Reč i slika

Bosno moja!

Filip Mladenović RSS / 16.11.2020. u 02:45

Da, u pravu je mladi Draško Stanivuković: "Banja Luka će biti grad u kojem ćete napredovati bez članske karte!"

Balkanski domino efekat smenjivanja lokalnih autokrata i nacionalista  juče se nastavio i u Bosni i Hercegovini.

Nakon smene Gruevskog u Makedoniji, Djukanovića u Crnoj Gori, Tačija na Kosovu, evo i Dodik je pao u Banja Luci.

Ni Izetbegović nije prošao bolje, izgubivši u bosanskoj prestonici i tešeći se floskulom: "Izgubili smo  Sarajevo, ali ne i BiH!"

Ostaje nada da se Bosna i Hercegovina, zahvaljujući pre svega mladim, školovanim i istorijskim mitovima neopterećenim političarkama i političarima polako ali sigurno vraća najboljim stranicama svoje evropske i balkanske sudbine.

I na kraju, samo da podsetim da su za nepune 2 godine izbori u Beogradu, koje AV režim sigurno gubi!

Domino efekat se nastavlja...



Komentari (492)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 18:20 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

pecaros
predatortz

Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?


Da, to je taj nivo. Treba da se zabrineš.

Ja sam se baš bio zabrinuo kad nisi hteo da se 'utrpavaš' komšiji da ti nešto završi preko reda pa si se na njega naljutio jer nije insistirao kako bi ti mogao da se malo nećkaš.

Vidiš ja bi'
a većina vas to neće nikada shvatiti i u tome je sva naša nesreća.

prvo krenuo od vas goveda koji ste tako naučili na mufte da završavate poslove ispod kancelarijskih stolova.

Nego je teško govečetu objasniti da je stoka.
predatortz predatortz 18:21 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

pecaros
predatortz

Što mene pitaš?
On je rekao da smo mi njihova nesreća.


Nacoš koji nije sposoban da razume jednostavan tekst na sopstvenom jeziku. Baš tužno.


Vidi, vidi, etiketica...
A kad te neko prozove da si srbomrzac, jbga vide ljudi, nisu ćoravi, onda kmeee.
gedza.73 gedza.73 18:24 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
Pa pročitao sam ja tu razmenu, pa mi nije jasno to polaganje prava da se govori u ime čitave nacije. Koliko vidim od toga je počelo. Mislim, standardno, samo što ja i dalje ne razumem čemu to služi.

Da, da. kao što si ti sebi dao za pravo da se u ime čitave nacije svađaš sa pecarošem (desetslukom) oko Vojvodine.

predatortz predatortz 18:24 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
predatortz
freehand
Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

Ko ste to "mi"?


Što mene pitaš?
On je rekao da smo mi njihova nesreća.

Pa pročitao sam ja tu razmenu, pa mi nije jasno to polaganje prava da se govori u ime čitave nacije. Koliko vidim od toga je počelo. Mislim, standardno, samo što ja i dalje ne razumem čemu to služi.


Ne polažem ja to pravo, daleko bilo.
Evo, tebe ću lepo zamoliti da mi objasniš kako je to Srbima bolje nakon Bogićevićevog glasanja protiv.

On čovek tvrdi da jeste, ali da smo većina glupi, pa smo zbog toga nesreće nekim njima.
A kaže i da je njima bolje.
Čudi me da njega ne pitaš koji su to oni.


pecaros pecaros 18:24 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz

Vidi, vidi, etiketica...
A kad te neko prozove da si srbomrzac, jbga vide ljudi, nisu ćoravi, onda kmeee.


Etiketčina, zaslužena.
predatortz predatortz 18:27 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

pecaros
predatortz

Vidi, vidi, etiketica...
A kad te neko prozove da si srbomrzac, jbga vide ljudi, nisu ćoravi, onda kmeee.


Etiketčina, zaslužena.


Da si srbomrzac?
Jeste!
pecaros pecaros 18:31 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

Ko ste to "mi"?


Ma, jasno je šta njegov linearni mozak može da smisli. Po toj matrici, halucinacije jednog diktatora su za neke građane dobre, a za druge stanovnike iste zemlje su loše. A zna se tačno ko su jedni a ko drugi.
milisav68 milisav68 21:03 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

pecaros
freehand
Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

Ko ste to "mi"?


Ma, jasno je šta njegov linearni mozak može da smisli. Po toj matrici, halucinacije jednog diktatora su za neke građane dobre, a za druge stanovnike iste zemlje su loše. A zna se tačno ko su jedni a ko drugi.

Sta ima da pretresamo posten svet, kad se zna ko ovde voli da krade :)

Ili moj diktator je lepsi od tvog :)

Pogubio si se nacisto :)
pecaros pecaros 21:13 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

milisav68

Ili moj diktator je lepsi od tvog :)


Pa to ti kažem - svi ste nosili njegove bedževe na reveru, a sad su vam tamo neki imaginarni komunisti i neki drugi ljudi krivi. Branite ga kao da vam je rod rođeni, potežete tešku artiljeriju, niste ni svesni šta branite. Isti mentalni sklop.
freehand freehand 21:26 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Ne polažem ja to pravo, daleko bilo.
Evo, tebe ću lepo zamoliti da mi objasniš kako je to Srbima bolje nakon Bogićevićevog glasanja protiv.


Što reko Sarojan - nekim Srbima je bilo bolje, nekim Srbima je bil9o gore, a nekim Srbima je bilo isto. Al kad god neko potegne da bez legitimacije sadržane u nekakvim izborima govori u ime svih Srba ja nekako pomislim da je u pitanju hulja. Pa i kad ima izbore iza sebe to je čest slučaj, al bez njih je stvar sigurna.
On čovek tvrdi da jeste, ali da smo većina glupi, pa smo zbog toga nesreće nekim njima.
A kaže i da je njima bolje.
Čudi me da njega ne pitaš koji su to oni.

Prilično pažljivo sam čitao i prilično sam siguran da on to nigde nije napisao.
Bez obzira što je tebi baš zgodno leglo da iskoristiš priliku pa upotr4ebiš to "mi".
freehand freehand 21:31 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

gedza.73
freehand
Pa pročitao sam ja tu razmenu, pa mi nije jasno to polaganje prava da se govori u ime čitave nacije. Koliko vidim od toga je počelo. Mislim, standardno, samo što ja i dalje ne razumem čemu to služi.

Da, da. kao što si ti sebi dao za pravo da se u ime čitave nacije svađaš sa pecarošem (desetslukom) oko Vojvodine.

to se nikad nije desilo, bez obzira na halucinaicje. Nikad ne nastupam u ime nacije, a trudim se da ne pominjem ni bivše nick-ove. Kao na primer deset-s-lukom sa kojim sam raspravljao o podeli na dođooše i domaće, gde je on bio na liniji ljotićevaca kojima je domovina njihova avlija i most pred kućom. Bajčetina, heliodrom, kazan za rakiju i šljivik.
I genuine fašista, pasaporto je dokaz da nisi seljačina. Nego paesano.Pokondireni seljačina, pšto je, suštinski, pleonazam.
predatortz predatortz 21:41 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Prilično pažljivo sam čitao i prilično sam siguran da on to nigde nije napisao.


Reče čovek:



Sva sreća da smo imali jednog Bogićevića, džumbus bi inače bio monumentalan.


Znači, sreća (tamo nekim njima) pa je Bogićević sprečio da vojska uvede oročeno vanredno stanje, te je počeo rat. Jer da nije, bio bi džumbus.

Pa, nastavi, opet o njima i nama:

Vama Srbima takođe. Ima vas koji to kapirate, a većina vas to neće nikada shvatiti i u tome je sva naša nesreća


Znači, ima nas koji kapiramo šta oni misle da je bolje za nas.
A ima nas, i to većina, koji ne kapiramo i ne prihvatamo šta tamo neki oni misle da je bolje po nas.

E, mi takvi smo, kaže čovek, nesreća za njih.

A to je mene setilo na neke druge, koji odavno tvrde da smo mi problem koji treba rešavati po modelu 1/3 vako, 1/3 nako, a 1/3 (to su valjda oni što kapiraju njihov stav) pretvoriti u njih.

Eto, moj linearni mozak to tako razumeo.

freehand freehand 21:49 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Znači, sreća (tamo nekim njima) pa je Bogićević sprečio da vojska uvede oročeno vanredno stanje, te je počeo rat. Jer da nije, bio bi džumbus.

Pa, nastavi, opet o njima i nama:

Nije ti palo na pamet da je ovo nama bilo "nama Jugoslovenima, državi"?
Znači, sreća (tamo nekim njima) pa je Bogićević sprečio da vojska uvede oročeno vanredno stanje, te je počeo rat. Jer da nije, bio bi džumbus.

Obzirom da je u pitanju bilakomunjarska vojska rekao bi čovek da bi se i ti priključio protiv tih nedemokratskih komunjarskih postupaka?
ali svejedno - javnost je tada bila podeljena. I među Srbima, i to žestoko.



Pa, nastavi, opet o njima i nama:

Ovde si nekako izbegao da ostaviš svoju prethodnu repliku na koje je citirano odgovor. to se zove spinčina, al ne moram ni ja baš svaku krivu Drinu da ispravim.
Ljuljaj Javore, sve ok. Idu domaćini za tobom i tapšu po leđima, šta ti više treba u blogovskom životu?
predatortz predatortz 22:01 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Obzirom da je u pitanju bilakomunjarska vojska rekao bi čovek da bi se i ti priključio protiv tih nedemokratskih komunjarskih postupaka?


Naprotiv!
Bio sam za njih, jer je druga opcija bila rat. I rat se desio.
A siguran sam da bi i "nama", a i "njima", bilo bolje bez rata. Jugoslavija, verovatno, opstala ne bi. Ali, da je vojska ohladila glave na godinu dana, da je razoružala sve koji nisu smeli da budu naoružani, razlaz ne bi bio ni toliko krvav, ni toliko tragičan, niti bi tolika mržnja ostala.

Vojsci najviše zameram što je dozvolu uopšte tražila.
milisav68 milisav68 22:04 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

pecaros
milisav68

Ili moj diktator je lepsi od tvog :)


Pa to ti kažem - svi ste nosili njegove bedževe na reveru, a sad su vam tamo neki imaginarni komunisti i neki drugi ljudi krivi. Branite ga kao da vam je rod rođeni, potežete tešku artiljeriju, niste ni svesni šta branite. Isti mentalni sklop.

Nisi razumeo, tvoj diktator je lepsi od naseg.
freehand freehand 22:17 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?


Vojsci najviše zameram što je dozvolu uopšte tražila.

Opet si zaboravio "komunjarskoj". Koja da nije tražila dozvolu bila bi hunta, što joj nikad ne bi oprostio. Dobro je da su ti zahtevi jasni, nisu kontradiktorni i da su uvek dobronamerni.
Mislim, kad ti pričaš o tome da ne bi bilo mržnje meni nije dobro. Svaki ti drugi komentar kipi od mržnje, a to su oni komentari koje uspevaš dakontrolišeš.
A to je zlo, Predatorz. To implicira samo jedno "mi ili oni". Sa tim se ne živi. Ili se živi do prve prilike za novo klanje.
predatortz predatortz 22:21 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

A to je zlo, Predatorz. To implicira samo jedno "mi ili oni". Sa tim se ne živi. Ili se živi do prve prilike za novo klanje.



Da, sad je tako.
I u tom novom klanju, ako ga bude, ne treba biti brav. Bolje onaj sa nožem u ruci, nego brav.
To smo, nadam se, naučili iz minulih klanja.
freehand freehand 22:23 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz
A to je zlo, Predatorz. To implicira samo jedno "mi ili oni". Sa tim se ne živi. Ili se živi do prve prilike za novo klanje.



Da, sad je tako.
I u tom novom klanju, ako ga bude, ne treba biti brav. Bolje onaj sa nožem u ruci, nego brav.
To smo, nadam se, naučili iz minulih klanja.

Niko tu ništa nije naučio. Svako je izašao sa onim što je znao. Na primer, ja isto mislim što i pre - da je bolje sto godina raspravljati i tražiti zajedničke tačke, sarađivati i slagati se. ti pričaš o noževima i klanju. nekad stvarno deluje beznadežno.
predatortz predatortz 22:25 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
predatortz
A to je zlo, Predatorz. To implicira samo jedno "mi ili oni". Sa tim se ne živi. Ili se živi do prve prilike za novo klanje.



Da, sad je tako.
I u tom novom klanju, ako ga bude, ne treba biti brav. Bolje onaj sa nožem u ruci, nego brav.
To smo, nadam se, naučili iz minulih klanja.

Niko tu ništa nije naučio. Svako je izašao sa onim što je znao. Na primer, ja isto mislim što i pre - da je bolje sto godina raspravljati i tražiti zajedničke tačke, sarađivati i slagati se. ti pričaš o noževima i klanju. nekad stvarno deluje beznadežno.


Čekaj, bre!
Ti pomenu nova klanja. Ja samo rekoh da je bolje imati nož u ruci nego nož pod vratom.

freehand freehand 22:27 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Čekaj, bre!
Ti pomenu nova klamja. Ja samo rekoh da je bolje imati nož u ruci nego nož pod vratom.

Ma u pravu si, nema druge.
pecaros pecaros 22:29 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz

Znači, sreća (tamo nekim njima) pa je Bogićević sprečio da vojska uvede oročeno vanredno stanje, te je počeo rat. Jer da nije, bio bi džumbus.


U maniru salonskog filozofa, na kraju balade kada se sve zna, praviš duhovite konstrukcije koje liče na nešto pametno.

Kada se dešavalo to glasanje rat je bio maglovita, mada prilično opipljiva pretpostavka, koja se, uz malo pameti, mogla prevazići.

A da se izglasao dotični vojni udar, treba zaista imati samo malo mašte pa zamisliti šta bi se desilo u situaciji u kojoj civili već imaju arsenale uporedive onim u vojnim magacinima. I u kojoj se, pod plaštom čuvanja Jugoslavije, u potaji crtaju nove granice.


freehand freehand 22:35 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

A da se izglasao dotični vojni udar, treba zaista imati samo malo mašte pa zamisliti šta bi se desilo u situaciji u kojoj civili već imaju arsenale uporedive onim u vojnim magacinima. I u kojoj se, pod plaštom čuvanja Jugoslavije, u potaji crtaju nove granice.

Da se ne zajebavamo, ipak. Vojni udar se, prvo, ne izglasava. Vojsci se daju ovlašćenaj od strane civilnih organa a smešno je što se radikali s leva i radikali zdesna po pravilu slažu pljujući Kadijaevića što sebi nije uzeo to pravo da on preuzme vlast u zemlji. Desničaribi očekivali vaspostavi nekakvu ustavnu monarhiju, levičari da za novog šefa vaspostavi Antu markovića.
Sem toga, ti arsenali o kojima pričaš bili bi začas neutralisani,to još nije bio momenat pred pucanje, i bilo je dovoljno snage i u vojsci i u policiji da se to neutrališe. Samo što je vojska, savog i svakog drugog stanovištapostupila ispravno i časno, očekujući od civilnih organa da rade svoj posao.
I proces razgradnje i destrukcijhe svakako je bio u fazi kad je postao nezaustavljiv. I pukotina je krenula iz Vašingtona i Berlina, da se ne zajebavamo.
pecaros pecaros 23:20 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
Kao na primer deset-s-lukom sa kojim sam raspravljao o podeli na dođooše i domaće, gde je on bio na liniji ljotićevaca kojima je domovina njihova avlija i most pred kućom. Bajčetina, heliodrom, kazan za rakiju i šljivik.


Nisi ni ti zaboravio da konstruišeš i učitavaš.
Kao prvo, nikad ne koristim reč dođoš. Zatim, nikada ni o kakvim podelama nisam pisao. Izbeglice i kolonisti su među nama, nisam ja jedini koji to primećuje. I imaju običaje i mentalitet koji su doneli iz svojih krajeva. To je notorna istina.

U vezi s tim, ti si prilično eksplicitan prema stanovnicima Srpske, ako se ne varam? Ali, cenim, nije ni to bez razloga.

Ono što niko ne može da ospori, a najviše mi zapada za oko - autobusi podrške SNS/SRS/SPS-u, svih ovih godina, polaze iz istih krajeva, u kojima cela sela skoro plebiscitarno glasaju za ove opcije. A od '45. naovamo su iz istih mesta polazile inicijative mesnih odbora SKJ za zabranu ove ili one knjige ili filma, zbog srpskog nacionalizma. I direktori društvenih firmi su odatle dolazili.

Pre nego krene desničarska lavina, da podsetim da upravo sa njihove strane dolaze najmonstruoznije optužbe "dođoša". Pa su tako oni '45. okupirali Srbiju, bivajući pritom neuporedivo gori od Nemaca, čineći zločine kakve svet do tada nije video, uz mnogo pikantnih detalja. Pa se pitam - da li su ti okupatori otišli nekuda dalje, ili su možda neki i ostali?

gedza.73 gedza.73 23:21 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

F.
to se nikad nije desilo

Ih. Kod tebe ovo 'nikad' je tako rastegljivo da bi se tu komotno smestila i crna rupa.
I genuine fašista, pasaporto je dokaz da nisi seljačina. Nego paesano.Pokondireni seljačina, pšto je, suštinski, pleonazam.

Ma dobro sve smo to utvrdili nego šta kažeš za ove poštene vojne domaćine u dokumentarcu na RTS? I vojne stručnjake koji su učestvovali istrazi?

pecaros pecaros 23:25 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand

Da se ne zajebavamo, ipak. Vojni udar se, prvo, ne izglasava.


Pa, glasalo se o uvođenju vanrednog stanja, ali smo svi znali šta se iza brda valja. Zovi to kako hoćeš.
gedza.73 gedza.73 23:36 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?


upravo sa njihove strane dolaze najmonstruoznije optužbe "dođoša". Pa su tako oni '45. okupirali Srbiju

Ta grupa dođoša spada u istu grupu Šumadinaca koja je učestvovala u streljanju svojih sugrađana i sa ove i sa one strane Drine. To su bili ljudi koji su se 'pravilno' postavili tokom 'levih skretanja', preživeli unutarkomunističke sukobe i ljudi kojima su bili isprani mozgovi politkomesarskim predavanjima o velikosprskom hegemonizmu.

Pa se pitam - da li su ti okupatori otišli nekuda dalje, ili su možda neki i ostali?

Neki su čak danas i u evropskim pokretima. jbg opet se vraćamo na neotvaranje dosija pa danas pojedini mogu na slobodi da pričaju svoje verzije istorije i da etiketiraju neistomišljenike kao fašiste ili ljotićevce



freehand freehand 23:41 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

gedza.73
F.
to se nikad nije desilo

Ih. Kod tebe ovo 'nikad' je tako rastegljivo da bi se tu komotno smestila i crna rupa.
I genuine fašista, pasaporto je dokaz da nisi seljačina. Nego paesano.Pokondireni seljačina, pšto je, suštinski, pleonazam.

Ma dobro sve smo to utvrdili nego šta kažeš za ove poštene vojne domaćine u dokumentarcu na RTS? I vojne stručnjake koji su učestvovali istrazi?


Iš na točak.
freehand freehand 23:55 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Nisi ni ti zaboravio da konstruišeš i učitavaš.
Kao prvo, nikad ne koristim reč dođoš. Zatim, nikada ni o kakvim podelama nisam pisao.

A od '45. naovamo su iz istih mesta polazile inicijative mesnih odbora SKJ za zabranu ove ili one knjige ili filma, zbog srpskog nacionalizma. I direktori društvenih firmi su odatle dolazili.

Pa su tako oni '45. okupirali Srbiju

Ne govoriš o dođošima a ovdeje u pitanju -ko tačno?

bivajući pritom neuporedivo gori od Nemaca, čineći zločine kakve svet do tada nije video, uz mnogo pikantnih detalja.

Daj, ako ti nije teško - o čemu ovde govoriš? Koji su to namonstruozniji zločini i šta je to što u tom smislu svet nije video? Mali sadista u meni vrišti da čuje o čemu je reč.

U vezi s tim, ti si prilično eksplicitan prema stanovnicima Srpske, ako se ne varam? Ali, cenim, nije ni to bez razloga.

I o čemu ovde govoriš? Ne domašujem. Ja sam eksplicitan prema šovinistima bez obzira na naciju, veru, poreklo geografsko ili bilo koje drugo. Ne razdvajam Lukiće, Oriće, Glavaše. Ovo apsolutno ne razumem.
pecaros pecaros 00:15 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand

bivajući pritom neuporedivo gori od Nemaca, čineći zločine kakve svet do tada nije video, uz mnogo pikantnih detalja.

Daj, ako ti nije teško - o čemu ovde govoriš? Koji su to namonstruozniji zločini i šta je to što u tom smislu svet nije video? Mali sadista u meni vrišti da čuje o čemu je reč.


Uvek si imao problem sa pažljivim čitanjem, ali mi nije teško da objasnim. Ja bukvalno interpretiram reči naših desničarskih blogokolega. To oni kažu. Razumeš?

I siguran sam da mnogi nesporazumi između mene i drugih blogera nastaju zbog čitanja svake treće reči, u stanju sužene svesti zbog neslaganja sa nečim napisanim. To ne važi za one koji razumeju šta pišem, ali namerno izvrću smisao. Što se dešava gotovo redovno.

freehand
U vezi s tim, ti si prilično eksplicitan prema stanovnicima Srpske, ako se ne varam? Ali, cenim, nije ni to bez razloga.


I o čemu ovde govoriš? Ne domašujem. Ja sam eksplicitan prema šovinistima bez obzira na naciju, veru, poreklo geografsko ili bilo koje drugo.


I ja isto. Samo ih ti nalaziš na jednom mestu, ja na drugom. Definitivno si bio "eksplicitan" prilično đuture prema življu u RS, ne prema pojedincima.


freehand freehand 00:18 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Uvek si imao problem sa pažljivim čitanjem, ali mi nije teško da objasnim. Ja bukvalno interpretiram reči naših desničarskih blogokolega. To oni kažu. Razumeš?

I siguran sam da mnogi nesporazumi između mene i drugih blogera nastaju zbog čitanja svake treće reči, u stanju sužene svesti zbog neslaganja sa nečim napisanim. To ne važi za one koji razumeju šta pišem, ali namerno izvrću smisao. Što se dešava gotovo redovno.

Još da spustiš nivo u obraćanju bilo bi kudikamo lakše. Inače, zaista nisam razumeo ali ako je ovo bila poenta . u pravu si.

Definitivno si bio "eksplicitan" prilično đuture prema življu u RS, ne prema pojedincima.


Kad i gde? Nikad ne generalizujem na taj način. Jednostavno ne razmišljam tako, to nije moj tok svesti. Možda nespretno izražavanje, inače ne. Ni premakome, ne prema življu RS.
pecaros pecaros 00:26 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand

Možda nespretno izražavanje, inače ne.


Imao sam u vidu ovu mogućnost, pa te nisam nazvao Ljotićevcem.
haklberi_tom haklberi_tom 08:10 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand

Vojsci najviše zameram što je dozvolu uopšte tražila.

Opet si zaboravio "komunjarskoj". Koja da nije tražila dozvolu bila bi hunta, što joj nikad ne bi oprostio. Dobro je da su ti zahtevi jasni, nisu kontradiktorni i da su uvek dobronamerni.
Mislim, kad ti pričaš o tome da ne bi bilo mržnje meni nije dobro. Svaki ti drugi komentar kipi od mržnje, a to su oni komentari koje uspevaš dakontrolišeš.
A to je zlo, Predatorz. To implicira samo jedno "mi ili oni". Sa tim se ne živi. Ili se živi do prve prilike za novo klanje.

Lupaš samo tako!
Vrtiš te stupidarije bez kraja i konca.
Pitanje o kome je reč je trivijalno - da li bi bilo bolje da je Bogićević glasao za uvođenje vanrednog stanja?
To kako je glasao, pa nije uvedeno - rezultate smo videli.
A Predatortz je nedvosmisleno rekao - da Srbi nikada više neće ići kao marva na klanje.
Fala bogu, Tito je krepao - a i ovo malo komunoglavaca će.

haklberi_tom haklberi_tom 08:14 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

pecaros
predatortz

Znači, sreća (tamo nekim njima) pa je Bogićević sprečio da vojska uvede oročeno vanredno stanje, te je počeo rat. Jer da nije, bio bi džumbus.


U maniru salonskog filozofa, na kraju balade kada se sve zna, praviš duhovite konstrukcije koje liče na nešto pametno.

Kada se dešavalo to glasanje rat je bio maglovita, mada prilično opipljiva pretpostavka, koja se, uz malo pameti, mogla prevazići.

A da se izglasao dotični vojni udar, treba zaista imati samo malo mašte pa zamisliti šta bi se desilo u situaciji u kojoj civili već imaju arsenale uporedive onim u vojnim magacinima. I u kojoj se, pod plaštom čuvanja Jugoslavije, u potaji crtaju nove granice.



Ali zato, pošto je Bogićević glasao tako kako je glasao, pa vanredno stanje nije uvedeno - ne treba nimalo mašte da se vidi kako je bilo.
Jebote, koliko bi iko trebalo da bude ograničen da ne razume elementarnu logiku - a hoće da se nešto smatra?!
Evo ti onda jednostavnije pitanje, pošto ne možeš sam da dobaciš - dakle, da je uvedeno vanredno stanje, rat bi bio još žešći ... koliko puta ... 2 ili 3 ... ili više?
haklberi_tom haklberi_tom 08:18 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
A da se izglasao dotični vojni udar, treba zaista imati samo malo mašte pa zamisliti šta bi se desilo u situaciji u kojoj civili već imaju arsenale uporedive onim u vojnim magacinima. I u kojoj se, pod plaštom čuvanja Jugoslavije, u potaji crtaju nove granice.

Da se ne zajebavamo, ipak. Vojni udar se, prvo, ne izglasava. Vojsci se daju ovlašćenaj od strane civilnih organa a smešno je što se radikali s leva i radikali zdesna po pravilu slažu pljujući Kadijaevića što sebi nije uzeo to pravo da on preuzme vlast u zemlji. Desničaribi očekivali vaspostavi nekakvu ustavnu monarhiju, levičari da za novog šefa vaspostavi Antu markovića.
Sem toga, ti arsenali o kojima pričaš bili bi začas neutralisani,to još nije bio momenat pred pucanje, i bilo je dovoljno snage i u vojsci i u policiji da se to neutrališe. Samo što je vojska, savog i svakog drugog stanovištapostupila ispravno i časno, očekujući od civilnih organa da rade svoj posao.
I proces razgradnje i destrukcijhe svakako je bio u fazi kad je postao nezaustavljiv. I pukotina je krenula iz Vašingtona i Berlina, da se ne zajebavamo.

Alal im kurčina na časti i poštenju!
Pičke i budaletine najgore.
Nema prečeg zadatka jedne vojske nego da zaštiti svoj narod od klanja.
Kakav kurčev komunjarski zakon o časti i poštenju.
Uspostavljati komunističke 'zakonske' žvrljotine i odanost njima (i posle Tite, Tito), iznad ljudskih života, je idiotarija svoje vrste.
haklberi_tom haklberi_tom 08:20 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

pecaros
freehand

Da se ne zajebavamo, ipak. Vojni udar se, prvo, ne izglasava.


Pa, glasalo se o uvođenju vanrednog stanja, ali smo svi znali šta se iza brda valja. Zovi to kako hoćeš.

Sreća pa nisu izglasali - Bogićević prevagnuo.
Rezultat smo videli - zovi ga kako hoćeš.
freehand freehand 08:38 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Vrtiš te stupidarije bez kraja i konca.



Moron, paljba.
predatortz predatortz 09:51 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

duplo
predatortz predatortz 09:52 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?


A da se izglasao dotični vojni udar,


Niko nije tražio nikakav vojni udar. Na kraju krajeva, to se ne tzraži, to se uradi. Vojska je predložila predsedništvu da se uvede vremenski oročeno vanredno stanje, da se strasti smire.

Laž je da je Milošević tada imao potpunu kontrolu nad vojskom. Gnusna laž, sa ciljem da se opravda ono što su radili oni koji su rat započeli. Ako su Antun Tus, Zvonko Jurjević, Brovet i ostali oficiri JNA, Hrvati, Slovenci, muslimani, Albanci, Makedonci, slušali Miloševića, onda je jedan od nas dvojice teški lažov.



A da se izglasao dotični vojni udar, treba zaista imati samo malo mašte pa zamisliti šta bi se desilo u situaciji u kojoj civili već imaju arsenale uporedive onim u vojnim magacinima.


U tom momentu civili nisu imali neki znatan arsenal, a to da je bio uporediv sa arsenalom JNA, to je tolika glupost, da ne zavređuje nikakav komentar. Šta, civili su imali oklopno-mehanizovane jedinice, artiljeriju, avijaciju, ratnu mornaricu?

I u kojoj se, pod plaštom čuvanja Jugoslavije, u potaji crtaju nove granice.


A kako su crtane unutrašnje granice te Jugoslavije?
U nekakvom AVNOJ-u, na kom Srbija nije imala čak ni tu jednopartijsku delegaciju?
I ti misliš da granice koje je crtala jedna gerila u ratu, bez konsenzusa svih slojeva društva, bez pitanja naroda da se odredi o tome, neko treba da smatra za svetinju?

Šta bi bilo loše u tome da su se te granice korigovale?

Potom, neke bivše republike su se odvojile kršenjem Ustava. BiH na primer. Po Ustavu BiH, važećem i regularno donesenom, referendum o nezavisnosti BiH nije prošao. Nije ispunjen jedan od dva uslova. Naime, da bi referendum bio validan, na njemu je moralo glasati 2/3 upisanih birača. Dakle, minimum 66,6 % upisanih u knjige. Taj uslov nije ispunjen, jer se odazvalo 61,7% glasača.
I? Ko je onda, formalno pravno, u pravu? Oni koji kažu da je referendum neuspeo i da BiH nije nezavisna, ili oni koji kažu "boli nas kurac za Ustav koji smo zajedno doneli i obavezali se na to da ga svi poštujemo"?

Nekako, Srbi i za to krivi? Poštovali Ustav, pa opet krivi?
Drugi napravili paravojske još u SFRJ, Patriotska liga je organizaciono formirana u maju 1990., dakle skoro dve godine pre rata, Srbi poštovali jedinu regularnu vojnu silu u državi, JNA, pa opet Srbi krivi?

A, srbomrzac? Kako to?

A onda se ljutiš kad ti neko kaže da si srbomrzac.

No, ne smeta ti to da mene častiš kako sam nacista.
Nisam, da jesam ti bi bio na mojoj strani, kao što si uvek na strani ustašije i džihadlija.

pecaros pecaros 16:10 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz

U tom momentu civili nisu imali neki znatan arsenal, a to da je bio uporediv sa arsenalom JNA, to je tolika glupost, da ne zavređuje nikakav komentar. Šta, civili su imali oklopno-mehanizovane jedinice, artiljeriju, avijaciju, ratnu mornaricu?


OK, malo sam zakitio. Ali... Znatan ili neznatan arsenal, samo par meseci kasnije se pokazalo da može da jako zakomplikuje povlačenje vojske iz kasarni. Takođe se pokazalo da vojska nije kadrovski kompaktna i da je bila na granici rasula. Spominjanje vojske, uopšte, a kamo li artiljerije i avijacije ovde je potpuno van konteksta, jer ako dođe na red njihova upotreba, bilo kakav razgovor na temu "očuvanja Jugoslavije" je više besmislen. Ideja da bi vanredno stanje dovelo stvari u red je fikcija. Samo bi ideja o ratu postala sasvim opipljiva i neizbežna.

predatortz
Šta bi bilo loše u tome da su se te granice korigovale?

...

A, srbomrzac? Kako to?

A onda se ljutiš kad ti neko kaže da si srbomrzac.

No, ne smeta ti to da mene častiš kako sam nacista.
Nisam, da jesam ti bi bio na mojoj strani, kao što si uvek na strani ustašije i džihadlija.


Naravno da ne bi bilo ničeg lošeg u korigovanju granica, da je moglo dogovorom i bez rata. A svi znamo da nije moglo, i da ni strane sile to ne bi dozvolile.

Zašto misliš da ja imam nešto protiv velike Srbije, i to samo zato što nisam Srbin? Gluposti. Šta bi mi falilo da skoknem do srpskog Dubrovnika ili Karlobaga? Ništa mi ne bi falilo. Takve bedastoće izmišljaju nacoši poput tebe. Da ste slušali trezvene ljude kad je trebalo, danas bi makar Kosovo bilo u Srbiji. A ne sad da ih nabeđujete da su autošovinisti i srbomrsci.

Najviše zla celom ovom regionu su naneli nacoši svih fela.


freehand freehand 16:24 18.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Zašto misliš da ja imam nešto protiv velike Srbije, i to samo zato što nisam Srbin? Gluposti. Šta bi mi falilo da skoknem do srpskog Dubrovnika ili Karlobaga? Ništa mi ne bi falilo.

Ovo je suština. Kako god da bi se zvala država veća od ove, daje bilo moguće sačuvati je. I da Kosovo nije srpsko ( u smislu nacije) nego teritorija države Srbije i svih njenih građana. Podrazumeva se da to uključuje i Albance.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:37 16.11.2020

Izbori u RS

Drago mi je da su izbori u RS prošli kako treba da prođu u društvu koje gradi i razvija demokratske procese. To je najvažnije.
Ne znam šta mi je žalije. To što je političar kao Radojičić izgubio ili što je političar kao Stanivuković pobijedio.
Politika, kao ozbiljan posao, je skoro obesmišljena i pretvara se u estradu.
Samo rijetki ljudi se zanimaju za stvarne probleme i njihova, realna, riješenja u kontekstu prostora i vremena. Političari se više ne procijenjuju po akcijama koje vode, i koje trebaju voditi a ne vode ih, već po medijskoj slici o njima koja se stvara najčešće po pricipu "proizvodnje pristanka".
freehand freehand 22:39 16.11.2020

Re: Izbori u RS

kamilo_emericki
Drago mi je da su izbori u RS prošli kako treba da prođu u društvu koje gradi i razvija demokratske procese. To je najvažnije.
Ne znam šta mi je žalije. To što je političar kao Radojičić izgubio ili što je političar kao Stanivuković pobijedio.
Politika, kao ozbiljan posao, je skoro obesmišljena i pretvara se u estradu.
Samo rijetki ljudi se zanimaju za stvarne probleme i njihova, realna, riješenja u kontekstu prostora i vremena. Političari se više ne procijenjuju po akcijama koje vode, i koje trebaju voditi a ne vode ih, već po medijskoj slici o njima koja se stvara najčešće po pricipu "proizvodnje pristanka".

kamilo_emericki
Drago mi je da su izbori u RS prošli kako treba da prođu u društvu koje gradi i razvija demokratske procese. To je najvažnije.
Ne znam šta mi je žalije. To što je političar kao Radojičić izgubio ili što je političar kao Stanivuković pobijedio.
Politika, kao ozbiljan posao, je skoro obesmišljena i pretvara se u estradu.
Samo rijetki ljudi se zanimaju za stvarne probleme i njihova, realna, riješenja u kontekstu prostora i vremena. Političari se više ne procijenjuju po akcijama koje vode, i koje trebaju voditi a ne vode ih, već po medijskoj slici o njima koja se stvara najčešće po pricipu "proizvodnje pristanka".

Pojma nemam o tamošnjoj političkoj sceni. Ko je i kakav je taj Radojičić?
predatortz predatortz 22:45 16.11.2020

Re: Izbori u RS

Pojma nemam o tamošnjoj političkoj sceni. Ko je i kakav je taj Radojičić?


Solidan čovek. Mašinac, umeren, bez većih afera (koliko je to u SNSD moguće).
Kuriozitet, izjašnjava se kao Crnogorac.

Edit:

Potkrala mi se greška. Igor Radojičić je magistar elektrotehnike.
zilikaka zilikaka 22:54 16.11.2020

Re: Izbori u RS

bez većih afera (koliko je to u SNSD moguće).

E, pa to je ono što j.. naše kokoške. Takvi sistemi ti ne ostavljaju mogućnost da budeš zaista čist. Ako sam ne kradeš, najmanje što moraš, da bi opstao na položaju, je da potpuno tolerišeš njihovu krađu.
Zasmetaš li po tom pitanju, momentalno ti sami nameste igranku da očas posla odletiš.

Oni se bre bave ozbiljnim biznisima sa ogromnim parama, i svakako neće to ugroziti zbog bilo čijeg igranja politike.
freehand freehand 22:56 16.11.2020

Re: Izbori u RS

zilikaka
bez većih afera (koliko je to u SNSD moguće).

E, pa to je ono što j.. naše kokoške. Takvi sistemi ti ne ostavljaju mogućnost da budeš zaista čist. Ako sam ne kradeš, najmanje što moraš, da bi opstao na položaju, je da potpuno tolerišeš njihovu krađu.
Zasmetaš li po tom pitanju, momentalno ti sami nameste igranku da očas posla odletiš.

Oni se bre bave ozbiljnim biznisima sa ogromnim parama, i svakako neće to ugroziti zbog bilo čijeg igranja politike.

Izvini, šta znači "takvi sistemi"?
predatortz predatortz 23:01 16.11.2020

Re: Izbori u RS

Zasmetaš li po tom pitanju, momentalno ti sami nameste igranku da očas posla odletiš.


Jedna od teorija koju sam ovih dana čuo je i da je Dodik namerno pustio Radojičića niz vodu jer duži period nemaju dobre međusobne odnose.

Kako god, Banjaluku je Dodik osvojio, ima skupštinsku većinu. Gradonačelnik onda tu samo figurira. Doduše, gradonačelnik može da postavi načelnike službi i posmenjivaće kadrove iz SNSD, ali to su svakako ljudi koji su Radojičićev izbor.
Mislim da Dodik nije toliko uzdrman ovom situacijom, ali da će je iskoristiti da provetri banjalučki odbor. On, kao Vučić, ne voli kompetentne ljude oko sebe. Radojičić to jeste.
Inače, danas je primljen u KC Republike Srpske. Korona.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:16 16.11.2020

Re: Izbori u RS


Pojma nemam o tamošnjoj političkoj sceni. Ko je i kakav je taj Radojičić?

Po meni,vrlo kvalitetan političar, obrazovan, sa integritetom, ima ideje koje su u skladu sa realnim mogućnostima i vremenom u kojem živimo.
Prvi zalupio vrata Šainoviću kad je dolazio u Banja Luku i držao po 18 sati sastanke sa tadašnjim rukovodstvom Socijalističke partije tražeći od njih da napuste Biljanu Plavšić i vrate se pod Miloševićevu komandu. Izborio se, zajedno sa svojom ekipom, za povratak nekoliko nekretnina koje su raznim mahinacijama neki tajkuni bili prisvojili a u toku je borba za još neke. Administracija koju vodi uvela je mnogo, za građane, korisnih novina, od Banja Luke skoro napravila evropski grad. Crnogorac, i da Bošnjaci u Narodnoj skupštini RS pristaju na izmjene ustava bio bi sigurno predsednik RS.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:33 16.11.2020

Re: Izbori u RS


Solidan čovek. Mašinac, umeren, bez većih afera (koliko je to u SNSD moguće).


Šta god da radi SNSD neće nikad dostići u tom domenu SDS i PDP.
Kuriozitet, izjašnjava se kao Crnogorac.

Zašto?
PS
Koje su to manje afere vezane za Radojičića?
predatortz predatortz 23:44 16.11.2020

Re: Izbori u RS


Koje su to manje afere vezane za Radojičića?

[blip]null[/blip]

Iz glave se sećam da je za njegovog mandata grad "izgubio dokumenta" pa je izgubljeno zemljište stare autobuske stanice. Bilo je još nekog natezanja oko zemljišta i imovine, čini mi se ugostiteljske škole, koje je otišlo podobnim "neimarima".
Nešto je tu posle vraćano.
Uglavnom, svodi se na to da je grad gubio zemljište na kom su posle gradili podobni, pa i kumovi..

Zašto kuriozitet?
Zato što među ljudima vlada pogrešno ubeđenje da u Srpskoj sve mora biti srpsko. Gradonačelnik najvećeg grada u RS nije Srbin, dosta ministara u Vladi RS takođe nisu.
Može li se slično reći za Federaciju?
U tom smislu kuriozitet.



zilikaka zilikaka 23:47 16.11.2020

Re: Izbori u RS

Izvini, šta znači "takvi sistemi"?

Sistemi poput ovog koji je kod nas na vlasti, a i u TS. Gde su političari i njihova svojta ujedno i najveći preduzetnici i gde se korupcija ne krije nego podrazumeva.
Mada, kad pogledaš,, ima toga i mnogo šire, jer ppolitika prosto zavisi od krupnih igrača svuda. Jedina je razlika koliko ipak ostavljaju mesta i drugima i koliko to rade u tajnosti.
Ovi naši su sve u fulu, što bi rekli klinci.
freehand freehand 23:50 16.11.2020

Re: Izbori u RS

zilikaka
Izvini, šta znači "takvi sistemi"?

Sistemi poput ovog koji je kod nas na vlasti, a i u TS. Gde su političari i njihova svojta ujedno i najveći preduzetnici i gde se korupcija ne krije nego podrazumeva.
Mada, kad pogledaš,, ima toga i mnogo šire, jer ppolitika prosto zavisi od krupnih igrača svuda. Jedina je razlika koliko ipak ostavljaju mesta i drugima i koliko to rade u tajnosti.
Ovi naši su sve u fulu, što bi rekli klinci.

Baš htedoh da te uputim na Bjadena i Klintonove, a za lektiru da ti dam "Seropika".
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:02 17.11.2020

Re: Izbori u RS

Iz glave se sećam da je za njegovog mandata grad "izgubio dokumenta" pa je izgubljeno zemljište stare autobuske stanice. Bilo je još nekog natezanja oko zemljišta i imovine, čini mi se ugostiteljske škole, koje je otišlo podobnim "neimarima".
Nešto je tu posle vraćano.
Uglavnom, svodi se na to da je grad gubio zemljište na kom su posle gradili podobni, pa i kumovi..

Loše se sjećaš, afera sa starom autobuskom stanicom je stara dvadesetak godina a uzrok joj je privatizacija Autoprevoza koja je urađena traljavo kao i krađa ugovora o zamjeni zemljišta između grada i preduzeća Autoprevoz Banja Luka. Radojičić sa tim nema nikakve veze već samo je pokušavao da spasi to zemljište.
zilikaka zilikaka 00:06 17.11.2020

Re: Izbori u RS

Ma jeste al pazi kad ovde ni muva ne može da proleti a da oni ne zarade. Evo ti jednog lokalnog primera za ilustraciju.
Imamo mi u gradu nekog Farkaša koji je u prvim redovima političara. On drži i prevozničku firmu-nešto autobusa bez stalnih linija.
E, sad recimo imaš sportsko društvo il folklor koji bi negde da putuje i za to traži podršku od grada. Za to postoje namenjene pare i dobijaju se ALI svi znaju i poštuju da u tim slučajevima moraju da angažuju Farkašovu firmu. Nema veze što postoje povoljnije ponude.
Ako to ne urade mogu slobodno u buduće da zaborave na opštinsku pomoć.
Pazi, nije izmišljotina i niko to i ne pokušava da sakrije. Prosto se prihvataju nametnuta pravila.

Eto, to su ti primitivni oblici korumpiranih sistema gde ne postoji granica. Na njih sam mislila.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:10 17.11.2020

Re: Izbori u RS


Jedna od teorija koju sam ovih dana čuo je i da je Dodik namerno pustio Radojičića niz vodu jer duži period nemaju dobre međusobne odnose.

Ja sam opet čuo drugu priču. Radojičić je viđen kao naslednik Dodika na mjestu predsednika SNSD kao i to da Dodik zbog njega pokušava promjeniti ustav jer Radojičić, kao Crnogorac, ne može biti ni predsednik RS ni član predsedništva BiH.
freehand freehand 00:14 17.11.2020

Re: Izbori u RS

zilikaka
Ma jeste al pazi kad ovde ni muva ne može da proleti a da oni ne zarade. Evo ti jednog lokalnog primera za ilustraciju.
Imamo mi u gradu nekog Farkaša koji je u prvim redovima političara. On drži i prevozničku firmu-nešto autobusa bez stalnih linija.
E, sad recimo imaš sportsko društvo il folklor koji bi negde da putuje i za to traži podršku od grada. Za to postoje namenjene pare i dobijaju se ALI svi znaju i poštuju da u tim slučajevima moraju da angažuju Farkašovu firmu. Nema veze što postoje povoljnije ponude.
Ako to ne urade mogu slobodno u buduće da zaborave na opštinsku pomoć.
Pazi, nije izmišljotina i niko to i ne pokušava da sakrije. Prosto se prihvataju nametnuta pravila.

Eto, to su ti primitivni oblici korumpiranih sistema gde ne postoji granica. Na njih sam mislila.

Ma dobro, to smo onomad znali unapred da državu u rukedajemo bandi diletanata opšte prakse, oportuinsta i kriminalaca. I kad kažem kriminalaca mislim na prave kriminalce iz svakodnevnog govora, osuđiavane silovatelje, siledžije, lopove i ubice. Tako da Srbija nije dobar primer ni za šta, teško je uporediva sa bilo čime drugim uz to i nema sistem već kult bezličnosti oličen u jednoj neličnosti koja upravlja svime i koja je bukvalno razorila sve što je bilo država.
ali to nikako ne znači da se mnogo veća lova (jer su u pitanju bogatije države) ne valja u "uređenim društvima. Miteran, Širak, Berluskoni, Kol - guglaj samo njihova imena i korupciju. Da ne pominjemo najvećeg od najvećih - Andreotija.
Ovo je bukvalno postalo nakaza od države. I to je tako, voljom naroda. Manji su problem nepismeni i zaluđeni. "Intelektualci" i "svesni" koji su to omogućili ne treba da se stide. Samo da preuzmu sopstvene zasluge.
gedza.73 gedza.73 08:48 17.11.2020

Re: Izbori u RS

zilikaka
E, sad recimo imaš sportsko društvo il folklor koji bi negde da putuje i za to traži podršku od grada. Za to postoje namenjene pare i dobijaju se ALI svi znaju i poštuju da u tim slučajevima moraju da angažuju Farkašovu firmu. Nema veze što postoje povoljnije ponude.

Svuda isto još od vremena Miloševićevog SPS-a preko DS-a (DOS) do danas.

Bukvalno ovo što si napisala
pazi kad ovde ni muva ne može da proleti a da oni ne zarade.


principessa_etrusca principessa_etrusca 09:10 18.11.2020

Re: Izbori u RS

Prvi zalupio vrata Šainoviću kad je dolazio u Banja Luku i držao po 18 sati sastanke sa tadašnjim rukovodstvom Socijalističke partije tražeći od njih da napuste Biljanu Plavšić i vrate se pod Miloševićevu komandu. Izborio se, zajedno sa svojom ekipom, za povratak nekoliko nekretnina koje su raznim mahinacijama neki tajkuni bili prisvojili a u toku je borba za još neke. Administracija koju vodi uvela je mnogo, za građane, korisnih novina, od Banja Luke skoro napravila evropski grad. Crnogorac, i da Bošnjaci u Narodnoj skupštini RS pristaju na izmjene ustava bio bi sigurno predsednik RS.

Ја сам га пре доста година срела на неком пријему где је био са данашњом премијерком, тада ваљда председницом Српске, а он је отприлике у то време ступио на функцију председника скупштине. Попричали смо десетак минута, ништа нарочито, али је оставио сасвим пристојан утисак једног нормалног, модерног политичара.
aureus aureus 04:21 17.11.2020

Muzička podloga

Mislim da je Filip u vidu imao ovu pjesmu.



Kul tekst.

Gledam Frušku Goru sa salaša
Vojvođanska polja žitonosna
Slušam svirku janike balaša
A u mojoj duši moja Bosna

REF.
Semberijo moja u aprilu
Ti si mene ljuljala u krilu
Bosno moja, jabuko u cvetu
Što me pusti, što me pusti
Da lutam po svetu

Gledam Dunav s Petrovaradina
Lađe koje stižu iz daljina
U ruci mi čaša rujnog vina
A u mojoj duši moja Drina

REF.

Gledam vile u snegu behara
Pijem vino iz zlatnog pehara
A u mojoj duši krovinjara
I u njojzi moja majka stara

REF.
teslana teslana 07:01 17.11.2020

Re: Muzička podloga

Mislim da je Filip u vidu imao ovu pjesmu.

Mislim da nije tj kad se malo ispremeću riječi, ovaj njegov uvodni tekst il po navici nakana ima, uz navodno dobru volju, diskriminirajuću prema jednom narodu konotaciju, opasnu u neznanju.

Balkanski domino efekat smenjivanja lokalnih autokrata i nacionalista juče se nastavio i u Bosni i Hercegovini.

Nakon smene Gruevskog u Makedoniji, Djukanovića u Crnoj Gori, Tačija na Kosovu, evo i Dodik je pao u Banja Luci.

Ni Izetbegović nije prošao bolje, izgubivši u bosanskoj prestonici i tešeći se floskulom: "Izgubili smo Sarajevo, ali ne i BiH!"

Ostaje nada da se Bosna i Hercegovina, zahvaljujući pre svega mladim, školovanim i istorijskim mitovima neopterećenim političarkama i političarima polako ali sigurno vraća najboljim stranicama svoje evropske i balkanske sudbine.


Zatim, u sitna crevca, Izetbegović tješi sam sebe, nada se, Dodik je samo pao, i sad se RS vraća najboljim stranicama Izetbegovićeve BiH, vidimo fino po njegovim riječima da nije izgubljena kao što je Dodik izgubio BL, il?
milanb milanb 07:58 17.11.2020

Re: Muzička podloga

"Banja Luka će biti grad u kojem ćete napredovati bez članske karte!"

Mladi Stanivuković nije tako nov, njegova stranka PDP je 4 godine vršila vlast na nivou BIH 2014-2018 godine, nisu se nešto proslavili.

Sam Stanivuković je u jednoj TV-emisiji priznao da je njegova stranka zaposlila preko 50 stranačkih kadrova u ministarstvu spoljnih poslova BIH koje im je pripalo po koalicionom sporazumu sa SDA.

solo solo 10:26 17.11.2020

Re: Muzička podloga

Mislim da je Filip u vidu imao ovu pjesmu.


Za veselo društvo - znaju oni koje.


docsumann docsumann 10:49 17.11.2020

Re: Muzička podloga


teslana teslana 13:14 17.11.2020

Re: Muzička podloga

Ovde je od večeras pun karantin, ja sam otišla i kupila još jedne patike.

[youtube]http://youtu.be/oG6fayQBm9w[/youtube]

mh
docsumann docsumann 16:09 17.11.2020

Re: Muzička podloga


Bosno moja, pređi na drugoga
maksa83 maksa83 17:07 17.11.2020

Re: Muzička podloga

docsumann

Bosno moja, pređi na drugoga



aureus aureus 18:09 17.11.2020

Re: Muzička podloga

A u Bosni nastavlja se divljenje asfaltu.
Nema se za testove, nema se za bolnice, nema se ni za šta, ali za dionicu autoputa Nemila - Poprikuše, sjeverno od Zenice ima.
5,5 kilometara autoputa po teškom terenu koštaće 208 miliona evra, kako reče Adnan Terzić, direktor preduzeća Autoceste Federacije BiH koji je sa turskom firmom Čengiz potpisao ugovor.
To je ista firma koja je gradila jedan dio sarajevske obilaznice i neke tunele dobrano naplatila. Ljudi izgleda ni ručnu bušilicu ne uzimaju u ruke ispod milion evra, a Terzić je na drugoj strani široke ruke.
Autoceste su od EU za ovaj projekat dobile 41 milion evra bespovratnih sredstava, a ostatak su obezbjedile kroz kredite.
Iz JP Auteceste FBiH poručuju da su "u potpunosti odgovorile na izazove koji su pred njih postavljeni, te su u vremenu sveopće ekonomske stagnacije postale pokretač gospodarskog razvoja".
teslana teslana 18:41 17.11.2020

Re: Muzička podloga

Bosno moja, pređi na drugoga


Il, npr nešto u fazonu Nadrealista, malo karikiram iz jedne knjige ovih dana, ovako:

Tako da nije bitno koliko loše sviramo, sve dok sviramo najbolje što umijemo.

:)
teslana teslana 18:50 17.11.2020

Re: Muzička podloga

A u Bosni nastavlja se divljenje asfaltu.

Kult.

po teškom terenu koštaće 208 miliona evra

Žičara nije šik, ba.

haklberi_tom haklberi_tom 19:21 17.11.2020

Re: Muzička podloga

maksa83
docsumann

Bosno moja, pređi na drugoga




Hahahahaha!
kick68 kick68 00:00 18.11.2020

Re: Muzička podloga

Pusti muziku!

I am from Serbia take me to Bosnia!
not2old2rock not2old2rock 17:44 17.11.2020

нема више комуниста, а добар човек...


Филипе Младеновићу, ни цепаница Миле ни овај клинац нису ни близу ономе што бих ја пожелео БЛ, него јеси ли ти риба или девојчица, новинар или политичар или би само да будеш илузионар...
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:12 17.11.2020

Re: нема више комуниста, а добар човек...

not2old2rock

Филипе Младеновићу, ни цепаница Миле ни овај клинац нису ни близу ономе што бих ја пожелео БЛ, него јеси ли ти риба или девојчица, новинар или политичар или би само да будеш илузионар...


Ja sam nadrealista sa poznatom nadrealističkom maksimom: "Granice su za ograničene!"
nsarski nsarski 19:28 17.11.2020

Re: нема више комуниста, а добар човек...

Filip Mladenović
not2old2rock

Филипе Младеновићу, ни цепаница Миле ни овај клинац нису ни близу ономе што бих ја пожелео БЛ, него јеси ли ти риба или девојчица, новинар или политичар или би само да будеш илузионар...


Ja sam nadrealista sa poznatom nadrealističkom maksimom: "Granice su za ograničene!"


Bravo! Evo ti nešto neograničeno.

Kroz ovaj grad se pronela vest da u Novom Sadu ima da se kupi suši sa čvarcima.

Idealna stvar za tebe - u trendu si, a opet Šumadinac!

Nego, 'ajmo mi onu našu bekrijsku, da presečemo koronu:

Na ostrvu Ivo Džimaaaa
Sedim, pijem s drugovimaaaa!!!


Daj dupli sake, majstore!
shmoo shmoo 21:13 17.11.2020

Re: нема више комуниста, а добар човек...

nsarski

Daj dupli sake, majstore!



Имали смо ми овде у крају, на Бановом брду, једног таквог. Звали смо га Лале Транзистор јербо је обавезно у руци носио транзистор (са оном великом четвртастом батеријом причвршћеном гумицом уз транзистор) из којег је стално трештао Први програм Радио Београда са све преносом утакмица недељом у "Време спорта и разоноде".

Е тај Лале је избацивао наглас по улици сам за себе овакве максиме као Фулуп.

not2old2rock not2old2rock 19:53 17.11.2020

изазов


Дуго времена већ пробијаш границе..., него, може ли интервју за блог?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:56 17.11.2020

Re: изазов

Sa kim želite intervju za blog?
not2old2rock not2old2rock 20:16 17.11.2020

Re: изазов

Интервју са Филипом Младеновићем, афористичаром, чему води пад креативности ме занима и не бих ја водио интервју... Може? Ево, неко с блога би то радио, не ја, може?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:47 18.11.2020

Re: изазов

not2old2rock
Интервју са Филипом Младеновићем, афористичаром, чему води пад креативности ме занима и не бих ја водио интервју... Може? Ево, неко с блога би то радио, не ја, може?


Bio sam aforističar u jednom od prethodnih života.

U sadašnjim životima sam književnik, istraživački novinar, baštovan, tata i deka...
not2old2rock not2old2rock 01:07 18.11.2020

Re: изазов

Filip Mladenović
not2old2rock
Интервју са Филипом Младеновићем, афористичаром, чему води пад креативности ме занима и не бих ја водио интервју... Може? Ево, неко с блога би то радио, не ја, може?


Bio sam aforističar u jednom od prethodnih života.

U sadašnjim životima sam književnik, istraživački novinar, baštovan, tata i deka...


О баштованству са Сањом Маринковић, па да се обоје сат, два искикоћете, можда би могли и о мењању пелена, ако изговориш пар чаробних речи... О бившем интелектуалцу бих...
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:31 18.11.2020

Re: изазов

Upravo pripremam novu knjigu "Zločin bez kazne", o Andrei Bojanić, koja je tragično nastradala u saobraćajnoj nesreći na pešačkom prelazu u Ustaničkoj ulici 18. 7. 2013. godine.
nsarski nsarski 13:15 18.11.2020

Re: изазов

U sadašnjim životima sam književnik, istraživački novinar, baštovan, tata i deka...


Zar ti nisi danas u Vukovaru da ispratiš komemoraciju?! Otišao Veran i još neki, a ti sadiš lukac. Bole tebe.
Eeee, što reče Radovan, "'de se dede deeeka?!"
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:30 18.11.2020

Re: изазов

nsarski
U sadašnjim životima sam književnik, istraživački novinar, baštovan, tata i deka...


Zar ti nisi danas u Vukovaru da ispratiš komemoraciju?! Otišao Veran i još neki, a ti sadiš lukac. Bole tebe.
Eeee, što reče Radovan, "'de se dede deeeka?!"


Veran Matić je moj nekadašnji urednik sa radija B-92, gde sam radio početkom devedesetih...

On je sada, tri decenije kasnije, Vučićev izaslanik, a ja sam Vučićev nezaposlenik, pošto me je njegov režim oterao sa RTS-a 2016. godine.
zilikaka zilikaka 20:30 17.11.2020

Fatamorgana

Nema veze s temom bloga nego mi glupo, ne znam šta da mislim, pa da pitam. Mislim da sam večeras u prvom otvaranju videla nov Unfov tekst al kako to sve gledam s telefona, ja kliknula i to netragom nestalo.
Ima li neko da je video slično il da pod hitno provetrim za početak.
niccolo niccolo 20:36 17.11.2020

Re: Fatamorgana

Da nije korona?
shmoo shmoo 21:02 17.11.2020

Re: Fatamorgana

Несам ни ја видела.

Да ти није на тренутак позлило од Фулуповог надреализма?






zilikaka zilikaka 21:02 17.11.2020

Re: Fatamorgana

niccolo
Da nije korona?

Ćuti, to je bolja opcija. Il bar da popijem pa da mi jasno, nego ovako iz čista mira.
A ponadala sam se da je neka afera na pomolu.
Ono kao na brzinu sklonjen tekst, al ima i ko je primetio, kad ono...
Ništa, ipak ću dobro provetriti prostorije
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:45 18.11.2020

Лука Дончић и Синиша Мали

Драго ми је да се поново огласио мој омиљени блогер - Филип Младеновић!
Будући да ништа не знам о овој теми, а посебно ми није јасно:
Balkanski domino efekat smenjivanja lokalnih autokrata i nacionalista juče se nastavio i u Bosni i Hercegovini. Nakon smene Gruevskog u Makedoniji, Djukanovića u Crnoj Gori, Tačija na Kosovu, evo i Dodik je pao u Banja Luci.
, ја ћу писати оно о чему нешто знам.
Мени овај млади господин Драшко Станивуковић личи на мешавину Луке Дончића и Синише Малог. Синиша Мали је небитан за ову причу, из простог разлога што о њему ништа не знам, изузев тога да је плагирао докторску тезу. Кад мало боље размислим, ни о Луки Дончићу баш не знам много, осим тога да је постао велика звезда у Даласу и у целој Лиги.
Можда би требало да напишем нешто о теми коју мало боље познајем, а то је нејонизујуће зрачење. Дакле, 5 Г мрежа има још неких утицаја на биолошке системе, осим термалних. УВ зраци могу да униште нови корона вирус, само је питање трајања експозиције.
Ако имате неких питања, ви изволите па питајте.
haklberi_tom haklberi_tom 08:58 18.11.2020

Re: Лука Дончић и Синиша Мали

vlad_aleksh
Драго ми је да се поново огласио мој омиљени блогер - Филип Младеновић!
Будући да ништа не знам о овој теми, а посебно ми није јасно:
Balkanski domino efekat smenjivanja lokalnih autokrata i nacionalista juče se nastavio i u Bosni i Hercegovini. Nakon smene Gruevskog u Makedoniji, Djukanovića u Crnoj Gori, Tačija na Kosovu, evo i Dodik je pao u Banja Luci.
, ја ћу писати оно о чему нешто знам.
Мени овај млади господин Драшко Станивуковић личи на мешавину Луке Дончића и Синише Малог. Синиша Мали је небитан за ову причу, из простог разлога што о њему ништа не знам, изузев тога да је плагирао докторску тезу. Кад мало боље размислим, ни о Луки Дончићу баш не знам много, осим тога да је постао велика звезда у Даласу и у целој Лиги.
Можда би требало да напишем нешто о теми коју мало боље познајем, а то је нејонизујуће зрачење. Дакле, 5 Г мрежа има још неких утицаја на биолошке системе, осим термалних. УВ зраци могу да униште нови корона вирус, само је питање трајања експозиције.
Ако имате неких питања, ви изволите па питајте.

Zašto ti je bloger Filip Mladenović omiljen?
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:44 18.11.2020

Re: Лука Дончић и Синиша Мали

haklberi_tom

Zašto ti je bloger Filip Mladenović omiljen?


Зато што има ишчашен смисао за хумор. Нешто попут Хармса.
docsumann docsumann 09:47 18.11.2020

Re: Лука Дончић и Синиша Мали

Мени овај млади господин Драшко Станивуковић личи на мешавину Луке Дончића и Синише Малог.


nisam htio o tome, al kad ga već spomenu ... na naslovnoj fotografiji, ko da vidim Malog kako se osmjehuje.
pri tom ne mislim na karakterne osobine, već bukvalno na - precrtan osmjeh.

a 5G je već ozbiljno ubrzanje, tj. inercijalna sila.

docsumann docsumann 09:53 18.11.2020

Re: Лука Дончић и Синиша Мали

vlad_aleksh
haklberi_tom

Zašto ti je bloger Filip Mladenović omiljen?


Зато што има ишчашен смисао за хумор. Нешто попут Хармса.



a greška je samo pola kilograma na cijelu vaseljenu...
gedza.73 gedza.73 12:10 18.11.2020

Re: Лука Дончић и Синиша Мали

osmjeh.



Mi smo plakali od smeha. Ali mlađi brat koji bukvalno gleda svaki trenutka u starijeg i scena na 1:42
'klimaj glavom ostadosmo bez soka'


i ko će da čisti na 4:03 i 4:11



magnus magnus 12:24 18.11.2020

vukovar

dans malo šetaju po Vukovaru,. tipične priče i kukanja nego ja imam jedno pitanje
Zašto su zločini JNA ( titove jna ) srpski , a zašto zločini Hrvatske vojnice u WWII nisu hrvatski zločini ili zašto zločini Hrvatskog Carsko Kraljevskog domobranstva nisu hrvatski zločini
haklberi_tom haklberi_tom 12:28 18.11.2020

Re: vukovar

magnus
dans malo šetaju po Vukovaru,. tipične priče i kukanja nego ja imam jedno pitanje
Zašto su zločini JNA ( titove jna ) srpski , a zašto zločini Hrvatske vojnice u WWII nisu hrvatski zločini ili zašto zločini Hrvatskog Carsko Kraljevskog domobranstva nisu hrvatski zločini

Zato što je tako ustanovio drug Tito.
A glupi Srbi prihvatili.
Pičke najobičnije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:25 18.11.2020

Re: vukovar

haklberi_tom
magnus
dans malo šetaju po Vukovaru,. tipične priče i kukanja nego ja imam jedno pitanje
Zašto su zločini JNA ( titove jna ) srpski , a zašto zločini Hrvatske vojnice u WWII nisu hrvatski zločini ili zašto zločini Hrvatskog Carsko Kraljevskog domobranstva nisu hrvatski zločini

Zato što je tako ustanovio drug Tito.
A glupi Srbi prihvatili.
Pičke najobičnije.


Nisu zločini ni srpski ni hrvatski, već srpskih i hrvatskih ratnih zločinaca, od kojih svako ima ime i prezime!
haklberi_tom haklberi_tom 14:29 18.11.2020

Re: vukovar

Filip Mladenović
haklberi_tom
magnus
dans malo šetaju po Vukovaru,. tipične priče i kukanja nego ja imam jedno pitanje
Zašto su zločini JNA ( titove jna ) srpski , a zašto zločini Hrvatske vojnice u WWII nisu hrvatski zločini ili zašto zločini Hrvatskog Carsko Kraljevskog domobranstva nisu hrvatski zločini

Zato što je tako ustanovio drug Tito.
A glupi Srbi prihvatili.
Pičke najobičnije.


Nisu zločini ni srpski ni hrvatski, već srpskih i hrvatskih ratnih zločinaca, od kojih svako ima ime i prezime!

Kakvo kurčevo ime i prezime!?
Šta mene boli kurac za ime i prezime nekog ustaše?
Ili Švabe!
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:34 18.11.2020

Re: vukovar

Ili za srpske ratne zločince koji su u Ovčari pobili onoliko zarobljenika.

Ili za braću Lukić, takodje srpske ratne zločince:

PRIČA O BRAĆI LUKIĆ DUGAČKA JE I ZANIMLJIVA, NE SAMO ZBOG NJIHOVE ULOGE U RATU VEĆ I ZBOG OKOLNOSTI POD KOJIMA SU GODINAMA USPEVALI DA IZBEGNU HAPŠENJE

Sudsko veće Haškog tribunala osudilo je Milana Lukića na doživotnu robiju, a Sredoja Lukića na 30 godina zatvora zbog serije zločina počinjenih nad Bošnjacima u Višegradu i okolini tokom rata u Bosni i Hercegovini od 1992. do 1994. godine.

Milan Lukić proglašen je krivim za spaljivanje najmanje 119 muslimanskih civila, uglavnom žena, dece i staraca u Višegradu u junu 1992. godine, za ubistva 12 muškaraca na obali Drine, jedne žene u Višegradu i mučenje nesrpskih pritvorenika u logoru Uzamnica. Sredoje je proglašen krivim za pomaganje i podržavanje spaljivanja najmanje 59 civila u višegradskoj Pionirskoj ulici u junu 1992. godine, ubistava na obali Drine i mučenja u Uzamnici.

freehand freehand 14:39 18.11.2020

Re: vukovar

magnus
dans malo šetaju po Vukovaru,. tipične priče i kukanja nego ja imam jedno pitanje
Zašto su zločini JNA ( titove jna ) srpski , a zašto zločini Hrvatske vojnice u WWII nisu hrvatski zločini ili zašto zločini Hrvatskog Carsko Kraljevskog domobranstva nisu hrvatski zločini

Jesu li zločini srpskih jedinica u okviru Carsko kraljevske vojske bili srbski? Za Crnjanskog pitam.
Inače, ogroman deo onog što se zaista može tretirati kao ratni zločin u Slavoniji i Baranji počinili su gmazovi iz kojekakvih belih orlova i lokalni teritorijalci. I među jednima i među drugima bilo je, sem umobolnih sadista i kriminalaca koji su sebe zvali Srbima i onih koji su sebe zvali Hrvatima, Mađarima i drugih.
haklberi_tom haklberi_tom 14:39 18.11.2020

Re: vukovar

Filip Mladenović
Ili za srpske ratne zločince koji su u Ovčari pobili onoliko zarobljenika.

Ili za braću Lukić, takodje srpske ratne zločince:

PRIČA O BRAĆI LUKIĆ DUGAČKA JE I ZANIMLJIVA, NE SAMO ZBOG NJIHOVE ULOGE U RATU VEĆ I ZBOG OKOLNOSTI POD KOJIMA SU GODINAMA USPEVALI DA IZBEGNU HAPŠENJE

Sudsko veće Haškog tribunala osudilo je Milana Lukića na doživotnu robiju, a Sredoja Lukića na 30 godina zatvora zbog serije zločina počinjenih nad Bošnjacima u Višegradu i okolini tokom rata u Bosni i Hercegovini od 1992. do 1994. godine.

Milan Lukić proglašen je krivim za spaljivanje najmanje 119 muslimanskih civila, uglavnom žena, dece i staraca u Višegradu u junu 1992. godine, za ubistva 12 muškaraca na obali Drine, jedne žene u Višegradu i mučenje nesrpskih pritvorenika u logoru Uzamnica. Sredoje je proglašen krivim za pomaganje i podržavanje spaljivanja najmanje 59 civila u višegradskoj Pionirskoj ulici u junu 1992. godine, ubistava na obali Drine i mučenja u Uzamnici.


Imaš li nekoga poimence ko je ubijao Srbe?
Ili još nisi stigao do te lekcije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana