Šta bih ja uradio

Ivan Marović RSS / 12.05.2008. u 03:18

Ovoga puta moj tradicionalni "Šta bih ja uradio" tekst na ovom blogu će osim Borisa Tadića obuhvatiti i ostale političare i to redom po broju izborne liste. Dakle...

ŠTA BIH JA URADIO...

... da sam Boris Tadić

Samo opušteno... pet principa, pa ko hoće dobro došao (za DSS mali uslov: blagi "sanintarni otklon" hehe), ko neće ajd' zdravo. Ako neće niko, idemo ponovo na izbore da počistimo male stranke koje se suviše kurobecaju za svoju veličinu.

... da sam Čeda Jovanović

Mislim da je vreme za smenu generacija, pad popularnosti na republičkom i porast na gradskom nivou ukazuje da je vreme da kormilo LDP-a preuzme Biljana Srbljanović. Ona je podržala Borisa na predsedničkim, pokazala da nije kalkulant, baš je gotivna i nije dizelaš.

... da sam Vojislav Koštunica

Na delu treba dokazati više puta naglašavanu spremnost da se siđe s vlasti i da se drži do principa, što dalje od vlasti to bolje i principijelnije. Velju šutnuti preventivno. Onda otići u Belanovicu. I čekati... zvaće oni.

... da sam Tomislav Nikolić

Treba bežati iz zemlje, pod ovima neće moći da se živi.

... da sam Ivica Dačić

Elegantno skidanje Slobine slike i stavljanje Titove. Zatim jedan kratak sastanak sa Koštunicom na putu ka Krunskoj ulici. Krunska mnogo lepa ulica, što jes' jes'!

103+21+13=137

P.S. Dosta sam vala političario na ovom blogu, dosadio sam i bogu i narodu, sad je vreme da se ponovo pokrene serijal "Suočavanje sa budućnošću". Spremite se, za koji dan krećemo!



Komentari (433)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 08:40 12.05.2008

hm

Sve te računice padaju u vodu ako "prirodni saveznici"- Nikolić, Koštunica i Dačić- sednu za sto i jednostavno saberu 77+30+20- ravno 127 poslanika. Prema tome ovo nije nikakva pobeda ili taman posla "apsolutna većina proevropskih snaga" (osim ako Koštunica nekim čudom opet nije proevropski blok) Poraz LDP u duelu sa Koštunicom i SPSom je upravo poraz proE opcije. Da se dogodilo obratno, da je LDP uzeo 20 mandata a Dačić jedva prešao cenzus (kako su neki ovde priželjkivali i gledali u pasulj) to bi se moglo nazvati pobedom proevropskog bloka. A budimo iskreni, toliko je animoziteta između DS i LDP, da se teško može reći kako je to uopšte jedan blok. 103 + 13 + 7 - 123. Ne vredi, fale 3 poslanika. Jedino ako neko ubedi Palmu i penzionere da prebegnu. To mogu biti ta 3 fantomska poslanika.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:46 12.05.2008

Re: hm

Trinidad Tobagović
Ne vredi, fale 3 poslanika. Jedino ako neko ubedi Palmu i penzionere da prebegnu.


Neko je ovde iznosio podatke da je koalicioni sporazum kod SPS bloka takav da Palma i penzioneri ne mogu da prebegnu i da je SPS "vlasnik" i njihovog udela?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:48 12.05.2008

Re: hm

da je LDP uzeo 20 mandata a Dačić jedva prešao cenzus (kako su neki ovde priželjkivali i gledali u pasulj) to bi se moglo nazvati pobedom proevropskog bloka.

Tacno !
Dakle, sustina ovih izbornih rezultata je : pobeda proevropskih snaga-rehabilitacija SPS-najava anti-evropske Vlade.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 08:56 12.05.2008

Re: hm

VV
Neko je ovde iznosio podatke da je koalicioni sporazum kod SPS bloka takav da Palma i penzioneri ne mogu da prebegnu i da je SPS "vlasnik" i njihovog udela?


Onda je Veljo/Seljo poslednja nada ali u tom slučaju pobeda će imati ukus užeglih čvaraka. Pitanje da li je pobeda sa Dačićem, Ilićem, Palmom isl uopšte pobeda?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:09 12.05.2008

Re: hm

Trinidad Tobagović
Pitanje da li je pobeda sa Dačićem, Ilićem, Palmom isl uopšte pobeda?


Pa stvar je u premoci DS kakvu u odnosu na ostale "saucesnike" nije odavno imala neka partija u Srbiji. Jasno je da ta buduca vlada mora sprovoditi DS politku a da ce ovi ostali moci samo da dobiju poneku "mrvicu"...

Ono sto se kod nas zaboravlja je, zbog balasta proslosti, da je DS kao stranka levog centra i clanica socijalisticke internacionale prirodan koalicioni partner za SPS. Da je Srbija normalna zapadna demokratija onda jedna socijalisticka stranka ne bi uopste ni mogla da misli da ide u koalciju sa desnicom - nego samo sa nekim kao DS... Prema tome ako DS mora i da ucini neki ustupak SPS-u i penzionerima onda je to u smislu pomoci siromasnijim slojevima stanovnistva - sto nije u suprotnosti sa njenim sopstvenim programom. Posebno u ovoj situaciji kad predstoji jos uvek privatizacija velikih sistema, pa je sasvim ok da deo tih para zavrsi u dzepovima zrtava tranzicije (a oni ih opet svojim trosenjem vracaju domacoj privredi) ... umesto u dzepovima tajkuna ...

pozz
vucko vucko 09:11 12.05.2008

Re: hm

Prema tome ako DS mora i da ucini neki ustupak SPS-u i penzionerima onda je to u smislu pomoci siromasnijim slojevima stanovnistva - sto nije u suprotnosti sa njenim sopstvenim programom.

Što je Dačić tačno sinoć i rekao - socijala i Kosovo - dva od pet principa, čini mi se...
Vračarac Vračarac 09:17 12.05.2008

Re: hm

Prenosim prvi intervju Ivice Dačića posle proglašenja preliminarnih rezultata:

Najrealnija je vlada SRS-DSS-SPS i ostalih stranaka u našim koalicijama, ali sam spreman da razgovaram sa svima. Oko Haga nema kompromisa!

BEOGRAD - Najveći pobednik jučerašnjih vanrednih parlamentarnih izbora, osim koalicije “Za evropsku Srbiju”, jeste lista SPS-PUPS-JS i njen nosilac Ivica Dačić. Lider SPS priča o narednim potezima svoje stranke.

- Jedini pravi politički i moralni pobednik ovih izbora je naša koalicija! Svuda u Srbiji smo prešli cenzus, ostvarili smo rezultat koji niko nije očekivao osim nas.

Ranije ste govorili da ćete vi i Vojislav Koštunica odlučiti ko će formirati vladu.

- Tako je, to je realnost.

S kim ćete prvo razgovarati - Tadićem, Koštunicom, Nikolićem...?

- Prvo s Koštunicom jer smo s njim imali najkorektniju saradnju.

Zašto s njim? Zar nije Koštunica, uz sve ostale, taj koji treba da okrene vaš broj?

- SPS i naše stranke se nikome neće nuditi, budite uvereni u to! Svi znaju moj broj, očekujem njihove pozive.

SRS vas nije hteo pre izbora, možda će sada hteti?

- Upozoravao sam Tomislava Nikolića pre izbora da će morati da razgovara s nama i da bi bilo dobro da povede računa o izjavama na naš račun. Znate, teško možete da sarađujete s nekim ko vas non-stop napada...

Čekajte, Nikolić je uveren da je moguća vlada između vaše, Koštuničine i njegove stranke?

- Videćemo. Nismo sujetni, ne predstavlja nam problem da pričamo s bilo kim, ali radikalski napadi na nas moraju da prestanu.

Pod kojim uslovima možete da razgovarate sa DS? Tadić i dalje insistira na pet principa, od kojih su i evropske integracije i saradnja s Hagom.

- Od saradnje s Haškim tribunalom nema ništa! Mi nikada nećemo pristati na dalja izručenja naših građana u Hag! Više puta sam rekao da smo spremni na razne kompromise i razgovore sa svima, ali oko oslonaca naše politike, a to su Kosovo u Srbiji, Hag, socijalna politika, menjanje Zakona o radu, oko toga nema pregovora.

Šta je najrealnije - manjinska vlada DS, LDP i manjina uz vašu podršku, vlada SRS-DSS/NS-SPS ili novi izbori? Mrkonjić priča da je upravo to scenario.

- U ovom trenutku teško može da se formira stabilna vlada. Sačekajte da vidimo ko je osvojio koliko glasova. Mi smo u jednom trenutku imali 22 mandata, da bismo pali na 20.

Preliminarni rezultati govore da će SRS i koalicije oko DSS i SPS imati 127 mandata?

- To je prilično neizvesno, menja se iz časa u čas. Već u narednih nekoliko sati ćemo znati više.

Hoćemo li dobiti novu vladu?

- Verujem da hoćemo, samo je pitanje kakvu i kada.

Vladu SRS, DSS i SPS?

- Verovatno, ali sačekajmo konačne rezultate izbora.

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 09:30 12.05.2008

Re: hm

Hoćemo li dobiti novu vladu?

Dačić - Verujem da hoćemo, samo je pitanje kakvu i kada.

Vladu SRS, DSS i SPS?

Dačić - Verovatno, ali sačekajmo konačne rezultate izbora.


Pa šta to znači, da je gotovo? Dačić pravi vladu sa Koštunicom i radikalima? Pa čemu onda slavlje i likovanje kad DS verovatno neće ni biti u vladi?
Najveći gubitnik ovih izbora je Srbija. Gubitnik je Srbija u kojoj Koštunicu ni Bog Otac ne može svesti ispod 10% i u kojoj je SPS partija budućnosti. Sa sve Miloševićevom slikom na čelu.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 09:33 12.05.2008

Re: hm

VV
Jasno je da ta buduca vlada mora sprovoditi DS politku a da ce ovi ostali moci samo da dobiju poneku "mrvicu"...


Aha, poneku mrvicu... kao što je premijersko mesto ili MUP ili BIA? Kako ćete sprečiti Dačića da ucenjuje, još bezobraznije nego Koštunica? Tj ako se prethodno sa potonjim i sa grobarom ne dogovori o formiranju vlade? Pa u tom slučaju ne ostanu ni mrvice za ZES?
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 10:39 12.05.2008

Re: hm

Pa ne mislite valjda da Zevs i SPS mogu tek tako da sednu i naprave vladu? Sto ne bi SPS dizao cenu? Sto se ne bi DS pravdala biracima da je morala to da uradi da bi sprecila dolazak radikala na vlast? Ih... bice ovde cirkus barem mesec dana oko vlade i bice Zevs+SPS+manjine na kraju...
dragan7557 dragan7557 10:56 12.05.2008

Re: hm

Da je Srbija normalna zapadna demokratija onda jedna socijalisticka stranka ne bi uopste ni mogla da misli da ide u koalciju sa desnicom - nego samo sa nekim kao DS..


U Nemačkoj Socijalisti vladaju sa desnicom u Holandiji takođe.Imaju i drugi primeri Virtuelni počni sa raspitivanjem.
dragan7557
dragan7557 dragan7557 10:58 12.05.2008

Re: hm

dragan7557
Da je Srbija normalna zapadna demokratija onda jedna socijalisticka stranka ne bi uopste ni mogla da misli da ide u koalciju sa desnicom - nego samo sa nekim kao DS..


U Nemačkoj Socijalisti vladaju sa desnicom u Holandiji takođe.Imaju i drugi primeri Virtuelni počni sa raspitivanjem.
dragan7557

Pod socijaliste podrazumevam i socijal demokrate.
valjan valjan 11:02 12.05.2008

Re: hm

- Od saradnje s Haškim tribunalom nema ništa! Mi nikada nećemo pristati na dalja izručenja naših građana u Hag! Više puta sam rekao da smo spremni na razne kompromise i razgovore sa svima, ali oko oslonaca naše politike, a to su Kosovo u Srbiji, Hag, socijalna politika, menjanje Zakona o radu, oko toga nema pregovora.


Pa to je onda OK - Karadzic i Mladic su gradjani BiH, tako da njih mozemo slobodno da izrucimo Hagu a da se Ivica ne naljuti.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:16 12.05.2008

Re: hm

Onda je Veljo/Seljo poslednja nada ali u tom slučaju pobeda će imati ukus užeglih čvaraka. Pitanje da li je pobeda sa Dačićem, Ilićem, Palmom isl uopšte pobeda?

naravno da nije.
samo ostajanje na vlasti.
samo to.
don't forget - sps & ssj (čiji je member bio palma) & srs su žarili i palili po zemljici srbiji i rahmetli yu.
s njima bilo kakava kombinacija je rehabilitacija tih stranaka.
i povratak miloševića u aleju velikana.
čim prije.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:47 12.05.2008

Re: hm

Dačić

Mi nikada nećemo pristati na dalja izručenja naših građana u Hag!


He, he... to im je stara fora. Kao kad je Bora Jović u Karađorđevu rekao Mesiću:

Mesić

Rekao je da nisu zainteresovani za Srbe u Hrvatskoj, da su oni naši građani, da s njima možemo učiniti šta god hoćemo
madoxxx madoxxx 15:38 12.05.2008

Re: hm

Exitus Letalis

s njima bilo kakava kombinacija je rehabilitacija tih stranaka.
i povratak miloševića u aleju velikana.
čim prije.


Sto znaci da necemo nega da pustimo da DSS, radikali i SPS oforme vladu. Onda bi bilo zanimljivo, a prvenstveno "prevaspitavanje" medija.
Nadam se da je sreca sto Dacic ima malo vise u glavi (ili je malo duze bio politicar) od nekih na blogu pa mu rehabilitacija SPS-a kao moderne socijalisticke stranke moze biti preca nego jos godinu dana vlasti u izolaciji(sto se da budemo posteni i te kako desilo sa komunistima u svim istocnoevropskim drzavama i sad su ravnopravne stranke). Ali samo mozda. Sta ako nije, onda cete imati to sto prizeljkujete - vlast istomisljenika u kojoj ce stradati svi koji misle drugacije, bez obzira koliko to pogresno ili ispravno bilo.
Ali samo ne mojte da pravite pro-evropsku vladu....
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 08:44 12.05.2008

a postoji još 1 mogućnost

Pomenuti "sanitarni otklon" iliti čistka u DSSu- penzionisanje Koštunice, puštanje Velje niz vodu i eto stabilne koalicije starih drugara iliti braće po materi, podržane od strane 7 samuraja (manjinskih poslanika)
antioksidant antioksidant 08:45 12.05.2008

.

103+21+4
Doctor Wu Doctor Wu 09:02 12.05.2008

:)))))))

Mislim da je vreme za smenu generacija, pad popularnosti na republičkom i porast na gradskom nivou ukazuje da je vreme da kormilo LDP-a preuzme Biljana Srbljanović. Ona je podržala Borisa na predsedničkim, pokazala da nije kalkulant, baš je gotivna i nije dizelaš.

Pa evo nisi ni ti podržao Borisa na predsedničkim, nisi kalkulant, ne znam koliko si gotivan (a nije ni bitno) i pretpostavljam da nisi dizelaš. I s tobom bi ledepe najzad postao LDP.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:06 12.05.2008

Re: :)))))))

I s tobom bi ledepe najzad postao LDP.

Kao sto je i Otpor postao ono sto je postao. Tj., nestao.
vucko vucko 09:08 12.05.2008

Re: :)))))))


Pa evo nisi ni ti podržao Borisa na predsedničkim, nisi kalkulant, ne znam koliko si gotivan (a nije ni bitno) i pretpostavljam da nisi dizelaš. I s tobom bi ledepe najzad postao LDP.

Zar nije gotivno kako klempa Biksi
Doctor Wu Doctor Wu 09:13 12.05.2008

Re: :)))))))

Zar nije gotivno kako klempa Biksi

Što se tiče Biksi, očekujem narednih dana jedan od onih ja-tamo-a-oni-ni-kafu-i-to-mi-je-hvala-odakle-ti-Čedo-konji blogova.
vucko vucko 09:19 12.05.2008

Sve sa merom

Što se tiče Biksi, očekujem narednih dana jedan od onih ja-tamo-a-oni-ni-kafu-i-to-mi-je-hvala-odakle-ti-Čedo-konji blogova.

Hm... ti baš ne veruješ u njen smisao za humor. Više mi se sviđa Ivanov prisup
Doctor Wu Doctor Wu 09:21 12.05.2008

Re: Sve sa merom

Više mi se sviđa Ivanov prisup

Pa, dobro, vi ste drugari, .
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:18 12.05.2008

Re: :)))))))

Što se tiče Biksi, očekujem narednih dana jedan od onih ja-tamo-a-oni-ni-kafu-i-to-mi-je-hvala-odakle-ti-Čedo-konji blogova.

jel ovo na engleskom?
Ivan Marović Ivan Marović 16:05 12.05.2008

Re: :)))))))

Doctor Wu
Pa evo nisi ni ti podržao Borisa na predsedničkim, nisi kalkulant, ne znam koliko si gotivan (a nije ni bitno) i pretpostavljam da nisi dizelaš. I s tobom bi ledepe najzad postao LDP.
Zamisli mene kao precednika Ledepea. Pa ustanem ujutru pa kažem "Od danas mi smo za ukidanje državnih obdaništa, a Drago, Madam Hag, JJ beba, doktorka, Nenad M. i Čeda Urošević brane moju politiku ovde na blogu i brutalno napadaju sve one koji se protive toj politici
vucko vucko 16:10 12.05.2008

Re: :)))))))

Zamisli mene kao precednika Ledepea. Pa ustanem ujutru pa kažem "Od danas mi smo za ukidanje državnih obdaništa, a Drago, Madam Hag, JJ beba, doktorka, Nenad M. i Čeda Urošević brane moju politiku ovde na blogu i brutalno napadaju sve one koji se protive toj politici

Rođeni diktator, takoreći sadista - mislim da bi se super slagao sa onim Jankovićem iz Katalaksije :)
Dejan Stanković Dejan Stanković 18:17 12.05.2008

Re: :)))))))

Mislim da je vreme za smenu generacija, pad popularnosti na republičkom i porast na gradskom nivou ukazuje da je vreme da kormilo LDP-a preuzme Biljana Srbljanović. Ona je podržala Borisa na predsedničkim, pokazala da nije kalkulant, baš je gotivna i nije dizelaš.


ne umem da objasnim zasto, ali ovaj deo me nasmejao.

očekujem narednih dana jedan od onih ja-tamo-a-oni-ni-kafu-i-to-mi-je-hvala-odakle-ti-Čedo-konji blogova.

a i ovaj.

a nisam zlurad, keve mi, oboje su mi zesce simpaticni, kao uostalom i oba komentatora.
Contractor Contractor 09:16 12.05.2008

...

Na ovim izborima je (za mene licno) doslo i do pozitivnog, i do negativnog pomeranja. Drago mi je sto je DS napredovao u odnosu na radikale, iako nisam njihov glasac. Zao mi je sto LDP nije imao vise (ja sa se nadao nekih 7%). Zao mi je sto cu sledecih 3-4 godine gledati Dacicev kez sa mesta nekog ministra. Drago mi je sto DSS na sledecim izborima nece preci cenzus.

Trenutno najrealnija opcija je vlada DS-SPS-manjine. Ne znam zasto ali ja sam sinoc imao utisak da se jedino u izbornim stabovima DS-a i SPS-a slavilo. U ostalima su svi pricali da su zadovoljni, ali... Uostalom 5 principa koje je Tadic pomenuo sinoc pre nego sto je rekao "Dobro vece" jedino SPS moze da podrzi. Eventualno ce u skupstini biti suzdrzani kada bude na dnevnom redu ratifikacija SSP-a, LDP ce podrzati, tako da ce i to proci, a da SPS kao ne podrzi. Sve ostalo ce se lako dogovoriti (ne damo Kosovo, sa Hagom saradjujemo telefonom, ali ne mozemo da nadjemo Mladica & co, borimo se protiv korupcije donoseci zakone i zakone protiv iste, a to sto se oni ne primenjuju nismo mi krivi, bla, bla, bla...).

Doctor Wu Doctor Wu 09:25 12.05.2008

Re: ...

Contractor
Sve ostalo ce se lako dogovoriti (ne damo Kosovo, sa Hagom saradjujemo telefonom, ali ne mozemo da nadjemo Mladica & co, borimo se protiv korupcije donoseci zakone i zakone protiv iste, a to sto se oni ne primenjuju nismo mi krivi, bla, bla, bla...).

Ovo sa Mladićem, u stvari, bi moglo da se uradi do sastavljanja sledeće Vlade, tako da bi, tehnički, to odradio "tehnički premijer". To bi bila dobra finta, samo bi trebalo brzo raditi.

AlexDunja AlexDunja 09:30 12.05.2008

Re: ...

To bi bila dobra finta, samo bi trebalo brzo raditi.

:))))
citam sta se desavalo sinoc na blogovima
i vidim da se bas radujes:))
da ne precenjujes malo precednika? a?

ps.sinclair za tebe, dok uzivas u dobrom rezultatu :))
Brooklyn Brooklyn 09:36 12.05.2008

Re: ...

da ne precenjujes malo precednika? a?

pa, dosad su precednika svi potcenjivali, narocito ledepe jurisnici / pecarosi, a on je sve odradio: pobedio na predsednickim ,pobedio na parlamentarnim, potpisao ssp....sto ne znaci da u nekom trenutku ne moze da podbaci, ali za sada covek odradjuje posao, a ledepe se precenio, jel da je imao 8% ko sto su rekli da imaju, sada se ove diskusije ne bi vodile.
AlexDunja AlexDunja 09:41 12.05.2008

Re: ...

a ledepe se precenio, jel da je imao 8% ko sto su rekli da imaju, sada se ove diskusije ne bi vodile.

ovde se slazem, potpuno.

ali ne mislim da je tadic bas sve odradio kako treba.
narocito mi se njegov tajming ne dopada.
a moje pitanje wuu je bilo bas u vezi sa tim.
Brooklyn Brooklyn 09:45 12.05.2008

Re: ...

ali ne mislim da je tadic bas sve odradio kako treba.

mislis da su nesto drugacije odradili da bi mogli da imaju jos vise glasova? pa mozda, ali to uvek mozes da tvrdis posto ne mozes da dokazes.
AlexDunja AlexDunja 09:55 12.05.2008

Re: ...

mislis da su nesto drugacije odradili da bi mogli da imaju jos vise glasova? pa mozda, ali to uvek mozes da tvrdis posto ne mozes da dokazes.

e, brook, nisam ti ja bas neki sagovornik,
kada je prebrojavanje glasova, tvrdnje - dokazi, itajpolitickirad
u pitanju.
ja na sve politicare gledam kao na ljude
koji treba da urade neki posao na korist
drustva i za to dobijaju podrsku...
dakle ne znam kako bi tadic trebalo da dobije vise
glasova, i ne tvrdim nista.
Milos M Milos M 09:57 12.05.2008

Re: ...

Ako se formira vlada ds+sps, jedno vece zlo ostaje u opoziciji, tj dss! izgleda u srbiji mora sve postupno i polako. jedno zlo otislo ali drugo (sps) ostalo. i tako do sledecih izbora. pa ldp da prekine rat sa svima u ovoj zemlji pa da uzme nekih 10%.
Doctor Wu Doctor Wu 09:58 12.05.2008

Re: ...

citam sta se desavalo sinoc na blogovima
i vidim da se bas radujes:))

što, ti se ne raduješ, >:? pa prvi put od kad se sprovode demokratski izbori u srbiji, DS alone je jači od radikala i narodnjaka zajedno. mislim da je to super rezultat. srbi su jasno i glasno pokazali da nisu antievropski orijentisani a jedini razlog zašto pobeda nije bila još ubedljivija je loš marketing (vidi sledeći paragraf).

izuzetno sam razočaran lošim rezultatom ledepea (ni to ne krijem!)- mislim da su katastrofalno prošli na izborima i da bi morali da menjaju čedu (i ne samo njega) ako žele da izbegnu sudbinu sepeoa.

što se tiče preCednika, političare cenim samo po rezultatima i delima, a ovaj ih, po nekom mom računu, ima dosta. da ga ti malo ne podcenjuješ? što-ti-ono-kažeš, a?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:01 12.05.2008

Re: ...

ja na sve politicare gledam kao na ljude
koji treba da urade neki posao na korist
drustva i za to dobijaju podrsku...

Heeeej, i ja sam to tako gledao...., ali od kada sam se vratio u Srbiju (pre 10-ak godina) shvatio sam da je tako mozda u celom svetu (mada, sumnjam), ali da je u Srbiji obrnuto - ovde je uspesan politicar onaj koji zavrsava posao za sebe i tamo neke, ali ne i za ove (ljude) ovde.
antioksidant antioksidant 10:09 12.05.2008

Re: ...

jel da je imao 8% ko sto su rekli da imaju, sada se ove diskusije ne bi vodile.

da je ldp imao 8%, ds bi imao 2.5% manje. ldp svoje glasace uzima ds-u a ne sps-u.
sad smo u situaciji da nam treba vlada sa sps-om ali i to je bolje od ovog sto je bilo do juce.
AlexDunja AlexDunja 10:11 12.05.2008

Re: ...

ali da je u Srbiji obrnuto - ovde je uspesan politicar onaj koji zavrsava posao za sebe i tamo neke, ali ne i za ove (ljude) ovde.

da, i ne mislim da ce se posle ovih izbora
nesto promeniti.
AlexDunja AlexDunja 10:16 12.05.2008

Re: ...

izuzetno sam razočaran lošim rezultatom ledepea (ni to ne krijem!)- mislim da su katastrofalno prošli na izborima i da bi morali da menjaju čedu (i ne samo njega) ako žele da izbegnu sudbinu sepeoa.

i ja mislim da su im rezultati losi,
ali ne bih umela da ih savetujem
u kadrovskom smislu:)))
mislim da im je kampanja bila losa,
da su se obracali samo istomisljenicima,
i u tom delu treba da se menjaju,
ako zaista imaju nameru da menjaju nesto u drustvu,
kao sto pricaju...
ako zele samo da pricaju, onda je ovo dobar rezultat...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:17 12.05.2008

Re: ...

da, i ne mislim da ce se posle ovih izbora
nesto promeniti.

Nesto i hoce.... Necemo vise morati da slusamo razne nebuloze koje se sire dalje i okolo.
Gledacemo nebuloze ispred nasih noseva. A, dobicemo i po nosu....
AmosMouse AmosMouse 10:18 12.05.2008

Re: ...

AlexDunja
mislim da im je kampanja bila losa,
da su se obracali samo istomisljenicima,
i u tom delu treba da se menjaju,
ako zaista imaju nameru da menjaju nesto u drustvu,
kao sto pricaju...
ako zele samo da pricaju, onda je ovo dobar rezultat...


pogodjeno u centar
Doctor Wu Doctor Wu 10:21 12.05.2008

Re: ...

antioksidant
jel da je imao 8% ko sto su rekli da imaju, sada se ove diskusije ne bi vodile.da je ldp imao 8%, ds bi imao 2.5% manje. ldp svoje glasace uzima ds-u a ne sps-u.sad smo u situaciji da nam treba vlada sa sps-om ali i to je bolje od ovog sto je bilo do juce.

pa u tome i jeste problem. osnovni razlog postojanja ledepea je čedina lična pogođenost što su ga izbacili iz glavnog odbora ds-a. njega ne zanimaju drugi glasači već samo glasači ds-a. on i ne gleda na drugu stranu. umesto da širi demokratski blok (kao tadić, koji je pokupio glasove koštunjavog), čeda ga sužava. to i jeste problem.

čedi i ne pada na pamet da bi mogao da mažnjava glasove sps-a, karića, mađara, pa i radikala. on igra safe i uzima zicer glasove GS-a, SDU-a koji su, pri iole većoj izlaznosti jedva dovoljni za cenzus. marjan rističević, reformatori, romi, vojvođanske partije i lečić su, svi zajedno, imali oko 60K glasova.
AlexDunja AlexDunja 10:23 12.05.2008

Re: ...

Gledacemo nebuloze ispred nasih noseva. A, dobicemo i po nosu....

ne razumem.
u cemu je promena?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:29 12.05.2008

Re: ...

u cemu je promena?

Promena je u tome sto ce nam nebuloze Indije, Kine, Vijetnama i jos tamo nekih dalekih, ali sada bliskih zemalja biti orijentacija, a ne nebuloze do skora bliskih, ali sada dalekih zemalja iz Evropske Unije, SAD-a i tako...
Torpedo Torpedo 10:32 12.05.2008

Re: ...

pa prvi put od kad se sprovode demokratski izbori u srbiji, DS alone je jači od radikala i narodnjaka zajedno


Doktore, tesko da je to alone, DS je u koaliciji sa svima i svakim ( Dinkic, Canak & Draskovic- zamislite njih dvojicu zajedno pre godinu-dve) i ti svi toj koaliciji donose mozda i svih 10%... velika stvar koju je DS uradio je sto je uspeo da ubedi (a tesko je ubediti pobrojani trojac za ucescem u vlasti - prodali bi i vlastitu majku za neko ministarstvo) da nastupaju zajeno i grupisu svoje izborne %. Tek sad se vidi koliko je to velika stvar, ne izgubiti % u egocentricnim nastupima velikih vodja (Draskovic ili Canak)... zamislite da je recimo >3% Draskovicevih glasaca iskljuceno iz DS kolicije, to ne bi bilo 103, bilo bi to 95-98 poslanika i skoro nemoguca misija...
AlexDunja AlexDunja 10:34 12.05.2008

Re: ...

Promena je u tome sto ce nam nebuloze Indije, Kine, Vijetnama i jos tamo nekih dalekih, ali sada bliskih zemalja biti orijentacija, a ne nebuloze do skora bliskih, ali sada dalekih zemalja iz Evropske Unije, SAD-a i tako...

ti se salis. znam!
antioksidant antioksidant 10:37 12.05.2008

Re: ...

Doctor Wu

antioksidantjel da je imao 8% ko sto su rekli da imaju, sada se ove diskusije ne bi vodile.da je ldp imao 8%, ds bi imao 2.5% manje. ldp svoje glasace uzima ds-u a ne sps-u.sad smo u situaciji da nam treba vlada sa sps-om ali i to je bolje od ovog sto je bilo do juce. pa u tome i jeste problem. osnovni razlog postojanja ledepea je čedina lična pogođenost što su ga izbacili iz glavnog odbora ds-a. njega ne zanimaju drugi glasači već samo glasači ds-a. on i ne gleda na drugu stranu. umesto da širi demokratski blok (kao tadić, koji je pokupio glasove koštunjavog), čeda ga sužava. to i jeste problem.čedi i ne pada na pamet da bi mogao da mažnjava glasove sps-a, karića, mađara, pa i radikala. on igra safe i uzima zicer glasove GS-a, SDU-a koji su, pri iole većoj izlaznosti jedva dovoljni za cenzus. marjan rističević, reformatori, romi, vojvođanske partije i lečić su, svi zajedno, imali oko 60K glasova.

LDP i DS s imaju isto poreklo. Zato se i obracaju istom glasackom telu. Nije mi jasno kako zamisljas situaciju da se neko premislja da li ce da glasa za LDP ili SRS??? (Mada mi ni dilema SPS -LDP nije jasna). Tadic jeste usao u sire glasacko telo priblizavanjem svojih stavova srpskom nacionalnom pitanju i socijalnom populizmu ali je zato i razvodnio svoju politiku. Cvrstinu je pokazao samo ovim potpisivanjem SSPa i to mu se visestruko pozitivno vratilo. (Mada ja mislim da je FIAT tu imao presudnu ulogu).

Buducnost koju ja zelim bi obelezilo priblizavanje DSa i LDPa ali tesko da cu taj film gledati. Trenutno je najverovatnije DS/SPS koalicija (a za neku godinu udruzivanje DSa i G17). Nije da mi se nesto svidja taj zanr, ali bar nece biti Kostunjavog (DSS ce preziveti - narodnjacka/konzervativna partija je potrebna - i bolje oni nego SRS) ali to je vec daaaaaleka buducnost
Doctor Wu Doctor Wu 10:37 12.05.2008

Re: ...

Torpedo
pa prvi put od kad se sprovode demokratski izbori u srbiji, DS alone je jači od radikala i narodnjaka zajednoDoktore, tesko da je to alone, DS je u koaliciji sa svima i svakim ( Dinkic, Canak & Draskovic- zamislite njih dvojicu zajedno pre godinu-dve) i ti svi toj koaliciji donose mozda i svih 10%... velika stvar koju je DS uradio je sto je uspeo da ubedi (a tesko je ubediti pobrojani trojac za ucescem u vlasti - prodali bi i vlastitu majku za neko ministarstvo) da nastupaju zajeno i grupisu svoje izborne %. Tek sad se vidi koliko je to velika stvar, ne izgubiti % u egocentricnim nastupima velikih vodja (Draskovic ili Canak)... zamislite da je recimo >3% Draskovicevih glasaca iskljuceno iz DS kolicije, to ne bi bilo 103, bilo bi to 95-98 poslanika i skoro nemoguca misija...

dobro, malo pesničke slobode, :).
ali, tadić pokazuje da zna kako se osvajaju glasovi srba za dobre stvari. mogao je i on da stoji na bini i lupeta o borbi svetla i mraka, ali nije. nego je krenuo kod "domaćina", lupetao o budućnosti srbije, mahao zastavama, đilas je boćao po staračkim domovima.... jbg, prvo pravilo prodaje- know your market.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:38 12.05.2008

Re: ...

ti se salis. znam!

Ne bas.
Mislim, imaju politicari ova zemlje mega talenat za nebuloze...., ma odakle dolazile. Naravno, ukoliko su njima licno isplative...
Torpedo Torpedo 10:55 12.05.2008

Re: ...

dobro, malo pesničke slobode, :).

Ovaj blog je cudo, dramski spisatelji, slikari, pesnici etc... nikog od tehnicke inteligencije :p
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:23 12.05.2008

Re: ...

Brooklyn
da ne precenjujes malo precednika? a?

pa, dosad su precednika svi potcenjivali, narocito ledepe jurisnici / pecarosi, a on je sve odradio: pobedio na predsednickim ,pobedio na parlamentarnim, potpisao ssp....sto ne znaci da u nekom trenutku ne moze da podbaci, ali za sada covek odradjuje posao, a ledepe se precenio, jel da je imao 8% ko sto su rekli da imaju, sada se ove diskusije ne bi vodile.


odraditi i uraditi ne znači isto na srpskom.
p.s. možda sam ja malo gloopa, al zašto se ldp zove ledepe?
mislim zašto ti i kapetan i doktor to radite?
jel to nešto duhovito?
vidim da nemate primedbi na bogove sa olimpa.
Doctor Wu Doctor Wu 11:27 12.05.2008

Re: ...

možda sam ja malo gloopa

možda???
Maksa Maksa 12:20 12.05.2008

Re: ...

izuzetno sam razočaran lošim rezultatom ledepea (ni to ne krijem!)- mislim da su katastrofalno prošli na izborima i da bi morali da menjaju čedu (i ne samo njega) ako žele da izbegnu sudbinu sepeoa.


Ja bih savetovao da za'vate i odozdo, npr. onaj majstor što im pravi ekonomski program. Nesumnjivo stvarno & bez trunke ironije - izuzetno obrazovan, pametan i elokventan tip. Ali džaba kad je sajko.
Nenad M. Nenad M. 12:37 12.05.2008

Re: ...

pa u tome i jeste problem. osnovni razlog postojanja ledepea je čedina lična pogođenost što su ga izbacili iz glavnog odbora ds-a. njega ne zanimaju drugi glasači već samo glasači ds-a. on i ne gleda na drugu stranu. umesto da širi demokratski blok (kao tadić, koji je pokupio glasove koštunjavog), čeda ga sužava. to i jeste problem.


zar demoratski blok nije siri sa ldpom? Dobro je sto ds koalicija ima 40%, sto je ldp iznad cenzusa al je lose sto im fale 3 poslanika za 126 i zbog toga cemo se naslusati price o proevropskom Dacicu ovih dana sva je prilika
Doctor Wu Doctor Wu 12:41 12.05.2008

Re: ...

Ali džaba kad je sajko.

mislim da je janković bio samo rent-a-boy.
nema on tri čiste o ekonomiji i finansijama.
on je, čoek, vilozov.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:55 12.05.2008

Re: ...

Nenad M.

Dobro je sto ds koalicija ima 40%, sto je ldp iznad cenzusa al je lose sto im fale 3 poslanika za 126 i zbog toga cemo se naslusati price o proevropskom Dacicu ovih dana sva je prilika


103 + 13 + 7 - 2 (Ugljanin) = 121

Fali im 5.

Koštunici, Nikoliću i Dačiću, koji su danas počeli pregovore, ne fali ništa: 77 + 30 + 20 = 127
Imaju 1 poslanika viška i bez Ugljanina.
Game over. Tj ako se ova trojica dogovore. Ako se ne dogovore, ako lova odigra, može da se dogodi manjinska vlada DS + manjine uz podršku Dačića.
A može da se dogodi i najcrnja varijanta- dogovor uz posredovanje Koštunice, koji u tom dilu ostaje premijer i odriče se 1 ministarstva sile recimo.
Da moram da se kladim ipak bih se kladio na lovu i vladu DS.
wikler wikler 02:06 14.05.2008

Re: ...

Doctor Wu

Contractor
Sve ostalo ce se lako dogovoriti (ne damo Kosovo, sa Hagom saradjujemo telefonom, ali ne mozemo da nadjemo Mladica & co, borimo se protiv korupcije donoseci zakone i zakone protiv iste, a to sto se oni ne primenjuju nismo mi krivi, bla, bla, bla...).

Ovo sa Mladićem, u stvari, bi moglo da se uradi do sastavljanja sledeće Vlade, tako da bi, tehnički, to odradio "tehnički premijer". To bi bila dobra finta, samo bi trebalo brzo raditi.

Pogodio si ga. Taman je Vuckovic (tako li se preziva?) izasao i rekao da postoje neverovatne informacije o Mladicu.

Uhapse ga u narednih 15 dana. Dacic kaze "Nisam znao sam da je Kostunica ovakav mufljuz, pu majku mu uhapsi Maldica...Ovi iz DS se bar vide kakvi su. Idemo sa njima (nema neizvesnosti)"

I svi zadovoljni.

Osim SRS-a, DSS-a, NS-a i LDP-a.
Jeremija Jeremija 09:35 12.05.2008

Da sam Vesna Pešić

dakle, da sam vesna pešić, ja bih obavio niz ozbiljnih razgovora sa čedom jovanovićem i iskoristio svoje dugogodišnje, pre svega opoziciono iskustvo, i objasnio mu sledeće:
1. tvrdoglavost, isključivost i svojeglavost u politici je štetna,
2.političke stranke, naročito dok su mlade i male, moraju tražiti saveznike među sebi sličnima i to savezništvo negovati,
3.političari koji žele da postanu lideri moraju imati i političke prijatelje, a ne samo protivnike
4. politika nije rat, iako rat jeste nastavak politike oružanim sredstvima
5.pravi lideri ne smiju uvek biti nervozni i u grču.

PS
a da sam Drago Kovačević i Čedo Urošević dao bi ostavku na funkciju vip autora bloga b92 i počeo sve ispočetka kao prost komentator.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:38 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

a da sam Drago Kovačević i Čedo Urošević dao bi ostavku na funkciju vip autora bloga b92 i počeo sve ispočetka kao prost komentator.

Pa, barem taj Ceda Urosevic je ostao prost komentator i dalje..., zar ne ?
Drago nikada nije bio prost.
Torpedo Torpedo 09:47 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

da sam vesna pešić,


Da sam Vesna Pesic prvo bih se izvinio zbog toga sto sam svoj nekadasnji politicki uticaj (i prijatelstvo sa ubijenim premijerom) iskoristio za postavljanje na ambasadorski polozaj zarad vrlo-licnih interesa... e onda bih smatrao da imam pravo da kritikujem druge.

a da sam Drago Kovačević i Čedo Urošević dao bi ostavku na funkciju vip autora bloga b92 i počeo sve ispočetka kao prost komentator.


E ovde nemam komentar sem onoga da ste 1000% u pravu i da dam preporuku k'o vrata...
Torpedo Torpedo 09:49 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Pa, barem taj Ceda Urosevic je ostao prost komentator i dalje..., zar ne ?
Drago nikada nije bio prost.


U pravu ste, Drago je slozena licnost... treba stvarno biti kompleksan da bi u isto vreme bili i ponosni ex-gradonacelnik i europejac :p
AlexDunja AlexDunja 09:57 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Drago nikada nije bio prost.

nije.
A-ha-ha A-ha-ha 10:01 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

dakle, da sam vesna pešić, ja bih obavio niz ozbiljnih razgovora sa čedom jovanovićem i iskoristio svoje dugogodišnje, pre svega opoziciono iskustvo, i objasnio mu sledeće:
1. tvrdoglavost, isključivost i svojeglavost u politici je štetna,



Tvrdoglavost i isključivost - to što nema saradnje sa onima koji vole i brane zločince, sa onima koji mašu slikama osuđenog ubice i ko zna čega još, sa saučesnicima u ubistvu premijera, koji će da žmure na pljačku države od strane tajkuna, korumpiranih ministara ili stranih država zarad podrške političkom stavu koji na duže staze nema perspektivu. Hvala lepo, ima ko će to da radi, ne moraju svi.

Svojeglavost znači da razmišljaš svojom glavom, a ne da se dovijaš masi. Političari treba da budu lideri i da povedu narod i predvide i ono što narod ne vidi.

2.političke stranke, naročito dok su mlade i male, moraju tražiti saveznike među sebi sličnima i to savezništvo negovati,
3.političari koji žele da postanu lideri moraju imati i političke prijatelje, a ne samo protivnike


Politički prijatelji za LDP mogu biti jedino oni koji dele isti sistem vrednosti i cilj, može se samo put do cilja razlikovati. Tako da LDP je otvoren za prijateljstvo sa DS i sličnima, ali ne vidim da mora biti prijatelj sa SRS/DSS/SPS/NS...

4. politika nije rat, iako rat jeste nastavak politike oružanim sredstvima
5.pravi lideri ne smiju uvek biti nervozni i u grču.


To da politika nije rat javi ovima iz DSS/NS/SRS. Kada vidiš njihove stavove, kada vidiš njihove izlive nežnosti, kada vidiš posledice njihove politike, kako da očekuješ da neko ima pardona prema tome. Ako već mora Tadić da ima LDP to ne mora ni najmanje, štaviše mnogi od njih bi rado videli LDP ne ispod cenzusa, nego ispod zemlje...


PS
a da sam Drago Kovačević i Čedo Urošević dao bi ostavku na funkciju vip autora bloga b92 i počeo sve ispočetka kao prost komentator.


Ljudi, razumem da su mnogi očekivali od LDP više od 5%, ali zašto se nervirate, DS je već pobedio i napraviće vladu
sa onima s kojima je lakše trgovati, a to je SPS. Da je LDP dobio više to bi već bio problem za karijeriste iz DS...

Tako da molim ljude iz pobedničkog tabora da ne dele pridike simpatizerima LDP jer je LDP dovoljno kažnjen sa svega 13 poslanika i otprilike toliko sekundi dnevno u medijima.

Moje kritike LDP-u idu na to što je kampanja bila katastrofalana ma koliko bedna sredstva bila. Šta ih je koštalo da na lokalu pošalju bar PDF formulare za izborne materijale, a ne da se svako dovija kako hoće, da su poslali bar neki template za bilborde i slično, ako su već lokalne odbore ostavili na samofinansiranju iz razumljivih razloga. Druga primedba LDP je da mora pod hitno da nađe sponzore. Šta bi sa tim Sorošem? :))



Dawngreeter Dawngreeter 10:05 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

A-ha-ha
Druga primedba LDP je da mora pod hitno da nađe sponzore. Šta bi sa tim Sorošem? :))


Ne moz' covek vise ni strani placenik da bude kako valja... Evo, ja jos uvek cekam neku isplatu za otvoreno simpatiziranje LDP-a. Svako malo se spominje da su tu neke pare u igri a ja jos ni pisljivog cvonjka nisam video. Sve se nesto mislim da se neko posteno najeo na moj racun.
Milos M Milos M 10:13 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

A-ha-ha

Moje kritike LDP-u idu na to što je kampanja bila katastrofalana ma koliko bedna sredstva bila. Šta ih je koštalo da na lokalu pošalju bar PDF formulare za izborne materijale, a ne da se svako dovija kako hoće, da su poslali bar neki template za bilborde i slično, ako su već lokalne odbore ostavili na samofinansiranju iz razumljivih razloga. Druga primedba LDP je da mora pod hitno da nađe sponzore. Šta bi sa tim Sorošem? :))




ovo je skroz tacno! nisam niti clan niti simpatizer ldp ali imam dosta drugara koji su se cak kandidovali na lokalnim izborima u kraljevu! ko je hteo da deli flajere, manifest ili neki drugi rad na terenu morao je da dodje u stranku da uzme majicu i da se presvuce a kada zavrsi sa poslom tu istu majicu mora da vrati stranci! bedno! nisu imali ni za tako obicne stvari! ali spotovi cedice na svim televizijama su isli mesec i po dana, najduze od svih stranaka!
Dilan Dog Dilan Dog 10:13 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Jeremija
dakle, da sam vesna pešić, ja bih obavio niz ozbiljnih razgovora sa čedom jovanovićem i iskoristio svoje dugogodišnje, pre svega opoziciono iskustvo, i objasnio mu sledeće:
1. tvrdoglavost, isključivost i svojeglavost u politici je štetna,
2.političke stranke, naročito dok su mlade i male, moraju tražiti saveznike među sebi sličnima i to savezništvo negovati,
3.političari koji žele da postanu lideri moraju imati i političke prijatelje, a ne samo protivnike
4. politika nije rat, iako rat jeste nastavak politike oružanim sredstvima
5.pravi lideri ne smiju uvek biti nervozni i u grču.

PS
a da sam Drago Kovačević i Čedo Urošević dao bi ostavku na funkciju vip autora bloga b92 i počeo sve ispočetka kao prost komentator.

Jeremija Jeremija 10:14 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Politički prijatelji za LDP mogu biti jedino oni koji dele isti sistem vrednosti i cilj, može se samo put do cilja razlikovati. Tako da LDP je otvoren za prijateljstvo sa DS i sličnima, ali ne vidim da mora biti prijatelj sa SRS/DSS/SPS/NS...

O odnosu prema DS i Tadiću se i radi. očito da su sve vreme kampanje njih napadali nadajući se da će preoteti deo njihovog glasačkog korpusa, nisu uspeli i jedva su prešli cenzus.
A trebalo je animirati mlade ljude koji do sada nisu glasali... ma uostalom što da ih ja učim:))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:20 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Evo, ja jos uvek cekam neku isplatu za otvoreno simpatiziranje LDP-a

Ma, mora da nekome opasno smeta Vas nekonvencionalni izgled i prefernce koje isticete ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:25 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Jeremija
dakle, da sam vesna pešić, ja bih obavio niz ozbiljnih razgovora sa čedom jovanovićem i iskoristio svoje dugogodišnje, pre svega opoziciono iskustvo, i objasnio mu sledeće:
1. tvrdoglavost, isključivost i svojeglavost u politici je štetna,
2.političke stranke, naročito dok su mlade i male, moraju tražiti saveznike među sebi sličnima i to savezništvo negovati,
3.političari koji žele da postanu lideri moraju imati i političke prijatelje, a ne samo protivnike
4. politika nije rat, iako rat jeste nastavak politike oružanim sredstvima
5.pravi lideri ne smiju uvek biti nervozni i u grču.

PS
a da sam Drago Kovačević i Čedo Urošević dao bi ostavku na funkciju vip autora bloga b92 i počeo sve ispočetka kao prost komentator.

da sam jeremija, ja bih pročitala dva puta pre nego što ovako nešto objavim.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:28 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

U pravu ste, Drago je slozena licnost... treba stvarno biti kompleksan da bi u isto vreme bili i ponosni ex-gradonacelnik i europejac :p

a ti si tako providan. ali baš.
dobro je da ti ne smeta sps. oni su super, jelda?
više nego poželjni.
pravi evropejci.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:36 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

O odnosu prema DS i Tadiću se i radi. očito da su sve vreme kampanje njih napadali nadajući se da će preoteti deo njihovog glasačkog korpusa, nisu uspeli i jedva su prešli cenzus.

to jednostavno nije tačno.
ako si pratio kampanju znaš da je dinkić otvoreno pozivao da se ne glasa za ldp jer ne može da pobedi srs.
takođe znaš da se dan pred izbornu tišinu promenila programska šema studija b i da je ukinuta sarapina emisija gde je trebala da bude gost biljana srbljanović.
da je promenjena programska šema pinka za 8. maj kad je u pres pretresu trenbalo da bude čedomir jovanović.
misliš da su timofejev i mitrović samostalno doneli te odluke?
ne misliš valjda?
Torpedo Torpedo 11:44 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Exitus Letalis
U pravu ste, Drago je slozena licnost... treba stvarno biti kompleksan da bi u isto vreme bili i ponosni ex-gradonacelnik i europejac :p

a ti si tako providan. ali baš.
dobro je da ti ne smeta sps. oni su super, jelda?
više nego poželjni.
pravi evropejci.

Bolje biti proziran nego zloban skojevac...

PS. Gore ste se vec nadovezali na moj komentar oko toga da mi je blizi LDP nego SPS ali kao sto negde gore takodje napisaste imate pamcenje koje traje mikrosekundu i zaboraviste sta ste komentarisali... misli, 'oce to kad covek puca od zavisti - Tadic pobedio, Tadic bio u pravu - jel' vam to para usi? Do boli?
Čerevicki Čerevicki 11:58 12.05.2008

Kalimero:)

takođe znaš da se dan pred izbornu tišinu promenila programska šema studija b i da je ukinuta sarapina emisija gde je trebala da bude gost biljana srbljanović.
da je promenjena programska šema pinka za 8. maj kad je u pres pretresu trenbalo da bude čedomir jovanović.


Nenad M. Nenad M. 12:04 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

PS
a da sam Drago Kovačević i Čedo Urošević dao bi ostavku na funkciju vip autora bloga b92 i počeo sve ispočetka kao prost komentator.


evo ih novopeceni dacicevci bi vec da lustriraju :)))
Torpedo Torpedo 12:47 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

evo ih novopeceni dacicevci bi vec da lustriraju :)))


Alo skojevac... covek je samo napisao da bi to on uradio iz moralnih razloga, nije to zahtevao. Ali kad skojevac dobije chvarak tesko se on odrice desetarske uloge...
Nenad M. Nenad M. 13:02 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Torpedo
evo ih novopeceni dacicevci bi vec da lustriraju :)))


Alo skojevac... covek je samo napisao da bi to on uradio iz moralnih razloga, nije to zahtevao. Ali kad skojevac dobije chvarak tesko se on odrice desetarske uloge...


o kakvim ti skojevcima pricas, alo? sta znaci to skojevci? radis isto sto zameras pristalicama ldp-a samo mnogo gore! Skojevaca koliko hoces oko ds-a a nikada mi nije palo na pamet da nekoga osudjujem zbog toga? Ja u skoju nikako nisam mogao da budem, sve i da sam hteo.
man ray loves me man ray loves me 13:06 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

A trebalo je animirati mlade ljude koji do sada nisu glasali...

Exactly. To je jedini rezervoar novih glasova, prilike su fantasticne jer od 20 do 35 godina neko rece da glasa samo dvadesetak posto, a LDP je super pozicioniran jer su najmladji.
Ali problem je u Cedi - on to prosto nije u stanju da smisli. Jedino sto ga interesuje to je da ponizi DS jer su ga sutnuli iz stranke.

Kao sto sam vec rekla - Ceda je kod mene na crvenom delu skale. Dobio je glas uprkos mnogim stvarima, ali ako ne bude dovoljno fleksibilan, sledeci put ce biti bar za jedan glas blize cenzusu.
Torpedo Torpedo 13:37 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

o kakvim ti skojevcima pricas, alo? sta znaci to skojevci? radis isto sto zameras pristalicama ldp-a samo mnogo gore! Skojevaca koliko hoces oko ds-a a nikada mi nije palo na pamet da nekoga osudjujem zbog toga? Ja u skoju nikako nisam mogao da budem, sve i da sam hteo.


Skojevci itekako, samo su negdasnji skojevci pre ledepe "podmladka" na blogu bili tako istrajni i uporni u borbi za svoju stvar, pri tome blateci sve oko sebe, sve one koji nisu na njihovoj liniji... inace to je odomaceno tepanje za vas ledepeovce na ovom blogu. Bilo je i ekstremnijih ljudi koji su vas zvali i drugacije ali su "zamoljeni" da napuste blog... a opet neki zli jezici kazu da to skojevci ima i veze sa nekim vasim clanovima i ideolozima koji su direktno iz KPJ i SKOJ-a ponovo usli u politiku.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:03 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

kampanja LDP u Kraljevu

ko je hteo da deli flajere, manifest ili neki drugi rad na terenu morao je da dodje u stranku da uzme majicu i da se presvuce a kada zavrsi sa poslom tu istu majicu mora da vrati stranci!


ako je ovo istina
onda su i ovih 13 poslanika puna kapa
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 14:04 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

LDP je porastao na 14 poslanika, DS se spustio na 102, tako bar kaže RIK posle 98% obrađenog materijala. Svejedno, tek sada se vidi koliko bi značio još koji poslanik LDP-a, recimo na uštrb one grdne koalicije oko Dačića. Ne mogu da verujem da smo bili toliko blizu prve normalne vlade posle Đinđića i da fali samo 3 poslanika!
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:08 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

PS. Gore ste se vec nadovezali na moj komentar oko toga da mi je blizi LDP nego SPS ali kao sto negde gore takodje napisaste imate pamcenje koje traje mikrosekundu i zaboraviste sta ste komentarisali... misli, 'oce to kad covek puca od zavisti - Tadic pobedio, Tadic bio u pravu - jel' vam to para usi? Do boli?

odgovorila na kratko pamćenje. al ti ne čitaš. samo sebe.
ne bih da se ponavljam.
a ko si ti, ajde pljuni?

jasna bogojević, ex ton majstor na rts-u
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:11 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

LDP je porastao na 14 poslanika, DS se spustio na 102 tako bar kaže RIK posle 98% obrađenog materijala.


Koja frustracija. Falila bi još 2. Jel ima šanse manjine da dobiju tih jbnih 10 mandata o kojima se sve vreme pričalo, a sad su se odjednom pretvorili u 7???
Dawngreeter Dawngreeter 14:18 12.05.2008

Re: Da sam Vesna Pešić

Torpedo
Tadic pobedio, Tadic bio u pravu - jel' vam to para usi? Do boli?


Naravno da boli. Ne igramo se mi ovde vojskovodja pa ako nasa vojska pobedi onda smo do jaja, in your face, i tako dalje. Opcija za koju se ja zalazem je dobila manje glasova nego sto sam ja mislio da ce dobiti a muljanje i prica o EU kao alatu srpskog nacionalizma proslo na velika vrata. To je apsolutno strasno i drago mi je sto me boli. Ne bih voleo da sam covek kojeg tako nesto ne boli.

Sto ne znaci da je moje misljenje ista manje validno.
WoO WoO 10:05 12.05.2008

Hehe, sinoc na nemackom RTL-u vest:


Senzacija u Srbiji, pobeda proevropske koalicije!
rayzippo rayzippo 10:21 12.05.2008

Re: Hehe, sinoc na nemackom RTL-u vest:

a gde su skojevci !? da nije jos jedna pobeda u pitanju pa se slavi...
Dušan Maljković Dušan Maljković 10:20 12.05.2008

Poraz LDP

"... da sam Čeda Jovanović

Mislim da je vreme za smenu generacija, pad popularnosti na republičkom i porast na gradskom nivou ukazuje da je vreme da kormilo LDP-a preuzme Biljana Srbljanović. Ona je podržala Borisa na predsedničkim, pokazala da nije kalkulant, baš je gotivna i nije dizelaš."


Prvo da smene svog portparola koji u pola 9 sinoć izjavljuje kako LDP očekuje duplo veći procenat nego na prošlim izborima, a onda se ispostavi da je jedva pređen i cenzus. Taj "jezik brži od pameti" je nepotrebna blamaža.

Ovakav rezultat pokazuje 2 bitne stvari: elitističko-nadrkan nastup koalicije oko LDP doživeo je poraz -- ne može se praviti pametniji od izbornog tela, poručivati mu kako je ono "nedemokratsko" i očekivati da će da glasa za tebe. To posebno važi na nivou Beograda, jer ako uzmeš u obzir da je Drago Kovačević prognozirao Biljani Srbljanović 15% jasno je da je tek to poraz na mestu gde su oni očekivali najveće uporište -- u urbanim centrima, jer tamo ljudi nisu "seljaci". To je takođe i reakcija na nevaspitane i prostačke nastupe Biljane Srbljanović tokom kampanje.

Dakle, LDP treba da izbaci nove, mlade ljude -- da vrati Jelenu Milić i da je stavi za predsednicu, a da svojim ex-četnicima pokloni "nogu u dupe" -- i da promeni imidž -- od "we know it all" do precizne i kompetentne promocije svojih programskih načela, sa zaokretom ka socijaldemokratiji i liberalizmu pre svega u političkom smilu (a ne u ekonomskom), u domenu ljudskih prava npr, gde bi trebalo da budu "najprogresivniji".
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:22 12.05.2008

Re: Poraz LDP

da vrati Jelenu Milić i da je stavi za predsednicu,

I da joj pomogne oko jos nekih stvari sa kojim trenutno muci muku....
Milos M Milos M 10:34 12.05.2008

Re: Poraz LDP

pa dobro nije neki bas poraz ldp, ostali su na istom malo preko 5%! ali valjda je cilj vecina a ne obracanje samo svojim glasacima, i pricanje kako su svi ostali losi a mi najbolji na celom svetu! to meni najvise smeta kod njih uobrazenost!
Dilan Dog Dilan Dog 10:34 12.05.2008

Re: Poraz LDP

Dušan Maljković
sa zaokretom ka socijaldemokratiji i liberalizmu pre svega u političkom smilu (a ne u ekonomskom),

Dawngreeter Dawngreeter 11:36 12.05.2008

Re: Poraz LDP

Kaze da je obozavalac forme iznad sustine, cini mi se.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:41 12.05.2008

Re: Poraz LDP

Dakle, LDP treba da izbaci nove, mlade ljude

najmlađe moguće, poput krkobabića, mićuna, palme, mrkonjića, borke vučić ....
sve mladići i đevojke od nebeske rose.
mani se ti ldp-a.
misli kako ćete biti srećni s sps-om.
i svi na godišnjicu pod lipu da odate počast najevećem sinu srpskog naroda, ako ga ne presele
u aleju velikana.
Torpedo Torpedo 11:52 12.05.2008

Re: Poraz LDP

najmlađe moguće, poput krkobabića, mićuna, palme, mrkonjića, borke vučić .... madam hag :p
Nenad M. Nenad M. 12:10 12.05.2008

Re: Poraz LDP

Dawngreeter
Kaze da je obozavalac forme iznad sustine, cini mi se.


ma pusti bradatog, nema on pojma matematiku. Ldp jan 2007 - oko 170000 hiljada ( bez lsv-a) ; danas oko 20% vise. Ldp u odlazecoj skupstini - 11 mandata ( Canak imao 4), danas 13 !!! Ovo su cinjenice. Kao i sjajan izbor koalicije oko ds-a.

Bio bih srecan da ds + ldp + manjine imaju 126, ovako ne mogu da budem skroz zadovoljan jer ne verujem u reformski potencijal Dacica, Palme, Krkobabica & co.
Dušan Maljković Dušan Maljković 12:18 12.05.2008

Re: Poraz LDP

U jebote -- skok sa 11 na 13 poslanika!!! Kakav trijumf LDP! Jeste da su planirali duplo više, ali nema veze -- ovo je izborna pobeda crno na belo! Jeste da je bila onkraj cenzusa, ali alhemičari oko LDP uvek znaju kako da svoje političke promašaje pretpope u pobede...

A šta kažete na rezultat "gradonačelnice"? 6,88% -- jel i to novi trijumf?
Nenad M. Nenad M. 12:47 12.05.2008

Re: Poraz LDP

Dušan Maljković
U jebote -- skok sa 11 na 13 poslanika!!! Kakav trijumf LDP! Jeste da su planirali duplo više, ali nema veze -- ovo je izborna pobeda crno na belo! Jeste da je bila onkraj cenzusa, ali alhemičari oko LDP uvek znaju kako da svoje političke promašaje pretpope u pobede...

A šta kažete na rezultat "gradonačelnice"? 6,88% -- jel i to novi trijumf?


mislim da je malo vise u BG-u sto je rast, dobro ne veliki ali je rast.

Nisam rekao da sam zadovoljan sto ce ldp imati samo 13 poslanika ali to je ipak bolje nego 11ili nije? Kakav sam ja alhemicar ako iznosim cinjenice ? Samo reagujem na cinjenicu da se ldp-u spocitava gubitak koji realno ne postoji kao sto nema ni ocekivanog dobitka. To sto ti pricas o ldp kampanji je besmisleno, SAA je potpisan pred izbore sto je vratilo deo glasaca od ldp-a ka ds-u + spinovano refenedumska atmosfera.

Licno, nemam nista od toga dal je ldp na 5 ili 10%, krivo mi je sto u zbiru sa ds &co i manjinama nemaju magicnih 126 poslanika.
wk wk 12:48 12.05.2008

Re: Poraz LDP

U jebote -- skok sa 11 na 13 poslanika!!!

Isto onako kao sto je radikalskih 81 na 77 "nikada slabiji rezultat radikala". Cudo jedno kako je 4 od 81 (5%) veliko kada je to vest u korist DS-a, a povecanje za 2 od 11 (18%) malo kada je to vest u korist DS-a.
Nenad M. Nenad M. 13:04 12.05.2008

Re: Poraz LDP

wk
U jebote -- skok sa 11 na 13 poslanika!!!

Isto onako kao sto je radikalskih 81 na 77 "nikada slabiji rezultat radikala". Cudo jedno kako je 4 od 81 (5%) veliko kada je to vest u korist DS-a, a povecanje za 2 od 11 (18%) malo kada je to vest u korist DS-a.


evo po novim podacima ldp porasla jos za 1 - znaci sa 11 na 14
dragan7557 dragan7557 14:59 12.05.2008

Re: Poraz LDP

To je takođe i reakcija na nevaspitane i prostačke nastupe Biljane Srbljanović tokom kampanje.

[b][/b]

Ništa novo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana