Reč i slika

VEST godine: Milošević u KNINU!

Filip Mladenović RSS / 02.08.2020. u 01:13

BUDUĆNOST...
BUDUĆNOST...
Potpredsednik Vlade Hrvatske za društvene delatnosti i ljudska prava i član Samostalne demokratske srpske stranke Boris Milošević prisustvovaće 5. 8. 2020. obeležavanju godišnjice akcije "Oluja" u Kninu.

U subotu, 1. 8. 2020. Boris Milošević je objavom na svom FACEBOOK profilu, pod naslovom "Priča jednog Srbina iz Hrvatske", obrazložio svoju odluku:

"Priča jednog Srbina iz Hrvatske
U Knin dolazim kao potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske zadužen za ljudska prava. Kao član Vlade, Srbin iz Hrvatske, svjestan opterećenja ratnog nasljeđa u društvu koje osjećaju Srbi u Hrvatskoj, ali ne samo oni, nego i svi građani Republike Hrvatske, moram razmišljati racionalno i odgovorno te pokušati doprinijeti boljem društvu i građenju kulture mira.
Nije mi bilo lako donijeti ovu odluku kako zbog privatne obiteljske tragedije, tako zbog svih onih Srba koji su u Oluji nekog izgubili, onih koji su u izbjeglištvu kao i onih koji su se vratili iako im je proces povratka opstruiran. Sudbinu tih ljudi dobro znam jer skoro cijeli profesionalni i politički staž, proteklih 18 godina, pomažem u rješavanju njihovih problema.
Ovih dana dok sam razmišljao što učiniti prisjetio sam se svojeg doživljaja Oluje. Samu Oluju sam dočekao u rodnom Šibeniku, brinući tih dana za oca koji je bio mobiliziran kao hrvatski vojnik, za svoje prijatelje koji su bili u Hrvatskoj vojsci, kao i za rodbinu koja je bila na drugoj strani.
Zahvaljivao sam tih dana Bogu što se otac vratio živ i zdrav i što su svi koje sam poznavao bili dobro.
Nakon što je otac demobiliziran odlazili smo na selo Bribirske Mostine gdje sam svjedočio pljački napuštenih srpskih kuća. Obilazili smo babu, očevu majku koja je ostala nakon Oluje tamo živjeti. Nije htjela napuštati svoju kuću, nije htjela poći ni k nama u Šibenik.
Početkom rujna otišao sam u Rijeku zbog fakultetskih obaveza. Sedmog rujna kasno popodne nazvala me sestra. Išla je s ćaćom obići babu.
Našli su je mrtvu, bila je ubijena vatrenim oružjem iz neposredne blizine. Ubojica je pronađen slučajno zbog vlastitog bahaćenja, smatrajući da nitko neće istraživati ubojstvo „četnikuše", kako je sam rekao. Osuđen je na 7,5 godina, da bi izašao za 3,5 godine, nakon što je dobio predsjednikovo pomilovanje.
S teretom ove obiteljske tragedije, pa i kroz bol mojeg pokojnog oca, odluku da idem na obilježavanje Oluje u Knin mi je bilo još teže donijeti. Meni, koji sam dobio Domovnicu tek nakon Oluje premda sam rođen i cijeli život živio u Šibeniku.
U Knin idem otvorena srca, iskreno, s nadom da ova Vlada može napraviti taj tako važan korak, korak prema budućnosti, boljem društvu, društvu razumijevanja, poštovanja i tolerancije i da možemo izaći iz rovova u kojima smo ukopani. Nakon 25 godina potrebno je prestati s mržnjom, prestati s ratom.
A rat za mnoge u društvu, nažalost, nije gotov, i to najbolje znaju djeca srpske nacionalnosti koja u svojim školama moraju trpjeti stigmu zbog nečeg s čime ni njihovi roditelji nemaju veze, i koja moraju osjećati krivnju samo zato što su Srbi. Baš kao što je to osjećala moja generacija tijekom i nakon rata.
Idem, jer želim olakšati njihovu budućnost. Idem jer mislim da je sazrio trenutak da politika razumijevanja i poštovanja drugog pobijedi politiku mržnje.
Oluja nije samo vojno-redarstvena akcija, ona je i golema kolektivna trauma. Za Hrvate je ona simbol početka dugo žuđenog mira i prestanka okupacije, za Srbe je ona trauma početka novog egzodusa, stradanja, straha, neizvjesnosti i nemogućnosti povratka u svoje domove.
Svjestan sam da moj dolazak u Knin neće kod većine promijeniti dva različita pogleda na Oluju, ali sam voljan prihvatiti svaku gestu koje ide ka tome da zajedničkom tolerancijom i uvažavanjem sami sebe potvrdimo kao demokratsko društvo koje može ostvariti suživot i prosperitet, bez obzira na svaku razliku, pa tako i onu u tumačenju zajedničke povijesti. Od mog odlaska u Knin, puno je važnije graditi atmosferu pomirenja i dijaloga u kojem kao društvo moramo priznati i prihvatiti sve žrtve bez obzira na nacionalnost."

Ne mogu, a da se posle čitanja ove ispovesti Borisa Miloševića ne setim pokajničkih reči Milana Babića, lidera krajiških Srba tokom režiranog rata od 1991. do 1995, izrečenih pred Sudom za ratne zločine u Hagu 2004. godine:

"Izlazim pred ovaj Tribunal s dubokim osjećajem sramote i kajanja. Dozvolio sam sebi da sudjelujem u progonu najgore vrste, protiv ljudi, samo zato što su oni bili Hrvati, a ne Srbi. Nevini ljudi su bili proganjani, nevini ljudi su nasilno istjerani iz svojih kuća i nevini ljudi su ubijani. Čak i nakon što sam saznao što se dogodilo šutio sam o tome. Još gore, nastavio sam sa službom i kroz moje vlastite aktivnosti postajao osobno odgovoran za nehumane postupke koji su pogodili nevine ljude.
Žaljenje koje osjećam zbog toga je bol s kojom moram živjeti ostatak života. Ovi zločini i moje sudjelovanje u njima nikada ne mogu biti opravdani. Ostajem bez riječi kada trebam da izrazim dubinu moga kajanja za ono što sam učinio i za utjecaj moga grijeha na druge. Mogu se samo nadati da iznoseći istinu, priznanjem krivice i izražavanjem mog kajanja mogu poslužiti kao primjer onima koji još pogrešno vjeruju da takva nečovječna postupanja mogu ikada biti opravdana. Samo istina može dati šansu srpskom narodu da se rastereti kolektivne sramote.
Samo priznanjem krivice ja mogu preuzeti odgovornost za sve pogrešno što sam uradio. Ja se nadam da svojim kajanjem mogu bar malo olakšati patnju onima koji su patili. Shvatio sam da nam neprijateljstva i podjeljenost nikada ne mogu poslužiti da bolje živimo. Shvatio sam da naša pripadnost istoj ljudskoj vrsti je značajnija od bilo koje razlike između nas. Shvatio sam da samo kroz naše međusobno razumijevanje i pomirenje možemo imati šansu da živimo kao ljudi u miru i tako osiguramo bolju budućnost za našu djecu i generacije koje dolaze.
Molio sam Boga da mi pomogne da se pokajem i zahvaljujem Bogu na mogućnosti koju mi je pružio da izrazim svoje kajanje. Molim moju braću Hrvate da oproste svojoj braći Srbima. Preklinjem moj srpski narod da ostavi prošlost iza sebe i okrene se budućnosti gdje će dobro, suosjećanje i pravda na neki način olakšati rezultate zla u kome sam i sam sudjelovao..."

Odlazak Borisa Miloševića u Knin za par dana, uprkos svemu, jeste uzvišeni LJUDSKI čin, izvan i iznad SVAKOG ZLA.

Iza tog istorijskog/povijesnog gesta stoji uporna, mudra i dalekovida politika Milorada Pupovca.

Obrazovanog i prosvećenog hrvatskog Srbina, koji je u duhu one Tesline poruke iz maja 1936. godine "jednako se ponosim moga srbskog roda i moje hrvatske domovine, živeli svi Jugoslaveni", politikom korak po korak gradio bolju, snošljiviju budućnost za svoje sunarodnike, prkoseći i hrvatskim i srpskim ekstremistima.

I Boris Milošević i Milorad Pupovac pripadaju onom krilu, onom pravcu, onoj strategiji srpske politike koja uvažava REALNOST i koja će na kraju trijumfovati u svojoj racionalnosti, pribranosti i okrenutosti budućnosti.

 

 

Atačmenti



Komentari (792)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

timotije timotije 11:43 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

predatortz
Ja znam da smo mi izazivači te mržnje kod Hrvata. Jer niko te ne voli ili mrzi bez razloga.


Jesmo! Deca Kozare su im plazila jezik.

Citiraću Džonija:

Dovoljna je jedna riječ - odjebi!



Plitko i jadno! Nisam više ni očekivao od takvih "junaka" kao što si ti.
timotije timotije 11:49 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe


To što si naveo je tipično komunjarsko izvrtanje. Ono kominternovsko.
Ti možda nisi srpski patriota, ali hrvatski svakako jesi, mnogo veći nego, na primer, Tuđman. Koliko znam taj bolesnik nikada od prognanih Srba nije tražio da se izvinjavaju ili slave svoj progon. Ti, međutim, od njih to očekuješ.

I ona tvoja primedba da se u Hrvatskoj nalaze i oni ljudi koji nisu učestvovli u progonu je još jedna kominternovska (udbaška) podmetačina. Jer 90% i više Hrvata slavi taj zločin. Ako zaista nađeš među njima nekog koji i ne slavi i priđeš mu, kako kažeš, sa izjavom da je on pravi antifašista i Jugosloven, siguran sam da bi te pljunuo u lice što ga vređaš. Idi u Knin i probaj - videćeš.


Evo nam "patriote" iz Londona ili nekog drugog pribežištta za srpske "patriote"! Pričuvaj se, jer inteligencija nije mudrost, moć uma da pamti nije dovoljno da možeć pravilno da razmišljaš i zaključuješ. Ta još o patrortizmu na daljini.
j_grandson j_grandson 11:50 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

timotije
predatortz
Ja znam da smo mi izazivači te mržnje kod Hrvata. Jer niko te ne voli ili mrzi bez razloga.


Jesmo! Deca Kozare su im plazila jezik.

Citiraću Džonija:

Dovoljna je jedna riječ - odjebi!



Plitko i jadno! Nisam više ni očekivao od takvih "junaka" kao što si ti.

Možda i nije junak po tvojoj meri!
No, ne odgovori ti njemu na njegovu konstataciju.
j_grandson j_grandson 11:52 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

timotije

To što si naveo je tipično komunjarsko izvrtanje. Ono kominternovsko.
Ti možda nisi srpski patriota, ali hrvatski svakako jesi, mnogo veći nego, na primer, Tuđman. Koliko znam taj bolesnik nikada od prognanih Srba nije tražio da se izvinjavaju ili slave svoj progon. Ti, međutim, od njih to očekuješ.

I ona tvoja primedba da se u Hrvatskoj nalaze i oni ljudi koji nisu učestvovli u progonu je još jedna kominternovska (udbaška) podmetačina. Jer 90% i više Hrvata slavi taj zločin. Ako zaista nađeš među njima nekog koji i ne slavi i priđeš mu, kako kažeš, sa izjavom da je on pravi antifašista i Jugosloven, siguran sam da bi te pljunuo u lice što ga vređaš. Idi u Knin i probaj - videćeš.


Evo nam "patriote" iz Londona ili nekog drugog pribežištta za srpske "patriote"! Pričuvaj se, jer ineligencija nije mudrost, moć uma da pamti nije dovoljno da možeć pravilno da razmišljaš i zaključuješ. Ta još o patrortizmu na daljini.

Šta tebe briga odakle je neko?
To umanjuje rečeno ili ga diskvalifikuje - ili šta?
predatortz predatortz 11:52 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

Možda i nije junak po tvojoj meri!


Da budemo pošteni, nisam junak uopšte.
Junak je teška i skupa reč. Treba to zaraditi.
Ja ne mislim da sam je zavredeo.
nsarski nsarski 14:57 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

Mladenović je trebalo da kaže ko je to napiso, ja sam prvi put pročio kod Danila Kiša: "Patriotizam je poslednje utočište hulja."


Patriotism is the last refuge of the scoundrel. je rečenica koju je izgovorio Samjuel Džonson, jedan od najvećih književnih kritičara 18 veka. Pored toga je bio pesnik, dramaturg, izdavač, moralista, analitičar...
I tu rečenicu je izgovorio sa sasvim drugom namerom od one koju je imao Mladenović.
Ali, jebiga, šta očekivati od čoveka koji je navodno završio samoupravnu ekonomiju, a izdaje se novinara i književnika, mada ni žurnalistiku ni književnost nije čak ni pohađao. Ali, takvi su komunjarski intelektualci koji su se školovali u Kumrovcu.
nsarski nsarski 15:00 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

Evo nam "patriote" iz Londona ili nekog drugog pribežištta za srpske "patriote"!


I ovde si pogodio, kao ono za Kiša, kao prstom u...
Ja sam u sred Beograda odakle se i javljam.
Odakle god da se ti javljaš, probaj da se sabereš, fokusiraš, koncentrišeš. Nemoj da se brukaš, brate.
timotije timotije 15:09 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

Re: Čudi me, Filipe
timotije
predatortz
Ja znam da smo mi izazivači te mržnje kod Hrvata. Jer niko te ne voli ili mrzi bez razloga.


Jesmo! Deca Kozare su im plazila jezik.

Citiraću Džonija:

Dovoljna je jedna riječ - odjebi!


Plitko i jadno! Nisam više ni očekivao od takvih "junaka" kao što si ti.

Možda i nije junak po tvojoj meri!
No, ne odgovori ti njemu na njegovu konstatacij



„Oci naši zgriješiše, i nema ih, a mi nosimo bezakonja
njihova.“ (Plač Jeremijin, gl.5; st. 7)


dragosevacsutra dragosevacsutra 22:00 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

Plitko i jadno! Nisam više ni očekivao od takvih "junaka" kao što si ti.


a tek ti kao novokomponovani bloger; hvalis se time sto su ti na kosovu dali da budes rukovodilac nekakvih kombinata sa srednjom skolom? - pa kakvi rukovodioci, takvi i kombinati.
reklamiras neke knjige koje si sam pokusavao da napises, a ne znas ni slova da srices.

mrs gnjido. srednjoskolska.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:01 03.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

Evo nam "patriote" iz Londona ili nekog drugog pribežištta za srpske "patriote"! Pričuvaj se, jer ineligencija nije mudrost, moć uma da pamti nije dovoljno da možeć pravilno da razmišljaš i zaključuješ. Ta još o patrortizmu na daljini.


rece srednjoskolac profesoru (koji by the way zivi u beogradu).



g.radicevic g.radicevic 12:39 04.08.2020

Re: Čudi me, Filipe

patriotizam je posljednje utočište hulja!


bojim se Filipe, da ti nisi bio u školi kad se to učilo
pa si kasnije prepisivao od nekog ponavljača







predatortz predatortz 10:54 02.08.2020

Neka postoje i takvi

Lakše je deci objasniti šta je to ljudski otpad.
timotije timotije 11:54 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi

Lakše je deci objasniti šta je to ljudski otpad.


Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj, i zato mislm da ima daleko više šljama među Srbe.
Uostalom mi smo njih prvi napali tenkovima.Oni su morali da se brane. A sada kukamo zašto su po nas tukli dok smo junački bežali.
timotije timotije 11:54 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi

Lakše je deci objasniti šta je to ljudski otpad.


Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj, i zato mislm da ima daleko više šljama među Srbe.
Uostalom mi smo njih prvi napali tenkovima.Oni su morali da se brane. A sada kukamo zašto su po nas tukli dok smo junački bežali.
timotije timotije 11:54 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi

Lakše je deci objasniti šta je to ljudski otpad.


Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj, i zato mislm da ima daleko više šljama među Srbe.
Uostalom mi smo njih prvi napali tenkovima.Oni su morali da se brane. A sada kukamo zašto su po nas tukli dok smo junački bežali.
predatortz predatortz 11:56 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi


Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj


Dobro, brate...
Boravio si!
Ne moraš to tri puta da napomeneš.

Boravio sam i ja kojekude.

zaharaga zaharaga 12:51 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi

timotije
Lakše je deci objasniti šta je to ljudski otpad.


Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj, i zato mislm da ima daleko više šljama među Srbe.
Uostalom mi smo njih prvi napali tenkovima.Oni su morali da se brane. A sada kukamo zašto su po nas tukli dok smo junački bežali.


Eto, vi ste ih napali, a srbi poklani.
budjelar budjelar 12:56 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi

timotije
Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj, i zato mislm da ima daleko više šljama među Srbe.


"među Srbe" - ovim si puno rekao, nisi ni svjestan.
timotije timotije 15:13 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi

budjelar
timotije
Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj, i zato mislm da ima daleko više šljama među Srbe.


"među Srbe" - ovim si puno rekao, nisi ni svjestan.



Ma hajde, pa i ovde ih čitam.
nsarski nsarski 15:17 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi

timotije
Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj, i zato mislm da ima daleko više šljama među Srbe.


A što si otišao iz Hrvatske? I to baš '91?
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:04 03.08.2020

Re: Neka postoje i takvi

Boravio sam sve do 1991. h Hrvatskoj, i zato mislm da ima daleko više šljama među Srbe.


ima slajma medju srbe.

vidi se po tvojim komentarima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:08 02.08.2020

Odavanje pošte ubijenim srpskim civilima

Predsednik Samostalne demokratske srpske stranke (SDSS) Milorad Pupovac izjavio je da mu je, pored potpredsednika hrvatske vlade Tomislava Medveda, i predsednik države Zoran Milanović potvrdio da će učestvovati na obeležavanju stradanja srpskih civila u mestu Grubore, tokom operacije hrvatske vojske i policije "Oluja" u avgustu 1995. godine.
budjelar budjelar 12:56 02.08.2020

Lično iskustvo

Jednog dana, početkom leta 1991., dolazim sa posla u svoj stan u velikom gradu u Hrvatskoj.

Na vratima zatičem oznaku, za koju znam šta znači.

Supruga i ja, na brzinu, pakujemo najnužnije stvari i odlazimo autom na zapad.

Nakon nekoliko sati nam zenge ili tako neka sorta dolaze na vrata. To saznajemo mnogo kasnije, ali potvrđuje ispravnost odluke.

Umalo da i mi budemo porodica Zec.


Filipe, zamolio bih te da ne odgovoraš na ovaj komentar. Ovo pišem zbog drugih na blogu, ne zbog tebe.

Jasno je da nisi glup, pa je jedini zaključak da si pokvaren i da ovo, najverovatnije, radiš za pare. Zato te molim da poštediš ispraznih floskula i fraza moju traumu. Hvala.

predatortz predatortz 13:08 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Jasno je da nisi glup, pa je jedini zaključak da si pokvaren i da ovo, najverovatnije, radiš za pare. Zato te molim da poštediš ispraznih floskula i fraza moju traumu. Hvala


Ja bih, da me se pita, proverio svaku Filipovu transakciju, svaki prihod, rashod, i tako deceniju unazad.

Poznato je da šiptarska, bošnjačka i hrvatska služba ne štede na ovakvim stvarima.

Ne tvrdim, ali jasne indicije postoje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:24 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Tokom tzv. balvan revolucije mnogi su, medju njima i Milorad Pupovac, ubedjivali i molili Babića i Martića da ne čine to, jer će tako samo isprovocirati hrvatske ekstremiste, čije će prve žrtve biti gradjanke i gradjani srpske nacionalnosti u velikim hrvatskim gradovima, dakle ogromna većina srpskog naroda u Hrvatskoj.

No, pošto su Martić i Babić bili projekti srpske UDBE, Stanišića i Simatovića, nisu slušali nikoga, sem beogradske centrale.

Na kraju je epilog bio Babićevo javno pokajanje i ono čuveno Zlobino "Ubi se!" Martiću preko telefona, uoči pada Knina!
alselone alselone 13:26 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Ja bih, da me se pita, proverio svaku Filipovu transakciju, svaki prihid, rashod, i tako deceniju unazad.


Jeste sigurno plaćaju filipu za njegova tri slušaoca i 17 pregleda na jutjubu.

On se guzi i volo bi, al sumnjam da neko daje pare na ovo.

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:36 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

alselone
Ja bih, da me se pita, proverio svaku Filipovu transakciju, svaki prihid, rashod, i tako deceniju unazad.


Jeste sigurno plaćaju filipu za njegova tri slušaoca i 17 pregleda na jutjubu.

On se guzi i volo bi, al sumnjam da neko daje pare na ovo.



Samo da podsetim da je prethodni blog "Zašto nisam konkurisa za direktora RTS?" ovde na blogu B92 pročitalo njih 4 652, a što se društvenih mreža tiče, tu su cifre višestruko veće.

Za mene je to najveći mogući honorar, na koji sam vrlo, vrlo ponosan!
alselone alselone 13:41 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Taj brojač na blogu ne radi. To si do sada morao znati.

Višestruko veće od 4600 na socijalnim mrežama? Eto, daj baš link da vidim gde su ti pregledi i lajkovi na socijalnim mrežama.

Na YT imaš po 30, 40 pregleda po videu. Toliko ima moj sin što snima kada igra brawl stars.
budjelar budjelar 13:50 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Filip Mladenović


Kao prvo: zamolio sam da ne komentarišeš ovo što sam napisao, nisi uvažio. Dobro, tvoj blog, tvoje igralište. Možeš da igraš kako ti volja, samo pazi da se ne preigraš. Imam ja još štošta za reći.

Drugo, važnije: da li ti to opravdavaš što su oni meni došli na vrata da mi pobiju obitelj i mene?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:27 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

budjelar
Filip Mladenović


Kao prvo: zamolio sam da ne komentarišeš ovo što sam napisao, nisi uvažio. Dobro, tvoj blog, tvoje igralište. Možeš da igraš kako ti volja, samo pazi da se ne preigraš. Imam ja još štošta za reći.

Drugo, važnije: da li ti to opravdavaš što su oni meni došli na vrata da mi pobiju obitelj i mene?


Mislite pri tome i na one druge, kojima su takodje došli na vrata!

Evo primer za Vas:

"Otprilike sredinom juna 1992, Milan Lukić, Sredoje Lukić, Mitar Vasiljević i drugi prisilili su otprilike 65 žena, dece i starijih muškaraca bosanskih Muslimana, od kojih je većina bila iz sela Koritnik, da uđu u jednu sobu u kući Adema Omeragića u Pionirskoj ulici u Višegradu, u naselju Nova Mahala.

Dok je Sredoje Lukić čekao napolju, Milan Lukić i jedan drugi muškarac naredili su svim ljudima da uđu u sobu i prisilili ih da im predaju sav svoj novac i nakit. Dok se to odvijalo, svi ljudi, uključujući i žene i decu, bili su pretreseni do gola. Milan Lukić, Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević zaključali su i zabarikadirali ove ljude u kuću kako bi sprečili njihov beg.

Kasnije, dok su Sredoje Lukić i Mitar Vasiljević stajali iza njega, Milan Lukić je otvorio vrata, na pod stavio zapaljivu napravu i zapalio fitilj. Celu kuću je za nekoliko sekundi zahvatio plamen i ona je nastavila da gori sledećih sat vremena. Neki ljudi pokušali su da iskoče kroz prozor, ali Milan Lukić i Sredoje Lukić stajali su napolju i pucali na njih dok je Mitar Vasiljević osvetljavao žrtve.
Povici i vrisak ljudi u kući mogli su se čuti još otprilike dva sata nakon što je započeo požar. Svi ljudi zaključani u kući, osim njih šestoro, izgubili su život. Žrtve su ili poginule u požaru ili su ustreljene pokušavajući da pobegnu. Među žrtvama je bilo nekoliko male dece i beba, i 46 članova jedne porodice..."
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:32 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

alselone
Taj brojač na blogu ne radi. To si do sada morao znati.

Višestruko veće od 4600 na socijalnim mrežama? Eto, daj baš link da vidim gde su ti pregledi i lajkovi na socijalnim mrežama.

Na YT imaš po 30, 40 pregleda po videu. Toliko ima moj sin što snima kada igra brawl stars.


I tih 30, 40 pregleda po video prilogu su značajni za mene, kao dragoceni honorar za ono što radim kao novinar i književnik.

Zamislite, jedan video je prošle godine imao 12 000 prikaza!

A sada mi odgovorite gde mogu da pogledam Vaše video priloge, da prebrojim Vaše prikaze.
solo solo 14:35 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

I tih 30, 40 pregleda po video su značajni za mene, kao dragoceni honorar za ono što radim kao novinar i književnik.

Zamislite, jedan video je prošle godine imao 12 000 prikaza!



Zamišljamo.

Prema Guglu, Zadruga sa milijardu i po pregleda na Jutjubu najgledanija
Međutim, osim rezultata merenja gledanosti, o popularnosti "Zadruge" svedoče i društvene mreže, na kojima su zadrugari postali apsolutni hit. Novi Jutjub kanal Zadruge , od početka ove druge sezone, imao je milijardu i po pregleda, odgledano je četiri milijarde i 300 miliona minuta videa, ostavljeno dva miliona i 690 hiljada komentara, a videi su šerovani dva miliona puta.


Pokušaj kod Džoganijevih na doedukaciju.

11,915,594 views

budjelar budjelar 14:56 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović


Kao prvo: zamolio sam da ne komentarišeš ovo što sam napisao, nisi uvažio. Dobro, tvoj blog, tvoje igralište. Možeš da igraš kako ti volja, samo pazi da se ne preigraš. Imam ja još štošta za reći.

Drugo, važnije: da li ti to opravdavaš što su oni meni došli na vrata da mi pobiju obitelj i mene?


Mislite pri tome i na one druge, kojima su takodje došli na vrata!


Napisao sam svoje iskustvo. Opravdaš ono što smo moja obitelj i ja preživeli onim što su drugi preživeli. Zamenjuješ teze. Ni u jednom trenutku nisi napisao da ti je makar malo žao što nam se to desilo i što smo sve, osim golih života, izgubili u trenu.

To te ne dotiče baš nimalo. Da si makar upola čovek za kakvog se ovde predstavljaš makar bi rekao: Žao mi je što vam se to desilo. Cela tvoja tirada je: sami ste krivi što vas umalo ne poklaše. Ti si, osim što si pokvaren, još i bezobrazan. Ti si običan drek ljudski.


hoochie coochie man hoochie coochie man 15:01 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Jasno je da nisi glup,

?
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:24 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

budjelar
Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović


Kao prvo: zamolio sam da ne komentarišeš ovo što sam napisao, nisi uvažio. Dobro, tvoj blog, tvoje igralište. Možeš da igraš kako ti volja, samo pazi da se ne preigraš. Imam ja još štošta za reći.

Drugo, važnije: da li ti to opravdavaš što su oni meni došli na vrata da mi pobiju obitelj i mene?


Mislite pri tome i na one druge, kojima su takodje došli na vrata!


Napisao sam svoje iskustvo. Opravdaš ono što smo moja obitelj i ja preživeli onim što su drugi preživeli. Zamenjuješ teze. Ni u jednom trenutku nisi napisao da ti je makar malo žao što nam se to desilo i što smo sve, osim golih života, izgubili u trenu.

To te ne dotiče baš nimalo. Da si makar upola čovek za kakvog se ovde predstavljaš makar bi rekao: Žao mi je što vam se to desilo. Cela tvoja tirada je: sami ste krivi što vas umalo ne poklaše. Ti si, osim što si pokvaren, još i bezobrazan. Ti si običan drek ljudski.




Hvala na komplimentima.

I uvrede, etikete, psovke... dokazuju da je blog relevantan i kvalitetan.
alselone alselone 15:40 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

I tih 30, 40 pregleda po video prilogu su značajni za mene, kao dragoceni honorar za ono što radim kao novinar i književnik.

Naravno, i klinci iz ulice su pravili video-zahvalnicu za 100 pregleda snimka u kom prave sneška. Kasnije su prešli na Tik Tok, pa ti to preporučujem.

A sada mi odgovorite gde mogu da pogledam Vaše video priloge, da prebrojim Vaše prikaze.


Ja nisam novinar.
alselone alselone 15:41 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Ni u jednom trenutku nisi napisao da ti je makar malo žao što nam se to desilo i što smo sve, osim golih života, izgubili u trenu.


!
j_grandson j_grandson 15:46 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović


Kao prvo: zamolio sam da ne komentarišeš ovo što sam napisao, nisi uvažio. Dobro, tvoj blog, tvoje igralište. Možeš da igraš kako ti volja, samo pazi da se ne preigraš. Imam ja još štošta za reći.

Drugo, važnije: da li ti to opravdavaš što su oni meni došli na vrata da mi pobiju obitelj i mene?


Mislite pri tome i na one druge, kojima su takodje došli na vrata!


Napisao sam svoje iskustvo. Opravdaš ono što smo moja obitelj i ja preživeli onim što su drugi preživeli. Zamenjuješ teze. Ni u jednom trenutku nisi napisao da ti je makar malo žao što nam se to desilo i što smo sve, osim golih života, izgubili u trenu.

To te ne dotiče baš nimalo. Da si makar upola čovek za kakvog se ovde predstavljaš makar bi rekao: Žao mi je što vam se to desilo. Cela tvoja tirada je: sami ste krivi što vas umalo ne poklaše. Ti si, osim što si pokvaren, još i bezobrazan. Ti si običan drek ljudski.




Hvala na komplimentima.

I uvrede, etikete, psovke... dokazuju da je blog relevantan i kvalitetan.

Nego, ne odgovori ti Budjelaru - da li saosećaš sa njegovom mukom?

Filip Mladenović Filip Mladenović 15:47 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

alselone
I tih 30, 40 pregleda po video prilogu su značajni za mene, kao dragoceni honorar za ono što radim kao novinar i književnik.

Naravno, i klinci iz ulice su pravili video-zahvalnicu za 100 pregleda snimka u kom prave sneška. Kasnije su prešli na Tik Tok, pa ti to preporučujem.

A sada mi odgovorite gde mogu da pogledam Vaše video priloge, da prebrojim Vaše prikaze.


Ja nisam novinar.


Budite onda ljubazni pa tačno prebrojte brojeve pregleda mojih video priloga na Youtube kanalu "Mućni glavom".
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:49 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

j_grandson
Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović


Kao prvo: zamolio sam da ne komentarišeš ovo što sam napisao, nisi uvažio. Dobro, tvoj blog, tvoje igralište. Možeš da igraš kako ti volja, samo pazi da se ne preigraš. Imam ja još štošta za reći.

Drugo, važnije: da li ti to opravdavaš što su oni meni došli na vrata da mi pobiju obitelj i mene?


Mislite pri tome i na one druge, kojima su takodje došli na vrata!


Napisao sam svoje iskustvo. Opravdaš ono što smo moja obitelj i ja preživeli onim što su drugi preživeli. Zamenjuješ teze. Ni u jednom trenutku nisi napisao da ti je makar malo žao što nam se to desilo i što smo sve, osim golih života, izgubili u trenu.

To te ne dotiče baš nimalo. Da si makar upola čovek za kakvog se ovde predstavljaš makar bi rekao: Žao mi je što vam se to desilo. Cela tvoja tirada je: sami ste krivi što vas umalo ne poklaše. Ti si, osim što si pokvaren, još i bezobrazan. Ti si običan drek ljudski.




Hvala na komplimentima.

I uvrede, etikete, psovke... dokazuju da je blog relevantan i kvalitetan.

Nego, ne odgovori ti Budjelaru - da li saosećaš sa njegovom mukom?



Sa anonimusima koji vredjaju i koriste ružne reči nijedno normalno i kulturno ljudsko biće ne može saosećati.

A sada se vratimo temi bloga!
nsarski nsarski 15:58 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

I uvrede, etikete, psovke... dokazuju da je blog relevantan i kvalitetan.


Jebote, ti si kao Vučić! Što ga više pljuju on je sve sigurniji da je u pravu. Čak se time ponosi, kao i ti. Bolesnik.

Reci nam ovo: da si kojim slučajem ti urednik RTS-a, da li bi vršio direktan prenos proslave u Kninu i delio oduševljenje razgaljene gomile? Mislim, lepo bi bilo prema komšijama, zar ne?
alselone alselone 15:58 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Budite onda ljubazni pa tačno prebrojte brojeve pregleda mojih video priloga na Youtube kanalu "Mućni glavom".


Nema problema, evo unazad:

- 11. maj - 5 pregleda za 3 meseca
- 21. april - 198 pregleda - za 3 i po meseca
- 21. april - 281 pregled - za 3 i po meseca
- 24. oktobar - 34 pregleda za 9 meseci
- 29. oktobar - 30 pregleda - za 9 meseci
- 104 pregleda - za godinu dana
- 55 pregleda - za godinu dana
- 7 pregleda - -...
- 74 pregleda - ...

Koga ti bre zajebavaš?
j_grandson j_grandson 16:00 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Filip Mladenović
j_grandson
Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović


Kao prvo: zamolio sam da ne komentarišeš ovo što sam napisao, nisi uvažio. Dobro, tvoj blog, tvoje igralište. Možeš da igraš kako ti volja, samo pazi da se ne preigraš. Imam ja još štošta za reći.

Drugo, važnije: da li ti to opravdavaš što su oni meni došli na vrata da mi pobiju obitelj i mene?


Mislite pri tome i na one druge, kojima su takodje došli na vrata!


Napisao sam svoje iskustvo. Opravdaš ono što smo moja obitelj i ja preživeli onim što su drugi preživeli. Zamenjuješ teze. Ni u jednom trenutku nisi napisao da ti je makar malo žao što nam se to desilo i što smo sve, osim golih života, izgubili u trenu.

To te ne dotiče baš nimalo. Da si makar upola čovek za kakvog se ovde predstavljaš makar bi rekao: Žao mi je što vam se to desilo. Cela tvoja tirada je: sami ste krivi što vas umalo ne poklaše. Ti si, osim što si pokvaren, još i bezobrazan. Ti si običan drek ljudski.




Hvala na komplimentima.

I uvrede, etikete, psovke... dokazuju da je blog relevantan i kvalitetan.

Nego, ne odgovori ti Budjelaru - da li saosećaš sa njegovom mukom?



Sa anonimusima koji vredjaju i koriste ružne reči nijedno normalno i kulturno ljudsko biće ne može saosećati.

A sada se vratimo temi bloga!

Gde ćeš ružnijih reči od tvojih, pa eto diskutujemo.
Čovek ti jasno napisao da se odrediš prema njegovoj muci, ali ti nikako.
Šta te to sprečava?
Pare smo konstatovali da nisu - jer ko će te tvoje budalaštine da plaća.
Onda šta drugo?
budjelar budjelar 16:14 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Filip Mladenović
Sa anonimusima koji vredjaju i koriste ružne reči nijedno normalno i kulturno ljudsko biće ne može saosećati.


Svi vide ko ovde vređa.

Napisah gore da je tvoj blog tvoje igralište, ali i da paziš da se ne preigraš.

E pa sada si se zaigrao i prešao granicu, ali da ti dam malo još prilike. Pogledaj malo šta je FATCA na Google, pa se onda seti transakcija, kako tvojih, još više sa tobom povezanih lica i organizacija. A seti se i onog zamotuljka što si primio u poluzamračenoj prostoriji i još nekih tako sličnih stvari.

I predatortz je pokušao da te urazumi, ali ne vredi. Videćemo da li si možda ipak pglu ili i ono sve drugo.
freehand freehand 16:33 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

budjelar
Filip Mladenović
Sa anonimusima koji vredjaju i koriste ružne reči nijedno normalno i kulturno ljudsko biće ne može saosećati.


Svi vide ko ovde vređa.

Napisah gore da je tvoj blog tvoje igralište, ali i da paziš da se ne preigraš.

E pa sada si se zaigrao i prešao granicu, ali da ti dam malo još prilike. Pogledaj malo šta je FATCA na Google, pa se onda seti transakcija, kako tvojih, još više sa tobom povezanih lica i organizacija. A seti se i onog zamotuljka što si primio u poluzamračenoj prostoriji i još nekih tako sličnih stvari.

I predatortz je pokušao da te urazumi, ali ne vredi. Videćemo da li si možda ipak pglu ili i ono sve drugo.

Jel ovo sad neka još teža denuncijacija u najavi od već izrečene, zato što ti je Mladenović odgovorio na svom blogu uprkos tvojoj molbi da to ne čini, pa uz to nije iskazao mepatiju u količini koju ti smatraš primerenom?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:44 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

alselone
Budite onda ljubazni pa tačno prebrojte brojeve pregleda mojih video priloga na Youtube kanalu "Mućni glavom".


Nema problema, evo unazad:

- 11. maj - 5 pregleda za 3 meseca
- 21. april - 198 pregleda - za 3 i po meseca
- 21. april - 281 pregled - za 3 i po meseca
- 24. oktobar - 34 pregleda za 9 meseci
- 29. oktobar - 30 pregleda - za 9 meseci
- 104 pregleda - za godinu dana
- 55 pregleda - za godinu dana
- 7 pregleda - -...
- 74 pregleda - ...

Koga ti bre zajebavaš?


Dakle, više od 30 koliko ste napisali, a mnogo više od Vaše 0 /nule/!

A završno pitanje pokazuje i da ste O.
nsarski nsarski 17:02 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

kao novinar i književnik.


I ti tako sebe predstavljaš drugima? Novinar i književnik, jebote!

I Žika Obretković i Miloš Jovančević su takođe književnici. I verovatno su štampali više knjga nego ti.

I ta svoja minorna dostignuća navodiš kao kvalifikaciju za glodura RTS-a?

Un-fucking-believable!
alselone alselone 17:19 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Dakle, više od 30 koliko ste napisali, a mnogo više od Vaše 0 /nule/!


30 nije više ni od 5 a ni od 7. Jeste više od 55 za godinu dana, ako ti je to uteha.

U doba globalne medijske pokrivenosti, tvoje priloge za godinu dana pogleda 55 ljudi, što i nije 55 razičtih ljudi nego ti sam, taj koga si pozvao u video, njegova mama, tata, baba i rođaci (vidite me na TV-u), pa to po dva puta, tako da je video dopreo do par ljudi. Do više bi dopreo da telališ po ulici sa bronzom oko vrata.


Imati više klikova od onoga koji se time ne bavi nije uspeh, iako ti se ta slamka čini prihvatljivom.


maksa83 maksa83 18:03 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Dakle, više od 30 koliko ste napisali, a mnogo više od Vaše 0 /nule/!

Filipe, jebemmumiša, ako otvorim jućub kanal na kom se bavim isključivo uzgojem bosiljka imaću 100 puta više pregleda od tebe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:14 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

maksa83
Dakle, više od 30 koliko ste napisali, a mnogo više od Vaše 0 /nule/!

Filipe, jebemmumiša, ako otvorim jućub kanal na kom se bavim isključivo uzgojem bosiljka imaću 100 puta više pregleda od tebe.

Zainteresovaste me:)

Neki glupi video oko ubacivanja đubriva u zemljište napravim da bih ga nekome poslato jer mi tražio, hoće i on da pravi mašinu.

Napravim mu snimak, postavim, i nikad više nisam kliknuo na to, ni mene ne interesuje, sad pogledam, preko trista.

Filipe, sunce ti ebem, a direktor RTSa hoćeš da budeš :)
alselone alselone 18:34 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Napravim mu snimak, postavim, i nikad više nisam kliknuo na to, ni mene ne interesuje, sad pogledam, preko trista.


Moj sin ima video na kom jede čips i umače u ljuti sos. I to je sve što radi.

200 pregleda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 02.08.2020

Re: Lično iskustvo


Moj sin ima video na kom jede čips i umače u ljuti sos. I to je sve što radi.

200 pregleda.

A stvarno je neverovatno da Filip, koji jeste dugo na internetu, ne kapira da je što se broja pregleda na jutjubu tiče, nekoliko desetina ili stotina isto što i nula.

Ono, ti isklikćeš malo, malo se neko zezne pa klikne greškom, znači ništa.
nsarski nsarski 18:39 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

hoochie coochie man
maksa83
Dakle, više od 30 koliko ste napisali, a mnogo više od Vaše 0 /nule/!

Filipe, jebemmumiša, ako otvorim jućub kanal na kom se bavim isključivo uzgojem bosiljka imaću 100 puta više pregleda od tebe.

Zainteresovaste me:)

Neki glupi video oko ubacivanja đubriva u zemljište napravim da bih ga nekome poslato jer mi tražio, hoće i on da pravi mašinu.

Napravim mu snimak, postavim, i nikad više nisam kliknuo na to, ni mene ne interesuje, sad pogledam, preko trista.

Filipe, sunce ti ebem, a direktor RTSa hoćeš da budeš :)


Jebote, i đubrivo ima više pregleda nego Filip, a on se time hvali! To samo ukazuje na ozbiljnost i dubinu njegovog poremećaja.
alselone alselone 18:49 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

i đubrivo ima više pregleda nego Filip


Đubrenje ozbiljna rabota. Prvi video o kompostiranju ima 8 miliona pregleda.

Pepa prase epizoda o kompostiranju, 13 miliona.
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:44 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

alselone
i đubrivo ima više pregleda nego Filip


Đubrenje ozbiljna rabota. Prvi video o kompostiranju ima 8 miliona pregleda.

Pepa prase epizoda o kompostiranju, 13 miliona.


Bolje je imati makar i jedan pregled video priloga na Youtube nego biti nula od čoveka kao pojedini blogeri ovde!
nsarski nsarski 19:58 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Bolje je imati makar i jedan pregled video priloga na Youtube nego biti nula od čoveka kao pojedini blogeri ovde!


Kako određuješ ko je nula od čoveka?

Čovek koji ima 50 puta više pregleda nego ti ne može biti nula naspram bednog rezultata koji imaš ti, gromada od čoveka.
alselone alselone 20:11 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

Bolje je imati makar i jedan pregled video priloga na Youtube nego biti nula od čoveka kao pojedini blogeri ovde!


Tik Tok Filipe, to je za tebe.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:19 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

alselone
Bolje je imati makar i jedan pregled video priloga na Youtube nego biti nula od čoveka kao pojedini blogeri ovde!


Tik Tok Filipe, to je za tebe.



A za blogerske anonimuse je Puj Pik!
alselone alselone 20:21 02.08.2020

Re: Lično iskustvo

A za blogerske anonimuse je Puj Pik!


Hoće li nešto promeniti u onome što sam pisao ako ti sada pošaljem poruku sa punim imenom, prezimenom, imenom oca i adresom? Zanima te?
mariopan mariopan 08:25 03.08.2020

Re: Lično iskustvo

Filip Mladenović
j_grandson
Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović
budjelar
Filip Mladenović


Kao prvo: zamolio sam da ne komentarišeš ovo što sam napisao, nisi uvažio. Dobro, tvoj blog, tvoje igralište. Možeš da igraš kako ti volja, samo pazi da se ne preigraš. Imam ja još štošta za reći.

Drugo, važnije: da li ti to opravdavaš što su oni meni došli na vrata da mi pobiju obitelj i mene?


Mislite pri tome i na one druge, kojima su takodje došli na vrata!


Napisao sam svoje iskustvo. Opravdaš ono što smo moja obitelj i ja preživeli onim što su drugi preživeli. Zamenjuješ teze. Ni u jednom trenutku nisi napisao da ti je makar malo žao što nam se to desilo i što smo sve, osim golih života, izgubili u trenu.

To te ne dotiče baš nimalo. Da si makar upola čovek za kakvog se ovde predstavljaš makar bi rekao: Žao mi je što vam se to desilo. Cela tvoja tirada je: sami ste krivi što vas umalo ne poklaše. Ti si, osim što si pokvaren, još i bezobrazan. Ti si običan drek ljudski.




Hvala na komplimentima.

I uvrede, etikete, psovke... dokazuju da je blog relevantan i kvalitetan.

Nego, ne odgovori ti Budjelaru - da li saosećaš sa njegovom mukom?



Sa anonimusima koji vredjaju i koriste ružne reči nijedno normalno i kulturno ljudsko biće ne može saosećati.

A sada se vratimo temi bloga!


Dobro Filipe, zar te ni malo nije sramota?
budjelar budjelar 09:15 03.08.2020

Re: Lično iskustvo

freehand
Jel ovo sad neka još teža denuncijacija u najavi od već izrečene, zato što ti je Mladenović odgovorio na svom blogu uprkos tvojoj molbi da to ne čini, pa uz to nije iskazao mepatiju u količini koju ti smatraš primerenom?


Ne, nego sam mislio da mu uplatim letovanje u okolini Šibenika, ali pod isključivim uslovom da zdušno propagira jugoslovenstvo tamo. Hoće on, voli kad je badava. Može i do Splita i Dubrovnika da skokne da i tamo propagira svoje ideje, usput ponešto popije i pojede, kad voli.

A što se denuncijacija tiče, materijala koliko želiš. Zna Filip to dobro. Ali to ostavimo nekima drugima.

mariopan
Dobro Filipe, zar te ni malo nije sramota?


Nema taj ni obraza, ni empatije, ni ljudskosti nimalo, navikao na grebanje i radi samo ono što mu je korisno. Zato da mu se plati letovanje, da ga preobrati.
zaharaga zaharaga 15:23 03.08.2020

Re: Lično iskustvo

alselone
Ja bih, da me se pita, proverio svaku Filipovu transakciju, svaki prihid, rashod, i tako deceniju unazad.


Jeste sigurno plaćaju filipu za njegova tri slušaoca i 17 pregleda na jutjubu.

On se guzi i volo bi, al sumnjam da neko daje pare na ovo.




Filip u doslovce svakom svom blogu ja l medj komentarima bar jednom pomene rec prostitucija.
Podsvest svakako izranja u govoru, svima nama.
timotije timotije 15:32 03.08.2020

Re: Lično iskustvo

Re: Lično iskustvo
Tokom tzv. balvan revolucije mnogi su, medju njima i Milorad Pupovac, ubedjivali i molili Babića i Martića da ne čine to, jer će tako samo isprovocirati hrvatske ekstremiste, čije će prve žrtve biti gradjanke i gradjani srpske nacionalnosti u velikim hrvatskim gradovima, dakle ogromna većina srpskog naroda u Hrvatskoj.

No, pošto su Martić i Babić bili projekti srpske UDBE, Stanišića i Simatovića, nisu slušali nikoga, sem beogradske centrale.

Na kraju je epilog bio Babićevo javno pokajanje i ono čuveno Zlobino "Ubi se!" Martiću preko telefona, uoči pada Knina!


Pre Stanišića i Simatovića delovali su najveće srpske budaletine: Dobrica Ćosić i psihijatar Jovan Rašković. Još pre da se pojavi kao lider predstojećeg pogroma Srba, na Simpozijumu u Novom Sadu Rašković je za katedrom izjavio: "Hrvati su genocidan narod", na zgražavanje prusutnih a zdrave pameti, psihologa i psihijatara. No, tako je zaslužio da postane član SANU, u kome su čučili i čekali pisci Memoranduma. A granice Velike Srbije našli su na ulazu u Etnografski muzej mapu koju je sastavio Jovan Cvijić, naslovljenu "Sve srpske zemlje".
timotije timotije 16:02 03.08.2020

Re: Lično iskustvo


No, pošto su Martić i Babić bili projekti srpske UDBE, Stanišića i Simatovića, nisu slušali nikoga, sem beogradske centrale.

Na kraju je epilog bio Babićevo javno pokajanje i ono čuveno Zlobino "Ubi se!" Martiću preko telefona, uoči pada Knina!


Poludeli Srbi u Beogradu kada su dobili američki Plan Z-4 postarali se da bude preveden i napisan ćirilicom.
Kada su Zenge posle osvajanja Knina našli Martićev dnevnik u njemu je pisalo, naravno Martić je uvek pisao latinicom: "Onaj američki predlog Plan 34 nisam hteo niti da pročitam. Писано ћирилицом тај План је написан План-34.
I da je napisan latinicom oni bi Predlog plana odbili, a što su učinli uslugu Tuđmanu, a naljutili Miloševića.
Zato im je ubrzo Milošević poslao generala Mrkšića da se narod povuče iz svojih staništa, sa namerom da napravi novo zlo - da Kraiške Srbe naseli na Kosovu i Metohiji. Bio sam diretktor u jednoj fabrci u Kačanijku u okviru velikog sistema pet fabrika i četiri rudnika za građevinske materijle, kada je dovežena najveća sirotinja iz Krajine i smešteni u Motelu, čiju kuhinju i trepzariju koristili smo zu tople obroke zaposlenih večina Albanci.
Čime je započelo razmišljanje političara Zapada o bombardovanju Srbnje, tada male Jugoslavije
freehand freehand 19:56 03.08.2020

Re: Lično iskustvo


Ne, nego sam mislio da mu uplatim letovanje u okolini Šibenika, ali pod isključivim uslovom da zdušno propagira jugoslovenstvo tamo. Hoće on, voli kad je badava. Može i do Splita i Dubrovnika da skokne da i tamo propagira svoje ideje, usput ponešto popije i pojede, kad voli.

A što se denuncijacija tiče, materijala koliko želiš. Zna Filip to dobro. Ali to ostavimo nekima drugima.


Ti si očigledno jedna baš plemenita duša, samo denuncijacije uvek i samo govore o denuncijatorima kao stinim dušama , zavidljivcima i smutljivcima a nikad o denucniranima.
Inače se predstaviš imenom i prezimenom i kažeš šta imaš o onome koga bi da denunciraš. Denuncijacija nije bogznakoliko blaža ali ti ispadnešđ bar malo manje govno.
j_grandson j_grandson 20:00 03.08.2020

Re: Lično iskustvo

freehand

Ne, nego sam mislio da mu uplatim letovanje u okolini Šibenika, ali pod isključivim uslovom da zdušno propagira jugoslovenstvo tamo. Hoće on, voli kad je badava. Može i do Splita i Dubrovnika da skokne da i tamo propagira svoje ideje, usput ponešto popije i pojede, kad voli.

A što se denuncijacija tiče, materijala koliko želiš. Zna Filip to dobro. Ali to ostavimo nekima drugima.


Ti si očigledno jedna baš plemenita duša, samo denuncijacije uvek i samo govore o denuncijatorima kao stinim dušama , zavidljivcima i smutljivcima a nikad o denucniranima.
Inače se predstaviš imenom i prezimenom i kažeš šta imaš o onome koga bi da denunciraš. Denuncijacija nije bogznakoliko blaža ali ti ispadnešđ bar malo manje govno.

Jebote!
budjelar budjelar 21:15 03.08.2020

Re: Lično iskustvo

freehand
Ti si očigledno jedna baš plemenita duša


Da, ako obeća da će da veliča jugoslovenstvo tamo, zašto da ne.

A denunciranjem se nisam bavio. Ti si tu reč prvi upotrebio ovde, a onda imputiraš da se ja time bavim (samoprojekcija je čudo). Rekao sam da ću to da ostavim drugima. Pročitaj još jednom, vidim da ti teže ide razumevanje.

Inače se predstaviš imenom i prezimenom... malo manje govno


Da, to mi kaže neko ko koristi nadimak, a ne puno ime i prezime. I još upotrebi baš "pristojnu" reč.

Treba da te je sramota.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:08 03.08.2020

Re: Lično iskustvo

Bio sam diretktor u jednoj fabrci u Kačanijku u okviru velikog sistema pet fabrika i četiri rudnika za građevinske materijle,


eve ga, srednjoskolac.

freehand freehand 07:42 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

A denunciranjem se nisam bavio.

Jok, ja sam.
E pa sada si se zaigrao i prešao granicu, ali da ti dam malo još prilike. Pogledaj malo šta je FATCA na Google, pa se onda seti transakcija, kako tvojih, još više sa tobom povezanih lica i organizacija. A seti se i onog zamotuljka što si primio u poluzamračenoj prostoriji i još nekih tako sličnih stvari.

Ovakve stvarija ne pišem ni pod imenom i prezimenom ni pod pseudonimom. Kao što ne iznosim ni neproverljive lične primere na osnovu kojih tražim da se neko izjasni o svom saosećanju.
Pa još sa nekakvim umišljenim pravom praktično zabranjuješ da ti domaćin bloga odgovori jer će bi zna on već šta... Ti stvarno misliš da sve to zajedno nije karikatura?
Treba da te je sramota.

Nisam iskazao dovoljno saosećanja sa možda izmišljenom pričom svakako izmišljenog lika sa interneta pa će se sad pojaviti neke mutne priče o nekakvimmutnim transakcijama u mutnom svetlu zamračene prostorije??
Iš bre.

g.radicevic g.radicevic 13:23 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

A za blogerske anonimuse je Puj Pik!


blogerski anonimusi, su anonimusi sopstvenom voljom

ono što radim kao novinar i književnik.


dobri moj Filipe,
ovo si ti sam sebe ubedio. pusti druge (čitaoce, slušaoce) da procene

ličiš mi na nekog, kome je tata (uticajna faca), otvarao sva vrata u životu, pa sad sa ovim zatvorenim počeli problemi i muka.








nsarski nsarski 16:52 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

Samo da podsetim da je prethodni blog "Zašto nisam konkurisa za direktora RTS?" ovde na blogu B92 pročitalo njih 4 652, a što se društvenih mreža tiče, tu su cifre višestruko veće.


Ugledni novinaru Mladenoviću, cifre su 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9, ostalo su brojevi. Nisi to naučio na studijama Žurnalistike?
Ah, zaboravih, ti tu školu nisi ni pohađao!
budjelar budjelar 17:25 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

freehand

Nisam iskazao dovoljno saosećanja sa možda izmišljenom pričom svakako izmišljenog lika sa interneta pa će se sad pojaviti neke mutne priče o nekakvimmutnim transakcijama u mutnom svetlu zamračene prostorije??
Iš bre.


Priča je potpuno istinita.

A biće i da su transakcije istinite, videće se to još. Izgleda da to najviše boli i brine. Filip ćuti, ti ga zastupaš. Podsvest je čudo.

Evo nešto da pročitate:


freehand freehand 17:43 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

Priča je potpuno istinita.

Kaži majkemi.
Mada, to da li je istinita je potpuno nebitno. I da je gola laž bilo bi nebitno jer takvih dokumentovanih istinitih ima na stotine i hiljade. Problem je u načinu na koji je plasirana i cilju kome valjda treba da služi.
A biće i da su transakcije istinite, videće se to još. Izgleda da to najviše boli i brine. Filip ćuti, ti ga zastupaš. Podsvest je čudo.

Takoe. Neko ko sebe nazove "Budjelarom" i pravi imidž na sopstvenoj projektovanoj žrtvi a priča o tuđim nečasnim radnjama koje će sad obelodaniti - samo što nije - liči na ozbiljnu hipokriziju, u najmanju ruku.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:26 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

Evo nešto da pročitate:


dostojanstvena komemoracija na raci, sa primerenom koreografijom, za razliku onog prostakluka u kninu.

razlika docs izmedju srebrenice i knina je sto ni srbija ni rs ne proslavljaju legitimnu vojnu akciju, naprotiv.
budjelar budjelar 19:59 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

freehand
Mada, to da li je istinita je potpuno nebitno. I da je gola laž bilo bi nebitno jer takvih dokumentovanih istinitih ima na stotine i hiljade. Problem je u načinu na koji je plasirana i cilju kome valjda treba da služi.


Prvo reče da je priča neistinita zato što pišem pod nadimkom. A i ti pišeš pod nadimkom.

Onda reče da je priča izmišljena, a sada kažeš da je nebitno, jer takvih dokumentovanih ima na stotine. E pa ova je jedna od tih dokumentovanih (tamo gde treba) i nije nebitna.

Da, jeste to žrtva koju smo mi podneli, a ti shvati kako hoćeš. Savršeno me boli za to da li ti i Filip verujete. Ze mene davno prošlo vreme, ali ne dam da pišate po tuđoj muci i neću vam dati nikad.

Da, nick jeste namerno budjelar, jer postoji razlog za to. I nije vezano za to što liči na prvi pogled.

I na kraju: ako budeš u prilici da se vidimo u Washington, D.C. lično, može i to, da se uveriš. OK?

g.radicevic g.radicevic 21:06 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

Ja bih, da me se pita, proverio svaku Filipovu transakciju, svaki prihod, rashod, i tako deceniju unazad.

Poznato je da šiptarska, bošnjačka i hrvatska služba ne štede na ovakvim stvarima.


aj Predo razmisli još jedared
da si ti neka strana služba
zar bi plaćao ovako nešto
freehand freehand 21:18 04.08.2020

Re: Lično iskustvo

Prvo reče da je priča neistinita zato što pišem pod nadimkom.

>Ovo nije istina, naravno. Ne znam da li jeste, ali bih rekao da jeste. Ali je sramotno patetično koristiti je na ovaj način. To je poenta.
A onda drugome zabranjivati da odgovara na sopstvenom blogu, pa mu ona pretiti nekakvim tajnim dokumentima blatruć.
Razumeš li ti uopšte šta radiš?
Da, jeste to žrtva koju smo mi podneli, a ti shvati kako hoćeš. Savršeno me boli za to da li ti i Filip verujete. Ze mene davno prošlo vreme, ali ne dam da pišate po tuđoj muci i neću vam dati nikad.


Realno, poštujem svačiju žrtvu bez obzira da li je materijalna kao tvoja ili drugačija. Ali i mene savršeno zabole za patetične patose koji treba da služe kao argumenti za neku raspravu na internetu. Jer ti sereš po sopstvenoj glavi, pišanje bi tu došlo kao tuš.
Dovoljno živih izbeglih znam i dovoljno priča iz prve ruke da bih se potresao nekim ko je sspreman da na ovako bizaran i prizeman način bagateliše sopstvenu priču.
I na kraju: ako budeš u prilici da se vidimo u Washington, D.C. lično, može i to, da se uveriš. OK?

Misliš - dati budem pri ruci?
Ili nešto drugo?

Kakogod, na licu si mesta pa verujem da si na odgovarajući način pozdravio i svoje domaćine koji su pripremali i na asve načine učestvovali u secesiji Hrvatske, naoružavali je a onda i učestvovali u progonu ljudi o kojima je ovde reč .
Potpuno sam siguran da neko takvih moralnih kapaciteta to nikad ne bi propustio.
gavros gavros 20:16 05.08.2020

Re: Lično iskustvo


Moj sin ima video na kom jede čips i umače u ljuti sos. I to je sve što radi.


Ja imam JuTjub kanal preko 10 godina na kome su kratki filmovi i autorska muzika i imam 58 subskrajbera. Mala Iva, ćerka mog prijatelja, koja ide u osnovnu školu i objavljuje video tipa "Sadržaj moje školske torbe" ima cca 80 subskrajbera!
zaharaga zaharaga 13:32 02.08.2020

Dosta laganja o Tesli

one Tesline poruke iz maja 1936. godine "jednako se ponosim moga srbskog roda i moje hrvatske domovine,...


Tesla ovo nikada nije rekao! Ovo je izmisljotina komunjarskih smradova koji od 1945 do danas (jeste, do danas) vladaju Srbijom, a koji su ovu glupost uvaljivali da niko ne bi postavljao pitanja o Jasenovcu.

Dosta laganja o Nikoli Tesli!

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:38 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

zaharaga
one Tesline poruke iz maja 1936. godine "jednako se ponosim moga srbskog roda i moje hrvatske domovine,...


Tesla ovo nikada nije rekao! Ovo je izmisljotina komunjarskih smradova koji od 1945 do danas (jeste, do danas) vladaju Srbijom, a koji su ovu glupost uvaljivali da niko ne bi postavljao pitanja o Jasenovcu.

Dosta laganja o Nikoli Tesli!



Kopija telegrama Nikole Tesle od 26. maja 1936. godine, upućen Vlatku Mačeku, lako se može naći na internetu, a original u Muzeju Nikole Tesle u Beogradu.

U citiranju ovog telegrama često se izbegava završni deo "...živeli svi Jugoslaveni."
gedza.73 gedza.73 13:44 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

U citiranju ovog telegrama često se izbegava završni deo "...živeli svi Jugoslaveni."

A zamisli da je to rekao u hrvatskoj NDH ili tokom Oluje. Ili na splitskoj rivijeri u dresu nekog srpskog kluba.

edit
Godina nastanka muzeja Nikole Tesle?
Ako se dobro sećam bilo je tu nekih vrlo mutnih dešavanja i kontroverzi oko nabavke predmeta koji su u muzeju.

Чувајте, чедо моје мило, језик као земљу. Реч се може изгубити као град, као земља, као душа. А шта је народ изгуби ли језик, земљу, душу?
Не узимајте туђу реч у своја уста. Узмеш ли туђу реч, знај да је ниси освојио, него си себе потуђио. Боље ти је изгубити највећи и најтврђи град своје земље, него најмању и најнезначајнију реч свога језика.
Стефан Немања

zaharaga zaharaga 14:01 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Filip Mladenović
zaharaga
one Tesline poruke iz maja 1936. godine "jednako se ponosim moga srbskog roda i moje hrvatske domovine,...


Tesla ovo nikada nije rekao! Ovo je izmisljotina komunjarskih smradova koji od 1945 do danas (jeste, do danas) vladaju Srbijom, a koji su ovu glupost uvaljivali da niko ne bi postavljao pitanja o Jasenovcu.

Dosta laganja o Nikoli Tesli!



Kopija telegrama Nikole Tesle od 26. maja 1936. godine, upućen Vlatku Mačeku, lako se može naći na internetu, a original u Muzeju Nikole Tesle u Beogradu.

U citiranju ovog telegrama često se izbegava završni deo "...živeli svi Jugoslaveni."


Cak i da je takav telegram zaista poslat, sigurno ga nije napisao Nikola Tesla.

Lik je, osim toga sto je bio tehnicki genije, govorio 10 jezika, kazu i 12, i apsolutno je nemoguce da se takav covek vrlja s padezi na svom jeziku u bilo kojoj prilici, a narocito kada pise telegram ministru vlade neke drzave.

Ma da je najverovatnije da takav telegram nikada nije poslat, nego je izmisljen i pometnut s ciljem da se zabasuri genocid. Znaju komunjare da su srbi bolecivi na Teslu.



freehand freehand 14:17 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Cak i da je takav telegram zaista poslat, sigurno ga nije napisao Nikola Tesla.

Lik je, osim toga sto je bio tehnicki genije, govorio 10 jezika, kazu i 12, i apsolutno je nemoguce da se takav covek vrlja s padezi na svom jeziku u bilo kojoj prilici, a narocito kada pise telegram ministru vlade neke drzave.

Ma da je najverovatnije da takav telegram nikada nije poslat, nego je izmisljen i pometnut s ciljem da se zabasuri genocid. Znaju komunjare da su srbi bolecivi na Teslu.



Razni su se do sada sporili oko smisla i poruka tog telegrama. Bilo je vreme da se pojavi i lumen koji će mu osporiti autentičnost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:16 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

one Tesline poruke iz maja 1936. godine "jednako se ponosim moga srbskog roda i moje hrvatske domovine,...


'36 je '36, zamisli da je to isto izjavio neposredno pre smrti ('43) kada mu je narod stradao na onakav način u toj domovini. Nikad.

Glupo i pokvareno je potezati tu izjavu iz '36 u svetlu genocida nad Srbima, Jevrejima i Romima koji je izvršen za vreme 2.sv. rata u toj njegovoj domovini nad njegovim rodom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:22 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Glupo i pokvareno je potezati tu izjavu iz '36 u svetlu genocida nad Srbima, Jevrejima i Romima koji je izvršen za vreme 2.sv. rata u toj njegovoj domovini.
Ma glupo je Teslu uopšte gurati u te priče o naciji, državi, klincimapalcima, jer ga to nije zanimalo.
Čovek je veličina druge vrste, i sad vaditi neke polurečenice iz celog njegovog ogromnog života i davati im neki nacionalni značaj je bez veze.

Pupin je već druga priča, njemu je nacija bila važna, bavio se time, ali to Filipu ne ide u prilog pa gura Tesline polurečenice.
predatortz predatortz 15:22 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Glupo i pokvareno je potezati tu izjavu iz '36 u svetlu genocida nad Srbima, Jevrejima i Romima koji je izvršen za vreme 2.sv. rata u toj njegovoj domovini.


Glupo, ali osim bedne izjave o patriotizmu kao poslednjem utočištu hulja, ova Teslina izjava je omiljeni "argument" relativizatora hrvatskih zločina u XX veku.

Zamisli, patriotizam utočište za hulje?!
Onda je, valjda, dezerterstvo, kukavičluk, sluganstvo, valjano i ispravno?

Retardirano!

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:37 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

hoochie coochie man
Glupo i pokvareno je potezati tu izjavu iz '36 u svetlu genocida nad Srbima, Jevrejima i Romima koji je izvršen za vreme 2.sv. rata u toj njegovoj domovini.
Ma glupo je Teslu uopšte gurati u te priče o naciji, državi, klincimapalcima, jer ga to nije zanimalo.
Čovek je veličina druge vrste, i sad vaditi neke polurečenice iz celog njegovog ogromnog života i davati im neki nacionalni značaj je bez veze.

Pupin je već druga priča, njemu je nacija bila važna, bavio se time, ali to Filipu ne ide u prilog pa gura Tesline polurečenice.


Jeste tako samo kad čujem trpanje ove izjave na ovako idiotski način iako znamo šta se dogodilo, pa zamisli samo Teslu koji to izjavljuje dok postoji Jasenovac i ndh?

Pa da je i anacionalan dibidus bio. '36 u kom ludilu je mogao da pretpostavi šta će da se dogodi, a umro je kada se uveliko događalo. Da nagađamo gde mu je rodbina završila u toj domovini za ponos?

Fuj.

Ovu izjavu potežu kao argument (za bilo šta) samo ili idioti ili pokvarenjaci do srži.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:39 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

predatortz
Glupo i pokvareno je potezati tu izjavu iz '36 u svetlu genocida nad Srbima, Jevrejima i Romima koji je izvršen za vreme 2.sv. rata u toj njegovoj domovini.


Glupo, ali osim bedne izjave o patriotizmu kao poslednjem utočištu hulja, ova Teslina izjava je omiljeni "argument" relativizatora hrvatskih zločina u XX veku.

Zamisli, patriotizam utočište za hulje?!
Onda je, valjda, dezerterstvo, kukavičluk, sluganstvo, valjano i ispravno?

Retardirano!



Ako jedan ili više vojnika odbiju da ubijaju ili siluju ili pljačkaju civile, šta je to? Dezerterstvo? Kukavičluk? Sluganstvo?
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:43 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

apacherosepeacock
hoochie coochie man
Glupo i pokvareno je potezati tu izjavu iz '36 u svetlu genocida nad Srbima, Jevrejima i Romima koji je izvršen za vreme 2.sv. rata u toj njegovoj domovini.
Ma glupo je Teslu uopšte gurati u te priče o naciji, državi, klincimapalcima, jer ga to nije zanimalo.
Čovek je veličina druge vrste, i sad vaditi neke polurečenice iz celog njegovog ogromnog života i davati im neki nacionalni značaj je bez veze.

Pupin je već druga priča, njemu je nacija bila važna, bavio se time, ali to Filipu ne ide u prilog pa gura Tesline polurečenice.



Jeste tako samo kad čujem trpanje ove izjave na ovako idiotski način iako znamo šta se dogodilo, pa zamisli samo Teslu koji to izjavljuje dok postoji Jasenovac i ndh?

Pa da je i anacionalan dibidus bio. '36 u kom ludilu je mogao da pretpostavi šta će da se dogodi, a umro je kada se uveliko događalo. Da nagađamo gde mu je rodbina završila u toj domovini za ponos?

Fuj.

Ovu izjavu potežu kao argument (za bilo šta) samo ili idioti ili pokvarenjaci do srži.



Nikola Tesla je podržavao jugoslovenstvo, kao što se Pupin borio za Jugoslaviju u granicama uspostavljenim po okončanju I svetskog rata.

Veliki umovi su kosmopolite, ili što je lepo primetila Isidora Sekulić u jednom od svojih eseja: "Ne može se biti nacionalan ako nisi internacionalan."
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:55 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

predatortz
Glupo i pokvareno je potezati tu izjavu iz '36 u svetlu genocida nad Srbima, Jevrejima i Romima koji je izvršen za vreme 2.sv. rata u toj njegovoj domovini.


Glupo, ali osim bedne izjave o patriotizmu kao poslednjem utočištu hulja, ova Teslina izjava je omiljeni "argument" relativizatora hrvatskih zločina u XX veku.

Zamisli, patriotizam utočište za hulje?!
Onda je, valjda, dezerterstvo, kukavičluk, sluganstvo, valjano i ispravno?

Retardirano!



Ja Kiša cenim kao pisca, što ne znači da moram oko svake njegove izjave da se složim.. (ili bilo kog drugog meni cenjenog književnika itd. čak bi mi bilo zabrinjavajuce da ih posmatram kao neki apsolutni autoritet)
j_grandson j_grandson 15:55 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Filip Mladenović
apacherosepeacock
hoochie coochie man
Glupo i pokvareno je potezati tu izjavu iz '36 u svetlu genocida nad Srbima, Jevrejima i Romima koji je izvršen za vreme 2.sv. rata u toj njegovoj domovini.
Ma glupo je Teslu uopšte gurati u te priče o naciji, državi, klincimapalcima, jer ga to nije zanimalo.
Čovek je veličina druge vrste, i sad vaditi neke polurečenice iz celog njegovog ogromnog života i davati im neki nacionalni značaj je bez veze.

Pupin je već druga priča, njemu je nacija bila važna, bavio se time, ali to Filipu ne ide u prilog pa gura Tesline polurečenice.



Jeste tako samo kad čujem trpanje ove izjave na ovako idiotski način iako znamo šta se dogodilo, pa zamisli samo Teslu koji to izjavljuje dok postoji Jasenovac i ndh?

Pa da je i anacionalan dibidus bio. '36 u kom ludilu je mogao da pretpostavi šta će da se dogodi, a umro je kada se uveliko događalo. Da nagađamo gde mu je rodbina završila u toj domovini za ponos?

Fuj.

Ovu izjavu potežu kao argument (za bilo šta) samo ili idioti ili pokvarenjaci do srži.



Nikola Tesla je podržavao jugoslovenstvo, kao što se Pupin borio za Jugoslaviju u granicama uspostavljenim po okončanju I svetskog rata.

Veliki umovi su kosmopolite, ili što je lepo primetila Isidora Sekulić u jednom od svojih eseja: "Ne može se biti nacionalan ako nisi internacionalan."

Budalaština, pa da je sto Isidora to reklo.
Ne može se biti internacionalan ako nisi nacionalan - to je korektan redosled.
Ne mogu da se vole više drugi, nego oni koji su te rodili.
A gamad ko gamad.
Ona će i Teslu da koriste da opravdaju svoj gadaluk.
Jebote - šta bi bilo da Tesla nije bio Srbin i, dodatno, sin srpskog sveštenika.
A glupi Srbi se prepiru sa Hrvatima.
Sve što Srbi treba da rade je da budalčinama poture spisak streljanih Tesla i to da je novoj hrvatskoj državi jedno od prvih junačkih dela bilo da poruši Teslinu spomen kuću.
I onda neke budalčine relativizuju ustašluk Teslinim telegramom.
Tesla je Srbin koliko god je to nekim Srbima teško da prihvate.
Jebija, ali tako je.
freehand freehand 15:59 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Zamisli, patriotizam utočište za hulje?!

Ljutiš se na Semjuela džonsona. Mladenović ponavlja njegove reči.
Onda je, valjda, dezerterstvo, kukavičluk, sluganstvo, valjano i ispravno?

Retardirano!

Ovde se slažemo. Interesantno je da takve postupke i osobine po pravilu podržavaju i zagovaraju upravo neki od najvećih "nacionalista".
maliperica maliperica 15:59 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

"Ne može se biti nacionalan ako nisi internacionalan."

Vredi i - Ne može se biti kosmopolita , ako nisi prethodno i nacionalno osvešćen.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:00 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Jeste tako samo kad čujem trpanje ove izjave na ovako idiotski način

Tu ne zna čovek da li je u pitanju samo glupost u dovoljnim razmerama da se to proguta i još da se ponavlja, ili je u pitanju nešto teže, recimo, ajd da ponavljam možda će me provozati brodićem i platiti kafu u Dubrovniku.
Ne bih ovde isključio ni jedno ni drugo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:47 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

maliperica
"Ne može se biti nacionalan ako nisi internacionalan."

Vredi i - Ne može se biti kosmopolita , ako nisi prethodno i nacionalno osvešćen.


Čitajte pažljivo eseje Isidore Sekulić.

Jedan Novak Djoković ne bi bio popularan širom sveta da pre toga nije postigao internacionalan uspeh.

Ili Tesla i Pupin, da nisu pobegli odavde u SAD, nikada ne bi postali to što jesu, znameniti Amerikanci srpskog roda!
alselone alselone 17:08 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Jedan Novak Djoković ne bi bio popularan širom sveta da pre toga nije postigao internacionalan uspeh.


Genijalna misao.

Okaci ovo na YT.
zaharaga zaharaga 17:14 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Filip Mladenović


Ili Tesla i Pupin, da nisu pobegli odavde


Odavde = Austrougarska.
mirelarado mirelarado 17:16 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

alselone
Jedan Novak Djoković ne bi bio popularan širom sveta da pre toga nije postigao internacionalan uspeh.


Genijalna misao.

Okaci ovo na YT.



alselone alselone 17:21 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

zaharaga
Filip Mladenović


Ili Tesla i Pupin, da nisu pobegli odavde


Odavde = Austrougarska.


Polovina autobiografije Mihajla Pupina je prožeta mislima zašto je morao pobeći iz Austrougarske i o tome kako voli svoj narod, svoj Idvor, svoju majku i svoju Srbiju.

To je jedna od najlepših knjiga posvećenih Srbiji, iako joj to nije tema. Pupin je toliko ljubavi utkao u tu knjigu da sam ja apsolutno bio oduševljen dok sam je čitao.

alselone alselone 17:29 02.08.2020

Re: Dosta laganja o Tesli

Na današnji dan.

Na praznik Svetog Ilije 2. avgusta 1941, hrvatske ustaše su izvršile pokolj srpskog stanovništva sela Smiljan i njegovih zaseoka. Tog dana ustaše su poklale ili žive zapalile 506 Srba svih uzrasta. Prema drugim izvorima, ustaše su u ljeto 1941. u Smiljanu poklale i žive spalile 650 Srba.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana