Na današnji dan

I?

zilikaka RSS / 21.06.2020. u 20:47

Da li se išta drugo moglo očekivati?



Komentari (532)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_onaj vrabac_onaj 10:21 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann
je ustvari debakl demokratije kao političkog koncepta u jednj zemlji.
države koje to dožive bliže su bjeloruskom višestranačju nego zapadnoj demokratiji.

svakako nije nešto čime bi ijedna normalna vlast trebala da se diči.


Pa u većinskom sistemu bi još nekako i moglo da se desi, pa i da se prihvati.

U proporcionalnom gde je ime liste na svim nivoima ime čoveka koji se ne kandiduje ni za jednu funkciju na izborima je blago rečeno jezovito.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:24 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

svakako nije nešto čime bi ijedna normalna vlast trebala da se diči.


U ovom kontekstu Dejan Jovic komentarise: "Srbija dugo nije htela da postane suverena država. A posle ovih izbora postavlja se i pitanje: da li je ikada želela da bude višepartijska."

Mozda je u tome fora: sve ovo vreme cilj srpske politicke elite je bio da stvore nesuverenu, jednopartijsku, nedovrsenu drzava zasnovanu na nekoj kvazinacionalistickoj ideologiji. Drzava onakva kakva se sanja na stepenicama pivskog dragstora. Izgleda da je san konacno dosanjan. Kakvo li ce biti budjenje?
mariopan mariopan 10:25 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

predatortz
Biju se?
Oko čega?


CG vs srpski lobi.

Lepo, samo neka nastave, neću da smetam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:32 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

je ustvari debakl demokratije kao političkog koncepta u jednj zemlji

Jasno.
Šta je uzrok tome, kako promeniti, e to je zanimnjivo.

maliperica maliperica 10:34 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Neues aus der Nachbarschaft
"

Mozda je u tome fora: sve ovo vreme cilj srpske politicke elite je bio da stvore nesuverenu, jednopartijsku, nedovrsenu drzava zasnovanu na nekoj kvazinacionalistickoj ideologiji. Drzava onakva kakva se sanja na stepenicama pivskog dragstora. Izgleda da je san konacno dosanjan. Kakvo li ce biti budjenje?

Zar to nije (perverzni ) cilj svake političke elite ?
Amerika je odavno jednopartijska.
A demokratija je i izmišljena samo da da legitimitet kontinuitetu dominacije elita.

Kad je promena dozvoljena ?
Možda u Čileu , Kubi, Venecueli....
maliperica maliperica 10:37 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

hoochie coochie man
je ustvari debakl demokratije kao političkog koncepta u jednj zemlji

Jasno.
Šta je uzrok tome, kako promeniti, e to je zanimnjivo.


Onda, kada i ako ...rešenje Kosova postavi na pogrešan kolosek - stvoriće se nova šansa za dalju demokratizaciju .
Ako se društvo probudi.
docsumann docsumann 10:39 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

vrabac_onaj
docsumann
je ustvari debakl demokratije kao političkog koncepta u jednj zemlji.
države koje to dožive bliže su bjeloruskom višestranačju nego zapadnoj demokratiji.

svakako nije nešto čime bi ijedna normalna vlast trebala da se diči.


Pa u većinskom sistemu bi još nekako i moglo da se desi, pa i da se prihvati.

U proporcionalnom gde je ime liste na svim nivoima ime čoveka koji se ne kandiduje ni za jednu funkciju na izborima je blago rečeno jezovito.



da li je takav rezultat na izborima ikad ostvaren u nekoj normalnoj (razvijenoj) parlamentarnoj demokratiji?
recimo u zadnjih 100, 150 godina, gdje postoji moderan način vođenja kampanje i uticaj medija na izborni proces.
predatortz predatortz 10:39 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

hoochie coochie man
je ustvari debakl demokratije kao političkog koncepta u jednj zemlji

Jasno.
Šta je uzrok tome, kako promeniti, e to je zanimnjivo.



Uzrok?
Uzrok je veoma jednostavan. Kada se mislilo da je 5. oktobra promenjena vlast, to se zapravo nije desilo.
Da jeste, najdalje mesec dana po konstituisanju novog saziva, krenule bi optužnice za kriminal, izdaju i sunovrat koji su počinili SPS, SRS, JUL i sve ono što je proisteklo iz toga.

Pošto to nije urađeno, pošto je im je dozvoljeno da zadrže novac, uticaj, poluge odlučivanja - imamo ovo što danas imamo.
I imaćemo to još dugo.
Srbija se ispisala iz društva demokratskih država. Hrlimo Rusiji, Belorusiji i Kini. Oni koji se tome raduju, koji to smatraju za patriotizam i u tome vide šansu za oporavak naroda, uzdizanje nacije i stabilnost - e ti su glupi.
maliperica maliperica 10:48 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

predatortz




Uzrok?
Uzrok je veoma jednostavan. Kada se mislilo da je 5. oktobra promenjena vlast, to se zapravo nije desilo.
Da jeste, najdalje mesec dana po konstituisanju novog saziva, krenule bi optužnice za kriminal, izdaju i sunovrat koji su počinili SPS, SRS, JUL i sve ono što je proisteklo iz toga.

Pošto to nije urađeno, pošto je im je dozvoljeno da zadrže novac, uticaj, poluge odlučivanja - imamo ovo što danas imamo.
I imaćemo to još dugo.
Srbija se ispisala iz društva demokratskih država. Hrlimo Rusiji, Belorusiji i Kini. Oni koji se tome raduju, koji to smatraju za patriotizam i u tome vide šansu za oporavak naroda, uzdizanje nacije i stabilnost - e ti su glupi.

E , pa mislim da nisi u pravu.

Šta su zadržali ?

12 godina su demokrate vršljale nakon SPS , radile šta im je padalo na pamet.

Kakav kontinuitet SPS-a !
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:51 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Zar to nije (perverzni ) cilj svake političke elite ?


Ne bih se slozio - nekih da, ali ne svih. Demokratski sistem ipak nekako funkcionise u vecini evropskih zemalja. Pri cemu se moze videti da je stepen uredjenosti jednog drustva proporcijalan stepenu demokratije u toj drzavi.

Lose je stavljati sve u istu ravan. Politicke i drustvene razlike izmedju Putinove Rusije i Republike Irske, recimo, su ocigledne.
predatortz predatortz 10:53 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Šta su zadržali ?


Slobodu.
A trebalo je da budu u zatvoru.
Za kriminal, pustošenje, Jezde, Dafine, bedu koju su uzrokovali, za šverc, za gorivo koje se sipalo na flašu i koštalo 5 maraka po litru a mogli su samo povlašćeni da ga nabave...

Potom, nisu lustrirani.
Za loše vođenje naroda, za gubitke teritorija, za neutralisanje sto godina najslavnije srpske istorije.
Ako mene pitaš - za veleizdaju!
maliperica maliperica 11:01 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Neues aus der Nachbarschaft
Zar to nije (perverzni ) cilj svake političke elite ?


Lose je stavljati sve u istu ravan. Politicke i drustvene razlike izmedju Putinove Rusije i Republike Irske, recimo, su ocigledne.

Čini ti se.
Ako misliš da je USA više demokratska od Rusije to je daleko od realnosti.
Samo što je defekt kod jednih transparentiji , nego kod drugih .

maliperica maliperica 11:03 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

predatortz
Šta su zadržali ?


Slobodu.
A trebalo je da budu u zatvoru.
Za kriminal, pustošenje, Jezde, Dafine, bedu koju su uzrokovali, za šverc, za gorivo koje se sipalo na flašu i koštalo 5 maraka po litru a mogli su samo povlašćeni da ga nabave...

Potom, nisu lustrirani.
Za loše vođenje naroda, za gubitke teritorija, za neutralisanje sto godina najslavnije srpske istorije.
Ako mene pitaš - za veleizdaju!

Govoriš o posledicama nametnutog rata, koje su uvek i u svemu takve kakvim ih opisuješ.
I još jednom - i mač i pogača su 12 godina bili u rukama - demokrata.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:06 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann

da li je takav rezultat na izborima ikad ostvaren u nekoj normalnoj (razvijenoj) parlamentarnoj demokratiji?
recimo u zadnjih 100, 150 godina, gdje postoji moderan način vođenja kampanje i uticaj medija na izborni proces.


Pazi, stvarno nemam takve podatke ali teorijski moguće je u sasvim normalnim demokratskim zemljama sa većinskim sistemom glasanja. Stranka koja ima 35%-40% glasova može na kraju da uzme dve trečine mandata (znaš ono, prvi pa drugi krug).

Pa pogledaj samo poslednje predsedničke izbore u Francuskoj. Četiri prva kandidata su bili svi na oko 20% u prvom krugu. Pri tome su tri od četiri bili manje ili više evroskeptični (svak na svoj način).
Na kraju je pobedio jedini koji je bio evrofanatik (Makron) pošto je protiv sebe imao "strašilo" (Lepenicu).
Drž vamo, drž tamo, al Gospodare ne moš prejebati.
predatortz predatortz 11:07 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina


Govoriš o posledicama nametnutog rata, koje su uvek i u svemu takve kakvim ih opisuješ.


Govorim o katastrofalno lošem vođenju naroda i države. Govorim o tome što nije napravljen otklon od ideologije koja je Srbiju previše koštala.

Ja to gledam ovako:
Možeš dati drugu šansu frizeru koji te jednom loše ošišao.
Druga šansa se ne daje kontroloru leta koji je jednom izazvao karambol sa nesagledivim posledicama.

Ovde je urađeno upravo to!

Bog neka nam je u pomoći! I Srbiji, i nama svima!


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:10 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Čini ti se.
Ako misliš da je USA više demokratska od Rusije to je daleko od realnosti.
Samo što je defekt kod jednih transparentiji , nego kod drugih .


Druga tema, koja kad se stavi u kontekst Srbije vodi ralativizaciji ovoga sto je Vucic stvorio. A Vucic je stvorio sistem poluraspadnute mafijaske drzave i drustvo u kome se vecina oseca nesigurno.

g.radicevic g.radicevic 12:09 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

da li je takav rezultat na izborima ikad ostvaren u nekoj normalnoj (razvijenoj) parlamentarnoj demokratiji?

nije
u normalnoj demokratiji
u ovakvoj...
očekivano
docsumann docsumann 12:13 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

hoochie coochie man
je ustvari debakl demokratije kao političkog koncepta u jednj zemlji

Jasno.
Šta je uzrok tome, kako promeniti, e to je zanimnjivo.



bojim se da smo to mi sami. ne kao grupa pojedinaca već kompletno društvo. ovdje računam i CG.
30 i kusur godina vladavine Milove autokratije je jednako poražavajuće
mada mi je tek čudno kako je CG postala zrelije političko društvo (zdravija opoziciona i NVO scena) iako 30 godina trpi istu bandu na čelu države.

zajebana smo strana
jer zajeb je u nama

mislim blisko mi je ono što je maksa nedavno pisao o tome.
docsumann docsumann 12:49 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Pa pogledaj samo poslednje predsedničke izbore u Francuskoj. Četiri prva kandidata su bili svi na oko 20% u prvom krugu. Pri tome su tri od četiri bili manje ili više evroskeptični (svak na svoj način).
Na kraju je pobedio jedini koji je bio evrofanatik (Makron) pošto je protiv sebe imao "strašilo" (Lepenicu).
Drž vamo, drž tamo, al Gospodare ne moš prejebati.


dobro, to je u dva kruga, gdje imaš preslaganje glasova podrške onih koji otpadnu u prvom .

al u prvoj podjeli, iz cuga, da ostvariš 62,5% (što uz presipanje glasova daje čitavih 2/3)... stvarno rezultat vrijedan pažnje,

tu sumnjaš na regularnost (ne striktno izbornu, već generalno situaciju u društvu) baš kao što sumnjaš na prvoligaški rezultat u fudbalu od 16:0
rodni rodni 12:58 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann
je ustvari debakl demokratije kao političkog koncepta u jednj zemlji.
države koje to dožive bliže su bjeloruskom višestranačju nego zapadnoj demokratiji.

svakako nije nešto čime bi ijedna normalna vlast trebala da se diči.

Da!
Jebote!
Ne mogu da verujem da to niko oko Vučića ne uočava.
Kakvi li su mu to savetnici.
Ta pozicija, odnosno, apsolutna većina (a u ovom slučaju čak dvo-trećinska) u politici je veoma delikatna - jer ti smanjuje alibi poziciju gotovo u potpunosti.
I to će doći na naplatu, verovatno uskoro.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:35 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Uzrok?
Uzrok je veoma jednostavan. Kada se mislilo da je 5. oktobra promenjena vlast, to se zapravo nije desilo.

OK, ali ne objašnjava to ovakav, nenormalan, za demokratiju nemoguć, neshvatljiv rezultat.
U redu, nek su mediji, nek su zastrašivali, kupovali, pa nek su i krali, ali opet mnogo.

Ima nešto u nama, što reče Doks, što ne vidimo, što nije još definisano, ali nešto što nas ebe.

Neke naznake se mogu možda nazreti u tome što je u pitanju glasanje za čoveka, ne politiku.
Nije to put ka Rusiji, nije ni ka EU, ništa u toj politici nije konstanta osim jednog čoveka.

Ti se možda krije odgonetka.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:57 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

hoochie coochie man
Uzrok?
Uzrok je veoma jednostavan. Kada se mislilo da je 5. oktobra promenjena vlast, to se zapravo nije desilo.

OK, ali ne objašnjava to ovakav, nenormalan, za demokratiju nemoguć, neshvatljiv rezultat.
U redu, nek su mediji, nek su zastrašivali, kupovali, pa nek su i krali, ali opet mnogo.

Ima nešto u nama, što reče Doks, što ne vidimo, što nije još definisano, ali nešto što nas ebe.

Neke naznake se mogu možda nazreti u tome što je u pitanju glasanje za čoveka, ne politiku.
Nije to put ka Rusiji, nije ni ka EU, ništa u toj politici nije konstanta osim jednog čoveka.

Ti se možda krije odgonetka.



pa znaš šta mislim da ne vidite..
Srbija kao i većina (polu)siromašnih zemalja glasa stomakom..
tu ne prolaze pretjerano dobro ni zeleni, ni lgbtq, ni antiimigrantski, ni komunisti, ni ultraliberali..
prosto ne prolaze ideje..
prolazi jesam li gladan, jesu li mi djeca gladna, ili imam neku kintu, imam neki plan kako ću sledeće godine zamjeniti auto, odvesti ženu i djecu na more i ima izgleda da mi plan uspije..
ti (vi) ne vidite da je u Srbiji u poslednje 4 godine bilo i solidnog rasta..
a ljudi to osjete..
to ne znači puno nekome ko je situiran već decenijama i razmišlja o idejama..
ali u polusiromašnoj zemlji to je sve..
dok opozicija ne prizna da on ne laže kad kaže da ima rasta i da je ekonomski situacija bolje opozicija ništa napraviti neće..
jer ekonomski situacija zaista jeste bolja..
prosječan čovjek to lijepo vidi i osjeća i tako i glasa..
na kraju, nisu mu ni ponuđene nikakve velelpne ideje pa da i podrži..
ponuđeno mu je samo ju ovi su krezavi i glupi, oni treba da odu a treba da dođem ja..
a taj ja se već pokazao da po pitanjima koja bi raju eventualno tištila (korupcija, nepotizam, nered) taj nije bio ništa bolji..
ali ključno ipak mislim da je da se vidi da većina ne prolazi nikakav sunovrat..
nego nešto što gledaju otkad pamte ali sad malo uz koji evro više za grčko more..
to nisu nikakvi uslovi za revoluciju..
ovaj guši al i da ne guši opozicija kakva je ništa napravila ne bi
prosto ne nudi ništa običnom čovjeku prepoznatljivo bolje
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:23 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

pa znaš šta mislim da ne vidite..
Srbija kao i većina (polu)siromašnih zemalja glasa stomakom..

Ima logike, da je u pitanju neki primereniji rezultat, neka logičnija pobeda, moglo bi se to tome pripisati.

Tačno je da je ekonomija krenula, da ima više para, ali kad taj rast stavimo pored ovog nemoralnog rezultata opet se ne slaže.

Vlast (zajedno sps i sns) osvaja 80 posto, sledeći iza njih 4!

Toliku razliku bi možda zaslužio neki spektakularni rast standarda, neka ogromna pobeda, a tako nešto se ipak nije desilo.

Nadu daje to što je neki ovakav parlament, praktično bez opozicije, bio i cilj bojkotaša, a i ima smisla nadati se da takva skupština u demokratijama ne može da bude dugovečna.

Možda će to, nenormalna skupština, trgnuti one koji su relativno ekonomski sigurni, kojima je to bilo dovoljno pa se nisu mnogo osvrtali na politiku, možda će sad reći, ovi stvarno preteraše, moram da se umešam.


docsumann docsumann 14:27 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

a ljudi to osjete..
to ne znači puno nekome ko je situiran već decenijama i razmišlja o idejama..
ali u polusiromašnoj zemlji to je sve..
dok opozicija ne prizna da on ne laže kad kaže da ima rasta i da je ekonomski situacija bolje opozicija ništa napraviti neće..
jer ekonomski situacija zaista jeste bolja..


e, ja baš to pitam sve ljude iz Srbije koje znam.
a imam par kolega ovdje na poslu.
pitam ih upravo - pa kako se živi sad u Srbiji? šta kažu tvoji roditelji?

i nisam još dobio odgovore koje navodiš kao činjenice.

ne kažem da nisi u pravu, samo nema tog fidbeka.


EDIT:

da li je bilo sličnih ekomomskih pomaka za vrijeme vžute vlasti?
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:32 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

newimprovedtadejus

pa znaš šta mislim da ne vidite..
Srbija kao i većina (polu)siromašnih zemalja glasa stomakom..
tu ne prolaze pretjerano dobro ni zeleni, ni lgbtq, ni antiimigrantski, ni komunisti, ni ultraliberali..
prosto ne prolaze ideje..
prolazi jesam li gladan, jesu li mi djeca gladna, ili imam neku kintu, imam neki plan kako ću sledeće godine zamjeniti auto, odvesti ženu i djecu na more i ima izgleda da mi plan uspije..
ti (vi) ne vidite da je u Srbiji u poslednje 4 godine bilo i solidnog rasta..
a ljudi to osjete..
to ne znači puno nekome ko je situiran već decenijama i razmišlja o idejama..
ali u polusiromašnoj zemlji to je sve..
dok opozicija ne prizna da on ne laže kad kaže da ima rasta i da je ekonomski situacija bolje opozicija ništa napraviti neće..
jer ekonomski situacija zaista jeste bolja..
prosječan čovjek to lijepo vidi i osjeća i tako i glasa..
na kraju, nisu mu ni ponuđene nikakve velelpne ideje pa da i podrži..
ponuđeno mu je samo ju ovi su krezavi i glupi, oni treba da odu a treba da dođem ja..
a taj ja se već pokazao da po pitanjima koja bi raju eventualno tištila (korupcija, nepotizam, nered) taj nije bio ništa bolji..
ali ključno ipak mislim da je da se vidi da većina ne prolazi nikakav sunovrat..
nego nešto što gledaju otkad pamte ali sad malo uz koji evro više za grčko more..
to nisu nikakvi uslovi za revoluciju..
ovaj guši al i da ne guši opozicija kakva je ništa napravila ne bi
prosto ne nudi ništa običnom čovjeku prepoznatljivo bolje


Ovo je uglavnom tačno. Retko ko se usuđuje da ovako postavi stvari i za to - svaka čast.

Međutim, ima tu i drugih stvari koje doprinose tako velikom broju koji glasa za njega.
Prvo, ljudi po Srbiji su dosta restriktivno informisani. Malo ljudi uopše zna za Krušik, Jovanjicu, nisu svesni na šta je ličilo ono u Savamali pre četiri godine itd.

Drugo, faktor zastrašivanja i ucena po manjim mestima (pa i po većim gradovima) je dosta prisutan. Prosto, pustili su svoje pipke svuda i baš guše. Ne možeš se zaposliti bez njih, ako si privatnik moraš sa njima da budeš u talu da bi mogao da radiš itd.

Dakle vrlo verovatno bi oni dobili izbore i u mnogo više fer uslovima ali sigurno ne ovoliki procenat.

A ovo je opasno ne samo za opoziciju već i za njih. Opasno je za društvo, državu, narod u celini. Previše je koncentrisano sve u njihovim rukama, to bi bilo opasno čak i da su ovi skloni poštovanju institucija, a oni su naprotiv skloni razvaljivanju istih.

O opozicji ne bih. Valjda sam ovde dovoljno pisao šta mislim o njima pa malte ne bio proglašavan za bota i sendvičara. Što se mene tiče, to bi trebalo spaliti (ne bukvalno) pa praviti iz početka.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:36 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann
a ljudi to osjete..
to ne znači puno nekome ko je situiran već decenijama i razmišlja o idejama..
ali u polusiromašnoj zemlji to je sve..
dok opozicija ne prizna da on ne laže kad kaže da ima rasta i da je ekonomski situacija bolje opozicija ništa napraviti neće..
jer ekonomski situacija zaista jeste bolja..


e, ja baš to pitam sve ljude iz Srbije koje znam.
a imam par kolega ovdje na poslu.
pitam ih upravo - pa kako se živi sad u Srbiji? šta kažu tvoji roditelji?

i nisam još dobio odgovore koje navodiš kao činjenice.

ne kažem da nisi u pravu, samo nema tog fidbeka.


EDIT:

da li je bilo sličnih ekomomskih pomaka za vrijeme vžute vlasti?


tadić je najviše glasova imao kad je Srbija ekonomski najbolje stajala.. to su bile one godine pred krizu 2010, ako se sjećaš, kad je buktalno na sve strane od otvaranja, građenja, kupovanja..
e kad je 2010. okinulo pa raja primjetila 2011. poslije znamo šta je bilo..

za drugare vjerujem..
ljudi koje ja znam su suicidalni većinom ili planiraju iseljavanje..
ali to nije prosjek..
prosjeku nije super al bolje mu je nego prije godinu i prije 4 godine..
i to je to..
daleko od toga da je dobro, svi siti, svi srećni, samo im ne možeš prodati priču da ih ovaj uproapsti kad znaju da su uvijek bili pomalo gladni i pomalo osujećeni al eto baš ove godine će moći i na more i ta kola već jednom..
prosto ne pritišće ih sa svih strana..
dok god se to ne prizna, da ekonomski ovaj drži stvari pod kontrolom, nema nikud..
prvo to da se prizna pa onda da se vidi šta bi eventualno drugo moglo da se ponudi..
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:56 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

tadić je najviše glasova imao kad je Srbija ekonomski najbolje stajala.. to su bile one godine pred krizu 2010,


Zar nije kriza krenula već 2008? U Srbiji je počela da se oseća već 2009.

Mada u pravu si, na vrhuncu je bio 2008. kada je (drugi put)dobio predseničke pa posle nekoliko meseci parlamentarne. Ali u pravu si, dobio je na tom talasu "nešto se malo bolje živi i nešto se malo ima kinte".
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:01 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann


dobro, to je u dva kruga, gdje imaš preslaganje glasova podrške onih koji otpadnu u prvom .

al u prvoj podjeli, iz cuga, da ostvariš 62,5% (što uz presipanje glasova daje čitavih 2/3)... stvarno rezultat vrijedan pažnje,

tu sumnjaš na regularnost (ne striktno izbornu, već generalno situaciju u društvu) baš kao što sumnjaš na prvoligaški rezultat u fudbalu od 16:0


pa to ti i rekoh u prvom komentaru, šta se onda buniš :)

Pa u većinskom sistemu bi još nekako i moglo da se desi, pa i da se prihvati.

U proporcionalnom gde je ime liste na svim nivoima ime čoveka koji se ne kandiduje ni za jednu funkciju na izborima je blago rečeno jezovito.

predatortz predatortz 15:02 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina


Zar nije kriza krenula već 2008? U Srbiji je počela da se oseća već 2009.


Da! Ekonomski smo najbolje stajali za vreme Koštuničine vlade, a taj period pamtim i kao period koji je bio najbliži poštovanju zakona koje bi trebalo da ima uređena država
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:03 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

vrabac_onaj
tadić je najviše glasova imao kad je Srbija ekonomski najbolje stajala.. to su bile one godine pred krizu 2010,


Zar nije kriza krenula već 2008? U Srbiji je počela da se oseća već 2009.

Mada u pravu si, na vrhuncu je bio 2008. kada je (drugi put)dobio predseničke pa posle nekoliko meseci parlamentarne. Ali u pravu si, dobio je na tom talasu "nešto se malo bolje živi i nešto se malo ima kinte".


jeste, 2009. definitivno.. mislila sam da je pomak bio duži ali zapravo se sve skrhalo već 2009.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:06 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

vrabac_onaj

Dakle vrlo verovatno bi oni dobili izbore i u mnogo više fer uslovima ali sigurno ne ovoliki procenat.


daleko bilo da mislim da oni i zaslužuju 80% il koliko će već da poberu na kraju..
samo kažem da strategija opozicije koja kao objašnjava narodu da mu nije dobro al biće bolje kad oni dođu ne prolazi..
jer je narodu i ok kako je bilo..
to kao da uopšte nije primjećeno ili možda i jeste pa se zato i svelo da je opozicija Sergej i neka tri i po anonimusa..
nije niko možda htio da istrčava kad nema šta da ponudi
predatortz predatortz 15:09 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

pa se zato i svelo da je opozicija Sergej i neka tri i po anonimusa


Što bi rek'o Džoni, ostavljene djevojke, narkomani i bludnice.
+ DB
docsumann docsumann 15:11 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

pa to ti i rekoh u prvom komentaru, šta se onda buniš :)



što si ti osjetljiv postao
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:24 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann

što si ti osjetljiv postao


Ma ne, nego sam ukapirao da sam džaba habao jagodice na prstima dok sam pisao objašnjenje, kada se već razumemo :)

Nego, kako je dole?
Meni ne izgleda na dobro.
predatortz predatortz 15:30 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Nego, kako je dole?
Meni ne izgleda na dobro.


Sećaš li se kad sam ja tvrdio, a mnogi me zbog toga razvlačili po blatu, da je Srbija van NATO san svih srpskih neprijatelja?
Rekao sam da će, desi li se to, svaka šuša moći da oštri qratz o nas.

Eto, dešava se.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:35 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

predatortz
Nego, kako je dole?
Meni ne izgleda na dobro.


Sećaš li se kad sam ja tvrdio, a mnogi me zbog toga razvlačili po blatu, da je Srbija van NATO san svih srpskih neprijatelja?
Rekao sam da će, desi li se to, svaka šuša moći da oštri qratz o nas.

Eto, dešava se.


Ovo je malo "asimptomatično".
Dole oštrimo kurac sami na na sebe
predatortz predatortz 15:37 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Ovo je malo "asimptomatično".
Dole oštrimo kurac sami na na sebe


Misliš, Srbi na Srbe?
Pa, nije baš tako.
mlatisa mlatisa 15:39 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Govoriš o posledicama nametnutog rata, koje su uvek i u svemu takve kakvim ih opisuješ.
I još jednom - i mač i pogača su 12 godina bili u rukama - demokrata.


То је далеко од истине, мач, очигледно, није био у њиховим рукама (сетимо се Ђинђића). А и погача је била само делимично. Поред тога, тих 12 година није 12 него је 11. Једини период где је ДС имала колико толико власт је 2008-2012. И све то време је Дубока држава интензивно радила против владе. Сетимо се само навијачких група и парада поноса. Од доласка АВ на власт "навијачи" су постали деца цвећа у том погледу.

Не кажем да су демократе биле цвећке. Далеко од тога. Али АВ је имао прилику да настави са изградњом правне државе и баш ништа га у томе није спречавало, а радио је све да уруши и оне слабашне институције система.

Остаје само да видимо која је заиста његова агенда. Лоша или још гора. Ја, додуше, нисам имао превеликих очекивања у вези његовог демократског потенцијала.
niccolo niccolo 15:41 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

nije niko možda htio da istrčava kad nema šta da ponudi

Svakako da bi neka normalna opozicija imala šta da ponudi.

Ako dobro pogledaš rezultate izbora, ono što se naziva građanska Srbija je ostala kod kuće. Glasove su dobile skoro isključivo desne stranke, što ovde dve velike, što spasovi, poksovi i tako to sranja.

Ova bojkot opozicija tek malo do umereno oblačno insistira na pitanjima tipa pravne države i sl. "politika" im je uglavnom vučiću pederu. I tu im je lik sjajno prodao foru, dokle god akcenat rasprave bude vučić ovo vučić ono, uvek će većina biti za vučića. Ne bi oni na pitanjima pravne države dobili većinu, ali bi sigurno pokupili barem 10%, koliko procenjujem da ima nas kojima su ta pitanja bitna. S 10% na nivou cele Srbije vrlo lako bi se desilo da dobiješ barem neki veći grad na lokalu. Pa kreneš odatle da dalje gradiš priču...

Plus što se politika ne vodi na tviteru, barem ne u Srbiji, moraš da zađeš među ljude.
docsumann docsumann 15:46 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Nego, kako je dole?
Meni ne izgleda na dobro.


i nije tako loše kao što izgleda.
pri tom mislim na na prilično konsolidovan opozicioni blok, koji možda čak izađe i u jednoj koloni na izbore.
mada meni je logičnije da to budu 2 kolone, jer neke stranke teško da mogu zamisliti na istoj listi (recimo SDP i DF)

kao što je većina nas i pretpostavljala, od epiloga slučaja državni udar nema ništa.
baš kao što je to bilo kad su za istu stvar, takođe na samim izborima, osumnjičeni albanci, a zatim muslimani.
sve se razvodnjilo, prvostepena odluka suda (blago rečena skandalozna, jer je samo potvrđen iskaz svjedoka saradnika, bez ijednog materijalnog dokaza) prebačena je na razmatranje apelacionom sudu...i to se sad oteže u beskonačnost.
dakle isti rukopis, kao i u predhodna dva slučaja.

SPC ima daleko veću podršlu u narodu nego što je vlast mislila. lično nisaqm presrećan zbog toga. jednostavno ne volim kad se crkva previša pača u politiku, ali sami su čačkali mečku...

Milo je protivustavno, bez razloga i povoda, skratio trajanje aktuelnog saziva parlamenta za mjesec dana. naravno, nijedna pravna instanca nije na to reagovala.
ne znam koliko mu to ide na ruku.

bitno je samo da opozicija ostane jedinstvena pa šta god odlučili - bojkot ili izlazak na izbore.


docsumann docsumann 15:50 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

predatortz
Nego, kako je dole?
Meni ne izgleda na dobro.


Sećaš li se kad sam ja tvrdio, a mnogi me zbog toga razvlačili po blatu, da je Srbija van NATO san svih srpskih neprijatelja?
Rekao sam da će, desi li se to, svaka šuša moći da oštri qratz o nas.

Eto, dešava se.



meni se čini i da srbijanski minstri ne ostaju dužni.
pogledaj samo izjave Vulina i Lončara. ono je ispod svakog diplomatskog nivoa.

no, o tom smo već raspravljali, ne bih se ponavljao.

nije zvanična Srbija nimalo naivna niti bezuba u tim prepucavanjima.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:51 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Ne bi oni na pitanjima pravne države dobili većinu, ali bi sigurno pokupili barem 10%, koliko procenjujem da ima nas kojima su ta pitanja bitna. S 10% na nivou cele Srbije vrlo lako bi se desilo da dobiješ barem neki veći grad na lokalu. Pa kreneš odatle da dalje gradiš priču...


Ma dobili bi i više od jednog. Nije nemoguće da bi dobili i večinu centralnih beogradskih opština. Meni to već godinu dana nije jasno. Napisah ovde pre više od šest meseci, ovim bojkotom je srpska opozicija postala ozbiljan kandidat za Darvinovu nagradu.
predatortz predatortz 15:52 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

no, o tom smo već raspravljali, ne bih se ponavljao.

nije zvanična Srbija nimalo naivna niti bezuba u tim prepucavanjima.


Ako uzmeš da je mera odbrane Srba u CG Vulinovo kevtanje, onda odbrane ima.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:54 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann
.

nije zvanična Srbija nimalo naivna niti bezuba u tim prepucavanjima.


Ja sam prilično uveren da oni to rade kao uslugu svom prijatelju. A i neki moji drugari u Crnoj Gori dele isto mišljenje.
docsumann docsumann 15:55 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

predatortz
no, o tom smo već raspravljali, ne bih se ponavljao.

nije zvanična Srbija nimalo naivna niti bezuba u tim prepucavanjima.


Ako uzmeš da je mera odbrane Srba u CG Vulinovo kevtanje, onda odbrane ima.



i Lončara i Brnabićke... nemoj me tjerat da ti vadim citate.

to je zvanična Srbija. druge trenutno nema. tako da što oni izbljuju, pripisuje se državi.
docsumann docsumann 15:56 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

vrabac_onaj
docsumann
.

nije zvanična Srbija nimalo naivna niti bezuba u tim prepucavanjima.


Ja sam prilično uveren da oni to rade kao uslugu svom prijatelju. A i neki moji drugari u Crnoj Gori dele isto mišljenje.


sve je moguće. jedan je Beba, a dva gospodara.
predatortz predatortz 15:56 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann
predatortz
no, o tom smo već raspravljali, ne bih se ponavljao.

nije zvanična Srbija nimalo naivna niti bezuba u tim prepucavanjima.


Ako uzmeš da je mera odbrane Srba u CG Vulinovo kevtanje, onda odbrane ima.



i Lončara i Brnabićke... nemoj me tjerat da ti vadim citate.

to je zvanična Srbija. druge trenutno nema. tako da što oni izbljuju, pripisuje se državi.


Ma, ok. Ja to i ne negiram. Kevtanje, bilo čije, nije odbrana.
Nema mera, a da CG nije u NATO, ako bi ovoga uopšte bilo, bilo bi i konkretnijih reakcija.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:58 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

docsumann

sve je moguće. jedan je Beba, a dva gospodara.


to ti kažem
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:01 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

predatortz

Nema mera, a da CG nije u NATO, ako bi ovoga uopšte bilo, bilo bi i konkretnijih reakcija.


Bila CG u NATO ili ne (ili Srbija isto tako) Srbija bi u svemu ovome morala da bude veoma suptilna jer svaka reakcija pa i najdobronamernija bi mogla da bude od veće štete nego koristi.
Veruj mi, a mislim da bi se Docs složio sa mnom.
docsumann docsumann 17:08 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Veruj mi, a mislim da bi se Docs složio sa mnom.


u potpunosti.

niccolo niccolo 17:35 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

vrabac_onaj
Ne bi oni na pitanjima pravne države dobili većinu, ali bi sigurno pokupili barem 10%, koliko procenjujem da ima nas kojima su ta pitanja bitna. S 10% na nivou cele Srbije vrlo lako bi se desilo da dobiješ barem neki veći grad na lokalu. Pa kreneš odatle da dalje gradiš priču...


Ma dobili bi i više od jednog. Nije nemoguće da bi dobili i večinu centralnih beogradskih opština. Meni to već godinu dana nije jasno. Napisah ovde pre više od šest meseci, ovim bojkotom je srpska opozicija postala ozbiljan kandidat za Darvinovu nagradu.

Ja čak nisam toliko ni mislio na ove izbore. Hoću da kažem da ne vidim da se tu gura priča koja je jedina koja može da im donese neke glasove. Mada, pitanje koliko i među njima ima levih i stranaka centra, a koliko desnice.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:53 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

a koliko desnice.


Pa ja sam mislio da govoriš o pitanjima pravna države. Zašto misliš da neko sa desnice, desnog centra, ne može da bude pristalica pravne države?

Ono što ja znam da je ovo što si ti okarekterisao kao "ono što se naziva građanska Srbija" u svojo biti do srži desno (zato im Vučić i pokupi sav proleterijat).
To kako vole da se predstavljaju i sebe samobmanjuju je druga stvar.
niccolo niccolo 17:57 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Zašto misliš da neko sa desnice, desnog centra, ne može da bude pristalica pravne države?

Ne mislim to inače, nego mislim da je našoj desnici pitanje pravne države sporedno.

Ono što ja znam da je ovo što si ti okarekterisao kao "ono što se naziva građanska Srbija"

A ne, ja sam mislio na građane, ne na političke stranke.
docsumann docsumann 18:30 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Zašto misliš da neko sa desnice, desnog centra, ne može da bude pristalica pravne države?


ne znam da li je u Srbiji prenešena jučerašnja izjava crnogorkog direktora policije Veselina Veljovića, Milovog čovjeka od povjerenja.

između ostalo on je tom prilikom izjavio kako je bezbjedonosna situacija u CG stabilna, ali da je primjećeno jačanje densice(!?), četništva,...
ej, koja politička nepismenost! pa čovjek ne zna da je desnica tradicionalna, legitimna i široko raspotranjena politička opcija širom Evrope. demohrišćani, konzervativci, narodnjaci, torijevci ... da ne spominjem USA, gdje desnica čini bar polovinu američke političke scene.
valjda je mislio (ako je uopšte išta mislio) na ekstremnu desnicu, al je rekao baš ovako kako sam prenio. jačanje desnice.
jbg, komesarski refleks, ne da se to tek tako ukloniti fingiranim eurotantalskih manirima.

još više me začudilo kako je malo ljudi primjetilo taj momenat, a snimak se reprizirao više puta na različitim televizijama.

rodni rodni 18:54 22.06.2020

Re: dvotrećinska većina

vrabac_onaj
tadić je najviše glasova imao kad je Srbija ekonomski najbolje stajala.. to su bile one godine pred krizu 2010,


Zar nije kriza krenula već 2008? U Srbiji je počela da se oseća već 2009.

Mada u pravu si, na vrhuncu je bio 2008. kada je (drugi put)dobio predseničke pa posle nekoliko meseci parlamentarne. Ali u pravu si, dobio je na tom talasu "nešto se malo bolje živi i nešto se malo ima kinte".

Kada je Tadić milovao krave - za koje izbore?
pape92 pape92 00:53 23.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Mozda je u tome fora: sve ovo vreme cilj srpske politicke elite je bio da stvore nesuverenu, jednopartijsku, nedovrsenu drzava zasnovanu na nekoj kvazinacionalistickoj ideologiji. Drzava onakva kakva se sanja na stepenicama pivskog dragstora. Izgleda da je san konacno dosanjan. Kakvo li ce biti budjenje?


Naravno da je u tome cela fora, vidljiva još od Osme sednice. Gledam tu foru veći deo života, nemoćan (da li? muči me to), kako se ostvaruje, kako se brani kad je ugrožena, i kako neumitno uspeva. Buđenje? Buđenje je ukinuto.
docsumann docsumann 05:57 23.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Buđenje? Buđenje je ukinuto.



docsumann docsumann 06:10 23.06.2020

Re: dvotrećinska većina

možda je ovo razlog zašto nema buđenja...

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:00 23.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Ovo je naša pesma.


nask nask 21:38 23.06.2020

Kako se gura prst u oko

da li je takav rezultat na izborima ikad ostvaren u nekoj normalnoj (razvijenoj) parlamentarnoj demokratiji?
recimo u zadnjih 100, 150 godina, gdje postoji moderan način vođenja kampanje i uticaj medija na izborni proces.

Mogao bih da kažem: e jebem vas nepismene. Ali neću, pošto znam da ste samo najobičnije lenčuge. Dva dana raspravljate na temu ali niko da se upristoji i mućne recimo Wikipedijom.

Samo za vas.


Atomski mrav Atomski mrav 14:09 24.06.2020

Re: dvotrećinska većina

Slažem se sa velikom većinom onog što su predator i docs napisali.

Stigao sam u majčicu Srbiju taman na vreme da ne glasam. A mogao sam zaraditi 4000 dinara na svom glasačkom mestu da sam glasao za numero uno, slikao listić i pokazao određenoj NN osobi...
highshalfbooze highshalfbooze 10:26 22.06.2020

I ništa

4%, prešli smo cenzus.
maliperica maliperica 10:43 22.06.2020

O " demokratiji "

svako razmišlja na svoj način i pridaje joj značaj i atribute - proizvoljno.

Zagovornici "tvrdih Istina " i definicija mogli bi da pogledaju naučnu literaturu o demokratiji i poliarhiji, pa da onda preispitaju svoje razumevanje aktuelnih događaja.

Ovako ... sve se svodi na žal za nečim željenim,a - neostvarenim....
niccolo niccolo 10:48 22.06.2020

Meni žao

Novaka. Realno nije trebalo da pravi one žurke tokom turnira, sad će svako ko ne može da ga dobije na terenu da iskoristi priliku da digne kurac na njega.
cassiopeia cassiopeia 11:51 22.06.2020

Re: Meni žao

niccolo
Novaka. Realno nije trebalo da pravi one žurke tokom turnira, sad će svako ko ne može da ga dobije na terenu da iskoristi priliku da digne kurac na njega.



Što ti ga žao? Zreo čovek, radi šta hoće i kako mu se hoće. Sad nek' prihvati i posledice svog delovanja.

Crkoh od smeha jutros, odbio da se testira u Hrvatskoj. Ovde pouzdaniji testovi!? Smehotresna olimpijada.
predatortz predatortz 11:58 22.06.2020

Re: Meni žao

Crkoh od smeha jutros, odbio da se testira u Hrvatskoj.



Testiranjem ostavljaš i svoj DNK uzorak.
Možda čonek to ne želi.
Generalno, njegovo pravo da bira gde će se testirati.

Turnir?
Idiotarija i krajnja bahatost!
niccolo niccolo 12:06 22.06.2020

Re: Meni žao

Što ti ga žao?

Ma bezveze, divanimo
cassiopeia cassiopeia 12:10 22.06.2020

Re: Meni žao

Testiranjem ostavljaš i svoj DNK uzorak.
Možda čonek to ne želi.


Da neće da ga kloniraju.

Generalno, njegovo pravo da bira gde će se testirati.


Može i tako da se gleda. Međutim, dovoljno je štete naneo dosadašnjom pričom i ponašanjem u vezi sa ovom epidemijom, da se ovim jučerašnjim odbijanjem testiranja samo dublje zakopava.
predatortz predatortz 12:14 22.06.2020

Re: Meni žao

Može i tako da se gleda. Međutim, dovoljno je štete naneo dosadašnjom pričom i ponašanjem u vezi sa ovom epidemijom, da se ovim jučerašnjim odbijanjem testiranja samo dublje zakopava.


Lepo ti reče - punoletan čovek.
Moja baba bi rekla: Njegov dućan, njegova roba.
Ako misli da mu treba ta vrsta blamaže, njegovo pravo da se blamira.
cassiopeia cassiopeia 12:15 22.06.2020

Re: Meni žao


niccolo
Što ti ga žao?

Ma bezveze, divanimo


Ako je do divana, imam ja jedno pitanje. Zašto, o zašto, u zemlji Srbiji nema kršteno pivo bez glutena? Popila bih jedno, pa makar sa onom vodom iz Zrenjanina.

Sad znam za koga ću glasati, ako se u ovoj zemlji ikada više budu organizovali normalni izbori. Ko skine PDV na gluten free proizvode, jerbo oni nisu hir, već potreba nas sa celijakijom.
cassiopeia cassiopeia 12:17 22.06.2020

Re: Meni žao

Moja baba bi rekla: Njegov dućan, njegova roba.


U pravu je 100%.

Uz malu napomenu. On je javna ličnost i mnogi, nekritički, prihvataju njegove životne stavove. Kad kažem mnogi, mislim, pre svega, na klince. Morao bi malo i mućnuti glavom pre nego progovori.
niccolo niccolo 12:20 22.06.2020

Re: Meni žao

Zašto, o zašto, u zemlji Srbiji nema kršteno pivo bez glutena?

Ne znam da li su popovi počeli da krste piva? Nisam ni znao da postoje piva bez glutena, ali vidim kaže Maksi da oni imaju "Pivo svetlo Brok Gluten free 0.33L"
docsumann docsumann 12:24 22.06.2020

Re: Meni žao

mislim da se malo zaletio sa čitavim tim turnirom i organizacijom, al opet zvanična sportska takmičenja već imaš u zemljama gdje je situacija s koronom daleko nepovoljnija (Italija, Španija, Engleska...).

definitivno su mogli biti oprezniji.

cassiopeia cassiopeia 12:24 22.06.2020

Re: Meni žao

Ne znam da li su popovi počeli da krste piva?


Ahahaha, nisam mislila kršteno u tom smislu. Možda ta reč samo u mom rečniku ima još neko značenje.


Nisam ni znao da postoje piva bez glutena, ali vidim kaže Maksi da oni imaju "Pivo svetlo Brok Gluten free 0.33L"


Ima, za nas što ne smemo gluten. A to je neka žuta vodica, liči na pivo. Jednom sam se zeznula...možda dva puta u nadi da sam se prvi put prevarila.
niccolo niccolo 12:27 22.06.2020

Re: Meni žao

Ahahaha, nisam mislila kršteno u tom smislu. Možda ta reč samo u mom rečniku ima još neko značenje.

Ma zezam se

definitivno su mogli biti oprezniji.

Mislim da je sam turnir više ili manje ok, ali su posle uveče išli po klubovima u provod i objavljivane su raznorazne slike odatle - tako da se sam natrćio realno (drugim rečima, dobro kažu Cass i Pred).
cassiopeia cassiopeia 12:28 22.06.2020

Re: Meni žao

Ma zezam se


Ahahaha, pa ne verujem da sam se opet upecala.


p.s. Mene su neki zvali primarijus, očas se primim
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:43 22.06.2020

Re: Meni žao

al opet zvanična sportska takmičenja već imaš u zemljama


sa onim najvažnijim, bez publike. Ne znam ko Novaku radi i da li uopšte neko radi PR, ali ko god bila ta osoba, moram reći da ga je ove godine upropastila.
docsumann docsumann 12:58 22.06.2020

Re: Meni žao

sa onim najvažnijim, bez publike.


ali takmičenja sa publikom nisu u koliziji s pravilima i mjerama u HR i SRB.

Ne znam ko Novaku radi i da li uopšte neko radi PR, ali ko god bila ta osoba, moram reći da ga je ove godine upropastila.


s ovim se slažem, mislim da se malo previše zaletio u svojoj "mesijanskoj" ulozi.
ok je i širenje dobrih vibracija u zemljama ex yu regiona, influensing i ostale pozitivne društvena aktivnosti, al ne mož pozitivom protiv prirodnih zakonitosti.



angie01 angie01 13:04 22.06.2020

Re: Meni žao

s ovim se slažem, mislim da se malo previše zaletio u svojoj "mesijanskoj" ulozi.
ok je i širenje dobrih vibracija u zemljama ex yu regiona, influensing i ostale pozitivne društvena aktivnosti, al ne mož pozitivom protiv prirodnih zakonitosti.


uzmite u obzir i da mu je ta uloga nametnuta,...svi nesto od njega ocekuju,...a on nije nepogresiv ni idealana- samo je covek, doduse nesporno izuzetan, ali ima pravo i na svoja nesavrsenstva.
docsumann docsumann 13:54 22.06.2020

Re: Meni žao

što neko reče samo će dati povod kritičarima da se ostrve na njega.

a ovi ko da jedva čekaju...
angie01 angie01 14:01 22.06.2020

Re: Meni žao

što neko reče samo će dati povod kritičarima da se ostrve na njega.

a ovi ko da jedva čekaju...


bas tako,...a on brate, ne moze da pazi na sve i uvek da se tako nesto ne bi desilo i udovoljavao svima,...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:02 22.06.2020

Re: Meni žao

ali ima pravo i na svoja nesavrsenstva.


Organizovanje turnira sa publikom u vreme epidemije je nepotrebna glupost, a ne nesavršenstvo. I nema veze sa tim kako ja percipiram Novaka kao sportistu ili čoveka.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:04 22.06.2020

Re: Meni žao

a on brate, ne moze da pazi na sve i uvek da se tako nesto ne bi desilo i udovoljavao svima,...


Zato i kažem, ako ima osobu koja mu je savetovala organizovanje ovog turnira, slobodno da mu se zahvali na saradnji, a ako je nema, hitno da unajmi jednu.
angie01 angie01 14:31 22.06.2020

Re: Meni žao

Organizovanje turnira sa publikom u vreme epidemije je nepotrebna glupost, a ne nesavršenstvo.


slazem se da je glupost i ne mislim na tvoje percipiranje njega,...a odluka jeste deo nesvranog, tj, nedovoljnog promisljanja i sl.


Zato i kažem, ako ima osobu koja mu je savetovala organizovanje ovog turnira, slobodno da mu se zahvali na saradnji, a ako je nema, hitno da unajmi jednu.


ne branim ga- meni licno mnoge stvari oko njegove uloge nevezane za sport, a koju mu drugi namecu, idu na zivce,...al je u ovom slucaju prevideo mnoge stvari, verovatno i sam uljuljkan na svemu sto mu pripisuju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:44 22.06.2020

Re: Meni žao

a odluka jeste deo nesvranog, tj, nedovoljnog promisljanja i sl.


Da se opet ponovim, zato vrhunski sportisti imaju nekog ko vodi brigu o tim stvarima. Novak dugo vremena želi da se dopadne (kako užasna reč) tržištu gde dominiraju Rodžer i Nadal, ovo sa ovim turnirom mu svakako nije pomoglo. Sad, da njega boli dupe za te stvari, složio bih se sa tobom, ali on je sa ovim turnirom hteo da dokaže nešto (šta god), koje nemaju veze sa ulogom koja mu je nametnuta, nego sa ulogom koju on želi da stvori za sebe. Uprskao je. Sada treba junački da izađe i da istrpi sopstvenu glupost i ono što već nekoliko puta ponavljam.
docsumann docsumann 15:14 22.06.2020

Re: Meni žao

mislim da najveću grešku pravi upravo sada.
dok se ostali igrači izvinjavaju ako su slučajno koga zarazili, on ćuti, a sve je bila njegova zamisao.

povukao se bez riječi...
angie01 angie01 17:02 22.06.2020

Re: Meni žao

Sada treba junački da izađe i da istrpi sopstvenu glupost

povukao se bez riječi...


slazem se.
rodni rodni 19:02 22.06.2020

Re: Meni žao

niccolo
Novaka. Realno nije trebalo da pravi one žurke tokom turnira, sad će svako ko ne može da ga dobije na terenu da iskoristi priliku da digne kurac na njega.

A mogu i da mu popuše!
niccolo niccolo 19:30 22.06.2020

Re: Meni žao

Izvini se!
docsumann docsumann 05:59 23.06.2020

Re: Meni žao

niccolo
Izvini se!


izvini se budalčinama
rodni rodni 18:13 23.06.2020

Re: Meni žao

niccolo
Izvini se!

Da se izvinim onima koji će da dignu kurac na Noleta?!
Da li si ti pijan?!
niccolo niccolo 18:34 23.06.2020

Re: Meni žao

Da li si ti pijan?!

Da li si ti pijan, rekao sam da se izviniš nama a ne njima?!
rodni rodni 18:40 23.06.2020

Re: Meni žao

niccolo
Da li si ti pijan?!

Da li si ti pijan, rekao sam da se izviniš nama a ne njima?!

Izvini!
Mada nisam rekao tebi da popušiš, nego njima.
g.radicevic g.radicevic 12:05 22.06.2020

I?

Da li se išta drugo moglo očekivati?

naslućivalo se već odavno...
ovo
prvorođeni ima sad poduži spisak
zaslužnih,
da deli zahvalnice.

P.S. Dinkiću izvini što sam te godinama smatrao najvećom štetočinom
malo govno te ''ostavilo u prašini''



stefan.hauzer stefan.hauzer 12:41 22.06.2020

*

Nego, jesam li samo ja očekivao da se danas javi "struka" da je živa i da kaže kako se virus malko otrgao kontroli? Pre samo dve nedelje je rekao da ove nedelje (najranije) očekuje nula slučajeva.
niccolo niccolo 12:42 22.06.2020

Re: *

Ja ću da se šlogiram ako čujem da i dalje neko veruje tim govnarima išta što izgovore...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:44 22.06.2020

Re: *

Pokušavam da se uzdržim od teških izraza, ali se slažem sa tobom, stoporcentno.
predatortz predatortz 12:46 22.06.2020

Re: *

niccolo
Ja ću da se šlogiram ako čujem da i dalje neko veruje tim govnarima išta što izgovore...



Moram da priznam da sam im u početku verovao i zalagao se za to de se sluša njihovo mišljenje.
Nekako, to mi bilo logično da se za stvari iz domena javnog zdravlja slušaju lekari.
No, stvarno su se pokazali kao veliki govnari.
Kon me posebno razočarao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:52 22.06.2020

Re: *

Kon me posebno razočarao.


Blago rečeno.
cassiopeia cassiopeia 12:52 22.06.2020

Re: *


stefan.hauzer
Nego, jesam li samo ja očekivao da se danas javi "struka" da je živa i da kaže kako se virus malko otrgao kontroli? Pre samo dve nedelje je rekao da ove nedelje (najranije) očekuje nula slučajeva.



Eno, Kon se javio sa odmora da kaže da se stvar zakomplikovala. Sad su studenti i mladi krivi. Kaže onaj sa kratkim rukavima, da je ozbiljno i da će uvesti mere. Neće policijski čas, al' razmišljaju šta će.

Brate mili, koji su oni skup karakternih pizduna, pa da smo ih svećom tražili, ne bi ih tako skupili na gomili.

Probala sam da razumem komentar kratkorukavnog govanceta na jučeršnju izjavu one blajhane, ali ništa ne razumem. Ja se, zapravo, divim ljudima koji umeju da pričaju, a da ništa ne kažu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana