Budućnost| Društvo| Gost autor| Moj grad

Srbija sa nogom na ljudskom licu

angie01 RSS / 08.07.2020. u 21:17

 

 EcXjJ5iXYAArF3C?format=jpg&name=small

Ako želite viziju budućnosti, zamislite vojničku čizmu koja gazi po ljudskoj glavi – zauvek.


 Ko kontroliše prošlost, kontroliše sadašnjost. Ko kontroliše sadašnjost, kontroliše budućnost.

 U svetu gde je sve obmana — pričati istinu je revolucionaran čin.

 Stranke samo traže načine da se održe na vlasti, njih ne interesuje boljitak za druge, njih ne interesuje pravda, stranke jedino teže moći i vlasti.

 Moć nad drugima znači razbijanje njihovog uma na milione delića, nakon toga taj isti um se slaže i gradi na način kako to moćnicima odgovara.

 Nacionalizam je glad za moći obojena samozavaravanjem.

 Najveći neprijatelj normalnog ljudskog izražavanja je laž.

Niko na vlast ne dolazi sa mišlju da će jednog dana otići sa te vlasti.

 Svi veruju u neprijateljska zverstva, no ne veruju kako njihova vlastita strana čini ista takva zverstva, čak šta više neće verovati ni dokazima o takvim činima, niti će želeti proveriti dokaze, oni će se a priori odbaciti kao apsurdni i zlobni.

 Nesvesni ljudi se ne bune, treba se osvestiti da bi se pobunili protiv jarma u kojem živimo.

 Čovek zapravo umire kad mu umre mozak, kad mu na pamet više ne može pasti niti jedna jedina ideja.

 Moć kvari, a apsolutna moć apsolutno kvari.

 Koliko si moćan se vidi po tome koliko ljudi pati pod tvojom moći.

 Glavna zapoved u despotskom društvu je „ti ne smeš“, u totalitarizmu je „ti moraš“, a konzumerska zapoved je „ti trebaš.“

 - Džordž Orvel, (1949)

 

 

 



Komentari (534)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 13:43 09.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

nikvet pn


je l' ovo aj-aj? al pravi
nikvet pn nikvet pn 16:54 09.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

Јесте
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 04:40 12.07.2020

Re: oj drugovi jel' vam zao

Ribozom
Molim da se ne troluje sa cetnici-partizani, istok-zapad, zvezda-partizan, gobleni-sustikle.


i satraš-bećar!
shmoo shmoo 22:50 08.07.2020

SOA








angie01 angie01 23:05 08.07.2020

Re: SOA

kod Londona su jakim policiskim snagama u ful opremi, blokirani neki ljudi koji su bili na protestima, mahom mladi, obicni, normalni,...ne kapiram sta je ideja,...i cija...

jedan od sramnih uradaka
shmoo shmoo 23:33 08.07.2020

Re: SOA

angie01
kod Londona su jakim policiskim snagama u ful opremi, blokirani neki ljudi koji su bili na protestima, mahom mladi, obicni, normalni,...ne kapiram sta je ideja,...i cija...

jedan od sramnih uradaka



Већ си сама одговорила себи... Тј. одговорио ти/нам Џорџ Орвел:


Moć nad drugima znači razbijanje njihovog uma na milione delića, nakon toga taj isti um se slaže i gradi na način kako to moćnicima odgovara.




Са терена:


Jao, ima svega...
Malo, malo, kroz kadar mi prodju oni sa zastavama Srbije bogapitajizkogveka, sa krstačama - kao neke litije...
Njih svi propuštaju...


Ima i neka lujka u Bulevaru, isti sa krstom, non stop izmedju kordona i demonstranata


Ima i ovih što prave špalir i tapšu policiji kad prolazi


Ima stvarno svega.
Nezadovoljni ljudi svih sorti...


tu je i opozicija, tu je apoliticni narod da se tako izrazim, svega ima



нисам сигуран да постоји централна команда, више ми личи на много различитих група које се чак повремено међусобно туку


Или се разрачунавају са убаченим елементима

Некима је досадно

Много је набилдованих



Анархија? (питам ја)


А власт никад јача. И златно доба


Сутра опет. Није још готово


Очекујем протест у више градова




There must be some kind of way outta here
Said the joker to the thief
There's too much confusion
I can't get no relief

No reason to get excited
The thief, he kindly spoke
There are many here among us
Who feel that life is but a joke
But, uh, but you and I, we've been through that
And this is not our fate
So let us stop talkin' falsely now
The hour's getting late, hey



Рекао је и Професор шта је ово. Све заједно на гомили гледано.







И пуф! Оде сва енергија у хиљаде и хиљаде делића који као такви више не могу ништа да промене.


solo solo 00:01 09.07.2020

Re: SOA

И пуф! Оде сва енергија у хиљаде и хиљаде делића који као такви више не могу ништа да промене.





ps

shmoo shmoo 00:13 09.07.2020

Re: SOA

solo
И пуф! Оде сва енергија у хиљаде и хиљаде делића који као такви више не могу ништа да промене.






Било некад, сад се приповеда.

А оматорило се у међувремену.

Па кад се сада превише у то дува, може и у несвест да се падне.

Зато се сада користе модерније технике и технологије.











Па онда к'о некада на улицама Бејрута, на волеј!




EDIT:

ps




Сунце ти жарко, каква стрвина!

Не видим баш најбоље... Је л' му то нечије ногице вире из уста? А на ђоновима ципелица пише "За нашу децу"?
solo solo 00:37 09.07.2020

Re: SOA


Било некад, сад се приповеда.

А оматорило се у међувремену.


Jes vala baš.

mariopan mariopan 09:28 09.07.2020

Re: SOA

angie01
kod Londona su jakim policiskim snagama u ful opremi, blokirani neki ljudi koji su bili na protestima, mahom mladi, obicni, normalni,...ne kapiram sta je ideja,...i cija...

jedan od sramnih uradaka

Gledam sinoć direktan prenos i u više navrata vidim da je policija usput kupila i tukla ljude na koje naiđe, bez obzira što ti ljudi ne rade ništa nezakonito samo se nalaze van grupe, zatečeni su sami na ulici.

Jadno i bedno da hapse i tuku ljude samo da bi naduvali broj "huligana" koje su uhapsili "dok prave nerede"!

I verovatno svoj podvig prijavljuju nadređenima kako su se herojski borili sa razularenom masom demonstranata a uhapšeni im zamalo nije došao glave pa su morali da se brane, i tako sve braneći se, desetak puta glavom demonstranta razbijali palicu?
shmoo shmoo 09:48 09.07.2020

Re: SOA

mariopan

Gledam sinoć direktan prenos i u više navrata vidim da je policija usput kupila i tukla ljude na koje naiđe, bez obzira što ti ljudi ne rade ništa nezakonito samo se nalaze van grupe, zatečeni su sami na ulici.



Јесте. То је тачно. Зато ово и јесте једна тужна рашомонијада.

Исто од синоћ са места догађања:



Bio sam tamo i veceras. Otisao sa komsijom i njegovom zenskom. Policije koliko hoces. Tri puta vise nego juce rasporedjeni svuda okolo . Mi stariji prosli pored njih i dosli ispred skupstine ali sa strane kpd muzeja


Sreli gomilu poznstih ljudi. Gradske face gradjanske. Tu i tamo neki klimci koji zvizde i vicu Vu pederu itd.


U jednom trenutku se cuje pucanj pogledamo i provalimo da iz mase ka policiji lete topovsli udari petarde. Istog sekunda shvatimo da to verovartno rade njegovi ubaceni. Jer nikom normalnom tp ne bi palo na pamet. Naravno krenemo nazad i izadjemo iz obruca. Kad kazem obruca to i bukvalno mislim jer kako je policija krenula da taba tako su ovi zatvoroli ulice da ne mozes da zbrises. Kao u klopci


Izrezirano


Sta je strasno. Sto onih pet iline znam koliiko ubacenih zbrise samo su potpalili fitilj i navukli jos 10 posto opicenih i...


Strasno sto policija ne bira babe dede zene decu stare mlade ali strasno


Sto se tice trifunovica njega su tukli demonstranti. A i svi oni drugi koji su bojkotovali izbore nisu dobrodosli




Дакле, те људе код Лондона су само сачекали и блокирали иако су они после топовских удара почели да напуштају простор испред Скупштине. Вероватно баш због овога што ти кажеш:


Jadno i bedno da hapse i tuku ljude samo da bi naduvali broj "huligana" koje su uhapsili "dok prave nerede"!




Шта је циљ?

Утерати страх свима. Да никоме више не падне на памет да дође испред Скупштине и протестује против било чега "сада у овим тешким тренуцима када нас очекују преговори око Косова."

А онда по медијима следи рашомонијада...



Rashomon (羅生門, Rashōmon) is a 1950 Jidaigeki psychological thriller/crime film directed by Akira Kurosawa... The film is known for a plot device that involves various characters providing subjective, alternative, self-serving, and contradictory versions of the same incident.





П.С. - Извините, али не верујем више ничијим медијским интерпретацијама догађаја осим приватним порукама са вибера и слично од људи који су били на месту догађања и којима верујем јер ми не преносе из неке друге руке шта се то тачно догодило.


(Па чак је и са оним волејем којим је враћен сузавац полицији покушано да се представи на друштвеним мрежама и у медијима као да је то са демонстрација у Бгд. у последња два дана, а у ствари ради се о снимку из Бејрута од пре пар година.)










Све сам десничар до десничара, а? Екстремни националиста, дрнде-мрнде, бла-бла...?


angie01 angie01 09:56 09.07.2020

Re: SOA

I verovatno svoj podvig prijavljuju nadređenima kako su se herojski borili sa razularenom masom demonstranata a uhapšeni im zamalo nije došao glave pa su morali da se brane, i tako sve braneći se, desetak puta glavom demonstranta razbijali palicu?


...kaze stefanovic- savladali su ogoljenu silu,...je l bilo ovo nekada?
angie01 angie01 10:02 09.07.2020

Re: SOA

. Istog sekunda shvatimo da to verovartno rade njegovi ubaceni.


pa naravno,...kao i ekipa koja je bila najbliza policijskom obrucu kod vrata skupstine,...


Sto se tice trifunovica njega su tukli demonstranti


ni to ne verujem,...u masi je bilo dosta "demonstranata",...mislim da je on sam vec rekao o cemu se radilo,...gradjani iz nekog razocarenja u odnosu na njega- iako ima pravo da odlucuje kako ce, sto se izbora tice- ne bi krenuli da se biju, a najmanje da ga jure, razbiju mu glavu i slicno,...
shmoo shmoo 10:02 09.07.2020

Re: SOA

angie01
I verovatno svoj podvig prijavljuju nadređenima kako su se herojski borili sa razularenom masom demonstranata a uhapšeni im zamalo nije došao glave pa su morali da se brane, i tako sve braneći se, desetak puta glavom demonstranta razbijali palicu?


...kaze stefanovic- savladali su ogoljenu silu,...je l bilo ovo nekada?




Заборављаш на оног јуловца из септембра и октобра 2000, онога што је котрљао Р... Заборавио сам му име. Извините, заиста опскуран лик да бих му још и име памтио.

(А зашто ти иритантни ликови чије обраћање јавности обавезно изазове још више беса и мржње него пре тог обраћања, имају обавезно неку говорну ману? Па онда њихове изјаве падају још теже? Ваљда је модел за то војвода Вјекослав, шта га знам...)

Био је неки портпарол за медије или тако некако...


Исти речник. У жељи да се све ово представи свима као да није прошло 20 година од тада.


shmoo shmoo 10:12 09.07.2020

Re: SOA

angie01

ni to ne verujem,...




Само преносим оно што је мени рекао лик који је био тамо присутан.



ne bi krenuli da se biju, a najmanje da ga jure, razbiju mu glavu i slicno,...




Јеси сигурна у то?


Са толиким накупљеним бесом, очајом...? Који се скупља не годинама, него деценијама?

И допуњаван свакодневним дозама мржње која се медијским путем шприца у мозгове?



Овога још увек чувају Кобре... Бивши је председник, јбг... ЛИНК



angie01 angie01 10:30 09.07.2020

Re: SOA


Јеси сигурна у то?


da.
shmoo shmoo 11:21 09.07.2020

Re: SOA

angie01

Јеси сигурна у то?


da.



Добро.

Ја нисам.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:12 09.07.2020

Re: SOA

али не верујем више ничијим медијским интерпретацијама догађаја


i ne treba, dovoljno je sinoc bilo da odes sa strane i vidis sta se desava.

I da, bilo je provokatora i onda policija se ne razracunava sa njima, nego rokne tonu suzavca u ljude koji su tu i koji zaista ne cine ikakvo nasilje. A tek da pricamo o nekakvom otporu policiji, na samo neki mig da krece policijski kordon napred sva masa koja se nalazila na Bulevaru je nekoliko puta bezala u sprint i vracala se na svoje pozicije i onda u poslednjem sprintu po njima krece polivanje suzavca (ozbiljan broj da se ceo siri centar grada juce isplakao) i opsta panika i rasulo.

Znam da su policajci sinoc bili prinudjeni da budu tamo gde jesu i da im nije bilo drago zbog toga, ali ove akcije i policijska brutalnost koja je usledila nakon toga neka im je na cast, ako ona u ovoj zemlji jos uvek vredi.


Oprost za kvacice, mrzelo me da menjam tastaturu. :(
shmoo shmoo 12:27 09.07.2020

Re: SOA

stefan.hauzer


i ne treba, dovoljno je sinoc bilo da odes sa strane i vidis sta se desava.




Брате рођени, прво керови ставе гас маске, па тек онда крену тотповски удари из масе на полицију, па тек онда крене сузавац и јуриш нинџа корњача.

То је редослед потеза.

А оних 15-20 који су започели игранку седе у Централи и на мониторима гледају шта се догађа на улицама и слатко се смеју.

И онда нам медији саопште да су "хулигани први гађали полицију" и отуд та реакција полиције.


Мис'им... Ложи бабу да ти штрика чарапе, јбт.




Dejan Pavlović: Padobranci odbili da asistiraju policiji u Nišu (ЛИНК)




predatortz predatortz 14:08 09.07.2020

Re: SOA

Dejan Pavlović: Padobranci odbili da asistiraju policiji u Nišu (ЛИНК)
Teško da če se naći padobranac, bivši ili sadašnji, koji će za račun dezertera da bije srpski narod.

Čestitam momcima, ex pados, 2. PDČ, septembar '88., VP 6919/9.
angie01 angie01 14:09 09.07.2020

Re: SOA

Dejan Pavlović: Padobranci odbili da asistiraju policiji u Nišu (ЛИНК)


svaka cast gospodo!
g.radicevic g.radicevic 14:49 09.07.2020

Re: SOA

Teško da če se naći padobranac, bivši ili sadašnji, koji će za račun dezertera da bije srpski narod.

Čestitam momcima, ex pados, 2. PDČ, septembar '88., VP 6919/9.


kol'ko vidim i ostali pripadnici VS

''On je kazao da su mu pripadnici vojske decidirano rekli da će odbiti svako takvo naređenje i da vojska ima mnogo više razloga da stane uz te građane, a ne preko puta njih.''

vojska i policija su armatura sistema dimenzionisani da istrpe napone zatezanja. ukidanje dela te armature, (delimično se nadoknađuje civilnim batinašima lošijeg kvaliteta), dovodi do povećanja napona pritiska u ''gornjoj zoni'' i opasnosti od ''krtog'' loma , bez prethodne najave i vidljivih deformacija.
predatortz predatortz 14:55 09.07.2020

Re: SOA

kol'ko vidim i ostali pripadnici VS


A i deo policajaca u Nišu, koji se povukao u stanicu i ispraćen je aplauzom od strane naroda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:22 09.07.2020

Re: SOA

predatortz
Dejan Pavlović: Padobranci odbili da asistiraju policiji u Nišu (ЛИНК)
Teško da če se naći padobranac, bivši ili sadašnji, koji će za račun dezertera da bije srpski narod.

Čestitam momcima, ex pados, 2. PDČ, septembar '88., VP 6919/9.


Taman posla još da padobranci idu da pomažu pandurima da mlate, pa to je nezamislivo. I ako je ova vest tačna, šta će sad, da raspuste Brigadu, jer su odbili naređenje komandanta, ili će Vulin da dobije nogu jer je izdao protivustavno naređenje? Nešto mi se čini da ovo drugo neće biti moguće, iako se ovaj opet pokazao kao kompletna budala. U svakom slučaju, ako je ovo tačno da su odbili takvo naređenje, svaka čast.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:34 09.07.2020

Re: SOA

U svakom slučaju, ako je ovo tačno da su odbili takvo naređenje, svaka čast.


Naravno da im svaka čast.
U ostalom, njihova dužnost je da odbiju neustavno naređenje.
predatortz predatortz 16:38 09.07.2020

Re: SOA

vrabac_onaj
U svakom slučaju, ako je ovo tačno da su odbili takvo naređenje, svaka čast.


Naravno da im svaka čast.
U ostalom, njihova dužnost je da odbiju neustavno naređenje.


Tako je. Po Ustavu, vojska brani zemlju od napada spolja.
Čak je i Slobodan oklevao sa upotrebom vojske iako se na Kosovu desila oružana pobuna, pa je borbe dugo vodila policija.
floki floki 17:00 09.07.2020

Re: SOA

него, другари, шта мислите, колико зализани беба има трага овде?

знакови поред пута од данас:

- америчка амбасада је забринута због "координисаних напада на полицију", значи, на жвалоњу

- милићка (а они ми дође као чеда и чанак, значи вучићево куче) оплете по русима (а жвалоња је пре неки дан отказао сусрет са руским амбасадором), руски амбасадор демантује све то као будалаштине (добро, ово је за очекивати, значи, може да се игнорише то што је амбасарод рекао око милићке)

- хапсе оне странце са израелским или чијим пасошима, које час посла можеш да намажеш руском бојом ако хоћеш

- блиц пише како је француска србији сада највећи савезник за косово (она која је признала косово и турила тачија у први ред)

- шпигл је данас мало више критичан према драмосеру (нису русе поменули ниједном, већ га цитирали кад је кинеза назвао братом)

мени је мутна слика прилично, поготово што ми запад не делује хомогено овде (мирише ми да швабе имају другачији поглед у односу на американце и французе, ако је судити по ово мало дима

шта вам се чини вероватније:

1. златоусти је нешто договорио са неким са запада (изгледа не са швабама), па сад инсценира нападе на самог себе да би нешто протурио док дими сузавац

2. или су неки делови службе (заједно са русима можда), решили да дигну побуну против њега (прошао рок трајања или потписао нешто што је прешло границу "дозвољеног" ), па се виде пукотине полако (што војска, што пандури можда између себе)

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:31 09.07.2020

Re: SOA

predatortz
vrabac_onaj
U svakom slučaju, ako je ovo tačno da su odbili takvo naređenje, svaka čast.


Naravno da im svaka čast.
U ostalom, njihova dužnost je da odbiju neustavno naređenje.


Tako je. Po Ustavu, vojska brani zemlju od napada spolja.
Čak je i Slobodan oklevao sa upotrebom vojske iako se na Kosovu desila oružana pobuna, pa je borbe dugo vodila policija.


Da, ali šta ako je ovo sve izvedeno pod organizacijom stranog faktora (očigledno Rusa , gde si, Floki!), kako to neki impliciraju, jel onda vojska može da se angažuje da to guši? Na stranu što padobranci i nisu obučeni da se makljaju sa ruljom, nego eventualno da drže neki državni objekat pod stražom. Ili, na primer, kad je bila ona pobuna crvenih beretki, čuo sam od nekih drugara bivših padobranaca, da je bilo planova da se angažuje brigada da razoruža one krimose iz JSO, a posle je to potvrdio i Miša Brkić u onoj knjizi, jel bi to protivustavno bilo? Ali, dobro, to je onda sve bilo krajnje sumnjivo, i ta pobuna i njeno negušenje od strane dela državnog vrha na čelu sa Tunjavim i onim masnim Acom iz VBA, ja mislim da kad do toga dođe, onda Ustav više nema nikakav značaj manjeviše, nego je ono, ko se pre snađe i ko ima koga pod komandom.




floki floki 17:43 09.07.2020

Re: SOA

srdjan.pajic



пази, то што милићка и можда још неко (ко виси на вучићевој сиси) каже да су били руси, то ти је исто као да је вучић рекао, зар не?

сад, коме би ти више веровао сада, вучићу или русима?

мислим, мени је јасно да ћеш ти (као србљановићка и чеда) кренути да љубиш вучићеву слику ако се окрене против руса :)

ја лично мислим да је ово по оном црногорском сценарију, кад је као био покушај пуча на ђукановића, значи, криве русе за све и свашта, као ови твоји тамо

но, нисам искључив и не би се нешто превише изненадио да су руси нешто покушали, мада ми ово делује много аматерски, као у црној гори

рецимо, 90% мислим да је ово вучић закувао по рецепту зализаног бебе, а 10% да су се руси умешали, за сада

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:54 09.07.2020

Re: SOA

мислим, мени је јасно да ћеш ти (као србљановићка и чеда) кренути да љубиш вучићеву слику ако се окрене против руса :)


Oćeš da se kladiš da neću? Ali odjebavanje Rusa uvek mogu da pozdravim, ko god da se tog posla lati. Samo ovo više liči na obrnuti proces, to da Rusi odjebavaju svog malog psića, kako si ti predložio u opciji 2, te se ja opredeljujem za to. Vidiš i da su među svim tim huliganima glavni ovi neki ultradesničari, navijači, levijatani, Vacić, bivši Nogo, itd, dakle najgori nacistički šljam, a to ti je sve na platnom spisku GRU-a.
floki floki 18:02 09.07.2020

Re: SOA

ево, видиш, овим "али" си све рекао

ја бих врло радо одјебао русе из србије, али прво да одјебу ови твоји, колико их има, и да плате одштету за бомбардовање

они су кудикамо присутнији у србији од руса (да запад заврне финансије, вучић би пао за месец дана)

ја бих пре рекао да су сви ти које си набројао на платном списку вучићевог бате и те екипе, немају руси паметнија посла него таквим шарлатанима да се зајебавају

е сад, на који начин је теби ту ГРУ пао напамет, појма немам, хајде, гледао си хоумленд, али брате, па гледао си и друге бајке, не мораш баш свему да верујеш што видиш на америчкој телевизији
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:11 09.07.2020

Re: SOA

floki
ево, видиш, овим "али" си све рекао

ја бих врло радо одјебао русе из србије, али прво да одјебу ови твоји, колико их има, и да плате одштету за бомбардовање

они су кудикамо присутнији у србији од руса (да запад заврне финансије, вучић би пао за месец дана)

ја бих пре рекао да су сви ти које си набројао на платном списку вучићевог бате и те екипе, немају руси паметнија посла него таквим шарлатанима да се зајебавају

е сад, на који начин је теби ту ГРУ пао напамет, појма немам, хајде, гледао си хоумленд, али брате, па гледао си и друге бајке, не мораш баш свему да верујеш што видиш на америчкој телевизији


E, znao sam da češ odma da se jediš kad neko pomene Ruse u iole negativnom svetlu, pa nema smisla da te držim duže u tom stanju. Ajd zdravo, Floki, moram nešto i da radim, samo sam hteo da se izjasnim po tvom upitniku, kad si ga onako lepo postavio pred ljude.

vrabac_onaj vrabac_onaj 18:11 09.07.2020

Re: SOA

ja juče video Putina na demonstracijama.
stvarno, ne lažem, evo kume ooćeš se zakunem.
floki floki 18:13 09.07.2020

Re: SOA

ето, ја рекох да бих радо одјебао русе из србије, чак и да се не бих изненадио да су руси умешани у ово срање сада, а он тумачи да се ја једим кад неко помене русе у негативном контексту...

јбт дечак, јеси ти функционално неписмен или је ћирилица зарђала? :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:23 09.07.2020

Re: SOA

floki
ето, ја рекох да бих радо одјебао русе из србије, чак и да се не бих изненадио да су руси умешани у ово срање сада, а он тумачи да се ја једим кад неко помене русе у негативном контексту...

јбт дечак, јеси ти функционално неписмен или је ћирилица зарђала? :)


Pa očigledno je da se jediš. A i nisi iskren u tom stavu o odjebavanju rusa, pošto ima i drugi deo te tvoje rečenice, sa onim čuvenim "ali", tako da onda ni početak te deklaracije nisam mogao uzeti za ozbiljno. I nemoj odma da se ljutiš.


Zaboravih: i ove moje zapadnjake bi bilo idealno odjebati, samo što bi, kako si i sam primetio, u tom slučaju tamo pocrkali od gladi za mesec dana, posle bi se poubijali. I, ne, ovo ne znači da mislim da je Vučić najbolje rešenje...






floki floki 18:26 09.07.2020

Re: SOA

srdjan.pajic
floki
ето, ја рекох да бих радо одјебао русе из србије, чак и да се не бих изненадио да су руси умешани у ово срање сада, а он тумачи да се ја једим кад неко помене русе у негативном контексту...

јбт дечак, јеси ти функционално неписмен или је ћирилица зарђала? :)


Pa očigledno je da se jediš. A i nisi iskren u tom stavu o odjebavanju rusa, pošto ima i drugi deo te tvoje rečenice, sa onim čuvenim "ali", tako da onda ni početak te deklaracije nisam mogao uzeti za ozbiljno. I nemoj odma da se ljutiš.



што бих се једио, па ја сам први поставио ту тезу да су можда и руси умешани...

а ово "али" није "али", него је чист редослед - запад је србији нанео много више штете, поготово бомбардовањем, па би ред био да лепо плате штету и дижу сидро
ето, могу руси истовремено са њима да дижу сидро са њима, не правим питање

а јеси ли ти за то да твоји плате штету за разбијање србије?

ево, нека плате одштету и пусте нас на миру, наравно да неће србија умрети од глади...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:31 09.07.2020

Re: SOA

floki
srdjan.pajic
floki
ето, ја рекох да бих радо одјебао русе из србије, чак и да се не бих изненадио да су руси умешани у ово срање сада, а он тумачи да се ја једим кад неко помене русе у негативном контексту...

јбт дечак, јеси ти функционално неписмен или је ћирилица зарђала? :)


Pa očigledno je da se jediš. A i nisi iskren u tom stavu o odjebavanju rusa, pošto ima i drugi deo te tvoje rečenice, sa onim čuvenim "ali", tako da onda ni početak te deklaracije nisam mogao uzeti za ozbiljno. I nemoj odma da se ljutiš.



што бих се једио, па ја сам први поставио ту тезу да су можда и руси умешани...

а ово "али" није "али", него је чист редослед - запад је србији нанео много више штете, поготово бомбардовањем, па би ред био да лепо плате штету и дижу сидро
ето, могу руси истовремено са њима да дижу сидро са њима, не правим питање

а јеси ли ти за то да твоји плате штету за разбијање србије?


Koji moji? Misliš ja da platim štetu?



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:32 09.07.2020

Re: SOA

што бих се једио, па ја сам први поставио ту тезу да су можда и руси умешани...


I ja se pitam: što bi se jedio, ja sam ti pristojno odgovorio, a ti... vidi i sam rečnik i ton.

floki floki 18:33 09.07.2020

Re: SOA

па државе које су бомбардовале србију, ко други?
значи, и од твог пореза, и од мог
floki floki 18:36 09.07.2020

Re: SOA

srdjan.pajic
што бих се једио, па ја сам први поставио ту тезу да су можда и руси умешани...


I ja se pitam: što bi se jedio, ja sam ti pristojno odgovorio, a ti... vidi i sam rečnik i ton.



који речник? ако сам те увредио, извињавам се

о тону немој нагађати, не чујеш ме

а и мало се зезам, па ваљда си навикао до сада да те зовем "дечак" :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 09.07.2020

Re: SOA

floki
srdjan.pajic
што бих се једио, па ја сам први поставио ту тезу да су можда и руси умешани...


I ja se pitam: što bi se jedio, ja sam ti pristojno odgovorio, a ti... vidi i sam rečnik i ton.



који речник? ако сам те увредио, извињавам се

о тону немој нагађати, не чујеш ме

а и мало се зезам, па ваљда си навикао до сада да те зовем "дечак" :)


Dobro, ajde...

Čekaj, to sa plaćanjem odštete mi nije jasno. Ja sam mislio da odštetu uglavnom plaća onaj ko izgubi rat. Jel bi ti pristao da Srbija plaća odštetu za ratna razaranja počinjena tokom ratova po okolnim državama koje kao nije vodila? Šta bi od nje ostalo? Zato ja volim tu da budem precizan i da se izvlačim na formalnost: Srbija nema veze sa tim, to je bila SR YU, i možda nije loše to ponavljati, a tako se i ti i ja oslobađamo tog poreskog opterećenja prema Srbiji.

A i što bih ja plaćao odštetu ako sam u to vreme bio u Srbiji i bio bombardovan? Ako može i meni to da se plati nekako, ok, odma pristajem!
predatortz predatortz 18:53 09.07.2020

Re: SOA

Jel bi ti pristao da Srbija plaća odštetu za ratna razaranja počinjena tokom ratova po okolnim državama koje kao nije vodila?


Ti zahtevi su odbijeni pred međunarodnim sudom, i to ne baš naklonjenom Srbiji.
Tužbe Hrvatske i BiH su odbijene kao neosnovane.
Dakle, i zvanično, učešće Srbije u tim ratovima nije označeno kao agresija na suverenu zemlju.
floki floki 18:55 09.07.2020

Re: SOA

јел србија напала нату на нато територији или је ната дошла да напада србију на српској територији? биће да је ово друго, ната је напала србију на српској територији

јел неко објавио рат србији? није, него је то била чиста агресија

зашто да србија плаћа одштете за ратове у босни и хрватској? па тамо је био грађански рат а са стране се мешао ко је стигао, не само србија
немој да заборавиш да је нато тамо бомбардовао србе и помагао да муџахедини долазе и да секу главе

државе које су бомбардовале србију треба да плате одштету, а где смо ти и ја онда били и где смо сада, то нема везе, те исте државе су постојале и тад кад су бомбардовале и постоје и сада
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 09.07.2020

Re: SOA

predatortz
Jel bi ti pristao da Srbija plaća odštetu za ratna razaranja počinjena tokom ratova po okolnim državama koje kao nije vodila?


Ti zahtevi su odbijeni pred međunarodnim sudom, i to ne baš naklonjenom Srbiji.
Tužbe Hrvatske i BiH su odbijene kao neosnovane.
Dakle, i zvanično, učešće Srbije u tim ratovima nije označeno kao agresija na suverenu zemlju.


Srbija nije postojala kao država u vreme tih ratova. Nego, ko ono beše drži sve te međunarodne sudove u šaci, pa se onda mi na njih mnogo jedimo?
predatortz predatortz 19:00 09.07.2020

Re: SOA

државе које су бомбардовале србију треба да плате одштету,


Srbija ima jak adut u rukama. Bivši NATO vojnici su već dobili gomilu tužbi protiv svojih država zbog obolevanja od nelegalnih ubojitih sredstva koje je NATO koristio u Srbiji.
Te presude če se, nadam se, pametno iskoristiti.
maliperica maliperica 19:07 09.07.2020

Re: SOA

predatortz
државе које су бомбардовале србију треба да плате одштету,


Srbija ima jak adut u rukama. Bivši NATO vojnici su već dobili gomilu tužbi protiv svojih država zbog obolevanja od nelegalnih ubojitih sredstva koje je NATO koristio u Srbiji.
Te presude če se, nadam se, pametno iskoristiti.

Nećeš valjda da kažeš da su brojne smrti od kancera posledica bombardovanja ?





maliperica maliperica 19:12 09.07.2020

Re: SOA

shmoo


Шта је циљ?

Утерати страх свима. Да никоме више не падне на памет да дође испред Скупштине и протестује против било чега "сада у овим тешким тренуцима када нас очекују преговори око Косова."



Između ostalog i ovo je jedna od mogućih varijanti.

Pokazati odlučnost koja će biti primenjena u nekom sledećem trenutku, nakon nepopularne odluke o Kosovu.
Izmeriti spremnost naroda na otpor i stepen društvene tenzije.
Ali i - ispumpati energiju - pre takve odluke.

Kažem - jedan od mogućih pravaca razmišljanja.
angie01 angie01 19:14 09.07.2020

Re: SOA

Ti zahtevi su odbijeni pred međunarodnim sudom, i to ne baš naklonjenom Srbiji.
Tužbe Hrvatske i BiH su odbijene kao neosnovane.


je l imas neki linak na takvu vest,...koliko sam ispratila, sud je odluciovao o ratnim zlocinima i genocidu, a ne o ratnoj odsteti, bez obzira da li je neka od drzava dala zahtev da se ona isplati,

otprilike, ovako stoje stvari,

KLIK
milisav68 milisav68 20:24 09.07.2020

Re: SOA

шта вам се чини вероватније:

Ništa od toga.

Ovo je čist bes naroda zbog drndanja usled Korone.

Prvo bilo nije to ništa, Milano, farmerke, pa onda mnogo strašno, respiratori preko veze na crno, policijski čas, donacije maski i rukavica po 120 dindži komad, pa kad došli izbori, pobedili smo, pa derbi, slavlja, nema više korone, Grčka letovanje, može-ne može, pa Novi Pazar, Tutin, Sjenica - nije se desilo, pa bespilotne letilice iz Kine i ponovo policijski čas.

Koga ti zajebavaš?

E sad, 21. vek, mreže se prate, Huavei kamere, "huligani" zaludni - ali uvek na gotovs, a prašinari panduri - izvučeni iz kreveta popodnevne dremke.

I tu ide komentar onog bivšeg pandura što je okačio Vrabac kod AO (valjda).

Kombinacija uigrana još od 9. marta, samo sad nemamo pokretljivih tenkova, a i vojska slabo plaćena, pa oće da se joguni.




Zato su svi strani mediji uzdržani, jer im ništa nije jasno - bunimo se zbog policijskog časa - koji je uveden zbog Korone.

A inače svi imaju slične probleme, uključujući ekonomiju.
floki floki 21:00 09.07.2020

Re: SOA

скроз могуће, заборавих и тај сценарио да гурнем као трећу опцију
ту се уклапа да има ове своје буздоване да провоцирају и обесмисле протест

но сами не знам који ће му онда спин око страних служби, непотребно скроз
milisav68 milisav68 21:03 09.07.2020

Re: SOA

но сами не знам који ће му онда спин око страних служби, непотребно скроз

Pa ONO i DSZ.

Strani plaćenici i domaći izdajnici - još uvek pali fora za domaću upotrebu.
floki floki 22:07 09.07.2020

Re: SOA

ма јасно је и то да се страни фактор лако продаје, увек било, свугде

мени је мало чудно што је напикирао русе (а користе прилику да се шлихтају русима редовно, одвратно изгледа свако шлихтање, било коме)

но добро, видећемо, никад не знаш какве су игре у питању, мене не би чудило ни да су му руси рекли да нема везе, кењај, ко те јебе, има и то своју цену негде...
crossover crossover 00:49 10.07.2020

Re: SOA

srdjan.pajic
predatortz
Dejan Pavlović: Padobranci odbili da asistiraju policiji u Nišu (ЛИНК)
Teško da če se naći padobranac, bivši ili sadašnji, koji će za račun dezertera da bije srpski narod.

Čestitam momcima, ex pados, 2. PDČ, septembar '88., VP 6919/9.


Taman posla još da padobranci idu da pomažu pandurima da mlate, pa to je nezamislivo. I ako je ova vest tačna, šta će sad, da raspuste Brigadu, jer su odbili naređenje komandanta, ili će Vulin da dobije nogu jer je izdao protivustavno naređenje? Nešto mi se čini da ovo drugo neće biti moguće, iako se ovaj opet pokazao kao kompletna budala. U svakom slučaju, ako je ovo tačno da su odbili takvo naređenje, svaka čast.


Постоји две могућности: прва је да Бригаду увате за курац. Друга је, ако наставе да чачкају ту мечку, ретард Вулин и његова екипа експресно заврши у Забели. Мислим да им је прво решење за сад много боље.
zaharaga zaharaga 09:01 10.07.2020

Re: SOA

angie01
Ti zahtevi su odbijeni pred međunarodnim sudom, i to ne baš naklonjenom Srbiji.
Tužbe Hrvatske i BiH su odbijene kao neosnovane.


je l imas neki linak na takvu vest,...koliko sam ispratila, sud je odluciovao o ratnim zlocinima i genocidu, a ne o ratnoj odsteti, bez obzira da li je neka od drzava dala zahtev da se ona isplati,

otprilike, ovako stoje stvari,

KLIK


Zar nije Tadic bese povukao Jeremicevu tuzbu protiv hrvatske za ubijanje i proterivanje celokupne srpske populacije (tj. genocid)?

Ako ti je predsednik govno, a jesu vala bili 3-4 zaredom, onda svako pseto moze da te zapisava.
mariopan mariopan 10:51 10.07.2020

Re: SOA

angie01
I verovatno svoj podvig prijavljuju nadređenima kako su se herojski borili sa razularenom masom demonstranata a uhapšeni im zamalo nije došao glave pa su morali da se brane, i tako sve braneći se, desetak puta glavom demonstranta razbijali palicu?


...kaze stefanovic- savladali su ogoljenu silu,...je l bilo ovo nekada?


Ma ja sve isto mislim kao Tasa, samo imam još jednu misao, neki osećaj, da ovde ima više režisera i više interesa koji se preko leđa naroda isteruju na čistac?

Recimo Stefanović.

Njega je Vučić otkačio, koliko vidim, a on upravlja policijom koja je sada bukvalno zverski tukla narod.

Ako neke scene ne izvedu još više ljudi na ulice onda smo sve ovo zaslužili, i ničemu ne treba da se nadamo. Recimo ono dete što su skinuli sa bicikla pa pretukli, i bacili mu bicikl, ili ono kada ceo vod policije mlati mladića na zemlji, ili onu trojicu na klupi....ima mnogo scena nasilja.

To znači još klipova u Vučićeve točkove koje mu je Stefanović natovario,jer tu brutalnost sada gleda ceo svet i trlja Vučiću na nos?

Moze li to biti slučajno?

Ja ne verujem u slucajnosti bas oko ovog prebijanja naroda jer bunt će tako samo dobiti na zamahu.

Vidim da su demonstranti doakali provokatorima tako sto sednu ili ih love igase baklje. Bravo.
Черевићан Черевићан 23:33 08.07.2020

бунт несвесних

ili,treba se osvestiti

на Власт се Брале долази да трајеш,
применом метода дообро срачунатих,
да би такве смен'о ........имати на уму
тешко може кус ..........против рогатих
solo solo 00:47 09.07.2020

.

angie01 angie01 10:41 09.07.2020

Re: .

Dragana Milojević - Srdić, simbol demonstracija deveotg marta 1991.

...skoro 30 godina posle, jos uvek nije gotovo i isti likovi vladaju,...ako to nije poraz, ne znam sta je,...nasoj deci nismo uredili ovu zemlju.
nikvet pn nikvet pn 11:08 09.07.2020

Re: .

angie01

...skoro 30 godina posle, jos uvek nije gotovo i isti likovi vladaju


Ништа нисмо научили, с комунизмом нисмо раскрстили. Саплићемо се о ђубре испод тепиха а костури испадају из ормана. Зато су нам вруће Ч-П дискусије; треба мање страсти а више разума (не подевам, плиз). Што тачније дефинисани симптоми утолико је боља дијагноза па тек онда терапију да размотримо.
angie01 angie01 11:14 09.07.2020

Re: .

, с комунизмом нисмо раскрстили


gde ti ovde vidis komunizam- ovo je feudalna partokratija.


а више разума


toga uospte nema- s je dne strane se filozofira, blebece, analizira, a sa druge tiranise- nema adekvatne ideje i plana za njeno sprovodjenje, a pitanje, da li ima i volje,...narod je nezadovoljan, ali obamro.
shmoo shmoo 11:34 09.07.2020

Re: .

angie01

feudalna partokratija.




Плутократија. Феудална плутократија.


Политичке странке, партије, ту су небитне. Само етикете које се могу замењивати по потреби. Потрошна роба која се замени новом када јој истекне рок трајања.


















solo solo 01:00 09.07.2020

Nike sa nogom na ljudskom licu

mirelarado mirelarado 10:33 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

shmoo


је у томе што су ови изгледа мало (мало више?) изгубили додир са реалношћу око себе у самој Србији.








Овај ће почети и из клоње да се обраћа, што би било и сасвим примерено квалитету обраћања.
shmoo shmoo 10:37 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

mirelarado
shmoo


је у томе што су ови изгледа мало (мало више?) изгубили додир са реалношћу око себе у самој Србији.








Овај ће почети и из клоње да се обраћа, што би било и сасвим примерено квалитету обраћања.












Сећаш се оног серијала, нека врста домаћег Спитинг имиџа са ликовима политичара итд, у којем је Мирољуб Лабус у свакој епизоди читао неки написани говор, па онда застајао на пола и питао Млађу Динкића:"Ко пише, бре, ове глупости?" Заборавио сам како се тај серијал звао...






g.radicevic g.radicevic 10:41 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Овај ће почети и из клоње да се обраћа, што би било и сасвим примерено квалитету обраћања.


samo kameru u šolju
zbog manje količine govana

solo solo 10:49 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Јој, баш их волим!




Мирољуб Лабус у свакој епизоди читао неки написани говор, па онда застајао на пола и питао Млађу Динкића:"Ко пише, бре, ове глупости?" Заборавио сам како се тај серијал звао...




mirelarado mirelarado 10:53 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Сећаш се оног серијала, нека врста домаћег Спитинг имиџа са ликовима политичара итд, у којем је Мирољуб Лабус у свакој епизоди читао неки написани говор, па онда застајао на пола и питао Млађу Динкића:"Ко пише, бре, ове глупости?" Заборавио сам како се тај серијал звао...


Мислим да се звао Извини, никад.
angie01 angie01 10:57 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Извини, никад.


Nikad izvini
mirelarado mirelarado 11:02 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

angie01
Извини, никад.


Nikad izvini


Јесте, и то без зареза.
shmoo shmoo 11:20 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

mirelarado, angie01, solo

Nikad izvini




Е, то, то! Никад извини!

Водим на пиће онога ко се сети како се звао онај портпарол јуловац из 2000. што је котрљао Р:

"Мвачне силе хаоса и безумља, ствани плаћеници, уништавају и вуше Београд..."

Моја жена ми после каже:"А ја чим га чујем, помислим на тебе, течу, тетку, моју браћу, Куму и Кума,... "Мвачне силе хаоса и безумља, ствани плаћеници"... Па маму вам јебем, бре!!!"

Фино, суптилно и нежно женско чељаде, као што видите...











Сада за овога тренутног на престолу каже:"Ја сам њему непријатељ. Иако му ништа нисам учинила. Непријатељ сам му само зато што постојим и не зна шта би са мном. Вишак сам му ту где јесам."


И, богами, у праву је моја лепша и као и увек много паметнија половина.












solo


Osibisa





У јбт!

Где си се њих сетио!

Мајсторе!










alselone alselone 11:46 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Водим на пиће онога ко се сети како се звао онај портпарол јуловац из 2000. што је котрљао Р:


Goran Matić. Pored njega bio onaj SPSovac, Ivan Marković. U duetu su nastupali.


shmoo shmoo 11:48 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

alselone
Водим на пиће онога ко се сети како се звао онај портпарол јуловац из 2000. што је котрљао Р:


Goran Matić. Pored njega bio onaj SPSovac, Ivan Marković. U duetu su nastupali.



Тако је! Мајсторе!

Гован!

Да, тачно. Имао је он и оног свог СПС сијамског близанца.

Шта пијеш?



floki floki 11:49 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

да није јулпвско говно био горан матић?
shmoo shmoo 11:50 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

floki
да није јулпвско говно био горан матић?



Јес, јес, баш то кажем... Закаснио си. Сам себи плаћаш пиће. Оскудација. С'г су скупе паре.
alselone alselone 11:53 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Шта пијеш?


Zaječarac.
g.radicevic g.radicevic 12:00 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Zaječarac.


pi'mo domaće


shmoo shmoo 12:02 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

alselone
Шта пијеш?


Zaječarac.








Светско, а наше!

К'о Ђоковић.



predatortz predatortz 12:03 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

g.radicevic

pi'mo domaće




Heftajmo tuđe!
floki floki 12:05 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

shmoo
floki
да није јулпвско говно био горан матић?



Јес, јес, баш то кажем... Закаснио си. Сам себи плаћаш пиће. Оскудација. С'г су скупе паре.



нема једа, кад брат алс попије, као да сам ја попио :)
shmoo shmoo 12:29 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

floki
shmoo
floki
да није јулпвско говно био горан матић?



Јес, јес, баш то кажем... Закаснио си. Сам себи плаћаш пиће. Оскудација. С'г су скупе паре.



нема једа, кад брат алс попије, као да сам ја попио :)










predatortz


Heftajmo tuđe!




Вреднији је бод у гостима него три бода код куће! Послушај чичу (мало прво ч!) шта ти каже.


predatortz predatortz 12:30 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

(мало прво ч!)






alselone alselone 12:43 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Heftajmo tuđe!


Tri boda u gostima.
alselone alselone 12:45 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

pi'mo domaće

Od klasičnih piva to mi je izbor. Od malo boljih, ovo - LINK
g.radicevic g.radicevic 13:56 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Od klasičnih piva to mi je izbor. Od malo boljih, ovo -


dobar izbor, mada se ja po malo navuk'o na ona razna kraft iz butika na uglu Šafarikove i Pavla Papa (prema SNP strana, iza pečatorezca)
imaju sa ukusom lubenice
i tita i jovanku (Filip edition)
shmoo shmoo 15:09 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

alselone
pi'mo domaće

Od klasičnih piva to mi je izbor. Od malo boljih, ovo - LINK





Има и пшенично зајечарско. И није му уопште лош укус. Питко је.





g.radicevic g.radicevic 16:01 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Има и пшенично зајечарско. И није му уопште лош укус. Питко је.


ima, pitko, lep ukus
samo loše radi

alselone alselone 16:35 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

Leti se uprdiš kao krava u detelini od pšeničnog piva.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:36 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

mirelarado


Овај ће почети и из клоње да се обраћа, што би било и сасвим примерено квалитету обраћања.




Carice!
milisav68 milisav68 20:32 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

shmoo
alselone
Шта пијеш?


Zaječarac.


Светско, а наше!

К'о Ђоковић.

Pa nije Đoković Holanđanin.

Zaječarsku pivaru je kupio Hajniken.

Što mi je veoma drago, jer u zavisnosti od finansijskog stanja, raspoloženja i mesta boravka (mogućnost izbora) - konzumiram oba.
shmoo shmoo 20:34 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

alselone
Leti se uprdiš kao krava u detelini od pšeničnog piva.




Па јесте... Тачно је то...

Али ако си на отвореном, ако седиш на некој ливади у тој детелини са 4 листа, онда то прдење губи на свом значају, ја л' да?

shmoo shmoo 20:43 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

milisav68

Pa nije Đoković Holanđanin.




Ђоковић је грађанин света. К'о и сви Срби уосталом.



Serbia Protests Meet Violent Response in Europe’s 1st Major Virus Unrest (ЛИНК)



The protests were the first major pandemic-related unrest in Europe since the start of the crisis, and were met by a violent police response that some analysts said they had not witnessed in Serbia since the rule of Slobodan Milosevic, who governed Serbia during the 1990s.


But the demonstrations quickly morphed into a wider expression of frustration at Mr. Vucic’s increasing control over policymaking and perceived mismanagement of Serbia’s pandemic response. The protests continued on Wednesday, even after Mr. Vucic suspended his decision to enforce a second shutdown.


“However, they’re playing with our minds and with the truth,” Ms. Grncarski added. “When it suits them to do elections, there is no corona. They organized football matches and tennis matches, and because of that we have a situation where the hospitals are full.”



milisav68 milisav68 20:56 09.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

shmoo
Serbia Protests Meet Violent Response in Europe’s 1st Major Virus Unrest (ЛИНК)

I šta kažu, oćel biti tog rata, bolan.


Mozak mi na rezervi, pa mi teško sad ide engleski.
shmoo shmoo 00:11 10.07.2020

Re: Једина пукотина коју видим

milisav68

I šta kažu, oćel biti tog rata, bolan.




Ма какав рат!









Mozak mi na rezervi, pa mi teško sad ide engleski.




Али ти зато немачки на резерви одлично иде!



Die Presse

Dopuna.

Ovo je trebalo da bude ispod one slike sa konjima.




Немачка медецина је то!












sanjar sanjar 13:07 09.07.2020

Da.

Ova noga na glavi duboko zabrinjava.
shmoo shmoo 16:25 09.07.2020

...








shmoo shmoo 16:25 09.07.2020

Re: ...







angie01 angie01 17:19 09.07.2020

Re: ...

top lista najodvratnijih izjava povodom protesta,

1.bs
2.cedica, navodno iz bolesnickog kreveta nakacan na infuziju,
3.milicka

sram vas bilo!!!
predatortz predatortz 17:23 09.07.2020

Re: ...

angie01
top lista najodvratnijih izjava povodom protesta,

1.bs
2.cedica, navodno iz bolesnickog kreveta nakacan na infuziju,
3.milicka

sram vas bilo!!!


Da me se obeštetiti za nanet duševni bol zbog vređanja kada sam osporavao integritet tih osoba.
angie01 angie01 17:45 09.07.2020

Re: ...

imam jos jedno pitanje- meni uvek znacajno, a nekako u svim vaznim situacijama a zahebanim, kojih na zalost kod nas ima stalno,

a gde su javne licnosti,...obozavane, u nebesa dignute, koje zive od svojih gradjana,...tipa, glumci, pevaci, estrada,..sem Koje, Djuricka i brace Trifunovic niko se nije ni oglasio,...alo bre, biju vam narod jer ne zeli da bude stoka,...

gde su duhovnici, svi ti popovi sto se voze u dzipovima i dele ordenje drzavnom vrhu- je l su stali uz svoju pastvu i trazili da ih ne maltretiraju,...

gde su profesori sa fakulteta dok im biju studenete,....

je l izasao kr'lj, lazni prestolonaslednik, procetnicki sluzbin eksponent sa nekom izjavom u odbranu svog naroda,...i zasto ne.

svi skuceni u svojim malim esnafifama u kojima su podeljene uloge vaznosti u odnosu na dubunu uvlacenja i poltronstva nekome iznad,...sa svojim sitnosopstvenickim interesima, koji se uvek docakju na noge kada se stvari rasciste.

fuj!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana