudno zakrivilo, ušlo samo u sebe i pretvorilo u niz jedinica koje se ne nižu sukcesivno, već su se sabile u jednu tačku, jedan beskonačni dan tokom kojeg jedino imamo pravo na rutinu, kako u razmišljanju, tako i u... hm... aktivnostima.
Nego, da skratim uvod koji će da zaglavi ili u metafizici ili u kvantnoj fizici, i da postavim pitanje.

                "

 

 

Pošto mi mozak funkcioniše tako da je sklon da nalazi elemente Heraklita u pranju sudova, situacija karantina me je već provozala pistom od antike preko Delimoa do Šredingerove mačke, sa usputnim distopičnim, antropološkim i kataklizmičkim literarnim stanicama. Na jednoj od stanica sam zastala i morala da se vratim na početak, na sintagmu Zoon Politikon (telos, logos i ostali sastojci grčke salate), što je za posledicu imalo pitanje koje je tema ovog teksta: "Šta ćemo da preduzmemo kada se sve ovo završi?" Pitanje je istovremeno i banalno i životno važno, pa bih da ga postavim i ovde, jer u trenutku kad ne znamo šta ćemo sada, možemo bez ometanja da razmišljamo o tome šta ćemo sutra.

Da šaltujem na komunikabilni drajv - koje političke opcije imamo kad dođe taj dan posle sutra? Koga delegirati na gubitničku funkciju vađenja svih nas iz govana (jer njih, govana, neće biti do guše nego najverovatnije do temena, pa možda nećemo ni biti u stanju da vidimo bilo kakve opcije)? Država i životi su nam kidnapovani a ja nemam pojma kako će taj triler da se završi, koliko automobila će biti slupano, da li će biti neočekivanih smrti nekog od glavnih pozitivaca ili će zaginuti samo simpatični crnac/uspaničeni astmatičar/sarkastična bakica, da li će uleteti mornaričke foke i da li će kidnapovani preživeti...

I da li će Arhizlikovac Virus biti anihiliran ili će misteriozno nestati i otvoriti prostor za sledeći deo (filma)?

Tagovi



Komentari (741)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 18:28 01.04.2020

Re: ne radi video

pa ne znam zašta ti je najbolji..

Kad treba da sastaviš više od 1 čoveka da o nečem diskutuju.

Ovo sve ostalo što si navela su sasvim drugi alati. A IT vam je uvalio github zato što je to de facto standard, ali će da se napati svako ko to (git) koristi. Kao onomad sa Betamax vs VHS, za 99.999% ljudi Mercurial (Betamax) je bolje rešenje, ali je git (VHS) pobedio.
docsumann docsumann 18:30 01.04.2020

Re: ne radi video

kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:32 01.04.2020

Re: ne radi video

maksa83
pa ne znam zašta ti je najbolji..

Kad treba da sastaviš više od 1 čoveka da o nečem diskutuju.

Ovo sve ostalo što si navela su sasvim drugi alati. A IT vam je uvalio github zato što je to de facto standard, ali će da se napati svako ko to (git) koristi. Kao onomad sa Betamax vs VHS, za 99.999% ljudi Mercurial (Betamax) je bolje rešenje, ali je git (VHS) pobedio.


pa dobro ajd da, preglednije čuva diskusije, fakat skype ne znam ni može li pregledno da sačuva history diskusija i fakat ga niko ne ni koristi u te svrhe..
al za ovo što on traži (call) mi uopšte to ni ne koristimo..
rekoh već šta koristimo (skype i gotoweb) a teams poneko ponekad ispali neki tred poruka i ajd ok je to da je to standard.. al nije.. pa se sam nadoda na listu jebenih aplikacija koje treba povazda monitorisati..
pomenuh li fuzex..
nisamo primitivci da se javljamo na telefon naravno..
meni to sve skupa žešće ide na živce što znam da je jedino dobar pokazatelj da sam ja baba
Milan Novković Milan Novković 18:32 01.04.2020

Re: ne radi video

maksa83
El ima još neko da za docs & dev productivity tools ne koristi windows?!

To je tako sjajan dev productivity alat da su morali da mu ugrade bukvalno ceo Ubuntu kao podsisttem da bi ljudi počeli da ga koriste za razvoj.

Nači odgovor je "ne"

Mene je, dakle, onomad "ubedio" gcc.

Ipak, recimo prva polovina 90tih, što je Sun imao cool IDE, sve sa .... čak, kako se to zove, posle smo imali purify, quantify and coverage od Rational, run-time bagovi, performanse i test coverage, i taj Rational (prodati za milijardu IBM-u, ako se ne varam, koji ih je kasnije isto prodao) je bio horror prema Sun-u ... i nestade IDE, u naponu snage, da bis se posle ispostavilo da nije nestao .... (zaboravio sam sva imena, svega)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:34 01.04.2020

Re: ne radi video

docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...




I jesi se oporavila od korone?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:36 01.04.2020

Re: ne radi video

docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...




nisam, a spazila sam neki dan da imamo neku U LeGuinn na policama, mora da je muž turio tamo..
nego čitam ovih dana Induse.. au sine.. al tebi bi se svidjelo..
Ministry of utmost happiness
prije nekog vremena a sada
Behind the beautifull forevers
zvuči ko neki ljubavni vieknd roman, i jesu autori žene, al zapravo je super teško štivo o indijskim slamovima..
ali odlično napisamo, odlično..
zapravo ona prva je više o Kašmiru a ova druga o slamovima al jad je univerzalan..
a tako indijski..
jbt nemmamo pojma koja je sreća roditi se u Evropi
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:39 01.04.2020

Re: ne radi video

srdjan.pajic
docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...




I jesi se oporavila od korone?


borbena gotovost još nije na nivou al kreće se u tom pravcu..
prestala je da me boli glava pa mi je to aleluja, neopisiva sreća, još uvijek ripam kao maarac, hodam kao zombi, ne osjećam nikakav miris, dišem kao astmatičar a izgledam kao mrtva žena.. al samo nek glava ne boli pa je sve ok.. glavobolja je bila zaista samoubistvenog nivoa
alselone alselone 18:42 01.04.2020

Re: ne radi video

Teams je objedinjeni alat, koliko toliko, integriše se u Outlook, u Office 365, ima taskove, integriše se sa OneNote-om, ima Planer, pozivi su bolji, notifikacije pametne, mobilna aplikacija korektna, itd.

HG mi koristimo u firmi ali da, git će pobediti. Tj. već jeste.
docsumann docsumann 19:01 01.04.2020

Re: ne radi video

nisam, a spazila sam neki dan da imamo neku U LeGuinn na policama, mora da je muž turio tamo..


moraš mi vjerovati za tu knjigu. rijetko govorim za neko djelo da je pod must read, jer bože moj različiti su nam ukusi, afiniteti, možda se drugima i ne dopadne...
ali LRT prosto moram. taj roman isijava mudrošću zapanjujućih vizija, a sve nekako nenametljivo, s mnogo stila i suptilnosti.
na toliko nivo ta knjiga briljira, od politike (genijalno!), sociologije i antropologije (čak i prava znalački urađena reportaža iz nekog stvarnog dalekog svijeta, teško da bi bila tako otkrivajuća), odnosa među polovima (uf, tu je kao Robin Hud racjepila po pola strijelu koja je već bila zabodena u centar mete, dva puta genijalno, ođe )

što se čisto književno-stilskih aspekata tiče, možda samo Lem i Strugacki kad su u elementu (bar od ovih sf-ovaca, koje ja znam) joj mogu parirati.
tj. to je jedna od onih sf knjiga koje su po tom pitanju uveliko prevazišle granice žanra.

totalna knjževnost.


p.s. preporučujem ovu knjigu bukvalno od kada sam došao na blog. maksa je za mene mala maca pr-a

mislim da je bocvena i ja imamo u prvih 5. eto, to je dodatna preporuka
floki floki 19:02 01.04.2020

Re: ne radi video

ми ћемо канда да пређемо интерно на тимс пошто ће скајп за бизнис да иде у мировину за једно годину дана, тако бар овде рекоше... не буним се нимало

тај скајп користимо само овако за ћаскање 1:1, иначе зум за све остало, ради како треба, не буни се нико
nsarski nsarski 19:02 01.04.2020

Re: ne radi video

Baš oko kapitala, Boaz ili kako se već to čita?


Bojzi, Ajdaho je mesto gde smo onomad igrali Davis Cup sa Amerima. Zar je moguće da to ne znaš? Aya-yai!

Počinje Dejvis Kup u Ajdahu



P.S. Zezam se, naravno. Ne bih ni ja znao, ali sam imao dobrog drugara matematičara koji je na tamošnjem univerzitetu radio. Pa me stalno pozivao da dođem u tu vukojebinu da gledamo tenis.
A na taj način takva mesta zapamtiš, kao na primer, Fargo, North Dakota, po filmu.
docsumann docsumann 19:06 01.04.2020

Re: ne radi video

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...




I jesi se oporavila od korone?


borbena gotovost još nije na nivou al kreće se u tom pravcu..
prestala je da me boli glava pa mi je to aleluja, neopisiva sreća, još uvijek ripam kao maarac, hodam kao zombi, ne osjećam nikakav miris, dišem kao astmatičar a izgledam kao mrtva žena.. al samo nek glava ne boli pa je sve ok.. glavobolja je bila zaista samoubistvenog nivoa


koji dan već?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:11 01.04.2020

Re: ne radi video

docsumann
nisam, a spazila sam neki dan da imamo neku U LeGuinn na policama, mora da je muž turio tamo..


moraš mi vjerovati za tu knjigu. rijetko govorim za neko djelo da je pod must read, jer bože moj različiti su nam ukusi, afiniteti, možda se drugima i ne dopadne...
ali LRT prosto moram. taj roman isijava mudrošću zapanjujućih vizija, a sve nekako nenametljivo, s mnogo stila i suptilnosti.
na toliko nivo ta knjiga briljira, od politike (genijalno!), sociologije i antropologije (čak i prava znalački urađena reportaža iz nekog stvarnog dalekog svijeta, teško da bi bila tako otkrivajuća), odnosa među polovima (uf, tu je kao Robin Hud racjepila po pola strijelu koja je već bila zabodena u centar mete, dva puta genijalno, ođe )

što se čisto književno-stilskih aspekata tiče, možda samo Lem i Strugacki kad su u elementu (bar od ovih sf-ovaca, koje ja znam) joj mogu parirati.
tj. to je jedna od onih sf knjiga koje u po tom pitanju uveliko prevazišle granice žanra.

totalna knjževnost.



ih, pa naravno da ću uzeti..
ne mogu da nađem ovu što imamo, a sigurna sam da imamo, ali vidim da ima na kindlu pa ako nemomo tu uzmimam..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:14 01.04.2020

Re: ne radi video

docsumann
newimprovedtadejus
srdjan.pajic
docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...




I jesi se oporavila od korone?


borbena gotovost još nije na nivou al kreće se u tom pravcu..
prestala je da me boli glava pa mi je to aleluja, neopisiva sreća, još uvijek ripam kao maarac, hodam kao zombi, ne osjećam nikakav miris, dišem kao astmatičar a izgledam kao mrtva žena.. al samo nek glava ne boli pa je sve ok.. glavobolja je bila zaista samoubistvenog nivoa


koji dan već?


ako računam od prvog kašljucanja 10. al to nisam ni registrovala kao mogući problem, od pojave visoke temperature 7.
maksa83 maksa83 19:22 01.04.2020

Re: ne radi video

иначе зум за све остало, ради како треба, не буни се нико

Zoom je Čarli Čaplin softvera. Izgleda da je to napravljeno tako da je "razgovor" javno dostupan URL sa nekim decimalnim brojem kao IDjem, što dovelo do tzv. zoombombinga - mangupi gađaju zoom URL-ove sa raznim brojevima dok ne ubodu validan i onda - opsa - samo upadnu u tuđ razgovor i smaraju i bekelje se.
mirelarado mirelarado 19:35 01.04.2020

Re: ne radi video

ako računam od prvog kašljucanja 10. al to nisam ni registrovala kao mogući problem, od pojave visoke temperature 7.


Valjda je najgora faza prošla. Sad udri po C vitaminima, đumbirima, propolisima i čuvaj se.
floki floki 19:43 01.04.2020

Re: ne radi video

maksa83
иначе зум за све остало, ради како треба, не буни се нико

Zoom je Čarli Čaplin softvera. Izgleda da je to napravljeno tako da je "razgovor" javno dostupan URL sa nekim decimalnim brojem kao IDjem, što dovelo do tzv. zoombombinga - mangupi gađaju zoom URL-ove sa raznim brojevima dok ne ubodu validan i onda - opsa - samo upadnu u tuđ razgovor i smaraju i bekelje se.


бем ли га, није се дешавало за сада...
ми имамо ту неку плаћену верзију, па имаш још неке ид и лозинке, не тнам да ли то има и у обичној верзији
docsumann docsumann 19:44 01.04.2020

Re: ne radi video

nego čitam ovih dana Induse.. au sine.. al tebi bi se svidjelo..
Ministry of utmost happiness


Arundati Roj, izuzetna knjiga

kupio sam joj i ovu novu knjigu, al nije još došla na red...
alselone alselone 19:46 01.04.2020

Re: ne radi video

p.s. preporučujem ovu knjigu bukvalno od kada sam došao na blog. maksa je za mene mala maca pr-a


Propustio sam, kao da prvi put čujem. Kad proverih, imam na Kindlu.
Ako baš toliko preporučuješ, počinjem da čitam već večeras, dok mi ne stigne ona Tadejusina sa svinjom.
alselone alselone 19:47 01.04.2020

Re: ne radi video

Zoom je Čarli Čaplin softvera. Izgleda da je to napravljeno tako da je "razgovor" javno dostupan URL sa nekim decimalnim brojem kao IDjem, što dovelo do tzv. zoombombinga - mangupi gađaju zoom URL-ove sa raznim brojevima dok ne ubodu validan i onda - opsa - samo upadnu u tuđ razgovor i smaraju i bekelje se.


Da li je moguće?
E bokte, kakva početnička greška.

Mada, ako ima pass a ne koriste ga, bemliga.
alselone alselone 19:48 01.04.2020

Re: ne radi video

.
freehand freehand 19:50 01.04.2020

Re: ne radi video

ako računam od prvog kašljucanja 10. al to nisam ni registrovala kao mogući problem, od pojave visoke temperature 7.

Da iskoristim ja dok si još tu, među nama...
Šalim se. Nego me čudi da ti nisu ispalila svoje viđenje razvoja događaja ovoga u čemu smo a potpuno nesvesni i razmera i dubine proloma, i predviđanje dešavanja u perspektivi, kad se sa virusa vratimo na život?
docsumann docsumann 19:56 01.04.2020

Re: ne radi video

alselone
p.s. preporučujem ovu knjigu bukvalno od kada sam došao na blog. maksa je za mene mala maca pr-a


Propustio sam, kao da prvi put čujem. Kad proverih, imam na Kindlu.
Ako baš toliko preporučuješ, počinjem da čitam već večeras, dok mi ne stigne ona Tadejusina sa svinjom.


je l' čitaš u originalu?
alselone alselone 19:57 01.04.2020

Re: ne radi video

je l' čitaš u originalu?


Na srpskom. To pitaš?
docsumann docsumann 20:07 01.04.2020

Re: ne radi video

alselone
je l' čitaš u originalu?


Na srpskom. To pitaš?


da, ustvari mislio sam na englekom. moram da provjerim koji sam prevod ja čitao.



Narodna Knjia

prevod: Zoran Živković
rodni rodni 20:08 01.04.2020

Re: ne radi video

docsumann
alselone
je l' čitaš u originalu?


Na srpskom. To pitaš?


da, ustvari mislio sam na englekom. moram da provjerim koji sam prevod ja čitao.


Možda na maternjem?
docsumann docsumann 20:11 01.04.2020

Re: ne radi video

newimprovedtadejus
docsumann
newimprovedtadejus
srdjan.pajic
docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...




I jesi se oporavila od korone?


borbena gotovost još nije na nivou al kreće se u tom pravcu..
prestala je da me boli glava pa mi je to aleluja, neopisiva sreća, još uvijek ripam kao maarac, hodam kao zombi, ne osjećam nikakav miris, dišem kao astmatičar a izgledam kao mrtva žena.. al samo nek glava ne boli pa je sve ok.. glavobolja je bila zaista samoubistvenog nivoa


koji dan već?


ako računam od prvog kašljucanja 10. al to nisam ni registrovala kao mogući problem, od pojave visoke temperature 7.



pa je 'l ti još traje? do koliko je išla?

izvini, možda i na ovo već odgovaral...
docsumann docsumann 20:11 01.04.2020

Re: ne radi video

rodni
docsumann
alselone
je l' čitaš u originalu?


Na srpskom. To pitaš?


da, ustvari mislio sam na englekom. moram da provjerim koji sam prevod ja čitao.


Možda na maternjem?


može i tetkinim
docsumann docsumann 20:16 01.04.2020

Re: ne radi video

a interesantno da sem još jednog eseja ništa od nje više nisam čitao. kao da se plašim da narušim sjećanje na tu čaroliju.
jer ipak joj je to daleko najčuvenija knjiga. SF HoF
maksa83 maksa83 20:17 01.04.2020

Re: ne radi video

a interesantno da sem još jednog eseja ništa od nje više nisam čitao. kao da se plašim da narušim jećanje na tu čaroliju.

Ja sam (na sramotu) od nje čitao samo Svet Se Kaže Šuma.
zemljanin zemljanin 20:29 01.04.2020

Re: ne radi video

docsumann
a interesantno da sem još jednog eseja ništa od nje više nisam čitao. kao da se plašim da narušim jećanje na tu čaroliju.
jer ipak joj je to daleko najčuvenija knjiga. SF HoF

Legvinovu sam citao phiii brate pre 4 banke +/- ... omatorelo se

TBP citas u originalu
bene_geserit bene_geserit 20:45 01.04.2020

Re: ne radi video

"Čovek praznih šaka" ("The Dispossessed" ) mi je najbolji od nje, "The Word for World is Forest" odličan, "Četiri puta do oproštaja" ne baš. "The Left Hand of Darkness" mi je tu i tamo, ali dobro, svako ima svoj cup of tea.
"Earthsea" ("Zemljomorje" ) sam čitao nekoliko knjiga, to je OKiš, ali ne neko čudo.
docsumann docsumann 20:49 01.04.2020

Re: ne radi video

maksa83
a interesantno da sem još jednog eseja ništa od nje više nisam čitao. kao da se plašim da narušim jećanje na tu čaroliju.

Ja sam (na sramotu) od nje čitao samo Svet Se Kaže Šuma.


nju je Stanilav Lem izdvajao od čitave američke sf produkcije, prema kojoj je bio malo (elitistički) prestrog.
pravi staroevropejki kompleks, al može mu se
docsumann docsumann 20:51 01.04.2020

Re: ne radi video


bene_geserit
"Čovek praznih šaka" ("The Dispossessed" ) mi je najbolji od nje, "The Word for World is Forest" odličan, "Četiri puta do oproštaja" ne baš. "The Left Hand of Darkness" mi je tu i tamo, ali dobro, svako ima svoj cup of tea.
"Earthsea" ("Zemljomorje" ) sam čitao nekoliko knjiga, to je OKiš, ali ne neko čudo.



Лева рука таме, 1969 (Хјуго и Небјула награда)
Човек празних шака, 1974 (Небјула, Хјуго и Локус награда)
Свет се каже шума, 1976 (Хјуго награда)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:22 01.04.2020

Re: ne radi video

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...




I jesi se oporavila od korone?


borbena gotovost još nije na nivou al kreće se u tom pravcu..
prestala je da me boli glava pa mi je to aleluja, neopisiva sreća, još uvijek ripam kao maarac, hodam kao zombi, ne osjećam nikakav miris, dišem kao astmatičar a izgledam kao mrtva žena.. al samo nek glava ne boli pa je sve ok.. glavobolja je bila zaista samoubistvenog nivoa


E, dobro je, drš se. Jel te boleo stomak?

Kod moje svastike (one što radi u bolnici) je danas pomor. U kući bolesni i ona i muž i dete (1 godinu), ovo poslednje baš gadno temperatura do 104F, ali, kao, simptomi nisu dovoljni da je smeste u intenzivnu. Testirali su se na koronu pre par sati i sad čekaju rezultate. Ako je corona, nejasno da li je ona donela ili muž. Ona kaže da su imali jednog medicinara na poslu koji je verovatno zarazio sve tamo jer je i sam oboleo a da nije znao. A muž, pandur, njima nije ni dozvoljeno da kažu da li je neko u policiji imao koronu ili ne. Tako da su sad sve troje na kućnom lečenju, a briga je uglavnom za ovo derište.

Kažu jutros na radiju da vojska ima problema da održi borbenu gotovos' jer se drže preporuka o soc distanciranju. Tako da ako Putin hoće da otme Aljasku i ostatak ex SSSR-a, dakle, do Nemačke, sad je pravo vreme.

Mi ovde se još držimo, mada je to pre svega zahvaljujući mojim strogim ABHO merama.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 01.04.2020

Re: ne radi video

njima nije ni dozvoljeno da kažu da li je neko u policiji imao koronu ili ne.


Šta!?
A slobodan pristup informacijama, slobodno informisanje, važnost istinitog obaveštavanja, to ništa?

Evo sad sam isključio onaj N1, isti su Krstić samo sa druge strane.

Novinar u Nišu po svaku cenu hoće da prikaže da su građani nezadovoljni informisanjem, uhvatio neku gospođu pa ne pušta.
Ona jadna, pa ne znam, pratim, slušam, gledam, ne znam tačan broj, nisam zapamtila, on navalio dok joj nekako ne izvuče neku rečenicu koja se može tumačiti i kao nezadovoljstvo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:36 01.04.2020

Re: ne radi video

Šta!?
A slobodan pristup informacijama, slobodno informisanje, važnost istinitog obaveštavanja, to ništa?


Izgleda neko ad hoc pravilo službe, mada će drug predator to umeti bolje da objasni, to je iz njegove branše. Ne smeju ni da se žale javno kako nemaju dovoljno sredstava za zaštitu, a rade izuzetno opasan posao: zamisli kad tako nezaštićen svratiš u neki Dunkin Donuts da kupiš krofne i kaficu...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 01.04.2020

Re: ne radi video

Izgleda neko ad hoc pravilo službe,


Ma bre logično je to.
Zamisli da Putin sazna koliko je bolesnih u policiji i vojsci Amerike, ode Aljaska :)

Šalim se, ali jeste logično što se takve stvari smatraju tajnom.
Kao što je logično da se informacije o epidemiji u vanrednom stanju daju sa jednog mesta.

Tako je u Srbiji, da te obavestim, a ovi tvoji, ova američka televizija N1, evo je kuka kako su joj prava uskraćena :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:16 02.04.2020

Re: ne radi video

Tako je u Srbiji, da te obavestim, a ovi tvoji, ova američka televizija N1, evo je kuka kako su joj prava uskraćena :)


Kenjaš, huči, ajd zdravo! (mislim, ostani zdravo )

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:18 02.04.2020

Re: ne radi video

Teams je objedinjeni alat, koliko toliko, integriše se u Outlook,


Dalje nisam čito.
vcucko vcucko 06:28 02.04.2020

Re: ne radi video

hoochie coochie man
Izgleda neko ad hoc pravilo službe,


Ma bre logično je to.
Zamisli da Putin sazna koliko je bolesnih u policiji i vojsci Amerike, ode Aljaska :)


Ma koji qrac Aljaska. Lepo rek'o čovek (ko hoće da sluša, ima 10-ak godina): nama to ne treba, ima Rasija ledene pustare koliko nećeš; da je neka tropicana pa da se razmisli.

Toplo more, palme, to se traži, ebo led.

hoochie coochie man hoochie coochie man 07:10 02.04.2020

Re: ne radi video

Lepo rek'o čovek (ko hoće da sluša, ima 10-ak godina): nama to ne treba,

Ma znam al nisam hteo da kažem Srkiju, neka se sekira:)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:44 02.04.2020

Re: ne radi video

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
srdjan.pajic
docsumann
kasnije spekuliše recimo i na temu šta se desi društvu koje se feminizira..


jesi li čitala Lijevu Ruku Tame?

znam da sam naporan...




I jesi se oporavila od korone?


borbena gotovost još nije na nivou al kreće se u tom pravcu..
prestala je da me boli glava pa mi je to aleluja, neopisiva sreća, još uvijek ripam kao maarac, hodam kao zombi, ne osjećam nikakav miris, dišem kao astmatičar a izgledam kao mrtva žena.. al samo nek glava ne boli pa je sve ok.. glavobolja je bila zaista samoubistvenog nivoa


E, dobro je, drš se. Jel te boleo stomak?

Kod moje svastike (one što radi u bolnici) je danas pomor. U kući bolesni i ona i muž i dete (1 godinu), ovo poslednje baš gadno temperatura do 104F, ali, kao, simptomi nisu dovoljni da je smeste u intenzivnu. Testirali su se na koronu pre par sati i sad čekaju rezultate. Ako je corona, nejasno da li je ona donela ili muž. Ona kaže da su imali jednog medicinara na poslu koji je verovatno zarazio sve tamo jer je i sam oboleo a da nije znao. A muž, pandur, njima nije ni dozvoljeno da kažu da li je neko u policiji imao koronu ili ne. Tako da su sad sve troje na kućnom lečenju, a briga je uglavnom za ovo derište.

Kažu jutros na radiju da vojska ima problema da održi borbenu gotovos' jer se drže preporuka o soc distanciranju. Tako da ako Putin hoće da otme Aljasku i ostatak ex SSSR-a, dakle, do Nemačke, sad je pravo vreme.

Mi ovde se još držimo, mada je to pre svega zahvaljujući mojim strogim ABHO merama.



jbg ja sam još bolesna..
samo nemam tu temperaturu pa me poslijedično i manje boli glava..
stomak me nije zezao, jeste mučnina recimo ali to sam tumačila da je migrena, toliko me glava razvaljivala da mi se i povraćalo..

a zaštite što se tiče ti bi se zgrozio..
nit sam se izolovala, nit je muž doturao hranu ispred vrata, jedino sam prestala da ih "ližem"
šansa da nikome ništa u kući nisam prenjela je dosta mala..
pa će morati da se izbore, nema druge
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:00 02.04.2020

Re: ne radi video

srdjan.pajic
Tako je u Srbiji, da te obavestim, a ovi tvoji, ova američka televizija N1, evo je kuka kako su joj prava uskraćena :)


Kenjaš, huči, ajd zdravo! (mislim, ostani zdravo )



Evo da ti prenesem i ovo,
Dezinfikuju nešto po BG, nekim pikapovima, i pita N1 da li to ima efekta.

A znaš koga pita?
Ne, ne pita stručnjaka, nego nekog čiču koga su navatali na ulici, i čiča objašnjava kako je to bez veze.

Šta misliš, koliko su ljudi presreli dok nisu naleteli na takvog, koliko je njih, pre njega, reklo makar da ne zna da li to radi?

Al mora da bude, ma sve je naopako u Srbiji, dok talvog ne nađeš ne odustaješ:)
predatortz predatortz 17:03 02.04.2020

Re: ne radi video

Evo da ti prenesem i ovo,
Dezinfikuju nešto po BG, nekim pikapovima, i pita N1 da li to ima efekta.

A znaš koga pita?
Ne, ne pita stručnjaka, nego nekog čiču koga su navatali na ulici, i čiča objašnjava kako je to bez veze.


Rade isto štoi RTS za vreme Slobe. RTS je, nepogrešivo, u masi desetina hiljada ljudi, pronalazio najkrezaviju i najnepismeniju budalu, da nam taj nešto objasni.

N1, danas, nađe najisfrustriraniju budalu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:10 02.04.2020

Re: ne radi video

Rade isto štoi RTS za vreme Slobe. RTS je, nepogrešivo, u masi desetina hiljada ljudi, pronalazio najkrezaviju i najnepismeniju budalu, da nam taj nešto objasni.

N1, danas, nađe najisfrustriraniju budalu.

Stvarno nam nedostaje info kuća kojoj možeš da veruješ.
Sve se svelo na agitprop, za jedne ili za druge.

Sve što možeš je da se trudiš da te ni jedni ni drugi ne obrlate.
predatortz predatortz 17:13 02.04.2020

Re: ne radi video

hoochie coochie man
Rade isto štoi RTS za vreme Slobe. RTS je, nepogrešivo, u masi desetina hiljada ljudi, pronalazio najkrezaviju i najnepismeniju budalu, da nam taj nešto objasni.

N1, danas, nađe najisfrustriraniju budalu.

Stvarno nam nedostaje info kuća kojoj možeš da veruješ.
Sve se svelo na agitprop, za jedne ili za druge.

Sve što možeš je da se trudiš da te ni jedni ni drugi ne obrlate.


Čoveku ostaje samo da prati i jedne i druge, te da sam filtrira i razlučuje šta lažu jedni, a šta oni drugi.
freehand freehand 17:17 02.04.2020

Re: ne radi video

predatortz
hoochie coochie man
Rade isto štoi RTS za vreme Slobe. RTS je, nepogrešivo, u masi desetina hiljada ljudi, pronalazio najkrezaviju i najnepismeniju budalu, da nam taj nešto objasni.

N1, danas, nađe najisfrustriraniju budalu.

Stvarno nam nedostaje info kuća kojoj možeš da veruješ.
Sve se svelo na agitprop, za jedne ili za druge.

Sve što možeš je da se trudiš da te ni jedni ni drugi ne obrlate.


Čoveku ostaje samo da prati i jedne i druge, te da sam filtrira i razlučuje šta lažu jedni, a šta oni drugi.

Još nisam naleteo na nešto što je N1 slagala. Imaš nešto da može da se vidi i uveri?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 02.04.2020

Re: ne radi video

freehand
predatortz
hoochie coochie man
Rade isto štoi RTS za vreme Slobe. RTS je, nepogrešivo, u masi desetina hiljada ljudi, pronalazio najkrezaviju i najnepismeniju budalu, da nam taj nešto objasni.

N1, danas, nađe najisfrustriraniju budalu.

Stvarno nam nedostaje info kuća kojoj možeš da veruješ.
Sve se svelo na agitprop, za jedne ili za druge.

Sve što možeš je da se trudiš da te ni jedni ni drugi ne obrlate.


Čoveku ostaje samo da prati i jedne i druge, te da sam filtrira i razlučuje šta lažu jedni, a šta oni drugi.

Još nisam naleteo na nešto što je N1 slagala. Imaš nešto da može da se vidi i uveri?


Daj, bre, ne vuci ih za jezik, saće opet da krenu da se do iznemoglosti žale što N1 ne prenosi neku opskurnu TV Kum Mila Dodika, a prenosi sve što Bakir prdne, te tako remete ravnotežu u Univerzumu a i šire. N1 je keva, a to znam i po tome što SNSovci pošize na samo pominjanje iste.


gedza.73 gedza.73 17:56 02.04.2020

Re: ne radi video

hoochie coochie man
Evo da ti prenesem i ovo,
Dezinfikuju nešto po BG, nekim pikapovima, i pita N1 da li to ima efekta.

u roku od mesec dana, ali tako zavijeno u nekoliko slojeva folije, su prvo gurali onog lika što je bio kurčevit kad se parkirao negde na sred ulice a onda navodno nije znao koji je saobraćajni prekršaj napravio pa ga onaj mali tenkić savio u kiflu a onda su se žalili gde je komunalna policija da reguliše nepropisno parkiranje (dal' beše neki deo grada ne sećam se).

obe vesti 'neutralno' napisane ali te navode na zaključak (tako je počela i Olja Bečković da se ponaša kad postavlja pitanja kao i ona Maja Nikolić) uz komentare u kojima se jedne nedelje svi pitaju šta je lik uradio to loše uradio a druge psuju državu što ne kontroliše saobraćaj.

postajem sve ubeđeniji da N1 i deo opozicije rade za vlast. ili to ili su potpuno nesposobni.
rodni rodni 18:02 02.04.2020

Re: ne radi video

srdjan.pajic
freehand
predatortz
hoochie coochie man
Rade isto štoi RTS za vreme Slobe. RTS je, nepogrešivo, u masi desetina hiljada ljudi, pronalazio najkrezaviju i najnepismeniju budalu, da nam taj nešto objasni.

N1, danas, nađe najisfrustriraniju budalu.

Stvarno nam nedostaje info kuća kojoj možeš da veruješ.
Sve se svelo na agitprop, za jedne ili za druge.

Sve što možeš je da se trudiš da te ni jedni ni drugi ne obrlate.


Čoveku ostaje samo da prati i jedne i druge, te da sam filtrira i razlučuje šta lažu jedni, a šta oni drugi.

Još nisam naleteo na nešto što je N1 slagala. Imaš nešto da može da se vidi i uveri?


Daj, bre, ne vuci ih za jezik, saće opet da krenu da se do iznemoglosti žale što N1 ne prenosi neku opskurnu TV Kum Mila Dodika, a prenosi sve što Bakir prdne, te tako remete ravnotežu u Univerzumu a i šire. N1 je keva, a to znam i po tome što SNSovci pošize na samo pominjanje iste.



Za ovo boldovano si u pravu.
Ne znam zašto to tako rade?
Šta ti misliš?
No, što bi rekao Maksa - ako već nešto od TV moram da gledam, onda zapušim nos i gledam N1.
Neću valjda Pink i slične splačine.
michiganac michiganac 18:04 02.04.2020

Re: ne radi video

srdjan.pajic

Juče celu emisiju na npr-u posvetilo wc papiru, zapravo sam se iznenadio kad sam saznao da se taj važan artikal mahom proizvodi u USA, a ne u Kini ili Bangladešu kao i sve ostalo, ali ne mogu da stignu da postignu da naprave (i sve ide u bolnice).

YOM 2003



maksa83 maksa83 18:07 02.04.2020

Re: ne radi video

a onda su se žalili gde je komunalna policija da reguliše nepropisno parkiranje.

Sine, provedi jedan dan u Beogradu i videćeš najviše nepropisno parkiranih automobila u krugu od 1000km. To je potpuni užas kakva su ljudi bahata stoka a užas na taj užas je kako parking servis ni komunalna policija ništa ne rade po tom pitanju. Dapače ako vidiš neki auto da stoji i trepće na kolovozu to je najverovatnije auto komunalnog policajca koji je samo malo ušao da pojede pljeskavicu/burek/štagod.

ili to ili su potpuno nesposobni.

Kad vidim kako ih SNS/SRS i derivati harangiraju 0-24 a i kako ovdašnji patriotski blok reaguje na njih siguran sam da nešto rade kako treba.
freehand freehand 18:12 02.04.2020

Re: ne radi video

Kad vidim kako ih SNS/SRS i derivati harangiraju 0-24 a i kako ovdašnji patriotski blok reaguje na njih siguran sam da nešto rade kako treba.

Realno, mene boli qratz za SNMS, SRS i ostale četnike kao i ostale idiote. Dovoljno mi je da uproedim ono što vidim oko sebe i ono na ekranu, i kad vidim da se to u najvećem delu slaže, za razliku od ovih domaćinskih televizija srpskog naroda - meni je to sasvim dovoljno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:23 02.04.2020

Re: ne radi video

amo malo ušao da pojede pljeskavicu/burek/štagod.


Pa vruć burek, Makso, mora da duva.
Šta bi ti hteo, da pošto je SNS kadar, da jede vreo burek na brzinu?
Sačekaj, obiđi, de si navro.
gedza.73 gedza.73 18:36 02.04.2020

Re: ne radi video

Sine, provedi jedan dan u Beogradu i videćeš najviše nepropisno parkiranih automobila u krugu od 1000km. To je potpuni užas kakva su ljudi bahata stoka a užas na taj užas je kako parking servis ni komunalna policija ništa ne rade po tom pitanju

Makso N1 jedne nedelje oblikuje vest tako da je jadni građanin bio žrtva krvoločne komunalne policije jer se parkirao samo na minut i nije znao šta je uradio (verovatno polagao na drvenim taljigama) a sledeće nedelje N1 (edit. 'nestao deo') izbace vest kako država ne radi ništa. u suštini dva kontradiktorna stava.

N1
U šta će se pretvoriti izlazak iz automobila do prodavnice u beogradskom naselju Žarkovo, Dragan Vildović nije mogao ni da sanja.
Jeste se nepropisno parkirao, ali nije slutio da susret sa komunalnom milicijom može biti tako dramatičan.

"Lepo sam vas pitao šta će vam moja lična karta, vi ste dužni da mi odgovorite, šta će vam moja lična karta", upitao je on.

N1
Vozači u Beogradu od juče plaćaju veće kazne za nepropisno kretanje, zaustavljanje i parkiranje na pešačkim prelazima, biciklističkim stazama, šinama i zelenim površinama. Međutim, stručnjaci kažu da je ta odluka u nekim segmentima u sukobu sa Zakonom o bezbednosti saobraćaja, te da za gotovo isti prekršaj vozači mogu da plate različite kazne.

verujem da neki ljudi misle kako je ovo 'zasvakogponešto' kredibilno novinarstvo meni nije.
A i ta biranja između dva zla me malo zamorila.
Posebno me briga da držim stranu medijskim tajkunima. Kad vidim tunjavog i nesposobnog Čosića ili histeričnog i ludog Mitrovića meni se smuči.

Pametan si čovek, ne verujem da baš tako lako grešiš u procenima. Vidi 'rane radove' i jednih i drugih novinara od pre par godina i danas pa ćeš da vidiš da pričaju po diktatu onog koji ih plaća. Nije problem samo onda bar neka budu pošteni i da mi ne prodaju vesti za bubrege.

Što se tiče parkiranja u Beogradu zanima me taman toliko koliko tebe nestajanje struje zimi kod mene.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:45 02.04.2020

Re: ne radi video

Što se tiče parkiranja u Beogradu zanima me taman toliko koliko tebe nestajanje struje zimi kod mene.


i jel hocemo sad u 10o ojra da maksa na ovaj komentar nece odgovoriti.

predatortz predatortz 19:59 02.04.2020

Re: ne radi video

. N1 je keva, a to znam i po tome što SNSovci pošize na samo pominjanje iste.


N1 je govno od tv kuće, a govno nije dobra alternativa.
Što reče Gedža, toliko su bezvezni da ispadne da rade za Vučića.
Veoma antipatična kuća, sa antipatičnim novinarima, na antipatičan način "napada" vlast.
Slučajno?
Počinjem da mislim da su deo dila.
gedza.73 gedza.73 20:23 02.04.2020

Re: ne radi video

dragosevacsutra
Što se tiče parkiranja u Beogradu zanima me taman toliko koliko tebe nestajanje struje zimi kod mene.


i jel hocemo sad u 10o ojra da maksa na ovaj komentar nece odgovoriti.


Paaaa razumem ja to. 'opšti' interes je da se reši parkiranje u Bg jer tu je najveći broj glasača po m2 a zamena bandera na ogromnom prostoru gde ima stanovnika koliko jedna zgrada nikome nije u interesu. Košta a ništa ne donosi.
Veći protest bio kad su jednoj ili dvema novobeogradskim ulicama hteli da promene ime nego što nama svako malo nestaje struja ili što do juče nismo imali pošten put.
Srbija šume godinama kasapile podržavljene šume, niko nikada nije progovorio ni reč (sve to progutaju 'individualna ložišta' po sindikalnim cenama) ali pitanje seče platana bila svetska ekološka katastrofa. Iz ugla Beograda.

I najlakše je okriviti gedžu da gleda samo sebe kad počne da se ubeđuje sa nekima koji lični interes proglase za 'opšti' i podignu ga na državnički nivo.
Posebno da se ne razume u glasačke tekovine kad kaže da bi Srbiji van Bg možda bilo malo bolje kad bi se uveo većinski izborni sistem.

Kažem razumem samo malo poštenja ako ne prema meni onda prema sebi ne bi škodilo.

rodni rodni 20:30 02.04.2020

Re: ne radi video

predatortz
. N1 je keva, a to znam i po tome što SNSovci pošize na samo pominjanje iste.


N1 je govno od tv kuće, a govno nije dobra alternativa.
Što reče Gedža, toliko su bezvezni da ispadne da rade za Vučića.
Veoma antipatična kuća, sa antipatičnim novinarima, na antipatičan način "napada" vlast.
Slučajno?
Počinjem da mislim da su deo dila.

Ma jok!
Nema tu ništa originalno.
Oni su kopi-pejst varijanta centrale.
Gde sve voditeljke moraju da znaju da pričaju rukama i da izdignu oči na vrh čela.
No, sve može samo da se bilo kako smanji prostor raznim ponkovizijama.
No, sa druge strane - kako misle da odvoje ljude od pinkovizija, kada i naobraženim ljudima idu na kitu?!
maksa83 maksa83 21:02 02.04.2020

Re: ne radi video

Što se tiče parkiranja u Beogradu zanima me taman toliko koliko tebe nestajanje struje zimi kod mene.


E.

Nisi u pravu.

P.S. Ovaj odgovor si dobio da bi Miki tebi dao 10 EUR a ne ti njemu.
P.P.S. Miki plati čoveku.

predatortz predatortz 21:10 02.04.2020

Re: ne radi video

No, sve može samo da se bilo kako smanji prostor raznim ponkovizijama.


Ja pink ne gledam. Oni koji hoće da gledaju Pink, neće od toga odustati zbog postojanja N1.

Ako im jejedini argument to što nisu Pink,onda do qrtza.

Primer takvih novinara i novinarstva od večeras:

Na konferenciji o najgorućijoj svetskoj temi ti pitaš Vučića zbog čega ne nosi rukavice i šta misli o tome što je tviter pogasio neke naloge.

Dakle, na planeti najveća pošast od WWII, a on to svede na jebeni tviter i jebene rukavice.
Pritom, pošto nije znao da Vučić neće nositi rukavice, znači da je krelac došao nepripremljen i da je to sa rukavicama bilo pošto sam došao da serem,ovo je zgodno ispalo.

Ljudi gube članove porodice, neki strepe za svoje koji su po bolnicama, a majmun to svede na rukavice!

Došao čovek da pita što ne nosiš rukavice!

Ono za pitanja o bolnici u Ćupriji - kapa dole.
gedza.73 gedza.73 21:12 02.04.2020

Re: ne radi video

Ono za pitanja o bolnici u Ćupriji - kapa dole.

jel' pitao neko za 9.mart Valjevo?
maksa83 maksa83 21:13 02.04.2020

Re: ne radi video

Ako im jejedini argument to što nisu Pink,onda do qrtza.

Da, u ravni sa "Rusi su super jer nas nisu bombardovali".
predatortz predatortz 21:13 02.04.2020

Re: ne radi video

gedza.73
Ono za pitanja o bolnici u Ćupriji - kapa dole.

jel' pitao neko za 9.mart Valjevo?


Ne čuh, ali nisam gledao početak.
predatortz predatortz 21:13 02.04.2020

Re: ne radi video

maksa83
Ako im jejedini argument to što nisu Pink,onda do qrtza.

Da, u ravni sa "Rusi su super jer nas nisu bombardovali".


Trimilijarditi put - puca mi kurac za Ruse!
maksa83 maksa83 21:14 02.04.2020

Re: ne radi video

gedza.73
Ono za pitanja o bolnici u Ćupriji - kapa dole.

jel' pitao neko za 9.mart Valjevo?

Rekao je na nekom ukazanju pre neki dan "Pravili smo velike greške u Valjevu".

Primetiti da kada se prave greške tu imamo množinu, a kada se grabe zasluge ("kupio sam respiratore" ) imamo jedninu.

Skroz neočekivano.
maksa83 maksa83 21:15 02.04.2020

Re: ne radi video

predatortz
maksa83
Ako im jejedini argument to što nisu Pink,onda do qrtza.

Da, u ravni sa "Rusi su super jer nas nisu bombardovali".


Trimilijarditi put - puca mi kurac za Ruse!

Samo me podsetilo, šta se ljutiš odmah.

P.S. Izvini se Rusima!
predatortz predatortz 21:18 02.04.2020

Re: ne radi video

P.S. Izvini se Rusima!


Odmah nakon što oni od nas zatraže oproštaj za to što su nam instalirali majmune koji su nas karali više od pola veka, a jebuckaju i danas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 02.04.2020

Re: ne radi video

gedza.73
Ono za pitanja o bolnici u Ćupriji - kapa dole.

jel' pitao neko za 9.mart Valjevo?


Večeras ne, pre par dana su ga direktno pitali, ne znam koja redakcija, ne za Krušik, ali za Valjevo uopšte, i vrlo uočljivo je bilo da je izbegao odgovor, ignorisao ga apsolutno.
I niko više ne insistira, ćute o tome, sad pričaju o tviteru i rukavicama, tako će da ga sruše.
maksa83 maksa83 21:24 02.04.2020

Re: ne radi video

I niko više ne insistira, ćute o tome, sad pričaju o tviteru i rukavicama, tako će da ga sruše.

Da, ali vidiš, i njega više boli što mu je zbrisalo 8000 bot naloga na Twitteru nego što je napravio kermez u Valjevu. Tako da je okej da čoveka pitaju o stvarima koje su njemu bitne.

Inače ko nije ispratio tu epopeju, mi imamo ubedljjivo najviše botova, što su sve neki aktivisti udomljeni po javnim preduzećima. Jedna Saudi Arabija je imala samo 500. Pa reci da nije procvat...
gedza.73 gedza.73 21:27 02.04.2020

Re: ne radi video

maksa83
Rekao je na nekom ukazanju pre neki dan "Pravili smo velike greške u Valjevu".

Primetiti da kada se prave greške tu imamo množinu, a kada se grabe zasluge ("kupio sam respiratore" ) imamo jedninu.

Čitao sam negde da će kao pronaći odgovorne. To je prava tema za novinare. I slanje u Milano pred početak epidemije.
Rukavice, smeštaj na Sajmu, jelovnik im idu na ruku (SNS-u). Čak i neke greške mogu da okrenu u svoja pozitivna daštanja (nepredviđeno, svetsko, niko se nije snašao, nismo imali nestašica, učili smo u hodu...) Ovaj gaf sa raspisivanjem izbora i Valjevom uporedo sa ITalijom malo teže.

A za izbore garantujem da će da ide 'iznenadne poplave u Obrenovcu' (tu me čudi da malo više ne pominju pošto je tada bilo lažnih vesti o spaljivanju miliona davljenika) i Korona.

Samo 'lokal' može da dovede do postepenih promena. Ćupričani znaju šta se dešava kod njih. Drugi isto. Ako budu glasali za liste sa kojih će im Beograd slati i određivati rukovodioce od promena nema ništa. Minimum još dva mandata.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 02.04.2020

Re: ne radi video

Da, ali vidiš, i njega više boli što mu je zbrisalo 8000 bot naloga na Twitteru nego što je napravio kermez u Valjevu. Tako da je okej da čoveka pitaju o stvarima koje su njemu bitne.


Ko god i kako god da je to, brisanje naloga, postigao, svaka čast.
To što će biti manje njegovih botova tamo je, jasno, dobra stvar.

Ali, šta misliš, da li mu je, večeras, više glasaova ugroženo time što je naciji saopšteno da su nalozi ugašeni nego da su, npr, smislili neka pitanja koja ne bi mogao da izbegne, i da se insistiralo na njegovoj direktnoj odgvornosti za katastofu u Valjevu?
predatortz predatortz 21:32 02.04.2020

Re: ne radi video

Ali, šta misliš, da li mu je, večeras, više glasaova ugroženo time što je naciji saopšteno da su nalozi ugašeni nego da su, npr, smislili neka pitanja koja ne bi mogao da izbegne, i da se insistiralo na njegovoj direktnoj odgvornosti za katastofu u Valjevu?


Kako gde.

Nekim krugovima ovde je bitniji tviter od Valjeva.

Jebaji nas, takvi smo.
maksa83 maksa83 21:35 02.04.2020

Re: ne radi video

Samo 'lokal' može da dovede do postepenih promena. Ćupričani znaju šta se dešava kod njih. Drugi isto. Ako budu glasali za liste sa kojih će im Beograd slati i određivati rukovodioce od promena nema ništa. Minimum još dva mandata.

Pa ne znam baš... ako Nišlije nisu uvaljale u katran i perje sopstvene SNSNišlije koje su "Beogradu" dale aerodrom na tacni, onda ne bih očekivao ni neke lokalne pobune po drugim mestima.

Moja (huči, idi sad čitaj nešto drugo) prognoza je da sve ovo neće promeniti ništa na tim izborima, on je preoteo narativ davno, ima svoje medije, tabloide, javna preduzeća sa desetarima koji uslovljjavaju radna mesta raji, znači ko milom ko silom glasaće onako kako bi glasao danas. Ima sve medije, lokalne silose i krimose i doveo je previše raznog sveta i polusveta u zavisnički odnos i to je sve jedna konstanta koju će neko teško razvrgnuti.
gedza.73 gedza.73 21:36 02.04.2020

Re: ne radi video

hoochie coochie man
da se insistiralo na njegovoj direktnoj odgvornosti za katastofu u Valjevu?

Kad je Valjevo Valjevo a nije Stari grad. Tad bi Bastać golim grudima jurušao na barikade.

smislili neka pitanja koja ne bi mogao da izbegne

jes da smisle pa da izađu iz 'sigurne' zone. Znaš da ima nezavinsih novinara koji se ubiše da objasne kako je propas sveta a roditelji u državnim institucijama.
'morali su u SNS, ostali bi bez posla'
Morali a u novčaniku sve moguće partijske knjižice za rukovodeća mesta.

Drugi isto traže neka svoja prava, povećanja plata a deca... ne baš SNS ali tiha podrška jer im omogućilo napredovanje.

sve 'revolucionari'
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 02.04.2020

Re: ne radi video

Kako gde.

Nekim krugovima ovde je bitniji tviter od Valjeva.

Jebaji nas, takvi smo.


Zadovoljavamo se malim stvarima izgleda.
Likujemo što smo dobili Vučića na tviteru, dosta nam to.

Pa nije jbg, treba ga tući na tviteru, ali tamo je već potučen (za sad) ali treba ga gaziti dalje, a ne da samo likujemo što se Vučić nervira.
gedza.73 gedza.73 21:40 02.04.2020

Re: ne radi video

maksa83
prognoza je da sve ovo neće promeniti ništa na tim izborima, on je preoteo narativ davno, ima svoje medije, tabloide, javna preduzeća sa desetarima koji uslovljjavaju radna mesta raij, znači ko milom ko silom glasaće onako kako bi glasao danas. Ima sve medije, lokalne silose i krimose i doveo je previše raznog sveta i polusveta u zavisnički odnos i to je sve jedna konstanta koju će neko teško razvrgnuti..

moguće i to.
al' s druge strane ili ćemo da shvatimo šta valja a šta ne valja ili ćemo da propadnemo. i jedno i drugo je dobro. Iz propasti mora da se ukapiraju neke najbitnije stvari o funkcionisanju sistema i da neke greške ne treba ponavljati.

Čak mi nekako deluje da je bolje kad je gore.
Treba više vremena ali ukapiraš da ako si se odalamio po prstima boli. Pa ako si uporan ti udari opet, i opet sve dok ne shvatiš da si budala.

maksa83 maksa83 21:41 02.04.2020

Re: ne radi video

Ali, šta misliš, da li mu je, večeras, više glasaova ugroženo time što je naciji saopšteno da su nalozi ugašeni nego da su, npr, smislili neka pitanja koja ne bi mogao da izbegne, i da se insistiralo na njegovoj direktnoj odgvornosti za katastofu u Valjevu?

Mislim da mu glasovi nisu nikako ugroženi, tj. da je gomila nepovratno hipnotisana. Kao što su mu sva prethodna sranja prošla proćiće i ovo. Mislim, je l' mu rekao neko nešto u Valjevu za celu onu Krušik svinjariju? Je l' neko tamo bar pljunuo svog lokalnog SNS-ovca na ulici? Pa tako će da bude i sa ovim.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:46 02.04.2020

Re: ne radi video

Moja (huči, idi sad čitaj nešto drugo) prognoza je da sve ovo neće promeniti ništa na tim izborima,


Moguće, sasvim.
I zato ja kmečim, dajte ljudi udarajte ga tamo gde stvarno nešto može da se uradi, pustite rukavice.

Lako je zamisliti i da u tom nesretnom Valjevu opet dobije, zameni šefa stranke ovde, svali na njega svu krivicu, i još sebe prikaže kao beskompromisnog borca za narodne interese koji ni svoje članove ne štedi.
Jednostavno, a radi.

Mora se ozbiljnije paliti po njemu, a to bez televizije ne može.
On sve uzaptio, a i ovo što nije, i oni lupetaju.
Dobiju dva minuta prilike, i ta dva minuta upropaste.
predatortz predatortz 21:48 02.04.2020

Re: ne radi video

On sve uzaptio, a i ovo što nije, i oni lupetaju.


A da li slučajno?
Ono, napadam te tako da većini ispadneš simpatičniji nakon toga, a ja ispadam glup, površan i nadrkan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 02.04.2020

Re: ne radi video

predatortz
On sve uzaptio, a i ovo što nije, i oni lupetaju.


A da li slučajno?
Ono, napadam te tako da većini ispadneš simpatičniji nakon toga, a ja ispadam glup, površan i nadrkan.


Pa ne znam, ali, iskreno, ne mogu u to baš da poverujem.
A ako je i to, onda stvarno...jebiga.
predatortz predatortz 21:58 02.04.2020

Re: ne radi video

hoochie coochie man
predatortz
On sve uzaptio, a i ovo što nije, i oni lupetaju.


A da li slučajno?
Ono, napadam te tako da većini ispadneš simpatičniji nakon toga, a ja ispadam glup, površan i nadrkan.


Pa ne znam, ali, iskreno, ne mogu u to baš da poverujem.
A ako je i to, onda stvarno...jebiga.


Ne tvrdim, samo naglas razmišljam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:01 02.04.2020

Re: ne radi video

predatortz
. N1 je keva, a to znam i po tome što SNSovci pošize na samo pominjanje iste.


N1 je govno od tv kuće, a govno nije dobra alternativa.
Što reče Gedža, toliko su bezvezni da ispadne da rade za Vučića.
Veoma antipatična kuća, sa antipatičnim novinarima, na antipatičan način "napada" vlast.
Slučajno?
Počinjem da mislim da su deo dila.


Pa, dobro, eto, ima po nešto u čemu se ti i ja ne slažemo.

predatortz predatortz 22:03 02.04.2020

Re: ne radi video


Pa, dobro, eto, ima po nešto u čemu se ti i ja ne slažem


Primetio sam i ja partih sitnica.


Edit:

Sjeb'o sam spejs, pa stalno ispravljam.
freehand freehand 22:04 02.04.2020

Re: ne radi video

Da, ali vidiš, i njega više boli što mu je zbrisalo 8000 bot naloga na Twitteru nego što je napravio kermez u Valjevu. Tako da je okej da čoveka pitaju o stvarima koje su njemu bitne.

Boli njega uvce, a i novinare, što je ugašeno tih 8 hiljada naloga.
Ali to pšto je jedna od najvećih društvenim reža na svetu objavila da je vlast u Srbiji, dakle država,imala preko osam hiljada ljudi plaćenih da prenose ono što im se kaže, blokiraju i guše rasrpave na Tviteru i proganjaju targetirane i sve plaćano državnim parama - e to im jebe kevu, i šteta je što novinar nije imao priliku da to i obrazloži na ovaj način.
Sad, ok je da skvičiš okolo kako ti uzimaju ovo i ono a da te boli qre za to što se iz budžetafinansiraju nesrećnici prisiljeni da pišu gluposti, isto kao i da prozivaš Bastaća što ne ode u Valjevo da se zapali umesto što se buni i radi sve što može tamo gde živi.
Mislim, ako ti je svejedno što ispadaš glup ko nakovanj.
freehand freehand 22:08 02.04.2020

Re: ne radi video

Moja (huči, idi sad čitaj nešto drugo) prognoza je da sve ovo neće promeniti ništa na tim izborima, on je preoteo narativ davno, ima svoje medije, tabloide, javna preduzeća sa desetarima koji uslovljjavaju radna mesta raji, znači ko milom ko silom glasaće onako kako bi glasao danas. Ima sve medije, lokalne silose i krimose i doveo je previše raznog sveta i polusveta u zavisnički odnos i to je sve jedna konstanta koju će neko teško razvrgnuti.

Prvo sila, preko sline, Gašića i Vulina, prvenstveno preko Gašića. Tu ucenjuje sve. I ko god mu se ozbiljno suprotstavlja znak je da o njemu nema ništa zaista ozbiljno. Krivak bi se Đilas drndao da ovaj može da ga uhapsi i da ima išta sem informerovskih kleveta.
Onda stranačka vojnička struktura, mediji pa sve ostalo.
gedza.73 gedza.73 22:09 02.04.2020

Re: ne radi video

isto kao i da prozivaš Bastaća što ne ode u Valjevo da se zapali umesto što se buni i radi sve što može tamo gde živi.
Mislim, ako ti je svejedno što ispadaš glup ko nakovanj.




Šta sad, ja treba da kažem Maksi da prenese tebi šta sam ja njemu rek'o da kaže tebi?

Misliće neko da smo u vrtiću paće nam se smeje.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:22 02.04.2020

Re: ne radi video

predatortz

Pa, dobro, eto, ima po nešto u čemu se ti i ja ne slažem


Primetio sam i ja partih sitnica.


Edit:

Sjeb'o sam spejs, pa stalno ispravljam.


Ma, jebo spejs i ispravke, ko to još gleda u vreme pandemije, nego jel se vi, pretatorići, dobro držite kod kuće? Ima li zaliha? Kako podnose zatvor tvoji klinci? Ovi moji (moje) vilene, mada se za sada lako mite sa dodatnim screen time-om.




predatortz predatortz 22:26 02.04.2020

Re: ne radi video

srdjan.pajic
predatortz

Pa, dobro, eto, ima po nešto u čemu se ti i ja ne slažem


Primetio sam i ja partih sitnica.


Edit:

Sjeb'o sam spejs, pa stalno ispravljam.


Ma, jebo spejs i ispravke, ko to još gleda u vreme pandemije, nego jel se vi, pretatorići, dobro držite kod kuće? Ima li zaliha? Kako podnose zatvor tvoji klinci? Ovi moji (moje) vilene, mada se za sada lako mite sa dodatanim screen time-om.






Hvala na pitanju, držimo se. Lepo jedemo, burazeri se potuku par puta dnevno, ali to su radili i pre ovog jada.
Gospoja i ja šljakamo od kuće, nisam još počeo da je muvamu radno vreme da me ne tuži za za harassment.
gedza.73 gedza.73 22:27 02.04.2020

Re: ne radi video

nije baš bilo primereno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:28 02.04.2020

Re: ne radi video

Kad je Valjevo Valjevo a nije Stari grad.

Šta god da je makar im je dobra prilika.

Ne očekujem ja da se nešto mnogo brinu za Valjevo, ali dobar im je zicer da ga gađaju.

Evo recimo ova novinarka sa Novim Sadom je pokušala nešto.
I to prilično sumnjivo, zaista nema nikakvog imena, nema načina da se proveri, "rekao mi neki čovek" joj je dokaz.

A u Valjevu ima dokaza da je sistem raspadnut.
Dokaz je mogao da bude izjava gradonačelnika, javna, na televiziji lokalnoj, da je grad ostao bez medicinskog osoblja i da je primljeno sve što je bilo na birou.
Nijedan lekar, i valjda četrdeset sestara.

Znači četrdesetoro "dece" sa srednjom školom bez dana iskustva treba da se nosi sa ovim čudom!
Plus, što nemaju od koga ni da nauče jer su mnoge sestre, koje bi im prenosile iskustvo, kući, bolesne, zaražene.
Jadne i te sestre i pacijenti, ne zna se kome je teže.

I tu nema ko šta da prigovori, raspad je očigledan, gradonačelnik potvrdio.
mirelarado mirelarado 22:36 02.04.2020

Re: ne radi video

Znači četrdesetoro "dece" sa srednjom školom bez dana iskustva treba da se nosi sa ovim čudom!
Plus, što nemaju od koga ni da nauče jer su mnoge sestre, koje bi im prenosile iskustvo, kući, bolesne, zaražene.
Jadne i te sestre i pacijenti, ne zna se kome je teže.

I tu nema ko šta da prigovori, raspad je očigledan, gradonačelnik potvrdio.


Izguraćete nekako, Huči! Ovaj se večeras razmetao nekim ruskim medEcinarima, tražite da vam pošalju neko pojačanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 02.04.2020

Re: ne radi video

Izguraćete nekako, Huči! Ovaj se večeras razmetao nekim ruskim medEcinarima, tražite da vam pošalju neko pojačanje.


Ma hoćemo, da je frka jeste, ali izguraće se, naravno.
Samo da me ovaj mraz zaobiđe, to mi je veća briga :)

A iako se razbolim baš me briga, evo priča se, priča da Rusi dolaze, još ako bude i po koja Ruskinja :)
predatortz predatortz 22:40 02.04.2020

Re: ne radi video

Ovaj se večeras razmetao nekim ruskim medEcinarima, tražite da vam pošalju neko pojačanje.


Samo, da ne budu ko oni Kozaci što pijani drečaše po mostovima...
gedza.73 gedza.73 22:43 02.04.2020

Re: ne radi video


A u Valjevu ima dokaza da je sistem raspadnut.
Dokaz je mogao da bude izjava gradonačelnika, javna, na televiziji lokalnoj, da je grad ostao bez medicinskog osoblja i da je primljeno sve što je bilo na birou.
Nijedan lekar, i valjda četrdeset sestara

au. Vidiš da i Ćupriju pominju po sličnom. Nego je njoj Kg blizu a za KBC Kragujevac, što je meni iznenađenje, kažu kako su pripremljeni i spremni.
ne znam da ne planiraju neka premeštanja pa da prebacuju u ispomoć gde ima više slučajeva. Meni sestra u Bg kaže da joj je smena od pet do pet.

A i ljudima nije lako. NJena majka zatvorena od početka... mi (moji) i ne primećujemo neku promenu osim što sam presrećan što mi niko ne nailazi na kapiju pa imamo mira ali se ceo dan krećeš, radiš, skoro da ne primećujemo neku razilku.

Ljudi koji su zatvoreni ovoliko dugo bez da bilo ko pretpostavlja kad će kraj...
nezgodno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:52 02.04.2020

Re: ne radi video

mi (moji) i ne primećujemo neku promenu osim što sam presrećan što mi niko ne nailazi na kapiju pa imamo mira ali se ceo dan krećeš, radiš, skoro da ne primećujemo neku razilku.


Ja sam do sad funkcionisao relativno normalno.
Jedino što sam ranije kretao iz sela u grad, pre policijskog časa.
Čak ima i prednosti, ćera mi ovde, radi od kuće, pa samo sad opet porodica.
Zajednički obroci, kao nekad :)

Do sad se nije znalo kad ću ja doći, žena jede kad je gladna, ja kad stignem, bogtepitakad smo poslednji ručali po protokolu :)

Sad me ovaj vikend izbacuje iz ritma, videćemo kako će proći.

A da je opasan psihički napor biti mnogo dugo u kući, jeste, kako će ljudi izdržati...nije lako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:42 02.04.2020

Re: ne radi video

da me ne tuži za za harassment.


Pazi se, opasna su vremena došla. Evo je i moja gospoja sa mnom u firmU, okupirala mi kancelariju, a ja dole, u pogonu. I ne idem gore da se "javim šefovici"...

A danas mi glavna mušterija dala pedalu, to jest, zamolili da promenimo termine plaćanja sa 30 na 90 dana. Ja to isto molio ove moje od kojih rentiram, ali mi rekli da odjebem, ima da platim, inače, zatezne kamate.

Tako da ako se neko seća onih mojih doznaka koje sam slao matici šakom i kapom i hvalio se ovde, eeee... ako može neka nazad da se doznači, bio bih zahvalan.
freehand freehand 23:51 02.04.2020

Re: ne radi video


A danas mi glavna mušterija dala pedalu, to jest, zamolili da promenimo termine plaćanja sa 30 na 90 dana. Ja to isto molio ove moje od kojih rentiram, ali mi rekli da odjebem, ima da platim, inače, zatezne kamate

E qme... Dan predvanredno stanje kao da je sekira udarila. Posla - 0. Zero. Niks.
Naplata?
Tako da ne da ne sluti na dobro, nego ne sluti ni na podnošljivo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:46 03.04.2020

Re: ne radi video

freehand

A danas mi glavna mušterija dala pedalu, to jest, zamolili da promenimo termine plaćanja sa 30 na 90 dana. Ja to isto molio ove moje od kojih rentiram, ali mi rekli da odjebem, ima da platim, inače, zatezne kamate

E qme... Dan predvanredno stanje kao da je sekira udarila. Posla - 0. Zero. Niks.
Naplata?
Tako da ne da ne sluti na dobro, nego ne sluti ni na podnošljivo.

Drš se, druže!

Za mene nema veze, ako do toga dođe, dakle obustave potražnje, a ide u tom pravcu, ja mogu da živim od skoro ničega, tipa studenCke plate (da, da, zamisli, i to smo imali), a ovo ostalo, kmečavce, mačke, kredit, će žena da servisira, kao Esencijalno Zaposleni. A umesto da blogujem, mogao bih i da zasučem rukave i pozabavim se akademskim nazovi radom, to jes da napišem neki rad, pod uslovom, da se još sećam kako se to radi. A ako se i ne sećam, onda ću da napišem neki stih. Jes, neće niko to da plati, kao ni N-rad, ali važno je učestvovati...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana