Astrologija

ODLAZI!

angie01 RSS / 31.12.2020. u 15:41

Skupi sva svoja sranja i nosi se u tri lepe-nepovratno!

 

 A ono sta je do nas,

-cuvajte se I sve oko sebe ….i oni one oko sebe,

tako ce se u jednom trenutku zatvoriti krug.

 

-cuvajte svoju okolinu, bez nje nece biti nicega.

-pomozite gde I kome mozete.

Par predloga vezanih za aktuelnu problematiku:

Mali Oliver Pal sam u bolnici ceka da se skupi dovoljno novca za njegovo spasenje, molim vas posaljite poruku, to nije velika stvar za nas, za njega znaci zivot,

 848-share.png?1609362317

 Borba za Makis se tice svih gradjana, jer je cista voda osnovna zivotna potreba, kao sto je i cist vazduh, koji za Beograd omogucava i suma na Kosutnjaku koja se bespravno sece.

Maki%C5%A1ko-polje-N1.jpg 

QiIzdxbfNwm27QJnjCe2wgOq4nUr53qSBK9YgTKnVUUlWznujshhdFcwy_BJV11t3mfSrIj2x4gobX3oNhdaS3HBUjwcQTzruuD1i3vifoFjsRLWt8n6uaFctA6bZy6C3bGsXhuXu4YBSDGFaA0cVmQ5YNmq7ZidWfOuCwq_

Potpisite peticiju, koja je za sada jedini konkretan vid borbe od koje ne bi trebalo da odustanemo,

 https://peticije.kreni-promeni.org/petitions/referendum-za-kosutnjak-i-makis?bucket=&source=twitter-share-button&utm_campaign=&utm_source=twitter&share=1c247ae6-8a34-47b5-97f7-81ab70a088b2

 

Svi koji su kupili Novogodisnje jelke sa busenom, mogu se javiti organizaciji "Suma peva", kako bi im posle praznika donirali raskiceno drvo koje ce oni posadti gde bude bilo potrebno.

EqQTi_tW4AAh8ox?format=jpg&name=small 

Dopisite svoje predloge.

 

 Zelim vam svima- Normalu,…nista sve nanjbolje, najlepse, jer nam je iskliznulo ono bazicno, bez cega nema nadogradnje,…ziveli!

1.jpg

 

 

 

 

 

 

Tagovi



Komentari (516)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 11:35 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Vjerujem da ima takvih skotova,

Ma da, čobani, budale, a inače, sad ću da vam ispričam priču o mom kumu, a moj kum, e to je Hrvatska, nije Hrvatska Jasenovac pa sve na ovamo, nije Hrvatska ono što znate, Hrvatska je moj kum.

Rekli bi moji, ni kum ti ne bi ostao.

Ovo ne treba da iznenadi, i kad budemo prestali da se iznenađujemo, to je već dovoljno.

Biti svestan realnog stanja i raditi ono što je u tom stanju moguće.

Nije moguće mnogo, ali jeste npr moguće ne davati milion evra na neku gomilu, sa koje će se ko zna ko i kako ofajditi, nego naći način da te pare budu doturene onome kome križ neće da pomogne.

Ako ne postoji način za to, ne davati ih uopšte.
Recimo.
mesan mesan 11:35 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

alselone
Šta misliš o tome?

Šta ti misliš onome što sam ja napisao?

Da su to razni klovnovi i da su pojave štetočinske, tu se slažemo.

Ali verujem da su interesantniji sistemski problemi za koje smo čak i mi evropljani ponekad slepi a koje dinamičko društvo kao SAD pokušava da preboli, i to su procesi koji su dubinski i pokretački, za razliku od ekstremnih akcija - reakcija klackalica koje ti potenciraš (esencija tvitera), a koje su neizbežne u vremenu previranja.
No nisi još imao vremena da odgledaš video.
Meni je pomogao da smirim strasti (sam naslov me već najedio!) i vratim optimizam u to da SAD može da se izbori sa tim na čemu rade još od Linkolna.
magnus magnus 11:41 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Da te potsetim, Slovenija svojevremeno nije htela da da državljanstvo ljudima koji su tamo živeli i radili 15-20 godina pre raspada SFRJ, a koji nisu bili rođeni na teritoriji Slovenije.

U Srbiji je Boris Tadić bio predsednik - a rođen u Sarajevu, Zoran Đinđić premijer, rođen u Bosanskom Šamcu.
ali su slovenci dali državljanstvo svim slovencima koji su živjeli u HR . I manje poznato Hr nije davala domovnice ( ili je davala teško) ljudima koji su živjeli u hr a nisu rođeni u hr i nisu hrvati katolici ( nije prolazila priča ja sam hrvat) , Dok su Hrvati iz BiH i Srbije dobivali iako tamo ni ne žive , Oni "nehrvati " koji su dobili domovnice morli su donjet ispis iz prijašnjeg državljanstva , za hrvate to nije trebalo
gvozden1 gvozden1 11:41 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

svaka drzava ima pravo da zastiti svoje interese

Da li ti uopšte razumeš šta se tu desilo?
Ne verujem, iskreno.

Da je Srbija to uradila, bila bi bombardovana, a vi bi do sudnjega dana o tome pričali kao o dokazu srpskog fašizma.

Ono što se desilo u Sloveniji jeste destilisani fašizam, čistiji od Musolinijevog i Hitlerovig zajedno.
alselone alselone 11:51 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

No nisi još imao vremena da odgledaš video.


Jesi siguran?

Ali, ako si ti pogledao, što ne pišeš o tome nego bi da ja začepim o ovome što pričam a da nastavim o tome o čemu bi ti voleo da pričam? Je l' tako?

Evo, slobodno izvoli, oseti se slobodnim i od mene ohrabrenim da pišeš o tim temama. Možda ću učestvovati detaljno a možda ću kao i ti dati generalni odgovor (koji često uzgred dobijam) tipa - sve loše stvari su pogrešne. Genijalan odgovor. Napišeš pet pasusa teksta i onda neko uleti sa "jeste, to je jako pogrešno ali što ne pišeš o ovome što ja mislim da je važna tema".

Što kažu - pomoli se pa počni.
angie01 angie01 11:52 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


Ovo ne treba da iznenadi, i kad budemo prestali da se iznenađujemo, to je već dovoljno.


zanimljivo, pa samo da citaju razne izjave na ovom sajtu od istih takvih, nekako bi ispalo da ih ima na svim stranama,....da ne pominjem sjatove sa hardkor ekipama.


Nije moguće mnogo, ali jeste npr moguće ne davati milion evra na neku gomilu, sa koje će se ko zna ko i kako ofajditi, nego naći način da te pare budu doturene onome kome križ neće da pomogne.


a da te posetim, kada se devedesetih uplacivao silan novac kao pomoc ljudima na ratnom podrucju,koji je nekako nestao na putu od strane raznih celnika koji su agitovali za ta prikupljanja....pa je ispalo da je veliki deo tog novca sluzio za kockanje eminentnim clanovima borbe za nase ljude.

takav bedakluk nema nacionalnost-to je ljudska kvarnost.
angie01 angie01 11:57 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Da li ti uopšte razumeš šta se tu desilo?


Sta se desilo?
gvozden1 gvozden1 12:02 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

pa je ispalo da je veliki deo tog novca sluzio za kockanje eminentnim clanovima borbe za nase ljude.

Pa pošto je tako, ajd da damo i njima, neka i oni malo banče?

A da te pitam, koliko je Hrvatska uplatila za Kraljevo i Mionicu, kad je tu treslo?

Sta se desilo?

Desio se nacizam, arijevština.
angie01 angie01 12:08 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

A da te pitam, koliko je Hrvatska uplatila za Kraljevo i Mionicu, kad je tu treslo?


stvarno ne znam.


Desio se nacizam, arijevština.


objasni tacno sta,...a ne tako etiketama.


Pa pošto je tako


znaci- to nema veze, nasi smo:).
mariopan mariopan 12:10 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1
svaka drzava ima pravo da zastiti svoje interese

Da li ti uopšte razumeš šta se tu desilo?
Ne verujem, iskreno.

Da je Srbija to uradila, bila bi bombardovana, a vi bi do sudnjega dana o tome pričali kao o dokazu srpskog fašizma.

Ono što se desilo u Sloveniji jeste destilisani fašizam, čistiji od Musolinijevog i Hitlerovig zajedno.


A po onoj "drž'te lopova" iz nas stalno isteruju neki fašizam? Neprekidno.
mariopan mariopan 12:21 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1
pa je ispalo da je veliki deo tog novca sluzio za kockanje eminentnim clanovima borbe za nase ljude.

Pa pošto je tako, ajd da damo i njima, neka i oni malo banče?

A da te pitam, koliko je Hrvatska uplatila za Kraljevo i Mionicu, kad je tu treslo?

Sta se desilo?

Desio se nacizam, arijevština.

U redu je da kažeš popu pop a bobu bob, ali se meni ne sviđa ideja da se ciljano novac iz Srbije, upućen kao pomoć stradalom narodu, opredeljuje po nacionalnoj osnovi. To je isto ono što sada osuđujem a uradio je Crveni krst Hrvatske? Zar treba i u fasizmu i nečveštvu da budemo isti ili "bolji" od njih? Nije ovo takmičenje ko će biti veći fašista?

Ljudi su stradali, treba im pomoć, a neka se sramote oni koji to na takav nacin rade. Mene bi bilo sramota da Srbija uslovi davanje pomoći nacionalnom pripadnošću, verskom...bilo kojom osim stepenom ugroženosti koja je u nesrećama, po meni, jedini kriterijum.

Edit

Da naglasim da se u istom videu kaže da pristižu ljudi, vatrogasci i volonteri, civili, da pomognu, što znači da se nije ceo hrvatski narod okrenuo naopako već se kritika odnosi na Crveni križ Hrvatske.
gvozden1 gvozden1 12:27 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


objasni tacno sta,...a ne tako etiketama.

Pa ono kad neko daje prava jednima, a druge briše sa tog spiska jer ne pripadaju arijevskoj krvi.

znaci- to nema veze

Nikakve, ali baš nikakve veze nema sa ovim o čemu se priča.

Komunistički mentalitet nalaže da su Srbi dužni da budu ponizni, da su oni dužni da pomažu drugima a da ne očekuju pomoć od drugih kad su u problemu, je i danas prisutan.
Evo kod tebe sad.

Treslo vas?
Žao mi je, ali i nas je treslo niste nam se našli, rešavali smo kako smo znali i mogli.

Ako smo vam potrebni, zovite, videćemo, ako ne, srećno vam bilo.

Ništa ružno, ništa zlurado, samo dostojanstveno i u skladu sa stanjem stvari.
gvozden1 gvozden1 12:31 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


Ljudi su stradali, treba im pomoć, a neka se sramote oni koji to na takav nacin rade.

Pa hoće li ti ljudi kome treba pomoć je i dobiti?

Ako nema garancije, što davati, kome, za šta?

Zarad sebe, svoje savesti?

Pa ja verujem da je to pogrešno, stradali treba da budu mera, a ne naša savest.
Ako oni ne dobiju pomoć naša savest je nevažna stvar.
gedza.73 gedza.73 12:42 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


angie01
njima su tamo dolazili silni radnici koji su godinama radili neke sezonske ili povremene poslove,...pri cemu su skoro svi lokalni neredi koji su se tamo desavali, bili njihovo delo


Biće sigurno 'gedžo izvrćeš, nisam to rekla, ne razumeš' al' ti si ovde napisala da su sezonski radnici (od kojih mnogi nisu bili sezonski nego ljudi koji su živeli u Sloveniji) izazivali lokalne nerede a da je država zštitila svoje interese tako što im je oduzela pravo na slobodno izjašanjvanje.

Za svoj stav sigurno možeš da napišeš činjenice da su sezonci koji su izazivali nerede pravnosnažnom presudom osuđeni.

.da ne pokrecem sada isto pitanje za bgd, ns,...gde je najtragicnija posledica upravu istog problema

Da bi' ti pojasnio za šta se ti zalažeš zamisli da Staši Zajović oduzmu državljanstvo i građanska prava.

Ti tako selektivno afežeovski i prozvoljno u skladu sa tvojom nekom vizijom tumačiš zakone da je to smešno čak i neznalici poput mene.

Gde je solidarnost sa tim ljudima, gde je jednakost, bratstvo i jedinstvo, slobode?

Posle ćeš da plačeš što nema ko da te brani kad ti pokuca komunalna na vrata





mariopan mariopan 12:45 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1

Ljudi su stradali, treba im pomoć, a neka se sramote oni koji to na takav nacin rade.

Pa hoće li ti ljudi kome treba pomoć je i dobiti?

Ako nema garancije, što davati, kome, za šta?

Zarad sebe, svoje savesti?

Pa ja verujem da je to pogrešno, stradali treba da budu mera, a ne naša savest.
Ako oni ne dobiju pomoć naša savest je nevažna stvar.

Ne zarad sebe već zarad tih ljudi kojima treba pomoć.
Pa ako je usloviš bilo čime radiš upravo ono što je ovde tema a svi kažemo da to nije u redu i kvalifikujemo kao fašizam?

A zarad sebe bih se stidela da moja zemlja to isto radi. Ako je nešto nečovečno i ja ga ovde kritikujem zašto bih isto to, ako uradi moja zemlja, smatrala za dobro?

I sve što pišem ne pišem kao Srpkinja nego kao čovek. Ono što zameram drugima ne mogu sebi i svojoj zemlji da opraštam kakve god izgovore da mi daješ i dalje je to za mene isto. Možda imam iščašeno gledište na taj problem ali ja mislim ovako kako pišem.
magnus magnus 12:49 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Da bi' ti pojasnio za šta se ti zalažeš zamisli da Staši Zajović oduzmu državljanstvo i građanska prava.
Ima li ona uopće državljanstvo ili ima CG i po kojoj ga je osnovi dobila . Recimo mogla je živjet i sa zelenom kartom, jel tražila azil ili radnu dozvolu prije državljanstva. Ili recimo . Janezi su sve vojne stanove nacionalizirali i dali svojoj vojsci , mnogi su ostali bez stanova . Jel iko u Srbiji , kao dio sukcesije uzeo stanove nesrba iz drugih republika koji su bili savezni kadar ,ili oficiri JNA ( recimo TUSu) bilo je čak aktivnih oficira HV koji su imali/imaju stanove u Bg pa ih prodali posle
mesan mesan 12:53 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

alselone
Ali, ako si ti pogledao, što ne pišeš o tome

Primeri koje sam naveo (škola o superiornosti evropske muzike, Ben Šapirove tvrdnje da rep nije muzika, Šenker kao otac rasizma u muzici u SAD) su iz videa.
Moje mišljenje je da Evropljani misle kako su Ameri imperijalni rasisti, a ne vide u kojoj meri su i sami još uvek takvi, i da se SAD mnogo dinamičnije (i shodno tome uz više ekstrema) bori da to promeni.

Pošto si pisao da počinje da ti dosađuje tema, i da nema baš reakcija po blogu, smatrao sam da je interesantno dodati o tom aspektu, o stvarima koje izazivaju taj marksizam, ali izgleda da zvučim ovako:

alselone
nego bi da ja začepim o ovome što pričam


što zaista ne želim.

a možda ću kao i ti dati generalni odgovor (koji često uzgred dobijam) tipa - sve loše stvari su pogrešne.

Mislim da sam bio specifičniji od toga, osim ako ne misliš striktno na komentarisanje ovog ukidanja Odiseje, ali ne znam šta tu da elaboriram to je jednostavno loše rešenje za problem o kojem sam pričao, mnogo bi bolje bilo da su dodali u diskusiju dela i kontekst koji je nama sada jasan a piscu nije bio, itd.

ali što ne pišeš o ovome što ja mislim da je važna tema".

U pravu si da sam napisao kako je meni jedan aspekat važniji, to je bilo nametanje. Složićemo se da su sistemski rasizam i ekstremna marksistička reakcija podjednako bitni, pa nek svako priča o svom bolu.
gvozden1 gvozden1 12:57 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


Ne zarad sebe već zarad tih ljudi kojima treba pomoć

A ako postoji sumnja da će to do njih stići, šta uraditi?
ako je usloviš bilo čime radiš upravo ono što je ovde tema a svi kažemo da to nije u redu i kvalifikujemo kao fašizam?

Ma kakav bre fašizam jbt.

Srbija je po ustavu dužna da se stara o Srbima van Srbije, za njihova prava, položaj, da o njima brine itd, kako li već piše.

Posebno sad kad postoje naznake, a i to je više nego dovoljno, da su ugroženi i podređeni.

Srbija mora da po tom ključu, nacionalnom, razdvaja stvari.
Hrvatska to ne bi smela, al Hrvatska je to.
gedza.73 gedza.73 12:57 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

milisav68

Ja sam ljevičar i pokazujem to bez ikakvog ustezanja ali nisam fundamentalista

Znači - salonski levičar

Na blogu su Žuti prsluci promovisani kao borci za radnička prava, maltene novi revolucionari koji bi da smanje nejednakosti među ljudima.
A u stvari zahtevi su bili da se smanji cena goriva, zaštiti francuska industrija i podigne francuskim radnicima plata.

Ne da solidarno smanje svoje plate a da razlika ide radniku obućarske industrije u Albaniji ili bugarskom frizeru nego da francuskom dupetu bude bolje.

Kad im prigustelo oko goriva bombardovali su Libiju i razbucali je na sitne parčiće a da u Francuskoj nije bilo ni jednog 'prslučkog' pokreta (ako ga je i bilo bio je neprimetan i sličniji Filipovom gledanju kroz toalet papir u zgradu RTS-a) ili masovne pobune levičara koji bi ustali u zaštitu libijskog naroda. Nego su svi 'solidarno' učestvovali u razjebavanju jedne države gledajući samo sebe.

Žuti prsluci su jasno u zahtevu naveli nacionalnu odrednicu industrije što bi značilo da se kineskim radnicima ukida pravo da rade za francusku industriju a posledično njihove porodice ostanu gladne.

Ali je tako visokoumno pričati o levičarstvu iako se retko kad i retko gde pojavi vest da je neki levičar zaveštao svoju imovinu zajednici, da se odriče vlasništva nad svojom nekretninom u opštu korist. Daleko je više levičara koji iz srca kapitalizma sa svim povlasticama koje taj i takav kapitalizam nosi pričaju o levičarenju a samo povremeno napišu kako su čuli da je na Kubi ili u Severnoj Koreji besplatno zdravstvo i da su svi ravnopravni.

Nikako da skupe svoje ideale i ponesu ih u sisteme gde je život onakav za kakav se u virtuelnom svetu ili među istomišljenicima zalažu.
gedza.73 gedza.73 13:06 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Ima li ona uopće državljanstvo ili ima CG i po kojoj ga je osnovi dobila . Recimo mogla je živjet i sa zelenom kartom, jel tražila azil ili radnu dozvolu prije državljanstva. Ili recimo . Janezi su sve vojne stanove nacionalizirali i dali svojoj vojsci , mnogi su ostali bez stanova . Jel iko u Srbiji , kao dio sukcesije uzeo stanove nesrba iz drugih republika koji su bili savezni kadar ,ili oficiri JNA ( recimo TUSu) bilo je čak aktivnih oficira HV koji su imali/imaju stanove u Bg pa ih prodali posle

Mislim da su odgovori uglavnom 'ne' il' kako Filip Mladenović navede Bajdenove reči sve se čini da će zbog toga veći deo Srba zgalviti Nirrnberg.

Imalo je tu još likova koji su pravili 'nerede' što reče Anđa poput partijskih visokih oficira JNA iz okruženja, 'vodilica' NVO poput BOrke Pavićević, Sonje Biserko, Branke Prpe... Anđa šešeljevka bi se verovatno zdušno zalagala da ih bura sve raznese kao izdajice svoje domovine koji prave nerede pa da im se po slovenačkom sistemu oduzmu osnovna građanska prava

gedza.73 gedza.73 13:15 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

milisav68
U Srbiji je Boris Tadić bio predsednik - a rođen u Sarajevu, Zoran Đinđić premijer, rođen u Bosanskom Šamcu.


Zgodno mi da podsetim da je u nacionalističkoj, velikosrpskohegemonističko-zaostaloj Srbiji ministar prosvete i crkvenih poslova a zatim i ministar privrede, dekan, čovek koga je Nikola Tesla predložio za dopisnog člana SANU bio Švaba Julius Kleru.

p.s. Mada u celoj njegovoj priči ima sreće (patent ga je obogatio) i dosta toga o čemu pišu Alselone i MAgnus.


gedza.73 gedza.73 13:22 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

zilikaka
DA oni koji lako osuđuju na smrt mase svojih sunarodnika, oduševljeno je sprovode teško ostaju ljudska bića.

Kaže i da se ovo odnosi jednako na one koji su naterani da u tome učestvuju.

Ovo su prilično teške reči i to neku godinu pre Velike čistke.

Aleksandar Afinogenov je preživeo te godine. Kao i neki koji su uspostavili sistem kod nas. Sve mi se čini da je takav profil ljudi na umu imao Ivan Pavlov kad je opisivao zveri koje ubijaju svoje sunarodnike.

A ponovo sam se oduševio kad sam se setio Bulgakova. U jednom trenutku đavo pokazuje Margariti dešavanja na Zemlji koja su skoro identična prikazu google earth i satelitskom navođenju. Ako se dobro sećam pokazuje joj globus koji se uvećava tako da vidi detalje sela koje je napadnuto. Napisano pred II svetski rat.
angie01 angie01 13:28 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

ali se meni ne sviđa ideja da se ciljano novac iz Srbije, upućen kao pomoć stradalom narodu, opredeljuje po nacionalnoj osnovi. To je isto ono što sada osuđujem a uradio je Crveni krst Hrvatske? Zar treba i u fasizmu i nečveštvu da budemo isti ili "bolji" od njih? Nije ovo takmičenje ko će biti veći fašista?

Ljudi su stradali, treba im pomoć, a neka se sramote oni koji to na takav nacin rade. Mene bi bilo sramota da Srbija uslovi davanje pomoći nacionalnom pripadnošću, verskom...bilo kojom osim stepenom ugroženosti koja je u nesrećama, po meni, jedini kriterijum.



angie01 angie01 13:40 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Pa ono kad neko daje prava jednima, a druge briše sa tog spiska jer ne pripadaju arijevskoj krvi.



odgovor bi bio, kome tacno nisu dali i zasto.





Biće sigurno 'gedžo izvrćeš, nisam to rekla, ne razumeš' al' ti si ovde napisala da su sezonski radnici (od kojih mnogi nisu bili sezonski nego ljudi koji su živeli u Sloveniji) izazivali lokalne nerede a da je država zštitila svoje interese tako što im je oduzela pravo na slobodno izjašanjvanje.


ne , nego sam napisala da je u Sloveniji radilo mnogo sezonaca, koji su tamo pravili probleme i da svaka drzava ima pravo da daje drzavljanstvo onome koga smatra da ispunjava uslove,...jedan od vaznijih uslova u svim drzavama je da ne pravis sranja...i dokaz o tome je je standardni dokumenat prilikom aplikacije.



Ti tako selektivno afežeovski i prozvoljno u skladu sa tvojom nekom vizijom tumačiš zakone da je to smešno čak i neznalici poput mene.


hebiga gedzo- stvarno gluposti pisaes- svaka drzava ima propise po kojima daje drzavljanstvo,...nekada se o nekog i ogresi, a nekada neko dobije mufte,...ja nikakvu svoju viziju bilo cega nisam iznela ,nego ono sto znam iz medija i od prijatelja koji tamo zive.


Gde je solidarnost sa tim ljudima, gde je jednakost, bratstvo i jedinstvo, slobode?


sa kojim tacno ljudima?...ja stvarno ne znam o cemu pricas.

Posle ćeš da plačeš što nema ko da te brani kad ti pokuca komunalna na vrata


je l si pod nekim supstancama, ili ti je ovo prirodno stanje?
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:59 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Pa dobro, to je Hrvatska. Nema tu mesta nekom čuđenju, više puta sam ovde pisao da je to jedno prilično bolesno društvo i da je taj problem sa, hajde da ga tko nazovemo, ustaštvom mnogo dublji nego što nekom "nadahnutom Jugoslovenu" iz Beograda (ili bilo kog drugog grada iz Srbije) izgleda. Dakle, daleko je to od onoga "ma, svuda ima budala".


Međutim, rekao bih par stvari.

1. Ljudi koji su izvestili o ovim stvarima su isto tako Hrvati koji su bili zgroženi nepravdom. I nije ovo nikakva relativizacija već odvajanje žita od kukolja.

2. Kada su 2014. bile poplave kod nas, Hrvatska je isto poslala pomoć čak i jednu spasilačku ekipu.

3. Pomoć ako daješ, daješ je bez uslovljavanja, na njima je da vide šta će sa njom (ili je uopšte ne daješ). Ako se ispostavi da je neselektivno deljena, da je bilo diskriminacije na nacionalnoj osnovi onda to podigneš na međunarodni nivo, podigneš svu diplomatiju, pritiskaš tako da im nikada više ne padne na pamet da tako nešto ponove. Tako se boriš za prava srpske zajednice u Hrvatskoj.

Mislim ljudi, ajmo malo dostojanstva, bre. Ako ni zbog čega drugog da nam Srbija ne postane ista kao Hrvatska. Baš ne bih voleo da zaličimo na njih.
gvozden1 gvozden1 14:00 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


odgovor bi bio, kome tacno nisu dali i zasto.



To bi bilo pitanje, ne odgovor.
Jedno od dvesta.

Idi bre pa čitaj, ako te zanima, nemoj pitati najosnovnije stvari o temi o kojoj bi da razgovaraš.

Sud u Strazburu je to okarakterisao kao kršenje osnovnih ljudskih prava i naložio Sloveniji da plaća odštete, a ti pitaš, a kome, kako, zašto.

angie01 angie01 14:01 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Ne da solidarno smanje svoje plate a da razlika ide radniku obućarske industrije u Albaniji ili bugarskom frizeru nego da francuskom dupetu bude bolje.


Kad im prigustelo oko goriva bombardovali su Libiju

Žuti prsluci su jasno u zahtevu naveli nacionalnu odrednicu industrije što bi značilo da se kineskim radnicima ukida pravo da rade za frnacusku industriju a posledično njihove porodice ostanu gladne.


ti kada ga pomesas,promuckas i razvijes-to je obicno jedna budalastina.
angie01 angie01 14:10 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Idi bre pa čitaj, ako te zanima, nemoj pitati najosnovnije stvari o temi o kojoj bi da razgovaraš.


ako tako pausalno dajes izjave, naravno da te pitam za konkretne razloge.

isto tako, koliko znam,"izbrisanima" je sud u Strazburu omogucio vracanje u registar onih sa prebivalistem u Sloveniji, a ne da im je omoguceno da dobiju drzavljanstvo,...takodje znam da im je oko svega pomagao sudija u penziji-Slovenac.

milisav68 milisav68 14:10 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01

kakve sad ovo veze ima??...njima su tamo dolazili silni radnici koji su godinama radili neke sezonske ili povremene poslove,...pri cemu su skoro svi lokalni neredi koji su se tamo desavali, bili njihovo delo,...

Ima sa fašističkim ponašanjem neke države.

I nema veze sa sezoncima, već sa radnicima koji su radili dugi niz godina u Sloveniji, i kojima su u ličnim kartama pisale adrese u Sloveniji.

Ali nema veze, daj da se držimo priče da su Slovenci kulturni a mi fašistička govna.

Kao i ovo sa zemljotresom - to nije državna politika Hrvatske, to su neki pojedinci (čobani budale).
angie01 angie01 14:18 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

više puta sam ovde pisao da je to jedno prilično bolesno društvo i da je taj problem sa, hajde da ga tko nazovemo, ustaštvom mnogo dublji


pogledaj malo sta Hrvati pisu po netu i koliko su se angazovali oko pomoci- svima bez uslovljavanja.


mariopan mariopan 14:20 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

vrabac_onaj
Pa dobro, to je Hrvatska. Nema tu mesta nekom čuđenju, više puta sam ovde pisao da je to jedno prilično bolesno društvo i da je taj problem sa, hajde da ga tko nazovemo, ustaštvom mnogo dublji nego što nekom "nadahnutom Jugoslovenu" iz Beograda (ili bilo kog drugog grada iz Srbije) izgleda. Dakle, daleko je to od onoga "ma, svuda ima budala".


Međutim, rekao bih par stvari.

1. Ljudi koji su izvestili o ovim stvarima su isto tako Hrvati koji su bili zgroženi nepravdom. I nije ovo nikakva relativizacija već odvajanje žita od kukolja.

2. Kada su 2014. bile poplave kod nas, Hrvatska je isto poslala pomoć čak i jednu spasilačku ekipu.

3. Pomoć ako daješ, daješ je bez uslovljavanja, na njima je da vide šta će sa njom (ili je uopšte ne daješ). Ako se ispostavi da je neselektivno deljena, da je bilo diskriminacije na nacionalnoj osnovi onda to podigneš na međunarodni nivo, podigneš svu diplomatiju, pritiskaš tako da im nikada više ne padne na pamet da tako nešto ponove. Tako se boriš za prava srpske zajednice u Hrvatskoj.

Mislim ljudi, ajmo malo dostojanstva, bre. Ako ni zbog čega drugog da nam Srbija ne postane ista kao Hrvatska. Baš ne bih voleo da zaličimo na njih.


Bravo. Sve si rekao.
gvozden1 gvozden1 14:21 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

a ne da im je omoguceno da dobiju drzavljanstvo

Baš kapiraš :)

Ne radi se o državljanstvu ili ne, radi se o oduzimanju bilo kakvog statusa.
Prestali su da postoje tim činom, postali su ljudi bez identiteta, bez lične karte, prava na bilo šta, obdanište, lekara, posao, stan, boravak u Sloveniji, socijalnu zaštitu..... jednostavno, izbrisani su sa spiska postojećih.

Dođeš u sup recimo, a tamo ti kažu ti ne postojiš, ti nisi čovek, ti si vazduh.

Kakvo bre državljanstvo.
gvozden1 gvozden1 14:22 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

da je bilo diskriminacije na nacionalnoj osnovi onda to podigneš na međunarodni nivo, podigneš svu diplomatiju, pritiskaš tako da im nikada više ne padne na pamet da tako nešto ponove

:)

Bilo bi to lepo.
angie01 angie01 14:27 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

I nema veze sa sezoncima, već sa radnicima koji su radili dugi niz godina u Sloveniji, i kojima su u ličnim kartama pisale adrese u Sloveniji.


vidi,oni su tamo imali neki privremeni status-cim nisu imali drzavljanstvo,...verovatno bi tu moglo da se izdvoje razlicite kategorije.

ja ne zagovaram u svojim komentarima nista, samo govorim ono sto znam o tome.


Ali nema veze, daj da se držimo priče da su Slovenci kulturni a mi fašistička govna.


cekaj, niko nas nije ni pomenuo,..al kad vec jesi,...nekako su stavovi bas takvii oko suseda i oko migranata, Albanaca, Muslimanai slicno.


Kao i ovo sa zemljotresom - to nije državna politika Hrvatske, to su neki pojedinci (čobani budale).



jos uvek verujem da je tako- po onome sto je dostupno kao info,...kada budu dokazi da je drugacije, onda mozemo da pricamo o tome na taj nacin,...nisam sigurna da se nekoj dobrobiti doprinosi ovakvim stereotipima u komentarima.


ako se recimo ispostavi da je tacno ovo sa crvenim krizom, na to bi trebalo da reaguje rukovodstvo u Zenevi i da pocinioci takve skandalozne selekcije u pomoci ljudima u nevolji budu kaznjeni.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:32 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1

da je bilo diskriminacije na nacionalnoj osnovi onda to podigneš na međunarodni nivo, podigneš svu diplomatiju, pritiskaš tako da im nikada više ne padne na pamet da tako nešto ponove

:)

Bilo bi to lepo.


Da, znam da to trenutno zvuči kao naučna fantastika. Međutim, da smo mi neka ozbiljna i kredibilna država to bi bilo i te kako izvodljivo.
A zbog toga što smo trenutno ovo što jesmo a ne ozbiljna država nam ništa nisu krivi Hrvati.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:35 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01
više puta sam ovde pisao da je to jedno prilično bolesno društvo i da je taj problem sa, hajde da ga tko nazovemo, ustaštvom mnogo dublji


pogledaj malo sta Hrvati pisu po netu i koliko su se angazovali oko pomoci- svima bez uslovljavanja.



Pogledaj malo šta Srbi pišu po tviteru, Vučić ne samo da će biti sutra smenjen, nego obešen za jajca na Terazijama.

Znaš, internet je velik.
gvozden1 gvozden1 14:43 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

vrabac_onaj
gvozden1

:)

Bilo bi to lepo.


Da znam da to trenutno zvuči kao naučna fantastika. Međutim, da smo mi neka ozbiljna i kredibilna država to bi bilo i te kako izvodljivo.
A zbog toga što smo trenutno ovo što jesmo a ne ozbiljna država nam ništa nisu krivi Hrvati.


Teško je to svaliti samo na našu neozbiljnost (koju ozbiljni ne spore) ima nešto i do sveta.
Niti je sadašnja "međunarodni zajednica" objektivno mesto, niti su razmere problema tolike da bi se uzbuđivali sve i da su nepristrasni.

Objektivno, ovo što se dešava je prilično sitan problem za Brisel ili Berlin, ali za Srbe u Hrvatskoj nije.
Ne bi smeo da bude ni za Srbiju.

A teško je verovati da se Hrvatska u odnosu prema Srbima može popraviti udvaranjem, okretanjem drugog obraza, snishodljivošću, pa ostaje da se od toga odustane i da se radi što treba da se radi, da se pomaže Srbima tamo.
angie01 angie01 14:43 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Ne radi se o državljanstvu ili ne, radi se o oduzimanju bilo kakvog statusa.


ja ne kazem da je to dobro ili ne,...nego da su ti ljudi tamo imali prebivaliste...tako je bilo i u drugim republikama, pa se posle po nekim propisima utvrdjivalo pravo gde i po kom osnovu se dobijaju dokumenta u Sloveniji je taj zakon o utvrdjivanju statusa drzavljana drugih republikaiz Ex YU vazio tri godine i ko se nije tada prijavio, potpadao je pod opsti propis za uredjivanje statusa stranaca u toj zemlji.
angie01 angie01 14:51 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Da, znam da to trenutno zvuči kao naučna fantastika. Međutim, da smo mi neka ozbiljna i kredibilna država to bi bilo i te kako izvodljivo.
A zbog toga što smo trenutno ovo što jesmo a ne ozbiljna država nam ništa nisu krivi Hrvati.


slazem se.


Pogledaj malo šta Srbi pišu po tviteru, Vučić ne samo da će biti sutra smenjen, nego obešen za jajca na Terazijama.


a ti stavovi su odraz cega?
gvozden1 gvozden1 14:53 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


ja ne kazem daje to dobro ili ne,.

Znači, možda je i dobro (a možda i nije) :)

nego da su ti ljudi tamo imali prebivaliste

I posao, i stan, i dete u školi, i dete u obdaništu, i platu, i socijalnu i zdravstvenu zaštitu, i sve im to odjednom oduzmu i počnu da ih tretiraju kao ilegalne imigrante koji nemaju pravo ni na šta.

Pa da, možda je to i dobro.

Ajd da zahtevamo da se to uradi sa Stašom, kad je već pomenu čovek.
Da joj sve oduzmemo.

Možda je i dobro.
angie01 angie01 15:03 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


Znači, možda je i dobro (a možda i nije) :)


to je bila naznaka, jer kao i obicno nastupas tako sto meni definises ucitani stav,...koji ja nisam uopste iznela, nego pisem ono sto je o slucaju bilo dostupno.

ostalo sam obrazlozila-bez statusa prebivalista nisu ni mogli da imaju sve nabrojano,...a pri tome, ista stvar je zatekla mnoge u drugim republikama...godinama su posle trajale procedure oko papirologije.


vrabac_onaj vrabac_onaj 15:06 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1


Teško je to svaliti samo na našu neozbiljnost (koju ozbiljni ne spore) ima nešto i do sveta.


U redu, ima. Ali hajde mi da vidimo šta možemo da uradimo sa sobom pa da vidimo kako će taj svet, takav kakav je, da se ponaša. Podsetiću te samo ko nam je trenutno ambasador u Vašingtonu
Unapred se izvinjivam zbog evenutalnog izazivanja oštrog bola u želucu, teške glavobolje i opšteg a intenzivnog osećanja neprijatnosti :)

A teško je verovati da se Hrvatska u odnosu prema Srbima može popraviti udvaranjem, okretanjem drugog obraza, snishodljivošću, pa ostaje da se od toga odustane i da se radi što treba da se radi, da se pomaže Srbima tamo.


Pa gde sam ja rekao da treba da se udvaramo ili budemo snishodljivi? Ja bih samo da se ne brukamo, a selektivno slanje pomoći po nacionalnom ključu usled nesreće koja je objektivno opšta bi po meni bilo brukanje.
Pa nisu ni 2014. oni nama poslali pomoć sa uslovom da je prime samo Hrvati, niti su hrvatski spasioci došli i rekli
"Dečki, prvo da vidimo ima li kojeg Hrvata za spasiti a docnije ćemo vidjeti, ak' bumo imali snage..."
Mislim bre, aj se ne brukamo.
Naravno, Srbija treba da pomaže Srbe u Hrvatskoj ali ne znam koliko bi imalo smisla u ovoj konkretnoj situaciji tako postupiti. A brate, malo mi je i gadno i mislim da se čak ni mnogim Srbima u Hrvatskoj takav potez ne bi svideo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:09 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01


a ti stavovi su odraz cega?


Odraz meseca u vodi, u toki blage letnje noći, dok lišće povetarcem šušti...
gvozden1 gvozden1 15:10 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

nastupas tako sto meni definises ucitani stav,...

:)

pri tome, ista stvar je zatekla mnoge u drugim republikama...

Jel?

Ko je to u Srbiji brisan?

Svet za to ne zna, objavi mu.
gvozden1 gvozden1 15:20 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Ali hajde mi da vidimo šta možemo da uradimo sa sobom pa da vidimo šta kako će taj svet, takav kaka je, da se ponaša.

Da, treba ovu Srbiju preuređuvati nekako, ali to je odvojena tema od ove o kojoj razgovaramo.

Pa nisu ni 2014. oni nama poslali pomoć sa uslovom da je prime samo Hrvati, niti su hrvatski spasioci došli i rekli
"Dečki, prvo da vidimo ima li kojeg Hrvata za spasiti a docnije ćemo vidjeti, ak' bumo imali snage..."


Nisu, ali ni naš križ nije pitao za nacionalnost pre utovaranja u čamce.

Njihov jeste jbg.

A da li je trebalo mnogo pameti da se i ta mogućnost predvidi pre miliončeta?
Nije.

Nije ovo prvi ekces, Pupovac je doživeo što je doživeo, i pre ovoga.

Moglo se sa milionom malo sačekati, a i nije im para nedostajao, ništa taj milion nije presudio, pa sad posle ovoga mirne savesti pomagati po nacionalnom ključu.

I to bi bila politička poruka svetu kakva je Hrvatska kao država.
ali ne znam koliko bi imalo smisla u ovoj konkretnoj situaciji tako postupiti.


Ili bi baš u ovoj imalo smisla?
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:35 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1

Nije ovo prvi ekces, Pupovac je doživeo što je doživeo, i pre ovoga.



Kad si ga već spomenuo, šta misliš kako bi on reagovao na tu ideju o selektivnom slanju pomoći samo Srbima?
Naravno, ni ti ni ja nismo u njegovoj glavi pa da znamo za sigurno ali šta ceniš na osnovu toga kako se do sada ponašao, delovao?
milisav68 milisav68 15:50 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01
vidi,oni su tamo imali neki privremeni status-cim nisu imali drzavljanstvo,...verovatno bi tu moglo da se izdvoje razlicite kategorije.

Pa imali su državljanstvo SFRJ, koje drugo su mogli da imaju?

I kakve kategorije, ljudi živeli tamo, deca išla u školu...ili hoćeš da kažeš da nam bivša zemlja baš i nije bila jedinstvena.
nekako su stavovi bas takvii oko suseda i oko migranata, Albanaca, Muslimanai slicno.

Ma kakvi lični stavovi, pričamo o ponašanju države.Albanci sa Kosova i danas mogu da dobiju srpski pasoš.


angie01 angie01 16:08 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Jel?


jeste, ljudisu u ex Yu imali prebivalista u drugim republikama, jer su tamo radili, imali tamo socijalno, deca im isla u tamosnje skole, vrtice....


Ko je to u Srbiji brisan?


u Srbiji je stvoj seki izbacivao ljude ( drzavljane Srbije) iz njihovih stanova, proterivao i slicno....da ne pominjem fizicka maltretiranja nacionalnih neSrba,adrzavljana Srbije.




Odraz meseca u vodi, u toki blage letnje noći, dok lišće povetarcem šušti...


eto nasih duplih arsina, majkomila, pa tako u krug....
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:10 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01


Odraz meseca u vodi, u toki blage letnje noći, dok lišće povetarcem šušti...


eto nasih duplih arsina, majkomila, pa tako u krug....


Ti stvarno ne shvataš šta sam hteo da kažem onim komentarom o srpskom tviteru?
gvozden1 gvozden1 16:12 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


Kad si ga već spomenuo, šta misliš kako bi on reagovao na tu ideju o selektivnom slanju pomoći samo Srbima?
Naravno, ni ti ni ja nismo u njegovoj glavi pa da znamo za sigurno ali šta ceniš na osnovu toga kako se do sada ponašao, delovao?

Pa ne znam, verujem da bi nešto lavirao, nit smrdi nit miriše.
To mi liči na njega.

A druga stvar mi pade na pamet.

Da li bi tebi smetalo, ako bi se Subotica zadrmala, ako bi Mađarska pomagala Mađarima, gradila im kuće, davala ćebad, lekove....?

Ona im i sad pomaže, ne verujem da u tom slučaju ne bi.

I tu ne vidim problem, naprotiv, time što bi pomagala Mađarima pomagala bi Srbiji, jer bi Srbiji ostajalo manje posla.


Čini mi se da se ne uzima stvarna situacija u obzir kad se priča o selektivnoj pomoći.
Podrazumeva se da Srbija može sve da reši, ali neće da pomogne Hrvatima nego samo Srbima.
A naravno da nije tako, ne može Srbija da pomogne svima, nije dovoljno moćna, pa ako je već tako, šta je loše u tome da pomogne svojima kad ne može svima?
gvozden1 gvozden1 16:14 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


u Srbiji je stvoj seki izbacivao ljude ( drzavljane Srbije) iz

Idi bre Endži.... :)))
Ti ženo stvarno uopšte ne kapiraš o čemu se razgovara
angie01 angie01 16:21 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


Pa imali su državljanstvo SFRJ, koje drugo su mogli da imaju?


pa da al svako sa naznakom koja republika mu je dala drzavljanstvo,...posle raspada yu su se takve stvari tek zakomplikovale.

I kakve kategorije, ljudi živeli tamo, deca išla u školu...ili hoćeš da kažeš da nam bivša zemlja baš i nije bila jedinstvena.


pa tipa, da li imaju stalno zaposlenje, ili su samo sezonci, da li su se tu preselili za stalno ili privremeno, neki su verovatno statuse stekli i zenidbom/udadbom za Slovence,...uostalom kao i bilo gde drugdeu svetu- postoje razni propisi koji definisu te statuse i po kojim osnovama.

Pravni statusi svuda u svetu imaju razne kategorije-ovi ljudi sigurno nisu imali drzavljanstvo Slovenijei kada su putovali van zamlje u njihovim pasosima je stajala naznaka neke druge republike-promena razdvajanjem republikaje promenila i to zateceno stanje.


pričamo o ponašanju države.Albanci sa Kosova i danas mogu da dobiju srpski pasoš.


pa ne mogu tek tako....moraju da ispune zakonske osnove za dobijanje drzavljanstva.
angie01 angie01 16:23 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Ti stvarno ne shvataš šta sam hteo da kažem onim komentarom o srpskom tviteru?


eto, ti mi kazi.
angie01 angie01 16:28 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Ti ženo stvarno uopšte ne kapiraš o čemu se razgovara


o cemu?

Slovenci su ocigledno hteli da se oslobode dosljaka koji nisu imali njihovo drzavljanstvo-sto se pokazalo kao neuspelai nelegalna akcija,....a na tvoje pitanje da toga nije bilo u Srbiji, ja ti kazem, kako su u Srbiji iseljavali iz njihovih stanova i drzavljane, samo jer su bili druge nacionalnosti, proterivali ih, fizicki maltretirali,...
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:31 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1


Da li bi tebi smetalo, ako bi se Subotica zadrmala, ako bi Mađarska pomagala Mađarima, gradila im kuće, davala ćebad, lekove....?



Mislim da ne bih gledao sa odobravanjem ako bi tu pomoć poslala pod uslovom da ide samo Mađarima ali je ne bih odbio ako nam je zaista potrebna, jebiga daj šta daš.

Nije mi se svidelo ni ono u Pazaru letos i namenskim organizovanjem lekara u Sarajevu. Stvarala se slika da eto Srbija namerno neće da pomogne Pazaru zbog toga što su tamo Muslimani a to uopšte nije bio slučaj.
Mislim, jeste tamo mnogo toga zakazalo i mnogo prljavštine isplivalo ali nije postajala nikakva zavera protiv Pazara na nacionalnoj ili verskoj osnovi.
gvozden1 gvozden1 16:34 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

kako su u Srbiji iseljavali iz njihovih stanova i drzavljane, samo jer su bili druge nacionalnosti, proterivali ih, fizicki maltretirali,.

Ženo božija!

Država Slovenija donese zakon u kojima kaže, južnjaci, mrš u pičku materinu iz naše arijevske dežele.

Dakle DRŽAVA, i dakle ZAKON!

A ti pričaš o nekom Šešeljevom mitingovanju.

Nema tebi pomoći, ne vredi mi da se nerviram.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:41 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01
Ti stvarno ne shvataš šta sam hteo da kažem onim komentarom o srpskom tviteru?


eto, ti mi kazi.


Uf.

Dobro ajde.
Dakle, to što ti (ili bilo ko drugi) vidiš na nekom portalu u komentarima vesti ili na društvenim mrežama na profilima koje ti pratiš, ne mora nužno, čak uglavnom i nije, slika raspoloženja nekog društva.
gvozden1 gvozden1 16:45 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

vrabac_onaj
gvozden1


Da li bi tebi smetalo, ako bi se Subotica zadrmala, ako bi Mađarska pomagala Mađarima, gradila im kuće, davala ćebad, lekove....?



Mislim da ne bih gledao sa odobravanjem ako bi tu pomoć poslala pod uslovom da ide samo Mađarima ali je ne bih odbio ako nam je zaista potrebna, jebiga daj šta daš.

Nije mi se svidelo ni ono u Pazaru letos i namenskim organizovanjem lekara u Sarajevu. Stvarala se slika da eto Srbija namerno neće da pomogne Pazaru zbog toga što su tamo Muslimani a to uopšte nije bio slučaj.
Mislim, jeste tamo mnogo toga zakazalo i mnogo prljavštine isplivalo ali nije postajala nikakva zavera protiv Pazara na nacionalnoj ili verskoj osnovi.

Liči malo ali ima i razlike, značajne.

U Pazaru nije bilo diskriminacije a u Petrinji je ima.

Sarajevo je igralo igru da pokaže nečeg čega nema, i zato je to prošlo nezapaženo.

Da, veća bi frka bila sada, ali zbog toga što problem postoji, a ne zbog Srbije.

Svašta se Srbiji može prigovoriti osim odnosa prema manjinama, a ako se tek poredi sa komšijama, tu smo zaista neprikosnoveni, daleko ispred svih.
angie01 angie01 16:48 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Država Slovenija donese zakon u kojima kaže, južnjaci, mrš u pičku materinu iz naše arijevske dežele.


pa je l ti kapiras da u svim drzavama na svetu nisi siguran da mozes ostati zauvek- dok ne dobijes drzavljanstvo,...i to po raznim njihovim zakonima,...do sada je bilo ovako, od sada su stvari drugacije,...a kod nas se desio raspad drzave, osamostaljivanje republika, znaci jos vec haos nego neke druge promene,...ti svi ljudi su bili drzavljani nekih drugih republika u YU, a tamo su imali samo prebivaliste i tako ih je zatekao rat.

....pa da, seki je to radio bez zakona, jer mu je to dozvolila drzava.


evo, recimo, mnogi ljudi imaju takve statuse, kao ti ljudi sto su imali u Sloveniji tada, u zemljama zapadne Evrope, i evo, sada kada je recimo bila frka oko Korone, neke od tih zemalja su radnike vracali u njihove zemlje iako su tamo radili, imali socijalno, deca im isla u skole....one koji su ostvarili drzavljanstvo, nisu mogli.
angie01 angie01 16:53 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Dakle, to što ti (ili bilo ko drugi) vidiš na nekom portalu u komentarima vesti ili na društvenim mrežama na profilima koje ti pratiš, ne mora nužno, čak uglavnom i nije, slika raspoloženja nekog društva.


ja ne tvrdim da je to raspolozenje nekog drustva, kazem da ima dovoljno onih koji na razne teme reaguju normalno,...pri tome, ne zivim ja na Marsu, imam prijatelje, poznanike, rodbinu koji zive svuda, putujem, i moj utisak je da normalni teraju normalu, a ostrasceni na svim stranama vitlaju.
alselone alselone 16:57 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Veliki senat Evropskog suda za ljudska prava je presudom od 12. 3. 2014. presudio o visini materialne odštete za šest izbrisanih tužitelja, koji su još 2012. godine dobili važnu pravnu bitku. Tada, u prvom delu presude, sud je odlučio da brisanje i njegove posledice predstavljaju kršenje ljudskih prava i dosudilo šestorici izbrisanih tužitelja po 20.000 evra odštete na ime nematerialne štete.

Mirovni institut.si

Zakon koji je 21. novembra u Skupštini Slovenije usvojen sa 46 glasova za i 29 protiv, donet je nakon odluke Evropskog suda za ljudska prava u Strazburu prošle godine koji je naložio Sloveniji da plati odštetu osobama izbrisanih iz registra državljana.
Vreme.com

Slovenski premijer Janez Janša je izjavio da Slovenija nema novca za odštete “izbrisanim” neslovencima koje je nakon osamostaljenja proglasila strancima bez prava prebivališta.

“Slovenija nema novca za odštete tim ljudima. Država nema sredstva niti za nužne potrebe, pa tako ne znamo kako sastaviti budžetsku politiku u sljedeće dvije godine”, rekao je Janša novinarima u Briselu.

Zamoljen da komentira odluku Evropskog suda za ljudska prava koji je u presudi “Kurić i ostali protiv Slovenije” odredio da neslovenci iz bivših jugoslavenskih republika koji 1991. godine nisu tražili ili nisu dobili slovensko državljanstvo, pa su izbrisani iz registra stanovništva, ostavši tako i bez svih socijalnih i radnih prava, imaju pravo na odštetu te da slovenska Vlada u roku godine to pitanje mora regulirati, Janša je kazao da takvu presudu ne može komentirati, jer je proučavaju nadležne slovenske institucije.

Al Džazira
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:07 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

U Pazaru nije bilo diskriminacije a u Petrinji je ima.

Sarajevo je igralo igru da pokaže nečeg čega nema, i zato je to prošlo nezapaženo.

Da, veća bi frka bila sada, ali zbog toga što problem postoji, a ne zbog Srbije.


Pa dobro, da li sam ja igde u ovom nizu komentara napisao nešto što osporava ovo što si napisao ?

Nego da ne tupimo dalje.
Eto, ja mislim da je neljudski slati pomoć u neku nacionalno mešovitu sredinu pogođenu katastrofom po nacionalnom ključu, baš kao što je neljudski raspoređivati je po tom istom ključu.

Ne znam šta bih više napisao a da se beskonačno ne vrtimo u krug.
alselone alselone 17:17 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

jedno prilično bolesno društvo i da je taj problem sa, hajde da ga tko nazovemo, ustaštvom mnogo dublji


Gle ovu boleštinu.
angie01 angie01 17:31 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Eto, ja mislim da je neljudski slati pomoć u neku nacionalno mešovitu sredinu pogođenu katastrofom po nacionalnom ključu, baš kao što je neljudski raspoređivati je po tom istom ključu.


eto, slazemo se.
gvozden1 gvozden1 17:33 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


pajelti kapiras da u svim drzavama na svetu nisi siguran da mozes ostati zauvek- dok ne dobijes drzavljans

Jok, ti kapiraš.

Stoti put sebi kažem da se ne upuštam u to da tebi išta objašnjavam jer je sasvim očigledno da ne možeš, ne ne želiš, ne možeš da shvatiš.

Ne vredi ni presuda međunarodnog suda koja izričito kaže da je to kršenje prava, ništa tebi ne vredi, ti ponavljaš... i u drugim zemljama.

Ali nedajbože da je takva presuda doneta protiv Srbije, ponavljala bi je triput dnevno i do groba.

Posle kao, ne, nisam ja protiv Srba i protiv Srbije.

Jok i nisi.
gvozden1 gvozden1 17:37 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

alselone
jedno prilično bolesno društvo i da je taj problem sa, hajde da ga tko nazovemo, ustaštvom mnogo dublji


Gle ovu boleštinu.

Šta li mu je majka?
mladić po ocu Srbina,a majka mu je Srbijanka iz Novog Sada.


I to pokazuje da je pripadnost naciji samo osećaj, nikako geni (dakle ne onako kako Endži tvrdi)
magnus magnus 17:37 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


ne , nego sam napisala da je u Sloveniji radilo mnogo sezonaca, koji su tamo pravili probleme i da svaka drzava ima pravo da daje drzavljanstvo onome koga smatra da ispunjava uslove,...jedan od vaznijih uslova u svim drzavama je da ne pravis sranja
u ovom si u pravu, ali oni njima nisu dali ni zelene karte ni boravišne dozvole , a onima koji su dobili mislim da su tražili ekskluzivnost ( ispis iz prijašnjeg) što nisu tražili za slovence iz okoline. al evo ja te pitam zašto Srbija nije imala takav model , pogotovo prema federalnom kadru ( iz današnje perspektive okupaciskom) ili onima koji su "strancima " koji su radili za strane propagandne agenture . IImaš apsurd da daješ državljanstva ljudima koji rade za propagandne servise vlada koji promoviraju iredentizam ili bombardiranje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:39 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

alselone
jedno prilično bolesno društvo i da je taj problem sa, hajde da ga tko nazovemo, ustaštvom mnogo dublji


Gle ovu boleštinu.


Pazi, bar meni o njihovim boleštinama ne moraš da pričaš

Lično osetio više puta. I boleština je sistemska, samo da naglasim. Dakle, ne ono, "ma svuda ima budala...".
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:44 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1

Šta li mu je majka?
mladić po ocu Srbina,a majka mu je Srbijanka iz Novog Sada.






Pazi kada mi je ovaj detalj promakao. Hercegovka iz Pirota!

angie01 angie01 17:47 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima




oti put sebi kažem da se ne upuštam u to da tebi išta objašnjavam jer je sasvim očigledno da ne možeš, ne ne želiš, ne možeš da shvatiš.


ti bre covece ne citajuci s razumevanjem sta sam napisala, upadas u uvek isti vrtlog tupljenja- ja ti objasnjavam po kom osnovu su Slovenci hteli da se oslobode svih koji nisu bili njihovi drzavljani,...i da taj problem nije bio samo tamo,...


Ne vredi ni presuda međunarodnog suda koja izričito kaže da je to kršenje prava, ništa tebi ne vredi, ti ponavljaš...


a gde si ti tacno procitao da ja negiram presudu suda?....jos sam napisala da se tako stvar zavrsila- doduse ne za sve te ljude, jer sigurno im ni pocetna situacija nije ista- sto sam rekla i Milisavu.


Posle kao, ne, nisam ja protiv Srba i protiv Srbije.


ah to tvoje uvek isto lupetanje,...gde sam ja tacno nesto rekla protiv njihovih prava i odakle ti uopste ideja da su svi ti ljudi Srbi-i kakve uopste veze ima sta su,...ako su neka prava dokazana, sigurno nisu na osnovu nacionalnosti, nego zakona.
angie01 angie01 17:52 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

(dakle ne onako kako Endži tvrdi)


emajkutiboziju- a gde sma ja tako nesto rakla?....o genima sam rekla nesto drugo, a ti izvukao svoje zakljucke:))))
angie01 angie01 18:00 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

zašto Srbija nije imala takav model , pogotovo prema federalnom kadru ( iz današnje perspektive okupaciskom) ili onima koji su "strancima " koji su radili za strane propagandne agenture . IImaš apsurd da daješ državljanstva ljudima koji rade za propagandne servise vlada koji promoviraju iredentizam ili bombardiranje.


sta god da si ovde pitao- na pogresnu si adresu uputio.

...ono sto mogu da kazem jeste da je pitanje davanja drzavljanstva Srbije posle raspada Yu bilo drugacije uslovljeno, s obzirom da je doslo mnogo izbeglica kao posledica direktnog delovanja iz Srbije,....isto tako znam, da mnogi od njih danas imaju dokumenta i novih drzava iz kojih su izbegli, jer im pripadaju po zakonu.
magnus magnus 18:08 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Pazi, bar meni o njihovim boleštinama ne moraš da pričaš

Lično osetio više puta. I boleština je sistemska, samo da naglasim. Dakle, ne ono, "ma svuda ima budala...".

Sad da budem malo đavolji advokat , mislim da ovaj put ovo nije došlo iz vlade , odnosno nije "vaninstitucijonalno djelovanje "institucija , nego je crveni križ uhljebistan za neperspektivni politički kadar , dojebnice i rodijake + lokalno šerifske braniteljske udruge . A cilj je kupovina ( vezivanje ) glasača , pošto po svim hrvatskim vukojebinama nema posla nego te tako negdje udome a ti plačaš rentu u glasovima , a tamo su svi disidenti HDZ , uglavnom niŠKORIsti i haespeovci iako formalno u HDZ . Moguće i opstruiranje Plenkoviča . No Svakako sve pomoći koje srbija šalje treba ili preko SPC ili preko "Ljudi za ljude " koja se pokazala kao ozbiljna i korektna humanitarna organizacija. Meni je najviše upalo u oko kako su " svi graknuli" na Pupija kad je Tanjugu rekao da među stradalima ima i Srba ,, e to je problem , "ustaše " ti bar priznaju identitet , problem su oni koji misle da ne smiješ imat identitet , ili buju pustili cuceke sa lanca
bivši ministar branitelja o crvenom križu
milisav68 milisav68 18:09 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01
uostalom kao i bilo gde drugdeu svetu- postoje razni propisi koji definisu te statuse i po kojim osnovama.

Pravni statusi svuda u svetu imaju razne kategorije-

Svuda u svetu su već postojeće nezavisne države, a ovo o čemu pričamo je specifično zbog raspada zemlje, gde su ljudi ko ji tu žive duže vreme jednostavno izbrisani.

I to nema svuda u svetu, već samo u fašističkim zemljama.

Kao što su Hrvati davali otkaze Srbima, samo zato što su Srbi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:29 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

magnus

Sad da budem malo đavolji advokat , mislim da ovaj put ovo nije došlo iz vlade


Ma ne mislim ni ja da je došlo iz vlade.
To bi pre bila neka paradržava koju ne znam kako da opišem. Neka konfederacija braniteljskih udruga, određenih (ne svih) delova klera, delova policije i udbe, domoljubnih katoličkih bakica i lovačkih udruženja dobroćudnih stričeka.
Navijačke grupe kao isturena pesnica.
gedza.73 gedza.73 19:01 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Kako li si ti od ovog
angie01
njima su tamo dolazili silni radnici koji su godinama radili neke sezonske ili povremene poslove,...pri cemu su skoro svi lokalni neredi koji su se tamo desavali, bili njihovo delo,...svaka drzava ima pravo da zastiti svoje interese

došla do ovog
ono sto mogu da kazem jeste da je pitanje davanja drzavljanstva Srbije posle raspada Yu bilo drugacije uslovljeno, s obzirom da je doslo mnogo izbeglica kao posledica direktnog delovanja iz Srbije,


i kako uspevaš na istom blogu da osudiš ponašanje Šešelja a da opravdaš ponašanje Slovenaca u brojanju krvnih zrnaca ne uspevam da povežem ni pored najbolje volje.

p.s.
A mnogo mi zaličio tvoj stav o sezoncima koji izazivaju nemire i remetilački faktor su u Sloveniji na
Zna se ovde ko voli da krade
magnus magnus 19:04 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

To bi pre bila neka paradržava koju ne znam kako da opišem. Neka konfederacija braniteljskih udruga

Da paraobavještajno podzemlje , branitelji ( pogotovo Miken Bojna , oni koji su 4 godine cepali rov ,sa njima možeš i o ratu /nekima ) al Minken bojna bato e ti su baš nadrkani ( za neupućene to je " naš čoek ozdo , što je došo ozgo)
gvozden1 gvozden1 19:15 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

No Svakako sve pomoći koje srbija šalje treba ili preko SPC ili preko "Ljudi za ljude " koja se pokazala kao ozbiljna i korektna humanitarna organizacija.

Evo rešenja, elegantnog, politički korektnog, a radi posao.

A šta je Srbija uradila, sručivši pare u neku jamu, da li je njima pomogla ugroženima?

Nema pojma niti mogućnosti da proveri, a sva je prilika i da je ne interesuje.
Ona je pare dala, pokazala se humanom, darežljivom, ona je dobro prošla, može da se hvališe, a oni postradali da li će od toga imati ikakvu fajdu, e to nije bitno, ona, tj ON je bitan.
haklberi_tom haklberi_tom 19:16 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1
svaka drzava ima pravo da zastiti svoje interese

Da li ti uopšte razumeš šta se tu desilo?
Ne verujem, iskreno.

Da je Srbija to uradila, bila bi bombardovana, a vi bi do sudnjega dana o tome pričali kao o dokazu srpskog fašizma.

Ono što se desilo u Sloveniji jeste destilisani fašizam,
čistiji od Musolinijevog i Hitlerovig zajedno.

Saglasan!
kamilo_emericki kamilo_emericki 19:42 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1
Vjerujem da ima takvih skotova,

Ma da, čobani, budale, a inače, sad ću da vam ispričam priču o mom kumu, a moj kum, e to je Hrvatska, nije Hrvatska Jasenovac pa sve na ovamo, nije Hrvatska ono što znate, Hrvatska je moj kum.

Rekli bi moji, ni kum ti ne bi ostao.

Ovo ne treba da iznenadi, i kad budemo prestali da se iznenađujemo, to je već dovoljno.

Biti svestan realnog stanja i raditi ono što je u tom stanju moguće.

Nije moguće mnogo, ali jeste npr moguće ne davati milion evra na neku gomilu, sa koje će se ko zna ko i kako ofajditi, nego naći način da te pare budu doturene onome kome križ neće da pomogne.

Ako ne postoji način za to, ne davati ih uopšte.
Recimo.

Nisam imao nikakvih iluzija o kvalitetu tvojih moralnih načela. I prijatelja ovdašnjih ti.
Niste izdržali prilikom ovakve nesreće i na blogu o Novoj Godini da se valjate u blatu mržnje nevješto zapakovanom u brigu o Srbima i srpstvu.
Kada ste kadri ispisivati i izokrenuti to što ste ispisali i izokrenuli, kako bi se tek ponašali da ste u, ne daj bože, sličnoj situaciji kao kolege vam i istomišljenici iz Crvenog križa Hrvatske.
O situaciji tamo potpisujem svaku riječ koju je Vrabac napisao.
Iz onog što sam napisao mogao si pročitati da je stanje u Petrinji haotično, da nema nikakve koordinacije, da nema ozbiljnog organa koji evidentira potrebe i pristiglu pomoć dijeli prema potrebama. Da se ljudi sami snalaze.
Ne, ti nisi to vidio ali ti smeta što sam pomenuo kuma, Hrvata, bogati. Došlo ti zgodno da spomeneš Jasenovac iako te baš briga za ljudima koji su tamo zvjerski umoreni. Jasenovac ti služi samo kao potka da tkaš mržnju.
Uživaj u tvom blatu Gvozdene.


gvozden1 gvozden1 19:53 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

kako bi se tek ponašali da ste u, ne daj bože, sličnoj situaciji kao kolege vam i istomišljenici iz Crvenog križa Hrvatske.

Ma streljali bi.
Kao oni tvoji.
ali ti smeta što sam pomenuo kuma, Hrvata, bogati.

Što bi mi smetalo?
Pominji i švalerku, pa nek je i Hrvatica, baš me briga.

Samo ću uvek reći da je argument tipa, moj kum Hrvat, moja švalerka Hrvatica, debilan i da ne dokazuje ama baš ništa.
A da onaj ko takve argumente poteže ne razume ama baš ništa.

Pozdravi kuma.
I švalerku.
angie01 angie01 20:04 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Svuda u svetu su već postojeće nezavisne države, a ovo o čemu pričamo je specifično zbog raspada zemlje, gde su ljudi ko ji tu žive duže vreme jednostavno izbrisani.


hebote, sada ce da vrtite u krug a vec je objasnjeno sa sve naznakom, da je jos veci haos napravio raspad drzave.


I to nema svuda u svetu, već samo u fašističkim zemljama.


nije fasizam to sto ne prizanjes statuse nedrzavljanima koji su se tu zatekli po osnovu prebivalista ana razlicite nacine, sto svakako nije trajan status, jer to drzavljanstvo imaju u nekim drugim republikama-to se pokazalo kao krsenje nekih drugih prava, doduse u recimo 6 slucajeva....kako tacno izgledaju ti zakoni- pojma nemam....ali je drzava Slovenija tri godine dala mogucnost da se ti statusi rese.

a svuda u svetu postoje zakoni oko tih statusa i sta ti oni omogucavaju a sta ne- do drzavljanstva.
haklberi_tom haklberi_tom 20:11 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

kamilo_emericki

...
Ne, ti nisi to vidio ali ti smeta što sam pomenuo kuma, Hrvata, bogati. Došlo ti zgodno da spomeneš Jasenovac iako te baš briga za ljudima koji su tamo zvjerski umoreni. Jasenovac ti služi samo kao potka da tkaš mržnju.
Uživaj u tvom blatu Gvozdene.



Kako ti znaš da je gvozdena baš briga za Srbe koji su poklani u Jasenovcu.
Ja namerno pišem da su pobijeni Srbi - jer se ljudi podrazumeva.
A pobijeni su najviše za to što su Srbi, a ne ljudi.
Ubice, hrvatske ustaše, ih i nisu smatrale ljudima.
O kakvom blatu Gvozdenovom ti buncaš?!
Ne sme da kaže ono što misli, da ne povredi tvoga kuma?!
Ili šta!
Možeš to potpisuješ šta god hoćeš da je reako Vrabac, ali samo ako si u potpunosti razumeo ono što je rekao Vrabac.
A najvažnije što je rekao Vrabac je --- ljudi, koji vam je kurac, pa nećemo valjda biti kao oni?! Ja to pozdravljam, a ti to nisi ni uočio.
angie01 angie01 20:12 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

i kako uspevaš na istom blogu da osudiš ponašanje Šešelja a da opravdaš ponašanje Slovenaca u brojanju krvnih zrnaca ne uspevam da povežem ni pored najbolje volje.


a gde si ti tacno procitao da sam ja pravdala bilo sta-dala sam objasnjenje sta se i kako desilo, a ne sta ja mislim o tome,....

A mnogo mi zaličio tvoj stav o sezoncima koji izazivaju nemire i remetilački faktor su u Sloveniji


isto tako-izvini,to nije nikakv moj stav-da su tamo razne picvajze pravili pijani sezonci sam saznala u medijima, ili od ljudi koji tamo zive-a nisu Slovenci.
magnus magnus 20:18 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

A pobijeni su najviše za to što su Srbi, a ne ljudi.
Ubice, hrvatske ustaše, ih i nisu smatrale ljudima.

Jedna od morbidnijih stvari što to nisu "hrvatski zločini" , neg ustaški ili još bezlićnije nacistički . a na grob im nije stavljen ni krst ni nacionalno obilježje neg neki bezlični cvjijet , kao da su oni ispod lukovice
. al zato srbi moraju da se suoče sa srpskim zločinima , sa ustaškim valjda trebaju da se suoče samo nacisti kojih nema
angie01 angie01 20:20 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Nisam imao nikakvih iluzija o kvalitetu tvojih moralnih načela. I prijatelja ovdašnjih ti.
Niste izdržali prilikom ovakve nesreće i na blogu o Novoj Godini da se valjate u blatu mržnje nevješto zapakovanom u brigu o Srbima i srpstvu.
Kada ste kadri ispisivati i izokrenuti to što ste ispisali i izokrenuli, kako bi se tek ponašali da ste u, ne daj bože, sličnoj situaciji kao kolege vam i istomišljenici iz Crvenog križa Hrvatske.


bas tako-i uvek tako.
angie01 angie01 20:23 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Ma ne mislim ni ja da je došlo iz vlade.
To bi pre bila neka paradržava koju ne znam kako da opišem. Neka konfederacija braniteljskih udruga, određenih (ne svih) delova klera, delova policije i udbe, domoljubnih katoličkih bakica i lovačkih udruženja dobroćudnih stričeka.
Navijačke grupe kao isturena pesnica.


slazem se!
milisav68 milisav68 20:28 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01
da je jos veci haos napravio raspad drzave.

Haos je doneo novi zakon.
doduse u recimo 6 slucajeva...

Njih šestoro je tužilo državu Sloveniju, a bilo ih mnogo više.

Da je to uradila Srbija, bila bi nacoška seljačka zemlja, a ovako su Slovenci kulturni kao svuda u svetu.

.kako tacno izgledaju ti zakoni- pojma nemam.


milisav68 milisav68 20:37 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

kamilo_emericki
Niste izdržali prilikom ovakve nesreće i na blogu o Novoj Godini da se valjate u blatu mržnje nevješto zapakovanom u brigu o Srbima i srpstvu.

Eh šta ti je moralna gromada.

Povod za priču je snimak devojke/žene koja kritikuje Crveni križ, ali ako smatraš da ne treba o tome (dok Hilandar gori), onda ok.
angie01 angie01 20:49 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Haos je doneo novi zakon.


koja je razlika u onome sto sam ja rekla-pa raspad je doneo nove zakone.



Njih šestoro je tužilo državu Sloveniju, a bilo ih mnogo više.


pa nije njih setoro tuzilo, nego je za njih setoro stvar zavrsena tako- ne znam da li razumes sta znace razliciti statusi po kome se nekom nedrzavljaninu odobrava boravak,...takodje ne znam ko se od tih ljudi prijavio u one date tri godine da aplicira za dobijanje novog statusa.


Da je to uradila Srbija, bila bi nacoška seljačka zemlja, a ovako su Slovenci kulturni kao svuda u svetu.


pa Srbija je radila razne druge stvari,neke smo vec pomenuli, al da ne ulazimo sad u taj krug pakla, stavrno ste naporni sa uvek istim tupljenjem.


.kako tacno izgledaju ti zakoni- pojma nemam


sta ti je tu smesno, sve zemlje imaju drugacije uslove, pravila,...
angie01 angie01 20:53 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Povod za priču je snimak devojke/žene koja kritikuje Crveni križ, ali ako smatraš da ne treba o tome (dok Hilandar gori), onda ok.


ah ti i tvoje razumevanje- pa nije kamilo nista rekao za povod, nego za uvek istu zloupotrebu bilo kog povoda u rapsravi.
vcucko vcucko 21:00 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01
A da te pitam, koliko je Hrvatska uplatila za Kraljevo i Mionicu, kad je tu treslo?


stvarno ne znam.


Desio se nacizam, arijevština.


objasni tacno sta,...a ne tako etiketama.


Pa pošto je tako


znaci- to nema veze, nasi smo:).

Dočim je svaki, ama baš svaki tvoj upis pun i prepun paušalnih etiketa. Nacoši, patrijote i sl. repertoar sa seansi ranog LDP-ja.

Da, u Sloveniji je 1990. na delu bio čist arijevski nacizam. Hrvatska je kompleksnija priča.
Ko je Slovence ugrožavao? Mujo rudar iz Trbovlja, Haso iz čeličane u Jesenicama, Mile portir u Gorenju?!
gvozden1 gvozden1 21:03 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

ali samo ako si u potpunosti razumeo ono što je rekao Vrabac.

Ma naravno da nije.

Siguran, ali siguran sam, da su Vrapčevi i moji stavovi mnogo bliži nego što Kamilo i da pomisli može.

Te floskule o mržnji prema Hrvatima za svakoga ko se zalaže za srpske interese su klasična komunistička mantra.

Ne mrzim nikoga, ali ako su interesi Srba ugroženi u sporu sa bilo kim, onda sam na strani Srba.

To oni zovu mržnja prema drugima, budale.
angie01 angie01 21:21 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

vcucko


ma je si li se i ti upisao da ne dobijes minus.


Dočim je svaki, ama baš svaki tvoj upis pun i prepun paušalnih etiketa. Nacoši, patrijote i sl. repertoar sa seansi ranog LDP-ja.


prvo,ja sa ldp-om nemam nikakvih dodirnih tacaka, drugo, pausalnost mi nije bas bliska, obicno kazem nestvo na osnovu necega sto je konkretno izreceno- za razliku odcele vase udruge, ja komentarisem napisano.


Da, u Sloveniji je 1990. na delu bio čist arijevski nacizam.


ovo smo vec ispricali-mrzi me da vrtim te iste krugove, kao i uvek, zavrsi jedan, krene drugi,...eno ti sve u prethodnim komentarima, ako te uopste zanima.


Ko je Slovence ugrožavao? Mujo rudar iz Trbovlja, Haso iz čeličane u Jesenicama, Mile portir u Gorenju?!


ne radi setuo ugrozavanju- drzava se promenila, usvojila nove zakone, ...ostalo je vec napisano.
angie01 angie01 21:24 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

Te floskule o mržnji prema Hrvatima za svakoga ko se zalaže za srpske interese su klasična komunistička mantra.


ma kakva komunisticka mantra .urci/palci, pa samo ti sam si ovde ispisivao tolike komentare suve mrznje da je smesno da uopste pokusavas da pakujes u nesto drugo.
milisav68 milisav68 21:30 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

angie01
koja je razlika u onome sto sam ja rekla-pa raspad je doneo nove zakone.

Da, fašističke, to pričam od prvog vagona.
pa nije njih setoro tuzilo, nego je za njih setoro stvar zavrsena tako-



Strašno.

Njih šestoro je tužilo, i dobilo odštetu (koju Janša nije hteo da isplati kao šetro nemaju para).

Ostali nisu tužili, ali su izbrisani kao da ne postoje.

Kako ti zamišljaš da dokažeš da si živeo u Sloveniji 15-20 godina, ako ti u policiji kažu da ne postojiš?
gvozden1 gvozden1 21:35 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

udruge

A šta fali udruženju, društvu, nego mora baš udruga?

Vidim i cepivo i cepljenje se rabi.
gvozden1 gvozden1 21:36 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

samo ti sam si ovde ispisivao tolike komentare suve mrznje

Nađi jedan.
angie01 angie01 21:47 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima


Da, fašističke, to pričam od prvog vagona.


fasizam ima definiciju, ovde su krsena ljudska prava po nekim osnovama-ponovo kazem da nije moguce staviti sve u isti kos, jer nisu svi slucajevi bili isti....niti znam po kojim osnovama je nesto bilo ili nije bilo ispunjeno- to bi mogao da razjasni neki pravnik.


Strašno.

Njih šestoro je tužilo, i dobilo odštetu (koju Janša nije hteo da isplati kao šetro nemaju para).

Ostali nisu tužili, ali su izbrisani kao da ne postoje.



e, ajd ne kaci vise taj smajli koji se smeje, a na potpuno pogresan tekst- jer, koliko sam ja procitala njih 346 je podnelo tuzbe....mozda oni drugi nisu ni imali osnova-mi to ne znamo....sve vreme podvlacim, da je bitno u kakvom su statusu bili i sta su isponjavali od potrebnih uslova za ostanak.




Kako ti zamišljaš da dokažeš da si živeo u Sloveniji 15-20 godina, ako ti u policiji kažu da ne postojiš?


oboze, pa ako si tu boravio legalno, radio, placao racune- postoji trag o tome,

Danas postoji još mnogo izbrisanih koji još nemaju uređen status u Sloveniji. Naime, zakon o uređivanju statusa državljana drugih država naslednica nekadašnje SFRJ u Republici Sloveniji je važio samo tri godine i ko se nije prijavio u tom periodu, sada podleže opštim propisima za uređivanje statusa stranaca u toj zemlji.

( Ivan Stojanov)
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:47 04.01.2021

Re: Srećna Nova Godina blogerima

gvozden1

Siguran, ali siguran sam, da su Vrapčevi i moji stavovi mnogo bliži nego što Kamilo i da pomisli može.


Ma naravno.
I ja sam siguran da bi ti da si došao u neki čemer i nevolju sa samo jednim hlebom da pomogneš i ispred sebe imaš unesrećene Srbina i Hrvata (Bugarina, Mađara...nebitno) prelomio taj hleb na pola a ne dao ceo hleb samo Srbinu a ko jebe ovog drugog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana