Budućnost

Kraj pandemije covid 19

Vojislav Stojković RSS / 09.04.2020. u 18:37

Budućnost je kategorija koja ima samo jednu sigurnu dimenziju –  da dolazi posle sadašnjosti. Ona će, u svakom slučaju, biti različita od slike koju o njoj danas imamo. Potpuno različita, međutim, neće biti. Kada je reč o bliskoj budućnosti, preciznije o pandemiji covid 19, može li se predvideti njen kraj?  

Sve epidemije, pandemije i slične pošasti koje su harale planetom od kada je pisane istorije, a i pre nje, koliko god da su žrtava odnele, ipak su se završile, a ljudska rasa je opstala (KLIK). Isto će biti i sa ovom pandemijom. Prognoze svetskih eksperata o kraju pandemije covid 19 su,  naravno, različite. Zato se na njima ne bih zadržavao, već ću izneti svoju prognozu o kraju pandemije. Moram da priznam da sam do iste došao odokativnom metodom, ali ne bez analitičkog pristupa i zdravorazumskog gedankeeksperimentisanja.   

Od sredine maja pa do sredine jula pandemija covid 19 će se završiti u većini država. Naravno, zli virus će prvo biti savladan u onim državama koje su ga spremno i organizovano sačekale. Srbija će, za razliku od većine evropskih zemalja, pobedu nad najsmešnijim virusom u istoriji, proglasiti nešto kasnije - na Preobraženje Gospodnje 19. avgusta, kada će  iz kućnog pritvora biti oslobođeni i svi njeni građani stariji od 65 godina. Vanredno stanje u Srbiji, za svaki slučaj, neće biti ukinuto zbog  drugog talasa, koji se očekuje krajem novembra.  

Drugi talas agresije covid 19 biće znatno slabiji, prvenstveno zbog imuniteta krda, a delom  i  zbog spremnosti zdravstvenih sistema većine država na novi udar. 

Svetska ekonomija biće u recesiji do kraja ove godine, a početkom proleća započeće njen oporavak. Prva će  se oporaviti kineska privreda i zahvaljujući tome Kina će zauzeti vodeće mesto u svetu. SAD će, kao i uvek, svoju ekonomiju oporavljati štampanjem enormnih količina dolara, ali ovoga puta neće joj uspeti da krizu svoje ekonomije prenese na  privredu ostatka sveta. Biće to početak kraja njene globalne dominacije. 

Da ne dužim: Kladim se u onih 100 evra, koje nam je obećao naš Predsednik, da su moje prognoze o kraju pandemije covid 19 prilično tačne.

PS: Pitanja tipa - kada će završiti pandemija u našem sokaku i slična, možete postavljati na PP. 

 



Komentari (423)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maliperica maliperica 08:24 10.04.2020

Re: Svaki kraj

Dosta je bilo brojanja umrlih.
Vreme je za proaktivni,ofanzivni pristup u odnosu na neprijatelja.

A neprijatelj je onaj koji izvlači korist iz ove situacije.
To mu ne treba dozvoliti.

Usput
Filipe, skači u pomoć.
omega68 omega68 23:21 10.04.2020

Re: Svaki kraj

Otvara se novo bojno polje.
Još kad bismo bili svesni pravog neprijatelja.

bene_geserit bene_geserit 03:06 11.04.2020

Re: Svaki kraj

omega68

A to što su se ko zna kakvim povodom našli na istoj slici znači naravno da su posle ručka pravili planove kako da nam dođu glave ?
Sa druge strane, a da ne pominjem šta Ron Paul kaže o Fauci-ju, a ja kad sam u dilemi, njemu prvo poverujem.
alselone alselone 07:43 11.04.2020

Re: Svaki kraj

A to što su se ko zna kakvim povodom našli na istoj slici znači naravno da su posle ručka pravili planove kako da nam dođu glave ?


Staro pravilo zavereništva - pre nego što sednete da kujete pakleni plan, obavezno se slikajte.
niccolo niccolo 07:57 11.04.2020

Re: Svaki kraj

Staro pravilo zavereništva - pre nego što sednete da kujete pakleni plan, obavezno se slikajte.

To je zbog onog pics or it didn't happen. I sad ljudi moraju da prilože fotku kad im ne veruju da su smislili pakleni plan.
omega68 omega68 10:26 11.04.2020

Re: Svaki kraj

Шта се примате као кајсија на џенерику?
Овде је поента на Гејтсовом ћалету.Значи није његовом сину џабе дато да буде ово што јесте.Ово је слика из текста са сајта ,,логично''.
А да склапају договоре да изјебу цео свет - склапају, шта је ту нашим блогерским интелектуалцима непознато?
maliperica maliperica 11:18 11.04.2020

Re: Svaki kraj

alselone
A to što su se ko zna kakvim povodom našli na istoj slici znači naravno da su posle ručka pravili planove kako da nam dođu glave ?


Staro pravilo zavereništva - pre nego što sednete da kujete pakleni plan, obavezno se slikajte.

I fašisti su bili vrlo pedantni u vođenju evidencije o svim svojim zločinima.
Toliki stepen samouverenosti i arogancije govori o odnosu prema drugima.
highshalfbooze highshalfbooze 08:10 10.04.2020

Ko zna zašto je to dobro

Vidim da si u izolaciji zakačio opsednutost. Izgleda da se virus širi i na daljinu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:53 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Opsednutost virusom, blogom ili uopšte?
bocvena bocvena 09:43 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

jao, napisah neki kilometarski komentar, sveobuhvatnu analizu, te ozbiljno, te neozbiljno, te holisticki... i pobeze!

sad moram da preskocim analizu i dam sustinu: manje vise je sve odvratno i neizvesno (a najgore je ministarstvo prosvete srbije:) i zato sam resila da pijem ksalol, da ne maltretiram ukucane i ljude na internetu. to se zove - rad na sebi:)

a je l radite vi na sebi?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:56 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

bocvena
zato sam resila da pijem ksalol, da ne maltretiram ukucane i ljude na internetu. to se zove - rad na sebi:)
a je l radite vi na sebi?

Što reče jedan moj kolega, (koji je odmah po penzionisanju, otišao na selo i tamo živi):
Ja od lekova pijem samo rakiju.
bocvena bocvena 10:04 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

ima ih nezgodnih kad popiju! nije uvek prasa:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:06 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

bocvena
nije uvek prasa:)

Lepo je šo si setila Drage. Neka počiva u miru.
bocvena bocvena 11:13 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

nek pociva u miru.

da preporucim seriju za 65+, the kominsky method, majkl daglas je trebalo da ostari, pa da postane simpatican:)

(kako rece ona italijanska spisateljica - nije isto biti u karantinu u prelepoj kuci sa bastom i bazenom i u stanu u milionskom gradu:)

LINK
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:34 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Hvala, pogledaću čim odgledam još tri sezone Midsomer Murders. Serija koja je baš zgodna za gledanje u samoizolaciji.
maksa83 maksa83 11:36 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Hvala, pogledaću čim odgledam još tri sezone Midsomer Murders. Serija koja je baš zgodna za gledanje u samoizolaciji.

Moraš da nađeš i neki hobi, nešto što zahteva da čovek uroni, posveti se.


bocvena bocvena 11:38 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Vojislav Stojković
Hvala, pogledaću čim odgledam još tri sezone Midsomer Murders. Serija koja je baš zgodna za gledanje u samoizolaciji.

ma je l' preteko neko u tom midsomeru?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:00 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Ne znam nisam još stigao do kraja. Negde sam pročitao da je glumac Džon Netls (glavni inspektor Tom Barnabi) na kraju izjavio da je uspešno rešio preko 200 ubistava i tako znatno popravio prosek policije UK.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:02 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

maksa83
Moraš da nađeš i neki hobi, nešto što zahteva da čovek uroni, posveti se.


Misliš na kuvanje ili na pevanje?
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:17 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

pevanje

Ne pominji pevanje.
Sinoć otvorim onaj tvoj link, čujem pesmu o Đurišiću, i pevao je celo veče, a i jutros krenuo.
I istera me žena iz kuće, nije mogla jadna više da izdrži:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:20 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Izvini se zeni u moje ime.
mariopan mariopan 13:37 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Vojislav Stojković
Hvala, pogledaću čim odgledam još tri sezone Midsomer Murders. Serija koja je baš zgodna za gledanje u samoizolaciji.

Koje još tri sezone i na čemu gledaš?

Obožavam tu seriju i rekla bih da sam ih sve videla?

Gde da ih nađem da gledam ako sam štogod propustila?
rodni rodni 13:40 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

bocvena
jao, napisah neki kilometarski komentar, sveobuhvatnu analizu, te ozbiljno, te neozbiljno, te holisticki... i pobeze!

sad moram da preskocim analizu i dam sustinu: manje vise je sve odvratno i neizvesno (a najgore je ministarstvo prosvete srbije:) i zato sam resila da pijem ksalol, da ne maltretiram ukucane i ljude na internetu. to se zove - rad na sebi:)

a je l radite vi na sebi?


Ja radim!
Mislim da sam naradio makar 3 kilograma na sebi.
maksa83 maksa83 13:46 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Vojislav Stojković
maksa83
Moraš da nađeš i neki hobi, nešto što zahteva da čovek uroni, posveti se.


Misliš na kuvanje ili na pevanje?

Mislio sam na ... gastrokaligrafiju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:17 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

bocvena
Vojislav Stojković
Hvala, pogledaću čim odgledam još tri sezone Midsomer Murders. Serija koja je baš zgodna za gledanje u samoizolaciji.

ma je l' preteko neko u tom midsomeru?


a pa rješava on i slučajeve iz susjednih sela..
mada fakat, i tamo je vjeroavtno slabo ko ostao živ..

al kome se sviđa taj britnski seosko smirujući sadržaj Downton Abbey je skroz ok..
period drama at its best

ja i muž smo na ozarcima..
i star wars epopejama..
sreća pa nas dijete ne tjera da gledamo i sve sequels, nego ćemo izgleda moći da preskočimo pa pravo na Mandalorian..
ne znam šta da mislim..
mozak mi se pogužva od onog muzičkog uratka baby joda.. i to smo morali da preslušamo pet hiljada puta.. od simptoma mi je ostalo još samo blago trzanje desne noge
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:33 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro


al kome se sviđa taj britnski seosko smirujući sadržaj Downton Abbey je skroz ok..
period drama at its best


Ima i film period drama/krimi/humor slicno tome 'Gosford Park' + krem britanskog glumista..

Set in the 1930s, the story takes place in an old-fashioned English country house where a weekend shooting party is underway. The story centers on the McCordle family, particularly the man of the house, Sir William McCordle (Sir Michael Gambon). Getting on in years, William has become a benefactor to many of his relatives and friends. As the weekend goes on, secrets are revealed, and it seems that everyone, above stairs and below, wants a piece of William and his money, but how far will they go to get it?
cassiopeia cassiopeia 15:30 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Gosford Park'


Mislim da sam tri puta gledala taj film.
Volim tu atmosferu.

Kao i ovu seriju Wives and Daughters
cassiopeia cassiopeia 15:33 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

a je l radite vi na sebi?



Održavamo glavu iznad vode.

Za sve te savete "kako bi trebalo" imam samo jedan odgovor - n o s i t e s e

Sad je valjda prioritet plivati kako god ti odgovara, glava iznad vode, a sve ostalo kad mu bude vreme.
kick68 kick68 17:12 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

da preporucim seriju za 65+, the kominsky method,

Si! Odlicna serija! Ogradjujem se od starosne odrednice, duhovito uradjena serija za sva zivotna doba.
Slicna je Curb your Enthusiasm, doduse samo u tome sto su glavni likovi 65+.
Ja sad gledam Money Heist, preporucila mi odavno jedna drugarica kao seriju broj jedan u Evropi. Nacela sam trecu sezonu i trenutno pravim top listu omiljenih psovki na spanskom.
Je l' moze neki blog posvecen serijama? Dobro bi nam dosao u ovim vremenima.
Edit: Muzika iz serije. Imam u telefenu verziju Selije Kruz, volim da je pustim kad je zestok minus ovde i pada sneg. Lepo greje:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:55 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

mariopan
Koje još tri sezone i na čemu gledaš?

Obožavam tu seriju i rekla bih da sam ih sve videla?

Gde da ih nađem da gledam ako sam štogod propustila?

Trenutno sam na sedmoj od ukupno devet sezona, sa različitim brojem epizoda, a svaka po 1h i 48min. Počeo sam da ih gledam otkad sam u samizolaciji, doduše neke sam gledao i ranije.
Gledam ih na TV, operater SBB, kod koga u mom paketu postoji i PICKBOX gde odem na SERIJE, žanr KRIMI.
Dakle, uključim se na to i pustim mozak na pašu.

PS: Zaboravih da napišem - između epizoda po drugi put čitam KONTRAPUNKT Oldasa Hakslija. Imam staro Prosvetino izdanje iz 1972.sa predgovorom koji je napisala Isidora Sekulić. Daklem, skroz sam u engleskom fazonu.
bocvena bocvena 21:42 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Održavamo glavu iznad vode.


meni je kas sasila maske za celu porodicu! to se ne zaboravlja...ni kad budem baba, sto rece moja cerka sa 5 godina:)

kick, ti si moja davno izgubljena sestra, a u stvari ujna:)
curb mi je sledeca na spisku, a money h. me cerka davi vec mesecima da gledam.
danas sam gledala sex education...i tu sam naucila da se muskarci pale samo na zene ili muskarce (ako su strejt ili gej), a zene na sve varijante (muskarci, zene, trojke, masturbacija), pa i video sa bonobo majmunima:)))
eh, ta nauka! sve o seksu znaju, a ovamo ih resporatorni virus bacio u amok! dodje mi da se presaltujem na religiju:)

mariopan mariopan 21:48 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Vojislav Stojković
mariopan
Koje još tri sezone i na čemu gledaš?

Obožavam tu seriju i rekla bih da sam ih sve videla?

Gde da ih nađem da gledam ako sam štogod propustila?

Trenutno sam na sedmoj od ukupno devet sezona, sa različitim brojem epizoda, a svaka po 1h i 48min. Počeo sam da ih gledam otkad sam u samizolaciji, doduše neke sam gledao i ranije.
Gledam ih na TV, operater SBB, kod koga u mom paketu postoji i PICKBOX gde odem na SERIJE, žanr KRIMI.
Dakle, uključim se na to i pustim mozak na pašu.

PS: Zaboravih da napišem - između epizoda po drugi put čitam KONTRAPUNKT Oldasa Hakslija. Imam staro Prosvetino izdanje iz 1972.sa predgovorom koji je napisala Isidora Sekulić. Daklem, skroz sam u engleskom fazonu.

Ne verujem da mi ovde radi SBB. Ako postoje nove koje nisam videla naći ćemo na internetu plus prevod i milina, to sam već najavila familji da se iskljucujem od kuvanja do daljnjeg.
Ranijih godina mi je sin sve skidao na neki xbox pa sam gledala "bindžovano" dok nisam ni znala da se tako zove.
kick68 kick68 23:53 10.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

bocvena
Održavamo glavu iznad vode.


meni je kas sasila maske za celu porodicu! to se ne zaboravlja...ni kad budem baba, sto rece moja cerka sa 5 godina:)

kick, ti si moja davno izgubljena sestra, a u stvari ujna:)
curb mi je sledeca na spisku, a money h. me cerka davi vec mesecima da gledam.
danas sam gledala sex education...i tu sam naucila da se muskarci pale samo na zene ili muskarce (ako su strejt ili gej), a zene na sve varijante (muskarci, zene, trojke, masturbacija), pa i video sa bonobo majmunima:)))
eh, ta nauka! sve o seksu znaju, a ovamo ih resporatorni virus bacio u amok! dodje mi da se presaltujem na religiju:)


Ma da, tako nesto ili neki dalji rod:)) Nisam gledala jos uvek to naucno delo, a sto se religije tice, odgledah na tvoju preporuku mladog papu. Nisam bila bas preterano impresionirana, ali istrajah. Posle toga nastavim sa novim papom, e tu ostadoh bez teksta, gledam, upijam, ne disem:)))
Money heist ima mnogo buke i nedostatke u zapletu nadoknadjuju efektnim scenama, ali meni uopste ne smeta, gledam sve u sesnaes'
Sad trenutno pogadjam horoskopske znake glavnih junaka, 'nako za sebe:))
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:10 11.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

kick68
Posle toga nastavim sa novim papom, e tu ostadoh bez teksta, gledam, upijam, ne disem:)))


Ako nisi gledala, možeš da nastaviš sa papama, odnosno odličnim filmom Dvojica papa. Anthony Hopkins kao Benedikt XVI i Jonathan Pryce kao kardinal Bergoglio, odnosno potonji papa Franja.
kick68 kick68 00:35 11.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Vojislav Stojković
kick68
Posle toga nastavim sa novim papom, e tu ostadoh bez teksta, gledam, upijam, ne disem:)))


Ako nisi gledala, možeš da nastaviš sa papama, odnosno odličnim filmom Dvojica papa. Anthony Hopkins kao Benedikt XVI i Jonathan Pryce kao kardinal Bergoglio, odnosno potonji papa Franja.

Jesam, i Bergoglio mi bio bas simpatican sve do ovog incidenta:



Dobar je film, ali ove serije imaju neku posebnu hipnotišuću atmosferu, narocito u drugoj sezoni. Skoro svaka scena je namestena kao neka prelepa slika u kojoj sve i svako ima svoje mesto. N'umem da objasnim, you have to see it to believe it:) A Malkovich sa svojim dugim monolozima je suvi genije. Ne mozes da glumis onako a da budes sasvim normalan.
mariopan mariopan 01:59 11.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Vojislav Stojković
mariopan
Koje još tri sezone i na čemu gledaš?

Obožavam tu seriju i rekla bih da sam ih sve videla?

Gde da ih nađem da gledam ako sam štogod propustila?

Trenutno sam na sedmoj od ukupno devet sezona, sa različitim brojem epizoda, a svaka po 1h i 48min. Počeo sam da ih gledam otkad sam u samizolaciji, doduše neke sam gledao i ranije.
Gledam ih na TV, operater SBB, kod koga u mom paketu postoji i PICKBOX gde odem na SERIJE, žanr KRIMI.
Dakle, uključim se na to i pustim mozak na pašu.

PS: Zaboravih da napišem - između epizoda po drugi put čitam KONTRAPUNKT Oldasa Hakslija. Imam staro Prosvetino izdanje iz 1972.sa predgovorom koji je napisala Isidora Sekulić. Daklem, skroz sam u engleskom fazonu.


Našli i gledam. Ima do 21. sezone, meni to nije na sbb nego na kompu.
bene_geserit bene_geserit 02:51 11.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Jel gledao neko "Rick and Morty", jel to valja čemu, tera me ćera da se pretplatimo na Hulu zbog toga ?
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:08 11.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Jel gledao neko "Rick and Morty", jel to valja čemu, tera me ćera da se pretplatimo na Hulu zbog toga ?

Valja, kako ne valja.





alselone alselone 07:44 11.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Jel gledao neko "Rick and Morty", jel to valja čemu, tera me ćera da se pretplatimo na Hulu zbog toga ?


Solidno ali ništa više od toga.

Početne epizode su bile zanimljive jer su bile drugačije od postojećih serija ali su onda upali u šablon i počeli da se ponavljaju a i nisu previše inventivni.
bocvena bocvena 08:13 11.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Dobar je film, ali ove serije imaju neku posebnu hipnotišuću atmosferu, narocito u drugoj sezoni. Skoro svaka scena je namestena kao neka prelepa slika u kojoj sve i svako ima svoje mesto. N'umem da objasnim, you have to see it to believe it:) A Malkovich sa svojim dugim monolozima je suvi genije. Ne mozes da glumis onako a da budes sasvim normalan.


new pope je ludilo upakovano u magicnu sliku.
sorentino je covek mog zivota:)

mala blasfemija - kad gledas njegove italijanske teme i citas njegove knjige, razumes kako im se dogodila korona na ovakav nacin.
cassiopeia cassiopeia 10:41 11.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

bocvena




Ima da proslavimo uz ples i pesmu, samo da vidimo leđa koroni. I to u nekoj prirodi. Žurka na otvorenom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:20 12.04.2020

Re: Ko zna zašto je to dobro

Solidno ali ništa više od toga.


Meni su neke epizode bile vrhunske, ali, da, ova poslednja sezona je totalno razočarenje. "A Rickle in Time" prva epizoda druge sezone mi je jedan od najboljih trenutaka televizije, kao i ona "The Ricks Must Be Crazy" o svetu u akumulatoru akumulatorovog akumulatora.

Meni je na primer BoJack Horseman bolji od Rick and Morty, tačniji da budem dramski je snažnija serija. Poslednjih osam epizoda BoJacka su čist masterpis. :)
zemljanin zemljanin 13:04 10.04.2020

bez dobrog naslova

neke nove situacije se pojavljuju





virus : religija
1 : 0
prvo poluvreme
nikvet pn nikvet pn 14:15 10.04.2020

...

Ако смем да прогнозирам и маштам... Назирем две секвенце можда и важније од вакцине:

а/ брзи тест
б/ хиперимуни серум

Ако би се направио поуздан јевтин кит за брзи 5-10 минутни тест (уобичајен у ветеринарској диференцијалној дијагностици вируса) онда тријажа грипозних пацијената постаје лаганица и за сеоску амбуланту. О хиперимуном серуму правовремено спуцаном нећу трошити речи. Плус добра вакцина и онда актуелна светска бабарога силази у зону грипа, ако не и испод.
angie01 angie01 14:36 10.04.2020

Re: ...

je l zna neko, koliko je potrebno da se bolest neke prosecen jacine da tako kazem, sanira,...da je pacijent ozdravio?

...nesto su mi nejasne ove objave neki eksponiranih likova, tipa, pre recimo 7/10 dana je konstatovan virus, a evo ih sad zdravi ko dren, savladali su bolest?!...bili nedelju dana na klinici, i izasli u top formi, kao sa aerodroma da idu kuci...???
Ribozom Ribozom 22:58 10.04.2020

Re: ...

Svi nesto nagadjaju. Ja se drzim who-a, i po njima se kada pacijentu prestanu simptomi jos jednom se uzme test, ako je negativn odmah se pusta kuci u karantin na 14 dana. Posle 14 dana se jos jendom testira i onda se racuna izlecen.

Ne postoji 'ako prelezis coronu stekao si imunitet na nju'. Verovatno je bivsim zarazenima i dalje ugrozen imunitet, pluca i jos po koji organ. Procitah slucaj svedjanke koja je prelezala coronu, pa joj se vratila.


Atomski mrav Atomski mrav 00:19 11.04.2020

Re: ...

Procitah slucaj svedjanke koja je prelezala coronu, pa joj se vratila.

Navodno je takvih slučajeva bilo i u Kini i Južnoj Koreji.
bene_geserit bene_geserit 02:49 11.04.2020

Re: ...

15% infection rate for first 500 tested in Gangelt Germany
Jedan od onih random masovnih testiranja, 15% zaraženost, 0.37% smrtnost (Nemačka, dakle sa zdravstvenim sistemom koji radi i nije overloadovan).
nikvet pn nikvet pn 09:40 11.04.2020

Re: ...

Ribozom
Svi nesto nagadjaju.
Ne postoji 'ako prelezis coronu stekao si imunitet na nju'.


Још како постоји. Сваки вирус оставља имуни траг, изузеци (који потврђују правило) су дебела мањина.

Иначе нисмо се добро разумели. Моје нагађање није на основу пасуља већ из (пре)дугог искуства антивирусног шљакера са крампом (шприцом).

Ако се сложимо да сви вируси имају неке заједничке карактеристике ево паралеле: још од 80-тих постоји пандемија парво вируса штенади. Урађено је управо оно што сам навео:
а/ вакцина
б/ брзи тест
ц/ хиперимуни серум
То су елементи који изгредника стављају под контролу и отварају могућност ерадикације. Дакле код парво вирозе штенади то све већ постоји и итекако добро ради.

Овом приликом вирус је нов - али и даље је вирус, није бактерија, протозоа, гљивица, прион... Његове карактеристике се увелико испитују да би се изнашла права противсредства из регуларног опробаног арсенала. Наћи ће се, само стрпљења треба.

mariopan mariopan 10:13 11.04.2020

Re: ...

Наћи ће се, само стрпљења треба.

Naći će se, mislim da sada ceo svet radi na tome.

Juče Grci kažu na vestima da sada rade kontrolu nekim testom kao za dijabetis, treba kap krvi i za deset minuta imaju rezultat ko je pozitivan ko negarivan na virus. Eto i to će se pojednostaviti, da se što pre reaguje i izoluje ili leči ko je bolestan, a ne da se čeka dan dva rezultat, kao kod nas.
maliperica maliperica 16:30 10.04.2020

Ono

kad počneš da se sikiraš za prava životinja.

pa odlučiš da su jedne životinjskije od drugih.
rodni rodni 18:32 10.04.2020

Da!

Za Stefana, Mariopan, Maksu, NjuTadejus, Doksumanutoga - i ostalo veselo društvo!



I jedna narodna!

zemljanin zemljanin 21:41 10.04.2020

a sta ako

jadni Neanderthal je bio u izolaciji ali mu nisu javili da je pandemija zavrsena ... 150.000g kasnije:



mislite o tome
milisav68 milisav68 22:02 10.04.2020

Re: a sta ako

zemljanin
jadni Neanderthal je bio u izolaciji ali mu nisu javili da je pandemija zavrsena ... 150.000g kasnije:

A šta ako je Neandertalac izgovor za mafijaško ubistvo?
Atomski mrav Atomski mrav 00:33 11.04.2020

Šta kaže struka

alselone alselone 07:45 11.04.2020

Re: Šta kaže struka

Šta kaže struka


Obavezno moramo slušati struku jer šta bismo sa zdravim razumom ionako.
mirelarado mirelarado 07:55 11.04.2020

Re: Šta kaže struka

alselone
Šta kaže struka


Obavezno moramo slušati struku jer šta bismo sa zdravim razumom ionako.


Ovde je baš zablistala...
solo solo 07:57 11.04.2020

Re: Praznoslovlje


Zamenica direktora Instituta „Batut“ dr Darija Kisić Tepavčević ,,taj porast nije strmoglav i nagao......,,


strmoglavo i rast ne idu zajedno. Niko se nije strmoglavio uz stepenice nego uvek niz njih...

1:13





Značenja:

(značenje izvedeno preko sinonima) pasti, stropoštati se, sunovratiti se, survati se, svaliti se, strovaliti se
Sinonimi:

pasti, stropoštati se, sunovratiti se, survati se, svaliti se, strovaliti se [1]



PS duvala je Košava, nije lako sabrati misli...
mirelarado mirelarado 08:02 11.04.2020

Re: Praznoslovlje

strmoglavo i rast ne idu zajedno


Zbunila se, sirota. Znala je da je nešto -glavo, al' nije mogla da se seti reči vrtoglavo...
solo solo 08:06 11.04.2020

Re: Praznoslovlje

Zbunila se, sirota. Znala je da je nešto -glavo, al' nije mogla da se seti reči vrtoglavo...


Kako te se inače dojmi stajling? Dobra kolekcija blejzera?
gedza.73 gedza.73 08:13 11.04.2020

Re: Praznoslovlje

Nepravedno zapostavljen a baš se 'trudi'



mirelarado mirelarado 08:13 11.04.2020

Re: Praznoslovlje

solo
Zbunila se, sirota. Znala je da je nešto -glavo, al' nije mogla da se seti reči vrtoglavo...


Kako ti se inače dojmi stajling? Dobra kolekcija blejzera?


I meni se čini da je tu da bi je slikalo na televiziji...
solo solo 08:17 11.04.2020

Re: Praznoslovlje

Nepravedno zapostavljen a baš se 'trudi'


Strmoglavom brzinom dolaze mlađi,lepši,pametniji.


solo solo 09:19 11.04.2020

Stojković VS Kon

Stojković
Srbija će, za razliku od većine evropskih zemalja, pobedu nad najsmešnijim virusom u istoriji, proglasiti nešto kasnije - na Preobraženje Gospodnje 19. avgusta, kada će iz kućnog pritvora biti oslobođeni i svi njeni građani stariji od 65 godina. Vanredno stanje u Srbiji, za svaki slučaj, neće biti ukinuto zbog drugog talasa, koji se očekuje krajem novembra.


Kon

Kon: Prvo poluvreme smo završili, pred nama je još 5 nedelja
zvor: B92 subota, 11.04.2020. | 09:36
Rezultati u Srbiji nisu loši, a pred nama je još jedna teška nedelja, nakon toga virus počinje da slabi, rekao je dr Predrag Kon u jutarnjem programu TV Prve. "Prvo poluvreme smo završili, pred nama je sad još 5 nedelja, a samo jedna biće teška, i bitno je da nam se u toj jednoj ne dogodi greška", kaže dr Kon.

Nakon šeste nedelje i u periodu pred nama, na osnovu iskustva, virus počinje da slabi i smanjuje se njegova opasnost. "Čeka nas drugo poluvreme, vodimo, ali utakmica se uvek igra do kraja", kaže on.


Ajd' pa da vidimo. Otežavajuća okolnost za Stojkovića je što nije iz struke. To uzeti u obzir pri proceni.
mariopan mariopan 09:33 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Otežavajuća okolnost za Stojkovića je što nije iz struke.



Ja mu verujem, neka nije iz struke. Više sam tačnih analiza našla na blogu nego što su ih stručnjaci izjavili.
solo solo 09:40 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Ja mu verujem, neka nije iz struke. Više sam tačnih analiza našla na blogu nego što su ih stručnjaci izjavili.


Ti nisi u konkurenciji kao procenitelj pošto uživaš na moru

mariopan mariopan 10:17 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Ti nisi u konkurenciji kao procenitelj pošto uživaš na moru



Mene će posebno da kazne kad se vratim, ako Vođa zaključi da nisam dovoljno patila, kao sav ostali narod u domovini, ima da dobijem sve patnje na gomilu, što sam sad izbegla?
solo solo 10:18 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Mene će posebno da kazne kad se vratim, ako Vođa zaključi da nisam dovoljno patila, kao sav ostali narod u domovini, ima da dobijem sve patnje na gomilu, što sam sad izbegla?


Ništa od tvojih 100 evrića
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:21 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon + rep epidemije

solo
Ajd' pa da vidimo. Otežavajuća okolnost za Stojkovića je što nije iz struke. To uzeti u obzir pri proceni.

Ima Kon i struka još izjava, recimo:

"Poslednje mere koje treba ukinuti tiču se DECE I STARIH": Vraćanje u normalu postepeno, postoji opasnost od "REPA EPIDEMIJE"

U respiratornim epidemijskim procesima sve traje od 6 do 8 nedelja, a ako ide eksplozivno ide 6 nedelja. Međutim, mi možemo da imamo produžetak epidemije i da ide od 12 ili 13 nedalja. A rep - to je zapravo kada se epidemija ugasi, a ostane nam osetljivost starih osoba i dece, a virus se vrati nazad. Da li u ovoj ili sledećoj sezoni... Može da se desi i na leto, što je ređe, ali sledeće zime, moguće je, to zavisi od viursa - objasnio je Kon.

Dakle, ja sam u moju procenu uključio i rep.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:24 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

mariopan
Ja mu verujem, neka nije iz struke. Više sam tačnih analiza našla na blogu nego što su ih stručnjaci izjavili.

Stručnjaci se ni oko njima poznatih problema ne mogu složiti, a kamoli oko nepoznatog covid 19.
omega68 omega68 10:37 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Ja mu verujem, neka nije iz struke. Više sam tačnih analiza našla na blogu nego što su ih stručnjaci izjavili.

Па да, опште је познато да овде имамо докторе стручњаштва опште праксе, чак бољих и од самог Председника.У све се разумеју: у музику, у програмирање, у ВИРУСЕ, у литугирске обреде и обичаје како хришћанских тако и осталих религија, у филм и политику...и то најчешће све у једној особи
Страшно.
Благо нама
mariopan mariopan 10:46 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon + rep epidemije

Vojislav Stojković
solo
Ajd' pa da vidimo. Otežavajuća okolnost za Stojkovića je što nije iz struke. To uzeti u obzir pri proceni.

Ima Kon i struka još izjava, recimo:

"Poslednje mere koje treba ukinuti tiču se DECE I STARIH": Vraćanje u normalu postepeno, postoji opasnost od "REPA EPIDEMIJE"

U respiratornim epidemijskim procesima sve traje od 6 do 8 nedelja, a ako ide eksplozivno ide 6 nedelja. Međutim, mi možemo da imamo produžetak epidemije i da ide od 12 ili 13 nedalja. A rep - to je zapravo kada se epidemija ugasi, a ostane nam osetljivost starih osoba i dece, a virus se vrati nazad. Da li u ovoj ili sledećoj sezoni... Može da se desi i na leto, što je ređe, ali sledeće zime, moguće je, to zavisi od viursa - objasnio je Kon.

Dakle, ja sam u moju procenu uključio i rep.


Ko živ ko mrtav do tada?

Stvarno, bolje bi bilo da su stare ljude pustili u šetnju kada drugih nema na ulicama, stvarno je nehumano drzati ljude toliko dugo ovako zatvorene, to će mnogi platiti zdravljem, i fizickim i mentalnim.
solo solo 10:54 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon + rep epidemije

Dakle, ja sam u moju procenu uključio i rep.




g Stojkoviću, vaša procena je bila ,,na Preobraženje Gospodnje 19. avgusta,,
ali se niste izjasnili koje godine? Preciznosti radi.



U Južnoj Koreji 91 izlečeni pacijent ponovo pozitivan na virus korona

https://sptnkne.ws/BZ5W
mariopan mariopan 11:02 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

omega68
Ja mu verujem, neka nije iz struke. Više sam tačnih analiza našla na blogu nego što su ih stručnjaci izjavili.

Па да, опште је познато да овде имамо докторе стручњаштва опште праксе, чак бољих и од самог Председника.У све се разумеју: у музику, у програмирање, у ВИРУСЕ, у литугирске обреде и обичаје како хришћанских тако и осталих религија, у филм и политику...и то најчешће све у једној особи
Страшно.
Благо нама

To nije jedna osoba, ovde ima mnogo blogera koji se svaki u svoj domen doznaje, jedino nismo imali virusologa, a oni koje smo slušali sa tv-a su se izlupetali za sve pare.

U toj situaciji kada ni oni ništa nisu znali, jer im je ovaj virus sasvim nepoznat, bili smo izjednačeni i po znanju, pa nema šta da nam se prigovori. Nisu znali ni oni kao ni mi.

Jako bih volela da smo odmah imali nekog ko zna šta radi i šta govori narodu, manje bi bilo nagađanja i traganja za pravim informacijama, što su blogeri odlično odradili. Mnogo je korisnih informacija za sve nas bilo na blogu, to je već vredelo kad nam se "struka" iz Srbije onako sramno nalupetala u početku pandemije. I svi ti stručnjaci slušaju najvećeg stručnjaka Vučića, to je problem, ne mi i šta mi ovde za svoju zabavu pišemo.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:25 11.04.2020

Nekoliko komentara

Prvo da kazem da mi super ovo Maksa Bora Drljaca.

Za epidemiju- pa ja odavno smislila u glavi datum kraja ili 1/2 kraja i sad nista ne utice na mene sta ko prica. Peking je bio zatvoren dva meseca, okej, oni su disciplina, mi nismo, ali broj stanovniks tamo, broj ovde, pa tako..

Slusam ptice celo jutro i Elu F. Get out of town.

Smara me sto drze razmak samo u redu, ali ne kad se zalecu kao blesavi.Radnje.

Za lapuse i lupetanja po tv-u ovih dana, ima svasta i vristim od smeha povremeno al sta god da kazem sta uocih, onda nadrljam sa koje god strane, politicke, a to mi je dosadno.

Napisala sam ovu neku tabelu, pa sad kapiram donekle i druge pa se manje nerviram

Razlicite vrste panike u doba Korone

Strah od nestanka hrane:
Problem nastaje najvise kod toga za sta se neko najvise plasi da ce nestati. Nekima je prioritet hleb, nekom sladoled. Problem nastaje kad ne moze sve da se nadje na jednom mestu, a redovi su dugi.
Dezinfekcija:
Neko smatra vaznim
jedno, neko drugo. Najgori scenario je kad jedna osoba hoce da udje u prostor bez dezinfekcije a druga smatra to obaveznim.
Vesti
Nekog plasi nacin zarazavanja, nekog brojke, nekog smrtnost. Taman se smirite da "nije bas tako" pojavi se nova, strasna vest koja to demantuje

omega68 omega68 11:58 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

jedino nismo imali virusologa

Nisu znali ni oni kao ni mi.

jedino nismo imali virusologa

što su blogeri odlično odradili

"struka" iz Srbije onako sramno nalupetala u početku pandemije.

Znaš kako, ja takođe imam što-šta da zamerim ,,struci'' i politizovanju, ali stvarno nemam hrabrosti da bilo kom specijalisti držim pridike da li se nalupetao . Posebno ako specijalizaciju nije završi na nekom privatnom fakultetu.
Mislim, kad ja postavim pitanje u verodostojnost neke zvanične istine, ovdašnji stručnjaci me proglase teoretičarem zavere.
A šta je onda ovo tvoje da se stručni ljudi nalupetavaju a blogeri koji nisu virusolozi znaju bolje?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:17 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

omega68
A šta je onda ovo tvoje da se stručni ljudi nalupetavaju a blogeri koji nisu virusolozi znaju bolje?


Omega mislim da je poenta komentara naše koleginice mariopan sadržana u ovom delu:
mariopan

Mnogo je korisnih informacija za sve nas bilo na blogu, to je već vredelo kad nam se "struka" iz Srbije onako sramno nalupetala u početku pandemije. I svi ti stručnjaci slušaju najvećeg stručnjaka Vučića, to je problem, ne mi i šta mi ovde za svoju zabavu pišemo.

maliperica maliperica 12:29 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Mislim, kad ja postavim pitanje u verodostojnost neke zvanične istine, ovdašnji stručnjaci me proglase teoretičarem zavere.
A šta je onda ovo tvoje da se stručni ljudi nalupetavaju a blogeri koji nisu virusolozi znaju bolje?

Nekad je struka - struka.
A nekad je struka - bruka.

Oni koji struci drugih prilaze nekritički, bez imalo sumnje u njihov rad i ciljeve - najveća su bruka.

...

Primenljivo i na problematiku " obaveznog vakcinisanja"
solo solo 12:35 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Nekad je struka - struka.
A nekad je struka....


Od struka do struka strukova je raznih...




mariopan mariopan 12:49 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

omega68
jedino nismo imali virusologa

Nisu znali ni oni kao ni mi.

jedino nismo imali virusologa

što su blogeri odlično odradili

"struka" iz Srbije onako sramno nalupetala u početku pandemije.

Znaš kako, ja takođe imam što-šta da zamerim ,,struci'' i politizovanju, ali stvarno nemam hrabrosti da bilo kom specijalisti držim pridike da li se nalupetao . Posebno ako specijalizaciju nije završi na nekom privatnom fakultetu.
Mislim, kad ja postavim pitanje u verodostojnost neke zvanične istine, ovdašnji stručnjaci me proglase teoretičarem zavere.
A šta je onda ovo tvoje da se stručni ljudi nalupetavaju a blogeri koji nisu virusolozi znaju bolje?


Ja mogu da lupetam do mile volje sve dok ne stanem pred kamere i na državnoj televiziji ne kažem narodu da može slobodno u šoping u Italiju, i da taj virus postoji samo na fejsbuku, što nije rekao nijedan bloger a stručnjaci jesu, kako god da su došli do diplome, tim gore što je nisu kupili na buvljaku.

To je uradio glavni Vučićev virusolog Nestorović, do njega je stajao Kon koji je ćutao, bar se nije smejao kao Vučić i Nestorović, ali je svojim prisustvom tom cirkusu dao kredibilitet. Svi završili redovne fakultete, niko od njih nije kupio diplomu.

Trebalo bi da oni meni uliju poverenje u te njihove sposobnosti i znanje o kome ti govoriš, da verujem njihovom zvanju i diplomi jer imaju validan papir gde to i piše.

Pa zašto onda nemam poverenja nego vise verujem ljudima koji su se informisali sa svih strana, od svih stručnjaka po celom svetu i o tome pisali ovde, stavljali linkove da sami čitamo, a i to su neki stručnjaci koji su svoje znanje stekli na univerzitetima po celom svetu.

Blogeri nisu prosipali svoje znanje nego delili informacije o virusu koje su imali drugi strucnjaci iz sveta.

To je bogatstvo bloga, da se sazna sta rade drugi, kako se oni nose sa situacijom, sta možemo mi da uradimo cega se nasi nisu setili i da tako saznamo vise korisnih informacija za nas. I da proverimo da li jos neko u svetu tako masovno krši ljudska prava pod izgovorom da leči bolest?

I nije mi se svidelo što to niko na svetu ne radi šta nama rade, a sve to "pokriveno" mišljenjem struke. Videćemo kada se sve završi ko je bio u pravu.

edit

A to za zaveru......evo i tebi verujem da je zavera u pitanju. Svaki put kada nešto krene nizbrdo bogati postanu još bogatiji a sirotinja nastrada i naravno, to se ne događa slucajno. To ti verujem.

Milan Novković Milan Novković 13:24 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

omega68
...
Mislim, kad ja postavim pitanje u verodostojnost neke zvanične istine, ovdašnji stručnjaci me proglase teoretičarem zavere.
...

Ovdašnje stručnjake možeš slobodno, i jako često, da staviš pod navodnike.

Koncept konspiracionog teoretičara je smislila Cija, pre sad dosta decenija, da bi otupila oštricu opasno-radozoznalih likova:

- Tako što su neki posle te nalepnice usporili s radoznalošću

- A protiv upornijih je krenula i gomila manje informisanih - nije svako od ovih korisni idiot, ali mnogi jesu, kojima je magentizam pridadnosti "eliti" bez razmišljanja bio prejak.

- U međuvremenu je dodata i asocijacija sa ravnozemljašima, koji nisu konspiracioni teoretičari zato što iza njihovog "teoretisanaj" stoji očigledna laž, nego su neka vrsta prejako neobrazovanih "super mudraca" koji su uvek bili oko nas (i u moje vreme u Prigrevici pre 40 godina nije trebalo više od 10 minuta da se sastavi "super-veće tih super mudraca" - i danas će čak i mnoi pametni a uzvrpoljeni da te po asocijaciji sa raznozemljašira diskreditovati munjevito i s kuka ako im ideš uz bilo koju drugu dlaku u bilo kom trenutku.

- Plus, ljudi su po defaultu fašistoidni, svi mi imamo taj poriv, i voleli bi da se naša oštra pravila ponašanja poštuju, a svi smo mi najpametniji čak i ako ponekad pogrešimo.

Evo ti primer kako se radi diskreditacija onih koji dobace do vrha po neposlušnosti:

Robert F. Kennedy Jr. - sin Roberta F. Kennedyja i nećak John F. Kennedy (sada je opšte znanje da ga je Cija ubila, ali i to je "konspiraciona teorija)

Prava definicija konspiracionog teoretičara uopšte nije loša: to su oni koji ne veruju na prvu loptu novim izjavama proverenih lažova i manipulatora.

Za njega je neko požurio da na Wikipediji kaže da je "opponent of vaccination" (protivnik vakcinisanja) pa "anti-vaccine activist" - on to nije, on je pro-vakcinista, ali se bori protiv farmako-mafije, pa otrovnih i nepotrebnih vakcina. Koliko je nad-nacionalni farmako-mafijaški sindikat sredio "odnose" govori i to da UK "konj za trku" GSK, tek šesti na svetu, pobiju hiljde raznih lekom, ali ih Merc ne dira - kolegijalnost (kod ovakvih lekova još može i da se tužaka, i pršti pokoja milijardica od kazni, ali sve više do nimalo ovo ne može da se radi u vakcinama. A Merc pobije 100,000 lekom protiv bolova koji izaziva srčani udar ... al oni su na domaćem terenu.

Pogledaj YT, i RT ga je intervjuisao, CNN neće nikad, i pogledaj sentiment zabluđenih koji će i dalje više verovati Klintonovima i Blerovima na CNNu nego njemu i sličnima (a ima ih mnogo) na RT, ajde RT, nego i na alternativnim sajtovima bivših zapadnih novinara od reputacije koji nisu pristali da se moralno kompromituju.

U svetlu ovog dole YT treba, kao konspiracioni teoretičar, posmatrati i Bilija d Gejtsa na steroidima ovih dana.

Ima njega jako mnogo na YT i bez RT-ja, ali je neki nestašni gen u meni nezajažljiv u potrebi za provociranjem ovih što zoveš "ovdašnji stručnjaci"

The CDC is actually a vaccine company' – Robert F. Kennedy Jr

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:28 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

mariopan
Blogeri nisu prosipali svoje znanje nego delili informacije o virusu koje su imali drugi strucnjaci iz sveta.
To je bogatstvo bloga, da se sazna sta rade drugi, kako se oni nose sa situacijom, sta možemo mi da uradimo cega se nasi nisu setili i da tako saznamo vise korisnih informacija za nas.


To je to.
rodni rodni 13:52 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Pa da!
Neverovatno je koliko (još uvek) ljudi veruje da je Nil Armstrong zabio štap sa zastavom na Mesecu.
solo solo 14:32 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

o je bogatstvo bloga, da se sazna sta rade drugi, kako se oni nose sa situacijom, sta možemo mi da uradimo cega se nasi nisu setili i da tako saznamo vise korisnih informacija za nas.


Virus „vanzemaljac“: Da li je korona stigla iz svemira i kakvu ulogu u tome ima Sunce

https://rs-lat.sputniknews.com/nauka/202004111122314676-virus-vanzemaljac--da-li-je-korona-stigla-iz-svemira-i-kakvu-ulogu-u-tome-ima-sunce/

https://www.rts.rs/page/magazine/ci/story/2520/nauka/3918750/profesor-candra-vikramasing-teorija-panspermije-intervju.html


Sumnjivo mi je bilo ono zagađenje koje je trajalo nekoliko dana u januaru.

"IZGLEDA KAO PRAŠINA, ALI RUKA MI NIJE MOKRA" Crni sneg pada u Beogradu
AUTOR: Sputnjik/D.S. DATUM I VREME: 15.01.2020. 17:06 - 15.01.2020. 17:30

https://www.skandalozno.net/izgleda-kao-prasina-ali-ruka-mi-nije-mokra-crni-sneg-pada-u-beogradu-video/





Sve je moguće Milane. Što bi morali da budu mali zeleni? Možda su nano varijanta kao prethodnica.


omega68 omega68 22:13 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Pa zašto onda nemam poverenja nego vise verujem ljudima koji su se informisali sa svih strana, od svih stručnjaka po celom svetu i o tome pisali ovde, stavljali linkove da sami čitamo, a i to su neki stručnjaci koji su svoje znanje stekli na univerzitetima po celom svetu.

Ne raspravljamo se, pričamo :
Pa kad je tako da li si u stanju da diskutuješ o vakcinama ili slušaš samo struku i par ostrašćenih blogera koji u svom stavu o vakcinama slede Kona i ostale iz struke koji se proslaviše ovih dana oko korone?
Koliko je samo Milan ovde linkovao i izneo znanja sve pazeći da ne ispadne anti vakcinaš?
Koliko drugi?
I šta?
Očas posla možeš dfa budeš proglašen ''ravnozemljašem'' ili ubicom Kenedija ako treba.
Hoću da kažem - ne može ista struka nekad da bude dobra jer propagira vakcine a nije dobra oko korone jer traži policijski mesec ali na kraju će opet da traži vakcine koje će biti najgore do sada, najmanje ispitane i ko zna kakvog sadržaja koji nećemo moći nikad da znamo.
zemljanin zemljanin 22:22 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

omega68

pa ne moze tako da se gleda na problem ... cim se napravi nesto sto je univerzalno, pojavice se slucajevi gde to nije tako ... kako ne poznajemo mehanizam kojim se vakcina pravi po individualnim potrebama, ostaje nam ovo sto se ispita i sto za 99%+ ljudi ne uzrokuje nikakve probleme koji nisu navedeni kao moguci ...

znaci postoje ljudi koji zbog specificnih mutacija imaju i specificne odgovore na bilo kakvu biohemiju ... i nazalost, mi trenutno nismo u stanju da utvrdimo kako ce ti specificni slucajevi reagovati ... i nemamo pojma koje su to osobe ... i nemamo druge nacine niti lekove niti vakcine kojima bi mogli da tu situaciju izbegnemo ...
omega68 omega68 22:57 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Ti pričaš onko kako treba da se radi, pošteno, kao nekad kad se nauka stavljala na korist ljudima.
Danas se tim stvarima ratuje.Danas se pokušava da se preko vakcina kontroliši ljudi, da se prate, da se kretanje ograniči onima koji je nisu primili...
Imunološki odgovor je tu najmanji problem
bene_geserit bene_geserit 23:01 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

a kraju će opet da traži vakcine koje će biti najgore do sada, najmanje ispitane i ko zna kakvog sadržaja koji nećemo moći nikad da znamo

Najbitnija stvar je da ne dozvolimo uvođenje fašističkih mera pod izgovorom borbe protiv virusa:
- obaveznost vakcinacija uz naravno potpunu netransparentnost o samoj vakcini koju hoće da ti uvale
- ograničenje kretanja (i aušvajsi) koje nema nikakvu praktičnu korist u suzbijanju epidemije (naravno da treba sprečavati i kažnjavati ljude ako prave žurke i naravno da ne treba dirati ljude koji bajkuju u prirodi, mere moraju da imaju praktičnog smisla a ne da budu fašističko iživljavanje)

Treća najbitnija stvar, tu smo bitku već izgubili (jbga nije se ni vodila), da ne dozvolimo da nas opet pljačkaju pod izgovorom borbe protiv virusa.
Bailout velikih firmi (koje su godinama sav višak kapitala koristile za buybackove), banaka, FED štampanje para i sad kupovina stokova ne znam jel već počela ili će tek, sve to zajedno nema nikakvog smisla osim što presipa pare u nečije džepove.
Ja ne vidim nikakvu štetu ako neke ogromantne firme propadnu, who cares. Recimo oni što imaju po 30 ili 50 hiljada stanova za iznajmljivanje, šta je loše da propadnu, koga briga što su uzimali kredite i radili buybackove umesto da se smisleno šire i imaju rezervu za crne dane, ti stanovi svakako neće da nestanu ako firma propadne, samo će nečiji 401k da kalira (možda i moj ko bi znao, nemam pojma šta je u njemu).
bene_geserit bene_geserit 23:06 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Danas se tim stvarima ratuje.Danas se pokušava da se preko vakcina kontroliši ljudi

Tu postoje dva problema:
1. što će ceo razvoj vakcine da se zbrzi, postoje razlozi zbog čega to traje koliko traje (18 meseci pa na gore), neželjene posledice su raznorazne
2. mogućnost da neko vakcine koristi za kontrolu stanovništva kao što brat Omega kaže, možda ne da nas svede na "zlatnu milijardu", ali možda baš i za to

Tako dokle god me apsolutno ne nateraju, mene te vakcine neće da vide.
To znači par godina upotrebe da isplivaju štetne posledice na površinu.
Ako padnu ucene tipa ne mogu deca u školu bez vakcinacije i ja ne mogu na posao, jbga verovatno ću da se predam, šta da se radi.
omega68 omega68 23:26 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

U onom komentaru što sam poslao zemljaninu a u njemu je film ''pandemijske laži'' u kojem se kađe da su iz SAD 2009. godine u 16 laboratorija po Evropi poslate zaražene supstance , za sezonsku vakcinu gripa, vrlo smrtonosnim virusom.Pa ide pitanje kako je moguće da POGREŠI firma u kojoj je tri nivoa kontrole???
Česi su otkrili, a šta da nisu???
I?

omega68 omega68 23:37 11.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Kon priča ovih dana da je prokuženost nacije za koronu slična malim boginjama.Ali ima tu više stvra koje nisu iste.
Prvo, male boginje napadaju decu koju korona ne napada, odnosno male su posledice po njih.
Drugo, on kaže da treba pustiti decu da preleže koronu jer prema njima nema posledica kako bi stekli imunitet, a ne dati deci da zaraze matorce.Matorci neće imati imunitet koji će im se stvoriti vakcinama, kad se napravi.Do tada, znači, treba matorce držati u karantinu?
Treće, zašto se ljudi hapse ako decu ne vakcinišu protiv malih boginja ako je to najbolji način da se ''prokuže'' za ceo život?Ja sam preležao sa 4 godine i nije mi trebala ko zna kakva sumnjiva vakcina.
Četvrto, ako devojčica prelezi male boginje, kao majka prenese imunitet i na svoju bebu, mislim prve dve godine života, pa posle sa jačim organizmom beba može da preleži kao ija i mnogi drugi.
Sa vakcinom, prvo može da izgubi imunitet posle izvesnog broja godina, a drugo je da imunitet ne prenosi na bebu pa beba mora odmah da primi sumnjivu vakcinu neke farmako-mafijaške firme koja samo brine o profitu a fašističkim merama uteruje isti.
Profit, naravno.
bocvena bocvena 01:41 12.04.2020

Re: Stojković VS Kon

i kako ti je bilo sa 4 godine i malim boginjama? je l ti pricala mama da si izgledao k'o da ces da mres? da si "lajao", jedva disao, temperatura 40 danima? da nije spavala i strahovala od upale pluca, ne daj boze ode na mozak, pa slepilo...i umirala deca, omega, k'o matorci sada od korone.

'al, kako rece moja drugarica, borac za "slobodu" - kap u moru na tolike milijarde ljudi!

neverovatno priblizavanje antivakcinasa i "setaca zbog zdravlja". samo sto se u usta ne ljube postovaoci dr danice i tviter hipsteri slozni da je sve jedna velika zavera bas protiv njih i njihovog srpskog kera:)

zastrasujuci je taj bol u kurcu za ljudski zivot u odnosu na JA znam najbolje i neces ti da mi kazes sta cu da radim sa svojim detetom, ostarelim roditeljem i tetkom iz minKena.

brate, postoji i srednji put izmedju urlajuceg vrhovnog respiratora i raspustenih sebicnjaka. zove se civilizovanost, empatija, samodisciplina, pozrtvovanje, dogovor, raspored, preventiva...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 02:34 12.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Da, čini mi se da se ovog puta malo mnogo preteralo sa svim tim terijama zavere. Nekada su nepismeni ljudi, kada im se član porodice razboli od njima nepoznate bolesti, govorili kako je neko bacio čini. Danas i vrlo obrazovani ljudi, kada se svet susretne sa nepoznati virusom, odmah govore o teorijama zavere.
omega68 omega68 07:34 12.04.2020

Re: Stojković VS Kon

postoji i srednji put izmedju urlajuceg vrhovnog respiratora i raspustenih sebicnjaka. zove se civilizovanost, empatija, samodisciplina, pozrtvovanje, dogovor, raspored, preventiva...

Лепо речено, са пуно инспирације, али шта је то тачно?
je l ti pricala mama da si izgledao k'o da ces da mres? da si "lajao", jedva disao, temperatura 40 danima? da nije spavala i strahovala od upale pluca, ne daj boze ode na mozak, pa slepilo...i umirala deca, omega, k'o matorci sada od korone.

Можда мало мање драматично, али прележао и оснажио.
Да нисам, никаква штета, значило би да нисам ни за кривак нити да даље оплођавам.
Мало природне селекције нам не би шкодило, овако одосмо у регресију покушавајући да спашавамо што за спашавање нија.Мислим да и чика Дарвина можеш да мало обновиш.
zastrasujuci je taj bol u kurcu za ljudski zivot u odnosu na JA znam najbolje i neces ti da mi kazes sta cu da radim sa svojim detetom, ostarelim roditeljem i tetkom iz minKena.

Не знам шта ово знача, ваљда ови слични теби знају.

dr danice i tviter hipsteri

За ову прву сам чуо да је директор клинике за онкологију и радиологију и да испитује утицај бомбардовања на здравље људи, а за то друго немам појма нити ме интерерсују онаније олош елите, шта год да тамо пише.
omega68 omega68 07:42 12.04.2020

Re: Stojković VS Kon

u kurcu

Само ово заслужује бар десетак препорука, професорко!
maliperica maliperica 08:49 12.04.2020

Re: Stojković VS Kon

omega68
u kurcu

Само ово заслужује бар десетак препорука, професорко!


Ima nas samo nekoliko " prosvetljenih " Omega.
Ostali su "ravnozemljaši"
Zato ti je moja preporuka, da se ne svađaš sa njima i raspravljaš, nego da istražuješ net i daš nove relevantne izvore.
A oni - nek se igraju partizana - četnika.
bocvena bocvena 09:52 12.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Мало природне селекције нам не би шкодило, овако одосмо у регресију покушавајући да спашавамо што за спашавање нија.Мислим да и чика Дарвина можеш да мало обновиш.

tako je, brate, ne treba ti 4 jutjuba "eminentnih" strucnjaka da dodjemo do sustine. da rascistimo mi tu kljakavu decu i matorce dok je jos vreme, pa da mi cvrsti i ispravni zivimo srecno i bogato.
samo da ne propadne ekonomija za 3 meseca i ne pobedi farmakomafija!

profesorka je profesorka u skoli, bocvena na blogu moze da vam se izbljuje u ta "znanja" (majka prenese detetu imunitet na male boginje 2 godine!) i sramotnu eugeniku - koliko god hoce.
mariopan mariopan 13:43 12.04.2020

Re: Stojković VS Kon

omega68
Pa zašto onda nemam poverenja nego vise verujem ljudima koji su se informisali sa svih strana, od svih stručnjaka po celom svetu i o tome pisali ovde, stavljali linkove da sami čitamo, a i to su neki stručnjaci koji su svoje znanje stekli na univerzitetima po celom svetu.

Ne raspravljamo se, pričamo :
Pa kad je tako da li si u stanju da diskutuješ o vakcinama ili slušaš samo struku i par ostrašćenih blogera koji u svom stavu o vakcinama slede Kona i ostale iz struke koji se proslaviše ovih dana oko korone?
Koliko je samo Milan ovde linkovao i izneo znanja sve pazeći da ne ispadne anti vakcinaš?
Koliko drugi?
I šta?
Očas posla možeš dfa budeš proglašen ''ravnozemljašem'' ili ubicom Kenedija ako treba.
Hoću da kažem - ne može ista struka nekad da bude dobra jer propagira vakcine a nije dobra oko korone jer traži policijski mesec ali na kraju će opet da traži vakcine koje će biti najgore do sada, najmanje ispitane i ko zna kakvog sadržaja koji nećemo moći nikad da znamo.


Moje mišljenje o vakcinama je formirano u vreme kada su moja deca bila mala, pre 45 godina, kada smo verovali i lekarima i političarima, i kada se te dve uloge nisu preplitale kao danas što se u Srbiji radi sa epidemojom korone.
Moja deca su dobila sve propisane vakcine redom i verujem da ih je to sačuvalo od nekih strašnih bolesti od kojih bi mogli da ostanu invalidi, ili da se dugo leče.
Danas, kada se naglasak stavlja na profit od lekova ili vakcine, koja može biti (a ne mora da znači) nedovoljno ispitana na sve nuspojave, kao i neki lekovi, sačekala bih sa trkom ko pre da se vakciniše baš od korone.

Zašto bih sačekala?

Iskustvo sa novim lekom Tamiflu, kojim su lečili (možda i sada leče) grip tipa H1N1 koji je bio nov pre par godina, i zakači ga moja ćerka, pa su joj z bolnici dali taj lek od koga je odmah pala u anafilaktički šok, kaže mi da ništa prebrzo i neispitano, dok nije dokazano da nije štetno i opasno (kontraindikacije) ne koristim.

Nekad nije bilo tako. Lekovi su dugo i ozbiljno testirani, trebalo je vremena da se sve proveri a sada svi hoće što brže da se leče a farmako industrija i politicari da se obogate, zdravlje nacije im nije prioritet. Otuda nepoverenje.

U vezi toga ima dobar roman, "Brižni baštovan", pročitaj, preporucujem, samo imaj na umu da je to roman.
bene_geserit bene_geserit 20:17 12.04.2020

Re: Stojković VS Kon

Moja deca su dobila sve propisane vakcine redom ...
Danas, kada se naglasak stavlja na profit od lekova ili vakcine, koja može biti (a ne mora da znači) nedovoljno ispitana na sve nuspojave, kao i neki lekovi, sačekala bih sa trkom ko pre da se vakciniše baš od korone.

Naravno, i moja deca su dobila sve propisane vakcine redom i to u ovo vreme danas.
Poenta je u slobodi izbora i transparentnosti. A ne da te država na silu tera na vakcinaciju a o kvalitetu vakcine i nuspojavama informacija nema.
omega68 omega68 08:50 13.04.2020

Re: Stojković VS Kon

tako je, brate, ne treba ti 4 jutjuba "eminentnih" strucnjaka da dodjemo do sustine. da rascistimo mi tu kljakavu decu i matorce dok je jos vreme, pa da mi cvrsti i ispravni zivimo srecno i bogato.
samo da ne propadne ekonomija za 3 meseca i ne pobedi farmakomafija!

Не госпођо, грешка.
Моје дугогодишње политичко ангажовање против неоконса, које, узгред, твоји политички фаворити подржавају и даље промовишу, јесте било баш усмерено на корист младих, старих и немоћних које је жрвањ глобализације уништавао преко тржишта за све и свашта.
Видели смо на примеру здравственог у целом свету како је то функционисало.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana