Nauka| Sport| Tehnologija| Umetnost| Život

Prepoznavanje talenta

Dragan Pleskonjic RSS / 23.05.2020. u 10:17

Kako prepoznati nadareno i talentovano dete u ranom periodu? Koji su to znaci, lične karakteristike, aktivnosti, načini ponašanja, potezi, postupci koji pokazuju da dete ima talenat za određenu oblast: nauku, umetnost, sport, jezike, matematiku, tehnologiju, medicinu i slično?

Čuo sam veliki broj ličnih priča od poznanika i prijatelja na ovu temu. Čuo sam i neke od priča u razgovoru sa dečjim psiholozima, učiteljima, nastavnicima, trenerima, mentorima. Ima dosta i slaganja i neslaganja oko metodologija.

Kako biste vi testirali talenat kod deteta u ranom periodu? Da li je nužno da dete bude fizički pored vas? U situaciji pandemije, kada su putovanja ograničena, da li se to može uraditi „na daljinu", testom preko mobilnog ili sličnog uređaja, barem u preliminarnoj fazi trijaže?

Pomognite diskusijom, savetima, linkovima na relevantne resurse iz ove oblasti i eksperte koji se time bave.

Unapred hvala svima na konstruktivnim predlozima. 

 

Atačmenti



Komentari (429)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Cenzura u 21. veku je kad ne mogu da te nađu kad rade search u Gugletu ili kad dobijaš upozorenja i čuda kad klikćeš na nešto na Facebook-u, ne pravi se lud.


Kad ukucam bilo šta unz u guglu prve dve stranice linkova su na unz review, ne vidim nikakvu cenzuru, tako da stvarno ne znam o čemu pričaš. Možda tebi gugl ne da da nađeš, snimio te AI da si opasno zastranio u taj alt rajt shit, pa preduzeo mere zaštite.

Pa da, ovaj drugi, iz Zero Hedžhoga, je bio neka muvara, uvatili ga da je krao na sitno (insider trading), pa mu zabranili da se bavi brokerskim poslovima, i on čovek gde će, šta će, ajd u alrernativne nazovi medije da skuplja i širi lažne vesti i teorije zavere, pošto za to ima uvek jaganjaca.

A i ovaj Unz se, koliko vidim, isto bavio bankarstvom, i posle muljanjima na berzi (samo ga nisu uvatili). No, i on sam kaže ono što sam ja gore nagađao, da je imao jako teško detinjstvo...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:18 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

пајићу, у односу на оно цнн смеће где ти идеш по своје мишљење, унз је библија


A to mi kaže onaj koji ide na sputnjik po mišljenje. Daj, bre, floki, uozbilji se malo.
milisav68 milisav68 18:23 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Cenzura u 21. veku je kad ne mogu da te nađu kad rade search u Gugletu ili kad dobijaš upozorenja i čuda kad klikćeš na nešto na Facebook-u, ne pravi se lud.

Pa vidiš valjda kako oprezno kuca komentare, kad je politika u pitanju.

Nijedna reč kritke na spoljnu politiku USA, a svi ostali su krivi.



floki floki 18:24 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

srdjan.pajic
пајићу, у односу на оно цнн смеће где ти идеш по своје мишљење, унз је библија


A to mi kaže onaj koji ide na sputnjik po mišljenje. Daj, bre, floki, uozbilji se malo.


аман дечак, ја спутњик не гледам практично никад, колико пута треба то да ти поновим? ни рт исто не гледам нити читам

пази, најредовније погледам вести на шпиглу, то је ваша ударна песница овде, лажови невиђени

пратим неке друге швабе и русе, унз отварам исто доста редовно

ово сада са михалковим (за којег би ти рекао да је исти као кустурица) су толико сада опичили са свих страна, чак је неки свештеник скочио да сере по њему... зато ми је још занимљивији
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

аман дечак, ја спутњик не гледам практично никад, колико пута треба то да ти поновим? ни рт исто не гледам нити читам


Isto kao što ni ja gledam CNN, iako je CNN za sve ove vaše palamudere/agregatore majka slobodnog novinarstva i objektivnog izveštavanja.

унз отварам исто доста редовно


Vidi se.
rodni rodni 18:52 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

milisav68
Cenzura u 21. veku je kad ne mogu da te nađu kad rade search u Gugletu ili kad dobijaš upozorenja i čuda kad klikćeš na nešto na Facebook-u, ne pravi se lud.

Pa vidiš valjda kako oprezno kuca komentare, kad je politika u pitanju.

Nijedna reč kritke na spoljnu politiku USA, a svi ostali su krivi.




To Pajić kuca tako zato što zaista veruje u to što kuca - a ne zbog toga što bi neko mogao da prijavi gde treba, ako bi kucao drugačije ... pa da vidi slobodu potom.
Istina, nije lako našim srpskim Amerikancima - jer nije loše biti bolji Amer od Amera.
Jer - valja duvati i na hladno, nikada se ne zna.
S druge strane, koliko su se bili utronjali od Trumpa - a ono ništa.
floki floki 19:08 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

srdjan.pajic
аман дечак, ја спутњик не гледам практично никад, колико пута треба то да ти поновим? ни рт исто не гледам нити читам


Isto kao što ni ja gledam CNN, iako je CNN za sve ove vaše palamudere/agregatore majka slobodnog novinarstva i objektivnog izveštavanja.

унз отварам исто доста редовно


Vidi se.


па наравно да се види, и треба

као што је за тебе вероватно и даље олбрајтова мајка тереза и онај шећер или брашно којим је чејни млатио пред камерама су ирачко билошко оружје, ма где год ишао по своје мишљење
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:06 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

rodni

To Pajić kuca tako zato što zaista veruje u to što kuca - a ne zbog toga što bi neko mogao da prijavi gde treba, ako bi kucao drugačije ... pa da vidi slobodu potom.

Ја имам најбољу другарицу, сестру, зета и колегиницу, и сво четворо су безнадежно индоктринирани. Због тога о моћи индоктринације размишљам често и оно што сам до сада разумела је да се ради о потпуно ирационалном стању где чињенице не играју никакву улогу, ако то сам не желиш.

Тако рецимо податак да је Обама бомбардовао осам различитих земаља, а да Трамп за сада није почео ниједан нови рат, њима не значи апсолутно ништа.

А на тему цензуре морам да поменем и мученика са мог аватара.

Он прво годинама није могао да изађе из еквадорске амбасаде, а онда је дошло стезање омче и шпијунирање, па изношње из амбасаде и утамничење у Белмаршу, најодвратнијем од овдашњих затвора, где и даље борави без икаквог законског основа, највећи део у самици, док чека одлуку о изручењу у УСА где му прети казна од 175 година затвора.

Његов боравак у затвору, кршење његових људских права, писма Нилса Мелцера, специјалног известиоца УН о тортури која шаље шефовима држава и влада, протести поштовалаца и рочишта на којима се одлучује о екстрадицији, у мејнстрим медијима су једноставно прећутани.

nsarski nsarski 20:20 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Његов боравак у затвору, кршење његових људских права, писма Нилса Мелцера, специјалног известиоца УН о тортури


Sve je to lepo, ali čim je ovaj klip koji si postavila objavljen na RT, onda to zombirani Ameri ne priznaju. Istina je ono što kaže Hilari i njene televizije i novine.

Nema nikakve razlike između tih zombija i ovih naših koji se informišu preko "Informera" i "Kurira". Neverovatan fenomen.
Oni su, jednostavno, vernici neke trenutne ideologije a ne svesni građani. A pravim vernicima nikakva količina dokaza nije dokaz.
rodni rodni 20:23 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

principessa_etrusca
rodni

To Pajić kuca tako zato što zaista veruje u to što kuca - a ne zbog toga što bi neko mogao da prijavi gde treba, ako bi kucao drugačije ... pa da vidi slobodu potom.

Ја имам најбољу другарицу, сестру, зета и колегиницу, и сво четворо су безнадежно индоктринирани. Због тога о моћи индоктринације размишљам често и оно што сам до сада разумела је да се ради о потпуно ирационалном стању где чињенице не играју никакву улогу, ако то сам не желиш.

Тако рецимо податак да је Обама бомбардовао осам различитих земаља, а да Трамп за сада није почео ниједан нови рат, њима не значи апсолутно ништа.

А на тему цензуре морам да поменем и мученика са мог аватара.

Он прво годинама није могао да изађе из еквадорске амбасаде, а онда је дошло стезање омче и шпијунирање, па изношње из амбасаде и утамничење у Белмаршу, најодвратнијем од овдашњих затвора, где и даље борави без икаквог законског основа, највећи део у самици, док чека одлуку о изручењу у УСА где му прети казна од 175 година затвора.

Његов боравак у затвору, кршење његових људских права, писма Нилса Мелцера, специјалног известиоца УН о тортури која шаље шефовима држава и влада, протести поштовалаца и рочишта на којима се одлучује о екстрадицији, у мејнстрим медијима су једноставно прећутани.


Džabe ti sve ovo što reče.
Sada će, čim vide da si dala link ka 'Raša tudej', Pajić (i njemu slični), da ti se 'posere' na komentar.

U suštini, ovo što si ti rekla, ja vidim na seledeći način ... sloboda je velika blagodet, međutim, nosi sa sobom razne nedoumice - i mnogi, iz straha od slobode, 'izaberu' da budu neslobodne 'pizde'.
No, šta da se radi!
floki floki 20:51 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

и сво четворо су безнадежно индоктринирани


ко хоће и има времена, може да погледа интервју са овим швабом (профа са универзитета у пензији), има са енглеским титлом...



његова књига "зашто јагањци ћуте" се бави баш таквим стварима, тиха индоктринација, "репрезентативна демократија" и тако... одличан, тотално
bene_geserit bene_geserit 20:58 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Oni su, jednostavno, vernici neke trenutne ideologije a ne svesni građani.

Ma dobro to, nego reci ćerci da ne sme da koristi termin ilegalni imigrant više, inače kazna do 250 hiljada $.
New York City Council je izgleda zamislio da može da suspenduje američki Ustav u gradu Njujorku.
Milan Novković Milan Novković 21:21 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

nsarski
Његов боравак у затвору, кршење његових људских права, писма Нилса Мелцера, специјалног известиоца УН о тортури


Sve je to lepo, ali čim je ovaj klip koji si postavila objavljen na RT, onda to zombirani Ameri ne priznaju. Istina je ono što kaže Hilari i njene televizije i novine.

Nema nikakve razlike između tih zombija i ovih naših koji se informišu preko "Informera" i "Kurira". Neverovatan fenomen.
Oni su, jednostavno, vernici neke trenutne ideologije a ne svesni građani. A pravim vernicima nikakva količina dokaza nije dokaz.

Jedna kockica u "hibridnom fašizmu" (jedan autor ovih dana potegao kovanicu), u koji ulazimo, ako se ne vratimo u novi talas neoliberalizma (nećemo osim ako se svet uredno podeli na dva dela, iako i tu anglosaksonci gube polako kontrolu - Nemačka se sve više joguni,, Italiju sve teže kontrolisati, u Frncuskoj možda bude ozbilnijeih nereda iako Makron Inc polako seku slobode i ograničavaju kretanje ...

... ali, ono gde je Emsi dosta pogrešio gore - Trampa se boje više nego ikad - sad ide izboran igra ali se, sasvim moguće, pripremaju optužnice.

On je i osvetoljubiv - maltretirali su ga skoro ceo term, ako mu ne otmu izbore, a može lako da se desi, bilo bi lepo videti neke optužene za izdaju, iako je i cool zatvor cool.

Asanž, pošto ga Principeza spominje - u tuči se ne tako davno (nedelje) sad i sa javnijih vrhova spominje ubistvo Seth Rich ponovo, pošto je dobacio (a ovo je skoro pa fakat) DNC docs Asanžu - on se nudio da svedoči u Rašngejtu, pa i Craig Murray koji zna istinu - i indirektna činjenica da evo i njega počinju da razvlače po sudovima u UK ima neku težinu, možda.

On je, ko nije upoznat, bio britanski ambasador u Uzbekistanu, i kako su vesti da Karimov stavlja političke protivnike u kazane sa vrelim uljem postajale sve izvesnije i on počeo da se joguni - zahvaljeno mu na uslugama.

A Karimovu crveni tepih u US - al ajde, to je svakodnevnica, znaju se pravila "igre" ...

... nego je bitno da se, sad kad je Rašngejt mrtav, Obamagejt razbukta kako priliči manipulatorima.
Milan Novković Milan Novković 21:22 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

bene_geserit
Oni su, jednostavno, vernici neke trenutne ideologije a ne svesni građani.

Ma dobro to, nego reci ćerci da ne sme da koristi termin ilegalni imigrant više, inače kazna do 250 hiljada $.
New York City Council je izgleda zamislio da može da suspenduje američki Ustav u gradu Njujorku.

Sve uzbudljivije kod vas
nsarski nsarski 21:31 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

New York City Council je izgleda zamislio da može da suspenduje američki Ustav u gradu Njujorku.


Popodne mi ispričala ćerka o onom nedvnom incidentu u Central Parku, kad je ona žena zvala policiju zbog nekog crnca koji joj je tražio da utiša kera kojeg je šetala. Na kraju policija uhapsila nju, izbacili je s posla zbog rasizma, opšte sranje.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 21:41 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Da podsetim, kada se ovde na blogu zatvori mogućnost komentarisanja, postoji mogućnost da se nastavi na ResearchGate-u, ako tamo imate nalog.

Diskusija je ovde.
Milan Novković Milan Novković 21:45 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

floki
и сво четворо су безнадежно индоктринирани


ко хоће и има времена, може да погледа интервју са овим швабом (профа са универзитета у пензији), има са енглеским титлом...

његова књига "зашто јагањци ћуте" се бави баш таквим стварима, тиха индоктринација, "репрезентативна демократија" и тако... одличан, тотално

Jaganjci ćute, a ni ne beže, iako bi mogli.

Neki valjda-neće vir u vrednosnom sistemu gde idemo putem manjeg otpora, pa onim koji nam više koristi i kad je moral prepreka - zaobiđemo ga, zatvorimo oči, i nelagoda brzo prođe uz tako neki valjda-neće iskonstruisani sentiment.

Prosto nam zdrav moralni stav nema više neku ni moralnu (prigušeno) ni emotivnu vrednost, u žurbi nema ko da nas uči ...

Upravo završio Little fires everywhere - sasvim moćan završetak, tj baš moćan, i na ove teme
bene_geserit bene_geserit 21:50 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

kad je ona žena zvala policiju zbog nekog crnca koji joj je tražio da utiša kera kojeg je šetala. Na kraju policija uhapsila nju, izbacili je s posla zbog rasizma

Crnac je tražio da veže psa, kao što i priliči, ti što vodaju kučiće nevezane tamo gde ne sme mi stvarno idu na ganglije, kod mene u kraju ih ima.
Sa druge strane, ljudi su stvarno na ivici, kad mogu da se pofrkače oko takvih stvari.

That being said, dobiće debelu odstetu za izbacivanje sa posla, kao što i priliči opet, može da bude ili ne bude rasista koliko god želi, zbog toga ne mogu da je izbace sa posla.
Milan Novković Milan Novković 21:58 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

alselone
Ljudi sa puškama kao iz igrica slobodno šetaju gradom i "čuvaju prodavnice".

LINK 1


LINK 2


Jedan naslov je maestralan Only in the USA: Heavily armed rednecks guarding residents against police and looters

Tamo više nije zdravo ni da se pojaviš kao prosvetiteljski humanista - dok ti njima objasniš ...
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:04 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

rodni

Džabe ti sve ovo što reče.
Sada će, čim vide da si dala link ka 'Raša tudej', Pajić (i njemu slični), da ti se 'posere' na komentar.

U suštini, ovo što si ti rekla, ja vidim na seledeći način ... sloboda je velika blagodet, međutim, nosi sa sobom razne nedoumice - i mnogi, iz straha od slobode, 'izaberu' da budu neslobodne 'pizde'.
No, šta da se radi!

Радо ћу погледати Мелцеров интервју са новинаром СиЕнЕн-а, ако такав постоји. (Не интервју са Пилџером или са Крејгом Маријем, већ са Мелцером који је службеник УН и чији је мандат да извештава о тортури, али мислим да СиЕнЕн не може ни то да смогне.)

Не знам да ли се ради о неслободи. Мислим да је пре случај да је свим тим паметним људима у неком тренутку одређени избор учинио природним или макар природнијим, а све друго је инерција јер је најтеже преиспитивати своје ставове и своје одлуке.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:05 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Sa druge strane, ljudi su stvarno na ivici, ka dmogu da se pofrkače oko takvih stvari.


Pa da, i onda im samo još trebaju ovi agregatori lažnih vesti i teorija zavere i "mišljenja" po koje tamo idu kao po heroin. Kao da nisu već dovoljno sluđeni. Zamisli da je taj crnac zamolio nekog od ovih Unz akademaca sa kukastim krstačama na čelu da priveže kera.

Zato ja apelujem ovde na vas, da se okanete tog smeća, za vaše dobro.
Milan Novković Milan Novković 22:06 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

rodni
...iz straha od slobode,...

Kako u univerzumu vlada supersimetrija može da se kaže i "...iz hrabrosti u dobrovoljnom izumiranju..." ...

... a nisu borci za zaštitu sredine!

Tj postoji društvo boraca za zaštitu životne sredine pod imenom: The Voluntary Human Extinction Movement - ne prave decu.
Milan Novković Milan Novković 22:08 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

srdjan.pajic
...
Zato ja apelujem ovde na vas, da se okanete tog smeća, za vaše dobro.

Da se odreknemo antifašističke sotone
alselone alselone 22:09 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Tamo više nije zdravo ni da se pojaviš kao prosvetiteljski humanista - dok ti njima objasniš ...


Ludo velika polarizacija društva koju su kreirali oni koji su se najviše kleli u slobode. Kada gledam ove scene danas ili čitam o onih 1000 požara (hiljadupožara), shvatiš da tu ima nešto duboko pogrešno, nagomilan bes i mržnja koja samo čekaju priliku. A hvala bogu prilika em ima, em ih mediji pumpaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:16 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Milan Novković
srdjan.pajic
...
Zato ja apelujem ovde na vas, da se okanete tog smeća, za vaše dobro.

Da se odreknemo antifašističke sotone


Antifašistička my ass.
nsarski nsarski 22:18 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Milan Novković
rodni
...iz straha od slobode,...

Kako u univerzumu vlada supersimetrija može da se kaže i "...iz hrabrosti u dobrovoljnom izumiranju..." ...

... a nisu borci za zaštitu sredine!

Tj postoji društvo boraca za zaštitu životne sredine pod imenom: The Voluntary Human Extinction Movement - ne prave decu.


Ma, kao što svi znamo, sve je to Ruska nameštaljka.

Rusi - Twitter<--LINK
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:21 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Milan Novković

Upravo završio Little fires everywhere - sasvim moćan završetak, tj baš moćan, i na ove teme

Крај јесте моћан, тенесивилијамсовски, мада не и трагичан, напротив.

Серија је о материнству, а обе јунакиње су, свака на свој начин, мајке from hell: обе су до самог краја у коме се донекле искупљују, мотивисане искључиво својим потребама.

Код претакања књиге у сценарио нека поједностављења су очекивана, али овде ми се чини да се врло могуће претерало. Могуће је и да књига (нисам је прочитала) није баш онако феноменална какве је критике добила.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:37 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

alselone
Tamo više nije zdravo ni da se pojaviš kao prosvetiteljski humanista - dok ti njima objasniš ...


Ludo velika polarizacija društva koju su kreirali oni koji su se najviše kleli u slobode. Kada gledam ove scene danas ili čitam o onih 1000 požara (hiljadupožara), shvatiš da tu ima nešto duboko pogrešno, nagomilan bes i mržnja koja samo čekaju priliku. A hvala bogu prilika em ima, em ih mediji pumpaju.


Kao i kod vas, minus požari, za sada.

E, alsika, kad si već u modu za shvatanje, objasni ti meni ono što bi, logično, trebalo da te dotiče mnogo više od požara u NY daleke 1977, a to su oni Levijatani što se, predvođeni Bihaljom (ješom sa teškim detinjstvom kako je to pojasno drug Maksa), uz zighajl pozdrave slikaju kod spomenika pobijenima u novosadskoj raciji, kao, i oni brane svet od antifašista. Pazi, to je bilo pre neki dan u tvom gradu, i stvarno me čudi da tome nisi posvetio ikakvu pažnju na blogu, dok si vidno dirnut događajima u Minesoti. Ne moraš sad da juriš slike na guglu sa nacistima koji marširaju nekad i ovde u USA (to su ovi što vole da čitaju Unz i ta sranja), ovde kod nas im je, nažalost, ustavom dato pravo da to rade sve dok ne uzmu da mlate nekog, ili se zaleću kolima u sugrađane drugačije orjentacije). I nije to samo parada kretena kod spomenika, nego će ti firerovci po svoj prilici da vam uđu u parlament za koji mesec.







maksa83 maksa83 22:42 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Ludo velika polarizacija društva koju su kreirali oni koji su se najviše kleli u slobode.


Npr. kao kad Trunpo tvitne video sa skupa njegovih štovaoca kauboja gde glavni kauboj govornik kaže, citiram "I’ve come to a place where I’ve come to a conclusion where the only good Democrat is a dead Democrat" citat završen.
bene_geserit bene_geserit 22:42 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Zamisli da je taj crnac zamolio nekog od ovih Unz akademaca sa kukastim krstačama na čelu da priveže kera

Zamisli da je tu ženu krenuo da maltretira neki od ovih pedofila što se mudrostima napajaju na msm-ovima a životna neostvarena želja im je da sa Epštajnom i Bil Klintonom skoknu do pedo island-a.
Konzumiranje msm-ova je ozbiljna boles'
alselone alselone 22:52 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Pazi, to je bilo pre neki dan u tvom gradu, i stvarno me čudi da tome nisi posvetio ikakvu pažnju na blogu, dok si vidno dirnut događajima u Minesoti.


Eno u Denveru gaze demonstrante kolima, čudi me da tome nisi posvetio pažnju na blogu, vidno dirnut događajima u Novom Sadu.
bene_geserit bene_geserit 22:53 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Npr. kao kad Trunpo tvitne video sa skupa njegovih štovaoca kauboja gde glavni kauboj govornik kaže, citiram "I’ve come to a place where I’ve come to a conclusion where the only good Democrat is a dead Democrat" citat završen.

Čekaj, nisi ozbiljno to rekao ?
Na toj planeti na kojoj ti živiš, da nisi slučajno primetio, ono za otprilike dva reda veličine goru retoriku usmerenu prema Trampu nego što ide u suprotnom smeru ?

maksa83 maksa83 23:02 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Čekaj, nisi ozbiljno to rekao ?

Šta, nije se desilo?
Na toj planeti na kojoj ti živiš, da nisi slučajno primetio, ono za otprilike dva reda veličine goru retoriku usmerenu prema Trampu nego što ide u suprotnom smeru ?

Nisam video nijednog američkog Predsednika da propagira video u kome se kaže da su samo mrtvi oni drugi dobri ti drugi.

Zapravo nisam čuo nešto slično od nijednog drugog Predsednika, mada doduše ne garantujem za one Bolsanaroe i sl. trunpokopije.
bene_geserit bene_geserit 23:04 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Ne moraš sad da juriš slike na guglu sa nacistima koji marširaju nekad i ovde u USA (to su ovi što vole da čitaju Unz i ta sranja), ovde kod nas im je, nažalost, ustavom dato pravo da to rade

Pristojan svet koji čita Unz kad protestvuje ne lomi, ne pali, i ne krade okolo po radnjama. To što će moroni koji veruju u msm-stvarnost da im zalepe etiketu je irelevantno, ono što je relevantno je da ne ugrožavaju nikoga, niti uništavaju nečiju svojinu a protestvuju u skladu sa Ustavom.

Sa druge strane ovi što trenutno "protestvuju" po Minesoti i drugde, lome, pale, razvaljuju tržne centre i policijske stanice, obijaju radnje i odnose robu.
I policija ih pušta da to rade jer su na vlasti moroni.
alselone alselone 23:05 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Npr. kao kad Trunpo tvitne video sa skupa njegovih štovaoca kauboja gde glavni kauboj govornik kaže, citiram "I’ve come to a place where I’ve come to a conclusion where the only good Democrat is a dead Democrat" citat završen.


Npr. ali to je samo posledica događaja na koje sam ja mislio. Oni tamo žive posledicu kreiranja takvog sistema vrednosti i polarizacije društva.
nsarski nsarski 23:11 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

Oni tamo žive posledicu kreiranja takvog sistema vrednosti i polarizacije društva.


A za sve su krivi Rusi, naravno. Dobro, i Kinezi koji ih truju sa G5.
alselone alselone 23:13 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

nsarski
Oni tamo žive posledicu kreiranja takvog sistema vrednosti i polarizacije društva.


A za sve su krivi Rusi, naravno. Dobro, i Kinezi koji ih truju sa G5.


To obaška. Amer pa jos markista nikad ne moze biti kriv, za to su zaduzeni drugi.
bene_geserit bene_geserit 23:32 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

žive posledicu kreiranja takvog sistema vrednosti i polarizacije društva

A polarizaciju primarno rade race baiter-i i msm-ovska politička retorika.

Recimo konkretno ovaj trenutni povod za divljanje okolo: kad policija ubije belca to nije vest, kad ubije crnca jeste, a kad je još u pitanju beli policajac onda se to medijski pumpa iz sve snage. Od svih ubijenih od strane milicije svega je oko 25% crnaca iako počine preko 50% ubistava i sličan broj silovanja svake godine.
I onda se predstavljaju nekakvim žrtvama iako, opet svake godine, crnci ubiju 3 puta više belaca nego što belci ubiju crnaca.
I krenu parole "black life matters", a da stvarno matters obratili bi pažnju na onih 95% ili 99% ubijenih crnaca od strane svojih.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:57 29.05.2020

Re: Milane, jel si video

alselone
Pazi, to je bilo pre neki dan u tvom gradu, i stvarno me čudi da tome nisi posvetio ikakvu pažnju na blogu, dok si vidno dirnut događajima u Minesoti.


Eno u Denveru gaze demonstrante kolima, čudi me da tome nisi posvetio pažnju na blogu, vidno dirnut događajima u Novom Sadu.


E, jeste, gaze demonstrante kolima u Denveru... pa nisam ja potegao ceo ovaj tred nego ti, i to, pazi, sa NY'77 blekautima, a nacisti ti marširaju gradom, skrnave svetinje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:00 30.05.2020

Re: Milane, jel si video

bene_geserit
Zamisli da je taj crnac zamolio nekog od ovih Unz akademaca sa kukastim krstačama na čelu da priveže kera

Zamisli da je tu ženu krenuo da maltretira neki od ovih pedofila što se mudrostima napajaju na msm-ovima a životna neostvarena želja im je da sa Epštajnom i Bil Klintonom skoknu do pedo island-a.
Konzumiranje msm-ova je ozbiljna boles'


Kad se ne bi napajao glupostima po tim unz vebsajtovima, znao bi da pedofili maltetiraju decu, a ne odrasle žene. A šta su im neostvarene želje, jebem li ga gde si to mogao da saznaš, ail dobro.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:10 30.05.2020

Re: Milane, jel si video

Pristojan svet koji čita Unz kad protestvuje ne lomi, ne pali, i ne krade okolo po radnjama. T


Znam, pristojan svet koji čita unz se okuplja na roštiljijadama (i blogovima) i sere o manjinama, libratdima, nekim marksistima i svojim ugroženim pravima belačkim, dok ovi manje obrazovani uzimaju stvari u svoje ruke.

Nego, šta kažeš ti, bene, jel ovaj murkan baš morao onoliko da gnječi Crnca dok ovaj nije ispustio dušu? Ili to tako treba sa njima?
bene_geserit bene_geserit 00:17 30.05.2020

Re: Milane, jel si video

jel ovaj murkan baš morao onoliko da gnječi Crnca dok ovaj nije ispustio dušu? Ili to tako treba sa njima?

Ja nemam nikakve simpatije za murkana koji teroriše narod okolo, ti si to nešto pobrkao. Fasovaće robiju kao što i treba.

Što ne znači da neko treba da ide okolo i da pali, ruši, krade, naložen od ovim tvojih "finih" medija.
Nego reci mi, po tebi, da li bi trebali ćuzu da zaglave ovi Antifa retardi što su palili policijsku stanicu i demolirali okolo ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:24 30.05.2020

Re: Milane, jel si video

Zapravo nisam čuo nešto slično od nijednog drugog Predsednika, mada doduše ne garantujem za one Bolsanaroe i sl. trunpokopije.


I onaj Filipinac, Duterte, što je napušio Obamu, je bio dosta nezgodan u tom smislu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:31 30.05.2020

Re: Milane, jel si video

Ja nemam nikakve simpatije za murkana koji teroriše narod okolo, ti si to nešto pobrkao. Fasovaće robiju kao što i treba.

Što ne znači da neko treba da ide okolo i da pali, ruši, krade, naložen od ovim tvojih "finih" medija.
Nego reci mi, po tebi, da li bi trebali ćuzu da zaglave ovi Antifa retardi što su palili policijsku stanicu i demolirali okolo ?


Apsolutno treba da zaglave na robiji, ko god je palio i pljačkao, i nadam se da hoće. To si me već ranije pitao, i isto sam mislio i onda (kad je ovde bio onaj Milo Peder, pa je izbila tuča, mada je te tvoje antife predstavljalo nekoliko malo nadrndanijih lezbejki bolderskih, koje su se glasno drale jer im se taj Milo nešto bio baš gadno zamerio, a jedna se i gurala, pa se onaj jedan kampuski policajac koji je obezbeđivao skup verovatno osetio malo nervozno i odlučio je da je blago opomene).

Nisam ništa pobrkao, pitao sam te da se izjasniš, pošto vidim da nisi, to zato da ti ne zameri nešto alse posle, kao meni, pošto on vodi urednu evidenciju i tabelu moralnih visina, kao što vidiš.
bene_geserit bene_geserit 00:41 30.05.2020

Re: Milane, jel si video

kad je ovde bio onaj Milo Peder, pa je izbila tuča

Pa kad neko dođe da drži govor po pozivu a debili krenu da prave kontramitinge (ko Sloba nekad) dese se takve stvari.
Slabo im ide ono živi i pusti druge da žive nego leče frustracije tako što maltretiraju druge.
Nisu navikli na slobodu govora, komunjarski mozgovi. Nešto kao ti. Jel te beše zovu Paja-cenzura ?
bene_geserit bene_geserit 00:57 30.05.2020

Re: Milane, jel si video

Usupt evo sta kažu tvoji msm-ovi o tome kako se cela stvar desila.

"The officers made several attempts to get Mr. Floyd in the backseat of squad 320 from the driver’s side. Mr. Floyd did not voluntarily get in the car and struggled with the officers by intentionally falling down, saying he was not going in the car, and refusing to stand still…While standing outside the car, Mr. Floyd began saying and repeating that he could not breathe.

The autopsy revealed no physical findings that support a diagnosis of traumatic asphyxia or strangulation. Mr. Floyd had underlying health conditions including coronary artery disease and hypertensive heart disease. The combined effects of Mr. Floyd being restrained by the police, his underlying health conditions and any potential intoxicants in his system likely contributed to his death."

Iliti, koliko god video delovao problematično (i zbog koga će policajac svakako da fasuje robiju) imaš i sledeće činjenice:
Bivši robijaš pokuša da proturi falsifikovane dolare u radnji, dođe murja da ga uhapsi, on odbija da uđe u kola i opire se, pri tome je nadrogiran (najverovatnije), i ima zdravstvene probleme koji, u kombinaciji sa policijskom brutalnošću dovode do smrti. Obrati pažnju da uzrok smrti nije gušenje.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 11:41 26.05.2020

Blagoslov ili teret

Kada uočite dete koje ima određeni talenat, kako mu pristupiti, kako se ponašati?

Da li to saznanje može biti i teret za dete?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:02 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Dragan Pleskonjic
Kada uočite dete koje ima određeni talenat, kako mu pristupiti, kako se ponašati?

Da li to saznanje može biti i teret za dete?


može ako su roditelji ambiciozne budale..
inače je naravno blessing i njihov je pa je roditeljsko da omoguće uslove a na njima je da s tim rade šta hoće..
e sad ovo s uslovima jeste baš zeznuto, mi smo na kraju odlučili da dijete ne šaljemo u školu za nadarene nego u lokalnu školu..
nećemo nikad saznati dal smo pogrješili, možda je i to sreća..
ali sasvim sigurno nikome nije teret što bilo šta radi s lakoćom i uživanjem (a što talenat uvijek pruža)..
teret su samo sikompleksirani roditelji koji bi svoje (izopačene) snove da izguravaju preko dječijih leđa..
maksa83 maksa83 18:11 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

može ako su roditelji ambiciozne budale..

Može i ako nisu. Ako dete ispoljava neko, aj da kažemo, nenominalno ponašanje, ne kontroliše bes, asocijalan je, i sl. jedna od stvari koja se radi je test inteligencije ali ne onaj MENSA sa konačnim rezultatom nego poseban test za decu koji izvode za to sertifikovani psiholozi a koji služi tome da premeri razne komponente inteligencije, pa ako jedna od njih značajno odskače u odnosu na druge to može da bude uzrok tj. debalans koji smeta detetu da se emotivno razvije tj. drži ga van nominalnog.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:18 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83
može ako su roditelji ambiciozne budale..

Može i ako nisu. Ako dete ispoljava neko, aj da kažemo, nenominalno ponašanje, ne kontroliše bes, asocijalan je, i sl. jedna od stvari koje se radi je test inteligencije ali ne onaj MENSA sa konačnim rezultatom nego poseban test za decu koji izvode za to sertifikovani psiholozi a koji služi tome da premeri razne komponente inteligencije, pa ako jedna od njih značajno odskače u odnosu na druge to može da bude uzrok tj. debalans koji smeta detetu da se emotivno razvije tj. drži ga van nominalnog.


čekaj, ne znam za ovo, hoćeš reći da natprosječan talenat u jednoj oblasti sam po sebi izaziva neprilagodljivot (daj link!)..
ili prosto hoćeš reći da ti džaba talenat ako si socijalno potpuno neprilagodljiv..
ja se ni kod ovog ne bih složila..
socijalno neprilagodljivih nije malo..
valjda im je olakšanje ako bar imaju nešto što vole, u čemu su dobri i u čemu se pronalaze ako već ne umiju s ljudima..
nemali broj se ne uklapa a nije ni dobar baš niučemu posebnom..
mada sam i tu za hiljadu cvjetova.. jebo uklapanje (ovo iz mene progovara heavy overload komšijskim društvenim akcijama, dotle je došlo da je muž - inače popriličan asocijalac - preuzeo ulogu reprezentovanja domćinstva u komšiluku)..
nikvet pn nikvet pn 18:27 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Dragan Pleskonjic

Blagoslov ili teret
Kada uočite dete koje ima određeni talenat, kako mu pristupiti, kako se ponašati?


Вратимо то исто питање деценијама уназад па се подсетимо наших вршњака са очигледним талентима, како су у животу прошли? Јесу ли свој дар развили, надоградили па се остварили или га улудо проћердали?
maksa83 maksa83 18:29 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

čekaj, ne znam za ovo, hoćeš reći da natprosječan talenat u jednoj oblasti sam po sebi izaziva neprilagodljivot (daj link!)..

Ne mogu da ti dam link pošto to nisam pročitao na Internetu nego znam ženu koja to radi.

ili prosto hoćeš reći da ti džaba talenat ako si socijalno potpuno neprilagodljiv..
ja se ni kod ovog ne bih složila..

Ne neću to da kažem, samo da postoji i taj momenat, i da se to radi baš tako, i baš zato. To je, što kažu, struka.

A da su ekstremni talenti neretko Aspergerovci to nije nikakva tajna. Recimo imam drugaricu čija je mlađa sestra autistična (nije ni Asperger nego još dalje na spektru) a u kući oduvek imaju klavir (tri sestre), mala nikad nije ispoljavala želju da ga svira, samo su jednom iz sobe čuli kompoziciju koja se često vrtela kao špica za neku emisiju, bez dana učenja klavira. Samo je sela i svirala, u dve ruke, sve. Znam da ovo zvuči kao iz filma, ali tako je. Pošto se u to vreme visilo ispred SKC-a ona je često vodila tu sestru sa sobom, a u ekipi je bio i Cane (Partibrejkers) pa su se mala i Cane igrali - ovaj odlupa neki ritam a mala ga nepogrešivo ponovi, bukvalno nije uspeo da smisli ništa što bi je zbunilo.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:41 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83
čekaj, ne znam za ovo, hoćeš reći da natprosječan talenat u jednoj oblasti sam po sebi izaziva neprilagodljivot (daj link!)..

Ne mogu da ti dam link pošto to nisam pročitao na Internetu nego znam ženu koja to radi.

ili prosto hoćeš reći da ti džaba talenat ako si socijalno potpuno neprilagodljiv..
ja se ni kod ovog ne bih složila..

Ne neću to da kažem, samo da postoji i taj momenat, i da se to radi baš tako, i baš zato. To je, što kažu, struka.

A da su ekstremni talenti neretko Aspergerovci to nije nikakva tajna. Recimo imam drugaricu čija je mlađa sestra autistična (nije ni Asperger nego još dalje na spektru) a u kući oduvek imaju klavir (tri sestre), mala nikad nije ispoljavala želju da ga svira, samo su jednom iz sobe čuli kompoziciju koja se često vrtela kao špica za neku emisiju, bez dana učenja klavira. Samo je sela i svirala, u dve ruke, sve. Znam da ovo zvuči kao iz filma, ali tako je. Pošto se u to vreme visilo ispred SKC-a ona je često vodila tu sestru sa sobom, a u ekipi je bio i Cane (Partibrejkers) pa su se mala i Cane igrali - ovaj odlupa neki ritam a mala ga nepogrešivo ponovi, bukvalno nije uspeo da smisli ništa što bi je zbunilo.



evo guglecnula ja, može se naći recimo ovo
mada se tu ne radi o talentu nego prosto o neuravnoteženosti razvijenosti različitih aspekata inteligencija (nijedna ne mora biti daleko natprosječna)..
a ne znam ni da je utvrđeno da sam talenat uzrokuje autizam (ako već to pominjemo)..
ajde da kažemo da ako je istina da je broj natprosječno talentovanih veći među autističnima (ja ne znam da jeste al mi nije čudno da pada u oči uspjeh nekog asa Asperger sindromom)..
ali to na stranu..
ne pitamo se valjda ovde jel problem da dijete ima autizam..
jbg problem je naravno..
al ne vidim baš da se talenat mora vezivati za autizam ili psihopatologiju..
pogotovo što i ne znamo koja je tu uzročno-poslijedična veza i dal je uopšte ima ili je čista koincidencija u pitanju
maksa83 maksa83 18:51 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

mada se tu ne radi o talentu nego prosto o neuravnoteženosti razvijenosti različitih aspekata inteligencija (nijedna ne mora biti daleko natprosječna)..

To sam i napisao.

al ne vidim baš da se talenat mora vezivati za autizam ili psihopatologiju..

Eto ti ne vidiš ali struka vidi, u nekoj formi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:01 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83
mada se tu ne radi o talentu nego prosto o neuravnoteženosti razvijenosti različitih aspekata inteligencija (nijedna ne mora biti daleko natprosječna)..

To sam i napisao.

al ne vidim baš da se talenat mora vezivati za autizam ili psihopatologiju..

Eto ti ne vidiš ali struka vidi, u nekoj formi.


eno ga sad..
pa jeste, napisao si da kod agresivne djece razlog agresije može biti neujednačenost razvoja različitih aspekata inteligencije..
ali si to napisao kao sugestiju da talenat može biti problem..
a ta neujednačenost o kojoj govoriš (ako je vjerovati ovom članku objavljenom u renomiranom naučnom časopisu) ne znači talenat..
upravo suprotno, oni kažu da prosječan ispitanik ima prosječnu inteligenciju ali su različiti aspekti te inteligencije neuobičajenom neuravnoteženi..
dakle ne radi se o talentovanoj djeci..

a nit vidim zašto bi se u raspravu o tome dal je talenat teret uvodio argument psihopatologije..
naravno da je psihopatologija problem.. problem je i talentovanima i onima koji to nisu..
čemu to naglašavati u raspravi o tome dal je talenat problem sam po sebi..
da si bar rekao može da bude ako je vezan i uz psihopatologiju (mada se ovde ponavljam, ne vidim da može da se rješi problem psihopatologije ako se odrekne talenta pa da o tome ima smisla raspravljati)..
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:05 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

jedna od stvari koja se radi je test inteligencije ali ne onaj MENSA sa konačnim rezultatom nego poseban test za decu koji izvode za to sertifikovani psiholozi a koji služi tome da premeri razne komponente inteligencije,

Мислиш ли на такозвани неуропсихолошки профил? На том тесту се свашта проверава, интелигенција, концентрација, мотивација, комуникација, координација, ... тест је дугачак, узима бар 4-5 сати, има милион делова, мислиш да неки део теста мери једно, а он мери нешто сасвим петнаесто.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:06 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

marco_de.manccini
jedna od stvari koja se radi je test inteligencije ali ne onaj MENSA sa konačnim rezultatom nego poseban test za decu koji izvode za to sertifikovani psiholozi a koji služi tome da premeri razne komponente inteligencije,

Мислиш ли на такозвани неуропсихолошки профил? На том тесту се свашта проверава, интелигенција, концентрација, мотивација, комуникација, координација, ... тест је дугачак, узима бар 4-5 сати, има милион делова, мислиш да неки део теста мери једно, а он мери нешто сасвим петнаесто.


vjerovatno na to misli..
ovaj članak o tome testu govori..
zilikaka zilikaka 19:15 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

al ne vidim baš da se talenat mora vezivati za autizam ili psihopatologiju..
pogotovo što i ne znamo koja je tu uzročno-poslijedična veza i dal je uopšte ima ili je čista koincidencija u pitanju

I uopšte tu stvarno treba biti jako stručan i još više oprezan kod postavljanja "dijagnoza".
Moja iskustva su da psiholozi umeju da budu veće dogmate od popova.
Neka je neko napisao da ako dete (crta, piše, radi) nešto, to sigurno znači da je...
Nama je tako jedna na upisu u školu tvrdila da je na granici sposobnosti da prati nastavu za redovne učenike.
Sve zato što njega bolelo uvo da precrta neki brod isto onako kao što je na slici.
Ma generalno sam u toj branši upoznala mnogo više živine nego ozbiljnih stručnjaka.
alselone alselone 19:20 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Ma generalno sam u toj branši upoznala mnogo više živine nego ozbiljnih stručnjaka.


Zato što veliki broj njih upiše psiholobiju da bi se bavili svojim problemima, ne tuđim. Moja drugarica je imala veliki porodični problem zbog kog je godinama išla na terapije. Kroz srednju, fakultet a i kasnije. Pored toga što nije mogla da nađe stručnjaka koji joj odgovara, selila se pa je morala da menja terapeuta.

Ona je veoma pametna i rečiva devojka, a i lepa bogami.

Nemali broj puta joj se desilo da se posle par terapija priča okrene, da terapeut počnje njoj da priča o njenim/njegovim problemima.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:36 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

zilikaka

Ma generalno sam u toj branši upoznala mnogo više živine nego ozbiljnih stručnjaka.


zajebana struka..
juče uzmem da čitam Molecule of more

uteče mi..

i elem.. tako se iznerviram da sam je ostavila na nekoj 60nekoj strani..
ne znam dal sam ikad tako napustila neko štivo..
elem priča o ulozi dopamina u ljudskom ponašanju..
u principu reguliše čežnju, ne neminovno seksulanu nego generalno motivaciju od te strastvene vrste..
i navodi slučajeve kad se otme kotroli (primjer droga, ovisnosti, promuskuitet itd)..
i elem, ajd što su sve stvari trivijalne more or less nego što brajko (MD) navodi eksperimente koji su svi u fazonu, i onda ja pola majmuna radilo baš to što smo mi očekivali (što znači da nam je teorija tačna) a pola majmuna je radilo upravo suprotno (što isto znači da nam je teorija tačna jer bla bla bla)..
jbt..
takvo flagrantno kršenje minimuma standarda za kakav god naučni eksperiment da ne vjeruješ..
ma reko slušaj MD jebo te ko ti dozvoli da štampaš..
al rječju, ljudski um jeste zaguljena tema a većina našeg znanja na tu temu se svodi na puko nagađanje.. pa stvarno nije lako opredjeliti se za tu struku a biti iole iznad vrača..
ne opravdava balvane po našim bolnicama i posebno školama al eto.. nije ni lako
zilikaka zilikaka 19:40 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Zato što veliki broj njih upiše psiholobiju da bi se bavili svojim problemima, ne tuđim


Ima toga, naročito u generacijama kad psihologija nije bila preterano popularna i dok nije počeo HR sektor da ih guta.
Moja iskustva su vezana za rezne psihologe i pedagoge ubeđene u svoju učenost (jer božemoj, taj fakultet su završili) i olakom donošenju zaključaka bez i najmanje potrebe da ga preispitaju.
Mamumunjegovu, pa ja sam više sumnjala i proveravala proračune mašine, kolko da budem sigurna, nego oni zaključke na osnovu teorija koje su vladale u trenutku njihovog školovanja, il im neko izdeklamovao na seminaru.
maksa83 maksa83 19:43 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Мислиш ли на такозвани неуропсихолошки профил?

Mmmne znam, ovaj test ima neku skraćenicu u imenu ali damubiješ ne mogu da se setim da li ima dva ili tri slova i koja su, a i ne znam da li traje toliko, samo šta mu je sadržaj i smisao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:51 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Ma taj neuropsihološki test ti je nekakav omnibus, ima milion nezavisnih delova i svi delovi su ili nekakve skraćenice, TRTE test, MRTE test, ili pešes spojenih imena, Weidman-Brown-Lee-Spencer-Wilson test, i sve u tom stilu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:03 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83
Мислиш ли на такозвани неуропсихолошки профил?

Mmmne znam, ovaj test ima neku skraćenicu u imenu ali damubiješ ne mogu da se setim da li ima dva ili tri slova i koja su, a i ne znam da li traje toliko, samo šta mu je sadržaj i smisao.


ma znaš, kako ne znaš, pogle kako si ga gore samo samouvjereno mansplejnovao..
i tapšanje si dobio..
how refreshing
rodni rodni 20:12 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Maksa je u pravu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:14 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

rodni
Maksa je u pravu.


jel po definiciji il što si otvorio link, pročitao članak i razumio o čemu se priča?
maksa83 maksa83 20:17 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

ma znaš, kako ne znaš, pogle kako si ga gore samo samouvjereno mansplejnovao..
i tapšanje si dobio..
how refreshing

De-de, bar si nešto naučila.
rodni rodni 20:20 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

newimprovedtadejus
rodni
Maksa je u pravu.


jel po definiciji il što si otvorio link, pročitao članak i razumio o čemu se priča?

Ma jok!
Nego sam samo pratio vašu konkretnu diskusiju - i zaključio da je on u pravu.
Naravno - to ne znači da je on, u diskusiji sa tobom, uvek u pravu.
I što bih otvarao link kada ti znaš da ja to ne bih razumeo.
Što da ti ne poverujem?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:21 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83
ma znaš, kako ne znaš, pogle kako si ga gore samo samouvjereno mansplejnovao..
i tapšanje si dobio..
how refreshing

De-de, bar si nešto naučila.


i još da je to moglo bez standardnog da mi ženetini zapušimo usta gdje bi mi bio kraj..
al ne mere..
ne da testosteron šta li..
maksa83 maksa83 20:22 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

i još da je to moglo bez standardnog da mi ženetini zapušimo usta gdje bi mi bio kraj..

Ne fantaziraj, smorila si za medalju sa tom budalaštinom.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:22 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

rodni
newimprovedtadejus
rodni
Maksa je u pravu.


jel po definiciji il što si otvorio link, pročitao članak i razumio o čemu se priča?

Ma jok!
Nego sam samo pratio vašu konkretnu diskusiju - i zaključio da je on u pravu.
Naravno - to ne znači da je on, u diskusiji sa tobom, uvek u pravu.
I što bih otvarao link kada ti znaš da ja to ne bih razumeo.
Što da ti ne poverujem?


pa u čemu je onda u pravu ako mi vjeruješ da link kaže da nije u pravu..
rodni rodni 20:23 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83
ma znaš, kako ne znaš, pogle kako si ga gore samo samouvjereno mansplejnovao..
i tapšanje si dobio..
how refreshing

De-de, bar si nešto naučila.

Ja mislim da njuImpruuvdTadejus zna mnogo štošta.
Ali se lako naljuti kada neko pokuša da joj dokaže da o temi (taj neko) zna više od nje.
rodni rodni 20:25 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

newimprovedtadejus
rodni
newimprovedtadejus
rodni
Maksa je u pravu.


jel po definiciji il što si otvorio link, pročitao članak i razumio o čemu se priča?

Ma jok!
Nego sam samo pratio vašu konkretnu diskusiju - i zaključio da je on u pravu.
Naravno - to ne znači da je on, u diskusiji sa tobom, uvek u pravu.
I što bih otvarao link kada ti znaš da ja to ne bih razumeo.
Što da ti ne poverujem?


pa u čemu je onda u pravu ako mi vjeruješ da link kaže da nije u pravu..

Pa u tome da je više u pravu od tebe.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:27 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83
i još da je to moglo bez standardnog da mi ženetini zapušimo usta gdje bi mi bio kraj..

Ne fantaziraj, smorila si za medalju sa tom budalaštinom.



ne fantaziram..
samo primjećujem koliko puta ja u raspravi napišem rječi pomirljivog tona usmjerene na nalaženje zajedničkog stava u raspravi (kao npr. pa jeste, mada, premda, iako, sigurno, svakako)..
a koliko ti..
ako je domaćin vičan ML tekst analizi sasvim bi sigurno relativno lako mogao ispitati ima li statistički značajne razlike između učestalosti afirmativnih riječi u ženskim i muškim blog nastupima..
let me tell you..
ima..
eto pogađaj ko koristi pomirljive a ko one druge..
mada ti sasvim vjerujem da si ti ubjeđen da je upravo suprotno..
zaobadalo se žensko pa smara..
navike su naime čudo
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:28 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Од суштинској значаја за праћење ове дискусије је разумевање речи "може".

Имамо тврђење да дар може бити терет ако су родитељи будале, а и тврђење да може и ако нису.

Ја не видим контрадикцију.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:30 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

rodni
maksa83
ma znaš, kako ne znaš, pogle kako si ga gore samo samouvjereno mansplejnovao..
i tapšanje si dobio..
how refreshing

De-de, bar si nešto naučila.

Ja mislim da njuImpruuvdTadejus zna mnogo štošta.
Ali se lako naljuti kada neko pokuša da joj dokaže da o temi (taj neko) zna više od nje.


a i to ti je dio te iste matrice..
navikli ste da žena prosto zaćuti, imala argumente ili nemala, pa vam se svako odstupanje od toga čini kao dokaz da tu nešto nije u redu (ma sigurno je ljuta)..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:37 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

marco_de.manccini
Од суштинској значаја за праћење ове дискусије је разумевање речи "може".

Имамо тврђење да дар може бити терет ако су родитељи будале, а и тврђење да може и ако нису.

Ја не видим контрадикцију.


pa nije talenat problem toj djeci..
problem je autizam..
nema dokaza da jedno drugo uzrokuje..
al evo da guglecnem ima li bar nalaza da je talenat natprosječno učestao među autističnom populacijom
rodni rodni 20:39 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

newimprovedtadejus
rodni
maksa83
ma znaš, kako ne znaš, pogle kako si ga gore samo samouvjereno mansplejnovao..
i tapšanje si dobio..
how refreshing

De-de, bar si nešto naučila.

Ja mislim da njuImpruuvdTadejus zna mnogo štošta.
Ali se lako naljuti kada neko pokuša da joj dokaže da o temi (taj neko) zna više od nje.


a i to ti je dio te iste matrice..
navikli ste da žena prosto zaćuti, imala argumente ili nemala, pa vam se svako odstupanje od toga čini kao dokaz da tu nešto nije u redu (ma sigurno je ljuta)..


Nisi u pravu!
Jer - ti svaki puta misliš da je to baš tako kako kažeš.
Eeee, baš zbog toga što tako misliš - nisi u pravu!
I ja ti baš zbog toga kažem da nisi u pravu - načelno, a ne u pojedinostima.
Za pojedinosti (da ne kažem - sitnice) me baš briga.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:40 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

i elem.. tako se iznerviram da sam je ostavila na nekoj 60nekoj strani..

Jа сам оставио на насловној страни, очигледно сензационаличко, само-да-се-прода, ђубре:

HOW a SINGLE molecule in your brain drives love, SEX, and creativity -- and will DETERMINE the FATE of the human race.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:46 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

marco_de.manccini
i elem.. tako se iznerviram da sam je ostavila na nekoj 60nekoj strani..

Jа сам оставио на насловној страни, очигледно сензационаличко, само-да-се-прода, ђубре:

HOW a SINGLE molecule in your brain drives love, SEX, and creativity -- and will DETERMINE the FATE of the human race.


dobila sam na poklon.. nema šaje da bih kupila..
a kako sam je već dobila i to od osobe od koje sam dobila i dosta baš dobrih naslova ja i uzela da čitam..

nego ok to..
mrka kapa po pitanju autizma i AS..
ide dotle da tvrde da možda i 1 od 250 ljudi ima AS:.
ispade češći AS od talenta bilo koje vrste..
pa nek bude da ja nisam u pravu.. ok je reći da talenat jeste problem ako je neodvojiv dio psihopatologije..
maksa83 maksa83 20:46 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Од суштинској значаја за праћење ове дискусије је разумевање речи "може".

Имамо тврђење да дар може бити терет ако су родитељи будале, а и тврђење да може и ако нису.

Upravo, to je bukvalno sve.
maksa83 maksa83 20:47 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

pa nek bude da ja nisam u pravu.. ok je reći da talenat jeste problem ako je neodvojiv dio psihopatologije..

Ko je to rekao?
maksa83 maksa83 20:56 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

mada ti sasvim vjerujem da si ti ubjeđen da je upravo suprotno..

Evo tu se recimo slažemo.

Vidi, ja iznosim ono što znam, ni manje ni više, ne interpretiram, ne izvodim i pokušavam da izbegnem da se upecam na "a ti hoćeš da kažeš da <pa neka sedma izvedena tvrdnja>" (ne, neću), i onda to valjda zvuči suvo pa se ti uvrediš i doživiš to kao hostile mansplainin, ja stvarno ne znam šta bih sa tim radio.

To je jedna stvar, druga je da sam se upravo ubio od neke super gibanice + sam shvatio da nisam ostao bez jogurta u divljini i ne bih sad tu kombinovanu sreću da kvarim, pa se ne bih više nadgornjavao oko svega ovoga.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:57 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83
pa nek bude da ja nisam u pravu.. ok je reći da talenat jeste problem ako je neodvojiv dio psihopatologije..

Ko je to rekao?


ja..
još jednom sam prepjevala tvoje stavove da bih ublažila neslaganje (mi žene to radimo)..
tvoj orginalni post ne stoji nipočemu..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:01 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

maksa83

Vidi, ja iznosim ono što znam, ni manje ni više, ne interpretiram, ne izvodim i pokušavam da izbegnem da se upecam na "a ti hoćeš da kažeš da "


brate, pa ti si prosto prenjeo nešto što ti pričala neka poznanica koja se time bavi a što si ti proizvoljno sebi objasnio kako si htio..
i to sad prepričavaš kao "znam" "ne interpretiram"
i sve zapušavajući usta sagovorniku sa I'm too cool to discuss this furher (and you're clearly not)..
baš ga prećera..
mada fakat to bi recimo ML teže uhvatio al mogao bi da nađe clue u tom pominjanju super u kombinaciji sa nadgornjavanje par riječi kasnije..
neki bolji algoritam prepoznao bi sarkazam i pasivnu agresiju
ah men
bene_geserit bene_geserit 21:02 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Tadejuš, da te pitam
Zbog čega imaš utisak da to što si žensko utiče na to kako ljudi komuniciraju na blogu sa tobom, pa to potežeš ?
Meni se to nikako ne čini da utiče na bilo šta.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:10 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

bene_geserit
Tadejuš, da te pitam
Zbog čega imaš utisak da to što si žensko utiče na to kako ljudi komuniciraju na blogu sa tobom, pa to potežeš ?
Meni se to nikako ne čini da utiče na bilo šta.


kod tebe zaista i ne i svaka čast..
kod drugih da..
ne bukvalno u tom smislu, evo vidim da je ovo žena, sad ću joj nanu naninu..
nego u smislu pattern komunikacije me navodi da reagujem onako kako sam navikao da reagujem na taj pattern..
mogla bih da hipotetišem kako tačno taj proces ide ali da moram da se kladim znatno znatno veću lovu bi stavila na mogućnost da će muška publika podržati argument pisan muškim patternom nego onaj pisan ženskim patternom..
komuniciraju par decenija..
ne mogu protiv toga..
a mnogi su skloni da onda sa žarom zapuše usta uz tapšanje sa muške tribine (opet ti ne i svaka čast)..
floki floki 21:13 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

јел гибаница домаћа радиност?

није мало касно?
budjelar budjelar 21:15 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

bene_geserit
Tadejuš, da te pitam
Zbog čega imaš utisak da to što si žensko utiče na to kako ljudi komuniciraju na blogu sa tobom, pa to potežeš ?
Meni se to nikako ne čini da utiče na bilo šta.


Možda ovo govori nešto (tamo negde među prvih stotinu komentara se našlo):

newimprovedtadejus
fakat, s muškarcima je donkle i lakše.. đubrad al pritupa pa se može s njima izaći na kraj..


E sad, ko je prvi započeo i da li je to uzrok ili posledica sami bog zna.
alselone alselone 21:16 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

јел гибаница домаћа радиност?

није мало касно?


Ako je cepao drva ceo dan, onda može.
maksa83 maksa83 21:16 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

јел гибаница домаћа радиност?

5km od najbližeg naseljenog mesta (ako Ralju kao voždovački obod mondenske sopotske rivijere možemo tako da nazovemo) može da bude samo domaća radinost.
није мало касно за гибаницу?

Does not compute.
maksa83 maksa83 21:17 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Ako je cepao drva ceo dan, onda može.

Bogami, što kaže jedan moj drugar - imam drva za juni, za avgust ću morati da dokupim.
bene_geserit bene_geserit 21:19 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

mnogi su skloni da onda sa žarom zapuše usta uz tapšanje sa muške tribine

Ma nisam te to pitao da bi bilo "ti meni Serdare, ja tebi Vojvodo", nego mi samo deluje nepotrebno to potezati, pa makar i osetila negde u komunikaciji.
A deluje mi i da si malo hiper senzitivna što se toga tiče, kako ja to vidim želja da se bude u pravu je ono što trigeruje ljude ne pol. Ok, možda malo pol u kombinaciji sa zdrav-razum a ne emocije način diskusije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:42 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

bene_geserit
mnogi su skloni da onda sa žarom zapuše usta uz tapšanje sa muške tribine

Ma nisam te to pitao da bi bilo "ti meni Serdare, ja tebi Vojvodo", nego mi samo deluje nepotrebno to potezati, pa makar i osetila negde u komunikaciji.
A deluje mi i da si malo hiper senzitivna što se toga tiče, kako ja to vidim želja da se bude u pravu je ono što trigeruje ljude ne pol. Ok, možda malo pol u kombinaciji sa zdrav-razum a ne emocije način diskusije.


pa sigurno ovde nije bilo ključno..
nit smatram da se sad na tu temu treba bog zna koliko tupiti (i meni je dosadno)..
nego eto, možda sam malo simplifikovala a zapravo htjela da prigovorim na manir rasprave..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 21:45 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

budjelar
bene_geserit
Tadejuš, da te pitam
Zbog čega imaš utisak da to što si žensko utiče na to kako ljudi komuniciraju na blogu sa tobom, pa to potežeš ?
Meni se to nikako ne čini da utiče na bilo šta.


Možda ovo govori nešto (tamo negde među prvih stotinu komentara se našlo):

newimprovedtadejus
fakat, s muškarcima je donkle i lakše.. đubrad al pritupa pa se može s njima izaći na kraj..


E sad, ko je prvi započeo i da li je to uzrok ili posledica sami bog zna.


to je da oprostiš bila zajebancija (imao si i onaj zaklon u zagradi kao hint)..
usljedilo je i da su žene zmije al ti to nije smetalo, jeldaaaa? (i ovo je šala, bog kad je djelio pamet meni je toliko dao da je odlučio dar za humor da mi uskrati)
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:25 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

newimprovedtadejus

(i ovo je šala, bog kad je djelio pamet meni je toliko dao da je odlučio dar za humor da mi uskrati)


Smisao za humor ide u paketu sa inteligencijom, skoro pa obavezno.

Upuceno ne tebi nego na racun sale.
bene_geserit bene_geserit 22:29 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

Smisao za humor ide u paketu sa inteligencijom, skoro pa obavezno

Ide, ali svi imamo slabe tačke, kad nam smisao za humor, pa još na sopstveni račun, zakalira.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:34 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

bene_geserit
Smisao za humor ide u paketu sa inteligencijom, skoro pa obavezno

Ide, ali svi imamo slabe tačke, kad nam smisao za humor, pa još na sopstveni račun, zakalira.


Eh, pa kud i kamo je lakse kad se sami nasalimo na svoj racun a ipak nesto nezgodnije kad se neko drugi nasali na nas..


bene_geserit bene_geserit 22:41 26.05.2020

Re: Blagoslov ili teret

pa kud i kamo je lakse kad se sami nasalimo na svoj racun a ipak nesto nezgodnije kad se neko drugi nasali na nas

Ma nije problem ako iza šale ne stoji zloba, a to se lako prepozna kog je tipa šala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana