Reč i slika

"SVJEDOK BOŽJE LJUBAVI"

Filip Mladenović RSS / 13.10.2020. u 20:58

Koleginice Tanja Šuković i Snežana Rakonjac, novinarke crnogorskog Javnog medijskog servisa, autorke su dokumentarnog filma "Svjedok Božje ljubavi" u trajanju od 27 minuta i 56 sekundi.

Prva 2 minuta i poslednjih 5-6 minuta ovog dokumentarnog filma, sastavljenog od javnih nastupa Amfilohija Radovića, čas su anatomije brutalnog moralnog i duhovnog posrtanja Srpske pravoslavne crkve.

Kada jedan od visoko pozicioniranih sveštenika ove crkve javno rehabilituje ratne zločince formata Draže Mihailovića, Slobodana Miloševića i Vojislava Šešelja, i pri tom kune i proklinje sve one koji ne vole Rusiju, normalan čovek ne može, a da se ne zapita: gde se tokom proteklih 30 godina sakrila, izgubila, zaturila... hrišćanska ljubav, pravoslavna duševnost, crkvena duhovnost!?

I zaista je u pravu Zlatko Paković kada jasno i glasno svima nama poručuje da je jezik onih, koji su se služili govorom mržnje, krvaviji od ruku onih zlikovaca, koji su činili monstruozne ratne zločine tokom ratova devedesetih.

Šta je to u glavi, u srcu i u duši jednog sveštenika što ga nagoni da se u javnim obraćanjima koristi kletvama umesto blagim rečima ljubavi i pomirenja?

Šta je to u vrhu jedne verske organizacije, koja godinama, decenijama toleriše govor mržnje jednog njenog nekada episkopa banatskog, a sada arhiepiskopa cetinjskog?

I šta se to dešava sa društvom, koje ne može ne samo da podnese dokumentarni film kreiran od javnih nastupa jednog sveštenika, nego autorke filma proziva, etiketira, vredja...?

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=DKa2oU6ir7I&pbjreload=101



Komentari (1103)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 17:37 15.10.2020

Re: Prijatelju

samo imitiram tebe.


tako sto se pravis da nesto ne vidis, a ocigledno je?

sto me nabedjujes da lazem, kada napisem sta se ovde izgovara,...a sve jos uvek stoji na blogu,...pa zanimljivo imitiranje, ne secam se da sam ti dala takav primer.

no, kao sto rekoh, samo ti furaj, ovom toksicnom drustvu ocigledno nema pomoci i pored loseg iskustva sa takvim manirom- to je to.
milisav68 milisav68 17:54 15.10.2020

Re: Prijatelju

angie01
no, kao sto rekoh, samo ti furaj, ovom toksicnom drustvu ocigledno nema pomoci i pored loseg iskustva sa takvim manirom- to je to.

Samo ti nastavi da lepiš etikete i uživaj.
gedza.73 gedza.73 08:14 16.10.2020

Re: Prijatelju

angie01
a ne zanima me sta baljezgas,...pametnom, dovoljno.

Ti si x puta optuživala ljude da lažu, izvrću, prepravljaju pa nisi priznavala ni kad ti se postira tvoj citat.

A baljezganje je kad se ti kao čičak okačiš o Srebrenicu, da su Srbi redom cinkarili Jevreje i učetvovali u njihovom ubijanju uporno potencirajući neku valjda njihovu nečistu krv.

Ali braniš 'jadne' Švabe iako činjenice govore da su beogradske i vojvođanske Švabe većinom učestovale u kulturbundu, još pre početka rata napravili spiskove sa svim generalijama jevreja, poslali u Grac, učestovali u ubijanju Jevreja (kao zapovednici logora) i pljačkanju jevrejske i srpske imovine.

Halucinacijama i baljezarenjem prepravljaš činjenicu da su beogradske i vojvođanske Švabe bile dobrovoljci u ss princ Eugen i da su izvršili najstrašnije zločine nad srpskim stanovništvom. Decom, ženama, starcima...

Ovih dana je bila godišnjica jednog zaboravljenog zločina koji su počinili domaće Švabe o kome se počelo pričati tek relativno skoro (bilo 'zaboravljeno' iz ideoloških razloga').



poslušaj ne bilo ti zapoveđeno šta su domaće Švabe uradili mladi i svatovima pa posle ponovo piši kako su Švabe bile silom regrutovane i naterane da ubijaju decu a da su Srbi bila Hitelrova pretorijanska garda i najgori na Balkanu.






angie01 angie01 08:24 16.10.2020

Re: Prijatelju

A baljezganje je kad se ti kao čičak okačiš o Srebrenicu, da su Srbi redom cinkarili Jevreje i učetvovali u njihovom ubijanju uporno potencirajući neku valjda njihovu nečistu krv.

Ali braniš 'jadne' Švabe iako činjenice govore da su beogradske i vojvođanske Švabe većinom učestovale u kulturbundu, još pre početka rata napravili spiskove sa svim generalijama jevreja, poslali u Grac, učestovali u ubijanju Jevreja (kao zapovednici logora) i pljačkanju jevrejske i srpske imovine.

Halucinacijama i baljezarenjem prepravljaš činjenicu da su beogradske i vojvođanske Švabe bile dobrovoljci u ss princ Eugen i da su izvršili najstrašnije zločine nad srpskim stanovništvom. Decom, ženama, starcima...


izgleda da je bolest uznapredovala,...tuzno...
alselone alselone 08:56 16.10.2020

Re: Prijatelju

incestuoidnim Ciganima

Šta su to incestuidni Cigani?

(malo se plašim odgovora)
alselone alselone 09:26 16.10.2020

Re: Prijatelju

Brate koja budalaština, ne verujem.
alselone alselone 10:17 16.10.2020

Re: Prijatelju

Na tu temu jedino imam da kažem da se zvono za kravu "stručno" zove bronza.
angie01 angie01 10:26 17.10.2020

Re: Prijatelju

na Endži imam pik


a ko si to ti, lebati,...i kakve veze imas sa mnom, sem sto si registrovan na istom portalu, pa da sebi dajes za pravo da me manijakalno progonis,...koga bi trebalo da zabole za tvoj "pik"- koji se svodi na falsifikovanje mojih komentara, izvrtanje izrecenog i uobicajenog sastavljanja pacvorka neistinitog sadrzaja i tumacenja, koji bi trebalo da napravi neki tebi potreban frankenstajnski profil, kao sto to inace cinis kada dokazujes bilo koju od svojih halucinacija- kao sto to cine dnovinari informer/pink provinijencije...pa onda svakomalo placaju kazne, jer klevete nisu dozvoljene- ni po disklejmeru ovog bloga, kada ga vec pominjes.

...i onda se jos osilis, jer te seseljvska braca podrzavaju u horu i jos dodaju po neku gadost, kako to vec rade radikalske siledzije....

stepen nemoralnosti i agresije te cele bedastoce je i zatrovala ovo nas drustvu, a ti si tipican prestavnik tog diskursa,...i to jeste bolesno.

...ja mogu da svoje misljenje o bilo kojoj temi iskazem, a tvoje nije da me opsesivno manijakalno proganjas interpretirajuci lazima to sto kazem- to se u sajber nedozvoljenim radnjama zove stalkiranje.

...obaska sto ti je vise puta receno, da nemam zelju da sa tobom pricam, jer prezirem primitivno retrogradno laziljvo nasilje....nepostovanje toga je siledzijstvo...i u RL i na netu.
freehand freehand 14:53 17.10.2020

Re: Prijatelju

a tek njeno balezganje o zabranjivanju mayonezu da dolazi na srpske portale (ono 'B' cu da preskocim).

Da Andjo, ja sam nekoliko puta prozivao mayoneza - kao primer fascinantne pojave kod hrvata da vise na srpskim sajtovima. samo kao vrlo jasan pokazatelj bolesene opsesije.

Ako se pod "majonez" misli na blogera Mayo-a - taj čovek je uvek bio u najviših 10% blogera po pismenosti, rasuđživanju i korektnoj komunikaciji na ovom blogu. Od onog dela koji bi svakako valjalo podsticati da se pojavljuju i učestvuju ne bi li ovo što je postalo vašar gluposti, zadrtosti, lažljivosti i svakojakog sitnodušja i đavoljeg igrališta bar malo zaličilo na mesto na koje vredi zalaziti.
angie01 angie01 15:29 17.10.2020

Re: Prijatelju

Ako se pod "majonez" misli na blogera Mayo-a - taj čovek je uvek bio u najviših 10% blogera po pismenosti, rasuđživanju i korektnoj komunikaciji na ovom blogu.


sjajan lik.
gedza.73 gedza.73 16:58 17.10.2020

Re: Prijatelju

angie01
a ko si to ti, lebati

Gedža. Na ovom portalu u istoj ravni sa Angie01.
.ja mogu da svoje misljenje o bilo kojoj temi iskazem

A ja ne smem jer ne dozvoljava Andža_PetageneracijaBlogb92 blogerka?
manijakalno proganjas interpretirajuci lazima

Tvoj blog sa tvojim komentar ima i opravdavanjem stereotipa o Romima još stoji. Vrlo lako proverljivo ko je sve branio Dežulovića.
a sada suština
koji se svodi na falsifikovanje mojih komentara

O Ruži hrvatskoj je bilo reči. Pošto si me optužila da lažem, citirao sam tvoje komentare, ti si nastavila da me snsovski optužuješ umesto da si jednostavno i prosto dokazala svoju tvrdnju skrinšotom ili printskrinom i dala na težini svojim rečima.

Prmitivno retrogradno lažljivo nasilje si primenila u sukobu sa jednom blogerkom (opet namerno koristim tvoje ponašanje kako bi podvukao da se isto ponaša i sa blogerkama kao sa blogerima... da ne pominjem siledžijsko grupno iživljavanje u kojim su učestvovala sa LDP botovima i BIljaqnom Srbljanović) a već su te svi upoznali na blogu tako da ja tu nebnitša dodavo.

Ovo ostalo željkoMitrović saopštenje i optužbe ne bih da komentarišem osim da dodam prethodnom komentaru da si ipak i bezobrazna (da bih ti dokazao upotrebiću tvoje reči na drugoj osobi... Kod blogera Filipa Mladenovića je bolest uznapredovala... kužiš?)

edit
ujedno da podsetim da su se neki blogeri uvlačili u dupence Dr Vagneru pa su im samo pertlice virile nakon njegove iz7jave da mu je neko blizak bio u ustašama
angie01 angie01 18:26 17.10.2020

Re: Prijatelju

Gedža. Na ovom portalu u istoj ravni sa Angie01.


pa to ti kazem, samo smo registrovani na istom portalu, ali nemamo nikakve druge veze jedno s drugim i sa kakve onda pozicije sebi dozvoljavas da ti imas neki "pik" koji ti daje za pravo da me proganjas svojim halucinacijama i sastavljas neki moj izmisljeni profil.


A ja ne smem jer ne dozvoljava Andža_PetageneracijaBlogb92 blogerka?


ja nikada nisam rekla da sam bilo koja generacija Beogradjana,... a naravno da imam pravo da ti kazem da se maknes od mene, sem sto je sve to sto ti radis nedozvoljeno i ovim disklejmerom.


Tvoj blog sa tvojim komentar ima i opravdavanjem stereotipa o Romima još stoji. Vrlo lako proverljivo ko je sve branio Dežulovića.


moj blog sa Dezulovicevim tekstom i komentarima stoji i nema nikakve veze sa ovim sto ti ucitavas....kao ni sve ono sto lupetas vec ko zna kojiput o Prljavom kazalistu i njihovoj pesmi- i to stoji,...ni tvoje morbidno lupetanje o Jevrejima i Nemcima- obaska sto ne znas nista o meni i mojoj porodici da sebi dozvoljavas takvo bolesno ucitavanje, sto visestruko prelazi neke granice normale.

a onaj nastavak ti je toliko glupavo nategnut, da je skoro pa smesan, sa sve blogerkom koju sam ja maltretirala i prozivanje za BS i LDP- sa kojima ja nisam bila u ekipi,...nesto si tu pomesao,...a i to moze da se vidi u arhivi- pa covece, ti si onaj manijak koji skuplja moje komentare, kako onda toliko gresis.

koliko si ti u nekoj teskoj patologiji,...kakve bre veze ima dr Vagner i da li je neko njegov bio u ustasama,...dok je ovde dolazio, krajnje je bio pristojan, umeren i duhovit,...nisam otpratila nista neprijatno vezano za njega, koji je sa tvoje strane targetiran zbog nacionalnosti ili cega,...bozemili...


sustina je- ne treba ti da se slazes sa mojim misljenjem, niti da ti ja budem simpa, al nemas pravo da kleveces i proganjas svojim izmisljotinama, nabedjujuci me na nesto sto nije istina, jer je to siledzijstvo,...u RL bi te uhapsili zbog toga,... komunikacija sa nekim je uzajamno dobrovoljna stvar, a ne primoravanje,...a tvoja nepostena agresivna komunikacija te je diskvalifikovala kao prihvatljivog sagovornika,( obaska gluposti koje ispisujes),...sem za slicne, koji ti eto daju podrsku u tim svinjarijama koje cinis- pa se onda sa njima i unterhaltuj...mene zaobidji.
gedza.73 gedza.73 20:05 17.10.2020

Re: Prijatelju

.mene zaobidji.

neću
zaharaga zaharaga 23:07 17.10.2020

Re: Prijatelju

predatortz

A onda je sazrevanjem ukapirao gde je glavni problem Hrvatske: na Markovom trgu, gde su sedišta i parlamenta i vlade, tj. korumpirane političke kaste


Imaš li ti predstavu o tome koliko lupaš?

Sem što si ovo natrabunjao bez ikakvih dokaza, da li si svestan na šta pozivaš pravdajući čin ovog bezumnika?

Da svi uzmemo puške, pa da kao divljač ustreljujemo policajce, komunalce, činovnike?
Jer, Vučić je rekao da je vlada korumpirana?

Ponavljam, da je ovo ozbiljna država, ti bi sada davao izjavu u zgradi koja se nalazi u Bulevaru despota Stefana.


U Palmoticevoj (bar mislim da je to tamo)
zaharaga zaharaga 23:14 17.10.2020

Re: Prijatelju

Filip Mladenović


Rekoh, tj. napisah i spasih dušu svoju!


Dusu? Mislis ono sto ce doci pred Hristov presto?


Nemas ti dusu, nemaju komunjare dusu niti u postojanje duse veruju.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:50 17.10.2020

Re: Prijatelju

taj čovek je uvek bio u najviših 10% blogera po pismenosti, rasuđživanju i korektnoj komunikaciji na ovom blogu.


jeste, evo ovaj je bas primer tih karakteristika.

i pismen, i primer rasudjivanja, i krajnje korektna komunikacija.
na srpskom blogu.

e sad zamisli da neki senf iz beograda odluta na neki blog vecernjeg lista (ako nesto tako postoji) i objavi blog pod naslovom 'avgust 1941'

sa sve slikama decjih vesala, maljeva, pavelica i slicnih.




p.s. ako te ne mrzi da pogledas link (da pogledas, jer nema sta da se procita) zanima me kako bi komentarisao izbor slika jednog 'pismenog i krajnje korektnog hrvata'.

na srspkom blogu.

freehand freehand 07:23 18.10.2020

Re: Prijatelju

e sad zamisli da neki senf iz beograda odluta na neki blog vecernjeg lista (ako nesto tako postoji) i objavi blog pod naslovom 'avgust 1941'

Šta je to "srpski blog"?
To si ti nešto pomešao, biće.
Što se pak Mayovog bloga tiče - to je njegovo viđenje onoga što se u Vukovaru dogodilo. Štaviše, to je viđenje većeg dela javnosti i u Srbiji. Ovde, na ovom mestu imaš i teške nacionalističke zadribalde koje sve to isto - o rušenju, Milo0ševiću, komunističkim generalima i Srbima koji su išli preko Save i Dunava na tuđu zemlju - vrte u nedogled. Čudi me da se nisi njima obratio.
Inače,što sekomunikacije tiče:to ti je razmena mišljenja i informacija i tim je vrednija ako se učesnici ne slažu. To nije inaćenje, vređanje, kvalifikacije i etiketiranje sagovornika koji misli drugačije od tebe, to nije ni inaćenje i zakeranje u čemu si ti šampion.
A Mayo je jedan od šampiona u kontrasmeru.

P.S. Što se hrvatskih sajtova tiče - idu tamo ovdašnji diskutanti sa materijalom o kome govoriš itekako. Ja, eto,ne idem ni na Srbske, kaomli na Hrvatske (velika slova sa namerom), al počesto se zajebem pa kliknem na neki link u kontekstu pa sam imao prilike da vidim da nivo razgovora može biti i kudikamo niži nego ovde, al bogami i viši na iste teme.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:29 18.10.2020

Re: Prijatelju

b92 je srpski portal, kao sto je b92 srpski blog; kao sto je new york times americki a pravda ruska novinska kuca.

iskreno ne verujem da srbi 'vise' na hrvatskim portalima jer, misljenja sam, srbe u vecini boli uvo sta se desava tamo. to mozes da vidis i po zastupljenosti u medijima i slicno - dok je hrvatsko javno mnjenje i dalje opsednuto srbima i srbijom.

dolazak onog djubreta na ovaj blog je samo primer te bolesne opsesije.

kazes da se dobar deo srspke javnosti slaze sa njim? - pa sta? jel se ti slazes ili ne?

koliko god da se bilo ko sa njim u srbiji slagao sa njim krajnje je degutantno da on na bilo kom srpskom portalu obelezava godisnjicu vukovara.

zamisli da recimo neki jevrej ide na palestinske blogove i tamo obelezava godisnjice palestinskih zlocina - (da se razumemo - vukovar nije jednostrana prica, kao ni bilo sta drugo u tom ratu nije jednostrana prica).

e sad jos jednom posto malo sporije kapiras - ne verujem da ces naci mnogo ljudi iz srbije koji ce ici na hrvatske portale (a kamooli da tamo imaju i autorsku opciju) i da tamo obelezavaju dan secanja na jasenovac.

ispravi me ako gresim.
magnus magnus 17:57 18.10.2020

Re: Prijatelju

Filip Mladenović
Čitajući komentare na društvenim mrežama povodom pucnjave na Markovom trgu, lako se može zaključiti da većina komentatorki i komentatora ne vide glavni problem u Srbima, već u korumpiranoj političkoj kasti, koja decenijama bezočno pljačka vlastito gradjanstvo.

Slično je i u Srbiji, BiH, Crnoj Gori, Kosovu...

To je poenta, a ne zamena teza i spletkarenja.

Pa pogledaj izjave Penave ( gradonačelnik Vukovara ) ,Kutinske dužnosnike iz HSP i branitelje iz HOSa . sva fsmilija su mu Hosovci, dečko je obučavan kući nekoliko snajpera , kalaš istočnonjemački ( omiljen u HOSu) . njegova pobuna protiv vlade je zbog koaliranja sa Pupovcem a ne HSP ,,,
Kao 13-godišnjak maštao je o likvidacijama Srba, malo kasnije se izruguje "ugroženim Srbima", pozirajući s drvenom puškom sa snajperom. Uz odrastanje uz ideologiju krajnje desnice, Danijel je u svojoj okolini slušao priče o "izdajničkoj vlasti". Teško se nosio s neprocesuiranjem zločina, kao i sa suđenjem hrvatskim generalima u Haagu. Gorčina je prštila iz Danijelovih objava, uokvirena u desničarsku ikonografiju, pozdrav ZDS te pokoje salutiranje ispruženom desnicom.
Danijelov otac Zdenko, jedan od četvorice braće Bezuk, iz kutinskog sela Krč, već 12. ožujka prve ratne godine ušao je u jedinicu za posebne namjene MUP-a, zajedno sa svojim suseljanom i prijateljem Damirom Markušem, tada 23-godišnjim polukvalificiranim bravarom iz Petrokemije, a danas HOS-ovim vukovarskim veteranom, dogradonačelnikom Kutine, načelnikom Stožera Civilne zaštite, predsjednikom NK Dinamo Kutina Krč i pripadnikom Domovinskog pokreta Miroslava Škore.

Zdenko će postati članom specijalne postrojbe RIS, a u obranu domovine uključit će se još dva njegova brata, Mato, također aktiviranjem u policiji, te Zdravko, koji će pristupiti HOS-u te s Markušem, svojim kumom, krenuti put Vukovara 27. rujna. Damir Markuš i Zdravko Bezuk stradat će u Vukovaru od iste granate 9. listopada, prvoga je lakše ozlijedila, a drugi će, nažalost, od posljedica ranjavanja preminuti u vukovarskoj bolnici dan kasnije. Da se herojstvo njegova suborca i Danijelova strica nikada ne zaboravi, iz godine u godinu brine se Damir Markuš - po bivšem igraču lokalnog NK Dinamo ime je dobio tamošnji sportski park, ali i memorijalni nogometni turnir koji se igra svake godine u sjećanje na njega i još jednog tragično stradalog igrača - Danijela Kovačića - Ponča.


kamilo_emericki kamilo_emericki 12:26 15.10.2020

Marija na Prkosima

Citam ovaj razgovor Doksa i Andzi sa ovdje prisutnim blogerima pa se sjetih Marije.
[url=http://www.poezijasustine.rs/2017/08/branko-copic-marija-na-prkosima.html]Трипут је муња кроз ноћ засијала,
трипут је Марија јуришала:[/url]






angie01 angie01 12:28 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

kamilo_emericki


:)))
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:11 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

angie01
kamilo_emericki


:)))

Ja sam potpuno na vasoj strani u ovim diskusijama, kao sto sam i na Marijinoj strani, ali cemu koristi diskusija sa ljudima koji imaju jedna mjerila za sebe i svoje a druga za ostale.
maksa83 maksa83 13:40 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Ja sam potpuno na vasoj strani u ovim diskusijama, kao sto sam i na Marijinoj strani, ali cemu koristi diskusija sa ljudima koji imaju jedna mjerila za sebe i svoje a druga za ostale.

Bogami da sam juče izgubio password ne bih znao koliki Amfi ovde ima fan club.

Usput, količina "to se nije desilo" (zato što "meni ne odgovara da se to desilo" ) i "pa šta, on radi za srpstvo" je zastrašujuća, a zapravo je paradigmatična.
alselone alselone 13:50 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Bogami da sam juče izgubio password ne bih znao koliki Amfi ovde ima fan club.

Usput, količina "to se nije desilo" (zato što "meni ne odgovara da se to desilo" ) i "pa šta, on radi za srpstvo" je zastrašujuća, a zapravo je paradigmatična.


Pragmatična.

Jer ako svi gledaju svoje interese, tumače događaje sa svog stanovišta kroz svoju vizuru i svoj sistem vrednosti koji odgovata ličnim nacionalnim interesima, a sa druge strane, stvari vezane za nas se po pravilu tumače tako da tu uvek nešto nevalja, uvek nešto nije dobro, ovo je zapravo jedna mala pokazna vežba kako ipak mnoge stvari mogu da se gledaju pozitivno po nas, samo nema zapravo niko da ih kaže. Ekipu sa vlasti namerno izuzimam pošto oni to ne rade, oni ciljano karikiraju nacionalne interese kako ne bi bili ispunjeni.
maksa83 maksa83 13:54 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Jer ako svi gledaju svoje interese, tumače događaje sa svog stanovišta kroz svoju vizuru i svoj sistem vrednosti koji odgovata ličnim nacionalnim interesima, a sa druge strane, stvari vezane za nas se po pravilu tumače tako da tu uvek nešto nevalja, uvek nešto nije dobro, ovo je zapravo jedna mala pokazna vežba kako ipak mnoge stvari mogu da se gledaju pozitivno po nas, samo nema zapravo niko da ih kaže.

Baš se snažno ne slažem sa ovim. Taj pristup je koren svih sranja. Mitovi, krivljenja realnosti, prenebregavanje istorijskih činjenica - sve to vodi tačno ovde gde smo, i upravo tako smo tu dospeli. Sad bih rekao da je sreća u toj nesreći što smo se sa tom pameću tako ulupali da nemamo snage za još jedan takav briljantan uzlet (mada nije da se niko ne trudi da potpali tu ideju), ali zapravo nije bitno, tu smo gde smo i idemo tamo gde idemo upravo zbog toga.
alselone alselone 13:59 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Baš se snažno ne slažem sa ovim. Taj pristup je koren svih sranja. Mitovi, krivljenja realnosti, prenebregavanje istorijskih činjenica - sve to vodi tačno ovde gde smo, i upravo tako smo tu dospeli. Sad bih rekao da je sreća u toj nesreći što smo se sa tom pameću tako ulupali da nemamo snage za još jedan takav briljantan uzlet (mada nije da se niko ne trudi da potpali tu ideju), ali zapravo nije bitno, tu smo gde smo i idemo tamo gde idemo upravo zbog toga.


Ja ovde naravno ne mislim na mitomaniju i iskrivljavanje vrednosti. Mislim na zdravo dozu nacionalne ljubavi i ponosa. Takodje, razumem šta kažeš, i idealno bi bilo da to niko na svetu ne radi, ali ako svi rade, onaj koji ne radi počinje da gubi. Jer neke mitove i vrednosti ćeš poštovani, ako nećeš svoje, neko drugi će ti nametnuti njegove, ne zaboravi to.

Ali ima tu još nešto, meni se zapravo napunio fišek sa pljuvanjem po našoj državi, i kada treba i kada ne treba, a trebalo je puno puta i trebalo je jako, ali brate 20 godina posle, par tona govana pojedneih usput, jebu nas i dalje bez podmazivanja. Eto, ja neću to više ćuteći da slušam. Hoću samo da pokažem kako i mi možemo tako da tumačimo ako želimo i pogrešićemo zapravo manje. Jer poredeći Amfilohija i Mila, Milo je taj koji je neuporedivo gori, ne Amfilohije.
angie01 angie01 14:01 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

ali cemu koristi diskusija sa ljudima koji imaju jedna mjerila za sebe i svoje a druga za ostale.


i prave se da to ne vide:))),...to mi je najsladji deo,...doduse licUmuran:)

moram da izdvojim- doks, The Master!


Bogami da sam juče izgubio password ne bih znao koliki Amfi ovde ima fan club


pazi i ja sam sokirana, iako nisam bas toliki entuzijasta po pitanju mogucih zastupanja kojecega, s obzirom na iskustvo sa komentarima ovde- al brate anfi fan club je svakako too much,...doduse ja ga se secam jos dok je murdario po vrsackoj eparhiji,...i sto je rekao neko ovde-cini mi se nikvet,...samo ono sto je izgovorio nad Djindjicevim odrom ga proglasva zauvek aut likom.

...nisam ispoljila ni svoje gadjenje povodom njegovih mizogenih izjava- to je tek posebno poglavlje,...ono srednjovekvna zatucanost u praksi.
angie01 angie01 14:03 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Baš se snažno ne slažem sa ovim. Taj pristup je koren svih sranja. Mitovi, krivljenja realnosti, prenebregavanje istorijskih činjenica - sve to vodi tačno ovde gde smo, i upravo tako smo tu dospeli. Sad bih rekao da je sreća u toj nesreći što smo se sa tom pameću tako ulupali da nemamo snage za još jedan takav briljantan uzlet (mada nije da se niko ne trudi da potpali tu ideju), ali zapravo nije bitno, tu smo gde smo i idemo tamo gde idemo upravo zbog toga.


upravo.

...obaska sto krimogenoj vlasti upravo odgovara ta vrsta patrioJotizma i njome uredno manipulise.
alselone alselone 14:26 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Ali ima tu još nešto, meni se zapravo napunio fišek sa pljuvanjem po našoj državi, i kada treba i kada ne treba, a trebalo je puno puta i trebalo je jako, ali brate 20 godina posle, par tona govana pojedneih usput, jebu nas i dalje bez podmazivanja. Eto, ja neću to više ćuteći da slušam. Hoću samo da pokažem kako i mi možemo tako da tumačimo ako želimo i pogrešićemo zapravo manje. Jer poredeći Amfilohija i Mila, Milo je taj koji je neuporedivo gori, ne Amfilohije.


Setite se samo one nesretne priče sa nesretnim istraživanjem Harvarda kako su Srbi najmanje rasistički nastrojeni u Evropi. To je prosto naišlo na orgoman otpor jer mozak nije mogao da svari kako je tako nešto moguće i kako da se oda tako neko priznanje kada je opšte poznato da su Srbi najgori narod na svetu.

Sve rasprave i paralele sa drugim narodima u Evropi nisu bile od značaja, nisu pomerile otpor ni za tren, ni za milimetar, pošto se protiv takvih članaka mora biti na barikadama, ne smeju se dozvoliti.

Mislim, svima je jasno da mi nismo šampioni demokratije, ali je takođe jasno ni da nismo rasisti u vrhu rasizma Evope, jer je jasno šta ima po drugim državama. Ali želja da se ne prizna ni milimetar te priče, ni jedan detalj, ni mogućnost da je makar u nekom procentu u pravu je ono o čemu ja pričam.

Pa stanite onda galije carske, ipak je Milo gori od Amfilohija, pa hajde da to onda tako i kažemo.
maksa83 maksa83 14:30 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Setite se samo one nesretne priče sa nesretnim istraživanjem Harvarda kako su Srbi najmanje rasistički nastrojeni u Evropi. To je prosto naišlo na orgoman otpor jer mozak nije mogao da svari kako je tako nešto moguće i kako da se oda tako neko priznanje kada je opšte poznato da su Srbi najgori narod na svetu.

Da se setimo i da se, kada se uradi mali, malecni zoom out, ispostavilo da naša okolina nije mnogo gora po tom pitanju, i da to zapravo važi za ceo ex SFRJ prostor.
docsumann docsumann 14:37 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

alselone
Baš se snažno ne slažem sa ovim. Taj pristup je koren svih sranja. Mitovi, krivljenja realnosti, prenebregavanje istorijskih činjenica - sve to vodi tačno ovde gde smo, i upravo tako smo tu dospeli. Sad bih rekao da je sreća u toj nesreći što smo se sa tom pameću tako ulupali da nemamo snage za još jedan takav briljantan uzlet (mada nije da se niko ne trudi da potpali tu ideju), ali zapravo nije bitno, tu smo gde smo i idemo tamo gde idemo upravo zbog toga.


Ja ovde naravno ne mislim na mitomaniju i iskrivljavanje vrednosti. Mislim na zdravo dozu nacionalne ljubavi i ponosa. Takodje, razumem šta kažeš, i idealno bi bilo da to niko na svetu ne radi, ali ako svi rade, onaj koji ne radi počinje da gubi. Jer neke mitove i vrednosti ćeš poštovani, ako nećeš svoje, neko drugi će ti nametnuti njegove, ne zaboravi to.

Ali ima tu još nešto, meni se zapravo napunio fišek sa pljuvanjem po našoj državi, i kada treba i kada ne treba, a trebalo je puno puta i trebalo je jako, ali brate 20 godina posle, par tona govana pojedneih usput, jebu nas i dalje bez podmazivanja. Eto, ja neću to više ćuteći da slušam. Hoću samo da pokažem kako i mi možemo tako da tumačimo ako želimo i pogrešićemo zapravo manje. Jer poredeći Amfilohija i Mila, Milo je taj koji je neuporedivo gori, ne Amfilohije.


ne bih određivao koja doza nacionalne ljubavi je zdrava, a koja štetna.
ja državu gledam kao aparat koji treba da služi svojim građanima. nemam prema njoj nikakav povišen emocionalan odnos, sem ponosa na pretke koji su se borili za njenu slobodu i državnost. taj dio ne volim kad mi se dira.
oko svega ostalog mogu ladno da pričam bez povišenih emocija. i da smo zarobljena, polumafijaška država, ogrezla u korupciju, degradiranih i kontrolisanih institucija, s dva živa nacionalizma koje njišu dva orlova krila.

što se tumačenja sopstvene istorije tiče, praviš jednu generalnu grešku - ne tumače svi tako svoje istorije.
u svakoj zajednici imaš i one koji se trude da prošlosrt svog naroda i države posmatraju što je objektivnije moguće.
pa tako u Truskoj imaš istoričare kojima se prijeti zato što zastupaju mišljenje da Turska jeste počinila genocida na Jermenima.

moje mišljenje je da što je takvih glasova više to bolje za samu zajednicu.
ovdje uopšte ne mislim na (plaćene) kontraše po zadatku, već na istinski slobodnomisleće ljude.
cijenim da je takva zajednica mentalno zdravija, i da manje opterećuje i truje buduće naraštaje karcinogenim sadržajima istorije.

nikad ne bih poredio Mila i Amfilohija. obojica su značajne istorijske ličnosti jednog od ključnijih razdoblja crnogorske istorije. dugo godina u istom čamcu, na kraju ljuti protivnici.
i oba imaju svojih pluseva i minusa. vjerovatno će Milov istorijski bilans i na sudu da se provjeri. Amfilohiju, najviše što mogu je da pošalju građevinsku inspekciju



alselone alselone 14:43 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Da se setimo i da se, kada se uradi mali, malecni zoom out, ispostavilo da naša okolina nije mnogo gora po tom pitanju, i da to zapravo važi za ceo ex SFRJ prostor.


Ovo ne menja ono što sam rekao, šta više, samo je potvrđuje, pošto je putanja razgovara bila onakva kakvom sam je predstavio, pa kada smo na kraju zaključili da ipak nije tako onda je ovo bila poslednja slamka "dobro, ali eto nije to srpsko nego jugoslovensko". Pa dobro, nije ni važno čije je nego je važno da je tako.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:30 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

jugoslovensko". Pa dobro, nije ni važno čije je nego je važno da je tako.

Vidis, ja sam zadovoljan sto je tako ali ne vidim ni jedan razlog da precutim i ko je zasluzan sto je tako.
Dakle, KPJ.
Da je bilo po ostalim cimbenicima, politickim i vjerskim, svijest koja je bila dominantna '41 vladala bi bez prestanka do dana danasnjeg. To sto je ta zvijer podigla glavu 90-ih znak je da uvijek treba biti oprezan.
Jasno je da niko nije sretan da kad zalijevaju govnima, da mu, pored njegovih, tovare i tudje grijehe ali mislim da je potpuno pogresno prepustiti nitkovima da ga spasavaju od takve situacije. Cesto onim nitkovima, ili njima slicnim, koji su ga doveli u tu situaciju.
Ne mislim da treba prepustiti spasavanje obraza ni nitkovima koji bi da svi spustimo gace i da nad nama prave redaljku najgore protuve ovog svijeta, a koje Stanko Cerovic opisuje ovako:
"Od kada su se završili ratovi na području bivše Jugoslavije, da ti pravo kažem, najodvratniji su mi oni koji su se tada, zajedno sa mnom, borili protiv rata (možda odatle ono gađenje nad tim lažno moralnim angažmanom?), a sad to naplaćuju i sve rade da produže to ratno stanje, jer znaju da je njihova slika tada bila najljepša. Kad god ih čujem, povraća mi se."

alselone alselone 15:38 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

kamilo_emericki


Razumemo se. Imao bih par amandmana na tvoj komentar ali sam zadovoljan ovim nivoom razumevanja pa neću kvariti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:48 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Ja ovde naravno ne mislim na mitomaniju i iskrivljavanje vrednosti. Mislim na zdravo dozu nacionalne ljubavi i ponosa.


To je jedna stvar. Druga stvar je reci kako je Amfibija arhaicni neprijatelj i protivnik Zlog Mila. Ovo drugo izlazi iz okvira ovog prvog i ulazi u domen onoga sto Maksa pominje - mitonamanija, nemozenamnikonista, koimjebemater...

Ako cemo o tome sta je zdrava doza nacionalne ljubavi onda ako jos nekom nije jasno sta je to neka se vrati na onu Rsumovu iz Bukvara: Domovina se brani lepotom.

I prosli put je ovde bila ista tema. Ne branis domovinu braneci rdje i propale ideje nego pazeci na svoje komsije i ljude oko sebe, na sume i reke - sve jos nismo probali. Ono branjenje ruznocom testiramo vec 30 godina i nikako da ukapiramo da ne radi. Zasto ne bi dali sansu nekom drugom pristupu?
alselone alselone 17:38 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

To je jedna stvar. Druga stvar je reci kako je Amfibija arhaicni neprijatelj i protivnik Zlog Mila. Ovo drugo izlazi iz okvira ovog prvog i ulazi u domen onoga sto Maksa pominje - mitonamanija, nemozenamnikonista, koimjebemater...


Nije mitomanija. Amfi je ove proteste izneo smireno, pametno, dostojanstveno, ponosno, demokratski, bez konflikta, uvažavajući sve, poštujući sve itd. Smeš li to tako izgovoriti?

Ako cemo o tome sta je zdrava doza nacionalne ljubavi onda ako jos nekom nije jasno sta je to neka se vrati na onu Rsumovu iz Bukvara: Domovina se brani lepotom.

To jeste tačno i to jeste najbolje što možemo uraditi.
Zasto ne bi dali sansu nekom drugom pristupu?

Ne znam što me ovo pitaš. Naravno da želim da damo šansu nekom drugom pristupu.
milisav68 milisav68 17:51 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

kamilo_emericki

Vidis, ja sam zadovoljan sto je tako ali ne vidim ni jedan razlog da precutim i ko je zasluzan sto je tako.
Dakle, KPJ.

Ni pet ni šest, nego KPJ.

A nije ti palo na pamet da smo i mi (prostor ex-SFRJ) bili kolonije nekih carstva i da smo bili potlačeni kao i te ostale rase koje su dovođene da služe imperijama (pa su kasnije gurnuta u geta).

To što se mi koljemo međusobno je posledica života na granicama tih carstva, odnosno interesnih zona velikih sila.

Najbolju definiciju je dao (čini mi se britanski diplomata, zaboravio sam ime) - Ko god je dole (na Kosovu) bio vlast, bio je pas.

Ovo manje više važi za ceo ovaj prostor.
alselone alselone 17:54 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

A nije ti palo na pamet da smo i mi (prostor ex-SFRJ) bili kolonije nekih carstva i da smo bili potlačeni kao i te ostale rase koje su dovođene da služe imperijama (pa su kasnije gurnuta u geta).


Ovo je bio jedan od mojih amandmana, ali nisam hteo dalje da se uplićem. Hteo sam da kažem - od sirotinje i sužnja nema rasiste. Rasista se tada postajalo iz obesti, iz besa bogatstva, iz prokletstva koje te tera na "još".

Sužanj može samo da se sažali na sapatnika, ne da ga mrzi.
milisav68 milisav68 18:04 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

alselone
Sužanj može samo da se sažali na sapatnika, ne da ga mrzi.

Pa da, čak i ona nijansa gde smo mi kao malo bolji od komšija se vidi u ponašanju prema migrantima, gde hrvatska (i mađarska) policija suviše revnosnosno štiti granicu od njih.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:26 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Nije mitomanija. Amfi je ove proteste izneo smireno, pametno, dostojanstveno, ponosno, demokratski, bez konflikta, uvažavajući sve, poštujući sve itd. Smeš li to tako izgovoriti?


Ne znam dovoljno o tome sta se desavalo u toku ovih protesta (ko je sta organizovao, ko je kako sta vodio i sl) da bih imao jasno misljenje na tu temu. Spreman sam da prihvatim njegovu pozitivnu ulogu ako je ovo sto kazes tacno. Moja opaska se odnosila na to da se sve svede na pojednostavljenu pricu o Dobrom Amfilohiju koji se 30 godina sam bori protiv Zlog Mila. Neki prethodni komentari dovode ovu tvrdnju u sumnju pa je to ipak mitologizacija posto zivot nije Gospodar Prstenova. Istorija se pise na osnovu zivota i prozivljenog iskustva.

To se onda odnosilo na onu alternativu o kojoj smo se slozili. Ta alternativa znaci istorija a ne mit, drzava koja radi za gradjanina a ne obratno, solidarnost sa bliznjim a ne ugrozavanje drugog i sve ono sto je suprotno od ovoga sto smo radili 30 godina.

Usput, mit sam po sebi nije problem. Normalno je da potkulture stvaraju mitove (Corona je izmisljotina, Elvis nije umro, Ameri nisu sleteli na mesec, Hendrix je najbolji gitarista - ok stop ovo vec nije mit ). Normalno je i da vecinska populacija ima samo generalno povrsno znanje o istoriji kao sto je ima i o biologiji, jeziku ili fizici. Problem je kad institucije (npr. sud, univerzitet) koje su obavezne da neguju vrednost Istine ovu zamene mitom. To je kraj demokratskog drustva i razvaljivanje drzave. To je ono sto ljudi u Srbiji zive.
alselone alselone 18:48 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Ne znam dovoljno o tome sta se desavalo u toku ovih protesta (ko je sta organizovao, ko je kako sta vodio i sl) da bih imao jasno misljenje na tu temu. Spreman sam da prihvatim njegovu pozitivnu ulogu ako je ovo sto kazes tacno. Moja opaska se odnosila na to da se sve svede na pojednostavljenu pricu o Dobrom Amfilohiju koji se 30 godina sam bori protiv Zlog Mila. Neki prethodni komentari dovode ovu tvrdnju u sumnju pa je to ipak mitologizacija posto zivot nije Gospodar Prstenova. Istorija se pise na osnovu zivota i prozivljenog iskustva.

Nije se baš tako svelo. Pogledaj razgovor iz početka. Više puta sam se saglasio sa Docsom kako on nije tako sjajan lik, kako su mnoge stvari mogle drugačije i bolje itsl. E, sada, meni je jasno da kada se priča pozitivno o Srbiji onda je to odmah "mitomanija, hoćete da nas vratite u srednji vek", što smo imali prilike da vidimo na izborima tamo, gde su pobedio Crnogorac i Albanac ali su Srbi nekako krivi u svemu tome.

To se onda odnosilo na onu alternativu o kojoj smo se slozili. Ta alternativa znaci istorija a ne mit, drzava koja radi za gradjanina a ne obratno, solidarnost sa bliznjim a ne ugrozavanje drugog i sve ono sto je suprotno od ovoga sto smo radili 30 godina.

Mi smo dubokoupropašćeno društvo. Prvo eksperimentom zvanim Jugoslavija koji nam je isekao koren, a hvala bogu imali smo ga da prostite dugačkog a zatim poluisceniranim ratovima i na kraju lopovsko-pljačkaškom tranzicijom. Ja ne vidim načih da ovde temeljno bude bolje u narednih 50 godina. Nacije imaju kornerstonove i sidra za koje se uhvate i koji im drže bazu nacionalnog bića, nama je nešto tako lepo poslednje bio WWI. Ako uspemo nekako kroz to da se ujedinimo, uspeli smo, inače ili čekamo IT revoluciju ili novi rat.


Usput, mit sam po sebi nije problem. Normalno je da potkulture stvaraju mitove (Corona je izmisljotina, Elvis nije umro, Ameri nisu sleteli na mesec, Hendrix je najbolji gitarista - ok stop ovo vec nije mit ). Normalno je i da vecinska populacija ima samo generalno povrsno znanje o istoriji kao sto je ima i o biologiji, jeziku ili fizici. Problem je kad institucije (npr. sud, univerzitet) koje su obavezne da neguju vrednost Istine ovu zamene mitom. To je kraj demokratskog drustva i razvaljivanje drzave. To je ono sto ljudi u Srbiji zive.

Ovo je sve tačno, uz opasku da su mnoge teorije zavere zapravo bile istinite pa da se olako ne sprdamo sa njima.

Moja namera ovim komentarima je bila da malo bacim drugačije svetlo na te događaje pošto o njima neće mnogi pisati a i oni koji pišu bivaju ismejani, pa reko, ček stani da se i ja tu malo ubacim. Obično ne Srbujem (previše) ali sam danas bio nešto u tom fazonu. Valjda loše vreme pa me bole kosti. :=) Znaš, na ovom mestu sve svašta pisalo i piše se i danas ružnog o Srbiji, i ada treba i kada ne. Vrhunci su bili optužbe da Novak Đoković pospešuje srpski nacionalizam a da i da je Sveti Sava nešto jako loše uradio, ne sećam se više šta. E, da, bio je i onaj Simon, koji je od cele srednjevekovne srpske istorije, jedino i uporno spominjao Simonidu.

Dokle sa druge strane države u okruženju nisu ništa bolje, a u nekim delovima ljudskih prava umnogome gore od nas.

Pa reko da se ćeramo, dan je za to.
predatortz predatortz 19:22 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Obično ne Srbujem (previše) ali sam danas bio nešto u tom fazonu


Odavno se kanim da ti ovo kažem...
Drago mi je što iz tvojih komentara nazirem da nije među svim (uslovno) mlađim intelektualcima preovladala pojava odricanja od svega srpskog.

Ne srbuješ ti nikad. Veoma si uravnotežen, umeš da istakneš ono gde smo u pravu, da kritikuješ ono u čemu nismo.
I sve to radiš sa merom.

Ako ti to nešto znači, baš takvim bih voleo sutra na obrazovanje poveriti decu da im šire vidike.
Jer, ja sam duboko svestan svoje ograničenosti u tom pogledu, uslovljene mojom prošlošću.

Ni jedan vojnik, nikada i nigde, neće biti objektivan kada je njegov rat u pitanju.

Ja sam ti poput onih matorih partizana. Vidim sve što ne valja, ali teško da ću to svima i uvek priznati.

Zbog toga su potrebni ovakvi poput tebe - da nam se deca ne odrode, da ostanu to što jesu i ne stide se toga, a opet da ne zajunjuju poput ovakvih poput mene.
alselone alselone 19:31 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Hvala ti Predo.
Pogodio si tačno onako kako i ja sebe vidim.

Balansirano + željda da se ne odrodimo potpuno (plus manje provokacije tu i tamo, ljudi smo. :) ).

Vaša generacija je propala, optužena i ocrnjena. Moja je malo mlađa, iako bila premlada i za glasanje i za ratovanje, nosi isto stignu.

I gledam, nije dosta, treba još.

E, neš kolega što kaže Sava iz Kikinde.

Gledam ove male. Moj sin igra Robloks i umesto nekog opisa koji ti lebdi iznad glave, napisao Srbija. :) He, he, i gledam ga jutros i pomislim, jebote ja bih imao blagu neprijatnost da to radim. Kao da sam napisao polupsovku. "Srbija" - ružna reč.

Baš sam i jutros pomislio da im ne smem ostaviti taj ružan osećaj u pozadini svesti.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:41 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Pa reko da se ćeramo, dan je za to.


Da bih nastavio ceranje moram da protivurecim: vise je to od ceranja.


Neki su ukaljali ime Srbije. Treba im se reci ime i ne dovoditi to sa celom Srbijom u vezu. I oni su Srbija ali nije meni cela Srbija Cosic ili Seselj*. Upravo zbog toga mi je uvek smetalo kad neko krije da je iz Srbije. Srbija je nesto drugo i meni smeta kad se pozitivno pricanje o Srbiji povezuje sa 'srbovanjem'. Seselj srbuje, ti ne srbujes.

Postoji pozitivna Srbija. Postoji jaka tradicija liberalne srpska tradicija od Ruvarca, preko Kisa do Kišjuhasa i to je taj kornerston. Ne treba se vezivati za bitke i traume. Nisu oni u I sv. ratu ginuli da bi svi ostali taoci njihovog stradanja nego da bi oni posle njih mogli da zive i misle slobodno. Za tu tradiciju se treba hvatati. Ne treba davati za pravo nekom idijotu X da kad kaze ja sam Srbija da se ponovi da ti si Srbija. To je ta ubitacna matrica koju treba prekinuti.. Neki danasnji Ruvarac govori "Evo, ovi su vozili ubijene Albance u hladnjacama i bacali u Dunav ili spaljivali njihove leseve. Posto oni to nece da kazu, ja cu reci. Ali nisu oni samo Srbija. Postoji i Srbija Isidore Zebeljan, Jovana Cirilova, Idola ili Gorana Paskaljevica. Nisu ovi drugi bitni jer su umetnici nego jer su casni ljudi za razliku od onih prvih koji su hulje." Taj glas je jos pretih.

Sto bi Ivan Novak iz Laibacha rekao dajte malo dobrih vesti iz Srbije. I drugima je postalo mucno da gledaju kako sve u Srbiji propada. Ne mora tako.


*Ne prihvatam ni da je Srbija samo SPC ili SANU kao sto to nije ni Ceca ili Pink. Oni bi hteli da ih se prihvati kao predstavnika Srbije, ali ne treba im dozvoliti.
alselone alselone 19:43 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Sve si u pravu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:57 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Ni jedan vojnik, nikada i nigde, neće biti objektivan kada je njegov rat u pitanju.

Ja sam ti poput onih matorih partizana. Vidim sve što ne valja, ali teško da ću to svima i uvek priznati.


Jedan od boljih iskaza recenih ovde na blogu ikad!

kamilo_emericki kamilo_emericki 20:36 15.10.2020

Re: Marija na Prkosima

alselone
A nije ti palo na pamet da smo i mi (prostor ex-SFRJ) bili kolonije nekih carstva i da smo bili potlačeni kao i te ostale rase koje su dovođene da služe imperijama (pa su kasnije gurnuta u geta).


Ovo je bio jedan od mojih amandmana, ali nisam hteo dalje da se uplićem. Hteo sam da kažem - od sirotinje i sužnja nema rasiste. Rasista se tada postajalo iz obesti, iz besa bogatstva, iz prokletstva koje te tera na "još".

Sužanj može samo da se sažali na sapatnika, ne da ga mrzi.

Znao sam da ti je ovo glavna primjedba na komentar i nisam iznenadjen.
Nemamo isto iskustvo, obrazovanje, porodicno nalijedje, poslovno i prijateljsko okruzenje, ustvari, ne znam sta nam je zajednicko, sem bloga 92, pa ne znam zasto bi nam se misljenje o ovo morala podudarati.
Bio sam napisao obrazlozenje moje tvrdnje kao i primjedbu na (ne)postojanje rasizma kod sirotinje ali trenutak prije objave komentar je nestao sa ekrana a mislim, da veceras, vise ne mogu ispisati komentar duzi od nekoliko rijeci.



charlie__09 charlie__09 06:43 16.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Neues aus der Nachbarschaft

...

To se onda odnosilo na onu alternativu o kojoj smo se slozili. Ta alternativa znaci istorija a ne mit, drzava koja radi za gradjanina a ne obratno, solidarnost sa bliznjim a ne ugrozavanje drugog i sve ono sto je suprotno od ovoga sto smo radili 30 godina.
...

Lepo si ti ovo složio - i nema tu mnogo šta da se doda.
Molim te da daš sugestiju šta da se radi kada tebe (nas) ugrožavaju drugi - kako da se tada postupa?
Da li bi lepo trebalo da ih se moli da nas ne ugrožavaju ili šta?
charlie__09 charlie__09 06:44 16.10.2020

Re: Marija na Prkosima

Neues aus der Nachbarschaft
Ni jedan vojnik, nikada i nigde, neće biti objektivan kada je njegov rat u pitanju.

Ja sam ti poput onih matorih partizana. Vidim sve što ne valja, ali teško da ću to svima i uvek priznati.


Jedan od boljih iskaza recenih ovde na blogu ikad!


Preteruješ.
zaharaga zaharaga 10:56 18.10.2020

Re: Marija na Prkosima

do Kišjuhasa



Ha, ha, ha, je li to onaj koji je hteo da svali na pravoslavne krivicu za sirenje korone, jer ovi idu u crkvu, ali se zajebo pa je u svoja skrabanija upleo i istoriju optuzivanja zidova od stane europe za sirenje cume u srednjem veku? I onda je prica stala, jer, hm, srbi su kao jevreji, a jevreji nikada nisu krivi.
charlie__09 charlie__09 13:53 15.10.2020

M'da!

Živeo Amfilohije i što pre nam ozdravio!
shmoo shmoo 08:10 16.10.2020

Re: M'da!

charlie__09
Živeo Amfilohije i što pre nam ozdravio!




Сам ти рекао да ће да банују?

Или барем да бришу коментаре...

А овамо, уста пуна слободе.

Добар блог, добар!







docsumann docsumann 15:39 15.10.2020

dva oka u glavi




Filip Mladenović Filip Mladenović 16:19 15.10.2020

A šta zbori Basara?

"...Za najmanje 95% ondašnje ovdašnje populacije, bombardovanje je došlo kao grom iz vedra neba, retko je ko u Srbiji uspevao da pojmi – a ako je neko i uspeo, nije to smeo da kaže – da je bombardovanje bilo logičan završetak desetogodišnjeg zabadanja srpskih prstiju u oči celog sveta.

Tu se na delu pokazala – i do dana današnjeg nastavila da se pokazuje – sva pogubnost dubinski ukorenjene seljačke psihologije – „mi, Srbi, imamo istorijsko pravo da radimo šta nam padne na pamet, ali niko nema prava da nama radi ništa što mi ne želimo da nam se radi.“

U pesmi „Ne može nam niko ništa, jači smo od sudbine“ ta psihologija je našla i svoj „umetnički izraz“.

Šatro, naravno.

U stvarnosti, od koje bežimo ko đavo od krsta, sudbina nas jebe ko sanske koze i pride zavrće uši."

S. BASARA ("Danas", 1. 10. 2020.)

predatortz predatortz 16:29 15.10.2020

Re: A šta zbori Basara?

A šta zbori Basara?


Pijan ili trezan?
freehand freehand 17:58 15.10.2020

Re: A šta zbori Basara?

"...Za najmanje 95% ondašnje ovdašnje populacije, bombardovanje je došlo kao grom iz vedra neba, retko je ko u Srbiji uspevao da pojmi – a ako je neko i uspeo, nije to smeo da kaže – da je bombardovanje bilo logičan završetak desetogodišnjeg zabadanja srpskih prstiju u oči celog sveta.

Basara je jedno govedo i govno koje sigurno zna da "ceo svet" nije ono što je on ovde predstavio kao ceo svet, ali je takođe svesstan i razloga zbog kojeg je to predstavio "celim svetom". Malograđanski pzer-lozer što bi da bude viđen kao belosveckifilozof.
Ne biva to, sem za kolege malograđane i mentalne palančane.
docsumann docsumann 19:10 15.10.2020

predlog za Filipa

kao moguća tema za neki naredni blog, a i da malo promjeni fokus i ugao posmatranja, takoreći da promućka sokoćalo
to je dobro za demokratski kapacitet pluća



zanemariti i kanal, i govcornika i usresrediti se na iznešene podatke (objavila bivša vlada CG)



shmoo shmoo 19:12 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

docsumann

predlog za Filipa
kao tmoguća tema za neki naredni blog, a i da malo promjeni fokus i ugao posmatranja, takoreći da promućka sokoćalo



Да мућне главом, што би он рекао?

Ја већ добио морску болест откада њега слушам за то мућкање главом.

charlie__09 charlie__09 19:24 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

docsumann
kao moguća tema za neki naredni blog, a i da malo promjeni fokus i ugao posmatranja, takoreći da promućka sokoćalo
to je dobro za demokratski kapacitet pluća



zanemariti i kanal, i govcornika i usresrediti se na iznešene podazke (objavila bivša vlada CG)




Daj siže!
Ne mogu ja to sve da slušam.
Ako je naš onda izdvoji najvažnije, a ako nije naš - pa ko ga jebe i da kaže da je danas 15. oktobar.
docsumann docsumann 19:28 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Daj siže!
Ne mogu ja to sve da slušam.


ih, pa nema ni 10 minuta, a već do pola će ti biti dovoljno...još prekoči uvodnih minut-dva, i milina
charlie__09 charlie__09 19:41 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

docsumann
Daj siže!
Ne mogu ja to sve da slušam.


ih, pa nema ni 10 minuta, a već do pola će ti biti dovoljno...još prekoči uvodnih minut-dva, i milina

Pa dobro, kad ti teško da napišeš dve rečenice - jbg.
Ostaću uskraćen.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:40 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Kokiko samo Srpkinja i Srba živi u Frankfurtu?

A tek u Čikagu!?

Tamo nemaju ni svoju teritoriju, ni svoju autonomiju ili zajednicu opština, nemaju ni svoj Ustav ili Statut, ali im ništa ne fali!

Pa još sve više Srpkinja i Srba beži iz ove i ovakve Srbije u EU i u SAD!

milisav68 milisav68 20:47 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Filip Mladenović
Kokiko samo Srpkinja i Srba živi u Frankfurtu?

A tek u Čikagu!?

Tamo nemaju ni svoju teritoriju, ni svoju autonomiju ili zajednicu opština, nemaju ni svoj Ustav ili Statut, ali im ništa ne fali!

Pa još sve više Srpkinja i Srba beži iz ove i ovakve Srbije u EU i u SAD!

Ne beže samo Srbi, beže i Hrvati, i Bosanci, i Makedonci (a i Rumuni i Bugari) iz svojih zemalja.

A bežali su i za vreme SFRJ, a i pre toga.

Šta si hteo da kažeš?
predatortz predatortz 20:47 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Filip Mladenović
Kokiko samo Srpkinja i Srba živi u Frankfurtu?

A tek u Čikagu!?

Tamo nemaju ni svoju teritoriju, ni svoju autonomiju ili zajednicu opština, nemaju ni svoj Ustav ili Statut, ali im ništa ne fali!

Pa još sve više Srpkinja i Srba beži iz ove i ovakve Srbije u EU i u SAD!



A da li su tamo diskriminisani zbog toga što su Srbi?
Poput Srba u Hrvatskoj, Federaciji BiH, u Crnoj Gori, u protektoratu Kosovu?

Da li im tamo neko narušava ustsvna prava, pravo na veru, na život, na rad, na očuvanje nacionalnog identiteta?

Možda je u tome sitna razlika između Srba u USA i Srba na Kosovu, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Džamahiriji porodice Izetbegović?

Edit:

A možda ima nešto i u sitnici da su Srbi ekonomski doseljenici u te države, a ne autohtono stanovništvo?

Šta misliš, Filipe?
Možds de zbog te sitnice ne spominju u ustavima tih zemalja?
predatortz predatortz 20:50 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Bosanci


Definiši "Bosanci". To, ni greškom, ne treba uzimati kao nacionalnu odrednicu.
milisav68 milisav68 21:04 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

predatortz
Bosanci


Definiši "Bosanci". To, ni greškom, ne treba uzimati kao nacionalnu odrednicu.

Znam, nego me mrzelo da kucam sva tri oka u glavi.

Trebalo je ljudi iz Bosne ili preciznije BIH.

U pitanju je naravno geografska/državna odrednica.

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:19 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Najugroženiji na čitavom Balkanu su Srpkinje i Srbi u Republici Srbiji!

Ko to ne vidi, ili se pravi Englez ili je korumpiran!
predatortz predatortz 21:25 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Filip Mladenović
Najugroženiji na čitavom Balkanu su Srpkinje i Srbi u Republici Srbiji!

Ko to ne vidi, ili se pravi Englez ili je korumpiran!


Tako vam sad reklo da pričate?
Srbima najgora Srbija, sve drugo bolje?
Onda, ne samo da ste glupi vi. Glupi su vam i mentori.
bene_geserit bene_geserit 21:26 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Definiši "Bosanci"

Ja to koristim isključivo kao kontra meru kad krenu sa onim "Srbijanci".
nsarski nsarski 21:27 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

bene_geserit
Definiši "Bosanci"

Ja to koristim isključivo kao kontra meru kad krenu sa onim "Srbijanci".


Onda je bolje "Bosnijanci".
predatortz predatortz 21:28 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

bene_geserit
Definiši "Bosanci"

Ja to koristim isključivo kao kontra meru kad krenu sa onim "Srbijanci".


I jedno i drugo je ispravno kada govorimo o geografskim odrednicama. Kada govorimo o nacionalnim, etničkim - nije ni jedno.
bene_geserit bene_geserit 21:30 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Onda je bolje "Bosnijanci".

Bosančerosi.
milisav68 milisav68 21:35 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Filip Mladenović
Ko to ne vidi, ili se pravi Englez ili je korumpiran!


maksa83 maksa83 21:42 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

predatortz
bene_geserit
Definiši "Bosanci"

Ja to koristim isključivo kao kontra meru kad krenu sa onim "Srbijanci".


I jedno i drugo je ispravno kada govorimo o geografskim odrednicama. Kada govorimo o nacionalnim, etničkim - nije ni jedno.

Meni je Bosanac sve što se trigeruje na "burek sa sirom".
predatortz predatortz 21:48 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

Meni je Bosanac sve što se trigeruje na "burek sa sirom".



Pa jeste. Hercegovci se ne lože na burek.

Inače, za to u Bosni jedu govna!
Po običaju, glume veće Turke od Turaka.
A za Turke, burek je široka paleta jela od savijenog testa.

Tako da ste tu zaostavštinu bolje usvojili. Kao i mnoge koje su iza Turaka ostale. Nas je malo Austrija proprala.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:02 15.10.2020

Re: predlog za Filipa

predatortz
Filip Mladenović
Najugroženiji na čitavom Balkanu su Srpkinje i Srbi u Republici Srbiji!

Ko to ne vidi, ili se pravi Englez ili je korumpiran!


Tako vam sad reklo da pričate?
Srbima najgora Srbija, sve drugo bolje?
Onda, ne samo da ste glupi vi. Glupi su vam i mentori.


Lepo zbori i karikaturista Dušan Petričić:

"Ljudi se dele na pametne i glupe.
A glupi se dele na rase, nacije, ove ili one vere..."
alselone alselone 04:28 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

karikaturista Dušan Petričić:

je bio jako simpatičan tip do izbora u CG.

Na izborima pobede Crnogorci i Albanci ali on nekako vidi Srbe krive u tome. Pa šljamu jedan.

E to je ono o čemu sam pričao juče. U dlaku to.

Imaam osećaš da staneš na ulicu i vikneš Srbija, da bi se šljamovi sami prepoznali i pronašli uvređenim.

docsumann docsumann 05:39 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

da, ta karikatura je baš ružna podmetačina.
kao imaš izbor - ili gospodin čovek (Milo) ili srpska retrogradna nacionalistička rulja?

baš me zanima kako se autor osjeća povodom nje, nakon što su javnosti malo bolje poznata 3 lidera pobjedničkih koalicija.
charlie__09 charlie__09 06:47 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

Filip Mladenović
Najugroženiji na čitavom Balkanu su Srpkinje i Srbi u Republici Srbiji!

Ko to ne vidi, ili se pravi Englez ili je korumpiran!

Idi na Kosovo pa da vidiš šta je ugroženost.
Ili na lokacije koje ti je Predatortz naveo.
Nemaš ti pojma šta je ugroženost.
charlie__09 charlie__09 06:49 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

maksa83
predatortz
bene_geserit
Definiši "Bosanci"

Ja to koristim isključivo kao kontra meru kad krenu sa onim "Srbijanci".


I jedno i drugo je ispravno kada govorimo o geografskim odrednicama. Kada govorimo o nacionalnim, etničkim - nije ni jedno.

Meni je Bosanac sve što se trigeruje na "burek sa sirom".


Probao sam da jedem to sa mesom ... ne ide, jbg, tera na povraćanje.
alselone alselone 06:51 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

baš me zanima kako se autor osjeća povodom nje, nakon što su javnosti malo bolje poznati 3 lidera pobjedničkih koalicija.


Mislim da je karikatura izbačena pošto su rezultati izbora postali poznati.
Filip Mladenović Filip Mladenović 06:51 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

Sudeći po izjavama mandatara Krivokapića, karikatura je pun pogodak!

Izjave mandatara za sastav nove crnogorske Vlade Zdravka Krivokapića o odnosima Srbije i Crne Gore kao dve srpske države, kao i ona da ne treba slaviti Dan pobede nad fašizmom, nego 23. septembar, datum kada je formirana nova parlamentarna većina sa Demokratskom partijom socijalista (DPS) u opoziciji, otvaraju pitanje koliko se stavovi mandatara kose sa vrednosnim sistemom Crne Gore, kao građanske, evropske i antifašističke države.
Filip Mladenović Filip Mladenović 06:54 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

charlie__09
Filip Mladenović
Najugroženiji na čitavom Balkanu su Srpkinje i Srbi u Republici Srbiji!

Ko to ne vidi, ili se pravi Englez ili je korumpiran!

Idi na Kosovo pa da vidiš šta je ugroženost.
Ili na lokacije koje ti je Predatortz naveo.
Nemaš ti pojma šta je ugroženost.


Da li Vam je poznato koliko srpske dece trenutno gladuje u Republici Srbiji?

Da li znate koliko dece se leči pomoću SMS poruka?

Da li ste se ikada raspitali koliko Srpkinja i Srba živi u Republici Srbiji u totalnom siromaštvu?
alselone alselone 07:04 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

Izjave mandatara za sastav nove crnogorske Vlade Zdravka Krivokapića o odnosima Srbije i Crne Gore kao dve srpske države, kao i ona da ne treba slaviti Dan pobede nad fašizmom, nego 23. septembar, datum kada je formirana nova parlamentarna većina sa Demokratskom partijom socijalista (DPS) u opoziciji, otvaraju pitanje koliko se stavovi mandatara kose sa vrednosnim sistemom Crne Gore, kao građanske, evropske i antifašističke države.


Ništa od ovoga nije izgovoreno u kontekstu u kom ga ti koristiš.
Mislim da smo se saglsili oko vreće gumenih kuraca, samo si još jedan ubacio unutra.
Filip Mladenović Filip Mladenović 07:16 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

alselone
Izjave mandatara za sastav nove crnogorske Vlade Zdravka Krivokapića o odnosima Srbije i Crne Gore kao dve srpske države, kao i ona da ne treba slaviti Dan pobede nad fašizmom, nego 23. septembar, datum kada je formirana nova parlamentarna većina sa Demokratskom partijom socijalista (DPS) u opoziciji, otvaraju pitanje koliko se stavovi mandatara kose sa vrednosnim sistemom Crne Gore, kao građanske, evropske i antifašističke države.


Ništa od ovoga nije izgovoreno u kontekstu u kom ga ti koristiš.
Mislim da smo se saglsili oko vreće gumenih kuraca, samo si još jedan ubacio unutra.


Ružne reči neće i ne mogu zamagliti suštinu: na delu imamo frustrirani nacionalizam, jer više nema tenkova, aviona i topova JNA niti granice Karlobag...

Zato se sada podmeće priča o nekakvom srpskom svetu, o predsedniku svih Srba, o dve, 3, 4, 5... srpskih država!


alselone alselone 07:29 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

Zato se sada podmeće priča o nekakvom srpskom svetu, o predsedniku svih Srba, o dve, 3, 4, 5... srpskih država!


O čemu ti pričaš čoveče, gde si to video?
docsumann docsumann 07:30 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

Filip Mladenović
Sudeći po izjavama mandatara Krivokapića, karikatura je pun pogodak!

Izjave mandatara za sastav nove crnogorske Vlade Zdravka Krivokapića o odnosima Srbije i Crne Gore kao dve srpske države, kao i ona da ne treba slaviti Dan pobede nad fašizmom, nego 23. septembar, datum kada je formirana nova parlamentarna većina sa Demokratskom partijom socijalista (DPS) u opoziciji, otvaraju pitanje koliko se stavovi mandatara kose sa vrednosnim sistemom Crne Gore, kao građanske, evropske i antifašističke države.


u kom smislu je CG do sada bila građanska država, ako je čitav jedan narod (srpski) doveden u poziciju naroda drugog reda? praktično sa ispod 1% zasrupljenosti u važnijim državnim institucijama. (nadam se da si pogledao okačeni klip)
o savremenom CG antifašizmu poslušaj što general Grahovac (koji definitivno nije nacionalista, zatucan ili antizapadno raspoložen) govori o modernom crnogoroskom fašizmu izgrađenom na antisrpstvu.
o evropskim vrijednostima, tek toliko da 4 godine nismo uspjeli da zatvorimo ni jedno poglavlje pregovora sa EU, upravo zbog manjka pravne države i viška korupcije, što baš nije evropejski.
docsumann docsumann 07:34 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

Zato se sada podmeće priča o nekakvom srpskom svetu, o predsedniku svih Srba, o dve, 3, 4, 5... srpskih država!


ko podmeće, ko priča?

nova vlast u CG se jasno izjasnila da je za najbolje moguće odnose sa Srbijom, ali da će CG kao nezavisna država voditi svoju politiku, prvenstveno vođenena sopstvenim interesima.
charlie__09 charlie__09 07:39 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

docsumann
Zato se sada podmeće priča o nekakvom srpskom svetu, o predsedniku svih Srba, o dve, 3, 4, 5... srpskih država!


ko podmeće, ko priča?

nova vlast u CG se jasno izjasnila da je za najbolje moguće odnose sa Srbijom, ali da će CG kao nezavisna država voditi svoju politiku, prvenstveno vođenena sopstvenim interesima.

Saglasan!
Pa makar se nikada ne ujedinili.
Ne znam zašto, ali Crna Gora za mene nikada neće biti strana država.
Nemam nikoga tamo, no, svejedno.
A na more ne idem nigde - a kamoli u Crnu Goru.
alselone alselone 07:43 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

ako je čitav jedan narod (srpski) doveden u poziciju naroda drugog reda? praktično sa ispod 1% zasrupljenosti u važnijim državnim institucijama.


Ovo kažeš kao da je to nešto loše.
To je zvanična politika svih zemalja u regionu.

Setimo se primera državne politike Crne Gore na primeru vaterpoliste kog su bacili u more u Hrvatskoj.

Taktika je sledeća: Udalji se i viči: Mi nismo Srbi, mi nismo Srbi.
docsumann docsumann 07:48 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

Ovo kažeš kao da je to nešto loše.
To je zvanična politika svih zemalja u regionu.


al u njima nema Srba preko (oko) 30%


Setimo se primera državne politike Crne Gore na primeru vaterpoliste kog su bacili u more u Hrvatskoj.

Taktika je sledeća: Udalji se i viči: Mi nismo Srbi, mi nismo Srbi.


ispravka, on je vikao - Ja sam Crnogorac
alselone alselone 07:50 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

ispravka, on je vikao - Ja sam Crnogorac


Da, jeste. :) Ali zapravo je mislio ono drugo. :)
docsumann docsumann 08:05 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

alselone
baš me zanima kako se autor osjeća povodom nje, nakon što su javnosti malo bolje poznati 3 lidera pobjedničkih koalicija.


Mislim da je karikatura izbačena pošto su rezultati izbora postali poznati.


aha, on je to uporedio Milovo držanje nakon poraza i (neoficijelno) slavlje pristalica opozicije nakon objave izbornih rezulztata.

pa mjerodavnije je bilo da uporedi te skupove sa onim na kojima su Milovi poklonici pjevali Tompsonove pjesme.
s jednom bitnom razlikom, ovi prvi su bili neorganizoovani, spontani, dok je ove druge organizovao DPS preko nekih fantomskih organizacija.



EDIT: i da, ima jedna bitna materijalna greška u toj karikaturi, čak i ako zanemarimo vremensku osu, a to je da zastave na tim okupljanjima većinom nisu bile državne zastave Srbije, mada je bilo i njih, već narodne zastave CG iz doba kralja Nikole.

hoochie coochie man hoochie coochie man 08:07 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

alselone
ispravka, on je vikao - Ja sam Crnogorac


Da, jeste. :) Ali zapravo je mislio ono drugo. :)

Ljudi, strah je ozbiljna stvar, svašta može da iznudi.

Možda je taj momak stvarno od tih novopečenih montenegrina, ali moguće je da mu je u strahu prvo to palo na pamet kao način da se spasi.
docsumann docsumann 08:11 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

hoochie coochie man
alselone
ispravka, on je vikao - Ja sam Crnogorac


Da, jeste. :) Ali zapravo je mislio ono drugo. :)

Ljudi, strah je ozbiljna stvar, svašta može da iznudi.

Možda je taj momak stvarno od tih novopečenih montenegrina, ali moguće je da mu je u strahu prvo to palo na pamet kao način da se spasi.


ma, potpuno prirodna reakcija. nit mu što zamjeram, nit bih državnu politiku CG opisivao njegovim postupkom.
ovo je bio afekt, politika je proračunata stvar.
alselone alselone 08:12 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

Ljudi, strah je ozbiljna stvar, svašta može da iznudi.

Možda je taj momak stvarno od tih novopečenih montenegrina, ali moguće je da mu je u strahu prvo to palo na pamet kao način da se spasi.


Ma naravno, ne mislim ništa loše o pojedinačnom momku, nego komentarišem kako se siroma dosetio šta će Hrvate umilostiviti da ga ne premlate. Oni su tu problem, ne on.
alselone alselone 08:13 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

nit bih državnu politiku CG opisivao njegovim postupkom.


Šala je u pitanju drugovi.
docsumann docsumann 08:16 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

alselone
nit bih državnu politiku CG opisivao njegovim postupkom.


Šala je u pitanju drugovi.


stavi smajlija, da te ne stavimo na spisak
docsumann docsumann 08:19 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

alselone
Ljudi, strah je ozbiljna stvar, svašta može da iznudi.

Možda je taj momak stvarno od tih novopečenih montenegrina, ali moguće je da mu je u strahu prvo to palo na pamet kao način da se spasi.


Ma naravno, ne mislim ništa loše o pojedinačnom momku, nego komentarišem kako se siroma dosetio šta će Hrvate umilostiviti da ga ne premlate. Oni su tu problem, ne on.


ma lik kao da je provirio u budućnost i tamo provalio da ustaše gotive crnogorce



klip je opštepoznat, al komentari su mi urnebesni...
shmoo shmoo 08:19 16.10.2020

Re: predlog za Filipa

alselone
Zato se sada podmeće priča o nekakvom srpskom svetu, o predsedniku svih Srba, o dve, 3, 4, 5... srpskih država!


O čemu ti pričaš čoveče, gde si to video?







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana