Budućnost| Društvo| Gost autor| Moj grad

Srbija sa nogom na ljudskom licu

angie01 RSS / 08.07.2020. u 21:17

 

 EcXjJ5iXYAArF3C?format=jpg&name=small

Ako želite viziju budućnosti, zamislite vojničku čizmu koja gazi po ljudskoj glavi – zauvek.


 Ko kontroliše prošlost, kontroliše sadašnjost. Ko kontroliše sadašnjost, kontroliše budućnost.

 U svetu gde je sve obmana — pričati istinu je revolucionaran čin.

 Stranke samo traže načine da se održe na vlasti, njih ne interesuje boljitak za druge, njih ne interesuje pravda, stranke jedino teže moći i vlasti.

 Moć nad drugima znači razbijanje njihovog uma na milione delića, nakon toga taj isti um se slaže i gradi na način kako to moćnicima odgovara.

 Nacionalizam je glad za moći obojena samozavaravanjem.

 Najveći neprijatelj normalnog ljudskog izražavanja je laž.

Niko na vlast ne dolazi sa mišlju da će jednog dana otići sa te vlasti.

 Svi veruju u neprijateljska zverstva, no ne veruju kako njihova vlastita strana čini ista takva zverstva, čak šta više neće verovati ni dokazima o takvim činima, niti će želeti proveriti dokaze, oni će se a priori odbaciti kao apsurdni i zlobni.

 Nesvesni ljudi se ne bune, treba se osvestiti da bi se pobunili protiv jarma u kojem živimo.

 Čovek zapravo umire kad mu umre mozak, kad mu na pamet više ne može pasti niti jedna jedina ideja.

 Moć kvari, a apsolutna moć apsolutno kvari.

 Koliko si moćan se vidi po tome koliko ljudi pati pod tvojom moći.

 Glavna zapoved u despotskom društvu je „ti ne smeš“, u totalitarizmu je „ti moraš“, a konzumerska zapoved je „ti trebaš.“

 - Džordž Orvel, (1949)

 

 

 



Komentari (534)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maliperica maliperica 18:57 09.07.2020

Re: ...

angie01


fuj!


Ti Angie, nikako da ukapiraš da nisu svi ljudi isti.
Neki legitimno i trezveno ( podvukao sam to već napred ) žele da razmisle i skapiraju o čemu se radi u konkretnom slučaju, a ne da se zaleću na prvu.
Što je očigledni tvoj pristup.

Usput
Još uvek nije jasno da li je protest autentičan ili fejk.
I ako je fejk - ko je inicijator i provokator.
Tek nakon toga Razuman će donositi stavove i odluke.
maliperica maliperica 19:04 09.07.2020

Re: ...

I - nisu svi koji govore ruski - Rusi .
A nisu ni - pravoslavci.
Ukrajinci su uglavnom katolici i često mnogi od njih - profašistički raspoloženi.

A ako promislimo kome smeta jaka Srbija ( sa Republikom Srpskom )- to su sasvim sigurno Hrvati i Vatikan.
Pogled bi trebalo usmeriti i u ovom pravcu.



floki floki 19:07 09.07.2020

Re: ...

јако мало украјинаца су католици, то је део западне украјине

велика већина се декларишу као православци (подељено између дела који признаје руског патријарха и овог дела који се недавно "оформио" ), има грко-католика (као русини код нас)

а да има много бандероваца, да, превише
solo solo 19:11 09.07.2020

Re: ...

Još uvek nije jasno da li je protest autentičan ili fejk.


Beznađe,bezidejnost,melanholija i strah za očuvanjem očaja koji je jedino preostao.

,,1 od malo preostalih miliona,,

maliperica maliperica 19:15 09.07.2020

Re: ...

solo
Još uvek nije jasno da li je protest autentičan ili fejk.


Beznađe,bezidejnost,melanholija i strah za očuvanjem očaja koji je jedino preostao.

To stoji.
Ali je, po meni, nasilan protest - fejk.
Kao uostalom i virus.
predatortz predatortz 19:16 09.07.2020

Re: ...

A ako promislimo kome smeta jaka Srbija ( sa Republikom Srpskom )- to su sasvim sigurno Hrvati i Vatikan.


Slažem se. No, naš problem je što smo u poziciji da interes Srbije i RS zastupaju Aleksandar Vučić i Milorad Dodik. Ja sam mišljenja da ni jednom ne treba verovati i da njih dvojica nemaju ni ljudski, ni moralni, ni intelektualni kapacitet da taj posao kvalitetno rade.
Nije li ti sumnjivo što su uz Vučića svi provereni neprijatelji tog interesa u Srbiji? Čeda, Čanak, Zukorlić, Biljana Srbljanović...

Dodik, sa druge strane, je do te mere podelio Srbe u RS da je anulirao nacionalno jedinstvo koje nas je održalo u ratu. Veći je zastupnik hrvatskih interesa u BiH i od samih Hrvata.

Plus, obojica rade identičnu stvar - na ključna mesta postavljaju glupe, neobrazovane, sujetne i korupciji sklone ljude.
Ima li efikasnijeg načina da se oslabi država i da se ogadi i najlojalnujim građanima?
solo solo 19:19 09.07.2020

Re: ...

Ali je, po meni, nasilan protest - fejk.


Sve je fejk.

M'da fejk je loša definicija. Ovo je ludilo mozga.

ebo lud zbunjenog.
angie01 angie01 19:29 09.07.2020

Re: ...

anonimuse, pricas gluposti kao i obicno, kako bi obranio svog idola- a pri tome, ako vec nisi bio na licu mesta, mogao si da vidis na teveju,...90% ucesnika su obicni gradjani, koji su s pravom poludeli od svega i ocigledno je da nema nikakve politike tu, ( nema ni nikave ideje sta bi tacno moglo da se uradi i kako)- sem ubacenih insajdera koji prave situaciju kako bi policija imala opravdanje da gradjane bije.

to sa Rusima je stvarno smesno,..ovde ima ljudi iz drugih drzava, pa i Rusa i Ukrainaca,...

A ako promislimo kome smeta jaka Srbija ( sa Republikom Srpskom )- to su sasvim sigurno Hrvati i Vatikan.
Pogled bi trebalo usmeriti i u ovom pravcu.





da, bas su Htvati i Vatikan jebavali gradjane Srbije u glavu,...oni su im pocetkom pandemije rekli kako se radi o smesnom virusu i da idu u soping, a onda su im pretili punim grobljima, zatvarali ih u kuc i maltretirali penzionere, oni su im organizovali bakljijade na krovovima, a posle ima naglo objavili da je sve ok i da se skidaju mere, pa su organizovali skupove , utakmice sa ful publikom, pa potpisivanje i govorancije pred publikom zbogizbora, pa izbore, proslave,...a onda su dan nakon izbora, opet rakli kako je sve strasno i jezivo i da moraju da ih zakljucaju.

...a posto su gradjani poludeli zbog svega toga, papa licno je poslao neke svoje insajdere da bace par baklji, kako bi policija u teskoj opremi, konjickom jedinicom, hamerima i psima, izvrsili neverovatno nasilje nad golorukim, mahom mladih demonstranata u sorcevima,...
maliperica maliperica 19:31 09.07.2020

Re: ...

predatortz
A ako promislimo kome smeta jaka Srbija ( sa Republikom Srpskom )- to su sasvim sigurno Hrvati i Vatikan.


Slažem se. No, naš problem je što smo u poziciji da interes Srbije i RS zastupaju Aleksandar Vučić i Milorad Dodik. Ja sam mišljenja da ni jednom ne treba verovati i da njih dvojica nemaju ni ljudski, ni moralni, ni intelektualni kapacitet da taj posao kvalitetno rade.
Nije li ti sumnjivo što su uz Vučića svi provereni neprijatelji tog interesa u Srbiji? Čeda, Čanak, Zukorlić, Biljana Srbljanović...

Dodik, sa druge strane, je do te mere podelio Srbe u RS da je anulirao nacionalno jedinstvo koje nas je održalo u ratu. Veći je zastupnik hrvatskih interesa u BiH i od samih Hrvata.

Plus, obojica rade identičnu stvar - na ključna mesta postavljaju glupe, neobrazovane, sujetne i korupciji sklone ljude.
Ima li efikasnijeg načina da se oslabi država i da se ogadi i najlojalnujim građanima?

Država je institucija koja ima više funkcija.
Jednu ulogu ima i međunarodnoj politici ,a drugu u unutrašnjoj.
Kad se dokazuje u međunarodnom prostoru koji joj nije blagonaklon, potrebno je da bude čvrsta, jaka , monolitna...
A to se često može postići jedino uz manji deficit demokratije.
Ti kao nekadašnji vojnik bi ,čini mi se , to trebalo da razumeš.
A kad je unutrašnja politika u pitanju - naravno da je potrebno maksimalno iskoristiti sve ljudske resurse, voditi demokratsku participativnu politiku, uz široko uključenje svih snaga civilnog društva.

Ličnost koje pominješ su i meni ogavne, samo je pitanje čime ih je kupio.
Da li novcem ili eventualno spremnošću da donese odluku o Kosovu shodno njihovim javnim zastupanjima,
Ako je prvo u pitanju - nemam ništa protiv.
Ako je drugo - onda će autentični i masovni protesti imati legitimnost i moju podršku.



maliperica maliperica 19:34 09.07.2020

Re: ...

a posto su gradjani poludeli

Tvojoj površnosti nema granica.
Plitko razmišljaš do bola.
I ne dokazuješ to prvi put.
angie01 angie01 19:37 09.07.2020

Re: ...

Slažem se




...e da a Hrvati su naterali vlast da posle bezumnog nasilja nad gradjanima, daju lazne verzije sta i kako se desavalo,...kako kaze slina- ogoljeno nasilje, od strane gradjana...

Dodik, sa druge strane, je do te mere podelio Srbe u RS da je anulirao nacionalno jedinstvo koje nas je održalo u ratu.



solo solo 19:40 09.07.2020

Re: ...


Ali je, po meni, nasilan protest - fejk.
Kao uostalom i virus.


Ovde ( sa virusom) si fulao debelo, dal je virus il' šta je ali ne bih ti poželeo da to saznaš na svojoj koži sa cevkom u ustima. Veruj mi.
maliperica maliperica 19:43 09.07.2020

Re: ...

solo

Ali je, po meni, nasilan protest - fejk.
Kao uostalom i virus.


Ovde si fulao debelo, dal je virus il' šta je ali ne bih ti poželeo da to saznaš na svojoj koži sa cevkom u ustima. Veruj mi.

Čini mi se da se nismo razumeli.
Nisam želeo da kažem da virus ne postoji, da ljudi umiru ...da se treba čuvati.
To je truizam.
Nego da je projekat, a ne prirodni neželjeni događaj.

angie01 angie01 19:43 09.07.2020

Re: ...

Tvojoj površnosti nema granica.
Plitko razmišljaš do bola.
I ne dokazuješ to prvi put.


ti covece samo trucas i sendvicaris= ti si odrzavalac necivilizacijske atmosfere u zemlji Srbiji.

...a da gradjani su na ivici zivaca i izdrzljivosti,od svega sto je ova vlas od zivota u ovoj zemlji napravila,...kada se siromastvo i glad jos prodube- bice jos gore.
maliperica maliperica 19:46 09.07.2020

Re: ...

predatortz


Dodik, sa druge strane, ... Veći je zastupnik hrvatskih interesa u BiH i od samih Hrvata.



To je razumljivo.
jer i Hrvati i Srbi imaju iste interese, koji se ogledaju u neodrživosti Federacije i pripajanju matici.
g.radicevic g.radicevic 19:47 09.07.2020

Re: ...

Ukrajinci su uglavnom katolici


većinski pravoslavni
imaju oko 1/4 katolika


maliperica maliperica 19:48 09.07.2020

Re: ...

kada se siromastvo i glad jos prodube- bice jos gore


Sa ovim se slažem.
Vučiću faktor vremena ne ide u prilog.
Ojačaće trpeljivost naroda mudrom politikom u medjunarodnim odnosima.
Ubrzaće događanja ako povuče pogrešne poteze u pregovorima.
angie01 angie01 19:50 09.07.2020

e, hebiga...

angie01 angie01 19:51 09.07.2020

Re: ...

Ojačaće trpeljivost naroda mudrom politikom u medjunarodnim odnosima.


...je l onom koju je vodio sve vereme,....idi bre ...

ustanovljen je neprosveceni apsolutizam u kome su gradjani svedeni na podanike.
maliperica maliperica 19:51 09.07.2020

Re: ...

g.radicevic
Ukrajinci su uglavnom katolici


većinski pravoslavni
imaju oko 1/4 katolika

Ok. ali svejedno.
Ti katolici su udarna snaga Vatikana u svakoj geopolitičkoj situaciji.
Instrument.
Protiv pravoslavaca.
Koji su uz to i Sloveni.


floki floki 19:52 09.07.2020

Re: ...

g.radicevic
Ukrajinci su uglavnom katolici


većinski pravoslavni
imaju oko 1/4 katolika




линак - оних који признају папу као главног (грко-католици + католици) има око 10%, ако тетка вики не лаже
solo solo 19:52 09.07.2020

Re: ...

Nego da je projekat, a ne prirodni neželjeni događaj


To se još nagađa a i nije bitno u ovoj fazi - posledice su evidentne.
maliperica maliperica 19:52 09.07.2020

Re: ...

angie01
Ojačaće trpeljivost naroda mudrom politikom u medjunarodnim odnosima.


...je l onom koju je vodio sve vereme,....idi bre ...

Studenti su skapirali.
Apdejtuj se malo.
predatortz predatortz 19:53 09.07.2020

Re: ...

maliperica
predatortz


Dodik, sa druge strane, ... Veći je zastupnik hrvatskih interesa u BiH i od samih Hrvata.



To je razumljivo.
jer i Hrvati i Srbi imaju iste interese, koji se ogledaju u neodrživosti Federacije i pripajanju matici.


I ja se nadam da je to taj rezon.
maliperica maliperica 19:56 09.07.2020

Re: ...

predatortz
maliperica
predatortz


Dodik, sa druge strane, ... Veći je zastupnik hrvatskih interesa u BiH i od samih Hrvata.



To je razumljivo.
jer i Hrvati i Srbi imaju iste interese, koji se ogledaju u neodrživosti Federacije i pripajanju matici.


I ja se nadam da je to taj rezon.

Ono što dopire do mene kao jedna od varijanti predloga u pregovorima to je zajedničko rešavanje statusa Kosova I Republike Srpske.
Pri čemu bi sledilo pripajanje Srpske - Srbiji.
To nekima ne bi odgovaralo.



angie01 angie01 19:56 09.07.2020

Re: ...

angie01
Ojačaće trpeljivost naroda mudrom politikom u medjunarodnim odnosima.


...je l onom koju je vodio sve vereme,....idi bre ...


ustanovljen je neprosveceni apsolutizam, gde su gradjani svedeni na podanike.
angie01 angie01 19:59 09.07.2020

Re: ...

Studenti su skapirali.
Apdejtuj se malo.


sta su skapirali- da zavrse fax i beze glavom bez obzira.
maliperica maliperica 20:00 09.07.2020

Re: ...

solo
Nego da je projekat, a ne prirodni neželjeni događaj


To se još nagađa a i nije bitno u ovoj fazi - posledice su evidentne.


Itekako je važno.
To je bilo i pre pojave Korone.
Godinama unazad upozoravam na to da se na stvari treba gledati iz globalne perspektive, koja nam određuje sudbinu više od jednog Vučića.
Bolest nema samo medicinsku već i socijalnu i kulturnu domenziju.
Biopolitički prestavlja novu reorganizaciju moći i nov pristup u vladanju i disciplinovanju stanovništrva uz sužavanje svih osloboda.

maliperica maliperica 20:03 09.07.2020

Re: ...

angie01
angie01
Ojačaće trpeljivost naroda mudrom politikom u medjunarodnim odnosima.


...je l onom koju je vodio sve vereme,....idi bre ...


ustanovljen je neprosveceni apsolutizam, gde su gradjani svedeni na podanike.

Ne, nego da je demokratizacija neophodna, da su promene u organizaciji društva nužne, ali da je to potrebno postiči mirnim nenasilnim putem, konstruktivno ,dijalogom a ne kroz nasilje i provociranje građanskog rata.
velika je to filozofija za tebe.
vcucko vcucko 20:05 09.07.2020

Re: ...

floki
g.radicevic
Ukrajinci su uglavnom katolici


većinski pravoslavni
imaju oko 1/4 katolika




линак - оних који признају папу као главног (грко-католици + католици) има око 10%, ако тетка вики не лаже

Ali ti unijati su najžešći, Banderina slika u svakoj kući.

Katolika ima na krajnjoj zapadinščini, tamo od Lvova pa dalje. Te krajeve je Koba u naletu internacionalizma maznuo od Poljske, ne bi li napravio od njih drugare komuniste da je dao Bog da ih nikad pipnuo nije, kao ni one Balte. Samo njesra od njih imali.

Bože, kako su nam iste istorije...
floki floki 20:11 09.07.2020

Re: ...

ма знам, све јасно...
solo solo 20:18 09.07.2020

Re: ...

Biopolitički prestavlja novu reorganizaciju moći i nov pristup u vladanju i disciplinovanju stanovništrva uz sužavanje svih osloboda.



Jedni skandiraju ,,sedi dole,, drugi ,,ustani,,. Šta je ovde zlatna sredina iz ,,globalne perspektive,, ako zanemarimo biopolitiku čisto da ostanemo fokusirani na realnost koja je u toku.
solo solo 20:19 09.07.2020

Re: ...



P.S dok sam ovo kucao pojavljuju se i neki sa ,,uaaaaa!,,
Pretiču me događaji.


angie01 angie01 20:20 09.07.2020

Re: ...

Ne, nego da je demokratizacija neophodna, da su promene u organizaciji društva nužne, ali da je to potrebno postiči mirnim nenasilnim putem, konstruktivno ,dijalogom a ne kroz nasilje i provociranje građanskog rata.
velika je to filozofija za tebe.



o cemu ti pricas-ponavljas floskule kojima se pokriva despotija u realnosti,...i jos prozivas nekog na razumevanje stvari,...ti si podrzavalac losoti u mojoj zemlji, podguzna muva, i to jos nebitna, negde na perifernom krugu.

maxa je najbolje i definisao to sto radis i postupio po tvom slucaju.
angie01 angie01 20:21 09.07.2020

Re: ...

angie01 angie01 20:23 09.07.2020

Re: ...

maliperica maliperica 20:24 09.07.2020

Re: ...

angie01
Ne, nego da je demokratizacija neophodna, da su promene u organizaciji društva nužne, ali da je to potrebno postiči mirnim nenasilnim putem, konstruktivno ,dijalogom a ne kroz nasilje i provociranje građanskog rata.
velika je to filozofija za tebe.



o cemu ti pricas-ponavljas floskule kojima se pokriva despotija u realnosti,...i jos prozivas nekog na razumevanje stvari,...ti si podrzavalac losoti u mojoj zemlji, podguzna muva, i to jos nebitna, negde na perifernom krugu.

maxa je najbolje i definisao to sto radis i postupio po tvom slucaju.

Da, fašistički.
angie01 angie01 20:25 09.07.2020

Re: ...

.Jovana 5G ligorijević
@Jovanana
·
10h
Ako još niste razvili veštine čitanja Vučića između redova, prebacite sad na Pink (aka Vučić for dummies). Ukratko: sve nam ovo smeštaju Rusi, spasiće nas Zapad

Vladan
@bagraubica
· 11h
Ukratko:
- Niži navijački skup se nalazi u protestu da pravi sranje prema dogovoru.
- Prve ekipe navijača čine 4. prsten obezbeđenja SNS.
- JSO su u civilu i naoružani "teleskopima" i pištoljima.
- Žandari i panduri po kordonima.

Ogromna vatrena moć za mirne proteste.
maliperica maliperica 20:30 09.07.2020

Re: ...

angie01
.


Da li smo sazreli kao društvo?
Preko noći.

Studenti su posedali,a Vučić je povukao snage reda i instrumente sile.

Samoorganizovanje društva je odnelo pobedu ?

angie01 angie01 20:39 09.07.2020

Re: ...

angie01 angie01 20:40 09.07.2020

Hrvati ispred ambasade Srbije u Zagrebu,

zilikaka zilikaka 20:41 09.07.2020

Re: ...

Da li smo sazreli kao društvo?
Preko noći.

Studenti su posedali,a Vučić je povukao snage reda i instrumente sile.

Samoorganizovanje društva je odnelo pobedu ?

Taktika sedanja je stara. I ovde se sedalo još '91. i to one prve noći kad su kordoni kornjača bili postrojeni svud okolo. Jednostavno, kad masa sedi, teško he neprimetno napraviti svinjariju iz mase koja bi isprovocirala kordon da krene.
Drugo, krenuti na ljzde koji mirno sede je očigledno nasilje koje se ipak uzbegava zbog još većeg revolta.
Čisto tehnička stvar.
milisav68 milisav68 20:42 09.07.2020

Re: ...

angie01

Die Presse

Dopuna.

Ovo je trebalo da bude ispod one slike sa konjima.
angie01 angie01 20:44 09.07.2020

63. padobranska, koja je odbila da

izadje protiv svojih gradjana,

maliperica maliperica 20:45 09.07.2020

Re: Hrvati ispred ambasade Srbije u Zagrebu,

Tvojoj sklonosti da obožavaš sve što je strano, a pljuješ po Srbiji prilažem ...


angie01 angie01 20:46 09.07.2020

Re: ...

teško he neprimetno napraviti svinjariju iz mase koja bi isprovocirala kordon da krene.


ima manje policije, uglavnom su sklonjeni u ulicama okolo,...a bas cudno, nisu dosli ni razbijaci/huskaci,...ili je neko gledao u kuglu, ili je dogovoreno....
maliperica maliperica 20:46 09.07.2020

Re: ...

zilikaka
Da li smo sazreli kao društvo?
Preko noći.

Studenti su posedali,a Vučić je povukao snage reda i instrumente sile.

Samoorganizovanje društva je odnelo pobedu ?

Taktika sedanja je stara. I ovde se sedalo još '91. i to one prve noći kad su kordoni kornjača bili postrojeni svud okolo. Jednostavno, kad masa sedi, teško he neprimetno napraviti svinjariju iz mase koja bi isprovocirala kordon da krene.
Drugo, krenuti na ljzde koji mirno sede je očigledno nasilje koje se ipak uzbegava zbog još većeg revolta.
Čisto tehnička stvar.

Ne, nego vrlo mudra i promišljena strategija.
Samo ako opstane kao takva.
solo solo 20:49 09.07.2020

Re: 63. padobranska, koja je odbila da

63. padobranska, koja je odbila da
izadje protiv svojih gradjana,


Sigurna si da ih je neko zvao da izađu?

Oni iskaču ne izlaze.
angie01 angie01 21:13 09.07.2020

Re: ...

Ovo je trebalo da bude ispod one slike sa konjima.


...malo su vezbali sa novim konjima,....
shmoo shmoo 21:16 09.07.2020

Re: ...

angie01

imam jos jedno pitanje

a gde su

javne licnosti

duhovnici

profesori

prestolonaslednik












Страх?


Ако је то што мислим, не могу се људи осуђивати. Емоције су у питању. А ту рацио нема шта да тражи.


Знаш, када ја 2014. (после оних локалних избора када им је олако препуштена тотална контрола и када сам укапирао да ћу да се натежем са тим локалним башибозуком за сваку ситницу која ме најдиректније погађа на мом послу и у мом окружењу) због нечега попиздим у пуној зборници и почнем да пљујем и по Вучићу и по његовом пилићарском СНС-у, онда ме неке добронамерне колегинице и колеге вуку за рукав у страну и шапућу ми на уво:"Немој, ћути. Ухапсиће те."

Шта је то, Анђо?

Мени то изгледа као страх.

А све су то професори. Педагози.

Од тада прошло 6 година. Шта мислиш, колико се тога накупило?

Код свих.

О посебном стању психе и духа које је тако видљиво од 16. марта ове године и увођења оног ванредног стања и полицијског часа и да не причамо.

Ванредно стање се уводи и када је рат, зар не? И ту нема много демократије, зар не? Јер се ради о опстанку.

(Ово ја покушавам да одговорим на ово твоје питање. Сасвим је могуће да овај мој покушај и није прави одговор на твоје питање.)



svi skuceni u svojim malim esnafifama






Само још један доказ свеопште фрагментације стварности и атомизирања друштва до најамње честице, појединца, и укидање нечега што се некада звало јавно мњење које је основни, темељни, услов постојања res publica.


А без res publica онја који влада може да ради шта му се прохте. Нема ко да му се успротиви осим појединаца које је лако ућуткати.


Коначно, није ли ћутање као избор, имајући у виду обесмишљеност јавног простора, једини начин да се не учествује у својеврсној производњи буке? Није ли оно, упркос хорским оптужбама за дефетизам и неодговорност интелектуалаца, управо последња одбрана могућности отпора свеопштој културној патологији која, упркос својеврсној принуди умрежавања, опозива концепт заједнице као хоризонт смисла?












angie01 angie01 21:19 09.07.2020

Re: ...

Igor Stanojević, filmski reditelj i selektor Beldocs festivala, jedan je od onih koje je policija sinoć pretukla i privela kod Taša i od tada mu se gubi trag.



solo solo 21:20 09.07.2020

Re: ...

Шта је то, Анђо?

Мени то изгледа као страх.

А све су то професори. Педагози.


Ima straha a možda je i iskustvo. Ima tu svega.
Koga zmija ujede......
vcucko vcucko 21:21 09.07.2020

Re: ...

floki
ма знам, све јасно...

Neki dan gledao film "Tri sekunde" o čuvenom finalu OI u Minhenu '72. Mislim, gledao sam i ranije, ali na RTR, ovo bilo na RTS-u.

Pazi kad je Paulauskas na dan finala već bio u kolima sa litvanskim migrantima i išao ka policiji da traži azil, ali se predomislio i vratio u olimpijsko selo, nije mogao da ne odigra finale.
Brka Sergej Belov mu je pre finala rekao otprilike "ako nas ne smatraš svojom reprezentacijom, idi koji ćeš nam" i on pošao. Ali se vratio
Gruzini Korkija i još jedan otišli u posetu kod rođaka, trenera rvačke ekipe Izraela. Tog rođaka su valjda roknuli, a njih dvojica su se sakrili po sobama i WC-ima i vaskrsli sledeći dan, pred finale.

Pičvajz.
angie01 angie01 21:25 09.07.2020

Re: ...

Шта је то, Анђо?


ma, vecina se pravi mrtva, cute i suste za neku svoju korist i tako i omogucavaju da se stvari desavaju ovako. Za ovako mucko maltretiranje, niko nema pravo, a jos da je eksponiran, da ne zauzme stranu, oglasi se,...to je mufljuski.





evo sta kaze jedan poznati reditelj,

.... Znam, znam, da se vecina kulturne zajednice efikasno i kreativno “pravi mrtva”, mnogima je “ispod casti” da se bave stvarnošću “kad Muze i Heruvimi Art-a pozovu”...
maliperica maliperica 21:26 09.07.2020

Re: ...

angie01
Igor Stanojević, filmski reditelj i selektor Beldocs festivala, jedan je od onih koje je policija sinoć pretukla i privela kod Taša i od tada mu se gubi trag.


Čudi me kako se nisi setila da sve ove mlade koji sede nazoveš - BOTOVIMA.
Sendvičarima ?
To bi se odlično slagalo sa tvojom argumentacijom i izvorima koji ti oblikuju misli.
maliperica maliperica 21:29 09.07.2020

Re: ...

angie01
Igor Stanojević, filmski reditelj i selektor Beldocs festivala, jedan je od onih koje je policija sinoć pretukla i privela kod Taša i od tada mu se gubi trag.

U međuvremenu je pušten na slobodu.
angie01 angie01 21:29 09.07.2020

Re: ...

Čudi me kako se nisi setila da sve ove mlade koji sede nazoveš - BOTOVIMA.
Sendvičarima ?


oni su izasli zbog sebe, ne podrzavaju i ne brane neodbranjivo losom filozofijom.


To bi se odlično slagalo sa tvojom argumentacijom i izvorima koji ti oblikuju misli.



maliperica maliperica 21:32 09.07.2020

Re: ...

angie01
Čudi me kako se nisi setila da sve ove mlade koji sede nazoveš - BOTOVIMA.
Sendvičarima ?


oni su izasli zbog sebe, ne podrzavaju i ne brane neodbranjivo losom filozofijom.


To bi se odlično slagalo sa tvojom argumentacijom i izvorima koji ti oblikuju misli.



Smeješ se kao da si svesna onog što sam odustao da napišem - ... i čine ti glavu kockastom.

shmoo shmoo 21:32 09.07.2020

Re: ...

solo
Шта је то, Анђо?

Мени то изгледа као страх.

А све су то професори. Педагози.


Ima straha a možda je i iskustvo. Ima tu svega.
Koga zmija ujede......





Тај страх и јесте утемељен на неким претходним искуствима. Тако је.




Тешко је онда доћи до онога "одјеби", је л' да?





neman ima stotinu lica
i dok piješ i hodaš zagrljen u tami
i dok te miluju hrapave ruke
i dok ližeš rasječene usne
e pa što




shmoo shmoo 21:35 09.07.2020

Re: ...

angie01

ma, vecina se pravi mrtva,





Кажу да је то један од најбољих рецепата да би се преживело у одређеним ситуацијама.




Питање је само да ли се такви после враћају међу људе, међу зомбије или међу андед.

Нисам сигуран како стоје ствари по том питању код свакога од нас појединачно.

Да, и ја бих волео да знам куда води овај пут. А то се не може ни назрети у овом тренутку.
maliperica maliperica 21:38 09.07.2020

Re: ...

angie01
Smeješ se kao da si svesna onog što sam odustao da napišem - ... i čine ti glavu kockastom.


e aj ne budali- ispostovala sam te kao domacin,...a znas da me bas briga sta bulaznis,..idi tamo kod filipa, tamo ti je odgovarajuca ekipa i razgovori,...

E baš neću .
predatortz predatortz 21:45 09.07.2020

Re: ...

idi tamo kod filipa, tamo ti je odgovarajuca ekipa i razgovori,...


E ovo je Anđa!
Svađa se sa nekim, uvredi 10 ljudi koji veze ss tim nemaju, a onda kuka kako nju jadnu proganjaju.

Šta je sporno sa onim koji kod Filipa razgovaraju o temama koje ih zanimaju i zbog čega misliš da je tvoj post dubokoumnuji od njegovog?
solo solo 21:53 09.07.2020

Re: ...

Кажу да је то један од најбољих рецепата да би се преживело у одређеним ситуацијама.



angie01 angie01 22:03 09.07.2020

Re: ...

E ovo je Anđa!


ja volim sto se ti uvek upecas, prepoznas i probas neku odbranu,...al od necega sto ne postoji.cccccc
predatortz predatortz 22:10 09.07.2020

Re: ...

angie01
E ovo je Anđa!


ja volim sto se ti uvek upecas, prepoznas i probas neku odbranu,...al od necega sto ne postoji.cccccc


Nema šta da se pecam. Ja kod Filipa vodim dijalog sa njim i još par ljudi.
Zašto to tebi smeta, zašto omalovažavaš i koristiš u raspravi na ovom postu?
angie01 angie01 22:13 09.07.2020

Re: ...

Zašto to tebi smeta, zašto omalovažavaš i koristiš u raspravi na ovom postu?


ko kaze da mi smeta,...rekoh samo anonimusu da se ne zadrzava uzaludno ovde sa svojim uobicajenim bulaznjenjem- to je bila poruka.

...a ovo ostalo sto si prepoznao- sta ja imam s tim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:24 09.07.2020

Re: ...

Zašto to tebi smeta, zašto omalovažavaš i

Aha, smeta joj a prati (kako bi uopšte znala)
Samo ne sme da se uključi :)

Nego ovo sad videh, ovo Hrvati nešto kao ispred ambasade, pa se pitam, koji qrac oni ima da se mešaju?
predatortz predatortz 22:28 09.07.2020

Re: ...

Nego ovo sad videh, ovo Hrvati nešto kao ispred ambasade, pa se pitam, koji qrac oni ima da se mešaju?


Oni su uvek imali taj trip, a otkad su u EU i NATO pogotovo, da su za meki kurac bitni.
angie01 angie01 22:30 09.07.2020

Re: ...

Aha, smeta joj a prati (kako bi uopšte znala)
Samo ne sme da se uključi :)


sunce, nisam uopste videla, nisam tamo odlazila,...nemam pojam ni ko ni sta prica,...al evo, dosli ste da mi kazete:))).

Nego ovo sad videh, ovo Hrvati nešto kao ispred ambasade, pa se pitam, koji qrac oni ima da se mešaju?


komsije dale ljudsku podrsku- svaka cast!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 09.07.2020

Re: ...

da su za meki kurac bitni.

Samo da ponovim dok nisi ispravio sloveni grešku, koja zapravo nije greška :)

A sad ozbiljno, stvarno ne pristaje, nema oni šta da se petljaju ovde.
Neka gledaju šta će sa sobom, a ako misle da su sve uredili ok, neka sad uživaju.

Mada ne sumnjam da ima onih koji se raduju što im Hrvati pomažu da srede svoju kuću.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 09.07.2020

Re: ...

, nisam uopste videla, nisam tamo odlazila,...nemam pojam ni ko ni sta prica

A znaš šta se priča i još ko priča.
Vidodovita jbt!
:)
Endži, sad si baš lupila, pripazi malo.
komsije dale ljudsku podrsku- svaka cast!

Rekoh ja, ima ih koji se raduju.
shmoo shmoo 22:39 09.07.2020

Re: ...

solo
Кажу да је то један од најбољих рецепата да би се преживело у одређеним ситуацијама.


Змија испод хаубе



Има једна сјајна анегдота са Зораном Радмиловићем у Атељеу 212 у она времена када се увелико играо Радован Трећи.

У то време (као и данас) имали су тзв. дежурног глумца у позоришту чија је дужност била да седи ту и ускочи да не би пропала представа ако неко случајно откаже у последњем моменту.

Те вечери дежурни је био Гага Николић, да не кажем Прле у Отписанима. Пре представе договоре се мангупи да зезну Радмиловића. И у току једне од његових импровизација током представе Гага Николић закуца на врата у дубини сцене. Мира Бањац оде да отвори врата, затвори их и врати се и каже:"Ћале, тражи те Прле."


"Ма какав Прле, шта булазниш, жвањ-жвањ..." (како је он то већ умео онако мрзовољно)

И оде да отвори та врата. На сцену уђе Гага Николић и каже:"Добро вече."

А Радмиловић, потпуно збуњен и слуђен, не знајући шта би могао да уради јер представа траје, публика га гледа, врисне онако изненађен:"Јао, Прлеее!!!"

И шатро се онесвести од узбуђења (к'о оне девојчице на концертима Битлса) јер му ништа паметније није пало на памет.






Какав је то мајстор био, а?


"Само ми носати смо преживели!"







angie01 angie01 22:40 09.07.2020

Re: ...

Neka gledaju šta će sa sobom, a ako misle da su sve uredili ok, neka sad uživaju.


pa hebiga, neki drugi nisu radili ok za njihovu korist,...kad si vec pomenuo.


Mada ne sumnjam da ima onih koji se raduju što im Hrvati pomažu da srede svoju kuću.


ne pomazu, dali su komsijsku podrsku- sto je lepo....rekoh ti da i tamo ima normalnih, kao i ovde, kaoi svuda....svako radi svoje,...mrzitelji mrze, a normalni podrzavaju jedni druge- drugacije ne moze da bude dobro nikome,...al dobro, to je vec previse za tebe.
angie01 angie01 22:42 09.07.2020

Re: ...



A znaš šta se priča i još ko priča.


gde si to procitao?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:47 09.07.2020

Re: ...

pa hebiga, neki drugi nisu radili ok za njihovu korist,...kad si vec pomenuo.

Baš me briga.
Njihova kuća, njihova stvar, neka vide šta će s tima o kojima pričaš iako pojma nemam koji su to neki drugi koje pominješ.

To se zove nemešanje, ili ako ti je bliže, ne gledanje preko tarabe.

Takvih Hrvata ima, normalnih, a nenormalni su i oni koji bi da ebu srpske žene i decu, a i ovi koji bi da menjaju vlast u Srbiji.

I jednima i drugima treba reći isto, mrš u pm!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 09.07.2020

Re: ...

angie01


A znaš šta se priča i još ko priča.


gde si to procitao?

Ovde

idi tamo kod filipa, tamo ti je odgovarajuca ekipa i razgovori


Znaš i ekipu i razgovore.

I nemoj više te glupave pokušaje, nisi razumeo, nisam rekla, učitavaš.
Pratiš pa šta, ne smeš da se uključiš pa šta?
angie01 angie01 22:57 09.07.2020

Re: ...

Znaš i ekipu i razgovore.


to znaci, ona uobicajena dosadna kontraska spika, koja se tamo uvek desava, a on ne reaguje,....znaci nista licno, niti konkretno-samo lici na anonimusovo smaranje ovde.

..a ti misli sta god hoces, bas me briga...ako je nesto glupavo, to je tvoja insinuacija, da ne smeme da se ukljucim:))),...


Takvih Hrvata ima, normalnih, a nenormalni su i oni koji bi da ebu srpske žene i decu, a i ovi koji bi da menjaju vlast u Srbiji.


gospodebozeisakloni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:05 09.07.2020

Re: ...

gospodebozeisakloni

"Kuge, gladi i Hrvata"
Na to si mislila?

U Srbiji su u toku demonstracije protiv vlasti, legitimne, izabrane većinom.
To je parekselans unutrašnje pitanje, mešanje sa strane bi trebalo da spreči i najelementarnije kućno vaspitanje.
To se ne radi.

A ovi kojima se ti diviš to ne znaju jer su nevaspitani, ili su bahati pa sebi daju pravo da tuđu kuću uređuju.
U oba slučaja zaslužuju ono mrš.
angie01 angie01 23:50 09.07.2020

Re: ...

Na to si mislila?


to su verovatno cetnicki poklici, ja sa tim nemam veze,...niti sa mrznjim, pa me izvini.



U Srbiji su u toku demonstracije protiv vlasti, legitimne, izabrane većinom.


u Srbiji su trenutno protesti izazvane opravdanim nezadovoljstvo, jer se vlast igrala zivotima svojih gradjana da bi silom odrzala izbore pod sumnjivim okolnostima,..dobili su vecinu od manjine koja je na izbore izasla- znaci vecina gradjana NIJE glasala za njih i to vise nego duplo vece vecina....a i pitanje je koliko su glasova stvarno dobili, kada su posle dve nedelej objavili rezultate, koji kada se saberu ispadne rezultat od 102$:))),...da ne racunamo pritiske, ucene, onaj snimak sa likusom koja zaokruzuje za svakog gradjanina koji udje, bugarski voz....


To je parekselans unutrašnje pitanje, mešanje sa strane bi trebalo da spreči i najelementarnije kućno vaspitanje.
To se ne radi.


gde si to procitao, pa jos postiras kao da tako pise u zakonu,...gradjani Srbije su bili nasilno prebijani i komsije su dale podrsku svojim susedima,...sto nisu neki poznati sugradjani ucinili,...i bas lepo od njih.

A ovi kojima se ti diviš to ne znaju jer su nevaspitani, ili su bahati pa sebi daju pravo da tuđu kuću uređuju.


ja se ne divim, niti su oni bahati niti nevaspitani- samo su normalni ljudi.

U oba slučaja zaslužuju ono mrš.


ti marsiraj u svoje ime i u svojoj kuci,...mada, sada vise nema bas ni koga, samo jos mi ostali,...mrzitelji moraju nekog da mrze.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:48 10.07.2020

Re: ...

to su verovatno cetnicki poklici

Guglni malo, nemoj verovati svojim pretpostavkama, one se uvek pogrešne.
gde si to procitao, pa jos postiras kao da tako pise u zakonu

Kad ovako pitaš jasno je koliko su tebi te stvari jasne - nisu uopšte.

A da ja tebe pitam, gde si pročitala da nije u redu mešati se u porodične rasprave komšiluka?
Ili, ako nisi nigde, misliš li da je to u redu?
dobili su vecinu od manjine koja je na izbore izasla-
To je to, to je demokratija, to su izbori.
Ni to ne znaš jbt!

A evo kod Hrvata izašlo još manje, vlast dobila još manji procenat, neka mizerija al više od ostalih, ajd da protestujemo protiv vlasti u Hrvatskoj, pošto kažeš da je to normalno.




bas lepo od njih.


Udostoji li te da ti oni urede tvoju kuću?
I ti srećna zbog toga.
Mentalitet raje.
ti marsiraj u svoje ime i u svojoj kuci,..

U svoje ime i gde god stignem, evo i ovde im poručujem, mrš bre, ebite se vi sa vašom Hrvatskom, tu vam se mešati neću, a od Srbije - mrš u pičku materinu.
g.radicevic g.radicevic 08:49 10.07.2020

Re: ...

Да, и ја бих волео да знам куда води овај пут.


prosto je to Taso

tamo gde je srce - tamo sija sunce
tamo gde je mrak - tamo živi strah

stvar izbora, i ličnog opredeljenja



mo'š čekati da sam dođe, ili krenuti mu u susret
shmoo shmoo 08:52 10.07.2020

Re: ...

g.radicevic
Да, и ја бих волео да знам куда води овај пут.


prosto je to Taso

tamo gde je srce - tamo sija sunce
tamo gde je mrak - tamo živi strah

stvar izbora, i ličnog opredeljenja



mo'š čekati da sam dođe, ili krenuti mu u susret








Слажем се. И увелико и сам поштујем то правило.


Ипак, нисам сам на овом свету. Живим с другим људима, па онда... Мало се и питам куда води овај пут. Не толико због себе. Због тих других с којима живим.



А рекох већ више пута на Блогу, "све што дође, ја сам му наредан". Нема потребе да му баш трчим у сусрет.




Па тако онда некако увек преферирам неки средњи пут. Ма куд год он да води. Неки путић, стазицу, ако треба и ону шумску, између трчања у сусрет чему год и чекања да то нешто шта год било само дође до мене. Ионако ће доћи кад-тад, пошто сам му већ наредан, као што рекох. Што бих га онда пожуривао.




angie01 angie01 09:13 10.07.2020

Re: ...

Guglni malo, nemoj verovati svojim pretpostavkama, one se uvek pogrešne.


da guglam gde i kako je nastala hrvatofobicna krilatica koju ti danas koristis u kontekstu koji nema veze sa zivotom,,,


A da ja tebe pitam, gde si pročitala da nije u redu mešati se u porodične rasprave komšiluka?
Ili, ako nisi nigde, misliš li da je to u redu?


niko se nije ni mesao, dali su podrsku gradjanima, a protiv nasilja nad njima- to je uobicajena stvar,civilizacijska norma,...jedino kod primitivaca ljudi okrecu glavu, kada cuju urlike iz komsiluka, praveci se da ih se to ne tice-

ispada da je tebe, ljubitelju Srba, super sto su ih policajci mucki tukli,...pa jos zameras sto neko iz komsiluka nije istog misljenja.




To je to, to je demokratija, to su izbori.


ovde nemas d od demokratija-al neko ko jos prica o stavrima od pre skoro sto godina i zagovara gicu sluzbinog eksponenta, ne moze to bas da didzestuje....

A evo kod Hrvata izašlo još manje, vlast dobila još manji procenat, neka mizerija al više od ostalih, ajd da protestujemo protiv vlasti u Hrvatskoj, pošto kažeš da je to normalno.


ti izlasci samo pokazuju koliko je narod nezadovoljan i ovde i tamo i koliko su legitimne te pobede,...a niko se nije mesao, niti je protestvovao protiv vlasni- nego protiv nasilja.


Udostoji li te da ti oni urede tvoju kuću?


ne vidim da to neko uoste ima ideju- sem u tvojoj glavi.


U svoje ime i gde god stignem,


pa kazem ti,...ti to u svojoj kuci,...srecom, nemaju svi retrogradne stavove kao ti.

hoochie coochie man hoochie coochie man 09:27 10.07.2020

Re: ...


da guglam gde i kako je nastala hrvatofobicna krilatica koju ti danas koristis u kontekstu koji nema veze sa zivotom,,,

Eto, jel to bilo teško?
Sad znaš da nije četnički poklič, dovoljno za početak.
niko se nije ni mesao,

Nije.
Kad ti državu nazovu zarobljenom zato što njeni građani izaberu nekoga po svojoj volji, to nije mešanje?
Treba oni da se pitaju ko da bude vlast ovde.
ispada da je tebe, ljubitelju Srba, super sto su ih policajci mucki tukli,..

To je moj problem i moj posao, ne njihov, a drugi mi je što se javljaju usrećitelji da mi ga oni reše.

Jadna je država kojoj drugi rešavaju probleme.
ovde nemas d od demokratija

Kad se dobije većina od izašlih, tu nema d od demokratije?

Čitaj bre malo Endži jbt.
Imaš i to na guglu.

ti izlasci samo pokazuju koliko je narod nezadovoljan

Narod?
Ko je narod, oni na izborima ili ovi na demonstracijama?
Floskulice o narodu:)
ne vidim da to neko uoste ima ideju- sem u tvojoj glavi.

Pa koja je ideja onih sa onim papirićima ako nije gledanje preko tarabe?

pa kazem ti,...ti to u svojoj kuci,..

U svoja četiri zida :)
angie01 angie01 09:47 10.07.2020

Re: ...

huci-demokratija nije autokratski sistem koji je uspostavljen,...a izlaznost je pokazala koliko gradjana veruje i daje podrsku svemu sto se radi- to sto ti to prevodis u nesto drugo, znaci samo da se slazes i da si zadovoljan.

... sto ne razumes, da je podrska nekome ko je ugrozen- civilizacijska obaveza-tu ti ne mogu pomoci.

verujem da se radijes sto su Beogradjani mucki tuceni bez bilo kakvog razloga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:11 10.07.2020

Re: ...


verujem da se radijes sto su Beogradjani mucki tuceni bez bilo kakvog razloga.

Endži veruje, a to je onda problem:)
Kaži mi molim te kako da te razuverim, sve ću uraditi da to postignem, jer mi je tvoje verovanje izuzetno važno.

... sto ne razumes, da je podrska nekome ko je ugrozen- civilizacijska obaveza-tu ti ne mogu pomoci.

Podrška ugroženima i opredeljivanje za jednu političku opciju, a protiv druge, u stranoj državi, su mnogo različite stvari.
Ali mnogo.

Mnogo bi bilo ružno kada bi neko ispred hrvatske ambasade u Beogradu nosio transparente podržavaju ću jednu a osuđujući drugu političku opciju u Zagrebu.

To su njihove stvari i neka se s tim nose kako znaju, a ako se umešaju ovde onda neka se nose....

Jedina mogućnost da ovo bude u redu je ako su ove žene Srpkinje, a ako nisu, onda marš.

Jeste, došlo je neko vreme koje vas je zbunio, kad ste pogubili konce pa vam je mešanje u komšijske rasprave postalo normalno.

Ali sreća je da je vas zbunjenih u Srbiji ipak malo, dok je tamo kod njih, što zbunjenih što bezobraznih, koji bi po Srbiji da odlučuju, mnogo.

Treba se paziti takvih Hrvata i na vreme im reći mrš bre.

angie01 angie01 10:28 10.07.2020

Re: ...

Podrška ugroženima i opredeljivanje za jednu političku opciju, a protiv druge, u stranoj državi, su mnogo različite stvari.
Ali mnogo.


gde ti vidis podrsku nekoj drugoj opciji?

transparenti su protiv ugrozavanja gradjanskih prava.


Jedina mogućnost da ovo bude u redu je ako su ove žene Srpkinje, a ako nisu, onda marš.


e, hebiga sad, ti ces morati da izumes neki merac cistoce krvi, pa da u svakoj situaciji prvo proveris, da l neko sme, ili ne da iznese svoj stav:)))


Jeste, došlo je neko vreme koje vas je zbunio, kad ste pogubili konce pa vam je mešanje u komšijske rasprave postalo normalno.



ne nego ti u svom uskogrudom zatvorenom sistemu ne razumes da je podrska protiv nasilja normalana stavr- civilizacijska norma i obaveza, kao sto vec rekoh- niko se time ne mesa u tudje stvari kako kazes.

pri tome Srbi zive i u Hrvatskoji,...i u drugim zemljama, svet je zajednica ljudi.

to sto ti mislis da onih koji dele tvoje misljenje ima vise- gresisi, na izborima na koje se pozivas je to jasno pokazano.


nedavno sam kacila ozbiljnu studiju koja je publikovana, al je linak izgleda preskocen:))), u kojoj je pokazano na velikom ispitanom uzorku rezultat misljenja gradjana svih ex Yu drzava o tome, kada su bolje ziveli, da li u rasturenoj drzavi, ili sada i veliki procenat je prevagnuo na Yu stranu u svim sadasnjim zemljama, sem na Kosovu,...sto znaci, da je broj mrzitelja i nacosa ipak u manjini.


hoochie coochie man hoochie coochie man 10:43 10.07.2020

Re: ...


gde ti vidis podrsku nekoj drugoj opciji?

transparenti su protiv ugrozavanja gradjanskih prava.

Onaj koji opisuje Srbiju?
Ona će da mi oslobađa zarobljen državu?
Šta nju boli krasni kakva je Srbija?
Jel građanska Srbije, jel Srpkinja, ako nije ni jedno ni drugo onda je nevaspitano đubre.
o tome, kada su bolje ziveli,

A imaš li neki link koji govori o tome koliko bi njih glasalo da se vrati ta država u kojoj su bolje živeli?

Lako li te je obmanuti.
angie01 angie01 10:49 10.07.2020

Re: ...

A imaš li neki link koji govori o tome koliko bi njih glasalo da se vrati ta država u kojoj su bolje živeli?


uopste se ne radi o vracanju drzave, nego o tome sta i kako je sada- a to je valjda bitno.




Onaj koji opisuje Srbiju?


ne opisuje Srbiju, nego rezim- koji bije svoje gradjane.


Šta nju boli krasni kakva je Srbija?


rekoh ti svet je globalno selo.


Jel građanska Srbije, jel Srpkinja, ako nije ni jedno ni drugo onda je nevaspitano đubre.


ti bez meraca cistote krvnih zrnaca neces moci da se postavis:)))

nije tu niko nevaspitano djubre, nego se radi o dobrim komsijama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:07 10.07.2020

Re: ...


uopste se ne radi o vracanju drzave, nego o tome sta i kako je sada- a to je valjda bitno.

Pa sada je kažu lošije, a oni ne bi da se vrate u bolje.
To neki mazohisti?
ne opisuje Srbiju

Piše da je Srbija zarobljena država, a to nije opis Srbije?
rekoh ti svet je globalno selo.

Pa što se onda Ameri ljute kad im se Rusi upetljaju u unutrašnje stvari?
Nisi još stigla da im objasniš da je svet globalno selo i da je to u redu?
Požuri, objasni im da se ne sekiraju džabe.
ti bez meraca cistote krvnih zrnaca neces moci da se postavis


Ništa ja ne merim, dovoljno je da kažu da su Srpkinje i to im daje pravo da utiču na stanje u Srbiji.

Srbija je nacionalna država Srba, svih Srba na svetu, i svi Srbi su pozvani i dobrodošli su da je uređuju.
Drugi kriterijum za sticanje tog prava je državljanstvo, svaki njen građanin ima to pravo.

Ostali moraju mnogo računa da povedu o tome šta će da kažu i kako će da se postave, a ako pogreše onda marš.
A ove lepotice su opasno pogrešile, dakle....
predatortz predatortz 11:43 10.07.2020

Re: ...

Treba se paziti takvih Hrvata i na vreme im reći mrš bre.



Da li ti misliš da je normalna potreba da se npr. ja mešam u izbore kod Hrvata?

Prihvatite činjenice:
Nismo više u istoj državi.
Nismo prijateljski narodi.
Opterećuje nas užasna prošlost. Hrvati su u 20. veku nad nama izvršili tri genocida.
O kakvim dobrim namerama se tu može govoriti?

hoochie coochie man hoochie coochie man 12:22 10.07.2020

Re: ...

Nismo više u istoj državi.
Nismo prijateljski narodi.
Opterećuje nas užasna prošlost.

Normalno sve to imaju u vidu i oprezni su ako si im namere časne.

angie01 angie01 14:02 10.07.2020

Re: ...

Ništa ja ne merim, dovoljno je da kažu da su Srpkinje i to im daje pravo da utiču na stanje u Srbiji





Srbija je nacionalna država Srba, svih Srba na svetu, i svi Srbi su pozvani i dobrodošli su da je uređuju.


pa hebiga- zahebao si se, Srbija je multietnicka drzava,...to sto ti tripujes neku citokrvnu naciju, to je tvoj problem razmisljanja na nivou plemenske zajednice.-a obaska sto na ovim prostorime niko nije ciste krvi...koga to uopste zabole.


Ostali moraju mnogo računa da povedu o tome šta će da kažu i kako će da se postave,

uosp, nisu pitale tebe za dozvolu.:)))

Da li ti misliš da je normalna potreba da se npr. ja mešam u izbore kod Hrvata?


a ko se tacno mesao u nase izbore?...bogtemazo, pa nismo ni mi preterano.

Nismo prijateljski narodi.


mozda nisi ti i svi koji tako razmisljaju sa obe strane, koji su do pokolja i doveli- znaci nisam rakla razlaza, to je moglo i drugacije,...ali zato ima i onih opet sa obe strane, koji ne dele tvoju postavku,..srecom, normalan svet nije izumro.
predatortz predatortz 14:16 10.07.2020

Re: ...

srecom, normalan svet nije izumro


Ko si ti da ljude koji su stradali od Hrvata i prema njima gaje otklon i rezervu proglašavaš za nenormalne a sebe za normalnu?
Koga boli ona stvar šta misliš ti kao jedinka?
Ovde govorimo o kolektivitetu, a Srbi sa Hrvatima imaju samo najgora iskustva.


To što ti, eventualno, nisi Srpkinja pa te boli dupe za srpske žrtve, ne daje ti za pravo da vređaš nas koji imamo drugačija iskustva i razmišljanja.

Stoga, prestani da vređaš i odjebi sa dijagnozama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:25 10.07.2020

Re: ...

zahebao si se, Srbija je multietnicka drzava,

Ajd da joj promenimo ime jer nije u redu da se tako multietnička zove po jednoj naciji - Srbima.

Koji naziv predlažeš? :)

Ne ne Endžika, Srbija je država srpskog naroda i, na drugom mestu, svih građana koji u njoj žive.

Znam da ti to nije milo, al tako ti je kako ti je.
Njena obeležja su srpska, srpski grb, srpska zastava, srpska himna, ne multietnička, srpska.

Meni je drago što je tako, a kako ti živiš s tom mukom? :)

uosp, nisu pitale tebe za dozvolu

Zato sam ih i smestio tamo gde pripadaju, u materinu.
predatortz predatortz 14:28 10.07.2020

Re: ...

Ajd da joj promenimo ime jer nije u redu da se tako multietnička zove po jednoj naciji - Srbima.


Ma, lupa!
Član 1 Ustava Srbije počinje:

Republika Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive,
angie01 angie01 14:43 10.07.2020

Re: ...

Ko si ti da ljude koji su stradali od Hrvata i prema njima gaje otklon i rezervu proglašavaš za nenormalne a sebe za normalnu?
Koga boli ona stvar šta misliš ti kao jedinka?
Ovde govorimo o kolektivitetu, a Srbi sa Hrvatima imaju samo najgora iskustva.


ja govorim u svoje ime- a ti vidim u ime kolektiva,..ja nikog ne poznjem koji gaji takvumrznju i stavove- a i drugi imaju u porodicnoj istoriji razna losa iskustva- sta mislis zbog kakvih stavova.

To što ti, eventualno, nisi Srpkinja pa te boli dupe za srpske žrtve, ne daje ti za pravo da vređaš nas koji imamo drugačija iskustva i razmišljanja.

ovo je klasican bezobrazluk- a i zakonski je kaznjivo prozivati bilo koga po nacionalnoj osnovi.

Stoga, prestani da vređaš i odjebi sa dijagnozama.


odhebi ti sa huskanjem i mrznjom.
predatortz predatortz 14:49 10.07.2020

Re: ...

ovo je klasican bezobrazluk- a i zakonski je kaznjivo prozivati bilo koga po nacionalnoj osnovi.


A ko te je prozivao, kraljice laži i patetike?

odhebi ti sa huskanjem i mrznjom.


A sada mi citiraj gde sam huškao i pozivao na mržnju.
Zahtevam to!
angie01 angie01 14:50 10.07.2020

Re: ...

Ne ne Endžika, Srbija je država srpskog naroda i, na drugom mestu, svih građana koji u njoj žive.


ti ne kapiras da tu nema drugog mesta,...ili bi voleo da je tako pa impliciras.


Znam da ti to nije milo, al tako ti je kako ti je.
Njena obeležja su srpska, srpski grb, srpska zastava, srpska himna, ne multietnička, srpska.


svaka drzava ima ime, zastavu grb- sto nikako ne znaci ovo sto ti potenciras,...a ja nikakv problem nemam sa time.


Zato sam ih i smestio tamo gde pripadaju, u materinu.


smestio si ih u svojoj glavi- ljudi su slobodne individue, srecom, niko ne zavisi od tvog misljenja.

Ma, lupa!


sta sam lupila,...i u cemu se razlikuje taj delic iz Ustava sa onim sto sam rekla- u Srbiji ne zive samo Srbi i svi ostali gradjani drugih nacionalnosti su ravnopravni....sto izgleda izaziva neki problem kod vas dvojice.
angie01 angie01 14:57 10.07.2020

Re: ...

A ko te je prozivao

To što ti, eventualno, nisi Srpkinja pa te boli dupe za srpske žrtve,


sta je ovo...i kojim pravom ti dajes neke insinuacije, pa jos na osnovu neke nacionalne osnove!


kraljice laži i patetike?


ono, kada lopov vice, drz' te ga!


Zahtevam to!




sta tacno hoces da ti navedem- kroz godine blogovanja kako siris mrznju protiv Mislimana, Hrvarta, Albanaca sa Kosova....ili je dovoljno to sto si malopre zakljucio, da mi kao kolektiv gajimo otklon prema Hrvatima...u cije ti ime dajes takve zakljucke...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana