Kolega Ružić a.k.a. koalicija sa SPSom

lidiaz RSS / 13.05.2008. u 16:18

Vecni Micun danas je povodom saradnje sa SPSom izjavio:

 "Imamo sa mnogima od njih dobre odnose. Kolega Ružić je bio sa mnom u Parlamentarnoj skupštini Saveta Evrope, mi smo u socijalističkoj grupi u toj instituciji. Budući da se ovde radi o mladim ljudima koji žele da transformišu tu stranku, oni žele da budu koristan, prihvatljiv partner za Evropu i za sve"

 Sa naslovne strane Kurira smesi se Dacic! On odlucuje o  buducoj Vladi, a jedna od strana koja se otima za njega je proevropska strana?! Alo bre? Gde ste vi bili devedesetih?  Kako SPS u bilo kom obliku moze biti prihvatljiv? I za sta? I koji su to mladi ljudi koje deda Micun pominje? Mladi ljudi nisu njihovi glasaci, i oni ne zele promene.

Kome to vise odgovara saradnja sa SPSom koji sedi ispod Milosevica, nego LDP koji je ispod Djindjica? 

Mada sta ocekivati od onih koji su iz stranke otisli kad je Djindjic preuzeo, ili se pasivizirali, ili bili skrajnuti, ili su u nju usli tek kao lesinari, posle atentata. 



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Inner Party Inner Party 19:19 13.05.2008

Kobasice

I najukusnija kobasica podrazumeva da se moraju isprljati ruke i zaklati poneka svinja. Ili je to obratno...

Samo sto kod ovog teksta sticem utisak da bi vi hteli videti iskljucivo vladu sastavljenu od 100% destiliranog LDP-a i lustriranog DS-a.

lidiaz lidiaz 19:36 13.05.2008

Re: Kobasice

Ma jok, meni samo smeta Dacic i SPS u toj prici.
lidiaz lidiaz 19:39 13.05.2008

Re: Kobasice

I jos nesto sto mi smeta. Zapusi nos, a nemoj da pricas kako su to fini ljudi i vec se lepo druzite.
JJ Beba JJ Beba 19:42 13.05.2008

Re: Kobasice

Inner Party
I najukusnija kobasica podrazumeva da se moraju isprljati ruke i zaklati poneka svinja. Ili je to obratno...Samo sto kod ovog teksta sticem utisak da bi vi hteli videti iskljucivo vladu sastavljenu od 100% destiliranog LDP-a i lustriranog DS-a.


ja , lično mislim na neku manjinsku vladu koju bi podržala LDP kako bi izbegla još i etiketu krivca za formiranje SRS vlade.
Nenad M. Nenad M. 21:21 13.05.2008

Re: Kobasice

JJ Beba
Inner Party
I najukusnija kobasica podrazumeva da se moraju isprljati ruke i zaklati poneka svinja. Ili je to obratno...Samo sto kod ovog teksta sticem utisak da bi vi hteli videti iskljucivo vladu sastavljenu od 100% destiliranog LDP-a i lustriranog DS-a.


ja , lično mislim na neku manjinsku vladu koju bi podržala LDP kako bi izbegla još i etiketu krivca za formiranje SRS vlade.


Moze svasta da se dogodi. Ldp treba Djilasu da bi bio gradonacelnik i tu jedino lezi "ucenjivacki" potencijal Ldp-a. Ili 3 Palmina preletaca, why not? I ovako , i onako, covek ce biti u Vladi! S druge strane, Ldp bi ulaskom u takvu Vladu pukooooooo
ivana23 ivana23 21:42 13.05.2008

Re: Kobasice

Nenad M.

Moze svasta da se dogodi. Ldp treba Djilasu da bi bio gradonacelnik i tu jedino lezi "ucenjivacki" potencijal Ldp-a. Ili 3 Palmina preletaca, why not? I ovako , i onako, covek ce biti u Vladi! S druge strane, Ldp bi ulaskom u takvu Vladu pukooooooo

Kad Drago gore dade vest za Vladu, a ne i link, pa niste procitali i ovo:

U Beogradu s Popovićem
Mlađan Dinkić je izrazio očekivanje da će lista „Za evropski Beograd - Boris Tadić“ formirati gradsku vlast u Beogradu s koalicijom DSS-NS, koju je na izborima predvodio Aleksandar Popović. On je rekao da je uveren da birači DSS u glavnom gradu „nisu glasali za antievropsku Srbiju, već za evropski Beograd“.
Mislim da je Popović čovek koji je evropski orijentisan. Ako dobiju zabranu da prave koaliciju koja je prirodna, to je drugo pitanje - izjavio je Dinkić.
ducaty ducaty 19:05 14.05.2008

Re: Kobasice

Vec su sklopili gradsku vladu dss,srs,sps. Vucic gradonacelnik
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:28 13.05.2008

Svaka cast, Lidija...

...potpuno si u pravu. Posebno je iritantno kad takav "pragmatizam" ispoljava neko ko je

(a) bio veliki skojevac, a zatim
(b) bio veliki maoista (dakle, zagovornik ubedljivo najludje od svih ludackih i zlocinackih ideologija proslog veka), a zatim
(c) bio veliki, ali krajnje nesposobni demokrata koji je, skupa sa Vukom Draskovicem, najodgovorniji zato sto je ex-tiranin radio to sto je radio toliko dugo i toliko opusteno, a zatim
(d) kao clan dos-a, skupa sa Covicem i Isakovim predstavljao "kostunicino" krilo u DOS-u, koje je pominjano i u iskazima zasticenih svedoka pred specijalnim sudom kao deo politickih stranaka koje su podrzavale dss i crvene beretke, a zatim
(e) bio "turisticki" predsednik savezne skupstine na kom polozaju nije nista radio, ali je putovao po celom svetu sa masivnom svitom, a o trosku svih nas, a zatim
(f) osnovao gerontokratsku frakciju (sa svojim kompanjonom Tadicem seniorom i jos nekima) u DS koja je bila najostrascenija i najfanaticnija za izbacivanje one druge frakcije.

Covece, idi igraj sah sa vrsnjacima na Kalemegdanu, nemoj vise da nas gusis svojom ogromnom "mudroscu"...
lidiaz lidiaz 01:09 14.05.2008

Re: Svaka cast, Lidija...

Podseca me na Simona Peresa. Pobedio je na svim izborima na kojim nije imao protivkandidata, izgubio sve one druge. To mu nije smetalo da u politickoj karijeri postigne sve.
Spiridon Spiridon 10:51 14.05.2008

..

slusam upravo poligraf i Zarka Obradovica iz SPS-a.



zaista ne postoji nista slikovitije za ono sta osecam dok ga slusam:

Colin_bgd Colin_bgd 11:16 14.05.2008

Sad, sto je...

Samo mali komentar u ulozi i rezultatu LDP-a. LDP je jedan od razloga sto je Tadic povucen u centar, tj. udaljen od Kostunice. (Nije jedini razlog, ali vrlo bitan.) Drugo, ako pogledamo koliko su te opcije, tzv. gradjanske dobijale na izborima u poslednjih 20 godina (UJDI, reformisti, GSS, tandara-mandara), ogroman je uspeh to sto su se, nadam se, ucvrstili kao parlamentarna stranka. Trece, "swing" od gotovo 15% od radikala ka demokratama je fantastican uspeh, nebitno je to sto smo tako blizu, a tako daleko. Cetvrto, ne zelim da perem SPS, ali da vas je neko pitao u poslednjih 8 godina, narocito poslednjih 5, koja partija sprovodi milosevicevu politiku i odrazava kontinuitet sa ideologijom devedesetih, 99% bi reklo DSS.

Ukoliko pogledamo vlade od 5. oktobra pa nadalje. Prvo smo imali prelaznu, ajde to se kao ne racuna. Pa onda DOS sa DSS, pa DOS bez DSS, pa su ubili Djindjica i napravili puc, pa smo imali onda vladu DSS, pa DSS-DS, pa se nadam da cemo sad imati DS-SPS. Znaci trend je dobar i s obzirom da se radi o Srbiji i ako se realno gledaju stvari, ne treba biti nezadovoljan. Sledeca vlada ce biti DS bez nacional-prirepaka, nadamo se.

Znaci, trend, tj. prirodna sila teze (i to unutrasnja) vuce Srbiju ka Evropi, i to je istorijski proces. Mogu oni taj proces da izbace iz sina, kao sto su to ucinili marta 2003., ali se na kraju ipak pokazuje tacno ono sto je sam Djindjic rekao da uklanjanjem par funkcionera sistem i istorijski proces nece prestati i nestati.

Sad, sto mi licno nemamo vise ni vremena ni zivaca da prolazimo kroz sve to vise puta, to je druga stvar...
JJ Beba JJ Beba 11:29 14.05.2008

Re: Sad, sto je...

Sad, sto mi licno nemamo vise ni vremena ni zivaca da prolazimo kroz sve to vise puta, to je druga stvar..

što se mene tiče, to je prva stvar.
hoću svoj život natrag
Colin_bgd Colin_bgd 11:38 14.05.2008

Re: Sad, sto je...

što se mene tiče, to je prva stvar.
hoću svoj život natrag

Slazem se u potpunosti, ali to ti je kao kad poseces, iz gluposti, odraslo veliko drvo, pa nemas vise hlad. Shvatis gresku, zasadis novo drvo, ali neces preko noci imati ono sto jeste preko noci procerdano. Nijedan Rim nije izgradjen za dan, nece ni nas...
JJ Beba JJ Beba 11:49 14.05.2008

Re: Sad, sto je...

Colin_bgd
što se mene tiče, to je prva stvar.
hoću svoj život natrag

Slazem se u potpunosti, ali to ti je kao kad poseces, iz gluposti, odraslo veliko drvo, pa nemas vise hlad. Shvatis gresku, zasadis novo drvo, ali neces preko noci imati ono sto jeste preko noci procerdano. Nijedan Rim nije izgradjen za dan, nece ni nas...

to je takođe demagogija
videli smo da može brže dok nam premijer nije ubijen, dok nije izvršen puč i dok nisu pobedile snage koje usporavaju reforme ili ih uošte ne sprovode jer im iste ne odgovaraju za pljačku.
mogli su da pohapse sve koje treba i da nas ne drže više kao taoce svojih propalih, demagoških, populističkih, kukakvičkih i sramnih politika. mogli su da urade mnogo toga. da su hteli. A nisu
Colin_bgd Colin_bgd 12:02 14.05.2008

Re: Sad, sto je...

to je takođe demagogija
videli smo da može brže dok nam premijer nije ubijen, dok nije izvršen puč i dok nisu pobedile snage koje usporavaju reforme ili ih uošte ne sprovode jer im iste ne odgovaraju za pljačku.
mogli su da pohapse sve koje treba i da nas ne drže više kao taoce svojih propalih, demagoških, populističkih, kukakvičkih i sramnih politika. mogli su da urade mnogo toga. da su hteli. A nisu

i to sve mogu da potpisem, ali narod (eh, narod) opet izglasa kako izglasa, i onda sta mozemo sad da uradimo u ovakvoj situaciji.

a setio sam se jos jednog moguceg odgovora na vas komentar "hocu svoj zivot nazad", bez ikakve negativne konotacije, ali malo mi lici na prve rece novouspostavljenog mrtvaca koga je neka baraba ubila u slepoj ulici za tri banke, drugim recima potpuno bespotrebno i uludo... tako vam ja gledam, na samog sebe prvenstveno, a potom i na sve nas "normalne", da nam je zivot skrenut pre 20 godina u neku paralelnu realnost, i da smo sad u sustini samo "zombiji" koji doduse imaju zadatak da sprece da nam deca dozive isto... nije nikakva uteha, znam...

a i slazem se da moze mnogo brze, samo da nece, ali to je Srbija. secam se jednog intervjua Canka na radiju B92, 1990. bilo je leto, ne secam se koja je emisija, gde je neki covek pitao, kada ce nas covek da se ponasa (i glasa) kao gradjanin, pa da uvedemo gradjanski sistem itd. a Canak mu kaze nije gradjanin stvorio sistem, vec sistem gradjanina, sa cim se ja prilicno slazem. a posto se slazemo da nasa "elita" nece da uvede sistem, cak i kad moze, onda imamo ovo mrcvarenje, koje ce se jednom zavrsiti, pitanje samo kada...
JJ Beba JJ Beba 12:30 14.05.2008

Re: Sad, sto je...

a setio sam se jos jednog moguceg odgovora na vas komentar "hocu svoj zivot nazad",

ti valjda kapiraš da su naši životi (pre)stali pre 20 godina? mi koji nismo napuštli zemlju, koji se nismo učlanjivali niukakve partije, koji se nismo učipljivali bilo gde, mi koji smo samo pokušali da preživimo časno, građanski, noramalno u ovoj malograđanskoj, mediokriteskoj žabokrečini , prostačkoj, narodnjačkoj ištajznamsve kaljuzi uglavnom živeći u unutarnjim emigracijama, mi smo pobeđeni. sjebali su nam živote .. prošle su nam najlepše, najkreativnije, najpotentnije godine u čekaonici. i još čekamo. grobno mesto?
Spiridon Spiridon 12:59 14.05.2008

Re: Sad, sto je...

Cetvrto, ne zelim da perem SPS, ali da vas je neko pitao u poslednjih 8 godina, narocito poslednjih 5, koja partija sprovodi milosevicevu politiku i odrazava kontinuitet sa ideologijom devedesetih, 99% bi reklo DSS.


to je zato sto nisu bili u prilici da naprave neku krupnu glupost. Jos uvek su se oporavljali od nokauta koji su dobili 5 oktobra.
I ako se udje u vladu sa SPS-om, sta ce se dogoditi kada na red dodju neka vazna pitanja (saradnja sa Hagom i sl). Bice ponovo opstrukcije, pretnje izlaskom iz vlade i sl.

Iskusni su to prevaranti.
Colin_bgd Colin_bgd 13:50 14.05.2008

Re: Sad, sto je...

to je zato sto nisu bili u prilici da naprave neku krupnu glupost. Jos uvek su se oporavljali od nokauta koji su dobili 5 oktobra.
I ako se udje u vladu sa SPS-om, sta ce se dogoditi kada na red dodju neka vazna pitanja (saradnja sa Hagom i sl). Bice ponovo opstrukcije, pretnje izlaskom iz vlade i sl.

Iskusni su to prevaranti.

u principu se slazem, ali kad se davis ne gledas ko ti baca pojas za spasavanje. najgore sto moze da se desi je da te opet gurnu u vodu...

a s druge strane, nisam sto posto siguran da SPS ima ledja u "drzavnoj bezbednosti" danas kao DSS, niti da DB ima bilo kakav plan da ponovo igra na SPS. mislim da SPS ima prostora da izracuna da mu je bolje da pridje DS nego ovim drugima koji su im, naravno, prirodno drustvo.

i na kraju, kako vidim da po blogu preovladava, sad je Tadic kao majka-janja, glavni maher za plivanje po srpskoj bari, sve ih preveslava na "evropskom putu Srbije", zasto ne bi i Dacicev SPS? ))
JeJaLeya JeJaLeya 11:50 14.05.2008

podrska, ljuta



UF!
pnbb pnbb 16:05 14.05.2008

resenjnjnjee?

to je sve tacno, ali svi znamo kakav je micun, nemoguce da se nije ocekivao ovakav politikantski komentar...
svi znamo kakav je dacic, licno ne mogu ni na slici da ga vidim, ali sta je resenje, ne ocekujes valjda da ce ds+ldp da dobije podrsku za formiranje manjinske vlade u skupstini?
kolko je kapiram onaj ko predlozi manjinsku vladu treba da im apodrsku vecine u skupstini za tu vladu? ko ce da da podrsku?

da su lepo pohapsili lidere sps i srs kad je trebalo, ne bi imali problem u koaliciji s sps...
sad ga mos' jebat...
ako mislis da ni u kom slucaju ne traziti podrsku sps, jel bolje ici u nove izbore? dokle?
gradicevic gradicevic 16:31 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

pnbb


ma jok
da se mi lepo samoproglasimo suverenim delom suverene ruske federacije
i nema vise problema sa izborima
putin forever bato
bre
JJ Beba JJ Beba 17:15 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

evo sad su javili- Vučić gradonačelnik beograda!!!

i nije mi jasno zašto glume oko te vlade? još pre izbora delegacija DSa je bila u jagodini sve dogovorila sa palmom, finsirali im im kampanje,... čoveče pa sve se zna. što nas zajebavaju?
gradicevic gradicevic 17:32 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

čoveče pa sve se zna. što nas zajebavaju?


da otrche jos koji krug
da ne pomislimo da su "laka roba"
pnbb pnbb 19:12 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

lepo samoproglasimo suverenim delom suverene ruske federacije


hm, ja bih radije delom holandskih antila..

al mislio sam ozbiljno, sta je bolje? a da ima osnova u realnosti?
lidiaz lidiaz 19:17 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

Bolje je komparacija od "dobro", pogresna u ovoj prici. Posto poredimo lose varijante :(.
Sta je manje lose? Dugorocno, katkorocno?
Kratkorocno svakako ovakvo resenje sa SPSom, ali sta ce biti za 6 meseci kad EU kaze moze pomoc, ali mora Mladic, a SPS kaze ne?
JJ Beba JJ Beba 19:42 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

Kratkorocno svakako ovakvo resenje sa SPSom, ali sta ce biti za 6 meseci kad EU kaze moze pomoc, ali mora Mladic, a SPS kaze ne?

i nije samo mladić već svi ti dripci što su se zabili u mišje rupe pa nas drže kao taoce..
nema šanse da bez privođenja pravdi svih tih likova budemo punopravna članica EU. pa holandija zbog srebrenice i njihove odgovornosti nikada neće da da saglasanost bez da ih sve poapse i isporuče. A ko da hapsi? dačić? morao bi pre toga sam sebe da prijavi....
samo nas umaraju, čekaju da pocrkamo, da zaboravimo a oni da za to vreme pljačkaju i da se šire beogradom i srbijom kao da su oslobodioci
slomili su nas načisto
pnbb pnbb 20:15 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

Kratkorocno svakako ovakvo resenje sa SPSom, ali sta ce biti za 6 meseci kad EU kaze moze pomoc, ali mora Mladic, a SPS kaze ne?

to sto ce eventualno biti u vladi, ne znaci da ce moci za sve da kazu da ili ne... nece morati bas uvek da se pitaju...

a zamisli kazu evo mi licno hapsimo mladica, ali vi rehabilitujte slobu i vratite miru i marka u zemlju? ( mada ovo drugo i ne zvuci tako lose)? eu kaze boli nas uvo za njih dvoje, daj maldica /karadzica i zavrsili ste posao?

jel bi tvoja moralna nacela izdrzala takve trgovine?


gradicevic gradicevic 20:26 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

slomili su nas načisto


ma jok, samo ti se cini
ovo bre horor
bez happy and-a,
konjica izgleda nije stigla na vreme
lidiaz lidiaz 20:34 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

a zamisli kazu evo mi licno hapsimo mladica, ali vi rehabilitujte slobu i vratite miru i marka u zemlju? ( mada ovo drugo i ne zvuci tako lose)? eu kaze boli nas uvo za njih dvoje, daj maldica /karadzica i zavrsili ste posao?

Ne, ne bi. Rehabilitacija porodice Milosevic je ono sto me u takvoj kombinaciji verovatno i vise plasi.
Kazezoze Kazezoze 20:57 14.05.2008

Re: resenjnjnjee?

Ne, ne bi. Rehabilitacija porodice Milosevic je ono sto me u takvoj kombinaciji verovatno i vise plasi

izgleda da je dogovor vec u toku kako navodi blic...
igranka se nastavlja, bice josh iznenadjenja...
lidiaz lidiaz 00:03 15.05.2008

Moj favorit



Ovo ne mogu da ne stavim, @#!#.
Не мењамо се ми, него СПС
СПС је потпуно прихватљив, као и свако други ко подржи пет приоритета.

Откуд та промена у ставу Демократске странке према СПС-у?

Ту нема никакве промене. Ако СПС прихвати пет принципа који су добили тако јаку подршку грађана, он је прихватљив, као и било ко други ко прихвати те принципе. Ми смо однели победу на изборима чврсто, јасно и бескомпромисно се залажући за такву политику. Ја могу најслободније да говорим о два принципа за која сам био задужен у досадашњој влади – један је очување суверенитета и територијалног интегритета ове земље свим правним, политичким и дипломатским средствима, други је убрзана европска интеграција Србије. Што се тиче конкретно СПС-а, моје разумевање је да они та два спољнополитичка приоритета чврсто подржавају.

Иако СПС има историју из деведесетих коју је Демократска странка увек критиковала?

Понављам, имамо пет принципа који су по нама кључни за будућност ове земље. Верујем да у Србији има довољно политичких елемената који ће стати иза ових принципа и тиме омогућити стварање стабилне, чврсте владе која ће трајати четири године, извести нас на пут европских интеграција и наставити борбу за очување суверенитета и територијалног интегритета.
JJ Beba JJ Beba 00:56 15.05.2008

Re: Moj favorit

takođe ####**$$%##""
pet principa koji su građani podržali??? kada? kako? jel im to neko javio?

reč "čvrsto" ne ispušta iz usta.
kakav bolid

lidiaz lidiaz 01:10 15.05.2008

Re: Moj favorit

Jos uz to kazu kako je nevidjeno arogantan. Mozda nesto dobro i ispadne pa ovaj ne bude vise ministar.
JJ Beba JJ Beba 01:43 15.05.2008

Re: Moj favorit

lidiaz
Jos uz to kazu kako je nevidjeno arogantan. Mozda nesto dobro i ispadne pa ovaj ne bude vise ministar.

to jedino. kažu ljudi koji rade u MIPu da nikada nije bilo gore u tom ministarstvu do njegovog dolazka. kažu da je zabranio internu komunikaciju, da sve kontroliše, da je postavio svoje ljude, rođake na sva važnija mesta, totalnu kontrolu udario, ne može muva da preleti a da on ne zna. i pazi kad mu se to vidi: ta opsesivnost., pasivna agresivnost... čovek je za izbegavanje, a baš je nas guja merkala da imamo njega za ministra, da moramo da ga gledamo i da mu budemo statisti, da mu fajemo mizanscen i alibi za ministrovanje.
možda onaj drugi Vuk (Drašković) bude ministar hahahhahahah zna znanje. ili misnitar za izgradnju i nadogradnju. i tu ima iskustva.
jbt šta smo mi bogu skrivili da nam je ovako odvratno?
lidiaz lidiaz 01:50 15.05.2008

Re: Moj favorit

Neodgovorni lideri. Kroz istoriju :(.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana