Da ne ispadne da nisam rekao... ( II)

Drago Kovacevic RSS / 12.05.2008. u 19:54

E, danas sam duže odspavao jer sam imao obaveza do 4 ujutro, Bio je to dan u kome sam zaista bio na nogama čitava 24 časa.Radikali izgubili izbore, njihove čelnike to nije mnogo iznenadilo jer drugome se nisu ni nadali, ali to je iznenadilo ostatak stranačke mašinerije, gurnulo ih u depresiju i podstaklo da se frustrirano ponačaju. Kao predsednik jednog biračkoga odbora to sam osetio na vlastitoj koži. Spadam u one koji su uspeli da se najbrže razduže jer sam na vreme i efikasno priredio svu dokumentaciju potrebnu za takav rasplet ( što nije teško osobi koja zna osnovnoškolsku algebru). No i pored toga mora sam u opštinskoj ili gradskoj izbornoj komisiji, što je u opštoj gužvi teško razabrati, provesti veći deo postizborne noći. Radikalskoj predstavnici koja je kako čujem profesorka matematike, 10 minuta trebalo je dokazivati da je 1169 + 752 = 1921.To, sasvim izvesno nije bilo pitanje njenoga neznanja nego posledica partijske instrukcije da se što je moguće više zakera, oteže i komplikuje da bi neprijatna istina bila što kasnije saopštena, a donosioci loših vesti što je moguće više maltretirali. Moje iskustvo je bilo još veoma blago. Ima ljudi koji su istu ili sličnu stvar dokazivali bar pola sata. Kako je očigledne činjenice nemoguće i nepotrebno dokazivati, izborna noć se pretvorila u besprimerno maltretiranja ljudi koji su najviše iz entuzijazma i svesti o potrebi civlizovanog učešća u političkom procesu uložili ogroman napor da se izborni ciklus regularno obavi. No, neka. Radikali su ubedljivo izgubili, njihov potencijal "strašila" se nakon ovoga nepovratno kruni i u demokratskoj konsolidaciji Srbije to ima svoj značaj. Ovi izbori za mene su, pored ostaloga, u tom smislu nepovratno važni.

I konačno zaspah negde u 4 sata ujuto, a regularno, to se moglo dogoditi nešto iza ponoći.

Nakon buđenja otvorim po navici blog i vidim, razni se razrakolili ( izraz iz moga staroga kraja kad neko previše galami, a za to nema nekog osobitoga osnova). Te, ovo, te ono, te se daju preporuke ko šta da radi, te mentalnim egzibicijama i mentalnom egzibicionizmo nigde kraja. A ako se pravilno upotrebi misaoni instrumentarij uz neophodnu pravilnu upotrebu empirije, sve je lako predvidljivo.

Dakle, da ne dužim sa uvodom. DS i Tadić su glatko dobili radikale, a time i izbore. Zašto se to tako dogodilo, biće predmet jednog od posebnih blogova.Obećavam, iako znam da će

i sada i tada,graknuti baš oni koji se sada najviše rakole. Ja, kao što je poznato, prema takvom rezultatu nisam imao ama baš nikakvih rezervi. Treba pogledati moj blog od 8. maja pod istim naslovom, pod kojim je i ovaj post i u to se uveriti. I nisam baš naišao na mnogo ismomišljenika kod te prognoze. Mnogi su imali simpatije za takvu mogućnost, ali to ipak nije bilo slaganje. Od pomoći može biti i moja prognoza drugoga kruga predsedničkih izbora, na kojima, kao što je blogovskom mnenju znano nisam glasao upravo zbog jasne procene da će Tadićeva pobeda biti komotn, pa sam toga dana bio na simboličkome pecanju. Ništa se nije bitno razlikovalo u procesu te dve Tadićeve pobede. Voleo bih da to mogu nazvati konačnom pobedom srpskog evropejskog i modernoga duha, ali za takvu konstataciju, na sopstvenu žalost nema dobru argumentaciju. Iako "pomak" ( omiljeni izraz tadićevaca), moram konstatovati.o))

E, vreme je da se onda daju postizborne prognoze. Pa kad sam umeo da dam one predizborne, (da se malo hvalim), ne bi bilo loše da "neverne Tome" čuju šta nas čeka u narednom periodu.

Sada je obilje mogućnosti za Tadića i sve je zaista u njegovim rukama. On može napraviti vladu sa kim hoće, a želi je sa svima osim sa LDP-om iz koncepcijskih razloga i radikalima iz taktičkih razloga. Zapravo izborni rezultati i izborni rejting DS-a je zasnovam na uspešno projetovanoj ideji da je glas za DS srečavanje kataklizme u radikalskoj režiji. Daleko od toga da radikali na vlasti ne bi bili svojevrsna društvena kataklizma. Bili bi, u tome nema nikakve sumnje. Ali, sav je problem u tome što radikali samo igraju ulogu nekoga ko želi vlast, dakle ulogu strašila što dovodi do kataklizmičkih ponora. Oni vlast ne žele ni kad bi im je neko ponudio na pladnju. Kad bi im doveo za ruku 130 poslanika ui rekao "evo, sav kolač je vaš". Jer njihovo vodstvo zna, da u kataklizmi stradaju i izazivači katalizme. Oni prosto znaju da ne smeju doći u situaciju političkih bombaša samoubica. Da li će to misliti za 10 godina, ne mogu da kažem,ali da već danas počinje intezivan proces njihovog političkog razmišljanja kako da se emancipuju od svoje političke "zle slike" u to sam siguran. A bez te "slike" oni neće ni malo ličiti na strašilo kakvo danas predstavljaju. Razmišljaju, uveren sam, o tome, da li im se isplati ova politička uloga i šta ona u budućnosti nosi. A to bitno krnji "ustavni trijumvirat" i strategiju dogovorenu njegovim uspostavljanjem.

Nikako da pređem na stvar.

Tadić, kao što rekoh sada ima obilje mogućnosti. Najlogičnija bi bila ona da vlada uz pomoć SPS-a, i manjina. Imao bi dovoljno poslanika za tu priču i dovoljno manevarskoga prostora da može sprečavati kritiku od strane LDP-a, izgovarajući se da je to zbog evropske budućnosti. Na zapadu bi mogao lako tražiti "popuste" jer postoji interes da mu se pomogne jer je to bolje od onoga što bi bio najgori ishod, a to je vlast radikala, Koštunice i SPS-a. Bilo bi tu i nekih investicija, ruskoga gasa i još po nečega, ali bi Srbija ostala zemlja u kaskanju, opterećena korupcijom, monopolima, partijskom državom i drugim popratnim sadržajima. U evropskim integracijama bi se kasnilo jer je puna saradnja sa Hagom isključena, nastavila bi se nerealna bajka o Kosovu, igra na planu rehabilitacije Miloševića i njegove porodice ma koliko Dačić u tom smislu bio neiskren, daljnje zbunjivanje javnosti i još uvek veona nejasna društvena trasa.

Mogao bi matematički ( mada neće), da ima vladu sa manjinama, LDP-om i nekolicinom Palminih ili penzionerskih poslanika. Ta vlada bi bila stabilnija, mada sa manje poslanika, tražila manje kompromisa i verovatno bila u stanju da brže rešava evropska pitanja, a da relativizuje kosovsku nerealnu bajku. Možda bi i LDP u toj konstelaciji mogao pronaći minimalni prostor za kompromis, a Palma ili penzioneri, ili oboje zajedno se za izvesne ustupke činili neveštim. No, samo kažem, "možda", i u to ne verujem.

Postoji i mogućnost, opet matematička, da vlada manjinski sa manjinama ili LDP-om, a da ga podržava bilo koja od posebnih grupacija u koaliciju Palme, Dačića i Krkobabića. Tu bi, naročito u slučaju Krkobabića, ima mogućnost za vezanu trgovinu, pošto je Krkobabićev sin čovek sa ambicijama u gradskoj vlasti. Mogao bi, opet, sve to i bez LDP. No, neće..i ne mislim da u tom pravcu uopšte razmišlja.

A, evo što mislim da hoće i šta će se po mom gledanju na stvari dogoditi.

Hoće veliku koaliciju u kojoj bi rado video sve osim LDP i SRS...Neku vrstu vlade nacionalnog jedinstva u kome ne bi bilo samo LDP-a i SRS-a. Ta vlada bi odgovarala i tajkunima i crkvi i svim drugim nesistemskim centrima moći. Na takvoj vladi sudeći po izjavama verovatno već počinju da rade. Vreme do septembra je daleko, svašta ćemo se još nagledati. A tu su za svaki slučaj i radikali. Pa Toma, kao i prošle godine zapreti kako će oni napraviti vladu sa Koštunicom i Dačićem, možda uz pomoć Ugljanina i Mađara.Pa napiše pismo Putin, a Medvedev primi Koštunicu. I evo ti belaja. Nakon toga je svaka vlada i svaki raspored dobar. Jedino, što Koštunica neće biti premijer, a Velja Ilić svoje ministarstvo u zamenu za neko drugo ( recimo za Šumadiju ili za Horgoš - Požega i gasovod) ustupiti Mrkonjiću...

Sve nešto mislim da će mrcvarenje trajati do septembra, a onda formiranjem vlade i nakon septembra...

Politička klasa ima vremena....

 

 



Komentari (364)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Kasper Kasper 08:57 13.05.2008

Re: Ni luk jeo, ni luk mirisao

Bilo je "imamo 330.000 glasova, borimo se za 660.000" a na kraju ispade 220.000. Oprostite ali u odnosu na predviđanja vaše stranke, ostvareni rezultat se ni uz mnogo mašte ne može okarakterisati kao "pozitivan". LDP je bila i ostala stranka na ivici cenzusa. To je njen krajnji domet.



I 220000 je mnogo. Previse! Na 4 miliona glasaca 5% ld-u i 30% radikalima! Kuda plovi ovaj brod?
Dragan G. Dragan G. 11:38 13.05.2008

Re: Ni luk jeo, ni luk mirisao

Ne treba zaboraviti da Tadic NE MORA da da mandat koaliciji SRS DSS SPS.
A ako SRS i DSS i imaju izvor finansija iza sebe, SPS tesko moze da izgura cetvrte izbore u godinu dana.
Dacic to zna, a Tadic drzi karte.
A, uostalom, posle ovakvog pada za radikale i DSS, i zxa njihov izvor finansiranja nisam bas siguran... zato su i poceli da pritiskaju sa dogovaranjem pre objavljivanja konacnih rezultata, zato i Grobar preti...
JJ Beba JJ Beba 15:51 13.05.2008

Re: Ni luk jeo, ni luk mirisao

zuti semafor
nego gledajte namesteni milioner.Veran razvaljuje..

fakat. čujem da je znao se stavlja mural
i koja reka teče ispod savskog mosta
:))
vlada dvm vlada dvm 08:43 14.05.2008

Re: Ni luk jeo, ni luk mirisao

Drago Kovacevic

zuti semafor
Niti to želi...ovaj misli da pasemo travu..Ne mislim da paseš travu, ali sam hteo reći da se samo društveno štetnim populizmom može naglo skakati u biračkom telu....LDP nije napravljen zato...


Kao sto rekoh: Kako ovo komunisticki zvuci!!!!!!
zuti semafor zuti semafor 20:26 12.05.2008

Najnovije vesti

Prema nekim sluzbenim informacijama,zagarantovana je vlada DS I ldp sa manjinama.Vec su objavljene lepe zelje glede ministarskih mesta.Naravno,problem oko Kosova je prenaduvan(prema recima jednog visokog funkcionera)i nije problem da se koriguje.

STIZE VLADA

p.s. toliko o principijelnosti..
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:36 12.05.2008

Re: Najnovije vesti

zuti semafor
Prema nekim sluzbenim informacijama,zagarantovana je vlada DS I ldp sa manjinama.Vec su objavljene lepe zelje glede ministarskih mesta.Naravno,problem oko Kosova je prenaduvan(prema recima jednog visokog funkcionera)i nije problem da se koriguje.

STIZE VLADA

p.s. toliko o principijelnosti..

ajde da vidimo.
inače oklen te informacije?
zuti semafor zuti semafor 20:40 12.05.2008

Re: Najnovije vesti

inače oklen te informacije?


sluzbene.objavice u sredu ili cetvrtak
Mashan Mashan 21:10 12.05.2008

Sumnjam....

Voleo bih da mi tu informaciju potkrepish matematikom?!
Chinjenice ovako stoje : DS+LDP+MANJINE<126
Tacnije 123.
Kako stoje stvari Suljo Ugljanin sa 2 mesta izgleda nije tu.
To je 121.
Ko josh???
A-ha-ha A-ha-ha 23:18 12.05.2008

Re: Sumnjam....

Mashan
Voleo bih da mi tu informaciju potkrepish matematikom?!
Chinjenice ovako stoje : DS+LDP+MANJINE
Tacnije 123.
Kako stoje stvari Suljo Ugljanin sa 2 mesta izgleda nije tu.
To je 121.
Ko josh???


DS 102
LD 13
(pobegao 14-ti radikalima nakon prebrojanih svih listića)
Mađari 4
Albanac 1
==========
SUMA: 120


fali 6 komada. Sve da to Tadić želi i sve da ih daju i Palma i Krkobabić zajedno Dačić je po koalicionom sporazumu vlasnik mandata, oni imaju blanko ostavke. Ne zanosite se time.

Možda je od mrcvarenja bolja varijanta vlada DSS/SRS/SPS koja će da pukne za 100 dana nakon velike štete i onda da se vratimo na početnu verijantu i počnemo ljubav iz početka, ali se to neće desiti jer SPS neće propustiti priliku da se Sanaderizuje.

Poruka razočaranim glasačima LDP-a još jednom: ne budite razočarani, Tadić je SSP-om povratio 2% glasača i dobro je da je LDP prešao cenzus, ali ne bi bilo dobro da je uzeo više od 13-14 poslanika jer bi to značilo manje poslanika za Tadića i on bi pozvao DSS ili NS (ili oboje) u koaliciju sa SPS-om. Ovako smo možda izbegli Koštunicu i Velju u novoj vladi DS/SPS/manjine

Primedbe na kampanju LDP stoje, ali su materijalna sredstva bila jako ograničena. Mada, s druge strane, LDP je ciljao apstinente, mlade, znači da se dobije još tih nekoliko poslanika koji nam fale u prvoj kombinaciji, a da ne mora da se okrnji Tadićevo biračko telo.



Brooklyn Brooklyn 23:23 12.05.2008

Re: Sumnjam....

Možda je od mrcvarenja bolja varijanta vlada DSS/SRS/SPS koja će da pukne za 100 dana

zbog cega bi "pukla" nakon 100 dana. sta bi se to desilo pa da pukne?
milosib milosib 00:00 13.05.2008

Re: Sumnjam....

Sve i da su totalno nesposobni, a sigurno mogu naći više od 20 pametnih ljudi za ministre, imaju 4G EUR raspoloživih deviznih rezervi da komotno vladaju 4 godine. Dodajte tu i privatizaciju NIS, JAT, EPS, Telekom. Sumnjam da će bilo koji od ljudi u ministarstvima koji su zaposleni kao profesionalci da napusti vladu zato što im se ne sviđa novi ministar, a o državnoj upravi, vojsci, policiji da i ne pričam.

Nešto se prisećam priča o kilavaj Koštuničinoj vladi iz 2003.god. koja neće potrajati ni 6 meseci, pa ona bi ceo mandat. Sve u svemu sumnjam da vlada koju bi načinile SRS, DSS, SPS ne bi dočekala pun mandat.
Nikola Knežević Nikola Knežević 20:27 12.05.2008

Taktička i politička zrelost???

"Mogao bi matematički ( mada neće), da ima vladu sa manjinama, LDP-om i nekolicinom Palminih ili penzionerskih poslanika."

Ja se iskreno nadam da će u DS-u biti dovoljno taktičke i političke zrelosti da sa Palmom, LDP-om i manjinama naprave stabilnu vladu. LDP će tako osigurati beskompromisni stav u vezi ispunjavanja obaveza prema haškom tribunalu i antikorupcijske politike, Palma održavati populističku retoriku u vezi sa Kosovom as DS nastaviti putem evrointegracija i mislim da je to u ovom trenutku najbolje što se iz ove situacije može izvući...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:37 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Ja se iskreno nadam da će u DS-u biti dovoljno taktičke i političke zrelosti da sa Palmom, LDP-om i manjinama naprave stabilnu vladu.

nedajbože!!!
sa palmom, sa arkanovim borcem!
Nikola Knežević Nikola Knežević 20:49 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Exitus Letalis
Ja se iskreno nadam da će u DS-u biti dovoljno taktičke i političke zrelosti da sa Palmom, LDP-om i manjinama naprave stabilnu vladu.

nedajbože!!!
sa palmom, sa arkanovim borcem!


Nisam srećan zbog toga, ali bolje sa jednim nego sa još dvadeset Miloševićevih pulena... Uostalom, ima li neke bolje kombinacije?
Palilula Palilula 20:53 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Super, svirace nam Betoven svaki dan.
ivana23 ivana23 21:04 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Palilula
Super, svirace nam Betoven svaki dan.


"Европска Химна (Ода Радости) адаптирана Симфонија бр. 9 Лудвиг ван Бетовена усвојена је од Савета Европе 1972. године и користи се у Европској унији од 1986. Текст химне написао је Фридрих Шилер."

Unfuckable Unfuckable 21:16 12.05.2008

Re: Taktički puritanizam

osnovni problem koji ja vidim da se često ponavlja je taj da ljudi automatski diskvalifikuju bilo koga zato što ima "loš pedigre" (background) ili onoga koji je spreman da koriguje svoj stav - naročito u proevropskom smeru.
U ovom slučaju, radi se o "Arkanovom borcu"...stanovitom Palmi Jel tražen od Haga ? Ima li neka poternica, optužnica ....something ? Jel jedini koji se družio sa mafijašima ?

Ne vidim u čemu bi bio problem da se pravi Vlada i sa takvim likom, ukoliko će da ispuni dogovor i dovede do pomeranja Srbije prema napred.
Ili - svaka faca u toj "idealnoj" vladi, ili svaki poslanik koji će joj dati podršku - mora biti neumrljan "od pelena".... - haj'mo, sveću u šake pa da tražimo takvih 126 "čistunaca" ????
Podsetimo se - i Premijer je, po izlasku DSS iz DOS-a žonglirao "na žici" i obezbeđivao neophodnu većinu sa "pure" Banetom Ivkovićem....pa - u čemu je problem ?
Važnost cilja koji se ima sprovesti opravdava takve ustupke / postupke ...whatever - i to se zove politika, sviđalo se to puritancima ovde ili ne.
Upravo u toj isključivosti - koju neki pogrešno nazivaju beskompromisnim stavom - krije se tajna političkog neuspeha elitističkog pristupa (i pokazuje koliko se ceo "modus operandi" razlikuje od Premijerovog) kao i u potpuno pogrešno targetiranoj kampanji - o čemu sam već dosta puta pisao

Lako ćemo za svakoga od "idealnih"126 naći neku diskvalifikaciju - ako je u tome catch.
A, da li je ?
Nikola Knežević Nikola Knežević 21:17 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

A šta kažete na mogućnost da u takvoj koaliciji Palma zatraži da bude ministar kulture??? :))))
milosib milosib 21:56 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Nikola Knežević
A šta kažete na mogućnost da u takvoj koaliciji Palma zatraži da bude ministar kulture??? :))))

Pre će biti Palma umesto Velje. Neće se ni primetiti razlika.
Maksa Maksa 23:02 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Exitus Letalis
Ja se iskreno nadam da će u DS-u biti dovoljno taktičke i političke zrelosti da sa Palmom, LDP-om i manjinama naprave stabilnu vladu.
nedajbože!!!
sa palmom, sa arkanovim borcem!


Yo, Exitus, gledam i gledam, i ti baš mrziš, (što je, da se razumemo - ljudski), i zbog toga trenutno patiš, a ne treba.

Da se razumemo - ni ja nisam imun, samo mi je vektor malo pomeren u odnosu na tvoj.
Elem, da vidim ispuhanu facu Koštunjavog (koji mi je, kao pojava, za razliku od Slobodana i SRS i prateće ekipe, u jednom trenutku dao nadu da će ovde biti bolje, pa je oduzeo i sve to vreme se ponašao kao najgora funjara, i zato želim da vidim njegov veličanstveni crash & burn), i Vučićevu mislim-da-sam-se-ukakio facu kada DS formira vladu, e za mene je i cena da se Dačić i Palma kloniraju pa imaš jednog Dačića premijera i drugog Dačića ministra odbrane, i jednog Palmu ministra kulture a drugog ministra spoljnih poslova - dakle za mene je i ta cena prihvatljiva, a ne jedan fuckin' Palma (Arkanov kum. So fuckin' what? Ko je Čankov kum? Čijim se avionom vozio Đinđić? Koga Legija grli na onoj crno beloj slici koja kola okolo (da ti pomognem - grli Čedu)).

Prilično sam siguran da ne gajim nimalo nežnija osećanja prema svima njima, imajuć u vidu da sam se isto tako kao ti devedesetih vijao sa pandurima po Beogradu, i da su i meni otfikarili 10-ak kvalitetnih godina života. Fora je što ne bih da mi ta ekipa nesputana otfikari još 10 godina, a i 10 godina života deteta koje sam u međuvremenu dobio. Zato, napred Palma! Napred Dačić! Daj' ih vamo!

Jedino me stra' da se to neće desiti.
Eugenija Eugenija 23:15 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Zato, napred Palma!

Pa da umesto uz Bollero vodimo ljubav uz Bethovena i njegovu petu simfoniju i dok sviraju trubaci, frulasi i harmonikasi pravimo decu umesto uslove za njihovo radjanje.
Maksa Maksa 23:28 12.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Eugenija
Zato, napred Palma!
Pa da umesto uz Bollero vodimo ljubav uz Bethovena i njegovu petu simfoniju


Skrušeno priznajem da mi to ne smeta previše, pošto sam ipak samo nekultivisani čovek seljak sa asfalta, i uvek su mi više ležali D Smic, Violent Femmes, Prl Džem, Red Hot, i sl. Od klasike - Bah, Hendl, Monteverdi, ali nikad to nisam nalazio erotizirajućim, više meditativno, i ređe od prvonavedenih.

i dok sviraju trubaci, frulasi i harmonikasi pravimo decu umesto uslove za njihovo radjanje.


Sad bi bilo, onako, fer, da staviš prs' na čelo, razmisliš, i kažeš kakvi će biti uslovi za rađanje ako vladu oforme SRS+DSS+SPS.

Sa nestrpljenjem iščekujem odgovor.


Vračarac Vračarac 09:23 13.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

nedajbože!!!
sa palmom, sa arkanovim borcem!

nedajbože!!!
sa LDP!
Pre Palma nego LDP. Palma je bio korektniji, nije pljuvao i vređao.
Eugenija Eugenija 20:29 13.05.2008

Re: Taktička i politička zrelost???

Sad bi bilo, onako, fer, da staviš prs' na čelo, razmisliš, i kažeš kakvi će biti uslovi za rađanje ako vladu oforme SRS+DSS+SPS.

Sa nestrpljenjem iščekujem odgovor.

A zar za tako nesto treba da se stavlja prs' na celo?
Valjda smo to vec videli u skorijoj istoriji.
Sunday Sunday 20:32 12.05.2008

razgovori

Zato nama treba jaci LDP.
Sve dok ne budemo u Evropi, ja cu da glasam za LDP.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:44 12.05.2008

Re: razgovori

Sunday
Zato nama treba jaci LDP.
Sve dok ne budemo u Evropi, ja cu da glasam za LDP.

i ja. dok sam živa životom :)))
i ako sad ne uđu u koaliciju sa ds i palmom.
a manjine ako se ne sećaju šta ima je radio arkan, pa i palma, ja zbilja ne znam....
Nenad M. Nenad M. 21:12 12.05.2008

Re: razgovori

Sunday
Zato nama treba jaci LDP.
Sve dok ne budemo u Evropi, ja cu da glasam za LDP.


i ja se pridruzujem
Dawngreeter Dawngreeter 21:47 12.05.2008

Re: razgovori

Aye.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:34 12.05.2008

sps...

večeras je mićunović rehabilitovao sps.
nista mu ne smeta kod sps-a
romantic romantic 20:41 12.05.2008

Re: sps...

pa kad su dobri :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:43 12.05.2008

Re: sps...

romantic
pa kad su dobri :)

I ne samo dobri, nego žele i deliti "odgovornost" ...o)))
romantic romantic 20:50 12.05.2008

Re: sps...

Nego sta,prava drzavotvorna partija, prepoznali to glasaci :) i jos moderna, transformisana... koliko je samo dijeta tu palo za slobodu :)
lush lush 21:07 12.05.2008

Re: sps...

Jel bese rece nesto kako je Srbiji u stvari i potreban SPS jer se zalaze za socijalnu pravdu!? ili me je puk'o overdose slatkih reci i najtoplijiih zelja za dalji razvoj SPS pa sam nesto ishalucinirala...
Nenad M. Nenad M. 21:20 12.05.2008

Re: sps...

Exitus Letalis
večeras je mićunović rehabilitovao sps.
nista mu ne smeta kod sps-a


meni bilo neprijatno da slusam. onoliko udvaranje ! Ako je i od Micuna mnogo je :)
Vračarac Vračarac 09:29 13.05.2008

Re: sps...

I ne samo dobri, nego žele i deliti "odgovornost

Drago, pa vi ste sa nima duvali u istu tikvu svojevremeno, i tada vam nisu smetali. Tada ste i vi i oni bili patriote.
sonja k. sonja k. 20:45 12.05.2008

proroci

koga god da sretnem taj umesto 'bar dan kaze - a jel sam ti reko' da ce biti ovako!
pocev od Cesida i njihovih predizbornih fijasko prognoza meni se ipak cini da su svi profurali
koliko se secam tvoja main prognoza je bila i da sps ostaje ispod crte
elem ne znam kad su se srbi navukli na to izborno gatanje, al' sam htela nesto drugo da kazem
Nisu DS i Tadic, kako pises, glatko dobili radikale vec KOALICIJA ZES.
Nervira me to, kosa mi se dize na glavi jos od sinocnog pracena tv emisija i takvih lapsusa
I da - sumnjam da Tadic "želi da pravi koaliciju sa svima osim sa LDP-om....i SRS" to mi je malo skroz bez veze

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:49 12.05.2008

Re: proroci

koliko se secam tvoja main prognoza je bila i da sps ostaje ispod crte

Ne, ja sam samo govorio o tome da bi postizborna situacija sa SPS-om ispod crte bila mnogo jednostanija...
I napisao da za to nema velike verovatnoće...
A bila bi...
sonja k. sonja k. 21:16 12.05.2008

Re: proroci

Drago Kovacevic

Ne, ja sam samo govorio o tome da bi postizborna situacija sa SPS-om ispod crte bila mnogo jednostanija...
I napisao da za to nema velike verovatnoće...
A bila bi...


procitala tvoju prognozu, koja se lomila na nekih 5% za SPS, al ajd dobro nek ti bude, ako ti bas mora biti
jel dobro razumem makar ovu postizbornu - DS+ DSS +SPS, il se salis?

nego, interesuje me kako bi to postizborna situacija bila jednostavnija da je SPS ispod crte (a LDP tamo gde jeste)


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:24 12.05.2008

Re: proroci

sonja k.
Drago Kovacevic

Ne, ja sam samo govorio o tome da bi postizborna situacija sa SPS-om ispod crte bila mnogo jednostanija...
I napisao da za to nema velike verovatnoće...
A bila bi...


procitala tvoju prognozu, koja se lomila na nekih 5% za SPS, al ajd dobro nek ti bude, ako ti bas mora biti
jel dobro razumem makar ovu postizbornu - DS+ DSS +SPS, il se salis?

nego, interesuje me kako bi to postizborna situacija bila jednostavnija da je SPS ispod crte (a LDP tamo gde jeste)



Ne šalim se...
To će se dogoditi...
A da SPS nije ušao njihovi glasovi bi otišli u najvećoj meri DS-u, kad se radi raspodela po dontovom sistemu..
DS, manine i LDP bi imali potrebnu većinu za vladu. I od toga bi se teško moglo pobeći...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:42 12.05.2008

Re: proroci

Una
Nisu DS i Tadic, kako pises, glatko dobili radikale vec KOALICIJA ZES.


Ih bre Sonjice, al' si postala precizna - a sto ti ne smeta sto se ne kaze da je onih (dzinovskih) 5,2 posto isto dobila koalicja (LDP+SDU+Batic) ... i da LDP sam za sebe ne bi ispunio ni cenzus?

Nerealno je ocekivati da je SPO zbilja doprineo mnogo i da je od onih njegovih 125 hiljada biraca od pre vise od godinu dana mnogo njih preostalo - uostalom videli smo i koliko su i on i Kostunica doprineli Velji Ilicu na nedavnim predsednickim izborima. Canak je slicna prica ... Ok, G17+ je vec ozbiljnija stranka ali nema osnova ocekivati da su oni iz bilo kog razloga zbilja ojacali od prethodnih izbora (za mene bi bilo logicno da se cak i ujedine sa DS-om).

Pa kad se uzme jos u obzir da je razlika izmedju KOALICIJE ZES (vi's kako sam dobar i necu da te nerviram i SRS vise od 450 hiljada glasaca onda je ipak jasno ko stoji iza te grandiozne pobede ... makar se nekima zbog toga dizala kosa na glavi:)))

pozz
sonja k. sonja k. 22:21 12.05.2008

Re: proroci

de si vaske!
pa znas da ti mene, iz nepoznatih razloga, nikad ne nerviras, ni vako ni nako
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:39 12.05.2008

Re: proroci

Sonjica
de si vaske!
pa znas da ti mene, iz nepoznatih razloga, nikad ne nerviras, ni vako ni nako


ma tuj sam bre ... znam, al jopet se trudim, i vako i nako ... a jos ti se vise obradujem (iz nepoznatih razloga) kad te vidim ovde - sto se, na zalost, sve redje desava
vlada dvm vlada dvm 09:18 14.05.2008

Re: proroci

Drago
Ne šalim se...
To će se dogoditi...
A da SPS nije ušao njihovi glasovi bi otišli u najvećoj meri DS-u, kad se radi raspodela po dontovom sistemu..
DS, manine i LDP bi imali potrebnu većinu za vladu. I od toga bi se teško moglo pobeći


Sta bi bilo, kad bi bilo.....Mlacenje prazne slame. A sto se naslova Vaseg pisanija tice, kazu Lale: "Fal'te me usta, pocepacu vas.
zuti semafor zuti semafor 20:48 12.05.2008

!!!

Jbg,sve je namesteno u ovoj Srbiji..kao ovaj kviz na b92.

Stopostotna informacija.

U cetvrtak ili petak,formira se vlada.
DS ldp i manjine podrzani od SPS kojiu dobija velike ustupke i mnogo kolaca.

Ldp je omeksao u vezi Kosova pod pritiskom ljubavi za ministarskim foteljama.

Jbg ljudski je to.

Govorio sam vam da je sve prevara i laz i obmana.

Evo dobismo i najpametnijeg Srbina veceras..
sonja k. sonja k. 20:52 12.05.2008

Re: !!!

DS ldp i manjine podrzani od SPS kojiu dobija velike ustupke i mnogo kolaca


vis, i ja cula to isto, pre dve nedelje
interesting....
Nenad M. Nenad M. 21:18 12.05.2008

Re: !!!

U cetvrtak ili petak,formira se vlada.
DS ldp i manjine podrzani od SPS kojiu dobija velike ustupke i mnogo kolaca.


ma da. bas ce sps da podrzava vladu u kojoj je ldp i lsv. uostalom sto bi ako mogu da udju u vlast i to da ucenjuju i levo i desno?
Mashan Mashan 21:23 12.05.2008

Opet sumnjam....

Potpuno neizvodljivo.
Ali.., vidimo se sledece nedelje ovde na blogu, pa ako se ispostavi da si u pravu dugovacu izvinjenje.
pidola pidola 20:49 12.05.2008

...

pa zar nije vec pocela predstava za siroke mase?
a i ovo,sto su tako losi glumci,za ovakav narod i nije neki problem.
radikali i dss se dogovaraju o novoj vladi,palma prica o evropi,odosmo mi u ...
sa jednima se plasi,drugi se podmecu kako su za eu,lupetanju nikad kraja.
koje ce sve ustupke da cine,sta ce sve dati?nase dati,naravno,kako drugacije.
zar se tako ide u evropu?
samo ne znam,za sta navijaju oni koji su glasali za ds,da li za sps ili za dss?
AmosMouse AmosMouse 21:01 12.05.2008

a predlog?

drago, samo jedno krajnje dobronamerno pitanje. sve sto si napisao su kombinacije koje mislis da ce bt odigrati. mene zanima sta bi bio tvoj, to jest ldpov predlog, sta da se odradi? pod pretpostavkom (za koju znam da mislis da je netacna) da je bt nice guy i da sada, u ovoj realnosti kakva jeste, dakle ne pricamo o imagirarnih ds+ldp+manjine>125, dakle sta sada da se odradi a da ne bude drkadzijski? sta ce, recimo, ceda razgovarati sa tadicem, ako ne racunamo fraze o menjanju drustva etc. etc. dakle moze nesto konkretno? ldp je najvise trazio ove izbore, bili izbori, bila kampanja, osvojio koliko je ko mogao. ajde sad - sta je stav ldp-a, sta da se radi? pa da vidimo, ako je to realno, ako moze, a bt odbije - da ga posle svi pljujemo ako je zasluzio. al daj da vidim realni predlog, please. hvala
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:13 12.05.2008

Re: a predlog?

AmosMouse
drago, samo jedno krajnje dobronamerno pitanje. sve sto si napisao su kombinacije koje mislis da ce bt odigrati. mene zanima sta bi bio tvoj, to jest ldpov predlog, sta da se odradi? pod pretpostavkom (za koju znam da mislis da je netacna) da je bt nice guy i da sada, u ovoj realnosti kakva jeste, dakle ne pricamo o imagirarnih ds+ldp+manjine>125, dakle sta sada da se odradi a da ne bude drkadzijski? sta ce, recimo, ceda razgovarati sa tadicem, ako ne racunamo fraze o menjanju drustva etc. etc. dakle moze nesto konkretno? ldp je najvise trazio ove izbore, bili izbori, bila kampanja, osvojio koliko je ko mogao. ajde sad - sta je stav ldp-a, sta da se radi? pa da vidimo, ako je to realno, ako moze, a bt odbije - da ga posle svi pljujemo ako je zasluzio. al daj da vidim realni predlog, please. hvala

Ovo zaslužuje čitav post...
Pa evo, da to ostavimo za naredne dane....otvara se ta tema..
AmosMouse AmosMouse 22:00 12.05.2008

Re: a predlog?

Ovo zaslužuje čitav post...
Pa evo, da to ostavimo za naredne dane....otvara se ta tema..


jbg, to bas i nije odgovor. meni je ovo uzasno vazno. uvek me zanimalo sta bi ldp prosle godine na mestu bt-a, umesto toga sto je uradio bt, a za sta je popishan od ldp-a najstrashnije, uvek me zanimalo koja je bila druga opcija. ali to je looking back, da se ne vracamo na to. sad je sansa da se kaze unapred - sta da se radi? ako su novi izbori - da se kaze ocemo nove izbore. ako je manjinska sa ds u zpodrsku sps-a da se kaze - ocemo manjinsku sa bt-om uz podrsku sps-a, a ne da se mulja, ldp je prvi protiv muljanja. ako ste za odlazak u opoziciju, da se kaze - ocemo da bt da mandat "patriotskom bloku" a mi da smo opozicija. al da se zna posle da je ldp to hteo (kad se desi sve sto ce se desiti). meni taj neki realizam, pragmaticnost, konkretno umesto fraza, potezi umesto pricha, neki plan umesto opstih mesta i generalizacija - meni to uzasno fali, miksano sa pomenutim odustvom zelje da se prihvati svaka kritika odbija me od ldp big time. a nesto mi se cini da nisam jedini.

nemoj da se ispostavi tacnom varijanta (koju neki pominju) da ldp u stvari nista nece, sem da gurne ds (da ga podastre, sto bi reko kostunica ;-)) uz sps i da onda moze da se zavali i pljuje sa strane i tako raste. kapiram da bi to bilo dobro za dalji rast ldp-a ali posto procenti nisu bitni a bitne su ideje, istina i postenje, ona bi to bilo malo... kako da kazem... nemam lepu rec ;-)
Dr M Dr M 22:58 12.05.2008

Re: a predlog?

sad je sansa da se kaze unapred - sta da se radi? ako su novi izbori - da se kaze ocemo nove izbore. ako je manjinska sa ds u zpodrsku sps-a da se kaze - ocemo manjinsku sa bt-om uz podrsku sps-a, a ne da se mulja,


Postovani Amose,
vidim da Vas interesuje isto sto i mene.

Da probamo da napravimo malu simulaciju(kao- "kad bih bio BT"

Boris napravi bilo kakvu vladu u kojoj ima vecinu, sa SPS, LDP spoljna podrska, fura svoj fazon dok moze, kad se vise ne moze ka Evropi obori vladu i kao "tehnicar" ide na nove izbore, ne bojeci se vise VK i radikala.
Ovo nije nesto sto ja zelim, samo se igramo.
Soylent Green Soylent Green 21:01 12.05.2008

E pur si muove

Ne znam da li ste primetili, ali ovi izbori su definitivno demonstrirali da u Srbiji ipak ponesto zavisi od volje biraca.

Jeste, svi su politicari kupljeni, korumpirani, kongenitalno zli i ruznjikavi, ali kao i sa bubasvabama zbune se i uzruje tu i tamo kad se upali svetlo ili stavi novi otrov. U Srbiji vise bubasvabe ne kontrolisu celu kujnu. Mozda 80%, ali ne vise celu. I mozemo da ih bar malo iznenadimo, i, uz malo srece, nagazimo koju.

Cestitam nam!
Sunday Sunday 21:04 12.05.2008

Re: E pur si muove

E to je velika istina.
Narod je pametniji, nego sto politicari misle.
Dzaba im prethodne kombinacije..
Eugenija Eugenija 23:01 12.05.2008

Re: E pur si muove

U Srbiji vise bubasvabe ne kontrolisu celu kujnu. Mozda 80%, ali ne vise celu. I mozemo da ih bar malo iznenadimo, i, uz malo srece, nagazimo koju.

Cestitam nam!


:)))))))))
Nenad M. Nenad M. 21:16 12.05.2008

jos nesto treba imati u vidu

Ldp ima tzv "ucenjivacki potencijal" jedino na nivou Bg-a, bez Ldp-a Djilas nece sesti u fotelju a to je veoma bitna stvar.

Postoje jos neke kombinacije koje se ne cine izvesne na prvi pogled, recimo Velja se odvoji od narodnjaka i formira vladu sa koalicijom ds, ldp i manjnama !?
Miguel Dosljo Miguel Dosljo 23:13 12.05.2008

Re: jos nesto treba imati u vidu

nemoj molim te da rehabilitujes velimira. sve se nadam dacemu se sa opadanjem politicke moci smanjivati i bahatost, pa da odemo u cacak da mu se ispisamo u bazen
Unfuckable Unfuckable 23:16 12.05.2008

Re: jos nesto treba imati u vidu

mila mila 23:21 12.05.2008

Re: jos nesto treba imati u vidu

mokri stvarno )
Miguel Dosljo Miguel Dosljo 23:37 12.05.2008

Re: jos nesto treba imati u vidu

bila bi to dobra slika... vel;imir ulazi u kanu, a oko njega se razljevaju boje.
neznancu su bili tu:))) (nije bas godfather, ali ima onog "inspektora" iz Marbelje-segundo, atletiko madrid nikako da se sjetim filma)
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:23 12.05.2008

tek da znas

uplatio lutriju, nista nismo dobili, a bio sam spreman s tobom da delim napola.

angie angie 21:35 12.05.2008

Re: tek da znas

Dejan Stanković
uplatio lutriju, nista nismo dobili, a bio sam spreman s tobom da delim napola.



pa i u lotou na slepo imash vece shanse da dobijesh nego kod nas na izborima, jer shta god da si izglasao, to josh uvek ne znachi da ce se to i ostvariti- dobitna kombinacija u srBijici je dogovorne prirode.
duck duck 21:26 12.05.2008

Cestitamo!!!!

Drago pogadja bolje od svih agencija
nego gledam ovde neki se nasladjuju slabim uspehom LDP-a. Ja jesam razocaran i ocekivao sam vise (moj NS i Vojvodina podbacili zestoko) ali pitanje za sve vas ovde:
Zar ne bi bilo bolje da je Tadic prihvatio Cedin predlog da svi idu pod jednu listu?
Tako bismo namakli famozna 3 poslanika definitivno i sad bise svi radovali.
Beogradjanima puno srece u buducoj radikalsko-dss-sps vladi :(
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:34 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

duck
Drago pogadja bolje od svih agencija
nego gledam ovde neki se nasladjuju slabim uspehom LDP-a. Ja jesam razocaran i ocekivao sam vise (moj NS i Vojvodina podbacili zestoko) ali pitanje za sve vas ovde:
Zar ne bi bilo bolje da je Tadic prihvatio Cedin predlog da svi idu pod jednu listu?
Tako bismo namakli famozna 3 poslanika definitivno i sad bise svi radovali.
Beogradjanima puno srece u buducoj radikalsko-dss-sps vladi :(

Pokazalo se da Čanak u Vovodini ima svoje birače...
I da je sada ovaj rezultat LDP-a čist....
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:07 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

Beogradjanima puno srece u buducoj radikalsko-dss-sps vladi :(

Duck, zasto samo Beogradjanima... Ako to bidne, uzivacete podjednako i vi tamo u dalekom NS!

Zao mi je gosn. Drage. Slazem se sa onima koji osecaju da je njegova sadasnja situacija teska, ali se on ne da... nikako da prizna ono sto se od njega trazi... a sto se oseca u vazduhu... Stvarno, nije mu lako.
Izgleda da u LDP ne znaju za onu kinesku poslovicu "da je bolje vratiti se s pola puta, nego ici pogresnim putem do kraja"...
sonja k. sonja k. 22:19 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

Beogradjanima puno srece u buducoj radikalsko-dss-sps vladi :(

Duck, zasto samo Beogradjanima... Ako to bidne, uzivacete podjednako i vi tamo u dalekom NS!


e pa taj film vec necemo gledati u novom sadu.
a mozda bidnemo i jako jako daleko
Unfuckable Unfuckable 22:26 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

a mozda bidnemo i jako jako daleko


pa te ....zabole, jer ćeš biti "jako, jako daleko" ?
zanimljiv stav
tvoje zanimanje za političku situaciju ne odmiče dalje od obezbeđivanja sopstvene pozadine....
zvuči tako poznato
sonja k. sonja k. 22:38 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

tvoje zanimanje za političku situaciju ne odmiče dalje od obezbeđivanja sopstvene pozadine....
zvuči tako poznato


a jel bi ti mozda da idemo zajedno na radne akcije?
smiri unfuck, opet si nervozan

AmosMouse AmosMouse 22:38 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

Zar ne bi bilo bolje da je Tadic prihvatio Cedin predlog da svi idu pod jednu listu?


izvinjavam se ako sam prespavao deo filma, ali - kad je bio taj predlog? i koji to svi? i sta je bilo sa tim predlogom? malo sam zbunjen, ako moze malo pojasnjenje, hvala
Unfuckable Unfuckable 22:44 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

a jel bi ti mozda da idemo zajedno na radne akcije?
smiri unfuck, opet si nervozan


nisam nervozan, ali zgađen - da.
sve mojdomojega zabrinuti politikaner, sa vizom u džepu i ustima punim šlajma....

pa, koji se đavo mučiš oko svega - ako ćeš biti "jako, jako daleko...." - jel to neka fora - malo popiješ po pevalici na izborima , pa trk preko grane, ono : "puj pike ne važi, ako nije po tvom - ne igraš se ?"

bljakkk

zbog takvih luzerskih kvazistavova opcija "akcijaša" je i porasla toliko da predstavlja realnu pretnju
sonja k. sonja k. 22:54 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

jeste da si dosadan ko cursivni komarac al ja se ipak brinem za tebe unfuck
a mozda da probas neki herba caj, ili tako nesto
bas se brinem

Unfuckable Unfuckable 23:00 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

e, mojne samo ti da me savetuješ, plz.... - a i čemu zabrinutost, obezbedila si svetlu budućnost....
nego, aj ti lepo.....tamo daleko - pa sa bezbedne daljine kenjaj nama ovde po tintarama

jer - zaboga - vadikavi dolaze, spasavaj se ko može !!!!!
(podvarijanta : bež'te noge ......)

p.s.
bolje biti dosadan nego kvazidosledan (ono : do prve šljage...)
noob noob 23:34 12.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

Pokazalo se da Čanak u Vovodini ima svoje birače...
I da je sada ovaj rezultat LDP-a čist...


Verujte mi da ni to jos nije "cist" LDP-ov rezultat. Jer verovali ili ne vecina "Cankovih glasaca" ( LSV ) NIJE glasala za ZES na republickom nivou, vec za LDP! Tako da bi cist LDP-ov rezultat bio rezultat sa izbora za pokrajinu ( proporcijalna lista ).
Celo moje okruzenje ( izrazita autonomaska sredina ) je glasalo na republickim izborima za LDP, naravno osim mene, ja glasao za komsije madjare, jer sam ze zarekao da nikad u zivotu ne glasam za bilo koju partiju iz Beograda. Pa makar to znacilo da crni djavo vladao Srbijom zbog tog mog ne glasanja!
Prema tome "cist" LDP-ov rezultat su pokrajinski izbori na proporciji ( oko 4 % ).
Mislite o tome.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:38 13.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

noob
Verujte mi da ni to jos nije "cist" LDP-ov rezultat. Jer verovali ili ne vecina "Cankovih glasaca" ( LSV ) NIJE glasala za ZES na republickom nivou, vec za LDP! Tako da bi cist LDP-ov rezultat bio rezultat sa izbora za pokrajinu ( proporcijalna lista ).


E hvala bogu da se i nas dvojica slozimo:))) I ja sam ubedjen da DS nema nikakve koristi Canka, nego samo stete. I da su napaljeni autonomasi istovremeno i napaljeni LDP-ovci.

jer sam ze zarekao da nikad u zivotu ne glasam za bilo koju partiju iz Beograda. Pa makar to znacilo da crni djavo vladao Srbijom zbog tog mog ne glasanja!


E i ja sam se zarekao da nikad necu glasati za partiju iz NS ... i da cemo mi iz sremske nacionlane manjine pre stupiti u koaliciju sa Indijancima nego sa vama autonomasima.

Ali hvala bogu, Beograd se siri: evo na jugu je vec i Lazarevac koji je 70km daleko postao deo BG-a. Kad se to desi (uskoro) i na severnu stranu onda ce NS biti jedno od najvecih i najlepsih beogradskih predrgradja. Pa cete i vi autonomasi moci da se sa ponosom hvalite da ste Beogradjani ... i borite za autnomiju Beograda


Vračarac Vračarac 09:38 13.05.2008

Re: Cestitamo!!!!

I da je sada ovaj rezultat LDP-a čist....

A Korać i Batić?
zuti semafor zuti semafor 21:28 12.05.2008

!

Upravo je Ostojic potvrdio da ce podrzati DS.

Kao i uvek,moje informacije su bile tacne..
sonja k. sonja k. 21:34 12.05.2008

Re: !

zuti semafor
Upravo je Ostojic potvrdio da ce podrzati DS.


to se podrazumevalo
samo hoce li sps podrzati manjinsku?
Unfuckable Unfuckable 21:36 12.05.2008

Re: !

Upravo je Ostojic potvrdio da ce podrzati DS.

Kao i uvek,moje informacije su bile tacne..


čestitam na dobrom izvoru informacija ...


a sad da gledamo "Turn arround part II"
(part I bio sinoć kod Srđana F...)
zuti semafor zuti semafor 21:37 12.05.2008

Re: !

to se podrazumevalo


mozda za vas.vecina je odbacila takvu kombinaciju jos sinoc.

vecina ali ne i nas nekoliko.

e cao odoh na kladionu..
zuti semafor zuti semafor 21:38 12.05.2008

Re: !

da dodam

sa koliko fotelja se pise principijelnost??
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:39 12.05.2008

Re: !

zuti semafor
Upravo je Ostojic potvrdio da ce podrzati DS.

Kao i uvek,moje informacije su bile tacne..

To je još uvek "laki peting"...o))
Svašta će se još čuti.....daleko je septembar...
zuti semafor zuti semafor 21:43 12.05.2008

Re: !

daleko je septembar


Varate se .Stize vlada very soon
sonja k. sonja k. 21:44 12.05.2008

Re: !

sa koliko fotelja se pise principijelnost??


a sta u ldp podrsci ds nije principijelno?


zuti semafor zuti semafor 21:46 12.05.2008

Re: !

a sta u ldp podrsci ds nije principijelno?


slazem se.borba za interes je u temelju svakog principa.prodavanje magle,dodje samo kao razonoda..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:47 12.05.2008

Re: !

zuti semafor
daleko je septembar


Varate se .Stize vlada very soon

Sve mi se čini da se Vračarac transformisao u Žuti semafor....o))
Ako, ako...
ludvig ludvig 21:49 12.05.2008

Re: !

gosn. Drago nisam očekivao da ćete ovim tekstom ostati ovako hermetično zatvoreni za bilo kakvu vrstu ozbiljnije diskusije o realno lošem rezultatu LDP-a. I to dosta lošem.
poz.
zuti semafor zuti semafor 21:50 12.05.2008

Re: !

prirodno je da se crveni transformise u zuti pa nadalje..

logistika je to:)
Nenad M. Nenad M. 21:56 12.05.2008

Re: !

zuti semafor
Upravo je Ostojic potvrdio da ce podrzati DS.

Kao i uvek,moje informacije su bile tacne..


pa to je bilo jasno od pocetka, moje pitanje je sto bi sps podrzala ldp?
zuti semafor zuti semafor 22:05 12.05.2008

Re: !

pa to je bilo jasno od pocetka, moje pitanje je sto bi sps podrzala ldp?


ma samo pozitivno..tu su arkanovci da ih ubede

he he
Unfuckable Unfuckable 22:03 12.05.2008

hajde samo da se zapitamo

da li bi ovolikih kombinacija bilo da je LDP pokupio 20 mandata (kako se, odprilike, očekivalo) a ZEVS svojih - uzetih - 102 - 3 ? Meni lično nije problem tih 102-3 (mashala) nego što LDP nije uradio svoje - jer, da jeste :
pričalo bi se - sada i ovde - o tome za koliko sati ćemo biti u EU.....
Problem nije u tome što je ZEVS uzeo 102 nego što LDP nije uzeo 20 - a još pogrešnija premisa je da je ZEVS kriv za neuspeh LDP
Neko nije dobro uradio domaći, ponavljam to od sinoć .
Zbog toga nisu krivi glasači, a ni Palma....pa ni Vuk - stari zagovornik Memoranduma, da podsetim zaboravne.
zuti semafor zuti semafor 22:06 12.05.2008

Re: hajde samo da se zapitamo

.pa ni Vuk


da nije bilo Vuka,bilo bi cupavo..
Unfuckable Unfuckable 22:08 12.05.2008

Re: hajde samo da se zapitamo

naravno, ali Vuk je ovde pomenut u kontekstu "čistoće biografija" o čemu sam iznad pisao, ali se - gle čuda - ignoriše
zuti semafor zuti semafor 22:10 12.05.2008

Re: hajde samo da se zapitamo

pazi kako se raduju nevaljalci..15%

zuti semafor zuti semafor 22:14 12.05.2008

Re: hajde samo da se zapitamo

imam negde snimak gde B.S. CUPKA OD SRECE

ej,jedva prosli cenzus..

ovde bi mogla da se primeni ona sintagma za prosecnog glasaca ldp..

ako vam je dobro.. onda nista.
Eugenija Eugenija 22:15 12.05.2008

Sudbina Srbije

Eugenija Eugenija 22:16 12.05.2008

Re: Sudbina Srbije

Htedoh reci, ovi su sudbina Srbije.:(
JJ Beba JJ Beba 22:17 12.05.2008

Re: hajde samo da se zapitamo

zuti semafor
imam negde snimak gde B.S. CUPKA OD SRECEej,jedva prosli cenzus..ovde bi mogla da se primeni ona sintagma za prosecnog glasaca ldp..ako vam je dobro.. onda nista.

a koji je tvoj problem u vezi sa LDPom?
angie angie 22:20 12.05.2008

Re: hajde samo da se zapitamo

pa ni Vuk - stari zagovornik Memoranduma



a i kojechega drugog-u dugachkoj karijeri!
zuti semafor zuti semafor 22:21 12.05.2008

Re: hajde samo da se zapitamo

a koji je tvoj problem u vezi sa LDPom?


nemam ja.imate vi sa svojim glsackim telom,koje je jos jednom zavrnuto.prosecan srpski glasac ne moze da skapira da partije postoje zbog svojih interesa a ne zbog njih.u tu svrhu,spremne su i sa djavlom na dogovor,samo da zulja..
gradicevic gradicevic 22:23 12.05.2008

Re: Sudbina Srbije

Eugenija


nema sanse

Sta god mi mislili o njemu, Dacic nije glup
u koaliciji sa SRS i DSS bi izvrsio "samoubistvo"
Ovako ce lepo da unovci, svoje poslanike i da rehabilituje SPS
nazalost
al garant

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana