Narod bira, a ne NATO!

Ivan Marović RSS / 14.05.2008. u 02:12

APDEJT: Glasanje je završeno, rezultat je 54:52 u korist ekologije, u poslednjih nekoliko sati došlo je do preokreta. Hvala svima koji su doneli odluku umesto mene. Ako nešto krene naopako, vas ću da krivim.

Dakle, napisah pre par dana da ću da batalim političarenje i da pokrenem ponovo onaj moj serijal "Suočavanje s budućnošću" kad ne lezi vraže, primih nekoliko PM-ova da odvalim još koji glupi post, pre nego što pređem na te pametne. E sad sam u dilemi, da li da pišem o ekologiji ili o politici?

Mislim da je najbolje da vam odmah kažem koji je moj tajni plan, jer naravno svako ima neki tajni plan pa imam i ja. Moj tajni plan je da napravim veliki kambek na političku scenu Srbije, jer sam sa nje počišćen na svoj trideseti rođendan, beše to na izborima 2003 i mnogo je bolelo, bar u početku, posle je prošlo. E sad sam već pao u zaborav, bar u Srbiji, ne toliko u cyberspace-u, u međuvremenu sam završio američku školu, sad radim na tome da se obogatim i za jedno 5 godina da se vratim u politiku. Nije loš plan, bar meni tako izgleda, a ja nekako u sebe imam poverenja, bar što se planiranja tiče.

E tu je sad i fora sa ovim suočavanjem sa budućnošću. Ja hoću da se vratim u politiku i da se bavim zaštitom životne sredine, energetskom sigurnošću, održivim razvojem, znate već ako ste pratili originalni serijal suočavanja na starom blogu iz januara 2007. I sad mi je ideja da natenane namećem te teme prvo na ovom blogu, a onda i šire, pa kad dođe 2013 da svi kažu "Marović? Jel' to onaj zeleni?"

Međutim, s druge strane, budućnost nema gde da pobegne, možemo se s njom suočiti i za mesec-dva, a ovo će verovatno biti poslednji interesantan period u srpskoj politici, sledećih nekoliko meseci. Ja se nisam nešto mnogo politički obazirao na svome blogu do januara ove godine. U to vreme je na blogu vladao težak preterizam u agtipropu za jednu stranku. Onda sam ja podržao Borisa u prvom krugu, pa u drugom krugu predsedničkih izbora, a onda podržao ZEvS na parlamentarnim. To mi je donelo mnogo smeha, pre svega jer sam dobio gomilu potpuno ludih komentara i postao arhineprijatelj gradžanske Srbije i to one koju nešto ne viđah na konvencijama reformista Ante Markovića.

E sad, srce me vuče da pišem još političkih postova i time sebi upropastim karijeru ali moj racio mi kaže da se onako na kvarno okrenem ekologiji, temi gde ću biti gotivan svima, jer svi smo mi za majčicu Zemlju. E ja uvek kad imam tako neku dilemu, onda ja gledam da neko drugi donese odluku umesto mene. Lakše mi je, ne moram sebe da krivim posle, mogu da kažem takve su bile okolnosti, nije bila moja odluka itd.

Što se ove odluke tiče, nju ćete doneti vi i posle ću jedino da krivim vas, posetioce moga bloga. Dakle na vama je odlučite da li da ponovo pokrenem "Suočavanje sa budućnošću" ili da nastavim da lupetaram o politici. Odluku ćete doneti tako što ćete kliknuti "preporuči" na jednom od prva dva komentara koja slede ispod ovog teksta. Onaj komentar koji bude imao više preporuka, taj komentar će biti moj Kosovski zavet.

Tako mi Zevs pomogao!

P.S. Pored ovog kvantitativnog, dobro bi mi došlo i malo kvalitativnog fidbeka, dakle, diskašn.



Komentari (196)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 08:32 14.05.2008

Re: zeleni

irvas

marovicE tu je sad i fora sa ovim suočavanjem sa budućnošću. Ja hoću da se vratim u politiku i da se bavim zaštitom životne sredine, energetskom sigurnošću, održivim razvojem, znate već ako ste pratili originalni serijal suočavanja na starom blogu iz januara 2007. I sad mi je ideja da natenane namećem te teme prvo na ovom blogu, a onda i šire, pa kad dođe 2013 da svi kažu "Marović? Jel' to onaj zeleni?"zeleni? jel ovaj:a ne, nije, sorry...


Nije ni "Blood and Soil"

:)
irvas irvas 08:33 14.05.2008

Re: zeleni

seguljevu, tvoj komentar je preporucen. ali moderatoru za brisanje.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 08:58 14.05.2008

Re: zeleni

irvas
seguljevu, tvoj komentar je preporucen. ali moderatoru za brisanje.

htedoh da kažem da ima svašta na ovome svetu pa i ovakvih "zelenih". Sve OK?
irvas irvas 09:00 14.05.2008

Re: zeleni

Nenad Šeguljev

irvasseguljevu, tvoj komentar je preporucen. ali moderatoru za brisanje.htedoh da kažem da ima svašta na ovome svetu pa i ovakvih "zelenih". Sve OK?

ne bas. tvoja zastava sadrzi fasisticko obelezje.
johanna29 johanna29 09:23 14.05.2008

Re: zeleni

irvas
Nenad Šeguljev

irvasseguljevu, tvoj komentar je preporucen. ali moderatoru za brisanje.htedoh da kažem da ima svašta na ovome svetu pa i ovakvih "zelenih". Sve OK?

ne bas. tvoja zastava sadrzi fasisticko obelezje.



...pa shta?? Kojih smo se sve zastava i komentara nagledali samo koliko u zadnja dva meseca. Covek se nasalio time ne propagira nista osim (zdravog) humora! Ne izigravaj puritanca svega ti.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 09:32 14.05.2008

Re: zeleni

johanna29

irvas

Nenad Šeguljevirvasseguljevu, tvoj komentar je preporucen. ali moderatoru za brisanje.htedoh da kažem da ima svašta na ovome svetu pa i ovakvih "zelenih". Sve OK?ne bas. tvoja zastava sadrzi fasisticko obelezje. ...pa shta?? Kojih smo se sve zastava i komentara nagledali samo koliko u zadnja dva meseca. Covek se nasalio time ne propagira nista osim (zdravog) humora! Ne izigravaj puritanca svega ti.


bas tako.
Dawngreeter Dawngreeter 09:33 14.05.2008

Re: zeleni

A jel' postoji stvarno Blood & Soil?
johanna29 johanna29 10:03 14.05.2008

Re: zeleni

Da s' ne pravim pametna (iako, i ovi nashi nacoshi se mal' mal' pa kunu u "krv zemlju i cast) evo sta sam nasla od zvanicnih objasnjenja:

[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_and_soil][/url]

...jednostavno... Pozz
Dawngreeter Dawngreeter 10:07 14.05.2008

Re: zeleni

Pomislih prvo da je mozda neka devjacija Blood & Honor sa eko-tendencijama, sto bi bilo toliko bizarno da bi film odma o tome trebalo snimati. Ovo ima malo vise smisla, nazalost. :)
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 10:16 14.05.2008

Re: zeleni

Dawngreeter
Pomislih prvo da je mozda neka devjacija Blood & Honor sa eko-tendencijama, sto bi bilo toliko bizarno da bi film odma o tome trebalo snimati. Ovo ima malo vise smisla, nazalost. :)


pa gugluj "Blood and Soil" pa ces da vidis. :(
johanna29 johanna29 10:25 14.05.2008

Re: zeleni

Blood & Honor sa eko-tendencijama


...to bi morala biti tako kreativna ekipa, da bi sami o sebi film snimili ;-)) nazalost sve manjem broju ljudi je ekologija ZAISTA bitna, vise vestacki isticu njenu vaznost, masu okolo alarmantnim podacima vezanim za zagadjenje, climate change itd., kako bi sebi, tj. svojim ev. aktivnostima na polju iste, pridali znacaja u javnosti (i para u budzetu, he pa chuj...nema dzabe ni zivotna sredina da se cuva...)

poz
irvas irvas 15:40 14.05.2008

Re: zeleni

Covek se nasalio time ne propagira nista osim (zdravog) humora!

uvek je super zezanje ovde kod marovica.
Zeks Zeks 08:35 14.05.2008

Politicari-virusi

To mi je donelo mnogo smeha, pre svega jer sam dobio gomilu potpuno ludih komentara

Tacno.Ali takvi su i tekstovi vecine VIP Blogera.
Necu da glasam za Vasu dilemu.
Ne zelim da se razvija klica necijeg politickog narcizma i egoizma...
Ima ga previse,svuda oko nas.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 08:55 14.05.2008

Hmmm

Mnogo je sada "zanimljivo" da bi se pričalo o ekologiji.... Mislim makar još nekih mesec-dva. Daj da vidimo da li će onaj SPS o kojem si pričao pre izbora da se preseli sa Ušća na Trg Slobode ili će da ostane na Ušću... Daj još malo tog tvog "lupetaranja", dobro ti ide, sve si ispogađao! Pa ako bude sve kako valja, da padne fajt oko nečeg drugog - vetrnjača vs nuklearna centrala! Jedni naoružani lopaticama, drugi plutonijumskim štanglama! :)))
Doctor Wu Doctor Wu 09:58 14.05.2008

Re: Hmmm

Jedni naoružani lopaticama, drugi plutonijumskim štanglama!

:)))), care!
Možda će Grci probati da nam uvale par vetrenjača po Vojvodini jer su napravili neka postrojenja dole, pa ne znaju šta da rade sa rotorima jer svi polako odustaju od vetrenjača. Čuo sam da su đetići pravili neku podno Lovćena ali da je spržio grom, :).

Spiridon Spiridon 10:03 14.05.2008

Re: Hmmm

Doctor Wu
Jedni naoružani lopaticama, drugi plutonijumskim štanglama!

:)))), care!
Možda će Grci probati da nam uvale par vetrenjača po Vojvodini jer su napravili neka postrojenja dole, pa ne znaju šta da rade sa rotorima jer svi polako odustaju od vetrenjača. Čuo sam da su đetići pravili neku podno Lovćena ali da je spržio grom, :).



jes stvarno, evo vesti
Doctor Wu Doctor Wu 10:23 14.05.2008

Re: Hmmm

jes stvarno, evo vesti

Sve više mi Peter Munk liči na Fickaralda.
Ivan Marović Ivan Marović 15:39 14.05.2008

Re: Hmmm

Vodzo Modzo
Pa ako bude sve kako valja, da padne fajt oko nečeg drugog - vetrnjača vs nuklearna centrala! Jedni naoružani lopaticama, drugi plutonijumskim štanglama! :)))
Ako na čelu vlade bude jedina osoba o kojoj niko ništa loše nikad nije rekao (a ja se nadam da će biti baš ona) jedino nam preostaje fajt na relaciji vetrenjače vs. nuklearke.
Kazezoze Kazezoze 16:06 14.05.2008

Re: Hmmm

Ako na čelu vlade bude jedina osoba o kojoj niko ništa loše nikad nije rekao (a ja se nadam da će biti baš ona) jedino nam preostaje fajt na relaciji vetrenjače vs. nuklearke.

josh ako ta osoba i pishe za blog b92, pochecu da navijam za don kihota;-)
Doctor Wu Doctor Wu 16:09 14.05.2008

Re: Hmmm

Ako na čelu vlade bude jedina osoba o kojoj niko ništa loše nikad nije rekao (a ja se nadam da će biti baš ona) jedino nam preostaje fajt na relaciji vetrenjače vs. nuklearke.

Ko? Vejvoda, ?
Ivan Marović Ivan Marović 16:12 14.05.2008

Re: Hmmm

Doctor Wu
Ko? Vejvoda, ?
Klikni ovde i usput obrati pažnju na izjavu dana sa desne strane
Brooklyn Brooklyn 16:18 14.05.2008

Re: Hmmm

ja bih bila zadovoljna, iako bih radije jesica (ali kazu on nije zainteresovan). eto.
Brooklyn Brooklyn 16:21 14.05.2008

Re: Hmmm

pitic mi isto ok, ali ce onda ledepeovci i radikali stalno mlatiti o tome odakle mu pare...pa ce meni biti smor da skrolujem preko tih vesti...i tako....
Jelena Milić Jelena Milić 09:05 14.05.2008

fuck

marovicu sad si mene bacio u bedak, a taman sam te hvalila sto si me malo digo u ovoj agoniji oko selide, nije ti bio lak iybor, skoro naporan kao ovaj oko politike ili ekologije i politike ili kako vec, koga bi radje za zenu mene ili maljkovica.

dakle, ispade da sam ja ovde bila jedina veverica koja je tebe ozbiljno shvatala, plus te hvalila da cesto mudro zboris, mada sam samoinicijativno za tadica shvatila da treba u drugom krugu glasati, oni ni ti nisi. mislim sebe ozbiljno shvatio.mislim stvarno, zeni u godinama, u tranziciji mutiplex, zaista surovo.

elem, ako moze za nase malo drustvo iz coska, marovic da pise, a mi cemo da vidimo dal se sprda ili ne, kako nam bude odgovaralo. moze i marovic big comeback u politiku.

xxx
Ivan Marović Ivan Marović 14:56 14.05.2008

Re: fuck

Jelena Milić
dakle, ispade da sam ja ovde bila jedina veverica koja je tebe ozbiljno shvatala
Znaš ti dobro da se ja zahebavam najviše kad kažem da se zahebavam. Ali ima ljudi kojima je lakše da misle da se zahebavam, za njih bi bilo surovo kad bi saznali da je sve to istina! Zbog njih ja to sve radim na ovakav način, ali ti znaš da u svakoj šali ima malo zBilje
sentinel26 sentinel26 09:13 14.05.2008

Reformista Marović ?

Gospodine Maroviću,

da li biste mogli da pojasnite ovu rečenicu:
To mi je donelo mnogo smeha, pre svega jer sam dobio gomilu potpuno ludih komentara i postao arhineprijatelj gradžanske Srbije i to one koju nešto ne viđah na konvencijama reformista Ante Markovića.

Jesteli vi to lično prisustvovali konvencijama reformista Ante Markovića,
ili ste možda snabdeveni i dopunskim i "savremenim" naučnim dostignućima,
ili možda ima štagodj (kakve mrvice) i od ravnogorske teorije ?

Reformisti Ante Markovića su se zalagali za:
- očuvanje Jugoslavije;
- za njezinu brzu integraciju u EZ (EU),(ne samo prije Rumunije i Bugarske, nego i prije Madjarske u Češke) a to je značilo posve sigurno:
- ostanak sviju na svojim radnim mjestima, i
- ostanak sviju u svojim domovima.

Malo li je to gospodine Maroviću ?

Možda je nekome malo, nekome dovoljno a nekome i mnogo, ali to ipak ne bi trebalo da bude predmet sprdnje, bar
ne ozbiljnim ljudima, a čini mi se da vas ubrajamo u takve.

To što danas ima više djenerala (analitičara toga perioda) no vojnika ne povećava, no smanjuje cijenu analiza i komentara, malo je ovo političko tržište.

Izvinjavam se zbog upada, ako vam pitanje ne konvenira ignorišite ili brišite.
Nadam se da ova moja upadica neće nikome spriječiti put iz hrdjave prošlosti u svijelu budućnost.

Pozz
U Beogradu, maja 14-og, (po gregorijanskom), 2008-og ljeta gospodnjeg, u ulici Svetoga Zevsa palmolikog bb, (bivša ulica Kohabitacije).



Ivan Marović Ivan Marović 14:58 14.05.2008

Re: Reformista Marović ?

sentinel26
Jeste li vi to lično prisustvovali konvencijama reformista Ante Markovića
Jesam, vodili me mama i tata.
sentinel26 sentinel26 15:53 14.05.2008

Re: Reformista Marović ?

Ivan Marović
sentinel26
Jeste li vi to lično prisustvovali konvencijama reformista Ante Markovića
Jesam, vodili me mama i tata.

Ova iskrenost će možda da vam koristi u ekologiji (biljke to oBoŽavaju), nejmam saznanja koliko će vam u politici koristi donijeti ali u spajanju biznisa i politike izgleda da već imate iskustva, pa naprijed uspjehe vam želim.

U Beogradu, maja 14-og, (po gregorijanskom), 2008-og ljeta gospodnjeg, u ulici Svetoga Zevsa palmolikog bb, (bivša ulica Kohabitacije, a još ranije Otporovo sokače).
nesha nesha 09:14 14.05.2008

i ja

jedva cekam da se obogatim i da se vratis u politiku...
Zbog toga klik na komentar broj 2
nikolla90 nikolla90 09:35 14.05.2008

Ko cveće u proleće..

Kako je krenulo s politikom, zaista je bolje da se okreneš ekologiji.. posle priželjkivanja koalicije sa SPSom, borba za očuvanje prirodne sredine je božiji dar za političku scenu Srbije sa Ivanom Marovićem kao faktorom..
Dawngreeter Dawngreeter 09:29 14.05.2008

Ne bi slucajno bio

u Viridian Green fori, glede ekologije?
blue rider blue rider 09:31 14.05.2008

mozda je najbolje

nista od ponudjenog, stoga bez preporuka.

bilo bi dobro da postoji ignore "dugme" - rado bih klinkuo.
skyspoter skyspoter 09:35 14.05.2008

pa sto ne spojite

pametno i korisno: osnujete green party? ili ako vec ima takva partija onda se vise angazujete u njoj. Verujem da srbija nema zakona o zastiti zivote sredine ili ako ima, to se ne postuje.
Macak Macak 10:15 14.05.2008

Re: pa sto ne spojite

skyspoter
pametno i korisno: osnujete green party? ili ako vec ima takva partija onda se vise angazujete u njoj. Verujem da srbija nema zakona o zastiti zivote sredine ili ako ima, to se ne postuje.


O naravno da Srbija ima zakon o zastitii zivotne sredine. Usaglasavan vise puta.
Imamo i strtegiju odrzivog razvoja.
Postoju se onoliko i onako koliko i ostali zakoni. Pravilo jaceg (mocnijeg) je i dalje zakon nad zakonima.
U svetu je pak malo drugacije. Moja nada je da ce se kroz razna usaglasavanja sa propisima EU i ovde situacija poboljsati pre ili kasnije. Kako sada stvari stoje... kasnije.

antioksidant antioksidant 10:19 14.05.2008

Re: pa sto ne spojite

Imamo i strtegiju odrzivog razvoja

nije jos usvojena. njome se bavio Kabinet podpredsednika (BDJ) a promocija procase je bila potpomognuta od strane Cvijanovica. Mislim da nije stigla ni do Vlade a kamoli Skupstine
Macak Macak 10:58 14.05.2008

Re: pa sto ne spojite

antioksidant
Imamo i strtegiju odrzivog razvoja

nije jos usvojena. njome se bavio Kabinet podpredsednika (BDJ) a promocija procase je bila potpomognuta od strane Cvijanovica. Mislim da nije stigla ni do Vlade a kamoli Skupstine


U pravu si. Nisam bila precizna.
johanna29 johanna29 13:32 14.05.2008

Re: pa sto ne spojite

Moja nada je da ce se kroz razna usaglasavanja sa propisima EU


rec iskusnoga: tooooo tek traaaaajeLItraaaaaaje... pa kad pregombate zakon (sto samo po sebi traje ko gladna godina jer svako od ukljuceni' zeli o'ma za sebe rupu da izbusi i u tom, buducem zakonu iako EU direkt. to nastoje na sve muke da sprece...) onda tek ide na vladu (koje recimo sada bas i nema i koznakdcejebiti) i tako...A kad dodje, onda ce novi nadlezni menjati prilozeni draft prema svojim potrebama, itd itd itd itd

vrzino kolce doslovce

Mos' strip nacrtati na 150 strana BEZ RECI o usvajanju / menjanju / prilagodjavanju zakona u Srbiji ;-)) sa sve elementima klasicnog crnjaka.

Ali hajde, necu biti pessimo, ono skinucu jednu zavesu sumnje (od cca50 ali evo pocinjem) u odnosu na buducu vladu. Hajmo vidjeti.
AlexDunja AlexDunja 09:47 14.05.2008

marovicu,

opasno si talentovan!
a, vidim, zavrsio si jednu
malu skolu za jedne velike ljude.
poslusaj wua.on zna.
:))
Doctor Wu Doctor Wu 10:25 14.05.2008

Re: marovicu,

poslusaj wua.on zna.

kakva otrovna opaska, :).
AlexDunja AlexDunja 10:39 14.05.2008

Re: marovicu,

kakva otrovna opaska, :).

ma, ni nalik:))
znas ti moju poetsku nontoxic
prirodu
:)
igipop igipop 09:59 14.05.2008

racionalno je ekologija

ja sam se kao nadao da cu pisati o javnim finasijama i slicno ali stvarno period je bio takav da su cisto politicke teme bile aktuelnije. Konacno o politici u Srbiji svi o svemu sve znaju i svi imaju stav tako da ti to garantuje vecu citanost vise komentara i redom.

Sto se tice izbora izmedju A i B te dve teme se mogu i spojiti. Recimo istorijat pokreta zelenih, razvoj tih politickih partija u Evropi njihov efekat na politiku pojedinih drzava i slicno. Meni je recimo zanimljiv evolucija partije zelenih u Nemackoj, i ono famozno pravilo o ogranicenosti mandata stranackih prvaka koga su se kasnije odrekli.

Sto se tice Srbije mislim da ti je plan rizican. Tesko da ce zeleni samo na kartu ekologije moci da igraju znacajnu ulogu. Treba ti dobra ekipa, forma pokreta, neka socijal/demokratska politika, slobode i dovoljno ustogljana klima na politickoj sceni. Mada kontam da si o svemu tome vec mozgao. Da ne filozofiram dalje. Ali eto preporucujem ti da dobro izanaliziras razvoj pokreta zelenih u Nemackoj kao cini mi se politicki najuspesnijeg u Evropi.





JeJaLeya JeJaLeya 10:56 14.05.2008

:) / :(

pazljivo i studiozno sam citala komentare s pocetka...

a onda mi se ukljucio organ za razmisljanje...

da li u zemlji svrbiji uopste ima bilo kakvog smisla pisati o politici, a jos vise o ekologiji???

u politici je sve receno ( vise puta! ), a o ekologiji manje-vise niko ne brine, posto svi brinu da napune svoje stomake, da nahrane svoju decu, zeljnu svega i svacega... tj, iskreno imaju preca posla...

e sad, ta "preca posla" su mozda objektivna, a mozda i subjektivna, posto ovih dana MI, generacije '70. i s pocetka '80., hranimo svoje stomake i stomake svoje decurlije, a nismo zaboravili nasa ( ipak ) nesrecna detinjstva...

elem, pisi ivane o cemu god hoces, citace te svakako oni koji su te i do sad citali!


sajmon sajmon 11:03 14.05.2008

Uvek je u prednosti onaj ko postavlja...

pitanja za referendum.

Onako kako si ti postavio pitanje vrlo logično je da se baviš budućnošću na način na koji ti želiš.

Obzirom da si u samim referendumskim pitanjima izabrao svoj put nema potrebe da se svaljuje krivica za tvoj dalji razvoj kao političara ili ekologa i na mene.

Zbog toga ću da bojkotujem tvoj referendum.


JJ Beba JJ Beba 11:26 14.05.2008

Re: Uvek je u prednosti onaj ko postavlja.

ael će ovo da završi u CVu ili u nekom eseju? ili u oba?
wk wk 12:10 14.05.2008

A question that begs to be asked

Juce sam se bas razmisljao, kada li ces da napises novi blog, pa da ti postavim jedno pitanje, koje su zapravo pokrenuli Drago i Adam Weisphaut; ali sam razmisljao da verovatno neces pisati tako brzo. Ali kako si ti upravo pokrenuo pitanje bavljenja politikom, ja sada prosto ne mogu a da te ne pitam:

Zasto je Otpor kao partija izlazio na izbore samostalno? Pretpostavljam da ste hteli da budete opozicija rezimu, ali zasto si tada bio protiv DS Zorana Zivkovica, Cede Jovanovica i Borisa Tadica, a sada si svim srcem za Borisa Tadica? Ne razumem zasto je DS sada po tebi bolji nego DS tada?
gorcilo gorcilo 12:28 14.05.2008

salis se ili ...

Ne razumem zasto je DS sada po tebi bolji nego DS tada?

*novo



ma ti se salis sa tim pitanjem...ili stvarno ne razumes.
Dawngreeter Dawngreeter 12:47 14.05.2008

Re: salis se ili ...

Ja isto ne razumem.
Ivan Marović Ivan Marović 15:47 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

wk
Zasto je Otpor kao partija izlazio na izbore samostalno? Pretpostavljam da ste hteli da budete opozicija rezimu, ali zasto si tada bio protiv DS Zorana Zivkovica, Cede Jovanovica i Borisa Tadica, a sada si svim srcem za Borisa Tadica? Ne razumem zasto je DS sada po tebi bolji nego DS tada?
Odluka da Otpor postane politička stranka doneta je na leto 2000, dakle pre nego što je pao Milošević. Problem je bio što je u međuvremenu došlo do raskola na relaciji Đinđić-Koštunica, zatim pomeranja DS-a ulevo, zatim do ubistva Đinđića i izbora koji su raspisani godinu dana pre roka, a što smo mi odlučili da se držimo originalnog plana. Dakle odluka nije doneta zbog DS-a, nego zbog nas samih. Tu smo pogrešili, dobili smo 1.6%, narod rekao "ne hvala", mi rekli "molim lepo" i pošto smo inače hteli da budemo soc-dem partija, pristupili DS-u. Ja se doduše nisam učlanio, imao sam neke obaveze u Ukrajini, Libanu itd, ali podržavam.
wk wk 17:13 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

Ok, hvala na objasnjenju, ocigledno sam vam imputirao vise losih namera nego sto ih je zaista bilo. Moja je pretpostavka bila da Otpor originalno nije zeleo da bude partija, pa onda kada su stvari krenule posle 2000. kako su krenule, pomislio sam da je Otpor rekao "cekaj, ovo ne ide na dobro", pa napravio partiju.

Onda se postavlja drugo pitanje - sada kada je DS skrenuo desno, ti i dalje podrzavas DS? Zar nisi rekao da je ideja otpora soc.-dem., to bi znacilo da bi trebalo da ste/si dalje od DS-a nego pre?
Ivan Marović Ivan Marović 17:20 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

wk
Onda se postavlja drugo pitanje - sada kada je DS skrenuo desno, ti i dalje podrzavas DS?
Nisam primetio da je DS skrenuo udesno. Još uvek su intervencionisti, čak suviše za moj ukus.
wk wk 18:39 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

Nisam primetio da je DS skrenuo udesno. Još uvek su intervencionisti, čak suviše za moj ukus.

Dakle pricamo o ekonomskim kategorijama. Ja sve vreme mislio da se prica o nacionalizmu.
Ivan Marović Ivan Marović 18:50 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

wk
Ja sve vreme mislio da se prica o nacionalizmu.
A to me ne zanima. Ja sam iz mešanog braka.
wk wk 18:58 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

A to me ne zanima. Ja sam iz mešanog braka.

Bas zato sto sam i ja, mene boli njihov zaokret nadesno.
Ivan Marović Ivan Marović 19:05 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

wk
Bas zato sto sam i ja, mene boli njihov zaokret nadesno.
Ako ćemo o nacionalizmu, ja za njih nikad nisam glasao tokom devedesetih, kad je pitanje nacionalizma meni bilo važno i kad su oni bili najdesnije moguće.
wk wk 19:33 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

tokom devedesetih

Skreces temu, pricali smo o ovom veku.
Ivan Marović Ivan Marović 19:35 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

wk
Skreces temu, pricali smo o ovom veku.
Ne skrećem temu, samo sam rekao da me nacionalizam ne zanima u ovome veku, bilo mi je važno devedesetih, a sad mi je važno ko će da nas uvede u EU.
wk wk 20:00 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

sad mi je važno ko će da nas uvede u EU

Ja sam tu pristalica teze da cemo mi u EU brzinom rakete samo kada jednom rascistimo sa sobom neke elementarne stvari, a izmedju ostalih to je i pitanje nacionaliznma. Naravno, to ne znaci da treba stati sa EU dok se te stvari ne rasciste, ali se plasim da nas te stvari suvise koce da bi EU bila realno dostizna.

Ali to je sada prilicno teorijska prica, realnost je mnogo surovija i u ovom trenutku se svodi na prebrojavanje do 126.
Ivan Marović Ivan Marović 20:15 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

wk
Ja sam tu pristalica teze da cemo mi u EU brzinom rakete samo kada jednom rascistimo sa sobom neke elementarne stvari, a izmedju ostalih to je i pitanje nacionaliznma.
E vidiš, ja mislim da ćemo raskrstiti sa nacionalizmom potpuno tek kada uđemo u EU. Mislim da je već sa obaranjem Miloševića nacionalizam prestao da bude ozbiljan problem, sada samo smara i koči, ali unutar EU nacionalizam se topi i nestaje potpuno, zato je EU i napravljena.
Doctor Wu Doctor Wu 20:31 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

Ja sam tu pristalica teze da cemo mi u EU brzinom rakete samo kada jednom rascistimo sa sobom neke elementarne stvari, a izmedju ostalih to je i pitanje nacionaliznma.

:), mis'im, šta reći....
wk, ja sam mislio da si ti pametan čovek.
Molim te, nemoj sad da me ubeđuješ u suprotno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:11 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

A to me ne zanima. Ja sam iz mešanog braka.

tek tebe treba da zanima!
jananderson jananderson 21:34 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

a sad mi je važno ko će da nas uvede u EU.

Uveliko se prica da ce to biti SPS :)))
jananderson jananderson 21:43 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

jananderson
a sad mi je važno ko će da nas uvede u EU.

Uveliko se prica da ce to biti SPS :)))

Sa palmom! Malo li je?
Vidim Beograd vec zakoracio krupnim koracima ka EU sa Vucicem na celu :))
Ivan Marović Ivan Marović 22:08 14.05.2008

Re: A question that begs to be asked

Exitus Letalis
tek tebe treba da zanima!
Čemu pretnje? Ja sam lojalan građanin Srbije, niko me nije kritikovao što nisam čist Srbin još od Studentskog protesta.
Beingness Beingness 12:28 14.05.2008

Zeleno!

Ja sam za ekološke teme. O tome se skoro nikad ne vodi debata u sVrbiji.

Plus, Vaše blogovanje na političke topike je nekad zajedljivo i bitter što bi rek'o narod. Vaš tekst na blogu od pre par dana to najbolje ilustruje. A i ono propiranje socijalista na četeres' stepeni, koje je krenulo pred predizbornu ćutnju (mogli smo o toj bliskosti političkih ideja SPS-a i DS-a da čitamo malo i proteklijeh godina, ili barem tokom cele kampanje. Nego tek sad čujemo kako obe počivaju na tekovinama Internacionale i zalažu se za socijalnu pravdu...) nije baš odrađeno suptilno enough...

Daklem - održivi razvoj. (Da budem skroz precizan, pod tim mislim na ekologiju, ne politiku).
Vračarac Vračarac 12:49 14.05.2008

Re: Zeleno!

Ja sam za ekološke teme. O tome se skoro nikad ne vodi debata u sVrbiji.

Ja sam juče pokušao da pokrenem pitanje skidanja plakata od strane onih koji su ih i lepili t.j. aktivista, bez obzira na stranačku pripadnost i naišao sam na ogroman zid zajedljivosti i nezainteresovanosti. Svi očekuju da neko drugi počisti njihovo đubre, nikome ne pada na pamet da se uhvati metle. Strašno. Oni koji su izbore dobili nisu našli za shodno ni da odgovore na moj apel a gubitnici mi preporučuju da je skidanje plakata dužnost pobednika. a ti isti i pobednici i gubitnici nam probiše uši deklarativnim zalaganjem za evropu i prihvatanje evropskih vrednosti. Jedino nisam siguran u kojoj to evropskoj zemlji pod vrednostima podrazumevaju upropašćavanje cele zemlje stranačkim propagandnim materijalima?
To je bio moj mali pokušaj da učinim nešto po pitanju i higijene i ekologije, ali sa nezainteresovanim ljudima koji drže uši i oči zatvorene teško je komunicirati.
Beingness Beingness 12:54 14.05.2008

Re: Zeleno!

Vračarac
. Oni koji su izbore dobili nisu našli za shodno ni da odgovore na moj apel a gubitnici mi preporučuju da je skidanje plakata dužnost pobednika.


Polako, pa još ne znamo ko je izbore dobio :)
(aside from SPS)
Vračarac Vračarac 13:07 14.05.2008

Re: Zeleno!

Polako, pa još ne znamo ko je izbore dobio :)
(aside from SPS)

Vala u pravu ste. Ali u svakom slučaju izgleda da nema zainteresovanih
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:35 14.05.2008

nabacivanje kilaze

Ukoliko razmisljate o politici i aktivnom ucestvovanju u istoj, pored nabacivanja love, obavezno je i nabacivanje kilaze.
zloboleon zloboleon 12:39 14.05.2008

Uvek za dobar fajt :)

Kik na 2.
Morao sam da se registrujem i izadjem iz ilegale da bi ukucao reply,
Smara me jednoumlje koje je zavladalo na blogu, cekam sledeci fajt
Milos M Milos M 13:55 14.05.2008

pravo pitanje

ako ima para u toj ekologiji 1! dosta je uzimanja para preko 2 !
Marovic novi Al Gore!
buda milic buda milic 15:02 14.05.2008

Ministarstvo patološke mržnje

Teško je poverovati da neko može toliko nisko da padne.

Poslednjim postovima si sebi osigurao povratak u politiku. Biće to neko dvopartitivno ministarstvo koje ćete voditi zajedno Čeda Antić i ti.

Ministarstvo patološke mržnje, ili tako već nekako.
Puno ime bi bilo Ministarstvo patološke mržnje prema bivšem kolegi.
Da si sam, onda bi se zvalo Ministarstvo prognanih Alfa mužjaka, sa Antićem taj naslov ne prolazi.

Inače, nekoliko puta sam hteo da ti napišem komentar na užasne tekstove koje si pisao, ali me je smaralo da se upuštam u to.

Ovoj post slobodno svrstaj u onu grupu zagriženih ldp-ovaca koji rade po direktivi. Ni Dušan Maljković lično ne bi mogao da te ubedi da to nije istina.

Over and out.
Brooklyn Brooklyn 15:04 14.05.2008

Re: Ministarstvo patološke mržnje

eto, nezadovoljna musterija....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:20 14.05.2008

Re: Ministarstvo patološke mržnje

eto, nezadovoljna musterija....

Ili covek koji dobro poznaje lik i delo Ivana Marovica.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:49 14.05.2008

Re: Ministarstvo patološke mržnje

Ovoj post slobodno svrstaj u onu grupu zagriženih ldp-ovaca koji rade po direktivi. Ni Dušan Maljković lično ne bi mogao da te ubedi da to nije istina.

Over and out.

zadovoljna mušterija...
preporuka
Ivan Marović Ivan Marović 15:59 14.05.2008

Re: Ministarstvo patološke mržnje

buda milic
Biće to neko dvopartitivno ministarstvo koje ćete voditi zajedno Čeda Antić i ti.
E ne može tako, brale, oduvek je bilo da su Čeda Sex i Čeda Antisex bili na jednoj, a ja na drugoj strani, raspitaj se malo. Pa nismo Antić i ja na krilima protesta otišli u DS, nego Čeda&Čeda, pa posle izašli, a ja niti sam ulazio niti izlazio. Pitaj učesnike protesta.
buda milic
Inače, nekoliko puta sam hteo da ti napišem komentar na užasne tekstove koje si pisao, ali me je smaralo da se upuštam u to.
Šta je to bilo toliko užasno u mojim tekstovima? Baš me zanima.
buda milic
Ovoj post slobodno svrstaj u onu grupu zagriženih ldp-ovaca koji rade po direktivi.
Znaš i sam da ja takve gluposti ne pričam.
irvas irvas 16:36 14.05.2008

mayor

ivane, citas ti vesti?
pozdravio te novi gradonacelnik

kohabitacija bato....
Brooklyn Brooklyn 16:50 14.05.2008

Re: mayor

jel mi se to cini, ili je naslovu dodat znak pitanja i podnaslovu oduzeta informacija da ce se stvar zvanicno objaviti sutra u 14h.

a sto ti likujes?
irvas irvas 16:52 14.05.2008

Re: mayor

a sto ti likujes?

jel treba da placem?
Ivan Marović Ivan Marović 17:08 14.05.2008

Re: mayor

irvas
ivane, citas ti vesti? pozdravio te novi gradonacelnik kohabitacija bato....
Pribojavam se ja toga od nedelje uveče, od kad sam video rezultate. Na republičkom nivou Dačić mora da donese odluku, a na gradskom moraju i Dačić i Čeda, a to je veliki problem. Ja da sam Čeda ja bih ponudio da podržim manjinsku gradsku vladu DS-a i SPS-a i time sprečim da radikali dođu na vlast.Videćemo šta će biti. Ako Vučić postane gradonačelnik, ja bih da sam DS odmah išao na destabilizaciju gradske vlasti.
JJ Beba JJ Beba 17:11 14.05.2008

Re: mayor

irvas
ivane, citas ti vesti?
pozdravio te novi gradonacelnik

kohabitacija bato....

irvane, jel to istina? ne mogu da verujem.
kako kad su javili da je DS u beogradu odneo komotnu pobedu? doduše valjda sa DSSom
čoveče šta rade te demokrate?
irvas irvas 17:58 14.05.2008

Re: mayor

Ako Vučić postane gradonačelnik, ja bih da sam DS odmah išao na destabilizaciju gradske vlasti.

a da ovo nije samo politicki manevar?
cekamo 14h sutra.
duga je noc
JJ Beba JJ Beba 18:14 14.05.2008

Re: mayor

Irvas:
a da ovo nije samo politicki manevar?

manevri, igre. zabole njih za nas, moj irvase.
eto npr zna se da su ovi iz DSa pre izbora bili kod palme u jagodini, sve se izdogovarali, dali kintu za kampanju.. sve je bilo dogovoreno pre izbora...dojučerašnji domaćin palma sada demokratski trubi o evropskim integracijama, crče za evropom.. i gle sad pričaju o manjem zlu!!! a oni pre toga napravili plan. stvarno ne mogu da skapiram zašto nam vređaju unteligenciju? mada kapiram da su tolko bahati da ih zabole i što se to zna.
si čuo današnje tadićevo saopštenje o tome kako je SPS veoma njima srodna partija? socijalistička internacionala, njihovi programi su slični osnovama EU itajrad..
bljaaaak
Maksa Maksa 22:24 14.05.2008

Re: mayor

Na republičkom nivou Dačić mora da donese odluku, a na gradskom moraju i Dačić i Čeda, a to je veliki problem.


Ne znam da li to objašnjenje potiče iz teorije igara ili je čisto 'nako racionalno/intuitivno, ali ja bih ovo išjeka' Okamovom Oštricom. Fik-fik.
SPS, DSS i SRS će da se dogovore, svuda. Zato što su kompatibilni i gurani iz istih ili kompatibilnih i sarađujućih (eto malo elemenata za game theory, ali ne mnogo konsekventnih za krajnji ishod) izvora.
Nema velike nauke.
Ivan Marović Ivan Marović 22:32 14.05.2008

Re: mayor

Maksa
Ne znam da li to objašnjenje potiče iz teorije igara
Kako si pogodio?
Maksa Maksa 22:51 14.05.2008

Re: mayor

Ivan Marović
Ne znam da li to objašnjenje potiče iz teorije igara
Kako si pogodio?


Kako god izgledalo spolja, nisam baš totalni klaun, tj. otvorim i ja i pročitam poneku knjigu.


Ivan Marović Ivan Marović 20:41 15.05.2008

Re: mayor

Ivan Marović
Ja da sam Čeda ja bih ponudio da podržim manjinsku gradsku vladu DS-a i SPS-a i time sprečim da radikali dođu na vlast.

Čeda je prelomio, podržaće SPS ako treba! Svaka mu čast! Mislim da je došao trenutak da i ja kažem:

ČEDO OŽENI ME!
AlexDunja AlexDunja 21:18 15.05.2008

Re: mayor

Čeda je prelomio, podržaće SPS ako treba! Svaka mu čast! Mislim da je došao trenutak da i ja kažem:

ČEDO OŽENI ME!

antologijski
:)))
MilosP MilosP 21:33 15.05.2008

Re: mayor

Ivan Marović

Ivan MarovićJa da sam Čeda ja bih ponudio da podržim manjinsku gradsku vladu DS-a i SPS-a i time sprečim da radikali dođu na vlast.
Ivan Marović
Čeda je prelomio, podržaće SPS ako treba! Svaka mu čast! Mislim da je došao trenutak da i ja kažem:ČEDO OŽENI ME!


Ma i Čeda čita ovaj tvoj blog. Zna on kod koga može po dobar politički savet. A i ona izjava dana od juče... Sve mi kaže, okani se ti pisanja o ekologiji, politika je pravi izbor za tebe.
Belius Belius 19:24 14.05.2008

Polako Maroviću,

Šta sam ja tu dobar ako glasam za eko, a šta ako glasam za pol?

Pošto se upravo širi vest da su SRS-DS-SPS napravili dogovor za Beograd, moguće da ti dilema više nije aktuelna.

Usput, bejah neko vreme odsutan pa su me prozivke na račun tvog lika i dela lagano podsetile na stari dobri blog....

Pozdrav

Spiridon Spiridon 19:32 14.05.2008

..

jananderson jananderson 21:49 14.05.2008

tibokca...

...i blogovski narod duboko podeljen oko buducnosti Marovicevog bitisanja na blogu :)
41 : 44
artport06 artport06 22:54 14.05.2008

Nato bira a ne narod!

Nazalost, NATO bira a ne narod! Sve je farsa! Mi smo na listi onih koji bi trebalo da netsanu! Vama svaka cast za ideju da se ocuva sve "zeleno" i sve sto nosi zivot; Borba u svakom slucaju, za nas, za sve sto je nase je itekako dobrodosla! Zelim Vam puno uspeha u daljem radu! Uspecete jer mislim da "zeleno" i zdravo razmisljate!
vucko vucko 23:30 14.05.2008

Re: Nato bira a ne narod!

artport06
Nazalost, NATO bira a ne narod! Sve je farsa! Mi smo na listi onih koji bi trebalo da netsanu! Vama svaka cast za ideju da se ocuva sve "zeleno" i sve sto nosi zivot; Borba u svakom slucaju, za nas, za sve sto je nase je itekako dobrodosla! Zelim Vam puno uspeha u daljem radu! Uspecete jer mislim da "zeleno" i zdravo razmisljate!

ivy ivy 15:11 15.05.2008

Dakle, Ivane



Radikali uzese Beograd, sta cemo sad?
Kakve su ti prognoze?
Ivan Marović Ivan Marović 15:19 15.05.2008

Re: Dakle, Ivane

Političke prognoze? Pa zar ne vidiš da vodi ekologija, što znači ne mogu da dajem političke prognoze. A što se eokloških prognoza za Beograd tiče, očekujem porast temperature.
ivy ivy 09:32 30.05.2008

GLAS ZA EKOLOGIJU



Marovicu,

Hajde da se stvarno bavimo ozbiljnim temama, dok se ovi salonski politicari ne zamore od zahebancije i igranja. Najtuznije je to sto nemaju sluha, ma ne 'vataju ni osnovni ritam u kukovima. Trenutno se cak i moja desetogodisnja sestra bavi "ozbiljnom analizom trenutne politicke situacije u Srbiji". Babe iz komsiluka da ne pominjem.

I usmeri malo pricu o ekologiji, konkretne teme, da razni ne bi caskali o glupostima.

Veliki pozdrav

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana