Eksperimenti u blogovanju

Ovo nismo probali

zilikaka RSS / 22.04.2020. u 19:20

Ima nekih stvari u kojima ne umeš da uživaš dok se ne namesti da sam uvidiš koliko ti je u tom momentu baš lepo. Eto, recimo, niko se ne seti da obuje tri broja manje cipele i nosi ih ceo dan. Ono, jes da ne znamo zašto bi to radio, al brate, te miline kad se izuješ...
zilikaka
Tako su danas popodne i večeras, po prvi put posle mesec dana, 65+ dobili priliku da izađu iz svojih kuća i prošetaju napolje. S obzirom da su u međuvremenu ispali iz forme, za početak im je dato 300m od kuće, brojka koja će se svakako u narednom periodu povećavati u skladu sa preporukama trenera, kako bi svako do njih pojedinačno i svi oni zajedno spremno dočekali odlazak na predstojeće izbore. Možda u tome treba tražiti razlog zašto je preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
niccolo
kao što je blogokolega naglasio
preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
što samo pokazuje da je krizni štab sebe stavio u istovetnu poziciju (preko noći) kako bi neposredno mogao da ima uvid u to da li je predložena odluka ispravna
ecce-florian
S obzirom da nam je krizni štab trenutno telo sa najvažnijom ulogom u zemlji, gotovo sigurno su promislili kako će steći taj neposredni uvid. Za nas obične smrtnike ostaje samo da nagađamo o metodama.
zilikaka



Komentari (674)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rodni rodni 21:23 24.04.2020

Re: Багра

docsumann
Patriotizam nije obavezno osećanje.


šta tačno podrazumjevaš pod patriotizmom, i kakve veze ovih 100 eura imaju sa njim?

Ja pod patriotizmom podrazumevam patriotizam.
maksa83 maksa83 21:28 24.04.2020

Re: Багра

Ajd da probam, patriotizam je kad pokušavaš da svojoj državi makar ne otežavaš, a ako joj uzimaš pare onda joj ne olakšavaš.

Koristiš izraz zemlja i država nekad kao različite stvari a nekad kao da je to ista stvar. Ja volim moju zemlju, ali apsolutno prezirem ovu državu. Ne, to nije jedno te isto + ako mene pitaš razjebati ovu i ovakvu državu je vrhunski patriotizam i iskazivanje ljubavi prema svojoj zemlji.


P.S. Da ne bude nesporazuma, ne mislim da uzmem te pare pošto mi a) srećom trenutno ne menjaju ništa u životu, b) cela stvar je predizborna šarada. Ne mislim da će ovi da urade sa tim neuzetim parama nešto pametno, zapravo sam prilično siguran da će uraditi nešto glupo, tipa nekim notornim muljanjem direktno presuti sami sebi, ili sponzorisati nekog stranog investitora (baška što je investitor kome daješ pare oksimoron parekslelans), ili slupati u neku potpunu budalaštinu od koje će eventualno da se ofajdi neki domaći i strani ološ.
milisav68 milisav68 21:42 24.04.2020

Re: Багра

i sigurno ne gledaš kako da izdrndaš Srbiju, ali kažem da to može da se ispostavi kao jedini rezultat, iako je namera bila sasvim dtigačija.

Ima logike to što pričaš, ali mislim da Predin predlog ima više smisla, pošto se ionako zadužujemo, daj bar da pomognemo nekome kome stvarno treba, jer će oni te pare ionako da smuvaju u svoje džepove.

Nego, jebeš tih 100 evra, to je (manje-više) markentingški potez.

Daj da ih bijemo njihovim oružjem, da pokrenemo kampanju - Željko Mitrović - predsednik Srbije - pa nek se kolju.
milisav68 milisav68 21:52 24.04.2020

Re: Багра

Firma. Od 04.01.2021., uz mogućnost plaćanja na 24 rate.
Ova mera će mnogima značiti.

A mnogi radnici mogu da zaborave na taj deo staža.
angie01 angie01 21:55 24.04.2020

Re: Багра

i uvek odlican Tibor,

Pelikán Elvtárs 8

halo dobar dan ja bih da se prijavim za 100€
jel ih hoces
pa da samo da se prija...
ajde reci tatice ja sam prljava kuckica koja hoce 100€
molim?!
ajde reci tatici sta ces da radis za 100€
jel ovo ministarstvo
da
hocu da se prijavim za 100€
nisam te cuo da molis droljice
omega68 omega68 22:04 24.04.2020

Re: Багра

jel može neko da skloni onu drama queen od Kona, te se uvredio, te se nije uvredio, te ovo, te ono...ništa gore od muškarca u menopauzi...

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 24.04.2020

Re: Багра


Koristiš izraz zemlja i država nekad kao različite stvari a nekad kao da je to ista stvar

Da, i sam sam tu nedoslednost kod sebe primetio, ali uvek i jedan i drugi termin koristim kao nešto što se razlikuje od vlasti.

A za pare, iako znam da će o njima, ako ih ne uzmem, odlučivati Vučić, što mi uključuje refleks koji govori, uzmi ih, oduzmi mu šta god možeš, pa makar i tih sto evra, ipak je jači onaj osećaj koji isključuje Vučića.


Ono kad ostanem sam sa sobom i sa tih sto evra u rukama, uzeo sam ih, nisu moje, mogu nekako bez njih, a uzeo sam, od koga sam uzeo, šta sam postigao...
Mnogo tih nezgodnih pitanja.

A da je debilna kompletna stvar sa tim parama, debilna je, od ideje da se dele do ove ludnice sa traženjem.



kamilo_emericki kamilo_emericki 22:13 24.04.2020

Re: Багра

newimprovedtadejus
cassiopeia
Strah i nepoverenje kada se uvuče u poslovno okruženje, firme će izbegavati da zapošljavaju nove, čak i kad im treba,


To je i meni palo na pamet. Mnogo zajebana situacija.

A baška što će sad izaći na videlo šta je ono što ljudima realno treba, jedino će to tržište možda krenuti na bolje ili bar neće potonuti.

Logistika, on line trgovina, proizvodnja hrane... Samo da ima ko to da kupi.

Jutros mi padne na pamet da spremam neku zimnicu.


a pride se poslodavci u krizi dosjete da pogle ono što je prije krize radilo 100 ljudi sad može i 90.. i nije im ništa..
i to tako ide bar neke 3 godine dok ne krene na bolje pa krene malo i profit da se oporavlja pa poslodavac pomisli ej mogao bi malo da podjelim, evo malo ću u plate a malo ću i da zaposlim djece da se osjeti ovaj moj rob mnogo bitan..
pa tako polako na gore dok ne dođe nova kriza..
samo što duboka kriza hoće još dodatno da neke ljude učini potpuno neuposlovim, jer kad je baš stislo onda gazda hoće i da bude inovativan pa da vidi da pogle može i bez sekretarice, i bez vozača, pa ne mora ni prodavačice recimo da ima, a i pogle šta još sve može da se automatizuje..
neko se tu nađe i kao dobitnik.. al u pravilu se uvijek nađe i lijep broj gubitnika.. neki i ultimativni gubitnici koji cijelu stvar plate i životom..
duboka kriza prosto nikako nije stvar koju treba zazivati..
a po meni je test inteligencije kome će trebati mjesec, dva, pola godine, godina da to ukapira..
solidan broj ljudi uopšte još nije dobacio, njima je i dalje cijela priča samo o tome dal će oni dobiti virus ili neće..
zanimljivo je da što imaju više mišljenje o vlastitoj humanosti to su udaljeniji od shvatanja koji je trošak cijele stvari po one na dnu..

Mislite li vi ekonomisti da je doslo vrijeme zamjene ovakvog ekonomskog modela.
Da li je dragi Alah Dz. stvorio insana da sluzi ekonomiji rasta i da naogranicenom prostoru (planeta), sa ogranicenim resursima nekaznjeno uvecava, cesto, nekorisno bogatstvo od kojeg najvise koristi ima vrlo malo dio covjecanstva.
bene_geserit bene_geserit 06:23 25.04.2020

Re: Багра

Mislite li vi ekonomisti da je doslo vrijeme zamjene ovakvog ekonomskog modela.
Da li je dragi Alah Dz. stvorio insana da sluzi ekonomiji rasta i da naogranicenom prostoru (planeta), sa ogranicenim resursima nekaznjeno uvecava, cesto, nekorisno bogatstvo od kojeg najvise koristi ima vrlo malo dio covjecanstva.

Čekaj nije valjda da su jahte, privatni avioni i kuće od kojih par hiljada kvadrata sa X soba i 2X kupatila i podrumom za vino većim od moje-tvoje gajbe nekorisne ?
Pa neko je decu odgajio praveći ta čuda, a neko ih i danas odgaja čisteći i održavajući.

Ne znam šta će ekonomisti da ti kažu, ali model se upravo menja, ali taj novi će još manje da ti se svidi od postojećeg deluje mi. Ta ekonomija rasta je ionako šarena laža manje više, od svega raste mahom količina đubreta koju pravimo.
rodni rodni 07:07 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
Ajd da probam, patriotizam je kad pokušavaš da svojoj državi makar ne otežavaš, a ako joj uzimaš pare onda joj ne olakšavaš.

Koristiš izraz zemlja i država nekad kao različite stvari a nekad kao da je to ista stvar. Ja volim moju zemlju, ali apsolutno prezirem ovu državu. Ne, to nije jedno te isto + ako mene pitaš razjebati ovu i ovakvu državu je vrhunski patriotizam i iskazivanje ljubavi prema svojoj zemlji.


P.S. Da ne bude nesporazuma, ne mislim da uzmem te pare pošto mi a) srećom trenutno ne menjaju ništa u životu, b) cela stvar je predizborna šarada. Ne mislim da će ovi da urade sa tim neuzetim parama nešto pametno, zapravo sam prilično siguran da će uraditi nešto glupo, tipa nekim notornim muljanjem direktno presuti sami sebi, ili sponzorisati nekog stranog investitora (baška što je investitor kome daješ pare oksimoron parekslelans), ili slupati u neku potpunu budalaštinu od koje će eventualno da se ofajdi neki domaći i strani ološ.

Pa šta onda ne uzmeš 100 evara?!
Jebote!

Uzmi ih, razjari onu svoju peć - i napravi dvadesetak pica.
Evo, ja ću doći - obećavam!
I za 'mojih' 100 evara ću doneti pića i kolača.
Zašto bi to bile loše potrošene pare - pa sve to neko zaradi. Bolje taj neko nego oni.
gedza.73 gedza.73 07:51 25.04.2020

Re: Багра

milisav68
Oću duzmem, neću duzmem, oću al u humanitarne svrhe, neću zbog...

Koliko se beše upisalo ljudi za akcije? Pet miliona? Podiglo se novca po prijavljenom dve, tri , četiri hiljade?


-Evo sto eura svakom punoletnom. Šah.
-Ne, ne može. Zašto i onome ko nema i onome kome sto eura nisu ništa. Ja neću da uzmem njegove pare. Šah.
-Socijalnim slučajevima i penzionerima sa najnižim penzijama automatski. Ostali da se izjasne dal' žele ili ne. Šah mat.

Gledajući sa strane SNS-a, ne ulazeći u dobro-loše, oni su odradili ono što su hteli. I maksimalizovali su svoj dobitak.



Sledeće godine neko povećanje nameta za neprimetan procenat, akcize u vrednosti od par dinara, grafička promena na tablicama, ličnim dokumentima, stavka za opremanje bolnica...

gedza.73 gedza.73 08:26 25.04.2020

Re: Багра

newimprovedtadejus
a pride se poslodavci u krizi dosjete da pogle ono što je prije krize radilo 100 ljudi sad može i 90.. i nije im ništa..

nekad, kad sam bio mlaaaad, radio u fabrici.
ne znaš jezik, nov, jedini stranac... Nije baš prijatan osećaj. Stave te na jednu mašinu, izbacuje elemente kojima treba da odradiš par stavki i spakuješ u kutiju. U međuvremenu čuješ mašinu iza leđa (stojiš između njih dve) kako šišnu pneumatske hvataljke koje su otkačile odlivene komade. Kojima isto nešto treba da uradiš i spakuješ u paletni kavez.
A već ona prva završila ciklus. Još blipće svetlo kako materijal nestaje.

usput ti dodali jednu automatsku
-Na njoj ništa ne radiš. Samo prati i kad se napuni zatvori kutiju, zalepi etiketu, sipaj materijal.

Jedan dan me prebace kao zamenu na mesto Italijana koji taj dan nije došao.
Kao Čarli Šaplin u fabrici. Ono izleće, ja nenaviknut na pokret, počinje da štancuje jedno za drugim, pojma nemam gde se nalazim. Da je voće, slatkiši pa da trpam u usta ovo nemam gde. Zveknem po STOP tasteru, počne mašina da zavija, dođe šef smene
- (Dačićev tik glavom 'šta je bilo? A?')
- Ne mogu da stignem sve da uradim.
Lik smanji brzinu pa nekako smandrljam taj dan.

Sutradan Italijanu vratili na staru brzinu.

Sinu stalno pričam kako sve što radi u životu, sve mu je škola. Bukvalno i najednostavnije stvari kao i neke koje možda nikad više neće da koristi u životu.
mariopan mariopan 08:59 25.04.2020

Re: Багра

Poistovećuješ ih sa državom.


Da, mislim da huči to nije ni primetio ali zaista je Vučića poistovetio sa državom. To je posledica slušanja i gledanja Vučića na televizoru 24/7 neprekidno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:34 25.04.2020

Re: Багра

mariopan
Poistovećuješ ih sa državom.


Da, mislim da huči to nije ni primetio ali zaista je Vučića poistovetio sa državom. To je posledica slušanja i gledanja Vučića na televizoru 24/7 neprekidno.

Evo dijagnostičara.
Svetite se Vučiću tako što ćete iz budžeta države Srbije (nije valjda da smatrate da je to Vučićev budžet?) sebi u džep strpati sto evra.

Slatka osveta Vučiću, a?
Kad bi bila samo malo češća pa da se naiskazujete principijelnosti, a bogami i patriotizma.
Milan Novković Milan Novković 10:00 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
Ajd da probam, patriotizam je kad pokušavaš da svojoj državi makar ne otežavaš, a ako joj uzimaš pare onda joj ne olakšavaš.

Koristiš izraz zemlja i država nekad kao različite stvari a nekad kao da je to ista stvar. Ja volim moju zemlju, ali apsolutno prezirem ovu državu. Ne, to nije jedno te isto + ako mene pitaš razjebati ovu i ovakvu državu je vrhunski patriotizam i iskazivanje ljubavi prema svojoj zemlji.


P.S. Da ne bude nesporazuma, ne mislim da uzmem te pare pošto mi a) srećom trenutno ne menjaju ništa u životu, b) cela stvar je predizborna šarada. Ne mislim da će ovi da urade sa tim neuzetim parama nešto pametno, zapravo sam prilično siguran da će uraditi nešto glupo, tipa nekim notornim muljanjem direktno presuti sami sebi, ili sponzorisati nekog stranog investitora (baška što je investitor kome daješ pare oksimoron parekslelans), ili slupati u neku potpunu budalaštinu od koje će eventualno da se ofajdi neki domaći i strani ološ.

Nači simples: postaviš sebi neki prag, recimo 70% verovatnoće da će ovako biti (boldovano), razmisliš još jednom, pa ako si preko 70% uzemš lovu i daš nekome kome je jako potrebno - penzionerima, familiji sa premalim primanjima, infektivnoj, kupiš i odneseš hranu negde - npr deci bez roditelja ... itd.
maksa83 maksa83 10:03 25.04.2020

Re: Багра

Uzmi ih, razjari onu svoju peć - i napravi dvadesetak pica.

Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.
(Ova debela kora na ivici je puna sira. Zakrčenje vena k'o Autokomanda u 17h u najavi.)

Milan Novković Milan Novković 10:05 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
Uzmi ih, razjari onu svoju peć - i napravi dvadesetak pica.

Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom:


Crnčiš ko Japanac
maksa83 maksa83 10:11 25.04.2020

Re: Багра

Crnčiš ko Japanac

Siroti Japanci bi se kao laktozno intolerantni verovatno izvrnuli od ove količine sira.
maksa83 maksa83 10:15 25.04.2020

Re: Багра

Nači simples: postaviš sebi neki prag, recimo 70% verovatnoće da će ovako biti (boldovano), razmisliš još jednom, pa ako si preko 70% uzemš lovu i daš nekome kome je jako potrebno - penzionerima, familiji sa premalim primanjima, infektivnoj, kupiš i odneseš hranu negde - npr deci bez roditelja ... itd.

To mi je padalo na pamet, imam zapravo oko sebe rodbinu kojoj treba i koju povremeno dotiram.

U pravu si, mislim da ću zapravo da uzmem te pare i pridodam ih na masu koju sam namenio bratu koji je dobio bebu.

Edit: svašta mi je padalo na pamet, da uzmem to i podržim biznise koji su pukli zbog ovoga a koristim ih, npr. skromnu šišarnicu u kraju gde šišam decu (ovog starijeg dosta ređe pošto je sad u indie-metal fazonu).
nikvet pn nikvet pn 10:16 25.04.2020

Re: Багра


Их бре Максо, нема ту лактозе, изели је лактобацилуси па испао сир.
mariopan mariopan 10:17 25.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
mariopan
Poistovećuješ ih sa državom.


Da, mislim da huči to nije ni primetio ali zaista je Vučića poistovetio sa državom. To je posledica slušanja i gledanja Vučića na televizoru 24/7 neprekidno.

Evo dijagnostičara.
Svetite se Vučiću tako što ćete iz budžeta države Srbije (nije valjda da smatrate da je to Vučićev budžet?) sebi u džep strpati sto evra.

Slatka osveta Vučiću, a?
Kad bi bila samo malo češća pa da se naiskazujete principijelnosti, a bogami i patriotizma.

Ma kakvi.

To je zanimljivo da si izgovorio, da je Vučić Srbija. Država.

Primio si se na njihovu propagandu.

Patriota si ako se odrekneš tih para?

Slupaće ih Vesić na nove zastave, na kocke koje će triput da okreće da utvrdi koja strana ide dole a koja gore, da bi ličilo na onaj najskuplji mermer koji su rekli da su kupili, ili....uplatiće ih blogeru Krletu, recimo, da hvali Vučića, Pinkuši Mitroviću da nas leči bajanjem...itd. Informeru, Kuriru...ili tako nekom zaslužnom za novi ciklus izbora i nastavak zlostavljanja Srbije od strane mafije koja vlada.

I ti kažeš da je patriotizam ostaviti im te pare?

Žao mi je moje zemlje što je dospela u ruke neodgovornih štetočina koje sada našim parama kupuju ulaznicu za novi krug zlostavljanja svih stanovnika moje kuće, moje države. Jer mi smo ukućani jedne lude kuće kojom oni upravljaju i neću da im pomažem da to mogu i dalje da rade.

Kada bi svi uzeli te pare, a trebalo bi, došli bi u strašnu ekonomsku situaciju, na koju izricito ukazuje fiskalni savet, ali koga oni bre slušaju....i onda bi im bio kraj.

Eto tome se nadam.

A ti veruj da je patriotizam ako im ostavis te pare. Onda im pomažeš da se iz govana, u koje ih je uvalio Vučić tim suludim obećanjem - izvuku na funjarski način, kao sto uvek rade.

Evo sad se nas dvoje raspravljamo, to im je bio cilj.
Nisi patriota, porucujes ti meni, ja tebi da nisi prozreo njihove namere i da si naseo na propagandu.

Šta radimo?

Svađamo se. To su hteli. Zavadi pa vladaj, podeli, rasitni jer se tako lakše gazi po ljudima.

maksa83 maksa83 10:18 25.04.2020

Re: Багра

Их бре Максо, нема ту лактозе, изели је лактобацилуси па испао сир.

To ćemo proveriti kada u avgustu opet dođe ona mala Japanka koju sam ovde čuvao. Inače dete otkinulo na Nutelu (koju inače ne kupujem), kaže to tamo nema. Čuo sam u međuvremenu priče (možda čak i ovde) da Japance često hvataju kad se vraćaju iz Evrope sa koferima punim Nutele.
docsumann docsumann 10:19 25.04.2020

Re: Багра

Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom:


rekao bih da ih brat Laša obožava



na jednom specijalizovanom sajtu našao sam gdje ga smatraju za most powerfull man on planet.
za Thora Bjornsona kažu da je the most strongest.

valjda bi na srpkom to bila distinkcija između najjači i najsnažniji.

malo sam s bratom diskutovao o značenju tih termina, i on je povukao dobru analogiju iz brodarstva, recimo gliseri imaju mnogo snažnije motore od remorkera, razlika ide i do reda veličina, ali praktično nemaju nikakvu vučnu silu, za razliku od remorkera koji sami mogu da povuku brod.
powerfull je prektično povezano sa fizičkom definicijom snage, rad u jedinici vremena, dok se strong zapravo odnosi na (vučnu) silu, odnosno silu koju mišići mogu da izgenerišu.
opet i to itekako ima veze sa fizikom, ta sila je proizvod napona koji mišićna vlakna stvaraju i površine poprečnog presjeka čitavog mišića, baš kao u otpornosti materijala, samo u kontra smjeru
mariopan mariopan 10:20 25.04.2020

Re: Багра

imam zapravo oko sebe rodbinu kojoj treba i koju povremeno dotiram.

Svi imamo neke takve, samohrane majke sa malom decom, nezaposlene, bolesne....i svi pomažemo jedni drugima. To nas je i održalo.
docsumann docsumann 10:25 25.04.2020

Re: Багра

uzmi i daj kome treba

budi mali Robin Hud in Da Hood
maksa83 maksa83 10:25 25.04.2020

Re: Багра

valjda bi na srpkom to bila distinkcija između najjači i najsnažniji.

To zvuči kao razlika između npr. dinamičke snage boksera i statičke snage bildera.
docsumann docsumann 10:37 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
valjda bi na srpkom to bila distinkcija između najjači i najsnažniji.

To zvuči kao razlika između npr. dinamičke snage boksera i statičke snage bildera.



ne baš, to je već čista ekplozivnost. stopa oslobađanja sile, tj. kojom brzinom mišić isporučuje svoju silu. impuls sile ( delta F/ delta t), il tako nešto. e, ovdje bi džedaj dobro došao da kaže koju ( a i inače)

snaga je upravo rad kroz vrijeme. ili brzina vršenja rada. što brže podići što veći teret.
recimo Laša u sekudni izbaci 220 kg u trzaju (sr)

art of motion

ovo stvarno vrijedi odgledati



EDIT: ako ste odgledali pažljivo, u jednom trenutku (oko 1:14) on se potpuno odvoji od tla
zilikaka zilikaka 10:44 25.04.2020

Re: Багра

Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.

I ja.
Nisam planirala al ovo je mnogo dobro, obećava.
Taman način da se troši kvasac i brašno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:12 25.04.2020

Re: Багра

gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.


Ovo moze da se filuje/kombinuje s cim hoces.
docsumann docsumann 11:14 25.04.2020

Re: Багра

apacherosepeacock
gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.


Ovo moze da se filuje/kombinuje s cim hoces.


možeš da izrendaš sira odozgo
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:18 25.04.2020

Re: Багра


To je zanimljivo da si izgovorio, da je Vučić Srbija. Država.

Ništa ti ne razumeš.

Vi koji od države uzimate pare, tvrdeći pri tom da ih uzimate od Vučića, meni prebacujete da poistovećujem Srbiju i njega.

Sa malo mozga je to lako videti.


Kada bi svi uzeli te pare, a trebalo bi, došli bi u strašnu ekonomsku situaciju, na koju izricito ukazuje fiskalni savet, ali koga oni bre slušaju....i onda bi im bio

Mali Perica i politika.
Slupaće ih Vesić na nove zastave

A ako ih uzmeš neće imati šta da slupa?

Ili će on slupavati uzela ti ne uzela?
Slupavaće ih, a ako mu ponestane za slupavanje uzeće ih od sirotinje, od bolesnih, neće ih on žaliti.
Pa će pre biti da ih vi uzimate od te sirotinje, jer će oni prvi stradati kad ponestane u budžetu, a ne od Vesića da mu ne date da slupava.

To što tražite izgovore kako biste uzeli tuđe pare da sa njima glumite plemenitost, jer delićete ih zaboga, su prilično degutantne stvari u mom sistemu vaspitavanja.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:19 25.04.2020

Re: Багра

docsumann
apacherosepeacock
gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.


Ovo moze da se filuje/kombinuje s cim hoces.


možeš da izrendaš sira odozgo


Obavezno, deluje da nema dovoljno..
zilikaka zilikaka 11:29 25.04.2020

Re: Багра

možeš da izrendaš sira odozgo


Obavezno, deluje da nema dovoljno

Mani sira, nego mene muči kvasac. Javlja mi sa da je pakovanje (oko 40gr) svežeg previše i da bi de osećao u testu. Tu ima malo testa, računam oko 1,5dl mleka, isto vode i recimo do 300gr brašna. To onako odokatvno, upoređujući veličinu činije i ruke. Jedino je za sir kazu da ide ukupno "paund" ako se ne varam. Na obe.
Makso, imaš li neke mere da preporučiš il da idemo na osećaj?
maksa83 maksa83 11:51 25.04.2020

Re: Багра

Makso, imaš li neke mere da preporučiš il da idemo na osećaj?

On uvek ostavi link na svoj blog sa tačnim merama:

https://foodwishes.blogspot.com/2019/03/khachapuri-georgia-cheese-bread-on-my.html

U onim idiotskim USA merama, računaj da je 1 cup otpr. 300 ml (zapremine) dakle 200ml mleka, 100ml vode, 600 gr brašna itd. za dva ona velika komada.

Ja volim Šefa Džona - sve lepo objasni, a ako ti on ne odgovara samo kucaj Khachapuri u jućubu i dobićeš ih još.
gedza.73 gedza.73 11:52 25.04.2020

Re: Багра

Makso, imaš li neke mere da preporučiš il da idemo na osećaj?

Nemoj ništa da preporučuje. pozovem ženu da pogleda snimak... reko vidi, ne izgleda loše, postavili na blogu.

- A ovo sprema muško? Jel' vidiš kakvih muškaraca ima?
maksa83 maksa83 11:56 25.04.2020

Re: Багра

- A ovo sprema muško? Jel' vidiš kakvih muškaraca ima?

Nema muškijeg muškarca od Šefa Džona.

Gledao sam neki intervju sa njim i priča kada se najviše izbrukao, kaže kada mu se karijera kuvara zalaufavala tadašnja devojka ga zvala da pravi špagete valjda za društvo qrčeći se "imam dečka koji kuva izuva" a on nije provalio da je to testo koje se kuva 2min. i kuvao ga 10. Naravno da je ispala neka jeziva slinava masa...
mariopan mariopan 11:57 25.04.2020

Re: Багра

Pa će pre biti da ih vi uzimate od te sirotinje, jer će oni prvi stradati kad ponestane u budžetu, a ne od Vesića da mu ne date da slupava.


Kako si lako prihvatio njihovu podmetačinu da se sada krivica što "se uzima od sirotinje" prebacuje na nas, građane, pa sad vagamo svoju savest i količinu "patriotizma" time što ćemo igrati njihovu igru ili nećemo?

Umesto da vagamo njihovu krivicu što to nisu pametnije uradili, a moglo se.
Recimo da su najugroženijima i samo njima podelili neke pare, ne znam koliko bi mogli a da to ne ugrozi celu državu, jer sada će pomoć trebati mnogima.

Više nije pitanje patriotizma, pitanje je zasto njih ne napadaš za idiotluk nego mene napadaš za sebičluk?

Ja mislim da je odgovor na to pitanje pred očima samo ga ti ne vidiš - skretanje pažnje na nevažne i sporedne stvari da se ne bi raspravljalo o važnim i potrebnim, jer bi onda njihov diletantizam bio ogoljen.

maksa83 maksa83 12:00 25.04.2020

Re: Багра

Obavezno, deluje da nema dovoljno..

Ne postoji "previše sira".
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:00 25.04.2020

Re: Багра

- A ovo sprema muško? Jel' vidiš kakvih muškaraca ima?


Pa daj njoj da malterise a ti umesi leba.. (ako sam preCerala, kazi)
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:04 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
Obavezno, deluje da nema dovoljno..

Ne postoji "previše sira".


Dabome..
gedza.73 gedza.73 12:05 25.04.2020

Re: Багра

apacherosepeacock
- A ovo sprema muško? Jel' vidiš kakvih muškaraca ima?


Pa daj njoj da malterise a ti umesi leba.. (ako sam preCerala, kazi)


hoochie coochie man hoochie coochie man 12:11 25.04.2020

Re: Багра

Kako si lako prihvatio njihovu podmetačinu

Pa šta ćeš, naivan, pecaju me lako.
Nisam poput nekih oštroumnih koji tuđe pare skleptaju u svoj džep pa se onda sa njima diče plemenitošću.


Nego, da te ovako naivan pitam, kad sve to poisplaćuju, kad zbog toga osta u bez dovoljno para, šta misliš, tako oštroumna, gde će prvo zakidati?
Na Vesićevim zastavama?
Ili na bolesnima?


Umesto da vagamo njihovu krivicu što to nisu pametnije uradili, a moglo se.

Ne verujem da ovde pistoji čovek ko tu krivicu ne vidi, a evo došlo vreme da se i sami malo u oči pogledamo.
Kako se mi u toj situaciji postavljamo, kad je samo do nas hoćemo li ili nećemo uzeti neke pare.

Lepo je dati nekome, ali je važnije pogledati se u ogledalo i zapitati, jesam li ja stvarno dao svoje pare ili sam sa tuđima ispao human.
Sebe u ogledalo i decu u oči.


niccolo niccolo 12:26 25.04.2020

Re: Багра

tuđe pare

Kako to misliš tuđe pare? Sad ispade da su naše pare tuđe...
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:35 25.04.2020

Re: Багра

niccolo
tuđe pare

Kako to misliš tuđe pare? Sad ispade da su naše pare tuđe...

Kako naše?
Ako su tvoje što si ih dao državi?
Ako si njima platio neku obavezu, onda više nisu tvoje.

A iz drugog ugla, ako su to sve naše pare, zar je dovoljno da nam daju samo sto evra, hajde onda da tražimo još, jer su sve to naše pare, a ima ih mnogo više od tih po sto evra.

Pa koliko da tražimo, ili, daj šta daš, zauvar je?

Prilično je naivno to opravdanje "sve su to naše pare"
niccolo niccolo 12:41 25.04.2020

Re: Багра

Ako su tvoje što si ih dao državi?

Tako smo se kao društvo dogovorili i izabrali naše predstavnike da taj dogovor pretvore u zakon koji kaže taj i taj će toliko i toliko od svojih para dati u zajedničku kasicu prasicu da bi taj novac država trošila na to i to.

Uostalom, ko je taj tuđin čije su to sad pare po tebi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:52 25.04.2020

Re: Багра


Tako smo se kao društvo dogovorili i izabrali naše predstavnike da taj dogovor pretvore u zakon koji kaže taj i taj će toliko i toliko od svojih para dati u zajedničku kasicu prasicu da bi taj novac država trošila na to i to.

I kad ih damo, ko njima raspolaže, izabrani predstavnici ili opet pojedinci koji su po tom dogovoru pare stavili na zajedničku gomilu?
Pa izabrani predstavnici.
Uostalom, ko je taj tuđin čije su to sad pare po tebi?

Nema tuđina, ima zajedničke držve i zajedničkih para, ali te zajedničke nisu ničije lično, dao ih je za zajedničke potrebe, zajedničke poslove, i uzimanjem sa te gomile pijedinac slabi zajednicu.
docsumann docsumann 12:59 25.04.2020

Re: Багра

dao ih je za zajedničke potrebe


eto
niccolo niccolo 13:00 25.04.2020

Re: Багра

Nema tuđina

Eto sad nema tuđina a koliko pre dva komentara su bile tuđe pare...Ali pozdravljam što su u međuvremenu postale zajedničke, to je veliki napredaj ocenjujem...

i uzimanjem sa te gomile pijedinac slabi zajednicu

Na koji način slabi? Ali pliz bez hipotetičkih primera o tome da će neko posle da uzima od bolesnika. Ako ne možemo da diskutujemo pomoću stvarnih primera već moramo da izmišljamo bajke da bismo odbranili stav, to već dosta govori o stavu koji moramo da branimo bajkama. Uostalom, kao što smo se inače dogovorili i izabrali predstavnike da to sprovedu u delo, tako i u ovom slučaju izabrani predstavnici sprovode nešto u delo. U čemu ti vidiš razliku?
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:02 25.04.2020

Re: Багра

docsumann
dao ih je za zajedničke potrebe


eto

Pa da, zajedničke.
A onda od tih zajedničkih para Meri uzme sto evra, da ih nekome, pa kaže, jel vidite kako sam ja humana.
Ona lično humana, a uzela pare iz zajedničke kase.
Ne broji se to u humanost, rekao bih.
docsumann docsumann 13:07 25.04.2020

Re: Багра

Pa da, zajedničke.


zajednička nam je potreba da nam svima bude bolje. ovih 100 neura su mali, malešni, simboličan doprinos tom kolektivnom htjenju
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:15 25.04.2020

Re: Багра

Eto sad nema tuđina a koliko pre dva komentara su bile tuđe pare

Nic, mora to bolje od ove igre reči:)

Sve što nije tvoje je tuđe, ni zajedničko, one zajednice koje si i ti član nije tvoje.

Uzmimo bilo šta za primer, ribolivačko društvo, skupljate neke pare, i ti si se učipio tu, član si, uzmeš odatle za sebe neku kintu, jesi li uzeo svoje ili tuđe?

Na koji način slabi?

Zajednica sa manje sredstava je slabija zajednica.

Kraće ne može, a primer, smatraš ga hipotetičkim, nerealnim, ili ti se samo ne pobija?
Uostalom, kao što smo se inače dogovorili i izabrali predstavnike da to sprovedu u delo, tako i u ovom slučaju izabrani predstavnici sprovode nešto u delo. U čemu ti vidiš razliku?

Nema razlike.
Oni imaju pravo na ovo.
Ali svako može da iznese sud o svakom potezu.
Ovaj potez im je loš jer slabi zajednicu.
Mi možemo postupiti tako da taj loš potez iskoristimo i uzmemo pare slabeći zajednicu, a možemo i da to ne učinimo.

Kritikovati potez i istovremeno postupati u skladu sa njim, iako imaš mogućnost da ne postupiš, je licemerje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:17 25.04.2020

Re: Багра


zajednička nam je potreba da nam svima bude bolje. ovih 100 neura su mali, malešni, simboličan doprinos tom kolektivnom

Kad razdvojiš lične i zajedničke potrebe, a država je tu zbog zajedničkih, prvenstveno, onda tvoj sitan ćar od sto evra prestaje da bude bitan za zajednicu.
rodni rodni 13:21 25.04.2020

Re: Багра

gedza.73
newimprovedtadejus
a pride se poslodavci u krizi dosjete da pogle ono što je prije krize radilo 100 ljudi sad može i 90.. i nije im ništa..

nekad, kad sam bio mlaaaad, radio u fabrici.
ne znaš jezik, nov, jedini stranac... Nije baš prijatan osećaj. Stave te na jednu mašinu, izbacuje elemente kojima treba da odradiš par stavki i spakuješ u kutiju. U međuvremenu čuješ mašinu iza leđa (stojiš između njih dve) kako šišnu pneumatske hvataljke koje su otkačile odlivene komade. Kojima isto nešto treba da uradiš i spakuješ u paletni kavez.
A već ona prva završila ciklus. Još blipće svetlo kako materijal nestaje.

usput ti dodali jednu automatsku
-Na njoj ništa ne radiš. Samo prati i kad se napuni zatvori kutiju, zalepi etiketu, sipaj materijal.

Jedan dan me prebace kao zamenu na mesto Italijana koji taj dan nije došao.
Kao Čarli Šaplin u fabrici. Ono izleće, ja nenaviknut na pokret, počinje da štancuje jedno za drugim, pojma nemam gde se nalazim. Da je voće, slatkiši pa da trpam u usta ovo nemam gde. Zveknem po STOP tasteru, počne mašina da zavija, dođe šef smene
- (Dačićev tik glavom 'šta je bilo? A?')
- Ne mogu da stignem sve da uradim.
Lik smanji brzinu pa nekako smandrljam taj dan.

Sutradan Italijanu vratili na staru brzinu.

Sinu stalno pričam kako sve što radi u životu, sve mu je škola. Bukvalno i najednostavnije stvari kao i neke koje možda nikad više neće da koristi u životu.

Zanimljivo!
Jer - je moj ćale (meni) takođe govorio - gledaj, možda ti zatreba!
docsumann docsumann 13:23 25.04.2020

Re: Багра

Kad razdvojiš lične i zajedničke potrebe


zajedničke prolizlaze iz ličnih
niccolo niccolo 13:25 25.04.2020

Re: Багра

Uzmimo bilo šta za primer, ribolivačko društvo, skupljate neke pare, i ti si se učipio tu, član si, uzmeš odatle za sebe neku kintu, jesi li uzeo svoje ili tuđe?

Preciziraj primer, uzimaš za sebe u skladu sa pravilima ribolovačkog društva ili protivpravno? Ako ovo prvo onda si uzeo svoje pare, jer su pravila rekla da te pare sad ponovo pripadaju tebi.

Zajednica sa manje sredstava je slabija zajednica.

Nisam saglasan. Zajednica sa neefikasno upotrebljenim sredstvima je slabija zajednica od zajednice sa efikasno upotrebljenim sredstvima. Što nas vraća na osnovno pitanje, da li država dobro koristi sredstva ili ne? Ako ih ne koristi dobro, a evo i ti kažeš da ih ne koristi dobro, onda joj ta sredstva treba uzeti nazad i iskoristiti ih na bolji način. Uostalom, šta pa znači "sa manje sredstava", manje po lubanji ili manje u apsolutnom iznosu...

A da, primer smatram nerealnim.
rodni rodni 13:27 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
Uzmi ih, razjari onu svoju peć - i napravi dvadesetak pica.

Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.
(Ova debela kora na ivici je puna sira. Zakrčenje vena k'o Autokomanda u 17h u najavi.)


Kada si pomenuo leba - odem ja pre tri decenije na neku specijalizaciju u Pariz.
Prvi dan nas profesor na pauzi povede u restoran.
U restoranu dvadesetak vrsta leba i pedesetak vrsta peciva.
Jebote, kako sam se bio rastužio - jer smo mi tada imali samo 'sava' leb i one kifle koje su mogle da se koriste i za hod-dog. Naravno, ja sam i pre toga izgubio sve iluzije u sistem najdražeg (im) druga Tite.
A što se samoga leba tiče - ja bih voleo kada bi ikako mogao da sav hleb bude kora, bez one sredine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:41 25.04.2020

Re: Багра

Ako ovo prvo onda si uzeo svoje pare, jer su pravila rekla da te pare sad ponovo pripadaju tebi.

To se ne spori.
Te pare su legalno u tvom posedu sad.
Loša vlast je ozakonila slabljenje Srbije tako što tuđe pare stavlja u tvoje džepove.
Ali je neukusno onda osuđivati potez vlasti, dok se istovremeno koristi.

A šta imamo ovde, da oni koji šićare na tom potezu sebe pokušavaju predstaviti kao neke ekstrakritičare.

Meni to zvuči prilično jadno.

Odobravaš, hoćeš, uzmi, sve je ok, imaš pravo, ova štetočinska vlast koja ebe majku Srbiji ti je to pravo dala, ali nemoj onda glumiti kako ti to radiš za dobro Srbije.
niccolo niccolo 13:44 25.04.2020

Re: Багра

slabljenje Srbije

Дај још мало о овоме, нисам убеђен у аргумент о слабљењу.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:46 25.04.2020

Re: Багра


A da, primer smatram nerealnim

Nerealno ti zvuči da će biti krize i da će se morati nešto kresati?

Ili da će kresati prvo drugima pa tek posle, ako ikada, sami sebe?

Meni taj scenario da će se izdvajanja pre osetiti kod siromašnijih nego kod Vesića zvuči vrlo verovatno.
mariopan mariopan 13:46 25.04.2020

Re: Багра

Lepo je dati nekome, ali je važnije pogledati se u ogledalo i zapitati, jesam li ja stvarno dao svoje pare ili sam sa tuđima ispao human.
Sebe u ogledalo i decu u oči.

Evo da se pogledam:

Radila sam do prošlog leta u Beogradu, a nisam morala, imam ispod proseka penziju ali imam i solidno obezbeđenu decu koja mogu i hoće da mi pomognu. Ali nisu dužni da pomažu i nekom koga sam ja odlucila da pomažem.

Zašto sam onda radila skoro sedam godina i cimala se po prevozima do Beograda, pa nazad kući pa opet za Beograd, koji moj je meni to trebalo?

Član moje porodice, beskućnik (u smislu podstanar), bez penzije i prihoda, ozbiljno se razboleo. Nije mogao vise da radi i da se sam izdržava a bio je strašno ponosan da to bilo kome u familiji kaže.

Najviše se oslanjao na mene, za svakodnevne izdatke i sitnije "pozajmice" ali ja od moje penzije nisam mogla da mu plaćam stan u Beogradu i izdrzavam ga, plus vrlo skupi lekovi, snimanja, skener svako malo....Jedino sam ja mogla, od cele familije, a da ga to ne uvredi, da mu otvorim frižider i vidim da li ima hrane, otkad je ta hrana, da mu skuvam nešto i operem veš kada dodem sa posla, i da mu ostavim kintu za nekoliko dana dok opet ne doďem, da zadrži ponos do kraja.....međutim, za sve veće izdatke solidarno je pomagala i cela moja porodica.....i tako skoro sedam godina.
Zato mi je trebala i ta dodatna plata.

To je sto se tiče onoga da li bih dala moje pare, pa jesam, ja sam to radila sve vreme.

Prošlog leta u junu je umro, i prestala je potreba da ja radim, zato vise ne radim. Vreme je da se odmorim a ni fizički vise nisam u kondiciji za neki ozbiljniji posao.

Mogu u svako doba da pogledam u oči i moju decu i sebe u ogledalu.

Toliko o tome kada me već prozivaš.

Ja ne sumnjam u tvoj patriotizam a nemoj ni ti u moj. Iako različito gledamo na to šta je šta.

To nije razlog za prozivke na ličnoj osnovi jer ne znaš šta neko od nas već radi i daje za nekog drugog. Verujem da svako od nas ima nekog u porodici ili svojoj okolini, kako rece i maksa, za koga radi slicne stvari, samo o tome ne govori jer nije lepo, ali si me bas posteno povukao za jezik.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:48 25.04.2020

Re: Багра

niccolo
slabljenje Srbije

Дај још мало о овоме, нисам убеђен у аргумент о слабљењу.

Manji budžet znači slabiju državu.
Manji kako god, apsolutni iznos, pi glavi, u odnosu na BDP.....
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:49 25.04.2020

Re: Багра

To nije razlog za prozivke na ličnoj osnovi

Pročiraj svoje komentare.
mariopan mariopan 13:54 25.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
docsumann
dao ih je za zajedničke potrebe


eto

Pa da, zajedničke.
A onda od tih zajedničkih para Meri uzme sto evra, da ih nekome, pa kaže, jel vidite kako sam ja humana.
Ona lično humana, a uzela pare iz zajedničke kase.
Ne broji se to u humanost, rekao bih.

Ma ne, to se broji u sebičluk ako ja uzmem pa dam nekom, a uzme neko ko ima tri puta vise od mene pa ne da nikom, kako se to zove?
rodni rodni 13:55 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
Obavezno, deluje da nema dovoljno..

Ne postoji "previše sira".

Postoji!
U bureku.
mariopan mariopan 13:55 25.04.2020

Re: Багра

hoochie coochie man
To nije razlog za prozivke na ličnoj osnovi

Pročiraj svoje komentare.

Pročitala.
Mogao bi i ti ponovo pa da shvatiš sištinu?
niccolo niccolo 14:02 25.04.2020

Re: Багра

Manji budžet znači slabiju državu

То што напишеш једну реченицу која ти лепо звучи не значи да је истина. Имаш ли још неки аргумент да се слаби држава, осим оваквих попут цитираног? Уосталом, у ком смислу мањи буџет, мање чега? Пошто је јуче усвојена једна Уредба којом је измењен буџет за 2020. и он је сада - већи. Чак, пази сад ову ставку буџета - Промена стања на рачуну (позитивна – повећање готoвинских средстава, негативна – смањење готовинских средстава) - пре измене је била 499.515.000, а после измене 529.793.000. Дакле, износи су позитивни.
docsumann docsumann 14:10 25.04.2020

Re: Багра

rodni
maksa83
Obavezno, deluje da nema dovoljno..

Ne postoji "previše sira".

Postoji!
U bureku.


ne, samo može da fali kora
maksa83 maksa83 14:17 25.04.2020

Re: Багра

Postoji!
U bureku.

Gde si našao burek sa viškom sira? Ja sam našao samo "aha, ovo je okej".
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:29 25.04.2020

Re: Багра

Mogao bi i ti ponovo pa da shvatiš sištinu?

Da shvatim.
Da shvatim kako je uzimanje para iz budžeta pa delkanje po svom ćefu plemenito i humano?
Probao, ne ide mi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:36 25.04.2020

Re: Багра


То што напишеш једну реченицу која ти лепо звучи не значи да је истина

Ne zvuči lepo, nego zvuči logično.
I zvuči kao nešto što ne traži objašnjenje.
Ako deljenje para narodu ne znači slabljenje države, zašto se onda ne deli uvek i neograničeno.

Taj rebalans nusam pratio, ne znam odaakle više para, neolanirani prihodi, uštede na rashodima, neka pregrupisavanja, šta god da je to sa ovim nema veze.

niccolo niccolo 14:57 25.04.2020

Re: Багра

Ako deljenje para narodu ne znači slabljenje države

Možda jednostavno ne govorimo o istim terminima - šta uopšte znači ta sintagma slabljenje države koju ponavljaš već satima, smanjenje njenih nadležnosti, kako se ta slabija država manifestuje u stvarnosti? Jer ja ne vidim značenje te sintagme koje bi moglo da da smisao ovoj citiranoj rečenici. Pošto je ostatak te rečenice težak bulšit u smislu da novca nikada nema neograničeno (pa da ne citiram za džabe onda i taj ostatak).
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:07 25.04.2020

Re: Багра

šta uopšte znači ta sintagma slabljenje države koju ponavljaš već satima

Siromašenje.
niccolo niccolo 15:20 25.04.2020

Re: Багра

Siromašenje.

Ne postoji takvo nešto kao što je siromašenje ili bogaćenje države. Države imaju svoje budžete (i to ih donose svake godine za prihode i rashode u sledećoj godini) u kojima kažu, da bi obezbedila onaj skup stvari za koji smo odredili da će ih obezbediti država, moram da potrošim toliko i toliko novca i moram da naplatim toliko i toliko poreza itd. Postoje samo siromašnija ili bogatija društva, pa onda siromašnija mogu da daju manje za te stvari koje obezbeđuje država, a bogatija više. Dakle, izvor bogatstva ili siromaštva jedne države je u građanima i njihovoj ekonomskoj snazi (podrazumevajući pod time i privredna društva kao pravne forme pod kojim građani obavljaju razne delatnosti i stvaraju nove vrednosti), a ne u državi kao takvoj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:42 25.04.2020

Re: Багра


Ne postoji takvo nešto kao što je siromašenje ili bogaćenje države.

E super onda, onda budžet može da se rasipa kako kome padne na pamet, jer ne postoji siromašna država.

A ovih sto evra, to je bilo isplanirano budžetom pa se sad ništa ne menja, nigde neće manjkati, ni odakle se neće uzeti?

Vidi nic, to pokušavanje igranja teorijom nikako ne može opravdati rasipanje srpskih para.
Pa čak ni kad mi možemo da ućarimo sto evrića od tog rasipanja.

Ono što je ostalo kao dobar primer vođenja budžeta je Laza Paču i njegovo, ne može, ne dam, to su držvne pare, nisu ničije, ni kraljeve.
Posebno nisu "naše"

Ovo sad je tačno suprotno od toga, rasipanje.
Neko prihvata da učstvuje u tome, neko ne želi.

Opravdavanje učestvovanja u pljački Srbije tezom, ma ja to zbog Vučića, je nekome valjda dovoljno.
niccolo niccolo 16:16 25.04.2020

Re: Багра

Vidi nic

Ne razumem zašto se preko mene raspravljaš sa drugim blogerima. Ja se o uzimanju/neuzimanju novca nisam izjašnjavao, a siguran sam da ima ljudi kojima taj novac znači pa ne vidim zašto bih u slobodno vreme pišao po njima da slabe državu, siromaše je itd. A naročito je bezveze ako to radiš mešajući sve moguće termine i koncepte. Te je tuđ novac, te je zajednički novac, te manji budžet (još nismo saznali šta znači "manji budžet", manji prihodi, veći rashodi? manji u odnosu na šta)...Pogotovo što tvoje viđenje nije tačno, koliko god tebi izgledalo logično. Jednostavno ne možeš da izjednačiš javne finansije sa svojom preduzetničkom logikom, bolje je kad mi od prodaje voća ostane 15.000 eur profita nego kad mi ostane 12.000. Slažem se da to tako funkcioniše kod tebe (ili kod mene uostalom, obojica smo preduzetnici), ali su javne finansije malo komplikovanija stvar od izjave uzimanje novca od države slabi državu. I obrati pažnju da nisam rekao da ne postoji siromašna država (u poslednjoj rečenici prethodnog komentara upravo to govorim), već da ne postoji siromašenje odnosno bogaćenje države.
mariopan mariopan 16:21 25.04.2020

Re: Багра

Opravdavanje učestvovanja u pljački Srbije tezom, ma ja to zbog Vučića, je nekome valjda dovoljno.


Stvarno si daleko otišao. Mi pljačkamo Srbiju. Neverovatno.

Ne pljačka je onaj ko je ovo smislio nego mi!
maksa83 maksa83 16:41 25.04.2020

Re: Багра

Obaška što te pare niko neće uzeti i izneti ili spaliti (osim pušača) nego vratiti u sistem. Tih 100 EUR će neko da potroši na kafanu, neko na 'ranu, neko na šrafovsku robu, neko na cipEle za dete neko na prijateljice noći, neko na ćevape, dakle para će da se obrće. Nisam baš siguran da će taj štrc likvidnosti da lansira privredu u orbitu ali neće odmoći.
maksa83 maksa83 17:00 25.04.2020

Re: Багра

zilikaka
Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.

I ja.
Nisam planirala al ovo je mnogo dobro, obećava.
Taman način da se troši kvasac i brašno.

Ne znam kako ispalo kod tebe, ali kod mene megahit.
Da nisam uzeo tu punu meru za dva komada završio bih kao božemeoprosti Đenka.

predatortz predatortz 17:01 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
Obaška što te pare niko neće uzeti i izneti ili spaliti (osim pušača) nego vratiti u sistem. Tih 100 EUR će neko da potroši na kafanu, neko na 'ranu, neko na šrafovsku robu, neko na cipEle za dete neko na prijateljice noći, neko na ćevape, dakle para će da se obrće. Nisam baš siguran da će taj štrc likvidnosti da lansira privredu u orbitu ali neće odmoći.


I sve ovo u u ekonomiji nije nepoznata mera. Zovu je "novac iz helikoptera" i cilj joj je da zavrti posustalu ekonomiju neke zemlje podsticanjem potrošnje.

Niko od ekonomista je ne smatra pljačkom države, naprotiv smatraju je za jednu od mera za ubrzavanje oporavka nakon ovakvih situacija.
niccolo niccolo 17:03 25.04.2020

Re: Багра

Obaška što te pare niko neće uzeti i izneti ili spaliti (osim pušača) nego vratiti u sistem. Tih 100 EUR će neko da potroši na kafanu, neko na 'ranu, neko na šrafovsku robu, neko na cipEle za dete neko na prijateljice noći, neko na ćevape, dakle para će da se obrće. Nisam baš siguran da će taj štrc likvidnosti da lansira privredu u orbitu ali neće odmoći.

To je mislim jedini četvrtargument u prilog te mere. Četvrtargument zato što nemaš problem sa tražnjom da bi je pospešivao na ovaj način i zato što se moglo iskoristiti na bolji način - da je npr. za još jedan mesec produžena finansijska pomoć firmama za zaposlene (kao pokušaj čuvanja radnih mesta) ili selektivnim plaćanjem većeg iznosa samo onima koji su se zaista našli u problemu...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:04 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
zilikaka
Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.

I ja.
Nisam planirala al ovo je mnogo dobro, obećava.
Taman način da se troši kvasac i brašno.

Ne znam kako ispalo kod tebe, ali kod mene megahit.
Da nisam uzeo tu punu meru za dva komada završio bih kao božemeoprosti Đenka.



izgleda kao nešto što burek goji, pljeskavica goji
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:07 25.04.2020

Re: Багра

niccolo
Obaška što te pare niko neće uzeti i izneti ili spaliti (osim pušača) nego vratiti u sistem. Tih 100 EUR će neko da potroši na kafanu, neko na 'ranu, neko na šrafovsku robu, neko na cipEle za dete neko na prijateljice noći, neko na ćevape, dakle para će da se obrće. Nisam baš siguran da će taj štrc likvidnosti da lansira privredu u orbitu ali neće odmoći.

To je mislim jedini četvrtargument u prilog te mere. Četvrtargument zato što nemaš problem sa tražnjom da bi je pospešivao na ovaj način i zato što se moglo iskoristiti na bolji način - da je npr. za još jedan mesec produžena finansijska pomoć firmama za zaposlene (kao pokušaj čuvanja radnih mesta) ili selektivnim plaćanjem većeg iznosa samo onima koji su se zaista našli u problemu...


skoro svi su uveli mjere pomoći stanovništvu..
jedino nisam vidjela da se djeli svima, i kome treba i kome ne treba..
nije stvar samo u tome imaju li ljudi trenutno para da troše.. nego im mijenjaš pomalo i svijest jer je u krizi ubjedljivo najveći problem svijest, ili ako hoćeš vjera da će i sutra biti ok i da možeš da se upustiš u tu neku kupovinu, veću nabavku, investiciju..
kriza praktično isključivo nastaje zbog tog poremećaja vjere..
engl. sentiment
mirelarado mirelarado 17:11 25.04.2020

Re: Багра

jedino nisam vidjela da se djeli svima, i kome treba i kome ne treba..


Naravno, ali ovde o merama odlučuje impulsivno-kompulsivni Mesija, pa izađe na budalaštinu...
niccolo niccolo 17:15 25.04.2020

Re: Багра

jedino nisam vidjela da se djeli svima, i kome treba i kome ne treba..

Pa to...i sad neki ovde kažu, hajde, pošto je država glupa, ja ću da dam svoj deo onome kome treba. Pri tome neki od njih koji to kažu su penzioneri, pa ih se ni ne pita da li hoće ili neće da dobiju, ne mogu da odbiju ni da hoće. I na kraju šta imaš, umesto da im se kaže e bravo što ne uzimaš to za sebe, nego ćeš proslediti gde je potrebnije, dobiju patetiku o slabljenju države i prebacivanja kako učestvuju u pljački...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:19 25.04.2020

Re: Багра

niccolo
jedino nisam vidjela da se djeli svima, i kome treba i kome ne treba..

Pa to...i sad neki ovde kažu, hajde, pošto je država glupa, ja ću da dam svoj deo onome kome treba. Pri tome neki od njih koji to kažu su penzioneri, pa ih se ni ne pita da li hoće ili neće da dobiju, ne mogu da odbiju ni da hoće. I na kraju šta imaš, umesto da im se kaže e bravo što ne uzimaš to za sebe, nego ćeš proslediti gde je potrebnije, dobiju patetiku o slabljenju države i prebacivanja kako učestvuju u pljački...


dobro ne bih baš rekla pljačka, imaš svako pravo na to, samo se ne slažem da državu treba podrivati kakvi god degenerici je vode..
degenerike treba otjerati..
podrivanje države se osladi pa poslije neš promjeniti navike ni kad degenerici odu..
znam da nije lako al svejedno nikakvo podrivanje države ne podržavam..
to možda samo u ekstremnim uslovima, tipa Hitlerova Njemačka, drugačije ne
niccolo niccolo 17:21 25.04.2020

Re: Багра

da državu treba podrivati

Ali na koji način je podrivaš?
predatortz predatortz 17:21 25.04.2020

Re: Багра


Pa to...i sad neki ovde kažu, hajde, pošto je država glupa, ja ću da dam svoj deo onome kome treba


Lakše ću živeti sa spoznajom da sam uzeo taj novac i uplatio tamo gde je neophodan, ma koliko me neki smatrali licemerom zbog toga, nego sa sumnjom da je moj MB zloupotrebljen da taj novac sklizne u centralu SNS.

Pri tom, ako mi taj novac uplati država, u šta čisto sumnjam da će se dogoditi, nisam se igrao humaniste tuđim novcem. Novac, leganjem na moj račun, postaje moj i mogao sam ga potrošiti i za moje potrebe. E, jedino to neću uraditi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:26 25.04.2020

Re: Багра

niccolo
da državu treba podrivati

Ali na koji način je podrivaš?


pa ovde ničim, sama ti ponudila, uzmi il ostavi, tvoj poso..
nego generalno razmišljanje da je kao super da nešto sjebeš državu ako možeš jer je vode kreteni..
time se ništa ne postiže
niccolo niccolo 17:28 25.04.2020

Re: Багра

nego generalno razmišljanje da je kao super da nešto sjebeš državu ako možeš jer je vode kreteni..
time se ništa ne postiže

Dobro, to da...
predatortz predatortz 17:28 25.04.2020

Re: Багра

samo se ne slažem da državu treba podrivati


Zašto je podrivanje države učestvovanje u ekonomskoj meri, poznatijoj kao "kiša novca" ili "novac iz helikoptera", koju je osmislila država, odnosno Ministarstvo finansija?
Upravo ovo što sam napisao tvrdi naš ministar finansija koji je meru predložio.
Ko sad podriva državu, on ili ja?
docsumann docsumann 17:39 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
zilikaka
Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.

I ja.
Nisam planirala al ovo je mnogo dobro, obećava.
Taman način da se troši kvasac i brašno.

Ne znam kako ispalo kod tebe, ali kod mene megahit.
Da nisam uzeo tu punu meru za dva komada završio bih kao božemeoprosti Đenka.



je l ovo poplašeno s nečim il mi se samo čini?

da znam mogu li da lajkujem
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:44 25.04.2020

Re: Багра

predatortz
samo se ne slažem da državu treba podrivati


Zašto je podrivanje države učestvovanje u ekonomskoj meri, poznatijoj kao "kiša novca" ili "novac iz helikoptera", koju je osmislila država, odnosno Ministarstvo finansija?
Upravo ovo što sam napisao tvrdi naš ministar finansija koji je meru predložio.
Ko sad podriva državu, on ili ja?


ama nije uzimanje tih para nikakvo podrivanje..
nego je navedeno kao arguemnt za uzimanje da je to ok jer ih tako podrivaš..
s tim se ne slažem..
a pare naravno imaš pravo da uzmeš i radiš s njima šta god oćeš.. ništa loše u tome nema ni ne treba se nikome pravdati.. budalaština..
ja bih definitivno uzela, možda bi mi bilo mrsko da nekog zovem, al inače ako imam pravo na nešto taman posla pa ću se još oko toga i pravdati..

maksa83 maksa83 17:44 25.04.2020

Re: Багра

je l ovo poplašeno s nečim il mi se samo čini?

da znam mogu li da lajkujem

A malo smo improvizovali.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:45 25.04.2020

Re: Багра

docsumann
maksa83
zilikaka
Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.

I ja.
Nisam planirala al ovo je mnogo dobro, obećava.
Taman način da se troši kvasac i brašno.

Ne znam kako ispalo kod tebe, ali kod mene megahit.
Da nisam uzeo tu punu meru za dva komada završio bih kao božemeoprosti Đenka.



je l ovo poplašeno s nečim il mi se samo čini?

da znam mogu li da lajkujem

poplašio je deifinitivno, odma se vidi, a onda je još probo da zamaskira..
maksa83 maksa83 17:56 25.04.2020

Re: Багра

poplašio je deifinitivno, odma se vidi, a onda je još probo da zamaskira..

Kakva si tužibabajeca.

Kad bi samo znala kako je dobro čak i nepoplašeno.

A samo 10kcal...

...po mm³.

Jedini problem sa ovom stvari je što ne može da "ostane za posle".
predatortz predatortz 18:02 25.04.2020

Re: Багра

ama nije uzimanje tih para nikakvo podrivanje..
nego je navedeno kao arguemnt za uzimanje da je to ok jer ih tako podrivaš..


To je bio moj stav.
Obrazložiću ti.
Mislim da su se, kao i u mnogo čemu, zatrčali i izleteli sa bombastičnim obećanjem. Mislim da je razumno da se novac podeli ugroženim kategorijama i da niko normalan protiv te mere ne bi imao ništa protiv. No, ovim papcima na vlasti to nije dovoljno. Oni su, onako široko, kao pijan primitivac počeli da mašu novcem nudeći ga svima. Kad su se sabrali i skontali da to baš tako i ne ide, traže model po kom će većina da odustane. Prave situaciju da se ti osećaš glupo i alavo jer su oni ispali mentoli.. Moj predlog je da svi tražimo pare. Ne podrivam državu, podrivam njih. Oni bi, u toj hipotetičkoj situaciji da me svi poslušate, morali da prave novu strategiju da izbegnu tu isplatu i time ispadnu još jadniji.
Ovo što predlažem je mera protiv bahatosti, lažnih obećanja... I ne odnosi se samo na njih. Svim političarima treba reći:
Obećao si, sad daj!
zilikaka zilikaka 18:40 25.04.2020

Re: Багра

Ne znam kako ispalo kod tebe, ali kod mene megahit.
Da nisam uzeo tu punu meru za dva komada završio bih kao božemeoprosti Đenka.

Ja upravo počinjem sa pripremom. Noćes će pomremo od muke.
Nego, ona količina od600gr brašna nikako nije dobra. S tim možeš ceo puk da nahvaniš- Mislim da ću žestoko smanjiti.
Trenutno radim lebac, običan, s nešto heljde, pa kad to obaavim ovo je sledeće.
Ako se sutra ne pojavim do neka doba, da znate da je to zbog ovog recepta.

P.S. Lepo smo pojeli
Nisam uspela da postignem da bude baš toliko sočno kao njegovo, očigledno različite vrste sira i verovatno nedovoljno masnoće.
Osim toga, meni, a vidim i tebi, je taj srenji prostor ostao nekako uži i samim tim nije mogao da primi više fila a da on ne preliva napolje.
Interesantno je, lepo se pojelo (količinu pravila otprilike, al manje nego kod njega na snimku. Ni blizu od 600gr brašna, možda 200-250.
Verovatno nekom prilikom ponovimo radnju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 25.04.2020

Re: Багра

Zašto je podrivanje države učestvovanje u ekonomskoj meri, poznatijoj kao "kiša novca" ili "novac iz helikoptera", koju je osmislila država, odnosno Ministarstvo finansija?

E dobro.
Znači mera je u redu, helikopter, podizanje tražnje, klinac palac

A što onda kukate na Vučića kad je mera u redu, kad ne podriva državu, još joj pomaže?

Radi kukanja?

Ne radi se o legalnosti, ona je jasna kao dan, o procenjivanju poteza vlasti se radi, i o izboru svakog od nas da li da u tom potezu saučestvuje ili da ne saučestvuje.
Pošto taj izbor postoji i još se aktivno mora učestvovati.
Mora se nešto uraditi, okrenuti telefon, napisati mejl, mora se potruditi da se mera podrži učešćem.

Oceniti meru kao dobru, helikopter ovo ono, učestvovati u tome, a pri tom osuđivati onoga ko je meru uveo, to, izvinite, nije normalno.
gedza.73 gedza.73 18:57 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
Nema muškijeg muškarca od Šefa Džona.

Veruj mi da je imala drugo na umu. Kako sve okrenu protiv nas, i to uvek nije mi jasno. Pre nego što je progovorila u očima joj se videlo 'a šta ti radiš?'
Gledao sam neki intervju sa njim

Ima negde da se nađe kad pitaju ćerku Gordona Remzija kako se oseća kao dete najboljeg kuvara na svetu.
A mala, onako zbunjena,
- Pa nije moj tata Džejmi Oliver.
rodni rodni 19:02 25.04.2020

Re: Багра

maksa83
zilikaka
Danas pravim Hačapuri - gruzijski 'leba sa sirevima i jajetom.

I ja.
Nisam planirala al ovo je mnogo dobro, obećava.
Taman način da se troši kvasac i brašno.

Ne znam kako ispalo kod tebe, ali kod mene megahit.
Da nisam uzeo tu punu meru za dva komada završio bih kao božemeoprosti Đenka.


Booogami, svaka čast!
Ovo ko kupovno!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana