Mediji

Za PRESS

Jelica Greganović RSS / 11.07.2020. u 17:25

 

press-media.jpg 

Drage kolege, novinari, pročitajte savete mog druga Vasketa, iskusnog novinara i izveštača sa demonstracija, i iz ratnih zona, Aleksandra Vasovića koji sada radi za čuvenu medijsku kuću, »Zaustavite Rojters«. Ja bih samo da dodam neke sitnice:

 

 -       Kad i ako trčite prema policiji, dignite ruke ili ih raširite, ali otvorenih šaka, a press karticu, koja vam inače visi o vratu, stavite u usta i to tako da se vidi natpis Press. Policajci gledaju u lice i ruke, tako će najbrže videti da ste novinar ili neće imati izgovor da nisu primetili. Tome me je na štrajku »A sad svi na svoje radne zadatke«, 1988. godine, naučio stari novinar RTS-a: »Dete, stavi tu karticu u zube, ako te dohvate nećeš znati ni ruke gde su ti, a kamoli kartica«.

 

 -       Ne oblačite odeću jarkih i upadljivih boja, jer ako se ispostavi da je okolina neprijateljski i nasilnički raspoložena prema novinarima, možete da skinete prsluk ili jaknu na kojima piše Press i utopite se u masu. Press karticu zadržite o vratu, samo je sakrijte pod odeću ili u džep.

 

-       Situacija je takva da je vreme da medijske kuće ne brendiraju novinare i njihovu tehničku opremu. Sada je najvažnije da novinar ne bude povredjen i da odradi svoj posao, za to je sasvim dovoljno da nosi jako vidljiv natpis Press, nije potrebno da dobije batine samo zato što neko ne voli firmu za koju on radi. O slobodi štampe se priča kad prodju vremena u kojima novinar može da bude obogaljen ili da nastrada. Zato to i slikanje svoje firme ostavite za kasnije.

 

-       Ne gurajte se izmedju mase i policije. Ja sam tako, jedared, glumila hrabrost i dobila pendrekom jer sam sa vokmenom stala izmedju radnika-štrajkača i policajca. Jeste da su nadležni posle tvrdili da policija nije tukla, ali meni se ruka crnela i zelenela još mesec dana.

 

A, sada, saveti Aleksandra Vasovića, blago rečeno iskusnog novinara:

 

Mladim novinarima:

 

-       Nijedna vest nije vredna vaše glave, ni povrede.

Činjenica da ste povredjeni je samo to da ste postali ilustracija šire priče, koja pak vredi tačno onoliko vremena koliko je publici potrebno da je čuje/pročita, i ode da kuva boraniju za ručak. Povredjeni niste od koristi ni sebi, ni vašoj firmi, niti vašoj obavezi prema javnosti za koju radite.

 

-       Ako firma za koju radite nema para da vas opremi, onda to morate sami, jer o vama se radi.

Gradjevinski/rudarski šlemovi su odlični. Iskreno preporučujem za proteste kakvi su ovih dana u Beogradu. Nikakva para, a investicija u sopstvenu glavu, koja složićete se je skuplja od šlema.

Jednako valja i biciklistički šlem.

Metnite ih u ranac dok ne krene da pada ozgo...

 

-       Nikada ne dolazite na ovakve i slične dogadjaje u šorcevima i japankama. To je već pola puta do urgentnog centra.

-       Ne nosite sintetičku odeću, ako krenu Molotovljevi kokteli, već višeslojnu, pamučnu (teže se pali, a lakše gasi).

 

-       Nosite boce sa vodom ili 5% rastvorom sode bikarbone za ispiranje lica.

 

-       Gas maska je idealna, svaka druga pomaže donekle. Bolje ju je imati nego nemati, posebno zbog virusa.  Obične HTZ naočare su takodje korisne iz očiglednih razloga. Ne mogu dovoljno da naglasim da je hirurška maska obavezna. Ne igrajte se ovim virusom.

 

-       Opremu nosite pravilno ili je nemojte nositi uopšte, jer od nje u suprotnom nema nikakve koristi.

 

-       Obeležite se jasno. Policija će bar 5 dodatnih sekundi oklevati pre no što primeni silu protiv jasno obeleženog novinara (vidljiv je – šefovima verovatno ne treba skandal, a ni individualnom policajcu po kazni 10% od plate).

 

-       To, medjutim, u neprijateljski nastorjenoj masi odmaže, tako da – igrajte na uvo. Slušajte i gledajte oko sebe.

 

-       Ako policija namenski napada novinare – prsluk se skine i baci. Ionako košta koliko i paklica boljih cigareta.

 

-       Ako vas napadaju demonstratnti – pridjite bliže policiji, probajte da prodjete kroz kordon, tražite zaštitu. Obično pomognu, osim ako ne rade zajedno, u kom slučaju izadjite na obode mase.

 

-       Žuti prsluk, na kome markerom najdebljim slovima napišete Press, spreda i pozadi, je sasvim dovoljan.

 

-       Najavite se policiji, na početku, pokažite legitimaciju.

»Dobar dan, ja sam novinar/fotograf/snimatelj, gde da stanem da vam ne smetam?«

Ako su ljubazni, poslušajte ih, lakše njima, lakše vama. Stanite tamo gde vam kažu ili ako su neljubazni i ne saradjuju, napravite bezbednu distanu.

 

-       Ne inatite se. Probajte sa policiijom, obezbdjenjem, kime god da pregovarate, ako vidite da vam ne ide, odustanite. Više ih je, imaju pendreke i ili oružje, a sloboda štampe im je prilično nejasna kategorija. Nadjite drugi put, a ima kad naprosto ne može i tačka.

 

-       Kordoni su uvek na nekoj udaljenosti i rade po naredjenju, njihovo kretanje se može predvideti. Masa uglavnom ne.

 

-       Koliko gledate u horizontalnoj ravni, gledajte i gore – odozgo padaju cigle, suzavac, itd...

 

-       Tekstopisci ne moraju da pridju kao fotografi ili snimatelji. Nikakve potrebe nema da se nalazite izmedju kordona i mase. Rečenica: »Policija je upotrebila suzavac i pendreke da rastera masu« je ista i za Slaviju i Glavnu poštu i Karaburmu ali uz nju mora da stoji zašto se to dešava – šta je šira slika.

 

-       Naučite šta je Hamer, a šta Landrover, šta je BOV, ko ih koristi, kad i zašto, simbole jedinica, naučite policijsku opremu, jer ako znate šta su izneli, znaćete šta će raditi.

 

-       Jednako naučite svojstva, na primer, suzavca – da li je CS ili pepper spray... kada se i zašto koristi konjica, šta je vod, a šta eskadron, kao i da vodeni topovi često koriste vodu sa nekim iritirajućim agensom, a da mlaz vode može ozbiljno da povredi... zapamtite gde su policajci ili civili sa dve – tri – četiri motorole ili telefona (nekome verovatno komanduju) - gledajte šta rade (ako pozivaju starešine vodova, nešto će se ubrzo desiti).

 

-       Naučite da razlikujete policiju u civilu ili agente provokatore (jasno se vide ako znat karakter mase), jednako i one koji su iz drugih razloga došli da naprave problem/preotmu protest. Odmaknite se jer možete da budete prva meta.

 

-       Ponesite rezervni telefon, neki najjeftiniji, glupo je ostati bez mogućnosti da javite urgentne stvari. Ponesite kablove, baterije, blok, olovku.

 

-       Dodjite na dogadjaj sat vremena ranije i obidjite celu oblast, par blokova okolo, proverite gde je policija i kuda možete brzo da se udaljite ako zatreba. Policija to sve verovatno zna mnogo pre vas ali je glupo da se nadjete zarobljeni.

 

-       Za javljanje uživo – smirite se – što nije lako ako ste pod adrenalinom ali to je vaš posao.

 

-       Nema dreke. Smislte šta ćete da kažete u jednoj minuti. Mislite na jezik.

 

-       Napravite live poziciju, malo podalje od najgore gužve. Ako nemate asistenta – reporter gleda šta je snimatelju iza ledja i obratno. Ako ga imate – asistent to radi za sve u ekipi.

 

(Pogledajte snimak hapšenja CNN na protestu u Americi onomad. Knjiški primer kako treba raditi.)



Komentari (447)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ma kakvo pecanje, zabole me baš za tuđe privatne prepiske.

Ma znam, a to potvrđuje i detalj da nisi mogao da oćutiš, iako između nas odavno traje odnos da uglavnom ne komuniciramo do momenta u kom ti izgubiš kontrolu pa moraš da laneš nešto.

Uvek ti odgovorim, a nikad prvi ne reagujem na tvoja pisanija, nisu mi zanimnjiva.

Tako i sad, dotrčiš, kevćeš, a onda kao, ma zabole me.

Znam, vidim :)
angie01 angie01 22:38 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

No eto, ja preuzimam svu odgovornost. Nikakve "organizovane grupe" tu nije bilo.


lepo,...no nije to bilo jednom,...niti sam rekla da je grupa oragnizovana-jer to ocigledno nije potrebno,...nego da to nije usamljena potreba,...ili sta je vec.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:40 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Да није copyright by Јово Капичић?

Оно, Јово '86/'87. у башти Галерије свога сина, седи са својим ратним друговима и превременим пензионерима и маше утоком у правцу пролазника који циркулишу туда према Зеленом венцу или обратно, према Кнез Михајловој, и изговара исту ту реченицу?

Тасо, не сумњам да је Јово Капичић тако осећао и вероватно то и говорио (и данас ме ужасава помисао да сам га некада често виђала у пролазу, незнајући је тај комшија такво људско дно дна). Ипак, копирајт није његов.

Ту реченицу је изговорио Иван Крајачић Стево на ручку поводом отварања меморијалног комплекса у Јасеновцу 1968.

"На основу неслужбених исказа сведока може се закључити да је пресудну улогу у елиминисању свих материјалних остатака Логора Јасеновац имао Иван Стево Крајачић, једини човек у којег је Тито, све до смрти, имао апсолутно поверења и једини који је у кабинет Јосипа Броза могао да уђе без претходне најаве.

У том смислу ваља споменути да се Крајачић, приликом отварања Меморијалног музеја Спомен подручја Јасеновац, 4. јуна 1968. године, на свечаном ручку у оближњем мотелу, после неколико чаша ракије, обратио српској делегацији из Београда: „Мало смо вас овдје побили“. Да овај инцидент не прерасте у велики политички и бог зна какав још српско-хрватски сукоб спречио је лично Јосип Броз. Само три године касније букнуо је „маспок“, рођено је „Хрватско прољеће“ чији је основни циљ био стварање самосталне државе Хрватске."


ЛИНК
nsarski nsarski 22:41 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Doduše nsarski je posle izrazio žaljenje što on to nije prvi uradio.


Jesam, i to bih ponovio. Rekao sam to čoveku u lice - on ima mentalni sklop ustaše i patološkog mrzitelja svega srpskog. Pozitivna strana u njegovom liku je svingerajski rad (jebiga, nikako da se opusti pa da nam to izdetaljiše; to bi bilo nešto!). Razgovarati s njim je kao da razgovaraš sa pečurkom. Al', jebiga, nije jedini takav ovde.

Možda će ipak doći dan da dobije medalju "Kristijana Amanpur" za objektivno novinarsto.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:45 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
No eto, ja preuzimam svu odgovornost. Nikakve "organizovane grupe" tu nije bilo.


lepo,...no nije to bilo jednom,...niti sam rekla da je grupa oragnizovana-jer to ocigledno nije potrebno,...nego da to nije usamljena potreba,...ili sta je vec.


Ja nisam video da je neko to uradio pre toga, ali ne pratim ja sva dešavnja na ovom mestu.
Što se moje izjave tiče, kao što stoji u samom tom komentaru kada sam ga nazvao ustašom, stojim povodom te svoje izjave čist i pred Bogom i pred narodom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:47 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Pozitivna strana u njegovom liku je svingerajski rad (jebiga, nikako da se opusti pa da nam to izdetaljiše; to bi bilo nešto!).


e to čekam, pa posle sve može da ide u...

freehand freehand 22:55 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

На основу неслужбених исказа сведока

Dva bez duše, jedan bez glave, Prinčipesa. Onomad, kod Robespjera ni to nije trebalo.
A i čemu insistiranje na tome ko je rekao nešto što nikad nije izvogvoreno?
Ali kad se citira ono govno od Ratka Dmitrovića sve ostalo je ionako suvišno.

Bajdvej, kako objašnjava ta vaša specijalna istoriografija činjenicu da drug STevo ni danas nije dobio adekvatno mesto u hrvatskoj znaanosti i povijesti specijalno?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:06 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

I da, duboko sam ubeđen u to da si me baš ti drukao.
Kao što uživaš u tome da vređaš ljude, kao mene sa insinuacijama o beloj tehnici, čekajući reakciju zbog koje bih mogao biti sankcionisan.
Jednom si je dočekao. Nazvao sam te ustašom i napušio qrtzem.
Posle si likovao žaleći šatro što sam banovan.
Pizdun!


Nisu to bile nikakve insinuacije na tvoj račun, ja tebe ne poznajem, ali ni ne verujem u tvoje herojske ratne priče (sem onog učenja ustaških pesmica dok voziš kolege na rad, to ti verujem). Ako si se ti prepoznao među zločincima, pljačkašima (televizora i bele tehnike), profiterima koje sam ovde redovno pljuvao i smatrao za našu veliku bruku, onda ne znam šta da ti kažem.

I naravno da nisam likovao što si bio banovan, rekao sam da mi je žao, a možeš biti uveren i u to da ta ja nisam prijavio moderaciji. I nisam nastavio da te opanjkavam jer nisi mogao da se braniš. Dakle upravo obrnuto od ovog što ti sad radiš sa Krkarom i Vasketom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:08 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

vladaće ovde Vučić još sto godina, odnosno dok mu bude volja.
evo najavio večeras karijeru košarkaškog trenera, to nam je jedina nada - da se smori i kaže "mrš u 'čku materinu, dosta mi vas je".
nsarski nsarski 23:10 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

vrabac_onaj
Pozitivna strana u njegovom liku je svingerajski rad (jebiga, nikako da se opusti pa da nam to izdetaljiše; to bi bilo nešto!).


e to čekam, pa posle sve može da ide u...



Pa to! Da se zavali u stolicu u obnaženom stanju i kaže: "I need a beer, and I wanna to see something nekkid"!

A ne da uvaljuje onu sliku kako jaše radio aparat iz 50-ih i budalasto se keseri. Mada, možda je to deo nekog većeg projekta koji nam je nagovestio, tek da nas izazove.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:15 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

nsarski
Mada, možda je to deo nekog većeg projekta koji nam je nagovestio, tek da nas izazove.


da, možda đavolak samo pokušava da nam udari po neizdržu, ono, kao produženi peting. iskusno je to, zna kako da dovede do kulminacije.
angie01 angie01 23:22 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

Što se moje izjave tiče, kao što stoji u samom tom komentaru kada sam ga nazvao ustašom, stojim povodom te svoje izjave čist i pred Bogom i pred narodom.


pa vidi- to je tvoja stvar, ako mislis da je to ok i jos da ima veze sa cistotom pred Bogom, kako kazes,

po meni, to nazivanje ljudi ustasama jer iskazuju neke stavove sa kojima se ne slazemo, ima sasvim drugi kontekst i odredjenje.

ovde je vec neko vreme pukao okvir neke normale u komunikaciji- mislim na drustvo u celini- i na zalost, postalo je ucestalo i prihvatljvo da se ljudi izmedju sebe tako ophode.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:33 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
Što se moje izjave tiče, kao što stoji u samom tom komentaru kada sam ga nazvao ustašom, stojim povodom te svoje izjave čist i pred Bogom i pred narodom.


pa vidi- to je tvoja stvar, ako mislis da je to ok i jos da ima veze sa cistotom pred Bogom, kako kazes,

po meni, to nazivanje ljudi ustasama jer iskazuju neke stavove sa kojima se ne slazemo, ima sasvim drugi kontekst i odredjenje.

ovde je vec neko vreme pukao okvir neke normale u komunikaciji- mislim na drustvo u celini- i na zalost, postalo je ucestalo i prihvatljvo da se ljudi izmedju sebe tako ophode.


kad bi samo znala koliko si smešna
angie01 angie01 23:39 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

kad bi samo znala koliko si smešna


pa i ti si meni....mada bih ja verovatno promenila pridev.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:40 12.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
kad bi samo znala koliko si smešna


pa i ti si meni.


to je super pošto to znači da ulepšavamo život jedno drugome.
šta ćeš lepšeg od smeha
shmoo shmoo 00:13 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

principessa_etrusca

Тасо, не сумњам да је Јово Капичић тако осећао и вероватно то и говорио (и данас ме ужасава помисао да сам га некада често виђала у пролазу, незнајући је тај комшија такво људско дно дна). Ипак, копирајт није његов.

Ту реченицу је изговорио Иван Крајачић Стево на ручку поводом отварања меморијалног комплекса у Јасеновцу 1968.




Нисам ово знао. Хвала, Принцезо!

А уклапа се да је Јово који је био само извршилац, егзекутор, понављао туђе реченице, оне које је чуо од својих надређених. Тешко да би он досегао ауторство таквог исказа. Али да штреберски понавља шта је чуо од надређених на курсевима, то је већ ниво једног Јова Капичића.




Покојног Јова Капичића, Бог да прости (ЛИНК) и његову душу... Ако може.









j_grandson j_grandson 09:19 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic
Prvo, nešto izrečeno pred svima ne može biti drukanje.


Može, može, to je kao ono kad neki seronja u razredu kaže: nastavnice, nastavnice, pera govori ružne reči.


A na blogu u kome se priča o tome kako da novinari ne dobiju batine od murije ti iz čista mira uzmeš da opanjkavaš ljude sa kojim si se nekad davno svađao, i isto tako im svašta rekao kao i oni tebi, a koji nisu sad tu, i ti znaš da nisu, to ukazuje da ti je cilj da ih uniziš, i to je čista podlost. A ako to radiš javno, mogu misliti šta radiš tek iza leđa, i tajno.




Da li je i Pera u razredu da to čuje svojim ušima?
To da kaže u razredu je već jasno.
Po meni je to drukanje daleko slabijeg intenziteta, dakle - u razredu i pred samim Perom, nego ono kada neka 'pizda' ode kod nastavnioce i druka njoj u četiri oka.
Razlika je to - kvalitativna i kvantitativna.
Onaj ko je u stanju da kaže pred Perom i svim ostalima iz razreda, vrlo verovatno neće da druka iza leđa.
Iza leđa drukaju pičke.
gedza.73 gedza.73 09:47 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
jasno je bilo od prvog komentara- da je bila ideja da ovo kazes i da je sve skupa smutljiva provokacija

Jel' sam ja tebi negde napisao kako tvoje spominjanje genocida i zločina u Srebrenici smutljiva provokacija?
Malo, malo se spominju srpski desničari, srpki nacizam, genocid pa sam mislio kako bi trebalo da se podsetimo šta je to nacizam kad su beogradski i vojvođanski folksdojčeri kao pripadnici SS divizije počinili najmonstruoznije zločine nad srpskim civilima pa su tako u jednom selu pobili sve svatove, mladi otkinuli ruku, ljude pekli na ražnju a decu bacali u vatru.

Ne vidim problem da se podsetimo tih zločina i šta je nacizam bio. Kao što ne vidim problem da ubacuješ naše lične odnose u nešto što nadilazi međusobne rasprave.

Nasmejani beogradski i vojvođanski folksdojčeri ispred zapaljene kuće srpskog seljaka u okolini Raške



Ko što reko' mislio sam da ne deliš zločine po nacionalnosti ali vidim da sam pogrešio. Ujedno pokazuješ da nemaš nikakav kredibilitet da se javljaš po pitanjima suočavanja sa zločinačkom prošlošću i denacifikacijom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:54 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

to nam je jedina nada - da se smori i kaže "mrš u 'čku materinu, dosta mi vas je".


predlažem da mu istovremeno čitaju svoje unutrašnje misli Vuk Velebit, akademik Teodorović i onaj raspop sa megafonom.
gedza.73 gedza.73 10:04 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

hoochie coochie man
Tako i sad, dotrčiš, kevćeš, a onda kao, ma zabole me.

aj što kevće nego koristi kad ti je pažnja na drugoj strani da na kvarno grize za nogavice.

Jel' Frihende, kad 'kenjaš o poštenju' (citirano iz filma) što ne bi malo progovorio o svom?
Pre neku godinu si imao potpuno suprotne stavove, pljuvao, prozivao i izvrtao ruglu blogere zbog njihovih komentara.
Sad si iz nekog razloga prešao na tu stranu pa pljuješ onu koju si do juče zastupao. Kome mi sad od tebe dvojice da verujemo kad si iskren a kad radiš za pare?

Prevazišao si 'skretanja' i ideološka lutanja Rastka Poceste.



angie01 angie01 10:06 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

gedzo, ko tebi brani da napises tekst o cemu god hoces- sto izgleda nisi jos uradio, nego samo provociras-pa da zamolis nekog drugog da ti ga zakaci,...ja tebi licno, ne bih zakacila ni blog o lalama, znaci- tebe ne bi ugostila, a ne temu, sta tu nije jasno.
predatortz predatortz 10:09 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
gedzo, ko tebi brani da napises tekst o cemu god hoces- sto izgleda nisi jos uradio, nego samo provociras-pa da zamolis nekog drugog da ti ga zakaci,...ja tebi licno, ne bih zakacila ni blog o lalama, znaci- tebe ne bi ugostila, a ne temu, sta tu nije jasno.


Da li bi ugostila mene kada bih napisao blog, bez ličnog osvrta, o zločinima 28. divizije A BiH, stacionirane u Srebrenici, nad civilima Podrinja?
Onako, faktografski? Mesto zločina, komandanti i komandiri koji su rukovodili akcijama, imena, dob i status žrtve...


gedza.73 gedza.73 10:14 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
ja tebi licno, ne bih zakacila ni blog o lalama

Sa namerom sam pitao tebe samo što si ti promašila razlog. Ako bi ti objavila taj blog, vidim da nećeš i da to nema veze sa našim odnosom nego sa temom o folksdojčerskim zločinma nad Srbima koje su domaće Švabe mrzele iz nekog neobjašnjivog razloga, ne bi mogla da ga prijaviš moderaciji kao prošli komentar u kome smo se dotakli ove teme.

Čak ja i ne bi' trebao da pišem o tome pošto nemam opciju nego ti a taj zločin ne treba da se zaboravi i zaslužuje naslovnu stranu kako bi videli pravo lice nacizma.
Evo kompromis. Ja ću da napišem bez iznošenja ličnog stava samo ono što je dostupno na netu od izveštaja do svedoka.
I obećavam da neću da komentarišem na tom blogu.



angie01 angie01 10:22 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Da li bi ugostila mene


ovako kako si me pitao, a u nastavku gedzine provokacije- ne bih.

da si me lepo zamolio na pp, kao sto su to svi drugi uradili- bih, rado, kao i svima drugima.

vase ruzno neposteno martinovicevsko/risticevicevsko ponasanje vam ne daje kredibilnost za uvazavanje...znaci- stav nema veze sa temom...nego sa tvojim/vasim ruznim ponasanjem.
angie01 angie01 10:24 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ako bi ti objavila taj blog, vidim da nećeš i da to nema veze sa našim odnosom nego sa temom o folksdojčerskim zločinma nad Srbima koje su domaće Švabe mrzele iz nekog neobjašnjivog razloga, ne bi mogla da ga prijaviš moderaciji kao prošli komentar u kome smo se dotakli ove teme.





sve drugo sam vec rekla.
predatortz predatortz 10:31 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

ovako kako si me pitao, a u nastavku gedzine provokacije- ne bih.

da si me lepo zamolio na pp, kao sto su to svi drugi uradili- bih, rado, kao i svima drugima.


Evo, ja ću tebe lepo da zamolim, pre nego li se sledeći put upustiš u kvalifikacije nekih događaja da odgledaš ovaj klip.
Opremi se sedativima i maramicama.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=115&v=BwUfmr79qDk&feature=emb_logo]


Namerno ostavljam kopiran link, da ne kačim ovde kod Jelice. Sadržaj je veoma uznemirujući.

Ujedno, molim i tvog jarana Srđana da izdvoji desetak minuta vremena i da mi, budući da je ljubitelj štiva Haškog tribunala, odgovori zašto ovog poglavlja u tom štivu nema.







j_grandson j_grandson 10:38 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

gedza.73
angie01
ja tebi licno, ne bih zakacila ni blog o lalama

Sa namerom sam pitao tebe samo što si ti promašila razlog. Ako bi ti objavila taj blog, vidim da nećeš i da to nema veze sa našim odnosom nego sa temom o folksdojčerskim zločinma nad Srbima koje su domaće Švabe mrzele iz nekog neobjašnjivog razloga, ne bi mogla da ga prijaviš moderaciji kao prošli komentar u kome smo se dotakli ove teme.

Čak ja i ne bi' trebao da pišem o tome pošto nemam opciju nego ti a taj zločin ne treba da se zaboravi i zaslužuje naslovnu stranu kako bi videli pravo lice nacizma.
Evo kompromis. Ja ću da napišem bez iznošenja ličnog stava samo ono što je dostupno na netu od izveštaja do svedoka.
I obećavam da neću da komentarišem na tom blogu.




Mene ta tema zanima.
Dakle, sama geneza mržnje koja dovodi do dehumanizacije jednih od strane drugih i klanja tih dehumanizovanih.
Zaista, zašto su te (domaće) Švabe tolikim intenzitetom mrzele Srbe.
Slično kao i Madžari, a da ne pominjemo Hrvate.
Kolika to mora da je mržnja koja dovodi do toga neselektivnog klanja i paleži Srba od strane pomenutih.
Druga zanimljivost uz to je, kako to da Srbi nisu činili takve zločine prema pomenutima?
Na žalost, ta pitanja, kako mi se čini, ostaće zauvek nerazjašnjena.
Jer to pomenutima (koji su sa toliko strasti ubijali Srbe), ne ide 'pod kapu'.
Istina, Srbima je to, uglavnom jasno.
I povodom toga nemaju više mnogo iluzija.

Prema tome, ti piši koliko imaš energije, a ko hoće da čita, neka čita.
Što bi ti od nekoga tražio da ti se umilostivi i 'odobri' to pisanje na 'njegovom' blogu?
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:31 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

stefan.hauzer
to nam je jedina nada - da se smori i kaže "mrš u 'čku materinu, dosta mi vas je".


predlažem da mu istovremeno čitaju svoje unutrašnje misli Vuk Velebit, akademik Teodorović i onaj raspop sa megafonom.


To!
Sastavio si idealnu ekipu, ja ne znam ko bi to izdržao.
milos_mijatovic milos_mijatovic 14:54 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
Drage kolege, novinari, pročitajte savete mog druga Vasketa, iskusnog novinara i izveštača sa demonstracija, i iz ratnih zona, Aleksandra Vasovića


Taj tvoj kolega, na ovom mestu, u jednoj od rasprava na temu komunističkih zločina, meni je rekao:

Malo smo mi vas ubijali!

U normalnoj državi, čovek koji se zbog različitih viđenja istorijskih događaja na takav način obrati sagovorniku trebao bi biti u nekoj od ustanova zatvorenog tipa.
Da li u nadležnosti ministarstva pravosuđa, ili ministarstva zdravlja, ali pod ključem definitivno.






Преписка започета овим коментаром је разлог због којег ретко свраћам а још ређе пишем овде. Жао ми је због тога, али стварно више немам ни снаге ни времена да по ко зна који пут читам преко сто коментара о томе шта је ко, коме и када рекао, како бих коначно дошао до теме блога. У међувремену се, наравно, крене са "четници-партизани" евергрином, чисто да се нађе још више разлога за вређање.

У суштини, свратио сам да проверим да ли су људи овде живи и здрави...

Ништа онда, само наставите - не бих да сметам.



j_grandson j_grandson 15:09 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

milos_mijatovic
predatortz
Drage kolege, novinari, pročitajte savete mog druga Vasketa, iskusnog novinara i izveštača sa demonstracija, i iz ratnih zona, Aleksandra Vasovića


Taj tvoj kolega, na ovom mestu, u jednoj od rasprava na temu komunističkih zločina, meni je rekao:

Malo smo mi vas ubijali!

U normalnoj državi, čovek koji se zbog različitih viđenja istorijskih događaja na takav način obrati sagovorniku trebao bi biti u nekoj od ustanova zatvorenog tipa.
Da li u nadležnosti ministarstva pravosuđa, ili ministarstva zdravlja, ali pod ključem definitivno.






Преписка започета овим коментаром је разлог због којег ретко свраћам а још ређе пишем овде. Жао ми је због тога, али стварно више немам ни снаге ни времена да по ко зна који пут читам преко сто коментара о томе шта је ко, коме и када рекао, како бих коначно дошао до теме блога. У међувремену се, наравно, крене са "четници-партизани" евергрином, чисто да се нађе још више разлога за вређање.

У суштини, свратио сам да проверим да ли су људи овде живи и здрави...

Ништа онда, само наставите - не бих да сметам.




Hvala ti, što se mene tiče, na poseti i pitanju za zdravlje.
Što se mene tiče - ide, ide.
No, kada si već svratio, šta ti misliš o takvim likovima koji su u stanju da izreknu - malo smo vas klali?
To nije nevažno, odnosno, efemerno pitanje.
I zbog čega ti se gadi rasprava o takvim pitanjima?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:15 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

milos_mijatovic
predatortz
Drage kolege, novinari, pročitajte savete mog druga Vasketa, iskusnog novinara i izveštača sa demonstracija, i iz ratnih zona, Aleksandra Vasovića


Taj tvoj kolega, na ovom mestu, u jednoj od rasprava na temu komunističkih zločina, meni je rekao:

Malo smo mi vas ubijali!

U normalnoj državi, čovek koji se zbog različitih viđenja istorijskih događaja na takav način obrati sagovorniku trebao bi biti u nekoj od ustanova zatvorenog tipa.
Da li u nadležnosti ministarstva pravosuđa, ili ministarstva zdravlja, ali pod ključem definitivno.






Преписка започета овим коментаром је разлог због којег ретко свраћам а још ређе пишем овде. Жао ми је због тога, али стварно више немам ни снаге ни времена да по ко зна који пут читам преко сто коментара о томе шта је ко, коме и када рекао, како бих коначно дошао до теме блога. У међувремену се, наравно, крене са "четници-партизани" евергрином, чисто да се нађе још више разлога за вређање.

У суштини, свратио сам да проверим да ли су људи овде живи и здрави...

Ништа онда, само наставите - не бих да сметам.


pa si svratio da kažeš baš upravo kako nije taj i taj smio da kaže o tom i tom to i to jer nije bilo tako i tako nego je bilo ovako i ovako a osim toga je taj i taj takav i takav a onaj drugi je onakav i onakav..
a mogao si toliko drugih stvari da napišeš..
aman
predatortz predatortz 15:20 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Преписка започета овим коментаром је разлог због којег ретко свраћам а још ређе пишем овде.


Žao mi je što sam doprineo da tako misliš i da se tako osećaš. Iskreno ti ovo kažem, bez trunke ironije.

No, ne misliš li da ako postoji neki interes za temu, koju si i sam nazvao evergrin, treba omogućiti ljudima da o tome i govore?

Pogotovo na mestima koja nisu usko specijalizovana, akademska ili nešto poput toga,i sa ekipom koja krene priču o 5G mreži, a završi na kuvanju paprikaša.

I na kraju, ne misliš li da je prepotentno reći na način koji si rekao da te nešto ne zanima?
Pobogu, ovo je pričaonica. Ovde se godinama okuplja par desetina stalnih i nešto povremenih likova koji imaju neku svoju dinamiku.
Kome je do ozbiljnih, stručnih i akademskih rasprava, taj je u startu na pogrešnom mestu.
Ovo je da se utuče neko slobodno vreme, napravi pauza od posla, ubije dosada...
Ili, misliš da svi treba da počnemo da smaramo svojom strukturom?
A gde su ljudi, tu su i različita mišljenja, sukob stavova, pa i svađa.
Tako je to među nama, običnim smrtnicima.
Pozdrav i budi zdrvo!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:23 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic
Dakle upravo obrnuto od ovog što ti sad radiš sa Krkarom i Vasketom.


prećeruješ..
jes predator zlopamtilo (nije džaba iz po srednje Bosne) ali ovo ti ne stoji..
krkar je imao jezičinu kakvoj je teško prinjeti po poganosti i ako ga zanima sasvim može da dođe (ko što je i radio) i da se ispsuje već kome već čega..
i ovde preostali to svi odlično znamo..
tako da je to stvarno nategnuto nazivati nekakvih drukanjem ili čim bilo sličnim..

ovaj vasa narečeni ko je ne znam al vidim da mu je engleski krljav do nivoa nečitljivosti (oni kad ti ni jebeni naslov nije pismen).. tako da tu odmah u mojoj čitabi nula poena..
al ok, šta je tačno pričao i u kom kontekstu ne znam al mi uopšte nije teško da zamislim da je bilo nešto u duhu prezira spram prokletih Srba s one strane Drine, što nam klipove u točkove podmeću i da nije njih već bi bili Švecka..
a znamo kako narečeni preda na to reaguje..
mnogo bitno sad dal to taj vasa vidi ili ne..
pa nije nas ni deset da to sve skupa čitamo..
tako da, prećeruješ..
e sad to što ti njega nazivaš frižiderokradicom a on tebe drugosrbijanskim retardom to je taman negdje u ravnoteži..
a iako karikatura znate obojica da ima istine na obe strane pa se zato i jedite..
ja ovako neutralno da ti kažem bliži si malo ti retardu nego on frižkradici a obojici bi bilo bolje da malo to realnije sagledate..
mada fakat, skuplje on plaća svoj frižkradica blind spot nego ti svoj drugosrbretardski..
nis ti ni lud
freehand freehand 15:30 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

ovaj vasa narečeni ko je ne znam al vidim da mu je engleski krljav do nivoa nečitljivosti (oni kad ti ni jebeni naslov nije pismen).. tako da tu odmah u mojoj čitabi nula poena..
al ok, šta je tačno pričao i u kom kontekstu ne znam al mi uopšte nije teško da zamislim da je bilo nešto u duhu prezira spram prokletih Srba s one strane Drine, što nam klipove u točkove podmeću i da nije njih već bi bili Švecka..
a znamo kako narečeni preda na to reaguje..
mnogo bitno sad dal to taj vasa vidi ili ne..
pa nije nas ni deset da to sve skupa čitamo..
tako da, prećeruješ..
e sad to što ti njega nazivaš frižiderokradicom a on tebe drugosrbijanskim retardom to je taman negdje u ravnoteži..
a iako karikatura znate obojica da ima istine na obe strane pa se zato i jedite..
ja ovako neutralno da ti kažem bliži si malo ti retardu nego on frižkradici a obojici bi bilo bolje da malo to realnije sagledate..
mada fakat, skuplje on plaća svoj frižkradica blind spot nego ti svoj drugosrbretardski..
nis ti ni lud

Baš si odlično ismatralasve kako treba, sem što Vasa nije Vasa nego Vaske, i to od Vasović. Piše negde gore, al ko bi se time smarao. A ni njegova primedba nije išla spram "Srba preko Drine", no spram onih dobrih ljudi što su i Ivana Gorana Kovačića malo preklali da ne bi opet klevetao kolege ustaše.
Al opet - i to su samo dosadne činjenice, bitno je da je tu zaključak o Pajiću retardu. Daklem - sve je na mestu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:39 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand

Baš si odlično ismatralasve kako treba, sem što Vasa nije Vasa nego Vaske, i to od Vasović..


e brate, i kod tebe krečana ako nisi ukačio da je vasa pa još i malim v sasvim neslučajno
freehand freehand 15:45 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus
freehand

Baš si odlično ismatralasve kako treba, sem što Vasa nije Vasa nego Vaske, i to od Vasović..


e brate, i kod tebe krečana ako nisi ukačio da je vasa pa još i malim v sasvim neslučajno

Aaaa.... Zeza neka, znači? Fora?
Ok, kapiram.
A jel onda na engleskom nepismen taj vasa ili Vaske?
I dal je Pajič i dalje retard ili je i to fora?
j_grandson j_grandson 15:54 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
Dakle upravo obrnuto od ovog što ti sad radiš sa Krkarom i Vasketom.


prećeruješ..
jes predator zlopamtilo (nije džaba iz po srednje Bosne) ali ovo ti ne stoji..
krkar je imao jezičinu kakvoj je teško prinjeti po poganosti i ako ga zanima sasvim može da dođe (ko što je i radio) i da se ispsuje već kome već čega..
i ovde preostali to svi odlično znamo..
tako da je to stvarno nategnuto nazivati nekakvih drukanjem ili čim bilo sličnim..

ovaj vasa narečeni ko je ne znam al vidim da mu je engleski krljav do nivoa nečitljivosti (oni kad ti ni jebeni naslov nije pismen).. tako da tu odmah u mojoj čitabi nula poena..
al ok, šta je tačno pričao i u kom kontekstu ne znam al mi uopšte nije teško da zamislim da je bilo nešto u duhu prezira spram prokletih Srba s one strane Drine, što nam klipove u točkove podmeću i da nije njih već bi bili Švecka..
a znamo kako narečeni preda na to reaguje..
mnogo bitno sad dal to taj vasa vidi ili ne..
pa nije nas ni deset da to sve skupa čitamo..
tako da, prećeruješ..
e sad to što ti njega nazivaš frižiderokradicom a on tebe drugosrbijanskim retardom to je taman negdje u ravnoteži..
a iako karikatura znate obojica da ima istine na obe strane pa se zato i jedite..
ja ovako neutralno da ti kažem bliži si malo ti retardu nego on frižkradici a obojici bi bilo bolje da malo to realnije sagledate..
mada fakat, skuplje on plaća svoj frižkradica blind spot nego ti svoj drugosrbretardski..
nis ti ni lud

Predatorz nije ni svetlosnim godinama blizu frižkradici.
Čemu ta simetrija.
gedza.73 gedza.73 17:27 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
I dal je Pajič i dalje retard ili je i to fora?

Ako se dobro sećam u tvom starom životu si kako ono beše nazivao Pajića podseti me tokom diskusija. Sad si izgleda izneo rakiju pred oslobodioce pa okrenuo ćurak naopako. Do sledećeg ideološkog zaokreta.
da parafraziram onaj vic 'pu, jebem te u karakter'
j_grandson j_grandson 17:43 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

gedza.73
freehand
I dal je Pajič i dalje retard ili je i to fora?

Ako se dobro sećam u tvom starom životu si kako ono beše nazivao Pajića podseti me tokom diskusija. Sad si izgleda izneo rakiju pred oslobodioce pa okrenuo ćurak naopako. Do sledećeg ideološkog zaokreta.
da parafraziram onaj vic 'pu, jebem te u karakter'

Veliki Robert Cimerman!


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:43 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

j_grandson

Predatorz nije ni svetlosnim godinama blizu frižkradici.
Čemu ta simetrija.


nije ni pajić retardu tako da cjenim da je na mjestu..
samo što pajić malo manje zna o tome šta mu sve izmiče u priči o ratu u Bosni nego što predator zna o tome šta mu sve izmiče u priči prva/druga/treća i ine Srbije..
ili ako hoćeš, nije da ne znaju, nego ne žele da znaju
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:00 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
newimprovedtadejus
freehand

Baš si odlično ismatralasve kako treba, sem što Vasa nije Vasa nego Vaske, i to od Vasović..


e brate, i kod tebe krečana ako nisi ukačio da je vasa pa još i malim v sasvim neslučajno

Aaaa.... Zeza neka, znači? Fora?
Ok, kapiram.
A jel onda na engleskom nepismen taj vasa ili Vaske?
I dal je Pajič i dalje retard ili je i to fora?


nije nikakva ni zeza ni fora no sam očito vidjela kako se čovjek zove ako sam već tražila tekstove da vidim šta čovjek i piše..
pa piše tekstove sa naslovima koji su ili nepismeni ili nemaju nikakva smisla na jeziku na kom su napisani
kao npr
Serbia Caves Into Russia Over Oil Deal
umjesto
Serbia Caves In to Russia Over Oil Deal
ili
Serbia’s Currency Scare
koji na engleskom uopšte nema smisla niti se može naslutiti šta se zaista htjelo reći..
a ove je bukvalno prvi naslovi sa prve strane objavljenih tekstova..
e sad jbg.. ako ne može da se potrudi ni toliko da se bar naslov očisti od pravopisnih grešaka.. onda jbg..
ni prvi ni poslednji koji je posao u Srbiji malo otaljao (ni sama nisma bezgrešna bila) al ste vi uzeli da kolegu Vasketa (sa velikim V) branite u stilu, jedan Vaske ne bi nikad, pa onda nije preostalo ništa drugo no da se vidi šta to piše taj jedan Vaske..
a tamo imade šta i da se vidi..
e takav je taj internet, pogano mjesto
milisav68 milisav68 18:59 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

no spram onih dobrih ljudi što su i Ivana Gorana Kovačića malo preklali

Još jedan mit balona zvanog bratstvo i jedinstvo, koji je odavno pukao.

Moćnije zvuči kada se kaže da su autora Jame zaklali četnici, umesto da ga je ubio čovek imenom i prezimenom Boro Blagojević, hicem iz pištolja u slepoočnicu.


predatortz predatortz 19:05 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

milisav68
no spram onih dobrih ljudi što su i Ivana Gorana Kovačića malo preklali

Još jedan mit balona zvanog bratstvo i jedinstvo, koji je odavno pukao.

Moćnije zvuči kada se kaže da su autora Jame zaklali četnici, umesto da ga je ubio čovek imenom i prezimenom Boro Blagojević, hicem iz pištolja u slepoočnicu.




Za razliku od druga Save Kovačevića Mizare, koji je umeo da zatuče cepanicom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:48 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic
predatortz
Jelica Greganović
Ja to videla nisam. Ako se ne varam, to je citat iz Balkanskog špijuna. Poznajući Vasketa, i to jako dobro, ne verujem da je to ozbiljno rekao.


Ja sam video i dobro upamtio.
Nije ličilo ni na citat, ni na šalu. A na moju opasku da je to što je rekao bolesno, nastavio je da vređa.

Druga veličina blogerska, Krkar, je izrazio želju da se posere na grob mog dede, četnika.

I to sam dobro upamtio.

Ostale svađe na ovom mestu, a bilo ih je ne malo, sam zaboravio, odnosno ne dajem im na značaju.

Ove dve dobro pamtim.


Bre, predatore, pa ti si izgleda najveća drukara na ovom blogu. To sam odavno podozdrevao, ali sad sam siguran. Pazi, znaš da krkar ili Vaske ne mogu da ti odgovore, ali ih svejedno ovako kukavički prozivaš, i to na blogu koji sa tim za šta ih optužuješ nema nikakve veze. Mogu onda samo da pretpostavim koliko si puta prijavljivao ljude koji su prisutni moderaciji. Svarno, bre, sramota.



Pajiću ja bih rekla - nikad detektiv od tebe.

Iz celokupnog opusa mnogih blogera meni tkzv. svađalice to jest ljudi koji se ne libe da se posvađaju javno, najmanje deluju kao drukare na kvarno, iza leđa.

Sumnjiviji su mi oni koji čitaju, drže se po strani, izbegavaju konflikte ili kad im se desi jednom - da klikću na obavesti moderatora..

..i pišu pisma tužakanja moderatoru tražeći da se neko banuje.

A i moderator bi mogao da se javi ponekad i kaže ko to ovde druka non stop pa su toliki blogeri popili doživotni ban (ijebemti kaznu za najobičnije blebetanje na nekom tamo blogu).

Enivej, ja sam za to da se svima banovanima ukine zabrana pisanja/vrati autorska opcija a da se objave javno nikovi (na sunce) ober drukara .


After all we are not communists.
alselone alselone 20:00 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Iz celokupnog opusa mnogih blogera meni tkzv. svađalice to jest ljudi koji se ne libe da se posvađaju javno, najmanje deluju kao drukare na kvarno, iza leđa.


Najveće poštovanje imam za ljude koji pišu o temama koje su proživeli. Bilo to inženjerstvo, nauka, poljoprivreda, književnost, putovanja, gastronomija i na kraju - rat.

Predo je do sada nemali broj puta pokazao da je čovek od poštovanja i od reči i ja ga iskreno cenim zbog toga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Pajiću ja bih rekla - nikad detektiv od tebe.

Iz celokupnog opusa mnogih blogera meni tkzv. svađalice to jest ljudi koji se ne libe da se posvađaju javno, najmanje deluju kao drukare na kvarno, iza leđa.

Sumnjiviji su mi oni koji čitaju, drže se po strani, izbegavaju konflikte ili kad im se desi jednom - da klikću na obavesti moderatora..


Pa ovo jeste bilo kvarno, i iza leđa, kad znaš da čovek nije ovde jer je banovan, pa ne može da ti odgovori. I koja je uopšte bila svrha toga sem neke jadne osvete koja se ogledala u tome da ih oblatiš tako što izvučeš iz konteksta to što su ti ovi nekad rekli, direktno u lice? I to na blogu koji nikakve veze sa time nema, znači onako iz čista mira. I nije to bilo prvi put, ovaj to radi redovno.





milisav68 milisav68 20:19 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

da klikću na obavesti moderatora..

Taj sam.

E. a stvarno je nezgodno kada čitaš blog na telefonu, i kreneš da skroluješ i cap, zazeleni se obavestio moderatora.

Neki put se samoprijavim, a neki put mi nestane signal, pa zaboravim.
alselone alselone 20:22 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Neki put se samoprijavim


Čemu bre ovo ljudi, smarate svaki dan kako ste slučajno prijavili. Koga to više zanima?
mirelarado mirelarado 20:27 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

alselone
Neki put se samoprijavim


Čemu bre ovo ljudi, smarate svaki dan kako ste slučajno prijavili. Koga to više zanima?


Mene zadivljuju svi koji bloguju telefonski. Taj mazohistički postupak primenila sam možda dvaput. :)
alselone alselone 20:29 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Mene zadivljuju svi koji bloguju telefonski. Taj mazohistički postupak primenila sam možda dvaput. :)


Na poruke odgovaram pozivom ili ne odgovorim. Dosta je bilo 20 godina. :)
shmoo shmoo 20:32 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

mirelarado
alselone
Neki put se samoprijavim


Čemu bre ovo ljudi, smarate svaki dan kako ste slučajno prijavili. Koga to više zanima?


Mene zadivljuju svi koji bloguju telefonski. Taj mazohistički postupak primenila sam možda dvaput. :)





И ја им се дивим.

Ја чак и вибер поруке куцкам на лаптопу иначе ништа од вибера.

А чим изађем из куће, више немам интернет на телефону. Шта ће ми када ионако ништа не видим, само ћу нешто да забрљам стискајући све и свашта на том екранчићу.

Лепо то објаснио Радован Трећи:"Не знам ни зашто сам уводио телефон када га се плашим још од '48."


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

mirelarado
alselone
Neki put se samoprijavim


Čemu bre ovo ljudi, smarate svaki dan kako ste slučajno prijavili. Koga to više zanima?


Mene zadivljuju svi koji bloguju telefonski. Taj mazohistički postupak primenila sam možda dvaput. :)

Ne bih ni ja al moram, muka naterala.
Moram na traktor, a ne mogu kompjuter u džep:)
A onda se navikne.

predatortz predatortz 21:06 13.07.2020

Re: Tvoj kolega


Ne bih ni ja al moram, muka naterala.
Moram na traktor, a ne mogu kompjuter u džep:)
A onda se navikne.


Ja 90% sa telefona. Kad sam za kompom to znači da radim i da nemam vremena da se zajebavam.
Navikao već.
Jedino što zbog lošijeg pregleda pravim više grešaka u kucanju. Ni stil ne može biti isti jer se trudim da kažem što više u što manje reči, pa nekad napisano deluje kao da je sekirom tesano.
zilikaka zilikaka 21:07 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ne bih ni ja al moram, muka naterala.
Moram na traktor, a ne mogu kompjuter u džep:)
A onda se navikne.

Pa to. Jedino što ja nisam na traktoru al uglavnom zujim. Evo, sad prvi put od jutros imam uslove da sednem za komp, a blogovala sam već onoliko.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

Po malo zavidim ljudima koji su u prilici da bloguju sa kompa, i to desktopa... tu sto, tu udobna stolica, tu piksla, cigare po rukom, tastatura pola metra...pa udri.

Al šta ćeš, što se mora mora se:)
freehand freehand 21:21 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

ni prvi ni poslednji koji je posao u Srbiji malo otaljao (ni sama nisma bezgrešna bila) al ste vi uzeli da kolegu Vasketa (sa velikim V) branite u stilu, jedan Vaske ne bi nikad, pa onda nije preostalo ništa drugo no da se vidi šta to piše taj jedan Vaske..
a tamo imade šta i da se vidi..
e takav je taj internet, pogano mjesto

I ti si tu, dakle, od Vasketa napravila vasu tako što si otišla da čitaš njegove tekstove da bi utvrdila kako je on 1. nepismen na engleskom; 2. pisao loše o prekodrinskim Srbima; te tako 3. naljutio Predatorz-a.
I još smo ga tu neki "mi" zbog toga (čega?) branili.
Svaka čast, domaćice.
milisav68 milisav68 21:29 13.07.2020

Re: Tvoj kolega

mirelarado
alselone
Neki put se samoprijavim


Čemu bre ovo ljudi, smarate svaki dan kako ste slučajno prijavili. Koga to više zanima?


Mene zadivljuju svi koji bloguju telefonski. Taj mazohistički postupak primenila sam možda dvaput. :)

Ma muka natera, uslovno rečeno.

Putujem na posao, signal ševrda, pa je zgodno da se ubije vreme, te se otvori blog, jer pokupi celu stranicu.E sad neki put zasvrbe prsti, pa mora da se komentariše.

...................................

Alse, fitilj ti se prilično skratio, mnogo nervozno reaguješ.

Ni mene mnogo šta ne interesuje, pa preskočim.
alselone alselone 01:19 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Alse, fitilj ti se prilično skratio, mnogo nervozno reaguješ.


Dobro, jeste, izvini ako sam te uvredio. Samo sam hteo da kažem kako takve stvari nemaju veze i da to nikog od autora nije briga a moderatori svakako ne dolaze, a i kada dolaze, prijave im nisu, verujem, ključna referenca.
alselone alselone 01:21 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Samo kratko na temu rasprave, ne bloga.

Primetite zanimljiv momenat, pisao sam o njemu - "ne znam a i sada nemam vremena".

Izbegavanje tema koje se ne uklapaju u viziru.

Nije da ja merim ko piše na koje teme, a u stvari merim. :) Jer posle toliko godina postaje upadljivo. :)

Kao na primer, zapalilo ameriku pa hajde da pričamo o alseloneu koji piše o tome. Ili na primer, zločini svih naroda a kako se pomene neki drugi - jao pa ne znam, nikad nisam čuo ili čula ali pogledaću pa ćemo pričati. Nikad ne pogleda, vrti isti film.
alselone alselone 01:25 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

ne znam a i sada nemam vremena.


Kad več to pomenu. Ako bi mogli Predo i Huči da nađu malo vremena i energije da pogledaju sledeći grafik, pa da ga prokomentarišu. O struci se radi.

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:35 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

e sad to što ti njega nazivaš frižiderokradicom a on tebe drugosrbijanskim retardom to je taman negdje u ravnoteži..


Nikad ga nisam optužio da se lično bavio sumnjivim poslovima, niti insinuirao tako nešto. Ja predatora ne poznajem, i nemam na osnovu čega to da tvdrim, a i da imam to sigurno ne bih radio na blogu. Ali je de facto bio deo te mašinerije koja se između ostalog bavila i time, za šta postoji obilje dokaza, a nemoj sad da mi tvrdiš da ne znaš ništa o tome, kakav je tu biznis cvetao između zaraćenih strana, a na nesreći ljudi. Ja o tome pričam, i smatram to za našu sramotu, a zašto se on uvek u tome prepozna, i to je prilično jasno.

Na kraju krajeva, i on sam je ponekad umeo da spusti gard i otvori dušu i prizna da nije to sve bilo tako idealno, sećam se i kad je jednom rekao kako je eto bio mlad potporučnik pa nije smeo da zucne jer je mogla da leti glava, i ja sam u to poverovao, između ostalog jer to sam čuo i od drugih ljudi.

Ali, dobro, ovo smo bistrili mnogo puta, i nije mi bila namera sad ponovo da kopamo po tome, nego me je iznervirao sa ovim javnim prokazivanjem kolega koje nisu prisutne, jer mu je tako dunulo, što stvarno nije u redu. A možda sam i preterao u reakciji.








predatortz predatortz 07:05 14.07.2020

Re: Tvoj kolega


Ali, dobro, ovo smo bistrili mnogo puta, i nije mi bila namera sad ponovo da kopamo po tome, nego me je iznervirao sa ovim javnim prokazivanjem kolega koje nisu prisutne, jer mu je tako dunulo, što stvarno nije u redu. A možda sam i preterao u reakciji.


Reagovao si po osnovu lične netrpeljivosti, što je svima jasno. Takav odgovor si i dobio.
Jer, pominjanje Krkara na blogu nije retka stvar, a nešto se ne sećam ovakvih tvojih reakcija kada su to drugi činili.

Na stranu što je glupo moj komentar nazvati drukanjem. Druka se tajno, javno se iznosi stav ili mišljenje o nečemu ili nekome.

Drugo, kome sam drukao?
Jelici?
Stupidarija!
predatortz predatortz 07:40 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ako bi mogli Predo i Huči da nađu malo vremena i energije da pogledaju sledeći grafik, pa da ga prokomentarišu. O struci se radi.


Vidi, jasno kao dan. Deo struke, za koju mi je i dalje logično da o pandemiji vodi računa, je podlegao pritiscima politike. Svojevoljno, ili ne - sasvim svejedno. Mere koje su predlagali u toku izborne kampanje, dozvoljavanje većih okupljanja, derbija, turnira, političkih skupova, dovele su do eskalacije širenja virusa, povećanja broja obolelih i umrlih.

Ti ljudi, okupljeni oko Kriznog štaba, za koji smo posle saznali da baš i nema utemeljenje u zakonu, treba da budu uhapšeni, suđeni i osuđeni za nesavesno postupanje, izazivanje opasnosti po javno zdravlje i život građana.

Šta sad?
Ponovo slušati struku, nema nam druge. Samo, slušati druge, kompetentne, moralno čvršće lekare i slušati one institucije koje su po zakonima i protokolima o kriznim situacijama nadležne za javno zdravlje. Politički "Krizni štab" raspustiti.

Meni se dopao hrvatski sistem rada. Političari, ni predsednik ni premijer, nisu preterano bombardovali javnost o pandemiji. Kada su se obraćali, činili su to sa političkog aspekta i pozivajući građane na jedinstvo i odgovorno ponašanje, što je ok.
Čak se i ministar zdravlja, jer i on je političar, retko obraćao javnosti. Činio je to glavni epidemiolog.

Čak je i Dodik shvatio, a on je prilična vegeta i voli u sve da se petlja, da ovo nisu stvari u koje treba preterano da meće nos. U RS se najčešće, po pitanju epidemije, obraća ministar zdravlja. Čak, pre neki dan su napravili lepu kampanju. Dali su medijski prostor na RTRS mladim lekarima KC RS, koji su izneli svoje, medicinske stavove, i obratili se narodu sa molbom da se mere poštuju.

Edit:

Jeb'o me "čak"! Tri "čak" u dva pasusa samo konj može da napiše!



j_grandson j_grandson 07:57 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

apacherosepeacock

...

Enivej, ja sam za to da se svima banovanima ukine zabrana pisanja/vrati autorska opcija a da se objave javno nikovi (na sunce) ober drukara .


After all we are not communists.

Nikada od tebe drukara, odnosno, komunjara.
j_grandson j_grandson 08:05 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic
Pajiću ja bih rekla - nikad detektiv od tebe.

Iz celokupnog opusa mnogih blogera meni tkzv. svađalice to jest ljudi koji se ne libe da se posvađaju javno, najmanje deluju kao drukare na kvarno, iza leđa.

Sumnjiviji su mi oni koji čitaju, drže se po strani, izbegavaju konflikte ili kad im se desi jednom - da klikću na obavesti moderatora..


Pa ovo jeste bilo kvarno, i iza leđa, kad znaš da čovek nije ovde jer je banovan, pa ne može da ti odgovori. I koja je uopšte bila svrha toga sem neke jadne osvete koja se ogledala u tome da ih oblatiš tako što izvučeš iz konteksta to što su ti ovi nekad rekli, direktno u lice? I to na blogu koji nikakve veze sa time nema, znači onako iz čista mira. I nije to bilo prvi put, ovaj to radi redovno.




Ne razumem čemu toliki hajp ako je neko pomenut - a nema ga.
Zašto su ta dvojica, toliko, planetarno bitna?
Ti si to izdigao na nivo 'smrtnog greha'.
Ja znam dosta blogera koji su banovani (ne pitaj kako znam) - a onda su o njima pričane koještarije.
Ni ti mi ne deluješ kao neko ko se toga libi.
Pomenuti, pa šta!
Ako su toliko bitni, ja uopšte ne sumnjam da nemaju svoje ljude na blogu koji su im to odmah dojavili - i takvi dojavljači mogu relativno brzo da se prepoznaju ako znaš da čitaš.
No, ovde se, koliko god se vataš za 'principijelnost' kriju trivijalne stvari - a to je ... da ti navedenog blogera ne podnosiš iz tebi znanih razloga.
Ostalo je sve dim 'principijelnosti'.
Pa nismo deca!
alselone alselone 08:32 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Šta sad?
Ponovo slušati struku, nema nam druge. Samo, slušati druge, kompetentne, moralno čvršće lekare i slušati one institucije koje su po zakonima i protokolima o kriznim situacijama nadležne za javno zdravlje. Politički "Krizni štab" raspustiti.


Ne, super je slušati struku, tako i treba, samo ne ovu Vučićevu podaničku.
predatortz predatortz 08:40 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

alselone
Šta sad?
Ponovo slušati struku, nema nam druge. Samo, slušati druge, kompetentne, moralno čvršće lekare i slušati one institucije koje su po zakonima i protokolima o kriznim situacijama nadležne za javno zdravlje. Politički "Krizni štab" raspustiti.


Ne, super je slušati struku, tako i treba, samo ne ovu Vučićevu podaničku.


Naravno. Da smo mi narod koji ume da se služi pravom i zakonima, porodice preminulih treba da se organizuju i tuže famozni Krizni štab. Pa kad izgube, a svi znamo što bi izgubili, spor pred domaćim sudovima da tužbu nastave pred međunarodnim.
E tamo izgubili ne bi.
A ove treba krivično goniti, pa makar i za 10 godina. Ne treba im ovu pogibelj koju su skrivili zaboraviti.

alselone alselone 08:42 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

A ove treba krivično goniti, pa makar i za 10 godina. Ne treba im ovu pogibelj koju su skrivili zaboraviti.


Jeste, samo ovo im nije prvi put. Istu stvar su uradili i na početku pandemije.
alselone alselone 08:51 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

годинама касније


Osim za Biki Siki, Vučićevu drugaricu. Ona kada se naljutila na selo, preko veze joj je obrisalo sve komentare.
angie01 angie01 09:26 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Само да те подсетим да све овде написано, доступно је свима, у реалном времену и годинама касније.


sto se Vasketa tice- on je obrisao sve svoje blogove.

sto se Krkara tice- spominje se nesto sto se desilo van bloga, sitno serucaka o necemu privatnom,...

tako da ipak ne stoji tvoj zakljucak,


па је небитно ко је сада ту, а ко није.



predatortz predatortz 09:34 14.07.2020

Re: Tvoj kolega


sto se Krkara tice- spominje se nesto sto se desilo van bloga, sitno serucaka o necemu privatnom,...


O čemu ti pričaš? Ja se sa njim nikad nisam sreo, razgovarao, ili na bilo koji drugi način komunicirao osim na ovom mestu.
Poznat mi je njegov identitet, ali se nikad u životu nismo sreli.


angie01 angie01 09:50 14.07.2020

Re: Tvoj kolega


O čemu ti pričaš? Ja se sa njim nikad nisam sreo,


a gde sam tebe pomenula? Krkijev slucaj je vezan za hucija- koliko sam ovde procitala,...

vi ekipica, na blogu delujete po istom obrascu kao oni ubaceni desnicari, ili sta su vec na protestima,...izadju gradjani mirno i normalno da iskazu svoj opravdani revolt odnosom vlasti prema njima,( najblaze receno), a onad ovi urade sve da se kursor skrene u nesto drugo,...da se izazove haos, skenja pocetna ideja i sve preokrene u bezumno iskaljivanje besa i nasilnistva na pogresnu stranu...i ode sve dodjavola,...
j_grandson j_grandson 10:05 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

principessa_etrusca
srdjan.pajic
I da, duboko sam ubeđen u to da si me baš ti drukao.
Kao što uživaš u tome da vređaš ljude, kao mene sa insinuacijama o beloj tehnici, čekajući reakciju zbog koje bih mogao biti sankcionisan.
Jednom si je dočekao. Nazvao sam te ustašom i napušio qrtzem.
Posle si likovao žaleći šatro što sam banovan.
Pizdun!


Nisu to bile nikakve insinuacije na tvoj račun, ja tebe ne poznajem, ali ni ne verujem u tvoje herojske ratne priče (sem onog učenja ustaških pesmica dok voziš kolege na rad, to ti verujem). Ako si se ti prepoznao među zločincima, pljačkašima (televizora i bele tehnike), profiterima koje sam ovde redovno pljuvao i smatrao za našu veliku bruku, onda ne znam šta da ti kažem.

I naravno da nisam likovao što si bio banovan, rekao sam da mi je žao, a možeš biti uveren i u to da ta ja nisam prijavio moderaciji. I nisam nastavio da te opanjkavam jer nisi mogao da se braniš. Dakle upravo obrnuto od ovog što ti sad radiš sa Krkarom i Vasketom.

Само да те подсетим да све овде написано, доступно је свима, у реалном времену и годинама касније. То важи и за све што су написала дотична двојица, један под својим именом, други под ником. Све што је речено и одговорено, документовано је на овом сајту, може се читати и може се цитирати, па је небитно ко је сада ту, а ко није.

A zašto su se pojedini blogeri toliko uzbudili zbog ta dva blogera koji nisu na blogu?
Ko su ti - i u čemu je njihov, gotovo, planetarni značaj?
Šta je tu rečeno, osim što je neko parafrazirao ovog jednoga sa onim 'malo smo vas ubijali'?
Pa ako je to istina, takav ne bi trebalo da se pominje ni u kakvom afirmativnom kontekstu.
A i može kao egzemlar za nesolidnost i pritupavost.
Jer tako nešto ne može da izjavi čovek dostojnog kredibiliteta.
predatortz predatortz 10:13 14.07.2020

Re: Tvoj kolega



a gde sam tebe pomenula? Krkijev slucaj je vezan za hucija- koliko sam ovde procitala,.


Ne, nego za mene. Ja sam izneo njihove nedolične izjave, a Vasovićevu za primer o kakvom tipu ličnosti se radi, što inije baš toliko van teme koliko su zaštitnici lika i dela pohrlili da predstave da jeste.

Bitno je, naravno šta je rečeno u njegovom obraćanju mladim kolegama izveštačima, ali nije nebitan karakter onoga ko to kaže.

Uostalom, bar ti se nemoj da femkaš.
Šta god ja ovde da kažem, ti pritrčiš sa neizostavnim podržavaš ratne zločince.
Tema i predmet razgovora ti nisu bitni da to ističeš kad se god ne složiš sa onim što ja zastupam.
Isto važi i za Srđenovu belu tehniku (neki kompleksi iz detinjstva glede elektroničnih sustava, šta li je u pitanju). Tema je nebitna, ako mu ne odgovara ono što ja kažem, seti se bele tehnike.
freehand freehand 10:17 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Bitno je, naravno šta je rečeno u njegovom obraćanju mladim kolegama izveštačima, ali nije nebitan karakter onoga ko to kaže.

To, podobnost. I procena karaktera.
predatortz predatortz 10:20 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

duplo
predatortz predatortz 10:21 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
Bitno je, naravno šta je rečeno u njegovom obraćanju mladim kolegama izveštačima, ali nije nebitan karakter onoga ko to kaže.

To, podobnost. I procena karaktera.


Da, nešto poput onoga kada ti za mene kažeš on je pevao ustaške pesme.
iako sam napisao kada, kako i pod kojim okolnostima, te da se radilo o zajebanciji u veoma neobičnoj životnoj situaciji.

A kada se radi o proceni karaktera, najbljutavije komentare na tu temu ste pisali upravo Krkar i ti, časteći jedan drugog izrazima koje ni pas sa maslom pojeo ne bi.
freehand freehand 10:23 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
freehand
Bitno je, naravno šta je rečeno u njegovom obraćanju mladim kolegama izveštačima, ali nije nebitan karakter onoga ko to kaže.

To, podobnost. I procena karaktera.


Da, nešto poput onoga kada ti za mene kažeš on je pevao ustaške pesme.
iako sam napisao kada, kako i pod kojim okolnostima, te da se radilo o zajebanciji u veoma neobičnoj životnoj situaciji.

Vidiš kako se lako nađu olakšavajuće okolnosti za Matu i Bobana ani slučajno za citat iz filama... Prosto je Dražesno koliko si prema sebi uviđavan i pun razumevanja za mladosludos i životne situacije...

Edit:
A kada se radi o proceni karaktera, najbljutavije komentare na tu temu ste pisali upravo Krkar i ti, časteći jedan drugog izrazima koje ni pas sa maslom pojeo ne bi.

Naravno da to može i tako da se kaže, koliko god da nije istina. Dovoljno je da imaš taj specijalni odnos prema "Okolnostima, zajebacniji i veoma neobičnim životnim situacijama".
j_grandson j_grandson 10:23 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
Bitno je, naravno šta je rečeno u njegovom obraćanju mladim kolegama izveštačima, ali nije nebitan karakter onoga ko to kaže.

To, podobnost. I procena karaktera.

Neko ko izjavi 'malo smo vas ubijali' ne ostavlja nikakve dileme o svom karakteru.
Za takve 'slučajeve' nije potrebna nikakva stručnost.
predatortz predatortz 10:29 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Vidiš kako se lako nađu olakšavajuće okolnosti za Matu i Bobana ani slučajno za citat iz filama..


Da, samo što to nije bio citat iz filma izrečen u zajebanciji, nego konstatacija nakon poduže razmene komentara.
nikvet pn nikvet pn 10:31 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

alselone


Хвала ти на графикону. Манипулација јасна ко дан, црно на бело.

И даље заборављамо да је вирус много стара и јака сила, старија од нас. Има свој ред вожње и доћи ће до баш сваког људског бића на планети. То се не може спречити. Важна ствар том приликом је дочек, каква клопа га чека? Пушач? Фуј. Антитела? Јојој! Ослабљен организам? Охохо! Добра ствар је што се ширењем пандемије шире и мртви вируси који праве драгоцени имунитет крда.

Шта се може с наше стране? Животиње против својих вируса не могу ништа осим природне одбране која је и нама додељена. Наша врста је боље опремљена али нисмо богови. Имамо на располагању привремене и трајне мере. Трајне су, наравно, а/ вакцина, б/ брзи тест и ц/ имуни серум. На располагању је само имуни серум и то за ВИП. Тестове заборавимо, безвредни су за сада; за вакцину треба времена. Преостају привремене мере а то су: смањити кретање (путовања) и контакте, повећати дистанцу и хигијену. Куповина времена за природну имунизацију крда. И то је све.

Све ово је већ познато. То што је власт објавила опуштање због свог изборног интереса једнако је злочину. Ових дана помрли можда би за пар недеља били природно имунизовани, са насилним убрзањем кретања вируса та шанса им је измакла. Шта на то има да изјави правничка струка?
freehand freehand 10:36 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

predatortz
Vidiš kako se lako nađu olakšavajuće okolnosti za Matu i Bobana ani slučajno za citat iz filama..


Da, samo što to nije bio citat iz filma izrečen u zajebanciji, nego konstatacija nakon poduže razmene komentara.

Naravno. Uopšte nisam sumnjao da ćeš sem olakšavajućih okolnosti za sebe naći otežavajuće za suprotnu stranu, i naravno da ti najbolje znaš šta je on hteo da kađže i da li je u pitanju citat ili ne. Šablon je u pitanju.

A mimo svega - naravno da je to najvažnije, kudikamo važnije od toga šta misli autor bloga koji je umesto da Vasovića izvrgne ruglu zbog rđavog karaktera dozvolila sebi da njegovo uputstvo ovde postavi kao nešto što vredi pročitati.
predatortz predatortz 10:45 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Naravno. Uopšđte nisam sumnjao da ćeš sem olakšavajućih okolnosti za sebe naći otežavajuće za suprotnu stranu, i naravno da ti najbolje znaš šta je on hteo da kađže i da li je u pitanju citat ili ne. Šablon je u pitanju.


Pazi, zajebancija je kada se Elis i ja zezamo od prvog vagona, pa je njemu kažem kud te ne ubih '92., i svi to prihvate kao zajebanciju i često citiraju.

Da smo se Elis i ja svađali na tom blogu, razmenili niz komentara koji postaju sve oštriji, pa mu ja rekao isto, e to ne bi bila zajebancija.
angie01 angie01 10:59 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Ne, nego za mene.


koliko sam pratila- huci je ubacio tajnunevidjenointrigantnu info o krkaru,

pri tome, ovim komentarom sam samo rekla pe da nije dobro srocila odbranu, kao i obicno los pr- a nebitno mi je da l si ti ili neko drugi u pitanju.


Šta god ja ovde da kažem, ti pritrčiš sa neizostavnim podržavaš ratne zločince.


ja tebi nisam pritrcala nikada- godinama te ignorisala,...za razliku od tebe, koji po sopstvenom priznanju ne mozes da ododlis- zanci lazes, kao i obicno.
milisav68 milisav68 12:57 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

alselone
Dobro, jeste, izvini ako sam te uvredio. Samo sam hteo da kažem kako takve stvari nemaju veze i da to nikog od autora nije briga a moderatori svakako ne dolaze, a i kada dolaze, prijave im nisu, verujem, ključna referenca.

Ma sve ok.

A moderacija se pojavljuje povremeno, jer se dešavalo da nestaju komentari, a da autori nisu reagovali.Zato se tu i tamo prijavim kao drukara, mnogo manje nenego što stvarno drukam skrolujući po telefonu.
predatortz predatortz 13:01 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

A moderacija se pojavljuje povremeno, jer se dešavalo da nestaju komentari, a da autori nisu reagovali.Zato se tu i tamo prijavim kao drukara, mnogo manje nenego što stvarno drukam skrolujući po telefonu


Takođe. Kad čuknem taj glupavi gumb, čuknem slučajno sa telefona.
Inače, nikad!
Ako imam nešto, kažem javno.

hoochie coochie man hoochie coochie man 13:12 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

koliko sam pratila- huci je ubacio tajnunevidjenointrigantnu info o krkaru,

Kakva bre neviđena info, tvrdim da se radi o lažovčini, a dokazi za to su u sferi van bloga pa je to razlog što ih ne navodim.
Dakle dokazi su eto nazovimo ih tajni, a tvrdnja da je lažovčina je javna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:19 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

srdjan.pajic

Ali, dobro, ovo smo bistrili mnogo puta, i nije mi bila namera sad ponovo da kopamo po tome, nego me je iznervirao sa ovim javnim prokazivanjem kolega koje nisu prisutne, jer mu je tako dunulo, što stvarno nije u redu. A možda sam i preterao u reakciji.


pretjero, jašta, otkad je krakara trebalo braniti od bilo čega (da me ubiješ ne znam više ko je još prokazan i kome potkazan (maternji ti je gori od mog kad nisi bolji termin od ovog smislio)..

nego u vezi frižidera..
meni se čini da je društvo u Srbiji donekle smatralno da ko je učestvovao u ratu u neku ruku je maltene sam kriv jer da je htio svakako je mogao da se izvuče..
djeca iz gradskih sredina u Srbiji redom i listom su se izvlačila na razne trikove i fore..
muž mi je tako fasovao sa 18 da ga pošalju u specijalne jedinice u po Hrvatske jer su oni to tako promjerili po gabaritima da bi njemu baš ležalo ali su mama i tata bez većeg naprezanja uspjeli da ga prebace da kuva kafe u Beogradu..
i svi koje znam su isto tako isposlovali kojekakve šoferska i kavekuvarska mjesta ako već ne i komplet oslobađanje od služenja..
u Bosnaji međutim su ti stvari drugačije stajale..
drugo je to kad ima dovoljno topovskog mesa koje treba povremeno poslati negdje tamo a drugo je kad se počne klati po komšiluku..
dotle je to išlo da je čak i moja sestra fasovala mobilizaciju (istina izvukla se nakon kraće službe u radarskim jedinicama na porodično sljepilo)..
ali baš nemali broj ljudi znam koji su o ratu mislili sve što i ti i gore pa im ništa pomoglo nije da ne završe po rovovima a bogami i mrtvi..
u poslednjoj godini su mobilisali čak i penzionere pa i one koji nikad nisu služili vojsku (kao npr. hvala bogu i moj ćale koji je zbog operacije srednjeg uha bio oslobođen)..
e i tu je trebalo potezati veze da se dobije ipak samo civilna služba..
e tako u Srbiji imaš neki stav da je vojska igra za sirotinju a u Bosni imaš nemali broj poginulih bivših pankera jer nije bilo bježanja..
dobro, mogao si da izbjegneš, radili su ljudi i to, ali ni to nisi mogao ako nisi u početku se dosjetio.. poslije su bukvalno lovili Bosance po Srbiji i slali u vojsku (imam i takvih drugara)..
te tako..
mislim da ti je solidan dio priče iz Bosne promakao u sebično srpskom uglu posmatranja kao joj da nije ovih od preko Drine Švecka bi bili materemi..
jbg i to je ljudski..
nego završih ovu Danubiju..
jao ljudi kakvo štivo i kakvi smo mi bre nesrećnici.. tačno ti treba da ti neko drugi opriča kako te vidi pa da se vidiš i sam
predatortz predatortz 13:29 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

u poslednjoj godini su mobilisali čak i penzionere pa i one koji nikad nisu služili vojsku (kao npr. hvala bogu i moj ćale koji je zbog operacije srednjeg uha bio oslobođen)..


Šećeraše, ljude sa jednim bubregom, o lakšim oboljenjima da ne govorimo...
Nagluv? Pa kad se puca, ionako se ništa ne čuje.
Slabo vidiš? Jbga, tuci rafalno, nešto ćeš pogoditi.

Čak, moja vizija rata i vizija nekoga ko je 4 godine bio na Grbavici, Jevrejskom groblju, Neđarićima, Vracama, nije ista. Njima je lambada bila svaki dan!
Nama, kako kad. Bilo je i po mesec, dva da se ne događa bukvalno ništa. Kao na posao da ideš. Neke terene pamtim kao izlet sa izviđačima. Držiš neku čuku, budeš tamo 15 dana, vratiš se kući, niko metak ne opali.
A nekad ležiš pet dana u blatu, kao na Osmačkom visu '95., gađa te UNPROFOR sa Dubrava, NATO odozgo. a u pauzama muslimani srljaju kao ludi. I to sve na 1,5 km fronta.

Noi, daj ti to ljudima objašnjavaj. I zašto?
Kad ono misli da si glup jer si iz Bosne, da si u ratu bio jer ti rek'o Sloba, zanemarujući stotine godina sukoba i netrpeljivosti među tri religije i tri naroda koja naseljavaju Bosnu, uz kratke periode mira.
Šta sa takvim pričati? I o čemu?
Kad to sve svodi na frižider, jebo ga frižider!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:29 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

freehand
ni prvi ni poslednji koji je posao u Srbiji malo otaljao (ni sama nisma bezgrešna bila) al ste vi uzeli da kolegu Vasketa (sa velikim V) branite u stilu, jedan Vaske ne bi nikad, pa onda nije preostalo ništa drugo no da se vidi šta to piše taj jedan Vaske..
a tamo imade šta i da se vidi..
e takav je taj internet, pogano mjesto

I ti si tu, dakle, od Vasketa napravila vasu tako što si otišla da čitaš njegove tekstove da bi utvrdila kako je on 1. nepismen na engleskom; 2. pisao loše o prekodrinskim Srbima; te tako 3. naljutio Predatorz-a.
I još smo ga tu neki "mi" zbog toga (čega?) branili.
Svaka čast, domaćice.


svaka čast na čemu? i jel stvarno loše pisao i o Bosancima?
jer ako jeste, kako bre imate obraza onda da se iščuđavate što je i predatora izvrjeđao? pa to mu bilo u opisu posla..
ja to ne nađoh.. našla sam tih par tekstova i vidjela da su ipod svakog prihvatljivog nivoa pismenosti..
dalje me nije zanimalo da se bavim..
sasvim razumijem da čovjek mora porodicu da hrani i sve ok..
al da se to onda nameće kao neka moralna visina, pogotovo ako je pride još i autor tekstova koji bi loše pisali o čitavoj nacionalnoj grupi (pa nek je i susjedne zemlje).. e pa ondak prijatelju ne možeš da budeš beyond reproach.. nikako ne možeš

j_grandson j_grandson 13:43 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

newimprovedtadejus
freehand
ni prvi ni poslednji koji je posao u Srbiji malo otaljao (ni sama nisma bezgrešna bila) al ste vi uzeli da kolegu Vasketa (sa velikim V) branite u stilu, jedan Vaske ne bi nikad, pa onda nije preostalo ništa drugo no da se vidi šta to piše taj jedan Vaske..
a tamo imade šta i da se vidi..
e takav je taj internet, pogano mjesto

I ti si tu, dakle, od Vasketa napravila vasu tako što si otišla da čitaš njegove tekstove da bi utvrdila kako je on 1. nepismen na engleskom; 2. pisao loše o prekodrinskim Srbima; te tako 3. naljutio Predatorz-a.
I još smo ga tu neki "mi" zbog toga (čega?) branili.
Svaka čast, domaćice.


svaka čast na čemu? i jel stvarno loše pisao i o Bosancima?
jer ako jeste, kako bre imate obraza onda da se iščuđavate što je i predatora izvrjeđao? pa to mu bilo u opisu posla..
ja to ne nađoh.. našla sam tih par tekstova i vidjela da su ipod svakog prihvatljivog nivoa pismenosti..
dalje me nije zanimalo da se bavim..
sasvim razumijem da čovjek mora porodicu da hrani i sve ok..
al da se to onda nameće kao neka moralna visina, pogotovo ako je pride još i autor tekstova koji bi loše pisali o čitavoj nacionalnoj grupi (pa nek je i susjedne zemlje).. e pa ondak prijatelju ne možeš da budeš beyond reproach.. nikako ne možeš


I ti moraš da hraniš porodicu!
To što ti neki moraju da hrane porodicu i pri tom žale 'što nisu više ubijali neke druge' - pa ko ih jebe!?
Za šta su takvi referenca?
Za svoja novinarska iskustva?
Takvi bolje da odlože svoje novinarsko 'pero' i odu negde da kopaju kanale - potpuno inkognito.
angie01 angie01 14:05 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

u sebično srpskom uglu posmatranja


eh te improvizacije- pa u Srbiji su pakovali ljude u kamione za front kao "dobrovoljce", jurili ih po fakultetima- takve su najvise voleli, sta ima da studiras ficfiricu, aj u rat, s kojim se ne slazes, al ima da pucas u susjeda ko te hebe, postoje neciji interesi za to,....skupljali po kafanama, lovili po kucnim adresama, pa su mnogi spavala kojekud- eto moj preposteni brat nije, pa ga pokupise iz kreveta i odvedose...mnogi, izmedjuostalog i meni bliskih su se posle pojavili u cituljama,...tako da hebitesevise sa tim vasim mrsomudjenjem.
alselone alselone 14:06 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

4 godine bio na Grbavici,


I ja sam bokte. :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:14 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
u sebično srpskom uglu posmatranja


eh te improvizacije- pa u Srbiji su pakovali ljude u kamione za front kao "dobrovoljce", jurili ih po fakultetima- takve su najvise voleli, sta ima da studiras ficfiricu, aj u rat, s kojim se ne slazes, al ima da pucas u susjeda ko te hebe, postoje neciji interesi za to,....skupljali po kafanama, lovili po kucnim adresama, pa su mnogi spavala kojekud- eto moj preposteni brat nije, pa ga pokupise iz kreveta i odvedose...mnogi, izmedjuostalog i meni bliskih su se posle pojavili u cituljama,...tako da hebitesevise sa tim vasim mrsomudjenjem.


da, o tome sebičnom uglu posmatranja govorim..
ništa ti neće nadoknaditi svo to sranje a još manje će te pomjeriti iz trenutnog što ćeš krivca za sve pronaći u nekoj svojoj novostečenoj komšinici izbosne..
minimum samosvjesti bi morao biti da se prepozna i pravi krivac i način da se iz svega nekako izbaulja..
ako se koncetrišeš samo na prst u uvo, tralalalla, ja hoću da ovo prestane..
ili ne daj bože, ja hoću sebi da olakšam tako što ću da upirem prstom u musavijeg od sebe..
elem, ako ti je to taktika, nema nikakve nade da ćeš iz svega izaći imalo manje musava no što si sad
predatortz predatortz 14:16 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

alselone
4 godine bio na Grbavici,


I ja sam bokte. :)


Jesi li napredovao do Tatarskog?
alselone alselone 14:20 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

Jesi li napredovao do Tatarskog?


A ne, na kontra stranu. Tamo gde je tvoja škvadra.

Ne bih mogao da živim u delu grada koji 2020. godine nema kanalizaciju nego septičke jame.
angie01 angie01 14:22 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

ništa ti neće nadoknaditi svo to sranje a još manje će te pomjeriti iz trenutnog što ćeš krivca za sve pronaći u nekoj svojoj novostečenoj komšinici izbosne..


sa sve nastavkom,...ne znam sta bulaznis bona,
rekoh ti samo da nisi tacno opservirala u predhodnom komentaru, sto sa ovom tvojom sludjenom replikom nema nikakve veze.

...a bogami ni Vaske nije lose pisao o citavoj jednoj nacionalnoj grupi,...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:28 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

angie01
ništa ti neće nadoknaditi svo to sranje a još manje će te pomjeriti iz trenutnog što ćeš krivca za sve pronaći u nekoj svojoj novostečenoj komšinici izbosne..


sa sve nastavkom,...ne znam sta bulaznis bona,
rekoh ti samo da nisi tacno opservirala u predhodnom komentaru, sto sa ovom tvojom sludjenom replikom nema nikakve veze.

...a bogami ni Vaske nije lose pisao o citavoj jednoj nacionalnoj grupi,...


pa ti reče kako ti je dosta tih naših mrsomuđenja pa si uzeh slobodu da zaključim da se naša mrsomuđenja odnose na neke nas s one strane Drine i moguće slučajne simpatizere..
ispravi me ako smo neki drugi mi u pitanju..


od pisanja famoznog Vasketa ja naiđoh zaista samo na neke sasvim bezazlene dnevnopolitičke teme.. no free reče kako sam valjda sigurno naišla i na neka loša pisanja pa upitah jel i toga bilo?
ja iskreno ne znam (a ne mogu reći ni da me pretjerano zanima)

predatortz predatortz 14:37 14.07.2020

Re: Tvoj kolega


od pisanja famoznog Vasketa ja naiđoh zaista samo na neke sasvim bezazlene dnevnopolitičke teme.. no free reče kako sam valjda sigurno naišla i na neka loša pisanja pa upitah jel i toga bilo?


U konkretnom konfliktu, kada mi je rekao to što je rekao, nije se doticao prekodrinskih Srba. Pokačili smo se oko teme WWII na ovom prostoru.

Znam da je tokom rata u BiH izveštavao za Rojters, a sama znaš koliko je objektivno to bilo.
Neke kuće, poput CNN i Rojtersa, su bile toliko jednostrane u izveštavanju da su se komotno mogle smatrati stranom u ratu.

angie01 angie01 14:40 14.07.2020

Re: Tvoj kolega

ispravi me ako smo neki drugi mi u pitanju..


moga da te ispravim u izvrnutom odgovaranju, jer sam se ja javila- i to u skracenoj verziji, jer sam preskocila dosta toga, ne zeleci da se u to uplicem, jer ionako sve to nicemu ne vodi-vezano za tvoju losu intepretaciju vezano za nas odavde, dajuci na kraju svog opisa ratnog desavnja i mobilizacije u Bosni, pogresan zakljucak o sebicnom srpskom uglu posmatranja...nista vise, ni manje od toga...niti neke veze ima sto si to ti napisala- da ne tripujes u tom pravcu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana