Društvo| Ekologija| Obrazovanje| Tehnologija| Zdravlje

5G mobilne mreže

Milan Novković RSS / 01.05.2020. u 15:22

Iako su meni ravne zemlje, horoskopi, HARPovi i 5G „problemi" u sličnom rangu - vesela projekcija ljudske šarolikosti u preuvezanom svetu, HARP i 5G mi privlače nešto više pažnje zbog studiranja elektrotehnike, pa radio amaterstva, a i prosečnim ljudima je tema podosta ezoteričnija zato što se ne svodi na osnovne matematike i fizike koje smo svi učili u osnovnim i srednjim školama.

5G primopredajnici na stubovima i mobilni telefoni, pa ostali radio uređaji, komuniciraju uz pomoć elektromagnetnih (EM) talasa. Ono što nije svima poznato je da u EM talase spada svašta oko nas sa raznim popularnim imenima: radio talasi, infra-crveni zraci, svetlo, ultra-ljubičasti zraci, rendgeni ili X zraci, gamma zračenje, i svašta između.

Reči „talasi" i „zraci" su popularne, dok se u fizici, opet popularno, često priča o EM sili koja ima nosioce, fotone, i oni imaju dualnu prirodu - i talasi su i čestice istovremeno, ali to sad zalazi u kvantnu mehaniku.

Pa nas 5G stub ili mobilni telefon gađaju fotonima isto kao i zagrejani radiator, otvoreni plamen, „zeleni" fotoni pasivno odbijeni od lišća ili trave, svi sunčani zraci, rendgenski, i tu i tamo poneki kosmički zrak.

Energija fotona zavisi od njegove frekvencije. Mi razne frekvencije u vidljivom spektru svetlosti doživljavamo kao različite boje.

Waves.19884.jpg 

5G fotoni nose oko milion puta manje energije nego UV (ultraljubičasto) sunčani zraci koji nas pogađaju kad smo na otvorenom.

Fotoni se po energiji dele jako grubo na one koji umeju direktno da nam oštete tkivo, i na one koji nemaju dovoljno energije za to. Ovi prvi se zovu „jonizujući" zato što imaju dovoljno energije da iz neutralnog atoma ili molekula izbace elektron pa dobijamo dva jona - negativni elektron i pozitivni ostatak atoma ili molekula. Foton se ponaša slično kao i oksidanti, „krade" elektrone i odjednom je atom ili molekul, u jonskom stanju, spremniji na druge hemijske reakcije - to je osnovni mehanizam štete tih jonizujućih fotona pri dnu spektra.

Gamma zraci imaju dramatično više energije, umeju da izbace jako mnogo elektrona iz jako mnogo molekula, pa, de fakto, poseku neke hemijske veze. Ipak, iako su extremni-UV foton i gamma foton jonizujući oni su kao praćka i pištolj ako ih poredimo po šteti koju umeju da naprave.

Sve ispod jonizujućih zraka ne pravi direktnu štetu tkivu, a 5G fotoni su bezopasne igračke. Primer:

- Infrared fotoni, od toplog radijatora ili vatre, imaju od 1,000 do 10,000 puta više energije od 5G fotona.

- Fotoni vidljive svetlosti imaju od 100,000 do 1,000,000 puta veće energije od 5G fotona

Naravno, u ovoj priči je bitan i intenzitet - broj fotona koji nas „udara" po kvadratnom sentimentru.

Prosto, na 3 metra od vatre smo sigurni, na 30cm samo kao na ražnju.

U to ime, ne treba zaboraviti da nas sunce, u sunčanom danu, gađa sa preko 1 kW (1,368 vati) snage po kvadratnom metru.

5G stubovi sa najačim predajnicima imaju oko 120W (vati) ako se ne varam.

Evo o kakvom se energetskom fluksu radi (energija su vati pomnoženi sa vremenom, vati su samo snaga, ako ponegde pobrkamo merne jedinice, slučajno ili namerno, nije toliko bitno za priču, bar ne dok popularno pričamo - čak ume da čini priču jasnijom zbog uobičajenih grešaka koje svakodnevno pravimo).

Zamislimo da 5G stub uspeva da isija svu energiju u 3 metra visok prsten oko sebe - na metar od stuba je ovo skoro pa tačno, ali na 10 ili više metara 5G antene nisu toliko dobre, i ne treba da budu, ako bi 5G antene na stubovima isijavale svu energiju u 3 metra visok pojas na 100 metara udaljenosti onda bismo imali signal samo u prizemlju, ili na jednom od spratova zgrada.

Na 10 metara od stuba je površina ovog prstena, to znamo svi, 2 * 3.14 * 10 * 3 = 188.4 kvadratna metra, i 5G antenna zrači po kvadratnom metru sa 120 / 188.4 = 0.64 wata, 2,137 puta slabije nego sunce, ali oko 10,000 jače od mesečine, ili, nagađam, kao sunce na horizontu iza oblaka.

Ali, mi nismo nikad na 10 metara od antene na otvorenom (5G fotoni jako slabo "prolaze" kroz prepreke bilo koje vrste).

Recimo da smo na 30 metara od antene (ona je na vrhu stuba), neki najgori slučaj koji nam se retko dešava, ozračeni snagom iz 5G antene sličnoj snazi neba u sumrak, između dana I noći, kad je sunce upravo zašlo iza horizonta.

I to se dešava jednom od hiljadu ljudi, I nikom se nije desilo da dobije rak kože zbog izlaganja suncu iza oblaka pri kraju dana.

Za ostale ljude, u proseku, recimo 99.9% njih, 5G predajnik je po opasnosti sličniji mesecu iza oblaka u sred noći.

Ipak, iako stub nije opasnost, staviti 5G mobilni telefon, kao i 4G mobilni direktno na uvo, pa ga tako dugo držati nije zdravo. Ti 5G fotoni ne mogu direktno da nam oštete tkivo, ali mogu malo da ga zagreju, kao mikrotalasna, stotinku ili desetinku stepena. Tako pomerena biohemija nije zdrava, iako je i štetnost relativno teško proceniti.

WiFi ruteri u kući imaju, recimo 6 vati snagu u proseku (2-20 raspon, ali jako su retki ovi sa velikom snagom), i više ćemo "zračenja" dobiti on njih nego od 5G stubova - ono što ni ja neću uraditi je staviti ojači WiFi hub unutar metar rastojanja od deteta, pa tako satima svakog dana - to su, otprilike, granice moje paranoje.

Atačmenti



Komentari (354)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 10:10 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

Državni posao - Vuko, Vuko, prismoči krompira <<< LINK

Budale.
Koliko su mi smešpnih trenutaka doneli za ovih 8 godina.

alselone alselone 10:11 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

nikvet pn


Ovde cipelu da ispečeš, pojeo bih je.
omega68 omega68 13:56 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

Da pitamo STRUKU



alselone alselone 14:08 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

Omegito, dosadilo mi da čakam, kad će više ta ekonomska kataklizma, svetska valuta i sve što već sleduje?
Milan Novković Milan Novković 14:21 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu


srdjan.pajic
Mi imali jednu sa grillom gore (top of the range Mielle, žene obožavaju marku, ja ne toliko pošto im se neki uređaji često kvare) - kako su to izveli nije mi jasno, tj nagađam, al da ne radim to glasno - tj sa metalima u mikrotalasnom polju.


Zavisi, mislim, gde staviš rešetku, da ne pojebeš (ekskjuzmajfrenč) bitno granične uslove - ako je na primer poprečno vektoru električnog polja, ono ih manjeviše neće ni videti. Ili ako su rešetke coated sa nekim slabim provodnikom (na primer keramikom, kao što odavno rade sa običnim roštiljima) onda će indukovana struja biti relativno mala pa nećeš da dobiješ ono varničenje kao kad zaboraviš viljušku u tanjiru pa ga rkneš u mikrotalasniu.

Thanks!

Meni je vreme da obnovim religiozno obrazovanje

49 41 49 41 14:22 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

zilikaka
sad imaš fore da se izbegne taj stojeći talas koji dovodi do neravnomernog zagrevanja, od one proste da ti se okreće postolje, pa do toga da drkaju onaj talasovod pa nemaš statično EM polj

Kako da prepoznamo koje su te takve?
Planiram uskoro da pazarim, pa da znam šta tražim


Davno citao, tekst o mikrotalasnim. Preporuka je bila da su najbolje 720-850 W snage.
One preko 1000-1200 W i vise -"zaboravite".

Godinama koristim GE istu. Dugo nisam znao-video, da ima dodatni spiralni el. grejac na gornjoj strani za istovremeno pecenje.

Koristim je za sve i svasta. Slucajno nabavio specijalne plasticne; stavis jabuku u posudu oblika jabuke, za jaja...

Gde cu ja da se kao moja majka, pleh u rernu sa jabukama, kruskama, dunjama pa peci...

Ovako,ljuljnem jednu jabuku i odmah je unistim.
omega68 omega68 14:37 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

alselone
Omegito, dosadilo mi da čakam, kad će više ta ekonomska kataklizma, svetska valuta i sve što već sleduje?

Pa zar već nije???
Nisam ni ja verovao da moźe tako odjednom
Blade Runner Blade Runner 14:57 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

Ali, ok, kapiram ovaj sentiment, i neću dalje da se borim protiv toga, nema smisla. A i huči se složio sa mnom, znači da sam sigurno u krivu.

Pridruzujem se vasoj cudnoj alijansi i dajem + za koriscenje microwave. Moj doprinos na temu: Probajte da skuvate sweet potato u mikrotalasnoj. Rezultat je fenomenalan. Za podgrevanje super, a "hedonisti" i snobovi ne moraju da je koriste.
Hvala i domacinu na tekstu (za promenu ovaj preporucih). Linkovao bih ga na komentarima na B92 vesti koje doticu temu, ali su iz nekog razloga blokirali moju IP adesu. Vise im se svidjaju neki nebulozni komentari.
Atomski mrav Atomski mrav 19:30 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

kamilo_emericki kamilo_emericki 19:52 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

nsarski
Predrag Brajovic
Ja ne znam kako bi napravio (od početka) dobar pasulj ili sarmu u mikrotalasnoj.

Мислим да би сарме могле да се спреме у микроталасној.
.


Jbg, moguće je i lososa spremiti u mašini za pranje sudova, ali to nije poenta.




Kod francuskih gradjevinaca, narocito u i oko Pariza, kad se zavrsava izolacija krova zgrade jede se jagnjeci but pripremljen u bitumenu. Tada se skupljaju svi na gradilistu, arhitekti, inzinjeri, radnici i zajednickim ruckom obiljezavaju kraj jedne etape na gradilistu.
Kolega koji je vise puta bio na takvim dogadjajima kaze da je but jako socan i ukusan.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:01 02.05.2020

Re: Hvala na tekstu

zilikaka
ne, ne osećam promenu u ukusu.

Ni ja.
A pirinač odavno samo u njoj spremam. Ono, iz tri grejanja sa po malo dolivanja vode.
Bude taman.


Znači izgleda samo alseova rerna pravi probleme. A ni ti Nemci nisu što su nekad bili...
Черевићан Черевићан 16:58 01.05.2020

please нешир'те

da muškarcima s'ebava plodnost

овај братее силан ..љуљ са мобилнима
наслутих ја богме ..да ће да ме стигне,
посла пуно телефона свуд по џеповима
дотуче мe 5G неће ми се Мишко дигне,

a кљокну и надање .....но битно ми правдање !!!
romi.daba romi.daba 10:30 02.05.2020

Re: please нешир'те



Hvala Milane na dobrom tekstu. Pribojavao sam se da će biti konspirasi teorija - pedofilija, vakcinacija, 5G, Soros, Microsoft.

Gledajući sa koje strane dolaze teorije uočio sam da teorije zavere najviše dolaze od pobožnih ljudi, barem što se Srbije tiče - 666, čipovanje, antihrist itd.

1. Tramp (desničar) okrivljuje Kineze (komuniste).
2. Desničari okrivljuvuju - Bill Gatesa, George Sorosa, globaliste
3. Levičari kao i uvek okrivljuju globalizaciju koju identifikuju sa Zapadom.


GEOSTRATEŠKI

a. Geostrateški gledano najveći pomak u koronarnom dobu je načinila Kina u Evropi uz saradnju Srbije. Vučić je kao dobar šahista primenio geostratešku viziju Srbije između Istoka i Zapada. Kina uvodi i navodno testira 5G mrežu u Srbiji - njen najzapdniji saveznik i najistureniji deo evroazijeske 5G mreže.
[url=http://mediagroup.rs/sindikat-zaposlenih-policije-saopstenje-povodom-testiranja-5-g-mreze/][/url]
Znači da američki desničari uz pomoć pobožnih vernika - treba da pokušaju da ometaju 5G.
Dobio sam preko vajbera poziv na bojktot mobilnih mreža - iskuljučiti telefone već sutra na 3 sata. Pokušavaju da ometu srpsku mobilnu telefoniju.

b.Rusija je načinila dobar iskorak u Italiji i Srbiji tokom korona epidemije, ali oni su ipak sebe shvatili kao juniorskog partnera Kinezima na globalnom nivou.
highshalfbooze highshalfbooze 22:11 02.05.2020

Re: please нешир'те

Ne mogu da verujem šta ova žena sve govori....
solo solo 17:22 01.05.2020

kad nestanu pčele, nestaće i ljudi.


Da je zdravo nije sigurno.

Koliko nije zdravo pokazaće vreme.

Gde je ta crvena linija ,,korist VS šteta,,? Može bit' i da je u korist 5G.

Ko doživi javiće na blogu.




P.S. Srećom imamo mi Željana pinkušu koji će već iskopati neku zaštitu od svih G i ostalih zahebancija ozonizirajućim metodama a do tada uživajmo u činjenici da nam je najveći. Mislim na BDP u Yevropi a možda i šire.
Milan Novković Milan Novković 18:09 01.05.2020

Re: kad nestanu pčele, nestaće i ljudi.

solo

Da je zdravo nije sigurno.

Koliko nije zdravo pokazaće vreme.

Gde je ta crvena linija ,,korist VS šteta,,? Može bit' i da je u korist 5G.

Ko doživi javiće na blogu.




P.S. Srećom imamo mi Željana pinkušu koji će već iskopati neku zaštitu od svih G i ostalih zahebancija ozonizirajućim metodama a do tada uživajmo u činjenici da nam je najveći. Mislim na BDP u Yevropi a možda i šire.

Kad reče "pčele" - tako je i počelo, nabasao ja na Prof, Dr, Mr, ... šta li već osobu iz srpskog parlamenta koja koka kiseonik, ptice i pčele sa 5G stubovima, pa počeo da davim i prekidam ženu u gledanju serije jutros dok se nisam povukao na bolju tastaturu u potkrovlju (dole sam na mobilnom) da bih davio virtuelne drugare

Pošto sam više puta prekinuo ženu na kraju me je ispratila, uz smešak, rečima "Zar već najzad odlaziš" (moj stari fazon, al to se žestoko krade danas)

Ovako, telo ti je grejalica, 120-150 vati, površna tela 2 kvadratna metra - nači roka te i greje oko 100 puta više nego vrlo blizak 5G predajnik, a hiljadama puta više od udaljenog.

Bio bi vrlo ladan ko špricer da ti je bazni metabolizam kilav ko 5G predajnik na vr stuba, čak i da ga Srki ušilji na 200 metara koliko može, pa ti podigne energetski unos na tri zrna kikirikija dnevno, ako i toliko

Ovako blizu kao na tvojoj ilustraciji - nema potrebe, al i tu su obični radio telefoni mnogo manje snage i (uglavnom) niže frekvencije.
cassiopeia cassiopeia 19:31 01.05.2020

Re: kad nestanu pčele, nestaće i ljudi.

"Zar već najzad odlaziš"




Ukrašću ti ovo.

P.S. prijavih te moderatoru sasvim slučajno

P.P.S. Dobar blog i koristan.
zilikaka zilikaka 19:52 01.05.2020

Re: kad nestanu pčele, nestaće i ljudi.


P.P.S. Dobar blog i koristan.

Tekk će sad da bude koristan, kad počnemo recepte da razmenjujemo.
cassiopeia cassiopeia 19:53 01.05.2020

Re: kad nestanu pčele, nestaće i ljudi.

zilikaka

P.P.S. Dobar blog i koristan.

Tekk će sad da bude koristan, kad počnemo recepte da razmenjujemo.


Ja već krenula sa hobotnicom.
nask nask 17:30 01.05.2020

Follow the money

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:39 01.05.2020

5G

5G koristi beamforming i beamstearing, tako da je snaga koja te gađa sa tornja zapravo veća nego što računica pokazuje (za gejn tog antenskog niza, jelte). Ali je svejedno dosta redova veličine manja od one koju izrači tvoj telefon, tako da bi se umesto paljenja tornjeva trebalo skoncentrisati na otimanje mobilnih iz ruku korisnika i rokanje istih o beton.

Kod rutera su malo komplikovaniji propisi, generalno je limit 1W srednje snage doveden na antenu, a pošto su to obično neke rezonantne antene to je približno i maksimalna izračena snaga. Ali onda imaš efekat gejna antene koji se isto uračunava, pa je tako za antenu sa gejnom od 6dBi, dozvoljena efektivna izračena snaga 4W, a za svaka 3dB extra antenskog gejna ova snaga od 1W se mora smanjiti za 1 dB. U svakom slučaju, ako baš ne spavaš sa ruterom ispod jastuka, sve je ok.

Milan Novković Milan Novković 17:52 01.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic
5G koristi beamforming i beamstearing, tako da je snaga koja te gađa sa tornja zapravo veća nego što računica pokazuje (za gejn tog antenskog niza, jelte). Ali je svejedno dosta redova veličine manja od one koju izrači tvoj telefon, tako da bi se umesto paljenja tornjeva trebalo skoncentrisati na otimanje mobilnih iz ruku korisnika i rokanje istih o beton.

Kod rutera su malo komplikovaniji propisi, generalno je limit 1W srednje snage doveden na antenu, a pošto su to obično neke rezonantne antene to je približno i maksimalna izračena snaga. Ali onda imaš efekat gejna antene koji se isto uračunava, pa je tako za antenu sa gejnom od 6dBi, dozvoljena efektivna izračena snaga 4W, a za svaka 3dB extra antenskog gejna ova snaga od 1W se mora smanjiti za 1 dB. U svakom slučaju, ako baš ne spavaš sa ruterom ispod jastuka, sve je ok.


Da, thanks!

Znao sam to, ali je previše komplikovano, većina cells imaju 20W a ne 120W, plus sam dao primer koji "glorifikuje" antene sa 3m snopom na 100,200, 300m, ... ko bi računao snagu 20W predajnika na 200m u samo jednom snopu ... tj donekle sam se zaštitio od rizika gubitka silnih redova veličina.

... a i "ekipa" na koju si mi se drugari žalili "diskutuje" o pomeranju raznih moleku i metala po organizumu sa tih velikih udaljenosti, isisavanju kiseonika, promociji covida i sl
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:21 01.05.2020

Re: 5G

... a i "ekipa" na koju si mi se drugari žalili "diskutuje" o pomeranju raznih moleku i metala po organizumu sa tih velikih udaljenosti, isisavanju kiseonika, promociji covida i sl


Da, da, a i dalekovodi imaju celu bulumentu tih konspiratora, jednom su neke kanađane bukvalno rastrgli na redditu kad su pisali rad u kome su navodno izmerili uticaj sporopromenljivog magnetnog polja na hemoglobin, ili nešto tako u krvi, zaboravio sam. Ne sećam se da li su ga povukli. To sam proučavao dosta davno i zaključio da tu nema ništa od čega se treba pribojavati, samo ako se ne penješ na banderu, pa sam izbrisao iz memorije.

Inače, skroz ok blog, bez znojavih dekica nobelovaca, hvala na uratku!


alselone alselone 18:30 01.05.2020

Re: 5G

To sam proučavao dosta davno i zaključio da tu nema ništa od čega se treba pribojavati, samo ako se ne penješ na banderu, pa sam izbrisao iz memorije.


Je l' to onda kada si hteo da kupiš kuću ispod dalekovoda?
Ribozom Ribozom 19:05 01.05.2020

Re: 5G

Aman, da se uvedu vecernje skole opet kako bi se ljudima objasnjavale ovakve stvari. Ja (ljubitelj konspiracija) sam bio zatecen brojem ljudi koji su se navadili na 5g teorije zavere.

Ljudi su prinudjeni da budu u kuci, traze alternativne vesti i istinu i onda upadnu u kandze yt konspiracija.


cassiopeia cassiopeia 19:19 01.05.2020

Re: 5G

Ribozom
Aman, da se uvedu vecernje skole opet kako bi se ljudima objasnjavale ovakve stvari. Ja (ljubitelj konspiracija) sam bio zatecen brojem ljudi koji su se navadili na 5g teorije zavere.

Ljudi su prinudjeni da budu u kuci, traze alternativne vesti i istinu i onda upadnu u kandze yt konspiracija.




Mene je isto zapanjilo kad je počelo da iskače na fb ko se sve primio. Horor!

alselone alselone 19:20 01.05.2020

Re: 5G

Mene je isto zapanjilo kad je počelo da iskače na fb ko se sve primio. Horor!


Najtužnija spoznaja koju je FB doneo je koliko debila imamo među ljudima koje mislimo da znamo.
cassiopeia cassiopeia 19:29 01.05.2020

Re: 5G

alselone
Mene je isto zapanjilo kad je počelo da iskače na fb ko se sve primio. Horor!


Najtužnija spoznaja koju je FB doneo je koliko debila imamo među ljudima koje mislimo da znamo.


Ne bih baš rekla debila, ali ljudi sa čudnim kapacitetima da, bez zadrške, poveruju u bilo šta. I to jedan doktor medicine - neuropsihijatar, fizičar...sad se više ni ne čudim kad društvenjak zastrani.

Pazi, ja sam grozna neznalica što se tiče prirodnih nauka i baš zbog toga promislim dobro i podsetim se najosnovnijih stvari, pa onda dam šansu il' ne. Mislim da tu ima važnijih kofaktora osim samog znanja/neznanja. Nešto u psihičkoj strukturi tih ljudi ih čini podložnim teorijama zavere.

Kako drugačije objasniti kad se sudara sa zdravom logikom!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:07 01.05.2020

Re: 5G

alselone
To sam proučavao dosta davno i zaključio da tu nema ništa od čega se treba pribojavati, samo ako se ne penješ na banderu, pa sam izbrisao iz memorije.


Je l' to onda kada si hteo da kupiš kuću ispod dalekovoda?


Šta, hteo - kupio!
I evo, još mi nije ništa izraslo, jedino malo trzam glavom na maslačke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:09 01.05.2020

Re: 5G

Dobro, 5G je nesumnjivo opasno činodejstvovanje, smišljeno da uništi vaskoliko srpstvo, nego kako se tu vode ove bakljade koje organizuju na krovovima zgrada?
nsarski nsarski 20:12 01.05.2020

Re: 5G

Ne bih baš rekla debila, ali ljudi sa čudnim kapacitetima da, bez zadrške, poveruju u bilo šta. I to jedan doktor medicine - neuropsihijatar, fizičar...sad se više ni ne čudim kad društvenjak zastrani.


Pa, eto taj moj drugar/kolega koga sam gore pomenuo i koji sve oko sebe filuje tom mikrotalasnom paranojom (o konzumaciji neverovatnih količina C vitamina da ne govorim) je već godinama profesor fizike na nekom koledžu u Francuskoj. Doktorirao u Belgiji. Jbg.
cassiopeia cassiopeia 20:19 01.05.2020

Re: 5G

nsarski


Pa, eto taj moj drugar/kolega koga sam gore pomenuo i koji sve oko sebe filuje tom mikrotalasnom paranojom (o konzumaciji neverovatnih količina C vitamina da ne govorim) je već godinama profesor fizike na nekom koledžu u Francuskoj. Doktorirao u Belgiji. Jbg.


Baš jbg.

alselone alselone 20:20 01.05.2020

Re: 5G

Šta, hteo - kupio!


Ček, sećam se da smo se dopisivali davno oko toga da li da kupiš kuću ili ne, ti si nešto i merio, kupio si uređaj pa si shvatio da više zrači rerna od dalekovoda.

To je ona kuća gde sam bio?
cassiopeia cassiopeia 20:20 01.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic


Šta, hteo - kupio!
I evo, još mi nije ništa izraslo, jedino malo trzam glavom na maslačke.





I sve si duhovitiji što duže živiš ispod dalekovoda.
Milan Novković Milan Novković 20:27 01.05.2020

Re: 5G

alselone
Šta, hteo - kupio!


Ček, sećam se da smo se dopisivali davno oko toga da li da kupiš kuću ili ne, ti si nešto i merio, kupio si uređaj pa si shvatio da više zrači rerna od dalekovoda.

To je ona kuća gde sam bio?

Super je što si sve snimio dok si bio tamo i verno preneo na blog

To ko da vam je Srkijeva žena sipala piće svo vreme, da se "opustite"
alselone alselone 20:32 01.05.2020

Re: 5G

Super je što si sve snimio dok si bio tamo i verno preneo na blog

To ko da vam je Srkijeva žena sipala piće svo vreme, da se "opustite"


Ima u crtanom Pera Detlić ona scena kada kaže "ja ne umem da lažem, on me je nagovorio". Htedoh da je nađem, ali nema šanse.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:38 01.05.2020

Re: 5G

alselone
Šta, hteo - kupio!


Ček, sećam se da smo se dopisivali davno oko toga da li da kupiš kuću ili ne, ti si nešto i merio, kupio si uređaj pa si shvatio da više zrači rerna od dalekovoda.

To je ona kuća gde sam bio?


Eto, a nisi ga ni primetio, to je jedan vrlo diskretan dalekovod, liči na malo veću banderu, 110kV, malo nekad zuji i pucketa, ali nas gromovi zato ne diraju (a izgleda da ni oni vcuckovi kužni pacovi ne vole da kopaju rupe pod visokim naponom).

Ne znam da li sam ti pričao, kad je Xcel pre desetak godina dizao taj dalekovod onda su se komšije duž trase sve uzbudile, i organizovale peticiju, da se taj dalekovod miropoloži u zemlju, jer im ovakav, vazdušni, remeti lep pogled na planine (za štetne efekte magnetnog polja sam jedino ja bio zainteresovan, ali tad nismo još živeli tu). Ali je Xcel podmitio gradske vlasti nekom donacijom, pa su ih ove odjebale - zvanični razlog je bila cena, jer je te podzemne visokonaponske vodove jako skupo polagat. A kako je to na gradskom zemljištu, onda ni ne moraju nikog da pitaju za dozvolu.

Eto, takvim dripcima sam se suprotstavio kupovinom solarnog sistema (a ne znam šta kaže M. Moore, pogledaću...)

rodni rodni 20:38 01.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic
Dobro, 5G je nesumnjivo opasno činodejstvovanje, smišljeno da uništi vaskoliko srpstvo, nego kako se tu vode ove bakljade koje organizuju na krovovima zgrada?

I ne samo srpstvo, nego, izgleda i kanadstvo.

LINAK
Milan Novković Milan Novković 20:39 01.05.2020

Re: 5G

alselone
Super je što si sve snimio dok si bio tamo i verno preneo na blog

To ko da vam je Srkijeva žena sipala piće svo vreme, da se "opustite"


Ima u crtanom Pera Detlić ona scena kada kaže "ja ne umem da lažem, on me je nagovorio". Htedoh da je nađem, ali nema šanse.

Meni forma popušta što se tiče klimanja glavom u kući.

Naime, žena se svako malo seti neke lepe epizode iz prošlosti (ne mojih grešaka, nego, recimo, godišnjih) kao da se juče desilo.

A ja, svako malo, neću da klimam glavom, nego priznam da se ama baš ničega ne sećam, u nadi da će mi ona, ipak, kroz priču osvežiti pamćenje.

Ono što smo ovekovečili foto aparatom, pogotovo digitalnim, radi posao i osvežava mi život-kao-takav, a ono ostalo - bog zna šta sam ja iskonstruisao između dva uveta, život kao volja i predstava
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:41 01.05.2020

Re: 5G

rodni
srdjan.pajic
Dobro, 5G je nesumnjivo opasno činodejstvovanje, smišljeno da uništi vaskoliko srpstvo, nego kako se tu vode ove bakljade koje organizuju na krovovima zgrada?

I ne samo srpstvo, nego, izgleda i kanadstvo.

LINAK


I holanđanstvo, kačio alse neku fotku ranije. Ali ovo sa bakljama je do jaja.
niccolo niccolo 20:44 01.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic

Ali ovo za bakljama je do jaja.

Juče dobili po pičci na Karaburmi pa se danas ne vode baklje...
Milan Novković Milan Novković 20:47 01.05.2020

Re: 5G


srdjan.pajic
rodni
srdjan.pajic
Dobro, 5G je nesumnjivo opasno činodejstvovanje, smišljeno da uništi vaskoliko srpstvo, nego kako se tu vode ove bakljade koje organizuju na krovovima zgrada?

I ne samo srpstvo, nego, izgleda i kanadstvo.

LINAK


I holanđanstvo, kačio alse neku fotku ranije. Ali ovo za bakljama je do jaja.

Ja sam malopre proveravao da bih za Emsija promenio blog ilustraciju - mislim da sve te mreže još uvek koriste 4G infrastrukturu, ispod 6 GHz, i da uopšte još nema ni mobilnih za 24 GHz+.

Logično, da zna raja samo pošto su "kondenzatori" na tim gore frekvencijama ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 01.05.2020

Re: 5G

Milan Novković

srdjan.pajic
rodni
srdjan.pajic
Dobro, 5G je nesumnjivo opasno činodejstvovanje, smišljeno da uništi vaskoliko srpstvo, nego kako se tu vode ove bakljade koje organizuju na krovovima zgrada?

I ne samo srpstvo, nego, izgleda i kanadstvo.

LINAK


I holanđanstvo, kačio alse neku fotku ranije. Ali ovo za bakljama je do jaja.

Ja sam malopre proveravao da bih za Emsija promenio blog ilustraciju - mislim da sve te mreže još uvek koriste 4G infrastrukturu, ispod 6 GHz, i da uopšte još nema ni mobilnih za 24 GHz+.

Logično, da zna raja samo pošto su "kondenzatori" na tim gore frekvencijama ...


Nema ni mobilnih za taj opseg koliko ja znam, a i 5G se i na ovim nižim učestanostima uglavnom oslanja na postojeću infrastrukturu, ima taj neki prelazni standard. To bi bene možda bolje objasnio, ja to onako samo ofrlje pratim (mada sam prošle nedelje loadpullovao neke tranzistore, GaN, 200W, za 4.6GHz, to je japanski opseg za 5G). A setio sam se sad da sam pre nekoliko godina radio i nešto levo na 2.3GHz, mislim da je to bilo za LTE, ali se ne sećam više za koga i totalno sam zaboravio na taj opseg. Ima još i na 2.5GHz, ali to mi nije prošlo kroš šake.

Inače, možda je zanimljivo, FCC propisuje te neke maksimalne dozvoljene jačine polja, kako u civilnim tako i u industrijskim okruženjima, i ja sam to nešto proučavao kad mi je uleteo posao iz oblasti zaštite na radu (to je uglavnom vezano za projektovanje sheildinga u proizvodnji). Pa sam se iznenadio kad sam video da je zapravo najoštriji (najniži) limit polja - na VHF-u, na ~100MHz. Zato što je ustavljeno da je apsorpcija radiotalasa u tkivima na toj učestanosti najveća. Tako da oni koji žive blizu kakvog FM predajnika velike snage, ili se zajebavaju sa motorolom, su moguće više ugroženi od onih kojima je 5G predajnik na krovu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 01.05.2020

Re: 5G

niccolo
srdjan.pajic

Ali ovo za bakljama je do jaja.

Juče dobili po pičci na Karaburmi


Od koga, jel od ovih baba što rokaju šerpe?
NNN NNN 22:40 01.05.2020

Re: 5G

alselone
Super je što si sve snimio dok si bio tamo i verno preneo na blog

To ko da vam je Srkijeva žena sipala piće svo vreme, da se "opustite"


Ima u crtanom Pera Detlić ona scena kada kaže "ja ne umem da lažem, on me je nagovorio". Htedoh da je nađem, ali nema šanse.

NNN NNN 22:55 01.05.2020

Re: 5G

dosta redova veličine manja od one koju izrači tvoj telefon

Ovo je bitno.
Neverovatno je koliko ovo "promiče" protivnicima 5G mreže
I za svaki telefon možete u specifikacijama da vidite SAR vrednost (i da je u propisanim granicama, mada je to k'o i za aflatoksin stvar konvencije ).
I da praktično isto zrače 5G telefoni (onih jedva malo koji već postoje) kao i 4G telefoni.



PS koristim Samsung S9
(do pre minut nisam imao pojma koliko je dobar )
mirelarado mirelarado 23:32 01.05.2020

Re: 5G

cassiopeia
Ne bih baš rekla debila, ali ljudi sa čudnim kapacitetima da, bez zadrške, poveruju u bilo šta. I to jedan doktor medicine - neuropsihijatar, fizičar...sad se više ni ne čudim kad društvenjak zastrani.


Ha! Mi društvenjaci malo teže zastranjujemo, sumnjičavi smo prema svemu, pa i prema teorijama zavere ovog tipa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:38 02.05.2020

Re: 5G

cassiopeia
srdjan.pajic


Šta, hteo - kupio!
I evo, još mi nije ništa izraslo, jedino malo trzam glavom na maslačke.





I sve si duhovitiji što duže živiš ispod dalekovoda.


Ne, nego sve više kenjam, pa tako i ponekad ubodem nešto možda smešno.
niccolo niccolo 09:59 02.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic
niccolo
srdjan.pajic

Ali ovo za bakljama je do jaja.

Juče dobili po pičci na Karaburmi


Od koga, jel od ovih baba što rokaju šerpe?


Od stanara zgrade na čiji krov su krenuli da se penju. Mislim, nije bilo ništa nasilno, samo su ih oterali i snimili kamerom pa je snimak završio na tviteru (i, naravno, tajkunskim medijima).

Vidim od jutros da su ipak nešto pokušavali, u Nišu isto bezuspešno jer stanari nisu hteli da ih puste na krovove, plus su građani tokom svog protesta bacali i petarde u blizini okupljenih snsovskih huligana pa se ovi povukli, a u Novom Sadu su morali da odu na gradilište jer ih po zgradama više ne puštaju (inače je upravnik jedve zgrade izjavio da ih je prethodni dan pustio jer su iz mesne zajednice zvali i kao puštaćemo laganu muziku kao podršku građanima, pa kad je čovek video za šta se u stvari koristi više ih ne pušta).
alselone alselone 10:19 02.05.2020

Re: 5G

NNN




Care! Pomogao si mi ne samo da nađem to "ja ne umem da lažem, on me je nagovorio" nego i druge dve stvari koje sam tražio - "kad ja dam znak glavom a ti udri" i "voleo bih da i mi možemo da radimo nešto uzbudljivo a ne opet izlet na mesec". Ovo drugo sam čekao da nađem pa da pustim deci.
vcucko vcucko 17:30 02.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic
alselone
To sam proučavao dosta davno i zaključio da tu nema ništa od čega se treba pribojavati, samo ako se ne penješ na banderu, pa sam izbrisao iz memorije.


Je l' to onda kada si hteo da kupiš kuću ispod dalekovoda?


Šta, hteo - kupio!
I evo, još mi nije ništa izraslo, jedino malo trzam glavom na maslačke.

A jel' bilo mnogo jeftino? Sumnjivo to meni.

Ima li u blizini nekih čudnih, nameštenih kuća punih ljudskih lutaka u prirodnoj veličini, ono svakodnevni život style, a sve malo nagorelo?



Ali ne brini, nekad su za takve stvari prodavali ulaznice, colu i kokice tu odmah, km-dva od mesta eksplozije

P.S. Obrati pažnju na kraj klipa. Preživeli su samo Indiana i prairie dogs
Znači džabe ti sve, jači su
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:07 02.05.2020

Re: 5G

niccolo
srdjan.pajic
niccolo
srdjan.pajic

Ali ovo za bakljama je do jaja.

Juče dobili po pičci na Karaburmi


Od koga, jel od ovih baba što rokaju šerpe?


Od stanara zgrade na čiji krov su krenuli da se penju. Mislim, nije bilo ništa nasilno, samo su ih oterali i snimili kamerom pa je snimak završio na tviteru (i, naravno, tajkunskim medijima).

Vidim od jutros da su ipak nešto pokušavali, u Nišu isto bezuspešno jer stanari nisu hteli da ih puste na krovove, plus su građani tokom svog protesta bacali i petarde u blizini okupljenih snsovskih huligana pa se ovi povukli, a u Novom Sadu su morali da odu na gradilište jer ih po zgradama više ne puštaju (inače je upravnik jedve zgrade izjavio da ih je prethodni dan pustio jer su iz mesne zajednice zvali i kao puštaćemo laganu muziku kao podršku građanima, pa kad je čovek video za šta se u stvari koristi više ih ne pušta).


Moji ćale i keva žive na poslednem spratu i samo keva i komšinica preko puta imaju ključeve od krova, pa sam je odma pitao da su je zvali iz stranke ili iz levijatana da im da ključ za bakljadu. Kaže - nisu. Ali po njenoj evidenciji u zgradi su pola stanara vučićevci a druga polovina djilasšolakovci, i oni izmđu sebe imaju prećutan sporazum da samo ispoštuju medicinske radnike, a da posle ne lupaju šerpe niti pale krov od zgrade u smislu političke borbe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 02.05.2020

Re: 5G

A jel' bilo mnogo jeftino? Sumnjivo to meni.


Pa naravno da je bilo jeftino, zašto bi neko inače kupovao kuću ispod dalekovoda?

Preživeli su samo Indiana i prairie dogs
Znači džabe ti sve, jači su


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:10 02.05.2020

Re: 5G

oni izmđu sebe imaju prećutan sporazum

Kolaboranti:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:22 02.05.2020

Re: 5G

hoochie coochie man
oni izmđu sebe imaju prećutan sporazum

Kolaboranti:)


Pusti, bolje i to nego da zapale zgradu u kojoj žive (ne manje bitno je i što je to moj stan).
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:34 02.05.2020

Re: 5G

Evo još malo slika štetočina u nedelu:

(ovo iza je zgrada u kojoj radim)



















i tako dalje...
Atomski mrav Atomski mrav 00:28 03.05.2020

Re: 5G

Pajitju, ja vidim samo dve slike (ne znam kako ostali). Umesto preostalih slika vidim ovo:

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:34 03.05.2020

Re: 5G

Atomski mrav
Pajitju, ja vidim samo dve slike (ne znam kako ostali). Umesto preostalih slika vidim ovo:



E, ne znam, to ovaj gugl foto nešto jebe. Jel sad bolje? Vidim da je promenio sve linkove iz nekog razloga. Ja vidim slike ali to je valjda zato što su moje i što sam ulogovan na google photos.

Ide mi gugl foto na živce već neko vreme i nameravam da premsetim sve moje fotke na neku drugu platformu samo ne znam koju, a nemam ni vremena.
Atomski mrav Atomski mrav 13:50 03.05.2020

Re: 5G

Jel sad bolje?

Da, sada se vide sve slike. Sunce ti, kolike rupe, kao naftu da traže...
Podsetilo me ovo na jedan događaj iz vojske - kasarna Dedinje, bio sam požarni kod benzinske pumpe noću; imali smo neku kućicu na brežuljku preko puta pumpe gde smo kao mogli da se sklonimo od vremenskih elemenata. I sedim ja tako u toj kućici kad odjednom počeše podne daske da se pomeraju - šta pomeraju, da bukvalno odskaču a nešto ispod njih ih gura i pokušava da uđe u kućicu. Pomislio sam - zombi apokalipsa i izleteo napolje. Kad ja pogled'o, a ono čitav taj brežuljak pun sličnih ovakvih rupa... pomislio sam - jbt, kakve su ovo krtice...
vcucko vcucko 14:38 03.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic
Evo još malo slika štetočina u nedelu:

(ovo iza je zgrada u kojoj radim)

i tako dalje...

To samo Manitu šalje prethodnicu. Da vas kazni što se širite preko grobova crvenog čoveka.

A šta ćete kad iz grobova ustanu ratne poglavice, neki Brzi Kojot, Gromoviti Grizli i slični?

A da, znam. Kao i svi negativci, zvaćete Air Srbiju/Al Itihad da vas spasava. Na račun srpskih poreskih obveznika
Milan Novković Milan Novković 15:14 03.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic
Evo još malo slika štetočina u nedelu:

(ovo iza je zgrada u kojoj radim)


i tako dalje...

Ove živuljke su baš živahne
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 03.05.2020

Re: 5G

o samo Manitu šalje prethodnicu. Da vas kazni što se širite preko grobova crvenog čoveka


Tako su se i oni širili pre nas (zaboravio sam sad tačno koje je pleme došlo sa istoka, i smrsilo konce ondašnjim starosedeocma koji su živeli u ovim krajevima vekovima), a i ti starosedeoci su utamanili one stare indijance od pre ~20 hiljada godina, pa smo onda mi, belci, njima doakali.

A i ove pacove je lako srediti, imam ja i neke praktične ideje za to, nego su zaštićeni zakonom.


vcucko vcucko 21:54 03.05.2020

Re: 5G

srdjan.pajic
o samo Manitu šalje prethodnicu. Da vas kazni što se širite preko grobova crvenog čoveka


Tako su se i oni širili pre nas (zaboravio sam sad tačno koje je pleme došlo sa istoka, i smrsilo konce ondašnjim starosedeocma koji su živeli u ovim krajevima vekovima), a i ti starosedeoci su utamanili one stare indijance od pre ~20 hiljada godina, pa smo onda mi, belci, njima doakali.


Zar nisu u principu sva zapadna plemena neka od podvrsta Apača, a ti su (isto tako u principu) potomci (ogranak) Acteka?

Kažu da su zato i bili tako zaebani, držali su se skoro do 20. veka i Džeronima i njegovih.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:35 03.05.2020

Re: 5G

Zar nisu u principu sva zapadna plemena neka od podvrsta Apača, a ti su (isto tako u principu) potomci (ogranak) Acteka?


Aj to reci nekom čejenu ili kajovi, komanču, nedajbože sijuksu, ili navahosu, ima te istranžira ko bivola.

Ratovalo se bre i plodilo tamo i ovamo, jedni drugima otimali teritorije, palili, silovali, pravili Srebrenice i ostalo. Posle su tek došli belci, pa onda uzeli i oni...

Ali svi su oni valjda preklom negde iz Sibira, pa su se širili na jug, u talasima, tako da, da, sve je to jedna velika familija. Kao i mi ostali, uostalom. E, jedino za one Anasazi indijance, što su pravili naseobine u klifovima kanjona, niko ne zna ni ko su, ni odakle su, ni gde su nestali (na jeziku navahosa "anasazi" znači 'stranac', ili 'neprijatelj', tačnije 'predak neprijatelja', vrlo omiljen svet, dakle).


gavros gavros 18:21 01.05.2020

Filmski trol



Kratki film Stefana Arsenijevića po scenariju Abdulaha Sidrana, osvojio je Zlatnog medvjeda na Berlinskom filmskom festivalu.
cassiopeia cassiopeia 19:55 01.05.2020

Re: Filmski trol

gavros


Kratki film Stefana Arsenijevića po scenariju Abdulaha Sidrana, osvojio je Zlatnog medvjeda na Berlinskom filmskom festivalu.


Hvala ti na preporuci.

Meni danas preporučili film Woman at war, islandsko-ukrajinska koprodukcija. Svidela mi se priča, al' ga ne nalazim da bih gledala za džabe.
gavros gavros 20:02 01.05.2020

Re: Filmski trol

Ako imaš torent ima ga na Pirate Bay-u.
cassiopeia cassiopeia 20:16 01.05.2020

Re: Filmski trol

gavros
Ako imaš torent ima ga na Pirate Bay-u.


Nemam :(

Pojaviće se već negde
solo solo 20:22 01.05.2020

Re: Filmski trol

Meni danas preporučili film Woman at war, islandsko-ukrajinska koprodukcija. Svidela mi se priča, al' ga ne nalazim da bih gledala za džabe


https://filmos.org/filmovi-sa-prevodom/woman-at-war/

Ako je to, malo se pomučiš dok ne krene ali radi( s prevodom)
cassiopeia cassiopeia 20:41 01.05.2020

Re: Filmski trol

solo
Meni danas preporučili film Woman at war, islandsko-ukrajinska koprodukcija. Svidela mi se priča, al' ga ne nalazim da bih gledala za džabe


https://filmos.org/filmovi-sa-prevodom/woman-at-war/

Ako je to, malo se pomučiš dok ne krene ali radi( s prevodom)


Jeej, hvala ti!
solo solo 20:43 01.05.2020

Re: Filmski trol

Jeej, hvala ti!



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:03 01.05.2020

Ha, ha...

Ja (blog b92): Srbija će, za razliku od većine evropskih zemalja, pobedu nad najsmešnijim virusom u istoriji, proglasiti nešto kasnije - na Preobraženje Gospodnje 19. avgusta
Data-Driven Innovation Lab (DDI): Kraj pandemije u Srbiji u avgustu:



cassiopeia cassiopeia 20:21 01.05.2020

Re: Ha, ha...

Vojislav Stojković
Ja (blog b92): Srbija će, za razliku od većine evropskih zemalja, pobedu nad najsmešnijim virusom u istoriji, proglasiti nešto kasnije - na Preobraženje Gospodnje 19. avgusta
Data-Driven Innovation Lab (DDI): Kraj pandemije u Srbiji u avgustu:





Neće moći ove noći, gospodine Vojislave! Idu izbori, ranije će to kod nas.
niccolo niccolo 20:29 01.05.2020

Re: Ha, ha...

Bravo kolega
solo solo 20:37 01.05.2020

Re: Ha, ha...

Ja (blog b92): Srbija će, za razliku od većine evropskih zemalja, pobedu nad najsmešnijim virusom u istoriji, proglasiti nešto kasnije - na Preobraženje Gospodnje 19. avgusta
Data-Driven Innovation Lab (DDI): Kraj pandemije u Srbiji u avgustu:


Ša kažete g Stojkoviću za ove procene?

MMF objavio listu država koje će kriza najviše pogoditi


Ribozom Ribozom 22:16 01.05.2020

Re: Ha, ha...

Ja bas danas trazio kolko nam porastao dug
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:40 01.05.2020

Re: Ha, ha...

solo
Ša kažete g Stojkoviću za ove procene?

Pa, kad me teraš da se i dalje hvalim:
Ja (blog b92):Svetska ekonomija biće u recesiji do kraja ove godine, a početkom proleća započeće njen oporavak. Prva će se oporaviti kineska privreda i zahvaljujući tome Kina će zauzeti vodeće mesto u svetu.

MMF: klik

solo solo 22:45 01.05.2020

Re: Ha, ha...

Pa, kad me teraš da se i dalje hvalim:
Ja (blog b92):Svetska ekonomija biće u recesiji do kraja ove godine, a početkom proleća započeće njen oporavak. Prva će se oporaviti kineska privreda i zahvaljujući tome Kina će zauzeti vodeće mesto u svetu.


G Stojkoviću-mogu li da zamolim za bar 5 brojeva za sledeće izvlačenje lota.

Talimo se za šesticu.

NNN NNN 22:04 01.05.2020

5G i mikrotalasne rerne

Baš me danas pitao drug tako neke sitnice oko 5G, a nekako je postalo popularno to izjednačavanje (valjda zbog slične frekvencije) sa mikrotalasnom tipa "pa ako 5G nije štetan, što onda ne gurneš glavu u mikrotalasnu" (ovakve gluposti ste sigurno viđali po društvenim mrežama i da ima neke pravde, to bi bio dovoljan uslov za doživotnu zabranu korišćenja istih (društvenih mreža, a i mikrotalasnih, ko koristi).

Mikrotalasne imaju snagu od oko 1kW i sve to izrače na oko 0,1 metar razdaljine,
dok 5G antene zrače manjom snagom* i na oko 1000 puta većoj razdaljini (a naša bezbednost raste s kvadratom rastojanja :))
*Milan je uzeo aproksimaciju da antena zrači skroz radijalno, što baš i nije tačno, obično postoji nekakvo usmereno zračenje kod antena, ali je sasvim pristojna aproksimacija, jer je poenta da se pokaže da se čak ni ta snaga zračenja antene o kojoj se govori, ne izrači u pravcu potencijalno sprženog 5G korisnika, nego samo jedan malecki deo snopa.
...i tako dolazimo da će 5G antena milionima puta (realnije milijardama puta) manje da ozrači glavu nego mikrotalasna (u kojoj je glava)!!
ali ljudi veruju i u horoskope ("i da svi Kinezi ako skoče istovremeno...", pa što ne bi i u to da će da ih ozrači 5G antena

alselone alselone 22:09 01.05.2020

Re: 5G i mikrotalasne rerne

pa ako 5G nije štetan, što onda ne gurneš glavu u mikrotalasnu


Najbolji odgovor na to je - ako mikrotalaska prokuvava vodu na istoj frekvenciji, što moj akvarijum do sada nije postao paprikaš zbog 5G.
nsarski nsarski 22:30 01.05.2020

Re: 5G i mikrotalasne rerne

ali ljudi veruju i u horoskope ("i da svi Kinezi ako skoče istovremeno...", pa što ne bi i u to da će da ih ozrači 5G antena


In the miNitime, u Montrealu..

Milionska šteta zbog teorije zavere: Zapaljen toranj 5G mreže u Montrealu FOTO

nsarski nsarski 22:35 01.05.2020

Re: 5G i mikrotalasne rerne

alselone
pa ako 5G nije štetan, što onda ne gurneš glavu u mikrotalasnu


Najbolji odgovor na to je - ako mikrotalaska prokuvava vodu na istoj frekvenciji, što moj akvarijum do sada nije postao paprikaš zbog 5G.


Ako je dovoljno mali akvarijum i ostaviš ga dovoljno dugo u mikrotalasnoj - dobio bi paprikaš.

Evo šta je ostalo od jedne male pet-kornjače.

NNN NNN 22:45 01.05.2020

Re: 5G i mikrotalasne rerne

Posebno je zanimljiv motiv da "oni hoće da nas sprže (5G mrežom)",
mislim, pobogu zašto?
ako bi već stvarno hteli (kogod) da nas pobiju, postoje toliko efikasnijih i jeftinijih načina od 5G mreže

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:51 01.05.2020

Re: 5G i mikrotalasne rerne

nsarski
ali ljudi veruju i u horoskope ("i da svi Kinezi ako skoče istovremeno...", pa što ne bi i u to da će da ih ozrači 5G antena


In the miNitime, u Montrealu..

Milionska šteta zbog teorije zavere: Zapaljen toranj 5G mreže u Montrealu FOTO



nsarski nsarski 22:58 01.05.2020

Re: 5G i mikrotalasne rerne

ako bi već stvarno hteli (kogod) da nas pobiju, postoje toliko efikasnijih i jeftinijih načina od 5G mreže


Kod Andrića (u Ćupriji) postoji razgovor između jednog mladog zagovornika progresa, entuzijaste nalik na našeg Milančeta, i Alihodže Mutevelića, čoveka starog kova, o projektu "železnica" kroz Bosnu.

Alihodža, nepoverljiv, svojeglav, uočljiv i »mimo svijet« u tome kao uvek i u svemu ostalom. Onima koji su se hvalili brzinom kojom sada svršavaju poslove i računali koliko se uštedi vremena, napora i novca, on je zlovoljno odgovarao da nije važno koliko čovek vremena uštedi, nego šta s tim ušteđenim vremenom radi; ako ga na zlu upotrebi, onda bi bilo bolje da ga nema. Dokazivao je da nije glavno pitanje da li čovek brzo ide, nego kud ide i po kakvom poslu, i da, prema tome, brzina ne znači uvek i preimućstvo.

— Ako ideš u džehenem, bolje ti je da ideš polako, — govorio je jetko jednom mladom trgovčiću; — ti si budala kad misliš da je Švabo pare trošio i mašinu proveo samo zato da bi ti mogao brže putovati i poslove svršavati. Ti vidiš samo da se voziš, a ne pitaš se šta mašina odvlači i dovlači osim tebe i takvih kao što si ti. Ali to u tvoju glavu ne može stati. Vozaj se ti, živ bio, vozaj kud god hoćeš, ama sve se bojim da će ti to vozanje jednog dana na nos udariti. Doći će vrijeme pa će te Švabo voziti i tamo gdje ti nije milo i gdje nikad pomislio nisi da ideš.

Kao što se vidi, otpor prema novom je uvek postojao. Mene lično 5G uopšte ne brine (kao što me ne brine nuklearna energija, recimo). Mnogo me više brine njihova zloupotreba.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:11 01.05.2020

Re: 5G i mikrotalasne rerne

nsarski

Kao što se vidi, otpor prema novom je uvek postojao. Mene lično 5G uopšte ne brine (kao što me ne brine nuklearna energija, recimo). Mnogo me više brine njihova zloupotreba.

Tu imamo samo jedan mali problem: Ko i na koji način definiše šta je, a šta nije zloupotreba.


NNN NNN 23:11 01.05.2020

Još jedna bitna stvar

Ovo me malo podseća na ono kada je Gejc pre 40-ak godina otprilike rekao "kome uopšte treba više od 640kB"

Kome uopšte treba 5G?

Mislim svaki tehnofrik rezonuje the more the merrier,
ali, što bi Pižon rekao "čemu?"
Pre godinu dana sam kupio prilično brz (za to vreme ) SSD (sa deklarisanom maksimalnom brizom upisa 1500MB/s)
Teoretski 5G bi trebalo da bude oko dva puta brži od mog SSD-a, mada u realnosti još uvek nije brži, ali kome realno to sada treba?
Znam kad nešto kopiram pa trenutno pljusne GB bukvalno odmah, ali ne vidim da bi mi išta tome slično trebalo na telefonu i to konstantno!?!
Još uvek ne mogu da zamislim situaciju da mi treba da srčem toliko podataka u nekom dužem vremenskom periodu!
Atomski mrav Atomski mrav 23:14 01.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

Znam kad nešto kopiram pa trenutno pljusne GB bukvalno odmah, ali ne vidim da bi mi išta tome slično trebalo na telefonu i to konstantno!?!
Još uvek ne mogu da zamislim situaciju da mi treba da srčem toliko podataka u nekom dužem vremenskom periodu!


ti si budala kad misliš da je Švabo pare trošio i mašinu proveo samo zato da bi ti mogao brže putovati i poslove svršavati. Ti vidiš samo da se voziš, a ne pitaš se šta mašina odvlači i dovlači osim tebe i takvih kao što si ti.


vrabac_onaj vrabac_onaj 23:19 01.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

NNN

Još uvek ne mogu da zamislim situaciju da mi treba da srčem toliko podataka u nekom dužem vremenskom periodu!


Pazi kad jednom budemo napravili teleport, biće nam potrebno nešto što može ogromnu količinu podataka relativno brzo da prebaci sa jednog mesta na drugo.

(zajebavam se naravno)
maksa83 maksa83 23:43 01.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

Ovo me malo podseća na ono kada je Gejc pre 40-ak godina otprilike rekao "kome uopšte treba više od 640kB"

To se, uprkos tome što je vrlo popularno je verovanje - nikad nije desilo, on nikad tako nešto nije rekao, a postoji i tehnički razlog/dokaz. Naime to nije bilo Microsoft (DOS) ograničenje nego ograničenje 16bitnog 8086, on kao takav nije mogao da adreesira više od 1 Mb segmentno 640/384. Dakle to je Intel/IBM limit, a ne Microsoftov, pa ga sledsteveno ni Bil Gejts nije opravdavao.

Kome uopšte treba 5G?

Evo recimo treba meni ovde i sada. Trenutno sam na izdvojenoj lokaciji gde porodica koristi Telenor Home paket a ja koristim sopstveni telefon kao USB modem WiFi hotspot. Teoretski maksimum 4G je oko 100 Mbit a u realnosti je to ovde 20 Mbit i to samo ponekad, inače je preko dana između 3 i 7 Mbit, što je poprilično sranje, pretpostavljam da bi u 5G scenariju bilo bar 10-20x više od toga i u najgorim uslovima, a to je već upotrebljiva brzina.

Ne postoji nijedan hardverski resurs (memorija, procesor, bandwidth) koji je ostao neiskorišćen. Imaš kućne linkove od 50-100-150-300 Mbit koji deluju neiskorišćeno i realno deluju nezasićeno, ali kada bi svi probali da povuku tih 300 Mbit znaš i sam da bi sve kapitalno eksplodiralo (ne bukvalno, nego ne bi radilo ni blizu tome), obaška što će te retko ko pustiti da vučeš os njega nešto tom brzinom.
NNN NNN 00:01 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

znači taki ko ti pržu tice 5G mrežom!

Sećam se kad su mi pre neku godinu u stanu pustili 50Mb/s
odmah sam na TV-u, kompjuterima, telefonima pustio simultano YT + sam skidao neki video klip od 5-6GB (Đoković - Federer Vimbldon 2014) i nigde ništa nije štucnulo,
rekao sam što se mene tiče ovo mi je skroz dovoljno (skroman dećko).

na izdvojenoj lokaciji
proteći će još mnogo vode pre nego što bude 5G mreže na "izdvojenoj lokaciji", možda kada kod nas bude standard 6G (a u J Koreji 7-8 G)
Onda ćeš da kukaš kako ne možeš da se teleportuješ sa te lokacije k'o čovek, nego moraš da se deranžiraš.

PS ovih dana svašta Gejcu stavljaju u usta
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:34 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

PS ovih dana svašta Gejcu stavljaju u usta


Evo, i ja sam morao da ga branim jutros: sestra mi poslala neki ruski uradak na temu teorije zavere kako Bil oće da čipuje ceo svet da bi njime vladao, pa sam morao da objašnjavam...


NNN NNN 00:38 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

i još jedna bitna stvar u vezi izdvojene lokacije...
potpuno te razumem, ja na selu ne da nemam 4G nego i za 3G moram da prođem kroz voćnjak i šumicu da uhvatim signal, a što je slabiji signal sa bazne stanice - to telefon (mora da) više zrači!

Inače tamo sam prošle godine uveo box paket, ali na bakru, pa i teoretskih 20 Mb/s se prepolovi, pa dva TV-a pojedu protok (nemam HD kanale) i onda mi internet sporije radi i preko žice
ali pošto su tamo 95% vremena samo matorci (i gledaju uglavnom Slagalicu) - protok je (za većinu stanovništva, tj. svakako na velikoj većini površine i za veliku većinu vremena) uglavnom precenjen.

Nisam imao pojma da ću da dođem do ovakog punch line-a kada sam počeo da pišem komentar
(Usamljenost rađa misao, misao nezadovoljstvo, nezadovoljstvo pobunu )

tj. to što nama često zatreba veći protok, ne znači da se mobilnim operaterima isplati da ulažu, ali ako uspeju da nagovore kritičnu masu, pogotovo u urbanim sredinama - eto 5G mreže (ali ona i dalje ima jako male ćelije i domet, pa je još dugo neće biti u ruralnim sredinama).
maksa83 maksa83 00:48 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

tj. to što nama često zatreba veći protok, ne znači da se mobilnim operaterima isplati da ulažu, ali ako uspeju da nagovore kritičnu masu, pogotovo u urbanim sredinama - eto 5G mreže (ali ona i dalje ima jako male ćelije i domet, pa je još dugo neće biti u ruralnim sredinama).

Ma ja bi' bio srećan i sa 4G/LTE koji radi as advertised i (sa' ću k'o Bil Gejc, tj. ne, tj. da, tj. ono što kažu nije istina) zapravo se slažem sa tobom da je 5G-ovih teoretskih 10 Gbit suludo mnogo, čak i da je za običnog čoveka i onaj 1 Gbit optike što Telekom ugurava u kuće puškom i pištoljem potpuni overkill.

Ali zamisli svet u kome potpuno nestaje ova i ovakva telefonija i gde SVE postaje IP, tada 5G više ne izgleda tako glupo. Pogotovo ovaj svet koji dolazi gde će ljudi i firme da se viđaju više preko kojekakvih Skajpova i ostalih Zoomova, cloud gaming, VR, itd. Mislim, sve se to da potrošiti. Kad se samo setim kako mi je u dial up vreme 8 Mbit izgledalo kao nesagledovo suluda brzina (sad shvatam da je to bilo pre zapravo 20 godina), a sada je 8 MBit nešto zbog čega zoveš svog provajdera da mu kenjaš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:30 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

Mislim, sve se to da potrošiti. Kad se samo setim kako mi je u dial up vreme 8 Mbit izgledalo kao nesagledovo suluda brzina (sad shvatam da je to bilo pre zapravo 20 godina), a sada je 8 MBit nešto zbog čega zoveš svog provajdera da mu kenjaš.


To možda vi u urbanim razvijenim sredinama tako, ja ne zovem provajdera dok mi se ne sobale trajno obe 20Mb/s ADSL linija, a zakleo sam se da kad ga sledeći put budem domamio, ima da se šunjam iza njega ko Prle i Tihi, da me odvede do komšije u čijem se dvorištu nalazi ona razvodna kutija za ceo komšiluk pa ću posle toga sam da popravljam (to je lako kod ADSLa, tu jedino što crkne je da korodira ili se otkači parica, ili ga pregrize ovaj vcuckov pacoliki ljubimac, dobro oće da zeza i prastara telefonska instalacija u kućama, ali ja sam to odavno kod sebe rešio, to jest razvukao svoju CAT6 instalaciju od ulaznog terminala do rutera i ostavio postojeće parice da lagano trunu i padaju u zaborav).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:05 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

maksa83
Kad se samo setim kako mi je u dial up vreme 8 Mbit izgledalo kao nesagledovo suluda brzina (sad shvatam da je to bilo pre zapravo 20 godina), a sada je 8 MBit nešto zbog čega zoveš svog provajdera da mu kenjaš.


pa kad imaš tristo godina..

ja se i dalje nadam da ćemo se ipak vratiti na staro ali nade su mi zaista ekstremno slabaške..
jebo vas i taj život koji tako ljubomorno čuvate ako ćete ga proživjeti sa kacigom na glavi (ovo pod uticajem što sa djecom sinoć odgledah poslednjeg Mandu, uopšte nije loš, needless to say djeca du kolektivno oduševljena Mandom)..
alselone alselone 12:15 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

Ali zamisli svet u kome potpuno nestaje ova i ovakva telefonija i gde SVE postaje IP, tada 5G više ne izgleda tako glupo.


U Hajperionu postoji Datumplane i Datasphere, nešto slično ovome što ti pričaš. Prilično vizionarski od strane Dena Simonsa, uzevši u obzir da je pisano krajem osamdesetih.
nikvet pn nikvet pn 12:24 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

newimprovedtadejus

jebo vas i taj život koji tako ljubomorno čuvate ako ćete ga proživjeti sa kacigom na glavi


Занимљиво размишљање на ту тему

http://pescanik.net/korona-i-strah-od-smrti/

(Линк, грр)




Atomski mrav Atomski mrav 12:55 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

(Линк, грр)


Obeleži zatvorenu uglastu zagradu iza "strah-od-smrti/", uradi CTRL+X, zatim obeleži znak jednakosti iza "url" i uradi CTRL+V. Dakle, "prebaci" tu uglastu zagradu umesto znaka jednakosti i sve će raditi kako treba.

Druga varijanta je da, prilikom postavljanja linka, prvo upišeš neki opis (Npr. "Peščanik - Korona i strah od smrti" ), zatim obeležiš taj tekst i onda klikneš na ikonicu za postavljanje linka, "pejstuješ" link i to je to.
nikvet pn nikvet pn 13:21 02.05.2020

Re: Još jedna bitna stvar

Фала, поправљено.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana