Planeta| Politika

Još jedni izbori

niccolo RSS / 03.11.2020. u 10:34

Za izbore crnogorske smo ima veoma kvalitetan blog, sa zanimljivom razmenom argumenata u dosta komentara. Zato ćemo se danas, a i, siguran sam, narednih dana, baviti američkim izborima.

 

 

Sličnost crnogorskih i američkih izbora je u maloj razlici između dve političke grupacije. Kao što je u crnogorskoj izbornoj večeri glavno pitanje bilo da li će opozicija ili DPS sa satelitima preći 40 poslanika, tako je i u slučaju američkih izbora potpuno neizvesno da li će do potrebnih 270 elektorskih glasova doći Tramp ili Bajden.

 

Razliku između ovih izbora vidim u tome što se nakon crnogorskih ipak može očekivati da se nešto promeni u Crnoj Gori. Nisam ubeđen da će do promene doći u Americi – ukoliko pobedi Tramp, nastaviće svoju dosadašnju politiku. Ukoliko Tramp izgubi, svi će se ponašati kao da je jedini problem bio sam Tramp i da je sad nakon njega sve savršeno. Drugim rečima, ne očekujem da će se pozabaviti sa realnim problemima u američkom društvu koji su i doveli do toga da Tramp bude izabran prvi put.

 

Još jedna razlika je u tome što je u Crnoj Gori potrebno osvojiti većinu glasova, dok je u Americi potrebno osvojiti većinu elektorskih glasova. Što potiče od toga Sjedinjene Američke Države predstavlja uniju država, pa je i pitanje koliko će koja država ima elektora pitanje odnosa između država i ne mora da odgovara odnosu između broja glasača u različitim državama (uostalom, setimo se samo da je Utah Territory primljena kao država Juta nakon 40 i kusur godina i sa značajno umanjenom teritorijom, pri čemu se kao glavni razlog navodi mormonska religija).

 

Treća, i poslednja razlika koju ću navesti u ovom blogu, je u tome što su rezultati crnogorskih izbora bili poznati praktično isto veče ili barem sutradan. Za američke izbore imamo različitih najava, od toga da se rezultati u nekim državama neće znati u izbornoj noći (uglavnom zbog glasova poslatih poštom), pa do teorija zavere kako će neki elektori da se preokrenu.

 

Sve u svemu, zanimljivi dani nas čekaju.

 

 



Komentari (836)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 09:22 08.11.2020

Re: .

Ljubitelji Trampa vole da istaknu da Tramp nije napao nijednu (novu) zemlju.
Za to sam da mu se tu dodijeli jedan plus.
Ništa mi to nije čudno, svakom predsjedniku na ovom svijetu, čak i onima koji su ništarije, može se naći poneki plus.
I Tomi Nikoliću skoro jednodušno dodijeliše plus jer se onomad povukao sa čela stranke kad je postao predsjednik države (za razliku od prethodnika i naslednika).
Dakle, plus.

E sad, to što je napravio monstrum stranku, doveo je na vlast i onda se sklonio i dozvolio joj da preuzme sve u državi, uđe u svaku poru društva, uspostavi nasilje, nemoral, razvije lopovluk i nepotizam do ogromnih razmjera, što nikad nije javno zaštitio nijednog nevinog čovjeka koga su rastrzali Vučićevi mediji, što je dovelo do toga da na kraju i sam pomalo strada od te iste medijsko-političke mašinerije od koje su inače stradavali politički protivnici...
maksa83 maksa83 09:23 08.11.2020

Re: .

Za to sam da mu se tu dodijeli jedan plus.

"Švajcarska zastava je jedan veliki plus za tu zemlju."
gedza.73 gedza.73 09:28 08.11.2020

Re: .

Живи били, па видели где ће бити нарадедни рат.

Ali taj rat će da bude pravedan pošto je levičarski. Meni je zanimljiv stav da su republikanci (ovaj put Tramp) kakani a demokrate (bajden) vole cveće i zalažu se za mir u svetu.

Ne znam samo kad ljudi biraju doktora, auto, neki tehnički uređaj da li se opredeljuju kog je političkog opredeljenja ta osoba koja leči, učestvuje u proizvodnji ili vlasnik kompanije i da li ako je desničar, odnosno levičar u skladu sa sopstvenim stavovima ne žele da imaju ništa sa ajfonom, audijem, anesteziologom...

Na stranu da to što misle da je bolja varijanta čovek koji se zalagao da nas bombarduju sa svim izjavama i stavovima koje je ima-o o ovom prostoru.

Mada su s neke strane u pravu. Lik je dobio više glasova na demokratskim izborima... Verovatno isto misle i za izbore kod nas, medijskim kampanjama a posebno se protive opozicionoj manjini koja nedemokratski sa jednocifrenom manjinskom podrškom želi da preuzme vlast u Srbji.




gedza.73 gedza.73 09:31 08.11.2020

Re: .


E sad, to što je napravio monstrum stranku, doveo je na vlast i onda se sklonio i dozvolio joj da preuzme sve u državi, uđe u svaku poru društva, uspostavi nasilje, nemoral, razvije lopovluk i nepotizam do ogromnih razmjera, što nikad nije javno zaštitio nijednog nevinog čovjeka koga su rastrzali Vučićevi mediji


eto ubi me ako za par mesec ne bude isto pričao neki Trampov rednek uz par malih izmena
haklberi_tom haklberi_tom 09:34 08.11.2020

Re: .

maksa83
I meni je nelogično da samo zbog toga što postoji više ljudi koje boli patka što Bajden (i 'bajdeni') bombarduju bilo koju zemlju, ti (i tebi slični) podržavate 'Bajdene'.

Priznajem da je glupo što sam tvoje pitanje shvatio kao pitanje a ne uvertiru za ovakvo proseravanje.


P.S. Da kažem i da je i Vučić sve ovo primio teško kao i ti, juče je izgleda na Pinku vikao u kameru SRAM VAS BILO što se radujete Trunpoovom porazu. Znam, opet ću ja da budem kriv...

P.P.S. I za ovo ću da ti budem kriv:




Pa gde ćeš veće pro(е)seravanje od ovoga tvoga.
Da meni 'lepiš' Vučića!
Što bi se reklo na srpskom - jebo te on, a i ti njega.
Kakve veze ja ima sa tim toaletoidima koje kačiš!?
Ja to nisam nikada u životu otvorio.
Što se toga tiče!
Što se tiče 'Bajdena', nisi odgovorio ništa što bi te, iole, razlikovalo od 'konjukturnog' mišljenja budalčina koji ponavljaju idiotske eufemizme i smatraju da je 'bombardovanje Srbije bilo zasluženo'.
Govna.

haklberi_tom haklberi_tom 09:36 08.11.2020

Re: .

aureus
Ljubitelji Trampa vole da istaknu da Tramp nije napao nijednu (novu) zemlju.
Za to sam da mu se tu dodijeli jedan plus.
Ništa mi to nije čudno, svakom predsjedniku na ovom svijetu, čak i onima koji su ništarije, može se naći poneki plus.

I Tomi Nikoliću skoro jednodušno dodijeliše plus jer se onomad povukao sa čela stranke kad je postao predsjednik države (za razliku od prethodnika i naslednika).
Dakle, plus.

E sad, to što je napravio monstrum stranku, doveo je na vlast i onda se sklonio i dozvolio joj da preuzme sve u državi, uđe u svaku poru društva, uspostavi nasilje, nemoral, razvije lopovluk i nepotizam do ogromnih razmjera, što nikad nije javno zaštitio nijednog nevinog čovjeka koga su rastrzali Vučićevi mediji, što je dovelo do toga da na kraju i sam pomalo strada od te iste medijsko-političke mašinerije od koje su inače stradavali politički protivnici...

To (boldovano) nije za samo jedan plus.
A koliko si minusa dodelio predsedničkom kandidatu partije koja jeste bombardovala?
Ili si i ti jedan od onih koji smatra da je bombardovanje bilo zasluženo!?
aureus aureus 09:40 08.11.2020

Re: .

To (boldovano) nije za samo jedan plus.
A koliko si minusa dodelio predsedničkom kandidatu partije koja jeste bombardovala?
Ili si i ti jedan od onih koji smatra da je bombardovanje bilo zasluženo!?

Ma baš tebe briga što je Tramp podigao onoliki zid prema Meksiku, izabrao si samo ono što ti odgovara...
gedza.73 gedza.73 09:56 08.11.2020

Re: .

Ma baš tebe briga što je Tramp podigao onoliki zid prema Meksiku, izabrao si samo ono što ti odgovara...

meksička granica

češka



austrijski - mađarski zid (ne mogu da pronađem sliku gde su, čini mi se, u austriji trakama obeležavali migrante i razdvajali decu od majki)

mađarska


odakle ovi ljudi u Evropi? koji je razlog i šta se desilo pa su oni napustili svoje domove i uputili se ka Evropi koja je postavila bodljikave ograde, pucala na njih, obeležavala ih i prebijala






niccolo niccolo 10:06 08.11.2020

Re: .

opozicionoj manjini koja nedemokratski sa jednocifrenom manjinskom podrškom želi da preuzme vlast u Srbji.

O kome pričaš Gedžo, ko je tačno iz opozicije predložio da sa jednocifrenom podrškom preuzme vlast? Na stranu to što je opozicija po definiciji neko ko želi da preuzme vlast, inače se politikom ne bi ni bavila kao opozicija, te je tako tvoja rečenica teška glupost, ali me zanima link na izjavu te opozicije koja se zalaže da joj se dodeli vlast izvan izbora na kojima bi osvojili većinu.
aureus aureus 10:08 08.11.2020

Re: .

Tramp je poprilično ruinirao republikansku polovinu Amerike za ove četiri godine.
Republikanci su nekad na sebe gledali kao na moralne, čestite ljude, a ovaj ih je doveo do toga da i ne primjete da su pristali na svakodnevno laganje od jutra do mraka, klovniranje i neodgovornost u ponašanju i djelovanju, izlive idiotizama...preveo ih je na njegovo polje, obojio njegovim bojama, a oni se zalažu za njega, brane ga i glasaju ga.
Sve to zbog nekakvog straha, navodnog ili stvarnog, nekad je teško razlučiti, od babaroga iz suprotnog tabora. I naravno, zbog niskih poreza i onog što inače predstavljaju politička uvjerenja običnog republikanca.
solo solo 10:14 08.11.2020

Re: .

Tramp je poprilično ruinirao republikansku polovinu Amerike za ove četiri godine.
Republikanci su nekad na sebe gledali kao na moralne, čestite ljude, a ovaj ih je doveo do toga da i ne primjete da su pristali na svakodnevno laganje od jutra do mraka, klovniranje i neodgovornost u ponašanju i djelovanju, izlive idiotizama...preveo ih je na njegovo polje, obojio njegovim bojama, a oni se zalažu za njega, brane ga i glasaju ga.



Možda je demokratska krtica? Da vidiš kad sad preleti u demokrate. Ono kao shvatio je u međuvremenu. Sazreo.
I meni je bio sumnjiv od početka. Republikanac a igra golf.

gedza.73 gedza.73 10:15 08.11.2020

Re: .

O kome pričaš Gedžo, ko je tačno iz opozicije predložio da sa jednocifrenom podrškom preuzme vlast?

Zar nije Saša Janković imao predlog/zahtev da mu se dodeli premijersko mesto ili nešto slično?

Na stranu to što je opozicija po definiciji neko ko želi da preuzme vlast, inače se politikom ne bi ni bavila kao opozicija, te je tako tvoja rečenica teška glupost


pa u svetlu 'medijskih kampanja' ako je Bajden legitimno dobio izbore u SAD onda i Vučić ima potpuni legitimitet (uz sitne lokalne 'specifičnosti' poput našeg sirovog pristupa sa neregistrovanim džipovima, kriminalcima u kampanji ili J. Vučićevcima i sotisficiranog uticaja na 'ugrožene' grupe koje su se same 'organizovale' sa medijskim 'Tramp nema dokaze za optužbe Bajdena-Trampa izabrali Rusi za predsednika').
aureus aureus 10:21 08.11.2020

Re: .

Nešto se čudno dešava sa linkovima...

BBC - Koliko je zida prema Meksiku Tramp zaista podigao?
gedza.73 gedza.73 10:21 08.11.2020

Re: .

aureus
Tramp je poprilično ruinirao republikansku polovinu Amerike za ove četiri godine.
Republikanci su nekad na sebe gledali kao na moralne, čestite ljude, a ovaj ih je doveo do toga da i ne primjete da su pristali na svakodnevno laganje od jutra do mraka, klovniranje i neodgovornost u ponašanju i djelovanju, izlive idiotizama...preveo ih je na njegovo polje, obojio njegovim bojama, a oni se zalažu za njega, brane ga i glasaju ga.
Sve to zbog nekakvog straha, navodnog ili stvarnog, nekad je teško razlučiti, od babaroga iz suprotnog tabora. I naravno, zbog niskih poreza i onog što inače predstavljaju politička uvjerenja običnog republikanca.

Ovo već ima nekog smisla. Mada sećajući se Buša i angažovanja blekvotersa nakon tornada u Nju orleansu, svih njegovih ratnih kampanja koje je sasvim regularno nastavio Obama i uturio neke silne državne novce tim istim blekvotersima ako ne grešim (i onda su kao i sada glasači pali na priču 'hleb od tri dinara'.. videćemo kako će pomoći 'radničkoj klasi') Tramp možda i nije toliki korak u nazad.

Ma i ja ću da navijam za Bajdena ako nas ne bude dirao. Delovalo mi da je Tramp bolji za nas jer je bio više okrenut unutrašnjoj politici pa nas nije preterano čačkao a vrlo brzo videćemo da li će se plemensko igranje demokrata po ulicama SAD sa istim oduševljenjem preneti i na naše ulice. Čuo sam neku priču, možda je 'makedonska' lažna vest, da će zahtevi za SAD vizu, poput britanskog u poljsku, ići u neku centralizovanu američku ispostavu negde u EU.

Nešto ne verujem da će u aplikaciji biti rubrika yes-no da li ste kao progresivni Srbin podržavali Bajdena u vreme Trampove fašističke diktature.
maksa83 maksa83 10:28 08.11.2020

Re: .

Да је својевремено Хилари победила, мислим да би напали Иран

Sreća pa postoji nuklearni sporazum sa Iranom.

Ops... Trunpo rekao pujpikenevaži.
maksa83 maksa83 10:34 08.11.2020

Re: .


jebo
budalčina
Govna


'De, de, nije tako strašno.

Opet si izgubio kontrolu nad sobom a posle ćeš da mrsiš kako ti to samo reaktivno u samoodbrani.

Kanye 2024!
niccolo niccolo 10:35 08.11.2020

Re: .

pa u svetlu 'medijskih kampanja' ako je Bajden legitimno dobio izbore u SAD onda i Vučić ima potpuni legitimitet (uz sitne lokalne 'specifičnosti' poput našeg sirovog pristupa sa neregistrovanim džipovima, kriminalcima u kampanji ili J. Vučićevcima i sotisficiranog uticaja na 'ugrožene' grupe koje su se same 'organizovale' sa medijskim 'Tramp nema dokaze za optužbe Bajdena-Trampa izabrali Rusi za predsednika').

Opet budalaština. Pa Tramp ne silazi sa američkih medija, a srpsku opoziciju ne možeš da čuješ gotovno ni na jednom mediju (jedino ih pomenu kad se o njima laže poput ovog tvog da su hteli da preuzmu vlast izvan izbora).
zaharaga zaharaga 10:45 08.11.2020

Re: .

niccolo
... Pa Tramp ne silazi sa američkih medija, a srpsku opoziciju...


Srpske medije slabo pratim, a i americke, ali makar kad prodjem pokraj novinara, vidim da je neki valjda opozicionar Djilas na naslovnoj strani dosta cesto. Pa opet nemam nikakvu sumnju u stanje slobode stampe u Srbiji. A ni u Americi.
gedza.73 gedza.73 10:51 08.11.2020

Re: .

Saša Janković
Istaknimo zahtev: tražio si mesto predsednika republike, prisvojio si ga, ali ne možeš imati celu državu. Zahtevamo da drugog po političkoj snazi prema rezultatima izbora (a to je u tom trenutku bio Saša Janković, prim. aut.) predložiš za predsednika Vlade, s obavezom da on formira vladu nacionalnog jedinstva koja bi sprečila pad u diktaturu i društveni konflikt između SNS i drugog dela Srbije.
Danas

Sećanje mi nije baš najbolje pa sam omašio u procentima ali treba imati u vidu da su Danas opozicione novine, da je ovo manje-više iznuđena izjava i možda pomalo prilagođeno priznjanje Saše Jankovića kako on treba-mora da formira vladu.

napisao sam da mi nismo isto što i SAD (debelo kasnimo što kaže zec iz Alise) a nismo ni blizu Foksu ili CNN-u po medjskoj 'podršci' Trampu jednog ili drugog medija (N1 nije isto što i nacionalne televizije plus novine koje su zdušno podržavale prethodnu vlast dal' iz ubeđenja ili što je aktuelni arhitajkun držao medije u šaci uz privid demokratskih sloboda ili otpustanja novinara iz Politike na primer koji napišu loše o predsedniku Tadiću ili novina koje su objavile aferu 'Kovačević'...)

Opet kažem ja izbore u SAD svodim na njihov uticaj ovde i posledice koje taj uticaj izaziva.

A SNS sam samo uveo u priču u sklopu 'Bajden dobio izbore, DS da odstupi'. Videćemo samo da li će da imaju sličnu retoriku kako je Tramp tajkun koji je nepotistički zaposlio drugaricu na čelo Lutrije koja je od tog trenutka protivno svim mogućim pravilima počela da radi sa gubitkom (pa smo onda uzročno-posledično dobili loto devojku Đuku)


edit
Glavni pravni stručnjak u štabu tvrdila je da „nemamo dovoljno jak slučaj“, uprkos utvrđenih 800 glasova manjka u samo dva džaka. Podrška spolja da se izborna krađa raskrinka nije postojala.
Saša janković


još jedan edit
Setih se da je SNS pred 'one' izbore imala samo Radio Fokus od medija. A nakon dobijanja izbora legitimnom većinom (otud me ova priča sa Bajdenom podsetila na njih) SNS je preuzela medije po medijskim zakonima i pravilima koje su postavili političari iz DS-a. posle su to samo malo podigli na 'viši' nivo.

niccolo niccolo 11:15 08.11.2020

Re: .

Sećanje mi nije baš najbolje pa sam omašio u procentima ali treba imati u vidu da su Danas opozicione novine, da je ovo manje-više iznuđena izjava i možda pomalo prilagođeno priznjanje Saše Jankovića kako on treba-mora da formira vladu.

Ne znam zašto imaš ovoliku potrebu da lažeš. Pogotovo kad si već potražio taj tekst, u kojem piše i ovo:
U takvoj atmosferi, jedne večeri u mom stanu do kasno je sedelo šestoro ljudi...

Društvo za stolom je odbacilo i tu ideju kao komplikovanu i prešli smo na druge.


Edit: Dakle, da zaključimo. Niko u srpskoj opoziciji nikada nije predlagao da postane vlast bez izbora.
gedza.73 gedza.73 11:27 08.11.2020

Re: .

Niko u srpskoj opoziciji nikada nije predlagao da postane vlast bez izbora.

Različito čitamo niko i Saša Janković zahtev (uglavnom imam rezerve ka 'autobiografskim' memoarima).

Ali dobro je podsećanje tekstom posebno što Janković deli Trampove stavove o izbornom procesu, krađi i glasanju džakovima.

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:35 08.11.2020

Re: .

maksa83
Да је својевремено Хилари победила, мислим да би напали Иран

Sreća pa postoji nuklearni sporazum sa Iranom.

Ops... Trunpo rekao pujpikenevaži.

Фали reality check.

Дила није ни било, већ само прелиминарног оквирног договора који се своди на уцену Ирана: Иран да се практично одрекне целог свог нуклеарног програма у замену за укидање санкција. Такав дил само слаби Иран и чини га лакшом метом.
shmoo shmoo 11:40 08.11.2020

Re: .

niccolo
Је л' могуће да смо баш толико равнодушни према деструкцији неких вредности на којима тобож почивамо као људска заједница?

Čekaj bre Taso, ti zaista iz države Srbije zbog američkih izbora pišeš o ravnodušnosti prema destrukciji vrednosti? Ne primećuješ destrukciju (i ravnodušnost prema njoj) u sopstvenom društvu?








Је л' сећаш оне сцене из Гладијатора када Марко Аурелије пита Максимуса шта је то Рим, а овај му каже:"Рим је светлост. Видео сам већи део остатка света, окрутан је, мрачан и хладан." А цар филозоф му на то каже да је Рим у ствари идеја, али толико крхка да над њом мора стално да се бдије да не би нестала из свести људи. А онда тражи од њега да васпостави Републику.


Не знам да ли си приметио, Макси сам рекао да бисмо ми у Србији требало да се угледамо по питању политике, вођења политике и демократских процеса (јербо се они никада и не завршавају, њихова суштина је у самом процесу како су ме научили) на САД. И то да се угледамо на њих баш зато што смо ми овакви какви смо.

Е сад...

Како после овога са америчким изборима и позориштанца пуж око њих да се ми угледамо на њих?

Па ми то већ и имамо. Шта има даље да се угледамо на те глупости?

Да, пишем о деструкцији вредности на којима почивамо као људска заједница. И није ми ово први пут да пишем о томе. И да, пишем из Србије, зашто не бих?

А ови избори у САД сада су само још један повод за писање о томе.

Ово је, рецимо, окачено на Блогу на дан избора у Србији 2018. године. (ЛИНК)

И сад ми ти кажеш да ми треба да пређемо преко свега тога и да кажемо добро онда, у реду је. Кинези инсталирају америчког председника, нама Немци, Руси и англоамериканци постављају гувернере у Србији који се еуфемистички називају председник и влада Србије и то је та демократија, па треба онда да учествујемо у томе и да прелазимо преко свега тога правећи се да не видимо то што видимо - у каквој надреалној фарси и лицемерју се све то одвија?

Макса ми рече да имам право да сумњам.

Да, имам право да сумњам. И што је још важније, имам право да своје сумње и саопштим.

За сада још увек имам то право и да их саопштавам.

Видећемо докле ћу имати то право.

Она антифа продуцирања по САД у припреми довођења Бајдена на престо ми не уливају баш много наде да ћу своје право да искажем своје сумње и задржати. Сумњу хоћу, то није проблем, то не може нико да ми одузме.

А ово остало... Видећемо.

Треба ли да будем равнодушан према томе?

Шта да кажем клинцима у школи?

Будите у свом животу равнодушни и немојте да се опирете када вам стављају ланце на ноге и руке?






niccolo niccolo 11:43 08.11.2020

Re: .

И сад ми ти кажеш да ми треба да пређемо преко свега тога и да кажемо добро онда, у реду је.

Ne, ne kažem ti to. Nego, da upotrebim eufemizam, ti i nisi poznat po kritikovanju urušavanja demokratskih vrednosti u Srbiji. Pa mi je bilo čudno da si odjednom postao branilac demokratskih vrednosti nakon američkih izbora.
niccolo niccolo 11:44 08.11.2020

Re: .

Saša Janković zahtev

Zahtev ne postoji. Postojala je ideja na sastanku 6 ljudi, koja je na istom tom sastanku odbačena kao glupost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:51 08.11.2020

Re: .

principessa_etrusca
Како она звучи када "Срби" замениш са "црнци", "Јевреји", "муслимани", "хомосексуалци" итд?


Zvuči tako da bi mu se 4 zamenjena u nizu najebali milosne majke..
shmoo shmoo 11:51 08.11.2020

Re: .

niccolo
И сад ми ти кажеш да ми треба да пређемо преко свега тога и да кажемо добро онда, у реду је.

Ne, ne kažem ti to. Nego, da upotrebim eufemizam, ti i nisi poznat po kritikovanju urušavanja demokratskih vrednosti u Srbiji. Pa mi je bilo čudno da si odjednom postao branilac demokratskih vrednosti nakon američkih izbora.




Ааааа, схватам.

Па извините онда због ваше погрешне перцепције онога што напишем на Блогу до које је вероватно дошло зато што у у те свеопште вредности људске цивилизације истовремено уграђујем и вредности сопственог народа као подскупа те свеопште људске заједнице.

Једно не мора нужно да потире друго, зар не?


EDIT: А зашто је то онда схваћено тако црно-бело, или си са нама или си против нас што рече једна комесарка демократских промена у Србији у последњих 20 година, то је вероватно последица подстицања и неговања тог трибализма којем смо ево сада били сведоци и у довођењу Бајдена на престо у САД.

Код нас се тај трибализам, уз пратеће уништавање осећаја одговорности за читаву заједницу, практикује много дуже него у САД.

А сад, како ствари тренутно стоје, више немамо ни на кога да се угледамо да бисмо то стање превазишли.

И тамо су, у САД, изгледа ти гласови разума постали узалудни ако погледамо ову медијску циркусијаду са фабриковањем стварности око њихових избора.

Рекох већ Макси поводом тога.

Будали не можеш да покажеш да је будала и не можеш целом свету да покажеш каква је то будала тако што ћеш бити још већа будала од њега.

Ево, знам да си ти јак на логици. Професија то изискује од тебе.

Реци ми, ако је већ Бајденова победа на изборима толико без икакве сумње (Макса каже 5 милиона гласова; разлика Кенеди-Никсон је била мања 200 000, па није прављен циркус око тога, ето колико смо пали за ових 60 година уназад), чему онда служи она медијска циркусијада са проглашењем Бајдена за победника?

Да би се и даље подстицао тај трибализам и мржња према онима Другима уместо да се гради заједница?

Лакше се онда влада масама, је ли?

Е, па серем се ја онда на такав узор демократије, пардонирај мој француски.

maksa83 maksa83 11:57 08.11.2020

Re: .

Фали reality check.

Дила није ни било, већ само прелиминарног оквирног договора који се своди на уцену Ирана: Иран да се практично одрекне целог свог нуклеарног програма у замену за укидање санкција. Такав дил само слаби Иран и чини га лакшом метом.

Znači Tramp je taj Iran nuclear deal framework ukinuo da bi ... ojačao Iran?

Иран да се практично одрекне целог свог нуклеарног програма

Ovo nije istina.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:03 08.11.2020

Re: .

gedza.73
odakle ovi ljudi u Evropi? koji je razlog i šta se desilo pa su oni napustili svoje domove i uputili se ka Evropi koja je postavila bodljikave ograde, pucala na njih, obeležavala ih i prebijala


Ma arapsko proleće im svanulo pa krenuli na izlet.
gvozden1 gvozden1 12:47 08.11.2020

Re: .


Ovo sad podrazumeva da sam ja rekao da je Bajden jedan fini dobrohotni nasmejani gospodin, a možemo da upregnemo i google foo da pokažemo gde ja pričam ovde šta je on već godinama.

Pa šta je onda to što te motiviše da budeš, makar i blago, na njegovoj a ne na Trampovoj strani?
Za Srbe je Tramp ili bolji ili isti, gori od Bajdena sigurno nije, Srbima i Srbiji štetu, za razliku od Bajdena, naneo nije, o njima nije ružno govorio, a opet si protiv njega.

Zašto?

Ako je to zbog dobra Amerikanaca, znači li to da ti je njihovo dobro važnije od srpskog?
maksa83 maksa83 13:19 08.11.2020

Re: .

Za Srbe je Tramp ili bolji ili isti, gori od Bajdena sigurno nije, Srbima i Srbiji štetu, za razliku od Bajdena, naneo nije, o njima nije ružno govorio, a opet si protiv njega.

Tramp je bolji za Srbe samo ako se lože na pravoslavnu džamahiriju od Sakhalina do Berlina sa Carem na čelu kog ne biraš. To je, da kažem, validna ložnjava (koliko god meni bila strana) ali da se ne foliramo da su to neki hipici kumbaye mirotvorci kojima je bitan mir na Bliskom Istoku, demokratija u Americi, i to što je Trunpo udario kajlu imperijalizmu (nije, to nije njegov program ni za svet, a ni za Amerikance kojima se obraća). To su samo (i javni i ovdašnji) proponenti drugog imperijalizma. Slobodoljubivi Srbi koji se lože na despote, vrlo zanimljiva stvar.

Ja ne verujem da će sad da nastane neka svetska a ni balkanska kataklizma (ima debila koji deci sad pričaju "sa' će Bajden da nas bombarduje" ), Bajden je svoje sa Kosovom odradio davno, a šta ja mislim o tome "nije gotovo, evo sa'ćemo mi tamo da umarširamo" sigurno znaš.

Tramp, Vučić, Orban, Erdogan, pa i ako tako hoćeš Putin i <svako nek ubaci svog omiljenog despota>, meni je sve to jedna kučka sa puno lica. Ima ko voli, ali ja eto ne volim, i toliko smo dugo svi ovde i rekli smo sve šta imamo o svemu pa ti je sigurno jasno da je meni ta nacionalna plemenska pravoslavna žlezda prilično zakržljala, i da svakako ne nameravam nikome da se izvinjavam zbog toga.


Edit: zamalo da zaboravim:

Kanye 2024!
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:35 08.11.2020

Re: .

maksa83
Фали reality check.

Дила није ни било, већ само прелиминарног оквирног договора који се своди на уцену Ирана: Иран да се практично одрекне целог свог нуклеарног програма у замену за укидање санкција. Такав дил само слаби Иран и чини га лакшом метом.

Znači Tramp je taj Iran nuclear deal framework ukinuo da bi ... ojačao Iran?

Нацрт тог дила је резултат педесетогодишњег увртања руке Ирану. Што се иранског нулеарног програма тиче, он је каква-таква брана третману Ирана какав су имали Ирак или Либија. (У међувремену, Мосад редом убија иранске нуклеарне научнике).
А размере уцењивања Ирана се виде по замрзнутим иранским рачунима и другим асетима у Америци.

Almost $1.973 billion of Iran's assets are frozen in the United States. According to the Congressional Research Service, in addition to the money locked up in foreign bank accounts, Iran's frozen assets include real estate and other property.

Само, ту ипак има једна зачкољица: Иран је стара и велика цивилизација, прави тврд орах. (Надам се да знаш Горски вијенац и "Тврд је орах воћка чудновата, не сломи га ал зубе поломи".)
maksa83 maksa83 13:42 08.11.2020

Re: .

Само, ту ипак има једна зачкољица: Иран је стара и велика цивилизација, прави тврд орах. (Надам се да знаш Горски вијенац и "Тврд је орах воћка чудновата, не сломи га ал зубе поломи".)

Mogao bih se zakleti da sam ja ovde branio Iran ranije i od Zapada i od Izraela, ali je tu bila neka gomila da mi objasni da je Izrael u pravu što im roka naučnike pošto su mnogo ugroženi. Zakleo bih se da su u toj grupi bili i ovdašnji Trunpoljubi.

Mogu da potegnem i google foo i nađem te stvari, to je manje od 30 sekundi posla.

Eh da, onaj Teksašanin (Trumpoljub, naravno, ali stvarno jako dobar i ispravan čovek) što se čudio kako su u Beogradu svi beli i konstatovao da su žene ovde lepe, on mi je negde oko Kališa objasnio da se Iran naoružava i sprema da osvoji svet, prepoznao je to kad sam mu pričao o Otomanima i dokle su onomad dobacili. Onda sam promenio temu.
haklberi_tom haklberi_tom 14:06 08.11.2020

Re: .

maksa83

jebo
budalčina
Govna


'De, de, nije tako strašno.

Opet si izgubio kontrolu nad sobom a posle ćeš da mrsiš kako ti to samo reaktivno u samoodbrani.

Kanye 2024!

Eee, vidiš, to ti pričam!
Lepo je što si izdvojio ponešto iz moga odgovora.
Samo tako se ne razgovara.
Nego se citira ceo thread u kojem je i moj odgovor tebi.
Pa onda svako može da zaključi da nisam imao ni približno mašte koliko si ti u svojem splačinastom postu nasrao.
Dakle, da si citirao ceo thread, a ne da se služiš tim 'njaooooo snebivajućim eufemističkim novogovorom'.
gvozden1 gvozden1 14:16 08.11.2020

Re: .

Tramp je bolji za Srbe samo ako se lože na pravoslavnu džamahiriju

Upravo ovo, ovu frazu kojom se sve pokušava objasniti, sam hteo da izbegnem pa sam rekao da je možda i isti, ali da sigurno nije gori.

Objšnjenje naklonosti Bajdenu načinom, hajmo Srbi za Bajdena, jeste da nas je bombardovao, jeste da nas je hteo u logore, al jbg, prošlo je, neće, valjda, više, ma garant neće više, mi zvuči kao objašnjenje nekoga bez imalo dostojanstva.

Razumeo bih ako bi se sve to moralo progutati zarad nekog interesa, ali ne postoji srpski interes koji će Bajden ostvariti, pa se onda pita što to Srbi zaboravljaju strašne stvari koje su se skoro desile, koje svi pamtimo i koje smo svi doživeli, a u svemu tome je lično i izraženo učestvovao čovek na čiju stranu sad stajemo.


To je, rekao bih, stvar samopoštovanja.
niccolo niccolo 14:31 08.11.2020

Re: .

Једно не мора нужно да потире друго, зар не?

Nisam siguran na šta misliš pod jednim odnosno drugim? Uzgred, ko smo mi?
haklberi_tom haklberi_tom 14:37 08.11.2020

Re: .

maksa83

...

Tramp, Vučić, Orban, Erdogan, pa i ako tako hoćeš Putin i , meni je sve to jedna kučka sa puno lica. Ima ko voli, ali ja eto ne volim, i toliko smo dugo svi ovde i rekli smo sve šta imamo o svemu pa ti je sigurno jasno da je meni ta nacionalna plemenska pravoslavna žlezda prilično zakržljala, i da svakako ne nameravam nikome da se izvinjavam zbog toga.


Edit: zamalo da zaboravim:

Kanye 2024!

To što imaš neku žlezdu zakržljalu, ne, kako bi ti rekao, amplifikuje tvoju argumentaciju.
Nije lako biti Srbin!
maksa83 maksa83 15:04 08.11.2020

Re: .

Nije lako biti Srbin!

Kanye Srbin 2024!
maksa83 maksa83 15:08 08.11.2020

Re: .

To je, rekao bih, stvar samopoštovanja.

Ja sam ovde godinama unazad objašnjavao šta je i ko je Bajden dok su svi mislili da je benigni nasmejani dekica Obamin ortak, tako da sam tu kvotu što se mene tiče ispunio. Ako to nije dovoljno po nečijem srbometru, stvarno mi je žao (zajebavam se, nije mi žao, zapravo imam baš ozbiljno utrnuće).

To svejedno ne znači da ću da padam na konfabulacije o "ukradenim izborima", "smrti demokratije" i "Tramp ukida imperijalizam". Pa, ne.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:59 08.11.2020

Re: .

To svejedno ne znači da ću da padam na konfabulacije o "ukradenim izborima", "smrti demokratije" i "Tramp ukida imperijalizam". Pa, ne.

Сада чујем да је софтевер који је пребацио Трампове гласове Бајдену писан у Београду.

Мислим, Београд је свет.

gvozden1 gvozden1 16:25 08.11.2020

Re: .


Сада чујем да је софтевер који је пребацио Трампове гласове Бајдену писан у Београду

Tamo negde kod zvezdinog?
:)
gvozden1 gvozden1 16:37 08.11.2020

Re: .


To svejedno ne znači da ću da padam na konfabulacije o "ukradenim izborima", "smrti demokratije" i "Tramp ukida imperijalizam". Pa, ne.

Da li su pokradeni, baš me briga, nisu moj glas ukrali, a oni koji misle da njihov jesu neka gledaju šta će, ja im pomagati neću.

Da li je demokratija umrla, pa nije sasvim, a da je sa ozbiljnim simptomima bolesti, jeste.

Ali imamo situaciju da se mi ovde opredeljuemo šta bismo više voleli, da predsednik Amerike bude Tramp ili Bajden, i u toj situaciji mi se čini da je najlogičniji kriterijum šta je od toga bolje za Srbiju.

Ne mogu da dobaci do toga šta Srbija dobija izborom Bajdena a ne Trampa, pa zato pitam koji su motivi za navijanje za Bajdena.

Ako je to zbog crnaca, da su oni vredni da se interes Srba zanemari, u redu, i to je legitimno, Srbe i njihov interes porediti crncima, legitimno iako meni neshvatljivo, ali da se makar kaže da je to u pitanju.

Ili nešto drugo, šta god da je to drugo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:43 08.11.2020

Re: .

gvozden1

Сада чујем да је софтевер који је пребацио Трампове гласове Бајдену писан у Београду

Tamo negde kod zvezdinog? :)

По д&б, на ободу Професорске колоније:

DOMINION VOTING SYSTEMS CORPORATION (EUROPE) OGRANAK, BEOGRAD (PALILULA)

kamilo_emericki kamilo_emericki 16:52 08.11.2020

Re: .


Да ли си ти икада сведочио оваквој смени председника у Белој кући? Ја никада. Чак се ни она мала разлика између Кенедија и Никсона 1960. пре него сам се родио није доводила толико у питање као ово сада.


Naime, naizgled je ovo bio sraz između Demokrata i Republikanaca, ali mnogima u Americi je jasno da nije. Da su se na ovim izborima sukobili Joe Biden i, primjerice, Mitt Romney, ili recimo Jeb Bush, Amerika ne bi sad tri noći bila budna uz svoje ekrane. Većina bi mirno spavala jer ih ne bi bilo briga pošto će i ovako i onako pobijediti "njihov" čovjek, čovjek političko-gospodarskog sistema, "bez mirisa, okusa i boje".

Trump je, budimo iskreni, po mnogočemu bio užasan predsjednik.

Ovo je citat iz: bilo-jednom-u-americi-krajnje-je-ironicno-cak-i-mazohisticki-ali-donald-trump-bio-je-predsjednik-iz-naroda/ sa advance.hr
gvozden1 gvozden1 16:54 08.11.2020

Re: .

principessa_etrusca
gvozden1

Сада чујем да је софтевер који је пребацио Трампове гласове Бајдену писан у Београду

Tamo negde kod zvezdinog? :)

По д&б, на ободу Професорске колоније:

DOMINION VOTING SYSTEMS CORPORATION (EUROPE) OGRANAK, BEOGRAD (PALILULA)



E onda nije :)

Bloger ovdašnji, bajdenovac, ako sam dobro zapamtio, radi negde kod zvezdinog.
Mada se trenutno aka po voždovačkim vukoebinama.
Na njega sam prvo posumnjao :)
maksa83 maksa83 17:04 08.11.2020

Re: .

Da li je demokratija umrla, pa nije sasvim, a da je sa ozbiljnim simptomima bolesti, jeste.

Čekaj, tip priča da je pobedio Kovid, hendlovao ga najpametnije na svetu, loži svoje glasače da izađu na birališta (pošto ako im kaže 'glasajte poštom' to znači da možda i nije pobedio kovid), i kad shvati da će ovi što glasaju poštom da glasaju protiv njega (pošto nisu baš ubeđeni da je pobedio kovid) onda postavi svog tipa na čelo Pošte i tip sledećih pola godine provede aktivno razmontiravajući Poštu. Ovo su vrlo proverljive stvari.

To je ... šta tačno?

Pa ja ne mogu da zamislim kakva bi se dreka ovde nadigla od strane Trunpoljuba da je druga strana to uradila.

Ne mogu da dobaci do toga šta Srbija dobija izborom Bajdena a ne Trampa, pa zato pitam koji su motivi za navijanje za Bajdena.

Izborom Trampa je dobila šta, onu ponižavajuću predstavu sa potpisivanjem neke 5G, Lake Trump, ambasada u Jerusalimu budalaštine. Ok, dobili smo i simpatičnog ambasadora koji ide okolo i brsti roštilj.

Ali imamo situaciju da se mi ovde opredeljuemo šta bismo više voleli, da predsednik Amerike bude Tramp ili Bajden, i u toj situaciji mi se čini da je najlogičniji kriterijum šta je od toga bolje za Srbiju.

Ja bih rekao da mi "bolje za Srbiju" vidimo različito, ali to nije ništa novo. Ti misliš da je za Srbiju bolje da bude pod okriljem sile koja će da je loži, prodaje joj rashodovanu tehniku, skup gas i koristi je kao drvce za džaranje NATO pakta i Zapada. To je po meni vrlo glupa pozicija, ali sve smo to već prežvakali mnogo puta, pa da se ne ponavljamo.

maksa83 maksa83 17:06 08.11.2020

Re: .

Bloger ovdašnji, bajdenovac, ako sam dobro zapamtio, radi negde kod zvezdinog.
Mada se trenutno aka po voždovačkim vukoebinama.
Na njega sam prvo posumnjao :)

Taj o kome pričaš radi za zlikovce (Trampovo tvrdo jezgro) level onih za koje radi tvoja ćerka.

Ona radi za one što truju duh planete a ja za one što joj truju telo.
aureus aureus 17:23 08.11.2020

Re: .

Makso, čovjek, kol'ko si energije uložio da dokazuješ nedokazanima očigledne stvari.
Vidiš da namnožene retrogradne snage na blogu hoće da skapaš pišući, što se može čak i desiti, bez obzira na tvoju jezgrovitost.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:28 08.11.2020

Re: .

principessa_etrusca

А можда бисте могли, ви фини и политички коректни, да ми објасните Бајденову "фину" реченицу из 1999, “All Serbs should be put in Nazi-Style concentration camps”.


lažeš, sram te bilo!
rekao je " all Serbs should be burned at stakes!" i još je dodao "And b92 blogger under the alias principessa should be condemned to eternity and may her soul burn in hell" ili tako nešto, on je valjda katolik pa parafraziram malo sad i ja.. al to je bila poenta..
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 08.11.2020

Re: .

newimprovedtadejus
principessa_etrusca

А можда бисте могли, ви фини и политички коректни, да ми објасните Бајденову "фину" реченицу из 1999, “All Serbs should be put in Nazi-Style concentration camps”.


lažeš, sram te bilo!
rekao je " all Serbs should be burned at stakes!" i još je dodao "And b92 blogger under the alias principessa should be condemned to eternity and may her soul burn in hell" ili tako nešto, on je valjda katolik pa parafraziram malo sad i ja.. al to je bila poenta..


A kad je to rekao?







srdjan.pajic srdjan.pajic 17:36 08.11.2020

Re: .

onda postavi svog tipa na čelo Pošte i tip sledećih pola godine provede aktivno razmontiravajući Poštu.


Al' mu je posle tapnulo onu esenciju zla, Banona (zbog prevare), zahvaljujući kome je i dobio prošle izbore, i to pazi poštarska policija ga uhitila. Stvarno ima neke nebeske pravde.

maksa83 maksa83 17:42 08.11.2020

Re: .

Vidiš da namnožene retrogradne snage

STOP THE COUNT!!!




... i naravno - Kanye 2024!
solo solo 17:47 08.11.2020

Re: .

Uzgred, ko smo mi?



Auuu - stigosmo do pitanja koje stalno postavljam. Nikad nije kasno.
solo solo 17:50 08.11.2020

Re: .

Makso, čovjek, kol'ko si energije uložio da dokazuješ nedokazanima očigledne stvari.
Vidiš da namnožene retrogradne snage na blogu hoće da skapaš pišući, što se može čak i desiti, bez obzira na tvoju jezgrovitost



Što ih nisi nazvao pravim imenom - drugoamerikanci.

Pazi da ne ispadne samo drugovi amerikanci. Nezgodno se rimuje.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:50 08.11.2020

Re: .

srdjan.pajic
newimprovedtadejus
principessa_etrusca

А можда бисте могли, ви фини и политички коректни, да ми објасните Бајденову "фину" реченицу из 1999, “All Serbs should be put in Nazi-Style concentration camps”.


lažeš, sram te bilo!
rekao je " all Serbs should be burned at stakes!" i još je dodao "And b92 blogger under the alias principessa should be condemned to eternity and may her soul burn in hell" ili tako nešto, on je valjda katolik pa parafraziram malo sad i ja.. al to je bila poenta..


A kad je to rekao?


to je rekao kad i forex je forex (a dodao je i poso je poso al biznis je biznis, ili tako nekako, parafraziram opet, zaboravi se)..
aureus aureus 17:59 08.11.2020

Re: .

maksa83
Vidiš da namnožene retrogradne snage

STOP THE COUNT!!!

STOP THE COUNT! je i meni omiljena rečenica u novembru.

Apsolutno briljantna.

solo

Što ih ne nazoveš pravim imenom - drugoamerikanci.

Ti si se, Solo, brzo priključio pobjednicima.

Bajdene, ako ovo čitaš, imaj u vidu Sola.

Bajden:
maksa83 maksa83 18:07 08.11.2020

Re: .

STOP THE COUNT! je i meni omiljena rečenica u novembru.




Ali pazi čime se oni bave, gde ja radim, ko pravi softver (i standardni čarlijev kuracpičkagovnosisa srbomer). Prekjuče čuli za Bajdena, nemaju pojma ko je i čija je kučka već skoro pola veka, a ja se ubi' pišući to godinama.

Evo recimo ja da sam oni i da se pitam kuda sve ovo vodi naveo bih slučaj Glenna Greenwalda, inače korektnog novinara koji nije bio Trunpoljub a kog su ućutkali kada je hteo da piše o Bidenovim ukrajinskim nepodopštinama. Ali ne, to lenjo, zanimljivije im je gde ja radim, merenje kpgs srbometrom, sve mora čovek da im servira. Pa znaš kad će Kanye da pobedi sa takvim ljudima iza sebe. Pa nikad brate!

Zato Kanye 2024!
gvozden1 gvozden1 18:13 08.11.2020

Re: .

Taj o kome pričaš radi za zlikovce (Trampovo tvrdo jezgro) level onih za koje radi tvoja ćerka.

Ona radi za one što truju duh planete a ja za one što joj truju telo.

Nju mi ne pominji.
Na korak sam da je brišem iz testamenta, sreća pa još nema prvo glasa tamo, a da ga ima, išao bi satanistima garant :)

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 08.11.2020

Re: .

newimprovedtadejus
srdjan.pajic
newimprovedtadejus
principessa_etrusca

А можда бисте могли, ви фини и политички коректни, да ми објасните Бајденову "фину" реченицу из 1999, “All Serbs should be put in Nazi-Style concentration camps”.


lažeš, sram te bilo!
rekao je " all Serbs should be burned at stakes!" i još je dodao "And b92 blogger under the alias principessa should be condemned to eternity and may her soul burn in hell" ili tako nešto, on je valjda katolik pa parafraziram malo sad i ja.. al to je bila poenta..


A kad je to rekao?




to je rekao kad i forex je forex (a dodao je i poso je poso al biznis je biznis, ili tako nekako, parafraziram opet, zaboravi se)..


Whatever.

Kod nas je ovde juče dostajanstveno proslavljena pobeda, ni nalik na ona događanja naroda uz širenje kovida koje smo gledali na Trampovim predizborhim skupovima, omladina se malo vozila u kolima po bulevaru i trubila, verovatno se poneka BLM zasatava zavijorila, i one gej dugine boje, i posle su se razišli. Priznajem da nisam išao, skupljao sam lišće u dvorištu (domaćin čovek, šta ću, znaju se prioriteti), ali čulo se i do nas, ne znam kako je bilo u Denveru gradu, mislim, tamo i inače ne idem bez baš preke neke potrebe.

edit: trebalo je juče da idem u kafanu sa mojim drugarom trampovcem, da malo prodiskutujuemo sve ovo (što uglavnom znači da ga podjebavam dok ne padne u fras), ali otkaza, bio je izložen virusu, nisam samo razumeo da li preko žene ili švalerke, ili švalerkinog dečka. Eto, vidiš šta je odgovoran Trampovac i drugar, a mogao je da ćuti i da me lepo zarazi. On je od onih trampoljubnih izroda koji, kad je kovid u pitanju, veruju da tu ipak možda ima nešto...



aureus aureus 18:20 08.11.2020

Re: .

Sjećate li se ovog momenta?
Pred kraj mandata, januara 2017. Obama dodjeljuje medalju ("Medal of Freedom" ) potredsjedniku Bajdenu, a ovaj mora da se okrene da obriše suze.



Ko bi tada rekao da će Bajden, umjesto u penziju, tri godine kasnije otići u Bijelu kuću, ovog puta kao predsjednik.

Nek se spremi Kamala za 2024.
aureus aureus 18:25 08.11.2020

Re: .

srdjan.pajic
ne znam kako je bilo u Denveru gradu, mislim, tamo i inače ne idem bez baš preke neke potrebe.

Ne ideš da gledaš Nikolu Jokića???!

maksa83 maksa83 18:29 08.11.2020

Re: .

Nek se spremi Kamila za 2024.

Samo kao Kanyeova running mate, dok god ja imam pravo glasa u Americi (nemam, ali računam da je 4 godine dovoljno da ubedim Pajića da je Kanye pravi čovek na pravom mestu u pravom trenutku pa će on da ga zaokruži umesto mene). Kanye nije albanski lobista, nije nas bombardovao, jeste da mu je muzika, onako, ali mu je žena jermenskog porekla, dakle stvarno bratski narod, a ne neki ledeni Kekeci ko kod Trunpoa.
kamilo_emericki kamilo_emericki 18:29 08.11.2020

Re: .

Pa Tramp ne silazi sa američkih medija,

Ne pratim americke medije pa ne znam sta ovo znaci. Da li Tramp, licno, ima stalni pristup javnosti ili su to tekstovi i komentari o Trampu koje pisu i govore drugi?
Pitam zbog toga sto prisutnost u stampi i TV nije uvijek pozitivnog karaktera. Primjer iz komsiluka. Dodik je svakodnevno prisutan u federalnim novinama ali nikad sa pozitivnim predznakom.
solo solo 18:31 08.11.2020

Re: .

Ti si se, Solo, brzo priključio pobjednicima.

Bajdene, ako ovo čitaš, imaj u vidu Sola.


Ništa ti nisi naučio prelistavajući te beleške.

Drž' se Jakobsa.
gvozden1 gvozden1 18:32 08.11.2020

Re: .

To je ... šta tačno?

To je tačno ono za šta se može reći, zaboli me za to, neka se time bave Ameri, Srbije se to ne dotiče ič.

Izborom Trampa je dobila šta

Dobila bi onu ponižavajuću stolicu, dobila bi ponižavajuće naredbe s kim sme a s kim ne da sarađuje, ali bi dobila i tretman države koja nije neprijateljska.
Dobija to da Amerika pristaje da se formalno sporazum zove ekonomski kako se ne bi decidno naglašavalo da je to politički, dozvoljava da se svako rešenje implementira, dozvoljava Srbiji da se dogovara, dakle.

Sa Bajdenom dobija ono što je već dobila, tretman neprijatelja a da im ništa nažao nije uradila, i dobija izrazito jasno i naglašeno stajanje na albansku stranu, pominjanje emotivnih veza sa Albancima, i naglašavanje samo srpskih zločina.

Razlika je dovoljna.

Ti misliš da je za Srbiju bolje da bude pod okriljem sile koja će da je loži, prodaje joj rashodovanu tehniku


Pogrešno misliš da ja tako mislim.
Ovde se o Rusiji ne priča, priča se o Americi i šta bi to bilo dobro da se položaj Srbije kod Amerike, koliko toliko popravi.
I smatram da bi za tu stvar, dakle za položaj Srbije u tim odnosima, bilo dobro da pobedi Tramp.
niccolo niccolo 18:33 08.11.2020

Re: .

Nek se spremi Kamila za 2024.

Zar nije Kim Kanyeova žena?
maksa83 maksa83 18:39 08.11.2020

Re: .

I smatram da bi za tu stvar, dakle za položaj Srbije u tim odnosima, bilo dobro da pobedi Tramp.

Misliš ovako nešto:



E pa taj voz je prošao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:41 08.11.2020

Re: .

aureus
srdjan.pajic
ne znam kako je bilo u Denveru gradu, mislim, tamo i inače ne idem bez baš preke neke potrebe.

Ne ideš da gledaš Nikolu Jokića???!



E, Nikoli svaka čast na zalaganju, ali na NBA tekmi sam bio samo jednom u životu pre skoro 20 godina, i taaaako sam se silno smorio, da mi ne pada napamet da ikad više idem, ja dosadnije sportske svetkovine od basketa video nisam*. Ustvari jesam, bejzbol tekmu, to je samo dno, ali tu bar možeš da pričaš sa drugarima o ovom i onom za vreme igre, što je dobro, inače ne znam kako bih ubio tih nekoliko sati smaranja.

*zapravo dva puta, mada je drugi put to bila neka prijateljska utakmica, Partizan vs Denver Nugets, to nam je sredio lokalni pop jeftine karte, pa su me drugari nagovorili da idem. Dobro, to je bilo ok, pogotovu za nas ljubitelje SFRJ, pošto je gotovo cela publika bila Juga u malom, mogao si da vidiš i čuješ ljude iz svih naših bratskih nekad republika, i svi zdušno navijahu za partizan i prisećajući se onih dana i zemlje u kojoj smo svi živeli normalno, mislio sam da ćemo do kraja i kozaračko kolo da zaigramo. Ali do toga nije došlo jer bejasmo malo spuvani pošto smo pukli ja mislim sa >40 razlike (ne razumem se u basket ali mi to deluje mnogo, a nisam mogao da verujem koliko su ovi profi ameri bolji od tog našeg najboljeg tima, ono bukvalno su se zajabavali na parketu sa ovim našima). A zamalo i incident da izbije, i to ne između nas i prokletih hrvata u publici kako bi drug huči očekivao, nego je tu bilo i par navijača Denver Nuggetsa, mahom crnaca iz lokalnog getoa, koji su bili malo glasniji mada sasvim korektni, ali ovi naši, indisponirani porazom, su to pogrešno shvatili i teže primili, pa su krenuli preko sedišta da idu da im jebu majku, zamalo tuča da izbije, moralo obezbeđenje da uđe i smiri stvar.





gvozden1 gvozden1 18:50 08.11.2020

Re: .

E pa taj voz je prošao

Na žalost.
Ostaje nam da biramo ovo



Ili ovo


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:54 08.11.2020

Re: .

Samo kao Kanyeova running mate, dok god ja imam pravo glasa u Americi (nemam, ali računam da je 4 godine dovoljno da ubedim Pajića da je Kanye pravi čovek na pravom mestu u pravom trenutku pa će on da ga zaokruži umesto mene). Kanye nije albanski lobista, nije nas bombardovao, jeste da mu je muzika, onako, ali mu je žena jermenskog porekla, dakle stvarno bratski narod, a ne neki ledeni Kekeci ko kod Trunpoa.


Dobro, ja ne glasam po navici i pripadnosti Partiji, daj mi njegov predsednički program da proučim (ili je program ovo gore, manjeviše?).

Znači Kanye-Kamila 2024? Ili obrnuto?
maksa83 maksa83 19:03 08.11.2020

Re: .

Dobro, ja ne glasam po navici i pripadnosti Partiji, daj mi njegov predsednički program da proučim (ili je program ovo gore, manjeviše?).

Da ne komplikujemo, odn. što kaže Dee Hock (osnivač ex CEO VISA credit card association):

Simple, clear purpose and principles give rise to complex and intelligent behavior.
Complex rules and regulations give rise to simple and stupid behavior.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 08.11.2020

Re: .

maksa83
Dobro, ja ne glasam po navici i pripadnosti Partiji, daj mi njegov predsednički program da proučim (ili je program ovo gore, manjeviše?).

Da ne komplikujemo, odn. što kaže Dee Hock (osnivač ex CEO VISA credit card association):

Simple, clear purpose and principles give rise to complex and intelligent behavior.
Complex rules and regulations give rise to simple and stupid behavior.



Dobro, ima čovek harizmu, to mu je plus, za početak.
gedza.73 gedza.73 19:40 08.11.2020

Re: .

bih slučaj Glenna Greenwalda, inače korektnog novinara koji nije bio Trunpoljub

nekako sam preskočio ovaj tvoj komentar, eno dole na kraju sam njega naveo. Danas mi sin pričao o Glenu pa sam malo cunjao po netu... Na jednom mestu mu za zlo uzimaju što je 'često gostovao na Foxu', da je hteo da plasira 'neproverene informacije' pa se u cenzuru pored Tvitera uključio i FB a njegova bivša redakcija je napisala saopštenje koje je pola Kurir-informer a pola N1.






aureus aureus 19:43 08.11.2020

Re: .

solo

Drž' se Jakobsa.

Držim.

solo
Ništa ti nisi naučio prelistavajući te beleške

Nije istina!
Podsjetio sam se da kad u Javascriptu definišeš dvije varijable (recimo num1 i num2) a vrijednosti postaviš postaviš tako da brojeve staviš pod navodnike, i onda - iako Javascript ono pod navodnicima doživljava kao znakovne nizove, ako kojim slučajem napišeš num1 - num2 ispostaviće se da Javaskript ovdje ipak obavlja matematičku operaciju, a isto je i sa drugim osnovnim operatorima (/, *); međutim, ako upotrebiš PLUS (rekli smo da Tramp dobija PLUS za to što nije otpočeo nove ratove), dakle, ako napišeš num1 + num2, onda se ne obavlja matematička operacija nego string concatenation, to jest Javascript prosto slijepi one dvije vrijednosti u novi string. To radi čak i kad je jedna od varijabli stvarni broj a druga string.

Ovo nije tema bloga, ali nije loše znati.

gvozden1
Sa Bajdenom dobija ono što je već dobila, tretman neprijatelja a da im ništa nažao nije uradila

Da ne brinemo prerano, poznato je da Vučić svaku osobu koju izaberu na bilo koju vlast bilo gdje u svijetu brzo predstavi kao svog velikog prijatelja ("moj prijatelj Bajden" ). Uradiće isto što i Solo.
S tim što Vučić ima brojne fotografije s Bajdenom, pa će biti uvjerljiviji, a za Sola sam skeptičan.
crossover crossover 19:47 08.11.2020

Re: .

maksa83
Ne, nije bilo normalno, bilo je vrlo nenormalno, tip je budala koja je od funkcije predsednika jedne od najmoćnijih sila na svetu napravilo zajebanciju, reality show, porodičnu firmu.


Да, то је баш велики преседан у белој кући. Направио је циркус од наслеђа које су му оставили Кенеди, Клинтон и Буш. Цео капитол хил се стиди због тога.
aureus aureus 20:03 08.11.2020

Re: .

Možda za Trampovu stvar još ima nade.

crossover crossover 20:08 08.11.2020

Re: .

Prekjuče čuli za Bajdena, nemaju pojma ko je i čija je kučka već skoro pola veka, a ja se ubi' pišući to godinama.


Како бре прекјуче чули, па човек је био на функцији заменика нобеловца.
haklberi_tom haklberi_tom 20:20 08.11.2020

Re: .

maksa83
STOP THE COUNT! je i meni omiljena rečenica u novembru.




Ali pazi čime se oni bave, gde ja radim, ko pravi softver (i standardni čarlijev kuracpičkagovnosisa srbomer). Prekjuče čuli za Bajdena, nemaju pojma ko je i čija je kučka već skoro pola veka, a ja se ubi' pišući to godinama.

Evo recimo ja da sam oni i da se pitam kuda sve ovo vodi naveo bih slučaj Glenna Greenwalda, inače korektnog novinara koji nije bio Trunpoljub a kog su ućutkali kada je hteo da piše o Bidenovim ukrajinskim nepodopštinama. Ali ne, to lenjo, zanimljivije im je gde ja radim, merenje kpgs srbometrom, sve mora čovek da im servira. Pa znaš kad će Kanye da pobedi sa takvim ljudima iza sebe. Pa nikad brate!

Zato Kanye 2024!

Aj ne seri!
Što bi rekao Dodik!
I kada to sve znaš o Bajdenu tolike godine - ti navijaš za ono što on reprezentuje?!
Užas!
A to gde ti radiš, ili bilo ko sa bloga - pa to malo koga zanima.
To van bloga, generalno, zanima samo pičke.
solo solo 20:23 08.11.2020

Re: .

S tim što Vučić ima brojne fotografije s Bajdenom, pa će biti uvjerljiviji, a za Sola sam skeptičan.



ja mu prodo opanke a ti skeptičan.

solo solo 20:25 08.11.2020

Re: .

Aj ne seri!
Što bi rekao Dodik!
I kada to sve znaš o Bajdenu tolike godine - ti navijaš za ono što on reprezentuje?!
Užas!
A to gde ti radiš, ili bilo ko sa bloga - pa to malo koga zanima.
To van bloga, generalno, zanima samo pičke.


Čaki ja sam bio ubeđen da ti je Maksimilijan blogo ortak.

Izvinjavam se.
aureus aureus 20:28 08.11.2020

Re: .

Mediji pišu da je sadašnja supruga Džoa Bajdena odbijala njegove prosidbe i da je pristala da se uda za njega tek kad ju je peti put zaprosio.
Džo je takođe nekoliko puta pokušavao da postane predsjednik Amerike.

Čovjek je uporan.
haklberi_tom haklberi_tom 20:32 08.11.2020

Re: .

solo
Aj ne seri!
Što bi rekao Dodik!
I kada to sve znaš o Bajdenu tolike godine - ti navijaš za ono što on reprezentuje?!
Užas!
A to gde ti radiš, ili bilo ko sa bloga - pa to malo koga zanima.
To van bloga, generalno, zanima samo pičke.


Čaki ja sam bio ubeđen da ti je Maksimilijan blogo ortak.

Izvinjavam se.

Nemam ja blogo ortaka!
A one blogere koje cenim, često navedem - bez ikakve zadrške.
maksa83 maksa83 20:33 08.11.2020

Re: .

A to gde ti radiš, ili bilo ko sa bloga - pa to malo koga zanima.
To van bloga, generalno, zanima samo pičke.

Izvini se gvozdenu!
solo solo 20:34 08.11.2020

Re: .

Džo je takođe nekoliko puta pokušavao da postane predsjednik Amerike.


Još pokušava.

Ovo je tek poluvreme. Ne hiti. Donald se još nije predao.

solo solo 20:36 08.11.2020

Re: .

Nemam ja blogo ortaka!
A one blogere koje cenim, često navedem - bez ikakve zadrške.


Često si mu posvećivao muzičke klipove pa sam pomislio.

Da, sve je ovde na blogu vrlo relativno.
aureus aureus 20:36 08.11.2020

Re: .

solo
Još pokušava.

Ovo je tek poluvreme. Ne hiti

Ko hiti?
Jesam ja pao na koljena pred Bajdenom ili ti?
maksa83 maksa83 20:40 08.11.2020

Re: .

Да, то је баш велики преседан у белој кући. Направио је циркус од наслеђа које су му оставили Кенеди, Клинтон и Буш. Цео капитол хил се стиди због тога.

Daj ne zajebavaj, najbliža budala njemu je eventualno bio Lyndon B. Johnson, s tim da je on zapravo bio mnogo mračniji tip od ovog koji je prosto dalabu.
solo solo 20:43 08.11.2020

Re: .

Jesam ja pao na koljena pred Bajdenom ili ti?


Ja? Kako si stekao tako krivi dojam.

Hebe mi se za oboJicu da prostiš izvini.

Zabavlja me angažman blogozajednice oko američkih zajebancija.

Ajd ove emigrante iz Kolorada možeš i da razumeš, al' ove sa Karaburme i iz Svilajnca ebaji ga.

A tek iz Bosne.

p.s. Evo i Filip se primiJo. Sreća pa Zilikaka seče blog sa ,,Garama,,

Malo osveženja.



crossover crossover 20:53 08.11.2020

Re: .

maksa83
Да, то је баш велики преседан у белој кући. Направио је циркус од наслеђа које су му оставили Кенеди, Клинтон и Буш. Цео капитол хил се стиди због тога.

Daj ne zajebavaj, najbliža budala njemu je eventualno bio Lyndon B. Johnson, s tim da je on zapravo bio mnogo mračniji tip od ovog koji je prosto dalabu.


Шалиш ме? Па ове три фамилије су патентирале прављење породичног бизниса од америчке политике, Трамп је за њих наивни аматер. А то што је Трамп неизбаждарени бизгов га једва мало разликује од Даблја. А ако је неко направио риалити шоу од беле куће то је ЈФК, а после и његов јефтини клон са грађанком Blowinsky. Џонсон је само серијски онаничар и не уклапа се у ове критерујуме.
aureus aureus 20:57 08.11.2020

Re: .

maksa83

Daj ne zajebavaj, najbliža budala njemu je eventualno bio Lyndon B. Johnson, s tim da je on zapravo bio mnogo mračniji tip od ovog koji je prosto dalabu.

- Samo da vas popravim, definitivno ne najpoznatiji Slovenac na svijetu. To je danas Melanija Knaus, žena Donalda Trampa.
- E vidite, nekad treba biti Melanija Knaus, imati 30 i nešto godina, i što je najvažnije - biti sa Trampom.
- Da.
- Šta mislite, je li lijepo toj ženi u životu?
- Ne. Tramp je, ja mislim, egocentrična potpuna budala. Čak nije dobar biznismen.
- Aha...
- Tako da...Bog će je kazniti.


(Slavoj Žižek na početku emisije "Nedjeljom u 2", 2007. godine)

solo solo 20:59 08.11.2020

Re: .

Šta mislite, je li lijepo toj ženi u životu?
- Ne. Tramp je, ja mislim, egocentrična potpuna budala. Čak nije dobar biznismen.
- Aha...
- Tako da...Bog će je kazniti.


Aj' priznaj Zlaja bil' joj pokazao....

one tvoje beleške...

uz Jakobs - se razme.
maksa83 maksa83 21:07 08.11.2020

Re: .

Џонсон је само серијски онаничар и не уклапа се у ове критерујуме.

Uuu ne bih ja Lindona tako škartao, teksaške demokrate su poseban soj, nije džabe Frensis Andervud u House of Cards demokrata iz Teksasa. Tip je na krađu postao Senator, a ne bih se iznenadio ni da je on kad je javljeno da je Kenedija odnelo i tako njega automatski Vaspostavilo pomislio "šta, već pola jedan?".
aureus aureus 21:07 08.11.2020

Re: .

Aj' priznaj Zlaja bil' joj pokazao....

one tvoje beleške...

- Dobro, šta žene vide u tim tipovima, tipovima koji u stvari imaju ružne frizure? Tramp ima očajnu frizuru.
- Pa to je problem, ženska želja, to je već Frojd znao...
- Aha...
- Ja mislim da svet nije pravedan, da žene uvek vole pogrešne muškarce, da tako kažem, ne.
- Dobro...
- Nema pravde na svijetu.

(Slavoj Žižek na početku emisije "Nedjeljom u 2", 2007. godine)


Ti si, međutim, Solo, izabrao da voliš pravog muškarca.

Čitav blog je vidio kako si pao pred njim ničice.
crossover crossover 21:22 08.11.2020

Re: .

maksa83
Џонсон је само серијски онаничар и не уклапа се у ове критерујуме.

Uuu ne bih ja Lindona tako škartao, teksaške demokrate su poseban soj, nije džabe Frensis Andervud u House of Cards demokrata iz Teksasa. Tip je na krađu postao Senator, a ne bih se iznenadio ni da je on kad je javljeno da je Kenedija odnelo i tako njega automatski Vaspostavilo pomislio "šta, već pola jedan?".


Па добро сад, јесте мало сувише брзо положио руку на библију, али то што су традиционално кукуљичари не мора да значи да мрзе браћу у христу католике. Ау, чекај...
bene_geserit bene_geserit 21:33 08.11.2020

Re: .

Tramp je poprilično ruinirao republikansku polovinu Amerike za ove četiri godine.
Republikanci su nekad na sebe gledali kao na moralne, čestite ljude, a ovaj ih je doveo do toga da i ne primjete da su pristali na svakodnevno laganje od jutra do mraka, klovniranje i neodgovornost u ponašanju i djelovanju, izlive idiotizama...preveo ih je na njegovo polje, obojio njegovim bojama, a oni se zalažu za njega, brane ga i glasaju ga.
Sve to zbog nekakvog straha, navodnog ili stvarnog, nekad je teško razlučiti, od babaroga iz suprotnog tabora. I naravno, zbog niskih poreza i onog što inače predstavljaju politička uvjerenja običnog republikanca.

Dobro bre Zlatko, zbog čega lupetaš o stvarima o kojima pojma nemaš ? Samo što nisi krenuo u psihoanalize, a verovatno si u životu video 2 i po Amerikanca i to na slici.

I DP i GOP su izdali američki radni narod globaslizmom i outsorsingom. Između GOPa u vreme Buševa ili DPa u vreme Klintona ili Obame nema nikakve razlike.
Tramp je uspešno pomerio GOP na stranu radnog naroda i sitnih privrednika dok je DP partija bogatih i manjina. To je dugoročno dobro za Republikance, ali još uvek su im globalisti jaki u partiji, a posle Trampovog poraza mogu da postanu još jači.
Zato je bitno to osnivanje Trump TVa koje sledi.
A svakodnevno laganje od jutra do sutra imaš od strane msm-ova.
maksa83 maksa83 21:37 08.11.2020

Re: .

Па добро сад, јесте мало сувише брзо положио руку на библију, али то што су традиционално кукуљичари не мора да значи да мрзе браћу у христу католике. Ау, чекај...

Evo iskopao sam - Box 13 scandal.

Otalen izdvajamo:

Distrust of Johnson grew during his presidency until, as Richard Rovere was to write in The New Yorker - "It seems .... to be a fact beyond dispute that no other President has had to live in an atmosphere so heavy with distrust and disbelief as Lyndon Johnson ... What may well be a majority of the American people are persuaded that the President is a dishonest and dishonorable man."[5]

Svaka sličnost sa ovim je ... potpuno neverovatna.
vcucko vcucko 21:51 08.11.2020

Re: .

srdjan.pajic

A zamalo i incident da izbije, i to ne između nas i prokletih hrvata u publici kako bi drug huči očekivao, nego je tu bilo i par navijača Denver Nuggetsa, mahom crnaca iz lokalnog getoa, koji su bili malo glasniji mada sasvim korektni, ali ovi naši, indisponirani porazom, su to pogrešno shvatili i teže primili, pa su krenuli preko sedišta da idu da im jebu majku, zamalo tuča da izbije, moralo obezbeđenje da uđe i smiri stvar.

Trebali ste Bjelicu pozvati.

aureus aureus 21:51 08.11.2020

Re: .

Dobro bre Zlatko, zbog čega lupetaš o stvarima o kojima pojma nemaš ? Samo što nisi krenuo u psihoanalize, a verovatno si u životu video 2 i po Amerikanca i to na slici.

Mogao sam vidjeti dva ili tri.
Ali dva i po...samo ako su trećeg presjekli motorkom. Ali toga nema ni na jednoj slici što sam gledao.

Još će po tebi ispasti Tramp pozitivna pojava.
Čovjek koji je vikao STOP THE COUNT!

Ajde da, pošto sam sklon da razmatram čak i one ideje i stavove u kojima ima samo zrnce mogućnosti da vode ka...
Ma, ne, nije pozitivan.

Mislim, iznenadio bih se da jeste.
Vidjećemo, nadam se, kad siđe sa vlasti, koliko puta nije ni pogledao izvještaje o napretku korone tokom januara i februara, i nije preduzeo skoro ništa da se zemlja bolje pripremi za nadolazeću epidemiju i tako omanuo u predsjedničkoj ulozi i, što je još gore, ugrozio zdravlje i živote mnogih Amerikanaca.

Nadam se da je Faučiju nakon ovih izbora laknulo.
vcucko vcucko 21:54 08.11.2020

Re: .

Ali najbolji fajt ikad, Milan Lučić (Boston, Srbin) vs. Luka Gazdić (Edmonton, Hrvat)

crossover crossover 22:02 08.11.2020

Re: .

Evo iskopao sam - Box 13 scandal.


Да, занимљиво, тенкс.

Мени је онај тренутак на реддиту са оним админом на приватном мејл серверу и вери вип пријатељицом био скроз забаван.

Powell also offered an acerbic — even crass — description of what he saw as Clinton's liabilities as a presidential candidate, along with tabloid rumors about former President Bill Clinton's personal life, in one July 2014 email exchange with New York financier Jeffrey Leeds.

"I would rather not have to vote for her, although she is a friend I respect," Powell wrote. "A 70-year person with a long track record, unbridled ambition, greedy, not transformational, with a husband still d---ing bimbos at home (according to the NYP)."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana