Budućnost| Društvo| Filozofija| Gost autor| Politika

The Day After Tomorrow

freehand RSS / 31.03.2020. u 16:44

Gost autor: Gospođa Klara  

Osvanuće i taj dan, jednog dana, kad se završe ovi dani. Ponavljanje iste reči u jednoj rečenici je u funkciji insistiranja na činjenici da vreme kao dimenzija dostupna našoj percepciji i dalje postoji, iako se nekako čudno zakrivilo, ušlo samo u sebe i pretvorilo u niz jedinica koje se ne nižu sukcesivno, već su se sabile u jednu tačku, jedan beskonačni dan tokom kojeg jedino imamo pravo na rutinu, kako u razmišljanju, tako i u... hm... aktivnostima.
Nego, da skratim uvod koji će da zaglavi ili u metafizici ili u kvantnoj fizici, i da postavim pitanje.

                "

 

 

Pošto mi mozak funkcioniše tako da je sklon da nalazi elemente Heraklita u pranju sudova, situacija karantina me je već provozala pistom od antike preko Delimoa do Šredingerove mačke, sa usputnim distopičnim, antropološkim i kataklizmičkim literarnim stanicama. Na jednoj od stanica sam zastala i morala da se vratim na početak, na sintagmu Zoon Politikon (telos, logos i ostali sastojci grčke salate), što je za posledicu imalo pitanje koje je tema ovog teksta: "Šta ćemo da preduzmemo kada se sve ovo završi?" Pitanje je istovremeno i banalno i životno važno, pa bih da ga postavim i ovde, jer u trenutku kad ne znamo šta ćemo sada, možemo bez ometanja da razmišljamo o tome šta ćemo sutra.

Da šaltujem na komunikabilni drajv - koje političke opcije imamo kad dođe taj dan posle sutra? Koga delegirati na gubitničku funkciju vađenja svih nas iz govana (jer njih, govana, neće biti do guše nego najverovatnije do temena, pa možda nećemo ni biti u stanju da vidimo bilo kakve opcije)? Država i životi su nam kidnapovani a ja nemam pojma kako će taj triler da se završi, koliko automobila će biti slupano, da li će biti neočekivanih smrti nekog od glavnih pozitivaca ili će zaginuti samo simpatični crnac/uspaničeni astmatičar/sarkastična bakica, da li će uleteti mornaričke foke i da li će kidnapovani preživeti...

I da li će Arhizlikovac Virus biti anihiliran ili će misteriozno nestati i otvoriti prostor za sledeći deo (filma)?

Tagovi



Komentari (741)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rodni rodni 08:21 02.04.2020

Re: Spomenica

zilikaka
Pa mene je streljao 7-8 puta, pa me vaskrsavao kao nesrećnog Lazara.

Nisi ti još stasao za Nirvanu...

7-8 puta?
Ma, to je pičkin dim!
A kada se samo setim, usput, kako su se blogeri kleli u Krla?
Strašno!
predatortz predatortz 08:24 02.04.2020

Re: Spomenica

A kada se samo setim, usput, kako su se blogeri kleli u Krla?


Većinom ovi koji ga sada pljuju. Tako to biva. Seti se zaklinjanja u Čedu, Bilju... Sad im isti hebu kevu...
Tak'i smo ljudi.
rodni rodni 08:28 02.04.2020

Re: Spomenica

predatortz
A kada se samo setim, usput, kako su se blogeri kleli u Krla?


Većinom ovi koji ga sada pljuju. Tako to biva. Seti se zaklinjanja u Čedu, Bilju... Sad im isti hebu kevu...
Tak'i smo ljudi.

Mi nismo taki!
angie01 angie01 08:30 02.04.2020

Re: Spomenica

Ja znam,


:)))- ekspertski marketing.
maksa83 maksa83 08:36 02.04.2020

Re: Spomenica

Većinom ovi koji ga sada pljuju. Tako to biva. Seti se zaklinjanja u Čedu, Bilju... Sad im isti hebu kevu...
Tak'i smo ljudi.

Kao neko ko je maltretirao Krstića još dok je bio Naš i bivao banovan before it was cool, dakle ne osećajući se nimalo prozvano, prosvjednujem na ovu kvalifikaciju tih ljudi.

Koga god da si ovde prozvao on bi bio veća p. da je nastavio da mu aplaudira kada je postao Vučićeva kučka u najam.

Uopšte ne vidim kakav je to kvalitet biti lojalniji čoveku (ok, Krstiću) nego principu i ideji.
angie01 angie01 08:38 02.04.2020

Re: Spomenica

a sto uopste ucestvujete kod njega? ... ignore je najbolja varijanta


to sam i ja rekla,...kapiram ja opravdani neizdrz na toj relaciji,...al svako reagovanje samo njemu koristi.
angie01 angie01 08:49 02.04.2020

Re: Spomenica

Kao neko ko je maltretirao Krstića još dok je bio Naš i bivao banovan before it was cool, dakle ne osećajući se nimalo prozvano, prosvjednujem na ovu kvalifikaciju tih ljudi.


prvo, ne secam se nikakvog obozavanja doticnog, stavise, on je u to prvo
vreme isto ovako, ali mnogo umerenije, s obzirom na boje koje je tada predstavljo, spinovao protiv cede i ostalih koji su na bilo koji nacin kritikovali njegovog sefa...tako da su tada bili vrlo slicni odnosi izmedju pucanstva i eksperta,...pri tome, on se trudio da bude fin i pristojan u komunikacijama pri nekim okupljanjima, pa je sve nekako egzistiralo bez prelaska one bazicne granice.

posle smene vlasti, ako se secate, mesecima je ovde kukao i trubio u smislu, alo bre, jel ste normalni, mi smo lepsi i pametniji, oni su ruzni, prljavi i zli,... pa je onda bila kontrastranka ideja, (koja se igleda pretocila u kontraviziju),....dok nije uspostavio potreban kontak i razvio se u punom sjaju svog karaktera.


Uopšte ne vidim kakav je to kvalitet biti lojalniji čoveku (ok, Krstiću) nego principu i ideji.


pa normalno, da je uspostavljen sistem, ne bi uopste bili bitni likovi koji se smenjuju i nesto prde,...kakve bre mesije, spasioci,...uredjenost i funkcionisanje sistema je jedini princip koga se treba drzati i koji ima smisla.
predatortz predatortz 08:54 02.04.2020

Re: Spomenica

Koga god da si ovde prozvao on bi bio veća p. da je nastavio da mu aplaudira kada je postao Vučićeva kučka u najam.

Uopšte ne vidim kakav je to kvalitet biti lojalniji čoveku (ok, Krstiću) nego principu i ideji.


Akcenat je bio na sledećem:

Kada im se ukazivalo na loš karakter navedenih, današnji pljuvači su oči vadili za svoje tadašnje ikone. Jer su bili njihovi...
gedza.73 gedza.73 09:18 02.04.2020

Re: Spomenica

bivao banovan before it was cool

prvi put da me neko banovao na blogu je bio on.

tad su Čomićka i Krstić bili predstavnici vlasti i koliko se sećam većina blogera je zajebantski al' sa jakim argumentima kritikovala vlast. danas i nema neke svrhe pisati.

Alselone, ti i dal beše Princi ali kao kroz maglu se sećam da je bila neka crna trojka zbog koje je pisan poseban blog...
maksa83 maksa83 09:19 02.04.2020

Re: Spomenica

to sam i ja rekla,...kapiram ja opravdani neizdrz na toj relaciji,...al svako reagovanje samo njemu koristi.

Duboko se ne slažem. Svako Vučićevog eksponenta treba prcati gde god se pojavi i zajebavati ga mak-si-mal-no. Šta misliš zašto Krstić hronično cvili na Twitter i već mesec dana arlauče da se "zatvore društvene mreže", i zašto su ovi morali da naprave emisiju (jebote) HitTvit da bi udarali kontru? Zato što im tamo dupe odvaljuju od zajebavanja 0-24.

Ne znam da li ste primetili ali već nekoliko (3-4) godina nema svežih postera sa Vukajlije, a tamo se okupljaju najkvalitetniji zajebanti na srpskom Internetu. Kada je sve ovo krenulo 2012. naravno da samo svaki peti poster nije bio o Vučiću i pratećoj vegetaciji mentola. I onda ih je pred jedne izbore Posetilo i sugerisalo im da Smanje Doživljaj. Pošto tim ljudima ne možeš da kažeš da Smanje Doživljaj a da te shvate ozbiljno i poslušaju Posteri su prosto - ukinuti.

angie01 angie01 09:20 02.04.2020

Re: Spomenica

Kada im se ukazivalo na loš karakter navedenih, današnji pljuvači su oči vadili za svoje tadašnje ikone. Jer su bili njihovi...


koji su ti,...ovde nema vise nikoga iz te ekipe...koja je mahom branila stav, koji su neki od pomenutih glasogovornika zastupali,...sad, da l je bilo ko odgovoran sto su se neki od eksponenata odredjene opcije prodali,...to mi deluje malo previse u samoj ideji...
angie01 angie01 09:26 02.04.2020

Re: Spomenica

Duboko se ne slažem. Svako Vučićevog eksponenta treba prcati gde god se pojavi i zajebavati ga mak-si-mal-no.


kapiram sta kazes, al za ovog konkretno- tim utrcavanjem mu se daje na znacaju i da je bitan za "posao" koji obavlja,...ignorisanjem bi nestala i ta verifikacija.


maksa83 maksa83 09:39 02.04.2020

Re: Spomenica

al za ovog konkretno- tim utrcavanjem mu se daje na znacaju i da je bitan za "posao" koji obavlja

Tog konkretno i svakog od njih treba zajebavati na svakom koraku, non faking stop.
angie01 angie01 09:47 02.04.2020

Re: Spomenica

Tog konkretno i svakog od njih treba zajebavati na svakom koraku, non faking stop.


dobro, al aj' mi kazi, kakvu dobit imas od toga recimo ovde- on lepo obrise sve sto mu ne ogovara i jos ima s cim da se pohvali kako se borio i branio,...to ti je isto kao u onim namestenim emisijama, gde voditeljka pusti da tatini ne daju oponentima da kazu ni rec i onda nevaspitane siledzije skoce na lestvici sposobih i potrebnih.
maksa83 maksa83 09:53 02.04.2020

Re: Spomenica

dobro, al aj' mi kazi, kakvu dobit imas od toga recimo ovde

Ja sam skromnih očekivanja po tom pitanju - osećaj nelagode koji mu to stvara mi je sasvim dovoljan.

Svaki put kad prsne ki oblanda i krene da se ljuti na anonimne hulje i maše CVjem u kome mu je glavno dostignuće to što je pre 40 godina svirao zvečku na televizoru (inače niko ne bi znao da postoji) Bog spasi jednu bebu foku od gladne Orke.
angie01 angie01 09:56 02.04.2020

Re: Spomenica

osećaj nelagode koji mu to stvara mi je sasvim dovoljan.


zasto ti uopste mislis da se to desava,...on jedva ceka reakciju,jer drugacije ne bi imalo smisla to sto drobi,...da je tako kao sto ti kazes, vec bi sto puta dobio srcku.

Svaki put kad prsne ki oblanda i krene da se ljuti na anonimne hulje i maše CVjem u kome mu je


kako ne kapras- da mu je to "ekspertski" rad...on tako zaradjuje.

...kao comicka "uspostavljanjem dijaloga",...
freehand freehand 09:58 02.04.2020

Re: Spomenica


kako ne kapras- da mu je to "ekspertski" rad...on tako zaradjuje.

Teško da na ovome ovde zarađuje.

P.S. Ovde poslednjih godina samo ponekad pokušava da podigne "vidljivost" onoga što je u slavu Vučića naklepao na drugim mestima.
Apošto je ovde vidljivost možda mala ali ipakpostoji potpuno se slažem sa Maksom i ne propuštam priliku da na te besramne slapove političkog i propagandnog đubreta odgovrim adekvatno, koliko umem i mogu.
Doduše, izbegavam - kao i uvek u blogovanju - da to bude lično i da bilo koga na taj način diskvalifikujem jer to smatram apsolutno najglupljim i najsramotnijim načinom diskusije.
Kao da u toj gomili sramotnih, amoralnih, uvlakačkih besmislica kojima zasipa javnost gde god se pojavi nema dovoljno materijala da mu se u dve rečenice pokaže koliki je tužni klovn.
predatortz predatortz 10:04 02.04.2020

Re: Spomenica

Teško da na ovome ovde zarađuje.


Cca dvadesetak, nekoherentnih, osoba koje po nekoj inerciji redovno svraćaju ovde + par desetina povremenih.

Čak ni ovi nisu toliki idioti da nekog plaćaju da se nadgornjava sa nama.

Sami smo sebi dovoljna kazna.
freehand freehand 10:05 02.04.2020

Re: Spomenica

predatortz
Teško da na ovome ovde zarađuje.


Cca dvadesetak, nekoherentnih, osoba koje po nekoj inerciji redovno svraćaju ovde + par desetina povremenih.

Čak ni ovi nisu toliki idioti da nekog plaćaju da se nadgornjava sa nama.

Sami smo sebi dovoljna kazna.

Čita ovo više ljudi nego što misliš. I blogera koji se odavno ne javljaju i"publike" koja ne komentariše.
angie01 angie01 10:07 02.04.2020

Re: Spomenica

Teško da na ovome ovde zarađuje.


ne bukvalno,...njemu treba stalni javni prostor da radi,...mislis da njega zabole za blog.
angie01 angie01 10:14 02.04.2020

Re: Spomenica

freehand
predatortz
Teško da na ovome ovde zarađuje.


Cca dvadesetak, nekoherentnih, osoba koje po nekoj inerciji redovno svraćaju ovde + par desetina povremenih.

Čak ni ovi nisu toliki idioti da nekog plaćaju da se nadgornjava sa nama.

Sami smo sebi dovoljna kazna.

Čita ovo više ljudi nego što misliš. I blogera koji se odavno ne javljaju i"publike" koja ne komentariše.


sve one firme koje placaju banere na portalima zbog dovoljno velike posecenosti, kacili bi iste bilo gde, ako je besplatno,...kao sto je njemu ovde.
docsumann docsumann 10:14 02.04.2020

Re: Spomenica

mene je banovao na prvu, a ništa nisam ni napisao

predatortz predatortz 10:16 02.04.2020

Re: Spomenica

docsumann
mene je banovao na prvu, a ništa nisam ni napisao



Čitao one tvoje blogove sa onim u gaćama.
A, stariji čovek...
maksa83 maksa83 10:19 02.04.2020

Re: Spomenica

kako ne kapras- da mu je to "ekspertski" rad.

Ne, ti ne kapiraš, i ja ću da objasnim još jednom a onda dižem ruke - Internet je jedino mesto gde nemaju apsolutnu kontrolu, gde ne mogu svaki dan da sastave 3 mrmota na 5 šundovizija da 2 sata kenjaju i lažu do besvesti, nego popiju po proverbijalnoj pičci čim promole glavu. Njih to VRLO frustrira, dotle da ovaj konkretan mandril traži već mesec dana da se "ugasi Internet" (nije mu to nova ideja inače, lansira on to povremeno već godinama), a Vučić se na svakoj jebenoj KZN svađa sa tim istim Internetom. To im je slaba tačka, i to je zapravo sve što možeš, neko da im raskrinkava laži (profesionalci tipa KRIK, itd.) a neko da ih prosto - zajebava. Alternativno možeš da zapušiš nos i ne udostojiš ih svoje veličine, što je okej, zajebao si ih tako baš vrlo jako strašno neverovatno mnogo, ali ja ne dobacujem dotle i ne mislim da sam previše dobar za tu stvar, pa ću ja, ako nije problem, ipak ovako...

angie01 angie01 10:19 02.04.2020

Re: Spomenica

ali ipakpostoji potpuno se slažem sa Maksom i ne propuštam priliku da na te besramne slapove političkog i propagandnog đubreta odgovrim adekvatno, koliko umem i mogu.


rekoh da razumem, to je mozda najprirodniji pristup, ja sam samo iznela svoje misljenje, da je mozda bolje ignorisati, objasnila sam zasto.

...a svako neka radi pa svom.


da to bude lično i da bilo koga na taj način diskvalifikujem jer to smatram apsolutno najglupljim i najsramotnijim načinom diskusije.


khm,...a nekako se ovde ovaj model prilicno odomacio od odredjenih "struktura".
freehand freehand 10:25 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
kako ne kapras- da mu je to "ekspertski" rad.

Ne, ti ne kapiraš, i ja ću da objasnim još jednom a onda dižem ruke - Internet je jedino mesto gde nemaju apsolutnu kontrolu, gde ne mogu svaki dan da sastave 3 mrmota na 5 šundovizija da 2 sata kenjaju i lažu do besvesti, nego popiju po proverbijalnoj pičci čim promole glavu. Njih to VRLO frustrira, dotle da ovaj konkretan mandril traži već mesec dana da se "ugasi Internet" (nije mu to nova ideja inače, lansira on to povremeno već godinama), a Vučić se na svakoj jebenoj KZN svađa sa tim istim Internetom. To im je slaba tačka, i to je zapravo sve što možeš. Alternativno možeš da zapušiš nos i ne udostojiš ih svoje veličine, što je okej, zajebao si ih tako baš vrlo jako strašno neverovatno mnogo, ali ja ne dobacujem dotle i ne mislim da sam previše dobar za tu stvar, pa ću ja, ako nije problem, ipak ovako...

Ajoj, od jutros je hit ovo sa brnabićkom i vučićevommolbomda se oslobodi uhapšena novinarkakoja je napisala u kakvim uslovima medicinari rade u KC Novi Sad. Kako e sto vadi, kako se to govnima maže, kako džukele prebacuju krivicu jerbo "sadće država da se bavi objašnjavanjem umesto da se bori protiv korone" ergo vi ste krivi, novinari i ti Makso prvi za ove nesrećen bolesne ljude a bogami i za umiranje...

Govna.

Nego,ne mogu a da ovo ne podelim sa vama. Elem, Krstićev kolegai prijatelj upao Docs na gajbu,pojeo,popio i pošmrkao sve na šta je naleteo i onda tvitovao:



angie01 angie01 10:34 02.04.2020

Re: Spomenica

Ne, ti ne kapiraš,


maxo, kapiram ja sta ti kazes i slazem se 100%- al to vazi za sve drugo, ja govorim samo o ovom konkretnom slucaju.

mislis da bi kacio ovaj tekst ovde, da ga nisu pozdravili iz bljuca,...njemu treba publika, a komentarisanjem se pokazuje da je ima...da je svrsishodan.

Alternativno možeš da zapušiš nos i ne udostojiš ih svoje veličine, što je okej, zajebao si ih tako baš vrlo jako strašno neverovatno mnogo, ali ja ne dobacujem dotle i ne mislim da sam previše dobar za tu stvar, pa ću ja, ako nije problem, ipak ovako...


uopste se ne radi o mojoj velicini- nego o njegovoj laznoj,

...rekoh vec, sigurno je taj tvoj, freejev,...najprirodniji nacin reagovanja, ja sam iznela kako meni deluje to odlazenje kod njega na blog sa komentarima koje ce obrisati, banovati,...a ostati u stavu glavnog nindze gospodara,...

angie01 angie01 10:35 02.04.2020

Re: Spomenica

mene je banovao na prvu, a ništa nisam ni napisao


zato sto si lama...doks , vrati taj avatar.
docsumann docsumann 10:36 02.04.2020

Re: Spomenica

Nego,ne mogu a da ovo ne podelim sa vama. Elem, Krstićev kolegai prijatelj upao Docs na gajbu,pojeo,popio i pošmrkao sve na šta je naleteo i onda tvitovao:


samo da se zapiše da docs ne koristi derivate s ovakvim efektima
freehand freehand 10:37 02.04.2020

Re: Spomenica

...rekoh vec, sigurno je taj tvoj, freejev,...najprirodniji nacin reagovanja, ja sam iznela kako meni deluje to odlazenje kod njega na blog sa komentarima koje ce obrisati, banovati,...a ostati u stavu glavnog nindze gospodara,...

E, interesantno da nije brisao (do sad).
Nekako mislim da on uđe tamo, pogleda, popizdi, banuje ko mu je najviše skočio u oko ilimu je prvi pod gumbom, zaboli ga glava i pobegne kod Sarape.
freehand freehand 10:38 02.04.2020

Re: Spomenica

docsumann
Nego,ne mogu a da ovo ne podelim sa vama. Elem, Krstićev kolegai prijatelj upao Docs na gajbu,pojeo,popio i pošmrkao sve na šta je naleteo i onda tvitovao:


samo da se zapiše da docs ne koristi derivate s ovakvim efektima

Dobro, ti si korisnik sa skilsima, jebiga, čitao sve Kastanede i ostalu filozofsku građu, nisi nepripremljen zaronio.
Ovaj seljak samo navalio dajdajdaj.
angie01 angie01 10:46 02.04.2020

Re: Spomenica

E, interesantno da nije brisao (do sad).


..kad mu nesto nije bas "rodilo",...to ti kazem.

dobro,...necu vise.

i pobegne kod Sarape.


susret Titana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:57 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
al za ovog konkretno- tim utrcavanjem mu se daje na znacaju i da je bitan za "posao" koji obavlja

Tog konkretno i svakog od njih treba zajebavati na svakom koraku, non faking stop.

Pogrešna taktika, cenim.
Ustvari, stvar izbora, hoćeš li da budeš doživljen kao zajebant, pa da ti se uspeh meri po tome koliko si duhovit, ili da budeš smatran ozbiljnim kritičarem koji ne kritikuje tak tako, redom, đurure, samo zato što su to Oni.
maksa83 maksa83 11:00 02.04.2020

Re: Spomenica

Ustvari, stvar izbora, hoćeš li da budeš doživljen kao zajebant, pa da ti se uspeh meri po tome koliko si duhovit, ili da budeš smatran ozbiljnim kritičarem

A pa ja imam supermoć. Sastoji se u tome da mi svečano trne patka kako ću biti doživljen i za šta ću biti smatran.

A mrtvi ozbiljni tipovi koji sebe smatraju ozbiljnim kritičarima najčešće ne razumeju kakva su zapravo komedija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:07 02.04.2020

Re: Spomenica


A pa ja imam supermoć. Sastoji se u tome da mi svečano trne patka kako ću biti doživljen i za šta ću biti smatran.

Nisam mislio na tebe, ali kad sam pročitao ovo

Ja sam skromnih očekivanja po tom pitanju - osećaj nelagode koji mu to stvara mi je sasvim dovoljan.

Stvari su se složile.
I ne osuđujem, naravno, samo smatram da ljudi imaju različite ciljeve i namere.
Jedni gledaju šta je najefikasnije stedstvo za skidanje ovih sa vlasti, drugi šta je najefikasnije da ih nervira.

maksa83 maksa83 11:22 02.04.2020

Re: Spomenica

Jedni gledaju šta je najefikasnije stedstvo za skidanje ovih sa vlasti, drugi šta je najefikasnije da ih nervira.

Neki normalan put bi bio politička debata, sukobljavanje mišljenja, izbori, itd., ali ne postoji prostor za ozbiljnu javnu raspravu i kritiku, SNS kartel ga je prosto - ukinuo, ćaozdrao, ne-ma, ta igra se više ne igra.
freehand freehand 11:25 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
Jedni gledaju šta je najefikasnije stedstvo za skidanje ovih sa vlasti, drugi šta je najefikasnije da ih nervira.

Neki normalan put bi bio politička debata, sukobljavanje mišljenja, izbori, itd., ali ne postoji prostor za ozbiljnu javnu raspravu i kritiku, SNS kartel ga je prosto - ukinuo, ćaozdrao, ne-ma, ta igra se više ne igra.

Plus što su humor i satira nekad najefikasnija oružja protiv rigidnih sistema i diktatora-kompleksaša sa sindromom sopstvene veličine
gedza.73 gedza.73 11:25 02.04.2020

Re: Spomenica

setio sam se još dva blogera koja su promenila stranu... u stvari tri, jedno je ministar... al' se još uvek igraju kobajagi nezavisnih analitičara...



a kad već 'pravim spisak' u međuvremenu mi pade na pamet


e u ove su se već neki kleli po blogu.
maksa83 maksa83 11:28 02.04.2020

Re: Spomenica

Ček pa zar nije i Zoka Mihajlović bila ovde neki bloger (ili sam pomešao?), a imali smo ovde i Aju Jung (koja je dočekana ovde kao kulturni mesija, nisam imao pojma koliko ljubitelja baleta ima među nama) da bi se ispostavilo da riba valja karte od metroa na SNS plakatima...
freehand freehand 11:30 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
Ček pa zar nije i Zoka Mihajlović bila ovde neki bloger (ili sam pomešao?), a imali smo ovde i Aju Jung (koja je dočekana ovde kao kulturni mesija, nisam imao pojma koliko ljubitelja baleta ima među nama) da bi se ispostavilo da riba valja karte od metroa ili tako nešto...

I u svemu je šteta što ti ljudi više nisu tu. Po svim parametrima.
gedza.73 gedza.73 11:34 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
i Zoka Mihajlović bila ovde neki bloger

u stvari tri, jedno je ministar.

imali smo ovde i Aju Jung (koja je dočekana ovde kao kulturni mesija, nisam imao pojma koliko ljubitelja baleta ima među nama)

ja sam jednom uleteo u gužvu ne zbog baleta nego što su je jednom pohvalili zbog nekog angažmana a sledećom prilikom napali.
(zapamtio sam dve tuđe blog svađe kad sam se bezveze umešao i... ne baš držao pogrešnu stranu ali mi je kucanje komentara bilo brže od pameti)

edit
Šta li će 'Zoka' da radi ako je, gledajući afere u tabloidima, smene i odbace kao 'redovno čišćenje naših redova od korumpiranih političara'.
Da li će da se pokaje i drugarski samokritikuje pre Pada ili će nakon Pada da bude guru opozicije koji je uvek tvrdio da je nešto trulo u Vučićevoj vladi, da su joj afere podmetnute, da je sve radila po zakona a da je N.sNs. krao ovde, N.sNs. je krao tamo...
predatortz predatortz 11:42 02.04.2020

Re: Spomenica

a imali smo ovde i Aju Jung (


Aja ŠestageneracijasaDorčola?

Tu negde sam prestao da čitam ono što piše.
Nastojim da se na vreme udaljim od kompleksaša i u realnom, i u virtuelnom životu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:23 02.04.2020

Re: Spomenica


Neki normalan put bi bio politička debata, sukobljavanje mišljenja, izbori, itd., ali ne postoji prostor za ozbiljnu javnu raspravu i kritiku, SNS kartel ga je prosto - ukinuo, ćaozdrao, ne-ma, ta igra se više ne igra.

Ne treba im to učiniti, tu oni profitiraju, lako relativizuju ozbiljne brljotine.

Primer iz ove frke, onaj trenutak kad je žalio što je pustio naše ljude u Srbiju je crno na belo kako on razume vlast, kako tretira zakone, ustave, samu suštinu vlasti i države. Nije to nikakva novost, tačno, i pre se znalo da on sebe smatra nekim ko je iznad svega toga, ali ovde je bio dovoljno neoprezan da to jasno prizna, bez mogućnosti da ikako relativizuje.

A onda mu se setvira način da se vadi snimcima kako se ti ljudi pate, čekaju dugo, smrzavaju se pored puta, i on krene da ih kupi i kaže, evo činimo sve da im pomognemo a oni nas zezaju, otkazuju, prazni avioni se vraćaju..I tako fokus prebaci na njih umesto da je na njemu.

A nije poenta u njihovom čekanju i smrzavanju, ako nema načina da se pokupe odmah, ako ima prečih poslova, pa nek čekaju, neka se smrzavaju, jbg, takva situacija...
Poenta je morala da bude na njegovom shvatanju svoje moći, ali lakše je poentirati na snimku u kom neko plače i žali se, pa je kritika uglavnom otišla na tu stranu, a on se izvukao.
rodni rodni 12:49 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
Većinom ovi koji ga sada pljuju. Tako to biva. Seti se zaklinjanja u Čedu, Bilju... Sad im isti hebu kevu...
Tak'i smo ljudi.

Kao neko ko je maltretirao Krstića još dok je bio Naš i bivao banovan before it was cool, dakle ne osećajući se nimalo prozvano, prosvjednujem na ovu kvalifikaciju tih ljudi.

Koga god da si ovde prozvao on bi bio veća p. da je nastavio da mu aplaudira kada je postao Vučićeva kučka u najam.

Uopšte ne vidim kakav je to kvalitet biti lojalniji čoveku (ok, Krstiću) nego principu i ideji.

Normalno!
Pa to niko ni ne kaže.
Ko bi normalan rekao ikome normalnom da je moralno biti lojalan govnetu.
To je samo lagano podsećanje onima (nema to veze sa tobom) koji su u stanju da svakoga ko nije oduševljen njihovim oduševljenjem za Čedu, Bebu, Biju, Čanka, Krla, ... nastavi niz, proglaše niže vrednom osobom.
No, u ovoj situaciji to nije toliko presudno važno.
Neka nas je i neka svaka vaša (naša) transformacija bude transformacija ka boljem.
Naravno, oni koji su isključivi će biti i u narednom periodu isključivi ne dozvoljavajući da niti jedan njihov stav bude upitan.
No, tome nema 'leka' - ionako.
rodni rodni 13:04 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
kako ne kapras- da mu je to "ekspertski" rad.

Ne, ti ne kapiraš, i ja ću da objasnim još jednom a onda dižem ruke - Internet je jedino mesto gde nemaju apsolutnu kontrolu, gde ne mogu svaki dan da sastave 3 mrmota na 5 šundovizija da 2 sata kenjaju i lažu do besvesti, nego popiju po proverbijalnoj pičci čim promole glavu. Njih to VRLO frustrira, dotle da ovaj konkretan mandril traži već mesec dana da se "ugasi Internet" (nije mu to nova ideja inače, lansira on to povremeno već godinama), a Vučić se na svakoj jebenoj KZN svađa sa tim istim Internetom. To im je slaba tačka, i to je zapravo sve što možeš, neko da im raskrinkava laži (profesionalci tipa KRIK, itd.) a neko da ih prosto - zajebava. Alternativno možeš da zapušiš nos i ne udostojiš ih svoje veličine, što je okej, zajebao si ih tako baš vrlo jako strašno neverovatno mnogo, ali ja ne dobacujem dotle i ne mislim da sam previše dobar za tu stvar, pa ću ja, ako nije problem, ipak ovako...


Saglasan!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:20 02.04.2020

Re: Spomenica

angie01
Ja znam,


:)))- ekspertski marketing.


Ma, jok angie, kakav marketing - to je onako interno, da ne kažem samo za tebe.
angie01 angie01 13:32 02.04.2020

Re: Spomenica

Ma, jok angie, kakav marketing


nisam mislila tvoj tekst Dzeremaja, nego metodologija gaslajtinga.
angie01 angie01 13:38 02.04.2020

Re: Spomenica

e u ove su se već neki kleli po blogu.


od svih nabrojanih- ja sam jedino gotivila Pedjicu, bio je duhovit i rendao je nepogresivo sve sto je trebalo i jos u otvorenom sifonjeru, sto nije bilo bas najlakse,

...a onda mu se nesto dogodilo,...on sam je to nazvao- odrastanjem,...pa izgleda da su mnogi tako "porasli", nama prdeci o demokratiji, vrednostima i uspostavljanju dijaloga.
docsumann docsumann 14:13 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
Ustvari, stvar izbora, hoćeš li da budeš doživljen kao zajebant, pa da ti se uspeh meri po tome koliko si duhovit, ili da budeš smatran ozbiljnim kritičarem

A pa ja imam supermoć. Sastoji se u tome da mi svečano trne patka kako ću biti doživljen i za šta ću biti smatran.

A mrtvi ozbiljni tipovi koji sebe smatraju ozbiljnim kritičarima najčešće ne razumeju kakva su zapravo komedija.


maksa, ZenZator
docsumann docsumann 14:17 02.04.2020

Re: Spomenica

predatortz
docsumann
mene je banovao na prvu, a ništa nisam ni napisao



Čitao one tvoje blogove sa onim u gaćama.
A, stariji čovek...


šta bi tek da je čitao sa onim bez gaća...
niccolo niccolo 15:18 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa, ZenZator

Makso, jel krla na tviteru ubrisalo u okviru ove akcije?
gedza.73 gedza.73 15:47 02.04.2020

Re: Spomenica

angie01
ja sam jedino gotivila Pedjicu, bio je duhovit i rendao je nepogresivo sve sto je trebalo i jos u otvorenom sifonjeru, sto nije bilo bas najlakse,

jeste bio duhovit ali ponekad nije imao mere.
.a onda mu se nesto dogodilo,...on sam je to nazvao- odrastanjem,

izgleda da je 'prelomni trenutak' bio blog sa Natašom Kandić (nešto oko kvadrature stana)... ili beše u vezi organizacije gej parade i podele plena... valjda skontao da svi pričaju o 'idealima' a rade za pare pa odlučio i on da se 'zaposli'.

Meni je ubedljivo najjače 'odjebavanje' na blogu imao ex-premijer kad smo ga skovitlali oko vinograda. bilo nešto u stilu 'ko ste vi budale da ja vama objašnjavam'

Da, bre, Rodni se dobro setio. pa ovde je tron držala Biljana Srbljanović... od Pogleda preko 'predstava na metar' za drugosrbijance i ozbiljnog Domanovićevog slepog vođe (kako se ginulo ovde za nju a sad niko da je pomene) do potrčka vlasti kad su je onomad uhvatili kako na kiosku kupuje drozu.

I Rodni, Krstić ne misli da je promenio stranu. Čini mi se da on veruje kako zastupa 'najbolje za Srbiju'.

Što se tiče humora ja svaki put kad vidim Vesića pomislim da je on klon a da je pravi Vesić Mićko Ljubičić. i čim čujem Vesića sa onim 'ssss' ja vidim Mićka

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:01 02.04.2020

Re: Spomenica

maksa83
al za ovog konkretno- tim utrcavanjem mu se daje na znacaju i da je bitan za "posao" koji obavlja

Tog konkretno i svakog od njih treba zajebavati na svakom koraku, non faking stop.


Ovde se slažem sa drugom maksom, jedino što je skotina banovala većinu ornih za podjebavanje ga, pa sad ovde cvilimo po drugim blogovima nad svojom sudbinom hudom.

Ja se ne sećam da sam ikad napisao neki hvlaospev za Krleta, kao što jesam za Biljanu Srbljanović, ali priznajem da nisam slutio da ovaj može da postane takvo govno od čoveka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:21 02.04.2020

Re: Spomenica

docsumann
mene je banovao na prvu, a ništa nisam ni napisao



A, vid'li smo mi tvoje činodejstvovanje, sa onim smajlijima koji jako liče na Picoustog, nemoj sad da se praviš nevinašce.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:28 02.04.2020

Re: Spomenica

freehand

Nego,ne mogu a da ovo ne podelim sa vama.



I da se aparat zove Pinkaton.

Samo ne mora da rabi osciloskop i horoskop, evo ja ću mu kažem frekvenciju: 2.4GHz. Dakle, rkneš babu ili dedu u mikrotalasnu, i nema više virusa.
Dobro, snaga se ne meri u decibelima, niti se decibel piše Db, ali nije ni bitno, ako ovaj pronalazak radi.

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:40 02.04.2020

Re: Spomenica

Dobro, snaga se ne meri u decibelima, niti se decibel piše Db, ali nije ni bitno, ako ovaj pronalazak radi.


Pa naravno da radi
Evo šta kaže struka, ruska

U ruskim laboratorijama, pomoću ogleda, utvrđeno je da oscilacija ultrazvučnog dijapazona crkvenih zvona odbija bacile kuge, zatim viruse i druga infektivna oboljenja koja se prenose vazduhom.

:)
Atomski mrav Atomski mrav 18:47 02.04.2020

Re: Spomenica

Evo šta kaže struka, ruska


G.Cross G.Cross 08:56 02.04.2020

Interesting Times

Chaos is found in greatest abundance wherever order is being sought. It always defeats order, because it is better organized.

Terry Pratchett -Interesting times
Milan Novković Milan Novković 09:10 02.04.2020

Re: Interesting Times

G.Cross
Chaos is found in greatest abundance wherever order is being sought. It always defeats order, because it is better organized.

Terry Pratchett -Interesting times

Sećam se da si ljubitelj

Oko haosa - evo opet kako se vrti oko dobrog i lošeg, magnento privlačnog jedno drugom.

Skoro da bi ponekad morali koristiti jedno drugo u nekoj meri da ne bi, kad već moraju da postoje, otišli u beskorisno do vanredno destruktivno zasićenje.

(kad već spominješ Terija

"I lost my best friend, he was a baby...
" - kad Crowley iskreno i plačljivo kaže za Aziraphalea.

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:21 02.04.2020

Re: Interesting Times

David Tennant kao Crowley je verovatno najveći trenutak televizije u 2019.
Milan Novković Milan Novković 12:38 02.04.2020

Re: Interesting Times

stefan.hauzer
David Tennant kao Crowley je verovatno najveći trenutak televizije u 2019.

Jeste. Ili je, bar, top kandidat.

I Michael Sheen je odličan, iako mu, možda, na prvi pogled, uloga nije tako očigledno dobra podloga za maestralost.

Uopšte nam je intriga "simpatičnije" vrste kad demoni i Luciferi počnu da umiru od dosade na poslu pa traže promenu - kad si dobar pa pogrešiš onda te, normalo, izbubetamo na licu mesta, zapamtimo ti to do kraja života - i mirna Bosna

Na mojoj vremenskoj osi je i Rhys Ifans u Berlin Station fenomenalan u 2019., iako je većini glumio nešto ranije.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:20 02.04.2020

*

A zanimljivo da je na molbu tog velikog čoveka Vlada rešila da povuče odluku o kontroli medija, ali da li se pre toga obilazilo po stanovima nepodobnih novinara? Akomerazumete.
maksa83 maksa83 09:48 02.04.2020

Re: *

A zanimljivo da je na molbu tog velikog čoveka Vlada rešila da povuče odluku o kontroli medija, ali da li se pre toga obilazilo po stanovima nepodobnih novinara? Akomerazumete.

To je jedna od najstarijih fora - bad cop good cop taktika, s tim da i jednog i drugog glumi isti glumac, samo se kad je bad cop maskira u fikus.
freehand freehand 09:52 02.04.2020

Re: *

maksa83
A zanimljivo da je na molbu tog velikog čoveka Vlada rešila da povuče odluku o kontroli medija, ali da li se pre toga obilazilo po stanovima nepodobnih novinara? Akomerazumete.

To je jedna od najstarijih fora - bad cop good cop taktika, s tim da i jednog i drugog glumi isti glumac, samo se kad je bad cop maskira u fikus.

Mislim da je ovde konkretno kontrola štete u pitanju. Hiljaditi put: imamo posla sa govnima, opasnim diletantima koji upravljaju ozbiljnim sistemima bez plana i organizacije. Oni udaraju u zidove, odluke donose ad hok a onda kad vide da su digli preveliku frku povlače se kao i u ovome. I ond ajoš porade malo na imidžu dobrog ali bolesnog predsednika koji kaže "Neka, pustite decu... Ja ću to dasredim, sve na moja pleća..."
Govna.
niccolo niccolo 10:26 02.04.2020

Re: *

Hiljaditi put: imamo posla sa govnima, opasnim diletantima koji upravljaju ozbiljnim sistemima bez plana i organizacije. Oni udraju u zidove, odluke donose ad hok a onda kad vide da su digli preveliku frku povlače se kao i u ovome.

Samo da se ponovi još jednom.
cassiopeia cassiopeia 10:29 02.04.2020

Re: *

, ali da li se pre toga obilazilo po stanovima nepodobnih novinara?


Nije se obilazilo, nego hapsilo.

Srećom, pustili su jutros novinarku Nove, Anu Lalić, nakon noćašnjeg držanja u pritvoru.

Zajebali se pa brže bolje povukli i odluku vlade.

Večeras će bolesnik i bolesnica koja jutros pojede govno, da drame na najavljenom obraćanju javnosti.
niccolo niccolo 10:30 02.04.2020

Re: *

Večeras će bolesnik i bolesnica koja jutros pojede govno, da drame na najavljenom obraćanju javnosti.

Što ćemo mi, iz zdravstvenih razloga, da propustimo
cassiopeia cassiopeia 10:48 02.04.2020

Re: *

niccolo

Što ćemo mi, iz zdravstvenih razloga, da propustimo


Normalno!
angie01 angie01 10:50 02.04.2020

Re: *

, Anu Lalić, nakon noćašnjeg držanja u pritvoru.


videla sam sinoc vest- stavrno strasno.


zato je nasa bivsa blogokoleginica- da joj ne pominjem ime, rekla, kako je u bolnici u koju je navodno isla- sve pod konac- ne mogu da se setim ni da zamislim, koja bi to bolnica mogla da bude- i brzovozno otisla isto tako navodno kuci.


freehand freehand 10:52 02.04.2020

Re: *

zato je nasa bivsa blogokoleginica- da joj ne pominjem ime

Pa pomeni slobodno, nije ona Vučić.
angie01 angie01 10:54 02.04.2020

Re: *

cassiopeia
niccolo

Što ćemo mi, iz zdravstvenih razloga, da propustimo


Normalno!


hebiga, ja vec neko vreme ne gledam- mozda sam ukupno dva puta par minuta- pa sam propustila sta je to Zaklina pitala na KZS, a pobrala onolike pohvale???
angie01 angie01 10:55 02.04.2020

Re: *

Pa pomeni slobodno, nije ona Vučić.


necu iz istog razloga zbog koga sam tebi zamerila:)

...al mi ta izjava toliko zvoni u usima, da sam morala da je ponovim ovde.
mariopan mariopan 11:53 02.04.2020

Re: *

cassiopeia
, ali da li se pre toga obilazilo po stanovima nepodobnih novinara?


Nije se obilazilo, nego hapsilo.

Srećom, pustili su jutros novinarku Nove, Anu Lalić, nakon noćašnjeg držanja u pritvoru.

Zajebali se pa brže bolje povukli i odluku vlade.

Večeras će bolesnik i bolesnica koja jutros pojede govno, da drame na najavljenom obraćanju javnosti.


Strašno šta rade, strašno. I sve je to vidljivo, više ne mogu da sakriju, džabe hapse novinare, džabe cenzura medija.

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:18 02.04.2020

Re: *

Nije se obilazilo, nego hapsilo.


I svašta nešto, nego obilazio sam pitanjem cenzuru


Ali taj veliki čovek koji se i pored narušenog zdravlja i dalje bori za nas. Kako li mu se dovoljno zahvaliti na tome, što se i pored sve nezahvalnosti koju pokazujemo, on gura u tu borbu za respiratore i maske i zbog nas, jer nismo sposobni da sami odlučujemo, sprovodi izolaciju, a sve da bi preživeli. Jedan veliki čovek, a mi tako. Sram nas bilo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:22 02.04.2020

Re: *

Samo da se ponovi još jednom.


koliko njega boli što nije kao Vlada.





Više se i ne sećam koji je bloger prvi okačio ovo, ali hvala mu. Ovako se pati.
rodni rodni 13:15 02.04.2020

Re: *

freehand
zato je nasa bivsa blogokoleginica- da joj ne pominjem ime

Pa pomeni slobodno, nije ona Vučić.

Koja je to?
Da li smu se i u tu nekada zaklinjali - a svakoga ko se nije zaklinjao proglašavali nacisto-fašistom i idiotom - pride!?
I Srbendom.
Gospodja Klara Gospodja Klara 15:57 02.04.2020

Re: *

Samo da se nadovežem na ovaj niz opservacija na temu raznih idiota, jeftinih foliranata i malograđana kvaziintelektualne i kvazidemokratske provenijencije, dakle, legitimno je i poželjno drkati ih gde god, ja to radim u RL mnogo više nego po netu. Da imam potrebne skils i vreme, napravila bih jedan kolaž transformacija Pre (političkog angažovanja) do Danas, mislim da bi to bio urnebesan i tragičan spomenik ljudske mizerije i sklonosti da se prodaju, mada su svi oni profitirali već u startu jer nisu bili kapaciteti za bilo šta ozbiljnije od nekog šalterskog ili kasirskog posla, plafon.

Jedan što je krajem osamdesetih na žurkama bio označavan kao lep “ali sineee glup kao noć” je dobacio do marketinškog qu..., pardon stručnjaka, savetnika predsednika, kolumniste i nosioca skupih naočara.

Jedna koju si u vreme gimnazije izbegavao u busu jer te blam kad počne da kenja histerično o stupidarijama a cela zadnja platforma gleda u vašem pravcu, je avanzovala u priznatog dramaturga, svekoliku avlijanerku, kučkarku, borkinju za... nemam pojma kojeg đoku, ne zna ni ona sama i influenserku za sve one kojima je ideal razbarušenost u obući od soma jura i uličarsko izražavanje.

Jedna neugledna štreberka koja je pročitala mnogo nekakvih udžbenika pa se utegla, ušminkala, uplivala u mnogo bulja slobodnim stilom da bi dobacila do mesta ministra za ona tri qrca koje me uvek mrzi da nabrajam plus dva krizna štaba za borbu protiv Apokalipse i sigurna sam da je prožme slatka jeza svaki put kad pomisli: “jooooj, koliko me slikaju, moram da uzmem još ovih kostima i onu Guči tašnicu... ok, napravi sad ozbiljno lice, slikaju opet, strašno sam važna, uh bemti, opet me žulja etiketa na gaćama...”

Astrolog i vođa pokreta za etikete sa imenom, koju je izvozao tadašnji ministar u dva češem-jaja-pokreta, pa se (bez)idejno pripojila onom drugom blogeru i sad je glas razuma, decentna poslanica, ne znam kako sad stiže da ratuje sa sistemom obrazovanja i pravima običnog čoveka, a, da, sad to radi u okviru sistema, ne izgleda kao fenserka ali elementi autfita su def. usklađeni sa platom u okviru sistema.

Jaja Ung Fuj, e nju ne znam od pre, to mi smrdi na neko skrajnuto čeljade koje je neko regrutovao da se probije do nivoa korisnog idiota.

Ona drusna nesreća koja je grobnim, podrhtavajućim ali rešenim glasom objavila prošlo vanredno stanje i koju je ponelo ono srpska N. Kidmen, te je shvatila šta je zapravo želEla, a koju sam pre koji mesec sa enormnim hejtom gledala kako 2 sata neprekidno đuska na koncertu, sa Kidmen frizurom i 20 kila manje, kežual garderoba (a nije H&M), u pratnji sredovečnog gospodina sa dečkić-razbarušenom frizurom.

Mrzi me dalje, onaj umišljeni hardkor kretenoid sa imenom dece na ubildovanoj sisi, onaj novi superheroj antivirus medijski mogul (tj. nazgul, rimuje se), poznat ubuduće kao KondomMen, ima ih toliko...

Uh, što bih ja volela da sam Veliki Inkv... Lustrator. (Sad sam se autovala baš)
angie01 angie01 17:57 02.04.2020

Re: *

Što ćemo mi, iz zdravstvenih razloga, da propustimo


...i higijenskih,...kako se preporucuje dezinfekcija.
freehand freehand 22:10 02.04.2020

Re: *

Uh, što bih ja volela da sam Veliki Inkv... Lustrator. (Sad sam se autovala baš

Pokidala si mala.
rodni rodni 10:04 03.04.2020

Re: *

freehand
Uh, što bih ja volela da sam Veliki Inkv... Lustrator. (Sad sam se autovala baš

Pokidala si mala.

Ja ne znam o kome se radi u klarinom tekstu.
Znaš li ti?
freehand freehand 16:50 02.04.2020

Ako bi mogao neko

... daovo okači kod Krstića, pošto sam ja objektivno sprečen:

izbrisao više od 8 i po hiljada „bot” naloga koji su promovisali Vučića i SNS

Između ostalih bar tri Krstićeva naloga su završila na smetlištu tviteristorije.
freehand freehand 17:18 02.04.2020

Re: Ako bi mogao neko

G.Cross
freehand
... daovo okači kod Krstića, pošto sam ja objektivno sprečen:

izbrisao više od 8 i po hiljada „bot” naloga koji su promovisali Vučića i SNS

Između ostalih bar tri Krstićeva naloga su završila na smetlištu tviteristorije.


Šta god da si linkovao, izgleda isparilo već.

Meni radi, al nije problem:

KLIK
Gospodja Klara Gospodja Klara 17:39 02.04.2020

Re: Ako bi mogao neko

Meni radi, al nije problem:


To ovo page not found?

EDIT: Sve ok, našla kod Kaza.
Gospodja Klara Gospodja Klara 17:43 02.04.2020

Re: Ako bi mogao neko

angie01
ehebigica sad- i bljuc i twidza,...


Čovek-blam.
angie01 angie01 17:53 02.04.2020

Re: Ako bi mogao neko

a i nesto se danas burnabic izvinjavala da je glupo smislila da su zabranjene bilo kakve izjave o Konradu, kako mu tepa profi dileja iz njihovih redova, i da ce iste biti kaznjive,... i to bas mekano, bez omiljene arogancije,...izgled da su upad u kucu novinarke, konfiskacija njene elektronske opreme i pritvor izazvali kod nekog iz gornje loze opasano negodovanje.

kaze novinarka, da joj nisu vraceni telefoni u kojima se nalazi prepiska sa njenim izvorima, koje nije zelela da otkrije.



mariopan mariopan 16:56 03.04.2020

Re: Ako bi mogao neko

freehand
... daovo okači kod Krstića, pošto sam ja objektivno sprečen:

izbrisao više od 8 i po hiljada „bot” naloga koji su promovisali Vučića i SNS

Između ostalih bar tri Krstićeva naloga su završila na smetlištu tviteristorije.

Pa ispunila mu se želja, beše predlagao da se sve to ukine........ nije pazio šta želi? I njemu prvom, zasluženo.
freehand freehand 19:07 02.04.2020

Aleksandar Vučić:KZN

Pitanje o ukidanju botovskih naloga:

"Rekao mi je Krstić kad smo se čuli.
Mis e čujemo jednom u dva meseca... "


maliperica maliperica 19:26 02.04.2020

Re: Aleksandar Vučić:KZN

freehand
Pitanje o ukidanju botovskih naloga:

"Rekao mi je Krstić kad smo se čuli.
Mis e čujemo jednom u dva meseca... "



Ali se vide svaki dan.
Šta ti nije jasno ?
docsumann docsumann 19:42 02.04.2020

Re: Aleksandar Vučić:KZN



angie01 angie01 20:12 02.04.2020

Re: Aleksandar Vučić:KZN

Gospodja Klara Gospodja Klara 23:28 02.04.2020

Re: Aleksandar Vučić:KZN

Razbijaš, docs!
freehand freehand 23:32 02.04.2020

Re: Aleksandar Vučić:KZN

docsumann



Meni ovaj isti Vulin
docsumann docsumann 12:51 03.04.2020

Re: Aleksandar Vučić:KZN

freehand
docsumann



Meni ovaj isti Vulin

freehand freehand 10:27 03.04.2020

Etatizacija

Gledajući i slušajući šta se dešava rekao bi čovek da je sad većpotpuno izvesno da je era globalizacije ako ne potpuno na izdisaju a ono na ozbiljnom prepodešavanju. U smislu slobode kretanja, u smislu granica, u smislu smera protoka svega.
Sa druge strane država će, po svoj prilici, ponovo preuzeti neke funkcije za koje se mislilo u eri liberalizma da su joj definitivno i zanavek uzete iz ruku. Ona u kojoj se meša u proizvodnju pre svega, jer je sad već potpuno izvesno da će se država (ukupno, svuda, ne samo Srbija) vratiti u neke strateške oblasti bez kojih nema funkcionisanja u krizna vremena i u kojima se ipak ne može prepustiti da snabdevenost i spremnost na odgovore zavisi samo od tržišta.
angie01 angie01 13:54 03.04.2020

Re: Etatizacija

izvestaj o botovanju u Srbiji,

serbia_march_twitter
omega68 omega68 18:52 03.04.2020

Re: Etatizacija

Gledajući i slušajući šta se dešava rekao bi čovek da je sad većpotpuno izvesno da je era globalizacije ako ne potpuno na izdisaju a ono na ozbiljnom prepodešavanju. U smislu slobode kretanja, u smislu granica, u smislu smera protoka svega.
Sa druge strane država će, po svoj prilici, ponovo preuzeti neke funkcije za koje se mislilo u eri liberalizma da su joj definitivno i zanavek uzete iz ruku. Ona u kojoj se meša u proizvodnju pre svega, jer je sad već potpuno izvesno da će se država (ukupno, svuda, ne samo Srbija) vratiti u neke strateške oblasti bez kojih nema funkcionisanja u krizna vremena i u kojima se ipak ne može prepustiti da snabdevenost i spremnost na odgovore zavisi samo od tržišta.

A ti ćeš postojano, nepokolebljivo i istrajno da forsiraš ''Kraj istorije'' i žute lopove sve čekajući da glupi Ameri dođu sebi i vrate Hilari na vlast?
freehand freehand 19:21 03.04.2020

Re: Etatizacija

omega68
Gledajući i slušajući šta se dešava rekao bi čovek da je sad većpotpuno izvesno da je era globalizacije ako ne potpuno na izdisaju a ono na ozbiljnom prepodešavanju. U smislu slobode kretanja, u smislu granica, u smislu smera protoka svega.
Sa druge strane država će, po svoj prilici, ponovo preuzeti neke funkcije za koje se mislilo u eri liberalizma da su joj definitivno i zanavek uzete iz ruku. Ona u kojoj se meša u proizvodnju pre svega, jer je sad već potpuno izvesno da će se država (ukupno, svuda, ne samo Srbija) vratiti u neke strateške oblasti bez kojih nema funkcionisanja u krizna vremena i u kojima se ipak ne može prepustiti da snabdevenost i spremnost na odgovore zavisi samo od tržišta.

A ti ćeš postojano, nepokolebljivo i istrajno da forsiraš ''Kraj istorije'' i žute lopove sve čekajući da glupi Ameri dođu sebi i vrate Hilari na vlast?

Omega, brate moj drevni, ti si mene pomešao sa nekim. Da smanjiš to malo, srbski monarhista poklonik KP Kine - ne ide baš.
rodni rodni 07:26 04.04.2020

M'da!

Nije mi jasna ta potreba za sprdanjem sa Vulinom?
Može njemu da se kaže kako dolikuje i bez tih alegorisjkih uradaka.
A on je jedno ništa.
freehand freehand 12:02 04.04.2020

Ko vidi

... Vulinovu masku, amblem, uniformu ili ne daj Bože lice - biće izbrisan, da ga nema.
Bar tako izgleda.
Da kažem samo da Klara i ja ništa nismo pipnuli a ko bi mogoa nemamo pojma.
Izgleda da se sve više oseća duga ruka vlasničke strukture, koja je počela da obraća pažnju na sadržaj i kakvoćukomentara...
Drenča - ništa ti neću reći. Sve znaš.
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:10 04.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
... Vulinovu masku, amblem, uniformu ili ne daj Bože lice - biće izbrisan, da ga nema.
Bar tako izgleda.
Da kažem samo da Klara i ja ništa nismo pipnuli a ko bi mogoa nemamo pojma.
Izgleda da se sve više oseća duga ruka vlasničke strukture, koja je počela da obraća pažnju na sadržaj i kakvoćukomentara...
Drenča - ništa ti neću reći. Sve znaš.


Fala što si proverio, zanimalo me fenomenološki, znači Vulin u uniformi je sveta krava (u uniformi).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana