Budućnost| Društvo| Filozofija| Gost autor| Politika

The Day After Tomorrow

freehand RSS / 31.03.2020. u 16:44

Gost autor: Gospođa Klara  

Osvanuće i taj dan, jednog dana, kad se završe ovi dani. Ponavljanje iste reči u jednoj rečenici je u funkciji insistiranja na činjenici da vreme kao dimenzija dostupna našoj percepciji i dalje postoji, iako se nekako čudno zakrivilo, ušlo samo u sebe i pretvorilo u niz jedinica koje se ne nižu sukcesivno, već su se sabile u jednu tačku, jedan beskonačni dan tokom kojeg jedino imamo pravo na rutinu, kako u razmišljanju, tako i u... hm... aktivnostima.
Nego, da skratim uvod koji će da zaglavi ili u metafizici ili u kvantnoj fizici, i da postavim pitanje.

                "

 

 

Pošto mi mozak funkcioniše tako da je sklon da nalazi elemente Heraklita u pranju sudova, situacija karantina me je već provozala pistom od antike preko Delimoa do Šredingerove mačke, sa usputnim distopičnim, antropološkim i kataklizmičkim literarnim stanicama. Na jednoj od stanica sam zastala i morala da se vratim na početak, na sintagmu Zoon Politikon (telos, logos i ostali sastojci grčke salate), što je za posledicu imalo pitanje koje je tema ovog teksta: "Šta ćemo da preduzmemo kada se sve ovo završi?" Pitanje je istovremeno i banalno i životno važno, pa bih da ga postavim i ovde, jer u trenutku kad ne znamo šta ćemo sada, možemo bez ometanja da razmišljamo o tome šta ćemo sutra.

Da šaltujem na komunikabilni drajv - koje političke opcije imamo kad dođe taj dan posle sutra? Koga delegirati na gubitničku funkciju vađenja svih nas iz govana (jer njih, govana, neće biti do guše nego najverovatnije do temena, pa možda nećemo ni biti u stanju da vidimo bilo kakve opcije)? Država i životi su nam kidnapovani a ja nemam pojma kako će taj triler da se završi, koliko automobila će biti slupano, da li će biti neočekivanih smrti nekog od glavnih pozitivaca ili će zaginuti samo simpatični crnac/uspaničeni astmatičar/sarkastična bakica, da li će uleteti mornaričke foke i da li će kidnapovani preživeti...

I da li će Arhizlikovac Virus biti anihiliran ili će misteriozno nestati i otvoriti prostor za sledeći deo (filma)?

Tagovi



Komentari (741)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:05 31.03.2020

............

ja ću ovo ovde, negde moram, a ako smeta, Klaro, Fri, brišite.

Izgubio se čovek jbt!
Ovaj

Светски подвиг Ужичанина: Понео сам ракију за Путина, само још да допешачим до Москве

Javlja Lazanski, ambasador u Moskvi, da je Milovan stigao do Rusije, ali pojma nema gde je, javlja se na telefon ali ne može da objasni gde je:)
A i u Rusiji uvode zabranu kretanja.

Srki, jel ti ga žao? :)
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:47 03.04.2020

Re: ............

Javlja Lazanski, ambasador u Moskvi,


jel ga na kraju prihvatilo za ambasadora???

G.Cross G.Cross 19:28 31.03.2020

Dobro planiranje

Dobro planiranje je osnova svega.
Really?

Pričala meni jedna draga osoba kako u Mostaru kad se govorilo biće rata, oni nakupuju svega brašna, ulja, germe, kokoške u zamrzivaču, čokolade za decu i čak jedan prijatelj donese njenom mužu boks Šampanjca.

I kaže ona, kad smo bežali samo sam govorila, jebalo ih sve sam kupila kad Škutori provale u stan da naprave parti za useljenje.

Toliko za planiranje u turbulentnim vremenima.

O budućnosti se u turbulentnim vremenima može
govoriti samo u alternativama.

Dakle, totalni haos je jedna plauzibilna alternativa.

Ili diktatura neko vreme.

Ili socijalni korporativizam gde bi se naconalizovalo (što ne znači konfiskivalo, nego da država kupi po tržišnoj vrednosti što znači manje vise džabe) sve što vredi i posle
polako opet na tržište vrednosti.

Da li će se kreirati i neki pametniji pokret od Grete da proba da nešto zaista promeni?

Ko zna, ovo su alternative odnosno macke u kutiji a koja će da izađe, videće oni koji će biti tamo.

U svakom slučaju u turbulentnim vremenima najvažnija je fleksibilnost i otvorenost da postoje stvari koje ne kontrolišemo i kontrolišemo stvari koje možemo prihvatajući da pojma nemamo kako će da se završi.

Ovaj poslednji pasus su rekli pametniji od mene.

Edit: Gledam Startup na Prajmu. Svidza mi se.
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:29 31.03.2020

Ma lupam glavu

oko stvari na koje ne mogu da utičem ja lično, ali uticaćemo kolektivno na ovaj ili onaj način, voljno ili nehotice, kao što smo i do sad. Pošto ne verujem u 5. oktobar - ne mogu da verujem ni u 6. To su samo neki prošli dani i datumi, koji nemaju ni manje ni više kosmičke važnosti nego bilo koji drugi. (A svaki je kosmički neprocenjiv, u svakom danu se stvori i umre n mikrokosmosa.)

Što se tiče teme, ona je u formi pitanja s razlogom. Mislim, nemamo pojma kuda i zašto i kako se sve zaputilo, a kamoli kakav će biti ishod, ali kad se sve završi, mislim na pandemiju i haos oko nje, kad se sve prebroji, složi, arhivira i stiša, mi ćemo morati da nastavimo da živimo. I da biramo na koji način. Mi smo kao društvo devastirani u svakom smislu i pitanje je šta će ostati za spašavanje iz ruševina. Šta se nudi i koje su opcije, šta nije kompromitovano i neupotrebljivo, ko će da rije po tim ruševinama? Nekako ne mogu da prihvatim mogućnost da ćemo da se vratimo da trčimo u istom burencetu. Ova vlast se razgolitila u potpunosti i sumnjam da će postupanje u ovoj situaciji tako lako da se zaboravi. Ali to opet ne daje odgovor na pitanje: šta i KO posle?

rodni rodni 19:43 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Neće se dogoditi ništa 'kapitalno' novo, ništa do sada neviđeno.
Politikom će se baviti isti koji su se bavili i do sada.
Preletači (ala Dinkić, Krstić i slični 'sklopovi') će se prestrojiti kako bude situacija zahtevala.
Ja, čak, ponekada pomislim da nije bitan (toliko) taj prvi ešalon političara, nego, baš ovi 'nezavisni' intelektualci duboko zavisni od para u svom džepu koji feed-uju taj prvi ešalon.
Oni su mi najveće ljige.
Ne znam - i ne smem ništa da nagađam.
Kada bih se ja išta pitao - ja bih godinu dana organizovao uklanjanje đubreta i govana.
Potom sve ostalo.
Jer - ne može se u okruženju đubreta i govana raditi išta kreativno i korisno.
mariopan mariopan 20:18 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Kada bih se ja išta pitao - ja bih godinu dana organizovao uklanjanje đubreta i govana.
Potom sve ostalo.


Bojim se da nemamo dovoljno veliko mesto za odlaganje tog otpada, moraće da se samorazgradi da ne zagađuje okolinu.
zemljanin zemljanin 20:34 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

evo da ponovim svoje vidjenje ... svet ce da ode desno ... mozda ne radikalno ali definitivno desno ... demokrate, kakvi su danas (bilo gde), nece opstati, sem u kuloarima ... i barem deceniju ce to biti tako nekako ... novi model tek treba da izraste iz dogadjaja koje ce tek da dodju ...

to vama znaci AV i SNS garant jos dva mandata a posle ne znam ...
cassiopeia cassiopeia 20:47 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

to vama znaci AV i SNS garant jos dva mandata a posle ne znam ...





Ja danima smišljam gde se i kako preseliti kad ovo prođe. Da poživim u relativno normalnom društvu, umesto ovom nenormalnom.

Jedina mi briga šta sa mamom.

freehand freehand 20:54 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Ja danima smišljam gde se i kako preseliti kad ovo prođe. Da poživim u relativno normalnom društvu, umesto ovom nenormalnom.

Bogami, ukupno gledano biće veliko pitanje gde je i šta je to "normalno društvo". Svo ludilo koje je krenulo od onog 11.09. - a čini mi se bez dileme da je to međaš - a uz migrantski talas i ovo sad čudo preti da potpuno razvali sve kulise i sve što je ovaj svet bio do juče.
ne pomišljam da izlažem nekakve vizije jer se bukvalno bojim (ne panično, ne tresem se i nemam košmare) da razmišljam o tome šta dolazi.

Aopet, možda ovo bude nekakav purgatorijum, nožda se prenemo (mi kao civilizacija), možda se zaustave pogibeljni procesi u odnosu na društvo i prirodu.
A kao da će i penzioni fondovi malo da uzmu vazduha.
mariopan mariopan 20:59 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

to vama znaci AV i SNS garant jos dva mandata a posle ne znam ...

Ćut bre tamo jezik pregriz'o.
zemljanin zemljanin 21:26 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

pa sledi tihi rat zapada i Kine ... na svim poljima ... Kina je izdominirala tokom ovih problema, EU kljakava, USA se bavi sobom ... 'posle' ovog nema vise sredine, ili si za ove ili za one ... a to ce izbaciti desnicu ... najverovatnija zrtva ce biti EU u nekoj meri ... ostaje nada da ce razum, nakon nekog vremena, prevladati oruzanu opciju pa ce novo deljenje karata da bude stvar koncenzusa ... i naravno Kina nije sama, Rusija je tu da podrzi kad joj to bude u interesu ...

izmdju ostalog zato kazem desno u narednom periodu ... a koliko uspevam da pratim info iz Srbije, AV je neprikonoveni dobitnik i ove krize a i pre nje, tako da, realno, nema nikakvu konkurenciju, barem za sledeci mandat SNSa ...
kick68 kick68 21:37 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Mislim, nemamo pojma kuda i zašto i kako se sve zaputilo, a kamoli kakav će biti ishod, ali kad se sve završi, mislim na pandemiju i haos oko nje, kad se sve prebroji, složi, arhivira i stiša, mi ćemo morati da nastavimo da živimo.


Ja se sve nesto bojim da se to tamo kod vas (nas) nece brzo zavrsiti. Zamisljam kako vas sve drze u zatvorene u nekom podzemlju/potpalublju i lazu vas da korona jos traje (narednih pedeset godina:).

U svom tom teroru i totalitarizmu kojim odise svaka konferencija za stampu i obracanje narodu, jasno je da sa jedne strane vrh drzave siri strah i paniku, a sa druge krije prave informacije o broju zarazenih.

Brinu me te sulude zabrane kretanja. Mislim da sad oni opipavaju dokle mogu da idu i da uspostavljaju neke nove norme i prag tolerancije. Brinu me takodje ta sudjenja po kratkom postupku i trpanja ljudi u zatvore putem prekog suda. Cak i ako covek ne prekrsi zabranu kretanja, bojim se da to nece moci da dokaze na njihovim sudovima, nije njima tesko da nabave dva svedoka ako treba. Ovo njihovo vanredno stanje moze da postane novo sredstvo obracuna sa otporom rezimu.

Ne preti nama spanski i italijanski scenario, preti nam najcrnji scenario. No ja sam sklona mracnim mislima, pa eto...
angie01 angie01 22:01 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Brinu me te sulude zabrane kretanja.


dobila sam nekoliko poruka od krajnje ozbiljnih i ok ljudi, da ce od sutra u ponoc stupiti na snagu zabrana kretanja 24/7,...odakle im ta poruka, koja izgleda cirkulise naokolo i da li je tacna- pojma nemam, al deluje spooky.
freehand freehand 22:06 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

angie01
Brinu me te sulude zabrane kretanja.


dobila sam nekoliko poruka od krajnje ozbiljnih i ok ljudi, da ce od sutra u ponoc stupiti na snagu zabrana kretanja 24/7,...odakle im ta poruka, koja izgleda cirkulise naokolo i da li je tacna- pojma nemam, al deluje spooky.

Takvu informaciju i ja imam, ali pazi ovo: jel čuo neko za tajno uvođenje cenzure? Jel zabeleženo nekad u istoriji ovako nešto?

Odluka Vlade o stavljanju pod kontrolu informisanja o pandemiji
Vlada Srbije usvojila je 28. marta zaključak o informisanju u vreme pandemije novog korona virusa, kojim se obaveštavanje javnosti centralizuje, a svima koji objave informacije koje se odnose na lečenje ove bolesti, a koje su saopštila “neovlašćena lica” preti sankcijama koje važe za period vanrednog stanja.[/quote

KLIK
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:13 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

dobila sam nekoliko poruka od krajnje ozbiljnih i ok ljudi, da ce od sutra u ponoc stupiti na snagu zabrana kretanja 24/7,


:)

mora da su mnogo ozbiljni

Ukoliko dođe do ovakve mere građani će biti upoznati najmanje 48 časova unapred - kažu u Vladi Srbije.

endži jbt, pa prestani više, ovo ti je stota po redu "proverena" informacija
Gospodja Klara Gospodja Klara 22:22 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

zemljanin
pa sledi tihi rat zapada i Kine ... na svim poljima ... Kina je izdominirala tokom ovih problema, EU kljakava, USA se bavi sobom ... 'posle' ovog nema vise sredine, ili si za ove ili za one ... a to ce izbaciti desnicu ... najverovatnija zrtva ce biti EU u nekoj meri ... ostaje nada da ce razum, nakon nekog vremena, prevladati oruzanu opciju pa ce novo deljenje karata da bude stvar koncenzusa ... i naravno Kina nije sama, Rusija je tu da podrzi kad joj to bude u interesu ...

izmdju ostalog zato kazem desno u narednom periodu ... a koliko uspevam da pratim info iz Srbije, AV je neprikonoveni dobitnik i ove krize a i pre nje, tako da, realno, nema nikakvu konkurenciju, barem za sledeci mandat SNSa ...


I moj racionalni diskurs je tu negde, mada se lomim oko SNS-a. Ako Kina izdominira globalno, verovatno bi joj Vučić bio odličan korisni idiot, ali ovo što kick pomenu - ispipavanje dokle može da ide, pa, nije isključeno da se zajebe u proceni... Nekako mi se čini da on ne prima nikakve političke savete, tj. da njegov histerični nastup nije gluma već proizvod opasne deluzije ego manijaka, a ne bi bio prvi takav u istoriji kog je odneo neki cunami.

Zemljanine, da li misliš da je ovo osvit nekakve, hm, ideološke unipolarnosti ili/i geopolitičke? Nekako mi ovo drugo izgleda nemoguće, ali opet, nemam blagu predstavu o tome koji su stvarni centri globalne moći i gde oni stoluju i kakvi su im ciljevi. Mislim, ok, priroda servira neki virus, zajeban ali ne i apokaliptično fatalan i izbije haos. A dinamika gotovo svuda ista, pritom ne mislim na epidemiju već na reakcije vlasti i sistema... Mada, možda je samo u pitanju savršen tajming da se sruši prva domina.
G.Cross G.Cross 22:22 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Odluka Vlade o stavljanju pod kontrolu informisanja o pandemiji
Vlada Srbije usvojila je 28. marta zaključak o informisanju u vreme pandemije novog korona virusa, kojim se obaveštavanje javnosti centralizuje, a svima koji objave informacije koje se odnose na lečenje ove bolesti, a koje su saopštila “neovlašćena lica” preti sankcijama koje važe za period vanrednog stanja.[/quote


Pa onda je ovaj blog doomed.
Ima li iko ovlascen ovde?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Pa onda je ovaj blog doomed.
Ima li iko ovlascen ovde?


Pa i ako ga zatvore biće zbog ovih sa ozbiljnim i ok prijateljima.

Ej, stigne ti neki sms i ti se primiš ko mlad majmun da si dobio neku ekstraekskluzivnu informaciju, pa još potrčiš da je deliš nebili oduševio sagovornike svojom ekskluzivnošću.
angie01 angie01 22:32 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Ukoliko dođe do ovakve mere građani će biti upoznati najmanje 48 časova unapred - kažu u Vladi Srbije.


videla sam to- i ogradila se od te poruke, dala sam samo primer sta se seruje po gradu,..sad da l ce biti sutra, ili za 5 dana, nije bitno, vise je zastrasujuca sama mera,...pri tome, pijace je zatvorio od danas do sutra.


Gospodja Klara Gospodja Klara 22:32 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

https://www.srbijadanas.com/vesti/drustvo/hitna-informacija-iz-vlade-policijski-cas-se-najavljuje-48-sati-ranije-nece-biti-od-srede-2020-03-31

Ovo je dezinformacija! Ne uvodi se od sutra u ponoć, gluposti (saćemo da apsimo dezinformatora), nego ćemo da uvedemo 48 sati posle najave... Dnevna doza mojtemotaokoplota.

Francuzi već imaju zabranu, kao i najavu izlaska preko nekog specijalizovanog portala.
Ali nemaju Vučića, koliko god da se ni oni nisu usrećili.
freehand freehand 22:33 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Nekako mi se čini da on ne prima nikakve političke savete, tj. da njegov histerični nastup nije gluma već proizvod opasne deluzije ego manijaka, a ne bi bio prvi takav u istoriji kog je odneo neki cunami.

Vučić je kvazi. Kvazi sve i u svemu što radi. Kvazihuligan, iskompleksirani malograđanin - zamal ne rekoh opet Juraja Hip al džaba kad se Dikensa malo ko laćao - koji se muljanjem, podilaženjem, populizmom i svakom drugom potrebnom metodom i tehnikom dokopao moći.
Ali on ništa zaista ne zna. On nema plan, nesposoban je da osmisli ikakvu strategiju. Nosa ga od danas do sutra, uz očigledne psihološke i psihičke probleme. Na sve to praveći kult sopstvene ličnosti izgleda da se navukao na sopstveno pozvanje i ulogu, a jedino čime zaista barata jesu rejtinzi i izborni marifetluci.
I odsustvo bilo kakvog, apsolutno bilo kakvog morala daje mu prednost. Nemoguće je normalnom čoveku razgovarati i raspravljati sa barabom koja slaže ne trepnuvši, bez obzira na temu, sagovornika, auditorijum.

Odužio sam, a hteo da kažem sledeće: moja je procena da ovo ne može dugo da traje. Godinu, možda dve, ako ispliva iz ovog grotla u koje upravo upadamo. A daleko je Kina. Mnogo smo mi stešnjeni "Zapadom" i za presudan ruski uticaj, kamoli kineski.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:34 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

i ogradila se od te poruke,


Onim da su u pitanju ozbiljni i ok ljudi?
sad da l ce biti sutra, ili za 5 dana, nije bitno,


Ne, nije.
Da vlada nije demantovala, Vučićeva vlada, da, šta misliš, kako bi sutra izgledali gradovi?
angie01 angie01 22:39 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Pa i ako ga zatvore biće zbog ovih sa ozbiljnim i ok prijateljima.


e huci, ajd oladi vise sa mnom, nakacio si se ko krpelj.

koga da odusevljavam takvim porukama, sta je tebi pobogu.
angie01 angie01 22:40 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Vučićeva vlada,


eno, objasnio ti free,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

angie01
Pa i ako ga zatvore biće zbog ovih sa ozbiljnim i ok prijateljima.


e huci, ajd oladi vise sa mnom, nakacio si se ko krpelj.

koga da odusevljavam takvim porukama, sta je tebi pobogu.


Ti si Endži ta koja pokušava da oduševi.
Sećaš se onoga, e, sedite, imam nešto mnogo važno da vam kažem, ima u Šapcu korone, rekli mo ok ljudi, moji prijatelji.
I?
I tako još dvetsa puta.

Endži zvana informacija.

Savladaj bre tu svoju tračersku prirodu, o ozbiljnim stvarima se ovde radi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

angie01
Vučićeva vlada,


eno, objasnio ti free,...


Vidim i on je dobio istu informaciju.
Imate zajedničke ok prijatelje, izgelda.
niccolo niccolo 22:45 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Jel zabeleženo nekad u istoriji ovako nešto?

Идиотлук такве врсте не верујем да јесте. Писао сам Стефану код Кросса зашто ми сама идеја да инфо иде из једног центра није по себи спорна, али се у међувремену тај закључак појавио у СГ и прилично сам сигуран да је веома опасна намера иза њега - постоји у њему следећа одредба:

5) Обавештења о предузетим здравственим мерама и другим информацијама које се односе на лечење болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2, дата јавности од стране неовлашћених лица не могу се сматрати тачним и провереним, уз могућност примене прописа који се односе на одговорност и правне последице за ширење дезинформација у периоду ванредног стања.

Оно на шта иду из Владе јесте паковање вероватно медицинском особљу и новинарима кривичног дела:
Изазивање панике и нереда

Члан 343.

(1) Ко изношењем или проношењем лажних вести или тврђења изазове панику, или теже нарушавање јавног реда или мира или осујети или значајније омете спровођење одлука и мера државних органа или организација које врше јавна овлашћења,

казниће се затвором од три месеца до три године и новчаном казном.

(2) Ако је дело из става 1. овог члана учињено путем средстава јавног информисања или сличних средстава или на јавном скупу,

учинилац ће се казнити затвором од шест месеци до пет година.

Мислим, да се разумемо, не може нешто што иначе не би било кривично дело да постане кривично дело доношењем закључка Владе, и надам се да су тамо свесни тога тј. да доношење овог закључка није показатељ да у Влади седе само идиоти са мање од три грама мозга. Тако да је једино логично да су то донели да би ишли на застрашивање.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:53 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Писао сам Стефану код Кросса зашто ми сама идеја да инфо иде из једног центра није по себи спорна, али


I nije, ali to ali je i ono gde je mene zasvrbelo. Ozbiljan šit.
nsarski nsarski 22:54 31.03.2020

Šta bi bilo čuda da se dese..

Ако је дело из става 1. овог члана учињено путем средстава јавног информисања или сличних средстава или на јавном скупу,

учинилац ће се казнити затвором од шест месеци до пет година.


Da li ovo znači da bi raznosači lažnih vesti i propagatori tračeva na ovom blogu mogli da završe u ćorki?! Juhuu, to bi bilo nešto.

Bio ja danas da se šišam, a moj frizer mi kaže da se taj 24-satni policijski čas uvodi noćas. Saznao iz pouzdanih, vojnih izvora, kaže. Ako on završi u buvari, ko će da me šiša, jebote?

niccolo niccolo 22:55 31.03.2020

Re: Šta bi bilo čuda da se dese..

Ako on završi u buvari, ko će da me šiša, jebote?

Imam ja onaj trimer, mogu ti pozajmim ako hoćeš. Nađemo se kod Kalenića?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu


Nic, da li si ti svestan svoje odgovornosti? :)

Milsim, mogu ja o pravu da luetam šta mi padne na pamet, niko normalan neće moja lupetanja uzimati za ozbiljno, ali ti se, bogami, moraš pričuvati :)
Ovo moraš da naglasiš, i da podebljaš čak

сама идеја да инфо иде из једног центра није по себи спорна,


stefan.hauzer stefan.hauzer 22:59 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

у Влади седе само идиоти са мање од три грама мозга



inače ne bi ni bili članovi ove Vlade. :)
freehand freehand 22:59 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

stefan.hauzer
Писао сам Стефану код Кросса зашто ми сама идеја да инфо иде из једног центра није по себи спорна, али


I nije, ali to ali je i ono gde je mene zasvrbelo. Ozbiljan šit.

Tako je. Oni za šrenje lažnih vesti i panike i ovako imaju na raspolaganju dovoljno sredstava. Neobjavljivanje odluke je posebno pitanje koje traži objašnjenje.
Ali dragi moji - ako već 2012. nismo znali koga dovodimo, videli smo smetove i poplave, onesvešćivanja u studiju i atentate u Srebrenici. Otukd nada da bi u ovom sranju išta moglo biti bolje? Jel brojao neko koliko je Brnabićka na onoj sramotnoj konferenciji za novinare puta pomenula Vučića?
Održavanje rejtinga prioritet, a ostalo - odradiće sistem.

<No pričamo o dnevnim stvarima na blogu ukome nam je domaćica tako lepo postavila igrališteza lutanja po budućnosti države i planete, da se nasmatramo do mile volje.
niccolo niccolo 23:01 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Nic, da li si ti svestan svoje odgovornosti? :)

Naravno, postoji i alternativna verzija, što bi se reklo teorija zavere. Kako to da se baš danas objavi zaključak donet još 28.3 (tog datuma je bilo objavljeno čak 3 Službena glasnika) koji pominje neproverene informacije, te da baš danas počnu ove i one sms poruke, koje imaju sadržinu koja bi baš mogla da padne pod ovo što piše u toj tačci 5? Prevelika koincidencija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Prevelika koincidencija?


Prevelika.
Da je nešto iza svega toga, ozbiljna je sumnja.
Nekome, moguće, spremaju svilen gajtan.

Sve je moguće, i opoziciji, i nekom pojedincu, i ko zna šta, ko zna kome šta mogu da natovare.
Đilas nek se pričuva :)
angie01 angie01 23:04 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Ti si Endži ta koja pokušava da oduševi.


da odusevim cime? to su tvoje interpretacije.

lepo sam objasnila, ali tebe to ne interesije, ides kao kuce za mnom i zlurado objasnjavas sta su moje namere i kakav sam ja.

predsedink drzave, koji u ovakvoj situaciji vice na svoje gradjane, preti im, osudjuje ih, govori, moram da smislim nesto gore od sajama i slicne stvari- pri tome, desetak dana pre toga organizuje javno ismevanje pandemije i nudjenje sopinga, ne donosi adekvatne mere na vreme, nedeljama pusta putnike iz zarazenih podrucja da slobodno svrackaju bez bilo kakvih mera opreza, a poslednjih par dana ih razvozi kojekud bez da ih o bilo cemu informise, pa kada se oni pobune, on salje vojnu policiju na njih, daje kontradiktorne izjave u obliku monodrame, preko noci donosi nerazumljive odluke i slicno, danima preti tim potpunim zatvaranjem,...pa gde je tu prostor da mu se veruje?!


Endži zvana informacija.

Savladaj bre tu svoju tračersku prirodu, o ozbiljnim stvarima se ovde radi.



to upravo ti radis, ono prevodis moje komentare kako bi ti zelo da jeste- tracaris.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:08 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

računaj da ovaj komentar nisam napisao, da je tvoj poslednji (ovaj sam napsiao samo da bih te "otpoštovao" (vidiš da i tebi drage izraze koristim))

A ako hoćeš da bude tvoj baš baš poslednji, ti napiši još jedan.
niccolo niccolo 23:10 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Nekome, moguće, spremaju svilen gajtan.

Ja bih u toj varijanti išao na prozaičniji razlog - verovatno je krenuo rejting da pada pa valja izmisliti frku da se opet mobilišu idioti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Ajd neka još neko pomene pad rejtinga jbt:)
Ja imam takav, ničim izazvan, osećaj, a ovde čitam o dva madata još.

Ako je to, to je još i dobra vest, možda mogu kratkotrajno da mobilišu na te dosetke, ali teško takvim smicalicama da zaustave trend.
zilikaka zilikaka 23:19 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Ali on ništa zaista ne zna. On nema plan, nesposoban je da osmisli ikakvu strategiju. Nosa ga od danas do sutra, uz očigledne psihološke i psihičke probleme

hteo da kažem sledeće: moja je procena da ovo ne može dugo da traje. Godinu, možda dve, ako ispliva iz ovog grotla ukoje upravo upadamo.

Ja samo da se složim.
Jedino, mislim da je i on svestan. Ne znam da li ste zapazili njegovu opasku da se respiratori i oprema kupuju po svetu noseći keš u koferima.
Nešto mi se javlja da će oni pod tom zavesom početi da iznose sve što mogu.

omega68 omega68 23:47 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Mi smo kao društvo

Србско или француско?
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:59 31.03.2020

Re: Ma lupam glavu

Оно на шта иду из Владе јесте паковање вероватно медицинском особљу и новинарима кривичног дела:
Изазивање панике и нереда


Malopre to kažem sestri (ok, bez ove pornografije sa članovima zakona:).
omega68 omega68 00:04 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

freehand
Nekako mi se čini da on ne prima nikakve političke savete, tj. da njegov histerični nastup nije gluma već proizvod opasne deluzije ego manijaka, a ne bi bio prvi takav u istoriji kog je odneo neki cunami.

Vučić je kvazi. Kvazi sve i u svemu što radi. Kvazihuligan, iskompleksirani malograđanin - zamal ne rekoh opet Juraja Hip al džaba kad se Dikensa malo ko laćao - koji se muljanjem, podilaženjem, populizmom i svakom drugom potrebnommetodom i tehnikom dokopao moći.
Ali on ništa zaista ne zna. On nema plan, nesposoban je da osmisli ikakvu strategiju. Nosa ga od danas do sutra, uz očigledne psihološke i psihičke probleme. Na sve topraveći kult sopstvene ličnosti izgleda da se navukao na sopstveno pozvanje i ulogu, ajedino čime zaista barata jesu rejtinzi i izborni marifetluci.
I odsustvo bilo kakvog, apsolutno bilo kakvog morala daje mu prednost. Nemoguće je normalnomčoveku razgovarati i raspravljat sa barabom koja slaže ne trepnuvši, bez obzira na temu, sagovornika, auditorijum.

Odužio sam, a hteo da kažem sledeće: moja je procena da ovo ne može dugo da traje. Godinu, možda dve, ako ispliva iz ovog grotla ukoje upravo upadamo. Adaleko je Kina. Mnogo smomi stešnjeni "Zapadom" i za presudan ruski uticaj, kamoli kineski.

Удари по неки пут РАЗМАК између речи.Тешко те читати
freehand freehand 00:08 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Удари по неки пут РАЗМАК између речи.Тешко те читати

Ima razmaka koliko hoćeš, sem tamo gde me razmaknica na tastaturi ne posluša - a sjebo sam je vadeći hranu iz nje.
Pa ti sad oprosti na toj maloj smetnji koja ti remeti pažnju.
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:41 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Србско или француско?


Kaže se francuzko.
zemljanin zemljanin 01:18 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Gospodja Klara

nisam ni ja neki stucnjak za medjunarodne odnose tako da je sve ovo samo osvrt na to kako vidim svet posle pandemije ...

mnoge drzave su shvatile svoju zavisnost od nekoga ... mnoge kompanije bez obzira gde su, imale su problem sa repromaterijalom jer sve dolazi iz Kine ... pa dzaba sto je jeftino kad moze da se desi da nema ... i mislim da ce biti te neke korporacijske orijentacije na domace, barem u meri da im se ne dogdi ovaj scenario ... i tu pre svega mislim na USA ... uz Trampa to vrlo lako moze da zazivi ... a to ce definitvno da utice na americku ekonomiju ... mada smatram da ce taj obrazac 'sam sebi dovoljan' zaziveti i na drugim mestima ... to otvara vrata deglobalizaciji i nacionalnim zajednicama ili desnim orijentacijama ... jer su ljudi shvatili da pored uvoza robe i usluga, mogu da uvezu i virus ... a nismo ni naceli pitanje migranata koji cekaju ...

a uz ek. rivalstvo Kina-USA, to ce otvoriti i druga polja konfrotacije ... Kini zato treba 'put svile', treba joj EU ili barem evropsko trziste ... i bilo kupovinom kompanija, bilo uslugama i dobrim rejtingom - verovatno ce ga dobiti ... USA sama sebe hebe u Evropi i verovatno ce tako nastaviti ... i tu pocinje da se drma 'kavez' ... sigurno da USA nece tek tako da prepusti svoje interese jer jeste vojno najjaca ... ali ce stezanjem saveznika upravo da cini uslugu Kini ... i u nekom momentu to ce otici na direktno suprostavljanje ... tu se nadam da ce ipak, pre svega USA, razumeti da to nije resenje i da ce ipak zaziveti neki partnerski odnos ... sto je dobra stvar, nisam bas nesto ubedjen da ce svi to doziveti, ali recimo ...

a dotad ce kompletna levica morati da se konsoliduje i da teoriju o blabla, zamene nekom konkretnom i prakticnom vizijom ... jer sve ovo je tezak poraz te struje a velika pobeda desnog, nacionalnog i autoratitativnog ...

tako da ne vidim mogucnost za neku globalnu unifikaciju, ni po kom osnovu, neko duze vreme ...

PS. a uz sve to imamo i ovaj 'naftni rat' i pokusaj USA da monoploizuje vakcinu iza ledja EU pa ponasanje clanica EU prema Italiji, ranije prema Grckoj, Orbana, Poljsku i da ne nabrajam ... to ce tek da se vrti ...

i zamislimo vrlo realni scenario kao posledicu globalnog otopljavanja ... tropske bolesti ce se useliti u Evropu, ono sto je bilo pod ledom i snegom ce otopiti ... savrseno mesto za, prvo tranziciju zivotinja (komaraca, raznih buba itd) koje su nosioci nekih bolesti, (virusi, bakterije, paraziti itd.) a zatim i mutiranje tih organizama u procesu adaptacije na nove uslove ... sto moze biti nova pandemija a i ne mora ... ali ce reakcija na bilo kakvu situaciju biti izolacija svih od svakoga ... to je direktna posledica ove krize ... uz malo srece, nadam se barem par godina do toga ...
nsarski nsarski 04:25 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Prevelika koincidencija?


U filmu The Councelor ima odličan dijalog




Westray : Well, I'm perfectly willing to believe you had nothing to do with this but I'm not the party you have to convince.

Counselor : Convince of what, for Christ sake?

Westray : That this is some sort of coincidence. Because they don't really believe in coincidences. They've heard of them. They've just never seen one.

niccolo niccolo 07:53 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

ok, bez ove pornografije sa članovima zakona

Ma muškarci su svinje
gedza.73 gedza.73 08:15 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

hoochie coochie man
Đilas nek se pričuva

Đilas Venogel? Eno ga na Србин.инфо prodaje preparat kojim je baba spasla unuka, pa ga i oženila, a koji leči sveeeeeee.

cassiopeia cassiopeia 09:23 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

free
ne pomišljam da izlažem nekakve vizije jer se bukvalno bojim (ne panično, ne tresem se i nemam košmare) da razmišljam o tome šta dolazi.


Mene, bre, plaši i šta ću u maju, a ne nešto dalje.

Sad mi je strategija fokus na 7-10 dana. Tako i izlazim u nabavku. I da ne nestane u kraju lekova za mamu, da ne moram da plaćam taxi do udaljenih delova grada, ako bi negde izbunarila koju kutiju.

Jebo sistem koji sad ne daje mogućnost hroničnim bolesnicima da podignu lekove za dva-tri meseca unapred.

Ja se iskreno nadam da će ova situacija sa koronom biti baš to čistilište i da ćemo se osvestiti.
predatortz predatortz 09:26 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Ja se iskreno nadam da će ova situacija sa koronom biti baš to čistilište i da ćemo se osvestiti.


Ja sam ubeđen u to da ni iz ove situacije, kao što nismo ni iz niza prethodnih, nećemo izvući nikakve pouke. Ne mislim kao pojedinci, ali kao nacija, siguran sam,nećemo.

I ne samo mi.

Pučina je stoka jedna grdna...
alselone alselone 09:27 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Ja sam ubeđen u toda ni iz ove situacije, kao što nismo ni iz niza prethodnih, nećemo izvući nikakve pouke. Ne mislim kao pojedinci, ali kao nacija, siguran sam,nećemo.

docsumann docsumann 09:33 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Pučina je stoka jedna grdna...


grdna plava stoka spava
prohladni pada mrak...



cassiopeia cassiopeia 09:35 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

alselone



predator


Majku mu, zar nije sad vreme da pružite podršku, a ne ovako.

Dečki, nemo' me razočaravate!
freehand freehand 09:39 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Pučina je stoka jedna grdna...

Eto ti sad, pišanje po srpskom narodu?!


Mislim, ovo bi bar trojica vrisnula da je komentar napisao, šta ja znam... Neko drugi. :)
vcucko vcucko 09:42 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

freehand
Pučina je stoka jedna grdna...

Eto ti sad, pišanje po srpskom narodu?!


Mislim, ovo bi bar trojica vrisnula da je komentar napisao, šta ja znam... Neko drugi. :)

A tek da je časni vladika napisao
gedza.73 gedza.73 09:52 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

vcucko
A tek da je časni vladika napisao

Čije su to reči u Gorskom vijencu?
ne ko ih čita nego iz čijeg ih pisma čita (verujem da bi neko sa NJegoševim stavovima na blogu gadno nagrabusio a da bi većina stala u zaštitu osobe koja ih je napisala)
mis'im ja sam Srbijanac pa me ne pogađa ali mašite kontekst.
edit
Vladika čita iz vezirovog pisma reči kojim ih vezir vređa.
Selim vezir
da podstrižem što je predugačko,
da odlijem đe je prepunano;
da pregledam u mladeži zube
da se ruža u trn ne izgubi,
da ne gine biser u bunište;
i da raji uzdu popritegnem,
e je raja ka ostala marva

...
Pučina je stoka jedna grdna

Knez Janko
niko krupno ka Turčin ne laže!

Vladika Danilo (otpišuje):
Od vladike i svijeh glavarah
Selim-paši otpozdrav na pismo.
...
Ja se sjećam što si reći htio
...
Spuštavah se ja na vaše uže,
umalo se uže ne pretrže;
otada smo viši prijatelji,
u glavu mi pamet ućeraste

Ridžal Osman
Kakav fišek na poklon veziru,
samovoljni kavurski hajduče!

Vuk Mićunović
Da nijesi u kuću došao,
znao bih ti odgovorit divno


skoro pa kao blogovska 'rovovska' diskusija.
alselone alselone 09:55 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu


Majku mu, zar nije sad vreme da pružite podršku, a ne ovako.


Pesimista je optimista sa iskustvom.
predatortz predatortz 10:06 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Pesimista je optimista sa iskustvom.


Pesimista je obrazovani optimista, govorilo se nekad.
milisav68 milisav68 10:07 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

docsumann
Pučina je stoka jedna grdna...


grdna plava stoka spava
prohladni pada mrak...





docsumann docsumann 10:28 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Čije su to reči u Gorskom vijencu?


sličnio se i riječi Čovjek, kako to gordo zvuči pripisuju Maksimu Gorkom, lično, a ustvari njih u njegovoj drami Na Dnu izgovara jedan cinik.



Čovjek, kako to gorko zvuči


Maksim Gordi


gedza.73 gedza.73 10:34 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

docsumann
sličnio se i riječi Čovjek, kako to gordo zvuči pripisuju Maksimu Gorkom, lično, a ustvari njih u njegovoj drami Na Dnu izgovara jedan cinik.

nema neke veze ali se zgodno naslonilo 'mrzitelji' i 'branitelji'
Pet bošnjačkih udruženja i asocijacija iz dijaspore (Slovenija, BiH, Amerike i Kanade), uputili su apel bošnjačkim institucijama i vladama bivših jugoslovenskih republika, da iz školske lektire izbace Njegošev „Gorski vijenac“ i „Peščanik“ Danila Kiša, jer se „radi o nacionalističkim delima prema islamu i muslimanima“.
Danas

Ocenjuju da su ta dva dela godinama bila „naučno-književna osnova za konstruisanje nacionalističkih i drugih anticivilizacijskih i dehumanizirajućih odnosa, posebno prema islamu i muslimanima“.


memorandum SANU plus Njegoševa i Kišova nacionalistička antimuslimanska retorika plus Garašanin.

Spisak otvoren za dopunjavanje.
cassiopeia cassiopeia 10:37 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

predatortz
Pesimista je optimista sa iskustvom.


Pesimista je obrazovani optimista, govorilo se nekad.


Hajd' sad nešto praktično

Ovo što EPS moli da se očitaju brojila...šta da očitam, kad mi malopre reče komšija da je brojilo novo i da se nigde ne vide brojevi. Nisam silazila da gledam, je li moguće da je to brojilo na daljinsko očitavanje?

Kaže mama da su joj letos menjali brojilo.
alselone alselone 10:38 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Ovo što EPS moli da se očitaju brojila...šta da očitam, kad mi malopre reče komšija da je brojilo novo i da se nigde ne vide brojevi. Nisam silazila da gledam, je li moguće da je to brojilo na daljinsko očitavanje?


Moguće. Ja ih do sada nisam video pa da znam da li se brojevi vide ili ne. Mada bih očekivao da se vide, makar za ličnu evidenciju.
predatortz predatortz 10:40 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Ovo što EPS moli da se očitaju brojila...šta da očitam, kad mi malopre reče komšija da je brojilo novo i da se nigde ne vide brojevi. Nisam silazila da gledam, je li moguće da je to brojilo na daljinsko očitavanje?

Kaže mama da su joj letos menjali brojilo.


To bi trebalo da znaju kolege banderaši. Ja se bavim finim poslovima.

predatortz predatortz 10:43 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

alselone
Ovo što EPS moli da se očitaju brojila...šta da očitam, kad mi malopre reče komšija da je brojilo novo i da se nigde ne vide brojevi. Nisam silazila da gledam, je li moguće da je to brojilo na daljinsko očitavanje?


Moguće. Ja ih do sada nisam video pa da znam da li se brojevi vide ili ne. Mada bih očekivao da se vide, makar za ličnu evidenciju.



Kod mene se vide. Kao i ti, verujem da bi trebalo da se vide tarife, kontrole radi.
cassiopeia cassiopeia 10:45 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

alselone
Ovo što EPS moli da se očitaju brojila...šta da očitam, kad mi malopre reče komšija da je brojilo novo i da se nigde ne vide brojevi. Nisam silazila da gledam, je li moguće da je to brojilo na daljinsko očitavanje?


Moguće. Ja ih do sada nisam video pa da znam da li se brojevi vide ili ne. Mada bih očekivao da se vide, makar za ličnu evidenciju.


Kaže komšija gledao i nema brojeva.
milisav68 milisav68 10:49 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Kaže komšija gledao i nema brojeva.

Ma mora da ima - digitalni displej.

Možda on slabo vidi ili se ne poklapaju "rupe" na vratima ormara.
gedza.73 gedza.73 10:51 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

predatortz
alselone
Ovo što EPS moli da se očitaju brojila...šta da očitam, kad mi malopre reče komšija da je brojilo novo i da se nigde ne vide brojevi. Nisam silazila da gledam, je li moguće da je to brojilo na daljinsko očitavanje?


Moguće. Ja ih do sada nisam video pa da znam da li se brojevi vide ili ne. Mada bih očekivao da se vide, makar za ličnu evidenciju.



Kod mene se vide. Kao i ti, verujem da bi trebalo da se vide tarife, kontrole radi.

Ma naravno da se vide. Sa čim ih očitavaju radnici EPS-a? IC naočarima?
Čak i daljinska brojila imaju ekran na kojima se vidi potrošnja a čisto sumnjam da su ta sa daljinskim očitavanjem postavljana za kuće-stanove
milisav68 milisav68 11:02 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

a čisto smunjam da su ta sa daljinskim očitavanjem postavljana za kuće-stanove

Ljudi, aman, nije to nikakav problem.

Mora da postoji displej, samo je pitanje kako je postavljen, odnosno koliko se podudara otvor na ormaru pre i sada.

Guglaj - nova brojila, pa će da vidiš razne tipove, odnosno razne položaje displeja.

Nema bez displeja.
gedza.73 gedza.73 11:11 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Ljudi, aman, nije to nikakav problem.


pa vidiš da jeste.

cassiopeia cassiopeia 11:25 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

gedza.73
Ljudi, aman, nije to nikakav problem.


pa vidiš da jeste.



Šta se kliberiš?

Sad sam bila do brojila, ima displej, menjaju se razni brojevi i oznake na displeju, nije jasno niti pregledno. Nekom logikom sam čekala da se pojave cifre koje su veće od starog stanja.


Uostalom, EPS plaća privatnu firmu milione eura godišnje da za njih vrše uslugu očitavanja. Jebem im ja mater nesposobnu i bezobraznu!

Toliko za ovo javljanje.
gedza.73 gedza.73 11:32 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Šta se kliberiš?

Tvom komšiji. Zamisli ne d'o bog da je morao nešto komplikovanije da uradi. Počeo bi da zuji i da se puši i da se vrti u krug dok blipće očima.

A ujedno i kako ljudi olako poveruju drugima na reč bez da provere. Znači ipak se vide samo deluje malo teže za očitavanje?
Sad sam bila do brojila, ima displej, menjaju se razni brojevi i oznake na displeju, nije jasno niti pregledno

Ne znam stvarno meni žena čita. Imaš stari račun? Treba ti možda neki minut vremena više. Uporediš brojeve, vidiš kolika ti je bila prošla mesečna potrošnja i pronaći ćeš šta je šta. Sa ukupnom u obe tarife.

Uostalom, EPS plaća privatnu firmu milione eura godišnje da za njih vrše uslugu očitavanja. Jebem im ja mater nesposobnu i bezobraznu!

Nije više svud. Ostali bez para za plaćanje pa su od podizvođača negde vratili na EPS radnike.
predatortz predatortz 11:33 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Sad sam bila do brojila, ima displej, menjaju se razni brojevi i oznake na disple


Tako je. Menjaju se vrednosti za nižu i višu tarifu.
alselone alselone 11:42 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Toliko za ovo javljanje.


Cass, uslikaj pa okači ovde ili pošalji na mail pa ću ti reći koje brojeve da prepišeš.
vcucko vcucko 11:46 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

gedza.73


Uostalom, EPS plaća privatnu firmu milione eura godišnje da za njih vrše uslugu očitavanja. Jebem im ja mater nesposobnu i bezobraznu!

nije više svud. ostali bez para za plaćanje pa su od podizvođača negde vratili na EPS radnike.

Koji su (EPS radnici) jeftiniji od podizvođača. Sa sve godišnjim odmorima, bolovanjima, minulim radom, regresima, opisom radnih mesta van kojih neće da mrdnu i još svašta nešto - i to je jeftinije od verovatno privatnog podizvođača koji angažuje neke ad hoc čitače na neki šmrlj ugovor ako-ti-nećeš-ima-ko-hoće?!
Jel' tebi ništa ne smrdi u ovome?
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:48 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Ja sam ubeđen u to da ni iz ove situacije, kao što nismo ni iz niza prethodnih, nećemo izvući nikakve pouke. Ne mislim kao pojedinci, ali kao nacija, siguran sam,nećemo.


Bemliga, nacija nije neki entitet sa jednim mozgom pa da izvuče pouke, mogu jedinke u okviru nacije, ali ni to nije ključno ukoliko se bira između lošeg i mnogo lošeg. Taj nedostatak kvalitetnih mogućnosti nas ubija jer elita (politička, intelektualna, strukovna...) je elita podobnih skorojevića, nesposobnih/nezainteresovanih za bilo kakvu širu društvenu korist. Nama su potrebni pametni oportunisti sa zdravim etičkim principima, što može da zvuči kao oksimoron, ali postoji... verovatno u nekim budžacima ili u rasejanju.

Da li neko može da navede jednu osobu koja je bila na višoj političkoj funkciji a da je gubitkom funkcije nastavila da živi kao pre toga (u smislu životnog standarda) i da se bavi svojom profesijom, tj. da joj politika nije bila isplativ biznis? Možda pitanje zvuči naivno, ali da pročačkamo takvu mogućnost.




gedza.73 gedza.73 11:57 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

vcucko
Koji su (EPS radnici) jeftiniji od podizvođača. Sa sve godišnjim odmorima, bolovanjima, minulim radom, regresima, opisom radnih mesta van kojih neće da mrdnu i još svašta nešto - i to je jeftinije od verovatno privatnog podizvođača koji angažuje neke ad hoc čitače na neki šmrlj ugovor ako-ti-nećeš-ima-ko-hoće?!
Jel' tebi ništa ne smrdi u ovome?

'ima tu svačega'.
Neko je odlučio da na tenderu 'pobedi najbolji'. Pa je taj dobio posao očitavanja brojila (ništa novo, tako je u 'DOS vreme' iz Beograda nekim frimama iz Vojvodine 'sugerisano' koju cenu da daju na tenderu pa su dobijale posao po Šumadiji i obrnuto da se Vlasi ne dosete... nešto poput DP epizode kad Čvarkov i njegov kolega beše iz Arilja šetaju klijente kako bi oni bili 'dobri').

Taj neko, lupam, je dobio 45 dinara po brojilu, našao lokalnog podizvođača kome je plaćao 25 koji je našao fizikalca koji je radio za 15. a fiziklaca baš bilo briga kad će i šta da očita, kao i šta će i koje brojeve ona u knjigovodstvu da upiše.

pa kad nije imalo iz EPS-a da se plaćaju državni privatnici onda su ponegde vratili u njihovu nadležnost.
nikvet pn nikvet pn 12:21 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Мобилни ти искључе на даљину а струјочиталац персонални под платом; шта рећи...

Него како беше она прича из Ботсване (Млекац) ако се добро сећам: стигла струја у државу а они немају пар хиљада писмених да запосле у ЕПС (добро, ЕПБ) и онда шта; направили бројила ко валидаторе у бусу. Купиш на трафици-продавници картицу и убодеш у бројило. Дође струја моментално и 100-500-1000 киловата. Како трошиш тече наниже, кад дође до нуле искључи те и испљуне ону картицу перфорирану; убодеш нову и терај. Ништа дуг, камата, очитавање, уплата на одложено, појела маца; штедња само тако, ма генијално.
cassiopeia cassiopeia 12:33 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

alselone
Toliko za ovo javljanje.


Cass, uslikaj pa okači ovde ili pošalji na mail pa ću ti reći koje brojeve da prepišeš.


Hvala ti! Menja se 4-5 različitih nizova brojeva. Prepisala i poslala one koji su mi izgledali logični. Ionako će se to nivelisati kad oni budu čitali...ako sam nešto zeznula.

Razmišljam malopre šta me toliko ispizdelo. Pa činjenica da neko nije video vest, pa da ne može da se snađe sa tim novim brojilima, pa još im telefoni zauzeti da bi nešto pitao, da ne govorim koliko njih starijih od 65 ne zna da pošalje mail. Moja mama ima 73 godine i u životu nije poslala mail, a u ovom haosu nije ni motivisana da nauči.
cassiopeia cassiopeia 12:36 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

predatortz
Sad sam bila do brojila, ima displej, menjaju se razni brojevi i oznake na disple


Tako je. Menjaju se vrednosti za nižu i višu tarifu.


Ne samo te vrednosti.

Zar zaista misliš da to ne bih provalila da se samo te dve vrednosti smenjuju!?

4-5 različitih nizova brojeva se naizmenično smenjuje. Zato sam pitala. A oznaka za kilovat stoji non stop. To je zbunjujuće.
freehand freehand 12:36 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

cassiopeia
alselone
Toliko za ovo javljanje.


Cass, uslikaj pa okači ovde ili pošalji na mail pa ću ti reći koje brojeve da prepišeš.


Hvala ti! Menja se 4-5 različitih nizova brojeva. Prepisala i poslala one koji su mi izgledali logični. Ionako će se to nivelisati kad oni budu čitali...ako sam nešto zeznula.

Razmišljam malopre šta me toliko ispizdelo. Pa činjenica da neko nije video vest, pa da ne može da se snađe sa tim novim brojilima, pa još im telefoni zauzeti da bi nešto pitao, da ne govorim koliko njih starijih od 65 ne zna da pošalje mail. Moja mama ima 73 godine i u životu nije poslala mail, a u ovom haosu nije ni motivisana da nauči.

Pa ti se još podsmevaju. A uopšte ne bi bilo nelogično da imaju očitavanje na daljinu i neke sprave poput ovih skenera iz samoposluga ili brze pošte, kojima "upucavaju" brojilo i ono "student" učita u bazu direktno.
gedza.73 gedza.73 12:38 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Razmišljam malopre šta me toliko ispizdelo.

vidim da si skočila na mene. nisam mislio ništa loše. mada sam 'teo da dam savet tvom komšiji da displej premaže limunom možda se pojave tragovi mastila

Dovoljno je da pročitaš i pošalješ staro stanje. Retko ko će sa kućnom potrošnjom da uđe u crvenu zonu tako i da ako pogrešiš za neki kilovat nije strašno.

snađe se čovek za sve. ovi ljudi koji ne znaju da pošalju mail mogu da zamole nekoga ko je vičniji, sumnjam kako će klinci kojima je malo dosadno da odbiju pomoć u slanju dva broja.

opet kažem nisam mislio ništa loše ako je tako zvučalo.
zemljanin zemljanin 12:41 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

cassiopeia
predatortz
Sad sam bila do brojila, ima displej, menjaju se razni brojevi i oznake na disple


Tako je. Menjaju se vrednosti za nižu i višu tarifu.


Ne samo te vrednosti.

Zar zaista misliš da to ne bih provalila da se samo te dve vrednosti smenjuju!?

4-5 različitih nizova brojeva se naizmenično smenjuje. Zato sam pitala. A oznaka za kilovat stoji non stop. To je zbunjujuće.

Cass, verovatno imate neki broj za pozvati ... ne znam kako drugacije ... mozda na samom brojilu postoji neko dugme gde setas sta ce prikazati na displeju, ali to nagadjam ...
cassiopeia cassiopeia 12:42 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

freehand

Pa ti se još podsmevaju. A uopšte ne bi bilo nelogično da imaju očitavanje na daljinu i neke sprave poput ovih skenera iz samoposluga ili brze pošte, kojima "upucavaju" brojilo i ono učita u bazu direktno.


Jbg, ko će da me zeza nego moji. Samo su uboli pogrešan trenutak.

Tu spravu sam videla negde u bespućima interneta. Tako očitavaju ta nova brojila. Ako nisam nešto pogrešno skapirala.
freehand freehand 12:43 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

cassiopeia
freehand

Pa ti se još podsmevaju. A uopšte ne bi bilo nelogično da imaju očitavanje na daljinu i neke sprave poput ovih skenera iz samoposluga ili brze pošte, kojima "upucavaju" brojilo i ono učita u bazu direktno.


Jbg, ko će da me zeza nego moji. Samo su uboli pogrešan trenutak.

Tu spravu sam videla negde u bespućima interneta. Tako očitavaju ta nova brojila. Ako nisam nešto pogrešno skapirala.

Mislim da ću ja to gledati popodne, dok dođem do ključa, pa ću ti javiti - ako skapiram. Ako ne zvaću drugaraiz distribucije pa ću ga pitati.
Mi glupi moramo tako, jbg.
cassiopeia cassiopeia 12:45 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

vidim da si skočila na mene.


Pa kad si mi se namestio na volej.

Sve ok!
cassiopeia cassiopeia 12:47 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Cass, verovatno imate neki broj za pozvati ... ne znam kako drugacije ... mozda na samom brojilu postoji neko dugme gde setas sta ce prikazati na displeju, ali to nagadjam ...


Niko ne diže slušalicu ravno 2 sata.

Zaključano i pečatirano brojilo...nema pipanja.
cassiopeia cassiopeia 12:49 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu


Mislim da ću ja to gledati popodne, dok dođem do ključa, pa ću ti javiti - ako skapiram. Ako ne zvaću drugaraiz distribucije pa ću ga pitati.
Mi glupi moramo tako, jbg.


Hvala ti, Free!

Očitala ja nešto i poslala. Ako sam i omanula, regulisaće se narednim, njihovim, očitavanjem.

Nećem više strujom da se bavim. Dosta za ovaj mesec.
gedza.73 gedza.73 12:57 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

cassiopeia
vidim da si skočila na mene.

Pa kad si mi se namestio na volej.

u pravu si. kulovski sam krenuo.
Sve ok!

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:11 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

прилично сам сигуран да је веома опасна намера иза њега



Zanimljiv članak:

„Инфицирани лекари и медицинске сестре, техничари, заражени су контактом ван болнице”, рекао је Гајић ћупријској ТВ Поморавље, пренео је Танјуг.

+
„Већина инфицираних лекара и сестара техничара, у епидемиолошкој анкети се изјаснило да су се заразили контактом ван болнице, у контакту са повратницима из иностранства или местима која немају везе са здравственом установом”, рекао је Гајић.
mariopan mariopan 14:30 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

a se sve nesto bojim da se to tamo kod vas (nas) nece brzo zavrsiti. Zamisljam kako vas sve drze u zatvorene u nekom podzemlju/potpalublju i lazu vas da korona jos traje (narednih pedeset godina:).

Neće nam ni reći da je korona prošla, pa ćemo posle 40 godina da izmilimo iz podzemlja, i verujemo da je jos rat?....e, Kusturica, što im dade ideju?
mariopan mariopan 14:47 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

G.Cross
Odluka Vlade o stavljanju pod kontrolu informisanja o pandemiji
Vlada Srbije usvojila je 28. marta zaključak o informisanju u vreme pandemije novog korona virusa, kojim se obaveštavanje javnosti centralizuje, a svima koji objave informacije koje se odnose na lečenje ove bolesti, a koje su saopštila “neovlašćena lica” preti sankcijama koje važe za period vanrednog stanja.[/quote


Pa onda je ovaj blog doomed.
Ima li iko ovlascen ovde?

Procitala sam to u medjima.
Zvanično je, nije lažna vest.

Može im se jer sve pravdaju time da "čuvaju narod od deznformacija" a ustvari, oni uslkraćuju informacije medjima jer ne znaju šta rade i žele da se to prikrije.
@Huči
Ej, stigne ti neki sms i ti se primiš ko mlad majmun da si dobio neku ekstraekskluzivnu informaciju, pa još potrčiš da je deliš nebili oduševio sagovornike svojom ekskluzivnošću.


To je samo izgovor.

Dovoljno je da preko medija kažeš narodu da ne naseda na neproverene vesti i da prati uputstva vlade i ozbiljnih medija koji mogu odgovarati za neproverene informacije.

Oni ne rade tako već uskraćuju informacije medjijima i žele da se samo saopštenja vlade objavljuju. Ono sta kaze Vulin, Stefanović, Brnabić i Vučić na svojoj televiziji, svi drugi da ćute. Da čak ni ne pitaju.

Predstavnici medija naveli su primere kada informacije nisu mogli da dobiju uopšte iako su pitali na konferencijama za novinare, dakle pitali vladu i ovlasćene ljude ali odgovore nisu dobili, jer su ti ljudi izgleda nesposobni da vladaju situacijom i vlada bi da to sakrije.

Pomenuto bas tvoje Valjevo. Neko vaše lokalno glasilo.
mariopan mariopan 14:54 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

cassiopeia
free
ne pomišljam da izlažem nekakve vizije jer se bukvalno bojim (ne panično, ne tresem se i nemam košmare) da razmišljam o tome šta dolazi.


Mene, bre, plaši i šta ću u maju, a ne nešto dalje.

Sad mi je strategija fokus na 7-10 dana. Tako i izlazim u nabavku. I da ne nestane u kraju lekova za mamu, da ne moram da plaćam taxi do udaljenih delova grada, ako bi negde izbunarila koju kutiju.

Jebo sistem koji sad ne daje mogućnost hroničnim bolesnicima da podignu lekove za dva-tri meseca unapred.

Ja se iskreno nadam da će ova situacija sa koronom biti baš to čistilište i da ćemo se osvestiti.



Ja sam isto žrtva tog sistema što nam ne dozvoljava da dignemo lekove tri meseca unapred, kao sto je nekada bilo.
Tako mi doziraju, tj. određuju i vreme kada moram da se vratim u zemlju ako odem kod dece.
I niko nas ne ferma da se to ispravi a ne košta ih ništa.
cassiopeia cassiopeia 15:25 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Mariopan

Ja sam isto žrtva tog sistema što nam ne dozvoljava da dignemo lekove tri meseca unapred, kao sto je nekada bilo.


Kaže mi, danas, drugarica da treba proveriti u DZ i misli da može podizanje lekova za neki period unapred.

Ja ću se raspitati kad prođe vanredno stanje. Sad doći do izabranog lekara je ravno čudu.
mariopan mariopan 16:36 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

cassiopeia
Mariopan

Ja sam isto žrtva tog sistema što nam ne dozvoljava da dignemo lekove tri meseca unapred, kao sto je nekada bilo.


Kaže mi, danas, drugarica da treba proveriti u DZ i misli da može podizanje lekova za neki period unapred.

Ja ću se raspitati kad prođe vanredno stanje. Sad doći do izabranog lekara je ravno čudu.

Ne može nikako, ja pitala a moja doktorka i sve apoteke kažu da ministarstvo mora da donese tu odluku ništa oni ne mogu na svoju ruku. Iako su meni za 6 meseci unapred dali elektronski recepet ja moram svakog meseca da ih podignem za taj mesec.
nsarski nsarski 16:52 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

alselone
Toliko za ovo javljanje.


Cass, uslikaj pa okači ovde ili pošalji na mail pa ću ti reći koje brojeve da prepišeš.


Dobro, a šta može da se desi ako im to ne pošalješ jer ne želiš da se zajebavaš s tim stvarima? Mislim, ovo ti je kao da odeš u kafanu, a oni ti kažu da če ti napraviti narudžbinu, međutim moraš sam da sebe poslužiš, tj. kafana je self-serve. Eto, odeš u kuhinju, uzmeš klopu, salatu, hleb i odneseš za svoj sto. Konobare, jbg, ne zapošljavamo. Buon appetito!
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:56 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

Dobro, a šta može da se desi ako im to ne pošalješ
Ništa, očitaće oni kao i do sada.
Ovo je, kao, usluga građanima, mogućnost, da, ako neće baš ni sa kim da imaju kontakt, pa ni sa čitačima, da sami očitaju.
nsarski nsarski 17:18 01.04.2020

Re: Ma lupam glavu

hoochie coochie man
Dobro, a šta može da se desi ako im to ne pošalješ
Ništa, očitaće oni kao i do sada.
Ovo je, kao, usluga građanima, mogućnost, da, ako neće baš ni sa kim da imaju kontakt, pa ni sa čitačima, da sami očitaju.

Ja ni do sada nisam imao kontakta sa njima. Pritisnu interfon, ja pitam da li znaju gde je strujomer, oni kažu da znaju, pustim ih na buzzer i zaboravim na njih. Posle mi dođe račun.

Ko ih šiša, nek' zarade svoju platu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana