Šta bih ja uradio

Ivan Marović RSS / 12.05.2008. u 03:18

Ovoga puta moj tradicionalni "Šta bih ja uradio" tekst na ovom blogu će osim Borisa Tadića obuhvatiti i ostale političare i to redom po broju izborne liste. Dakle...

ŠTA BIH JA URADIO...

... da sam Boris Tadić

Samo opušteno... pet principa, pa ko hoće dobro došao (za DSS mali uslov: blagi "sanintarni otklon" hehe), ko neće ajd' zdravo. Ako neće niko, idemo ponovo na izbore da počistimo male stranke koje se suviše kurobecaju za svoju veličinu.

... da sam Čeda Jovanović

Mislim da je vreme za smenu generacija, pad popularnosti na republičkom i porast na gradskom nivou ukazuje da je vreme da kormilo LDP-a preuzme Biljana Srbljanović. Ona je podržala Borisa na predsedničkim, pokazala da nije kalkulant, baš je gotivna i nije dizelaš.

... da sam Vojislav Koštunica

Na delu treba dokazati više puta naglašavanu spremnost da se siđe s vlasti i da se drži do principa, što dalje od vlasti to bolje i principijelnije. Velju šutnuti preventivno. Onda otići u Belanovicu. I čekati... zvaće oni.

... da sam Tomislav Nikolić

Treba bežati iz zemlje, pod ovima neće moći da se živi.

... da sam Ivica Dačić

Elegantno skidanje Slobine slike i stavljanje Titove. Zatim jedan kratak sastanak sa Koštunicom na putu ka Krunskoj ulici. Krunska mnogo lepa ulica, što jes' jes'!

103+21+13=137

P.S. Dosta sam vala političario na ovom blogu, dosadio sam i bogu i narodu, sad je vreme da se ponovo pokrene serijal "Suočavanje sa budućnošću". Spremite se, za koji dan krećemo!



Komentari (433)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nislija Nislija 10:50 13.05.2008

Re: Ima jedan problem..o))

Pošto si golub preletač Drago, ne krivim te što nisi upoznat sa situacijom na ovoj našoj opozicionoj strani '97. godine, ali raspitaj se malo kod ovih tvojih novih prijatelja, neki od njih su možda učestvovali u studentskom protestu, pa se sećaju kako su nas Čeda sex i Čeda antisex zeznuli, pa kako smo posle pravili Otpor. A onda izadji malo iz Srbije pa se raspitaj u Ukrajini recimo o Čedi. A onda ih pitaj za mene. Onda pređi u Gruziju, idi malo do Burme, može i Venecuela, Zimbabve, Nepal... nije svet samo ono što se vidi sa Dinare.


To što napadaš Čedu iz ličnih razloga, a iz istih obožavaš Tadića je tvoja lična stvar. Ali to ne menja činjenice koje kažu sledeće. Tvoj ljubimac Boris nas permanentno laže dve godine o Kosovu. Priča i Kosovo i Evropa je šarena laža, naduvani šareni balon koji se deli širokim narodnim masama (šta će biti kada taj balon pukne?). Nemoj da se praviš da ti to nije jasno, jer će teško bilo ko da ti poveruje. Ok, laganje i podilaženje masama u politici jeste profitabilno, ali onda bar ne moraš toliko da napadaš Čedu (sa "snažnim" argumentima tipa "znate šta, on je nas nas nekada zeznuo pa je zato loš čovek, časna reč, majke mi..." kako bi pokrio Tadićeve političke rupe.
zuti semafor zuti semafor 17:50 12.05.2008

obecavali su 15%

zapamtite ovu sliku




I neka vam se ureze u pamcenje.SVI SU POLITICARI ISTI!
man ray loves me man ray loves me 17:58 12.05.2008

Re: obecavali su 15%

da svakako.
isto kao sto su svi koji se skoluju u inostranstvu tamo dospeli zahvaljujuci tatinoj lovi, jel tako? niko nikad nije polozio prijemni ispit? sve je to prevara?
Nenad M. Nenad M. 18:05 12.05.2008

Re: obecavali su 15%

zuti semafor
zapamtite ovu sliku




I neka vam se ureze u pamcenje.SVI SU POLITICARI ISTI!


pa MIlan St. Protic ima razloga da se raduje, Ldp mu otvorio mogucnost da bude poslanik, kao i Ostojicu jer imaju 3 mandata vise nego u do sada.
Tarkovski Tarkovski 19:34 12.05.2008

Re: obecavali su 15%

Sto se ne bi radovali konsistentno prelaze 5%: 5.3% na proslim republickim 2007.-me; 5.6% na ovim predsednickim a sada 5.2%?

Sto se ne bi radovali kada konsistento nadju naivce koji se prevare da glasaju za njih da im prodaju da ce imati od 7.5% do 15%; ili da su partija za koju vreme radi i buducnosti; ili da ce na sledecim izborima oni imati vise od DS ili da su partija koja raste po broju glasaca?

Sto se ne bi radovali kada imaju najvecu podrsku najveceg on-line medija i sa najvise instaliranih blogerskih funkcionera i funkcionercica te blogerskih foot-soldiers-a?

Sto se ne bi radovali kada privlegije i sponzorski novac stize?
Spiridon Spiridon 18:38 12.05.2008

B92 Info Vesti Razno

Preživeo napad ajkule
12. maj 2008. | 13:16 | Izvor: Tanjug
Sidnej -- Jedan Australijanac preživeo je napad bele ajkule gurnuvši joj prst u oko dok ga je vukla kroz vodu nakon što ga je ugrizla za levu nogu.


pitam se da li bi ista tehnika pomogla i sa Tomom grobarom?
noboole noboole 19:51 12.05.2008

Posle malo slusanja i gledanja...

Ja bih rekao da ce Palma da bude ministar za evropske integracije, Dacic ministar spoljnjih poslova u jedinoj (spolja) izglednoj od svih vlada. )))))))
noboole noboole 19:56 12.05.2008

Re: Posle malo slusanja i gledanja...

E da i Kostunica je najveca i (verovatno) fundamentalna greska petog oktobra i ZDjindjica. To smo vec apsolvirali, ali morao sam to kazem posle njegovog bezbriznog, nemam nista lose na savesti, jucerasnjeg obracanja.
Dexter Dexter 19:55 12.05.2008

Rezultat ldp-a

Za razliku od nekih kritickih komentara smatram da rezultat ldp-a na izborima nije los. On je bolji za nekoliko mandata u odnosu na prethodne izbore (kada se islo u koaliciji sa lsv-om).
EU je u samom finisu trke dala unfair advantage ZES-u potpisivanjem ssp-a te memorandumu zastave sa FIAT-om. Nemam nista protiv, ali treba znati da je to privuklo glasace koji bi 7 dana ranije glasali za ldp, dss ili mozda cak radikale da glasaju za ZES.
Drugo, ldp je relativno mlada stranka sa ogranicenim budzetom i ne moze bas lako da se nosi sa velikim partijama.
Sto se tice buduce strategije ldp-a mislim da ne treba da idu u vlast po svaku cenu. Tacnije treba da procene sta je na stolu i da li ce njihovo eventualno ucesce doprineti kvalitativnom pomaku u Srbiji. Mozda i da oroce svoje ucesce na 6 meseci ili godinu dan i zahtevaju da se u tom roku ispune neki bitni zadaci koji bi put evrointegracija Srbije ucinio ireverzibilnim.
Moja kritika ldp-u se odnosi na to da mislim da nisu imali dovoljno kriticki odnos prema radikalima iako je rec o opozicionoj partiji. Radikali su u Srbiji samo formalno opozicija. Oni zbog skupstinske vecine namece teme na politickoj sceni (Kosovo itd.) i objektivno unazadjuju drustvo. Pritom su dvolicni, obmanjuju vlastito neuko biracko telo, lazno se predstavljaju kao zastitnici siromasnih,a podrzavaju Miskovica itd. Ali to nedovoljno konfrontiranje radikalima je zamerka i ostalim partijama "demokratskog bloka".
noboole noboole 20:01 12.05.2008

Re: Rezultat ldp-a

Ne razumem inace sta je tu nepostena prednost. Ukoliko bi vladu predvodila proevropska opcija - ovo ne bi bio izolovani slucaj. Dakle nista to nije nenormalno, jedino sto na nastavljanje tog trenda niko drugi osim ZES i LDP ne moze ni da pomisli. To je kao da kazes da neko ima zato sto je jednostavno ima prirodnu prednost koju ti nemas.
Dexter Dexter 20:11 12.05.2008

Re: Rezultat ldp-a

"nepostena prednost" se odnosi na analizu nekih komentatora koji su "kritikovali" ldp sto nije dobio 330 vec 220 hiljada glasova.
Dolazak Fijata i potpisivanje ssp-a su politicke odluke unutar EU. One jesu donete sa ciljem da se pusti vetar u ledja zes-u.
noboole noboole 20:17 12.05.2008

Re: Rezultat ldp-a

, sa druge strane da ljudi u Srbiji razumeju da to nije nepostena prednost i da je to nesto sto se desava zemljama na putu u EU, odavno bi se radikali vratili pruzanju samostalno-zanatlijskih usluga.
Dexter Dexter 20:36 12.05.2008

Re: Rezultat ldp-a

Znas kako, ja mislim da bi "demokratski blok" trebalo mnogo odlucnije da se obracunava sa radikalima. Radikali su prenaduvani balon, ali niko da ga takne iglom i probusi.
Oni izbegavaju dolazak na vlast jer su svesni koliko su njihove price prazne i koliko bi malo mogli da ucine za Srbiju. Neke neodmerene izjave u finisu kampanje samo idu u prilog toj tezi. Daleko je komotnije biti "crna masa" u parlamentu pod kojom se povija nejaki Voja Kostunica i menja kurs svoje politike.
Tragicno je sto je glavni ideolog srpske politike danas i juce Tomislav Nikolic( ili Seselj, nebitno). On je taj koji kroji kapu, preti Evropi, lazno interpretira proslost. Pa ko je u DS-u pricao o Kosovu pre 2003? Nego se povija kicma pred radikalima samo tako. Samo zato sto smo glupi, sto ne uspevamo da razoblicimo tu usranu mitolosku pricu vec proglasavamo Lazarev zavet za drzavnu politiku.
E sad zamislite kada bi Francuzi za vrhovnog ideologa proglasili Jovanku Orleanku ili Napoleona, na sta bi to licilo? Ali u zaglupljenoj i getoizovanoj Srbiji je to moguce.
man ray loves me man ray loves me 20:40 12.05.2008

Re: Rezultat ldp-a

sa ciljem da se pusti vetar u ledja zes-u

nesrecna formulacija.
Dr M Dr M 20:00 12.05.2008

Car Boris

Postovani Ivane,
procitao sam Vas tekst i veci broj komentara i ne mogu da se otmem utisku da ste posli od pogresne premise, od pobede DS i Borisa Tadica, sto je bio slagvort vecem broju komentatora da ospu paljbu na , navodno, los rezultat LDP-e, sto bi bilo ono "ali" koje Borisu srecu kvari.

Mislim da je situacija drugacija i da je red da to neko kaze.

Boris Tadic je izvojevao Pirovu pobedu.

Jasno je pokazivao , do poslednjeg dana kampanje, da uvazava zelju VK za "sanitarnim otklonom" prema CJ&co. i prilazio DSS-i sto je vise mogao. Prelomio se tek kad se Ceda Jovanovic vratio iz Brisela, mozda u strahu da ce EU da prenese svoju podrsku sa DS na LDP.

Tokom cele kampanje odbacivao je svaku mogucnost saradnje sa LDP, ne odbacujuci takvu mogucnost sa DSS i SPS. Time je povecao svoj koalicioni potencijal-ali nedovoljno da ZEvS samostalno formira vladu. Sada mora da zavisi od milosti( ili halapljivosti) socijalista da bi se odrzao na vlasti. A sta ako se nocas SPS prikloni Nikolicu? ( Nece, mnogo su pametniji od toga, ali ipak)?

Na predsednickim izborima su ga izvukli glasaci LDP-e, iako on to ne priznaje, sad opet mora da ga neko vadi iz bule?

Glasaci LDP-e su ga izvikli "iz sportskih pobuda", Dacic ce ga vaditi iz cistog koristoljublja, a on ce morati da placa i placa i...

Ukratko, Car Boris je go!

Zato, mozda bi bilo zgodno da pod tackom 1. preporucite Borisu Tadicu da da ostavku na mesto predsednika DS-e i pusti stranku da se razvija u pravcu Evrope a ne u pravcu Kosovskog ciklusa; sto se tice tacke 2., predlazem da ostavite stvari u LDP-i onakvim kakve su, mozda su to ljudi koji vise vole da budu u pravu nego u vlasti.

Ima takvih preko 200.000, najveca manjina u Srbiji. Obespravljena, niko ih ne stiti.

Mozda da se prijave za izbore kao manjina, lakse se predje cenzus.
noboole noboole 20:11 12.05.2008

Re: Car Boris

To su besmislice. Jedina posledica hladnog stava DS prema LDP je sprecavanje dela DS glasaca da glasa za LDP zbog straha oko moguce nesaradnje. Dakle da je DS dobio manje, a LDP vise, to ne bi imalo nikakve posledice na formiranje vlade. Mislim da je DS pokusao da obuhvati razne vrste glasaca zarad ostvarenja cilja evropske Srbije i u tome je ocito postigao veliki uspeh. Koji je verovatno i Pirova pobeda (makar u i tokom bliske buducnosti), tu se slazem.
noboole noboole 20:22 12.05.2008

Re: Car Boris

Ma, in the end, nema razloga da se LDP i DS sad prepucavaju oko podrske i ostalog, kada je razlog svega potpuna DSS-ova izdaja . Ako do toga dodje i ljudi ovde moraju (sada osvesteni) ponovo da ruse diktatorsko/mafijaski rezim, nadam se da nece obavestiti Kostunicu.
Doctor Wu Doctor Wu 21:02 12.05.2008

A propos ovih "loših"

prognoza Strategic marketinga i CESIDa, bilo bi dobro da neko istraži volume na Belexu u petak i danas, jer je priča na ulici da su akcije mnogih firmi otišle i po 20% gore (kada, inače, prestaje trejdovanje). Što će reći da ko je kupovao u petak a prodavao danas, napravio je 20% profita za 1 dan.

Još ako se još pokaže da je CESID jedne informacije davao javnosti, a druge naručiocima svojih istraživanja, eto nama "male" afere.
nikolla90 nikolla90 23:20 12.05.2008

hm..

Ne znam ali pored svog kalkulisanja i matematike, ja jedva čekam sledeći Ivanov pametni blog..
Tine i Radojka Tine i Radojka 17:30 13.05.2008

pametno

da nesto i procitas
ane samo da gledas slike
jednom rukom
PasaZadek PasaZadek 08:36 13.05.2008

Vratile se rode!

Šta god da bude sa vladom, desio se početak jednog divnog prijateljstva. Malo li je?
Socialist but not SPS! Socialist but not SPS! 12:37 13.05.2008

DS+LDP+ manjine+3

Zašto? Videće se već. SPS će zabiti Vladi nož u leđa a posle, objašnjavaj ti Borise ovom inače ne mnogo politički obaveštenom narodu (ili svesnom, kad smo već kod toga) da si imao najbolje namere i pružio ruku pomirenja i sl. Naći će se tri poslanika, znamo se-što bi rekao Bata Živojinović. Ali, neće biti tako-Ris-Bo je pre za nacionalno pouzdanu Vladu koja će, tobož, braniti Kosovo i tu je kraj priče sa LDP-om. Ironija priče je što mi pre možemo pomoći Srbima na Kosovu ako imamo jasno određene granice i ako, kao neko ko je na vratima EU, tržaimo za njih poštovaynje prava po evropskim standardima nego ako tolerišemo kojekakve naci-skupove. Ali, to niko ne kapira od velike većine ljudi u ovoj zemlji and believe me, shit will hit the fan!
man ray loves me man ray loves me 13:26 13.05.2008

Re: DS+LDP+ manjine+3

Naći će se tri poslanika

odakle? stranke imaju blanko ostavke svih koji bi pokusali da prelete. priznajem da lepo zvuci, ali nisam sigurna da je realisticno.
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 12:38 13.05.2008

Jos jedna moguca kombinacija

Prilikom izlaganja svih mogucih koalicijskih kombinacija izgleda da su vredni analiticari preskocili jos jednu, ni malo manje realisticnu od mnogih njihovih:
Manjinska vlada koalicije manjinskih partija (7) + parlamentarna podrska svih ostalih (243)...
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:25 13.05.2008

Ja bar znam šta ću da uradim


Vidim,
puno se piše i teoretiše pa mislim da može da se izgubi srž problema.
U jedno sam siguran, ako LDP bude imao mogućnost, a ne podrži DS-sku vladu,pa čak i sa SPS-om,
u bilo kojoj pro-evropskoj problematici, tj u interesu gradjana, nikad više neću da glasam za LDP.
Šta ja imam od nečije netrpeljivosti, tvrdoglavost i principa, ako su moji ciljevi time neostvarljivi.
Hoću priliku da radim i zaradim, hoću bolji život, hoću u EU - što pre.
P.S.
Svi se razumemo u politiku i pametujemo, pa kako dodjosmo do ovde?
Lighthouse Lighthouse 14:53 13.05.2008

Plus 13???

Ivane, dodaj ti svojih 13, ako hoces, na 103+20, a ne LDP-ovih.

Iskreno se nadam da LDP nece ulaziti u dilove sa SPS, niti u moguću rasipničku, levičarsku DS-SPS vladu, koja će dizati poreze, okačiti mačku o rep reformu penzijskog sistema i mnoge druge neophodne liberalne reforme, i tako na duži rok osiromašiti građane, a da Mladića neće izručiti Hagu, niti Miškovića tržišnoj konkurenciji. Niti će mrdnuti makac u pravcu NATO. Nego će i dalje kukati nad blokadom Kube, a prodavati NIS za 401 umesto za 400 m. Takva vlada je samo manje zlo od vlade SRS-DSS. Ali će biti zlo. Tek ćemo videti šta je poskupljenje hrane. Sve što iko uštedi na PDV za pelene, stostruko će plaćati na svakom koraku. Birokratiji i korupciji neće biti valjane tržišne brane. A misliće da su prepametni. Skoro pa repriza 1996.

A LDP i Čedomir Jovanović ne treba da se potresaju zbog 5.2%. Dobijali su toliko liberali mnogo gde drugde, pa su opet, pre ili kasnije, drmali. A Tadić neka pravi koaliciju sa SPS i manjinama, taman će se namestiti za kritiku s liberalnih pozicija.

Što se Biljane Srbljanović tiče, čestitke za dobar rezultat, ali ona je tek od juče u politici, gde ona da vodi stranku?
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 15:04 13.05.2008

Re: Plus 13???


Aktivista LDP-a?
Hmm, LDP je politički mrtav, ako zbog njega DSS-SRS dodju na vlast,
za svakog pametnog i zdravog čoveka.
Ivan Marović Ivan Marović 15:07 13.05.2008

Re: Plus 13???

Lighthouse
Ivane, dodaj ti svojih 13, ako hoces, na 103+20, a ne LDP-ovih.
Koju ti onda računicu predlažeš?

77+30+13=120? Pa nema tu dovoljno. Potrebno je 126.
Lighthouse
Što se Biljane Srbljanović tiče, čestitke za dobar rezultat, ali ona je tek od juče u politici, gde ona da vodi stranku?
Zašto si ti protiv Biljane Srbljanović?
IQ_z IQ_z 15:12 13.05.2008

Strani drzavljanin glasao u KG-u?!

Ja sam taj strani drzavljanin,nemam cak ni dvojno drzavljanstvo od kojeg bi bar jedno bilo SRPSKO.Ipak sam glasala u zemlji Srbiji i birala i predsednika i poslanika i odbornika!Ali ovo je Srbija i sve je moguce zar ne?Hahahahah.Glasala sam na birackom mestu br.80,u Osnovnoj skoli :"Dragisa Lukovic - Spanac" u Kragujevackom naselju Belosevac.Meni je smesno,a kome nije nek proveri i nek prosledi onima koji su dozvolili da glasam.Posto je ovu zemlju davno napustila logika i razum,nema cudjenja!E dokle god se ovakve stvari dogadjaju u Srbiji ne moze nam pomoci ni jedan potpisan sporazum!:)))))[b][/b]
Lighthouse Lighthouse 15:21 13.05.2008

Plus 13???

Ivane, valjda si razumeo da predlažem vladu DS+SPS+manjine, u koju LDP ne treba i ne mora da ulazi, jer zajedno i bez LDP imaju 127. Takva vlada bi bila manje zlo od SRS-DSS vlade, a lepo bi se slagali, kao sadašnji i budući članovi Socijalističke internacionale. Eto nama jedne velike partije levice, za kojom neki analitičari kukaju godinama. Srećan im put, u tome LDP ne treba da učestvuje. A i ne mora. Može da bude konstruktivna opozicija, da podržava kretanje ka EU, a kritikuje sve koji hoće da nam država bude mama, kao što je do juče kritikovao sve koji su hteli da nam država bude strogi otac, a mi i ovako i onako da ostanemo maloletni.

Btw, nisam protiv Biljane, nego mislim da nema dovoljno iskustva da vodi stranku, u kojoj je od juče.
Ivan Marović Ivan Marović 15:47 13.05.2008

Re: Plus 13???

Lighthouse
Ivane, valjda si razumeo da predlažem vladu DS+SPS+manjine, u koju LDP ne treba i ne mora da ulazi, jer zajedno i bez LDP imaju 127.
Slažem se. Ne moraju da ulaze, neka budu konstruktivna opozicija, samo da glasaju kad zafali glasova.
Lighthouse Lighthouse 16:09 13.05.2008

Re: Plus 13???

Ivan:
Slažem se. Ne moraju da ulaze, neka budu konstruktivna opozicija, samo da glasaju kad zafali glasova.


Zavisi za šta.

Za gluposti s Kastrom, nikad. Za predaju zemlje Putinu na milost, nikad. Za zidanje poreza i birokratije, time i korupciju, nikad. Za nove kadrove kao rešenje za javna preduzeća, umesto privatizacije, nikad. Za Miška i monopole, nikad.

A za sve što vodi kao EU - da, svakako. I da insistiraju na NATO, na ICTY, na WTO, itd.
Ivan Marović Ivan Marović 16:18 13.05.2008

Re: Plus 13???

Lighthouse
Zavisi za šta.Za gluposti s Kastrom, nikad. Za predaju zemlje Putinu na milost, nikad. Za zidanje poreza i birokratije, time i korupciju, nikad. Za nove kadrove kao rešenje za javna preduzeća, umesto privatizacije, nikad. Za Miška i monopole, nikad.A za sve što vodi kao EU - da, svakako. I da insistiraju na NATO, na ICTY, na WTO, itd.
To je fer ponuda. DSS će da glasa za Kastra, a LDP za WTO :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana