Društvo| Nauka| Zdravlje| Život| Životni stil

Ruska sajberpank farma ...

Milan Novković RSS / 23.11.2020. u 14:35

... u doba Covida

 

Igrom slučaja ja nešto pažljivije pratim samo Covid19 u UK sada. Za vreme prvog talasa sam čitao skoro sve na šta sam nailazio.

U UK nema drugog talasa - npr u Londonu ga baš nema, dok u ostacima zemlje imamo "tail-ends". Virus je, po svemu sudeći, ulgavnom jedno-sezonski.

Tako, nije mi namera da potcenjujem opasnosti u još mnogim krajevima i po UK, ostatku Evrope i dalje, sada, i do nekog doba sledeće godine.

Istovremeno, MSM medijska drama je skoro pa neverovatna, iako je veliki deo populacije jako sumnjičav.

Savetnici koje je država izabrala, iz naučnih pa širih krugova, pod zajedničkim imenom "SAGE" su nesposobni do imbecilnosti - ovi gore ruski farmeri su sposobniji od njih. Nepotrebno je reći da u UK, kao i svuda, ima jako mnogo inteligentnih i dobronamernih naučnika i menadžera.

 I dalje više verujem u tu priču o nesposobnosti nego u konspiraciju, iako ovde dole dajem primer vanrednog stručnjaka čiji su YouTube clip sklonili nekoliko sati posle objavljivanja. Tako, clip dolazi na pomalo user-unfriendly način, pod zaštitničkim okriljem tu i tamo block-chain tehnologije, ubačen blizu polovine članka kako se klikne na link.

 I stranica je informativna, ko već ne zna sve ovo, nego je interesantno prosto videti smirenog stručnjaka koji objašnjava šta se dešava.

Pa tako, još samo nešto o autoru:

 "...Dr. Michael Yeadon is an Allergy & Respiratory Therapeutic Area expert with 23 years in the pharmaceutical industry. He trained as a biochemist and pharmacologist, obtaining his PhD from the University of Surrey (UK) in 1988.

Dr. Yeadon then worked at the Wellcome Research Labs with Salvador Moncada with a research focus on airway hyper-responsiveness and effects of pollutants including ozone and working in drug discovery of 5-LO, COX, PAF, NO and lung inflammation. With colleagues, he was the first to detect exhaled NO in animals and later to induce NOS in lung via allergic triggers.

Joining Pfizer in 1995, he was responsible for the growth and portfolio delivery of the Allergy & Respiratory pipeline within the company. He was responsible for target selection and the progress into humans of new molecules, leading teams of up to 200 staff across all disciplines and won an Achievement Award for productivity in 2008.

Under his leadership the research unit invented oral and inhaled NCEs which delivered multiple positive clinical proofs of concept in asthma, allergic rhinitis and COPD. He led productive collaborations such as with Rigel Pharmaceuticals (SYK inhibitors) and was involved in the licensing of Spiriva and acquisition of the Meridica (inhaler device) company.

Dr. Yeadon has published over 40 original research articles and now consults and partners with a number of biotechnology companies. Before working with Apellis, Dr. Yeadon was VP and Chief Scientific Officer (Allergy & Respiratory Research) with Pfizer..."

Pa tako: "Pandemic is Over" - Former Pfizer Chief Science Officer Says "Second Wave" Faked On False-Positive COVID Tests



Komentari (398)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stemajz stemajz 18:50 25.11.2020

Re: izbori

па мајка му стара, ваљда знаш ста ким причаш

ево мени је сад требало пар секунди да проверим само овај низ, ту је млатиша рекао да она не делује као лујка баш а миланче је накитио, то је све

ето, нађи још једног осим миланчета, ко се куне у њу?

мени лично је већ докурчило мало, морам признати, да пратим детаље око читавог тог циркуса после избора, превише шума на све стране...

била се као појавила вест, са све као скриншотом на неком на неком conservative beaver сајту како су сороша ухапсили (ја бих отворио флашу пива да јесу)

на то сам налетео код неког руса са флориде, али је он момак раскринкао тај скриншот као тотални фејк за минут, што је било и за очекивати


тек када (и ако) тај сав циркус дође до врховног суда или буде тако неког озбиљнијег циркуса, онда има смисла гледати пренос уживо

до тада, батали, превише гована лети на све стране
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:21 25.11.2020

Re: izbori

па мајка му стара, ваљда знаш ста ким причаш

ево мени је сад требало пар секунди да проверим само овај низ, ту је млатиша рекао да она не делује као лујка баш а миланче је накитио, то је све

ето, нађи још једног осим миланчета, ко се куне у њу?


Pa nije ovo jedini blog na kome se njena pojava potezala kao Svetlost na kraju tunela, kažem ti, ne teraj me sad da tražim po blogovima u poslednjih nedelju dve dana i da ti kačim linkove.

Ne pratim više ni ja detaljno, jasno je bilo još od izbora da je ovaj izgubio (zlobnici bi rekli i pre izbora ), i da će da kmeči i glupira se, i da će na kraju da prizna poraz. Samo povremeno bude ponešto baš bizarno, kao ona Djulijanijeva konferencija za štampu, ili nastupanje te babe Sindi, što je iz nekog razloga ovde uzrujalo neke ucveljene kolege, pa je zaslužilo da se prokomentariše.


Nego, da batalimo ovo, sutra je ćurkožderdan kod nas, a pošto ne radi suši bar, ja ću da napravim onaj neki cornish hen (ne znam kako se to zove na srpskom, ako uopđte ima naziv) u tučanom loncu. I mislio sam da umesto leba napravim lepinje po receptu od one tetke što si mi jednom dao link, ali sam ga negde zaturio, pa ako ga imaš pri ruci deder okači ovde, biću ti zahvalan. Ćurka mi je mnogo velika ptica pošto samo ja i ovo manje dete jedemo meso, a goste nemamo zbog korone, pa je ovaj korniš hen idealan (prošli put sam pravio fazana, ni to nije bilo loše, mada ne i spektakularno).




maksa83 maksa83 19:24 25.11.2020

Re: izbori

Nego, da batalimo ovo




aureus aureus 19:31 25.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic
ćurkožderdan

Prije sat vremena naletih, pa da ne propadne.
Ronald Regan:



Ćurka mi je mnogo velika ptica

Da.
haklberi_tom haklberi_tom 19:36 25.11.2020

Re: izbori

maksa83
Nego, da batalimo ovo





Ja se ne bih sprdao sa Njegošem!
aureus aureus 19:40 25.11.2020

Re: izbori

haklberi_tom
maksa83
Nego, da batalimo ovo


Ja se ne bih sprdao sa Njegošem!

Nije Maksa kriv što se Kanje lažno predstavlja kao Njegoš.
maksa83 maksa83 19:41 25.11.2020

Re: izbori

Ja se ne bih sprdao sa Njegošem!

A sa Kanyeom bi?

Strašno!

niccolo niccolo 19:41 25.11.2020

Re: izbori

prošli put sam pravio fazana

Uu, keva pravila prošle godine, dal za slavu dal za Božić, gulaš od fazana. Prste da poližeš, tako da smo nabavili pre desetak dana još dva komada direktno od lovca. Pa će da bude opet za Božić
haklberi_tom haklberi_tom 19:57 25.11.2020

Re: izbori

maksa83
Ja se ne bih sprdao sa Njegošem!

A sa Kanyeom bi?

Strašno!


Ko je Kanije?
stemajz stemajz 20:26 25.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic

Nego, da batalimo ovo, sutra je ćurkožderdan kod nas, a pošto ne radi suši bar, ja ću da napravim onaj neki cornish hen (ne znam kako se to zove na srpskom, ako uopđte ima naziv) u tučanom loncu. I mislio sam da umesto leba napravim lepinje po receptu od one tetke što si mi jednom dao link, ali sam ga negde zaturio, pa ako ga imaš pri ruci deder okači ovde, biću ti zahvalan. Ćurka mi je mnogo velika ptica pošto samo ja i ovo manje dete jedemo meso, a goste nemamo zbog korone, pa je ovaj korniš hen idealan (prošli put sam pravio fazana, ni to nije bilo loše, mada ne i spektakularno).




ево га рецепт од хануме:
https://www.youtube.com/watch?v=ZUk0JFULHvE
мислим да је то био тај, али су сви углавном слични, није грешка, само што јача ватра да буде

добар вам је празник, пошто су сви моји из фирме на одмору, а ја завнично радим, па ћу лепо сад да идем у сауну уместо да се прегањам са колегама... свима добро :)
maksa83 maksa83 20:30 25.11.2020

Re: izbori


ево га рецепт од хануме:

Floki brt sad si pravi Nemac, ali naturalizovan od Prečana - samo misliš šta ćeš da jedeš i o invaziji na Poljsku.
Milan Novković Milan Novković 20:32 25.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic
... misle da je ona neka do jaja advokatica i Jovanka Orleanka koja će sve to da raskrinka, tu neki dan od srede (a ni ona se nije suzdržavala od lupetanja, sad je malo oladila, kad je dobila nogu u dupe od, ...

Pa dobro bre Srki, opet rotvajler-taktika?!

Kako možeš da ne voliš i ceniš hrabru ženu - ajd, još i razumem to, al onda i pametnu Pa zar nisu najsexi pametne, pa onda hrabre, al koje nemaju ništa protiv da ih mi zaštitimo, tj ženstvene istovremeno tako da možeš da uljetiš i ko džentlmen kad imaš neizdrž.

Dobro de, znam da nemaš pojma o njoj, ali kako se onda uopšte napališ na kidisanje?!

Ajd, piše i knjige i ti nisi baš neki ljubitelj tih "znojavih bakica i dekica" što pišu kjnige, ali je pre Trampa i Flina uskočila u osinje gnezdo, going for jagulars korumpiranog US pravnog sistema (ko voli horor u teoriji i praksi može da joj pročita knjigu, vidi dole, pa onda na trgu u US glasno kaže kako kamala Harris ima celulit

(podvukao sam bitno, jbg, moram, uvukao mi se strah pod kožu da džaba krečim)

"... Former federal prosecutor under nine US attorneys from both political parties over ten years and three districts, Sidney Powell was lead counsel in 350 criminal appeals for the United States and more than 150 since in private practice.

It was from her experience in several of her cases that she felt compelled to write LICENSED TO LIE: Exposing Corruption in the Department of Justice after seeing a core group of federal prosecutors break all the rules, make up crimes, hide evidence, and send innocent people to prison. The book reads like a legal thriller, but it names the prosecutors who then rose to positions of great power and the judges who turned a blind eye to their abuses of unfettered power
. ..."
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:41 25.11.2020

Re: izbori

stemajz
srdjan.pajic

Nego, da batalimo ovo, sutra je ćurkožderdan kod nas, a pošto ne radi suši bar, ja ću da napravim onaj neki cornish hen (ne znam kako se to zove na srpskom, ako uopđte ima naziv) u tučanom loncu. I mislio sam da umesto leba napravim lepinje po receptu od one tetke što si mi jednom dao link, ali sam ga negde zaturio, pa ako ga imaš pri ruci deder okači ovde, biću ti zahvalan. Ćurka mi je mnogo velika ptica pošto samo ja i ovo manje dete jedemo meso, a goste nemamo zbog korone, pa je ovaj korniš hen idealan (prošli put sam pravio fazana, ni to nije bilo loše, mada ne i spektakularno).




ево га рецепт од хануме:
https://www.youtube.com/watch?v=ZUk0JFULHvE
мислим да је то био тај, али су сви углавном слични, није грешка, само што јача ватра да буде

добар вам је празник, пошто су сви моји из фирме на одмору, а ја завнично радим, па ћу лепо сад да идем у сауну уместо да се прегањам са колегама... свима добро :)


Fala floki, evo i ja ladim kanarinca, celu ovu nedelju sam uzeo off, nek ide život (ali zato sam preko leta radio ko Kanye, minus dve nedelje, kad sam radio patos u kući).
maksa83 maksa83 20:42 25.11.2020

Re: izbori

Pa zar nisu najsexi pametne

Paja je iz Mirijeva. Tamo vole one sa velikim sisama.
stemajz stemajz 21:05 25.11.2020

Re: izbori

maksa83

ево га рецепт од хануме:

Floki brt sad si pravi Nemac, ali naturalizovan od Prečana - samo misliš šta ćeš da jedeš i o invaziji na Poljsku.


чим пусте вагнера, одмах, што рече вуди ален ваљда

то, да ујединим швабе и русе, да им се Речь Посполитая избије из главе више
stemajz stemajz 21:23 25.11.2020

Re: izbori

пардон пајо, ево је верзија на српском, ја тек сад видех да сам ти послао ханумин рецепт на њемачком:

https://www.youtube.com/watch?v=FMyF-DnH5IU&t=1s
niccolo niccolo 21:23 25.11.2020

Re: izbori

да ујединим швабе и русе

Floki voli priče o Rusiji, a svojevremeno smo na blogu pominjali uticaj prirode na istorijske događaje - pasus iz ovonedeljnog Nedeljnika (vezano za Borisa Godunovog), onaj dodatak o Rusiji što imaju jednom mesečno:

Godine 1601. Rusiju je pogodila velika glad. Tokom leta kiša je padala neprekidno preko deset nedelja, pa žito nije rodilo, a na jesen je rani mraz uništio ono što je preostalo od useva. Naredne godine slabi prinosi su se ponovili. Razlog za tako loše vremenske uslove bila je erupcija vulkana Vajnaputina na jugu Perua (u februaru 1600) koja je izazvala oblak pepela u Zemljinoj atmosferi, blokirajući Sunčevu svetlost.
stemajz stemajz 21:33 25.11.2020

Re: izbori

о да, велика глад тих година
то је, поред устанака и осталих срања, тамо натерало народ да крене масовно да се сели на југ и исток...

него, пајићу, овако нешто да спремаш за сутра:
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:22 25.11.2020

Re: izbori

stemajz
о да, велика глад тих година
то је, поред устанака и осталих срања, тамо натерало народ да крене масовно да се сели на југ и исток...

него, пајићу, овако нешто да спремаш за сутра:


Brte, sad kad nisam postao vegan...
stemajz stemajz 22:33 25.11.2020

Re: izbori

ех сад, а кад смо као клинци читали како је мали јоже скувао свињску главу, си то лепше замишљао, са све јабуком у устима?

добро је јбт да се другови&другарице ономад не досетише да то екранизују...

молчание ягнят
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:51 25.11.2020

Re: izbori

maksa83
Pa zar nisu najsexi pametne

Paja je iz Mirijeva. Tamo vole one sa velikim sisama.


I sve što maše repom.

Ovo me podsetilo (sise + rep) na situaciju koju smo zatekli kad smo se doselili u dotično Mirijevo iz one propasti (drage srcu mom uprkos nedostatku elementarnih uslova za život, ali rodno mesto je rodno mesto) Krnje, to je bilo neke 1981. ili 2. Većina onih zgrada u mirjevskoj rupi (dolini zvuči pretenciozno) i okolnim brdima (Stojčino brdo, Udovice, itd) je bila završena, kraj novog naselja je bio iza moje zgrade, par stotina metara od Mirjevskog groblja, tu smo se igrali u šumarku kao deca, netaknuta divljina i tu i tamo po neka njiva, sve do Malog mokrog luga na jednu i Višnjičke banje (Lešća) na drugu. Ali da se vratim na temu, zbog nekog propusta u proceduri otkupa zemljišta pored seta zgrada na ulazu u naselje (tamo gde je sad Pošta) je i dalje stajala poslednja seoska kuća, sa sve imanjem, poljskim klozetom, štalom i kravama i svinjama. Znači, ko Kusta da je konstruisao scenografiju, seoska idila tik uz lamelu sa desetak spratova, ali bukvalno na par metara od solitera. Domaćin se zaintačio, i ne da zemlju i dedovinu, i moš ga jebati. To neko natezanje u pravnom smislu je trajalo godinama, tu je uvek dismrlo ko pored zoološkog vrta, osetiš u autobusu kad ovaj prođe pored, stanica je bila upravo ispred tog seljaka kuće i štale. I nije samo ta jedna kuća bila u pitanju, nego nekoliko njih, svaka pored jedne od lamela.

Ali onda su i one nestale, na njihovom mestu izgrađene garaže i Mirjevo sad deluje kao urbano predgrađe Beograda, manjeviše. A kad su pre nekoliko godina iselili i mirjevsku ciganmalu i posred nje razvukli Mirjevski bulevar, to je postalo čak dosta dobro povezano sa centrom grada, malo samo one ulice prema ofkinom stadionu da srede, mada i tu leti smrdi u pizdu materinu, mnogo seru u reku ovi čobani iz Višnjice i Karaburme.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:57 25.11.2020

Re: izbori

stemajz
ех сад, а кад смо као клинци читали како је мали јоже скувао свињску главу, си то лепше замишљао, са све јабуком у устима?

добро је јбт да се другови&другарице ономад не досетише да то екранизују...

молчание ягнят


Jedno je kad čitaš a drugo kad gledaš kako ovaj lik koji liči na serijskog ubicu propanom smudi ovnujske glave. Nego, možda je do mene, ali nešto mi ceo taj uradak deluje baš otužno, depresivno. Mislim, scenografija, onda onaj klinja što se pojavi na sekund, pa ovaj baja izmučen životom kad sedne sam, onako namrgođen, da čereči te glavudže što je kao skuvao pa trpa u usta, fali bar jedan smešak, ljudski glas, ili bar neka muzika u pozadini. Pogledao sam još jedan klip, kad kuva one somove, isto tako otužno, od mene dosta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:15 25.11.2020

Re: izbori

Milanče
pa onda na trgu u US glasno kaže kako kamala Harris ima celulit


E, nek joj je rekla!

Naravno da ja za ovu babu nisam ni čuo pre nego što je uletela ovako glavom u šraubstok da brani neodbranjivo, mislim na ovaj Trampov lopovski kartel u pokušaju sa preinači izborne rezultate, što me čudi ako je stvarno inteligenta kako ti tvdiš da jeste (napisala knjigu, idibegaj, dobro da nije i CD objavila), nisi verovatno ni ti pre toga čuo za nju, ni niko ovde. Meni više liči na neku attention seeking... da ne kažem kurvu, nije lepo, a i ne mislim u seksualnom smislu, koju su ovi nesrećnici izvukli iz bunara pa je stavili na binu da maše tužbama i preti ručicama i potpaljuje masu unezverenih trampovih sledbenika na ustanak.

Neće se više ni za nju čuti sad kad Tramponja prizna poraz i padne u zaborav gde mu je i mesto. Mada, vidim da sad svi polažete zadnju nadu u Vrhovni sud, koji će kao da se oglasi za koji dan ili nedelju, i proglasi izbore nevažećim, naredi ponovno glasanje pod nadzorm special forces i reformisane CIJE, dokle god Tramp ne pobedi.



stemajz stemajz 23:42 25.11.2020

Re: izbori

па ако су трампови у стању да скупе доказе да то догура до суда, онда, молим лепо, нека се гањају на суду, па ком опанци/порт

ако немаји ништа него само лапрдају, онда ће бити готово и пре суда и то је то, једноставно скроз

у чему је проблем са тим?
зар теби и није боље да се та екипа што више на овај начин избламира, ако се деру на сав глас без икаквих доказа?

па ваљда је свима у интересу да се то истера на чистац, вама који живите тамо на првом месту

без истеривања ствари на чистац регуларно, кроз "институције система", само вам расту шансе да крене на улици да се решава, а наоружани до зуба сви...

зато, пајићу, не кењај
Milan Novković Milan Novković 23:44 25.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic
...

Nešto je Tramp manje interesantan postao od danas pošto na prvo mesto izbija pobeda naše momčadi, UK, u tandemu sa Erdoganom u Nagorno-Karabahu (emaj6 šef bivši amabsador u Turskoj, Erdoganov prijatelj, a ionak smo glavni na Muslimansko Bratstvo), gde je naša momčad vešto prevarila US koji, tako, zajedno sa Rusima nisu ništa ušićarili, dok su Soros i Jermeni mnogo izgubili.

A kao što svi znamo naša momčad preuzima Bliski istok uopšte, i sa UAE kreće nastavak starog rata sa Rusijom (mislim vekovima starog)

Nisam ništa ovo ja smislio, nego jedan znajavi dedica danas, Thierry Meyssan.

Tj, možda ipak cirkus dolazi u Evropu pa da obnovimo znanje i počnemo da gledamo novu sezonu
stemajz stemajz 23:48 25.11.2020

Re: izbori

иначе, друга највећа по величини америчка амбасада у свету је у јеревану, прва је у багдаду
nsarski nsarski 00:57 26.11.2020

Re: izbori

@Milanche
A kao što svi znamo naša momčad preuzima Bliski istok uopšte, i sa UAE kreće nastavak starog rata sa Rusijom (mislim vekovima starog)


Zanimljivo. Već drugi put danas čujem za ovakav scenario. Prvi put danas popodne od našeg blogodrugara Bojana Budimca (za blog-novajlije: on odlično poznaje bliskoistočnu politiku, i već godinama živi u Turskoj odakle često izveštava za Al Džaziru), a evo sada i od tebe.
Da li je u pitanju samo predosećaj ili postoji neki objektivniji pokazatelj?
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:55 26.11.2020

Re: izbori

stemajz
па ако су трампови у стању да скупе доказе да то догура до суда, онда, молим лепо, нека се гањају на суду, па ком опанци/порт

ако немаји ништа него само лапрдају, онда ће бити готово и пре суда и то је то, једноставно скроз

у чему је проблем са тим?
зар теби и није боље да се та екипа што више на овај начин избламира, ако се деру на сав глас без икаквих доказа?

па ваљда је свима у интересу да се то истера на чистац, вама који живите тамо на првом месту

без истеривања ствари на чистац регуларно, кроз "институције система", само вам расту шансе да крене на улици да се решава, а наоружани до зуба сви...

зато, пајићу, не кењај


Pa to se i dešava sve vreme, ovi trampovci galame, izmišljaju sve gore ludosti, pominju neke dokaze, pa iznesu na sud, i to sudije grohotom odbace, praktično uz "jel vi to nas zajebavate?", toliko su im jaki dokazi. Mislim, valjda si toliko pratio zbivanja do sada, ili nisi?

I ne kenjam, nije lepo da mi to kažeš, samo ćaskamo, izvini ako ti se to ne sviđa, ne moraš onda uopšte da čitaš ni da mi se javljaš na tu temu, dovoljni su, što se mene tiče, ovi tvoji linkovi na ćevape i lepinje.


maliperica maliperica 06:52 26.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic
stemajz
о да, велика глад тих година
то је, поред устанака и осталих срања, тамо натерало народ да крене масовно да се сели на југ и исток...

него, пајићу, овако нешто да спремаш за сутра:


Brte, sad kad nisam postao vegan...

maksa83 maksa83 07:33 26.11.2020

Re: izbori

Pa to se i dešava sve vreme, ovi trampovci galame, izmišljaju sve gore ludosti, pominju neke dokaze, pa iznesu na sud

Oko sudova, tu će po svoj prilici da se polome, masovno ih oduvavaju.

Inače, krenuli su prvi rezultati sudija u Vrhovnom Sudu postavljenih Trampovim ukazima. Katolička Dioceza i Hasidi u Njujorku su tražili da se blokira ograničenje broja ljudi u religijskim objektima u Njujorku i Vrhovni Sud je presudio 5:4 u njihovu korist, presudan glas je bila ona njegova Amy Comey Barret. Pa se ti zajebavaj sa Anđelima koji dolaze iz Južne Amerike, Afrike, Vatrenim Mačevima Uplatite-mi-30K-da-vas-Bog-voli-i-da-budete-uspešni kadrovima.

teslana teslana 08:50 26.11.2020

Re: izbori

Pa zar nisu najsexi pametne, pa onda hrabre, al koje nemaju ništa protiv da ih mi zaštitimo, tj ženstvene istovremeno tako da možeš da

Znači tako, Milane. Nekad su prave, nježne dame, nekad nisu. Hm, sad mi žao što prva ne rekoh da si u naslovu izostavio slovo r. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:10 26.11.2020

Re: izbori

niccolo
prošli put sam pravio fazana

Uu, keva pravila prošle godine, dal za slavu dal za Božić, gulaš od fazana. Prste da poližeš, tako da smo nabavili pre desetak dana još dva komada direktno od lovca. Pa će da bude opet za Božić


Daj recept, ako znaš.
stemajz stemajz 21:25 26.11.2020

Re: izbori

е ја сам једном у дрездену јео фазана у чоколади

уопште није било лоше, мада нисам после нигде успео рецепт да нађем (не бих правио, него ме занимало...)

него пајићу, си правио лепиње?

и за ово кењање, заборавио сам да турим смајли, немој одмах да се дуриш јбт, лагано, кокице и гледај трамповце, није ваљда си несигуран? :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:55 26.11.2020

Re: izbori

stemajz
е ја сам једном у дрездену јео фазана у чоколади

уопште није било лоше, мада нисам после нигде успео рецепт да нађем (не бих правио, него ме занимало...)

него пајићу, си правио лепиње?

и за ово кењање, заборавио сам да турим смајли, немој одмах да се дуриш јбт, лагано, кокице и гледај трамповце, није ваљда си несигуран? :)


Jesam, nesiguran sam, šta ću?! (bez smajlija sam mislio da si se nešto nadurio).

Lepinje se dižu, da prostiš (testo), jedino što sam u gužvi u kujni sinoć zaboravio da stavim jogurt, i sad sam se setio kad treba da krenem da pečem, može valjda i bez toga.

A taj fazan u čokoladi, verovatno nije isto, ali braća meksikanci imaju onaj njihov sos od čokolade (mole), i recimo piletina u tom sosu je izvanredna, to mi je verovatno najomiljeniji kulinarski uradak u meksičkim kafanama, tako gde ga imaju na meniju. A taj sos i svašta u njemu sam problao i na samom izvorištu, to jest mestu porekla tog sosa, Oaxaca-i, fenomenalno!








stemajz stemajz 22:12 26.11.2020

Re: izbori

хехе, па "не кењај" ти је бре скоро па другарски израз, мало ти је самопоуздање пољуљано око трампа :)

могу лепиње и без јогурта, није фрка, мада лепше буде са јогуртом
ја сам једном правио и најједноставнију фору (оно, брашно, со, вода, квасац, уље) и то испадне добро, ако си тесту дао времена да лепо нарасте и ако је добрано јака ватра
оно максино сокоћало би за лепиње душу дало

а за фазана, није то имало везе са мексичким сосом, ово бре неки типичан њихов ресторан био, цео тај део немачке (дуж реке елбе) су све германизовани словени, имена градова су словенска (брлин, липецк, дреждањ - берлин, лајпциг, дрезден...)

а мени је мексичка кухиња генерално супер (овде најбољи мексички ресторан држи неки ђарма, нисам баш одавно био)
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:20 27.11.2020

Re: izbori

могу лепиње и без јогурта, није фрка, мада лепше буде са јогуртом
ја сам једном правио и најједноставнију фору (оно, брашно, со, вода, квасац, уље) и то испадне добро, ако си тесту дао времена да лепо нарасте и ако је добрано јака ватра
оно максино сокоћало би за лепиње душу дало


Evo, napravio, i može i bez jogurta! Super su ispale, u rerni, ladno naplju pa me malo mrzelo da se akam sa roštiljom, treba mu dugo vremena da se zagreje na maksimum. Ali ovaj korniš hen u dač ovenu je prste da poližeš, jedino što na njemu nema mnogo mesa, otprilike jedan za jednog čoveka i manje dete (pojačao sam sa par karabataka, zeznuo sam se što sam kupio samo jedan, rasprodalo se).

Žena napravila i čiz kejk od bundeve, i, auh, ubismo se, dišem na škrge, ko ona tuna iz Temze.
haklberi_tom haklberi_tom 11:07 27.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic
могу лепиње и без јогурта, није фрка, мада лепше буде са јогуртом
ја сам једном правио и најједноставнију фору (оно, брашно, со, вода, квасац, уље) и то испадне добро, ако си тесту дао времена да лепо нарасте и ако је добрано јака ватра
оно максино сокоћало би за лепиње душу дало


Evo, napravio, i može i bez jogurta! Super su ispale, u rerni, ladno naplju pa me malo mrzelo da se akam sa roštiljom, treba mu dugo vremena da se zagreje na maksimum. Ali ovaj korniš hen u dač ovenu je prste da poližeš, jedino što na njemu nema mnogo mesa, otprilike jedan za jednog čoveka i manje dete (pojačao sam sa par karabataka, zeznuo sam se što sam kupio samo jedan, rasprodalo se).

Žena napravila i čiz kejk od bundeve, i, auh, ubismo se, dišem na škrge, ko ona tuna iz Temze.

Moja žena juče napravila lazanje od bundeve.
Malo sam bio skeptik - no, kada sam probao, oduševio sam se.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:06 27.11.2020

Re: izbori

haklberi_tom
srdjan.pajic
могу лепиње и без јогурта, није фрка, мада лепше буде са јогуртом
ја сам једном правио и најједноставнију фору (оно, брашно, со, вода, квасац, уље) и то испадне добро, ако си тесту дао времена да лепо нарасте и ако је добрано јака ватра
оно максино сокоћало би за лепиње душу дало


Evo, napravio, i može i bez jogurta! Super su ispale, u rerni, ladno naplju pa me malo mrzelo da se akam sa roštiljom, treba mu dugo vremena da se zagreje na maksimum. Ali ovaj korniš hen u dač ovenu je prste da poližeš, jedino što na njemu nema mnogo mesa, otprilike jedan za jednog čoveka i manje dete (pojačao sam sa par karabataka, zeznuo sam se što sam kupio samo jedan, rasprodalo se).

Žena napravila i čiz kejk od bundeve, i, auh, ubismo se, dišem na škrge, ko ona tuna iz Temze.

Moja žena juče napravila lazanje od bundeve.
Malo sam bio skeptik - no, kada sam probao, oduševio sam se.


E, i moja to pravi (jerbo je vegetarijanac) i stvarno je mnogo dobro.
haklberi_tom haklberi_tom 21:11 27.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic
haklberi_tom
srdjan.pajic
могу лепиње и без јогурта, није фрка, мада лепше буде са јогуртом
ја сам једном правио и најједноставнију фору (оно, брашно, со, вода, квасац, уље) и то испадне добро, ако си тесту дао времена да лепо нарасте и ако је добрано јака ватра
оно максино сокоћало би за лепиње душу дало


Evo, napravio, i može i bez jogurta! Super su ispale, u rerni, ladno naplju pa me malo mrzelo da se akam sa roštiljom, treba mu dugo vremena da se zagreje na maksimum. Ali ovaj korniš hen u dač ovenu je prste da poližeš, jedino što na njemu nema mnogo mesa, otprilike jedan za jednog čoveka i manje dete (pojačao sam sa par karabataka, zeznuo sam se što sam kupio samo jedan, rasprodalo se).

Žena napravila i čiz kejk od bundeve, i, auh, ubismo se, dišem na škrge, ko ona tuna iz Temze.

Moja žena juče napravila lazanje od bundeve.
Malo sam bio skeptik - no, kada sam probao, oduševio sam se.


E, i moja to pravi (jerbo je vegetarijanac) i stvarno je mnogo dobro.

Dva dana pre toga punu šerpu čorbe, guste, od bundeva.
Ubili se dva dana.
Ostala još trećina bundeve, pošto je (bila) ogromna.
Jedna manja od nekoliko kg, sazorila na jabuci - pa sam se hvalio prijateljima pokazujući kolike jabuke rastu kod mene.
Ako bude maksa pravio onu feštu, mogao bi da ponesem suši-srbijancima (i ostalim njanjavcima) da ne ostanu gladni.
milisav68 milisav68 21:20 27.11.2020

Re: izbori

srdjan.pajic
haklberi_tom
srdjan.pajic
могу лепиње и без јогурта, није фрка, мада лепше буде са јогуртом
ја сам једном правио и најједноставнију фору (оно, брашно, со, вода, квасац, уље) и то испадне добро, ако си тесту дао времена да лепо нарасте и ако је добрано јака ватра
оно максино сокоћало би за лепиње душу дало


Evo, napravio, i može i bez jogurta! Super su ispale, u rerni, ladno naplju pa me malo mrzelo da se akam sa roštiljom, treba mu dugo vremena da se zagreje na maksimum. Ali ovaj korniš hen u dač ovenu je prste da poližeš, jedino što na njemu nema mnogo mesa, otprilike jedan za jednog čoveka i manje dete (pojačao sam sa par karabataka, zeznuo sam se što sam kupio samo jedan, rasprodalo se).

Žena napravila i čiz kejk od bundeve, i, auh, ubismo se, dišem na škrge, ko ona tuna iz Temze.

Moja žena juče napravila lazanje od bundeve.
Malo sam bio skeptik - no, kada sam probao, oduševio sam se.


E, i moja to pravi (jerbo je vegetarijanac) i stvarno je mnogo dobro.

Brinu žene za prostate.
niccolo niccolo 21:24 27.11.2020

Re: izbori

Daj recept, ako znaš.

Ne znam, ali ću da se raspitam. Nego, kako idu te lazanje od bundeve?
haklberi_tom haklberi_tom 21:27 27.11.2020

Re: izbori

niccolo
Daj recept, ako znaš.

Ne znam, ali ću da se raspitam. Nego, kako idu te lazanje od bundeve?

Sutra ću da napišem - žena zaspala.
Mada meni deluju vrlo slično kao i sa mesom - samo umesto mesa bundeva ... ali je jako ukusno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:06 27.11.2020

Re: izbori

niccolo
Daj recept, ako znaš.

Ne znam, ali ću da se raspitam. Nego, kako idu te lazanje od bundeve?


Pitaću ženu kad se vrati iz lova na mamute, samo ovo njeno zapravo nije sa bundevom, nego sa tikvicama (butternut squash)
bene_geserit bene_geserit 02:50 28.11.2020

Re: izbori

samo umesto mesa bundeva

U mom selu s time rane prasiće.
alselone alselone 16:49 24.11.2020

Meščini

Da u ovom talasu ima mnogo više zaraženih ali da su simptomi blaži.
Oko nas se puno ljudi pozaražavalo, ali deluje da preteknu lakše nego proletos.

Da li je virus mutirao ka slabijoj formi ili su lekari našli načine da bolje tretiraju bolest ili su ljudi generalno boljeg imuniteta na izlazu sa leta nego prilikom izlaska iz zime, pitanje je sad.


mlatisa mlatisa 22:00 24.11.2020

Re: Meščini

Da u ovom talasu ima mnogo više zaraženih ali da su simptomi blaži.
Oko nas se puno ljudi pozaražavalo, ali deluje da preteknu lakše nego proletos.


И мени се чини. Мада има и контрапримера па бих рекао да ово није заје.......


Da li je virus mutirao ka slabijoj formi ili su lekari našli načine da bolje tretiraju bolest ili su ljudi generalno boljeg imuniteta na izlazu sa leta nego prilikom izlaska iz zime, pitanje je sad.


Рекао бих да је све горе наведено укључивши и оно што није наведено. А то је да су капацитети за тестирање на почетку били веома слабашни па су тестирали само оне који су били веома лоше.

Нашим подацима није било за веровати на пролеће. Очигледно су нешто мували и чак и Кон их је испрозивао због тога. Сада ми делују ближи стварности.

bene_geserit bene_geserit 22:22 24.11.2020

Re: Meščini

Oko nas se puno ljudi pozaražavalo, ali deluje da preteknu lakše nego proletos.

Treba pratiti odnos broja hospitalizovanih i excess death.
Valjda su i lekari naučili u međuvremenu kako da se bolje bore sa ovim.
bene_geserit bene_geserit 22:46 24.11.2020

Re: Meščini

E snimite komentare na vest o gradnji bolnice za kovid pacijente (krenuti odozdo sa prvim komentarima).
Pokušavam da provalim jel zajebancija, ali izgleda da nije. Čak ni imena komenattora što smišljaju nisu inventivna. Kako cela stvar radi, jel postoji neki software za generisanje random glupih komentara podrške Vučiću ?

"Svaka čast predsedniku što se zalaže da što pre dobijemo novu i modernu bolnicu, mnogo će nam značiti ta bolnica! - Goran

Svaka cast predsednice nikad niste svoj narod ostavili pa ni u ovom teskom periodu.Ovo je za radnike vetar u ledja.Bravo. - Jovana

nazalost potrebne su kovid bolnice ali je i sreca sto smo u mogucnosti da ih sagradimo - ana

Srbija cini sve sto je u njenoj moci da se odupre pandemiji Korona virusa i sto pre dodje do poboljsanja opsteg stanja u drzavi povodom ovog pitanja. - Mily

Kao i do sada nasem predsedniku nije tesko a i ne predstavlja mu nikakav problem da obidje radnike i da im pruzi podrsku u ovim teskim uslovima.Svaka cast. - Marko

Svaka čast predsedniku na tolikoj količini energije - Saša

Nadamo se da se se radovi na novoj kovid bolnici brzo zavrsiti i da ce bolnica primiti kovid pacijente - Sanja

Veoma je vazno da se bolnica kovid sto pre zavrsi kako bi mogla sto pre da primi prve bolesnike koji su zarazeni korona virusom - Anja

Još jedan dokaz da je sve pod kontrolom. - Sandra"
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:09 24.11.2020

Re: Meščini

Kako cela stvar radi, jel postoji neki software za generisanje random glupih komentara podrške Vučiću?


Ne, stvari su mnogo primitivnije.
Postoji tim koji osmišljava sadržaj nekoliko desetina komentara.
Onda se to deli jednom (ne malom) broju živih ljudi koji onda to pišu po netu.
nsarski nsarski 23:17 24.11.2020

Re: Meščini

E snimite komentare na vest o gradnji bolnice za kovid pacijente (krenuti odozdo sa prvim komentarima).


Zanimljiv je odnos broja pozitivnih i negativnih preporuka. Botovi ozbiljno preovlađuju.
A što se tvog drugog zapažanja tiče (da nisu maštoviti) - pa, to je njihov mentalni domet uvek bio. Živio drug Tito!


P.S. Ovo je upućeno autoru bloga, Milančetu.

Zar ne treba da stoji u naslovu sajberpank umesto sajbepank, kako je sada napisano?
maksa83 maksa83 23:26 24.11.2020

Re: Meščini

Pokušavam da provalim jel zajebancija, ali izgleda da nije. Čak ni imena komenattora što smišljaju nisu inventivna. Kako cela stvar radi, jel postoji neki software za generisanje random glupih komentara podrške Vučiću ?

Ne, to su živi ljudi. Komentare ili "temu" sa ključnim rečima osmišljava "vrh Internet tima", a onda se to kroz njihove Fejsbuk/Vajber grupe izdaje kao naređenje trupama: "Vest ta-i-ta, evo link, pišite "napredak, prijateljstvo, Kina, važno, Vučić". Ili "večeras branimo Vulina na svim vestima".

Softver postoji, ali se koristi za "bodovanje". Upisuju se u evidenciju šta su gde komentarisali, gde su lupali pluseve, i onda na osnovu tih zasluga napreduju u hijerarhiji, ili dobijaju bodove, pa kad nakupiš dovoljno dobijaš posao u nekom Javnom Preduzeću. Naravno, kada dobiješ posao ostaje obaveza (a to ti je zapravo i jedini posao) da nastavljaš da pronosiš slavu borbe Srpske Napredne Stranke i Aleksandra Vučića po Internetu.

Evo detaljnije: https://javno.rs/analiza/castle-kako-srpska-vlast-manipulise-razumom-a-gradjani-za-to-jos-i-plac-aju

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:36 24.11.2020

Re: Meščini

bene_geserit
Oko nas se puno ljudi pozaražavalo, ali deluje da preteknu lakše nego proletos.

Treba pratiti odnos broja hospitalizovanih i excess death.
Valjda su i lekari naučili u međuvremenu kako da se bolje bore sa ovim.



Jeste, nakupili su dosta fazona koji rade, na primer šef od moje gospođe je oboleo pre par nedelja, i kako sam razumeo tipičan razvoj bolesti je da ima ta neka dva pika, između kojih ti bude bolje i pomisliš da si se izvukao pa naiđe drugi talas, ovaj što ti ga valjda tvoj podivljali imuni sistem pravi, i tad mnogi pacijenti riknu. Uglavnom, žena mu je doktor, radi od kuće, mirno su sačekali to zatišje, i onda mu je ona prepisala onaj neki steroid, deksametazon (to inače, ako se dobro sećam, daju alpinistima kad ih slupa visinska bolest i krene da im otiče mozak, da otok splasne i da dobiju malo ekstra vremena da ih šerpasi evakuišu na krkačama do baznog kampa), on je to roknuo, i prebrodio krizu, živnuo, eno ga, sastanči ko nenormalan.

Milan Novković Milan Novković 23:39 24.11.2020

Re: Meščini

nsarski
E snimite komentare na vest o gradnji bolnice za kovid pacijente (krenuti odozdo sa prvim komentarima).


Zanimljiv je odnos broja pozitivnih i negativnih preporuka. Botovi ozbiljno preovlađuju.
A što se tvog drugog zapažanja tiče (da nisu maštoviti) - pa, to je njihov mentalni domet uvek bio. Živio drug Tito!


P.S. Ovo je upućeno autoru bloga, Milančetu.

Zar ne treba da stoji u naslovu sajberpank umesto sajbepank, kako je sada napisano?

Ispravljeno, thanks.
Trebalo mi je 30 sekundi da ukapiram šta mi pričaš, činilo mi se da si napisao istu reč dvaput
maliperica maliperica 02:49 25.11.2020

Re: Meščini


...


haklberi_tom haklberi_tom 08:29 25.11.2020

Re: Meščini

maksa83
Pokušavam da provalim jel zajebancija, ali izgleda da nije. Čak ni imena komenattora što smišljaju nisu inventivna. Kako cela stvar radi, jel postoji neki software za generisanje random glupih komentara podrške Vučiću ?

Ne, to su živi ljudi. Komentare ili "temu" sa ključnim rečima osmišljava "vrh Internet tima", a onda se to kroz njihove Fejsbuk/Vajber grupe izdaje kao naređenje trupama: "Vest ta-i-ta, evo link, pišite "napredak, prijateljstvo, Kina, važno, Vučić". Ili "večeras branimo Vulina na svim vestima".

Softver postoji, ali se koristi za "bodovanje". Upisuju se u evidenciju šta su gde komentarisali, gde su lupali pluseve, i onda na osnovu tih zasluga napreduju u hijerarhiji, ili dobijaju bodove, pa kad nakupiš dovoljno dobijaš posao u nekom Javnom Preduzeću. Naravno, kada dobiješ posao ostaje obaveza (a to ti je zapravo i jedini posao) da nastavljaš da pronosiš slavu borbe Srpske Napredne Stranke i Aleksandra Vučića po Internetu.

Evo detaljnije: https://javno.rs/analiza/castle-kako-srpska-vlast-manipulise-razumom-a-gradjani-za-to-jos-i-plac-aju


Eto model 'žutima' kako da 'zauzmu' medijski prostor - i vladaju do kraja vremena.
Ali, kuki moj, sada nema šanse.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:32 24.11.2020

Naličje energetske tranzicije


"Transition énergétique, la face cachée" upravo odgledao na arte
link.
Ima i na Njemačkom. Preporučujem.
maliperica maliperica 02:34 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

kamilo_emericki

"Transition énergétique, la face cachée" upravo odgledao na arte
link.
Ima i na Njemačkom. Preporučujem.


Loi de "sécurité globale" : l'article 24
Piši o ovome .
alselone alselone 16:06 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije


"Transition énergétique, la face cachée" upravo odgledao na arte
link.
Ima i na Njemačkom. Preporučujem.


Super što ima i na nemačkom pored francuskog, mogu u paraleli da slušam i ne razumem ni jedan. :)

Nemački sam učio u srednjoj i zaboravio bukvano sve. Greota.

Negoli, tranzicija energetike je vruća tema danas. Ugalj netragom nestaje, gas se još drži, na mufte nam uvaljuju drvo, sunce po svemu dominira, vjetar se drži a na sve to rešavaju se tehnički oni problemi sa inercijom o kojima smo pričali ovde u par navrata. Nemačka najavila još cirka 40 gigavata solara. Za poređenje samo, Srbija najviše zimi troši 7.

Najzanimljivija stvar koja nas čeka je menjanje navika ljudima, realtime cenom struje uz pomoć pametnih kućnih uređaja.

maksa83 maksa83 16:15 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Najzanimljivija stvar koja nas čeka je menjanje navika ljudima, realtime cenom struje uz pomoć pametnih kućnih uređaja.

Ja jedva čekam da vidim kako će to kod nas da izgleda. Trenutno je naći majstora da ti promeni obične ventile na radijatorima kao da tražiš neurohirurga sa 20 godina iskustva koji je u isto vreme i oftamolog i kardiohirurg i ima crni pojas u brazilskom đudžitsuu + je obleteo planetu par puta, i da se zove Mile.
haklberi_tom haklberi_tom 16:50 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

maksa83
Najzanimljivija stvar koja nas čeka je menjanje navika ljudima, realtime cenom struje uz pomoć pametnih kućnih uređaja.

Ja jedva čekam da vidim kako će to kod nas da izgleda. Trenutno je naći majstora da ti promeni obične ventile na radijatorima kao da tražiš neurohirurga sa 20 godina iskustva koji je u isto vreme i oftamolog i kardiohirurg i ima crni pojas u brazilskom đudžitsuu + je obleteo planetu par puta, i da se zove Mile.

Čekaj!
Za to tražiš majstora!
niccolo niccolo 17:38 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Nemački sam učio u srednjoj i zaboravio bukvano sve. Greota.

Kad smo kod toga, javlja Špigel da je Maradona umro.
haklberi_tom haklberi_tom 18:15 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

niccolo
Nemački sam učio u srednjoj i zaboravio bukvano sve. Greota.

Kad smo kod toga, javlja Špigel da je Maradona umro.

Slava mu!
alselone alselone 18:36 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Ja jedva čekam da vidim kako će to kod nas da izgleda.

Nećeš imati mnogo posla sa tim. Kupućeš frižider, bojler, rernu, klimu, šporet, pegllu... koji su svesni svoje potrošnje i mogu da upravljaju njome, imaćeš aplikaciju na mobilnom da podesiš ciljani mesečni račun za struju a elektrodistribucija će da emituje na internetu real-time cenu struje. I voila, sve će da šljaka samo.
alselone alselone 18:36 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Kad smo kod toga, javlja Špigel da je Maradona umro.


Siroma.
Bio je i ostao legenda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:52 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

maksa83
Najzanimljivija stvar koja nas čeka je menjanje navika ljudima, realtime cenom struje uz pomoć pametnih kućnih uređaja.

Ja jedva čekam da vidim kako će to kod nas da izgleda. Trenutno je naći majstora da ti promeni obične ventile na radijatorima kao da tražiš neurohirurga sa 20 godina iskustva koji je u isto vreme i oftamolog i kardiohirurg i ima crni pojas u brazilskom đudžitsuu + je obleteo planetu par puta, i da se zove Mile.


Vama ne trebaju digitalni nomadi, nego vodoinstalateri nomadi.

Mojoj sesti u zgradi je 5 (pet) godina čekano da im firma u čijoj je to nadležnosti dođe i popravi krov koji curi (njoj je stan na poslednjem sparatu pa je direktno na udaru, ali to kad krene dođe i do komšija par spratova ispod). Stanari naravno nisu mogli da se dogovore, skupe kintu i plate nekom drugom preduzimaču da se popne na krov i to sredi. Dakle, popravilo ga letos nadležno telo, procurilo je opet posle par meseci, sad opet čekaju da ovi dođu na reklamaciju. I zamisli sad da krenu tako da stavljaju solarne panele po zgradama (kad se jednom uspostavi regulativa), pa to će biti totalna propast.

stemajz stemajz 19:09 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

alselone

Nemački sam učio u srednjoj i zaboravio bukvano sve. Greota.


хехе

мени је руски био први страни језик, но, то си само у школи могао да учиш онолико колико и како се тамо предаје, ван школе скоро да није било ништа

оно што је било добро (то тек видиш мало касније) је професорица руског у гимназији, покојна савица даничић, коју је као сироче усвојила нека руска грофица, има текст овде

е, углавном је нас та професорица слабо дрљала граматиком, него више руском историјом, писцима, сликарима, па ти се све то некако допадне... у почетку смо је мрзели, после навикли и на крају нам је била супер


мени исто било жао да све то заборавим, па сам ту и тамо раније гледао да читам вести, а после на тјубу слушам и гледам, па са разумевањем иде скроз добро
једино не причам баш често, то ми мало фали, жену мрзи да ме исправља како акцентујем неке речи (жена прича тако да и руси јако тешко могу да провале да није рускиња)
alselone alselone 20:00 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

мени је руски био први страни језик, но, то си само у школи могао да учиш онолико колико и како се тамо предаје, ван школе скоро да није било ништа

оно што је било добро (то тек видиш мало касније) је професорица руског у гимназији, покојна савица даничић, коју је као сироче усвојила нека руска грофица, има текст овде

е, углавном је нас та професорица слабо дрљала граматиком, него више руском историјом, писцима, сликарима, па ти се све то некако допадне... у почетку смо је мрзели, после навикли и на крају нам је била супер


Meni je ruski seksi verzija srpskog. Super stoji uz ženski glas, onako sliveno i kao da ima puno tepanja. :)

A to što kažeš za ruski, kod nas je bio latinski. Celu prvu godinu smo učili latinske poslovice, istoriju i kulturu tog doba, bez i jedne jedine deklinacije i drugih čuda. Sjajno nam je bilo. I onda posle otišao u politiku, došla druga, sveža sa faksa i krenula da nas ubija gramatikom. Jako smo se bili smorili.
alselone alselone 20:53 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Kad smo kod toga, javlja Špigel da je Maradona umro.


Dijego Armando Maradona.

Kažu na tviteru ako izgovorite puno ime i prezime par puta, doživeće ushićenje.

Probao sam upravo - radi.

Bez zezanja, kada kažem Dijego Armando Maradona, osmehnem se. :)
maksa83 maksa83 21:26 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije


Čekaj!
Za to tražiš majstora!

alselone alselone 21:35 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Milan Novković Milan Novković 23:55 25.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

alselone

Buševi direktni potomci tih prvih Engleza što su u 18. veku otišli u US i čija je onda grana svaki put pobedila u građanskom ratu kada je pokušano sa "Amerika first" ludorijama (pročitao pre neki dan).

Nebitno, naravno, u genetskom smislu pošto se genetska kap rastvovi u 300 godina ko i kišna u reci, nego trivija, kad nema boljih.
bene_geserit bene_geserit 00:09 26.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Ugalj netragom nestaje, gas se još drži, na mufte nam uvaljuju drvo, sunce po svemu dominira, vjetar se drži

Koliko vidim ovde kod nas samo menjaju ugalj sa gasom, to sunce koje "dominira" je i dalje statistička greška (tipa 1%).



Ili kod Kineza 60% energije od uglja a 2.5% od sunca.

Verujem da nove elektrane koje grade su dominantno renewables, i da Kinezi mogu očas posla 5-godišnji plan i stiže pokoji "teravat" od solarnih panela, ali mi sve to ipak deluje sporije nego optimistične najave.
alselone alselone 05:44 26.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Koliko vidim ovde kod nas samo menjaju ugalj sa gasom, to sunce koje "dominira" je i dalje statistička greška (tipa 1%).


Čudna mi je ova slika. Pazi naftu tako visoko. Pa naftu ne koristi niko ko ne mora, a moraju samo udaljena geografska ostrva.

Vi u CA imate solara skoro koliko i potrošnje.






cmix909 cmix909 11:26 26.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

alselone
... Nemački sam učio u srednjoj i zaboravio bukvano sve. Greota...

Evo predloga za novi pocetak:

Herr von Hagen, darf ich’s wagen Sie zu fragen, wie viel Kragen Sie getragen als Sie lagen krank am Magen in der Hauptstadt Kopenhagen.

Secam se kao kroz dve magle kako je jednom davno neki americki (?) naucnik otisao da Kinezima drzi kurseve fizike, pa im najpre dao godinu dana da nauce nemacki. A za njih je valjda svaka rec od preko 4 glasa Zungenbrecher.
cmix909 cmix909 11:34 26.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

stemajz
... професорица руског у гимназији, покојна савица даничић, коју је као сироче усвојила нека руска грофица...

U osnovnoj mi engleski predavao covek koga smo zvali Svaba -- predavao i nemacki -- sto ne bi bilo strasno da on nije bio Rus, koji je i ruski predavao. Imao je svoj pecat na kome je stajalo: Mihajlo Jermolajev, profesor.
alselone alselone 12:19 26.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Evo predloga za novi pocetak:

Herr von Hagen, darf ich’s wagen Sie zu fragen, wie viel Kragen Sie getragen als Sie lagen krank am Magen in der Hauptstadt Kopenhagen.


Nije loš početak, ali sada ako bih učio drugi jezik to bi bio kineski ili španski, kog sam malo i razumem sa putovanja i par privathin časova.
Milan Novković Milan Novković 09:03 28.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

alselone
... da šljaka samo.

Vidi šta mi YouTube izbacio (verovatno od nedavnog pretraživanja osveženog Kraljičinim Gambitom):

(ja nisam veliki ljubitelj Kasparova, ma koliko ga cenio kao šahistu, zbog asimetričnog političkog aranžmana, al ovde mi izmamio drugarski-setan osmeh)


Milan Novković Milan Novković 09:31 28.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

alselone


Milan Novković Milan Novković 09:33 28.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

alselone


alselone alselone 11:25 28.11.2020

Re: Naličje energetske tranzicije

Da, Kasparova ni ja ne cenim previše kao čoveka, dok ga veoma cenim kao šahistu. Njegov stil je zaista lep i imao je hrabrosti da uleće u klinčeve. Igrao je "lepršavo" i agresivno.

U baket listi mi je da i ja odem na taj grob. :)

Ove partije sam video, i priča se da je to stvarno Bobi. Bio je davno na playchess.com jedan nick, rafael se zvao, koji je imao free nalog, bez ikakvog opsisa, ali je tukao sve redom. Pričalo se da to igra ili Kasparov ili Fišer.


On je dosta zadužio Srbiju i mi smo mu se odužili. Posle prognonstva proveo je neko vreme u Beogradu, Kanjiži a kasnije i u Crnog Gori. Priča se da su mu naši DB-ovci pomogli kada je bežao iz Japana za Island da umre. Legenda daže da su ga Ameri čekali na aerodromu u nekoj od skandinavskih država gde je presedao za Rjekavih, ali su ga naši operativci prebacili direktno preko piste u drugi avion. Avion je stao malo pre gejta, oni su izašli i pretrčali do drugog aviona, tako da nije ni ulazio na terminal gde su trebali da ga uhapse.
maliperica maliperica 01:56 25.11.2020

Opismenjavanje

Osemenjivanje .

https://www.standard.rs/2020/11/23/nemacka-predvodi-eu-protiv-rusije-i-kine/
https://www.standard.rs/2020/11/22/radjanje-zapadnog-totalitarizma/
https://www.standard.rs/2020/11/22/soroseva-veza-u-kradji-trampove-pobede/


Ne mogu da verujem da neki ovo pišu.

solo solo 02:15 25.11.2020

I bi laž.....


,,Pravi život počinje posle smrti ali jedi beli luk da bi ostao što duže ovde u ovom životu,,

Steva će to najbolje da objasni. Znaće koji su.

solo solo 02:17 25.11.2020

Re: I bi laž.....

Moj Milane jabuko sa grane.


Evanđelje po Mateju glava 13.

,,14 Tako se ispunja na njima proročanstvo Izaije, koje glasi: "Slušat ćete, a nećete ipak razumjeti, vidjet ćete, a nećete ipak vidjeti.

15 Otvrdnulo je srce naroda ovoga. Uši su njegove gluhe, oči su njegove zatvorene. Očima neće da vidi, ušima neće da čuje, srcem neće da razumije, niti da se obrati, da ga iscijelim.,

16 A blagoslovljene su oči vaše, što vide, i ušima vašim, što čuju!,,



Milan Novković Milan Novković 21:11 25.11.2020

Re: I bi laž.....

solo
Moj Milane jabuko sa grane.


Evanđelje po Mateju glava 13.

,,14 Tako se ispunja na njima proročanstvo Izaije, koje glasi: "Slušat ćete, a nećete ipak razumjeti, vidjet ćete, a nećete ipak vidjeti.

15 Otvrdnulo je srce naroda ovoga. Uši su njegove gluhe, oči su njegove zatvorene. Očima neće da vidi, ušima neće da čuje, srcem neće da razumije, niti da se obrati, da ga iscijelim.,

16 A blagoslovljene su oči vaše, što vide, i ušima vašim, što čuju!,,




Uronjeni smo u razna presisavanja (overloads), taka vremena.

Istovremeno, evolucija nas je izbrusila da budemo površni i iracionalni po mnogim egzistencijalnim pitanjima koja naglo iskaču. Prosto:

- Zamisli umeš da budeš pametan i racionalan, ali iz daljine od 100m ka tebi juri protivnik zakrvavljenih očiju sa lukom i otrovnom strelom u ruci, dok ti od alata imaš nož. Tebi tu, onda, reptile brain kaže lepo Solo, položićemo pamet i racio na stranu za sada, nego daj da se potrči malo prvo. I to se sve desi u deliću sekunde, nema neke "dubine" u razmišljanju.

- Problem sa tim reptile brain je što on i nije nešto prepametan, više je ko one-trick-pony, samo zna više trikova, iako ne previše. Proste su mu cake. Primer - ako previše piješ, npr, on te onesvesti u nekom trenutku da se ne bi nasmrt napio, tj fatalno otrovao - to zna i svaki partizan i četnik što drži do sebe i posle ne više od 10 godina prestaje da se pali na te teme, iako je rat prestao pre samo 75 godina.

- I on je takav odvajkada, zato ga od milošte tako i zovemo

- Pa ga je taj brain, da prostiš, umočio (pardon my French) u moderno doba okeana podataka i informacija, pa emocija, što se guše od plitkoće (nema se vremena), i gospodar, šta će, mora prebrzo da pliva.

Kad sam ja bio mali sećam se tih nekih prvih šokova kad neko poznat umre, pa žene nariču (tada bilo tako), uhvate i mene za ruku, pa sam naučio da dalje čitam face ljudi koje dobro poznajem (dobro, mi odlično čitamo face i pre prvog rođendana, evoluirali u tome da iskamčimo od roditelja šta nam treba).

I onda jednog dana vidim smrtno ozbiljnog i ubrzanog oca kako otrča kod komšija pošto im se krava telila, ali je bilo problema i plašili su se da krava ne ugine.

I to sam zapamtio pošto se desilo dok sam još uvek bio suviše mali, pa mi bila čudna burnost i ozbiljnost ćaletove reakcije - iako sam imao neke tragove razumevanja pošto su to bile drage komšije, od onih što kad naprave kolače uvek donesu i tebi bez da te pitaju da li hoćeš, a svi su ulazili jedni drugima u drvorišta i pozajmljivali bez pitanja šta treba, iako si morao da paziš da ako muškarcu uzimaš oštar alat paziš da ga ne istupiš previše (muški, smešan gender u svetlu one vezane za alat, da kad muž obeća da će nešto uraditi on će to i uraditi, ne moraš ga podsećati svakih 6 meseci)

Mene je posle to sećanje blago iritiralo kada sam porastao i otišao i kada je počelo da mi se čini da nisam "duševan" (možda arhaična reč, otud navodnici) kao ti naši roditelji, tj da emotivnije pliće reagujem na mnogo veće nedaće, već dešene, nego ti ljudi onomad na iminentne pretnje i rizike čak i kad su nešto slabije u intenzitetu ...

... tj, učinilo mi se da prosto imam previše, koje sam prelako stekao, dok su me štitili dragi i stariji od nevremena (nisam ja tad mnogo imao, sića teška, ali bez ikakvih briga i uvek sam mogao kupiti duplu pljeskavicu kod "trovača", preko puta ETFa, kada mi se htelo.

A kasnije čovek, kad omatori, navali da postane još gori, pa sve gori i gori.




solo solo 22:41 25.11.2020

Re: I bi laž.....

A kasnije čovek, kad omatori, navali da postane još gori, pa sve gori i gori.


Ma opušteno, i 'nako je sve prošlo brzo.

Ceo život stao u te tri slatke reči.





newimprovedtadejus newimprovedtadejus 08:28 25.11.2020

nema veze niščim al sam se istraumirala

pa moram da podjelim
juče se vraćam s mužem iz šetnje i ispred nas starija žena, sedamdesete godine otprilike, nekako čudno usporeno zatetura i padne i kako je pala sjedne na trotoar..
mi je pogledamo a ono krv niz čelo se sliva i priđemo kad izbliza s jedne strane posjekotina jedno 4 cm dugačka ali kako je koža valjda tanka i neelastična to se potpuno otvorilo i zjapi rupa jedno pola centimetra, centimetar široka..
s druge strane čvoruga veličine pola šake je izbila u roku od par sekundi..
jadnica kako je pala kod kapije kuće udarila je prvo u jedan pa u drugi stub..
i onda da stvar bude čudnija ta tako zjapeća rupa prestane da krvari ali jednako zjapi..
jao užasa mog..
kapiram da starijim ljudima vjerovatno cirkulacija ne radi kako treba pa je tijelo jako brzo prestalo da doliva krv u glavu.. užas..
i ajde šta ćemo tu smo prvo sjedili, zvali hitnu, ovi rekli mora evaluacija trnte mrnte, naiđe još ljudi i na kraju je odvezemo (pošto je jedan čova imao auto) do lokalne ambulante i tamo je zbrinu i kažu da će doći hitna da je vozi na snimanje i šivanje..
žena tipičan English stiff upper lip cijelo vrijeme do ambulante insistira da može da ide kući..
a do kuće ima tipa 15 minuta hoda (tu mi dijete ide u školu)..
ja je ubjeđivala da je u šoku i da sigurno ne treba da ide sama kod kuće sad da sjedi a osim toga da garant mora da šije, toliko i ja znam..
i reko jbt al je starost sranje, užas..
istraumirah se ja i ne znam što prepričavam.. jedino da čovjek zaključi da je bolje biti zdrav i bogat nego siromašan i bolestan jer ako si bolestan džaba ti što si siromašan
haklberi_tom haklberi_tom 08:48 25.11.2020

Re: nema veze niščim al sam se istraumirala

newimprovedtadejus
pa moram da podjelim
juče se vraćam s mužem iz šetnje i ispred nas starija žena, sedamdesete godine otprilike, nekako čudno usporeno zatetura i padne i kako je pala sjedne na trotoar..
mi je pogledamo a ono krv niz čelo se sliva i priđemo kad izbliza s jedne strane posjekotina jedno 4 cm dugačka ali kako je koža valjda tanka i neelastična to se potpuno otvorilo i zjapi rupa jedno pola centimetra, centimetar široka..
s druge strane čvoruga veličine pola šake je izbila u roku od par sekundi..
jadnica kako je pala kod kapije kuće udarila je prvo u jedan pa u drugi stub..
i onda da stvar bude čudnija ta tako zjapeća rupa prestane da krvari ali jednako zjapi..
jao užasa mog..
kapiram da starijim ljudima vjerovatno cirkulacija ne radi kako treba pa je tijelo jako brzo prestalo da doliva krv u glavu.. užas..
i ajde šta ćemo tu smo prvo sjedili, zvali hitnu, ovi rekli mora evaluacija trnte mrnte, naiđe još ljudi i na kraju je odvezemo (pošto je jedan čova imao auto) do lokalne ambulante i tamo je zbrinu i kažu da će doći hitna da je vozi na snimanje i šivanje..
žena tipičan English stiff upper lip cijelo vrijeme do ambulante insistira da može da ide kući..
a do kuće ima tipa 15 minuta hoda (tu mi dijete ide u školu)..
ja je ubjeđivala da je u šoku i da sigurno ne treba da ide sama kod kuće sad da sjedi a osim toga da garant mora da šije, toliko i ja znam..
i reko jbt al je starost sranje, užas..
istraumirah se ja i ne znam što prepričavam.. jedino da čovjek zaključi da je bolje biti zdrav i bogat nego siromašan i bolestan jer ako si bolestan džaba ti što si siromašan

Da.
Ovaj tvoj zaključak koji si pozajmila od Boba Rocka (ili Grunfa) iz Alan Forda je sličan Andrićevom ... koji je slično napisao za starost.
Jer ... u starosti se udruži baš to, dakle starost, te veoma često - i bolest, te siromaštvo.
Prema tome - respektujmo stare ljude!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:56 25.11.2020

Re: nema veze niščim al sam se istraumirala

haklberi_tom

Jer ... u starosti se udruži baš to, dakle starost, te veoma često - i bolest, te siromaštvo.
Prema tome - respektujmo stare ljude!


ma nije ova teta bila siromašna, naprotiv.. al svejedno je potpuno bespomoćna.. baš je bilo mučno, još sam pod utiskom
haklberi_tom haklberi_tom 12:06 25.11.2020

Re: nema veze niščim al sam se istraumirala

newimprovedtadejus
haklberi_tom

Jer ... u starosti se udruži baš to, dakle starost, te veoma često - i bolest, te siromaštvo.
Prema tome - respektujmo stare ljude!


ma nije ova teta bila siromašna, naprotiv.. al svejedno je potpuno bespomoćna.. baš je bilo mučno, još sam pod utiskom

Meni nije toliko strašno da vidim stare ljude.
Dobro, jeste - ali ne drži me dugo.
Ono što mi je, ponekada, delikatno, je - kada vidim (sada) stare ljude koje nisam video dugo - i u glavi mi se dogodi sudar.
Jer - ih se sećam dok su bili dosta mlađi.
A vreme leti.
I tačno se sećam kada me je jedan klinac prvi puta oslovio sa - čiko.
A ja tada jedva napunio 20 godina - na početku Knez Mihajlove tražio siću za telefon od mene.
A ja sav zbunjen.
alselone alselone 12:27 25.11.2020

.

haklberi_tom haklberi_tom 14:09 25.11.2020

M'da!

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:19 25.11.2020

E narode...

...jel prati neko ovaj AWS dizaster :)
maksa83 maksa83 22:21 25.11.2020

Re: E narode...

...jel prati neko ovaj AWS dizaster :)

Ti i ja otpr.
alselone alselone 22:22 25.11.2020

Re: E narode...

Ne, meni na Azuru sve fercera kako bog zapoveda.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:25 25.11.2020

Re: E narode...

maksa83
...jel prati neko ovaj AWS dizaster :)

Ti i ja otpr.


I moja žena, ne rade joj one neke dizajnerske alatke pa psuje
maksa83 maksa83 22:32 25.11.2020

Re: E narode...

I moja žena, ne rade joj one neke dizajnerske alatke pa psuje

Ja ga pratim fenomenološki, u fazonu "hehe, opet neko polomio Internet". Ovo sa čim ja radim je još uvek u sopstvenim datacentrima, mada znam da ostaci firme imaju boga oca koječega u AWS-u a što sad verovatno mestimično posrće i tetura se.

Neki ljudi sad stoje kod Bezosa u kancelariji a on bez maske urla na njih i jebe trista majki, moguće da će i neka glava da ode. A onaj Werner Vogels CTO mu uopšte nije loš tip, imao je zanimljiv blog na allthingsdistributed.com.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:44 25.11.2020

Re: E narode...

što sad verovatno mestimično posrće i tetura se


Meni SQS štuca, pa neki performans testovi malo prođu pa malo padnu.
Milan Novković Milan Novković 23:26 25.11.2020

Re: E narode...

maksa83
...Neki ljudi sad stoje kod Bezosa u kancelariji a on bez maske urla na njih i jebe trista majki, ...

Naš bivši broj 1 iz Bgd (ove još tekuće, male firmice) otišao u US pa pravo u Amazon posle nas. Moram da ga pohvalim, ne zato, naravno, što je sin moje sestre od rođene tetke , nego što je kod Alsea bio student generacije, i što nam je pre sto godina radio u NS diplonski po našoj definiciji - iz computational biologije (proste, iako ne mnogo prostije nego što su Indusi AD 2020 prostim pattern matchingom u SARS-CoV-2 virusu našli tri fragmenta veštački ubačena, jedan iz HIV, iako su ih posle naterali da to povuku i svecka "elita" im je oprostila što ih je tukla.

Elem, ovaj naš je kod nas još svašta radio na beyond-the-state-of-the-art temu pa ga je u Amazonu i Bezos intervjuisao, i ... dao mu posao. Kaže mnogo fin bio Bezos, jedino malo na težini dodavao preko diskretnoš šarma bodiguards iza leđa ovog našeg.

Posle otišao u Google, na još veći packagem kad tamo, da ne ispadne da je NS bolji od Bgd, naša veza iz radio kluba (davno mi pomagao (nekoliko godina mlađi, pa tako na ETF-u mnogo mlađi tada) na kW pojačalu na 432Mhz, koje smo trebali da nosimo na ekspediciju na Staru Planinu. Radili par dana danonoćno, ali nismo stigli da završimo, i ja ponesem na planinu, da tamo, uz pomoć agregata završim pojačalo - al ekspedicija bila katastrofa, ništa nije bilo kako treba treba, od moje neisporuke linearca, deljena zlatna medalja, preko zakazalih mašinaca - antene se lelujale ko travke na vetru, pa missing pina u utikaču koaksa što nismo primetili, gde nam ni simpozijum planinskih filozofa na temu kako prilagodini impedanse antene i pojačala nije pomogao, do drugog delioca zlaten medalje, "menadžera", nismo ni stigli do vrha ni uz pomoć volovskih sanki i vojaka što su nam nosili agregate uzbrdo trčećim korakom

Pa je tako 11 nas, plus volovi, završilo u jednom malom šatoru na sred beskrajne padine, tsaman smo se dovovljno popeli da noću briše netrivijalan vetar.

A taj radio club lik u u Gugletu - baš jako senior, pri vrhu ako ne i vrh u super-ultra-hyper paralelizmima, tako je i napravi prve milione po Caltechu, ovaj rođak ispoštovao duboko tihim ćutanjem uz japansko još dublje klimanje glavom.

Super trivija - ovaj namrgođeni do mene (a ne možete me prepoznati pošto ste me svi upoznali debelog i ćelavog tada bio srednješkolac, a ovih dana ima najbolji Covid19, the simptomatični protokol što sam ja našao do sada, a da nije medicinski, iako verujem da radi isto toliko dobro - pošto, kao što znamo, imuni malo luta u covidu, čas prevaren i opušten, dozvoljava virusu da se zaleti, čak neobuzdano srlja ... ovaj naš je tačno u dan/pola-dana po prvim simptomima razradio kad šta uzimaš i kako se ponašaš - sve što sam ja prepoznao na njegovom statusu na Fejsu je tačno, iako on zna više pošto je to sistematski sakupio i ...

... mislim, napisao kjnigu, ili je završava.

On, inače, piše knjige, non-fiction, i odemo kum i ja do njega pre 5-6 mojih poseta Bgd pitamo kako sa prihodima ... kaže cool, kad zafali love uzme nekoliko kjniga i zađe u park (kod Vuka), za sat vremena proda, i do sledećih potreba uživa u miru ...

Lele, sad ovako kad pričam, koliko je baš faca prošlo kroz taj naš klub.



vrabac_onaj vrabac_onaj 23:41 25.11.2020

Re: E narode...

Milan Novković
maksa83
...Neki ljudi sad stoje kod Bezosa u kancelariji a on bez maske urla na njih i jebe trista majki, ...

Naš bivši broj 1 iz Bgd (ove još tekuće, male firmice) otišao u US pa pravo u Amazon posle nas. Moram da ga pohvalim, ne zato, naravno, što je sin moje sestre od rođene tetke , nego što je kod Alsea bio student generacije, i što nam je pre sto godina radio u NS diplonski po našoj definiciji - iz computational biologije (proste, iako ne mnogo prostije nego što su Indusi AD 2020 prostim pattern matchingom u SARS-CoV-2 virusu našli tri fragmenta veštački ubačena, jedan iz HIV, iako su ih posle naterali da to povuku i svecka "elita" im je oprostila što ih je tukla.

Elem, ovaj naš je kod nas još svašta radio na beyond-the-state-of-the-art temu pa ga je u Amazonu i Bezos intervjuisao, i ... dao mu posao. Kaže mnogo fin bio Bezos, jedino malo na težini dodavao preko diskretnoš šarma bodiguards iza leđa ovog našeg.

Posle otišao u Google, na još veći packagem kad tamo, da ne ispadne da je NS bolji od Bgd, naša veza iz radio kluba (davno mi pomagao (nekoliko godina mlađi, pa tako na ETF-u mnogo mlađi tada) na kW pojačalu na 432Mhz, koje smo trebali da nosimo na ekspediciju na Staru Planinu. Radili par dana danonoćno, ali nismo stigli da završimo, i ja ponesem na planinu, da tamo, uz pomoć agregata završim pojačalo - al ekspedicija bila katastrofa, ništa nije bilo kako treba treba, od moje neisporuke linearca, deljena zlatna medalja, preko zakazalih mašinaca - antene se lelujale ko travke na vetru, pa missing pina u utikaču koaksa što nismo primetili, gde nam ni simpozijum planinskih filozofa na temu kako prilagodini impedanse antene i pojačala nije pomogao, do drugog delioca zlaten medalje, "menadžera", nismo ni stigli do vrha ni uz pomoć volovskih sanki i vojaka što su nam nosili agregate uzbrdo trčećim korakom

Pa je tako 11 nas, plus volovi, završilo u jednom malom šatoru na sred beskrajne padine, tsaman smo se dovovljno popeli da noću briše netrivijalan vetar.

A taj radio club lik u u Gugletu - baš jako senior, pri vrhu ako ne i vrh u super-ultra-hyper paralelizmima, tako je i napravi prve milione po Caltechu, ovaj rođak ispoštovao duboko tihim ćutanjem uz japansko još dublje klimanje glavom.

Super trivija - ovaj namrgođeni do mene (a ne možete me prepoznati pošto ste me svi upoznali debelog i ćelavog tada bio srednješkolac, a ovih dana ima najbolji Covid19, the simptomatični protokol što sam ja našao do sada, a da nije medicinski, iako verujem da radi isto toliko dobro - pošto, kao što znamo, imuni malo luta u covidu, čas prevaren i opušten, dozvoljava virusu da se zaleti, čak neobuzdano srlja ... ovaj naš je tačno u dan/pola-dana po prvim simptomima razradio kad šta uzimaš i kako se ponašaš - sve što sam ja prepoznao na njegovom statusu na Fejsu je tačno, iako on zna više pošto je to sistematski sakupio i ...

... mislim, napisao kjnigu, ili je završava.

On, inače, piše knjige, non-fiction, i odemo kum i ja do njega pre 5-6 mojih poseta Bgd pitamo kako sa prihodima ... kaže cool, kad zafali love uzme nekoliko kjniga i zađe u park (kod Vuka), za sat vremena proda, i do sledećih potreba uživa u miru ...

Lele, sad ovako kad pričam, koliko je baš faca prošlo kroz taj naš klub.


super.
nego šta kaže netjak, kaće ovo sokoćalo da proradi?
(pitam za ženu)
Milan Novković Milan Novković 23:51 25.11.2020

Re: E narode...

vrabac_onaj
...

super.
nego šta kaže netjak, kaće ovo sokoćalo da proradi?
(pitam za ženu)

Nisam ga čuo nekoliko meseci, a i on je u Gugletu poslednjih N godina, plus slabo i pričamo o tehnologiji nego ga njegova majka i ja davimo da se ženi tipa "Pa viiidi kako Alse (nekoliko godina razlike), saće četvrto, pa peto, ..."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana