Gradjanske inicijative

ZAHTEVI protesta pred Skupštinom

Filip Mladenović RSS / 11.07.2020. u 01:05

9. 7. 2020.
9. 7. 2020.
Građanski blistavi um
Građanski blistavi um
Zahtevi?

Pa oni prosto vise, da ne kažem lebde u vazduhu, ma koliko bio zagušen suzavcem!

1. Okrugli sto, pod pokroviteljstvom i u organizaciji EU, gde bi ravnopravno učestvovale sve režimske i opozicione stranke.

2. Nakon Okruglog stola formiranje tehničke, prelazne Vlade, koja bi u roku od 6 meseci sprovela u delo sve zaključke Okruglog stola, a pre svega novi izborni zakon.

3. RTS i RTV, na osnovu jednog od zaključaka Okruglog stola, dosledno bi se pridržavali Zakona o javnim medijskim servisima, a garancija bi bili novi Upravni odbori, novi direktori i novi glavni urednici informativnih programa.

4. Slobodni i fer izbori po isteku mandata tehničke, prelazne Vlade, tj. nakon realizacije svih zaključaka Okruglog stola.

Ako je nešto propušteno zbog prekomerno bačenog suzavca, lista zahteva ostaje otvorena za dopune:

NAJ poruka
NAJ poruka
 

 

90% normalan svet
90% normalan svet

Atačmenti



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 16:07 13.07.2020

Re: ?

freehand
E vidiš, ja sam na to pravo čekao od 1996. do 2006.

Što znači da je postojalo, samo je put do njegovog ostvarivanja bio nerazumno dug i nepotrebno glup i ponižavajući za mnoge koji su pokušavali da ga ostvare.


Zapravo, to pravo sam ostvario kada je potpisan sporazum o dvojnom državljanstvu.
zaharaga zaharaga 17:22 13.07.2020

Re: ?

angie01
Pasosi SFRJ su imali i oznaku republike, SR za Srbiju i HR za Hrvatsku.


gde su bile te oznake?






Otvori pasos. Kodovi republika, obicno slova, navedeni su s brojem.

Nama obicnima ta su slova bez znacenja, ali policiji na granicama nisu.

Uostalom, i tvoj kanadski pasos ima slovni kod da li si rodjena u Kanadi, da li si rodjena van Kanade od roditelja kanadjana, ili si useljenik. Ti kodove ne znas, ali americkom granicaru moze stici naredba jednog dana da kanadske pasose sa slovom N ili Q vise ne pusta.
gedza.73 gedza.73 17:38 13.07.2020

Re: ?

angie01
a sve gedzinim pokusajem provokacije, jer mi je baka bila Nemica,...koja se udala za Srbina od silne mrznje i izrodila mu troje dece,...koliko podao i ogranicen neko mora da bude da ovako jeftino pokusava da dokaze nesto sto je u startu besmisleno....pa me jos sada juris po blogovima,...alo bre.

njao.
Ima više razloga što te jurim po blogovima jer mi je stvarno zanimljivo da postoje osobe poput tebe i sličnih tebi.
Objašnjavaš nam hrvatske pesme koje kao nisu ratne nego ljubavne a onda izvučeš kako su Srbi nacionalisti. Ovde na blogu pominješ šest država u federaciji (ili kako reče gore) a onda kako su mogle po ustavu da se otcepe što blage veze sa istinom nema.

Ono za šta te ne podnosim datira od skoro i nema veze sa političkim stavovima već sa tvojim šovinističkim i rasističkim stavovima. Deo moje pradedovske porodice se nekada odselio u Bg. jedan deo te porodice ima i ciganske krvi (u ukupnom delu izmešano i crnogorske i prečanske).

A onda mi Enđi kaže kako moja sestra ne zna kojoj je otac jer se ne zna ko je na koga naskakao u njenoj kući.

E zato sam te pitao da preneseš blog o zločinama folksdojčera nad srpskim civilima koje su smatrali za nižu rasu pa da te na tom blogu pitam jel' imaš isto mišljenje i o Ciganima kao nižoj rasi i 'zgodnoj etnografskoj fusnoti' kojoj si posvetila blog. A ne zbog babe Švabice.
zaharaga zaharaga 17:49 13.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
zaharaga
Filip Mladenović
zaharaga
Filip Mladenović


Ponavljam: nisam ja otpisao Kosovo, već zločinački režim Slobodana Miloševića.




Kada i gde i kako je zlocinacki rezim otpisao Kosovo?
Tacno, gde je dokumenat u kome pise da je zlocinacki rezim otpisao Kosovo?





Dokument Ahtisari-Černomirdin i Kumanovski sporazum.


I sta tacno pise u tom dokumentu? Kosovo je nezavisna drzava?

I zasto se sada pregovara ako je Kosovo jos tada otpisano?


Pregovara se u vezi sa razradom i primenom Briselskog sporazuma.

A sada procenite da li je AV režim Briselskim sporazumom na mala vrata priznao Kosovo kao nezavisnu državu:


Sta je Vucic imao da priznaje, ako je Kosovo postalo nezavisna drzava jos prema Ahtisarijevom i Cernosmrdinovom dogovoru? Ako Kosovo nije u Srbiji, zasto su potrebni pregovori?
angie01 angie01 18:01 13.07.2020

Re: ?

E, sad da ti pokušam stvar osvetliti iz drugog ugla.


znaci osam hiljada civilnih zrtava u Srebrenici ne zasluzuju pijetet i cela tragedija tog masakra u stvari nema tu tezinu, jer su medju zrtvama-kako ti kazes- i pocinioci drugih zlocina....

verujem da ona nesrecna decica sa tvog klipa, ne bi volela da ih neko ovako brani.

nemam reci...kao sto vec rekoh, Dragoljub te izgleda dobro procenio.

pri tome, zna se i ko su pocinioci i ko su zrtve i zasto se desila Srebrenica.

srebrenica-kronologija-zlocina-sedam-dana-pakla-na-zemlji


(...jedan poznati reziser je dok je snimao film na terenu, boravio u krajevima gde su se neki od egzekutora nastanili i mirno zive- jedan drzi piceriju, kako kaze i mestani su filmsku ekipu odmah upozorili o kome se radi, znaju koliko zrtava mu se stavlja na dusu,...kao i njegovom komsiji).



predatortz predatortz 18:05 13.07.2020

Re: ?

znaci osam hiljada civilnih zrtava


Ama, ženo! Civila je par stotina, ostalo je vojska.
To ti uporno objašnjavam!
Kakvi vojno sposobni civili u ratu. Pošto su bili okruženi, tamo je bilo mobilisano sve što udovima mrda.
Ili misliš da su se njihove linije same branile?
Pusti te floskule o civilima. Srebrenica je težak zločin nad ratnim zarobljenicima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:13 13.07.2020

Re: ?


srebrenica-kronologija-zlocina-sedam-dana-pakla-na-zemlji


Čim vidim da piše Kronologija ja uopšte ne sumnjam:)
angie01 angie01 18:16 13.07.2020

Re: ?

Otvori pasos. Kodovi republika, obicno slova, navedeni su s brojem.


ja ne negiram da postoji "trag" da l je neko iz Srbije, Hrvatske, BiH- normalno,...zato sam i dala one primere koje si ti okrakterisao kao adrese:)


Uostalom, i tvoj kanadski pasos ima slovni kod da li si rodjena u Kanadi,


:)- verijem da Kanadjani nisu propustili nista, sto se toga tice,...a svakako svima stoji iz koje su provincije, gde bi nase republike u YU imale jacu ulogu.

s druge strane Kanadjani su maksimalno dali prostora svim nacionalnim zajednicama da se za neka prava svojih komjunitija izbore- sto su opet zbog slicnih rasprava, kao sto se vode ovde na blogu-cetnici/partizani model, Srbi koji tamo zive to propustili da urade, jer ne mogu da se sloze i dogovore, iako bi time olaksali pozicije svim Srbima u toj zemlji.
predatortz predatortz 18:19 13.07.2020

Re: ?

hoochie coochie man

srebrenica-kronologija-zlocina-sedam-dana-pakla-na-zemlji


Čim vidim da piše Kronologija ja uopšte ne sumnjam:)


Čik nađi Kronologiju Oluje ili Jasenovca.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:33 13.07.2020

Re: ?

Čik nađi Kronologiju Oluje ili Jasenovca.

Ima, pričao je Krajačić, komunista obraza čista, o Jasenovcu

" vi, gegule i reponje? Seljačine, Srbi? Hoćete da podižete rafinerije u Novom Sadu i Pančevu? Što vi znate što su rafinerije? U to se mi razumijemo, a vi znate samo svinje da tovite. I puno vas je ostalo, da znaš!"

Pričao je tu i da su u Jasenovcu operisali pošteni Hrvati, da ne jurim sad i to po netu.
Uglavnom, to im je Kronologija, pa kako čovek da im ne veruje kad Kronologišu o Srebrenici.
zilikaka zilikaka 18:39 13.07.2020

Re: ?

to neko uverenje od caleta je bilo jedno vreme- rece Mirela da je bilo vezano za 48.-potrebno, jer verovatno nisu imali azurirane podatke,

Ključ svega je MESTO u kojem si upisan u knjigu državljana. Dete se rodi, oni provere(,ne znam kako se to radilo) gde je otac upisan u knjigu državlhana i pošalju dopis sa tamo upišu i dete. Uopšte nije imalo veze sa mestom upisa u knjigu rođenih, koje se obavezno moralo upisati u mestu rođenja.
zilikaka zilikaka 18:47 13.07.2020

Re: ?

Vojvodinu-neku potvrdu da je tamo bio te neke godine, iako je imao papire na Srbiju....mozda su tada sredjivali podatke, otkud znam, al je i nama bilo cudno.

Evo i odgovora na moju nedoumicu kako su javljali. Često nilako. Zato je ona praktično izvadila potvrdu da joj je otac tamo ulusan u knjigu državljana, što automatski znači da je i ona državljanin. Po pravilu su trebali i nju upišu makar posle, tamo u Luci, nego verovatno ih mrzelo i posle.
To je ona priča kad vadiš potvrde gde sve nisi upisan, da bi te na kraju negde upisali.
zilikaka zilikaka 19:12 13.07.2020

Re: ?

pa vise pod pola Juge je studiralo u Beogradu, po osnovu drzavljanstva

Ali ne u istom statusu.
Evo ja ti odgovorno tvrdim da sa., kao učenik matematičkog smera iz Vojvodine jedva izbegla da ne polažem diferencijalni ispit za Mašinski u Beogradu. Mislim da je prelomilo to što nas je bilo malo iz Vojvodine, mada, posle sam saznala da je kega i zemljak posle završene srednje mašinske to polagao.
On nacrtnu geometriju a ja tehničku fiziku.
Formalno, u užoj Srbiji predmeti su se zvali drugačije pa ovi iskoristili.
A pozadina bila finansiranje BU.
j_grandson j_grandson 19:22 13.07.2020

Re: ?

zilikaka
Vojvodinu-neku potvrdu da je tamo bio te neke godine, iako je imao papire na Srbiju....mozda su tada sredjivali podatke, otkud znam, al je i nama bilo cudno.

Evo i odgovora na moju nedoumicu kako su javljali. Često nilako. Zato je ona praktično izvadila potvrdu da joj je otac tamo ulusan u knjigu državljana, što automatski znači da je i ona državljanin. Po pravilu su trebali i nju upišu makar posle, tamo u Luci, nego verovatno ih mrzelo i posle.
To je ona priča kad vadiš potvrde gde sve nisi upisan, da bi te na kraju negde upisali.

Ma, bila uređena država samo tako, milina jedna.
Što bi se reklo, ni austro-ugari ne bi mogli da urede npr. taj divni katastar preostao od te predivne države Juge.
milisav68 milisav68 20:10 13.07.2020

Re: ?

Formalno, u užoj Srbiji predmeti su se zvali drugačije pa ovi iskoristili.

I ne samo to, za ista zanimanja su bili različiti programi.

Zbog spleta okolnosti sam morao da menjam školu, a najbliža škola koja je imala to zanimanje - elektrotehničar za automatiku, je bila u Kovinu.

Pa kad sam video da moram da polažem 4-5 predmeta koje uopšte nisam imao, vratio sam se u staru i završio četvrti razred vanredno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:15 13.07.2020

Re: ?

angie01
То нико није рекао,


jujuju, kako smo sada prekrojili ovo sto sve vreme pricate.


Па онда изволи покушај да пронађеш да сам ја негде рекла да је југословенско држављанство било фиктивно.

Напротив, оно није било фиктивно, али се могло имати само након уписа у књигу републичког држављанства. (То је само један пример како је држава створена у Јајцу, дизајнирана да се лако демонтира када дође тренутак.)
zilikaka zilikaka 21:25 13.07.2020

Re: ?

I ne samo to, za ista zanimanja su bili različiti programi.

Verovatno, al za konkretnu priču, direktnu prohodnost na Mašinski su imali i učenici iz Kožarske il Drvoprerađivačke, a nama su cepali dlaku po pola.
Meni su prvo zamerili što nemam matematiku, jer se zaista ni jedan predmet tako zvao. Onda se setili pa prihvatili analizu. E, ali, preko su na sličnim smerovima imali predmet Tehnička fizika, a kod nas se zvao prosto Fizika, pa su od toga napravili problem.
Kolegi iz Mašinske tražili nacrtnu jer je imao tehničko crtanje a ne to isto sa nacrtnom geometrijom, kao preko, pa polagao diferencijalni.

Inače bio vukovac u relativno solidnoj školi, al džaba, prednost imao i dovoljan u Kožarskoj.

Taj njihov stav je u meni izazvao tipično klinački bunt da iz inata položim prijemni, uzmem indeks i onda ga vratim i prebacim se na prvu godinu u Novi Sad. Kao, neću da budem tamo gde nisam poželjna.

Već na početak druge godine sam se vratila u Bgd i polagala razlike, napravila sebi gomilu problema, al to nekako ide uz te godine.
predatortz predatortz 21:30 13.07.2020

Re: ?

Meni su prvo zamerili što nemam matematiku, jer se zaista ni jedan predmet tako zvao. Onda se setili pa prihvatili analizu


Zato se to kod nas pametno zvalo Matematika 1 i Matematika 2, od svake po tri časa sedmično, a uči se kako bog zapoveda trigonometrija, geometrija, analiza, matematička logika...
Isto tako, Fizika izdeljena na Fiziku i Fizikalna merenja.
freehand freehand 21:37 13.07.2020

Re: ?

Evo ja ti odgovorno tvrdim da sa., kao učenik matematičkog smera iz Vojvodine jedva izbegla da ne polažem diferencijalni ispit za Mašinski u Beogradu. Mislim da je prelomilo to što nas je bilo malo iz Vojvodine, mada, posle sam saznala da je kega i zemljak posle završene srednje mašinske to polagao.

Ja sam polagao i diferencijalne. To je ono što se zvalo "autonomaštvo", tendencija da Vojvodina postane kvazidržava u državi, pa zloupotrebljeno tako da umesto da stvari dovede na meru sjebe pola države.
zilikaka zilikaka 21:43 13.07.2020

Re: ?

Zsto se to kod nas pametno zvalo Matematika 1 i Matematika 2, od svake po tri časa sedmično,

Čoveče, pa mi smo u četvrtoj godini imali petnaestak časova matematike plus valjda 6 programiranja.
Analiza po sećanju 4 časa, pa linearna algebra 3, verovatnoća 2, numerička analiza 2 neke metode istraživanja 1-2, nacrtna geometrija 2...ma osim nešto fizike i obaveznih predmeta, samo matematiku i učili.
Zato smo, bez preterivanja, imali spremljenu prvu godinu matematike na tehničkim fakultetima. Sve već bilo poznato.
predatortz predatortz 21:52 13.07.2020

Re: ?

zilikaka
Zsto se to kod nas pametno zvalo Matematika 1 i Matematika 2, od svake po tri časa sedmično,

Čoveče, pa mi smo u četvrtoj godini imali petnaestak časova matematike plus valjda 6 programiranja.
Analiza po sećanju 4 časa, pa linearna algebra 3, verovatnoća 2, numerička analiza 2 neke metode istraživanja 1-2, nacrtna geometrija 2...ma osim nešto fizike i obaveznih predmeta, samo matematiku i učili.
Zato smo, bez preterivanja, imali spremljenu prvu godinu matematike na tehničkim fakultetima. Sve već bilo poznato.


Ja sam bio programerski smer. Kod nas je usmeravanje kretalo od prvog. Imali smo sve četiri godine po 6 časova matematike, suvi matematičari su imali više. Ostalo, idem redom... Informatika, Osnovi elektronike, Tehnika programiranja, Osnovi računarskih sistema, Primena računara u praksi, Praksa iz programiranja, Fizikalna merenja, Terminiloški engleski. To su nam bili stručni predmeti. Hemiju smo imali nekako glupavo - prvi, pa pauza, pa treći i četvrti. Što ti kažeš, za prvu i drugu godinu spremni. Matematičarka nam u četvrtom davala pismene sa ETF i Mašinskog u Tuzli, ladno smo rešavali većinu zadataka.

j_grandson j_grandson 08:29 14.07.2020

Re: ?

predatortz
zilikaka
Zsto se to kod nas pametno zvalo Matematika 1 i Matematika 2, od svake po tri časa sedmično,

Čoveče, pa mi smo u četvrtoj godini imali petnaestak časova matematike plus valjda 6 programiranja.
Analiza po sećanju 4 časa, pa linearna algebra 3, verovatnoća 2, numerička analiza 2 neke metode istraživanja 1-2, nacrtna geometrija 2...ma osim nešto fizike i obaveznih predmeta, samo matematiku i učili.
Zato smo, bez preterivanja, imali spremljenu prvu godinu matematike na tehničkim fakultetima. Sve već bilo poznato.


Ja sam bio programerski smer. Kod nas je usmeravanje kretalo od prvog. Imali smo sve četiri godine po 6 časova matematike, suvi matematičari su imali više. Ostalo, idem redom... Informatika, Osnovi elektronike, Tehnika programiranja, Osnovi računarskih sistema, Primena računara u praksi, Praksa iz programiranja, Fizikalna merenja, Terminiloški engleski. To su nam bili stručni predmeti. Hemiju smo imali nekako glupavo - prvi, pa pauza, pa treći i četvrti. Što ti kažeš, za prvu i drugu godinu spremni. Matematičarka nam u četvrtom davala pismene sa ETF i Mašinskog u Tuzli, ladno smo rešavali većinu zadataka.


Ma genijalci - šta reći.
Ja nisam bio toliko napredan.
Neke stvari iz diferencijalnog računa sam shvatio tek na nekim postfakultetskim školovanjima.
j_grandson j_grandson 08:31 14.07.2020

Re: ?

principessa_etrusca
angie01
То нико није рекао,


jujuju, kako smo sada prekrojili ovo sto sve vreme pricate.


Па онда изволи покушај да пронађеш да сам ја негде рекла да је југословенско држављанство било фиктивно.

Напротив, оно није било фиктивно, али се могло имати само након уписа у књигу републичког држављанства. (То је само један пример како је држава створена у Јајцу, дизајнирана да се лако демонтира када дође тренутак.)

Izvinjavam se na vulgarnosti, ali nisam mogao da odolim, ekscitiralo me boldovano.
Dakle, bolje da je ta država nastala u kurcu - možda bi duže potrajala.
g.radicevic g.radicevic 09:06 14.07.2020

Re: ?

a uskoro će Srbija i Kosovo ponovo biti u jednoj državi - EU.


el ti stvarno veruješ u ovo Filipe???

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:21 14.07.2020

Re: ?

2 bivše jugoslovenske republike, Slovenija i Hrvatska su punopravne članice EU.

Crna Gora i Severna Makedonija su članice NATO-a, Crna Gora je otvorila sva poglavlja u pregovorima sa EU, pa će ona biti najpre primljena u punopravno članstvo 2022. godine.

Preostaju još BiH, Srbija i Kosovo, države koje več uveliko pregovaraju sa EU, i one će najkasnije do 2030. godine takodje biti u punopravnom članstvu EU.

Dakle, 40 godina nakon raspada YU, opet će sve njene republike biti u istoj državi - EU, a umesto JNA biće NATO!

j_grandson j_grandson 11:27 14.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
2 bivše jugoslovenske republike, Slovenija i Hrvatska su punopravne članice EU.

Crna Gora i Severna Makedonija su članice NATO-a, Crna Gora je otvorila sva poglavlja u pregovorima sa EU, pa će ona biti najpre primljena u punopravno članstvo 2022. godine.

Preostaju još BiH, Srbija i Kosovo, države koje več uveliko pregovaraju sa EU, i one će najkasnije do 2030. godine takodje biti u punopravnom članstvu EU.

Dakle, 40 godina nakon raspada YU, opet će sve njene republike biti u istoj državi - EU, a umesto JNA biće NATO!


EU nije država.
Uostalom, zašto se ograničavati na te lokalne organizacijice?
Pa već sada su na istoj planeti.
Enivej - zašto ti to, kada je to toliko nebitno, ne predložiš Španiji u pogledu Katalonije?
predatortz predatortz 11:30 14.07.2020

Re: ?

Kosovo, države


Kosovo je država u pokušaju. Teritorija pod protektoratom. Država ima članstvo u UN, što sa Kosovom nije slučaj, niti će skoro da bude.
Da je Kosovo država, zašto bi najveće svetske sile pregovarale sa Srbijom oko statusa Kosova?


Dakle, 40 godina nakon raspada YU, opet će sve njene republike biti u istoj državi - EU, a umesto JNA biće NATO!


Ne znam po koji put ti ljudi skreću pažnju na to da EU nije država. Na nastavi u osnovnoj školi uspeli su da objasne deci da se tu ne radi ni o kakvoj državi, a ti, novinar koji pretenduje da bude direktor Javnog servisa, lupaš gluposti.

Srbija, verovatno, nikad neće biti član NATO. Niti je NATO planirao da Srbiju pozove u članstvo. Ovo ti ne govorim ja, ovo su reči generala koji su boravili u Štabu NATO kao naši vojno-diplomatski izaslanici. NATO neće Srbiju zbog povezanosti naroda, ne vlasti nego naroda, sa Rusijom. Jednostavno, NATO Srbiju nikad ne bi doživeo kao pouzdanog člana.

Zamolio bih te da prestaneš da se ponašaš kao da se obraćaš deci u zabavištu. Ovde se, uglavnom, skupljaju ozbiljni i informisani ljudi.

predatortz predatortz 12:12 14.07.2020

Re: ?

Neke stvari iz diferencijalnog računa sam shvatio tek na nekim postfakultetskim školovanjima.


Ja neke nisam shvatio nikad. No, u pravu si. Te stvari se uče jako dugo i prevazilaze okvire gimnazijskog, pa i znanja stečenog na nekim fakultetima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:47 14.07.2020

Re: ?

freehand
principessa_etrusca
angie01

pa ja to tvrdim sve vreme,...a oni kazu, kako je postojalo republicko i fiktivno SFRJ:).

То нико није рекао, већ да су сви били држављани неке од република, уписани у републичку књигу држављана, из чега је следило држављанство СФРЈ, значи, НА ОСНОВУ уписа у републичку књигу држављана.

Није се могло имати југословенско држављанство без републичког, а када се СФРЈ распала, остала су само та бивша републичка.

Па сад ви процените које је држвљанство било претежније одта два.

Takoe. Zato je na pasošu pisalo SFRJ. I zato su do '91 postojali JUS standardi, a ja nikad nikog nisam čuod a pominje svoje srpsko, hrvatsko, crnogorsko ili slovenačko državljanstvo. Nikad, al baš.


О томе се и ради, грађани “нису разумили курца”, што каже моја пријатељица Сплићанка, па ни “детаље” око сопственог држављанства.

Титин режим је у свему мајсторски замагљивао и мистификовао суштину кроз сервирање разноразних лажи, о “човеку, нашем највећем богатству”, о братству и јединству, самоуправљачу који се за нешто пита итд. Притом је, такође мајсторски, фићама и кетовањима у одмаралиштима подмићивао југо-лумпенпролетеријат без идеологије.

Док се Тито није ни охладио, ко није видео раније, могао је тада да види како почиње урушавање државе као куле од карата.
j_grandson j_grandson 12:58 14.07.2020

Re: ?

principessa_etrusca
freehand
principessa_etrusca
angie01

pa ja to tvrdim sve vreme,...a oni kazu, kako je postojalo republicko i fiktivno SFRJ:).

То нико није рекао, већ да су сви били држављани неке од република, уписани у републичку књигу држављана, из чега је следило држављанство СФРЈ, значи, НА ОСНОВУ уписа у републичку књигу држављана.

Није се могло имати југословенско држављанство без републичког, а када се СФРЈ распала, остала су само та бивша републичка.

Па сад ви процените које је држвљанство било претежније одта два.

Takoe. Zato je na pasošu pisalo SFRJ. I zato su do '91 postojali JUS standardi, a ja nikad nikog nisam čuod a pominje svoje srpsko, hrvatsko, crnogorsko ili slovenačko državljanstvo. Nikad, al baš.


О томе се и ради, грађани “нису разумили курца”, што каже моја пријатељица Сплићанка, па ни “детаље” око сопственог држављанства.

Титин режим је у свему мајсторски замагљивао и мистификовао суштину кроз сервирање разноразних лажи, о “човеку, нашем највећем богатству”, о братству и јединству, самоуправљачу који се за нешто пита итд. Притом је, такође мајсторски, фићама и кетовањима у одмаралиштима подмићивао југо-лумпенпролетеријат без идеологије.

Док се Тито није ни охладио, ко није видео раније, могао је тада да види како почиње урушавање државе као куле од карата.

Pa da.
Moja tetka radila u jednoj BG firmi - krepaloj firmi, naravno, da je ne reklamiram.
I neki sastanak u firmi - onaj zbor radnih ljudi ili tako nekako.
I blebeće gospodin inokosni organ (jebote, čak su i direktorima sjebali titule) ... drugovi samoupravljači i bla, bla, bla, ...
Javi se tetka za reč i priupita - kakav sam ja to samoupravljač i čime ja to samoupravljam?
No, kada sam se već javila, da pitam ja tebe (obraća se tom palamudžiji, tj. inokosnom), otkuda tebi vila sa bazenom? Od koje plate si ti to zaradio?
Naravno, dobila je aplauz od samoupravljača sličnih njoj, no, potom ju je baš krenulo.
Krenulo je tako da je morala u invalidsku penziju, kada su govna pokušala da je 'uzmu pod svoje'.
No, ona ih je tako odjebala da je sigurno nisu nikada zaboravili.
zilikaka zilikaka 13:07 14.07.2020

Re: ?

Ma genijalci - šta reći.
Ja nisam bio toliko napredan.
Neke stvari iz diferencijalnog računa sam shvatio tek na nekim postfakultetskim školovanjima.

Bože sačuvaj, samo dobro navežbana deca, jednu godinu ranije.
No, ne bi se ti zvao Čarli kad ne bi iskoristio priliku da pljucneš u prolazu.
milisav68 milisav68 13:10 14.07.2020

Re: ?

Док се Тито није ни охладио, ко није видео раније, могао је тада да види како почиње урушавање државе као куле од карата.

Dobro, sačekali su godinu dana da proglase bankrot.
g.radicevic g.radicevic 14:26 14.07.2020

Re: ?

Crna Gora i Severna Makedonija su članice NATO-a, Crna Gora je otvorila sva poglavlja u pregovorima sa EU, pa će ona biti najpre primljena u punopravno članstvo 2022. godine.


el ti znaš nešto što ove birokrate iz EU ne?
agenda pristupanja kaže da svaka država nakon zatvaranja svih poglavlja, mora još 2 godine da čeka na prijem u punopravno članstvo.
znači nije dovoljno otvoriti sva poglavlja, nego ih treba i zatvoriti, pa onda na stend-baj 2 godine.
drugo, kolko se sećam francuzi, nemci a bogami i holanđani(tvrđa opcija nemaca), su pominjali neku 2027, kao moguću godinu za sledeće proširenje.
što se nas tiče, mi ovakvi kakvi smo, nismo potrebni nikome pre nego završimo II WW, pa onda dalje redom.




j_grandson j_grandson 14:33 14.07.2020

Re: ?

zilikaka
Ma genijalci - šta reći.
Ja nisam bio toliko napredan.
Neke stvari iz diferencijalnog računa sam shvatio tek na nekim postfakultetskim školovanjima.

Bože sačuvaj, samo dobro navežbana deca, jednu godinu ranije.
No, ne bi se ti zvao Čarli kad ne bi iskoristio priliku da pljucneš u prolazu.

Pojma nemam šta ti to lupaš?
Kakva navežbana deca i u odnosu na koju to godinu ranije?
zilikaka zilikaka 14:45 14.07.2020

Re: ?

Kakva navežbana deca i u odnosu na koju to godinu ranije?

Radijalna navežbana deca i u odnosu na 1925. ranije.
Kako ne razumeš?
g.radicevic g.radicevic 14:58 14.07.2020

Re: ?

Kakva navežbana deca i u odnosu na koju to godinu ranije?


Čarli
biće da se u tvoje vreme na tehničkim fakultetima nije učila matematika
j_grandson j_grandson 15:43 14.07.2020

Re: ?

g.radicevic
Kakva navežbana deca i u odnosu na koju to godinu ranije?


Čarli
biće da se u tvoje vreme na tehničkim fakultetima nije učila matematika

Ne znam za tehničke fultete, na elektrotehničkim jeste.
A učila se i u gimnaziji gde sam maturirao na 'graničnoj vrednosti realnih funkcija'.
Međutim, kao što rekoh, neki ne prestaju sa školovanjem nikada (taki nam usud), pa sam ja mnoge stvari otkrivao (i otkrivam još uvek) i posle fakulteta.
Na nesreću (ili sreću), kumulativnost (znanja) u struci (i nešto malo nauke) kojom se bavim, odnosno, period uduplavanja znanja, je cca 7 godina (sve ono što se do sada kroz istoriju skupilo, za 7 godina će se uduplati), pa me je to stalno teralo da učim nove stvari.
Pri učenju tih novih stvari, česta potreba je bila za obnavljanjem starih stvari, a pri tom obnavljanju, gle čuda, uoči se da su neke stvari koje su se davno činile spoznate, tek tada otkrile.
Jebote, kad nisam studirao 'marketing u menadžmentu' ili 'menadžment u marketingu', pa mrljaš nekolicinu fraza do unedogled.
I, jebote, od toga, što bi rekla braća Englezi - earn for living.
U sledećem životu ću studirati još i matematiku, filozofiju i srpski jezik.
freehand freehand 16:05 14.07.2020

Re: ?

О томе се и ради, грађани “нису разумили курца”, што каже моја пријатељица Сплићанка, па ни “детаље” око сопственог држављанства.

Ne razumem ovo baš. Nešto oko kurca, al nisam siguran šta je u pitanju. Znam da je valuta bila jugoslovenski dinar, pasoš jugoslovenski, standardi jugoslovenski i da su te svi zvali Jugoslovenom, kao što si sam sebe zvao, kad izađeš iz zemlje.
Sad, kakvo je više znanje u pitanju - ne domašujem.
Титин режим је у свему мајсторски замагљивао и мистификовао суштину кроз сервирање разноразних лажи, о “човеку, нашем највећем богатству”, о братству и јединству, самоуправљачу који се за нешто пита итд.

Pa gde baš danas na Egalite, Fraternite, Liberte dan majku mu staru?!
Док се Тито није ни охладио, ко није видео раније, могао је тада да види како почиње урушавање државе као куле од карата.

Takoe. Isto i za Stari Rim pričaju, a bogami i za Gordi Albion pa čak i za SAD.
Ništa nije večno, moja draga, pitanje je samo koliko si ozlojeđena i zlurada spram nečega kad izniosiš ocene i zaključke, od toga zavisi način na koji se konstatuju činjenice.
jer ustaše su već '46 pa '71 slali da ruše Jugoslaviju, i sve vreme sem u kratkim predsima kad imje odgovaralo u blokovskom ratu rušili - pogodi ko?
solo solo 19:55 14.07.2020

Re: ?

Ovde se, uglavnom, skupljaju ozbiljni i informisani ljudi.




docsumann docsumann 22:13 14.07.2020

Re: ?

Crna Gora i Severna Makedonija su članice NATO-a, Crna Gora je otvorila sva poglavlja u pregovorima sa EU, pa će ona biti najpre primljena u punopravno članstvo 2022.


CG već 4 godine dana nije zatvorila ni jedno poglavljhe.

jedina šansa za očepljavanje procesa pridruživanja EU je smjena DPS sa vlasti.
s njima je nemoguće zatvoriti poglavlja koja e tiču borbe s organizovanim kriminalom i korupcijpom i vladavinio prava.
jednostavno, u pitanju je sistemska korupcija, a nju niko nije sam sebi izliječio


EDIT: korekcija - nije godinu dana, već 4 godine, tj. kompetan mandat sadašnje vlade.
principessa_etrusca principessa_etrusca 01:32 15.07.2020

Re: ?

Ne razumem ovo baš. Nešto oko kurca, al nisam siguran šta je u pitanju. Znam da je valuta bila jugoslovenski dinar, pasoš jugoslovenski, standardi jugoslovenski i da su te svi zvali Jugoslovenom, kao što si sam sebe zvao, kad izađeš iz zemlje.
Sad, kakvo je više znanje u pitanju - ne domašujem.

То "југословенство" је било оно што се види, она мађионичарска марама испод које се изводи трик, а трик је био, од Јајца до распада, установљавање федерације са произвољно нацртаним унутрашњим границама, па онда постепено, од устава до устава, одузимање ингеремција тој федерацији и јачање надлежности република. Et voilà, распаде се држава по тим произвољним цртама.
Takoe. Isto i za Stari Rim pričaju, a bogami i za Gordi Albion pa čak i za SAD.
Ništa nije večno, moja draga, pitanje je samo koliko si ozlojeđena i zlurada spram nečega kad izniosiš ocene i zaključke, od toga zavisi način na koji se konstatuju činjenice.
jer ustaše su već '46 pa '71 slali da ruše Jugoslaviju, i sve vreme sem u kratkim predsima kad imje odgovaralo u blokovskom ratu rušili - pogodi ko?

Добра аналогија. Као и Рим, и Југославија је разједана и разједена изнутра, али за разлику од Рима, у случају Југославије, то је рађено плански и систематично, из самих врхова титоистичког режима.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:40 16.07.2020

Re: ?

i ja mislim da je tako nekako bilo,...ali nisu to bila odvojena republicka drzavljanstva, nego osnov po kome se drzavljanstvo upisivalo, drzavljanstvo YU.


sve strucnjak do strucnjaka, i naravno, andja (pri)pravnica...

Državljanin FNRJ mogao je imati državljanstvo samo jedne narodne republike. Valja napomenuti da je republičko državljanstvo bilo primarno, dok se jugoslavensko presumiralo, odnosno automatski se vezalo uz postojanje republičkog državljanstva


ukratko, republicko drzavljanstvo je odredjivano na razlicite nacine u razlicitim periodima. tacno je ono sto kaze zilikaka da se '48. odredjivalo po tome gde se ko zatekao u trenutku popisa; kasnije je dolazilo do promena - nekoliko razlicitih sistema su primenjeni. ne secam se tacnih godina tako da zaista necu licitirati, ali otprilike je bilo ovako:

- 48; po mestu gde je osoba zatecena
- pedesete/sezdesete; po mestu rodjenja oca;
- sezdesete/sedamdesete; po mestu upisa oca;
- kasne sezdesete/sedamdesete; izbor - ili po mestu upisa oca, ili po mestu rodjenja lica
- kasne sedamdesete - po mestu rodjenja


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:42 16.07.2020

Re: ?

kako god- u papirima ti je stajala republika u kojoj ti je prebivaliste- kao podatak koji se upisuje u apsolutno svim zemljama na svetu, ( provincije, drzave,...kako je gde zemlja podeljena)-, bez obzira gde si rodjen, (sto je isto pisalo), i odakle su ti bili roditelji.


koliko ti nemas pojma sa zivotom, a u sve bi da se mesas.



prebivaliste nema ama bas nikakve veze sa drzavljanstvom.
ni u jednoj zemlji na svetu.

dragosevacsutra dragosevacsutra 12:46 16.07.2020

Re: ?

moze biti da ne razumem, al sam i ja imala dokumenta i drzavljanstvo i prijatelje i rodbinu u svim republikama i drzavljanstvo je svima bilo YU,...i dalje ne razumem sta ti je republicko drzavljanstvo- evo, objasnini mi.


samo ucuti i ne blamiraj se vise, ko boga te molim.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:50 16.07.2020

Re: ?

Polako, budi uporna.


prestrasno


dragosevacsutra dragosevacsutra 12:53 16.07.2020

Re: ?

Најважније је било извадити пасош и личну карту, а како, с којим документима и зашто баш на тај начин, о томе је мало ко тада од нас обичног света размишљао.


i da mozes sa tim preko grane. i da spavas u parku.



А последице свега тога су се показале касније када је дошло до распада те Југославије



solo solo 22:06 12.07.2020

hit twit


Pazi odjavu:,, dragi gledaoci hvala što ste veče proveli sa nama (Bradićka i predsednik.),,

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:20 13.07.2020

Re: hit twit

U tom programu Vučić se setio da mora poštovati Ustav Srbije i Zakon o predsedniku republike, pa je najavio ostavku na mesto šefa SNS-a.
solo solo 11:29 13.07.2020

Re: hit twit

U tom programu Vučić se setio da mora poštovati Ustav Srbije i Zakon o predsedniku republike, pa je najavio ostavku na mesto šefa SNS-a.


Pa nisu ga obavestili.
predatortz predatortz 08:52 14.07.2020

O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Govori njihov ratni komandant Glavnog štaba A BiH:

Kako pišu "Novosti", Delić u dokumentu otkriva kako su se snabdevali borci Alije Izetbegovića u Srebrenici, koja je zvanično bila demilitarizovana i zaštićena zona UN.
"Ovoliko sredstava nije dobilo Goražde, a sa daleko manje sredstava branilo se Sarajevo 1992. i 1993. godine", naveo je Delić u dokumentu.

Delić se u dopisu žali da su nelojalna borba za vlast i podele po tom osnovu, loš odnos MUP i Arnije BiH, ubistvo neistomišljenika i političkih protivnika, ratno profiterstvo, kriminal i loša organizacija odbrambenih snaga bili ozboljni unutrašnji razlozi koji su doveli do pada Srebrenice u julu 1995.

Kao "pozitivne rezultate" on pominje masakre nad Srbima 1992, ne samo u srebreničkom kraju, već i u celom Podrinju, od Skelana do Zvornika.


LINK

Toliko i o demilitarizovanoj zoni Srebrenica, Civilima u njoj i objektivnosti Haškog tribunala.

Neka od ove dece su ubijena nakon što je Srebrenica bila zvanično "demitarizovana". Akcija Krivaja 95 je bila odgovor na stalne napade, upade i zločine koji su krenuli marta '95. godine iz "demilitarizovane" zone, koju su činili, kako vidimo, pristojno naoružani "civili".
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:28 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Uvažavajući i poštujući žrtve srpske nacionalnosti, za čija ubistva imenom i prezimenom moraju da odgovaraju svi bošnjački ratni zločinci, Srebrenica je u istorijskom smislu ne samo velika sramota, nego i uvreda za sve srpske junake i narodne heroje, medju kojima su i moj deda Života i moj otac Miloje, iz I i iz II svetskog rata.

Zamislite da se nije dogodila Srebrenica! Svi ili većina bošnjačkih ratnih zločinaca bi kao ovih dana Tači i Veselji završila u Hagu!
zaharaga zaharaga 13:49 14.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
2 bivše jugoslovenske republike, Slovenija i Hrvatska su punopravne članice EU.

Crna Gora i Severna Makedonija su članice NATO-a, Crna Gora je otvorila sva poglavlja u pregovorima sa EU, pa će ona biti najpre primljena u punopravno članstvo 2022. godine.

Preostaju još BiH, Srbija i Kosovo, države koje več uveliko pregovaraju sa EU, i one će najkasnije do 2030. godine takodje biti u punopravnom članstvu EU.

Dakle, 40 godina nakon raspada YU, opet će sve njene republike biti u istoj državi - EU, a umesto JNA biće NATO!



I opet pitanje: A zasto ti protestvujes protiv Vucica? Pa Vucic zeli to isto.

predatortz predatortz 14:02 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Uvažavajući i poštujući žrtve srpske nacionalnosti, za čija ubistva imenom i prezimenom moraju da odgovaraju svi bošnjački ratni zločinci, Srebrenica je u istorijskom smislu ne samo velika sramota, nego i uvreda za sve srpske junake i narodne heroje, medju kojima su i moj deda Života i moj otac Miloje, iz I i iz II svetskog rata.


Sa ovim delimično mogu da se složim.

Zamislite da se nije dogodila Srebrenica! Svi ili većina bošnjačkih ratnih zločinaca bi kao ovih dana Tači i Veselji završila u Hagu!


Ovo znači ono što i ja tvrdim. Haški sud selektivno tuži i sudi. Kakve veze, recimo, ova srpska deca ubijena 92. imaju sa događajima iz 95., pa da se njihove ubice ne sude?
To znači samo jedno - Haški tribunal je govnarska institucija po kojoj je uredu ubiti nečije dete, a nečije nije. Govnari su i svi oni, koji znaju za tu praksu a ipak se pozivaju na presude tog suda.
I ne samo da su govnari, nego su i relativizatori ratnih zločina.
Malo manji šljam od onih koji su tu decu ubijali, ali šljam koji veliča institucuju koja je dužna da sudi ubicama te dece a ne čini to.

g.radicevic g.radicevic 14:38 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Ovo znači ono što i ja tvrdim. Haški sud selektivno tuži i sudi. Kakve veze, recimo, ova srpska deca ubijena 92. imaju sa događajima iz 95., pa da se njihove ubice ne sude?


to nema veze sa pravdom, već trgovinom
ko zna šta je sve potpisano i u ime čega tih godina
možda je to deo nekog ''većeg paketa''





predatortz predatortz 14:42 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

g.radicevic
Ovo znači ono što i ja tvrdim. Haški sud selektivno tuži i sudi. Kakve veze, recimo, ova srpska deca ubijena 92. imaju sa događajima iz 95., pa da se njihove ubice ne sude?


to nema veze sa pravdom, već trgovinom
ko zna šta je sve potpisano i u ime čega tih godina
možda je to deo nekog ''većeg paketa''








Šta god, ono govno od institucije se ne može nazvati sudom.
Sud sudi za zločine,ne ulazeći u to ko je žrtva a ko dželat, odnosno kojoj etničkoj grupi pripadaju.
Ako se rukovodi takvim stvarima, a rukovod, jer niko nije osuđen za decu koju sam iznad linkovao, nije sud, a njegovi sledbenici nisu ljudi.

gedza.73 gedza.73 15:29 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"


Filip Mladenović
za čija ubistva imenom i prezimenom moraju da odgovaraju svi bošnjački ratni zločinci, Srebrenica je u istorijskom smislu ne samo velika sramota, nego i uvreda za sve srpske junake i narodne heroje, medju kojima su i moj deda Života i moj otac Miloje, iz I i iz II svetskog rata.


Ko je od komunističkih ubica odgovarao za zločine počinjene nad srpskim narodom?

Srpski vojnici su u borbu za svoju zemlju, Srbiju, išli sa poklikom 'Za kralja i otadžbinu', komunistički vojnici sa povikom 'Za Staljina, SSSR i svetsku revoluciju'.



Kak'e veze Srbija treba da ima sa jednim hrvatskim domobranom koji je ratovao protiv srpske vojske i srpskih civila i nekim azijatskim diktatorom?









Filip Mladenović Filip Mladenović 16:03 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

predatortz
g.radicevic
Ovo znači ono što i ja tvrdim. Haški sud selektivno tuži i sudi. Kakve veze, recimo, ova srpska deca ubijena 92. imaju sa događajima iz 95., pa da se njihove ubice ne sude?


to nema veze sa pravdom, već trgovinom
ko zna šta je sve potpisano i u ime čega tih godina
možda je to deo nekog ''većeg paketa''








Šta god, ono govno od institucije se ne može nazvati sudom.
Sud sudi za zločine,ne ulazeći u to ko je žrtva a ko dželat, odnosno kojoj etničkoj grupi pripadaju.
Ako se rukovodi takvim stvarima, a rukovod, jer niko nije osuđen za decu koju sam iznad linkovao, nije sud, a njegovi sledbenici nisu ljudi.



Zanimljivo je da kosovska štampa i mnogi tamošnji političari, nakon odlaska Tačija u Hag, isto govore i pišu o Tribunalu.

Kakva koincidencija!?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:06 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

gedza.73

Filip Mladenović
za čija ubistva imenom i prezimenom moraju da odgovaraju svi bošnjački ratni zločinci, Srebrenica je u istorijskom smislu ne samo velika sramota, nego i uvreda za sve srpske junake i narodne heroje, medju kojima su i moj deda Života i moj otac Miloje, iz I i iz II svetskog rata.


Ko je od komunističkih ubica odgovarao za zločine počinjene nad srpskim narodom?

Srpski vojnici su u borbu za svoju zemlju, Srbiju, išli sa poklikom 'Za kralja i otadžbinu', komunistički vojnici sa povikom 'Za Staljina, SSSR i svetsku revoluciju'.



Kak'e veze Srbija treba da ima sa jednim hrvatskim domobranom koji je ratovao protiv srpske vojske i srpskih civila i nekim azijatskim diktatorom?











Taj hrvatski domobran više je učinio za srpski narod /manje ih je pljačkao/ od dinastija Obrenović i Karadjordjević, a o Zlobi i AV-u da i ne govorim!
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:08 14.07.2020

Re: ?

zaharaga
Filip Mladenović
2 bivše jugoslovenske republike, Slovenija i Hrvatska su punopravne članice EU.

Crna Gora i Severna Makedonija su članice NATO-a, Crna Gora je otvorila sva poglavlja u pregovorima sa EU, pa će ona biti najpre primljena u punopravno članstvo 2022. godine.

Preostaju još BiH, Srbija i Kosovo, države koje več uveliko pregovaraju sa EU, i one će najkasnije do 2030. godine takodje biti u punopravnom članstvu EU.

Dakle, 40 godina nakon raspada YU, opet će sve njene republike biti u istoj državi - EU, a umesto JNA biće NATO!



I opet pitanje: A zasto ti protestvujes protiv Vucica? Pa Vucic zeli to isto.



Vraga želi to isto!

Jednom radikal - uvek radikal!!!
predatortz predatortz 16:09 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Filip Mladenović
predatortz
g.radicevic
Ovo znači ono što i ja tvrdim. Haški sud selektivno tuži i sudi. Kakve veze, recimo, ova srpska deca ubijena 92. imaju sa događajima iz 95., pa da se njihove ubice ne sude?


to nema veze sa pravdom, već trgovinom
ko zna šta je sve potpisano i u ime čega tih godina
možda je to deo nekog ''većeg paketa''








Šta god, ono govno od institucije se ne može nazvati sudom.
Sud sudi za zločine,ne ulazeći u to ko je žrtva a ko dželat, odnosno kojoj etničkoj grupi pripadaju.
Ako se rukovodi takvim stvarima, a rukovod, jer niko nije osuđen za decu koju sam iznad linkovao, nije sud, a njegovi sledbenici nisu ljudi.



Zanimljivo je da kosovska štampa i mnogi tamošnji političari, nakon odlaska Tačija u Hag, isto govore i pišu o Tribunalu.

Kakva koincidencija!?


Nadam se da bar znaš da to nije isti sud.
freehand freehand 16:10 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Kakva koincidencija!?

Možda su i jedni i drugi u pravu samo su drugi to shvatili kad je do njih došlo?
gedza.73 gedza.73 16:14 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Taj hrvatski domobran više je učinio za srpski narod /manje ih je pljačkao/ od dinastija Obrenović i Karadjordjević, a o Zlobi i AV-u da i ne govorim!

Misliš da je srpski narod i srpsku državu izbacio iz evropskih naroda, opljačkao, uveo u diktaturu i jednopartijski sistem, uništio demokratiju, podelio državu i dao narodima (ne državama kako i ti i Anđa pišete) da se otcepe po etničkim principima i vazalski vezao Beograd (zajedno sa srpskim poslušnicima i vazalima koji su mu šetali opanke) za SSSR i Moskvu zbog čega i danas ispaštamo?
Pročitaj malo šta su ti tvoji ustaški domobrani radili po Beogradu i Srbiji tokom okupacije u I svetskom ratu. Nemoj da budeš njihov Zboraš jer je srpska država uništena delovanjem srpskih i jugoslovenskih komunista.

SFRJ je bila u osnovi antievropska i antidemokratska država. Sve ostalo je šminkanje trule i usmrdele lešine.
zaharaga zaharaga 16:40 14.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
zaharaga
Filip Mladenović
2 bivše jugoslovenske republike, Slovenija i Hrvatska su punopravne članice EU.

Crna Gora i Severna Makedonija su članice NATO-a, Crna Gora je otvorila sva poglavlja u pregovorima sa EU, pa će ona biti najpre primljena u punopravno članstvo 2022. godine.

Preostaju još BiH, Srbija i Kosovo, države koje več uveliko pregovaraju sa EU, i one će najkasnije do 2030. godine takodje biti u punopravnom članstvu EU.

Dakle, 40 godina nakon raspada YU, opet će sve njene republike biti u istoj državi - EU, a umesto JNA biće NATO!



I opet pitanje: A zasto ti protestvujes protiv Vucica? Pa Vucic zeli to isto.



Vraga želi to isto!

Jednom radikal - uvek radikal!!!


A sta zeli Vucic, reci nam?

Sta Vucic zeli s Kosovom, a sta ti zelis?



Filip Mladenović Filip Mladenović 16:47 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

gedza.73
Taj hrvatski domobran više je učinio za srpski narod /manje ih je pljačkao/ od dinastija Obrenović i Karadjordjević, a o Zlobi i AV-u da i ne govorim!

Misliš da je srpski narod i srpsku državu izbacio iz evropskih naroda, opljačkao, uveo u diktaturu i jednopartijski sistem, uništio demokratiju, podelio državu i dao narodima (ne državama kako i ti i Anđa pišete) da se otcepe po etničkim principima i vazalski vezao Beograd (zajedno sa srpskim poslušnicima i vazalima koji su mu šetali opanke) za SSSR i Moskvu zbog čega i danas ispaštamo?
Pročitaj malo šta su ti tvoji ustaški domobrani radili po Beogradu i Srbiji tokom okupacije u I svetskom ratu. Nemoj da budeš njihov Zboraš jer je srpska država uništena delovanjem srpskih i jugoslovenskih komunista.

SFRJ je bila u osnovi antievropska i antidemokratska država. Sve ostalo je šminkanje trule i usmrdele lešine.


Ama podvucite crtu, uporedite ekonomske ČINJENICE, pa zaključite.

Dosta sa predrasudama i floskulama, dajte pokazatelje ekonomskog rasta, nivo BDP-a, životni standard...
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:49 14.07.2020

Re: ?

zaharaga
Filip Mladenović
zaharaga
Filip Mladenović
2 bivše jugoslovenske republike, Slovenija i Hrvatska su punopravne članice EU.

Crna Gora i Severna Makedonija su članice NATO-a, Crna Gora je otvorila sva poglavlja u pregovorima sa EU, pa će ona biti najpre primljena u punopravno članstvo 2022. godine.

Preostaju još BiH, Srbija i Kosovo, države koje več uveliko pregovaraju sa EU, i one će najkasnije do 2030. godine takodje biti u punopravnom članstvu EU.

Dakle, 40 godina nakon raspada YU, opet će sve njene republike biti u istoj državi - EU, a umesto JNA biće NATO!



I opet pitanje: A zasto ti protestvujes protiv Vucica? Pa Vucic zeli to isto.



Vraga želi to isto!

Jednom radikal - uvek radikal!!!


A sta zeli Vucic, reci nam?

Sta Vucic zeli s Kosovom, a sta ti zelis?





Vučić želi status quo kako bi osvojio još jedan predsednički mandat do 2027. godine.

A svoj stav o Kosovu sam već JAVNO obrazložio u Otvorenom pismu Federiki Mogerini leta 2018.
gedza.73 gedza.73 17:03 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Ama podvucite crtu, uporedite ekonomske ČINJENICE, pa zaključite.

Koliko Vinča i Plaskovac imaju u poslednjih deset, petnaest godina uloženih novčanih sredstava u zasade i mehanizaciju? Koliko hladnjača?
Koliko su km puteva nakon pada komunističkog apartčika Miloševića? koliko njih imaju više od jednog automobila? koliko njih ide na odmore? Deca na treninge? Njihove kćerke i sinovi vozačke dozvole?
Ima li nestašica po prodavnicama? Goriva na pumpama?

Ja tvrdim da danas ljudi iz moje okoline žive daleko bolje nego što je to bilo u SFRJ. A da bi živeli još bolje da nije bilo SFRJ. I da je životni standard bolji.

Možda je u poslednje dve decenije došlo do nekog prave, istniske ravnopravnosti da unutrašnjost i provincija malo živne u odnosu na velike gradove.

I samo da te podsetim da je u vreme kraljevine Topola imala bolnicu u kojoj je bilo interno, dečije odeljenje, hirurgija i porodilište. U kvazi socijlanoj i lažno demokratskoj SFRJ je bolnica postala Dom zdravlja.





Filip Mladenović Filip Mladenović 17:14 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

gedza.73
Ama podvucite crtu, uporedite ekonomske ČINJENICE, pa zaključite.

Koliko Vinča i Plaskovac imaju u poslednjih deset, petnaest godina uloženih novčanih sredstava u zasade i mehanizaciju? Koliko hladnjača?
Koliko su km puteva dobili? koliko njih imaju više od jednog automobila? koliko njih ide na odmore? Deca na treninge? Njihove kćerke i sinovi vozačke dozvole?
Ima li nestašica po prodavnicama? Goriva na pumpama?

Ja tvrdim da danas ljudi iz moje okoline žive daleko bolje nego što je to bilo u SFRJ. A da bi živeli još bolje da nije bilo SFRJ. I da je životni standard bolji.

Možda je u poslednje dve decenije došlo do nekog prave, istniske ravnopravnosti da unutrašnjost i provincija malo živne u odnosu na velike gradove.

I samo da te podsetim da je u vreme kraljevine Topola imala bolnicu u kojoj je bilo interno, dečije odeljenje, hirurgija i porodilište. U kvazi socijlanoj i lažno demokratskoj SFRJ je bolnica postala Dom zdravlja.







Moj ujak iz Plaskovca je živnuo tokom osamdesetih godina, do izbijanja rata 1991.

Umro je 2010. godine, a iz razgovora sa njim pre te 2010. godine nisam stekao utisak koji navodite.

U Plaskovcu, kao i u susednoj Vinči, uvek je bilo sposobnih domaćina, koji su od dinara pravili dva.
Ali, bilo je i onih drugih, koji su samo srbovali.

U pravu ste, moj brat od pokojnog ujaka sada sa svojom porodicom živi mnogo bolje.

Ali, da nije bilo prvobitne, poštene akumulacije zahvaljujući uji Milutinu, toga ne bi bilo!
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:20 14.07.2020

Re: ?

A svoj stav o Kosovu sam već JAVNO obrazložio u Otvorenom pismu Federiki Mogerini leta 2018

Da si je pozvao na svinger žurku više bi šanse imao da te uvaži.
predatortz predatortz 18:19 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"


Taj hrvatski domobran više je učinio za srpski narod /manje ih je pljačkao/ od dinastija Obrenović i Karadjordjević, a o Zlobi i AV-u da i ne govorim!


Nešto ne znam da su Obrenovići, Karađorđevići ili Sloba kompletne fabrike izmeštali iz Srbije u Hrvatsku i Sloveniju.
Po meni, to je pljačka.
solo solo 20:03 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Ja tvrdim da danas ljudi iz moje okoline žive daleko bolje nego što je to bilo u SFRJ.


Jel Beograd u toj okolini? Ako jeste onda žive bolje.

u vreme kraljevine Topola imala bolnicu u kojoj je bilo interno, dečije odeljenje, hirurgija i porodilište. U kvazi socijlanoj i lažno demokratskoj SFRJ je bolnica postala Dom zdravlja.


Pa dobro,sad imaju grobnicu Karađorđevića. Stvari se menjaju.
Čuh da Trstenik i Brus imaju neke fakultete (mrzi me da guglam)
Ispravljaju se neke nepravde očigledno. Zar ne bi sjajno zvučalo univerzitet u Blacama? Šta,kao Heidelberg je nešto veći? Šijo mu ga Đuro.
gedza.73 gedza.73 20:05 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

U Plaskovcu, kao i u susednoj Vinči, uvek je bilo sposobnih domaćina, koji su od dinara pravili dva.
Ali, bilo je i onih drugih, koji su samo srbovali.

Srbovanje je napravilo Srbiju, oslobodilo od Turaka i Hrvata i muslimana u KuK odredima koji su srušili crkvu na Oplencu, pobili sve što je moglo da se pobije od Natalinaca do Smederevske Palanke. U jednom selu se ne bi ni znalo da su svi pobijeni da baba nije zaštitila telom unuku koja je ostala kao jedini svedok pokolja.

U vezi 'utiska'. Tvoja Plaskovčanka je otišla u kuću u kojoj je prethodna generacija živela u siromaštvu (sedamdesete, osamdesete).
Ove današnje generacije su poštenim i vrednim radom stvorile mnogo. Ako se uporedi životni standard tada i sada onda se, kao i što si ti priznao, danas živi bolje. Od svog rada.

Ima naravno i drugih primera. komšije sa skoro istovetnom početnom pozicijom (iako vi ne verujete van Beograda se živelo u bedi tokom celog perioda SFRJ 'blagostanja' pa tako jedan priča kako nisu imali šta da jedu, on, brat i samohrana majka) su u ovo vreme stigli da jedan može komotno da kupi stan u Beogradu (a daleko više uloženo u posao) dok se 'komša' koji je ceo živat proživeo osam sati radim (od toga bar pet zabušavam), osam spavam, osam razonodim grebe za cigare, kuka na državu i svaku vlast.

Verujem da bi on i još par njemu sličnih prvi uleteli posle neke komunističke revolucije da otimaju i razvlače stečen imetak svojih komšija.


gedza.73 gedza.73 20:09 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

predatortz
Nešto ne znam da su Obrenovići, Karađorđevići ili Sloba kompletne fabrike izmeštali iz Srbije u Hrvatsku i Sloveniju.
Po meni, to je pljačka.

Ne samo pljčka nego okupacija i kapitulacija. Dobrica Ćosić je bio politički komesar. Sede partizani u krugu oko vatre dok im Dobrica usađuje sovjetsku revolucionarnu literaturu u mozak.
Onda dođe Đilas pa teritoriju na kojoj su pobijeni Srbi dodeli Hrvatskoj dok iz italijanskog dela Hrvatske proteraju sve Italijane koji su godinama tu živeli menjajući etničku strukturu i prostor a od Kosova narpave pokrajinu i još mu prošire granice.

Lepo jedan reče na blogu 'sve probleme koje imamo danas kao društvo su izazvali komunisti'
solo solo 20:14 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Lepo jedan reče na blogu 'sve probleme koje imamamo danas kao društvo su izazvali komunisti'




Daj nemoj da rajcaš Čarlija tek je promenio nick. Teraš ga u minsko polje da izgine.

j_grandson j_grandson 20:14 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

gedza.73
predatortz
Nešto ne znam da su Obrenovići, Karađorđevići ili Sloba kompletne fabrike izmeštali iz Srbije u Hrvatsku i Sloveniju.
Po meni, to je pljačka.

Ne samo pljčka nego okupacija i kapitulacija. Dobrica Ćosić je bio politički komesar. Sede partizani u krugu oko vatre dok im Dobrica usađuje sovjetsku revolucionarnu literaturu u mozak.
Onda dođe Đilas pa teritoriju na kojoj su pobijeni Srbi dodeli Hrvatskoj dok iz italijanskog dela Hrvatske proteraju sve Italijane koji su godinama tu živeli menjajući etničku strukturu i prostor dok od Kosova narpave pokrajinu i još mu prošire granice.

Lepo jedan reče na blogu 'sve probleme koje imamamo danas kao društvo su izazvali komunisti'


Gamad.
gedza.73 gedza.73 20:15 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

solo
Jel Beograd u toj okolini? Ako jeste onda žive bolje.

Ma generalno se živi bolje i luksuznije. Mislim da je novih pasoša izdato negde oko 5 miliona, da su samo turističke agencije pre neku godinu prodale oko milion aranžmana. Nekad se vozio tomos i mz danas samo zuje brand motocikli.
solo solo 20:21 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Mislim da je novih pasoša izdato negde oko 5 miliona,


Brisel uklonio Srbiju i Crnu Goru sa liste bezbednih zemalja
Autor:
Tanjug
Autor:
Srna

Ambasadori zemlja članica EU 27 skinuli su Srbiju sa liste zemlja za koje je do sada važila preporuka za mogućnost putovanja preko spoljnih granica Šengena, na najmanje dve nedelje, objavio je Tanjug.


Šta će ti pasoš?
predatortz predatortz 20:21 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

gedza.73
solo
Jel Beograd u toj okolini? Ako jeste onda žive bolje.

Ma generalno se živi bolje i luksuznije. Mislim da je novih pasoša izdato negde oko 5 miliona, da su samo turističke agencije pre neku godinu prodale oko milion aranžmana. Nekad se vozio tomos i mz danas samo zuje brand motocikli.


Iz iskustva mojih 50 godina - narod nikad nije više srao o lošem životu, a bolje živeo.
A seru jer im je dugo bilo zabranjeno da govore da loše žive.
solo solo 20:24 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Lepo jedan reče na blogu 'sve probleme koje imamamo danas kao društvo su izazvali komunisti'


Gamad.



Eto ti ga sad. Neizdrž. Nemere, to je jače od logike.
solo solo 20:26 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Iz iskustva mojih 50 godina - narod nikad nije više srao o lošem životu, a bolje živeo.
A seru jer im je dugo bilo zabranjeno da govore da loše žive.


Jel ovo da smatramo konačno realnim sagledavanjem činjenica i priznanje predsedniku Aleksandru da je ipak njegov trud i rad zapažen i vrednovan na pravi način?
predatortz predatortz 20:30 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

solo
Iz iskustva mojih 50 godina - narod nikad nije više srao o lošem životu, a bolje živeo.
A seru jer im je dugo bilo zabranjeno da govore da loše žive.


Jel ovo da smatramo konačno realnim sagledavanjem činjenica i priznanje predsedniku Aleksandru da je ipak njegov trud i rad zapažen i vrednovan na pravi način?


Aleksandar je utiliko zaslužan što živimo mnogo lošije nego što bi živeli da zemlju vode ozbiljni, obrazovani i stručni ljudi, a ne miks osoba sa lažnim diplomama, huligana i pripadnika raznih klanova, koji su uzurpirali sve u Srbiji.
Bolji život možemo zahvaliti trendovima u Evropi i refleksiji tih trendova na naše tržište.
solo solo 20:33 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

Bolji život možemo zahvaliti trendovima u Evropi i refleksiji tih trendova na naše tržište.


Uf, sad mi je lakše. Ja već pomislio da prostiš izvini.
predatortz predatortz 20:37 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

solo
Bolji život možemo zahvaliti trendovima u Evropi i refleksiji tih trendova na naše tržište.


Uf, sad mi je lakše. Ja već pomislio da prostiš izvini.


Bojim se da ćemo se mi o jadu zabaviti zbog upumpavanja sumnjivog novca "inostranih" biznismena iz raznih domaćih pripizdina, koji su firme i kapital "stekli" šatro van zemlje.
gedza.73 gedza.73 20:39 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

predatortz
Iz iskustva mojih 50 godina - narod nikad nije više srao o lošem životu, a bolje živeo.
A seru jer im je dugo bilo zabranjeno da govore da loše žive.


kad već pričamo o kvalitetu života a i Fića pominje srbovanje



A original su u stvari pevali pripadnici carske Rusije koji su učestvovali u izgradnji lepšeg dela Beograda



solo solo 20:59 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

kad već pričamo o kvalitetu života


U ebo te nisam znao da je i Bajatović iz Žitorađe. Jel to tamo nešto s vodom il' vazduhom, da nije hrana?
shmoo shmoo 21:17 14.07.2020

Re: O Anđinim i Srđanovim "civilima"

solo
kad već pričamo o kvalitetu života


U ebo te nisam znao da je i Bajatović iz Žitorađe. Jel to tamo nešto s vodom il' vazduhom, da nije hrana?





Па кад је то српски Витлејем.












solo solo 21:47 14.07.2020

Re: shmoo

zaharaga zaharaga 07:51 15.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
zaharaga


Sta Vucic zeli s Kosovom, a sta ti zelis?





Vučić želi status quo kako bi osvojio još jedan predsednički mandat do 2027. godine.



Filipe, ti se ovde lazno predstavljas da si glup i malouman, a nisi. Ti si, ustvari, zastrasujuce pametan. Vucicevi botovi su glupi i providni, i rade za Vucica tako sto ga promicu unapred. Ali samo se neko tvoje inteligencije moze dosetiti da bude Vucicev kontrabot. Ti se izjasnjavas da si protiv Vucica, ali to radis na takav nacin da ustvari istices Vucica kao pozitivnog, postenog, rodoljubivog lika. Filipe, svaka ti cast, ti si Vucicev genije!

zaharaga zaharaga 07:57 15.07.2020

Re: ?

Filip Mladenović
zaharaga



Sta Vucic zeli s Kosovom, a sta ti zelis?






A svoj stav o Kosovu sam već JAVNO obrazložio u Otvorenom pismu Federiki Mogerini leta 2018.


Na zalost, i uz izvinjenje, ja to pismo citao nisam. Ima li ga na internetu?

No, ako je za utehu, nije ga citala ni Frederika. Da jeste, ko zna gde bismo sada bili.
solo solo 06:43 15.07.2020

Još uvek bez dobre odjavne špice...


,,The Song Remains the Same,,







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana