Mediji| Politika| Sex| Sport

Novinari na vodi, ili niz vodu, ili pod vodom

loader RSS / 12.11.2020. u 12:53

Satiranje novinara u Srbiji, pre svega onih novinara koji brljaju i po onim stvarima koje im "ništa nisu zapele", umesto da gledaju svoja posla, polako se usavršava, iako je delovalo da se u tom savršenstvu nema kud više. 

Bqwj1qR.jpg?1 

 

Što znači da ono što je bilo do sada (gledano samo tokom poslednjih par godina), makar se zvalo paljenje kuće jednog novinara i pokušaj ubistva, ipak nije bilo savršenstvo. Što znači da možda ni ovo što je sada (pre neki dan) dostignuto nije savršenstvo, jer se osnovano sumnja da tu ima još potencijala za usavršavanje. Nazovi-pevač luKas iskrizirao, pa mu neko šanuo da jedna novinarka slabo sluša njegove hitove. Ni kriva ni dužna, ona stvarno ne sluša njegove hitove. On, naravno, kao i svaka sujetna svraka koja ne da svoj komad sira, zagraktao...

Tako nam je to. 

A vaterpolista ćutao? Nije se pobunio protiv prostakluka? Znam da je ono, kao korektan, kao, ono, javno ništa ne kritikuje, kao, ono, fura samo plivanje, rad... Nisam gledao, pa pitam. Bilo bi ipak lepo da u tom smislu nije ćutao, nego, recimo, na finjaka zamolio da se u njegovom prisustvu ne vređa jedna novinarka, dama, jer se i on, samim prisustvom u takvoj situaciji, oseća neprijatno, a svako nereagovanje na nasilje je podrška nasilju.

Možda je njegovo (eventualno) ćutanje zapravo najcrnji element ovog slučaja. Ako od estradnog lika možemo (ne obavezno) da očekujemo neukusne i plitkoumne atake na neku devojku, novinarku, onda to svakako nije slučaj (u već pomenutom pasivnom smislu) i sa predsednikom partije koja je deo parlamenta Srbije, što će reći da on nije nekakav privatni vaterpolista, već javna ličnost sa ogromnom težinom i odgovornošću. Ako on kao takav ne reaguje, kakav je to signal za narod koji upravo (i) na osnovu tih javnih primera i porika treba da definiše svoje shvatanje društva, kodeksa ponašanja, šta nije dopušteno a šta jeste, ... Kad na to može da ćuti jedan poslanik, predsednik partije koja je deo parlamenta iste te države, onda dozvolu za suzdržavanje od reakcije na nasilje može da ima i svaki drugi građanin. E, sad, poznajući alergičnost ovdašnjeg sveta na neprijatelje države, i te kako će biti neiznenađujuće da neko na ulici primeni svoju rodoljubačku pravdu na lice koje prepozna kao neprijatelja države. Pitanje je da li bi i policija reagovala, budući da i ona ima taj sentimentalan odnos prema svojoj državi, i službenički, i intimni...

Pride, ova prljava stvar se dešavala na nacionalnoj frekvenciji. 

Dakle, ovde tragedija nije samo na temu novinarstva, već mnogo šira. I, to je svakako jedna vrsta direktne investicije u još lošiji javni manir u budućim mesecima i godinama. 

Da li je u famoznoj emisiji bilo tako kako sam načuo da je bilo? Nisam gledao, pa pitam. Ako nije, već se tu pokazala suzdržanost, dobro vaspitanje, principijelnost.., onda ću sa zadovoljstvom da priznam kako sam bio zaveden nedobronamernim abrovima politički motivisanih "elemenata". 

Znam, lako mogu da uslede zvanične reakcije - Eto, sam je rekao da nije gledao, a komentariše. I, takvi će nama da drže pridike. Ali narod dobro prepoznaje ko je ko i ... 



Komentari (1126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

crossover crossover 10:42 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Мени је то са фесбук огласима мало невероватно али немам снаге да сад куцам толико.

E pa to je šteta, pošto Anđelina Žoli argument nije nešto sa čim može da se diskutuje.


Биће прилике, то је доста популарна тема на блогу. :)
alselone alselone 10:43 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Je l možemo da malo bliže definišemo "vrlo brzo", da ne bude za 4 godine ESAMREKO


Do sledeće jeseni. Eventualno do proleća za godinu i po dana. To mi je max period.


Da li misliš da hoće ili neće biti novog rata u toku prvog mandata Bajdena?
crossover crossover 10:49 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
alselone
Je l možemo da malo bliže definišemo "vrlo brzo", da ne bude za 4 godine ESAMREKO


Do sledeće jeseni. Eventualno do proleća za godinu i po dana. To mi je max period.


Da li misliš da hoće ili neće biti novog rata u toku prvog mandata Bajdena?


Ne mogu stoposto da tvrdim ali mislim da su velike šanse da bude prvi mandat i da bude jako brzo. Moraju nekako da izduvaju unutrašnje tenzije, a rat je za to dušu dao.
alselone alselone 10:55 18.11.2020

Re: Извин'те,


Ne mogu stoposto da tvrdim ali mislim da su velike šanse da bude prvi mandat i da bude jako brzo. Moraju nekako da izduvaju unutrašnje tenzije, a rat je za to dušu dao.


Isto i ja mislim, pored toga što treba i para, a zanima me i šta Maksa misli.
maksa83 maksa83 10:58 18.11.2020

Re: Извин'те,

Mislim da sam ti odgovorio na tvoje pitanje upućeno meni.

Ne, nisi, izbacio si uobičajenu tiradu o ničemu i ubacio Kristijan Amanpur, što nimalo nije odgovor na moje pitanje (koje je bilo upućeno alseloneu, a ti si se ubacio sa kratkom besedom o ničemu i kontrapitanjem, ali naravno možeš da odgovoriš na njega, ako je moguće koherentno i suvislo).
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:58 18.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca

Стварно нисам видела те твитове "из сата у сат", осим онога што сам линковала.

Ставила си нагласак на "универзитетски професор". То где је он радио је приватни факултет у оквиру универзитета Сингидунум, а није јасно о ком звању се радило: ја не знам у ком универзуму се може бити доцент без доктората. Као што вероватно знаш, у релативно богатом УК, постоје можда 3-4 приватна универзитета, од мислим преко 150, а у Србији врви од таквих установа, што акредитованих, што неакредитованих, које се издржавају искључиво од школарина. Чему оне заиста служе? И ко су људи који их оснивају и воде? Сети се уосталом соупа са Мићом Јовановићем, власником и тадашњим ректором Мегатренда, и његовим докторатом на УКЛ, кога није било.

Дозволи да ја не мислим да је кривица само на једној страни. Ако те неко сталкира на интернету тако упорно годинама, претпоставимо да је то оно што се заиста догодило, да ли ти ћаскаш са другарицама на твитеру о "удварачу" или га пријавиш полицији, тужиш итд?

Мислим да су овде по среди идеолошки сукоб и идеолошка нетрпељивост који су ескалирали. И некако је испало страшно то што је он рекао, а рецимо "феминизирани пичкопаћеник" није, а то је кастрирајућа увреда високог реда.

Ти двоструки стандарди када се размењују вулгарности, преносе се и на поље дијагноза (свако је објавио своју). Њена њу сврстава у нежну биљку, некога коме је потребна заштита и подршка, а њега његова дисквалификује као дефектну индивидуу.


e niđe kraja..
okačila sam ti njegov aktuelni tw nalog.. čovjek je aktivan na nivou sata ne dana..
i sve redom su izlivi zaista nedostojni nekoga ko hoće da radi u obrazovnom sektoru..
to dal je druga strana ljubičice mirisala ništa bukvalno ne znači po pitanju dal je on čovjek dostojan profesorskog mjesta pa čak i da ga se uopšte sasluša..
meni lično ne smeta, ja ću saslušati (pročitati) bukvalnog svakog ali za njega konkretno iz svega pročitanog mogu samo reći da nije vrijedan odbrane lika i djela..
pod kakvim god pritiskom da je bio ne opravdava..
maksa83 maksa83 11:02 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone

Ne mogu stoposto da tvrdim ali mislim da su velike šanse da bude prvi mandat i da bude jako brzo. Moraju nekako da izduvaju unutrašnje tenzije, a rat je za to dušu dao.


Isto i ja mislim, pored toga što treba i para, a zanima me i šta Maksa misli.

Ja ne vidim zašto bi njega rušio vojni lobi, dao im je sve što su hteli - i više para, i povećan broj naleta dronova, i poukidao Obamine ukaze o transparentnosti, obećao ambasadu u Jerusalimu (američka i izraelska vojna industrija su rođene sestre, može se reći da je to jedna duša sa dva tela), ČAK je uložio svoj autoritet da jednu svetsku facu, lidera, vrlo poštenog čoveka od integriteta ubedi da je neophodno da on ambasadu svoje zemlje preseli u Jerusalim, što je ovaj na kraju i potpisao. Ameri uglavnom ne ratuju iz razonode, samo ako se iza krije kamara para i neki dugoročniji interes.


crossover crossover 11:05 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
alselone

Ne mogu stoposto da tvrdim ali mislim da su velike šanse da bude prvi mandat i da bude jako brzo. Moraju nekako da izduvaju unutrašnje tenzije, a rat je za to dušu dao.


Isto i ja mislim, pored toga što treba i para, a zanima me i šta Maksa misli.

Ja ne vidim zašto bi njega rušio vojni lobi, dao im je sve što su hteli - i više para, i povećan broj naleta dronova, i poukidao Obamine ukaze o transparentnosti, obećao ambasadu u Jerusalimu (američka i izraelska vojna industrija su rođene sestre, može se reći da je to jedna duša sa dva tela), ČAK je uložio svoj autoritet da jednu svetsku facu, lidera, vrlo poštenog čoveka od integriteta ubedi da je neophodno da on ambasadu svoje zemlje preseli u Jerusalim, što je ovaj na kraju i potpisao.


Ако сам добро схватио ти кажеш да Трамп улази у други мандат? Није изгубио изборе?
maksa83 maksa83 11:06 18.11.2020

Re: Извин'те,

meni lično ne smeta, ja ću saslušati (pročitati) bukvalnog svakog ali za njega konkretno iz svega pročitanog mogu samo reći da nije vrijedan odbrane lika i djela..

Jes, da, ja ne razumem zašto principessa zbog njega uporno skače sa skakaonice od 20m u prazan bazen, popne se, pa opet, i tako ad nauseam. Doduše skakala je i zbog DrJovane koja je baš težak bordeline slučaj. Sedamdeseti put citiram deda Ljubojevića - "svaka bena ima svoje veselje".
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

crossover
Мени је то са фесбук огласима мало невероватно али немам снаге да сад куцам толико. УС има 17 обавештајних агенција са буџетима које нема већина држава плус ону војну сајбер команду, и онда им Руси на фејсбуку изаберу Трампа. Мало ми то звучи као да је Анђелина Жоли то смислила.

Анђелинин тата каже ово:

maksa83 maksa83 11:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ако сам добро схватио ти кажеш да Трамп улази у други мандат?

Da nije ćirlica mislio bih da je ovo napisao čarlivoje, nou ofens.
alselone alselone 11:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ja ne vidim zašto bi njega rušio vojni lobi, dao im je sve što su hteli - i više para, i povećan broj naleta dronova, i poukidao Obamine ukaze o transparentnosti, obećao ambasadu u Jerusalimu (američka i izraelska vojna industrija su rođene sestre, može se reći da je to jedna duša sa dva tela), ČAK je uložio svoj autoritet da jednu svetsku facu, lidera, vrlo poštenog čoveka od integriteta ubedi da je neophodno da on ambasadu svoje zemlje preseli u Jerusalim, što je ovaj na kraju i potpisao. Ameri uglavnom ne ratuju iz razonode, samo ako se iza krije kamara para i neki dugoročniji interes.


To je OK, razumem stav, ali pitao sam te šta misliš da li hoće ili neće biti novog rata u toku prvog mandata Bajdena. Ja mislim da hoće.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Mislim da sam ti odgovorio na tvoje pitanje upućeno meni.

Ne, nisi, izbacio si uobičajenu tiradu o ničemu i ubacio Kristijan Amanpur, što nimalo nije odgovor na moje pitanje (koje je bilo upućeno alseloneu, a ti si se ubacio sa kratkom besedom o ničemu i kontrapitanjem, ali naravno možeš da odgovoriš na njega, ako je moguće koherentno i suvislo).


drugovi oko čega se sad svađamo? pritisla starost, sve teže se hvata nit

u svezi s prognozama rata evo ja da kažem da mislim da sad imaju i preča posla..
2021. nema govora niokakvom ratu..
poslije toga počeće ubrzano da rone po Kineskom moru i tamo da se džarkaju oko svake palme..
ako neko oće da stavi lovu deder da čujem..

od ostalog šta previđate..
pa bila jbt korona, najdublji ekonomski kolaps svih vremena, pa 25 miliona ljudi ostalo bez posla, pa palili po ulicama..
pa ko bi kraj toga uspio da zadrži vlast morao bi biti.. Bred Pit!
propaganda sigurno igra ulogu ali vi previđate realne uslove a oni su za Trampa bili bukvalno neponovljivo teški..
u suštini je i odlično prošao (što svjedoči više o nakaznosti alternativa i budalastosti birača nego o njegovim kvalitetima al dobro sad)
crossover crossover 11:09 18.11.2020

Re: Извин'те,

Da nije ćirlica mislio bih da je ovo napisao čarlivoje, nou ofens.


Па Алсе те је питао за Бајдена бре, ти причаш о Трампу.
alselone alselone 11:11 18.11.2020

Re: Извин'те,

ako neko oće da stavi lovu deder da čujem..


5000 dinara da će biti novog rata do 1. aprila 2022.
Ko izgubi uplaćuje za lečenje dece po izboru.
maksa83 maksa83 11:13 18.11.2020

Re: Извин'те,

To je OK, razumem stav, ali pitao sam te šta misliš da li hoće ili neće biti novog rata u toku prvog mandata Bajdena. Ja mislim da hoće.

Ja 50% ne znam, 80% mislim da se ništa spektakularno neće desiti u sledećih recimo godinu dana. Stvarno nemam nikakav podatak ni hanč kojim bih rekao "na proleće", "na jesen", osim uobičajenog "Bajden je to, on mora da ratuje". Bajden će da ratuje ako je za to od nekoga dobio pare (kao što ga Aljbanci filuju lovom već 40+ godina), ili ako mu neko iznad kaže "sad moramo malo da ratujemo". Ne vidim ko to može da mu kaže trenutno, tj. da postoji neko sa tim interesom, osim eventualno naftaša ali oni da su hteli da ratuju ratovao bi za njih Trunpo sve u 64.
maksa83 maksa83 11:14 18.11.2020

Re: Извин'те,

Па Алсе те је питао за Бајдена бре, ти причаш о Трампу.

A, pardon, mislio sam da odgovaram na ono sa vojnom industrijom koja je skinula Trampa. Jebiga kad radiš dvaes stvari u isto vreme. Evo napisao sam dole šta mislim o Bajdenu i ratovanju.
maksa83 maksa83 11:15 18.11.2020

Re: Извин'те,

5000 dinara da će biti novog rata do 1. aprila 2022.
Ko izgubi uplaćuje za lečenje dece po izboru.

Što bi rekli pokeraši "I'll see you 5K and raise you 2K". Bitno je da se na kraju ofajdi neko kome treba. Rado ću da puknem te pare.
alselone alselone 11:16 18.11.2020

Re: Извин'те,


Ja 50% ne znam, 80% mislim da se ništa spektakularno neće desiti u sledećih recimo godinu dana. Stvarno nemam nikakav podatak ni hanč kojim bih rekao "na proleće", "na jesen", osim uobičajenog "Bajden je to, on mora da ratuje". Bajden će da ratuje ako za to od nekoga dobio pare (kao što ga Aljbanci filuju lovom već 40+ godina), ili ako mu neko iznad kaže "sad moramo malo da ratujemo". Ne vidim ko to može da mu kaže trenutno, tj. da postoji neko sa tim interesom, osim eventualno naftaša ali oni da su hteli da ratuju ratovao bi za njih Trunpo sve u 64.


Nisam te baš najbolje razumeo. Molim te samo za konkretan odgovor, ne bih da smaram ali me znaima, da li hoće ili neće biti novog rata do kraja prvog mandata Bajdena? Ako mogu da te dodatno smorim, zamolio bih te da "ne znam" ne bude odgovor, nego eto onako šta ti baš misliš, onako eto kao "ja mislim da hoće ili neće".
alselone alselone 11:18 18.11.2020

Re: Извин'те,

Što bi rekli pokeraši "I'll see you 5K and raise you 2K". Bitno je da se na kraju ofajdi neko kome treba. Rado ću da puknem te pare.


Može, pratim. Uneću na Google kalendar sa likom na ovaj komentar.
haklberi_tom haklberi_tom 11:22 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
maksa83
Mislim da sam ti odgovorio na tvoje pitanje upućeno meni.

Ne, nisi, izbacio si uobičajenu tiradu o ničemu i ubacio Kristijan Amanpur, što nimalo nije odgovor na moje pitanje (koje je bilo upućeno alseloneu, a ti si se ubacio sa kratkom besedom o ničemu i kontrapitanjem, ali naravno možeš da odgovoriš na njega, ako je moguće koherentno i suvislo).


drugovi oko čega se sad svađamo? pritisla starost, sve teže se hvata nit

u svezi s prognozama rata evo ja da kažem da mislim da sad imaju i preča posla..
2021. nema govora niokakvom ratu..
poslije toga počeće ubrzano da rone po Kineskom moru i tamo da se džarkaju oko svake palme..
ako neko oće da stavi lovu deder da čujem..

od ostalog šta previđate..
pa bila jbt korona, najdublji ekonomski kolaps svih vremena, pa 25 miliona ljudi ostalo bez posla, pa palili po ulicama..
pa ko bi kraj toga uspio da zadrži vlast morao bi biti.. Bred Pit!
propaganda sigurno igra ulogu ali vi previđate realne uslove a oni su za Trampa bili bukvalno neponovljivo teški..
u suštini je i odlično prošao (što svjedoči više o nakaznosti alternativa i budalastosti birača nego o njegovim kvalitetima al dobro sad)

Ja dajem 100 evra, da će za vreme ovog mandata biti 3 i više ratova.
Naravno, demokratskih i nadasve humanitarnih.
maksa83 maksa83 11:23 18.11.2020

Re: Извин'те,

Nisam te baš najbolje razumeo. Molim te samo za konkretan odgovor, ne bih da smaram ali me znaima, da li hoće ili neće biti novog rata do kraja prvog mandata Bajdena? Ako mogu da te dodatno smorim, zamolio bih te da "ne znam" ne bude odgovor, nego eto onako šta ti baš misliš, onako eto kao "ja mislim da hoće ili neće".

Izvini, ali pošto smo naši nadam se da smem da ti kažem da je ovo jako glupo postavljeno pitanje, zvučiš kao sveže primljeni SCRUM master koji se do prekjuče bavio keteringom kanapeja i sad od programera zahteva jednoznačan odgovor, da mu kaže tačan datum kada će nešto biti gotovo, i da taj datum bude 18. decembar. (*) Dodatno je glupo reći nekome "ne možeš da kažeš 'ne znam'", da mogu da kažem ne znam, a mogu i ishodima da prikačim verovatnoće pošto sve drugo nema smisla. Te sam ja na to pitanje gore već odgovorio najbolje što mogu.


(*) Ovo nije izmišljena situacija ni izmišljen lik.
angie01 angie01 11:24 18.11.2020

Re: Извин'те,

Jes, da, ja ne razumem zašto principessa zbog njega uporno skače sa skakaonice od 20m u prazan bazen, popne se, pa opet, i tako ad nauseam.


nisi dobro razumeo, ova tvoja metafora bi mogla da stoji da se pe sama podmece i strada za voljenog profu, to bi cak bilo ok, svako ima pravo da gine za kim hoce,...nego ona na lomacu uporno gura zene maltretirane od strane njenog sticenika, ucitavajuci im nepostojecu krivicu-sem sto nisu prave Srpkinje, kao sto su njih dvoje- i zamenjujuci uloge aktera u toj morbidariji,...pa je tako celo njeno angazovanje-bas gadno, a ne samozrtvujuce, kako si ti predstavio.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:24 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
ako neko oće da stavi lovu deder da čujem..


5000 dinara da će biti novog rata do 1. aprila 2022.
Ko izgubi uplaćuje za lečenje dece po izboru.


dodatna komplikacija je kako definisati rat.. da ne bude poslije jesam reko..
sad guglecnuh i ispada da rat može da objavi samo kongres i to je zadnji put uradio u II SR..
sve ostalo, uključujući i Irak i Vijetnam, je urađeno pod nekim drugim pravnim okvirom..
onda tu nalazim da izgleda može i executive order (a koji će Bajden sigurno obilato da koristi kao i Tramp i Obama što su jer nema kontrolu nad senatom).. e dakle i tako može da pokrene "rat" pa je tako započet i onaj na Kosovu..
što onda otvara pitanje koji nivo intervencije se smatra ratom..
nekog džarkanja na Bliskom Istoku cjenim da ima svaki dan..
alselone alselone 11:24 18.11.2020

Re: Извин'те,

Te sam ja na to pitanje gore već odgovorio najbolje što mogu.


Mislim da si zapravio izbegao da odgovoriš, kako bi bio u pravu u oba slučaja ali nema veze.
crossover crossover 11:25 18.11.2020

Re: Извин'те,

Molim te samo za konkretan odgovor


Ево га одговор: ЛИНК
alselone alselone 11:25 18.11.2020

Re: Извин'те,

dodatna komplikacija je kako definisati rat.. da ne bude poslije jesam reko..


Mislim da ga lako možemo definisati u fazonu razlike izmedju erotike i pornografije.
haklberi_tom haklberi_tom 11:26 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Mislim da sam ti odgovorio na tvoje pitanje upućeno meni.

Ne, nisi, izbacio si uobičajenu tiradu o ničemu i ubacio Kristijan Amanpur, što nimalo nije odgovor na moje pitanje (koje je bilo upućeno alseloneu, a ti si se ubacio sa kratkom besedom o ničemu i kontrapitanjem, ali naravno možeš da odgovoriš na njega, ako je moguće koherentno i suvislo).

Ja sam ubacio Amanpur da bi bilo deskriptivnije, ali sam na kraju jasno postavio pitanje.
Ti ubaciš 5 puta više tirada (dibro, pretpostavljam da misliš da tvoje nisu o ničemu), ali, pri tome, ne odgovoriš na veoma jednostavno pitanje.
Pa ću da ti ga ponovim - da li je Trump napao više ili manje zemalja, nego Obama?
maksa83 maksa83 11:28 18.11.2020

Re: Извин'те,

nisi dobro razumeo, ova tvoja metafora bi mogla da stoji da se pe sama podmece i strada za voljenog profu, to bi cak bilo ok, svako ima pravo da gine za kim hoce,...nego ona na lomacu uporno gura zene maltretirane od strane njenog sticenika, ucitavajuci im nepostojecu krivicu-sem sto nisu prave Srpkinje, kao sto su njih dvoje- i zamenjujuci uloge aktera u toj morbidariji,...pa je tako celo njeno angazovanje-bas gadno, a ne samozrtvujuce, kako si ti predstavio.

Ma dobro ja sam je predstavio kao žrtvu sopstvenog ludila da bih tebi napakostio.

Jeste samožrtvujuće javno se blamirati tako što braniš kompletnog morona koji je učinio neoprostivu svinjariju (i čini je i dalje, tip je neizbaždarena budaletina zaštićena TCP/IP-om i bliskošću vladajućim strukturama) samo zato što ti se sviđa njegovo političko opredeljenje.
haklberi_tom haklberi_tom 11:30 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
alselone
ako neko oće da stavi lovu deder da čujem..


5000 dinara da će biti novog rata do 1. aprila 2022.
Ko izgubi uplaćuje za lečenje dece po izboru.


dodatna komplikacija je kako definisati rat.. da ne bude poslije jesam reko..
sad guglecnuh i ispada da rat može da objavi samo kongres i to je zadnji put uradio u II SR..
sve ostalo, uključujući i Irak i Vijetnam, je urađeno pod nekim drugim pravnim okvirom..
onda tu nalazim da izgleda može i executive order (a koji će Bajden sigurno obilato da koristi kao i Tramp i Obama što su jer nema kontrolu nad senatom).. e dakle i tako može da pokrene "rat" pa je tako započet i onaj na Kosovu..
što onda otvara pitanje koji nivo intervencije se smatra ratom..
nekog džarkanja na Bliskom Istoku cjenim da ima svaki dan..

Ma, jebeš američku, ili bilo čiju, definiciju rata.
To je ono kada neko na tebe puca - a ti to zovi kako god hoćeš.
Koga briga kako je avion koji na tebe baca bombe, te vojnik koji te ubija, pokrenut.
maksa83 maksa83 11:31 18.11.2020

Re: Извин'те,

Mislim da si zapravio izbegao da odgovoriš, kako bi bio u pravu u oba slučaja ali nema veze.

Procene ishoda se daju sa verovatnoćama, i ja stvarno ne umem drugačije a da nekako stojim iza toga što kažem. Ti sad hoćeš da ti ja kažem "sa verovatnoćom 100% Bajden hoće/neće ratovati do tad i tad". Ja ne radim sa 100%, nikad, pa evo ni sad. Preporučuijem Software Estimation: Demystifying the Black Art staru još malo pa 15 godina ali ništa goru zbog toga.
alselone alselone 11:33 18.11.2020

Re: Извин'те,

Procene ishoda se daju sa verovatnoćama, i ja stvarno ne umem drugačije a da nekako stojim iza toga što kažem.


Pa dobro, daj sa verovatnoćama.

DA: ____%
NE: ____%
angie01 angie01 11:41 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ma dobro ja sam je predstavio kao žrtvu sopstvenog ludila da bih tebi napakostio.



...nema to veze sa mnom,...ti si uvek na toj klackalici:).

Jeste samožrtvujuće javno se blamirati tako što braniš kompletnog morona koji je učinio neoprostivu svinjariju (i čini je i dalje, tip je neizbaždarena budaletina zaštićena TCP/IP-om i bliskošću vladajućim strukturama, samo zato što ti se sviđa njegovo političko opredeljenje.



sve to stoji, ali da uporno guras zrtve, koje su tri godine trpile maltretman od budale, u drustvu koje je sklono da zauzima strane u odnosu na ideologiju bez obzira na neku istinu, zakon, a institucije ne funkcionisu, kao ni javno mnjenje-gradjanski sektor je skoro nevidljiv-na novu lomacu,...izvini, malo je previse morbidno,...pri tome si zena, pa kapiras sta takvo proganjanje moze da izazove.
maksa83 maksa83 11:44 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Procene ishoda se daju sa verovatnoćama, i ja stvarno ne umem drugačije a da nekako stojim iza toga što kažem.


Pa dobro, daj sa verovatnoćama.

DA: ____%
NE: ____%


Ako je pitanje "hoće li biti novog rata u toku prvog Bajdenovog mandata?" moj odgovor je 50% da hoće 100% da neće.

ŠALIM SE!

Evo ja mislim da su šanse za to, recimo, 50%. I to ne zato što mislim da je on mirotvorac ili veliki ratnik, nego zato što je 4 godine predugo za bilo šta smisleno.

Moja procena je da se sa 90% verovatnoće neće desiti ništa specijalno u sledeće 2 godine, ali to nisi pitao pošto te reklo bi se zanima samo varijanta u kojoj je Bajden ratnik a Trunpo treehugging hippie.
haklberi_tom haklberi_tom 11:44 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Mislim da si zapravio izbegao da odgovoriš, kako bi bio u pravu u oba slučaja ali nema veze.

Procene ishoda se daju sa verovatnoćama, i ja stvarno ne umem drugačije a da nekako stojim iza toga što kažem. Ti sad hoćeš da ti ja kažem "sa verovatnoćom 100% Bajden hoće/neće ratovati do tad i tad". Ja ne radim sa 100%, nikad, pa evo ni sad. Preporučuijem Software Estimation: Demystifying the Black Art staru još malo pa 15 godina ali ništa goru zbog toga.

Jebote!
Pa postaje već poprilično degutantno tvoje 'izbegavanje' odgovora na trivijalna pitanja - podmećući knjige.
Mislim da su razni od nas čuli za fazi-logiku i koješta ... tako da nam jedna knjiga više neće otkriti sve nespoznate čarolije.
Dakle, ti nisi u stanju da kongruentno (malo je nategnuta upotreba ovog termina u ovom kontekstu, no, primetio sam da ti je drag) odgovoriš na trivijalno pitanje ... koliko ratova više ili manje, je izazvao Trump od npr. Obame?
Šta tu ima nejasno što jedan programer nije u stanju da odgovori?

maksa83 maksa83 11:45 18.11.2020

Re: Извин'те,

sve to stoji, ali da uporno guras zrtve, koje su tri godine trpile maltretman od budale, u drustvu koje je sklono da zauzima strane u odnosu na ideologiju bez obzira na neku istinu, zakon, a institucije ne funkcionisu, kao ni javno mnjenje-gradjanski sektor je skoro nevidljiv-na novu lomacu,...izvini, malo je previse morbidno,...pri tome si zena, pa kapiras sta takvo proganjanje moze da izazove.

Pa dobro to je normalno, ne može Ćirjaković da ispadne divan jedan mladić, Kvalitetni Namerni Srbin Nutricionista ako one nisu pokvarene drolje raspale koje su se navrzle na tu micu malu, ne znam šta tu nije jasno.
alselone alselone 11:46 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ako je pitanje "hoće li biti novog rata u toku prvog Bajdenovog mandata?" moj odgovor je 50% da hoće 100% da neće.

ŠALIM SE!

Evo ja mislim da su šanse za to, recimo, 50%. I to ne zato što mislim da je on mirotvorac ili veliki ratnik, nego zato što je 4 godine predugo za bilo šta smisleno.

Moja procena je da se sa 90% verovatnoće neće desiti ništa specijalno u sledeće 2 godine, ali to nisi pitao pošto te reklo bi se zanima samo varijanta u kojoj je Bajden ratnik a Trunpo treehugging hippie.


Zahvaljujem. Nisam te pitao za dve godine, iako sam ja svoje mišljene tako iskazao, plus na još kraći termin opkadu formulisao, da bi ti bilo lakše da odgovoriš, da ne komplikujem previše pa da ne izbegneš odgovor.

Hteo sam da izbegnem situaciju u kojoj pitaš čoveka neko "triki" pitanje. On izbegne da odgovori ili zabašuri odgovor. Onda ga pitaš još jednom i zamoliš da bude konkretniji. Onda on kao popizdi što ga smaraš i pitaš dva puta. Šah mat. Nema odgovora.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:46 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
dodatna komplikacija je kako definisati rat.. da ne bude poslije jesam reko..


Mislim da ga lako možemo definisati u fazonu razlike izmedju erotike i pornografije.


mogla bi recimo definicija značajno povećanje broja trupa (10000 ili više recimo) na stranoj teritoriji uz značajno povećanje nivoa intervencija..

u erotiku se ne uzdam..
medijima se omča oko vrata sve više steže i tu se onda korićeni rječnik mijenja na godišnjoj bazi tako da nešto što je 90'ih značilo rat/mir/kriza/kolaps više to ne znači..
mora se čovjek malo više potruditi da bar okvirno razumije šta se dešava
maksa83 maksa83 11:46 18.11.2020

Re: Извин'те,

Pa postaje već poprilično degutantno tvoje 'izbegavanje' odgovora na trivijalna pitanja - podmećući knjige.

Izvini!

Nisam znao da je problem. Evo tebi ću da podmetnem nokšir.
Milan Novković Milan Novković 11:48 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Nisam te baš najbolje razumeo. Molim te samo za konkretan odgovor, ne bih da smaram ali me znaima, da li hoće ili neće biti novog rata do kraja prvog mandata Bajdena? Ako mogu da te dodatno smorim, zamolio bih te da "ne znam" ne bude odgovor, nego eto onako šta ti baš misliš, onako eto kao "ja mislim da hoće ili neće".

Izvini, ali pošto smo naši nadam se da smem da ti kažem da je ovo jako glupo postavljeno pitanje, zvučiš kao sveže primljeni SCRUM master koji se do prekjuče bavio keteringom i sad od programera zahteva jednoznačan odgovor, da mu kaže tačan datum kada će nešto biti gotovo, i da taj datum bude 18. decembar. (*) Dodatno je glupo reći nekome "ne možeš da kažeš 'ne znam'", da mogu da kažem ne znam, a mogu i ishodima da prikačim verovatnoće pošto je sve drugo nema smisla. Te sam ja na to pitanje gore već odgovorio najbolje što mogu.


(*) Ovo nije izmišljena situacija ni izmišljen lik.

Drugarice i drugoi, polako sa Bajdenovim mandatom - to samo MSM rade posao, ali sada više nije pitanje da li je bilo dosta varanja, nego kako je sve varano.

Jeste, mašine i softver su velika priča, i konci idu sad već do Soroševog "generala" jednog od većih, al jbg, ovde našeg iz UK (ok, odavno znamo da je Soros britanski čovek) - tj priča ide dalje.

Lord Malloch Brown Revealed: The British Hand Behind the Coup Shows Its Scales Again

... i jedna koincidentalno-tabloidnija

Dominion Voting shares office with far-left George Soros linked group

Ukratko, uživajte u igri, ne samo Srkijevom frenetičnom lepljenju etiketa neistomišljenicima (nema veze što on baš dobro poznaje materiju i što je sve čisto ko suza pošto je CNN tako rekao).

On the bad side - ako Bajden ipak pobedi skoro sigurno dobijamo Killary ponovo u igri, i srkijevo nezajažljivo-presrećno kako mu sagovornici "skiče" (to smo mi na selu za svinje koristili) će biti labudova pesma prema njenom uzbuđenju pred kamerama kako se komada tamo neko US bombama.




maksa83 maksa83 11:52 18.11.2020

Re: Извин'те,

Hteo sam da izbegnem situaciju u kojoj pitaš čoveka neko "triki" pitanje. On izbegne da odgovori ili zabašuri odgovor. Onda ga pitaš još jednom i zamoliš da bude konkretniji. Onda on kao popizdi što ga smaraš i pitaš dva puta. Šah mat. Nema odgovora.

Ja stvarno ne razumem šta ti je sada problem, potrudio sam se da izbunarim tvoje orginalno pitanje, odgovorio, olizao koverat, ubacio. Đe bolan zapelo? Ako nisam lepo popunio formular računam da je jasno da ako su ponuđeni odgovori uz fiksan rok DA i NE, pa ako ja kažem 50% DA to automatski znači 50% NE. Ne razumem gde se ne razumemo.
alselone alselone 11:52 18.11.2020

Re: Извин'те,

u erotiku se ne uzdam..
medijima se omča oko vrata sve više steže i tu se onda korićeni rječnik mijenja na godišnjoj bazi tako da nešto što je 90'ih značilo rat/mir/kriza/kolaps više to ne znači..
mora se čovjek malo više potruditi da bar okvirno razumije šta se dešava


Ne moramo pratiti šta mediji kažu, možemo da se uzdamo u ličnu percepciju. Verujem da se možemo lako saglasiti da li je nešto rat ili nije i sumnjam da će se neko zainatiti da tumači drugačije kako bi pobedio u glupoj opkladi na blogu.

Mada i to sa 10,000 trupa ima smisla.
alselone alselone 11:53 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ja stvarno ne razumem šta ti je sada problem, potrudio sam se da izbunarim tvoje orginalno pitanje, odgovorio, olizao koverat, ubacio. Đe bolan zapelo? Ako nisam lepo popunio formular računam da je jasno da ako su ponuđeni odgovori DA i NE, pa ako ja kažem 50% DA to automatski znači 50% NE. Ne razumem gde se ne razumemo.


Nigde više, konkretno si odgovorio i ja ti se zahvalio. U tom komentaru koji citiraš sam objasnio zašto sam inicijalno formulio komentar tako kako sam ga formulisao.
angie01 angie01 11:54 18.11.2020

Re: Извин'те,

Kvalitetni Namerni Srbin Nutricionista


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:57 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
u erotiku se ne uzdam..
medijima se omča oko vrata sve više steže i tu se onda korićeni rječnik mijenja na godišnjoj bazi tako da nešto što je 90'ih značilo rat/mir/kriza/kolaps više to ne znači..
mora se čovjek malo više potruditi da bar okvirno razumije šta se dešava


Ne moramo pratiti šta mediji kažu, možemo da se uzdamo u ličnu percepciju. Verujem da se možemo lako saglasiti da li je nešto rat ili nije i sumnjam da će se neko zainatiti da tumači drugačije kako bi pobedio u glupoj opkladi na blogu.

Mada i to sa 10,000 trupa ima smisla.


ok 10 hiljada i nek bude subjektivna procjena šta znači značajno povećan nivo intervencija..
do nek bude maja 2022.
ja se kladim da neće biti.. interna vjerovatnoća mi je recimo 90% 2021. pa nek ide i na 75% do ljeta 2022. i to je onda prosto kladim se da neće biti..
može bilo koji srpski charity..
svako ko bude sa krive strane opklade po 7,5 hiljada


nevezano, primjećujem da mi se iz nekog razloga speling na srpskom strašno otima, permutujem gomilu riječi, ne znam zašto..
a inače u zadnje vrijeme stalno imam trip da ludim tj. da mi se dijelovi mozga otimaju kontroli..
i sinoć pogledam Dark waters.. dobar je..
haklberi_tom haklberi_tom 12:00 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Pa postaje već poprilično degutantno tvoje 'izbegavanje' odgovora na trivijalna pitanja - podmećući knjige.

Izvini!

Nisam znao da je problem. Evo tebi ću da podmetnem nokšir.

Ne prihvatam izvinjenje!
Jer - se ja nisam po tebi posrao, da bi trebalo da podmećeš nokšir. Postavio sam ti, u nekoliko varijanti, eksplicitna pitanja - a ti odgovarao 'logoreičnim proseravanjima' tako da bi nokšir - ako ćemo da se vređamo, bio potrebniji tebi.
Enivej, još jednom, još trivijalnije pitanje ... koliko ratova je pokrenuo Trump, a koliko Obama?
haklberi_tom haklberi_tom 12:01 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
alselone
u erotiku se ne uzdam..
medijima se omča oko vrata sve više steže i tu se onda korićeni rječnik mijenja na godišnjoj bazi tako da nešto što je 90'ih značilo rat/mir/kriza/kolaps više to ne znači..
mora se čovjek malo više potruditi da bar okvirno razumije šta se dešava


Ne moramo pratiti šta mediji kažu, možemo da se uzdamo u ličnu percepciju. Verujem da se možemo lako saglasiti da li je nešto rat ili nije i sumnjam da će se neko zainatiti da tumači drugačije kako bi pobedio u glupoj opkladi na blogu.

Mada i to sa 10,000 trupa ima smisla.


ok 10 hiljada i nek bude subjektivna procjena šta znači značajno povećan nivo intervencija..
do nek bude maja 2022.
ja se kladim da neće biti.. interna vjerovatnoća mi je recimo 90% 2021. pa nek ide i na 75% do ljeta 2022. i to je onda prosto kladim se da neće biti..
može bilo koji srpski charity..
svako ko bude sa krive strane opklade po 7,5 hiljada


nevezano, primjećujem da mi se iz nekog razloga speling na srpskom strašno otima, permutujem gomilu riječi, ne znam zašto..
a inače u zadnje vrijeme stalno imam trip da ludim tj. da mi se dijelovi mozga otimaju kontroli..
i sinoć pogledam Dark waters.. dobar je..

Ne brini - naši smo!
alselone alselone 12:03 18.11.2020

Re: Извин'те,

pa nek ide i na 75% do ljeta 2022. i to je onda prosto kladim se da neće biti..
može bilo koji srpski charity..
svako ko bude sa krive strane opklade po 7,5 hiljada


Može, dogovoreno. Ako imaš neki mail koji smeš ili hoćeš da daš, pošalji mi pa ću te dodati u Google Calendar event zajedno sa maksom, a ako ne, nema veze.

Isto važi i za još nekog ko hoće da se kladi.

A ako nećete obaveštenja od kalendara, samo ću dopisati na event ko je sve u opkladi i likovati komentare gde je potvrda.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
pa nek ide i na 75% do ljeta 2022. i to je onda prosto kladim se da neće biti..
može bilo koji srpski charity..
svako ko bude sa krive strane opklade po 7,5 hiljada


Može, dogovoreno. Ako imaš neki mail koji smeš ili hoćeš da daš, pošalji mi pa ću te dodati u Google Calendar event zajedno sa maksom, a ako ne, nema veze.

Isto važi i za još nekog ko hoće da se kladi.

A ako nećete obaveštenja od kalendara, samo ću dopisati na event ko je sve u opkladi i likovati komentare gde je potvrda.


do tad ćemo se oko ovoga svađati još 150 puta pa se neće zaboraviti
maksa83 maksa83 12:13 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ne prihvatam izvinjenje!

Onda izvini zbog izvinjenja!
haklberi_tom haklberi_tom 12:26 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Ne prihvatam izvinjenje!

Onda izvini zbog izvinjenja!

Ja se sa izvinjenjima ne bih zajebavao.
Pravo izvinjenje mora da bude iskreno - a ne karikaturanlno.
Jer - mora da se zna red.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:31 18.11.2020

Re: Извин'те,

to dal je druga strana ljubičice mirisala ništa bukvalno ne znači po pitanju dal je on čovjek dostojan profesorskog mjesta pa čak i da ga se uopšte sasluša..
meni lično ne smeta, ja ću saslušati (pročitati) bukvalnog svakog ali za njega konkretno iz svega pročitanog mogu samo reći da nije vrijedan odbrane lika i djela..
pod kakvim god pritiskom da je bio ne opravdava..

Не знам за друге жене, али Глигоријевић дефинитивно није жртва. Ушла је у Tw ринг да боксује, а онда на пола меча отишла да кмечи да ју неко истукао на улици. Па сестро, није, ти си учествовала у Tw препуцавању.

Одслушала сам и интервју са Исидором Петровић из Не давимо Београд. Каже да је све то наводно трајало три године, а оне су стрпљиво чекале да престане. Наводно су тек онда пробале са редовном полицијом, са некима за сајбер криминал, али пази, рекли су да нема основе да га гоне, а као се зато што су оне имале различита искуства са њим. Могле су да то решавају приватном тужбом, али нису. Изабрале су отворено писмо.

Прича да је он намерно ишао на места која оне посећују такође не пије воду јер су та места неке промоције књига, панели и сл. Па ја кад одем на неку премијеру или концерт у Бг, увек налетим на познанике које често нисам видела годинама, а камоли неко ко је у жижи београдских збивања где се стално врте иста лица.

Анђа ми је приговорила нешто у стилу “као жена треба да...” Мени је крајње дегутантна женска солидарност тамо где јој није место и не мислим да “у паклу постоји посебно место за жене које не гласају за Хилари”.

Ваљда је јасно да овај начин којим су потписнице извојевале “победу” није начин за решавање конфликтних ситуација у нормалном друштву.

А феминизам, радикални, либерални, постфеминизам итд. су нека друга тема.
niccolo niccolo 12:34 18.11.2020

Re: Извин'те,

Hehe, kako sam iskusno podbo Alsa za izbore i sad uživam u komentarima.

Da kažem i da sam ja saglasan sa Alsom glede toga da su ga razni namestili da izgubi. Pri tom ne mislim da mu je neko zaista podmetnuo lažne glasove ili krao na brojanju i slično, već da su BLM protesti i ostalo sa društvenim mrežama služilo da se mobilizuju glasači za Bajdena. Korona je pomogla toliko da sjebe dotadašnje ekonomske rezultate i eto...

I da je to sve jako loše po demokratiju generalno, nevezano za Trampa i konkretne izbore, no sva ta polarizacija i spremnost obe strane da se služe svim i svačim.
alselone alselone 12:48 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ne misliš valjda da je ovo tvoje uzorno ponašanje?


Da konjino socijalno osakaćena, da, 200 komentara smo izmenili a na temu na kojoj se ne slažemo, i to 4, 5 ljudi u paraleli, i razgovor je bio popuno normalan, samo ti kao neka šupčina se ubacuješ malo malo sa strane i pokušavaš nekog da isprovociraš da ti odgovori.
alselone alselone 12:55 18.11.2020

Re: Извин'те,

Hehe, kako sam iskusno podbo Alsa za izbore i sad uživam u komentarima.


Uživao sam i ja dok mi ovaj Sméagol nije zasrao uživanje.
crossover crossover 13:00 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone

Mada i to sa 10,000 trupa ima smisla.


То тек нема никаквг смисла. Лаос и Камбоџа су бомбардовани више него сам Вијетнам, копнених трупа скоро да и није било осим малог броја специјалаца. Тај рат није ни постојао у медијима. И Србија и Сирија исто, врло мало копнене војске.
alselone alselone 13:02 18.11.2020

Re: Извин'те,

То тек нема никаквг смисла. Лаос и Камбоџа су бомбардовани више него сам Вијетнам, копнених трупа скоро да и није било осим малог броја специјалаца. Тај рат није ни постојао у медијима. И Србија и Сирија исто, врло мало копнене војске.


Ali pokriva slučaj kada nije počelo da se puca ali su doveli vojsku. Da li bi zvao ratom da Amerika uđe u Srbiju sa 10,000 vojnika ali još niko nije zapucao? Tj. pitanje je - da li je okupacija rat? Pa jeste.
angie01 angie01 13:09 18.11.2020

Re: Извин'те,

Анђа ми је приговорила нешто у стилу “као жена треба да...”


ne,ja sam ti prigovorila da lazes, izvrces, spinujes i ocigledne zrtve mltretiranja ove budaletine, podmeces kao agresore,...s obzirom da su zene u pitanju, koje ionako tesko mogu da se izbore za pravdu i zastitu u ovako devastiranom drustvu, jos mi je odvratnije da im tako pakuje zena,...to sam rekla.
crossover crossover 13:15 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone

Ali pokriva slučaj kada nije počelo da se puca ali su doveli vojsku. Da li bi zvao ratom da Amerika uđe u Srbiju sa 10,000 vojnika ali još niko nije zapucao? Tj. pitanje je - da li je okupacija rat? Pa jeste.


Па јесте, али је рат и кад те само гађају томахавцима и гбу-овима и не силазе испод 5000 метара, без борбених трупа, као што је било код нас.
haklberi_tom haklberi_tom 13:28 18.11.2020

Re: Извин'те,

crossover
alselone

Mada i to sa 10,000 trupa ima smisla.


То тек нема никаквг смисла. Лаос и Камбоџа су бомбардовани више него сам Вијетнам, копнених трупа скоро да и није било осим малог броја специјалаца. Тај рат није ни постојао у медијима. И Србија и Сирија исто, врло мало копнене војске.

Bez obzira na tvoje pojašnjenje, mnogim ljudima te stvari oko ratova i dalje nisu jasne.
Jer - velike sile mogu da budu uzročnici i rukovodioci ratova, bez da ijednog svog vojnika ili aviona imaju u ratnim zonama.
maksa83 maksa83 13:28 18.11.2020

Re: Извин'те,

Da kažem i da sam ja saglasan sa Alsom glede toga da su ga razni namestili da izgubi.

Realno nije da se nije nameštao sam, svaki njegov nastup je kreirao po 1000 Bajdenovih glasača. Sa druge strane, tzv MSM ga nisu nimalo štedeli, dotle da je to na momente bilo grotesque, npr. kad se zajebem pa kliknem na smatranje Rachel Maddow (koja je to Spomenka Faking Jović) posle minut vidim da mi je na glavi izrastao crveni MAGA kačket, bukvalno mi tip postaje simpatičan (što je prilično dijametralno osećanjima koja za njega inače gajim). Otpr. kao što mi od Reufa izraste šubara sa kokardom i osetim prijatan pritisak ukrštenih redenika na ramenima a usta sama kreću da mrmljaju mršrlmršrllkrljptrgrd...
crossover crossover 13:37 18.11.2020

Re: Извин'те,

MSM ga nisu nimalo štedeli, dotle da je to na momente bilo grotesque


Mene je najviše potreslo ono plakanje na Chicken News Network, više nego kad je umro Marli iz Marli i ja.
alselone alselone 13:46 18.11.2020

Re: Извин'те,

Mene je najviše potreslo ono plakanje na Chicken News Network, više nego kad je umro Marli iz Marli i ja.


I mene. Jako dirljivo ali nije prvi put. Proplačipičkili su se poodavno.
alselone alselone 13:47 18.11.2020

Re: Извин'те,

Па јесте, али је рат и кад те само гађају томахавцима и гбу-овима и не силазе испод 5000 метара, без борбених трупа, као што је било код нас.

To se podrazumeva. Nije "i" operacija, nego "ili".

Ili tomahavk u glavu ILI 10,000 vojnika.
alselone alselone 13:49 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ne dozvoljava oponiranje ni najmanje!

Kakvo bre oponiranje konjino? Kome ti oponiraš? Sa mnom nisi ni razgovarao.

Ti misliš da te 95% posto ljudi odavde tera u kurac zato što nešto kvalitetno oponiraš? Zato što si vispren govornik sa provokativnim stavovima, zato što uvek kažeš istinu direktno u lice i druge bajke u koje veruješ ili zato što si iritantan i socijalno osakaćen za online suživot? Iskreno, šta misliš Slaki?
alselone alselone 13:54 18.11.2020

Re: Извин'те,

Realno nije da se nije nameštao sam, svaki njegov nastup je kreirao po 1000 Bajdenovih glasača

A i svaki put kada bi BLM divljaci uništili neki deo grada, to bi kreiralo 10,000 novih trampoljuba.

Dehumanizacija trampovih glasača i njega samog, plus pospešivano i veoma jadno relativizovano divljaštvo po ulicama je razlog zašto su ankete toliko pogrešile. Prosto, ljudi nisu hteli da priznaju da će glasati za Trampa ali su se itekako odazvali.

I onda su glasovi brzom brzinom brojani, brojevi su se menjali u realtime, saturacija boja na karti koja označava finalne rezultate po državama je bila sve češća, dok nije preostalo par država i nisu videli kuda sve to ide. Onda je stopirano i Karen iz biračkog odbora je odlučila da malo odmori.
niccolo niccolo 13:57 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ili tomahavk u glavu ILI 10,000 vojnika.

Što bi rekao drug Ćirjaković, problemi prvog sveta - kako definisati da li su neki mučenici dobili po pičci ili nisu, ne bi li se pobedilo u klađenju...
crossover crossover 14:01 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
10,000 vojnika.


STOP THE COUNT!

Ok, nek vam bude, ali ja se nikad na to ne bih kladio.
alselone alselone 14:04 18.11.2020

Re: Извин'те,



Videćemo.

Da li se sajber rat (sajber šta?) vodi kao rat?
crossover crossover 14:11 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone


Videćemo.

Da li se sajber rat (sajber šta?) vodi kao rat?


Naravno, i to traje uveliko.
haklberi_tom haklberi_tom 14:12 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Ne dozvoljava oponiranje ni najmanje!

Kakvo bre oponiranje konjino? Kome ti oponiraš? Sa mnom nisi ni razgovarao.

Ti misliš da te 95% posto ljudi odavde tera u kurac zato što nešto kvalitetno oponiraš? Zato što si vispren govornik sa provokativnim stavovima, zato što uvek kažeš istinu direktno u lice i druge bajke u koje veruješ ili zato što si iritantan i socijalno osakaćen za online suživot? Iskreno, šta misliš Slaki?

Da ne ispada da ti samo nudim da pušiš - a što realno zaslužuješ.

Takvi kao ti uvek dođu na svoje, odnosno, iskažu svoj karakter.
Kojim bi da modeliraju druge.
Ti si meni puno puta rekao koješta - uvek prvi i poprilično odvratnih 'konstrukcija'.
Na tvoju žalost, i tebi sličnih - ja se ne dam.
Nikada tebi nisam rekao da si majmun, konjina, neandertalac i slično.
Tvoja potreba da budeš mera 'stvari i pojava' pokazuje popriličnu intelektualnu insuficijenciju.
Meni ograde nikada nisu postavljali takvi kao ti.
Ograničenja sam postavljao sam sebi.
Ja sam slobodan čovek.
Ti koji mene teraju u kurac će od mene dobiti ritern odmah.
Tebe sam dugo ignorisao - jer sa otpadom ne želim da imam išta.
Na tvoju žalost, to dosledno potvrđuješ.
Tvoje izvinjenje više ne prihvatam.
alselone alselone 14:14 18.11.2020

Re: Извин'те,

Na tvoju žalost, i tebi sličnih - ja se ne dam.


Najviše volim ove što se lože kako su hrabri i ne daju se i imaju herca po internetu.

konjino, ti nisi hrabar, ti si dosadan.

Nije problem odgovoriti na internetu, to može svako. Svi su tu hrabri i ne daju se. Samo otvoriš novi komentar i pritisneš dugme.

Još pogotovo ako si anoniman, ihaj onda hrabrosti.
gvozden1 gvozden1 14:16 18.11.2020

Re: Извин'те,


I da je to sve jako loše po demokratiju generalno, nevezano za Trampa i konkretne izbore,

To je najgore u celoj ovoj frci, što je demokratija u Americi ismejana.
Sad je lako našem Vučiću da to isto radi, da Informer bude taj koji saopštava ko je predsednik, da pravi liste onih koji mu nisu čestitali i sve te gluposti, i da se sve to zove demokratijom, jer, pa šta hoćete, Amerika to radi, nećete valjda reći da tamo nema demokratije.

Druga loša stvar je što je Bajden na mestu predsednika, po Srbiju lošije nego da tamo sedi Tramp.

Teško da bi iz ma kog ugla Srbi, osim oni slučajni, mogli da navedu što je za njih bolji Bajden.

A ova kladionica, oćel biti onog rata, to je za kladioničare.

Tri bonusa hoću jaaaa
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:22 18.11.2020

Re: Извин'те,

crossover
alselone
10,000 vojnika.


STOP THE COUNT!

Ok, nek vam bude, ali ja se nikad na to ne bih kladio.

hehehheheehhhe heh he

ali realno uz sve dronove dok ne dovedu kopnenu vojsku da što b' se reklo secure the perimeter i dalje se možda samo radi o standardnom džarkanju kog prosto ima stalno..
ali evo predlažem i amandman..
ne moraju da iskrcaju u napadnutu zemlju..
al ako ih toliko isture u okolne baze to je rat..
ostalo je standardno džaranje o kom mediji prema potrebi mogu a ne moraju da izvještavaju
maksa83 maksa83 14:30 18.11.2020

Re: Извин'те,

Sad je lako našem Vučiću da to isto radi, da Informer bude taj koji saopštava ko je predsednik

A do sada mu je bilo baš teško.
haklberi_tom haklberi_tom 14:35 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1

I da je to sve jako loše po demokratiju generalno, nevezano za Trampa i konkretne izbore,

To je najgore u celoj ovoj frci, što je demokratija u Americi ismejana.
Sad je lako našem Vučiću da to isto radi, da Informer bude taj koji saopštava ko je predsednik, da pravi liste onih koji mu nisu čestitali i sve te gluposti, i da se sve to zove demokratijom, jer, pa šta hoćete, Amerika to radi, nećete valjda reći da tamo nema demokratije.

Druga loša stvar je što je Bajden na mestu predsednika, po Srbiju lošije nego da tamo sedi Tramp.

Teško da bi iz ma kog ugla Srbi, osim oni slučajni, mogli da navedu što je za njih bolji Bajden.

A ova kladionica, oćel biti onog rata, to je za kladioničare.

Tri bonusa hoću jaaaa

Boraveći kojekuda sreo sam Srbe koji se stide što su Srbi.
Njihova muka nije malena.
Na njihovu žalost, nisu mogli da biraju ko će im biti roditelji.
Pa se zbog toga pravdaju očekujući mrvice za nagradu.
crossover crossover 14:40 18.11.2020

Re: Извин'те,

Kad reče sajber rat, preporuka za dokumentarni film ako ima neko ko još nije gledao:

A Good American is a 2015 Austrian documentary film that chronicles the work of whistleblower William Binney, a former official of the National Security Agency who resigned shortly after the September 11 attacks.

The film contends that Binney's work was thwarted by high officials of the agency, and that he might have been able to prevent the attacks.

A Good American [YouTube]
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:45 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1

I da je to sve jako loše po demokratiju generalno, nevezano za Trampa i konkretne izbore,

To je najgore u celoj ovoj frci, što je demokratija u Americi ismejana.
Sad je lako našem Vučiću da to isto radi, da Informer bude taj koji saopštava ko je predsednik, da pravi liste onih koji mu nisu čestitali i sve te gluposti, i da se sve to zove demokratijom, jer, pa šta hoćete, Amerika to radi, nećete valjda reći da tamo nema demokratije.

Druga loša stvar je što je Bajden na mestu predsednika, po Srbiju lošije nego da tamo sedi Tramp.

Teško da bi iz ma kog ugla Srbi, osim oni slučajni, mogli da navedu što je za njih bolji Bajden.

A ova kladionica, oćel biti onog rata, to je za kladioničare.

Tri bonusa hoću jaaaa


Da. Imamo Kosovo koje nismo priznali i imamo Bajdena (plus njegovu staru i dobro poznatu ekipu nafilovanih dzepova) koga filuju parama Kosovo-Albanci..

Imamo Siriju koju je Tramp prepustio Putinu da se aka s njom i predvidjam povratak Amerikanaca u igranku tamo. (nisu zavrsili posao skidanja glava po Bl. Istoku).

Imamo moguci Iran.

Imamo cenzuru na medijima u Americi. To sto ce mnogi biti zaplaseni da govore sta misle ne izadje nikada na dobro. Nezadovoljstvo i otpor se gomila i negde uvek pukne kao cir. Secamo se nedavnog ismejavanja bregzitovaca (i PM) i sou po medijima ulicama a onda bude referendum i bude - a kako je to moguce (bla truc).

Pa budu i izbori pa pobedi Boris.

Pa novim prilivima izbeglica u Evropu (jer se dzara po Bl. Istoku) desnica ekstremna trlja ruke, do momenta i kriticne tacke kad ih istrlja do pobede..

I tako dalje.

A u Americi imamo Paja Patak predsednika i ekipu (koja ce stvarno da vodi zemlju) vec dokazanu po intervencijama.

I zakljucak je koji? Da ce provesti mandat ko misica na izborima? O-ba-vez-no.
alselone alselone 14:52 18.11.2020

Re: Извин'те,

Oko Bajdena i Kosova moram da budem pošten i da okačim ovo.

Ko ne prati Savu neka zaprati. Divan, divan čovek.





haklberi_tom haklberi_tom 14:55 18.11.2020

Re: Извин'те,

apacherosepeacock
gvozden1

I da je to sve jako loše po demokratiju generalno, nevezano za Trampa i konkretne izbore,

To je najgore u celoj ovoj frci, što je demokratija u Americi ismejana.
Sad je lako našem Vučiću da to isto radi, da Informer bude taj koji saopštava ko je predsednik, da pravi liste onih koji mu nisu čestitali i sve te gluposti, i da se sve to zove demokratijom, jer, pa šta hoćete, Amerika to radi, nećete valjda reći da tamo nema demokratije.

Druga loša stvar je što je Bajden na mestu predsednika, po Srbiju lošije nego da tamo sedi Tramp.

Teško da bi iz ma kog ugla Srbi, osim oni slučajni, mogli da navedu što je za njih bolji Bajden.

A ova kladionica, oćel biti onog rata, to je za kladioničare.

Tri bonusa hoću jaaaa


Da. Imamo Kosovo koje nismo priznali i imamo Bajdena (plus njegovu staru i dobro poznatu ekipu nafilovanih dzepova) koga filuju parama Kosovo-Albanci..

Imamo Siriju koju je Tramp prepustio Putinu da se aka s njom i predvidjam povratak Amerikanaca u igranku tamo. (nisu zavrsili posao skidanja glava po Bl. Istoku).

Imamo moguci Iran.

Imamo cenzuru na medijima u Americi. To sto ce mnogi biti zaplaseni da govore sta misle ne izadje nikada na dobro. Nezadovoljstvo i otpor se gomila i negde uvek pukne kao cir. Secamo se nedavnog ismejavanja bregzitovaca (i PM) i sou po medijima ulicama a onda bude referendum i bude - a kako je to moguce (bla truc).

Pa budu i izbori pa pobedi Boris.

Pa novim prilivima izbeglica u Evropu (jer se dzara po Bl. Istoku) desnica ekstremna trlja ruke, do momenta i kriticne tacke kad ih istrlja do pobede..

I tako dalje.

A u Americi imamo Paja Patak predsednika i ekipu (koja ce stvarno da vodi zemlju) vec dokazanu po intervencijama.

I zakljucak je koji? Da ce provesti mandat ko misica na izborima? O-ba-vez-no.

Mudro zboriš ženo!

Ono što prilično začuđuje su iluzije pojedinih ljudi da će ovaj puta biti drugačije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:59 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Oko Bajdena i Kosova moram da budem pošten i da okačim ovo.

Ko ne prati Savu neka zaprati. Divan, divan čovek.



Aj ok. bicu i ja postena da kazem - nadam se da sam se zajebala u proceni. A volela bih da jesam vise od ovih koji su iz prve jedva cekali Trampu da vide ledja jer je to bolje po sve. (al malo mi strepnja veca od nade)

Ali, bice prilika u buduce da se vidi sta je i ko video/shvatio bolje od drugih.

apacherosepeacock apacherosepeacock 15:20 18.11.2020

Re: Извин'те,

Mudro zboriš ženo!


Fala Carli nego nisam rekla nista novo, cisto da sumiram svoje utiske i ucipim se u 'kladionicu' na neki nacin.. koju cemo da potegnemo kad doJde vreme.
niccolo niccolo 15:21 18.11.2020

Re: Извин'те,

Oko Bajdena i Kosova moram da budem pošten i da okačim ovo.

Ko ne prati Savu neka zaprati. Divan, divan čovek.

Ja imam utisak da bismo mi mogli mnogo više da koristimo ovu hrišćansku kartu (u usa religija igra značajnu ulogu) nego što je koristimo u praksi. Ali valjda ne umeju naši komunci da to prepoznaju i iskoriste...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:32 18.11.2020

Re: Извин'те,

apacherosepeacock
Mudro zboriš ženo!


Fala Carli nego nisam rekla nista novo, cisto da sumiram svoje utiske i ucipim se u 'kladionicu' na neki nacin.. koju cemo da potegnemo kad doJde vreme.


a pa nisi se učipila..
navodiš nešto što misliš da bi moglo da se desi al se ne izjašnjavaš očekuješ li i da hoće.. i u kojoj mjeri..
a mjeru smo definisali, može i amandman..
i po mom to nije stvar dokonosti.. daleko od toga..
to je pitanje discipline uma..
imaš hučija koji kaže
Teško da bi iz ma kog ugla Srbi, osim oni slučajni, mogli da navedu što je za njih bolji Bajden

a navodili smo toliko puta koliko je bolji po svjetsku ekonomiju i stabilnost a koje je i Srbija dio..
al to pada na gluve uši..
e da bi se uši pročistile pomažu i ove opklade..
kaži tačno šta ti vidiš da će se desiti.. pa ajde da vidimo i hoće li i zašto jeste ili nije..
tako polako ideš u pravcu razumijevanja i svijeta i položaja Srbije u njemu..
red, rad i disciplina (uma) braćo.. pa ako mora i kladionicom..
a ne prazne priče
Milan Novković Milan Novković 15:34 18.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
Oko Bajdena i Kosova moram da budem pošten i da okačim ovo.

Ko ne prati Savu neka zaprati. Divan, divan čovek.

Ja imam utisak da bismo mi mogli mnogo više da koristimo ovu hrišćansku kartu (u usa religija igra značajnu ulogu) nego što je koristimo u praksi. Ali valjda ne umeju naši komunci da to prepoznaju i iskoriste...

Bajdenovi su ljigavi, gramzivi i pokvareni do koske. Ko Klintonovi, samo manje inteligentni i, možda, manje krvoločni, iako je on glasao za sve ratove poslednjih n decenija.

Ne treba se pecati na lip-service politicara, uglavnom su svi sladunjavo nasmejali pred kamerama, to su njima oportjunities.

I Tramp je takav, naravno, nego bar zeli da povuce ratnike iz sveta (upravo je izaślo na videlo da ga je ministar za odbranu lagao, pa menja pentagonove ljude sada - znao je to i pre, nego je sad sateran u ćošak.

Ovi novi Pentagon zamene su interesantne, neki su tough iako ne znači da ih neće smiriti novcem i pretnjama, ali izbori imaju netrivijalnu i zanimljivu završnicu
loader loader 15:49 18.11.2020

Re: Извин'те,

haklberi_tom

... .... ....



Mr Haklberi,
možete li malo da korigujete rečnik?
Dakle, bez uvreda, uličarskog stajlinga, ogavnih reči, nuđenja sexualnih aktivnosti...
Verujem da imate načina da komunicirate korektno.
Ako ne možete, recite.
Ok tako?
gvozden1 gvozden1 15:58 18.11.2020

Re: Извин'те,

kaži tačno šta ti vidiš da će se desiti..

Ne vidim, slabo mi se otvara ugljevlje, a pasulj mi nije pri ruci.
U šolju gledaju amateri.

Šta će se desiti u budućnosti na konkretnom nivou, tipa hoće li početi rat u prvoj ili drugoj godini je zaista za kladionice.
To ne zna, naravno, niko.

Najbolje je operisati sa onim što znamo, a, iz srpske perspektive, znamo da Bajdenova strana jeste pritiskala, ucenjivala Srbiju i podilazila Albancima, Trampova nije.

Moguće je da će se to promeniti, bilo bi dobro, ali ne vidi se ni razlog ni naznake da će tako biti.

Kao što se ne vide razlozi ni naznake da bi Tramp menjao svoju "baš me briga za neke tamo i jedne i druge" politiku.

U takvoj situaciji, kad budućnost nemožemo znati a ono što se dešavalo prilično nedvosmisleno govori da je za srpski interes bilo bolje da je ostao Tramp, ne vidim baš mnogo racionalni razloga da Srbi navijaju protiv njega.

To naravno važi za one kojima je srpski interes važniji od interesa nekih tamo, Crnaca recimo.

niccolo niccolo 15:58 18.11.2020

Re: Извин'те,

Bajdenovi su ljigavi, gramzivi i pokvareni do koske.

I Tramp je takav, naravno

Bogu hvala na suptilnim razlikama.
gvozden1 gvozden1 16:02 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Sad je lako našem Vučiću da to isto radi, da Informer bude taj koji saopštava ko je predsednik

A do sada mu je bilo baš teško.

Al je tebi bilo lakše da ga pljuckaš zbog toga, a šta ćeš sad kad ti kaže, jel bre Makso, a što ti smeta kad ja to radim, a za Bajdena si navijao, iako sam ja to od njega video?
Milan Novković Milan Novković 16:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
Bajdenovi su ljigavi, gramzivi i pokvareni do koske.

I Tramp je takav, naravno

Bogu hvala na suptilnim razlikama.

To je manje bitan deo mog pasusa pošto je ionako većina političara bar donekle takva.

Bitniji su im fokus i spoljna politika za ostatak sveta
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:12 18.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1

Najbolje je operisati sa onim što znamo, a, iz srpske perspektive, znamo da Bajdenova strana jeste pritiskala, ucenjivala Srbiju i podilazila Albancima, Trampova nije.


neće biti, pod Trampovim pritiskom Izrael je u septembru ove godine postao poslednja zemlja koja je priznala Kosovo..
ne znam dal ti je promaklo..
a Srbija pored problema Kosovo ima i niz drugih problema uključujući i sve one koje dijeli sa ostatkom svijeta jer je njegov dio..
nije zabranjeno baš sve probleme ignorisati i svoditi odluke samo na pitanje Kosova ali onda to tako i kaži..
pa ti ostaje samo da dodaš kad bi povukao crtu da ni Tramp za Srbiju nije dobar..
kad broj novih priznanja Kosova pod direktnim patronatom WH pređe 2, 5, 10? ili šta bi tačno čekao pa da vidiš da ti ni Tramp ništa novo reći neće osim da je Kosovo republjik?
haklberi_tom haklberi_tom 16:36 18.11.2020

Re: Извин'те,

loader
haklberi_tom

... .... ....



Mr Haklberi,
možete li malo da korigujete rečnik?
Dakle, bez uvreda, uličarskog stajlinga, ogavnih reči, nuđenja sexualnih aktivnosti...
Verujem da imate načina da komunicirate korektno.
Ako ne možete, recite.
Ok tako?

Mogu, ali - samo zbog tebe!
Zato što nisi loš čovek.
Da ti sada postavljam pitanje zašto opominješ mene koji sam reagovao na to što me je neki nadobudni budalčina pre toga oslovio konjinom (i još koječime vređao) - čemu!?
Ako ti to sam ne uviđaš.
No, pravo da ti kažem - svejedno mi je.
maksa83 maksa83 16:37 18.11.2020

Re: Извин'те,

Al je tebi bilo lakše da ga pljuckaš zbog toga, a šta ćeš sad kad ti kaže, jel bre Makso, a što ti smeta kad ja to radim, a za Bajdena si navijao, iako sam ja to od njega video?

U toj hipotetičkoj konverzaciji ja bih mu rekao: "mislim da si ti to ipak video od nekog drugog, onog čija partija drži 80% mesta u parlamentu, isto ko tvoja".

Nego braća iznedrila juče fenomenalan zakon - doživotni imunitet za bivše predsednike. To kači Putina i Medvedeva. Čisto da se ne šokiramo ako se ovde pojavi tako nešto. Ne kovid imunitet, naravno, nego onaj od zakonskog gonjenja.
haklberi_tom haklberi_tom 16:38 18.11.2020

Re: Извин'те,

Milan Novković
niccolo
Bajdenovi su ljigavi, gramzivi i pokvareni do koske.

I Tramp je takav, naravno

Bogu hvala na suptilnim razlikama.

To je manje bitan deo mog pasusa pošto je ionako većina političara bar donekle takva.

Bitniji su im fokus i spoljna politika za ostatak sveta

Ma!
Koga to zanima - bitna je stabilnost.
A to da li će biti razoreno 3 ili 5 država ... hu kerz!?

niccolo niccolo 16:38 18.11.2020

Re: Извин'те,

neće biti, pod Trampovim pritiskom Izrael je u septembru ove godine postao poslednja zemlja koja je priznala Kosovo..
ne znam dal ti je promaklo..

Ali smo mi zato dobili nešto zauzvrat - da preselimo ambasadu u Jerusalim.
maksa83 maksa83 16:39 18.11.2020

Re: Извин'те,

neće biti, pod Trampovim pritiskom Izrael je u septembru ove godine postao poslednja zemlja koja je priznala Kosovo..

Ti to sad kažeš kao da mi nismo zauzvrat dobili obavezu da selimo ambasadu u Jerusalim. Malolie? Tramp bre ljudina, već mi nedostaje.
haklberi_tom haklberi_tom 16:40 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Al je tebi bilo lakše da ga pljuckaš zbog toga, a šta ćeš sad kad ti kaže, jel bre Makso, a što ti smeta kad ja to radim, a za Bajdena si navijao, iako sam ja to od njega video?

U toj hipotetičkoj konverzaciji ja bih mu rekao: "mislim da si ti to ipak video od nekog drugog, onog čija partija drži 80% mesta u parlamentu, isto ko tvoja".

Nego braća iznedrila juče fenomenalan zakon - doživotni imunitet za bivše predsednike. To kači Putina i Medvedeva. Čisto da se ne šokiramo ako se ovde pojavi tako nešto. Ne kovid imunitet, naravno, nego onaj od zakonskog gonjenja.

Ma kakve to veze ima?
Sutra neko drugi donese zakon da ti zakoni ne važe - i gotovo.
haklberi_tom haklberi_tom 16:43 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
neće biti, pod Trampovim pritiskom Izrael je u septembru ove godine postao poslednja zemlja koja je priznala Kosovo..

Ti to sad kažeš kao da mi nismo zauzvrat dobili obavezu da selimo ambasadu u Jerusalim. Malolie? Tramp bre ljudina, već mi nedostaje.

Ma dobro, prežalićeš ga nekako!
Jer - je ovo što dolazi do jaja.
maksa83 maksa83 16:44 18.11.2020

Re: Извин'те,

Jer - je ovo što dolazi do jaja.

- Kevo kupio sam patike do jaja.
- Iju sine pa što tako duboke?!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:46 18.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
neće biti, pod Trampovim pritiskom Izrael je u septembru ove godine postao poslednja zemlja koja je priznala Kosovo..
ne znam dal ti je promaklo..

Ali smo mi zato dobili nešto zauzvrat - da preselimo ambasadu u Jerusalim.


i olovku!
do groba nas je zadužio

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana