Gradjanske inicijative| Ljudska prava

Zašto GRADSKO STAMBENO krije podatke!?

Filip Mladenović RSS / 22.04.2020. u 23:39

Paviljon 13, Novi Beograd
Paviljon 13, Novi Beograd
Javno, a privatno!?
Javno, a privatno!?
Nakon serije medijskih priloga o dobroj organizovanosti i iskazanoj solidarnosti u jednoj stambenoj zgradi, paviljonu u Novom Beogradu, tokom vanrednog stanja (https://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2020&mm=04&dd=15&nav_id=1675609, https://www.bizlife.rs/zdravlje/cetiri-nedelje-pre-grada-stanari-zgrade-na-nbgd-sami-dezinfikuju-sve-foto/), usledila je INICIJATIVA ove uspešne Stambene zajednice povodom nezakonitog i neprofesionalnog odnosa JP "GRADSKO STAMBENO" prema svojim klijentima - stanarkama i stanarima ove zgrade, sa kojima je ovo javno preduzeće sklopilo Ugovor o investicionom i tekućem održavanju.

Pošto je osnivač JP "GRADSKO STAMBENO" Skupština grada Beograda, inicijativa je upućena:

Predsedniku Skupštine grada Beograda Nikoli Nikodijeviću
Zamenici predsednika Skupštine grada Beograda Andrei Radulović
Gradonačelniku Beograda Zoranu Radojičiću
Zameniku gradonačelnika Goranu Vesiću
Pomoćniku gradonačelnika Andreju Mladenoviću

Sekretarijatu za stambeno-komunalne poslove

Sekretarijatu za finansije

                                        INICIJATIVA SZ u vezi sa JP „GRADSKO STAMBENO"

Stambena zajednica Generala Ždanova 25 (Pohorska 25), iz Novog Beograda, predlaže Skupštini grada Beograda, kao osnivaču JP „GRADSKO STAMBENO", unapredjenje transparentnosti rada ovog javnog preduzeća u smislu uvodjenja eUprave.

JP „GRADSKO STAMBENO" ima sklopljene Ugovore o održavanju zgrada sa velikim brojem Stambenih zajednica. Medjutim, JP „GRADSKO STAMBENO" ne ispunjava odredbe sklopljenih Ugovora kada je reč o redovnom podnošenju Izveštaja o stanju raspoloživih sredstava niti omogućava uvid u finansijsku, tehničku i drugu dokumentaciju koja se odnosi na stambenu zgradu, što je u suprotnosti sa Zakonom o stanovanju i održavanju zgrada.

Naša Stambena zajednica već skoro godinu dana pokušava da od JP „GRADSKO STAMBENO" dobije tražene Izveštaje za prethodne godine, ali uzalud. Čak smo podneli Žalbu Povereniku za informacije od javnog značaja, ali ni to nije pomoglo u ostvarivanju našeg zakonskog i ugovornog prava.

Više puta smo upućivali zahteve V.D. direktora Petru Andrijaševiću, članovima Nadzornog odbora Milanu Rakiću, Slavici Sunturlić i Bojani Gležnić, kao i portparolu JP „GRADSKO STAMBENO" Igoru Ćurčiću. Medjutim, odgovora nema pa nema.

Zato predlažemo da JP „GRADSKO STAMBENO" u duhu eUprave na svom sajtu omogući upravnicima Stambenih zajednica, sa kojima ima sklopljene ugovore, elektronski pristup svim relevantnim informacijama, kako o raspoloživom stanju, tj. rashodima i prihodima SZ, tako i finansijskoj, tehničkoj i drugoj važnoj dokumentaciji SZ.

Svaka Stambena zajednica imala bi svoju pristupnu šifru, kako bi se sprečili neovlašćeni uvidi u podatke i moguće zloupotrebe.

Uvodjenjem eUprave unapredila bi se komunikacija JP „GRADSKO STAMBENO" sa upravnicima stambenih zgrada širom Beograda. Takodje, upravnici Stambenih zajednica mogli bi efikasnije i kvalitetnije da usmeravaju raspoloživa sredstva u najpotrebnije radove na tekućem i investicionom održavanju zgrada. I najzad, brzim i lakim pristupom unapredio bi se rad JP „GRADSKO STAMBENO", što je u interesu i mnogobrojnih korisnika usluga i osnivača ovog javnog preduzeća.

U Beogradu, 22. aprila 2020.                                                                 Milija Bjekić, Upravnik SZ

https://pohorska25.wordpress.com

Atačmenti



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rodni rodni 09:24 27.04.2020

Re: ovde uobicajeni buling!

gedza.73
napiše 'grafichki'
kakve ovo tacno veze ima svime sto si ovde izlagao?

...pri tome, je l si ikada video da neko ko kuca sa engleskse tastature kuca ovako tekstove na srpskom?

Nikakve. Mada nije ti loše opravdanje za ove što su kupili diplome. Mogu to da stave u hol Univerziteta kao obaveštenje.
Ko ne piše na svojoj tastaturi priznaje mu se rad i dobija prelaznu ocenu
Pa ja bi ono 'č' kopirao iz nečijeg komentara majku mu pa ga turio u CV.

Ej. Diplomirani grafički dizajner. Sa stažom u struci. Izdavashtvo.

I rekla si da lažem (nije ti prvi put od tad sam počeo da bunarim šta pišeš) zato što sam citirao tebe?
naravno kako ću da pretpostavljam da si preko veze dobila posao.

- Naučila sam da kucam na engleskoj tastaturi, ovu srpsku ne razumem.
- Pa mi baš takve potencijale tražimo. Samo potpišite ovde i dođite sutra na posao. Ti mali, da ti, to što si uradio jeste vrhunski ali ova gospođica ima prednost pošto ne zna da napiše 'č' i 'š' a nama baš to u ovom trenutku treba. A i već smo se dogovorili ko dobija posao.

Gedžo, dobro je!
Naši smo!
gedza.73 gedza.73 07:17 24.04.2020

Nego

Filipe jesi li video da su prihvatili tvoj predlog 'NIKAKO po 100 eura svima'? Socijalnim slučajevima i penzionerima sa najnižim penzijama automatskii, ostali da se izjasne pozivom kol centru.
'Dobili ste kol centar 100 eura za sve. Vaš poziv se snima'
Nešto mi se javlja kako će 'slučajno' u tabloidima da procure informacije za ponekog poznatog da je uz'o pare.
mirelarado mirelarado 10:56 24.04.2020

Re: Nego

'Dobili ste kol centar 100 eura za sve. Vaš poziv se snima'
Nešto mi se javlja kako će 'slučajno' u tabloidima da procure informacije za ponekog poznatog da je uz'o pare.


Izvini, Gedžo, ali mnogo je zanimljivije pitanje šta će ova tzv država uraditi s parama namenjenim onim građankama i građanima koji se ne jave na taj broj. Time bi novinarke i novinari morali da se najpre pozabave.
angie01 angie01 11:54 24.04.2020

Re: Nego


Izvini, Gedžo, ali mnogo je zanimljivije pitanje šta će ova tzv država uraditi s parama namenjenim onim građankama i građanima koji se ne jave na taj broj. Time bi novinarke i novinari morali da se najpre pozabave.


...ili, koliko ce to neobicnih poziva da se broji sa nekog njihovog spiska...

pri tome, predvidjaju da ce sve dazbine da poskupe upravo u okviru tih 100 keka,...da ne brojimo sve ostalo sto je potrebno...

prakticno ce dati manje nego sto ce gradjani morati da vrate,...ne svi.
gedza.73 gedza.73 12:08 24.04.2020

Re: Nego

mirelarado
Izvini, Gedžo, ali mnogo je zanimljivije pitanje šta će ova tzv država uraditi s parama namenjenim onim građankama i građanima koji se ne jave na taj broj.

To smo baš malopre pričali u društvu. Koje kompanije i koji 'renomirani' privrednici će nakon 'smirivanja tla' da dobije subvencije i šta treba da odrade za te pare.
mirelarado mirelarado 12:12 24.04.2020

Re: Nego

gedza.73
mirelarado
Izvini, Gedžo, ali mnogo je zanimljivije pitanje šta će ova tzv država uraditi s parama namenjenim onim građankama i građanima koji se ne jave na taj broj.

To smo baš malopre pričali u društvu. Koje kompanije i koji 'renomirani' privrednici će nakon 'smirivanja tla' da dobije subvencije i šta treba da odrade za te pare.


Treba stalno imati u vidu da našu vlast čine nezajažljivi drumski razbojnici. Pljačka je njihov jedini cilj. Uvek, pa čak i sada.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:13 24.04.2020

Re: Nego

O delimičnom usvajanju mog predloga u vezi sa tih famoznih 100 evra pripremam poseban blog u formi OTVORENOG PISMA trenutnom ministru finansija.
gedza.73 gedza.73 12:23 24.04.2020

Re: Nego

mirelarado
Treba stalno imati u vidu da našu vlast čine nezajažljivi drumski razbojnici. Pljačka je njihov jedini cilj. Uvek, pa čak i sada.

Nisam samo siguran koju će 'tačku razdora' da ubace u predizbornu kampanju. Tu ne mislim na vlast-opozicija nego kakvu će kosku narodu da bace da se glođe.
mirelarado mirelarado 12:43 24.04.2020

Re: Nego

gedza.73
mirelarado
Treba stalno imati u vidu da našu vlast čine nezajažljivi drumski razbojnici. Pljačka je njihov jedini cilj. Uvek, pa čak i sada.

Nisam samo siguran koju će 'tačku razdora' da ubace u predizbornu kampanju. Tu ne mislim na vlast-opozicija nego kakvu će kosku narodu da bace da se glođe.


Pa, za početak, subvencije i 100 evrića, štaš bolje da se ljudi glođu i merkaju ispod oka...
alselone alselone 12:51 24.04.2020

Re: Nego

'Dobili ste kol centar 100 eura za sve. Vaš poziv se snima'
Nešto mi se javlja kako će 'slučajno' u tabloidima da procure informacije za ponekog poznatog da je uz'o pare.

Ovo je kretensko rešenje kakvog nema.

Šta je teško da od banke izvuku da li si primio ili nisi platu za mart. Ako nisi, onda uplata. Ako jesi, jebiga.

mirelarado mirelarado 12:56 24.04.2020

Re: Nego

Šta je teško da od banke izvuku da li si primio ili nisi platu za mart. Ako nisi, onda uplata. Ako jesi, jebiga.


E, jes', pa da izostave sve one svoje ljude - rođake i sponzorušice, zgubidane koje su pozapošljavali po nadleštvima na svim nivoima. Ne ide, jbg.
alselone alselone 12:58 24.04.2020

Re: Nego

E, jes', pa da izostave sve one svoje ljude - rođake i sponzorušice, zgubidane koje su pozapošljavali po nadleštvima na svim nivoima. Ne ide, jbg.


U pravu si, nemam šta da kažem.

Nivo amaterizma i zlobe me porazi svaki put, taman kad se malo naviknem, they pull me back in.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:02 24.04.2020

Re: Nego

Ovo je kretensko rešenje kakvog nema

Jedino rešenje koje je uspelo da bude kretenskije od rešenja da se pare dele.
gedza.73 gedza.73 13:25 24.04.2020

Re: Nego

alselone
E, jes', pa da izostave sve one svoje ljude - rođake i sponzorušice, zgubidane koje su pozapošljavali po nadleštvima na svim nivoima. Ne ide, jbg.

U pravu si, nemam šta da kažem.
Nivo amaterizma i zlobe me porazi svaki put, taman kad se malo naviknem, they pull me back in.


alselone alselone 14:35 24.04.2020

Re: Nego

Odbijam da gledam.
mirelarado mirelarado 15:31 24.04.2020

Re: Nego

alselone
Odbijam da gledam.


Da gledaš još i možeš, ali slušanje nije preporučljivo, iz zdravstvenih razloga.
rodni rodni 18:14 24.04.2020

Re: Nego

gedza.73
mirelarado
Izvini, Gedžo, ali mnogo je zanimljivije pitanje šta će ova tzv država uraditi s parama namenjenim onim građankama i građanima koji se ne jave na taj broj.

To smo baš malopre pričali u društvu. Koje kompanije i koji 'renomirani' privrednici će nakon 'smirivanja tla' da dobije subvencije i šta treba da odrade za te pare.

Šta god trebalo!
Nije problem!
gedza.73 gedza.73 19:35 24.04.2020

Re: Nego

alselone
Odbijam da gledam.

Šteta. Plejboj zečica promoterka Narodnog pozorišta koja izdaje časopis koji se bavi kulturom i koja ima želju da jednog dana bude ministarka kulture. meni da ovako nešto preporuči ja bi' morao bar malo da zvirnem

Pogledaj molim te od 1:20 do 1:45.

Presek svega što pričamo je od 4:00 do 4:35. A ovaj mučenik Hubač samo trepće okicama i besmopoćno klima glavom. Kad je rekao 'O Gospode Bože' ja sam umro od smeha.
Bolje nego da plaćem od muke.
bene_geserit bene_geserit 21:32 24.04.2020

Re: Nego

Treba stalno imati u vidu da našu vlast čine nezajažljivi drumski razbojnici. Pljačka je njihov jedini cilj. Uvek, pa čak i sada.

Samo da podnesem par amandmana na ovo:
- svaku vlast, ne samo srpsku, čine nezajažljivi drumski razbojnici
- sada, tj. kad je kriza, je najbolje vreme za pljačku, dakle ne čak i sada nego upravo sada treba obratiti pažnju
mirelarado mirelarado 21:43 24.04.2020

Re: Nego

Samo da podnesem par amandmana na ovo:
- svaku vlast, ne samo srpsku, čine nezajažljivi drumski razbojnici
- sada, tj. kad je kriza, je najbolje vreme za pljačku, dakle ne čak i sada nego upravo sada treba obratiti pažnju


Amandmani se usvajaju u celosti. Uz napomenu da su u mom fokusu samo ovi domicilni drumski razbojnici, budući da me njihovo razbojništvo direktno pogađa. :)
rodni rodni 06:59 25.04.2020

Re: Nego

mirelarado
Samo da podnesem par amandmana na ovo:
- svaku vlast, ne samo srpsku, čine nezajažljivi drumski razbojnici
- sada, tj. kad je kriza, je najbolje vreme za pljačku, dakle ne čak i sada nego upravo sada treba obratiti pažnju


Amandmani se usvajaju u celosti. Uz napomenu da su u mom fokusu samo ovi domicilni drumski razbojnici, budući da me njihovo razbojništvo direktno pogađa. :)

Kakav egoizam!
Nikada od tebe Filip.
nsarski nsarski 19:55 26.04.2020

Re: Nego

Filip Mladenović
O delimičnom usvajanju mog predloga u vezi sa tih famoznih 100 evra pripremam poseban blog u formi OTVORENOG PISMA trenutnom ministru finansija.


Otvorenog pisma?! Wow!

Da citiram Momu Kapora: "Stani, stani ne nastavljaj. Idem samo da se popiškim pa se vraćam da čujem do kraja!"
st.jepan st.jepan 21:45 24.04.2020

...

GRADSKO STAMBENO


Ta firma ništa ne ume da uradi, nema ni jednog jedinog majstora, ni jedan jedini šrafciger, samo puno kompjutera i buljuk šalteruša, te ostale, jedino samoj sebi potrebne tevabije.
Za svaku intervenciju angažuje spoljne saradnike - uigrane burazerske firmice.

Prošlog leta, pred mojom zgradom neki majstori... Ugrađuju (dabome, nakrivo) novu ulaznu kapiju. Tu negde, muva se i komšija sa trećeg, upravnik zgrade. Je li, pitam, koliko će ovo da nas košta. Sa ugradnjom, 1.350. Pa jbt, zapanjim se, ova je najlošija, imaš toga kolko oćeš za ispod 300. Znam, reće, gledo sam na netu, al Gradsko stambeno nam daje na kredit, otplaćivaćemo kroz uplatnice 12 meseci. A što mi nismo skupili po dvajs evrića, pitam. Pitaš, odbrusi mi, jer nisi bio na sastanku. Skoro niko nije teo.

Pa da, ovce i treba šišati, inače greota.
Samo od tog poslića, čista hiljadarka za burazerski deljak.
st.jepan st.jepan 23:07 24.04.2020

Re: ...

A pre valjda desetak godina, pročulo se da Gradsko stambeno sufinansira sređivanje fasada - preuzima 70% troška. Tada sam bio presednik kućnog saveta, i mada sam znao da je u pitanju neka prevara, jer prevara je ovde default, nazovem ih.
Opišem im stanje, pitam pošto je to po kvadratu.
Imao sam prilično jasnu predstavu o mogućoj ceni, jer sam se godinama bavio građ. poduzimaštvom, ali ispostavilo se da je samo naš udeo (30% sume koju su izmaštali), daleko nadilazilo realnu cenu. Više iz zezanja, pitam ih možemo li sami da odaberemo izvođača.
Verujem da odgovor naslućujete.
Jeste, pogodili ste.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:22 25.04.2020

Re: ...

Slično je bilo i sa postavljanjem novog krovnog pokrivača na ovoj stambenoj zgradi. Ponuda JP "Gradskog stambenog" bila je višestruko veća od realne cene!
nsarski nsarski 00:29 25.04.2020

Re: ...

Filip Mladenović
Slično je bilo i sa postavljanjem novog krovnog pokrivača na ovoj stambenoj zgradi. Ponuda JP "Gradskog stambenog" bila je višestruko veća od realne cene!


Pa šta ste uradili, veselnici? Našli druge izvođače?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:31 25.04.2020

Re: ...

Naravno!
nsarski nsarski 09:04 25.04.2020

Re: ...

Filip Mladenović
Naravno!


Al' to ste morali zasebno iz svog džepa da platite?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:22 25.04.2020

Re: ...

Naravno. Ali, i ta činjenica je dodatni dokaz, tj. argument u prilog ove Inicijative!
st.jepan st.jepan 12:31 25.04.2020

Re: ...

Filip Mladenović
Naravno. Ali, i ta činjenica je dodatni dokaz, tj. argument u prilog ove Inicijative!

Inicijativa je opravdana, ama su izgledi slabi.
Radije raskinite taj ugovor i unaprijedak sređujte zgradu sami.
A protiv Stambenog podnesite tužbu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:40 25.04.2020

Re: ...

I o tome se razmišlja!

No, pošto je veliki broj Stambenih zajednica već sklopio ugovore sa JP "Gradsko stambeno", ovom Inicijativom se bije bitka za sve!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana