Putovanja

Mora nas ovog leta nisu htela...

Vojislav Stojković RSS / 24.07.2020. u 16:38

… ali ne treba tugovati - Dunav, Sava i Morava nas čekaju.

Tagovi



Komentari (418)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 23:26 25.07.2020

Re: A šta

angie01 angie01 23:33 25.07.2020

Re: A šta

Laguna po svoj prilici,


Nasla sam, Hvala,...i na dodatnom objasnjenju.


edit: naisla sam i na info, da je Dzoni poludeo zbog knjige- nije je ni proccitao, al se zato prepucavao sa Ivackovicem na netu,...koliko sam shvatila, zamerio mu je sto hoce da zaradjuje na njemu, sto lici na Dzonija,...a Ivackovic je mozda jedan od njegovih najvecih fanova.
floki floki 23:36 25.07.2020

Re: A šta

јел џони ту књигу и тог аутора нагрдио на пасја кола у неком интервјуу "ма боли ме бре све" или тако нешто?
maksa83 maksa83 23:39 25.07.2020

Re: A šta

јел џони ту књигу и тог аутора нагрдио на пасја кола у неком интервјуу "ма боли ме бре све" или тако нешто?

Jeste, ali nema koga i šta Džoni nije nagrdio u poslednji 30 godina, reklo bi se da je pomalo i prs'o.

Intervju sa Ivačkovićem na tu temu:


vrabac_onaj vrabac_onaj 23:43 25.07.2020

Re: A šta

reklo bi se da je pomalo i prs'o.


On je oduvek bio "prsnut" samo se to sa godinama lakše vidi.
Oj starosti, teška li si...
shmoo shmoo 00:16 26.07.2020

Re: A šta

vrabac_onaj
Ето видиш шта ти је просвећени апсолутиста из ла бел епок!


Да, за разлику од на пример Берђајева који је гајио неке сасвим друге идеје

Но добро, ево да се мало орасположиш.





Ма ја сам расположен. Него нисам расположив и на распологању.

Хвала, не треба, немам нешто апетита ни за Русе.

То јест "Волођине чуке". Да останемо у теми са Џонијем.





docsumann docsumann 10:29 26.07.2020

Re: A šta

On je oduvek bio "prsnut" samo se to sa godinama lakše vidi.


il se prsotina širi...

milisav68 milisav68 19:38 26.07.2020

Re: A šta

Da. Ali i u Jugi se znalo, da samo ovi koje si nabrojao mogu da napune Zvezdin stadion (htedoh da kažem rupu, al' se ujedoh za jezik



A posle srpska majka, dok su na onom drugom oprašivali - AC/DC.

milisav68 milisav68 20:02 26.07.2020

Re: A šta

Autor dosta njegovih tekstova, pogotovo u drugom delu karijere

Pa i tu mu se provuko Branko Radičević sa Ao Nono bjela.

Kao i prvom delu sa Pjevam danju, pjevam noću.

Inače je Čola šarao sa mnogo autora, gde ima (naravno) na prvom mestu Kornelije Kovač, pa Goran Bregović, Arsen Dedić, Duško Trifunović, Balaševićć, Bora Đorđević, Bajaga...dok su na poslednjem albumu neki anonimusi (uslovno rečeno).
Inače za tu vrstu muzike meni su Čolini tekstovi okej. Može nešto da ne bude tvoja i moja šoljica rakije (ja bih radije presedeo 2 sata u zubarskoj stolici nego na Čolinom koncertu), ali ako nešto ima kvalitet u toj svojoj niši onda jebiga ima. Čola je Pro od A-Š, muzika, aranžmani, tekstovi, izvedba, sve. Tip je i izgledao i pevao. Otpr. ono što je Elvis za Ameriku to je Čola za SFRJ. Isto je toliko i osporavan, ali to ništa ne menja.

vcucko vcucko 21:22 26.07.2020

Re: A šta

milisav68
Da. Ali i u Jugi se znalo, da samo ovi koje si nabrojao mogu da napune Zvezdin stadion (htedoh da kažem rupu, al' se ujedoh za jezik



A posle srpska majka, dok su na onom drugom oprašivali - AC/DC.


Kod nas bila i Metalika, najbolji drug pokojnog Miše Tumbasa. ali nije bilo puno. Nisam bio, prematoreo za njih, ali kažu da nije bilo puno. Možda 30.000.
j_grandson j_grandson 17:01 24.07.2020

More.

More - bljak!
Sa plus 35 ići na plus 45 i kaljužati se u mlakoj slanoj vodi?!
Strašno!
Naravno, neko brdo će biti obiđeno kao i Đerdapska magistrala do Kladova.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:16 24.07.2020

Re: More.

j_grandson
More - bljak!
Sa plus 35 ići na plus 45 i kaljužati se u mlakoj slanoj vodi?!
Strašno!
Naravno, neko brdo će biti obiđeno kao i Đerdapska magistrala do Kladova.


ne budali.. u Dunav se ispiškilo bukvalno pola Evrope.. ajde ovi gore su nešto možda i pročistili al smo mi zato dritto bacali u (mutno) DUnavo, nismo se ustezali..
jednog ljeta pustim dijete da se baca u Dunav pošto mu je rođak išao na ono pedaliranje..
povraćao poslije dva dana i on i rođak mu.. gle čuda..
e Vrbas recimo već i može nekako bar iznad grada i može recimo da se kajakari a bogme čak i splavari sasvim ok..
al more je more..
ja sam odlučna da idemo, naćemo nešto normalno..
al zato kanda u otadžbinu (ni rođenu ni adoptivnu) neće moći.. i baš mi žao
docsumann docsumann 17:17 24.07.2020

Re: More.

More - bljak!
Sa plus 35 ići na plus 45 i kaljužati se u mlakoj slanoj vodi?!


tjah, koja banalizacija.
more je filozofski pojam...

j_grandson j_grandson 17:22 24.07.2020

Re: More.

newimprovedtadejus
j_grandson
More - bljak!
Sa plus 35 ići na plus 45 i kaljužati se u mlakoj slanoj vodi?!
Strašno!
Naravno, neko brdo će biti obiđeno kao i Đerdapska magistrala do Kladova.


ne budali.. u Dunav se ispiškilo bukvalno pola Evrope.. ajde ovi gore su nešto možda i pročistili al smo mi zato dritto bacali u (mutno) DUnavo, nismo se ustezali..
jednog ljeta pustim dijete da se baca u Dunav pošto mu je rođak išao na ono pedaliranje..
povraćao poslije dva dana i on i rođak mu.. gle čuda..
e Vrbas recimo već i može nekako bar iznad grada i može recimo da se kajakari a bogme čak i splavari sasvim ok..
al more je more..
ja sam odlučna da idemo, naćemo nešto normalno..
al zato kanda u otadžbinu (ni rođenu ni adoptivnu) neće moći.. i baš mi žao

Izvini se!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:22 24.07.2020

Re: More.

docsumann
More - bljak!
more je filozofski pojam...


takoreć izvor života..
meni baš znači i psihički, da ne kažem mentalno
freehand freehand 17:23 24.07.2020

Re: More.

tjah, koja banalizacija.


Pa i ne ako kupanje zoveš kaljužanjem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:23 24.07.2020

Re: More.

j_grandson

Izvini se!



izvinjavam se!
(ja mislila, svoji smo, kad ono)
j_grandson j_grandson 17:24 24.07.2020

Re: More.

docsumann
More - bljak!
Sa plus 35 ići na plus 45 i kaljužati se u mlakoj slanoj vodi?!


tjah, koja banalizacija.
more je filozofski pojam...


Da, da!
Ta augmentacija dodatnim učitavanjem.
Šta tek onda reci, npr. za pustinju.
Ili za Mont Everest?
Itd...
j_grandson j_grandson 17:25 24.07.2020

Re: More.

newimprovedtadejus
j_grandson

Izvini se!



izvinjavam se!
(ja mislila, svoji smo, kad ono)


Nego čiji smo, no svoji!
I tako treba i da ostane - bili morci ili ne!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:26 24.07.2020

Re: More.

j_grandson
docsumann
More - bljak!
Sa plus 35 ići na plus 45 i kaljužati se u mlakoj slanoj vodi?!


tjah, koja banalizacija.
more je filozofski pojam...


Da, da!
Ta augmentacija dodatnim učitavanjem.
Šta tek onda reci, npr. za pustinju.
Ili za Mont Everest?
Itd...

Ovde je reč o nedostupnosti (nedostatku) mora i kako ga zameniti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:28 24.07.2020

Re: More.

j_grandson

Šta tek onda reci, npr. za pustinju.
Ili za Mont Everest?
Itd...


pa sigurno i pustinja nedostaje ko je iz pustinje..
meni recimo treba šuma i pokoje brdo.. unervozim se u ravnici..
mužu pak trebaju polja..
al more je more.. mogu misliti tek ovima što su pored mora i odrasli..

zilikaka zilikaka 17:56 24.07.2020

Re: More.

meni recimo treba šuma i pokoje brdo.. unervozim se u ravnici..
mužu pak trebaju polja..

Ne znam da li sam te već pitala, al hvata li te u ravnici neka nelagoda, što je sve isto i ne možeš tek tako da se orijentišeš?
NA to se mnogi žale.
alselone alselone 17:57 24.07.2020

Re: More.

ne možeš tek tako da se orijentišeš?


To možda ako konjem ideš iz Subotice do Novog Sada.

Po gradovima se valjda niko ne orjentiše spram brda. Na putevima postoje znaci.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:02 24.07.2020

Re: More.

zilikaka

NA to se mnogi žale.




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:03 24.07.2020

Re: More.

zilikaka
meni recimo treba šuma i pokoje brdo.. unervozim se u ravnici..
mužu pak trebaju polja..

Ne znam da li sam te već pitala, al hvata li te u ravnici neka nelagoda, što je sve isto i ne možeš tek tako da se orijentišeš?
NA to se mnogi žale.


nije meni orjentacija, ja se i inače orjentišem ko kokoš nego me uhvati neka tjeskoba, neki osjećaj zarobljenosti..
što zvuči totalno paradoksalno ako mi prija šuma al eto šuma, brda i rijeka su mi ok.. još ako ima vjetra tu imam neki osjećaj gibanja..
more mi je pride genijalno zbog tog osjećaja slobode..
a kad je sve ravno i nepregledno baš se ne osjećam dobro..
mada gledala sam skoro neki doku na temu adrenalinskih sportova, i sad išli oni na skijanje u neki Hindukuš ili tako nešto.. ono strminčuga do strminčuge..
i sad ti neki tamo domorotci, Paštuni ili tako nešto, žive jbt u sred klisure a sa svih strana se dižu vrhovi po par hiljada metara..
sine, ja bi tamo pregorila sijalicu skroz..
meni je planina super al da ima nekog protoka, nekog osjećaja da to nekud izlazi..
ta kotlina varijanta i zarobljenost u dubokom kopnu.. ja bi tamo skrenula..
i uopšte od ove korone mene najviše pogađa taj osjećaj zarobljenosti..
tačno osjećam da ludim povremeno..
a ko zna, možda i ludim, kažu da oće s godinama
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:08 24.07.2020

Re: More.

newimprovedtadejus

more mi je pride genijalno zbog tog osjećaja slobode..
a kad je sve ravno i nepregledno baš se ne osjećam dobro..

Ovo je malčice kontradiktorno, blago rečeno.
razmisljam razmisljam 18:09 24.07.2020

Re: More.

Vojislav Stojković


Него, Војиславе, мене мучи једна недоумица: 'оће ли и овај твој блог изненада да се дезинтегрише к'о што се већ не једанпут дешавало са твојим урадцима у последње време?
Мислим, да не акам тастатуру џаба, ако ће све да попапа мрак...
alselone alselone 18:11 24.07.2020

Re: More.

Biznis ideja: kratki tečaj orjentacije spram zvezda i sunca, mogu i mahovine, godovi, za one koji su navikli da se orjentišu spram brda.

Uzevši u obzir potencijalni broj klijenata, može dobra lova da se uzme.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:12 24.07.2020

Re: More.

Vojislav Stojković
newimprovedtadejus

more mi je pride genijalno zbog tog osjećaja slobode..
a kad je sve ravno i nepregledno baš se ne osjećam dobro..

Ovo je malčice kontradiktorno, blago rečeno.


eh da je malo..
najtjeskobnije bi se valjda trebalo osjećati u šumi..
međma, praktična iskustva su nekako kad ideš u hajking po brdima i šumama, svako malo naiđeš na neku uzvisinu pa odatle malo vidiš gdje si i kud ćeš dalje..
u ravnici se odereš od hodanja i opet nikud prispio nisi..
a na moru možeš da zamisliš da bi sad recimo mogao sjesti u neku malu barku i mogao bi stići na kraj svijeta..
zar nemaš taj osjećaj na moru da je preko mora neki drugi svijet (mada si u Mediteranu mnogo više omeđen al more dozvoljava da se lako zamisli kraj svijeta)..
ko ga je u kukuruznom polju zamislio tomu svaka čast..
još onog vojvođanskom..
ja kad sam se surduknula jedared padobranom u neko vojvođansko kukuruzno polje a tamo stabljika tri metra.. pa ti vidi gdje si i kud ćeš dalje..
zilikaka zilikaka 18:15 24.07.2020

Re: More.

žive jbt u sred klisure a sa svih strana se dižu vrhovi po par hiljada metara..

Mene u bedak baca predeo bez vode, naročito one gole planine. Ne mora ni strme, al gole.
Dobro, ako je šuma, nije strašno al ako nije...
Kad sam bila klinka ozbiljno sam se pitala kako ljudi uopšte mogu da žive u naseljima gde ne postoji nikakva ni rečica , ni jezero...ništa.
docsumann docsumann 18:19 24.07.2020

Re: More.

Šta tek onda reci, npr. za pustinju.
Ili za Mont Everest?


normalno, problem je samo u dostupnosti
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:22 24.07.2020

Re: More.

razmisljam

Svakojaka čuda se dešavaju u doba korone, dezintegracija, dezorjentacija, mrak, gubitak mirisa i okusa...
Ovog puta sigurno neće, slobodno se vataj tastature.
zilikaka zilikaka 18:26 24.07.2020

Re: More.

ja kad sam se surduknula jedared padobranom u neko vojvođansko kukuruzno polje a tamo stabljika tri metra.. pa ti vidi gdje si i kud ćeš dalje

Jednom smo radili nešto kod kanala blizu Odžaka.
Objasne nam telefonom da posle mesta skrenemo levo na poljski put, pa malo pravo, pa ima ćiprija...pa uz obalu kanala...
I tama nađemo mesto kad shvatimo da je u pitanju neko ukršanje kanala, da ide na tri strane...i da mi ne samo što nismo tamo gde treba, nego pojma nemamo gde smo. Krenuli opušteno da se vraćamo, al zagubili trag.

Onda malo opreza, malo navođenja telefonom (internet još bije bio u mobilnoj upotrebi)...i nekako se vratimo na glavni drum gde su nas domaćini čekali.
Mi sve nonšalantni, kao ništa se nije desilo al u momentu nam nije bilo sve jedno. Kako da objasniš gde se nalaziš.
A i blam, onoliki...



razmisljam razmisljam 18:28 24.07.2020

Re: More.

Vojislav Stojković

Svakojaka čuda se dešavaju u doba korone, dezintegracija, mrak, gubitak mirisa i okusa...


Оно, јес'...

Ovog puta sigurno neće, slobodno se vataj tastature.


Уф! да знаш да ми је лакнуло онолико.
Фала за одговор.
angie01 angie01 18:34 24.07.2020

Re: More.

Mene u bedak baca predeo bez vode, naročito one gole planine. Ne mora ni strme, al gole.
Dobro, ako je šuma, nije strašno al ako nije..


padni mi na grudi!

gde nema vode- to i nije predeo.

more kao voda- na prvom mestu,...posle nekoliko praznih, pa moze sta 'oces.


predatortz predatortz 18:45 24.07.2020

Re: More.

ja kad sam se surduknula jedared padobranom u neko vojvođansko kukuruzno polje a tamo stabljika tri metra.. pa ti vidi gdje si i kud ćeš dalje..


Sestro slatka, gde si to skakala? Ečka?

Ako te teši, ja sam na prvom skoku, od onolike livade, trevio na onaj L betonski graničnik aerodroma.
Tri dana su mi trnuli tabani!

j_grandson j_grandson 18:46 24.07.2020

Re: More.

newimprovedtadejus
zilikaka
meni recimo treba šuma i pokoje brdo.. unervozim se u ravnici..
mužu pak trebaju polja..

Ne znam da li sam te već pitala, al hvata li te u ravnici neka nelagoda, što je sve isto i ne možeš tek tako da se orijentišeš?
NA to se mnogi žale.


nije meni orjentacija, ja se i inače orjentišem ko kokoš nego me uhvati neka tjeskoba, neki osjećaj zarobljenosti..
što zvuči totalno paradoksalno ako mi prija šuma al eto šuma, brda i rijeka su mi ok.. još ako ima vjetra tu imam neki osjećaj gibanja..
more mi je pride genijalno zbog tog osjećaja slobode..
a kad je sve ravno i nepregledno baš se ne osjećam dobro..
mada gledala sam skoro neki doku na temu adrenalinskih sportova, i sad išli oni na skijanje u neki Hindukuš ili tako nešto.. ono strminčuga do strminčuge..
i sad ti neki tamo domorotci, Paštuni ili tako nešto, žive jbt u sred klisure a sa svih strana se dižu vrhovi po par hiljada metara..
sine, ja bi tamo pregorila sijalicu skroz..
meni je planina super al da ima nekog protoka, nekog osjećaja da to nekud izlazi..
ta kotlina varijanta i zarobljenost u dubokom kopnu.. ja bi tamo skrenula..
i uopšte od ove korone mene najviše pogađa taj osjećaj zarobljenosti..
tačno osjećam da ludim povremeno..
a ko zna, možda i ludim, kažu da oće s godinama

Da, jebote!
Odem ja nekim poslom u Travnik još za vreme one (krepale) Jugoslavije i odmah prvi dan ostanem do kasno na nekom sastanku.
Skrljam se odmah u krevet u hotelskoj sobi, a kada sam se ujutro probudio, kada nisam umro.
Planina mi ušla kroz prozor u hotelsku sobu.
Naravno da sam se odmah po spuštanju na recepciju izborio da pređem u sobu sa druge strane.
Jebote, kako nekome to može da bude kul.
Brdoviti kraj OK, ravnica najbolje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:47 24.07.2020

Re: More.

zilikaka
Jednom smo radili nešto kod kanala blizu Odžaka.

Jednom su naši baba Mica i deda Aca išli u Dalj, prekim putem, na meljavu. Kažu da je tada u Dalju bio najbolji mlin. Dok su čekali da se žito samelje u bircuzu ptreko puta popili su pokoje pivo, a i rakiju. Kad su se vraćali, deda Aca je kočijašio, skretali su na sve lenije redom, kroz uveliko porasli kukuruz, ali nikako da stignu kući. Mrak se spuštao i tada se baba Mica dosetila - Aco, pusti kajase, rekla je, Sultan (konj) zna put. I čim je Sultan preuzeo vodstvo brzo su stigli kući.

Takva je ravnica.
alselone alselone 18:58 24.07.2020

Re: More.

Jednom smo radili nešto kod kanala blizu Odžaka.

To tvoje putešestvije je opisao Balašević u Ljubio sam snašu na salašu pesmi.

Ali iste stvari sam imao i po šumama i gorama. Kad hajkujem po Fruškoj Gori pa kada me savetuju gde da skrenem, obavezno omašim. Jednom mi je pukla guma na Zlataru, rekli su mi da se spustim istočnim putem pa kada dodjem u selo da idem na zapad. Naravno da nisam našao.
alselone alselone 18:59 24.07.2020

Re: More.

A onaj ko nije naučio šta je osoj a šta prisoj, ta nije upoznao muku po planinama. :)
angie01 angie01 19:12 24.07.2020

Re: More.

more je filozofski pojam...



zilikaka zilikaka 19:26 24.07.2020

Re: More.

Kad hajkujem po Fruškoj Gori pa kada me savetuju gde da skrenem, obavezno omašim.

Ovo bilo ko zona sumraka. Malo dalje isto to, tim redom. I skretanje, i ćuprija i opet kanal...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:52 24.07.2020

Re: More.

angie01
Klapa Ošjak

Maestralno.
crossover crossover 03:13 25.07.2020

Re: More.

zilikaka

Ne znam da li sam te već pitala, al hvata li te u ravnici neka nelagoda, što je sve isto i ne možeš tek tako da se orijentišeš?
NA to se mnogi žale.


Наопаког ли света. Па зар није лакше да се орјентишеш у дводимензионалном простору. Немаш z-осу и милина једна.
freehand freehand 15:44 25.07.2020

Re: More.

crossover
zilikaka

Ne znam da li sam te već pitala, al hvata li te u ravnici neka nelagoda, što je sve isto i ne možeš tek tako da se orijentišeš?
NA to se mnogi žale.


Наопаког ли света. Па зар није лакше да се орјентишеш у дводимензионалном простору. Немаш z-осу и милина једна.

Pa i ne baš. Mislim da sam topominjao, al mnogi kažu da se ljudi, čak i iskusni, lakše izgube u Deliblatskoj peščari nego u debeloj planini. Razlog je sasvim prozaičan: ponavljanje predela. Vrlo malo biljnih vrsta (drveća) - bor, bagrem, grab i isti predeo.
mariopan mariopan 15:51 25.07.2020

Re: More.

zilikaka
meni recimo treba šuma i pokoje brdo.. unervozim se u ravnici..
mužu pak trebaju polja..

Ne znam da li sam te već pitala, al hvata li te u ravnici neka nelagoda, što je sve isto i ne možeš tek tako da se orijentišeš?
NA to se mnogi žale.

Ja živim skoro 50 godina u Vojvodini i jos mi nije jasno kako seljaci nađu svoju njivu?

Dobro, neki je nađu ako su odavde ali kako oni koji nisu ovdavde?

Tako je komšija na svom imanju (negde u okolini Vršca, kuća mu je ovde a imanje tamo) zaposlio i agronoma, da mu savetuje šta da se radi, da proverava da li radnici dobro rade itd.

Ne znam oklen je bio agronom ali radnike je odveo da oprskaju usev i oni "uradili posao" na tuđoj njivi, usev su pogodili ali njivu nisu........a komšija se posle zdravo jedio....ne znam da li je otpustio agronoma.

Tako i ja još ne znam kako se vi ovde ne pogubite pa se držim grada i putokaza, ne mrdam iz urbane sredine sve dok ne naraste neko brdo.
docsumann docsumann 16:07 25.07.2020

Re: More.

freehand
crossover
zilikaka

Ne znam da li sam te već pitala, al hvata li te u ravnici neka nelagoda, što je sve isto i ne možeš tek tako da se orijentišeš?
NA to se mnogi žale.


Наопаког ли света. Па зар није лакше да се орјентишеш у дводимензионалном простору. Немаш z-осу и милина једна.

Pa i ne baš. Mislim da sam topominjao, al mnogi kažu da se ljudi, čak i iskusni, lakše izgube u Deliblatskoj peščari nego u debeloj planini. Razlog je sasvim prozaičan: ponavljanje predela. Vrlo malo biljnih vrsta (drveća) - bor, bagrem, grab i isti predeo.


baš sam nedavno čitao koji su psihološki mehanizmi najpogubniji po čovjeka izgubljenog u prirodi.
ključno je što čovjek kad primjeti da više ne prepoznaje krajolik, i da nije siguran u put za nazad, počinje (po pravilu) da se panično kreće. prosto ga hvata panika od stajanja u nepoznatom prostoru.
na taj način samo otežava onima koji pođu u potragu za njim.
freehand freehand 16:15 25.07.2020

Re: More.

ključno je što čovjek kad primjeti da više ne prepoznaje krajolik, i da nije siguran u put za nazad, počinje (po pravilu) da se panično kreće. prosto ga hvata panika od stajanja u nepoznatom prostoru.

Ovo što sam napisao je, po svoj prilici, baš suprotno: gde god pogledaš ti prepoznaješ predeo, nesvestan da je to zato što je drveće sađeno u isto vreme i na isti način, a reljef je blago ustalasan bez nekakvih jasnih repera, poput visokih vrhova...

A to što govoriš - zamisli paniku kad po gustoj magli u pojačanoj patroli (nas petorica umesto dvojice) uđeš bar 300 metara u Albaniju još živog i mrdajućeg Enver Hodže .
A niko nije siguran gde smo tačno.
crossover crossover 16:58 25.07.2020

Re: More.

freehand

Pa i ne baš. Mislim da sam topominjao, al mnogi kažu da se ljudi, čak i iskusni, lakše izgube u Deliblatskoj peščari nego u debeloj planini. Razlog je sasvim prozaičan: ponavljanje predela. Vrlo malo biljnih vrsta (drveća) - bor, bagrem, grab i isti predeo.


Оно јес, уме равница да буде мало репетативна ал жив човек се на све навикне.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:07 25.07.2020

Re: More.

predatortz
ja kad sam se surduknula jedared padobranom u neko vojvođansko kukuruzno polje a tamo stabljika tri metra.. pa ti vidi gdje si i kud ćeš dalje..


Sestro slatka, gde si to skakala? Ečka?


Bikovo, Subotica, usred kojekakvih repe, suncokreta i ostalih kukuruza
predatortz predatortz 17:36 25.07.2020

Re: More.

newimprovedtadejus
predatortz
ja kad sam se surduknula jedared padobranom u neko vojvođansko kukuruzno polje a tamo stabljika tri metra.. pa ti vidi gdje si i kud ćeš dalje..


Sestro slatka, gde si to skakala? Ečka?


Bikovo, Subotica, usred kojekakvih repe, suncokreta i ostalih kukuruza


Tamo nisam skakao.
Doduše, nas Tuzlake je teralo u relativce, slabo je kod nas bilo "ciljaša".
Nekad je u Jugi, za relativce važio ovaj poredak:
1. Ekipa Tuzla 1 (Ljuba Naumović, Aca Lukić, Aca Petrović, Branislav Škrbić).
2. Ekipa Tuzla 2
3. Ekipa starešina 63. PB

Inače, Ljuba Naumović i njegova Svetlana su ubedljivo najbolji padobranci na Balkanu, a i šire.
Klub u Paraćinu, koji drže, je mama na ovim prostorima.
Će odem jednom do njih, ako me puste će i da đipim. A nisam, ohohooo otkad. Radila bi gurtna ponovo.
vcucko vcucko 18:45 25.07.2020

Re: More.

zilikaka
meni recimo treba šuma i pokoje brdo.. unervozim se u ravnici..
mužu pak trebaju polja..

Ne znam da li sam te već pitala, al hvata li te u ravnici neka nelagoda, što je sve isto i ne možeš tek tako da se orijentišeš?
NA to se mnogi žale.

Upravo tako. Voziš dva sata i gde si stigao, nigde.
Nije čudo što tamo ima najviše samoubijanja.
vcucko vcucko 18:51 25.07.2020

Re: More.

freehand
ključno je što čovjek kad primjeti da više ne prepoznaje krajolik, i da nije siguran u put za nazad, počinje (po pravilu) da se panično kreće. prosto ga hvata panika od stajanja u nepoznatom prostoru.

Ovo što sam napisao je, po svoj prilici, baš suprotno: gde god pogledaš ti prepoznaješ predeo, nesvestan da je to zato što je drveće sađeno u isto vreme i na isti način, a reljef je blago ustalasan bez nekakvih jasnih repera, poput visokih vrhova...

A to što govoriš - zamisli paniku kad po gustoj magli u pojačanoj patroli (nas petorica umesto dvojice) uđeš bar 300 metara u Albaniju još živog i mrdajućeg Enver Hodže .
A niko nije siguran gde smo tačno.

vcucko vcucko 18:56 25.07.2020

Re: More.

angie01
Mene u bedak baca predeo bez vode, naročito one gole planine. Ne mora ni strme, al gole.
Dobro, ako je šuma, nije strašno al ako nije..


padni mi na grudi!

gde nema vode- to i nije predeo.

more kao voda- na prvom mestu,...posle nekoliko praznih, pa moze sta 'oces.



Samo jedan savet, dobronameran.

Nikad i ni pod kakvim okolnostima ne nazivaj more vodom.
Voda je ono u čemu se žabe legu, more je more.
Oni što žive na moru će ti to možda i oprostiti, ako su baš dobre volje. Ali more neće. Vratiće ti kad tad.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:20 25.07.2020

Re: More.

vcucko

Nije čudo što tamo ima najviše samoubijanja.


Možda je tako bilo dok je Rože Šereš pevao u Maloj luli, danas nije.

Prema međunarodnim poređenjima koje ja sprovela SZO Gvajana, bivša britanska kolonija koja se nalazi između Venecuele i Surinama, i Rusija imaju najvišu stopu samoubistava, 30,2 po 100.000 stanovnika odnosno 26,5 po 100.000 stanovnika.

Među drugim zemljama sa visokom stopom samoubistava su Litvanija, Lesoto, Uganda, Šri Lanka, Južna Koreja, Indija i Japan. Inače, svetski prosek je 10,5 na 100.000 stanovnika.
shmoo shmoo 20:38 25.07.2020

Re: More.

Vojislav Stojković
vcucko

Nije čudo što tamo ima najviše samoubijanja.


Možda je tako bilo dok je Rože Šereš pevao u Maloj luli, danas nije.

Prema međunarodnim poređenjima koje ja sprovela SZO Gvajana, bivša britanska kolonija koja se nalazi između Venecuele i Surinama, i Rusija imaju najvišu stopu samoubistava, 30,2 po 100.000 stanovnika odnosno 26,5 po 100.000 stanovnika.

Među drugim zemljama sa visokom stopom samoubistava su Litvanija, Lesoto, Uganda, Šri Lanka, Južna Koreja, Indija i Japan. Inače, svetski prosek je 10,5 na 100.000 stanovnika.




Дошли сте некако до "Голманов страх од пенала", па га сад читате у дуету?

Чучко, у праву си за оно море-вода. Та грешка се не опрашта.

Мада уме и Дунав да буде злобни старкеља... Нарочито код старе централе на ДорЧолу је то био док сам био клинац. Било много рупа по дну од бомби из рата, па је ту накупљано грања и свега током зиме и онда је тај злоћко Дунав правио вирове и сваког лета би понеко од мусаве дорћолске дечурлије из оних квартира испод Цара Душана и Бајлонија напуштало бгд. асфалт да више никада не хода по њему.

Ја сам од оних што су имали среће.

А Сава је ипак питомија.


П.С. -
Rože Šereš pevao u Maloj luli




Ма... Те недеље...


vrabac_onaj vrabac_onaj 21:40 25.07.2020

Re: More.

docsumann


baš sam nedavno čitao koji su psihološki mehanizmi najpogubniji po čovjeka izgubljenog u prirodi.
ključno je što čovjek kad primjeti da više ne prepoznaje krajolik, i da nije siguran u put za nazad, počinje (po pravilu) da se panično kreće. prosto ga hvata panika od stajanja u nepoznatom prostoru.


Mislim da tu iskustvo (u gubljenu naravno) ume da bude od koristi. Sve izgleda strašno kada se dešava prvi drugi put. Posle samo kažeš, u jebem mu mater, opet sam se izgubio, ček da vidimo...
vcucko vcucko 22:30 25.07.2020

Re: More.

Vojislav Stojković
vcucko

Nije čudo što tamo ima najviše samoubijanja.


Možda je tako bilo dok je Rože Šereš pevao u Maloj luli, danas nije.

Prema međunarodnim poređenjima koje ja sprovela SZO Gvajana, bivša britanska kolonija koja se nalazi između Venecuele i Surinama, i Rusija imaju najvišu stopu samoubistava, 30,2 po 100.000 stanovnika odnosno 26,5 po 100.000 stanovnika.

Među drugim zemljama sa visokom stopom samoubistava su Litvanija, Lesoto, Uganda, Šri Lanka, Južna Koreja, Indija i Japan. Inače, svetski prosek je 10,5 na 100.000 stanovnika.

Rusija, bar evropski deo, jesu milioni kvadratnih km nepregledne ravnice, stepe. Jedino uzvišenje je onaj brežuljak na krivini reke Moskve, gde je izgrađen Kremlj. Koji zato i jeste tu.
Surinam, bar po mapi, deluje isto tako ravno (plus prašuma i močvare).
Litvanije isto ravna.
Eto ti veze.
nask nask 23:48 25.07.2020

Re: More.

Surinam

Nije. Nisu baš Andi, ali nije ravan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:53 26.07.2020

Re: More.

newimprovedtadejus
docsumann
More - bljak!
more je filozofski pojam...


takoreć izvor života..
meni baš znači i psihički, da ne kažem mentalno


I meni, ali samo ako ima neko lepo ronjenje da se organizuje...

Zapravo, ja sam more počeo drugačije da gledam kad sam krenuo da se bavim speleologijom. Pre toga se na more išlo nekako po navici, prvo sa roditeljima, posle sa drugarima, da se uglavnom neuspešno jure neke cice. I onda krene to pećinarenje, a jedan od najboljih terena je bio gore iznad Risna, Orjen, Krivošije, okolina sela Crkvice, Knežlaz, Ledenice, sad tuda ide onaj novi put od Žabljaka ka HN-u. A onomad je to bila netaknuta divljina, škrape, vrtače, u svakoj po jama od par stotina metara i više, tu i tamo stari zarastao put, austrougarac, i tek po neki zaboravljeni starac ili stara baba što živi sama, i neki ludak koji je pravio, ne znam kako to da nazovem, vozila, po uzoru na Pobješnjelog Maksa i to ganjao noću po tih par puteva. A dolazilo se gore iz Risna, najgorim i najstrašnijim mogućim putem koji sam ikad video, strmo veoma, krivine, bez bankine, a usko samo jedan automobil može da prođe, pa kad naiđe neki kamion odozgo onda bude ono moj Miško može dva km unazad, vezanih očiju, jer se tako manje plaši.

I onda gore dignemo logor, hrana iz ranca, voda iz austrougarskih bistjnerni, radimo jame recimo nedelju dana, pa za vikend onako štrokavi, odrani, poludivlji, siđemo u Risan da se okupamo u moru, i nažderemo sladoleda za sve pare kod onog Šipca tamo pored Rimskih mozaika, pa nazad na rad. Nikad nisam više uživao u moru nego tada. A i taj teren iznad Risna se prigodnodno zvao Kameno more.

Posle tuda prođe pomenuti put, onako posred jama koje smo radili nekad, minirali, izlomili i zatrpali, i sad tamo manjeviše niko i ne ide pećinarskim poslovima. Vodio sam ženu i ovo starije dete jednom pre nekoliko godina gore, onako napamet, bez gps-a, pa smo se malo i izgubili tražeći neka mesta, ali nema veze, bilo je lepo proći tuda ponovo. Da, našli smo i mrmoljke koji su se lenjo brčkali u ograđenoj baruštini, kao zaštićena, jelte, vrsta, endemska.

Sad baš gledam google map, i čini se kao da tamo nema ništa pod milim bogom, samo usamljena kafana pored puta, Grkavac. I razna utvrđenja iz doba austrougara.


shmoo shmoo 19:34 24.07.2020

Па кад може Хандке, кој' ће ми онда море!







Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:49 24.07.2020

Re: Па кад може Хандке, кој' ће ми онда море!

U bibloteci grada Beograda nemoguće je doći do bilo koje Handkeove knjige. Evo, ja tražim Golmanov strah d penala već tri meseca, na svakih desetak dana, ali svi primerci su na čitanju. To je pomalo čudno, jer Handke je pisac za pisce i kritičare, široj čitalačkoj publici Handkeova dela su prilično složena... ali, eto, mi Srbi volimo Handkea.
j_grandson j_grandson 19:50 24.07.2020

Re: Па кад може Хандке, кој' ће ми онда море!

Vojislav Stojković
U bibloteci grada Beograda nemoguće je doći do bilo koje Handkeove knjige. Evo, ja tražim Golmanov strah d penala već tri meseca, na svakih desetak dana, ali svi primerci su na čitanju. To je pomalo čudno, jer Handke je pisac za pisce i kritičare, široj čitalačkoj publici Handkeova dela su prilično složena... ali, eto, mi Srbi volimo Handkea.

... kao što i Handke voli nas!
shmoo shmoo 00:38 25.07.2020

Re: Па кад може Хандке, кој' ће ми онда море!

Vojislav Stojković
U bibloteci grada Beograda nemoguće je doći do bilo koje Handkeove knjige. Evo, ja tražim Golmanov strah d penala već tri meseca, na svakih desetak dana, ali svi primerci su na čitanju. To je pomalo čudno, jer Handke je pisac za pisce i kritičare, široj čitalačkoj publici Handkeova dela su prilično složena... ali, eto, mi Srbi volimo Handkea.





Ето...






solo solo 10:11 25.07.2020

Re: Па кад може Хандке, кој' ће ми онда море!

To je pomalo čudno, jer Handke je pisac za pisce i kritičare, široj čitalačkoj publici Handkeova dela su prilično složena... ali, eto, mi Srbi volimo Handkea.


Naravoučenije: Srbi su jedan slož(a)en narod pa čitaju ,,složena,, dela za pisci i pisačku struku ko od šalu malu.
Handke je to provalio i zato nas voli.
Mislim da on piše isključivo za nas i nama. Ovi drugi nemaju vremena za njega.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:42 24.07.2020

Pozdrav sa Tare :)






j_grandson j_grandson 19:58 24.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

vrabac_onaj




Alal vera domaćine!
maksa83 maksa83 21:12 24.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

Je l' ovo onaj Decathlon kajak?
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:32 24.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

maksa83
Je l' ovo onaj Decathlon kajak?


Jeste, onaj najskuplji :)

Kupljen na brzinu pošto nisam imao vremena da čekam isporuku iz Češke nečeg ozbiljnijeg (stari Sevylor Yukon je konačno odslužio svoje pa je valjalo nači nešto).

Ovaj iz Dekatlona se na prvoj probi po Zaovinama solidno pokazao. Veoma je stabilan i ovo drop stitch dno jebe kevu. Naravno, nije za neke white waters ali za ove porodične akcije tipa jezera i more (relativno mirno) mislim da će raditi posao sasvim valjano.
Za nešto ozbiljnije ću ipak da dovučem iz Češke neki Gumoteksov jednosed ili dvosed.
maksa83 maksa83 07:16 25.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

Jeste, onaj najskuplji :)

I ja merkam već par godina taj Decathlon čamac ali onaj klasu ispod, taj tvoj je verovatno idealan ali mi je preglomazan kad se spakuje. Isključivo za te mirne jezerske vode naravno, baš Zaovine su mi glavni juz kejs.
alselone alselone 12:42 25.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

Vrabac, divim ti se do imbecilnosti. Kralj si zaista najveći, čestitam ti na energiji.
mariopan mariopan 15:59 25.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

vrabac_onaj






Eto, dok mi samo pricamo vrabac se bacio u prirodu i užiiiiiiiva.




vrabac_onaj vrabac_onaj 21:18 25.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

alselone
Vrabac, divim ti se do imbecilnosti. Kralj si zaista najveći, čestitam ti na energiji.


Ma jok bre, bitno je samo ubaciti se u rutinu - posle ide samo sebe :)

Jedino što je mesta kolima stalno u deficitu, a pazi nas je samo troje. Baš se danas zezamo kako bi nas jedino onaj Toyota Hilux u potpunosti podmirio (naravno sa sve onim nosačem za bicikle koji se kači pozadi na kuku)
A i može svuda da prođe..

Inače, sutra se pomeramo na Zlatar, tačnije Uvac - Sjeničko jezero.

maksa83

I ja merkam već par godina taj Decathlon čamac ali onaj klasu ispod, taj tvoj je verovatno idealan ali mi je preglomazan kad se spakuje. Isključivo za te mirne jezerske vode naravno, baš Zaovine su mi glavni juz kejs.


Aj sad malo o manama, čisto da budeš upoznat tj. da ti podignem "авернес".

Prvo ventili, bar na ovim varijantama sa drop stich sedištima (i dvosed i trosed) su im posebni, dakle nisu oni standardni, tako da moraš da kupiš njihovu "proprietary" pumpu. Nije to problem, pumpa je odlična, ali šta ako ti se skrši negde gde ti nije Dekatlon blizu. A i ne postoji nekoj mini, džepnoj varijanti tj, nemaju one nagazne, nožne pumpe koje se lako ponesu sa sobom u čamcu. To je bitno pošto posle dužeg boravka u hladnoj vodi pritisak u komorama može da se smanji pa nije loše malo dopumpati.

Drugo, jednom sedištu je gurtna pukla posle drugog, trećeg zatezanja. Ono, baš sam popizdeo, težak fušeraj su im te gurtne na sedištima (mada na druga dva je sve ok).
Sa druge strane, ranac je prilično udoban za nošenje, čak i za ovaj moj čamac od nekih 17-18 kila. Prilično lako sam se uzverao od jezera do puta po dosta strmom i klizavom terenu.

E da, Zaovine.
Verovatno, jedeno od lepših jezera za veslanje (a i uopšte) u Srbiji. Naravno, uz gore spomenuta Uvačka jezera (Sjeničko, Radoinjsko).
Mada, ne zaboravi na Vlasinu, koja ti je od kada je Zorka konačno rknula autpout kroz Grdelicu na nekih četiri sata od gajbe.
Ja na primer nikada nisam stigao do Mitrovca za manje od 3.5 - 4 sata sa Zvezdare (ta tri i po samo jednom, kada nisam stajao i ludački lomio serpentine preko Povlena tj. Debelog brda).
Tako da su ti sada Vlasina i Tara vremenski skoro isto udaljene (uprkos Milošu Velikom).
alselone alselone 05:37 26.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

tj. da ti podignem "авернес".


Da mu setuješ očekivanja.
maksa83 maksa83 19:54 26.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

Aj sad malo o manama, čisto da budeš upoznat tj. da ti podignem "авернес".

Ovo su sve korisne informacije, hvala, pogotovo ovo za pumpu je neprijatan momenat.
Jesi kupovao Decathlon vesla ili si imao svoja od pre? Ove prsluke isto tamo ili od pre?
Šta još treba kupiti uz kajak?

Na Zaovinama i Radojni sam bio ranije na po dan dva ali nisam pipao vodu, samo gledao od spolja, a danas sam obišao Markovačko i Garaško, u oba je zabranjeno veslanje i kupanje, ali vidim da na Garaškom ljudi to ne jebu 3%. Inače to Garaško mnogo lepo, šteta što je go k. tj. zapupšteno, da ima sreće i pameti pa da se to raskrči okolo, napravi neka bajk staza oko jezera za normalan svet a na Bukulji neke MTB staze za ludake koji u doba respiratorne pandemije žele da umru od nečeg drugog. To je bre na pljucomet od Beograda u suštini, veliki potencijal a ništa niko duradi.
j_grandson j_grandson 20:08 26.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

maksa83
Aj sad malo o manama, čisto da budeš upoznat tj. da ti podignem "авернес".

Ovo su sve korisne informacije, hvala, pogotovo ovo za pumpu je neprijatan momenat.
Jesi kupovao Decathlon vesla ili si imao svoja od pre? Ove prsluke isto tamo ili od pre?
Šta još treba kupiti uz kajak?

Na Zaovinama i Radojni sam bio ranije na po dan dva ali nisam pipao vodu, samo gledao od spolja, a danas sam obišao Markovačko i Garaško, u oba je zabranjeno veslanje i kupanje, ali vidim da na Garaškom ljudi to ne jebu 3%. Inače to Garaško mnogo lepo, šteta što je go k. tj. zapupšteno, da ima sreće i pameti pa da se to raskrči okolo, napravi neka bajk staza oko jezera za normalan svet a na Bukulji neke MTB staze za ludake koji u doba respiratorne pandemije žele da umru od nečeg drugog. To je bre na pljucomet od Beograda u suštini, veliki potencijal a ništa niko duradi.

Osnuj neki fond da se učipim sa prilogom!
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:10 27.07.2020

Re: Pozdrav sa Tare :)

maksa83

Ovo su sve korisne informacije, hvala, pogotovo ovo za pumpu je neprijatan momenat.
Jesi kupovao Decathlon vesla ili si imao svoja od pre? Ove prsluke isto tamo ili od pre?
Šta još treba kupiti uz kajak?

Na Zaovinama i Radojni sam bio ranije na po dan dva ali nisam pipao vodu, samo gledao od spolja, a danas sam obišao Markovačko i Garaško, u oba je zabranjeno veslanje i kupanje, ali vidim da na Garaškom ljudi to ne jebu 3%. Inače to Garaško mnogo lepo, šteta što je go k. tj. zapupšteno, da ima sreće i pameti pa da se to raskrči okolo, napravi neka bajk staza oko jezera za normalan svet a na Bukulji neke MTB staze za ludake koji u doba respiratorne pandemije žele da umru od nečeg drugog. To je bre na pljucomet od Beograda u suštini, veliki potencijal a ništa niko duradi.


Odgovaram sutra, kasno je :)

Samo ukratko, nemoj da kupuješ dekatlon vesla, imaš mnogo bolja Sevylor vesla u Sport depou. Uzimaj ona crna, nešto su skuplja ali dosta bolja od žutih. To je ono crno na slici sa kojim ja veslam, naravno ženi sam uvalio onaj treš (žuto)

Pojasevi su Helly Hansen isto u sport depou mogu da se kupe.

Dakle, ovo je ukratko moraću ovaj komentar sutra uveče da razradim, onako o kajacima u opšte, sad mi več duša spava :)

P.S.
Na nekih sat hoda (i manje) od Garaškog uz planinu imaš nešto manje ali zato mirnije i još lepše Bukuljsko jezero. Naravno i tamo su zabranjene sve aktivnosti al je lepa tura za pešačenje.
niccolo niccolo 21:06 24.07.2020

Ja se

ove godine okupao i u moru i na Dunavu

Plus sam napravio pad dobrih fotki ove komete ovogodišnje, tako da je sve cool...
angie01 angie01 21:10 24.07.2020

Re: Ja se

niccolo
ove godine okupao i u moru i na Dunavu

Plus sam napravio pad dobrih fotki ove komete ovogodišnje, tako da je sve cool...


ko zna, zna!
freehand freehand 21:15 24.07.2020

Re: Ja se

niccolo
ove godine okupao i u moru i na Dunavu

Plus sam napravio pad dobrih fotki ove komete ovogodišnje, tako da je sve cool...



vrabac_onaj vrabac_onaj 21:20 24.07.2020

Re: Ja se

niccolo
ove godine okupao i u moru i na Dunavu


Jes ti lud? Čitaš li ti komentare ovde?

Od kupanja u Dunavu može kičma da ti se osuši i rep izraste...

Što se mora tiče, meni ovo dobro došlo kao izgovor da ne moram na more

Zezam se, volim i ja more. Ali ne leti.
Mada, ovog leta bar sudeći po fotkama iz raznih mediteranskih zemalja more konačno izgleda kako treba u toku letnje sezone, niđe nikoga.
niccolo niccolo 21:23 24.07.2020

Re: Ja se

Čitaš li ti komentare ovde?

Ne
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:35 24.07.2020

Re: Ja se

niccolo
Čitaš li ti komentare ovde?

Ne


Mudar si ti čovek :)
mariopan mariopan 16:28 25.07.2020

Re: Ja se

niccolo
ove godine okupao i u moru i na Dunavu

Plus sam napravio pad dobrih fotki ove komete ovogodišnje, tako da je sve cool...

I ja da prijavim letovala sam pre nego što sam se vratila kući, za svaki slučaj.

Plaže u Grčkoj prvi put videla onako kako ih je Bog stvorio. Bez turista. Milina.

Nego, kako se ova zaraza ne stišava i kad pogledam gde sve ne mogu da odem sve mi je izglednija opcija da montiram plastično bure negde na suncu, pa crevom da punim vodom a tuš da mi greje solarna energija i da letujem u dvorištu ostatak leta?

To smo imali jedne godine kada smo zidali novu kuću pa se svi majstori kupali kad završe posao, a mi kasnije kad god nam je bilo vrućina i kad nam se prohte da se rashladimo.

Sad samo kad pomislim kakva je milina biti napolju pa se jos brckati u vodi i lavor mi se čini kao dobra ideja?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:10 25.07.2020

Re: Ja se

vrabac_onaj

Od kupanja u Dunavu može kičma da ti se osuši i rep izraste...


kičma se suši od učenja, toliko valjda znamo..
i razumijem ja tebe ako si kraj Dunava odrastao al realno znaš i sam da nije baš najčistiji..
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:48 25.07.2020

Re: Ja se

newimprovedtadejus


kičma se suši od učenja, toliko valjda znamo..
i razumijem ja tebe ako si kraj Dunava odrastao al realno znaš i sam da nije baš najčistiji..


Dobro de, zajebavam se malo

Nego stvarno, kupam se svakog leta na Dunavu sa sve mladunčetom (doduše više i nije baš mladunče, izraslo od teleta u junicu) na potezu od Banoštora do Beočina (tašta mi u Ćereviću) i nikada nismo imali bilo kakvih problema. A odemo ponekad i do Bele stene između Beograda i Pančeva i opet ništa.
alselone alselone 05:43 26.07.2020

Re: Ja se

Nego stvarno, kupam se svakog leta na Dunavu sa sve mladunčetom (doduše više i nije baš mladunče, izraslo od teleta u junicu) na potezu od Banoštora do Beočina (tašta mi u Ćereviću) i nikada nismo imali bilo kakvih problema. A odemo ponekad i do Bele stene između Beograda i Pančeva i opet ništa.


To je baš lep potez. Ja tuda vozim bajs ponekad. Tamo do skele u Banoštoru, pa na ovu strenu u Begeč. Pa onda sve dolmom do NS.

A što se tiče kupanja, brt nisam ušao dvajes godina u Dunav. A kao klinac sam se kupao ne samo u Dunavu nego i po kanalima.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:08 26.07.2020

Re: Ja se

vrabac_onaj
newimprovedtadejus


kičma se suši od učenja, toliko valjda znamo..
i razumijem ja tebe ako si kraj Dunava odrastao al realno znaš i sam da nije baš najčistiji..


Dobro de, zajebavam se malo

Nego stvarno, kupam se svakog leta na Dunavu sa sve mladunčetom (doduše više i nije baš mladunče, izraslo od teleta u junicu) na potezu od Banoštora do Beočina (tašta mi u Ćereviću) i nikada nismo imali bilo kakvih problema. A odemo ponekad i do Bele stene između Beograda i Pančeva i opet ništa.


jedno ljeto smo se nešto nakanjivali da odemo na Belu Stenu i ne odošmo (muž kriv) tako da se ja zvanično nikad nisam okupala na Dunavu mada jesam na Adi (i ne mi se svidjelo)..
šta znam..
ja sam u Vrbasu provela dane i dane.. tebi bi se svidjelo.. bukvalno u gradu imaš brzaka za ozbiljno kajakaško takmičenje a još ako izađeš malo samo iznad grada imaš šta god hoćeš..
drug mi je držao klub, obučavao djecu, pa sam se ja švercala da obučava i mene..
od uspjeha mogu da prijavim jedino da sam se jednom prevrnula u po nekih stjenčuga, sreća pa nije bilo oštro, i porazbijala se tako da sam bila modra od zgloba do kuka komplet.. kao da me kamion udario..
jer jedno je da na mirnoj vodi naučiš kako da se okreneš nazad a drugo je da to ponoviš u brzaku..
ali dobro..
trajnih poslijedica nema, znam i tipa kome fali bukvalno pola vilice jer je ovjerio u istom takvom brzaku stjenu glavom..
pokazalo se da je stijena tvrđa..
a bogami i bez kajaka na traktorskoj gumi se spustiti je major doživljaj..
istina, samo ako nije spuštena brana, što je ranije znala biti..
i elem, meni onda poslije te takve rijeke nekako Dunav i Sava nikad nisu bili neka voda za kupanje..
super je što je tu, al da mi je plezir da uskočim, nije..
predatortz predatortz 17:15 26.07.2020

Re: Ja se

i elem, meni onda poslije te takve rijeke nekako Dunav i Sava nikad nisu bili neka voda za kupanje..
super je što je tu, al da mi je plezir da uskočim, nije..


Rekao sam to jednom na blogu (i najeb'o diduše) da meni te ravničarske reke smrde na mulj i trulež.
Nisu za preporuku, sem ako neko ne uživa u tome da ga kolju komarci.
zilikaka zilikaka 17:38 26.07.2020

Re: Ja se

Rekao sam to jednom na blogu (i najeb'o diduše) da meni te ravničarske reke smrde na mulj i trulež.
Nisu za preporuku, sem ako neko ne uživa u tome da ga kolju komarci.

Ih, a kad izađeš pa se do kolena uvališ u onaj crn mulj. Ko to nijeprobo, taj ne zna šta je merak.
Isto kao što meni nije jasno kakvo je uživanje ući u vodu do pasa, ladnu ko led i brzu, pa samo paziti da se ne izvrneš.
Mada, ravničarske reke, naročito ove veće, i nisu za potcenjivanje. Menjaju ćud opasno a i struje su po preseku vrlo različite.
Ima perioda kad veslaš ko manit ne bi li samo uspeo da se održiš u mestu.
alselone alselone 17:43 26.07.2020

Re: Ja se

Isto kao što meni nije jasno kakvo je užovanje ući u vodu do pada, ladnu ko led i brzu, pa samo paziti da se ne izvrneš.


Rečica ko da je neko malo jače popišo. Da zmija ima noge i nju bi pomuzli.

Čuo sam da tako pričaju ljudi, ne znam ja...
zilikaka zilikaka 22:03 26.07.2020

Re: Ja se

Čuo sam da tako pričaju ljudi, ne znam ja...

Volim kad radimo sinhrono.
Черевићан Черевићан 23:12 24.07.2020

шумадијо водом бременита

мааа,јебо моора

по Србији путеви се богме граде
(ја одмора нешто имам .......јок),
гле кабларско овчарског језера
стрмоглавце приуштим уњ скок,

добро нису то ......некаква чуда
ал' ми битно ....освеже се муда,
(а и историје богме .....на све стране
манастира ......памет да нам стане)

п.с.
ако били тамо ......нисте
труд улож'те па да бисте,
сретнети ли шумадијске тете
кајати се опште Ви ........нећете


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:44 25.07.2020

Re: шумадијо водом бременита

Черевићан

п.с.



solo solo 08:32 25.07.2020

kakofonija domestica


,,Dunav, Sava i Morava nas čekaju,,. DA IH OČISTIMO!

"Oj Dunave reko plovna, tvoji vali nose govna."
"Na dnu reke Morave razna govna borave."
"površinom reke Peka pliva govno od čoveka."

Ljuba








Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:13 25.07.2020

Re: kakofonija domestica

Užas...
nikvet pn nikvet pn 12:25 25.07.2020

Re: kakofonija domestica


Какав ли је то порив да се човек (?) масно истовари на овако лепом блогу...
mirelarado mirelarado 12:34 25.07.2020

Re: kakofonija domestica

nikvet pn

Какав ли је то порив да се човек (?) масно истовари на овако лепом блогу...


Питање на месту. И није први пут.
solo solo 17:42 25.07.2020

Re: kakofonija domestica

Какав ли је то порив да се човек (?) масно истовари


Prirodan, da ne bi bio ,,pun sebe,, kao opstipacioni (i 4 prateća simpatizera) koji pitanje postavljaju.

на овако лепом блогу...


Lep blog?
Blog je o alternativi letovanja na morima a nudi se domaći turizam na rekama Srbije. Šta je tu lepo ako imaš uvid u izgled i zagađenost naših reka U OVOM TRENUTKU.
Nisam shvatio Stojkovića da je blog o vremeplovu i rekama ,,stare Yugoslavije,,




Vrlo masno su se istovarili,,Beograđani,,. Ovako to izgleda danas.

Naravno ne osporavam ,,demokratsko,, pravo trpanja pod tepih.
shmoo shmoo 16:15 25.07.2020

Сурдукњавање и пентрање



Још увек имамо у власништву (породично наследство моје тазбине) једно парче земље у Кривом путу, 12 км од Сења уз Велебит.

Ту је била замишљана и планирана брвнара из које бисмо се током та летња 2-3 месеца ујутро сурдукњавали, по оном рецепту Зиликаке, на купање по плажама у Сењу и около Сења, а онда се увече враћали да преспавамо на планинском ваздуху и са обавезним јутарњим шумским јагодама за отварање апетита за доручак.

Мени је та комбинација, пошто смо је испробали спавајући код рођака у Кривом путу, била идеална. Најбоље од свега што сам до сада искусио поред Мљета када причамо о Јадрану.

На жалост, не бива све у животу онако како човек снује.

Нема везе. Идемо даље!

Во Греција на моренце!





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana