Astronomija| Budućnost

Tragična hronika ili srpski puk u raljama života

mikele9 RSS / 05.01.2021. u 18:26

Od Stefana Nemanje pa do danas, Srbi se nalaze u raljama života. A možda i od ranije. Život sam po sebi nema nikakve ralje/čeljusti, serbski puk ih sam stvara. Od pamtiveka je, ako ne voleo, podrazumevao je da bude podjarmljen, da neko njime vlada. I sem raritetnih izuzetaka, Srbima su vladali tirani, nikogovići, lopovi, uništavači svega što je bilo iole dobro i pošteno. Nikada mi neće biti jasno zašto su Srbi skoro uvek birali ništarije da ih vode u tz svetlu budućnost! Ruku na srce, pored izvanrednih osobina i potencijala srpskog naroda, Srbi su širom otvorenog srca, pristajali da budu deo stada, krda. I živa je istina da se ni međusobno nisu, čak i porodično, odnosili fer jedni prema drugima. Oduvek je podmetanje nogu, bio jedan od omiljenih sportova serbskog naroda. Uvek su gledali preko plota, u tuđe dvorište, tuđ život, ne obazirući se na sopstveni. To je najverovatnije, odnosno, uzrok koji je za posledicu imao i ima ono u čemu živimo.

Nije ništa čudno što mi na pamet padoše scene iz filma Rajka Grlića Štefica Cvek u raljama života. Kao prvo, Mira Furlan Šteficina prijateljica, ma kako brljiva, iskreno brine o njoj i njenom životu. Drugo, nikada neću zaboraviti reči Radka Poliča koji brine o papagaju kojeg ostavljaju Štefici: I ne pozabite na korenček! Znači briga o drugima, čak i o životinjama. Naravno da ima i toga, empatije, voljenja drugih, bliskih ili prijateljica i priijatelja, raznoraznih kućnih ljubimaca ali to mu kod nas dođe kao kap vode u okeanu. Što smo više u raljama života koji smo sami odabrali i načinili, uz totalno uništenje obrazovnog sistema i kulture, to je sve više zlobe, pakosti, mržnje... što je narod neobrazovaniji, lakše se njim vlada. Uz dodatak, ne manje važan, da su svi mediji u rukama vlasti. Neobrazovan puk veruje svemu što čuje iz magične kutije ili kojekakvih informera, pa zato ne čudi što na izborima glasaju za koga već glasaju. Sećam se ne tako davnih vremena kada su Miloševića branili penzionerke i penzioneri kojima je sramno pokrao penzije. Isto se i sada dešava, ništa se nije promenilo.

Panta rei iliti sve teče sve se menja, reče Heraklit. Hm! U zemlji u kojoj živim, ništa se ne menja osim glavara. A i oni su slični jedan drugome kao da su prekopirani. Svake sekunde daju obećanja koja su: Obećanja ludom radovanja! Nafatirani i oni i njihovi najbliži, počaste penzionere sa po 5.000, 00 dinara od njihovih, penzionerskih para i zadovoljno trljaju ruke. Ralje života koje je srpski narod na izborima izglasao, sve se više i jače stežu ali ko za to mari! Većina koja bi da izađe iz ralja, da ih se zauvek otarasi, ne poduzimajući ništa, mudruje po društvenim mrežama, dupetom ne mrdajući! Opozicija! Šta je to?

Šta nas očekuje u Novoj 2021 godini? Biće bolje, biće najbolje, biće bolje od najboljeg i još bolje! Procvetaće 1000 cvetova, ruže, gladiole, perunike, jagličci, visibabe, posebno ove poslednje. Visiće babe, dede ali i svi ostali bez obzira na godine. Što nas dovodi do toga da ćemo svi izvisiti. Hebi ga, imali smo skroz naskroz demokratske izbore i to nam sleduje.



Komentari (432)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_onaj vrabac_onaj 13:49 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

alselone

Radujte se papani.


Izgleda da su te ozbiljno shvatili
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:53 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

Nego da vidimo kako tviter objašjava razloge za gašenje naloga.


Overview

On January 8, 2021, President Donald J. Trump tweeted:

“The 75,000,000 great American Patriots who voted for me, AMERICA FIRST, and MAKE AMERICA GREAT AGAIN, will have a GIANT VOICE long into the future. They will not be disrespected or treated unfairly in any way, shape or form!!!”

Shortly thereafter, the President tweeted:

“To all of those who have asked, I will not be going to the Inauguration on January 20th.”

Due to the ongoing tensions in the United States, and an uptick in the global conversation in regards to the people who violently stormed the Capitol on January 6, 2021, these two Tweets must be read in the context of broader events in the country and the ways in which the President’s statements can be mobilized by different audiences, including to incite violence, as well as in the context of the pattern of behavior from this account in recent weeks. After assessing the language in these Tweets against our Glorification of Violence policy, we have determined that these Tweets are in violation of the Glorification of Violence Policy and the user @realDonaldTrump should be immediately permanently suspended from the service.

Assessment

We assessed the two Tweets referenced above under our Glorification of Violence policy, which aims to prevent the glorification of violence that could inspire others to replicate violent acts and determined that they were highly likely to encourage and inspire people to replicate the criminal acts that took place at the U.S. Capitol on January 6, 2021.

This determination is based on a number of factors, including:

President Trump’s statement that he will not be attending the Inauguration is being received by a number of his supporters as further confirmation that the election was not legitimate and is seen as him disavowing his previous claim made via two Tweets (1, 2) by his Deputy Chief of Staff, Dan Scavino, that there would be an “orderly transition” on January 20th.
The second Tweet may also serve as encouragement to those potentially considering violent acts that the Inauguration would be a “safe” target, as he will not be attending.
The use of the words “American Patriots” to describe some of his supporters is also being interpreted as support for those committing violent acts at the US Capitol.
The mention of his supporters having a “GIANT VOICE long into the future” and that “They will not be disrespected or treated unfairly in any way, shape or form!!!” is being interpreted as further indication that President Trump does not plan to facilitate an “orderly transition” and instead that he plans to continue to support, empower, and shield those who believe he won the election.
Plans for future armed protests have already begun proliferating on and off-Twitter, including a proposed secondary attack on the US Capitol and state capitol buildings on January 17, 2021.

As such, our determination is that the two Tweets above are likely to inspire others to replicate the violent acts that took place on January 6, 2021, and that there are multiple indicators that they are being received and understood as encouragement to do so.

@Twitter

Twitter Inc.

‎@Twitter‎ verified

Your official source for what’s happening.



Izvor:

Permanent suspension of @realDonaldTrump
alselone alselone 13:56 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

je ta retorika koja bi, po nekima, trebala da ide u fasciklu 'sloboda govora'

Po kojima?
A ti bi da čerinpikinguješ jedan primer kako bi opravdao celu akcij?

Puna ti usta sloboda, ali samo dokle tebi odgovara.

A za update od parlera ocekuju isti nivo cenzure.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:00 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

I komentar Brendana O'Nila urednika Spiked-a na ovu svinjariju.


...
Secondly, there is Twitter’s deeply disturbing justification for why it suspended Trump. It says Trump’s account ran the ‘risk’ of ‘inciting violence’. And yet the two tweets of his that it cites do nothing of the sort. In one, Trump describes his voters as ‘great American patriots’ and insists they will have a ‘GIANT VOICE’ in the future. In the other he confirms that he will not be attending the inauguration of Joe Biden. That’s it. In what warped moral universe can such standard, boastful Trump-made statements be interpreted as calls for violence?

In the warped moral universe of pre-emptive, precautionary censorship being built by our tech overlords, that’s where. Strikingly, Twitter says its censorship of the president is based on how other people might read and interpret his words. It says its censorious motivation is ‘specifically’ the question of ‘how [Trump’s tweets] are being received and interpreted on and off Twitter’. Trump’s comments ‘must be read’ in the broader context of how certain statements ‘can be mobilised by different audiences’, Twitter decrees. So Trump’s words, strictly speaking, are not the problem; it’s the possibility, the risk, that someone, somewhere might interpret them in a particular way.

This sets a terrifying precedent for the internet age. It legitimises a new regime of online censorship which doesn’t only punish inflammatory speech — which would be bad enough — but which punishes normal, legitimate political speech on the grounds of how other, unnamed people or groups might respond to it.



There would be no end to what could be censored. Trans-sceptical feminists, already victims of Silicon Valley’s woke purges, would be completely wiped out on the basis that some idiot might interpret their intellectual, non-bigoted critiques of genderfluidity as an instruction to bash a trans person. Christians sceptical of gay marriage, pro-life campaigners furious about abortion, radical leftists who say ‘smash the system’ — all could potentially fall foul of this new diktat that says we are not only responsible for what we ourselves think and say, but also for the myriad interpretations that everyone else, from the man in the street to the weirdo incel, makes of what we think and say.

On this basis the White Album should be banned, given its songs ‘Helter Skelter’ and ‘Piggies’ were ‘mobilised by different audiences’ to terrible ends — the killings carried out by Charles Manson’s Family. Catcher in the Rye? Censor it. Don’t you remember how it ‘mobilised’ Mark David Chapman to kill John Lennon? As for the Bible, the Koran and any number of political texts and anthems — the risks of ‘mobilisation’ that they pose are clearly too great, so, to be on the safe side, let’s scrub those too.

...


Ceo članak:

The woke purge

vrabac_onaj vrabac_onaj 14:02 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
je ta retorika koja bi, po nekima, trebala da ide u fasciklu 'sloboda govora'

Po kojima?
A ti bi da čerinpikinguješ jedan primer kako bi opravdao celu akcij?

Puna ti usta sloboda, ali samo dokle tebi odgovara.

A za update od parlera ocekuju isti nivo cenzure.


Za vreme BLM mirnih i demokratskih protesta je istih takvih dileja koje zovu na oružje bilo koliko hoćeš po tviteru ali tada nikom ništa.
alselone alselone 14:06 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Za vreme BLM mirnih i demokratskih protesta je istih takvih dileja koje zovu na oružje bilo koliko hoćeš po tviteru ali tada nikom ništa.



Lakoća sa kojom su zagovornici svih sloboda našli opravdanje za zabranu je blago rečeno strašna.
alselone alselone 14:10 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Sada se vidi da su slobode i "ljudska prava" bili samo alat da se nametne vlast. Sve te slobode se prostiru samo do njihovih vrednosti.

Mene tu najviše zabrinjava koordinisana akcija. Imaš dve ili tri firme sa na svetu koje konotrolišu protok informacija. Ako se odluče, mogu da te ugase potpuno.


Zamisli da MS odluči da jednog dana ne dozvoli da licenciraš Windows (pristup Azuru) Google ti zabrani svoj kladu i Amazon svoj. Prosto možeš da crkneš smao. Ali to prosto odluče na bazi toga za koju stranku glasaš.

Čudili smo se svemu tome pre samo godinu ili godinu i po u vezi Kine. Kad evo. U najvećoj demokratiji na svetu tri firme se koordinisano udruše za predsedniku ne daju apsolutno zeru medijskog prostora. I kraj, oni su jači.

I taman kad je bilo kao "ajde dobro jebo vas tviter" preći ću ja na taj neki mali opskurni alar po imenu Parler. Jeste da nema domet a ni publiku a i baguje, ali nema veze. PIsaću tamo.

I oni ugase i to.

Radujte se papani.
zemljanin zemljanin 14:12 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
je ta retorika koja bi, po nekima, trebala da ide u fasciklu 'sloboda govora'

Po kojima?
A ti bi da čerinpikinguješ jedan primer kako bi opravdao celu akcij?

Puna ti usta sloboda, ali samo dokle tebi odgovara.

A za update od parlera ocekuju isti nivo cenzure.

konkretno za parler sam postavio konkretni info, ne mogu da postavim hiljadu slika, a pitanje je da li bi i tada bilo dovoljno

da li se slazem sa banovanjem na twiteru - ne. ali isto tako mogu da primetim da dok je pozivao na nasilje prema 'obojenima' niko se nije uzbudjivao ... e kad su beli krenuli da makljaju bele - ban.

a ovo od Apaple sam stavio jer niko od vas nije to spomenuo. stekao se utisak da je to bez ikakvig upozorenja, konsultacija i sl. ... nista posebno, samo dodatak proceduri.
zemljanin zemljanin 14:16 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Zamisli da MS odluči da jednog dana ne dozvoli da licenciraš Windows (pristup Azuru) Google ti zabrani svoj kladu i Amazon svoj. Prosto možeš da crkneš smao. Ali to prosto odluče na bazi toga za koju stranku glasaš.

i to sve ce da potrese neki % svetske populacije - kilo zlata u slamaricu i struzi po potrebi ...
alselone alselone 14:21 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

da li se slazem sa banovanjem na twiteru - ne. ali isto tako mogu da primetim da dok je pozivao na nasilje prema 'obojenima' niko se nije uzbudjivao ... e kad su beli krenuli da makljaju bele - ban.

ja tebe ništa ne razumem. šta pričaš ovo? Niko se nije uzbuđivao? Popalili pola države, sve medijske kuće navijale da se to radi, blokirali i gasili one koji su se bunili?

a ovo od Apaple sam stavio jer niko od vas nije to spomenuo. stekao se utisak da je to bez ikakvig upozorenja, konsultacija i sl. ... nista posebno, samo dodatak proceduri.

Mator čovek a veruje u bajke. Zaista me čudite? I ti ne vidiš nikakav problem i ne vidiš koordinisanost? Bože zaista ali majke mi rođene pokojne, zaista ne mogu da verujem šta dozvoljavate sebi i to po pravilu oni koji su najviše insistirali na slobodama. To što su uradili parleru je otprilike ultimatum austrougarske srbiji pred wwi. Pa sad pošto nisu potpisali za 24 sada update, onda ide rat. A tražili su isti nivo cenzure kao na tviteru. Znači imaš samo privid slobode.

alselone alselone 14:23 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

i to sve ce da potrese neki % svetske populacije - kilo zlata u slamaricu i struzi po potrebi ...

to će da protrese mnogo veći % jer će pokazati drugima šta sme a šta ne sme da se radi i kako treba a kako ne treba da se priča i za koga ima da se glasa

ako ne vidiš žao mi je

kazniće sada mali broj ljudi, ostali će da se useru i to je to

kao vučić kada je otpustio par novinara kada je došao, neke zatvorio i ostali su shvatili poruku šta treba da se priča

ne moraš sve, naravno, dovoljno je par i ostali se smire
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:35 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
Popalili pola države, sve medijske kuće navijale da se to radi, blokirali i gasili one koji su se bunili?


alselone alselone 14:39 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

vrabac_onaj


Mene samo zanima kako pametni ljudi opravdaju sebi ovo ponašanje. Evo zemljanin na primer.
Da smo pričali pre dva dana i merili patke ko je slobodnijih shvatanja, siguran sam da bi on za svoju patku tvrdio da je najveća tj. da je on najliberalnijih shvatanja. I živi taj život što ja poštujem. I kako onda sebi kažeš "ma neme veze, bitno je da su moji pobedili". Kako to bude? Kako onda sledeći put kada se povede neka tema oko sloboda, crkve, medija, politike, uspeš da sam sebi kažeš "moram insistirati na principima jer ja sam čovek od principa"? Kako se takve stvari rade, zaista me iskreno zanima?

Da ovo nisam uradio danas, verovatno bi odlepio i to ne od "poteza naših neprijatelja nego zbog ćutanja mojih prijatelja".

crossover crossover 15:21 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

vrabac_onaj
Nego da vidimo kako tviter objašjava razloge za gašenje naloga.


Не знам зашто, али док читам ово твитерово срање, прво што ми пада на памет је "Арапско пролеће".
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:08 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

crossover
vrabac_onaj
Nego da vidimo kako tviter objašjava razloge za gašenje naloga.


Не знам зашто, али док читам ово твитерово срање, прво што ми пада на памет је "Арапско пролеће".


Da, Mubarak se sada negde smeje u Dženetu okružen devicama :)
Šteta što nije poživeo samo godinu dana duže.

Nego, šta mi pada na pamet, ne znam da li će to biti ovaj Parler ili nešto treće ali neka alternativa će se več naći, ima love i na drugoj strani, ubrzo će se mobilisati i organizovati. Podela društva će se sve više produbljivati ne samo u SAD nego na planetarnom nivou.
Uskoro će prve komšije živeti u potpuno različitim stvarnostima, univerzumi će im postati u potpunosti disjunktni. Dijalog će biti u potpunosti ukinut.
To je ono što me plaši.

P.S.
Već sada je to više nego primetno, sve više ljudi nije u stanju da se razume međusobno ali još uvek postoje neke tanušne vezujuće niti. Uskoro toga neće biti.
Onaj engleski izraz "common sense" (inače fenomenalan i mnogo adekvatniji od našeg "zdrav razum" ) će postati besmislen.
zemljanin zemljanin 16:26 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
i to sve ce da potrese neki % svetske populacije - kilo zlata u slamaricu i struzi po potrebi ...

to će da protrese mnogo veći % jer će pokazati drugima šta sme a šta ne sme da se radi i kako treba a kako ne treba da se priča i za koga ima da se glasa


mnogo si ostrascen situacijom, ja napisem da je twiter ladno dopustao sve moguce komentare u neredima tokom prosle godine a da je sad frka jer su ovo ozbiljnije okolnosti a i beli protiv belih - ne ide ... pa jos da mislim da nije OK sto mu je suspendovan nalog ... formalno privatna kompanija, ako se sefu ili zaposlenima ne svidjas - dovidjenja ...

taj procenat o kome ti pricas je veliki samo u tim krugovima ... kinezi imaju svoju mrezu, rusi takodje, ovi ostali se ne bave time, pa izracunaj od 7-8 milijardi ljudi koliki broj ce biti pogodjen USA blesavljenjem ili ponasanjem IT u toj istoj drzavi ...

ok, tebi egzistencija i status mozda zavise od toga ali to je tvoja situacija nemoj da je dizes na planetarni nivo ... mene to zanima u meri uticaja na berzu i statusa PrveNacije jer sam upoznao ograman broj ljudi ciji je zivot cisto sranje jer im te 'demookratske' drzave osporavaju pravo na egzistenciju ... sad kada se to mozda prelije i na dosadasnje 'gospodare' onda je frka ... i neka je ... ja sam anarhista - secas se ... sto se mene i jos nekih 5^9 (manje pametnih) ljudi tice, nek se hebu koliko im volja ...

PS. sve u svemu - laku noc
mikele9 mikele9 16:26 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

Moj generalni zaključak posmatrajući promene u Srbiji i svetu poslednjih 20 godina je sledeći:
- ljudi su mahom glupi ko kurac
- ljudi su mahom veoma sujetni
- ljudima je mahom najvažniji kratkoročni ćar

Poenta!
alselone alselone 16:56 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

mene to zanima u meri uticaja na berzu i statusa PrveNacije jer sam upoznao ograman broj ljudi ciji je zivot cisto sranje jer im te 'demookratske' drzave osporavaju pravo na egzistenciju


Da smo pričali pre dva dana i merili patke ko je slobodnijih shvatanja, siguran sam da bi on za svoju patku tvrdio da je najveća tj. da je on najliberalnijih shvatanja.


Naravno brate, ti se samo ovde brineš za ugrožene.

Kako objasniš sve ovo sebi, iskreno te pitam. Da li nađeš opravdanje ili prosto ignorišeš kao Skarlet O Hara - misliću o tome sutra?
alselone alselone 16:56 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

pa izracunaj od 7-8 milijardi ljudi koliki broj ce biti pogodjen USA blesavljenjem ili ponasanjem IT u toj istoj drzavi ...


Izračunao.

7-8 milijardi.
haklberi_tom haklberi_tom 17:33 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

zemljanin
alselone
je ta retorika koja bi, po nekima, trebala da ide u fasciklu 'sloboda govora'

Po kojima?
A ti bi da čerinpikinguješ jedan primer kako bi opravdao celu akcij?

Puna ti usta sloboda, ali samo dokle tebi odgovara.

A za update od parlera ocekuju isti nivo cenzure.

konkretno za parler sam postavio konkretni info, ne mogu da postavim hiljadu slika, a pitanje je da li bi i tada bilo dovoljno

da li se slazem sa banovanjem na twiteru - ne. ali isto tako mogu da primetim da dok je pozivao na nasilje prema 'obojenima' niko se nije uzbudjivao ... e kad su beli krenuli da makljaju bele - ban.

a ovo od Apaple sam stavio jer niko od vas nije to spomenuo. stekao se utisak da je to bez ikakvig upozorenja, konsultacija i sl. ... nista posebno, samo dodatak proceduri.

Ipak bi trebalo malo da se potrudiš kada pravdaš - objašnjavaš ordinarnu svinjariju, odnosno, cenzuru.
Pa ne zakopčavamo se mi na leđima.
Pravićete vi Trumpa od blata.
Jer - sloboda nema cenu!
haklberi_tom haklberi_tom 17:42 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

vrabac_onaj

...

Nego, šta mi pada na pamet, ne znam da li će to biti ovaj Parler ili nešto treće ali neka alternativa će se več naći, ima love i na drugoj strani, ubrzo će se mobilisati i organizovati. Podela društva će se sve više produbljivati ne samo u SAD nego na planetarnom nivou.
Uskoro će prve komšije živeti u potpuno različitim stvarnostima, univerzumi će im postati u potpunosti disjunktni. Dijalog će biti u potpunosti ukinut.
To je ono što me plaši.

...

Zašto te to plaši!?
Čemu dijalog!?
Svako drži svoju stranu - i milina.
Što ti reče - moćna je (i) ova druga polovina koja je sada cenzurisana.
I ja uopšte ne sumnjam da će se već na sledećim izborima dati zajebati od ovih jajara koji cinično ukidaju komunikacione mreže poput toga vajbera i svega ostaloga.
crossover crossover 18:34 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

vrabac_onaj

Uskoro će prve komšije živeti u potpuno različitim stvarnostima, univerzumi će im postati u potpunosti disjunktni. Dijalog će biti u potpunosti ukinut.
To je ono što me plaši.

P.S.
Već sada je to više nego primetno, sve više ljudi nije u stanju da se razume međusobno ali još uvek postoje neke tanušne vezujuće niti. Uskoro toga neće biti.


Одувек је било тако, интернет им је омогућио само да се брже посвађају. Али исто тако је донео и мултиверзум стварности за које нисмо ни слутили да постоје. Мислим да је проблем у самој људској природи, генерално гледано сувише смо деструктивни.

Оно што мене брине је да је већина глобалних друштвених мрежа заснована на циљаној манипулацији и подстицању најнижих страсти, и то је већ унаказило критеријуме и начин размишљања неколико генерација, од настанка смрдљивог фејсбука до данас. Кад на то додаш још и политику (у најширем смислу) уопште није сулудо претпоставити да нас ускоро чека неко глобално срање, светски грађански рат нпр.
svarog svarog 19:05 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

Izgleda da su ga banovali i sa Pornhuba
A javlja mi se poslovni model za ove big tech kompanije - rent a ban - ako prolazi u SAD, što ne može neki diktator u nekoj manjoj zemlji da uplati izvesnu sumu da se mesec dana pred izbore blokira glavni konkurent na 3-4 glavne mreže (ili isto može i opozicija što da ne)
alselone alselone 19:19 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

Izgleda da su ga banovali i sa Pornhuba

Ostao mu samo nalog na kupujemprodajem. Eventualno da ga na blog dozovemo pa da ga superomd bez reči saseče.

što ne može neki diktator u nekoj manjoj zemlji da uplati izvesnu sumu da se mesec dana pred izbore blokira glavni konkurent na 3-4 glavne mreže (ili isto može i opozicija što da ne)

To je finalna faza. Prelazna faza je baš ako smetaš američkim libtardističko-markističkim ciljevima (kakva kovanica, a? pa reko ja da živimo u šizofrenom svetu). Na kraju ako smetaš bilo kome ko plati.

I onda se mi čudimo kako smo prošli devedesetih. Trampe Srbine. Trampe Slobo.
alselone alselone 19:21 09.01.2021

Re: Zašto volim N1


Samo za prijatelja zemljanina koji se brine za sve napaćene od Vankuvera do Vladivostoka. Sad nema vremena, ali sutra se sigurno pozabavlja zloupotrebama od strane tech oligarhije.
haklberi_tom haklberi_tom 19:43 09.01.2021

Re: Zašto volim N1

crossover
vrabac_onaj

Uskoro će prve komšije živeti u potpuno različitim stvarnostima, univerzumi će im postati u potpunosti disjunktni. Dijalog će biti u potpunosti ukinut.
To je ono što me plaši.

P.S.
Već sada je to više nego primetno, sve više ljudi nije u stanju da se razume međusobno ali još uvek postoje neke tanušne vezujuće niti. Uskoro toga neće biti.


Одувек је било тако, интернет им је омогућио само да се брже посвађају. Али исто тако је донео и мултиверзум стварности за које нисмо ни слутили да постоје. Мислим да је проблем у самој људској природи, генерално гледано сувише смо деструктивни.

Оно што мене брине је да је већина глобалних друштвених мрежа заснована на циљаној манипулацији и подстицању најнижих страсти, и то је већ унаказило критеријуме и начин размишљања неколико генерација, од настанка смрдљивог фејсбука до данас. Кад на то додаш још и политику (у најширем смислу) уопште није сулудо претпоставити да нас ускоро чека неко глобално срање, светски грађански рат нпр.

U to ime jedna narodna, za sve naše - gde god bili!



Rokajte braćo!



Meni jedna od nadražih bandi!


zemljanin zemljanin 20:30 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone

Owaåkayuœaœapi iyókiphi abdéza pi ili Srecna Vam Subota

To je Dakota izraz, a Owaåkayuœaœapi znaci Subota. Rec je direktni prevod sa "dan za brisanje podova'. SUbota je dan kada su deca indijanaca u tkz 'boarding school' imala tu privilegiju da brisu podove po kancelarijama i crkvama. I to ne pricamo o necemu sto se desavala 50 ili 100 g u proslosti ali je trajalo duze.

A tebi je to smesno.

Verovatno, nikad nisi imao priliku da to cujes ili vidis. Nisam ni ja, dok nisam upoznao Pam P. koja vodi tu bitku za prava indijanaca u Kanadi. Pa sam uzivo cuo i video sta znaci zivot u rezervatu. Dok to ne vidis nemoj se tome podsmevati i brinuti o pristupu Azure ili Google i uticaju na planetu.

da ne duzimo pricu
alselone alselone 20:33 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

A tebi je to smesno.


Ovo ti nije lepo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:46 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
A tebi je to smesno.


Ovo ti nije lepo.


A šta si drugo očekivao?
Ti beli privilegovani nacisto.
alselone alselone 20:53 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Ti beli privilegovani nacisto.

Bila je ona super prepiska na FB kada žena okači sliku sa neke vrste mature i napiše kako je srećna jer je konačno završila školu i postala licencirana medicinska sestra. Na to joj neko odgovori kako joj je bilo lako da to uradi jer je bela i privilegovna.

Na to ova odgovori neštu u fazonu "kako možeš to da kažeš kada me poznaješ lično, znaš da sam siroče, da sam odrasla u domu, da su me tri puta usvajali od čega su me iz dve porodice vraćali zbog zlostavljanja, da sam godinama bila po terapijama i konačno se sastavila i završila školu".

Dobila je odgovor "nema to veze, ti si bela i privilegovana".

Posmatranja ličnosti preko pripadnosti grupi i dodeljivanja imaginarnih vrednosti grupe, pojedincima, najveći je zločin današnje vladajuće rulje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:19 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone

Posmatranja ličnosti preko pripadnosti grupi i dodeljivanja imaginarnih vrednosti grupe, pojedincima, najveći je zločin današnje vladajuće rulje.


Pa ne, zovimo to pravim imenom, to je rasizam.

Boja koža je nešto što dobijaš rođenjem koja god da je. I to je nešto nepromenljivo, dakle što bi se jezkom našeg zanata reklo "immutable".


Nego, htedoh ovo da postavim.



Inače povod ovom klipu je bilo ovo:

Rebecca Long-Bailey sacking reignites Labour turmoil over antisemitism

Dakle laburistička poslanica je sklonjena sa mesta ministra obrazovanja vlade u senci jer je lajkovala intervju sa glumicom, koja je isto tako laburista (a ta je baš crvena, ta glumica) zbog toga što je navodno intervju "antisemitski".
Inače u tom intervju ta glumica hvali Korbina, podržava laburiste itd. ali u jednom trenutku kada priča o protestima u Americi kaže da su onu "tehniku klečanja na vratu" američki panduri naučili od izraelskih pandura. Dakle ne "zlih Jevreja" ili tako nešto, več od izraelskih pandura.
Ova poslanica se posle vadila da je lajkovala intervju zbog podrške stranci i da se ne slaže baš sa svim rečenim, al džaba.
Da ironija bude veća ona sama, poslanica, se isto tako isticala u lovu na politički nekorektne veštice.

Ono što mene ushićuje je da gore uz severnu škotsku obalu Britanci imaju dovoljno stenovitih, da ne kažem "golih" otoka. Još je tamo i hladnije.
alselone alselone 21:55 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Da ironija bude veća ona sama, poslanica, se isto tako isticala u lovu na politički nekorektne veštice.


Pogubili su se, ne znaju gde udaraju. To je tako u rulji i rulji uvek mora biti neko kriv.

Eno Trampu ugasili i Spotifaj. Haha, ne daju mu ni da sluša digitalnu muziku?! E, brate dragi koja sprdnja.

Samo mi nije jasno zašto baš toliko? Osim demonstracije sile, zašto ga siluju toliko par dana pred promenu vlasti? Zašto siluju 75 miliona ljudi što su glasali za njega, ponižavajući ih sve ovako danas? To mi nije jasno. Moglo je ovo mnogo elegantnije da prođe. Moglo je i sa njegove strane, naravno, ali brate to je komarac u odnosu na ove ludake šta su uradili.
gvozden1 gvozden1 22:03 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet


Moglo je i sa njegove strane, naravno, ali brate to je komarac u odnosu na ove ludake šta su uradili


Ne bi bilo čudno da Tramp sad postane simbol, za jedne simbol zla, a za druge simbol otpora sili.

Da i Ameri dobiju svoje četnike i partizane :)
stemajz stemajz 22:08 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

зашто толико?

зашто терају импичмент 10так дана пред крај мандата?

један разлог (вероватнији) је за пример другима, као линч гадафија, кад главни мафијаш бејзболком расцопа главу некоме пред свима

"ето шта ће вама тек бити ако дигнете глас"

а други разлог (мени се чини много мање вероватан) је да се још увек нечега јако боје

"највећа демократија": имаш слободу говора, само пар газда одлучује колико гласан ћеш да будеш
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:11 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone

Samo mi nije jasno zašto baš toliko? Osim demonstracije sile, zašto ga siluju toliko par dana pred promenu vlasti? Zašto siluju 75 miliona ljudi što su glasali za njega, ponižavajući ih sve ovako danas? To mi nije jasno. Moglo je ovo mnogo elegantnije da prođe. Moglo je i sa njegove strane, naravno, ali brate to je komarac u odnosu na ove ludake šta su uradili.


Pa četiri godine čekaju na osvetu. Tek ćemo se mi nagledati čuda u narednom periodu.
alselone alselone 22:13 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Novim se mišlju da ugasim i taj nesretni tviter kao poslednju socijalnu mrežu koju imam i ostanem samo na blogu da pišem o kuvanju, baštovanstvu i planinarenju i u kjurac Bobo.
alselone alselone 22:15 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Kakvu sam vikendicu video danas ljudi moji. Na južnoj strani, sunčano ceo dan, na samom grebenu, vidi se pola srema ispod a u maloj borovoj šumici. Nešto prelepo.

Tu samo čaj ili kafu da piješ na terasi, ne treba ti mnogo drugog u životu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:15 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

gvozden1


Ne bi bilo čudno da Tramp sad postane simbol, za jedne simbol zla, a za druge simbol otpora sili.


Pa to se već dešava, što je šteta jer tip je objektivno gledajući teška budala pa samim tim laka meta.
Lako ga je diskreditovati.
gvozden1 gvozden1 22:21 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Pa to se već dešava, što je šteta jer tip je objektivno gledajući teška budala pa samim tim laka meta.
Lako ga je diskreditovati.

Zna to da postane nevažno kad su simboli u pitanju.

Jedni gledaju samo jednu, drugi samo drugu stranu, i udri.


alselone alselone 22:26 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Pisma čitalaca.

Amazon employees call for the company to cut ties with #Parler. The website and app are hosted on Amazon's cloud hosting platform AWS.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:37 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
Pisma čitalaca.

Amazon employees call for the company to cut ties with #Parler. The website and app are hosted on Amazon's cloud hosting platform AWS.


Da, da, čuvena "Odjeci i reagovanja" rubrika. Pazi, ne bi oni, nego njihovi zaposleni su konsternirani i traže da se skine Parler. Inače poznato je u kakvim uslovima taj proleterijat u Amazonu radi.
Ovo je težak cinizam (pri tome mogu da se kladim da večina tih radnika po amazonovim skladištima glasa za Trampa, ako u opšte glasa).

Nego, znaš ko će profitirati na kraju od svega toga?
Alibaba Cloud i slični. Kinezi u opšte nisu alergični na slobodu govora ako se ne primenjuje kod njih :)

Jebote, ovi i dalje misle da su centar sveta...

alselone alselone 22:42 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Slažem se sa obe teze. Kinezi bastion demokratije.

Ali danas napisah šta bi bilo kada bi cloud provider prosto odlučio da uskrati servis, kad ono brale ni par sati nije prošlo a oni se dosetili.

He he, a pre par dana je bilo "pa šta ima veze što brišu par tvitova, šta od toga može biti loše" a u sebi (he he, neka neka, samo neka moji pobedjuju).
alselone alselone 22:44 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Nego me čudi da se niko ne javlja na ovaj niz bokte, samo nas dvojica mapetovaca. Izgleda da tema nije dovoljno interesantna bokte. (dobro uleti floki i gvozden pomalo a)

Daj nekako Srbe da ubacimo u jednačinu.

Srbi relativizuju Srebrenicu na Tviteru i podržavaju Trampa zato što su nacisti kao i on.
gvozden1 gvozden1 22:50 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Pisma čitalaca


Da, da, čuvena "Odjeci i reagovanja" rubrika.

A Amerika.

Da je pre neku godinu neko napisao da će se ovo dešavati u Americi (brat Omega možda nešto slično i jeste) al bi bilo smejanja.
alselone alselone 22:54 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Svi glavni mediji u Americi preneli pismo čitalaca šta zaposleni traže od Amazona da uradi povodom neke treće firme.

Veoma važna vest i veoma revnosno sa njihove strane.
milisav68 milisav68 23:01 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
Nego me čudi da se niko ne javlja na ovaj niz bokte, samo nas dvojica mapetovaca. Izgleda da tema nije dovoljno interesantna bokte. (dobro uleti floki i gvozden pomalo a)

Pratim ja, nego nemam ništa pametno da dodam (ili pitam).

Nego kad si već prozvo, jel možeš da prokomentarišeš ovo:

Pakistanska nacionalna elektroenergetska mreža je zakazala što je gotovo čitavu zemlju ostavilo u mraku.
"Zatamnjenje širom zemlje izazvano je iznenadnim padom frekvencije u sistemu za prenos električne energije“, napisao je pakistanski ministar energije Omar Aiub Kan na Tviteru, ubrzo pošto je zemlja uronila u mrak pre ponoći u subotu.


U strujnoj mreži kontinentalne Evrope u petak posle podne došlo je do pada frekvencije, što je moglo da izazove nestanak struje u celoj Evropi. Uzrok pada frekvencije još uvek nije utvrđen.


B92

Bonus dodatak:

Green needle
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:10 09.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone


Daj nekako Srbe da ubacimo u jednačinu.



Evo ja ću.

Kada se letos ukazivalo na očigledno prisustvo crnog rasizma u BLM pokretu odgovaralo se da je to razumljivo, da je to posledica robovlasništva, da beli treba da se stide a ne da sada nešto zanovetaju i kako ih nije sramota da tako nešto uopšte pričaju kada je svima jasno da pričaju samo da bi zadržali svoje "bele privilegije".

Jel tako? Dobro.

Znamo svi da je otomanska vladavina ovim prostorima bila obeležena svojevrsnim aparthejdom prema hriščanskoj raji koja je bila ako ne u potpunosti ali u veliikoj meri u ropskom položaju. Bila neka nabijanja na kolac, bio neki danak u krvi.

U tom slučaju, svi pa i najmonstruozniji zločini počinjeni od strane Srba tokom poslodnjeg rata u Bosni, a na žalost bilo ih je (pogledati na primer pod Milan Lukić i Višegrad) su, kako da kažem, ako ne baš opravdani ali ono, tužna pojava koja nije baš pozitivna ali za nju treba imati razumevanja.

Eto to je ta logika.
Milan Lukić nije notorni ubica i ratni zločinac nego je avangarda BLM pokreta, samo neopravdano oklevetan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:03 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet



Samo da pitam da li i mi što nemamo nalog na tviteru a smatramo se slobodoumnim ljudima treba da otvaramo nalog na parleru i tako dokažemo slobodoumlje ako ne i solidarenost i podršku nepravedno i ničim izazvano cenzurisanom drugu Trampu (odmah priznajem da za taj parler do malopre nisam ni čuo)?

edit: Baš sam hteo da vidim šta ima na tom parleru, pošto koliko vidim dosta mojih drugara ovdašnjh desničara i trampovaca ovih dana spaljuje naloge na fejsbuku i tviteru i instagramu i demonstrativno odlazi na parler da se nikad ne vrati (slično kao naš Tasa ovde na blogu), ali kur moj, ne može ako nisi drug član. I, pošto mi se ne daju lični podaci tako na blanko, rekoh daj da bar pročitam disklejmer, kad tamo lepo kaže:

However, even when the law may not require us to flag or remove reported content, or to ban a member, we will nonetheless do so when we deem it
necessary to prevent our services from being used by someone in the
commission of a crime or civil tort—particularly when these are likely to
interfere with our mission of providing a welcoming, nonpartisan Public
Square. Examples include criminal solicitation, fraud, and nuisance.


Znači, sirotog Trampa ni tamo neće da prime pošto je u startu prekršio disklejmer. Stvarno ne znam šta mu je preostalo, tik-tok, tumblr? Jedino ovde na blog da ga primimo, tu bi sigurno našao razumevanje za sebe i svoj slučaj.


nsarski nsarski 00:35 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Pratim ja, nego nemam ništa pametno da dodam (ili pitam).


Ditto.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:50 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

srdjan.pajic
dokažemo slobodoumlje ako ne i solidarenost i podršku nepravedno i ničim izazvano cenzurisanom drugu Trampu


"Prvo su došli po komuniste, a ja se nisam pobunio,
jer nisam bio komunista.
Zatim su došli po bolesne, takozvane neizlečive, a ja se nisam pobunio,
jer nisam bio mentalno bolestan.
Zatim su došli po Jevreje, a ja se nisam pobunio,
jer nisam bio Jevrejin.
Onda su došli po mene, ali tada više nije bilo nikoga
da se zauzme za mene".

Riječi: komunisti, bolesni, Jevreji možeš zamjeniti sa Aljende ili Čileanci, Sadam ili Iračani, Gadafi ili Libijci...
Što rekao Balašević "Princip je isti, u pitanju su nijanse".
Tramp, Obama, Putin, Makron, Vučić ili bilo koji drugi političar nisu bitni već procesi i principi na kojima počiva vođenje i upravljanje društvom.
Stvarni procesi i principi, ne magle koje prodaju informativni mediji i sredstva masovne kulture.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:58 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

"Prvo su došli po komuniste, a ja se nisam pobunio,
jer nisam bio komunista.


E qr moj će po mene neko da dođe, sredoja pod mišku pa u šumu, kao naši stari mauntin menovi, ili kao drug Džon Rambo (mada sam u JNA bio RVPVO, nismo imali sve te obuke, ali ima to na youtubeu sad da se skine).

Videh gore da si ispao grbavi komunista, druže kamilo, bilo mi je žao i htedoh u pomoć da priteknem, ali nisam smeo da se solidarišem javno da mi se ona anakonda iz šljivika ne obmota opet oko vrata i drugih vitalnih delova tela u nameri da iz njih isisa sve životne sokove. Ali možeš mi verovati na reč da sam te podržao u sebi, u moralnom i svakom drugom pogledu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 01:11 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

bilo mi je žao i htedoh u pomoć da priteknem,

Hvala na tako snažnoj unutrašnjoj pomoći. Osjetila se.
Za ostalo ne brini, da se bojim miševa nosio bih mačku sa sobom.
crossover crossover 02:04 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
Nego me čudi da se niko ne javlja na ovaj niz bokte, samo nas dvojica mapetovaca. Izgleda da tema nije dovoljno interesantna bokte. (dobro uleti floki i gvozden pomalo a)


Зато што неки немају паметнија посла па се зајебавају овде по блогу, а неки смо морали вредно да славимо Светог Стефана. Неће ово печење само да се поједе.
apostata apostata 02:39 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

crossover crossover 02:45 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Daj nekako Srbe da ubacimo u jednačinu.


Срећан рођендан, Српска!
Нека је вечна слава палим јунацима за твоју слободу.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:13 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

crossover
alselone
Nego me čudi da se niko ne javlja na ovaj niz bokte, samo nas dvojica mapetovaca. Izgleda da tema nije dovoljno interesantna bokte. (dobro uleti floki i gvozden pomalo a)


Зато што неки немају паметнија посла па се зајебавају овде по блогу, а неки смо морали вредно да славимо Светог Стефана. Неће ово печење само да се поједе.


Srećna slava, domaćine!

E, dok (loše) spavaju ovi zabrinuti za sudbinu Amerike, slobodnog sveta i da li će Tramp imati platformu da sa nje slobodno sere i poziva narod na oružanu pobunu i rušenje ustavnog poretka, da te pitam šta misliš o mirrorless kamerama? Nije da se nešto ložim na njih, nego mi se pomalo menja ovaj moj D300 (počeo da zeza, oni točkići se izakali pa preskaču, dobro možda bih to mogao da sredim ali ovde serviseri deru kao šinteri plus se nekoliko dobrih lokalnih servisa ugasilo sa koronom, pa moraju da šalju u centralu, drugim rečima jebada do neba), a u oko mi zapao D850, pa dok sam čitao naletim na neki poduži članak koji analizira DSLRove vs mirrorless, i koliko kažu ovi drugi stižu ove prve po performansama, mada se meni mane koje navode čine nemogućim za ignorisati i skoro sam siguran da bih i dalje pre uzeo neku dobru staru škljocaru sa ogledalom i klasičnim zatvaračem. Mislim - ako se nisi prejeo pečenja ili možda jako brineš za Trampa pa ne možeš da pišeš.

edit: ne moraš ovde, može i na PP, ili ako hoćeš da gostuješ kod mene na blogu, svejedno.


alselone alselone 07:09 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Amazon ukinuo cloud hosting servis Parleru. Koordinisana akcija big tech za gašenje nezavisnih medija. To je to, i ovo ne smemo drugačije nazvati. Ti mediji jesu opskurni ali su mediji i zalužuju jednaka prava kao i svi ostali.

Juče sam na tviteru na napisao, pre nego što sam obrisao nalog, da su velike tehnološke kompanije zapravo utility a ne obične firme. Nije isto ako restoran napiše "zabranjeno za Trampovce i Srbe" jer pređeš u drugi. Ali ako to urade Microsoft, Google, Amazon, to je kao da ti ukinu struju, vodu, gas i pristup autoputu. Mrtav si, ne postojiš.

Sledeći korak je da ti Visa i Mastercard zabrane korišćenje njihovog servisa, osiguravajuće kuće korišćenje njihovog servisa i mogu da te vrate u srednji vek, samo jer nećeš da se povinuješ.

Bez suda, bez presude i bez ikakvog konkrenog ogrešenja o zakon!

Najveća greška je u tome da se dozvolilo kompanijama da slobodno sude i presuđuju ko je kriv u čemu i da se to ne radi više preko suda. I to dolazi od kompanija koje su isistirale na slobodi govora i od ljudi koji su insistirali na principima kako npr. restoran ne sme odbiti servis ljudima u odnosu na njihove lične karakteristike. Najviše su navijali ljudi koji su prethodnih meseci tvrdili kako su povređena osećanja zapravo zločin.

Vidim da se mnogi ljudi raduju i mnogi navijaju i mnogi se zajebavaju povodom ignorisanja celog slučaja. To me najviše šokira u svemu ovome. Ovim se i stavlja tačka na iskrenost zalaganja i kritika od strane jednog dela društva, nazovimo ga ovde "b92 mentalitet", pošto jelte nije ni desno, ni levo, ni centar, ali znate na šta mislim, jer su te kritike bile bez principa i usmerene samo protiv jednog dela društa i protiv jednog naroda, a ne na univerzalne principe svugde primenjive.

Tviter sam ugasio, i tako ode poslednja socijalna mreža koju koristim, posle niza sranja koja su radili, jer ne želim da budem deo ovog sranja. Meni su dešavanja poslednjih par dana ravna dešavanjima posle 9/11. Tada se naivno verovalo kako će se ući u kratki rat protiv terorizma kako bi se uvatili krivci za terorizam, ali je zapravo bilo jasno onima koji su želeli da gledaju da počinje nova era ratova bez početka i kraja i bez pravog neprijatelja, pri čemu se novi izmišlja kako je potrebno. I to se zapravo i desilo, svet je veoma različit nego pre 2000. Nivo presedana za mene je jednak ovom juče i siguran sam da ulazimo u novi, još ružniji, period svetske i medijske politike. Ono što je bio napad na Jugoslaviju za NATO, čime su otvorili sezonu lova na zercove, banovanje Trampa i Parlera je za Big Tech čime su pokazali koje gazda i postavili nove karte na sto. Te karte će koristiti pre ili kasnije. Verovatno neće krenuti od sutra, ali pištolj stoji na stolu otkočen tako da je svima jasno da mogu pucati čim požele jer su pokazali da hoće, mogu i da imaju podršku političara i medija i da mogu da prođu nekažnjeno.

Znate šta je ovo - ovo je gašenje nezavisnih medija.

Radujte se papani. Ugasili su tuđe.
alselone alselone 07:17 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Срећан рођендан, Српска!
Нека је вечна слава палим јунацима за твоју слободу.


Sređan rođedan braći i srećna slava tebi.
alselone alselone 07:21 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Eto to je ta logika.


To je ta logika. Izvrtanje ko Đogani za 360 stepeni, pa se vratio u Beograd.

Potpuno je besmisleno sve ovo gledati jer je nivo obrazloženja ravan vučićevskim pošto je pozatvarao medije sa "eto, neka naprave sebi televiziju i novine pa neka tamo gostuju, ovo je samo pomeranje tržišta". S tim da novu licencu za TV stanicu ne možeš dobiti kao što ne možeš ni napraviti novi cloud od jednom.

alselone alselone 07:32 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Nego kad si već prozvo, jel možeš da prokomentarišeš ovo:


Čitam ali ne znam šta se desilo. Vidim da im je pala frekvencija sa 50 na 0 i da su onda poiskakale neke zaštite, ugasile doatne resurse, pa se kaskadno sve raspalo. Kako je moguće da je frekvencija tako brzo i tako duboko propala, to mi nije jasno. Na stručnim sajtovima ne piše još uvek ništa, pa ako bude nešto zanimljivo za par dana, pisaću.
alselone alselone 07:37 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Gle sada pitanja - da li naša država hostuje sve servise na svojim serverima ili ima nešto kod Amazona ili Gugla ili Majkrosofta? Mislim da je svima jasno da će IT servisi postati predmet ucene i da treba begati na lične asete.

Kačio sam ovu sliku par puta. Mislim da je i neIT-jevcima sada jasno zašto.

niccolo niccolo 08:28 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Gle sada pitanja - da li naša država hostuje sve servise na svojim serverima ili ima nešto kod Amazona ili Gugla ili Majkrosofta? Mislim da je svima jasno da će IT servisi postati predmet ucene i da treba begati na lične asete.

Svaka (ozbiljna) država je morala, i pre ovoga, da drži svoje podatke na svojim serverima, zbog bezbednosti. E nisam siguran gde bi se moglo naći da li je to zaista tako.
haklberi_tom haklberi_tom 08:39 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

srdjan.pajic
crossover
alselone
Nego me čudi da se niko ne javlja na ovaj niz bokte, samo nas dvojica mapetovaca. Izgleda da tema nije dovoljno interesantna bokte. (dobro uleti floki i gvozden pomalo a)


Зато што неки немају паметнија посла па се зајебавају овде по блогу, а неки смо морали вредно да славимо Светог Стефана. Неће ово печење само да се поједе.


Srećna slava, domaćine!

E, dok (loše) spavaju ovi zabrinuti za sudbinu Amerike, slobodnog sveta i da li će Tramp imati platformu da sa nje slobodno sere i poziva narod na oružanu pobunu i rušenje ustavnog poretka, da te pitam šta misliš o mirrorless kamerama? Nije da se nešto ložim na njih, nego mi se pomalo menja ovaj moj D300 (počeo da zeza, oni točkići se izakali pa preskaču, dobro možda bih to mogao da sredim ali ovde serviseri deru kao šinteri plus se nekoliko dobrih lokalnih servisa ugasilo sa koronom, pa moraju da šalju u centralu, drugim rečima jebada do neba), a u oko mi zapao D850, pa dok sam čitao naletim na neki poduži članak koji analizira DSLRove vs mirrorless, i koliko kažu ovi drugi stižu ove prve po performansama, mada se meni mane koje navode čine nemogućim za ignorisati i skoro sam siguran da bih i dalje pre uzeo neku dobru staru škljocaru sa ogledalom i klasičnim zatvaračem. Mislim - ako se nisi prejeo pečenja ili možda jako brineš za Trampa pa ne možeš da pišeš.

edit: ne moraš ovde, može i na PP, ili ako hoćeš da gostuješ kod mene na blogu, svejedno.



Čekaj!
Pa zar nije ukidanje slobode govora rušenje ustavnog poretka?
Same osnove ustavnog poretka na kojoj počiva Amerika.

gvozden1 gvozden1 08:45 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

bilo mi je žao i htedoh u pomoć da priteknem,

Ali i tebi dosadile one jedne te iste sličice koje postavljaš? :)

Evo ti nove, ovaj je važio za najboljeg frajera u četnicima, a i tukao Nemce i komuniste gde god je stizao

Komadnat Kent

gedza.73 gedza.73 09:48 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

srdjan.pajic
Ali možeš mi verovati na reč da sam te podržao u sebi, u moralnom i svakom drugom pogledu

A i ti si muzičar?
Nuland’s highly symbolic appearance in the square came a day after Secretary of State John Kerry issued a strong statement, expressing the United States' "disgust with the decision of Ukrainian authorities to meet the peaceful protest ... with riot police, bulldozers, and batons, rather than with respect for democratic rights and human dignity."

"This response is neither acceptable nor does it befit a democracy," said Kerry (Secretary of State John Kerry), urging authorities to show "utmost restraint" and protect human life. "As church bells ring tonight amidst the smoke in the streets of Kyiv, the United States stands with the people of Ukraine. They deserve better."

Photos posted on Twitter showed Nuland shaking hands with security personnel and there were many reports that she had helped distribute food to the protesters.

Inače ovaj narod uz koji US stoji nosi oznake ss divizija.





(desno od Obame ti je Džon Keri)







alselone alselone 09:55 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

E nisam siguran gde bi se moglo naći da li je to zaista tako.

Majkrosoft se hvalio prehodnih godina povodom različitih ugovora sa različitim državama. Pored toga, nisam siguran koliko su i državni in-house softverski sistemi u potpunosti njihovi i hostovani kod njih i da nema 3rd party komponenti koje su hostovane na AWS, AZ ili G.

A to može da pređe i na kompanije i njih mogu da ucenjuju i njima mogu da gase sisteme. Optuže firmu da je bliska recimo Vučiću i ugase im cloud. Dobro, Vučiću neće pošto su u super odnosima ali može nekom drugom.
zilikaka zilikaka 09:57 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Pratim ja, nego nemam ništa pametno da dodam (ili pitam).

Ja od jutros polako počela sa se informišem i nekako da shvatam to sa ukidanjem kogačega.
Znaš ono kad razumeš šta piše al ti ništa nije jasno.
Ako uspem do kraja i da naučim, možda se javim.
zilikaka zilikaka 10:00 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

A to može da pređe i na kompanije i njih mogu da ucenjuju i njima mogu da gase sisteme.

Recimo Gaspromu?
niccolo niccolo 10:00 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Majkrosoft se hvalio prehodnih godina povodom različitih ugovora sa različitim državama.

Ne znam da li su i kada obnovili ugovor, naš originalni ugovor sa MS je iz 2000. ili 2001.


A to može da pređe i na kompanije i njih mogu da ucenjuju i njima mogu da gase sisteme. Optuže firmu da je bliska recimo Vučiću i ugase im cloud. Dobro, Vučiću neće pošto su u super odnosima ali može nekom drugom.

Svakako. Čak mi se čini da smo još pre par meseci vodili ovakvu diskusiju (ili sam ja to vodio, štobisereklo, oflajn sa nekim).
niccolo niccolo 10:03 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

zilikaka
A to može da pređe i na kompanije i njih mogu da ucenjuju i njima mogu da gase sisteme.

Recimo Gaspromu?

Ruske kompanije, koliko sam čuo, imaju obavezu da svoje podatke o ličnosti čuvaju na serverima u Rusiji. Sad, to je konkretno što se tiče podataka o ličnosti, ne znam kakva je sveukupno situacija sa it sistemima.
alselone alselone 10:05 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Ruske kompanije, koliko sam čuo, imaju obavezu da svoje podatke o ličnosti čuvaju na serverima u Rusiji. Sad, to je konkretno što se tiče podataka o ličnosti, ne znam kakva je sveukupno situacija sa it sistemima.

Siguran sam da će posle juče proveriti trenutno stanje i preispitati trenutne odluke.

Šta više, siguran sam da će to mnogi uraditi.
alselone alselone 10:07 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Recimo Gaspromu?

Evo na primer. Mada su oni spremni sigurno. Njima su sankcije uvodili zbog severnog toka 2.

Ima ti mnogih drugih koji moraju preispitati šta rade. Ovo je realno velika šansa za Kinu. Pokažu li se kao pouzdan partner, mogu potaknuti ogroman zemljotres na tržištu IT servisa.
alselone alselone 10:37 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Spominjao sam ovog čoveka neki dan.

Pogledajte.



Uzgred, Hrvati nas rutinski šiju 30 godina u kvalitetu televizije.
nikvet pn nikvet pn 10:52 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Ево мојих два динара (друже):

Слажем се, стварно је сулудо опасна могућност да те неки тамо чика на мрежи угаси ко чучу без жалбе и подпитања.

Друго питање, слично али више бандерашко - ЕПС-ово обавештење о преузимању бројила. Добардан, ово ваше бројило није више ваше него наше. Ово преузимање вас не кошта ништа, ми ћемо се даље бринути о томе, ево пише у закону.

Сутра ће исто преузимање да дође и за кућу, стан, ауто, фирму, њиву, штедњу... Но добро, није ново, већ смо то имали још од '45.
gedza.73 gedza.73 10:54 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

srdjan.pajic
da li će Tramp imati platformu da sa nje slobodno sere i poziva narod na oružanu pobunu i rušenje ustavnog poretka

Remarks by the President in Address to the Nation on Libya
March 28, 2011
THE PRESIDENT: Tonight, I’d like to update the American people on the international effort that we have led in Libya –- what we’ve done, what we plan to do, and why this matters to us.

It was not in our national interest to let that happen. I refused to let that happen. And so nine days ago, after consulting the bipartisan leadership of Congress, I authorized military action

A levičarska polovina Alfreda Nobela u fazonu 'a u pičku materinu'
We hit Qaddafi’s troops in neighboring Ajdabiya, allowing the opposition to drive them out.

(pominje i probni balon u Bosni kada je, za razliku od brze američke intervencije u Libiji, međunarodnoj zajednici trebalo godinu dana da reaguje)
In that effort, the United States will play a supporting role -- including intelligence, logistical support, search and rescue assistance, and capabilities to jam regime communications.

Tomorrow, Secretary Clinton will go to London, where she will meet with the Libyan opposition

America has an important strategic interest in preventing Qaddafi from overrunning those who oppose him.

Thank you. God bless you, and may God bless the United States of America. (Applause.) Thank you.
END



p.s.
Mr. Obama acknowledged early on the contradiction between his campaign message and the realities of governing. When he accepted the Nobel in December 2009, he declared that humanity needed to reconcile “two seemingly irreconcilable truths — that war is sometimes necessary, and war at some level is an expression of human folly.
nytimes

Bre Pajke koji si si hilibili 'jastreb'. Što nisi gasio tviter tad?



stemajz stemajz 10:56 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Ovo je realno velika šansa za Kinu


ниједна западна земља неће смети ни да помисли на такав корак, да проба да кључну инфраструктуру учини независном од ових либтардских диктатора

то се не прашта и сад је баш у току демонстрација тога - само помислите на тако нешто и ево шта ће да вам се деси, нећете ни порниће моћи да гледате :)
gedza.73 gedza.73 11:12 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Ovo je realno velika šansa za Kinu

ниједна западна земља неће смети ни да помисли на такав корак, да проба да кључну инфраструктуру учини независном од ових либтардских диктатора

A i jebaj ga ovaj svet ako smo spali da nam centralni kineski komitet bude lučonoša slobode.

Mi se na blogu posvađamo čak i oko sastojaka za kiflice a oćemo da budemo Kinezi koji na 'skoči' svi pitaju samo 'koliko visoko?'. Kod nas bi jedan pitao 'a što?', drugi 'ti ćeš da mi kažeš', 'skači sam', 'jebalo te skakanje, moram u kladionicu', 'znaš li ti koliko skakanje plaćaju u Švedskoj'...
alselone alselone 11:17 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Друго питање, слично али више бандерашко - ЕПС-ово обавештење о преузимању бројила. Добардан, ово ваше бројило није више ваше него наше. Ово преузимање вас не кошта ништа, ми ћемо се даље бринути о томе, ево пише у закону.

Zapravo tako i treba da bude. Brojilo je njihovo, njima zapravo treba, oni neka ga koriste, očitavaju, oni neka ga održavaju, menjaju, plaćaju, i sve drugo. Mene brojilo ne zanima, što se mene tiče, ja mogu da koristim struju i bez njega. :) Nedo bog da o mom trošku ide zamena ili opravka - jer šta će meni brojilo.

Tako je i na zapadu. Vlasnik brojila je elektrodistribucija.

Ovo je uvod u implementaciju digitalnih brojila što je takođe dobra stvar.
solo solo 11:19 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

A i jebaj ga ovaj svet ako smo spali da nam centralni kineski komitet bude lučonoša slobode.




Okreni, obrni ništa bez Centralnog komiteja

A svi ste se sprdali sa ,,Tarabićima,,

alselone alselone 11:19 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

A i jebaj ga ovaj svet ako smo spali da nam centralni kineski komitet bude lučonoša slobode.

Ja se potpuno slažem i zbog toga ovoliko i penim. Amerika je realno (bila) poslednja šansa sveta, pored autoritarne Azije i gnjile Evrope.
niccolo niccolo 11:25 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

stemajz
Ovo je realno velika šansa za Kinu


ниједна западна земља неће смети ни да помисли на такав корак, да проба да кључну инфраструктуру учини независном од ових либтардских диктатора

то се не прашта и сад је баш у току демонстрација тога - само помислите на тако нешто и ево шта ће да вам се деси, нећете ни порниће моћи да гледате :)

Saglasan sa drugom Flokijem. U tom, po svemu sudeći ofline, razgovoru sam zastupao tezu da će podela ići sad/eu (eventualno zasebno sad zasebno eu) - rusija - kina. Tj. da će se svi okrenuti svojim it rešenjima, a da će se upotreba neprijateljskih onemogućavati na ovaj ili onaj način.
alselone alselone 11:28 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Saglasan sa drugom Flokijem. U tom, po svemu sudeći ofline, razgovoru sam zastupao tezu da će podela ići sad/eu (eventualno zasebno sad zasebno eu) - rusija - kina. Tj. da će se svi okrenuti svojim it rešenjima, a da će se upotreba neprijateljskih onemogućavati na ovaj ili onaj način.

Pa dobro, neće preći sutra državne uprave na kineski cloud. Ali mogu na primer prvo da se sele male firme kojima je to jeftino pa za par godina velike firme pa za par godina države i državne uprave.
nikvet pn nikvet pn 11:36 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
Mene brojilo ne zanima, što se mene tiče, ja mogu da koristim struju i bez njega.




Tako je i na zapadu. Vlasnik brojila je elektrodistribucija.


Власник је онај ко је то платио. Спреман сам на договор али не и на отимање.

alselone alselone 11:43 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

To je sad već stvar terminologije.
Po trenutnom ugovoru ako crkne brojilo tvoje je da ga popraviš kako bi mogao nastaviti koristiti struju. Po novom je njihova odgovornost. Tako da što se mene tiče - nosite ga slobodno.

alselone alselone 11:45 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

nikvet pn




To je bila šala i trebala je da znači da ako nemam brojilo direktno sam spojen na mrežu i vučem kolko hoću bez da išta plaćam. Tako da što se mene tiče, brojilo ne moraju ni stavljati. Brojilo treba njima a ne meni.
zilikaka zilikaka 11:53 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

alselone
Spominjao sam ovog čoveka neki dan.

Pogledajte.


Uzgred, Hrvati nas rutinski šiju 30 godina u kvalitetu televizije.


Retko to radim al sad pogledala. Vredelo vremena.
A to uzgred, tek kad vidiš shvatiš koliko je tačno.
Ne sećam se kad sam ovde, na bilo kojoj tv videla nešto slično. Mi smo se pretvorili u dežurni trećerazredni cirkus.
solo solo 12:54 10.01.2021

Re: gedza.73

Mi se na blogu posvađamo čak i oko sastojaka za kiflice a oćemo da budemo Kinezi koji na 'skoči' svi pitaju samo 'koliko visoko?'. Kod nas bi jedan pitao 'a što?', drugi 'ti ćeš da mi kažeš', 'skači sam', 'jebalo te skakanje, moram u kladionicu', 'znaš li ti koliko skakanje plaćaju u Švedskoj'...


Možda si ovim počeo da naslućuješ nedorek zašto su Srbi pored vere i crkve,kralja i otadžbine i lepote življenja u kraljevini napustili svoje tople krevete ,ognjišta,porodicu i onako iz čistog besa i hira otišli u šumu da se pridruže oslobodilačkom pokretu i Brozu na čelu ,,komunjara,, gubeći glave ugrađujući ih u svijetlu budućnost.

Šta im bi?

vrabac_onaj vrabac_onaj 12:56 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Malo prošetao srpskim tviterajem.
Očekivano stanje, očekivani stavovi.

Naredne godine će biti uzbudljive kako ovde tako i po svetu. U tom svetlu, ovo izgleda kao najpametnija opcija.

alselone
Kakvu sam vikendicu video danas ljudi moji. Na južnoj strani, sunčano ceo dan, na samom grebenu, vidi se pola srema ispod a u maloj borovoj šumici. Nešto prelepo.

Tu samo čaj ili kafu da piješ na terasi, ne treba ti mnogo drugog u životu.


Suviše sam mator da bih trošio ono godina što mi je preostalo na budale.
alselone alselone 12:59 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

U tom svetlu, ovo izgleda kao najpametnija opcija.


Pazi pogled. Primeti da je na onom drvetu na sredini okačen tuš. Tuširanje sa pogledom.

solo solo 12:59 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

Amerika je realno (bila) poslednja šansa sveta, pored autoritarne Azije i gnjile Evrope.


Jes vala baš.

Srećom na rados' Pajića vratila se ,,poslednja šansa,,



zilikaka zilikaka 13:21 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

U tom svetlu, ovo izgleda kao najpametnija opcija.

Ako nemate bar trocifrenu satnicu sa alatima, od motike do lopate, savetujem da se prvo raspitate i u kalkulaciju uzmete i koliko i kakvih radnih sati ište takva vikendica i plac.


gedza.73 gedza.73 13:37 10.01.2021

Re: gedza.73

solo
onako iz čistog besa i hira otišli u šumu da se pridruže oslobodilačkom pokretu i Brozu na čelu ,,komunjara,, gubeći glave ugrađujući ih u svijetlu budućnost.

Juče sam čitao dejstva Kosmajskog odreda (dnevnici, zapisi, svedočenja...) i istoriju NOB-a u Šumadiji (partizanski i komunistički izvori) mogu da ti kažem da apsolutno grešiš.

Skoro se svuda žale na brojnost i slabo pristupanje pokretu. Žale se da partizani zimuju po kućama a ne u odredu što je suprotno tvom idealističkom komentaru.
Na primer
Многи, нарочито старији другови, комунисти, пре свега сељацн, показују колебање и уместо очекиваних 40—50 бораца — у пункт космајске чете, код шуме Врановац, измећу села Ропочева и Баба, стигло је нас дванаест.
Додуше, првих разочарања било је већ 2. јула на Космају. Члан Партије, учитељ Вукман Станковић, објашњава свој недолазак у партизане обавезама према породнци. И сељак Катић из Рогаче, такоће члан Партије, изражава неспремност да иде у партизане. Ригорозни смо према тим колебањима тада.

Окружни комитет КПЈ за округ младеновачки 25. 2. 1944. јављао је ПК КПЈ за Србију, између осталог, следеће:
смо вас известили о доласку нашег батаљона (Космајског одреда — напомена ДДБ) на наш терен. Дошао је у прилично незгодном стању, после двомесечног кретања у формацији бригаде. ... Партијски кадар је углавном очуван. Од око 80 бораца, колико сада броји, баталлн има 22 члана Партије и 10 кандидата.


Lep je tvoj opis odlaska u Šervudsku šumu ali sami NOB izvori (koji su bili vrlo subjektivni) pričaju drugačiju priču
Органнзовали смо посебан састанак са сељацима ради довоћења људи у одред. Мећу онима који су дошли било је највише Парцанаца — преко тридесет. Мећутим, они су мислили да се ради о уобичајеној политичкој конференцији. Када су видели о чему је реч, и Бура и Борисав, и доста других, вратили су се кућама.
Драгослав-Дража Марковић комесар Четврте космајске чете




solo solo 13:42 10.01.2021

Re: gedza.73

Lep je tvoj opis odlaska u Šervudsku šumu ali sami NOB izvori (koji su bili vrlo subjektivni) pričaju drugačiju priču


Naravno to je u sklopu subjektivnog kićenja narativa.

Opet ostaje nedorek zašto Srbi većinski odoše za Brozom a ne za Dražom.
gedza.73 gedza.73 13:49 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet


alselone
A i jebaj ga ovaj svet ako smo spali da nam centralni kineski komitet bude lučonoša slobode.

Ja se potpuno slažem i zbog toga ovoliko i penim. Amerika je realno (bila) poslednja šansa sveta, pored autoritarne Azije i gnjile Evrope.

Možda ne izađe na loše. SAD su se previše oslilile, Evropa postala poslušna i pokorna američkoj administraciji, druge velike sile su tajkunsko-partokratske, neke fundamentalističke a neke diktatorske.

Što Drug Pajić da vozi pikap od 5 000 cm3 i da plaća jeftnije gorivo od braće radnika u BiH?

Možda od svih ovih pretumbavanja i elektrošokova ispadne nešto dobro. Čak i ako bude loše opet će u budućnosti biti dobro. Možda je najveći uspon bio nakon najvećeg svetskog rata. Pa ako nismo (svet) naučili i 'oćemo da ponavljamo iste greške možda je bolje da se sve dešava, bar ovaj put, van našeg dvorišta.

Samo mi žao Pajića. Poneo usud balkanskog vilajeta sa sobom pa na izborima jedino može da bira između plagijatora, Šećerovskog, Vjerice Radete i sličnih Atlagića, tokom protesta umesto patika njegovi krali televizore i obijali prodavnice sad mu skupštinu spalili, čak mu razni Komrakovi i Hadži Antići određuju ko će šta i gde da priča.


gedza.73 gedza.73 13:57 10.01.2021

Re: gedza.73

Opet ostaje nedorek zašto Srbi većinski odoše za Brozom a ne za Dražom.

U Šumadiji i onoj Srbiji sa mape nisu. Nego su u Šumadiju došli sa Brozom. A posle im se priključio sitnošićardžijski profil ljudi ('dali mi stan, dali mi posao' = 'Turci mi smanjili porez ako pređem u islam, Austrogari mi dozvolili pljačkanje po Mačvi, švabe mi dale konzervu') koji se priključivao Turcima, Austrougarima, Švabama tokom okupacija...
Jaka propaganda, gušenje sloboda, revizija istorije, netolerancija su učinile svoje pa su danas takvi najglasniji jer moraju da odbrane svoj identitet a ujedno nekako uklope i pomire suprotstavljene stavove. Poput onih dobrovoljaca u mudžahedinskim jedinicama.
alselone alselone 14:02 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet


Ako nemate bar trocifrenu satnicu sa alatima, od motike do lopate, savetujem da se prvo raspitate i u kalkulaciju uzmete i koliko i kakvih radnih sati ište takva vikendica i plac.


Ovako su me plašili i kada sam u kuću prelazio.
Te kako ćeš, te nikad nisi živeo u kući, te nemaš sa sobom babe i dede, te uvek nešto traži para, te znaš li sa alatima, te ko zna kakav će komšiluk biti, te treba voziti do grada malo malo, te ovo, te ono.

A ja živim the time of my life.
zaharaga zaharaga 14:04 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

srdjan.pajic


E qr moj će po mene neko da dođe, sredoja pod mišku pa u šumu, kao naši stari mauntin menovi, ili kao drug Džon Rambo (mada sam u JNA bio RVPVO, nismo imali sve te obuke, ali ima to na youtubeu sad da se skine).


E jebi ga, sad ce jutjub da obrise sve naloge na temu kampovanja, pecanja, paljenja vatre kremenom, pletenja korpi, i ruskog jezika.
gvozden1 gvozden1 14:04 10.01.2021

Re: gedza.73

Opet ostaje nedorek zašto Srbi većinski odoše za Brozom a ne za Dražom.

E kad sam pričao o tome da će biti bolje kad neki pomru, na ove sam mislio.

Ne veruju ni matematici, brojevima, veruju samo titinoj propagandi, i umre će u tom uverenju.

Reći da su više išli u Titi u vojsku je isto kao kad se kaže zemlja je ravna.

Pa ti sad dokazuj da nije.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:10 10.01.2021

Re: Kukajuća pamet

zilikaka
U tom svetlu, ovo izgleda kao najpametnija opcija.

Ako nemate bar trocifrenu satnicu sa alatima, od motike do lopate, savetujem da se prvo raspitate i u kalkulaciju uzmete i koliko i kakvih radnih sati ište takva vikendica i plac.




Svako ko je bio u vojsci ima verovatno ima bar trocifrenu satnicu sa tim kopačkim alatima. Ali i bez toga bih je imao.

Nego, ponovo nastupaš sa pozicije alfa mužjaka a posle se ljutiš kada te zbog toga zezaju.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana