Gost autor

BRAVAR JE BIO BOLJI!

Filip Mladenović RSS / 22.05.2020. u 00:59

PORUKA TRANZICIJE
PORUKA TRANZICIJE
Ovih dana, povodom četrdesetogodišnjice smrti Josipa Broza Tita, raspravljalo se o tome šta nam je donela "komunistička diktatura". Zapravo, rasprave tu i nije bilo, pošto "narativ" nije bio pluralistički nego monistički - svi su se manje-više slagali u manje ili više negativnim ocenama. Ovo je, međutim, zgodna prilika i da se osvrne na ono što nam je donelo 30 godina demokratije, jer toliko je približno proteklo od uvođenja političkog pluralizma i prvih (posle Drugog svetskog rata) višestranačkih izbora. Pa i, zašto da ne, da se uporede ta dva razdoblja: tri decenije diktature sa isto toliko godina demokratije.

STOPAMA RASTA: Da počnemo od koliko-toliko egzaktnog - ekonomije. Od 1990. do 2020. (čak i da benevolentno izostavimo ovu poslednju, očigledno lošu) Srbija je ostvarila prosečan godišnji rast bruto domaćeg proizvoda od oko jedan odsto. Praktično - stagnirala je. Sa druge strane, od 1945. do 1975. BDP je prosečno godišnje rastao oko šest odsto. Ako se uzme u obzir samo poslednjih 20 godina, prosečan rast privrede Srbije iznosio je oko tri odsto; ako uzmemo razdoblje od 1950. do 1970. onda je rast iznosio 7-7,5 odsto. Zaključak je očigledan, komentar je suvišan.

Ova razlika u "stopama rasta" zapravo je posledice jedne druge činjenice. Prve decenije komunističke vladavine odlikuje ubrzana industrijalizacija; dok je glavna karakteristika privrednog razvoja nakon 1990. - dezindustrijalizacija.

Pri čemu Srbija dobija neke vrlo lukrativne privredne grane. Najpre, Beograd postaje centar jugoslovenske industrije motora, mašinske industrije, projektovanja (IMR, "21. Maj", Lola, Energoprojekt). Istovremeno, Šumadija postaje centar jugoslovenske automobilske industrije. To je izuzetno važno jer proizvodnja automobila zahteva razvoj i mnogih pratećih industrijskih grana, pa otud vrlo stimulativno deluje na ukupnu ekonomiju. Prvu fabriku automobila Slovenija dobija tek 12 godina kasnije, 1967. (Industrija motornih vozila IMV, Novo mesto - Reno), a Bosna i Hercegovina (TAS - Tvornica automobila Sarajevo proizvodi "golf" po licenci Folksvagena). Krajem sedamdesetih Srbija dobija još jednu fabriku automobila - IDA Kikinda, u saradnji s nemačkim Opelom, koji je tada bio u vlasništvu američkog Dženeral motorsa.
Sredinom pedesetih sa nastankom Elektronske industrije u Nišu istočna Srbija postaje centar razvoja proizvodnje koja predstavlja sam svetski tehnološki vrh. Ističemo ovde ove primere ne samo zbog njihovog uticaja na razvoj ekonomije nego i obrazovanja. Jer ubrzo, već 1960. godine u Nišu i Kragujevcu dolazi do otvaranja fakulteta - elektronskog, odnosno mašinskog. Najzaslužniji za to su utemeljivači EI odnosno CZ - njihovi direktori Vladimir Jasić i Prvoslav Raković.
Ogromne pare ulagane su i u industrijalizaciju Kosova, ali ćemo se ovde više zadržati na Vojvodini, gde je Novi Sad između 1950. i 1960. doživeo neviđeni investicioni bum. Izgrađeno je u kratkom roku čak dvadesetak fabrika koje su Srpsku Atinu od panonske varoši pretvorile u srednjeevropsku metropolu.

ZA PRVIH 30 GODINA KOMUNISTIČKE DIKTATURE ZABELEŽEN JE RAST OD ŠEST ODSTO; ZA PRVIH 30 GODINA NACIONALISTIČKE DEMOKRATIJE SRBIJA JE OSTVARILA PROSEČAN GODIŠNJI RAST OD JEDAN ODSTO

Čitav taj proces industrijalizacije odvijao se u tesnoj vezi sa zapadnim kompanijama od kojih su kupovane licence. To je značilo ne samo osavremenjavanje tehnike i tehnologije, kao i "kadrova", nego je razvijalo i spoljnu trgovinu. Glavna spoljnotrgovinska preduzeća; čuveni Genex i Inex, sa osnivačima Vladimirom Višnjićem i Aleksandrom Čizmićem, ostala da ne pominjemo, koncentrisana su u Beogradu. Gde je trgovina - tu su i finansije, tako da Srbija postaje sedište najvećih jugoslovenskih (posebno investicionih) banaka i osiguravajućih kuća, a Beograd finansijski centar zemlje.
Jedan od glavnih razloga "hrvatskog proljeća" krajem šezdesetih bila je upravo ta koncentracija najlukrativnijih ekonomskih poslova u Beogradu (jer su, recimo, i sve devize zarađene u narastajućem turizmu odlazile put prestonice).

MARKETING: Tada počinje i ubrzani razvoj još jedne delatnosti neraskidivo povezane sa ekonomskom konkurencijom - marketinga. Prema neprikosnovenom doajenu srpskih (i jugoslovenskih) tržišnih komunikacija Žozefu Lončaru, prva izložba jugoslovenske propagande održana je krajem 1964. u Domu sindikata (danas Kombank dvorana). Udruženje propagandista Srbije osnovano je 26. decembra 1960. Godinu dana posle pomenute izložbe, 1965, osnovan je Savez ekonomskih propagandista Jugoslavije. "Kada je 1968. u Opatiji osnovano Jugoslovensko udruženje za marketing, Tito je bio pokrovitelj, a njegov lični izaslanik bio je predsednik Saveznog izvršnog veća Mitja Ribičič", ispričao je jednom prilikom Lončar. Sredinom šezdesetih, kada je u drugim socijalističkim zemljama bila po jedna državna agencija, u Jugoslaviji ih je bilo 43.
Otvaranje privredne saradnje sa Zapadom na ekonomskom planu donela je neminovno otvaranje na kulturnom. I to, što je s obzirom na okolnosti bilo paradoksalno, najpre na polju masovne kulture. To jest - rok muzike. Prva gitarijada u Jugoslaviji održana je u Hali 1 Beogradskog sajma 1966. Manifestacija nije dočekana sa dobrodošlicom. Ali napadi nisu došli, što verovatno većina očekuje, pre svega iz partijskih organa nego od kulturologa i muzikologa, da im ne pominjemo i danas ugledna im imena. Protiv gitarijade bili su i nacionalni mejnstrim mediji, poput Politike, ali i opoziciona Književna reč. Praktično jedine novine koje su branile pravo mladih da se zabavljaju na svoj način bio je tržišno orijentisani nedeljnik Ekonomska politika.

U PRVE TRI DECENIJE DEMOKRATIJE U SRBIJI DVE TREĆINE VREMENA NA VLASTI SU, U RAZLIČITIM ARANŽMANIMA, ISTE POLITIČKE SNAGE: JEDNOM KAO SOCIJAL-NACIONALISTI, DRUGI PUT KAO NACIONAL-SOCIJALISTI

U drugu polovinu šezdesetih godina sežu i koreni velikih kulturnih manifestacija kojima se Beograd i Srbija i danas ponose. Bitef (Beogradski internacionalni teatarski festival) osnovan je 1967; dve godine kasnije nastaje Bemus (Beogradske muzičke svečanosti); u januaru 1971. kreće veliki filmski festival Fest, pod sloganom "Hrabri novi svet", a od 31. oktobra do 3. novembra iste godine prvi put se održava replika čuvenog njujorškog džez festivala pod nazivom Njuport u Beogradu, temelj današnjeg Beogradskog džez festivala.
Sve su to bile manifestacije koje su tadašnju (socijalističku) Jugoslaviju, ali pre svega Srbiju i Beograd povezivale sa svetom. I koje su Beograd činile jednim od svetskih kulturnih centara.

PAD: Naravno, sve to ne znači da tadašnja Jugoslavija nije imala krupnih mana. Goli otok će, ma koliko sam otpor Staljinu bio herojski čin sa dugogodišnjim blagotvornim dejstvom, ostati velika mrlja na njenom obrazu. Takođe, sudbine Milovana Đilasa, Mihajla Mihajlova i stotina, pa i hiljada drugih ljudi koji su zatvarani zbog političkih stavova ne smeju nikako biti izuzete iz tog bilansa. A bilo je i "misterioznih smrti", poput advokata Jovana Barovića, na primer.

Sa druge strane, ipak ne treba ispustiti iz vida ni da u to vreme demokratija krasi mali broj zemalja u svetu. Čak i u zapadnoj Evropi (o istočnom bloku da se i ne govori) tada egzistiraju profašistička Frankova Španija i Salazarova Portugalija, dok je u Grčkoj na vlasti vojna hunta.

Ako se vratimo na ekonomiju, jasno je da sistem socijalističkog samoupravljanja zasnovan na društvenoj svojini nije bio održiv, da su mnogi džinovi bili na staklenim nogama i da je privreda u celini bila vrlo neefikasna. Zbog toga je SFRJ neprekidno patila od visoke inflacije, a od sredine sedamdesetih te rupe počinju da se pokrivaju spoljnim zaduživanjem. Mada je, opet, istina i da je celokupni prethodni razvoj ostvaren bez velikih kredita. Spoljni dug Jugoslavije iznosio je sredinom sedamdesetih oko pet milijardi dolara, Srbije otprilike polovinu te sume (tako je bilo 1990), što odgovara današnjoj vrednosti od oko 15 milijardi dolara. Današnji dug Srbije (da čak ne računamo zaduživanje koje će uslediti zbog ekonomske krize izazvane epidemijom korone) od oko 27 milijardi dolara gotovo je dvostruko veći.

RAT NEMINOVNO RAĐA I RATNE PROFITERE. OD KOJIH SU NEKI U MEĐUVREMENU POSTALI I MEDIJSKI MAGNATI, PA DANAS, KRAJEM TREĆE DECENIJE DEMOKRATIJE U SRBIJI, SA SVOJIH PRVIH SREĆNIH RUŽIČASTIH TELEVIZIJA ŠIRE ISTO ONO KRVOLOČNO BESKRUPULOZNO POKVARENJAŠTVO

Povećanom zaduživanju, međutim, prethodio je događaj koji je po svoj prilici opredelio sudbinu južnoslovenske federacije. Reč je o obračunu s liberalnim snagama u partiji, zagovornicima suštinskih privrednih i društvenih reformi, koje su - i snage i reforme - početkom sedamdesetih oduvane s političke scene. Porazila ih je, neki bi rekli neprincipijelna, ali u biti ideološki-interesno povezana koalicija partijskih dogmata, nacionalista i novolevičara. Kao žrtve pali su ne samo Marko Nikezić i ekipa zbog "anarholiberalizma" nego i pomenuti Raković i Jasić zbog "tehno-menadžerstva". A uz njih i još više hiljada (između pet i deset, različite su procene) drugih privrednih i političkih, viših i nižih rukovodilaca. Čistka je, što bi se reklo, bila temeljna.

TRANZICIJA: Dakle, i pred Jugoslavijom, tj. Srbijom, kao i pred celom istočnom Evropom krajem osamdesetih stajalo je doba tranzicije. Pad Berlinskog zida označio je start, ali je Srbija krenula u smeru suprotnom od ostalih trkača. U stvari, moglo bi se reći da brzi razvoj Srbije/Jugoslavije nije bio ništa posebno, ona je samo pratila (i to, kad se uporedi sa drugim zemljama, ne sasvim uspešno) ono što se dešavalo u razvijenom svetu. Početkom devedesetih, međutim, ona se razminula sa svetom. Umesto u izgradnju demokratije, ona je njene prve rudimentarne oblike, poput političkog pluralizma, iskoristila kao paravan za promociju i realizaciju nacionalnog, tačnije nacionalističkog programa. Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica bila je granica koju je Šešelj samo glasno izgovarao, ali koju je srpski intelektualni i politički krem manje ili više otvoreno zagovarao.

Pola veka ranije, 1945, Srbija je stajala rame uz rame s najdemokratskijim zemljama. Imala je, posle raskida sa Staljinom 1948, njihovu snažnu podršku, pa i divljenje; početkom devedesetih, kao i na njihovom kraju, ona je iz tog sveta bila izopštena i uživala je jedino prezrenje. Konačno, svojevrsna osveta istorije da je je Srbija nastradala od mača kojeg se prva latila: uvela je ekonomske sankcije Sloveniji, da bi onda ceo svet uveo sankcije Srbiji.

Borbu za velike nacionalne ciljeve prate veliki troškovi koje neko mora da plati. Devedesetih su to bila srpska preduzeća i srpski građani. Privreda je materijalno razorena preko hiperinflacije. A građani preko piramidalnih štedionica, Jezde i Dafine. Na to su se samo nadovezale sankcije i bombardovanje 1999. Tako je iz 20. veka Srbija izašla sa desetkovanom privredom i osiromašenim stanovništvom. Bruto domaći proizvod bio je 2000. godine 25-30 odsto manji nego 1990, industrijska proizvodnja je prepolovljena. Prema računici Stojana Stamenkovića, (ne)formalna crveno-crna koalicija Miloševića i Šešelja nanela je Srbiji direktne i indirektne gubitke od oko 750 milijardi evra.

PROTIV BEOGRADSKE GITARIJADE 1964. BILI SU I NACIONALNI MEJNSTRIM MEDIJI, POPUT POLITIKE, ALI I OPOZICIONA KNJIŽEVNA REČ

Nisu, razume se, svi u toj katastrofi ostali kratkih rukava. Rat neminovno rađa i ratne profitere. Jedan mali sloj ljudi, njih nekoliko stotina, možda nekoliko hiljada izašli su iz nacionalne kataklizme kao bogataši. Od kojih su neki u međuvremenu postali i medijski magnati, pa danas, krajem treće decenije demokratije u Srbiji, sa svojih prvih srećnih ružičastih televizija šire isto ono krvoločno beskrupulozno pokvarenjaštvo.

ATENTAT: Na "prelomu vekova" život u Srbiji obeležila su politička ubistva. Prvo, pre rata sa "dojučerašnjim saveznicima", Slavka Ćuruvije, drugo, posle toga - Ivana Stambolića. Već je to bio krupan znak nacionalne "posuvraćenosti". Petooktobarska "revolucija" i dolazak na vlast Zorana Đinđića, pre svega, učinili su da se zaboravi na one znake. Zbilja, početak druge decenije demokratije doneo je promenu. I to radikalnu: Srbija se opet okrenula ka zapadu i modernizaciji. I u celini gledano: prvih desetak godina 21. veka predstavljalo je doba najpre prilično brzog ekonomskog razvoja, a onda i kakve-takve izgradnje institucija. Kada je reč o onom prvom, primer Industrije motora Rakovica, o kojoj je nedavno na stranicama Novog magazina bilo reči, prosto je paradigmatičan. Đinđićeva vlada je, pokušavajući da spase što se spasti može, dovela na čelo praktično ugašene kompanije čoveka koji je za kratko vreme napravio neverovatan uspeh i bio na najboljem putu da IMR vrati na staze stare slave. Ali Đinđić je ubijen, a Vlastimir Dedović, o kome je reč, smenjen. I IMR je definitivno propao.

Ovo treće političko ubistvo za svega četiri godine imalo je, pokazalo se, najdalekosežnije posledice. Nakon atentata na Zorana Đinđića, Vojislav Koštunica potpuno preuzima dizgine Srbije. Koliko je on lično bio umešan u sva zbivanja, nije ni bitno; uglavnom, to je vreme kada se postavljaju temelji kleptokratsko-patriotskog režima koji će aktuelna vlast do neslućenih granica usavršiti. Činjenica da su praktično sve od one 24 (navodno ili stvarno, svejedno) sporne privatizacije nastale za njegovog vakta o tome najbolje svedoči. Takođe, Koštunica izbacuje mantru o "pljačkaškoj privatizaciji" i prebrzoj liberalizaciji nakon 2000. - što će posle ući u masovnu upotrebu - iako upravo tih godina Srbija beleži najbrži rast (šest odsto za osam godina, do svetske ekonomske krize). Konačno, za njega je saradnja sa Evropskom unijom ubrzo postala "deveta rupa na svirali". Tako je praktično pripremio teren za povratak na vlast snaga poraženih 5. oktobra.

Malo je falilo da se to desi odmah po Koštuničinom povlačenju, već 2008, ali je Tadić ipak "pregrizao jezik" i napravio dil sa socijalistima. Posle naredne četiri godine, međutim, 2012, pretpetooktobarske snage ponovo dolaze na vlast u Srbiji. Doduše, ne kao crveno-crna nego u obrnutom redosledu boja, kao crno-crvena koalicija, sa Šešeljevim i Miloševićevim naslednicima Vučićem i Dačićem na čelu (plus julovski dvojac Vulin - Mitrović). Vučić je, preuzevši upravljanje zemljom posle nekoliko godina krize i niskog rasta, zapravo imao ogromnu šansu da ponovi rezultate iz dvehiljaditih. Umesto toga, sa prosečnim rastom od oko dva odsto godišnje, najnižim u celoj jugoistočnoj Evropi, on je doveo do daljeg zaostajanja Srbije. Istovremeno, demokratija je sve više slabila, pa se danas o Srbiji govori kao o zemlji sa "zarobljenom državom", u kojoj je "autokratija na pragu da postane diktatura".

Sve u svemu, u prve tri decenije demokratije u Srbiji dve trećine vremena (a možda i više) na vlasti su, u različitim aranžmanima, iste političke grupacije: jednom kao socijal-nacionalisti, drugi put kao nacional-socijalisti.

Josipa Broza su, kao što je poznato, uglavom pežorativno zvali bravar. Mada je to čovek, fakat, bio. Štaviše, i radio je krajem dvadesetih godina u nekadašnjem gigantu, danas nepostojećoj fabrici "Goša" u Smederevskoj Palanci. Milošević je pak bio pravnik, a Vučić čak "najbolji ikad". Kada se, međutim, uporede njihovi učinci na polju društvenog razvoja, zaključak je poražavajući. Po drugu dvojicu, razume se.

Jugoslavija je bila (relativno) uspešna jer je bila relativno liberalna. To jest, liberalnija od devet desetina tadašnjeg sveta. Sada je situacija obrnuta. Iako formalno demokratska, tačnije višepartijska, Srbija danas upravo u tom pogledu zaostaje za ogromnim brojem zemalja. Relativno gledano, manje je slobodna od Srbije pre pola veka. Iz toga bi se moglo izvući neko naravoučenije. Ali šta vredi kada je liberalizam danas u Srbiji neomiljen, kako na levici tako na desnici, kako u vlasti tako i u opoziciji.

Ono je bilo neodrživo, ovo je neizdrživo!

Mijat Lakićević

Atačmenti



Komentari (765)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 22:12 26.05.2020

Re: .KPJ

Ja sam posle završio studije, otišao napolje, a on ostao da se proserava po tim partijskim sastancima, nikada u nauci ništa nije postigao, večiti asistent. Istina, sa dolaskom SPS-a, a potom SNS-a, je ušao tamo gde treba i čak je do dekana dogurao. Pa ti vidi.

Pa da, o tome govorim. Ono je bilo zlo, ovo je metastaza. Ovo je ostvarewnje najluđih snova svih nitkova i bilmeza, hulja i potkazivača, lopova i nikogovića.
predatortz predatortz 22:14 26.05.2020

Re: .KPJ

freehand
Ja sam posle završio studije, otišao napolje, a on ostao da se proserava po tim partijskim sastancima, nikada u nauci ništa nije postigao, večiti asistent. Istina, sa dolaskom SPS-a, a potom SNS-a, je ušao tamo gde treba i čak je do dekana dogurao. Pa ti vidi.

Pa da, o tome govorim. Ono je bilo zlo, ovo je metastaza. Ovo je ostvarewnje najluđih snova svih nitkova i bilmeza, hulja i potkazivača, lopova i nikogovića.


Samo, ne primećujem da iko ozbiljan ovo veliča i smatra za dobro.

Ja ovo, a vidim po njegovim komentarima i profa, smatram nastavkom onoga.
gedza.73 gedza.73 22:14 26.05.2020

Re: .

maksa83
ja bih rekla da je na ivici sepse, ovo uopšte nije zezanje", konsultujemo i dalju tetku hematologa, one mi ispričaju šta su sve oni morali da rade a nisu radili, ja sutradan upadnem na kolegijum, mirno i staloženo odrecitujem to naučeno i izvadim blokče uz "a sada ću da popišem sva vaša imena"

Mojoj ženi doktorka, koja je došla preko veze, ostavi parče posteljice. Jedva pregurala.
Samo što ja nisam baš bio fin sa doktorom koji je sobu u kojoj se moja žena nalazila smatrao za privatnu prćiju pa hteo da je premesti.

Kao klinac jedva sam pregurao penicilinski šok. Doktor je insistirao na penicilinu iako mu je majka objašnjavala da mi je pre toga bilo loše.
Prvo je bio problem što me je jedva iz sela po snegu dovukla do varošice a onda se taj qrčevit doktor drao na nju, uterali mi pencilin pa me majka na rukama, po nekoj mećavi me vukla do bolnice. Kažu da su sekunde bile u pitanju pošto me poluumrtvio anafilaktički šok na vratima pa sam već počeo da vidim svetlo s druge strane.
freehand freehand 22:20 26.05.2020

Re: .KPJ

predatortz
freehand
Ja sam posle završio studije, otišao napolje, a on ostao da se proserava po tim partijskim sastancima, nikada u nauci ništa nije postigao, večiti asistent. Istina, sa dolaskom SPS-a, a potom SNS-a, je ušao tamo gde treba i čak je do dekana dogurao. Pa ti vidi.

Pa da, o tome govorim. Ono je bilo zlo, ovo je metastaza. Ovo je ostvarewnje najluđih snova svih nitkova i bilmeza, hulja i potkazivača, lopova i nikogovića.


Samo, ne primećujem da iko ozbiljan ovo veliča i smatra za dobro.

Ja ovo, a vidim po njegovim komentarima i profa, smatram nastavkom onoga.

Šta smatraš nastavkom čega, izvini?
predatortz predatortz 22:24 26.05.2020

Re: .KPJ

Šta smatraš nastavkom čega, izvini?


Smatram da ljudi okupljeni oko istog preduzeća vladaju Srbijom od '44., '45. godine.
Da su sve promene kozmetičke, pažljivo dozirane i da su vođene iz te ustanove. Da je pozicija i najvećim delom opozicija sastavljana u istom kabinetu.
bene_geserit bene_geserit 22:25 26.05.2020

Re: .KPJ

Šta smatraš nastavkom čega

Pa nastavkom komunjarlunka, što i jeste.
Ne znam jel predatorz otišao da spava, pa reko da pomognem.
predatortz predatortz 22:30 26.05.2020

Re: .KPJ


Pa nastavkom komunjarlunka, što i jeste.


Ma, nije to više ni komunjarluk.
Svesni su oni ta je to umrlo.
To je biznis, moć, uticaj. Toga se teško odreći.
Zato su napravili i jedne i druge, pa ih kao rotiraju.
Mi, narod, smo, uglavnom bili statisti.
Sem onih pametnijih. Oni su foru davno provalili i zapalili odavde.
freehand freehand 22:34 26.05.2020

Re: .KPJ

Mi, narod, smo, uglavnom bili statisti.

freehand freehand 22:35 26.05.2020

Re: .KPJ

bene_geserit
Šta smatraš nastavkom čega

Pa nastavkom komunjarlunka, što i jeste.
Ne znam jel predatorz otišao da spava, pa reko da pomognem.

Tako brt, pomogni kolezi. Ljudski i domaćinski.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 26.05.2020

Re: .KPJ


Smatram da ljudi okupljeni oko istog preduzeća vladaju Srbijom od '44., '45. godine.
Da su sve promene kozmetičke, pažljivo dozirane i da su vođene iz te ustanove. Da je pozicija i najvećim delom opozicija sastavljana u istom kabinetu.


Sve je to tako, ali i ovo kako je sad je bolje od onoga kako je bilo.
Zovimo to prelaznom fazom koja predugo traje, zovimo posledicom, kako god, ali zamisli da ono čudo još uvek traje.

Da li je nešto dobro ili nije zavisi sa čim se poredi, ako se ovo sad poredi sa idealnim, daleko je od dobrog, ali ako se poredi sa bravarovim vremenima...idealno je.

Raspravljati o tome sa nekim ko kaže da Čaušesku i nije bio tako loš, nema smisla.
Takve treba pustiti da pate za bravarima, i radovati se činjenici što će im patnja biti večna, jer ono se više ne vraća.

A broj članova komunističke partije je takođe irelevantna stvar.
Irelevantna jer je broj zavisio od njihove volje a ne od podrške, da su hteli mogli su da imaju stoposto građana u partiji.

Oni su tim budalaštinama sa molbama, preporukama pokušavali da od partije naprave neku elitu, kao tu ne može svak, dok su i svi ostali morali da se ponašaju isto kao i da su članovi partije.
A kakva im je bila ta elita, i to smo videli, beskarakterni poltroni, dupeubvlakači bez imalo ličnog dostojanstva i potrebe da imaju svoje mišljenje.
angie01 angie01 00:13 27.05.2020

nisam odolela,

ko ima zivaca ovo da pogleda,(od 12, narocito)...danasnja Srbija,




...ne znam da l su Dusanka Kalanj, Dunja Figenvald, Danka Novovic, Dina Colic,...bile clanice partije,...al su za ove sadasnje voditeljke bile gospodje sa stilom, manirima, dikcijom,profesionalne ...
freehand freehand 06:58 27.05.2020

Re: nisam odolela,

...ne znam da l su Dusanka Kalanj, Dunja Figenvald, Danka Novovic, Dina Colic,...bile clanice partije,...al su za ove sadasnje voditeljke bile gospodje sa stilom, manirima, dikcijom,profesionalne ...

Dušanka Kalanj i Danka Novović bile su spikerke. Odmah uz Dragu Jonaš.
angie01 angie01 08:31 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Dušanka Kalanj i Danka Novović bile su spikerke


...ako to sad menja kontekst izrecenog...

ako bas insistiras,...Helga Vlahovic, Zeljka Fatorini...
nask nask 12:57 27.05.2020

Re: nisam odolela,

voditeljke

Isuse Bože, pa ovo stvarno vodi programe u Srbiji. Ja se uključio u 12. minutu i učinilo mi se da je neka parodija u pitanju, kad ono stvaro. Moje saučešće svima u Srbiji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:27 27.05.2020

Re: nisam odolela,

nask
voditeljke

Isuse Bože, pa ovo stvarno vodi programe u Srbiji. Ja se uključio u 12. minutu i učinilo mi se da je neka parodija u pitanju, kad ono stvaro. Moje saučešće svima u Srbiji.

Meni ne treba saučešće, ja ovu do sad nisam video u Srbiji.
To izjavljuj ovima što gledaju Pink pa znaju za nju.
Ovima što je okačiše ovde (sve kao zgražavajući se)
rodni rodni 13:37 27.05.2020

Re: nisam odolela,

hoochie coochie man
nask
voditeljke

Isuse Bože, pa ovo stvarno vodi programe u Srbiji. Ja se uključio u 12. minutu i učinilo mi se da je neka parodija u pitanju, kad ono stvaro. Moje saučešće svima u Srbiji.

Meni ne treba saučešće, ja ovu do sad nisam video u Srbiji.
To izjavljuj ovima što gledaju Pink pa znaju za nju.
Ovima što je okačiše ovde (sve kao zgražavajući se)

Šta je to Pink?
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:38 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Valjda taksi :)
predatortz predatortz 14:18 27.05.2020

Re: nisam odolela,

nask
voditeljke

Isuse Bože, pa ovo stvarno vodi programe u Srbiji. Ja se uključio u 12. minutu i učinilo mi se da je neka parodija u pitanju, kad ono stvaro. Moje saučešće svima u Srbiji.


Zašto, brate?
Nije obaveza da je gledamo.
Ja, recimo, za ovu prvi put čujem.

To si ti razne Opre i ostalo što nam je došlo sa otvaranjem prema svetu.

Pun svet ovakvih, nije to iz Srbije poteklo. To je u Srbiju ušlo.
Ni to nije problem, sve dok izbor postoji.
nask nask 15:18 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Šta je to Pink?

Koliko ja znam najgledanija tv-platforma u Srbiji na kojoj se najviše emituju opozicioni predizborni programi, barem je tako po RATEL-u.

To si ti razne Opre i ostalo što nam je došlo sa otvaranjem prema svetu.

To smo ovde odavno elaborirali i svi to znamo: nismo mi krivi. No srećom pa nisu komunisti na delu ili ne daj Bože Slovenci ili ustaše. Pa šta predlažeš da se zatvorimo.
predatortz predatortz 16:02 27.05.2020

Re: nisam odolela,


To smo ovde odavno elaborirali i svi to znamo: nismo mi krivi. No srećom pa nisu komunisti na delu ili ne daj Bože Slovenci ili ustaše. Pa šta predlažeš da se zatvorimo


Opet si sve pogrešno skapirao i bespotrebno uveo u priču komuniste, ustaše, Hrvate, Slovence.

Stvar je prosta, postajemo moderno društvo sa svim vrlinama i manama toga.

U modernom društvu, u medijima, ima mesta i za ovakve pojave. Imaju svoju publiku, vrti se neka lova. Što bi to bilo za saučešće ili uzbuđivalo bilo koga?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:11 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Pa šta predlažeš da se zatvorimo.

Saberi se jbt.
Zatvaranje bi bila logična posledica tvog razmišljanja, i ovih koji s tobom kukaju na loše novinarke, jao propala Srbija, ima lošu novinarku, saučešće i te drame.

Što bi zatvaro neko ko kaže, loša pa šta, nemoj je gledati i rešio si problem.
predatortz predatortz 16:22 27.05.2020

Re: nisam odolela,


Što bi zatvaro neko ko kaže, loša pa šta, nemoj je gledati i rešio si problem


Jes' video što podmeće budalaštine?
Ja: Nije obavezno da je gledamo.
On: Komunisti, ustaše, Hrvati, Slovenci, zatvaranje...

Jbte, to bi i novinare da postavlja na privatnim televizijama. Slatke moje, pogledajte ovu, a ekipica odmah saučešće izjavljuje celoj Srbiji.

Onda će nas, mene i tebe, da optužuju za zadrtost i zatucanost.

Drage slatke i slatki, u slobodnim društvima svako ima pravo da osnuje tv kuću i da bira zaposlene, pa i nepismene ćurke ako mu se hoće.
Vaše je, kao i moje, da to gledate ili ne gledate.
Ne da uređujete.
Jedina primedba koja je opravdana može biti upućena onome što svi plaćamo, a to je RTS.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:31 27.05.2020

Re: nisam odolela,


Jbte, to bi i novinare da postavlja na privatnim televizijama

Uveren sam da zaista bi, i još bi tvrdili da je to zbog slobode, demokratije, različitosti, ljudskih prava.
Zabranili bi Mišu Vacića, Dveri, crkvi bi propisali kako da se ponaša, a sve zbog slobode govora jelte.
freehand freehand 16:52 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Koliko ja znam najgledanija tv-platforma u Srbiji na kojoj se najviše emituju opozicioni predizborni programi, barem je tako po RATEL-u.

Ko to gleda sem srpskih domačina?
freehand freehand 16:54 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Onda će nas, mene i tebe, da optužuju za zadrtost i zatucanost.

Usraću se...
predatortz predatortz 16:59 27.05.2020

Re: nisam odolela,

freehand
Onda će nas, mene i tebe, da optužuju za zadrtost i zatucanost.

Usraću se...


Već se "osetiš".
gedza.73 gedza.73 17:34 27.05.2020

Re: nisam odolela,

pa ovo stvarno vodi programe u Srbiji... Moje saučešće svima u Srbiji.


J.J. kaže kako je bila vredna, radna, trudila se, završila državni pravni fakultet i to radom i znanjem, ne preko veze niti privatni novcem plaćajući ispite.
Vodila rijaliti programe, razne 'talk show', član je SPS- i njihov neki animir potparol.

Radi na televiziji kontraverznog poslovnog čoveka, vlasnika nekoliko kompanija i restorana, zbog koga je, kako se priča, promenjen jedan zakon amandmanima člana SPS-a.
Na njega pucao izvesni Željko Rutović jedan od aktera dokumetarnog filma 'Vidimo se u čitulji'.

Možda je zanimljiva za ovu blog temu izjava pripadnika Savezne službe DB u istom filmu, koji objedinjuje sve ove pomenute, bio šef grupe za specijalne akcije u inostranstvu i lično je pomogao 120 kriminalaca da se prebace preko granice

Ovde nisu ništa pravili al' napolje su koristeći te pogodnosti koje smo im mi dali, sad da budem direktan, dali smo mu pogodnost da koristi falsifikovan pasoš a znamo da ga na primer juri švajcarska policija on može da uđe u tu Švajcarsku sa tim pasošem, oni su koristili te pogodnosti, pravili svoje određene randje koje su oni radili, vraćali se puni para i onda nema potrebe nikakve da ovde nešto ukradu nego naprotiv čak troše i onda čim istroše onda ajde nova tura


Nije parodija nego stvarnost. Sa miksa muzike iz devedesetih nekoliko komentara (nema puno veze sa osećajem koji neki imaju na blogu o drugom vremenu i o trojcu Tito-čaušesku-Milošević)

Muzika 90ih je jedan dobar deo nasih zivota, nas koji smo odrastali uz istu!!!!!

Da što ne možemo reći za današnju omladinu što se tiče domaće muzičke scene,ma sve je bilo bolje prije a najviše jer su se poštovali stariji i imali su se kodeksi.

Jesu bila teška vremena ali imam osećaj da sam smo tada bolje i lepše živeli nego Sada u 2019 godini, muzika za sva vreme, svaka čast


Bolje normalno, jer je bila oskudica, nemastina, ljudi nisu bili gladni za novcem kao danas, vladala je sloga, bratstvo, jedno zdravo druzenje pre svega. Dok danas imamo kapitalizam koji je vec doziveo svoju ekspanziju i taj jaz izmedju bogatih i siromasnih.





freehand freehand 17:35 27.05.2020

Re: nisam odolela,

...ako to sad menja kontekst izrecenog...

Ne menja, verovatno, ali fakte stavlja na mesto.
Inače, u svetu medijskog profesionalizma nekad je svaka redakcija štampanog medija imala lektore i lektore-korektore, svaka radio i TV stanica stanica spikere čiji je glas bio zvanični glas medija. Oni su čitali napisano i nisu imali mišljenje, njihova je pojava bila personifikacija kuće i uređivačke politike. Al eto, od početka devedesetih pred kameru i mikrofon se ulazi sa ulice, sa tikovima i govornim manama. A i ovdašnji lumeni to smatraju normalnim i drevnim pravom privatnika-gazde da postavi koga i gde hoće. Jer je to njegovo, teškom mukomm oteto od komunista. Doduše, lumen to ne gleda (ko li onda gleda - jebem li ga), ali principijelno zna šta i kako treba.
milisav68 milisav68 18:32 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Al eto, od početka devedesetih pred kameru i mikrofon se ulazi sa ulice

Pa da, znao se neki red.

A koliko je bilo programa pre devedestih, i čiji su bili?

Čiji su bili štampani mediji pre devedesetih?

Gunđanje na uređivačku politiku, spikere, voditelje privatnih medija je manir političkih komesara, a za normalan svet postoji daljinski (naravno ako ne krše zakon).
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:31 27.05.2020

Re: nisam odolela,

hoochie coochie man


Zatvaranje bi bila logična posledica tvog razmišljanja, i ovih koji s tobom kukaju na loše novinarke, jao propala Srbija, ima lošu novinarku, saučešće i te drame.


Sto ta "novinarka" nije Srbija i drama a ovaj vozac
Slika vozača je bila, brkovi, masna kosa i onaj šoferski kožni kaput.
je Jugoslavija i drama.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Sto ta "novinarka" nije Srbija i drama a ovaj vozac
Slika vozača je bila, brkovi, masna kosa i onaj šoferski kožni kaput.
je Jugoslavija i drama.


Zato što za problem novinarke postoji rešenje, daljinski, a za problem vozača nije postojao, nije bilo izbora.

Dovoljna razlika?
angie01 angie01 20:04 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Opet si sve pogrešno skapirao i bespotrebno uveo u priču komuniste, ustaše, Hrvate, Slovence.




..ono, kada nije simpaticno kada drugi podecaju na uobicajenu mantru...

Stvar je prosta, postajemo moderno društvo sa svim vrlinama i manama toga.





..btw, tak privatni kanal ima nacionalnu frekvenciju, a ova likusa je paradigma onoga sto je danas televizija.
angie01 angie01 20:06 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Ne menja, verovatno, ali fakte stavlja na mesto.


nije bitno da l su spikerke, voditeljke- pojnt je bio na tome, ko je nekda mogao da bude tv lice...
angie01 angie01 20:10 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Gunđanje na uređivačku politiku, spikere, voditelje privatnih medija je manir političkih komesara, a za normalan svet postoji daljinski (naravno ako ne krše zakon).





politicki komesar angie01 na blogu b92:))),...ono 99% tv lica lici na ovo neznamkakodanazovem,...nije problem daljinski, niko normalan tako nesto ne gleda, nego je problem sto je ovo standard, mejn strim- to mnogo govori o nivou na kome se nalazimo.
predatortz predatortz 20:19 27.05.2020

Re: nisam odolela,

, a ova likusa j


Osobe koje se frljaju izrazima poput "likuša" su iz njenog miljea. Nije čudo što si je ti primetila i što se baviš njenim "likom i delom".

Btw, zakup nacionalne frekvencije se plaća. Nije za dž, ničim nisi oštećena.

A šta je TV danas?
Pa, kako kome.
Meni ne baš značajna stvar u životu. Onim koji bleje po ceo dan u farme i parove je mnogo značajna stvar.
No, to je njihov život, njihovo pravo na zabavu koja se meni ne dopada.
Moje pravo je da to ne gledam.
Da li ti razumeš koliko je nenormalan poriv da kontrolišeš tuđe živote, namećeš šta će se gledati, ko če to voditi?
Meni se čini da ne shvataš i da si ubeđena u to da za te stvari tebe treba neko da pita za saglasnost.
nask nask 20:22 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Opet si sve pogrešno skapirao

Vidim ne ide ti čitanje ali učitavanje vrlo, ja sam pomenute izveo iz priče "stiglo odnapoljeodkadaseotvorismo".
Što bi to bilo za saučešće ili uzbuđivalo bilo koga?

Dobro onda, umesto saučešća: uživajte.
Zatvaranje bi bila logična posledica tvog razmišljanja, i ovih koji s tobom kukaju na loše novinarke, jao propala Srbija, ima lošu novinarku, saučešće i te drame

Ti još uvek pričaš sa samim sobom?
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:29 27.05.2020

Re: nisam odolela,

hoochie coochie man
Sto ta "novinarka" nije Srbija i drama a ovaj vozac
Slika vozača je bila, brkovi, masna kosa i onaj šoferski kožni kaput.
je Jugoslavija i drama.


Zato što za problem novinarke postoji rešenje, daljinski, a za problem vozača nije postojao, nije bilo izbora.

Dovoljna razlika?

Ako ti tako kazes onda je u redu. Nisam ni sumnjao u slican odgovor.
predatortz predatortz 20:31 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Vidim ne ide ti čitanje ali učitavanje vrlo, ja sam pomenute izveo iz priče "stiglo odnapoljeodkadaseotvorismo".


Onda ti imaš problem sa logičkim zaključivanjem.

Jer
a) ja nigde nisam rekao da je otvaranje države loše. Rekao sam da je fenomen rijalitija došao nakon otvaranja prema svetu. To otvaranje, kao i bilo koja društvena promena, ima dobrih i loših strana. Mislim da preovlađuju dobre.

b) ja sam izdanak r'n'r generacije. otvaranje države je nešto što sam sa radošću dočekao.

I da skratim, besmislica je izjavljivati kolektivno saučešće zbog činjenice da neka tv kuća ima ćurku za voditeljku.

Ti beše u Holandiji?
Tamo nema glupih emisija i ćurki koje ih vode?
Ili to ne pratiš?
E, rođače, ne pratim ni ja ovde.
angie01 angie01 20:38 27.05.2020

Re: nisam odolela,


A koliko je bilo programa pre devedestih, i čiji su bili?


uporedi sve programe kulturnih, informativnih, decijih,dokumentarnih...redakcija ta dva progama sa svim istim programima svih ovih televizija danas,...

je l ima nesto sto lici na Kino Oko, Dvogled i Dragana Babica,...pa na Karavan, Milana Kovacevica, ili Kamerom kroz svet, Vremoplov, Dvadeset miliona, To je to, Svetolika Mitica, ili Drakstor ozbiljne muzike i opstanak, Dejana Djurovica,...Neven, Poletarac DZona Bajforta, cuveni Obrazovani program,...Obraz uz Obraz, Milene i Dragana, Hit meseca Stanka Crnobrnje,...Kockice, Branka Kockice, Smogovce, profesora Baltazara, Stocicu postavi se...Hornike Festa Nebijse Djukelica,...nekada je postojao jak dramski program, a sada se snimaju blentave serije,...nekada su se slusale Gabi i Bisera, sada na svim kanalima tresti grand muzika, ili rasta, masta, autotjuntres...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:43 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Zatvaranje bi bila logična posledica tvog razmišljanja, i ovih koji s tobom kukaju na loše novinarke, jao propala Srbija, ima lošu novinarku, saučešće i te drame


Ti još uvek pričaš sa samim sobom?


A ti bi uvek da ono što si napisao nekako poližeš?

Vi ste ti koji drečite o propasti, o katastrofi, (za tako nešto se saučešća izjavljuju) a ako je propast u pitanju nešto se mora preduzimati.
U to nešto i zatvaranje može da dođe u obzir.

A ako neko kaže, sve je ok, nema problema, kako njemu inputirati ono što si ti imputirao, naemru da zatvara?
Što bi išta zatvarao onaj ko kaže, sve je ok?

Teško se vi oslobađate te komesarske prirode, teško.



maksa83 maksa83 20:55 27.05.2020

Re: nisam odolela,

A ako neko kaže, sve je ok, nema problema, kako njemu inputirati ono što si ti imputirao, naemru da zatvara?
Što bi išta zatvarao onaj ko kaže, sve je ok?

Ja bih rekao da nask hoće da kaže da su se kulturni standardi baš srozali, nisam primetio da pominje hapšenja i zabranjivanja.

Kao što su se i društvni i politički standardi srozali kada nešto kao što je Miša Vacić predstavlja tradicionaliste, patriote, domaćine, tekovine Vojvode Stepe i Milunke Savić.
predatortz predatortz 21:01 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Ja bih rekao da nasko hoće da kaže da su se kulturni standardi baš srozali,

Kao što su se i društvni i politički standardi srozali


Jbga, to je planetarni trend.
Ni tu ne štrčimo preterano.
Zabava je sve površnija i banalnija, a planetu vode totalni idioti. Ovi naši su još i beznačajni. Ali, kad uzmmeš one sa nuklearnim dugmetom i skontaš koliki su bolidi, onda ti nije baš prijatno u svojoj koži.
nsarski nsarski 21:02 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Ja bih rekao da nasko hoće da kaže da su se kulturni standardi baš srozali...



Ali, ipak, što jeste, jeste..
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Ja bih rekao da nasko hoće da kaže da su se kulturni standardi baš srozali, nisam primetio da pominje hapšenja i zabranjivanja.


Ja pre čitam kao da kaže, Srbija je propala, moje saušeće, a ja sam se spasio.

A standardi, po mojim kriterijumima su se sunovratili, ali ako smo svesni činjenice da je predsednik Amerike jedan iz tog miljea rialitija (a ova snajka je valjda otud, gledao sam je do momenta kad je pomenula zadrugu) onda moramo prihvatiti da su standardi koje mi ovde (na blogu), uglavnom, smatramo ispravnim debelo dovedeni u pitanje globalno.

U svakom slučaju, nije ova snajka nešto na šta treba obraćati posebnu pažnju, niti je ona slika Srbije.

Zgodna je za jeftine pokušaje poentiranja, ali to je tabloidni način razmišljanja.

Slično je i sa Vacićem.
Nema tu štofa, prazno je, ne može da traje.
Njega su insatlirali da radi ono što je radio Šešelj ili Vuk, ali vidljiva je razlika u kapacitetima.

I Vuk i Šešelj su za ovog mučenika bili intelektuane gromade.
I jedan i drugi su uspevali da obrlate mnogo ljudi, da im mitinzi budu spektakli, a ovaj mučenik, koga će on da obrlati?

Pa ako Vučić nema nekoga sa malo više mozga da mu radi taj posao to može da bude i dobar znak.
angie01 angie01 21:19 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Btw, zakup nacionalne frekvencije se plaća. Nije za dž, ničim nisi oštećena.


nacionalna frekvencija podrazumeva neke standarde- o tome se radi,...ti pokusavas da odbranis neodbranjivo.


Osobe koje se frljaju izrazima poput "likuša" su iz njenog miljea. Nije čudo što si je ti primetila i što se baviš njenim "likom i delom".


ne ti se bavis likom i delom i sledneik si ljudi osudjivanih za ratne zlocine, a ja ukazujem na to koliko smo nisko pali,...i da to je likusa i to je jos umereni izraz...hocu da ti kaze, tim informerko/kurirski nacinom napadanja nekog sa kim pricas, ne menja nista na stvari, sem sto ukazuje kakav je tvoj profil.

ja govorim o nekoj temi, a ti uporno odgovaras tako sto pricas o meni- ono dilasjeremicsolak sns model odgovora.


Da li ti razumeš koliko je nenormalan poriv da kontrolišeš tuđe živote, namećeš šta će se gledati, ko če to voditi?
Meni se čini da ne shvataš i da si ubeđena u to da za te stvari tebe treba neko da pita za saglasnost.



i kao sto vec rekoh, ne radi se o meni, nego o onome sto se forsira i sto je postao standard- a to bi trebalo da nas se tice, ne zato sto gledamo, nego sto je to postao nivo koji se ovde gaji- na sve te spodobe su poceli da lice i da ih imitiraju omladinci na ulicama, sa njima se identifikuju.

Edit:

A šta je TV danas?


medij sa najacim uticajem na stanovnistvo.
predatortz predatortz 21:23 27.05.2020

Re: nisam odolela,

ne ti se bavis likom i delom i sledneik si ljudi osudjivanih za ratne zlocine


A bre, dosadna si!
Jesam! Eto, prijavi kao i prethodne komentare, oni 'e da brišu i ti češ da se osećaš ispunjeno, bitno i pametno.


i kao sto vec rekoh, ne radi se o meni, nego o onome sto se forsira i sto je postao standard


Pa, što to gledaš crna ti?
Pokvario ti se daljinski?
angie01 angie01 21:29 27.05.2020

Re: nisam odolela,

A bre, dosadna si!


ne ti si dosadan- ja ti vise puta rekla da mi ne ucitavas, da se ne bavis mojojm malenkoscu, pa reko', mozda ces lakse da shvatis kada ti vratim, makar istinitom konstatacijom,...ja tebi komentarisem napisano, a ti meni, kao svi snsovci, govoris da sam ja ovakva i onakva, pa hebiga.


JesamEto, prijavi kao i prethodne komentare, oni če da brišu i ti češ da se osećaš ispunjeno, bitno i pametno.



Pa, što to gledaš crna ti?
Pokvario ti se daljinski?


je l ti ne umes da razumes napisano, ili sta!
predatortz predatortz 21:37 27.05.2020

Re: nisam odolela,

da se ne bavis mojojm malenkoscu, pa reko', mozda


Imaš li ti predstavu koliko ljudi na ovom mestu si optužila za to da se bave tobom, da se organizuju sa tom namerom, da ti učitavaju...?


nask nask 21:53 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Tamo nema glupih emisija i ćurki koje ih vode?

Da, svuda je isto, kako u medijima tako i u politici, ekonomiji, kulturi. Ovo sada ja učitavam. Ili ne?
Teško se vi oslobađate te komesarske prirode, teško.

Pa to ti kažem: pričaš sa samim sobom. Vidim priviđaju ti se nekakvi Vi, pa onda nekakvi komesari i šta ti ja znam. Ne bih više da ti smetam u tim samorazgovorima.
predatortz predatortz 21:58 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Da, svuda je isto, kako u medijima tako i u politici, ekonomiji, kulturi


Prema mogućnostima, rekla bi braća komunisti. Ali, da - površnost je preovladala.

I molio bih te da ne miksaš moje i Hučijeve replike. Teško je pratiti, a i ispada da sam ja rekao ono što govori on, ili obrnuto.

Volim ja brat Hučija, ali nije baš da smo jedna duša u dva tela.
angie01 angie01 22:03 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Imaš li ti predstavu koliko ljudi na ovom mestu si optužila za to da se bave tobom, da se organizuju sa tom namerom, da ti učitavaju...?


onolikim, kolikoih ima da to rade!
vcucko vcucko 22:06 27.05.2020

Re: nisam odolela,

angie01

A koliko je bilo programa pre devedestih, i čiji su bili?


uporedi sve programe kulturnih, informativnih, decijih,dokumentarnih...redakcija ta dva progama sa svim istim programima svih ovih televizija danas,...

je l ima nesto sto lici na Kino Oko, Dvogled i Dragana Babica,... itd

Nema. I logično je da nema.
Onda su bila dva programa, prvi recimo od 7 do 23 i drugi od 17 do 23 (okvirno naravno). I čitav stvaralački potencijal jednog društva bio je upregnut da se kvalitetno popune ti termini. Uz sva ideološka ograničenja, rezultati su redovno bili dobri, često i odlični.
Danas postoje stotine TV stanica, od kojih većina i ne zna zašto emituje (u stvari znaju, vrv peru neke pare, sad na stranu oni jasno politički opredeljeni). I svi emituju 0-24. Treba popuniti toliko vreme, to su hiljade sati dnevno. Opet je naravno i logično da se vrti sve i svašta i da kojekakve programe vode kojekakve ćurke i ćurani.
Možda je to nekad bila prava mera?
U stvari, moje neko mišljenje jeste: to nekad nas je, ozbiljnim pristupom i kvalitetnim radom, prikazivalo boljim nego smo bili. A možda nas je i malkice činilo boljim, po sistemu uzora? Ovo danas s-koca-i-konopca nas, iskreno se nadam, prikazuje gorim nego jesmo. Bar hoću da verujem u to, naopako ako je drugačije.
predatortz predatortz 22:23 27.05.2020

Re: nisam odolela,

angie01
Imaš li ti predstavu koliko ljudi na ovom mestu si optužila za to da se bave tobom, da se organizuju sa tom namerom, da ti učitavaju...?


onolikim, kolikoih ima da to rade!


Onda ti veruješ u to da na ovom mestu odašilješ neke bitne, revolucionarne, pokretačke poruke koje mogu da zatalasaju.
Pa, da bi to umanjili, obezvredili i minimizirali, organizujemo grupe, po zadatku naravno, i tako organizovani se ustremljujemo na tebe po principima kontraobaveštajne službe.

E, to je već zajebano!
Ako mi ne veruješ, vidi predsednika.
On ima sličnu percepciju sebe i sveta oko sebe.
freehand freehand 22:26 27.05.2020

Re: nisam odolela,

b) ja sam izdanak r'n'r generacije.

Da nisi ti izdanak četnika, a pripadnik r'n'r generacije?
Mislim, pričaš čoveku o logičkom zaključivanju i razumevanju pa da bi ipak bilo jasnije.
nask nask 22:26 27.05.2020

Re: nisam odolela,

I molio bih te da ne miksaš moje i Hučijeve replike.

Ne miksam ali još da navodim izvor ... ako i neko nema pametnija posla nego da čita ovo prepucavnje zna ko je šta napisao.
angie01 angie01 22:26 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Nema. I logično je da nema.


logicno je jedino to, da se narod tretira kao stoka, da se filuje budalastinama, da mu se daje kao uzor i primer ono sto se zeli da on bude- prodjes gradom i vecina devojaka-nekadasnja strafta bila najlesa na svetu, a pristojne, gradjanske provinijencije, kako se ucilo, slifovalo i davali uzori, pa i na tvu i medju poznatima-sve kao da su izasle ispod stancne modela onih kokoski iz zadruge i parova,...pa danas kada nekom padne popularnost, grabi da udje u to smetliste ne bi li se vratio u igru,

pa onda mladi, ciji roditelji grcaju da bi preziveli, ponizeni i nemocni, vide, pa cekaj, ovako cu da uspem, zaradim, postanem popularan i izdignem se- ne ucenjem, trudom, radom na sebi- jer to celo drustvo ni ne ceni u svojoj ustolicenoj negativnoj selekciji-, nego onim najnizim, najprimitivnijim, najopskurnijim ponasanjem,...i pocnu da teze da budu sledece kijalune i gastosi, opskurni, beznacajni, nepismeni i neobrazovani likovi bez pravog zanimanja, talenta i sposobnosti, koji nekada ne bi mogli ni da primirisu ni na mesta gde se okupljala neka pristojna ekipa, a ne da postanu najpopularniji u zemlji, lova, pratioci, klubovi obozavalaca, ovo/ono...
predatortz predatortz 22:28 27.05.2020

Re: nisam odolela,

nask
I molio bih te da ne miksaš moje i Hučijeve replike.

Ne miksam ali još da navodim izvor ... ako i neko nema pametnija posla nego da čita ovo prepucavnje zna ko je šta napisao.


Ok, ako do te mere ne ceniš sagovornike onda ništa.
freehand freehand 22:28 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Ja bih rekao da nasko hoće da kaže da su se kulturni standardi baš srozali, nisam primetio da pominje hapšenja i zabranjivanja.

I profesaionalni. do dna, brt. Ali to, bez obzira što žestoko krši raznorazne zakone i propise ovde među domaćinima spada u demokratiju, slobodu izjašnjavanja i javne reči.
angie01 angie01 22:29 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Onda ti veruješ u to da na ovom mestu odašilješ neke bitne, revolucionarne, pokretačke poruke koje mogu da zatalasaju.
Pa, da bi to umanjili, obezvredili i minimizirali, organizujemo grupe, po zadatku naravno, i tako organizovani se ustremljujemo na tebe po principima kontraobaveštajne službe.


ne nego je to manir i nevaspitanje vas nekolicine, koji ste preuzeli informerski model u komunikaciji sa neistomisljenicima- ni manje ni vise od toga- samo cista bedastoca.
predatortz predatortz 22:33 27.05.2020

Re: nisam odolela,


ne nego je to manir i nevaspitanje vas nekolicine, koji ste preuzeli informerski model u


Informerski midel je kad na svaku temu zaskačeš sa:

Ha, on se zahvaljuje ratnim zločincima!

Taman i o ajvaru da se govori.

Pa ti ja, duševan kakav jesam, pružim zadovoljstvo i potvrdim tvoju ofucanu mantru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 27.05.2020

Re: nisam odolela,

bez obzira što žestoko krši raznorazne zakone i propise


Evo i sudije.
Prekog suda :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 27.05.2020

Re: nisam odolela,

koji ste preuzeli informerski model u komunikaciji sa neistomisljenicima


Pa da, onaj ko prati zadrugu, zna njene voditeljke, prati i informer.
To je taj sloj.
predatortz predatortz 22:44 27.05.2020

Re: nisam odolela,

hoochie coochie man
bez obzira što žestoko krši raznorazne zakone i propise


Evo i sudije.
Prekog suda :)


Čovek je rekao da ima misiju na ovom mestu.
Od tad ga se malo plašim.
Ja ovde dolazim da se zajebavam, družim sa ljudima, ili da se svađam sa Anđom.
Ti sa misijom su mi uvek delovali zajebano.
angie01 angie01 22:44 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Informerski midel je kad na svaku temu zaskačeš sa:

Ha, on se zahvaljuje ratnim zločincima!


ja sam to tebi rekla dva puta, kada istrcis sa tako nekim tvrdnjama, koje sem sto su nadriistorija, ispranje mozga, ujedno vredjaju nevine zrtve tih zlocina...i ne kazem nista neistinito....ti se sam hvalis time.

...za razliku od tebe i ekipe, koji meni umesto odgovora i argumenata ucitavate nesto sto nije istina- e to je dnovinrski informerska komunikacija.
angie01 angie01 22:46 27.05.2020

Re: nisam odolela,

, ili da se svađam sa Anđom.



predatortz predatortz 22:46 27.05.2020

Re: nisam odolela,

ja sam to tebi rekla dva puta


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Od tad ga se malo plašim.


Ja mnogo :)
Milan Novković Milan Novković 22:49 27.05.2020

Re: nisam odolela,

freehand
b) ja sam izdanak r'n'r generacije.

Da nisi ti izdanak četnika, a pripadnik r'n'r generacije?
Mislim, pričaš čoveku o logičkom zaključivanju i razumevanju pa da bi ipak bilo jasnije.

Sve go dilanov ghost writer - the glavni na liriku (glasno, i nezadrživo sam se nasmejao na ovaj tvoj komentar.

A sad ozbiljno - logiku si spomenuo, i ne zezam te: ja bih uvek rekao "savremenik", pa tako, u stvari, imam utisak da ne znam šta znači reč "pripadnik generacije", da li moraš da budeš roker ili ne da bi pripadao rokerskoj generaciji.

Al dobro, sad kad se "momci" bace na Googlanje, pogotovo "analitičari", pa iskopaju Elvisa (ajd on se nije dičio previsokim IQom), pa Kleptona (pijan, njemu nikad ne znaš šta misli o onome što ne zna dovoljno dobro, ...
freehand freehand 22:57 27.05.2020

Re: nisam odolela,

A sad ozbiljno - logiku si spomenuo, i ne zezam te: ja bih uvek rekao "savremenik", pa tako, u stvari, imam utisak da ne znam šta znači reč "pripadnik generacije", da li moraš da budeš roker ili ne da bi pripadao rokerskoj generaciji.

Da ipak ponovo ispratiš niz: čovek se nazvao "izdankom" r'n'r generacije. A ja sam pokušao da to prevedem na srpski, ligički i smisleno.
predatortz predatortz 22:58 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Da nisi ti izdanak četnika, a pripadnik r'n'r generacije?


Ni otac, ni majka mi nisu bili četnici, ali jesu slušali rokenrol.
predatortz predatortz 23:01 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Da ipak ponovo ispratiš niz: čovek se nazvao "izdankom" r'n'r generacije. A ja sam pokušao da to prevedem na srpski, ligički i smisleno.


Odgovorio sam.
Ako su ti otac i majka pripadnici rok generacije, možeš li se ti smatrati izdankom te generacije?
Ili mi treba odobrenje od tebe, vrhovnog tumača srpskog jezika i logike?
angie01 angie01 23:09 27.05.2020

Re: nisam odolela,

izvini sto se mesam, nisam ni primetila dok niste napravili odvaj thread,

kazes,

b) ja sam izdanak r'n'r generacije. otvaranje države je nešto što sam sa radošću dočekao.

koje otvaranje, lebati- pa sranja devedesetih su zatvorile zemlju i ugasile rokenrol,...koga sada ima samo u tragovima i na skrivenim mestima.
freehand freehand 23:10 27.05.2020

Re: nisam odolela,

predatortz
Da ipak ponovo ispratiš niz: čovek se nazvao "izdankom" r'n'r generacije. A ja sam pokušao da to prevedem na srpski, ligički i smisleno.


Odgovorio sam.
Ako su ti otac i majka pripadnici rok generacije, možeš li se ti smatrati izdankom te generacije?
Ili mi treba odobrenje od tebe, vrhovnog tumača srpskog jezika i logike?

Pa još pokušavam da proceiram informaciju da je u titinoj Jugoslaviji šezdesetih, i to u mrašnoj Bosni među Muslimanima bilo rokenrola i rokenrol generacije...
predatortz predatortz 23:13 27.05.2020

Re: nisam odolela,

angie01
izvini sto se mesam, nisam ni primetila dok niste napravili odvaj thread,

kazes,

b) ja sam izdanak r'n'r generacije. otvaranje države je nešto što sam sa radošću dočekao.

koje otvaranje, lebati- pa sranja devedesetih su zatvorile zemlju i ugasile rokenrol,...koga sada ima samo u tragovima i na skrivenim mestima.


Znaš, bio je jedan momenat kad je pao Zid. Ja, mlad i naivan, sam se radovao tome i gajio nadu da će štošta da se promeni na bolje. Zapad je bio nešto u šta sam se zagledao. Onda je krenula lambada. Sad sve manje zagledam na zapad, na istok nisam nikad.
predatortz predatortz 23:18 27.05.2020

Re: nisam odolela,

freehand
predatortz
Da ipak ponovo ispratiš niz: čovek se nazvao "izdankom" r'n'r generacije. A ja sam pokušao da to prevedem na srpski, ligički i smisleno.


Odgovorio sam.
Ako su ti otac i majka pripadnici rok generacije, možeš li se ti smatrati izdankom te generacije?
Ili mi treba odobrenje od tebe, vrhovnog tumača srpskog jezika i logike?

Pa još pokušavam da proceiram informaciju da je u titinoj Jugoslaviji šezdesetih, i to u mrašnoj Bosni među Muslimanima bilo rokenrola i rokenrol generacije...


Iskreno, boli me qratz šta pokušavaš.
Hteo si da ispadneš pametan preko mojih leđa, tumačio si moje reči na prvu i nije ti se posrećilo.
Da, znam značenje reči izdanak i umem da je upotrebim u rečenici.
angie01 angie01 23:23 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Zapad je bio nešto u šta sam se zagledao


gledao si u zapad, koji podrazumeva sve suprotne vrednosti koje sada zastupas?


na istok nisam nikad.


istok je prilicno sirok pojam.
freehand freehand 23:24 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Iskreno, boli me qratz šta pokušavaš.

Sve samo da te glava ne zaboli. Tu si ionako da se zajebavaš i da se svađaš sa Anđom.
predatortz predatortz 23:31 27.05.2020

Re: nisam odolela,

gledao si u zapad, koji podrazumeva sve suprotne vrednosti koje sada zastupas?


Zapad protiv višestranačja, za komunizam, protiv privatne svojine, za jednoumlje i kult ličnosti?

Nešto nisam primetio...
predatortz predatortz 23:33 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Sve samo da te glava ne zaboli


Jarane, nisam sklon da se trzam ni na otvorene pretnje, a kamo li na prikrivene.

angie01 angie01 23:37 27.05.2020

Re: nisam odolela,

Zapad protiv višestranačja, za komunizam, protiv privatne svojine, za jednoumlje i kult ličnosti?


zapad je mnogo vise od toga sto si nabrojao,..a kult licnosti je itekako zastupljen.

...ujedno, sada je upravo uspostavljena najgora verzija svega toga sto si nabrojao- ma kako se lazno zvalo.
freehand freehand 23:40 27.05.2020

Re: nisam odolela,

predatortz
Sve samo da te glava ne zaboli


Jarane, nisam sklon da se trzam ni na otvorene pretnje, a kamo li na prikrivene.


Jarane, zajebao si me kad si se pohvalio poznavanjem srpskog jezika a ja ti poverovao. Rekao sam ti da si glup i prost, a ne da ćemo se tući.
Inače internet ne shvatam lično, Bože sačuvaj da pretim nepoznatim ljudima zbog besmislenih političkih zađevica.
milisav68 milisav68 05:21 28.05.2020

Re: nisam odolela,

uporedi sve programe kulturnih, informativnih, decijih,dokumentarnih...redakcija ta dva progama sa svim istim programima svih ovih televizija danas,...

Ja pitam jedno, a ti odgovaraš drugo.

Dakle, bila su dva programa, i oba su bila državna.To i danas postoji kao RTS 1 i 2, i to možemo da upoređujemo, imamo pravo da gunđamo na uređivačku politiku, na spikere/voditelje, pošto je to vlasništvo svih nas.

I da, slažem se da je tada program ta dva TV kanala bio kvalitetniji, @vcucko objasnio i zašto, a mogu da dodam, da takav program ne bi danas mogao da prođe, zato što je danas sve ubrzano, sa mnogo više kadrova koji zadržavaju pažnju, plus danas imamo računare, mobilne telefone i internet kao neki paralelni svet i izbor svih tih informacija ili zabave.

Evo ti jedan primer koji mi je pokazala ćerka (7 razred, i to tenutno uče)).Njoj je - obrati pažnju - format - bio interesantan, tj zainteresovao je za temu.

KOLUBARSKA BITKA 1914 | Srbija u Prvom svetskom ratu

Ima ceo serijal, i mislim da je baš dobro urađen za današnje klince (s obzirom da je rađen u sopstvenoj produkciji).

Što se tiče privatnih televizija, tu možemo da im pljunemo pod prozor, eventualno da ih prijavimo REM-u, ako krše neki zakon.A to što su im voditeljke/spikerke ovakve ili onakve, i ako ti se to ne sviđa - ne moraš da gledaš.
...........................................................................
je l ima nesto sto lici na Kino Oko,

Jel ima danas filmova za Kino Oko?

Moje mišljenje - mnogo manje.
Neven, Poletarac DZona Bajforta,

Ovo mi je omiljeno.A kako smo se zahvalili tom divnom čoveku?

Pa tako što mu je tek Boris Tadić posebnim ukazom dao državljanstvo Srbije.

Pre toga se 40 godina zezao sa produženjem vize.
Branka Kockice,

Eno ti ga na listi SNS-a.
nekada je postojao jak dramski program, a sada se snimaju blentave serije,.

Blentave serije danas dolaze sa svih strana sveta, i to ti ne smeta, ali ti smeta što se takve serije snimaju kod nas.
nekada su se slusale Gabi i Bisera, sada na svim kanalima tresti grand muzika, ili rasta, masta, autotjuntres...

Pa takav je svetski trend.

Inače, ni onda se Gabi i Bisera nisu masovno slušale - već narodnjaci, koji su iz današnje perpektive bili veoma kvalitetni.

Da ne bude zabune, to nije moja šolja čaja, ali kapiram i poštujem izvođače svih vrsta muzike.
predatortz predatortz 06:20 28.05.2020

Re: nisam odolela,

Rekao sam ti da si glup i prost


Kad se već izjašnjavamo, smatram da si glup, zao, dosadan i debelo iskomoleksiran.
Zbog toga si jedan od retkih čije komentare preskačem i sa kim ne ulazim u komunikaciju sve dok ne počneš da grizeš za nogavicu.
rodni rodni 07:17 28.05.2020

Re: nisam odolela,

freehand
A sad ozbiljno - logiku si spomenuo, i ne zezam te: ja bih uvek rekao "savremenik", pa tako, u stvari, imam utisak da ne znam šta znači reč "pripadnik generacije", da li moraš da budeš roker ili ne da bi pripadao rokerskoj generaciji.

Da ipak ponovo ispratiš niz: čovek se nazvao "izdankom" r'n'r generacije. A ja sam pokušao da to prevedem na srpski, ligički i smisleno.

Pravo da ti kažem, čini mi se da ti baš ne stojiš bog zna kako sa logikom i smislenošću - da bi mogao da prevodiš na 'logiku i smislenost'.
rodni rodni 07:20 28.05.2020

Re: nisam odolela,

freehand
predatortz
Sve samo da te glava ne zaboli


Jarane, nisam sklon da se trzam ni na otvorene pretnje, a kamo li na prikrivene.


Jarane, zajebao si me kad si se pohvalio poznavanjem srpskog jezika a ja ti poverovao. Rekao sam ti da si glup i prost, a ne da ćemo se tući.
Inače internet ne shvatam lično, Bože sačuvaj da pretim nepoznatim ljudima zbog besmislenih političkih zađevica.

Predator nije glup i prost.
predatortz predatortz 07:29 28.05.2020

Re: nisam odolela,

Predator nije glup i prost.


Umem da budem prost kad mi se neko nakači na nogavicu, a glup sam jer se raspravljam sa čovekom koji je rekao da ovde ima "misiju".
Te sa misijom treba izbegavati. Mislim, ako su je ovde pronašli.
gedza.73 gedza.73 08:03 28.05.2020

Re: nisam odolela,

Predator nije glup i prost.

Naravno da nije. Za razliku od free promoterki stranaka čiji su vlasnici naslednici ljudi koji su devedesetih upropastili Srbiju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:15 28.05.2020

Re: nisam odolela,

nekada je postojao jak dramski program, a sada se snimaju blentave serije
,.

Blentave serije danas dolaze sa svih strana sveta, i to ti ne smeta, ali ti smeta što se takve serije snimaju kod nas.

Ma Milisave, svako bira šta mu se dopada, eto tvoja ćera bira serijal o Stepi, (a postavio sam link na serijal od preko dvadeset sati programa o drugom svetskom ratu u Jugoslaviji) a Endži bira Pink i zadrugu, pa kao smeta joj.

Privatne televizije su komercijalne, a to nam je, bogu hvala, došlo sa rušenjem komunizma, a komercijalno znači da se pravi ono što se prodaje.
A prodaje se Veliki brat u raznim varijacijama, i to stiglo sa zapada.
I neka je, neka ga gleda ko hoće.

A ako neko misli da privatna televizija može da opstane na dramskom programu, dok on sam pout Endži, guta Pink umesto RTSa taj pojma nema.
predatortz predatortz 08:30 28.05.2020

Re: nisam odolela,

Privatne televizije su komercijalne, a to nam je, bogu hvala, došlo sa rušenjem komunizma, a komercijalno znači da se pravi ono što se prodaje.
A prodaje se Veliki brat u raznim varijacijama, i to stiglo sa zapada.
I neka je, neka ga gleda ko hoće.

A ako neko misli da privatna televizija može da opstane na dramskom programu, dok on sam pout Endži, guta Pink umesto RTSa taj pojma nema.


No, ti i ja smo gegule, zadrti "domaćini" (jebem li ga kad i zašto ta reč poistade uvredljiva) koji su zagledani u prošlost, a oni bi svet zacementirali sa stanjem iz osamdesetih prošlog veka. Šizofreno!

Potom, sve go ljubitel ljudskih prava i sloboda, koji se gnuša ratnih zločina i insistira na kolektivnoj odgovornosti, sve do momenta dok se ne pomenu zločini komunista i pravo ljudi da znaju šta se dešavalo u tom periodu. Ili dok se ne pomenu zločini drugih nad nama.
Onda žestoka kritičarka zločina Ratka Mladića i Radovana Karadžića, koje ja uzgred nigde nisam negirao, postaje bedna relativizatorka koja iznalazi nesuvisle razloge da te zločine pravda ili bar gurne pod tepih.

Muka mi je od takvih ljudi!

Jbte, što ti ne nabasa na ovu paćenicu "novinarku"? Ili ja, ili Gedža?
Promeniš kanal i teraš dalje, gledaš ono što te zanima, ne sikćeš okolo dokazujući svoju superiornost nad zadrugarima koristeći se njihovim vokabularom i manirima.

gedza.73 gedza.73 08:39 28.05.2020

Re: nisam odolela,

Kvalitet programa.

RTS sa svoja dva kanala je bio u službi jedne partije nekoliko decenija. Pravni sledbenik i naslednik Saveza komunista i SSRN je SPS na čelu sa Slobodanom Miloševićem koji preuzima celokupnu imovinu, infrastrukturu i dugogodišnju politiku zahvaljujući kojoj su bili tu gde jesu.

Oni, opet zahvaljujući ustoličenom, prethodnom sistemu društveno-političke odgovornosti stvaraju devedesete sa podobnim spikerima koji upravljaju javnim mnjenjem. Oni prave BK televiziju i Pink kao televiziju za anesteziranje i zaglupljivanje.

Pink, zahvaljujući pripadnosti Jugoslovenskoj levici (ju-go-slo-ve-nska le-vi-ca) potpisuje ugovor sa RTS-om i dobija od RTS-a na korišćenje radio, televizijski kanal, opremu i tehničke kadrove. Visoki funkcioner SPS-a potpisuje anekse na štetu RTS a u korist koalicionog istomišljenika pa Pink dobija od RTS-a nove frekvencije, nove kanale, postaje jedini nosliac prava dok se RTS obavezuje za pružanje usluge bez naknade.

Ako se neko seća Milanovića taj čovek je krajem devedesetih obezbedio dominaciju pinka-a u medijskoj sferi poptisivanjem ugovora na štetu RTS-a.

Ili Dušana Mitevića, koji je negde za sebe izjavio kako je komunista pred bogom (a kruži priča da kad je video Titovu sliku kod Mire Marković u sobi izjavio 'svaka čast drugarice Miro)', možda nazjnačajnije osobe za medije devedesetih (za njega se priča kako je pogurao Miloševićevo 'niko ne sme da vas bije). mada je i početkom osamdesetih dok je Bravar vreme bilo živo umešan u izveštavanje sa Kosova.

Barbara 'silovanjenasilje' i ova 'voditeljka' su samo logičan sled celog tog sistema i naše što nesposobnosti što nemogućnosti da se tome odupremo. S tim što ja ove voditeljke ne razdvajam od onih podobnih samo što su one bile tehnički potkovanije što je u sistemu ponašanja samo običan detaljčić ne toliko bitan 7a 'funkcionalnost'


hoochie coochie man hoochie coochie man 08:41 28.05.2020

Re: nisam odolela,


No, ti i ja smo gegule, zadrti "domaćini" (jebem li ga kad i zašto ta reč poistade uvredljiva) koji su zagledani u prošlost, a oni bi svet zacementirali sa stanjem iz osamdesetih prošlog veka. Šizofreno!

Samoproglasiš se za elitu i vozi na tome.
Ništa lakše.

Prava narodima daješ ali samo ako nisu Srbi, ubijanja osuđuješ osim ako ubice nisu komunisti.

Nad zločinima se zgražavaš ako su ih počinili Srbi, druge odobravaš i kažeš najdirektnije, i ja bih tako (Fri)

Lupetaš nešto o demokratiju a hvališ Čušeskua i Titu.

I ko ti kaže, stani, sačekaj, sloboda znači i slobodu za onoga ko se tebi ne dopada on ti kaže, ti si domaćin.

Pogubljeno je to moj Pred, zbunjeno komunizmom, i tako će to, zbunjeno, ceo život da provede.
Nema tu pomoći.
gedza.73 gedza.73 08:54 28.05.2020

Re: nisam odolela,

predator
postaje bedna relativizatorka koja iznalazi nesuvisle razloge da te zločine pravda ili bar gurne pod tepih.

Mene napadne da lažem. Ja pronađem njenu izjavu koja potvrđuje moje reči ona kaže 'ti me špijuniraš, pratiš, izvrćeš moje reči'
A njen citat.

Endži je, što se tiče zaposlenja u državnoj izdavačkoj kući u 'ono' vreme kad se znalo kako su drugarice i drugovi dobijali posao, nešto poput voditeljke iz klipa samo što su ovu pustili da se javno eksponira.
No, ti i ja smo gegule, zadrti "domaćini" (jebem li ga kad i zašto ta reč poistade uvredljiva)

Uvredljiva kako bi nekadašnji 'proleteri' poput Frija mogli da budu na vlasti.

milisav68 milisav68 09:10 28.05.2020

Re: nisam odolela,

eto tvoja ćera bira serijal o Stepi,



Ma dobro, više je to zbog Korone i škole preko interneta, pa je tražila nešto sažvakano.

A ovo je po meni baš odlično za njihove godine i vreme u kojem žive.

Klikni na link, baš me interesuje šta ti misliš.
predatortz predatortz 09:13 28.05.2020

Re: nisam odolela,



Ma dobro, više je to zbog Korone i škole preko interneta, pa je tražila nešto sažvakano.


Mislim da ih nekad ne doživljavamo ozbiljno. Moj mlađi sin je 7. razred. Skoro negde sam ostao otvorenih usta nakon razgovora na teme za koje sam bio ubeđen da je nezainteresovan.

Internet je čudo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:19 28.05.2020

Re: nisam odolela,


Klikni na link, baš me interesuje šta ti misliš.

Prija:)

Ajd malo kasnije, sad sam u maloj frci.
Znaš, Spasovdan, preslava, a ja domaćin čovek :)
predatortz predatortz 09:24 28.05.2020

Re: nisam odolela,

Znaš, Spasovdan, preslava, a ja domaćin čovek :)


E pa, domaćine, neka je sa srećom!

Ajd malo kasnije, sad sam u maloj frci.


A taman sam krenuo da te kritikujem gde na crveno slovo...
milisav68 milisav68 09:39 28.05.2020

Re: nisam odolela,

Ajd malo kasnije, sad sam u maloj frci.
Znaš, Spasovdan, preslava, a ja domaćin čovek :)

E onda sretna slava, a ovo kad stigneš :)
gedza.73 gedza.73 09:41 28.05.2020

Re: nisam odolela,


milisav68
A ovo je po meni baš odlično za njihove godine i vreme u kojem žive.

predatortz
Moj mlađi sin je 7. razred. Skoro negde sam ostao otvorenih usta nakon razgovora na teme za koje sam bio ubeđen da je nezainteresovan.

I moj utisak, onako generalno, da deca imaju daleko više znanja, da su više kritički nastrojena od nas ili starijih generacija. Otvoreniji ka svetu, sa dostupnijim informacijama, povezani sa ljudima iz različitih kultura.

Blogerima dosta jedan TV dnevnik, šta ima da se cimaju i razmišljaju šta će i kad da rade kad im se sve kaže.

Ujedno da po ko zna koji put postavim bugarski dokumentarac koji je ujedno malo osvetljava strane na blogu. Rigidne, tradicionalističkokomunističke, demokratske, slobodne i zavisne od partije. Ista podela na 'izdajnike revolucije' i ostale devedesetih kao i kod nas. Lepo se vidi ko iz kojih sebičnih i ličnih interesa brani stari sistem pokušavajući da leš našminka 'veselim' bojama i uklopi u dvaesprvi vek.

Sergej Stanišev, nadimak Serjoža, čelnik Socijalističke stranke na vlasti, sin uglednog komuniste iz prošlosti, optužuje opoziciju da hoće osvetu jer nisu hteli da za načelnika njihove državne bezbednosti, direktnog naslednika komunističke Tajne službe, prihvate medijskog tajkuna, oligarha i jednog od najmoćnijih ljudi Bugarske koji se obogatio zahvaljujući vezama sa komunističkim islednikom koji je karijeru nastavio kao 'reformator' pravosudnog sistema.

od 6:39 do 11:09. Baš ovo što pričamo u ovom tridu o medijima
(deo gde agent ispituje pesnika... dokumentarac u kome se ponavljaju potpuno isti razlozi, opravdanja, ponašanje pripadnika komunističke elite poput nekih komentatora na blogu... Isto i 'kultura, stalno zaposlenje za sve', 'besplatno zdravstvo', 'tenkovi na ulice', 'nazadne snage...)



i isti put Srbije u kojoj iste strukture drže sve u šaci.




gedza.73 gedza.73 09:48 28.05.2020

Re: nisam odolela,


hoochie coochie man
Znaš, Spasovdan, preslava, a ja domaćin čovek :)

Srećna preslava domaćine. U zdravlju i sreći da proslavljate mnogo godina.

Ima Janko Veselinović lepu priču o Spasovdanu tamo bliže tvom kraju.

Ujedno Maksi predlog ako ima vremena kad sam se setio Veselinovića da pročita dve strane Srbije tog vremena. 'Slike iz seoskog života' dok je učiteljevao i 'Junak našeg doba' kao kritiku političara.

Potvrdiće i Maksine i moje stavove.
JUNAK NAŠIH DANA
Slike iz seoskog života
angie01 angie01 09:57 28.05.2020

Re: nisam odolela,

Ja pitam jedno, a ti odgovaraš drugo.

Dakle, bila su dva programa, i oba su bila državna.To i danas postoji kao RTS 1 i 2, i to možemo da upoređujemo, imamo pravo da gunđamo na uređivačku politiku, na spikere/voditelje, pošto je to vlasništvo svih nas.


a sta sam ti ja rekla drugo?

ti si se pozivao na vlasnistvo i dva programa, a ja ti rekla kako je to izgledalo,...to sto ti mislis da je samo rts podlozan kritici, je posledica tvog nerazumevanja kako se dobija nacionalna frekvencija i cime se obavezuje tv kanal koji je dobija.

Jel ima danas filmova za Kino Oko?


:))), ti izgleda nisi gledao ni jednu tu emisiju,...a imao je i druge,

To sam ja, Umjeće življenja, Kraj epohe, U senci, Nacionalna geografija...


Ovo mi je omiljeno.A kako smo se zahvalili tom divnom čoveku?


upravo ti to i kazem- uruseno je sve sto je valjalo, bez adekvatnog odnosa prema svemu tome.

Eno ti ga na listi SNS-a.


eto vidis, cak je i kockica postao skart-danas.

Blentave serije danas dolaze sa svih strana sveta, i to ti ne smeta, ali ti smeta što se takve serije snimaju kod nas.


ja uporedjujem ozbiljnost i kavlitet nekada u odnosu na danas- jer vi to negirate,...btw, svetska produkcija je svojim kvalitetnim serijama potpuno presisala filmsku industriju.

Inače, ni onda se Gabi i Bisera nisu masovno slušale - već narodnjaci, koji su iz današnje perpektive bili veoma kvalitetni.


pa nije bas tacno- to ko je sta slusao skoro da nije ni bitno za ovu pricu, jer govorimo o tome sta se nudilo i podrzavalo- u celoj Jugi su bili ustanovljeni ozbiljni festivali zabavne muzike/pop, sa sve tv prenosima,...ciji izvodjaci su bili kavlitetni, a pesme su ostale kao jedine koje se i dan danas pamte kao nesto sto je vredno- znaci da se vodilo racuna o tome sta se nudi i podrzava.

da l je bio jedan takav festival narodne muzike, il dva,...a i ti iadasnji izvodjaci za sve one podsle devedesetih su cista klasika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana