Na današnji dan

DOLE BESTIDNI!

Filip Mladenović RSS / 08.07.2020. u 00:18

STVARNOST SRBIJE
STVARNOST SRBIJE
GNEV GRAĐANSTVA
GNEV GRAĐANSTVA
Pre ili kasnije AV režim je morao da pribegne Miloševićevim metodama obračuna sa demonstrantima.

Ironijom sudbine, baš 7. jula, tog istorijskog simbola ustanka Srbije protiv  okupatora i kvislinga, AV režim je suzavcima, pendrecima, kordonima, konjicom i bornim kolima pokazao autoritarnu prirodu poretka.

Ono što me je najviše užasnulo tokom sinoćneg protesta je masovno povraćanje gradjanki i gradjana nakon bacanja suzavca.

To povraćanje je slika i prilika epiloga osmogodišnje vladavine Aleksandra Vučića. Bačeni suzavac je samo povod za povraćanje, dok su razlozi mnogobrojni.

Sve što se dogadjalo i dogadja ispred Skupštine Srbije u noći izmedju 7. i 8. jula 2020, uvod je u neminovnost istorijske logike.

Prve reakcije režimskih medija i vrha SNS-a ukazuju na totalno odsustvo kontakta vladajuće nomenklature sa stvarnošću.

A stvarnost je sinoć pokazala da je gradjanstvu DOSTA vredjanja zdravog razuma, ponižavanja i gaženja elementarnih ljudskih prava i sloboda!

 

P.S. Rešenje?

Okrugli sto svih režimskih i opozicionih stranaka pod nadzorom EU.

Na osnovu dogovora postignutog na okruglom stolu sledi formiranje tzv. tehničke vlade sa oročenim rokom, koja bi pripremila sve usaglašene uslove za slobodne i fer izbore.

Alternativa ovom rešenju je - ulica! 

Atačmenti



Komentari (222)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 13:14 08.07.2020

Re: Улаз/излаз

jedan ga je tuka, pa ga po ugledu na americke kolege pritisnuo na beton, a drugi mu je lupao samare.


Ubeđen sam da ova dvojica nisu policajci nego su članovi neke od "navijačkih grupa" bliskih predsedniku, njegovom sinu ili bratu.
Pouzdano znam da se za ovakve poslove angažuju likovi koji su nagrađeni mestima direktora za bezbednost po firmama koje naprednjaci kontrolišu, koji dovode "zaposlene" i na taj način se odužuju gazdama.
angie01 angie01 13:23 08.07.2020

Re: Улаз/излаз

Ubeđen sam da ova dvojica nisu policajci


bilo ih je mnogo, svi u air max patikama, bez oznaka, oni su najbrutalnije napadali, vukli po betonu,...u jednom momentu je jedan sa prslukom izvadio neko oruzje- kalasnjikov ili tako nesto i uperio u masu,...pa su ga dvojica drugih sklonili,...ono sto se sinoc desilo- nije normalno,...90 % ljudi je doslo spontano, obicni gradjani koji su spravom popizdeli, 10% je bilo ovih nogo desnicara,...sem sto su se gurkali oko vrata skupstine, nije bilo drugog nasilja, dok policija i ovi civilni nisu krenuli u akciju...koliko je samo suzavaca bacano, ko da je sa druge strane bio naoruzani kordon, a ne goloruki ljudi, koji su tek onda krenuli po kamenice....
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:07 08.07.2020

Re: Улаз/излаз

Ubeđen sam da ova dvojica nisu policajci nego su članovi neke od "navijačkih grupa" bliskih predsedniku, njegovom sinu ili bratu.
Pouzdano znam da se za ovakve poslove angažuju likovi koji su nagrađeni mestima direktora za bezbednost po firmama koje naprednjaci kontrolišu, koji dovode "zaposlene" i na taj način se odužuju gazdama.


Potpisujem!
docsumann docsumann 19:49 08.07.2020

Re: Улаз/излаз

Pouzdano znam da se za ovakve poslove angažuju likovi koji su nagrađeni mestima direktora za bezbednost po firmama koje naprednjaci kontrolišu, koji dovode "zaposlene" i na taj način se odužuju gazdama.


ljudi moji, to je sve iz iste škole, sve isto kao i u CG.

najgore su te paramilicajke jedinice, bez znački. obično oni i ipovociraju nemire, maltretiranje oobe pred očima demonstranata...a onda krene očekivana reakcija i BUM.
ubacuje se suzavac.
i za minut imaš nasilje svuda okolo
crossover crossover 22:32 08.07.2020

Re: Улаз/излаз

predatortz
jedan ga je tuka, pa ga po ugledu na americke kolege pritisnuo na beton, a drugi mu je lupao samare.


Ubeđen sam da ova dvojica nisu policajci nego su članovi neke od "navijačkih grupa" bliskih predsedniku, njegovom sinu ili bratu.


Полиција, један је из наркотика а други је из СУК, знају се и имена.
predatortz predatortz 22:36 08.07.2020

Re: Улаз/излаз

crossover
predatortz
jedan ga je tuka, pa ga po ugledu na americke kolege pritisnuo na beton, a drugi mu je lupao samare.


Ubeđen sam da ova dvojica nisu policajci nego su članovi neke od "navijačkih grupa" bliskih predsedniku, njegovom sinu ili bratu.


Полиција, један је из наркотика а други је из СУК, знају се и имена.


Ok, ovi iz narkotika su navikli da rade sa retardima koji su na sve spremni, pa malo tvrđe dejstvuju.

angie01 angie01 23:17 08.07.2020

Re: Улаз/излаз

Ok, ovi iz narkotika su navikli da rade sa retardima koji su na sve spremni, pa malo tvrđe dejstvuju.


narkomani nisu retrdirani, nego su bolesnici kojima je potrebna pomoc, a ne malo tvdje dejstvovanje nasilnika...a pitanje je ko su dobavljaci i dileri i uz ciju saglasnost i pomc se odvija ceo taj prljavi biznis.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:09 09.07.2020

Re: Улаз/излаз

Полиција, један је из наркотика а други је из СУК, знају се и имена.


ako je verovati izvoru i to policija povezana sa nekim poljoprivrednikom iz Jovanjice. Znači, ipak su bliski bati. :)
crossover crossover 01:05 10.07.2020

Re: Улаз/излаз

stefan.hauzer
Полиција, један је из наркотика а други је из СУК, знају се и имена.


ako je verovati izvoru i to policija povezana sa nekim poljoprivrednikom iz Jovanjice. Znači, ipak su bliski bati. :)


Напротив, блиски су Слинином куму, а они се баш нешто не миришу. Али најсмешније од свега што се тај пајсер са значком из Јовањице презива Баштовановић, јбг одало га презиме. :)
sloshin sloshin 13:58 08.07.2020

mediji

Vesti koje plasira B92 a na temu protesta i njihovih učesnika su sramnog sadržaja.
Sinoć "Đilasovi opozicionari", a danas "nasilnik iz Majdanpeka". Nadam se da je makar blog poslednji bastion nekadašnjeg B92, u protivnom valja više ne posećivati ruglo novinarstva.
mirelarado mirelarado 14:03 08.07.2020

Monodrama - drugi čin

Jao, evo nam opet rijalitija...
predatortz predatortz 14:09 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

mirelarado
Jao, evo nam opet rijalitija...


Ćuti, bre!
Hoču da čujem ko su lica!
mirelarado mirelarado 14:13 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

predatortz
mirelarado
Jao, evo nam opet rijalitija...


Ćuti, bre!
Hoču da čujem ko su lica!


Gore nego što bi i pesimista poput mene mogao očekivati. Bedno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:16 08.07.2020

Re: 1

Која струка се бави категоријом "полицијски час"?


Da, i danas je Kon prvi put rekao nešto važno, Vučiću je sinoć dunulo na pamet i otišao je na televiziju i rekao policijski čas. I to kad smo već kod gaženja Skupštine koja je već neko vreme samo obična stara zgrada.
predatortz predatortz 14:20 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

mirelarado
predatortz
mirelarado
Jao, evo nam opet rijalitija...


Ćuti, bre!
Hoču da čujem ko su lica!


Gore nego što bi i pesimista poput mene mogao očekivati. Bedno.


Sumnjala si u njegov potencijal za glupe i patetične govore?

Šalu na stranu, odlično to radi!
Ne zaboravi da se ne obraća nama.
Ovi koji kuže koliko lupeta nisu njegova publika. On se obraća onim koji su strepili šta će biti sa Tijanom Ajfon.

mirelarado mirelarado 14:21 08.07.2020

Re: 1

Da, i danas je Kon prvi put rekao nešto važno, Vučiću je sinoć dunulo na pamet i otišao je na televiziju i rekao policijski čas.


To je u stvari sve vreme modus operandi. On izađe na TV, tresne neku glupost koja mu sine dok se uživljava u ulogu, a oni posle celu noć lupaju glavu kako da izvade štetu...
mirelarado mirelarado 14:26 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

predatortz
mirelarado
predatortz
mirelarado
Jao, evo nam opet rijalitija...


Ćuti, bre!
Hoču da čujem ko su lica!


Gore nego što bi i pesimista poput mene mogao očekivati. Bedno.


Sumnjala si u njegov potencijal za glupe i patetične govore?

Šalu na stranu, odlično to radi!
Ne zaboravi da se ne obraća nama.
Ovi koji kuže koliko lupeta nisu njegova publika. On se obraća onim koji su strepili šta će biti sa Tijanom Ajfon.



To je tačno. Nažalost. Njegova publika željno guta sve te budalaštine i izvrtanja.
predatortz predatortz 14:38 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

Njegova publika željno guta sve te budalaštine i izvrtanja.


Odakle im bermude i kamenice?

Nego, predsednik k'o naš Filip!
Ratuje protiv fašista i ljotićevaca.
Filipe, Vučiću!

angie01 angie01 14:40 08.07.2020

Re: 1


Da, i danas je Kon prvi put rekao nešto važno,


drkon, koji recimo sedmog jula kaze, kako je dramaticno, a osmog kaze, kako se stvar popravlja,...da neko izlista sta je i kada govorio, to bi onda bila pregledna slika njegove monstruozne uloge u ovom sranju.

...i jednako se kao i comicka, dok pravi kakice, pravi de je moralan i etican.
g.radicevic g.radicevic 15:14 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

Gore nego što bi i pesimista poput mene mogao očekivati. Bedno.


kol'ko moraš imati mazohističkog u sebi da se nateraš da slušaš,gledaš, čitaš dotičnog.
jedino ako nisi nešto loše pojela, pa lakše da povratiš
šalim se ofkors


angie01 angie01 15:21 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

upravo je, umesto da spusti loptu, predsednik svih gradjana, dolio novo ulje na vatru svojim izjavama, optuzbama i ukazivanjem prestom na "neprijatelje".

predsednik bi morao da zna i uvazi, da su ljudi koji su juce izasli- a i danas ce- gradjani ove zemlje, koji imaju parvo da iskazu svoje nezadovoljstvo, jer oni su poslodavci svima na vlasti, kao i policiji i ostalim sluzbama i onih i placaju i bilo bi normalno da se prema njima ophodi sa malo vise uvazavanja i postovanja...i nije tacno da se na izborima sve zavrsava.

vrlo cesto neko dobije regularno posao na konkursu, pa se ne pokaze bas kao najbolji strucnjak i radnik, pa onda dobije opomenu, a ako nastavi- otkaz.

za ovaj opsti haos su krivi oni koji su ga i napravili i bilo bi logicno da se potrude da ga saniraju bez dodatne stete.
mirelarado mirelarado 15:25 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

kol'ko moraš imati mazohističkog u sebi da se nateraš da slušaš,gledaš, čitaš dotičnog.
jedino ako nisi nešto loše pojela, pa lakše da povratiš


Nikad ne izdržim do kraja.

Šalu na stranu, izbegavala sam godinama, a sad kad je umislio da smo svi ovde njegovi taoci i da treba da nas tretira kao maloumnike, ne mogu da ignorišem...
nikvet pn nikvet pn 15:31 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

g.radicevic
kol'ko moraš imati mazohističkog u sebi da se nateraš da slušaš,gledaš, čitaš dotičnog.


Одустао сам има томе пар година; не мо-гу, неће душа; чувам своје здравље.
angie01 angie01 15:40 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

izbegavala sam godinama, a sad kad je umislio da smo svi ovde njegovi taoci i da treba da nas tretira kao maloumnike, ne mogu da ignorišem...


upravo,...sada vec deluje da bez sakrivanja zele da pokazu da mogu sta hoce i da smo nebitni,...onaj direktor policije je bio duzan da objasni ko su bili airmaxovci u civilu, koji su prebijali gradjane Beograda i ko je lik sa uperenim kalasnjikovim u masu,...i ko je to dozvolio.
g.radicevic g.radicevic 15:56 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

predsednik bi morao da zna i uvazi, da su ljudi koji su juce izasli- a i danas ce- gradjani ove zemlje, koji imaju parvo da iskazu svoje nezadovoljstvo, jer oni su poslodavci svima na vlasti,

preCednik zna, ali ne uvažava
a to je karakterna osobina svih oholih
a zato što su oholi, počinju da budu dovoljni sami sebi, na sreću

i tu počinje TRAS




g.radicevic g.radicevic 16:05 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

a sad kad je umislio da smo svi ovde njegovi taoci i da treba da nas tretira kao maloumnike, ne mogu da ignorišem..


pročitam skraćene izvode iz zbirke bisera
nateram se...
i onda mi bude još gore, od pomisli da takav neko ''može da može..''




sanjar sanjar 17:17 08.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

mirelarado

...

To je tačno. Nažalost. Njegova publika željno guta sve te budalaštine i izvrtanja.

Da.
Što luđe, to se bolje lepi.
sanjar sanjar 13:31 09.07.2020

Re: Monodrama - drugi čin

mirelarado
kol'ko moraš imati mazohističkog u sebi da se nateraš da slušaš,gledaš, čitaš dotičnog.
jedino ako nisi nešto loše pojela, pa lakše da povratiš


Nikad ne izdržim do kraja.

Šalu na stranu, izbegavala sam godinama, a sad kad je umislio da smo svi ovde njegovi taoci i da treba da nas tretira kao maloumnike, ne mogu da ignorišem...

Možeš, možeš!
zaharaga zaharaga 15:30 08.07.2020

EU <3 AV

P.S. Rešenje?

Okrugli sto svih režimskih i opozicionih stranaka pod nadzorom EU.



Jesi li ti normalan?

Pa EU je i postavila Vucica na vlast, i nece ga skidati dok on izdaju ne odradi.
Dzaba se nude Jankovici i Trifunovici i kojekakvi Mladenovici, to mora Vucic.

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:21 08.07.2020

Udbaška nameštaljka

Rekoh to još sinoć kad je Nogo-Drogo krenuo da provaljuje u skupštinu.
predatortz predatortz 16:30 08.07.2020

Re: Udbaška nameštaljka

vrabac_onaj
Rekoh to još sinoć kad je Nogo-Drogo krenuo da provaljuje u skupštinu.


Vežba.
Pola plavi, pola crveni
Jedni kao napadaju, drugi kao brane Skupštinu.
I tako se obesmisli izlazak hiljada onih koji su izašli da izraze protest zbog lošeg vođenja zemlje u uslovima epidemije.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:35 08.07.2020

Re: Udbaška nameštaljka

predatortz
vrabac_onaj
Rekoh to još sinoć kad je Nogo-Drogo krenuo da provaljuje u skupštinu.


Vežba.
Pola plavi, pola crveni
Jedni kao napadaju, drugi kao brane Skupštinu.
I tako se obesmisli izlazak hiljada onih koji su izašli da izraze protest zbog lošeg vođenja zemlje u uslovima epidemije.


Ne znam da li si video ovo:
LINK


Inače taj Savić je bivši policajac.
predatortz predatortz 16:38 08.07.2020

Re: Udbaška nameštaljka

Inače taj Savić je bivši policajac.


Dosta bivših i sadašnjih policajaca se protivi ovom ludilu.

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:40 08.07.2020

Re: Udbaška nameštaljka

predatortz
Inače taj Savić je bivši policajac.


Dosta bivših i sadašnjih policajaca se protivi ovom ludilu.



Znam.
Nekada davno, Slobu su iskreno voleli. Ovog trpe i psuju.
predatortz predatortz 16:46 08.07.2020

Re: Udbaška nameštaljka

vrabac_onaj
predatortz
Inače taj Savić je bivši policajac.


Dosta bivših i sadašnjih policajaca se protivi ovom ludilu.



Znam.
Nekada davno, Slobu su iskreno voleli. Ovog trpe i psuju.


Na kraju će ga oni uraditi. Kao i Slobu.
crossover crossover 19:28 08.07.2020

Re: Udbaška nameštaljka

Ко год да командује полицијом у овом тренутку или је јако глуп или жели да Шешељев потрчко што пре падне.
predatortz predatortz 19:50 08.07.2020

Re: Udbaška nameštaljka

crossover
Ко год да командује полицијом у овом тренутку или је јако глуп или жели да Шешељев потрчко што пре падне.


Priča se da prvi pendrek Srbije i Prvi u svemu u novijoj istoriji Srbije nisu u velikoj ljubavi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:15 09.07.2020

Re: Udbaška nameštaljka

vrabac_onaj
predatortz
vrabac_onaj
Rekoh to još sinoć kad je Nogo-Drogo krenuo da provaljuje u skupštinu.


Vežba.
Pola plavi, pola crveni
Jedni kao napadaju, drugi kao brane Skupštinu.
I tako se obesmisli izlazak hiljada onih koji su izašli da izraze protest zbog lošeg vođenja zemlje u uslovima epidemije.


Ne znam da li si video ovo:
LINK


Inače taj Savić je bivši policajac.


Da, ovako je manje više izgledalo. Imam osećaj za filing da ih je ono u utorak ozbiljno zateklo, zato su i izvukli prvu pomoć koju su imali, onu "civilnu", ali sinoć je bila klasična navlakuša. Pogotovo ono ispaljivanje tonu suzavca ili čega već i to bez stvarne potrebe po masi na bulevaru i parku.

Edit; uz to sam sve vreme sedeo na stepenicama crkve Svetog Marka (mora i distanca i maska) kao i u utorak. :)
alselone alselone 19:51 08.07.2020

U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

ostaćemo bez tebeeeee

zilikaka zilikaka 19:54 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

alselone
ostaćemo bez tebeeeee


Gledala sam i ono vaše,. Kanda se svuda po malo pali Rajhstag.
Zašto bi izmišljali rupu na saksiji...
alselone alselone 19:56 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Nisam siguran šta se sve dešavalo. Mi smo zapravo krenuli da testiramo novu poslastičarnicu što je otvorena, kad ono bokte koliko ljudi u centru. Malo smo se prišljamčili ali ne dugo, da ne pravimo gužvu.
predatortz predatortz 19:57 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

alselone
Nisam siguran šta se sve dešavalo. Mi smo zapravo krenuli da testiramo novu poslastičarnicu što je otvorena, kad ono bokte koliko ljudi u centra. Malo smo se prišljamčili ali ne dugo, da ne pravimo gužvu.


A sutra će spomenicu i penziju da traži...
alselone alselone 20:01 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

A sutra će spomenicu i penziju da traži...


Nećem se od demonstracija u Novom Sadu leba najesti.

Sećam se pred 5. oktobar, ako baš nije bio četvrti. Sloba je planirao da otvori novi most prema Petrovaradinu i masa se skupila da ga otvori ranije. I uspeli su, tj. smo, ja se bio progurao u prvi red do barikada. Ali to nije izgledalo ni blizu kao u BG gde se lila krv, znoj, suze i suzavac, ovde u prvom redu Čanak i ne znam ko još, pričaju sa šefom policije. Ovaj njima kao - ljudi ta nemojte navaliti na most, nov je, nije testiran, šta ako proosciluje pa svi se podavite. I tu se dogovore da murija lepo pusti par ljudi da se prošetaju i obeleže pobedu a da ostali lepo odu kućama, kasno je, skoro 20 časova, prošla i Slagalica. Treba rano na njivu.
floki floki 20:35 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

чанак прасе (то је била једна од најбољих преправки графита у новом саду, латиницом је неко написао "чанак не прашта", али се луцпрде досетиле па преправиле у "чанак прасе"

лм, то прасе сада кука што неки хулигани његовог газде пале рајхстаг у "његовом" новом саду... ретко одвратно говно, одувек био

праштајте, обично себи не дајем за право да коментаришем, но сад ето...

и да, овај разбојник што је убио два српска жандарма на данашњи дан је обичан разбојник, ништа друго
alselone alselone 20:42 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

лм, то прасе сада кука што неки хулигани његовог газде пале рајхстаг у "његовом" новом саду... ретко одвратно говно, одувек био

праштајте, обично себи не дајем за право да коментаришем, но сад ето...


Neću ni ja da ga komentarišem, on i klika "lidera" je kriva velikim delom što smo danas ovde. Prodali su revoluciju za par firmi iz privatizacije i kurve u separeima.
predatortz predatortz 20:50 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Prodali su revoluciju za par firmi iz privatizacije i kurve u separeima.


Šta ste bre svi zapeli za tu Fidelinku, k'o da je EPS?

Eeee, a meni su zbog te dve gnjide ovde takve stvari govorili u ona dobra vremena bloga...
g.radicevic g.radicevic 21:14 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

I tu se dogovore da murija lepo pusti par ljudi da se prošetaju i obeleže pobedu a da ostali lepo odu kućama, kasno je, skoro 20. časova, prošla i Slagalica. Treba rano na njivu.




taj 5. oktobar sam pratio direktno (telefonom) iz Rusije (pola plate mi otišlo na račun)
sad opet u inostranstvu jbg.
nemoj da pobedite do petka uveče, da barem u'vatim jednu spomenicu zbog penzije
(stižem ako opet ne zatvore granice)


alselone alselone 21:23 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

taj 5. oktobar sam pratio direktno (telefonom) iz Rusije (pola plate mi otišlo na račun)
sad opet u inostranstvu jbg.


Au bratac jako je rizično danas biti u inostranstvu. Očas posla zatvore granice pa ne možeš da se vratiš. Mom drugaru razvojena porodica od aprila. On u Njemačku, njegovi u Srbiju bre.

g.radicevic g.radicevic 21:33 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Mom drugaru razvojena porodica od aprila.

i mi od februara
samo žena u NS, ja povremeno
klinac se nada da će moći u avgustu da dođe
ćerka isto



al barem mogu da se qrčim


još malo pa gotovo

alselone alselone 21:37 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Na tome radiš? Wow, zaista moćno izgleda.

Setilo me na neki video koji pokazuje put Kina - Pakistan. Nije ovaj ali je o ovome.

predatortz predatortz 21:47 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej


Izgleda, Švabe na bunaru...
zilikaka zilikaka 21:51 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

al barem mogu da se qrčim


još malo pa gotovo

Imaš i zašto.
Malo zavidim.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:16 08.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

floki
чанак прасе (то је била једна од најбољих преправки графита у новом саду, латиницом је неко написао "чанак не прашта", али се луцпрде досетиле па преправиле у "чанак прасе"

лм, то прасе сада кука што неки хулигани његовог газде пале рајхстаг у "његовом" новом саду... ретко одвратно говно, одувек био

праштајте, обично себи не дајем за право да коментаришем, но сад ето...

и да, овај разбојник што је убио два српска жандарма на данашњи дан је обичан разбојник, ништа друго

Прасе? Па то је тепање за Чанка.

Њега боље описује реч крмак.



Filip Mladenović Filip Mladenović 01:12 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

...и да, овај разбојник што је убио два српска жандарма на данашњи дан је обичан разбојник, ништа друго

Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji protiv fašističkog diktatora Franka /preko 700 jugoslovenskih antifašista je poginulo, dok su ostali posle rata bili zatvarani u koncentracione logore u Francuskoj/, a 2 žandarma su poput ovih sinoćnih i preksinoćnih u centru pobunjenog Beograda, simboli okupatorske, fašističke vlasti!
bene_geserit bene_geserit 01:23 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji

Tim komunjarama što su išli na trening u Španiju nije trebalo dati da se vrate u zemlju ili ih odmah proslediti u bajbok i baciti ključ.
Isto ko ovi današnji talibani što idu na trening u Siriju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:36 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

bene_geserit
Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji

Tim komunjarama što su išli na trening u Španiju nije trebalo dati da se vrate u zemlju ili ih odmah proslediti u bajbok i baciti ključ.
Isto ko ovi današnji talibani što idu na trening u Siriju.


Da nije bilo tih "komunjara", Srbija bi zauvek bila na gubitničkoj strani istorije, osramoćena kao nacistički prirepak Hitlerovog zločinačkog režima!
looping looping 05:50 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
bene_geserit
Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji

Tim komunjarama što su išli na trening u Španiju nije trebalo dati da se vrate u zemlju ili ih odmah proslediti u bajbok i baciti ključ.
Isto ko ovi današnji talibani što idu na trening u Siriju.


Da nije bilo tih "komunjara", Srbija bi zauvek bila na gubitničkoj strani istorije, osramoćena kao nacistički prirepak Hitlerovog zločinačkog režima!

Da, žrtvuješ milion ljudi da bi bio na pobedničkoj strani.
Bitno da si ti pobednik a ljude ko j...
Ni prvi ni poslednji put.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:36 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji protiv fašističkog diktatora Franka /preko 700 jugoslovenskih antifašista je poginulo, dok su ostali posle rata bili zatvarani u koncentracione logore u Francuskoj/, a 2 žandarma su poput ovih sinoćnih i preksinoćnih u centru pobunjenog Beograda, simboli okupatorske, fašističke vlasti!


Да ли су симболи окупаторске фашистичке власти били и учитељи и професори који су учили децу у окупираној Србији, и лекари који су лечили, а добијали су плату од те државе?

У споменутим логорима у Француској је било око 1/2 М људи који су се повукли из Шпаније после пада Републике, не само оних који су се борили под оружјем, већ и жена и деце. Где би их ти сместио?
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:55 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Šta su onda bili lekari, učitelji, sveštenici... koji su se kao antifašisti borili u redovima Titovih partizana?
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:00 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
bene_geserit
Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji

Tim komunjarama što su išli na trening u Španiju nije trebalo dati da se vrate u zemlju ili ih odmah proslediti u bajbok i baciti ključ.
Isto ko ovi današnji talibani što idu na trening u Siriju.


Da nije bilo tih "komunjara", Srbija bi zauvek bila na gubitničkoj strani istorije, osramoćena kao nacistički prirepak Hitlerovog zločinačkog režima!


Svi ti sa gubitničke strane istorije i prilepci nacističkog zločinačkog režima su danas u EU (Hrvatska, Slovenija, Bugarska, Mađarska, Litvanija, Latvija, Estonija, etc.).

Ponegde i danas kod nekih od njih parade u slavu, a EU ni da bekne.
looping looping 09:06 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
Šta su onda bili lekari, učitelji, sveštenici... koji su se kao antifašisti borili u redovima Titovih partizana?

Žrtve komunističke politike.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:07 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Šta su onda bili lekari, učitelji, sveštenici... koji su se kao antifašisti borili u redovima Titovih partizana?

Ја те питам шта је са онима који су наставили да раде у државним службама, у државним болницама, државним школама, државним народним кухињама итд.

Да ли су они били симболи окупаторске државе и легитимна мета за одстрел?
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:52 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

principessa_etrusca
Šta su onda bili lekari, učitelji, sveštenici... koji su se kao antifašisti borili u redovima Titovih partizana?

Ја те питам шта је са онима који су наставили да раде у државним службама, у државним болницама, државним школама, државним народним кухињама итд.

Да ли су они били симболи окупаторске државе и легитимна мета за одстрел?


Svi oni su bili kolaboracionisti u poredjenju sa hrabrim i časnim lekarima, učiteljima, sveštenicima... antifašistima koji su svojim životima i delovima tela platili borbu u redovima partizanskog, pobedničkog pokreta!
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:57 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

....Svi ti sa gubitničke strane istorije i prilepci nacističkog zločinačkog režima su danas u EU (Hrvatska, Slovenija, Bugarska, Mađarska, Litvanija, Latvija, Estonija, etc.).

Ponegde i danas kod nekih od njih parade u slavu, a EU ni da bekne.


I u Sloveniji i u Hrvatskoj su bili jaki antifašistički pokreti, i u znaku te tradicije su članice EU.

Glavno pitanje je zašto je država Srbija tokom protekle 3 decenije revidirala istoriju, rehabilitovala kvislinge, pa još u režiranim ratovima tokom devedesetih počinila monstruozne ratne zločine nad civilima?
g.radicevic g.radicevic 10:08 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

koji su se kao antifašisti borili u redovima Titovih partizana?


generalno, sve što je anti-bilo čega te gura u neku vrstu ekstremizma, tj svrstava na suprotnu stranu tog nečega.
zašto misliš da su se protiv fašizma borili samo anti-fašisti. zašto uskraćuješ pravo protivnicima komunizma, da se bore protiv fašizma.
teza da je svaki protivnik komunizma - fašista ti je vrlo klimava.
Ti, koji želiš da se prikažeš kao predstavnik građanske provenijencije bi morao voditi računa o ovim ''sitnicama''
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:18 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Ne učitavajte ono što ne piše.

U redovima partizanskog pokreta bili su zastupnici različitih ideologija i političkih opredeljenja, ali ih je sve povezivao i angažovao - antifašizam.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:20 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
....Svi ti sa gubitničke strane istorije i prilepci nacističkog zločinačkog režima su danas u EU (Hrvatska, Slovenija, Bugarska, Mađarska, Litvanija, Latvija, Estonija, etc.).

Ponegde i danas kod nekih od njih parade u slavu, a EU ni da bekne.


I u Sloveniji i u Hrvatskoj su bili jaki antifašistički pokreti, i u znaku te tradicije su članice EU.

Glavno pitanje je zašto je država Srbija tokom protekle 3 decenije revidirala istoriju, rehabilitovala kvislinge, pa još u režiranim ratovima tokom devedesetih počinila monstruozne ratne zločine nad civilima?


Da, ali kad bi se zezali.

Laži i treba da se revidiraju.
predatortz predatortz 10:26 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
Ne učitavajte ono što ne piše.

U redovima partizanskog pokreta bili su zastupnici različitih ideologija i političkih opredeljenja, ali ih je sve povezivao i angažovao - antifašizam.


Ok, a šta ćemo onda sa JVuO?
Bilo Srba, bilo Hrvata, bilo muslimana, bilo Slovenaca, antifašizam im ne spori niko osim komunista, vođa im odlikovan od najvećih antifašista sa Zapada, i to posthumno. Evidentni su dokazi da su svih ratnih godina imali borbe protiv okupatora, na kraju tako stoji i u zarobljenim okupatorskim spisima. Takođe, bilo je tu pripadnika raznih političkih, najvećim delom demokratskih opcija. Bilo je tu veoma cenjenih intelektualaca, profesora, lekara, radnika, seljaka, oficira, đaka...

I jedno pitanje...
Ako je pucnjem u leđa žandarmu, na vašaru, počeo ustanak u Srbiji, šta su onda bile borbe protiv Nemaca pre tog događaja, a nakon zvanične kapitulacije zemlje, koje su se vodile u Istočnoj Bosni, Zapadnoj Srbiji?
I zašto te borbe nisu ustanak, pobuna protiv okupatora, nepriznavanje robstva i otpor fašizmu?
Po kom aršinu nisu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:06 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
principessa_etrusca
Šta su onda bili lekari, učitelji, sveštenici... koji su se kao antifašisti borili u redovima Titovih partizana?

Ја те питам шта је са онима који су наставили да раде у државним службама, у државним болницама, државним школама, државним народним кухињама итд.

Да ли су они били симболи окупаторске државе и легитимна мета за одстрел?


Svi oni su bili kolaboracionisti !


Evo jasnog dokaza kako komunistički ološ razmišlja, i jasnog razloga zašto se protiv tog zla, u bilo kom obliku, na bilo kom mestu, i ovde na blogu, u bilo kom vremenu, treba odlučno boriti.

Kaže se da su svi osim njih kolaboranti, a to je samo korak od streljačkog stroja.

I u prvom svetskom ratu je država funkcionisala pod okupacijom, i tad su neki učitelji radili u školama, neki žandari održavali red, neki popovi držali službe, i niko ih posle rata nije smatrao kolaborantima.
Nisu ih slavili, ali ih nisu optuživali za izdaju, a posebno ih nisu ubijali kao što je to radila banda komunistička.
I evo, još uvek njihovi sledbenici propagiraju to klanje.

Posle kažu pusti, bilo prošlo. Pa evo dokaza da nije prošlo i da bi opet, i da će opet ako dođu u priliku.
Moguće je sasvim zamisliti Filipa kako strelja "kolaborante" sve misleći da čini dobro delo.

Pa kažu prošlo, nije važno.
vcucko vcucko 11:10 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

apacherosepeacock
Filip Mladenović
bene_geserit
Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji

Tim komunjarama što su išli na trening u Španiju nije trebalo dati da se vrate u zemlju ili ih odmah proslediti u bajbok i baciti ključ.
Isto ko ovi današnji talibani što idu na trening u Siriju.


Da nije bilo tih "komunjara", Srbija bi zauvek bila na gubitničkoj strani istorije, osramoćena kao nacistički prirepak Hitlerovog zločinačkog režima!


Svi ti sa gubitničke strane istorije i prilepci nacističkog zločinačkog režima su danas u EU (Hrvatska, Slovenija, Bugarska, Mađarska, Litvanija, Latvija, Estonija, etc.).

Ponegde i danas kod nekih od njih parade u slavu, a EU ni da bekne.

I to je valjda pohvalno?
I treba žaliti što nismo...
Znači trebalo je omlatiti Jevreje i koga već stigneš, ali onako motkama na trgu, e da bi danas bio/la u nečemu zvanom EU?!
Guglaj malo Riga massacre, Liepaya massacre, Lvov masacre... ima koliko hoćeš.

Iz ovoga bi se mogli izvući razni zaključci. Npr. je li EU nešto čemu treba težiti?
Možda je ovo moje trulo moralisanje bez pokrića. Možda. Ali drugačije ne znam i neću da razmišljam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:17 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

I to je valjda pohvalno?
I treba žaliti što nismo..

Nije, ali nije izbor bio komunisti ili kolaboracija, bilo je i trećeg puta.

A i u ovom kontekstu, u kom su navodno komunisti obezbedili da se bude na pobedničkoj strani, hajde da se zapitamo šta smo dobili a šta izgubili.

Dobili smo osećanje, imaginarno, nevažno, da smo bili neki pobednici, a izgubili sve, slobodu pre svega.

Pa jel se isplatilo?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:22 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

vcucko
apacherosepeacock
Filip Mladenović
bene_geserit
Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji

Tim komunjarama što su išli na trening u Španiju nije trebalo dati da se vrate u zemlju ili ih odmah proslediti u bajbok i baciti ključ.
Isto ko ovi današnji talibani što idu na trening u Siriju.


Da nije bilo tih "komunjara", Srbija bi zauvek bila na gubitničkoj strani istorije, osramoćena kao nacistički prirepak Hitlerovog zločinačkog režima!


Svi ti sa gubitničke strane istorije i prilepci nacističkog zločinačkog režima su danas u EU (Hrvatska, Slovenija, Bugarska, Mađarska, Litvanija, Latvija, Estonija, etc.).

Ponegde i danas kod nekih od njih parade u slavu, a EU ni da bekne.

I to je valjda pohvalno?
I treba žaliti što nismo...
Znači trebalo je omlatiti Jevreje i koga već stigneš, ali onako motkama na trgu, e da bi danas bio/la u nečemu zvanom EU?!
Guglaj malo Riga massacre, Liepaya massacre, Lvov masacre... ima koliko hoćeš.

Iz ovoga bi se mogli izvući razni zaključci. Npr. je li EU nešto čemu treba težiti?
Možda je ovo moje trulo moralisanje bez pokrića. Možda. Ali drugačije ne znam i neću da razmišljam.


E, šta te je tačno navelo iz mog komentara da pomisliš da ja kažem - to je valjda pohvalno?

Da nije možda ovo -
apacherosepeacock

Ponegde i danas kod nekih od njih parade u slavu, a EU ni da bekne.




vcucko

Riga massacre, Liepaya massacre, Lvov masacre... ima koliko hoćeš.


Pismen li si? Pomenula sam Latviju (i ostale) a ti me i citirao..


predatortz predatortz 11:24 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej


Posle kažu pusti, bilo prošlo.


Ja na to gledam ovako:

Naviko to da piša i sere po našim dedovima.
Kad pomeneš koja su bagra i ološ bili njihovi (ne poimenice, nego u kontekstu ideologije), onda:

Ma, koja korist od istine nakon toliko godina... Ajde da gledamo šta ćemo danas. Pusti to, bilo-prošlo.

A stvari su jednostavne. Relativizacija bilo čijeg zločina, njegovo pravdanje višim ciljem, stavlja te u ravan sa zločincima. Jer, svaka strana je imala svoj "viši cilj".

Zato mene nikad nećeš čuti, sem kad zajebavam Anđu ili teram inat Pajiću, da kažem da je vojska kojoj sam pripadao bila bezgrešna.
g.radicevic g.radicevic 11:29 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

U redovima partizanskog pokreta bili su zastupnici različitih ideologija i političkih opredeljenja, ali ih je sve povezivao i angažovao - antifašizam.


da monarhista, radikala, ....
sa sve crvenom petokrakom na kapi
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:39 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej


Naviko to da piša i sere po našim dedovima.
Kad pomeneš koja su bagra i ološ bili njihovi (ne poimenice, nego u kontekstu ideologije), onda:

Ma toj ravni, ličnoj, porodičnoj, još i da se nešto i razume. Nije lako osuditi, direktno, svog bliskog pretka, člana porodice.

Zato je dobro odmaknuti se od toga, oni su birali po nekom svom kriterijumu, izabrali su šta su izabrali, ali hajde da mi sadašnji imamo svoje kriterijume, da se ne provodimo za njihovim izborom.

Hajde da biramo ideologije, da se odredimo jesmo li za diktaturu i neslobodu, streljanja i otimačinu, ili smo protiv toga, ma gde nam je deda bio.

Naravno, prija svest da je i deda bio na strani protiv okupacije i protiv diktature, za slobodu i za demokratiju, a manje prija činjenica da je deda bio na strani onih koji su streljali i otimali, ali to je bio njegov izbor, njegova zabluda ili nužda, to ne treba da obavezuje ni da opterećuje nikoga.

Zato mi argument "moj deda je bio partizan, dakle partizani su bili super" zvuči glupavo.

Pa zaebo ti se deda, ali je veći problem što je zaebo i tebe a ti toga nisi svestan, i nemaš dostojanstva da sam proceniš stvar nego se povodiš za dedom.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:41 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Moralni patuljci i nikogovići nikada neće shvatiti i prihvatiti hiljade i hiljade primera antifašističkog čojstva i junaštva tokom II svetskog rata!

Za ovu priliku izdvajam ovaj svetli primer, kome kao ljudsko biće i antifašista mogu samo da se poklonim:

Leontina Kraus je bila beogradska učiteljica u penziji, koja je tokom okupacije slala pisma Milanu Nediću, tražeći da umesto najmlađeg komuniste osuđenog na smrt streljaju nju. Želja joj je samo delimično uslišena – uhapšena je 19. decembra 1942. je i nakon boravka u logoru Banjica streljana 7. juna 1943. godine, ali niko nije oslobođen umesto nje.
predatortz predatortz 11:43 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Moralni patuljci i nikogovići nikada neće shvatiti i prihvatiti hiljade i hiljade primera antifašističkog čojstva i junaštva tokom II svetskog rata!


Slažem se! Takvi su ubeđeni da je njihova istina jedina, a da su svi drugi neprijatelji. Ljudi takvog pogleda na svet su rasadnik budućih zlikovaca, autokrata, otimača tuđeg i gušenja sloboda. Kolokvijalno ih zovu komunjare.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:31 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

predatortz
Moralni patuljci i nikogovići nikada neće shvatiti i prihvatiti hiljade i hiljade primera antifašističkog čojstva i junaštva tokom II svetskog rata!


Slažem se! Takvi su ubeđeni da je njihova istina jedina, a da su svi drugi neprijatelji. Ljudi takvog pogleda na svet su rasadnik budućih zlikovaca, autokrata, otimača tuđeg i gušenja sloboda. Kolokvijalno ih zovu komunjare.


Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!

Evo, od 1989. godine komunizam je skoro nestao sa naše planete, a koliko su tokom proteklih 30 godina civila, dakle potpuno nevinih ljudskih bića, pobili kapitalisti!?
predatortz predatortz 12:33 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej


Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!


Nisi mi odgovorio na direktno pitanje.
Kako bi ti nazvao borbe protiv Nemaca, vođene pre 7. jula 1941. godine, u Istočnoj Bosni i Zapadnoj Srbiji, a nakon kapitulacije zemlje?
I, zašto ih ne zoveš "ustanak"?
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:41 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej


Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!

Evo, od 1989. godine komunizam je skoro nestao sa naše planete, a koliko su tokom proteklih 30 godina civila dakle potpuno nevinih ljudskih bića, pobili kapitalisti!?

A ko su ti ti kapitalisti, koja je to njihova vojska?
Ja mislio da su kapitalisti vlasnici kapitala, privrednici, kad ono nije to, kapitalisti su neka ideologija, stranka.

Jbt još uvek deliš svet po komunističkoj mantri, komunisti i kapitalisti.

Onda valjda ne odobravaš ni slobodno tržište, ni ljudska prava, slobode, sve su to kapialističke vrednosti.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:43 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović

Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!

Evo, od 1989. godine komunizam je skoro nestao sa naše planete, a koliko su tokom proteklih 30 godina civila dakle potpuno nevinih ljudskih bića, pobili kapitalisti!?


Ne može da se poredi.

Kapitalizam (i ostali društveni sistemi iz prošlosti - vremensko trajanje) traje neuporedivo duže od socijalizma/komunizma koji se održava danas još jedino u Kini (mutant sistem) i Severnoj Koreji.

Broj žrtava ta 2 sistema (kapitalizam vs komunizam) time ne može da se poredi.

(može da se napravi neka logična pretpostavka kada bi se vremenski mogli da izravnaju)


Filip Mladenović Filip Mladenović 12:44 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

predatortz

Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!


Nisi mi odgovorio na direktno pitanje.
Kako bi ti nazvao borbe protiv Nemaca, vođene pre 7. jula 1941. godine, u Istočnoj Bosni i Zapadnoj Srbiji, a nakon kapitulacije zemlje?
I, zašto ih ne zoveš "ustanak"?

Taj period II svetskog rata ne može abolirati kvislinge za masovne ratne zločine nad civilima srpske i bošnjačke nacionalnosti.

Četnici su za mene kao Šumadinca bili gori od ustaša zato što su klali bebe, devojčice, dečake... srpske nacionalnosti.
Dok su ljotićevci sprovodili srpske djake, učitelje i gradjanstvo pred cevi nacista!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:47 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

apacherosepeacock
Filip Mladenović
predatortz
Moralni patuljci i nikogovići nikada neće shvatiti i prihvatiti hiljade i hiljade primera antifašističkog čojstva i junaštva tokom II svetskog rata!


Slažem se! Takvi su ubeđeni da je njihova istina jedina, a da su svi drugi neprijatelji. Ljudi takvog pogleda na svet su rasadnik budućih zlikovaca, autokrata, otimača tuđeg i gušenja sloboda. Kolokvijalno ih zovu komunjare.


Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!

Evo, od 1989. godine komunizam je skoro nestao sa naše planete, a koliko su tokom proteklih 30 godina civila dakle potpuno nevinih ljudskih bića, pobili kapitalisti!?


Ne može da se poredi.

Kapitalizam (i ostali društveni sistemi iz prošlosti - vremensko trajanje) traje neuporedivo duže od socijalizma/komunizma koji se održava danas još jedino u Kini (mutant sistem) i Severnoj Koreji.

Broj žrtava ta 2 sistema (kapitalizam vs komunizam) time ne može da se poredi.

(može da se napravi neka logična pretpostavka kada bi se vremenski mogli da izravnaju)




Pa koliko su ta slobodna tržišta, ljudska prava i slobode pobili beba, dece, žena, nevinih civila od pada Berlinskog zida do danas?

Dajte neku cifru, makar bila i netačna!
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:53 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Četnici su za mene kao Šumadinca bili gori od ustaša

Kažem ja, komunisti su prvenstveno antisrbi.
Evo ga, abolira ustaše jer su Hrvati.
predatortz predatortz 12:54 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej


Taj period II svetskog rata ne može abolirati kvislinge za masovne ratne zločine nad civilima srpske i bošnjačke nacionalnosti.


Partizani su tokom rata počinili velike zločine nad civilima svih nacionalnosti. Od "pasjih grobalja" u Crnoj Gori, preko zatucanja ljudi maljevima i bacanja u jame u Hercegovini (ustaše su činile isto), do odvođenja i streljanja ljudi bez suda i utvrđene krivice, bacanja u neobeležene grobnice.
Nakon rata, vlast koju su uspostavili, činila je brojne zločine, a stanovništviu države je ukinula slobode i prava koje su pre rata uživali.


Četnici su za mene kao Šumadinca bili gori od ustaša zato što su klali bebe, devojčice, dečake... srpske nacionalnosti.


Istorija govori da je Šumadija bila četnička. A tebi verujem da su ti ustaše bliže. Jednostavno, deliš mnogo njihovih stavova. Mržnju prema Srbima i Srbiji, pre svega. Doduše, to je Partija tražila od vas, da ljubite ustašiju.

U posljednje vrijeme počinje da se širi osobito u Lici i sjevernoj Dalmaciji ustaški pokret protiv srpskih okupatorskih vlasti. Bilo je više sukoba između naoružanih ustaša i žandara. Među Šibenikom i Benkovcem ustaše su digli u zrak četiri žandarske kasarne. U sukobima u Lici zarobili su ustaše 5 žandara i odveli ih sobom kao taoce. Vlada je, da uguši pokret proglasila opsadno stanje u tim krajevima, poslala tamo 1,400 žandara, tri bataljona vojske, dva kavalerijska odreda strojnihpušaka (mitraljeza) i jednu brdsku bateriju. [...]
Iz okolnosti da ustaški pokret započinje u Lici i sjevernoj Dalmaciji - najsiromašnijim krajevima Jugoslavije - može se zaključiti da socijalno-ekonomski momenti igraju veliku ulogu u tom pokretu. Ali značenje nacionalnog momenta također je veliko, jer je pokret najviše razvijen u hrvatskim dijelovima Like i sjev. Dalmacije. Komunistička Partija pozdravlja ustaški pokret ličkih i dalmatinskih seljaka i stavlja se potpuno na njihovu stranu. Dužnost je svih komunističkih organizacija i svakog komuniste da taj pokret potpomognu, organiziraju i predvode.[6]

— "Ustaški pokret u hrvatskim krajevima", službeno glasilo KPJ Proleter iz prosinca 1932.



Edit:

Evo još malo, u prilog mojoj tezi o zločinačkoj prirodi partizanskog pokreta:

Лијева скретања је термин која је Комунистичка партија Југославије користила да опише радикалне политике и стратегије, међу другима описане и као Црвени терор[1], које су спроводили самозвани левичарски елементи у партији и партизанским јединицама током Другог свјетског рата углавном у Црној Гори, Херцеговини и Србији, и у мањем обиму у Хрватској и Словенији. У тим областима је крајем 1941. и почетком 1942. дошло до масовних убистава, паљења села и конфискације имовине[2][3] мотивисаних партизанским страховима од пете колоне и класном борбом[4]. Као резултат тих акција комуниста, многи сељаци из источне Херцеговине и Црне Горе, који нису били колаборационисти или кулаци су масовно приступали четницима. КПЈ је осудила акције споведене у овом периоду и казнила неколико локалних команданата.

Један од важнијих разлога за пораз партизана у Црној Гори и Херцеговини на почетку рата су злочини које су партизани учинили у периоду који је томе претходио. Физичка ликвидација вршена је како стрељањем тако и хладним оружјем, клањем и маљевима. Најпознатија локација на којој су вршени злочини у Црној Гори је свакако Пасје гробље код Колашина где је побијен већи број оних које су комунисти видели као своје непријатеље. На Бадњи дан 1942. године партизани су у колашинском лугу на десној обали Таре, над телима 240 унакажених грађана, разапели лешину пса.

Zanimljivo je da su na Badnji dan 1942. ustaše krenule u opsežnu akciju pokolja srpskog življa u BiH.
Slučajno ili koordinisano?
Verujem da je u pitanju ovo drugo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:02 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

predatortz

Taj period II svetskog rata ne može abolirati kvislinge za masovne ratne zločine nad civilima srpske i bošnjačke nacionalnosti.


Partizani su tokom rata počinili velike zločine nad civilima svih nacionalnosti. Od "pasjih grobalja" u Crnoj Gori, preko zatucanja ljudi maljevima i bacanja u jame u Hercegovini (ustaše su činile isto), do odvođenja i streljanja ljudi bez suda i utvrđene krivice, bacanja u neobeležene grobnice.
Nakon rata, vlast koju su uspostavili, činila je brojne zločine, a stanovništviu države je ukinula slobode i prava koje su pre rata uživali.


Četnici su za mene kao Šumadinca bili gori od ustaša zato što su klali bebe, devojčice, dečake... srpske nacionalnosti.


Istorija govori da je Šumadija bila četnička. A tebi verujem da su ti ustaše bliže. Jednostavno, deliš mnogo njihovih stavova. Mržnju prema Srbima i Srbiji, pre svega. Doduše, to je Partija tražila od vas, da ljubite ustašiju.

U posljednje vrijeme počinje da se širi osobito u Lici i sjevernoj Dalmaciji ustaški pokret protiv srpskih okupatorskih vlasti. Bilo je više sukoba između naoružanih ustaša i žandara. Među Šibenikom i Benkovcem ustaše su digli u zrak četiri žandarske kasarne. U sukobima u Lici zarobili su ustaše 5 žandara i odveli ih sobom kao taoce. Vlada je, da uguši pokret proglasila opsadno stanje u tim krajevima, poslala tamo 1,400 žandara, tri bataljona vojske, dva kavalerijska odreda strojnihpušaka (mitraljeza) i jednu brdsku bateriju. [...]
Iz okolnosti da ustaški pokret započinje u Lici i sjevernoj Dalmaciji - najsiromašnijim krajevima Jugoslavije - može se zaključiti da socijalno-ekonomski momenti igraju veliku ulogu u tom pokretu. Ali značenje nacionalnog momenta također je veliko, jer je pokret najviše razvijen u hrvatskim dijelovima Like i sjev. Dalmacije. Komunistička Partija pozdravlja ustaški pokret ličkih i dalmatinskih seljaka i stavlja se potpuno na njihovu stranu. Dužnost je svih komunističkih organizacija i svakog komuniste da taj pokret potpomognu, organiziraju i predvode.[6]

— "Ustaški pokret u hrvatskim krajevima", službeno glasilo KPJ Proleter iz prosinca 1932.



Ustaše, četnici, ljotićevci...su najgori izrodi hrvatskog i srpskog naroda. Zato su zajedno bežali pred antifašistima 1945. godine, ali ih je u najvećoj meri stigla ruka pravde za počinjene ratne zločine!
predatortz predatortz 13:04 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Ustaše


Ustaše i partizani su na Badnji dan 1942. krenuli u genocid nad srpskim narodom. Ustaše u BiH, partizani u Crnoj Gori.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:08 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Za razliku od Srbije, Crna Gora nije revidirala istoriju, nije se nikada stidela svog antifašizma i partizanskog pokreta, a četnike je ostavila tamo gde i zaslužuju - na djubrištu istorije!
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:10 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Za razliku od Srbije, Crna Gora nije revidirala istoriju

Bravo Srbijo!
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:11 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
apacherosepeacock
Filip Mladenović
predatortz
Moralni patuljci i nikogovići nikada neće shvatiti i prihvatiti hiljade i hiljade primera antifašističkog čojstva i junaštva tokom II svetskog rata!


Slažem se! Takvi su ubeđeni da je njihova istina jedina, a da su svi drugi neprijatelji. Ljudi takvog pogleda na svet su rasadnik budućih zlikovaca, autokrata, otimača tuđeg i gušenja sloboda. Kolokvijalno ih zovu komunjare.


Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!

Evo, od 1989. godine komunizam je skoro nestao sa naše planete, a koliko su tokom proteklih 30 godina civila dakle potpuno nevinih ljudskih bića, pobili kapitalisti!?


Ne može da se poredi.

Kapitalizam (i ostali društveni sistemi iz prošlosti - vremensko trajanje) traje neuporedivo duže od socijalizma/komunizma koji se održava danas još jedino u Kini (mutant sistem) i Severnoj Koreji.

Broj žrtava ta 2 sistema (kapitalizam vs komunizam) time ne može da se poredi.

(može da se napravi neka logična pretpostavka kada bi se vremenski mogli da izravnaju)




Pa koliko su ta slobodna tržišta, ljudska prava i slobode pobili beba, dece, žena, nevinih civila od pada Berlinskog zida do danas?

Dajte neku cifru, makar bila i netačna!


Ne znam zašto bih ja davala brojeve žrtava koje je nemoguce ustanoviti u kontekstu u kome ti pričaš. Naročito netačne brojeve.

Rekoh ti iz prve, poređenja nema jer ta 2 sistema nemaju isto vremensko trajanje u istoriji.

Ljudska prava, slobodno tržište, slobode, imaju po tebi alternativu?
Interesantno. Koju?
predatortz predatortz 13:11 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
Za razliku od Srbije, Crna Gora nije revidirala istoriju, nije se nikada stidela svog antifašizma i partizanskog pokreta, a četnike je ostavila tamo gde i zaslužuju - na djubrištu istorije!


Ti voliš da odgovaraš citatima.
Evo ti jedan:

Kad su se u Brankovićima 1941. pojavili naoružani ljudi s petokrakama na kapama, niko nije znao kakva je to vojska, kaže Milorad Ćebić.

- Partizani su bili iz nekih drugih krajeva, među njima nije bilo naših ljudi. Sa oružjem su po kućama tražili hranu. Vikali su na majku koja je kroz plač govorila: "Ljudi, ja sam udovica, muža mi ubiše ustaše, imam petoro dece, ne ostavljajte ih gladne." Pretukli su je kundacima.



IZVOR


Molim te da se odrediš o vojsci koja kundacima bije i pljačka udovicu čiji je muž žrtva ustaškog terora.

Edit:

Proširiću pitanje:

Šta u očima ovog čoveka, tada deteta koje gleda vojsku koja mu kundači majku, razlikuje partizane od ustaša?
g.radicevic g.radicevic 13:38 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!

a da pitamo ruse, kineze, severnokoreance...šta imaju da kažu po tom pitanju

i kako objašnjavaš čistke koje su se dešavale posle rata...?
antifašizam ili...
vcucko vcucko 13:46 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

apacherosepeacock


Rekoh ti iz prve, poređenja nema jer ta 2 sistema nemaju isto vremensko trajanje u istoriji.

Ljudska prava, slobodno tržište, slobode, imaju po tebi alternativu?
Interesantno. Koju?

Između 250 i 70 godina (i jedno i drugo cca) je mnogo manja razlika nego što ti se na prvi pogled čini.
Istorijski gledano, oba razdoblja su nešto na nivou treptaja oka.

Što se tiče druge rečenice, ima jedna nevolja. Velika.
Da bi jedni imali to što si napisala (slobodno tržište, ljudska prava i slobode) moraju da postoje oni drugi, u pravilu mnogo više onih drugih, koji to nemaju.
Saberi EU, prekomorske anglosaksonske zemlje, ajde azijske tigrove. To je otprilike to, mada ne znam kako tu ubrojiti Južnu Koreju gde je standard da pre početka radnog vremena klečiš i pevaš odu gazdi čija slika treperi na bilbordu na vrhu hale, ili Japan gde na odmor ideš pred smrt, tamo u osamdesetpetoj, ali kažem ajde.
Kako god sabereš dobiješ odnos 1:6, u najbolju ruku 1:5 u korist onih drugih. Čim su površinom i stanovništvom značajne zemlje (Rusija i Kina), nebitno u kakvim okolnostima, podigle životni standard svom stanovništvu, nastalo je veliko tumbanje. Koje se tek zahuktava.
Jednostavno, ne može. Nema za sve i cela stvar je zasnovana na tome da nema za sve.
A najveća dostignuća slobodno tržište i ljudska prava ostvarila su upravo dok je u Berlinu stajao zid kao babaroga.

Ukratko, sve je to lepo, ali reci eventualno "još nema alternative". Tako nekako. Čim neko počne priču u kojoj se nazire Fukujama i kraj istorije, ja šiljim plajvaz

sanjar sanjar 13:46 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

principessa_etrusca
floki
чанак прасе (то је била једна од најбољих преправки графита у новом саду, латиницом је неко написао "чанак не прашта", али се луцпрде досетиле па преправиле у "чанак прасе"

лм, то прасе сада кука што неки хулигани његовог газде пале рајхстаг у "његовом" новом саду... ретко одвратно говно, одувек био

праштајте, обично себи не дајем за право да коментаришем, но сад ето...

и да, овај разбојник што је убио два српска жандарма на данашњи дан је обичан разбојник, ништа друго

Прасе? Па то је тепање за Чанка.

Њега боље описује реч крмак.



Ja se, ipak, ne bih vezao ni za čije fizičke 'karakteristike', pa bih ga, u skladu sa tim, ipak nazvao prigodnije, tj. --- đubre.
sanjar sanjar 13:49 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

apacherosepeacock
Filip Mladenović
bene_geserit
Taj "razbojnik" je svoj antifašizam dokazao borbama u Španiji

Tim komunjarama što su išli na trening u Španiju nije trebalo dati da se vrate u zemlju ili ih odmah proslediti u bajbok i baciti ključ.
Isto ko ovi današnji talibani što idu na trening u Siriju.


Da nije bilo tih "komunjara", Srbija bi zauvek bila na gubitničkoj strani istorije, osramoćena kao nacistički prirepak Hitlerovog zločinačkog režima!


Svi ti sa gubitničke strane istorije i prilepci nacističkog zločinačkog režima su danas u EU (Hrvatska, Slovenija, Bugarska, Mađarska, Litvanija, Latvija, Estonija, etc.).


Ponegde i danas kod nekih od njih parade u slavu, a EU ni da bekne.

Eeeee, jebiga!
Što kvariš igru Filipu?
I ostalim komunjarama.
sanjar sanjar 13:52 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

Filip Mladenović
....Svi ti sa gubitničke strane istorije i prilepci nacističkog zločinačkog režima su danas u EU (Hrvatska, Slovenija, Bugarska, Mađarska, Litvanija, Latvija, Estonija, etc.).

Ponegde i danas kod nekih od njih parade u slavu, a EU ni da bekne.


I u Sloveniji i u Hrvatskoj su bili jaki antifašistički pokreti, i u znaku te tradicije su članice EU.


Glavno pitanje je zašto je država Srbija tokom protekle 3 decenije revidirala istoriju, rehabilitovala kvislinge, pa još u režiranim ratovima tokom devedesetih počinila monstruozne ratne zločine nad civilima?

Auuuu, do jaja!

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:17 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

g.radicevic
Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!

a da pitamo ruse, kineze, severnokoreance...šta imaju da kažu po tom pitanju

i kako objašnjavaš čistke koje su se dešavale posle rata...?
antifašizam ili...


Pa zar fašizam, nacizam, južnoameričke diktature nisu derivati kapitalizma!?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:20 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

predatortz
Filip Mladenović
Za razliku od Srbije, Crna Gora nije revidirala istoriju, nije se nikada stidela svog antifašizma i partizanskog pokreta, a četnike je ostavila tamo gde i zaslužuju - na djubrištu istorije!


Ti voliš da odgovaraš citatima.
Evo ti jedan:

Kad su se u Brankovićima 1941. pojavili naoružani ljudi s petokrakama na kapama, niko nije znao kakva je to vojska, kaže Milorad Ćebić.

- Partizani su bili iz nekih drugih krajeva, među njima nije bilo naših ljudi. Sa oružjem su po kućama tražili hranu. Vikali su na majku koja je kroz plač govorila: "Ljudi, ja sam udovica, muža mi ubiše ustaše, imam petoro dece, ne ostavljajte ih gladne." Pretukli su je kundacima.



IZVOR


Molim te da se odrediš o vojsci koja kundacima bije i pljačka udovicu čiji je muž žrtva ustaškog terora.

Edit:

Proširiću pitanje:

Šta u očima ovog čoveka, tada deteta koje gleda vojsku koja mu kundači majku, razlikuje partizane od ustaša?



U očima deteta nema razlike, ali u očima istorije itekako ima: ustaše su na poraženoj, a partizani na pobedničkoj strani!
predatortz predatortz 14:23 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej


U očima deteta nema razlike, ali u očima istorije itekako ima: ustaše su na poraženoj, a partizani na pobedničkoj strani!


Ovo si lepo i pošteno rekao. Iskreno, nisam očekivao.
Najveća razlika između partizana i ustaša je sreća koju su partizani imali da Sovjeti pobede Hitlera.

Što se ostalog tiče, mnogo toga je slično.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:26 09.07.2020

Re: U Novom Sadu, u Novom Sadu, heeeeej

apacherosepeacock
Filip Mladenović
apacherosepeacock
Filip Mladenović
predatortz
Moralni patuljci i nikogovići nikada neće shvatiti i prihvatiti hiljade i hiljade primera antifašističkog čojstva i junaštva tokom II svetskog rata!


Slažem se! Takvi su ubeđeni da je njihova istina jedina, a da su svi drugi neprijatelji. Ljudi takvog pogleda na svet su rasadnik budućih zlikovaca, autokrata, otimača tuđeg i gušenja sloboda. Kolokvijalno ih zovu komunjare.


Najveća zla u istoriji čovečanstva počinili su kapitalisti!

Evo, od 1989. godine komunizam je skoro nestao sa naše planete, a koliko su tokom proteklih 30 godina civila dakle potpuno nevinih ljudskih bića, pobili kapitalisti!?


Ne može da se poredi.

Kapitalizam (i ostali društveni sistemi iz prošlosti - vremensko trajanje) traje neuporedivo duže od socijalizma/komunizma koji se održava danas još jedino u Kini (mutant sistem) i Severnoj Koreji.

Broj žrtava ta 2 sistema (kapitalizam vs komunizam) time ne može da se poredi.

(može da se napravi neka logična pretpostavka kada bi se vremenski mogli da izravnaju)




Pa koliko su ta slobodna tržišta, ljudska prava i slobode pobili beba, dece, žena, nevinih civila od pada Berlinskog zida do danas?

Dajte neku cifru, makar bila i netačna!


Ne znam zašto bih ja davala brojeve žrtava koje je nemoguce ustanoviti u kontekstu u kome ti pričaš. Naročito netačne brojeve.

Rekoh ti iz prve, poređenja nema jer ta 2 sistema nemaju isto vremensko trajanje u istoriji.

Ljudska prava, slobodno tržište, slobode, imaju po tebi alternativu?
Interesantno. Koju?


Pitam samo za proteklih 30 godina od rušenja Berlinskog zida i pada komunizma: koliko žrtava je likvidirao kapitalizam?

Alternativa ljudskim pravima, slobodnom tržištu, slobodama... su ljudska prava, slobodno tržište, slobode iz vremena socijaldemokratije Ulofa Palmea, pre atentata na njega 1986. godine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana