Šta bih ja uradio

Ivan Marović RSS / 12.05.2008. u 03:18

Ovoga puta moj tradicionalni "Šta bih ja uradio" tekst na ovom blogu će osim Borisa Tadića obuhvatiti i ostale političare i to redom po broju izborne liste. Dakle...

ŠTA BIH JA URADIO...

... da sam Boris Tadić

Samo opušteno... pet principa, pa ko hoće dobro došao (za DSS mali uslov: blagi "sanintarni otklon" hehe), ko neće ajd' zdravo. Ako neće niko, idemo ponovo na izbore da počistimo male stranke koje se suviše kurobecaju za svoju veličinu.

... da sam Čeda Jovanović

Mislim da je vreme za smenu generacija, pad popularnosti na republičkom i porast na gradskom nivou ukazuje da je vreme da kormilo LDP-a preuzme Biljana Srbljanović. Ona je podržala Borisa na predsedničkim, pokazala da nije kalkulant, baš je gotivna i nije dizelaš.

... da sam Vojislav Koštunica

Na delu treba dokazati više puta naglašavanu spremnost da se siđe s vlasti i da se drži do principa, što dalje od vlasti to bolje i principijelnije. Velju šutnuti preventivno. Onda otići u Belanovicu. I čekati... zvaće oni.

... da sam Tomislav Nikolić

Treba bežati iz zemlje, pod ovima neće moći da se živi.

... da sam Ivica Dačić

Elegantno skidanje Slobine slike i stavljanje Titove. Zatim jedan kratak sastanak sa Koštunicom na putu ka Krunskoj ulici. Krunska mnogo lepa ulica, što jes' jes'!

103+21+13=137

P.S. Dosta sam vala političario na ovom blogu, dosadio sam i bogu i narodu, sad je vreme da se ponovo pokrene serijal "Suočavanje sa budućnošću". Spremite se, za koji dan krećemo!



Komentari (433)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 15:04 12.05.2008

Re: Poraz LDP

Torpedo
najmlađe moguće, poput krkobabića, mićuna, palme, mrkonjića, borke vučić .... madam hag :p


Druže Slobo mi ti se kunemo
tvojim putem opet ćemo da krenemo
[b][/b]
vnk vnk 18:48 12.05.2008

Re: Poraz LDP

ali alhemičari oko LDP uvek znaju kako da svoje političke promašaje pretpope u pobede


Ne, nego je koalicija sa proevropskim i reformisanim SPS_om cista pobeda.

Iako za zivota poznat kao veliki pragmaticar, kako stvari stoje, plasim se da ce se pokojni Zoran Djindjic uskoro prevrtati u grobu.
Regoč Regoč 21:50 12.05.2008

Re: Poraz LDP

Covek ("...koji nece da razgovara sa drugim covekom" :) ) koji onakvu stranku (ili koaliciju, sta li je vec) sa onakvim biracima i onakvim fanaticnim aktivistima, iz extremno lagodne pozicije relativno jedine opozicije, u vreme kada je 100ine hiljada mladih GLADNO novog idola, ne uspe da dovede do vise od 220000 glasova nije zasluzio da cuva jednu, nacrtanu gusku i to u deliblatskoj pescari, a kamoli da vodi stranku!
I zato mi je drago sto su sad tu gde su - na tik od 5% tj nule.
Ako je ostalo nesto pameti u toj koaliciji Cedi treba da kazu neku lepu rec, kupe neku lepu cestitku, mozda napisu pesmicu - sa sve klap-klap siri-dalje refrenom i... nista, idemo u EU.
dracena dracena 10:58 12.05.2008

Ohoho, ala će biti provodaaa!!!

Dilan Dog Dilan Dog 11:05 12.05.2008

Re: Ohoho, ala će biti provodaaa!!!

dracena
5... 10... 43...
:)))))

Izvinjavam se autoru bloga što koristim, mogućnost da bih nešto drugo pitao.

Dracena, da li si ti pisala ranije na blogu o društvu znanja?
dracena dracena 11:27 12.05.2008

Re: Ohoho, ala će biti provodaaa!!!

Dilan Dog


Dracena, da li si ti pisala ranije na blogu o društvu znanja?

Da, SAMO o tome.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:38 12.05.2008

Re: Ohoho, ala će biti provodaaa!!!

Da, SAMO o tome.

Pa, pisi sad dalje....
Dilan Dog Dilan Dog 11:49 12.05.2008

Re: Ohoho, ala će biti provodaaa!!!

dracena
Dilan Dog


Dracena, da li si ti pisala ranije na blogu o društvu znanja?

Da, SAMO o tome.

Koliko vidim, u tvojim blogovima na linku "vidi sve tekste ovog blogera", nema nijednog o društvu znanja.
Da li možeš nekako da mi proslediš te tekstove? ne mogu ti poslati mail adresu na pp...
dracena dracena 12:08 12.05.2008

Re: Ohoho, ala će biti provodaaa!!!

Ninoslav Randjelovic
Da, SAMO o tome.

Pa, pisi sad dalje....

Štooo?
Da LDP društvo ima koga da pljuje... i da prepisuje?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:56 12.05.2008

Re: Ohoho, ala će biti provodaaa!!!

Da LDP društvo ima koga da pljuje... i da prepisuje?

Ma, jok, bre, Nego da Bojan Zdravic opet bude srecan bloger.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:10 12.05.2008

Re: Ohoho, ala će biti provodaaa!!!

Ninoslav Randjelovic
Ma, jok, bre, Nego da Bojan Zdravic opet bude srecan bloger.


Jel' bre Ninoslave, sta ste se navrzli na mene ovde sa svih strana, Bojan Zdravic - pa Bojan Zdravic, pa dobro bre aj' batalite me malo - za promenu
wk wk 11:14 12.05.2008

Kurobecaju?

Ako neće niko, idemo ponovo na izbore da počistimo male stranke koje se suviše kurobecaju za svoju veličinu.

Po toj logici, posto su pod Slobom sve stranke osim SPS i SRS bile male, trebalo je da dignemo ruke od svega i da ostavimo Slobu da radi sta hoce?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:46 12.05.2008

Re: Kurobecaju?

wk
Ako neće niko, idemo ponovo na izbore da počistimo male stranke koje se suviše kurobecaju za svoju veličinu.

Po toj logici, posto su pod Slobom sve stranke osim SPS i SRS bile male, trebalo je da dignemo ruke od svega i da ostavimo Slobu da radi sta hoce?

pa milošević je već tu.
zar nije vidljivo.
više nego.
lipe cvatu, sve je isto ko i lani...
medjutim medjutim 12:43 12.05.2008

Re: Kurobecaju?

Exitus Letalis
lipe cvatu, sve je isto ko i lani...


Mislite na onu lipu u Pozarevcu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:11 12.05.2008

Re: Kurobecaju?

medjutim
Exitus Letalis
lipe cvatu, sve je isto ko i lani...


Mislite na onu lipu u Pozarevcu?

i na tu :)))
VanjaGator VanjaGator 11:51 12.05.2008

... da sam Ivan Marović

Ne bih više pisao glupe blogove.
Brooklyn Brooklyn 11:56 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

VanjaGator
Ne bih više pisao glupe blogove.

a kad je ivan marovic rekao "ako ledepe predje cenzus" bacali se tantrumi, ono, mnogo se bilo uvredjeno, kako ga nije sramota, imamo 8, stalno rastemo u bgd 11 do 15...a ovamo, na zalost, covek je bio u pravu, pa sad, neka je blog glup.
cmpt cmpt 11:56 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

carski
nikolla90 nikolla90 11:58 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

VanjaGator
Ne bih više pisao glupe blogove.


potpis.
Nenad M. Nenad M. 12:14 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

Brooklyn
VanjaGator
Ne bih više pisao glupe blogove.

a kad je ivan marovic rekao "ako ledepe predje cenzus" bacali se tantrumi, ono, mnogo se bilo uvredjeno, kako ga nije sramota, imamo 8, stalno rastemo u bgd 11 do 15...a ovamo, na zalost, covek je bio u pravu, pa sad, neka je blog glup.


ok, cesid i stratedzik marketing su "precenili" ldp pa odatle ovaj osecaj " gubitka" iako ldp ima vise mandata nego do sada ( od 11 na 13) Mislim da je potpisivanje sporazuma vratilo neke glasace ds-u sto je dovelo do pada ldp-a u poslednjoj nedelji a ne losa kampanja
Dušan Maljković Dušan Maljković 12:29 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

A inače je kampanja bila uspešna -- puna bezobrazluka, prepotencije i "sad ćemo mi vama da objasnimo"... I nikada nemojte da LDP krivite za njihov izborni rezultat -- kriv je Tadić jer je potpisao SSP, a bogami i ja, jer objavljujem kritičke blogove.
antioksidant antioksidant 12:48 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

ok, cesid i stratedzik marketing su "precenili" ldp pa odatle ovaj osecaj " gubitka" iako ldp ima vise mandata nego do sada ( od 11 na 13) Mislim da je potpisivanje sporazuma vratilo neke glasace ds-u sto je dovelo do pada ldp-a u poslednjoj nedelji a ne losa kampanja

Inace ta istrazivanja u Srbiji ne vrede ni dinara. Ni jedna agencija nije "procenila" razliku od 10% izmedju DSa i SRSa. Znam da je SSP dosao pred kraj (i FIAT - on je u KGu doveo do 46% za DS) ali izgleda da kod nas ne postoji agencija koji ovaj posao radi kako treba.

to se tice rezultata i osecaja da li je neko nesto dobio ili izgubio:
1. sinoc se najvise slavilo u DSu i SPSu (ne komentarisem samo primecujem)
2. niko u mom okruzenju nije ocekivao da ce se otvoriti ovoliki prostor za neutralisanje Kostunice i SRSa. Mozda je neocekivano ovako ispalo ali sad je na profesionalcima (problem je sto se profesionalci u ovoj igri zovu politicari i to jos srpski politicari) ali postoji vise kombinacija da iz ovoga izadjemo neocekivano dobro.

A prepucavanja LDP/DS ostavite za kasnije. Sad je potrebno otvarati opcije a ne zatvarati ih. Da sam ja u LDPu podrzao bih i DS/SPS varijantu. Bilo sta samo da se spreci SRS/DSS uticaj na nase zivote
Nenad M. Nenad M. 12:53 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

A inače je kampanja bila uspešna -- puna bezobrazluka, prepotencije i "sad ćemo mi vama da objasnimo"... I nikada nemojte da LDP krivite za njihov izborni rezultat -- kriv je Tadić jer je potpisao SSP

nisam rekao da je kampanja bila uspesna niti da je BT kriv sto je potpisao sporazum, radio je ono sto je trebalo da uradi. Ldp ce valjda sama izvuci pouke iz kampanje a ako ne - platice na sledecim izborima.
a bogami i ja, jer objavljujem kritičke blogove.

ne daji sebi na znacaju, tvoji blogovi nemaju taj znacaj iako na to ( nazalost) predenduju sto nam i sam otkrivas.
Nenad M. Nenad M. 12:58 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

antioksidant
ok, cesid i stratedzik marketing su "precenili" ldp pa odatle ovaj osecaj " gubitka" iako ldp ima vise mandata nego do sada ( od 11 na 13) Mislim da je potpisivanje sporazuma vratilo neke glasace ds-u sto je dovelo do pada ldp-a u poslednjoj nedelji a ne losa kampanja

Inace ta istrazivanja u Srbiji ne vrede ni dinara. Ni jedna agencija nije "procenila" razliku od 10% izmedju DSa i SRSa. Znam da je SSP dosao pred kraj (i FIAT - on je u KGu doveo do 46% za DS) ali izgleda da kod nas ne postoji agencija koji ovaj posao radi kako treba.

to se tice rezultata i osecaja da li je neko nesto dobio ili izgubio:
1. sinoc se najvise slavilo u DSu i SPSu (ne komentarisem samo primecujem)
2. niko u mom okruzenju nije ocekivao da ce se otvoriti ovoliki prostor za neutralisanje Kostunice i SRSa. Mozda je neocekivano ovako ispalo ali sad je na profesionalcima (problem je sto se profesionalci u ovoj igri zovu politicari i to jos srpski politicari) ali postoji vise kombinacija da iz ovoga izadjemo neocekivano dobro.

A prepucavanja LDP/DS ostavite za kasnije. Sad je potrebno otvarati opcije a ne zatvarati ih. Da sam ja u LDPu podrzao bih i DS/SPS varijantu. Bilo sta samo da se spreci SRS/DSS uticaj na nase zivote


u pravu si. Evo Ldp dosao do 14 poslanika al DS koalicija izgubila jednog i sada je na 102 sto opet govori da je rast Ldp-a iznacio pad DS-a i obrnuto
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:13 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

a bogami i ja, jer objavljujem kritičke blogove.

da, da. to je bilo presudno.
dragan7557 dragan7557 15:11 12.05.2008

Re: ... kurobecanje

A inače je kampanja bila uspešna -- puna bezobrazluka, prepotencije i "sad ćemo mi vama da objasnimo"... I nikada nemojte da LDP krivite za njihov izborni rezultat


E pa posle Kurobecanja ide Kohabitacija i objašnjenje pet božijih zapovesti .
Ivan Marović Ivan Marović 15:33 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

VanjaGator
Ne bih više pisao glupe blogove.
Dođi juče, VanjaGatore. Vidi se da ne čitaš moje glupe blogove, jer da čitaš pročitao bi i post scriptum koji kaže:

Ivan Marović
P.S. Dosta sam vala političario na ovom blogu, dosadio sam i bogu i narodu, sad je vreme da se ponovo pokrene serijal "Suočavanje sa budućnošću". Spremite se, za koji dan krećemo!
Kao što vidiš, od sada ću pisati samo pametne blogove.
Brooklyn Brooklyn 15:39 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

Kao što vidiš, od sada ću pisati samo pametne blogove.

hoces da kazes, posao je obavljen? :))
Ivan Marović Ivan Marović 15:50 12.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

Brooklyn
hoces da kazes, posao je obavljen? :))
Vala baš. Nije mi bilo lako, moram da priznam, dok su me prozivali Ledepeovci ovde na blogu, ispalo je da bi bilo bolje da sam podržao Voštunicu ili Grobara, nego što sam podržao Tadića. Sad bi mogli malo da se pozabave sobom. Biljanu na čelo LDP-a! Kad se to desi, tek ću onda moći da kažem da je posao u potpunosti obavljen.
wikler wikler 02:34 14.05.2008

Re: ... da sam Ivan Marović

Nenad M.

Brooklyn

VanjaGatorNe bih više pisao glupe blogove.a kad je ivan marovic rekao "ako ledepe predje cenzus" bacali se tantrumi, ono, mnogo se bilo uvredjeno, kako ga nije sramota, imamo 8, stalno rastemo u bgd 11 do 15...a ovamo, na zalost, covek je bio u pravu, pa sad, neka je blog glup.ok, cesid i stratedzik marketing su "precenili" ldp pa odatle ovaj osecaj " gubitka" iako ldp ima vise mandata nego do sada ( od 11 na 13) Mislim da je potpisivanje sporazuma vratilo neke glasace ds-u sto je dovelo do pada ldp-a u poslednjoj nedelji a ne losa kampanja


Aj promeni malo plocu.
Svaki put si napisao:
"iako ldp ima vise mandata nego do sada (od 11 na 13) Mislim da je potpisivanje sporazuma vratilo neke glasace ds-u sto je dovelo do pada ldp-a u poslednjoj nedelji a ne losa kampanja"

Potsecas me na onog coravog iz nove politicke misli sto je k'o tantru ponavljao "samo, samo, samo da vam kazem DSS ima najveci kolaicioni potencijal, ima najveci kolaicioni potencijal, najveci kolaicioni potencijal, kolaicioni potencijal, potencijal..."
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 12:04 12.05.2008

Najbolje

je da vladu formira Ds(sa partijama)+manjinske+LDP!!
Vračarac Vračarac 12:37 12.05.2008

Re: Najbolje

Ja ipak mislim da bi najbolje bilio DS+SPS+manjine.
Dilan Dog Dilan Dog 12:37 12.05.2008

Re: Najbolje

Velimir Mladenovic
je da vladu formira Ds(sa partijama)+manjinske+LDP!!

Zar ne vidiš da nema dovoljno poslanika
Nenad M. Nenad M. 12:49 12.05.2008

Re: Najbolje

Vračarac
Ja ipak mislim da bi najbolje bilio DS+SPS+manjine.


ti ipak ne mislis, je l da mislis ne bi se zalagao za Slobine saborce, ratnog profitera Palmu i ostale reformatore
Vračarac Vračarac 13:00 12.05.2008

Re: Najbolje

ti ipak ne mislis, je l da mislis ne bi se zalagao za Slobine saborce, ratnog profitera Palmu i ostale reformatore

Mislim da bi takva vlada bila uspešnija i dugovečnija jer SPS više ni u najsmelijim mislima neće uspeti da ponovi ovakav izborni rezultat pa će se potruditi da što duže ostane "pod skutima" DS i na taj način za sebe i svoje funkcionere obezbedi trajno učešće u vlasti. Što se LDP-a tiče, mislim da bi ČJ bio spreman da obori vladu prvom prilikom kada bi nanjušio makar i naznaku mogućnosti da od toga profitira.
Nenad M. Nenad M. 14:16 12.05.2008

Re: Najbolje

Vračarac
ti ipak ne mislis, je l da mislis ne bi se zalagao za Slobine saborce, ratnog profitera Palmu i ostale reformatore

Mislim da bi takva vlada bila uspešnija i dugovečnija jer SPS više ni u najsmelijim mislima neće uspeti da ponovi ovakav izborni rezultat pa će se potruditi da što duže ostane "pod skutima" DS i na taj način za sebe i svoje funkcionere obezbedi trajno učešće u vlasti. Što se LDP-a tiče, mislim da bi ČJ bio spreman da obori vladu prvom prilikom kada bi nanjušio makar i naznaku mogućnosti da od toga profitira.


ne gine nam italijanski scenario, bice opet izbora za manje od 2 god;

Meni je veci problem sa SPS-om to sto prosipaju socijalnu demagogiju ( penzije 2x vece, besplatno zdravstvo i skolstvo...) koja, ako se ostvari, ima da nas vrati nekoliko koraka u nazad jer je to daleko od istinskih reformi koje su nam neophodne - tu pre svega mislim na budzetsku politiku
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:16 12.05.2008

Re: Najbolje

Ja ipak mislim da bi najbolje bilio DS+SPS+manjine.

i mladića za ministra vojnog.
a hadžića za savetnika za nis.
il vlada u senci u sheveningenu.
sve može.
samo da se ostane na vlasti.

pa jel vama jasno da će da ponište sporazum srs, dss-ns i sps čim prije.
Vračarac Vračarac 14:19 12.05.2008

Re: Najbolje

Meni je veci problem sa SPS-om to sto prosipaju socijalnu demagogiju ( penzije 2x vece, besplatno zdravstvo i skolstvo...)

Tu ste u pravu.
antioksidant antioksidant 14:39 12.05.2008

Re: Najbolje

pa jel vama jasno da će da ponište sporazum srs, dss-ns i sps čim prije.

Dacic ga nije komentarisao do sad. Palma rekao da nam treba neko ko ce nas uvesti u evropu. Ovo smrdi ali smrdelo i sa kostunicom 2000te pa smo ga glasali. sve samo ne srs/dss.

a sto se tice socijalne demagogije sps/ds - to nam sleduje sa socijalistickim partijama na vlasti (a obe partije to jesu).
JeJaLeya JeJaLeya 12:37 12.05.2008

^^

Dobro jutro, Srbijo!

Danas je novi Dan Mrmota!

Ako postoji neko od vas mrmota, ko se nije zabrojao, neka mi javi koji je po redu!
Boris Drenca Boris Drenca 12:43 12.05.2008

Izgledi

DS + SPS + MK = 126

Vlada za cetiri godine...Ipak BT ne moze da izgovori ime CJ.

Ivica mu je najblizi....

Sve ostalo traje max godinu dana, pomaze leto koje tu upada pa niko nece nista da radi....

A i Seselj se vraca u zemlju..A sa njim nema fer play....

Onda ponovo izbori...pa ovog puta nema skrusenog Tomislava... Pa Pa ,


medjutim medjutim 12:44 12.05.2008

Re: Izgledi

Boris Drenca
DS + SPS + MK = 126

Vlada za cetiri godine...Ipak BT ne moze da izgovori ime CJ.

Ivica mu je najblizi....

Sve ostalo traje max godinu dana, pomaze leto koje tu upada pa niko nece nista da radi....

A i Seselj se vraca u zemlju..A sa njim nema fer play....

Onda ponovo izbori...pa ovog puta nema skrusenog Tomislava... Pa Pa ,




vlada od 126 poslanika, od 8 stranaka, da vlada 4 godine, u Srbij? Tesko..
Vračarac Vračarac 12:50 12.05.2008

Re: Izgledi

Ipak BT ne moze da izgovori ime CJ.

Imam osećaj da su osećanja uzajamna. Doduše, ČJ se juče opet ponudio Tadiću ali mislim da je to učinio pre kao pokušaj da loš izborni rezultat predstavi kao neku vrstu uspeha nego kao iskrenu nameru. Mnogo ružnih reči i uvreda je izgovoreno i mislim da bi bilo kakva koalicija između ove dve stranke bila odurna.
wk wk 13:00 12.05.2008

Re: Izgledi

vlada od 126 poslanika, od 8 stranaka, da vlada 4 godine, u Srbij? Tesko..

Kostunica je uspeo da izdrzi 3 godine, i to sa manjinskom vladom. Kljuc je "kostunicin princip", ili bolje "veljin princip" - podela po feudima. Tako ne dobijete jednu vladu, vec n malih vlada koje su same po sebi stabilne koliko su stabilne same poslanicke grupe svake stranke. Kako je to reseno prosto novim ustavom - koji kaze da nosioci liste jesu bog i batina te liste - nema problema.

Jedini problem nastaje ako se naidje na neko sustinsko pitanje, npr, NIS, EU, Kosovo ili tako nesto... posto ce po prirodi stvari oni morati da se dogovore pre formiranja koalicije, jer su te stvari vec aktuelne kao pitanja, ako se dogovore, vladace dugo. Naravno, ostaje pitanje ako iskrsne neki veliki problem koji sada nije predvidjen, ali mislim da je posle otcepljenja Kosova i ako/kada smisle kako ce SPS da prezivi EU, sve biti ok.

Naravno, ovde je SPS glavni problem. Oni ipak moraju da pokazu minimum principijelnosti ako zele da i sledeci put predju cenzus, ali kako ce za 4 godine da pola njihovih biraca ionako da umre, daj sta das dok smo zivi. A naravno, tu je uvek poneka afera koja se moze izvuci ako ne zele da budu kooperativni.
medjutim medjutim 13:01 12.05.2008

Re: Izgledi

Vračarac
Mnogo ružnih reči i uvreda je izgovoreno i mislim da bi bilo kakva koalicija između ove dve stranke bila odurna.


Ovo moze da se preslika maltene na bilo koje dve koalicije. Pa se opet napravi nekakva vlada, posle svega.
Vračarac Vračarac 13:07 12.05.2008

Re: Izgledi

Ovo moze da se preslika maltene na bilo koje dve koalicije. Pa se opet napravi nekakva vlada, posle svega.

Čini mi se da je situacija u slučaju ove dve stranke malo ekstremnija. Doduše i između DS i DSS je protekla dva meseca palo mnogo teških reči ali Koštunjavi je jasno rekao da nema šanse da ponovo pravi koaliciju sa DS,
antioksidant antioksidant 13:16 12.05.2008

Re: Izgledi

Naravno, ovde je SPS glavni problem. Oni ipak moraju da pokazu minimum principijelnosti ako zele da i sledeci put predju cenzus, ali kako ce za 4 godine da pola njihovih biraca ionako da umre

I ja sam verovao u ovu pricu (da SPSu umire glasacko telo) ali su pronasli novi izvor (Palmu). SPS moze da preuzme zdravstvo, socijalna pitanja... i na taj nacin da sebe profilisu kao pravu socijalisticku stranku. DS bi morao da finansira sve njihove moguce i nemoguce zahteve (izjednacavanje rasta penzija sa rastom zarada za pocetak - kostalo bi nas boga oca ali SPS ne bi morao da smislja nacine gde da nadje pare. To bi bio posao DSa (a i tu je cuveni Mladja)


Dodatna prednost ovakve "podele" jeste sto bi najzad Tomica otisao sa mesta ministra zdravlja (istina zasela bi Slavica Djukic Dejanovic)
wk wk 13:34 12.05.2008

Re: Izgledi

antioksidant
I ja sam verovao u ovu pricu (da SPSu umire glasacko telo) ali su pronasli novi izvor (Palmu).

Pa SPS-u definitivno ne umire celo glasacko telo, ali deo ipak odlazi. Sto se tice Palme, taj je promenio koalicija i koalicija, pa nisam bas siguran koliko ce mocu da racunaju na njega. Ali ostaje definitno stvar da SPS mora da nesto izmisli da bi i sledeci put presao cenzus. Pitanje je koliko je Ivica kreativan u tome - a do sada se pokazao vrlo nekreativnim. S druge strane, ta nekreativnost mu se do sada isplacivala, ali da li ce i za 4 godine? S druge strane, da li je SPS uvek verovao u socijalizam je diskutabilno, ali je pouzdano da je uvek verovao u keš, tako da se ja ne brinem previše za Ivicu & Co.
Moj Tvoj Moj Tvoj 12:48 12.05.2008

...

Eventualna saradnja pro-evropskih partija sa SPS-om i DSS-om izaziva snažan nagon za povraćanje. ..
Inner Party Inner Party 12:55 12.05.2008

Slazem se oko DSS-a

Rezultati su onakvi kakve sam ocekivao.

Nadam se da ce narodnjaci dobro da razmisle i da se nece zaletati.
A najbolje bi bilo da idu u opoziciju i da jacaju svoj rejting.

Ja bih najradije vladu DS+G17+SPS+manjine sto daje oko 130 poslanika.
Dakle integracije+razvoj ekonomije+socijalna pravda+briga o penzionerima+borba za Kosovo.

Ako sve bude OK mogu se izbeci skori izbori.
Moj Tvoj Moj Tvoj 13:27 12.05.2008

Re: Slazem se oko DSS-a

Inner Party
borba za Kosovo.


Kad se borimo, gde i što?

G17? Koliko ljudi bi glasalo za njih kada bi izašli sami na izbore?

Gledam tu bagru koju je Tadić okupio... Kako biste na primer, objasnili nekom strancu tu zajednicu bivših & sadašnjih četnika-monarhista, separatista-levičara i bankarskih činovnika? Nikako, bre. To je pokret za ništa. Ti ljudi nisu ni za šta. Glasove su dobili poput radikala, na zaplašivanju. Neće oni nikog odvesti u Evropu. Nama treba neko ko će nas šutirati u guzicu sve vreme na tom putu ka evropskoj zajednici. To sve prdonje. Moj do mog.
AmosMouse AmosMouse 15:03 12.05.2008

Re: Slazem se oko DSS-a


Moj Tvoj
Kako biste na primer, objasnili nekom strancu tu zajednicu bivših & sadašnjih četnika-monarhista, separatista-levičara i bankarskih činovnika? Nikako, bre. To je pokret za ništa. Ti ljudi nisu ni za šta


iz programa dhss, sa njihovog sajta:

Svoje politicko delovanje Demohrišcanska stranka Srbije zasniva na
hrišcanstvu...
Polazeci od cinjenice da
su krize modernog sveta izazvale paganske ili ateisticke
doktrine...
Država, kao dobrovoljno organizovana ljudska zajednica, pre svega bi
trebala da bude demistifikovana i ocišcena od ideoloških i
idolopoklonickih zastranjivanja...
Predsednik Republike i zakoniti Monarh, predstavljaju državu u Srbiji
ili u inostranstvu...


btw, "separatisti-levicari" - jel to mislis na ligu, s kojom je prosle godine ldp isao na parlamentarne?

toliko na temu koalicionog puritanstva,nema potrebe da sirimo dalje i vracamo se na pricu o dos-u, davno je to bilo.

(uzgred, na temu "da sam ja..." - da sam ja ivan marovic - ja bih ti brisao ovaj post jer je ruzan i uvredljiv)
Moj Tvoj Moj Tvoj 15:11 12.05.2008

Re: Slazem se oko DSS-a

AmosMouse
btw, "separatisti-levicari" - jel to mislis na ligu, s kojom je prosle godine ldp isao na parlamentarne?


? Zar nije program Lige bliži programu LDP-a?

+++

Koštunica je balast na ledjima Srbije. Nema dece i ne shvata njihove potrebe. Ne razume šta je to briga o porodici. Ne zna s ljudima. Ponekad ne zna ni šta će sa sobom. Ubedjen je da su gradjani 2000. godine glasali za njega. Na neprijatna pitanja novinara lice mu se grči u odvratnu ciničnu grimasu, praćenu učestalim tikovima. Trebalo bi da poseti lekara. Specijalistu. Druži se s Veljom Ilićem. S kim si onakav si. Ne treba nam. Nijedan od te dvojice.
Floria Floria 21:25 12.05.2008

Re: Slazem se oko DSS-a

Koštunica je balast na ledjima Srbije. Nema dece i ne shvata njihove potrebe. Ne razume šta je to briga o porodici. Ne zna s ljudima. Ponekad ne zna ni šta će sa sobom. Ubedjen je da su gradjani 2000. godine glasali za njega. Na neprijatna pitanja novinara lice mu se grči u odvratnu ciničnu grimasu, praćenu učestalim tikovima. Trebalo bi da poseti lekara. Specijalistu. Druži se s Veljom Ilićem. S kim si onakav si. Ne treba nam. Nijedan od te dvojice.



E stvarno ljudi, jeste primetili da on uvek kada pominje 5.oktobar kaze: "Kad sam JA pobedio Slobodaaana Milosevica..." Koji freak, covek nema vezu sa centralom:(
Nenad M. Nenad M. 13:06 12.05.2008

evo najave koalicije

Kostunica razgovarao sa Nikolicem. Dacic sa Kostunicom. Imaju i Ugljanina. Eto zbira od 130 i komotne vecine
Dilan Dog Dilan Dog 13:38 12.05.2008

evo najave koalicije

Nenad M.
Kostunica razgovarao sa Nikolicem. Dacic sa Kostunicom. Imaju i Ugljanina. Eto zbira od 130 i komotne vecine

Nema od tog ništa. Ko kaže da imaju Ugljanina? To su samo razgovori.
Nenad M. Nenad M. 14:07 12.05.2008

Re: evo najave koalicije

Dilan Dog
Nenad M.
Kostunica razgovarao sa Nikolicem. Dacic sa Kostunicom. Imaju i Ugljanina. Eto zbira od 130 i komotne vecine

Nema od tog ništa. Ko kaže da imaju Ugljanina? To su samo razgovori.


evo sa b92

Mladenović je rekao Tanjugu da se očekuje da razgovori o formiranju buduće vlade budu nastavljeni sa Srpskom radikalnom strankom, ali da će biti razgovora i sa Socijalističkom partijom Srbije i sa Bošnjačkom listom za evropski Sandžak, čiju okosnicu čini Stranka demokratske akcije Sulejmana Ugljanina.
jesen jesen 16:41 12.05.2008

Re: evo najave koalicije

....ja slusala Palmu oko 17h koji kaze da je evropa vec stigla u jagodinu i da njihiva koalicija moze samo da se pridruzi koaliciji koja je za EU i Kosovo ....
vucko vucko 18:31 12.05.2008

I da se vrati s' Paraćinsku stranu...

....ja slusala Palmu oko 17h koji kaze da je evropa vec stigla u jagodinu i da njihiva koalicija moze samo da se pridruzi koaliciji koja je za EU i Kosovo ....

Sad još da otkrijemo da mu je i Karl Poper pevao kad je bio mali, pa možemo da ga primimo u društvo...
jesen jesen 19:34 12.05.2008

Re: I da se vrati s' Paraćinsku stranu...

Sad još da otkrijemo da mu je i Karl Poper pevao kad je bio mali, pa možemo da ga primimo u društvo...
....:)).....ozbilljno, ne znam dal mu sopen nesto javio telefonom ali covek bas ubedljiv tako da ja ocekujem raskol izmedju retrogradnog ivice i naprednog palme...
Torpedo Torpedo 13:08 12.05.2008

OK ljudi...

Dosta smo ludovali po ovom blogu... a k'o da se mi i nesto pitamo. Malo smo se napushavali, kao sto smo i radili prethodnih meseci ali ima li koga blizeg od DS(&koalicije) i LDP-a? Eto, ovaj blog je slika odnosa, sta je ko rekao, uradio, ko je koga mrko pogledao... u znak dobre volje ja cu eto gospodji Hag prestati da return-iram, ipak je ona ozbiljna i iskusna osoba, doduse malo manje tolerantna ali niko nije savrsen.

Zalosno je da se saradjuje sa SPS-om ali ako nema druge bolje i to nego agonija do nekih novih izbora, bolje da se nesto radi, stvara nego da i dalje gledamo i slusamo predizborne bljuvotine i stojimo jos 3-4 meseca.

Svi su se dohvatili postizbornih kombinacija na republickom nivou, pretpostavljam da ce vodeca stranka uraditi ono sto je u njenoj moci da napravi neku mogucu kombinaciju, ako je Dacic covek koji je kljucan za odvodjenje Srbije u EU i ako to stvarno i bude svaka mu se ubuduce dala... a svi preskacu cinjenicu da ce recimo u Beogradu DS i LDP morati da saradjuju da bi ostvarili vecinu. Tu ce se videti da li te dve stranke spremne da saradjuju u buducnosti i da li su Tadic i Jovanovic spremni da potisnu sujetu... bilo bi esktremno zanimljivo kad bi Djilas ustupio mesto gradonacelnika "nasoj" Bilji - pretpostavljam da bi se za njega naslo neko ministarsko mesto u republickoj Vladi (mozda cak zameni i Tijanica) a jos zanimljivije bi bilo kada bi clanovi ledepea u skladu sa svojim predizbornim obecanjima odbijali direktorska mesta u javnim preduzecima Beograda i ustupali ih strucnim a nestranackim ljudima....

Jel' neko veruje u ovaj SF?
Doctor Wu Doctor Wu 13:22 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Svi su se dohvatili postizbornih kombinacija na republickom nivou, pretpostavljam da ce vodeca stranka uraditi ono sto je u njenoj moci da napravi neku mogucu kombinaciju, ako je Dacic covek koji je kljucan za odvodjenje Srbije u EU i ako to stvarno i bude svaka mu se ubuduce dala... a svi preskacu cinjenicu da ce recimo u Beogradu DS i LDP morati da saradjuju da bi ostvarili vecinu. Tu ce se videti da li te dve stranke spremne da saradjuju u buducnosti i da li su Tadic i Jovanovic spremni da potisnu sujetu... bilo bi esktremno zanimljivo kad bi Djilas ustupio mesto gradonacelnika "nasoj" Bilji - pretpostavljam da bi se za njega naslo neko ministarsko mesto u republickoj Vladi (mozda cak zameni i Tijanica) a jos zanimljivije bi bilo kada bi clanovi ledepea u skladu sa svojim predizbornim obecanjima odbijali direktorska mesta u javnim preduzecima Beograda i ustupali ih strucnim a nestranackim ljudima....

Da, to je nešto što mi je upalo u oči. Radikali su u Beogradu ostvarili bolji rezultat nego na nivou republike. Toliko o demokraCkom potencijalu glavnog grada i pljuckanja po "radikalskoj i narodnjačkoj" provinciji. Beograd ispade bastion radikala. "Naša Bilja", izgleda, maznula samo 63K glasova (što je, doduše, skoro trećina svih ledepe glasova).
Torpedo Torpedo 13:50 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Radikali su u Beogradu ostvarili bolji rezultat nego na nivou republike. Toliko o demokraCkom potencijalu glavnog grada i pljuckanja po "radikalskoj i narodnjačkoj" provinciji. Beograd ispade bastion radikala. "Naša Bilja", izgleda, maznula samo 63K glasova (što je, doduše, skoro trećina svih ledepe glasova).


Doktore, zaboravljate da u provinciji zive i manjine na koje je otisao odredjen procenat glasaca, zatim lokalne partije lokalno poznatih (priznatih?) ljudi, dok u Beogradu manjine nisu toliko izrazene a jake lokalne partije ne postoje (Palma je recimo lokalac i u jagodinu je imao preko 50% dok u Beogradu sa svojom koalicijom nije presao cenzus).... tako da razlika izmedju Beograda i unutrasnjsoti u vidu radikala nije toliko velika a ima i realno objasnjenje. Uzgred, najveci broj glasaca SRS se ipak naselio u Beograd i prigradska naselja okolo...
Torpedo Torpedo 13:56 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Edit (sto voli da kaze gospodja Hag):

Uzgred, dve blogerke, obe su nase Bilje su osvojile mandate u Skupstini Beograda a bloger N.Milenkovic je iako nosilac liste ledepra za Novi Sad neslavno propao na izborima... i onda vi pljujte po Beogradu :)
Nenad M. Nenad M. 13:57 12.05.2008

Re: OK ljudi...

. a svi preskacu cinjenicu da ce recimo u Beogradu DS i LDP morati da saradjuju da bi ostvarili vecinu.


nazalost, fali malo za vecini - kao i na republickom nivou.
]Malo smo se napushavali, kao sto smo i radili prethodnih meseci ali ima li koga blizeg od DS(&koalicije) i LDP-a?

ma da, samo sto si me nazvao x puta skojevac, ne zameram jer glupost ostaje glupost al ne mogu da primetim taj retko darovit smisao za besmislice
Doctor Wu Doctor Wu 14:11 12.05.2008

Re: OK ljudi...

tako da razlika izmedju Beograda i unutrasnjsoti u vidu radikala nije toliko velika a ima i realno objasnjenje.

prema do sada objavljenim podacima ispada da je ZES osvojio samo oko 36K više od radikala na oko 910K izašlih u Beogradu. Na nivou Republike, na 4.1M izašlih razlika je 400K ili oko 10% (u Vojvodini 13%). To, kako ja vidim stvari, znači da su na nivou Beograda rezultati oko tri puta gori u odnosu na Republiku.
wk wk 14:26 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Doctor Wu
tako da razlika izmedju Beograda i unutrasnjsoti u vidu radikala nije toliko velika a ima i realno objasnjenje.

prema do sada objavljenim podacima ispada da je ZES osvojio samo oko 36K više od radikala na oko 910K izašlih u Beogradu. Na nivou Republike, na 4.1M izašlih razlika je 400K ili oko 10% (u Vojvodini 13%). To, kako ja vidim stvari, znači da su na nivou Beograda rezultati oko tri puta gori u odnosu na Republiku.

Na proslim izborima Djilas je rekao da ce podneti ostavku ako u Beogradu radikali pobede DS. Radikali su ga pobedii, s tim sto mu ostavka nije bila prihvacena. Sada su radikali na 36k iza DS-a... s tim da to vise nije DS nego DS, G17+ i SPO. Ispada da su radikali zestoko pobedili DS ovog puta u Beogradu. Toliko o uspehu.

Mada, da se ne shvati pogresno, ankete su pokazivale da ce na nivou republike SRS, DSS i SPS imati oko 55% glasaca, ispalo je da imaju "samo" 51%. I to je neka uteha, ako vec nije nikakva korist.
Torpedo Torpedo 14:27 12.05.2008

Re: OK ljudi...

To, kako ja vidim stvari, znači da su na nivou Beograda rezultati oko tri puta gori u odnosu na Republiku.

Uhhh... a sto ne biste gledali % osvojenih glasova a ne odnos razlika osvojenih glasova izmedju te dve stranke? Nekako mi to deluje logicnije... SRS je na nivou republike zaostao za DS&trabantima 10% a u BGD za 4%. U Beogradu manjine su minorne stranke (nasuprot madjara u Vojvodini), lokalne stranke (palma i slicni) takodje takvi i tu se krije razlika, taj %razlike je u Beogradu otisao na SRS... zanimljivo je da je DS osvojio skoro isti % glasova u Beogradu i na republickom nivou.
Doctor Wu Doctor Wu 14:45 12.05.2008

Re: OK ljudi...

wk

Na proslim izborima Djilas je rekao da ce podneti ostavku ako u Beogradu radikali pobede DS. Radikali su ga pobedii, s tim sto mu ostavka nije bila prihvacena. Sada su radikali na 36k iza DS-a... s tim da to vise nije DS nego DS, G17+ i SPO. Ispada da su radikali zestoko pobedili DS ovog puta u Beogradu. Toliko o uspehu.Mada, da se ne shvati pogresno, ankete su pokazivale da ce na nivou republike SRS, DSS i SPS imati oko 55% glasaca, ispalo je da imaju "samo" 51%. I to je neka uteha, ako vec nije nikakva korist.

Tebe, izgleda, čovek ne treba da pita za koga navijaš (vidi se da si "grobar", :))))). Jasno je meni šta se dešava u Beogradu, nego samo pišem da rezultati pokazuju da centar fašizma nije u provinciji (ovde se ovi ledepe skorojevići ubiše sve u 16 pljujući po jagodinskom "Šopenu" nego po prigradskim naseljima Beograda: Ripnju, Rušnju, Surčinu, Krnjači, Bataji. Tu treba raditi.

Uzgred, izvini, ali nijedna anketa nije pokazivala ZES>SRS+DSS.
wk wk 14:57 12.05.2008

Re: OK ljudi...

nego samo pišem da rezultati pokazuju da centar fašizma nije u provinciji

Ne, nije. Tu si savrseno u pravu, i to je poenta koju si vrlo dobro primetio, a koju izgleda mnogi zanemaruju.

Meni je to prilicno fascinantno. Radikali i SPS dobijaju 37-38% glasova, a u ovoj zemlji ipak nema toliko "gubitnika tranzicije". Ima relativnih gubitnika (to sto ja kao inzenjer zaradjujem sada vise od prodavca u trafici, a 2000. smo zaradjivali isto) ali i taj iz trafike je apsolutni dobitnik - sigurno bolje zivi nego 2000.

Tu se moze naci nekoliko objasnjenja. Ili ljudi glasaju za radikale jer su nacionalisti; ili su ljudi zavidni na relativno veci uspeh drugih u odnosu na svoj. Sto se tice Beograda, treba imati u vidu da su troskovi zivota u Beogradu mnogo vise porasli nego troskovi zivota van Beograda. Ali po meni, ni to ne moze da bude dovoljno objasnjenje.

Uzgred, izvini, ali nijedna anketa nije pokazivala ZES>SRS+DSS.
Nije. Mislim da to nisam ni rekao, ja sam verovao da ce SRS+DSS biti znacajno jaci od ZES. Ali da li je u Beogradu ZES>SRS+DSS?
Doctor Wu Doctor Wu 15:19 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Tu se moze naci nekoliko objasnjenja. Ili ljudi glasaju za radikale jer su nacionalisti; ili su ljudi zavidni na relativno veci uspeh drugih u odnosu na svoj.

:)))). pre neki dan pisao o tome da su radikali, pre svega, sindikalni fenomen. nisu oni nikakvi nacionalisti. to su nikogovići, koji se čak i stide svog političkog izbora. kada su radikali sami napravili neki veliki, ogromantnan miting? nikad. zašto? jer na te mitinge niko ne dolazi. njihova glasačka mašina su taksisti koji uzimaju kredite za kola od gradske vlade a onda glasaju protiv te iste vlade jer im ne obezbeđuje monopol, radnici društvenih fabrika kojima ne smeta da ništa ne rade ceo dan za 100 evra jer obrađuju okućnicu, galamdžije, bukadžije kojima je uvek neko drugi kriv. tek manji deo su oni hardcore, novokomponovani nacisti.
jesen jesen 16:59 12.05.2008

Re: OK ljudi...

U Beogradu manjine su minorne stranke (nasuprot madjara u Vojvodini), lokalne stranke (palma i slicni) takodje takvi i tu se krije razlika, taj %razlike je u Beogradu otisao na SRS..
....nema mnogo gradova u srbiji gde su pobedili lokalci a i tamo gde jesu niko nije branio glasacima da glasaju za SRS, pored toga nisu svi lokalci ala palma pa da gradjani pomisle da je to svejedno dal je srpsko jedinstvo ili srs....definitivno bg vec godinama glasa za radikale...i kad je pokojni NBogdanovic pobedio bila je mrtva trka tj neka minimalna razlika...u svim gradovima centralne srbije radikali su znacajno ispod koalicije oko DS-a....
Nenad M. Nenad M. 17:24 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Uzgred, izvini, ali nijedna anketa nije pokazivala ZES>SRS+DSS.


pa je l ti znas da racunas?

ZES 102 < 107 ( 77 + 30)
Doctor Wu Doctor Wu 17:38 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Blue Neško
pa je l ti znas da racunas?

ZES 102 < 107 ( 77 + 30)

Ma to ja malo da te oraspoložim.
Redno je da se i ti malo raduješ.
Nenad M. Nenad M. 18:03 12.05.2008

Re: OK ljudi...



ZES 102
Ma to ja malo da te oraspoložim.
Redno je da se i ti malo raduješ.


jadan si ako mislis da me to raduje. ponovio si vise puta da je ZES jaca od zbira narodnjaka i radikala pa sam shvatio da ti racunica nije jaca strana. Licno mi je drago sto je ZES osvojim 102 mandata sto je iznad svih ocekivanja, ali nisam bas srecan jer ZES, LDP i manjine nemaju 126, a tako je malo falilo!
Maksa Maksa 18:11 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Jel' neko veruje u ovaj SF?


Ja verujem utoliko što očekujem da odmah potom na Slaviju sleti leteći tanjir, iz njega izađe Mojsije sa flašom Jelen piva u ruci, obučen u Zvezdin dres i zaigra irsko kolo
wk wk 18:21 12.05.2008

Re: OK ljudi...

Ja verujem utoliko što očekujem da odmah potom na Slaviju sleti leteći tanjir, iz njega izađe Mojsije sa flašom Jelen piva u ruci, obučen u Zvezdin dres i zaigra irsko kolo

Znas da je to nemoguce. Ne postoji irsko kolo!
Maksa Maksa 18:30 12.05.2008

Re: OK ljudi...

wk
Ja verujem utoliko što očekujem da odmah potom na Slaviju sleti leteći tanjir, iz njega izađe Mojsije sa flašom Jelen piva u ruci, obučen u Zvezdin dres i zaigra irsko kolo

Znas da je to nemoguce. Ne postoji irsko kolo!


Ma ima onaj ... kako se zvaše ... riverdance, tako da to nije problem.
Veći je problem da l" bi Mojsije pio Jelen pivo.

zuti semafor zuti semafor 15:01 12.05.2008

Bah

necemo propasti ni ako bude vlada mracnjaka plus DSS.

Malo ce galamiti,malo zatvarati televizije,malo hapsiti,malo kraduckati..malo zveckati oruzjem prema Kosovu...pa,mozda i ukidanje civilnog roka.

E sad,ima tu stvari koje mogu da budu dobre,na primer ovo oko hapsenja i zatvaranja nekih medija..medjutim,mnogo je vise losih stvari,te se nadam da ce Eu da zvekne neku sankciju,Fiat da podbrusi pete iz Kragujevca,euro da skoci i penzije da postanu neredovne.Cisto da im dodje iz dupeta u glavu,za koja su dupeta glasali.

Btw,meni odgovara svaki scenario..
milandezz milandezz 15:25 12.05.2008

Kurobecaćemo se još!

Kurobecaš se kao i posle prvog kruga predsedničkih - obzirom na razliku koju je imao Toma, više je to ličilo na picobecanje. Od Ivice Dačića, pravićete Ivicu Broza!
Moj Tvoj Moj Tvoj 15:30 12.05.2008

Manjine

Jesam li se ja to zabrojao ili će nacionalne manjine u srpskom parlamentu imati samo 7 (sedam) poslanika?
adam weisphaut adam weisphaut 16:04 12.05.2008

?

Moram da priznam da mi je fascinantno da vidim kako određeni ljudi ulaze u euforiju, gradeći svoj optimizam na koruptivnom potencijalu Ivice Dačića, evropejstvu Dragana Markovića Palme i mladalačkoj vitalnosti Jovana Krkobabića?
Brooklyn Brooklyn 16:13 12.05.2008

Re: ?

adam weisphaut
Moram da priznam da mi je fascinantno da vidim kako određeni ljudi ulaze u euforiju, gradeći svoj optimizam na koruptivnom potencijalu Ivice Dačića, evropejstvu Dragana Markovića Palme i mladalačkoj vitalnosti Jovana Krkobabića?

pa svakome normalnom, ko se zalaze za proevropski opciju, stvari danas izgledaju mnogo bolje nego sto su juce popodne. i svakome normalnom, ko se zalaze za proevropski opciju, je zao sto ledepe nije imao onih 8 koje je mislio da ima, pa se sps uopste spominje. i svako normalan, ko se zalaze za proevropski opciju, se nada da ce ledepe izvuci neke pouke iz ovih izbora, mada ako ledepe blogeri predstavljaju reprezentativan uzorak ledepea, to se ne cini verovatnim.
adam weisphaut adam weisphaut 16:51 12.05.2008

Re: ?


pa svakome normalnom, ko se zalaze za proevropski opciju, stvari danas izgledaju mnogo bolje nego sto su juce popodne. i svakome normalnom, ko se zalaze za proevropski opciju, je zao sto ledepe nije imao onih 8 koje je mislio da ima, pa se sps uopste spominje. i svako normalan, ko se zalaze za proevropski opciju, se nada da ce ledepe izvuci neke pouke iz ovih izbora, mada ako ledepe blogeri predstavljaju reprezentativan uzorak ledepea, to se ne cini verovatnim.

Znaš i sama da je bilo nemoguće da u trenutku kada Zes dobija toliki monetum LDP ima tako dobar rezultat. Prošli put kada je bila takva referendumska atmosfera 2000., jedan u to vreme izuzetno jaki SPO (doduše opterećen bagažom korumpirane gradske vlasti u BG) je pao na cenzusu.
Što se tiče radosti,kako smo imali slučaj da ova ekipa ima poverenje u evropski potencijal VK, recimo da nisam toliki optimista pučen prethodnim iskustvom (iskreno se nadam da grešim).
Kad smo kod toga da bi LDP trebala da izvuče pouke, da slažem se.
Filip2412 Filip2412 17:20 12.05.2008

Re: ?

Znaš i sama da je bilo nemoguće da u trenutku kada Zes dobija toliki monetum LDP ima tako dobar rezultat.


LDP mora da nadje nacina kako da komunicira sa SPS, DSS i SRS glasacima a ne samo da se oslanja na eks DS glasace.

Marketing je los, treba da izbace neku zbunjenu facu tipa kostunica ili tadic i dobice vise glasova. CJ nema bas pozitivnu harizmu iako mu odajem postovanje za ulozenu energiju. Jednostavno, trebaju naci ozbiljnije lidere. Stavovi LDP su mi najblizi ali kad cujem kako se prezentuju zaista nije bas kako treba. Treba im mnogo vise umerenosti u nastupu, nesto poput GSS iz starih vremena.

Bas se resavam da necitam vesti u narednih 6-10 meseci jer ce sad zesca tupljavina oko stranackih pregovora.
Mislim da bi zaista najbolje bilo da SRS&DSS&SPS konacno naprave vladu i zaseru stvari do kraja, ovo mucenje je stvarno neizdrzivo.
Maksa Maksa 18:23 12.05.2008

Re: ?

adam weisphaut
Moram da priznam da mi je fascinantno da vidim kako određeni ljudi ulaze u euforiju, gradeći svoj optimizam na koruptivnom potencijalu Ivice Dačića, evropejstvu Dragana Markovića Palme i mladalačkoj vitalnosti Jovana Krkobabića?


Ja uvek kažem da je tajna uspeha otkriti i iskoristiti ljudske potencijale i kvalitete, a ti si ih lepo naređao.

Je l' ti bolje zvuči:

Šešelj kao remote premijer
Velja Ilić kao Ministar Biločega
Gen. Delić kao Ministar Vojni
Aligrudić kao Šef Kuhinje
Jorgovanka Tabaković kao Ministar Prosvete
Predrag Bubalo kao Šef Stanice

?

Maksa Maksa 18:27 12.05.2008

Re: ?

LDP mora da nadje nacina kako da komunicira sa SPS, DSS i SRS glasacima a ne samo da se oslanja na eks DS glasace.


Ovo je, tvrdim, mišn imposibl, bar za sledećih 100 godina, a i tad samo uz upotrebu pretnje šmajserom i velikih doza teških halucinogena.

Oni imaju neverovatnu negativnu fiksaciju (ovo je bio eufemizam za "patološka mržnja" na Čedu i LDP.
adam weisphaut adam weisphaut 18:45 12.05.2008

Re: ?

Je l' ti bolje zvuči:

To što potonja varijanta bazdi, ne znači da prva ne smrdi.
Ako je ta za očaj ova je za pesimizam.
Regoč Regoč 21:59 12.05.2008

Re: ?


LDP mora da nadje nacina kako da komunicira sa SPS, DSS i SRS glasacima a ne samo da se oslanja na eks DS glasace.


Steta sto je Svilanovic odlucio da se baci u biznis... da je ostao - sad bi imali jak GSS i ne bi imali Cedu.
I imao bi ko da razgovara i sa SPS/DSS/SRS pa i zbunjenim i neobrazovanim glasacima. Ovako... je** ga.


valjan valjan 16:14 12.05.2008

Dno

Sto rece jedan moj poznanik pre nekoliko nedelja: sve vreme plivamo u g..nima, i stalno nas neko gura ispod povrsine. Da bismo isplivali moramo da se odgurnemo od dna. E pa izgleda da se upravo ukazala prilika da lako i brzo dospemo tamo - samo pustimo SRS+DSS+SPS da nas povedu ka dnu. Mada se bojim da je narod suvise dezorjentisan pa ce jos pomisliti da ga doticni vode ka povrsini, i da ce trebati jos puno vremena dok ukapira da je izlaz na drugoj strani.
Colin_bgd Colin_bgd 16:16 12.05.2008

Ironija paradoksa...

Prvo, mislim da je jedini cilj Srbija u EU i da na tom putu mora, ako treba, da se pravi kompromisi, gutaju zabe, itd.

Ali, zar ne bi bio vrhunac ironije da nas SPS, prakticno, uvede u Evropu, posle svega sta je ta stranka sa Milosevicem na celu ucinila Srbiji devedesetih, a da je jedan pravnik, doktor nauka, moralista, legalista, patriota Kostunica, ostao samo jedna potrosena marioneta onih koji ce, efektivno, biti ukinuti, jednom kada se i ime nase zemlje nadje na listi clanica zemalja Evropske Unije...
man ray loves me man ray loves me 16:31 12.05.2008

Re: Ironija paradoksa...

doktor nauka

fake...
Colin_bgd Colin_bgd 16:32 12.05.2008

Re: Ironija paradoksa...

fake...

stvarno, nisam to znao. kako to?
man ray loves me man ray loves me 16:53 12.05.2008

Re: Ironija paradoksa...

ne znam, nisam neki strucnjak, mozda prosto i blatim coveka, ali eto takav mi je utisak gledajuci njegovu karijeru - prasinarenje na nekom institutu, nikad se nigde nije maknuo, niko u evropi ne smatra da je on vidjeni strucnjak za ustavno pravo kakvim se ovde prodaje, a i sam ustav mi izgleda prilicno...
jos jedan od hrpe laznih doktora koji se kod nas proizvode po sistemu alvadzija za bozadziju.
da ga ne uporedjujem sa veljinim masterom, to je ipak mnogo mnogo gore, ali iznenadila bih se kad bi kostunicin doktorat dobio pristojne ocene na nekom vidjenijem univerzitetu.
mada, mozda gresim - to je prosto moj utisak.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:49 12.05.2008

Ima jedan problem..o))

Ima jedan problem koji te muči...imam osećaj..
Ti si probao biti Čeda Jovanović ali nije uspelo...o))
Tako da ovi saveti Dačiću, zvuče pratktičnije...o))
Dejan Stanković Dejan Stanković 18:27 12.05.2008

Re: Ima jedan problem..o))

Ti si probao biti Čeda Jovanović ali nije uspelo...


oces li, drago, ovomalo bolje, elaborirati daimi s jevtinijim kartama pokapiramo sta ti to u stvari oces da reknes.
aj, neb´lo ti zapov´djeno.
Ivan Marović Ivan Marović 18:44 12.05.2008

Re: Ima jedan problem..o))

Drago Kovacevic
Ti si probao biti Čeda Jovanović ali nije uspelo...
Pošto si golub preletač Drago, ne krivim te što nisi upoznat sa situacijom na ovoj našoj opozicionoj strani '97. godine, ali raspitaj se malo kod ovih tvojih novih prijatelja, neki od njih su možda učestvovali u studentskom protestu, pa se sećaju kako su nas Čeda sex i Čeda antisex zeznuli, pa kako smo posle pravili Otpor. A onda izadji malo iz Srbije pa se raspitaj u Ukrajini recimo o Čedi. A onda ih pitaj za mene. Onda pređi u Gruziju, idi malo do Burme, može i Venecuela, Zimbabve, Nepal... nije svet samo ono što se vidi sa Dinare.
adam weisphaut adam weisphaut 18:49 12.05.2008

Re: Ima jedan problem..o))

A onda ih pitaj za mene.

Šta i Ukrajini je Otporovih 1% a textbook example za politički uspeh?
Ivan Marović Ivan Marović 18:51 12.05.2008

Re: Ima jedan problem..o))

adam weisphaut
Šta i Ukrajini je Otporovih 1% a textbook example za politički uspeh?
'Oćeš i ti u Ukrajinu?
adam weisphaut adam weisphaut 19:48 12.05.2008

Re: Ima jedan problem..o))

'Oćeš i ti u Ukrajinu?

Strah me od radijacije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana