Politika| Satira| Sex| Život

Plitak potok, dubok gaz

loader RSS / 10.09.2020. u 17:16

wWswlS9.jpg 

Delovalo je da je sve baš onako, pobednički.

A onda je duboka država skočila i iskeženo rekla:

- Jesi li ti, Žuti, normalan?!

- A zašto? – prenuo se i mahinalno izvadio skupoceni češalj iz udobnosti svoje frizure, kako bi mu obe ruke bile spremne za nekakvu hitnu reakciju.   

- Ma, idi, bre, čoveče – odmahnuše ovi instinktivno shvatajući da se tu ne vredi objašnjavati, a da, uostalom, za to uopšte nema vremena, koliko god da tip kapira ili ne kapira, pa se izdraše na ove u isturenijim redovima – Šta gledate, a?!! Brzo menjajte bravu na Beloj kući!! Brzo!!

- Neko ima duplikat ključa?!!

- Da!!! Trči, bre!!! Šta me gledaš?!! Trči..!  

Sve se odigralo neverovatnom hitrinom. Zveket cipela, poluspušteni položaji tela, oči koje hvataju svih 360. Očas posla, vojska skupih odela i kravata pretvorila se u birokratski desetoboj. Trk u gvožđaru, trk po šrafciger i čekić, trk... Dvojica se tu spopletoše, ali ih brzo pozvana hitna pomoć ne zaustavljajući se pokupi kroz bočna vrata i nestade uz škripu guma. Očas posla, brava bi promenjena.

- Hajde! Na sve spratove, proverite da nisu možda već upali! Tražite i kroz ventilacijone otvore!! Vidi na krovu!! Da, i stepeništa..! Iza zavesa! U američkim plakarima!! Brže, brže..!

A smoreni čovek za teškim i skupocenim hrastovim astalom vrati češalj u svoju udobnu frizuru i nastavi kao da se ništa nije desilo. Doviknu – Melani, kakva je ona gibanitsa koju su doneli? Da li su degustatori preživeli? Ako jesu, daj ovamo. Dojadilo mi ona žabarsko testo sa paradajzom i šunkom odozgo. Da li se tako kaže?   

- Šta „tako se kaže“? - uzvrati pitanjem ženski glas, a zvuk dugih noktiju zveknu o porculanski tanjir, što je on odlično prepoznavao.    

- Pa, to, gibanitsa?

- Da, tako se kaže.

- Eh, znam da znaš... To su sve oni tvoji.

- Šta imaš protiv moje familije?! Kakva je tvoja?! Ne znate ništa osim gajenja goveda!

- Dobro, de, samo sam pitao.

- Znam ja da ti „samo pitaš“!

Stigla mu je gibanica, a udaljile su se njene zveketave štikle preko mahagoni parketa, nazad ka kujni. On je gledajući u gibanicu nije ni video. Samo po tom erotičnom zvuku je znao da je brzo prišla, ostavila keramiku sa nagorelim žućkastim komadom pred njega i još brže se zagubila.

Zašto navijam za Tramp Donalda? Zato što nervira duboku državu. Zato što se srbendaćka elita loži da je on prijatelj. Ali, iznad svega, zbog frizure. Sve ostalo je dnevna ili srednjoročna politika, i, u politici sve može biti sporno – no, jedno je nesporno: više nikada nećemo imati priliku da gledamo lika (US precednika) sa onakvom frizijanom. Stoga, moje dvojno državljanstvo biće upotrebljeno, zajedno sa mojim polubrzim netom, za davanje glasa Tramposaurusu. Ovde, u plebiscit demokratiji, sa unapred izbrojanim papirnim aviončićima, ionako ne vredi glasati. Dakle, ... 



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

j_grandson j_grandson 19:23 10.09.2020

Da!

Dok je nama Trumpa, nema zime!
g.radicevic g.radicevic 19:32 10.09.2020

Re: Da!

j_grandson
Dok je nama Trumpa, nema zime!


kad je obećao da će da ukine zimu Čarli?
ako je to tačno, evo i ja ću da glasam za njega
kad dobijem državljanstvo

j_grandson j_grandson 19:34 10.09.2020

Re: Da!

g.radicevic
j_grandson
Dok je nama Trumpa, nema zime!


kad je obećao da će da ukine zimu Čarli?
ako je to tačno, evo i ja ću da glasam za njega
kad dobijem državljanstvo


Da, jebote!
Sada vidim šta sam napisao - a ja volim zimu.
Naravno, zimu sa snegom, a ne ova sranja od zima zadnjih decenija.
Atomski mrav Atomski mrav 19:54 10.09.2020

Re: Da!

Ko umre u jesen, za njega nema zime...
docsumann docsumann 07:37 11.09.2020

Re: Da!

Atomski mrav
Ko umre u jesen, za njega nema zime...


ko se smrzne u snijegu, ni za njega nema (više) zime...
loader loader 21:30 11.09.2020

Re: Da!

Ove mudrolije oko zime
stvarno su ... brrrrr....

g.radicevic g.radicevic 19:54 10.09.2020

oh Mr. Loader

Pa, to, gibanitsa


otkud baš gibanjica

mis'im moglo je slatko od šljiva
ili prebranac, čvarci

tačno se zna ko je istorijski najvoleo gibanjicu
sad će još ispasti...
Atomski mrav Atomski mrav 19:57 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

otkud baš gibanjica

mis'im moglo je slatko od šljiva
ili prebranac, čvarci


Čvarci pa onda deset mesta prazno pa gibanica.
Ako bi Tramp pitao šta je to, mogli bi da mu kažu - bombone od svinje.
j_grandson j_grandson 20:13 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Atomski mrav
otkud baš gibanjica

mis'im moglo je slatko od šljiva
ili prebranac, čvarci


Čvarci pa onda deset mesta prazno pa gibanica.
Ako bi Tramp pitao šta je to, mogli bi da mu kažu - bombone od svinje.

Čvarci - mistifikacija hrane sirotinje.
mirelarado mirelarado 20:33 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Atomski mrav
otkud baš gibanjica

mis'im moglo je slatko od šljiva
ili prebranac, čvarci


Čvarci pa onda deset mesta prazno pa gibanica.
Ako bi Tramp pitao šta je to, mogli bi da mu kažu - bombone od svinje.


Imaju Ameri čvarke (pork greaves):


maksa83 maksa83 20:36 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Čvarci - mistifikacija hrane sirotinje.

Za razliku od kačamaka, retke poslastice sa kraljevskih trpeza.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:46 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

mirelarado
Atomski mrav
otkud baš gibanjica

mis'im moglo je slatko od šljiva
ili prebranac, čvarci


Čvarci pa onda deset mesta prazno pa gibanica.
Ako bi Tramp pitao šta je to, mogli bi da mu kažu - bombone od svinje.


Imaju Ameri čvarke (pork greaves):




Poznatiji kao pork cracklings. Nikad probao nisam, mada izgledaju korektno, nisam ih nešto ni u Jugoslaviji voleo.

A Tramp, kako mi se čini, peva labudovu pesmu (i češka svoja m..da, labudova).

mentol mentol 20:54 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

g.radicevic g.radicevic 21:04 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

A Tramp, kako mi se čini, peva labudovu pesmu (i češka svoja m..da, labudova).

nači ovaj naš magarac se opet kladio na pogrešnog konja


vrabac_onaj vrabac_onaj 21:22 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Када смо код чварака, ако сте у Београду а немате неког поузданог домаћег добављача, месара Морава у Илије Гарашанина преко пута Палилуске пијаце.

Немају их увек, тако да је боље претходно назвати.
maksa83 maksa83 22:05 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Када смо код чварака, ако сте у Београду а немате неког поузданог домаћег добављача, месара Морава у Илије Гарашанина преко пута Палилуске пијаце.

Mesara Morava Dragan je najbolja mesara u gradu za apsolutno potpuno bilo šta.
maksa83 maksa83 22:14 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Poznatiji kao pork cracklings. Nikad probao nisam, mada izgledaju korektno, nisam ih nešto ni u Jugoslaviji voleo.

Samo da ti javim da sam raščistio onaj lukostrelno bezbedni pravac i ponovio se novim rejzerom i kracima od 30 funti i rukavicom i nekim super tankim strelama i beskrajno se zabavljam. Sutra planiram da odvučem metu na susednu pustu livadu da vidim kako će to da izgleda na 30+ m. Kaže veće dete "ovo je previše zabavno".
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:49 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
Poznatiji kao pork cracklings. Nikad probao nisam, mada izgledaju korektno, nisam ih nešto ni u Jugoslaviji voleo.

Samo da ti javim da sam raščistio onaj lukostrelno bezbedni pravac i ponovio se novim rejzerom i kracima od 30 funti i rukavicom i nekim super tankim strelama i beskrajno se zabavljam. Sutra planiram da odvučem metu na susednu pustu livadu da vidim kako će to da izgleda na 30+ m. Kaže veće dete "ovo je previše zabavno".


Aaaa, baš lepo, pećinski rođače! Kakva ti je meta? A jel gađaš beše barebow, ili full regalia, sa svim gej/veganskim gedžetim (mislim na stabilizatore i optiku)?

Ja sam moj prvi luk poklonio ženi, samo je kupila jače krake, i ona gađa barebow, a sebi sam kupio malo bolju spravu, zaboravio sam sad koje su težine kraci, mislim da su tu isto oko 30 funti, a preselio sam stabilizatore i nišan sa ženinog luka. To je tek uživancija. Ali nisam baš imao vremena da idem u streljanu u poslednje vreme, pa sam ispao iz štosa. Sad su tamo napravili 50 jardi liniju (indoor), ali to mora da se rezerviše tako da nisam još isprobao. A dozvolili su i lovcima da upucavaju lukove sa broadheadovima, što mi se baš i ne sviđa, ali morali su, da bi preživeli finansijski, to je i posebno obezbeđeno. Oću da kažem da je meni posle pauze i ovih 30 funti malo mnogo.

Ovde prestalo da veje, pomoglo i oko požara, očekujemo ponovo uobičajenih 30 stepeni. Preživeo mi paradajz. Možda i mi neko kampovanje ili bar dnevni piknik odradimo, pa ćemo da ponesemo i sprave malo da pucamo na otvorenom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:55 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

A, da, zaboravih, našao sam na digikey brojač čestica, Hanivelov, oko 20 dolara, samo senzor + UART. Nije neka velika preciznost, ali nije ni totalni krš. Taman da se malo poigram, kako da to zakačim na meka, gledam sad neke UART-USB adaptere, ili da palim Raspberry Paju.

Milan Novković Milan Novković 23:19 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

srdjan.pajic
A, da, zaboravih, našao sam na digikey brojač čestica, Hanivelov, oko 20 dolara, samo senzor + UART. Nije neka velika preciznost, ali nije ni totalni krš. Taman da se malo poigram, kako da to zakačim na meka, gledam sad neke UART-USB adaptere, ili da palim Raspberry Paju.


Laka ti je fora za igranje neki ESP32, npr, imaš zgodan IDE, a kad ti krene integrisanje novih I2C senzora pola sata po komadu.

Sve u nekom cut-down pseudo C++ za koji ti treba par sati učenja.

Nekoliko dolara za ESP32, može da bude i web server i klijent istovremeno, ajd to ti je dan programiranja - car si samo taki pre nego što pojedeš fanglu šnenokli.

Ja sam probao na desetine senzora, možda su mi se jednom, ne sećam se kako, sudarile I2C adrese, i senzor za puls zezao na suvo, bez nosača - ostalo je boza boze i za amatere.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:31 10.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Laka ti je fora za igranje neki ESP32, npr, imaš zgodan IDE, a kad ti krene integrisanje novih I2C senzora pola sata po komadu.


Aha, vidim i to na mauzeru, za 10 dolara. Ma, imam nekog razberija na polici koji sam davno kupio a upalio nisam... taman za ovo, plus da mi kontroliše sprinkrele u bašti, i da traži izgubljeno dete po komšiluku.
maksa83 maksa83 07:08 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Aaaa, baš lepo, pećinski rođače! Kakva ti je meta? A jel gađaš beše barebow, ili full regalia, sa svim gej/veganskim gedžetim (mislim na stabilizatore i optiku)?

Barebow, nemam čak ni plandžer, ja sam pristalica minimalizma i one džidže mi izgledaju komplikovano i više su za nekog ko zna šta radi + mi je besmisleno da trošim pare na svu tu galanteriju u ovoj fazi i za moje daljine. Sa onim od 40 funti bez rukavice sam se baš patio, jeste bilo zabavno ali i bolno, tries' funti je prava mera za mene, mada posle dvadesetak ispaljivanja imam tremor u obe ruke.

Inače ne razumem kako su oni Englezi i Velšani gađali Francuze po ceo dan lukovima od 100-150 funti, kažu da su ih u velikim bitkama zasipali i sa po 30000 (trideset hiljada) strela u minuti. To je kao da ceo dan dižeš jednom rukom teg od 50-75 kg.
docsumann docsumann 07:48 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Inače ne razumem kako su oni Englezi i Velšani gađali Francuze po ceo dan lukovima od 100-150 funti, kažu da su ih u velikim bitkama zasipali i sa po 30000 (trideset hiljada) strela u minuti. To je kao da ceo dan dižeš jednom rukom teg od 50-75 kg.


pogledati pod bitka kod Azenkura.

taj pokret više liči na veslanje (pull movement), a kod jednoručnog veslanja iole utreniraniji vežbači bez problema rade tu vježbu u 6-10 ponavljanja sa 30-40 kg.
mislim jeste teško, al nije baš nadljudski teško.
uz adekvatno vježbanjem potrebna snaga za natezanje se relativno brzo postigne.
g.radicevic g.radicevic 07:53 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Inače ne razumem kako su oni Englezi i Velšani gađali Francuze po ceo dan lukovima od 100-150 funti, kažu da su ih u velikim bitkama zasipali i sa po 30000 (trideset hiljada) strela u minuti. To je kao da ceo dan dižeš jednom rukom teg od 50-75 kg.


meni uvek bila fascinantna ta scena, u filmovima
ono kad se nebo zacrni od strela


a dosta je eksploatisana

j_grandson j_grandson 07:57 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
Čvarci - mistifikacija hrane sirotinje.

Za razliku od kačamaka, retke poslastice sa kraljevskih trpeza.

Poplašeni slaninicom - što čini nebeznačajnu razliku.
maksa83 maksa83 07:57 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

taj pokret više liči na veslanje (pull movement), a kod jednoručnog veslanja iole utreniraniji vežbači bez problema rade tu vježbu u 6-10 ponavljanja sa 30-40 kg.

Jeste, otpr. kao veslanje u pretklonu sa bućicama, s tim da drugom rukom isto moraš da nosiš tu težinu ali na drugu stranu (bikoz Njutn), plus se ne vuče na kuk/struk nego u visini ramena pa imam utisak da ti tu veliki mišići leđa i trapezijus mnogo manje pomažu. Ok, 3x10 ponavljanja, ali zamisli da to radiš ceo dan. Nemoguće da profesionalac nije bio nekako hipertrofiran u tom delu.
shmoo shmoo 07:58 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
Када смо код чварака, ако сте у Београду а немате неког поузданог домаћег добављача, месара Морава у Илије Гарашанина преко пута Палилуске пијаце.

Mesara Morava Dragan je najbolja mesara u gradu za apsolutno potpuno bilo šta.



Је л' то онај из Прогара (Бојчинске шуме) што пушта прасиће да пасу жирови?


j_grandson j_grandson 08:00 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

vrabac_onaj
Када смо код чварака, ако сте у Београду а немате неког поузданог домаћег добављача, месара Морава у Илије Гарашанина преко пута Палилуске пијаце.

Немају их увек, тако да је боље претходно назвати.

To za ljude sladokusce istančanog ukusa.
Meni su bilo koji čvarci dobri, uz samo jedan uslov --- da je iz njih isceđena većina masti.
Ja i inače volim da jedem sve.
Baš me briga da li je organsko ili neorgansko.
maksa83 maksa83 08:00 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

meni uvek bila fascinantna ta scena, u filmovima
ono kad se nebo zacrni od strela

Da, tako su navodno Englezi prčili Francuze u stogodišnjem ratu, to je bila bukvalna laka artiljerija, nema individualnog ciljanja nego oni tamo, ovi ovde, i onda zaspi tako da se nebo zacrni. Englezi su imali obavezu gađanja lukom i strelom za stanovništvo i jedini u Evropi (zamalo da kažem "u EU" ) imali veliku stajaću vojsku streličara.
maksa83 maksa83 08:03 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Је л' то онај из Прогара (Бојчинске шуме) што пушта прасиће да пасу жирови?

Ne znam za to, ovi su pored V beogradske, tačno prekoputa pijace. Najčešće je red ispored. Tvrdim da npr. ne možeš da nađeš bolje ćevape od njihovih za samostalno roštiljanje, bolji su od većine kafanskih.
g.radicevic g.radicevic 08:12 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

da je iz njih isceđena većina masti.


auuuu
čista jeres,


shmoo shmoo 08:13 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
Је л' то онај из Прогара (Бојчинске шуме) што пушта прасиће да пасу жирови?

Ne znam za to, ovi su pored V beogradske, tačno prekoputa pijace. Najčešće je red ispored. Tvrdim da ne možeš da nađeš bolje ćevape od njihovih za samostalno roštiljanje, bolji su od većine kafanskih.


Ти си једаред причао о неком кафанчету тамо преко Саве чији власник пушта прасиће у ограђеном простору да једу по шуми, жир наравно, као што су то радили наши стари до почетка 20. века, па сам помислио да није можда то тај исти човек, само проширио бизнис и на месаре.

А укус меса тих прасића што једу тако пуштени да пасу по шуми је нешто сасвим сасвим другачије од оних што се хране у обору.

О онима што их у оборима кркају стероидима (извини, Докс) да брже "сазру" не бих да не кварим утисак.






nikvet pn nikvet pn 08:16 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

j_grandson j_grandson 08:17 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

shmoo
maksa83
Је л' то онај из Прогара (Бојчинске шуме) што пушта прасиће да пасу жирови?

Ne znam za to, ovi su pored V beogradske, tačno prekoputa pijace. Najčešće je red ispored. Tvrdim da ne možeš da nađeš bolje ćevape od njihovih za samostalno roštiljanje, bolji su od većine kafanskih.


Ти си једаред причао о неком кафанчету тамо преко Саве чији власник пушта прасиће у ограђеном простору да једу по шуми, жир наравно, као што су то радили наши стари до почетка 20. века, па сам помислио да није можда то тај исти човек, само проширио бизнис и на месаре.

А укус меса тих прасића што једу тако пуштени да пасу по шуми је нешто сасвим сасвим другачије од оних што се хране у обору.

О онима што их у оборима кркају стероидима (извини, Докс) да брже "сазру" не бих да не кварим утисак.



Bio prošle godine tamo na nekom ručku - nije loše, a nije ni ništa spektakularno.
docsumann docsumann 08:18 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
taj pokret više liči na veslanje (pull movement), a kod jednoručnog veslanja iole utreniraniji vežbači bez problema rade tu vježbu u 6-10 ponavljanja sa 30-40 kg.

Jeste, otpr. kao veslanje u pretklonu sa bućicama, s tim da drugom rukom isto moraš da nosiš tu težinu ali na drugu stranu, plus se ne vuče na kuk/struk nego u visini ramena pa imam utisak da ti tu veliki mišići leđa i trapezijus mnogo manje pomažu. Ok, 3x10 ponavljanja, ali zamisli da to radiš ceo dan.


mislim da je tu ključno koliko strijela odapnu za minut. nagađam 3-4.
i sigurno ih ne odapinju po čitav dan
uloga dalekometnih strijelaca je da presreće protivničku tešku konjicu na odstojanju, dok ova još prilazi liniji kontakta.
desetak minuta pod tom masivnom vatrom je dovoljno da desetkuje neprijatelja i odbije napad.

što se samog pokreta ispružena ruka (koja drži luk) je praktično zaključana tako da opterećenje koje trpe njeni mišići nije toliko naglašeno.
recimo u benč presu, takmičari mogu bez problema da drže teg na ispruženim rukama na početku pokreta i po više sekundi, prije nego što krenu u njegovo spuštanje, pa onda u dizanje sa grudi.
štaviše oni mogu tako da drže teg i koji ne mogu da podignu.

tako da je glavni napor na ruci koja zateže luk (zadnje rame, biceps, latisimus, manje trapezijus...)

definitivno nije lako, al uz vježbanje i pravilnu tehniku natezanja luka, da se time ovladati
maksa83 maksa83 08:19 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Ти си једаред причао о неком кафанчету тамо преко Саве чији власник пушта прасиће у ограђеном простору да једу по шуми, жир наравно, као што су то радили наши стари до почетка 20. века,

Aaaa, misliš na Bojčinsku šumu, mislim da je to u vlasništvu države. Sećam se da su se ovdašnji znalci izjasnili o mangulici kao inferiornom soju, iz nekog razloga.
docsumann docsumann 08:19 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
meni uvek bila fascinantna ta scena, u filmovima
ono kad se nebo zacrni od strela

Da, tako su navodno Englezi prčili Francuze u stogodišnjem ratu, to je bila bukvalna laka artiljerija, nema individualnog ciljanja nego oni tamo, ovi ovde, i onda zaspi tako da se nebo zacrni. Englezi su imali obavezu gađanja lukom i strelom za stanovništvo i jedini u Evropi (zamalo da kažem "u EU" ) imali veliku stajaću vojsku streličara.


koliko se sjećam ti longbow strijelci su uglavnom bili Velšani. al morao bih da provjerim...
maksa83 maksa83 08:27 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

definitivno nije lako, al uz vježbanje i pravilnu tehniku natezanja luka, da se time ovladati

Guglo sam sad hypertrophy archery, i da, reklo bi se da su iskopavajući profi strelce na raznim meridijanima našli da su ovi bili hipertrofirani na desnoj strani. Saznao sam usput da u medicini postoji i "šlog" koji se zove Bow Hunter's Stroke/Syndrome, zato što naprezanje vrata koje se dešava izaziva hipertrofiju mišića i pritiska vertebralnu arteriju i zaustavlja protok.
nikvet pn nikvet pn 08:49 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
ovdašnji znalci izjasnili o mangulici kao inferiornom soju, iz nekog razloga


Мангулица је и узгајивачки и гастрономски катастрофа. Једе превише за премали прираст; прасету треба пола године до ражња, месо је жилавије од дивљесвињског. Једино добро од мангулице је маст и нарочито, чварци.
shmoo shmoo 08:50 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
Ти си једаред причао о неком кафанчету тамо преко Саве чији власник пушта прасиће у ограђеном простору да једу по шуми, жир наравно, као што су то радили наши стари до почетка 20. века,

Aaaa, misliš na Bojčinsku šumu, mislim da je to u vlasništvu države. Sećam se da su se ovdašnji znalci izjasnili o mangulici kao inferiornom soju, iz nekog razloga.




Да, то. Прогар и Бојчинска шума. Сетих се да си једаред причао. Мислио сам да је приватник.

Има једна месара у Земуну код Мухара која држи месо (и остале слаткише) мангулице.

Па сад... Шта га знам. Инфериорна или не, али знам да људи који имају озбиљних здравствених проблема (и не смеју да једу црвено месо) купују маст и чварке само и искључиво од мангулице.

predatortz predatortz 08:52 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Мангулица је и узгајивачки и гастрономски катастрофа. Једе превише за премали прираст; прасету треба пола године до ражња, месо је жилавије од дивљесвињског. Једино добро од мангулице је маст и нарочито, чварци.


Ne znam da li sam pričao, moji lovci na Majevici ostave krmaču u šumi da se tera sa divljacima. Nabiju joj zvono o vrat, tako da znaju kud se kreće. E, ti prasići, kombinacija divlje i domaće svinje, to je poslastica!
maksa83 maksa83 08:56 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Ne znam da li sam pričao, moji lovci na Majevici ostave krmaču u šumi da se tera sa divljacima. Nabiju joj zvono o vrat, tako da znaju kud se kreće. E, ti prasići, kombinacija divlje i domaće svinje, to je poslastica!

Ovo k'o u onom vicu kad Muja genetskim inžinjeringom ukrsti svica i picajzlu.
predatortz predatortz 08:57 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Ovo k'o u onom vicu kad Muja ukrsti svica i picajzlu.


Jedan od najboljih koji sam čuo!
zilikaka zilikaka 10:31 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Ovo k'o u onom vicu kad Muja genetskim inžinjeringom ukrsti svica i picajzlu.

To moraš da ispričaš
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:52 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

zilikaka
Ovo k'o u onom vicu kad Muja genetskim inžinjeringom ukrsti svica i picajzlu.

To moraš da ispričaš


našla
Bosanci ukrstili svica i picajzlu. Sarjevo sija kao Las Vegas
nako
maksa83 maksa83 11:06 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

To moraš da ispričaš

Ukratko, simpozezijum genetskog inžinjeringa i predstavlja šta je ko uradio, Lala ukrstio stonogu i svinju, pitaju ga čemu to kaže "dobiješ 100 šunki umesto četir", Srbin ukrstio slona i kravu, zašto? "daje 400l mleka dnevno", Mujo ukrstio svica i picajzu, zašto? Kaže "kad skinem Fatu ono svijetli k'o Las Vegas".
nikvet pn nikvet pn 11:52 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

predatortz

E, ti prasići, kombinacija divlje i domaće svinje, to je poslastica!.


Јесте. То ми је био пословни сан

Одавно радим вештачко осемењавање свиња расним нерастовима. Све ме копкало какво би то било прасе од дивљег вепра и бујне милфаре јоркширске? Бело са пругама, месо мекано дивљега укуса; ама за царску трпезу.

И набавим дивљег прасца. Ставим га у питомо окружење, пажен-мажен-чешкан-шетан ко љубимац. Порастао је леп момак сто и кусур кила, зифт-црна длака ко челична жица. Дошао је дан да се приведе блуду и уведе у производњу, у редовно узимање сперме. Доведена му је згодна женска, швеђанка ландрас назимица (нежна и мазна, подразумева се). То је критичан моменат и за питомог анекмоли за дивљег вепра. Мој техничар је био сигуран да ће бити ок, јео му из руке. Ја обрнуто. И шта је било, у секунди севнула је дивљина која каже: прво туча па секс. Подигао је леђну перају, запенио, клоцнуо кљовама и јурнуо на њега. Која је то експлозија силе као старт формуле 1... Срећом дечко је спретно избегао напад и излетео из свињца ко чеп из шампањца.
Што значи: перверзија на асталу захтева пичвајз у свињцу
predatortz predatortz 12:46 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader


Мангулица је и узгајивачки и гастрономски катастрофа.


I ne samo to. Moj tast dobio napadaj (copyright by braća croati) da drži mangulice. Kupio dve krmačice i đuvegiju im. Pustio ih u ogređen deo oko stare kuće, da žive po svom. Ubrzo je to parče zemlje izgledalo kao Straževica posle bombardovanja.
Sve je bilo super, zabava za pučanstvo, dok nije došlo vreme za klanje.
Niko ne sme ni da priđe!

Treba li da kažem da sam morao da ih pobijem iz puške?
Atomski mrav Atomski mrav 12:53 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

I ne samo to. Moj tast dobio napadaj (copyright by braća croati) da drži mangulice. Kupio dve krmačice i đuvegiju im. Pustio ih u ogređen deo oko stare kuće, da žive po svom. Ubrzo je to parče zemlje izgledalo kao Straževica posle bombardovanja.
Sve je bilo super, zabava za pučanstvo, dok nije došlo vreme za klanje.
Niko ne sme ni da priđe!

Treba li da kažem da sam morao da ih pobijem iz puške?


Tako je to kad neko nešto vole a nume da radi... i kad je "držanje" i kad je klanje mangulica u pitanju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:17 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
definitivno nije lako, al uz vježbanje i pravilnu tehniku natezanja luka, da se time ovladati

Guglo sam sad hypertrophy archery, i da, reklo bi se da su iskopavajući profi strelce na raznim meridijanima našli da su ovi bili hipertrofirani na desnoj strani. Saznao sam usput da u medicini postoji i "šlog" koji se zove Bow Hunter's Stroke/Syndrome, zato što naprezanje vrata koje se dešava izaziva hipertrofiju mišića i pritiska vertebralnu arteriju i zaustavlja protok.


Da, ovo sam i ja čuo. Baška što su se long bow strelci odgajali od malih nogu, i to surovo (nešto kao sad Južnokoreanci što rade sa svojom decom, pa su već godinama najbolji na svetu). Ima kod nas u streljani par tih koji gađaju iz longbow-a, na 20 jardi, a verovatno sad i na 50 kad su otvorili tu dugu liniju. Ali nisu mi bili nešto impresivni, čitaj, sa onim čudom ako pogode standardnu balu a ne zid iza - dobro je. U odnosu na opremljen recurve, meni taj longbow deluje jako sloppy.

Ove džidža bidže na recurve-u od tebe prave hirurga, a pre toga si bio drvosečakasapin. Mi smo svi počeli na barebow-u, da naučimo pravilno formu, a onda dobiješ prvo samo jedan stabilizator, onaj centralni, pa onda one sa strane, na kraju nišan. Odziv luka je drugačiji, malo je i teži i to osetiš, a pogotovu kad dodaš nišan menja se malo kako ga držiš, pa ti treba vreme da se navikneš i pre nego što uopšte počneš da učiš da koristiš spravu. Plandžer je praktično sastavni deo luka, nisam ni znao da može bez njega da se gađa...

Inače, ja misllim da je tebi i tih 30 funti trenutno previše, ako osećaš podrhtavanje posle par desetina hitaca. Ne znam da li znaš, takmičenja iz recurve-a traju po ceo dan, ili bar nekoliko sati, i tu zapravo pobeđuje onaj koji je najizdržljiviji. Nije problem da budeš konzistentan prvih pola sata sat, nego to treba održati tokom celog takmičenja. Ali, ok, pretpostavljam da se ne spremaš za takmičenje i realno ne gađaš više od pola sata sat, tako da to onda nije bitno. Kažu da je 30 funti neki minimum ako gađaš napolju i na distancama većim od 20 jardi.

U svakom slučaju je lep sport, ima puno unutrašnjih elemenata koje ne možeš da vidiš, nego ti stvarno treba dobar instruktor da ti to prenese. I brzo se doseže plato, onda ti treba ulaganje u treninge, a bogami i u opremu, ako se ložiš na takmičenja i medalje, inače, ne treba.

Pazi samo na release, i da ne sjebeš rotator cuffs, što sa 30 funti verovatno neće da se desi, ali nije nemoguće (a imaš i klinca koji gađa iz istog luka). U pravilnom položaju, kad ti je sve poravnato, ne treba mnogo snage da držiš luk napet dok nišaniš, a ako osetiš da se mučiš to znači da ne držiš kako treba, to jest da si ispao iz alajnmenta. No, to je već stvar treninga i da te po mogućnosti neko malo pogleda sa strane i izkoriguje, da ti se ne stvori loša navika, posle se od toga ne moš otresti...

docsumann docsumann 18:27 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

U odnosu na opremljen recurve, meni taj longbow deluje jako sloppy.


ultimate precision

bene_geserit bene_geserit 18:38 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

A Tramp, kako mi se čini, peva labudovu pesmu

Jel si raspoložen za opkladu ovaj put ?
Evo recimo, ko izgubi mora da kupi knjigu koju mu onaj ko dobije kaže i da je drži na radnom stolu godinu dana. Ne zaklonjenu nego tako da "bode oči". Može i neki poster na zidu iznad stola ako hoćeš. I regularno da stavlja slike svog radnog stola ovde na blogu.
floki floki 18:45 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

bene_geserit
A Tramp, kako mi se čini, peva labudovu pesmu

Jel si raspoložen za opkladu ovaj put ?
Evo recimo, ko izgubi mora da kupi knjigu koju mu onaj ko dobije kaže i da je drži na radnom stolu godinu dana. Ne zaklonjenu nego tako da "bode oči". Može i neki poster na zidu iznad stola ako hoćeš. I regularno da stavlja slike svog radnog stola ovde na blogu.


пајић ако изгуби да тури захарову на зид :)
и нема да скине кад се жена побуни :)

мој шеф, помињах га раније, калифорнија, није републиканац, рече ми да он мисли да ће трамп да добије, њему се чини да има огромна "тиха већина" којој се ово све срање никако не допада, која ћути сада код куће и која ће само да каже своје на изборима

само што није директно рекао да ће и он за трампа да гласа сада
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

bene_geserit
A Tramp, kako mi se čini, peva labudovu pesmu

Jel si raspoložen za opkladu ovaj put ?
Evo recimo, ko izgubi mora da kupi knjigu koju mu onaj ko dobije kaže i da je drži na radnom stolu godinu dana. Ne zaklonjenu nego tako da "bode oči". Može i neki poster na zidu iznad stola ako hoćeš. I regularno da stavlja slike svog radnog stola ovde na blogu.


Jes, pa ako izvanrednim čudom ne pobedi Bajden (na primer ako rikne pred same izbore), da mi kažeš da kupim neki KuKuljičarsKi Manifest i to da držim na astalu! Svejedno, zarekao sam se da neću više da se kladim na izbore od kad sam pukao od blogija (doduše na tehnikaliju), a ja sam čovek od principa! Tako da - neka, hvala
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:26 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

пајић ако изгуби да тури захарову на зид :)
и нема да скине кад се жена побуни :)

мој шеф, помињах га раније, калифорнија, није републиканац, рече ми да он мисли да ће трамп да добије, њему се чини да има огромна "тиха већина" којој се ово све срање никако не допада, која ћути сада код куће и која ће само да каже своје на изборима

само што није директно рекао да ће и он за трампа да гласа сада


Ja evo ne znam nikog ko je toliko razoračaran da bi sad glasao za Trampa. Znam neke koji su glasali za njega puni optimizma, a sad su baš razočarani, jer ovaj definitivno ništa nije izgradio od tih kula i gradove koje im je obećao, nego je prdnuo u čabar, plus je destabilisao zemlju, a o hendlovanju korone da i ne govorimo. Ti neće glasati za Bajdena ni za bilo kog demokratu, principijelni ljudi, nego će verovatno ostati kući. A sa druge strane, demokrate su pomanitale, ne mogu da dočekaju izbore, skroz druga priča od onog vremena kad je Hilari bila kandidat, kad su se manjeviše svi opustili, mislili da ovaj debil ne može nikako da dobije izbore.

Naravno, to ne mora da znači ništa, kao ni to što kaže tvoj šef, jer ja kao i on imam relativno skučenu perspektivu okruženja u kome živim, a koje je prilično libtardsko, kao što znaš.



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:44 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

docsumann
U odnosu na opremljen recurve, meni taj longbow deluje jako sloppy.


ultimate precision




Dobar je ovaj baja, samo, prvo, olympic archery je na 70m (77 jardi), a ovo na videu je 20 jardi. Ova meta takođe nije prave veličine za 20 jardi indoor streljaštvo, ta je mnogo manja. A treće, nije baš tačno ovo što kaže o precentu pogodaka u centar na toj daljini, zapravo je pogađanje u centar mnogo češće. Evo čak i ja koji sam amater ko Maksa, kad sam vežbao redovno, na 20 jardi konzistentno sam pakovao 5 strela u inč - inč i po prečnik, bez veće muke (imam i nekoliko robinhudova). Ali svejedno, preciznost koju pokazuje ovaj lik je impresivna.

j_grandson j_grandson 19:45 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

srdjan.pajic
пајић ако изгуби да тури захарову на зид :)
и нема да скине кад се жена побуни :)

мој шеф, помињах га раније, калифорнија, није републиканац, рече ми да он мисли да ће трамп да добије, њему се чини да има огромна "тиха већина" којој се ово све срање никако не допада, која ћути сада код куће и која ће само да каже своје на изборима

само што није директно рекао да ће и он за трампа да гласа сада


Ja evo ne znam nikog ko je toliko razoračaran da bi sad glasao za Trampa. Znam neke koji su glasali za njega puni optimizma, a sad su baš razočarani, jer ovaj definitivno ništa nije izgradio od tih kula i gradove koje im je obećao, nego je prdnuo u čabar, plus je destabilisao zemlju, a o hendlovanju korone da i ne govorimo. Ti neće glasati za Bajdena ni za bilo kog demokratu, principijelni ljudi, nego će verovatno ostati kući. A sa druge strane, demokrate su pomanitale, ne mogu da dočekaju izbore, skroz druga priča od onog vremena kad je Hilari bila kandidat, kad su se manjeviše svi opustili, mislili da ovaj debil ne može nikako da dobije izbore.

Naravno, to ne mora da znači ništa, kao ni to što kaže tvoj šef, jer ja kao i on imam relativno skučenu perspektivu okruženja u kome živim, a koje je prilično libtardsko, kao što znaš.




Pa što se onda ne kladiš sa beneom?
Aaa, da - princip je u pitanju.
j_grandson j_grandson 19:47 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

srdjan.pajic
docsumann
U odnosu na opremljen recurve, meni taj longbow deluje jako sloppy.


ultimate precision




Dobar je ovaj baja, samo, prvo, olympic archery je na 70 yardi (77m), a ovo na videu je 20 jardi. Ova meta takođe nije prave veličine za 20 jardi indoor streljaštvo, ta je mnogo manja. A treće, nije baš tačno ovo što kaže i precentu pogodaka u centar na toj daljini, zapravo je pogašanje u centar mnogo češće. Evo čak i ja koji sam amater ko Maksa, kad sam vežbao redovno, na 20 jardi konzistentno sam pakovao 5 strela u inč - inč i po prečnik, bez veće muke (imam i nekoliko robinhudova). Ali svejedno, preciznost koju pokazuje ovaj lik je impresivna.


70 jardi nije 77m nego 64m.
Jebote!
12 inča jedna stopa, a 3 stope jedan jard.
Sigurno si mislio obratno, tj. da je 77 jardi jednako 70m.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:48 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Pa što se onda ne kladiš sa beneom?
Aaa, da - princip je u pitanju.


Pa objasnio sam, to što ja ne znam nikog takvog kao što je ovaj flokijev šef ne mora da znači ništa po pitanju izvesnosti ishoda opklade.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:50 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

j_grandson
srdjan.pajic
docsumann
U odnosu na opremljen recurve, meni taj longbow deluje jako sloppy.


ultimate precision




Dobar je ovaj baja, samo, prvo, olympic archery je na 70 yardi (77m), a ovo na videu je 20 jardi. Ova meta takođe nije prave veličine za 20 jardi indoor streljaštvo, ta je mnogo manja. A treće, nije baš tačno ovo što kaže i precentu pogodaka u centar na toj daljini, zapravo je pogašanje u centar mnogo češće. Evo čak i ja koji sam amater ko Maksa, kad sam vežbao redovno, na 20 jardi konzistentno sam pakovao 5 strela u inč - inč i po prečnik, bez veće muke (imam i nekoliko robinhudova). Ali svejedno, preciznost koju pokazuje ovaj lik je impresivna.


70 jardi nije 77m nego 64m.
Jebote!
12 inča jedna stopa, a 3 stope jedan jard.


Ma, typo: 77 jardi, iliti ~70 metara, mogao si valjda to sam da ukapiraš.
j_grandson j_grandson 19:51 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

srdjan.pajic
Pa što se onda ne kladiš sa beneom?
Aaa, da - princip je u pitanju.


Pa objasnio sam, to što ja ne znam nikog takvog kao što je ovaj flokijev šef ne mora da znači ništa po pitanju izvesnosti ishoda opklade.

Tako slično i ja - mislim (no nisam siguran) da poznajem samo jednu osobu koja glasa za Vučića, a on pobeđuje.
Pa kako to!?
j_grandson j_grandson 19:52 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

srdjan.pajic
j_grandson
srdjan.pajic
docsumann
U odnosu na opremljen recurve, meni taj longbow deluje jako sloppy.


ultimate precision




Dobar je ovaj baja, samo, prvo, olympic archery je na 70 yardi (77m), a ovo na videu je 20 jardi. Ova meta takođe nije prave veličine za 20 jardi indoor streljaštvo, ta je mnogo manja. A treće, nije baš tačno ovo što kaže i precentu pogodaka u centar na toj daljini, zapravo je pogašanje u centar mnogo češće. Evo čak i ja koji sam amater ko Maksa, kad sam vežbao redovno, na 20 jardi konzistentno sam pakovao 5 strela u inč - inč i po prečnik, bez veće muke (imam i nekoliko robinhudova). Ali svejedno, preciznost koju pokazuje ovaj lik je impresivna.


70 jardi nije 77m nego 64m.
Jebote!
12 inča jedna stopa, a 3 stope jedan jard.


Ma, typo: 77 jardi, iliti ~70 metara, mogao si valjda to sam da ukapiraš.

Da - shvatio sam i editovao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:53 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Da - shvatio sam i editovao.


Ok, fala, nije ni mnogo bitno...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Tako slično i ja - mislim (no nisam siguran) da poznajem samo jednu osobu koja glasa za Vučića, a on pobeđuje.
Pa kako to!?


Ja pak znam gomilu ljudi koji glasaju za Vučića (i vole ga, i plaše ga se, a i zavise od njega), druga gomila ne glasa nizakoga, i ovaj redovno pobeđuje na izborima.
j_grandson j_grandson 20:01 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

srdjan.pajic
Da - shvatio sam i editovao.


Ok, fala, nije ni mnogo bitno...

Baš me briga!
loader loader 21:31 11.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Čvarci pa onda deset mesta prazno pa gibanica.


Auh, brale ... kako smela izjava. Od čvaraka ubrzo nastupa mučnina,
a od gibanice nirvana.
Msm, ja samo toliko ...
Milan Novković Milan Novković 11:12 12.09.2020

Re: oh Mr. Loader


srdjan.pajic
docsumann
U odnosu na opremljen recurve, meni taj longbow deluje jako sloppy.


ultimate precision



Dobar je ovaj baja, samo, prvo, olympic archery je na 70m (77 jardi), a ovo na videu je 20 jardi. Ova meta takođe nije prave veličine za 20 jardi indoor streljaštvo, ta je mnogo manja. A treće, nije baš tačno ovo što kaže o precentu pogodaka u centar na toj daljini, zapravo je pogađanje u centar mnogo češće. Evo čak i ja koji sam amater ko Maksa, kad sam vežbao redovno, na 20 jardi konzistentno sam pakovao 5 strela u inč - inč i po prečnik, bez veće muke (imam i nekoliko robinhudova). Ali svejedno, preciznost koju pokazuje ovaj lik je impresivna.


Pa, jbt, el vam to za-po-kući risk management, il za-po-blogu

A ja mislio da kapiram koliko blogri umeju da budu agresivni, pogotovo ti i Maksa
maksa83 maksa83 11:15 12.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Ali nisu mi bili nešto impresivni, čitaj, sa onim čudom ako pogode standardnu balu a ne zid iza - dobro je. U odnosu na opremljen recurve, meni taj longbow deluje jako sloppy.

To im i nije bila funkcija, precizno gađanje nekog određenog, nego onako u velikoj masi odapnu i masovno zaspu neprijatelja u nadiranju. O one superoklopljene vitezove se to verovatno klang-klang odbijalo, ali je pešake u pancirima sigurno bušilo bez problema, a po svoj prilici i konje.

Plandžer je praktično sastavni deo luka, nisam ni znao da može bez njega da se gađa...

Može, samo je rest obavezan, za plandžer neki instruktori čak kažu i da je poslednja stvar koju dodaju početnicima tek posle svega ostalog.
maksa83 maksa83 11:17 12.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Pa, jbt, el vam to za-po-kući risk management, il za-po-blogu

A ja mislio da kapiram koliko blogri umeju da budu agresivni, pogotovo ti i Maksa

Ne znam da li čitaš Internet, ali sad kad nas Gejc vakciniše i iščipuje sledi zombi apokalipsa kojom će da diriguje Soroš iz svemirskog broda. Neki ćete sedeti u podrumima i drhtati, a neki ćemo hrabro stati pred horde sa motornom testerom u jednoj i lukom u drugoj ruci.
Milan Novković Milan Novković 11:21 12.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
Pa, jbt, el vam to za-po-kući risk management, il za-po-blogu

A ja mislio da kapiram koliko blogri umeju da budu agresivni, pogotovo ti i Maksa

Ne znam da li čitaš Internet, ali sad kad nas Gejc vakciniše i iščipuje sledi zombi apokalipsa kojom će da diriguje Soroš iz svemirskog broda. Neki ćete sedeti u podrumima i drhtati, a neki ćemo hrabro stati ispred hordi sa motornom testerom u jednoj i lukom u drugoj ruci.

Osim ako vas Pajitj ne pokosi pre toga sa 5G bacačem plamena
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:26 12.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Atomski mrav
Čvarci pa onda deset mesta prazno pa gibanica.


Jok.
Gibanica, pite sve slane/slatke, burek.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:29 12.09.2020

Re: oh Mr. Loader

maksa83
ali sad kad nas Gejc vakciniše i iščipuje


Ne znam za čipovanje ali ovi moji Olanđani naručili vakcine iz Kine. (eto i rime)

j_grandson j_grandson 14:22 12.09.2020

Re: oh Mr. Loader

apacherosepeacock
Atomski mrav
Čvarci pa onda deset mesta prazno pa gibanica.


Jok.
Gibanica, pite sve slane/slatke, burek.

Slanina i paradjajz čorba su zakon.
Odmah iza njih kačamak i popara.
loader loader 15:35 12.09.2020

Re: oh Mr. Loader

i popara.


Ovo podsećanje na poparu vredi jednog pozitivnog daštanja. Da se može, dao bih dva.


srdjan.pajic srdjan.pajic 01:59 13.09.2020

Re: oh Mr. Loader

o im i nije bila funkcija, precizno gađanje nekog određenog, nego onako u velikoj masi odapnu i masovno zaspu neprijatelja u nadiranju. O one superoklopljene vitezove se to verovatno klang-klang odbijalo, ali je pešake u pancirima sigurno bušilo bez problema, a po svoj prilici i konje.


Ček, oćeš da kažeš da je onaj Robih Hud bio najobičniji folirant kad je na 100 jardi cepao strelu na pola, to jest bio bi, da je postojao?


Ne sećam se ovo za plandžer, jer sam ja kupio svoj luk dosta rano, odma posle kursa, i on je imao i rest i plunger, koji mi je natjunovao instruktor.



Atomski mrav Atomski mrav 08:23 14.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Auh, brale ... kako smela izjava. Od čvaraka ubrzo nastupa mučnina,
a od gibanice nirvana.


Čvarci su suvo zlato, zato bi trebalo da se jedu umereno. Naime, ja samo priznajem domaće čvarke od domaćih svinja što znači da su raspoloživi jedan ograničen vremenski period nakon svinjokolje. Gibanica i ostale pite su raspoložive preko cele godine, te s toga moram čvarcima da dam prednost.
loader loader 13:32 14.09.2020

Re: oh Mr. Loader

priznajem domaće čvarke od domaćih svinja što znači da su raspoloživi jedan ograničen vremenski period nakon svinjokolje. Gibanica i ostale pite su raspoložive preko cele godine, te s toga moram čvarcima da dam prednost.



j_grandson j_grandson 17:46 14.09.2020

Re: oh Mr. Loader

Atomski mrav
Auh, brale ... kako smela izjava. Od čvaraka ubrzo nastupa mučnina,
a od gibanice nirvana.


Čvarci su suvo zlato, zato bi trebalo da se jedu umereno. Naime, ja samo priznajem domaće čvarke od domaćih svinja što znači da su raspoloživi jedan ograničen vremenski period nakon svinjokolje. Gibanica i ostale pite su raspoložive preko cele godine, te s toga moram čvarcima da dam prednost.

Gde ima tih domaćih čvaraka i domaćih svinja?!
Daj link!
Черевићан Черевићан 20:29 10.09.2020

јебо кљууче

u politici sve može biti sporno

какви кљуучи и .........остале трице
(помагала ............за одтекло време),
права реч што чучну ето усрало нас
откључаће сваких недорека бреме,

те брава моделе…...а од куће Беле
loader loader 21:32 11.09.2020

Re: јебо кљууче

откључаће сваких недорека бреме


E, ova je mudra. Stavićemo je pod ključ, da je ne rabe bez preke potrebe.
solo solo 21:00 10.09.2020

eh te punce


Samo pozdrav G Loader i ne bih vas više zadržavao

loader loader 06:34 11.09.2020

Re: eh te punce

Ne, ne ... ne zadržavate me. Ovakav pozdrav vredi dodatnih sekundi
shmoo shmoo 08:00 11.09.2020

Re: eh te punce

loader
Ne, ne ... ne zadržavate me. Ovakav pozdrav vredi dodatnih sekundi



А мршавааааа...

Него, куме, ја би' да ми то кољемо. Ионако ће после да прича да смо је клали, а нас чека гибаница, о'ладиће се.

loader loader 21:34 11.09.2020

Re: eh te punce

Ne podajte se niskim strastima.
Nekakva strast je i gibanica. Može i da relaksira. Nakon nje je sve ... tako blaženo. I nema više nikakvih prohteva.

g.radicevic g.radicevic 21:33 10.09.2020

Užička pršuta

ja sam čuo za užičku pršutu, rakiju, kajmak, vicOve
al za ovo prvi put
mislim da ima užički



Ribozom Ribozom 21:58 10.09.2020

Eh, stvarno

Ovaj nas je obesmislio i poklanjanje kljuceva od (bele) kuce. Sad Ima gde da prespava kad ode u USA, a ne da se nocu mlati po knjizarama.
loader loader 06:36 11.09.2020

Re: Eh, stvarno

Nego,
gde li se nalaze ključevi RTS-a?


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 05:58 11.09.2020

ne znam mnogo o temi, ali

(i da ovo ne bude shvaceno kao moje zanovetanje, zvocanje, itd, pretty please)

moram da primetim da je fotografija ove muchene gibanice malo razocharavajuca.
Nekako je jadnjikava i, in parlance, splasnula, presushena.

To nikako ne lichi na pravu Srpsku, bogatu, sochnu/masnu, i nabreklu gibanicu.
Da ti nisi greshkom uslikao neki "hash browns" u nekom fast-food joint-u?
loader loader 06:39 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

Ne mogu da se stim odakle mi slika. Nešto sa neta (tražena reč gibanica). Mogla je da bude malo šupljikavija, rustičnija... No, skoro svaka forma gibanice je za desetku što se ukusa tiče. Msm, takva je to hrana :)
cassiopeia cassiopeia 06:50 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

loader
Ne mogu da se stim odakle mi slika. Nešto sa neta (tražena reč gibanica). Mogla je da bude malo šupljikavija, rustičnija... No, skoro svaka forma gibanice je za desetku što se ukusa tiče. Msm, takva je to hrana :)


Ne da je mogla, nego je morala. ;-)

Zdudane gibanice sam izbegavala, nije to to. Moj pokojni otac je bio majstor za gibanicu. Šupljikava, razabrana, masna.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:11 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

loader
Ne mogu da se stim odakle mi slika. Nešto sa neta (tražena reč gibanica). Mogla je da bude malo šupljikavija, rustičnija... No, skoro svaka forma gibanice je za desetku što se ukusa tiče. Msm, takva je to hrana :)


"Neshto sa neta..."

Parafraziracu velikog srpskog beka, "ja samo durishem u polje..." i "pa nemojmo tako gospodjo jovanovic..."...
Paaaa nemojmo tako gosin loadere.
Ko da ste, da prostite, stavili sliku one zorane a ispod napisali "Kate Bakinsale".
Da ste to odmah ispravili, ili cemo drugachije od sada.
j_grandson j_grandson 08:05 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

cassiopeia
loader
Ne mogu da se stim odakle mi slika. Nešto sa neta (tražena reč gibanica). Mogla je da bude malo šupljikavija, rustičnija... No, skoro svaka forma gibanice je za desetku što se ukusa tiče. Msm, takva je to hrana :)


Ne da je mogla, nego je morala. ;-)

Zdudane gibanice sam izbegavala, nije to to. Moj pokojni otac je bio majstor za gibanicu. Šupljikava, razabrana, masna.

Voliš da jedeš vazduh u gibanici ili šta?
g.radicevic g.radicevic 08:06 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

Moj pokojni otac je bio majstor za gibanicu. Šupljikava, razabrana, masna.


moja baka je bila velemajstor za gibanicu (ustvari za sva jela )
sećam se kad izvadi na sto tepsiju, a ona prekipela

ostali ukućani se doslovno guše, a ja mogu samo da gledam (netolerancija na mlečne proizvode jbg).
dobijem i ja neke uštipke za utehu

j_grandson j_grandson 08:09 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

g.radicevic
Moj pokojni otac je bio majstor za gibanicu. Šupljikava, razabrana, masna.


moja baka je bila velemajstor za gibanicu (ustvari za sva jela )
sećam se kad izvadi na sto tepsiju, a ona prekipela

ostali ukućani se doslovno guše, a ja mogu samo da gledam (netolerancija na mlečne proizvode jbg).
dobijem i ja neke uštipke za utehu


Jbg!
Nikada četnik od tebe.
maksa83 maksa83 08:12 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

(netolerancija na mlečne proizvode jbg).

Lele. Život bez sira. Pakao brt!
g.radicevic g.radicevic 08:20 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

Lele. Život bez sira. Pakao brt!

fora sa nedostatkom nekog enzima u organizmu.
može mleko, jogurt...
ostalo niht
docsumann docsumann 08:22 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

maksa83
(netolerancija na mlečne proizvode jbg).

Lele. Život bez sira. Pakao brt!




moj omiljeni Primus album.
g.radicevic g.radicevic 08:22 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali


Nikada četnik od tebe.


el to dobro
il' sam sad nešto hendikepiran naročito
maksa83 maksa83 08:35 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

moj omiljeni Primus album.

Jeste, taj je i mene priveo k poznaniju Primusa.
Atomski mrav Atomski mrav 09:10 11.09.2020

Re: ne znam mnogo o temi, ali

fora sa nedostatkom nekog enzima u organizmu.

Ima sad nekih preparata, tableta koje sadrže enzime koji služe za varenje različitih vrsta hrane... namenjeni su osobama koje su netolerantne na određene vrste hrane usled nedostatka tih enzima. Ideja je - popiješ tabletu pre jela i onda možeš da hasaš tu vrstu hrane (verovatno u umerenim količinama).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana