Moj grad

Sale mutavi i Velja nevolja - 2 od 30 fantomki u Savamali?

Filip Mladenović RSS / 13.02.2021. u 03:06

Da li će tužioci za organizovani kriminal Mladen Nenadić i Saša Ivanić u spisak istražnih radnji protiv Veljka Belivuka, Marka Miljkovića i ostalih dvadeset nedavno uhapšenih uvrstiti i slučaj rušenja Savamale, u noći izmedju 24. i 25. aprila 2016. godine? Jer, posle hapšenja ove kriminalne grupe koja se sumnjiči za otmice, brutalne likvidacije, držanje oružja i trgovinu drogom, istraga se nastavlja...

Uskoro će 5. godišnjica ovog terorističkog akta u strogom centru Beograda, a do danas je jedino osudjen, i to simbolično, šef smene policije Goran Stamenković. On je sporazumno sa Višim javnim tužilaštvom priznao krivicu za nesavestan rad u noći rušenja u Savamali, za šta je dobio uslovnu kaznu od 5 (pet) meseci!?

Jedno je, ipak, nesumnjivo: jedan od glavnih organizatora noćnog rušenja u Savamali, uz pomoć 30 do sada nepoznatih osoba pod fantomkama, jeste tadašnji gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

Dokaz za to su izjave dva svedoka: Marija Mali, tadašnja supruga Siniše Malog i Aleksandar Vučić.

Bivša supruga Siniše Malog rekla je u intervjuu za "KRIK" 2017. godine da joj se Siniša pohvalio da je organizovao rušenje „nekih kolibica", jer su predstavljale prepreku izgradnji projekta „Beograd na vodi". "KRIK" je iste godine objavio i detalje izveštaja policije, koji ukazuju da su rušitelji te noći imali podršku beogradskih javnih preduzeća.

Dan nakon bespravnog rušenja objekata u Hercegovačkoj ulici, Siniša Mali se pohvalio da je učestvovao u tome. Objasnio je, kako je Marija Mali tvrdila, da je morao da otkloni smetnje u izgradnji projekta „Beograda na vodi".

„Ja sam u to vreme bila u Crnoj Gori sa decom koja su bila na raspustu. Izbori su bili 24. aprila, on je odmah sutradan došao avionom. Ispričao je to kao najobičniji događaj. 'Imao sam problem, neki nisu hteli da se isele. Organizovao sam akciju raščišćavanja. Došli ljudi u sred noći, malo tamo nešto polupali. Ništa strašno nisam uradio.' To su bile, po njegovim rečima, neke barakice tamo, kolibice", ispričala je Marija Mali za „KRIK".

U tom trenutku, kako je navela, nije se očekivalo da će slučaj „kao bomba" odjeknuti u medijima.

Uopšte se nije pretpostavilo da iko može da primeti da se rušilo. Valjda dok je trajala izborna euforija, dok se narod radovao pobedi premijera, taj događaj je trebalo da padne u senku. Siniša je imao zadatak da očisti taj prostor, jer je ispregovarao sa Arapima da tu izgradi ʼBeograd na vodiʼ."

Marija Mali kaže da joj je Siniša Mali rekao ime kompanije čijim se bagerima rušilo, ali taj detalj nije želela da iznese u javnost.

Drugi svedok koji sumnjiči Sinišu Malog je Aleksandar Vučić:

„Siguran sam da nisu znali kakvi će detalji da budu, siguran sam da im namera nije bila kriminalna ni loša, ali je urađeno nešto veoma loše, urađeno je nešto što ne sme da se ponovi i iza toga stoje najviši gradski organi u Beogradu i oni će snositi i krivičnu pravnu i prekršajnu i svaku drugu vrstu odgovornosti", rekao je Vučić 8. juna 2016. godine.

Na žalost, Sinišu Malog do danas nikada nije ispitalo ni tužilaštvo, niti policija u vezi sa ovim slučajem. Istraga godinama tapka u mestu. Medjutim!

Možda će nastavak istrage protiv Belivuka, Miljkovića i ostalih potvrditi ili otkloniti sumnje da su oni, tada predvodjeni u medjuvremenu ubijenim Aleksandrom Stankovićem, zvanim Sale mutavi, pod fantomkama, istim kao na ovom video zapisu, rušili Savamalu uz pomoć bagera firme "Milenijum tim", koja je inače angažovana na izgradnji "Beograda na vodi": https://www.youtube.com/watch?v=0Z85fJeoe5U

Osnove za sumnje da je možda bilo tako je i u prijateljstvu Andreja Vučića, brata Aleksandra Vučića, sa Predragom Malim, bratom Siniše Malog.

Zbog velikog rizika (mogao je neko od noćnih čuvara magacina u Savamali da upotrebi oružje ili neko od slučajnih prolaznika - gradjana, kojima su otimani mobilni telefoni), Siniša Mali nije smeo da angažuje regularne pripadnike gradske policije ili komunalne policije i da im namakne fantomke na lica. Doduše, sudeći po odbijanje obe policije da reaguju na očajničke telefonske pozive zarobljenih gradjana, očigledna je i umešanost tadašnjeg vrha srpske policije, ili direktora ili ministra ili obojice.

Šta je onda preostalo Siniši Malom? Naravno, da angažuje tzv. navijače, pa ako nešto podje po zlu, da se putem medija saopšti javnosti da se radilo o mafijaškom obračunu u Savamali. Medjutim, sve je prošlo bez žrtava, ako se izuzme noćni čuvar Slobodan Tanasković, koji je preminuo mesec dana kasnije, 24. maja 2016. na VMA. Kao čuvar objekata u Hercegovačkoj ulici bio je svedok noćnog rušenja. Njemu su maskirani napadači oduzeli mobilni telefon i lična dokumenta, a potom ga vezali!

Dakle, može se pretpostaviti da je Siniša Mali zamolio brata Predraga da vidi sa Andrejom Vučićem da nadje i angažuje ljude da reše problem u Savamali: "...neki nisu hteli da se isele. Organizovao sam akciju raščišćavanja. Došli ljudi u sred noći, malo tamo nešto polupali."

Da li će tužioci za organizovani kriminal Mladen Nenadić i Saša Ivanić tokom istrage ispitati uhapšene i za rušenje u Savamali u noći izmedju 24. i 25. aprila 2016. godine ostaje da se vidi!? I čuje!

 



Komentari (454)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 00:38 15.02.2021

i malo Tibike na temu...


Pelikán Elvtárs 8
@kazi_tibi
·
2h
nije to bio bunker to je vise ovako jedan opusteni laundž arsenalčić sa nesto malo drogice kežualnog tipa kakav postoji svuda na svetu eno u londonu imaju top ispred stadiona a mi jedan snajperčić vise onako trofejnog žanra ali to su ti dvostruki aršini tzv medjunarodne zajednice
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:22 15.02.2021

Djuka piše Vučiću!

Advokat i narodni poslanik iz SNS redova Vladimir Djukanović uputio je Otvoreno pismo Vučiću:

"...Nama smo glavni protivnici mi sami. Nema veće opozicije po vas i po Srpsku naprednu stranku do sama Srpska napredna stranka, odnosno onaj njen deo koji je umislio da preko vaše grbače stvara sebi imperije gde bi vas ostavio bez ikakve vlasti, a sebi obezbedio suštinsku vlast praveći paralelnu državnu strukturu. Predsedniče, da se ne lažemo više, istina je da banda Veljka Belivuka nije mogla da radi sve to što je radila a da nije imala ozbiljnu logistiku naših ljudi..."
petargli petargli 03:32 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

Izgleda da je prvorođeni i presveta keva i ćale i buduća njegova svetost Zvončica obrnula igricu!
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:36 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

Naravno, u duhu trika iz staljinističke epohe: "Ma drug Staljin je dobar, ali ovi oko njega rade mu iza ledja!"
bene_geserit bene_geserit 07:16 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

Izgleda da je prvorođeni

Ja gledam ove vesti i ništa mi nije jasno. Mislim 20 i više godina u inostranstvu pa mi se vid zamaglio, ali brate
KO to "maltretira" prvorođenog kad mu tata drži sve službe na uzici odkad je došo na vlast a ima tome dosta godina dosad je 5 puta očistio sve i postavio svoje ljude svuda
mislim kakvo je to smešno pozorište i kome namenjeno, ljudima sa negativnim IQ-em ?
mirelarado mirelarado 09:53 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

KO to "maltretira" prvorođenog kad mu tata drži sve službe na uzici odkad je došo na vlast a ima tome dosta godina dosad je 5 puta očistio sve i postavio svoje ljude svuda
mislim kakvo je to smešno pozorište i kome namenjeno, ljudima sa negativnim IQ-em ?


Stvarno je nepodnošljivo čime nam se ovde, svakodnevno i bezočno, vređa inteligencija.
petargli petargli 14:08 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

mislim kakvo je to smešno pozorište i kome namenjeno, ljudima sa negativnim IQ-em ?

Namenjeno toj nekoj kritičnoj masi ili pesnički rečeno, hipnotisanoj gomili, koja se već dugi niz godina kreće između 2 i 3 miliona. Da ne uvredim bivše komuniste i samoupravni narod, ali to je "drilovano" tokom tih, sa ove distance, nostalgičnih godina, a onda pokojni Sloba i UDBA/DB/BIA to "ušančili", a prvorođeni uz pomoć Slobinih "pomoćnika i moćnika" usavršio i "obrnuo igricu" - na dobrom putu je da obezbedi, ili je možda već obezbedio, novih 2-3 miliona koji će da zamene ove stare. Prvorođeni možda jeste sve drugo ali nije glup i još spoji sa tim da je bio na "izvoru" od studentskih dana, znači rezultat ne može da omane - ima i Mila da zajebe, a nas da sjebe.
petargli petargli 14:13 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

Stvarno je nepodnošljivo čime nam se ovde, svakodnevno i bezočno, vređa inteligencija.

Očekujem da će ovih dana Velja Nevolja i ekipa da budu optuženi za ubistvo JFK!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:13 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

petargli
mislim kakvo je to smešno pozorište i kome namenjeno, ljudima sa negativnim IQ-em ?

Namenjeno toj nekoj kritičnoj masi ili pesnički rečeno, hipnotisanoj gomili, koja se već dugi niz godina kreće između 2 i 3 miliona. Da ne uvredim bivše komuniste i samoupravni narod, ali to je "drilovano" tokom tih, sa ove distance, nostalgičnih godina, a onda pokojni Sloba i UDBA/DB/BIA to "ušančili", a prvorođeni uz pomoć Slobinih "pomoćnika i moćnika" usavršio i "obrnuo igricu" - na dobrom putu je da obezbedi, ili je možda već obezbedio, novih 2-3 miliona koji će da zamene ove stare. Prvorođeni možda jeste sve drugo ali nije glup i još spoji sa tim da je bio na "izvoru" od studentskih dana, znači rezultat ne može da omane - ima i Mila da zajebe, a nas da sjebe.



Misli globalno, deluj lokalno.

Od 2016. godine zapadni Balkan, tj. jugoistočna Evropa se polako, ali sigurno oslobadja korumpiranih autokrata. Sve je počelo u Severnoj Makedoniji, nastavilo se na Kosovu, Crnoj Gori... Ostali su još lokalni satrapi u BiH i u Srbiji.

Ključan faktor u hapšenju i za Jovanjicu i za klan Belivuka bile su SAD, odnosno DEA.

Nastaviće se...
nsarski nsarski 16:12 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

Od 2016. godine zapadni Balkan, tj. jugoistočna Evropa se polako, ali sigurno oslobadja korumpiranih autokrata. Sve je počelo u Severnoj Makedoniji, nastavilo se na Kosovu, Crnoj Gori... Ostali su još lokalni satrapi u BiH i u Srbiji.


Čekaj, čekaj!
Čekaj, Filipe, čekaj, ne zaleći se!
Tako si se zaletao oko onoj gradonačelnika Banja Luke, pa sad gutaš knedle.
Želiš li ovde da kažeš da su se na Kosovu oslobodili korumpiranih autokrata?! Da je tamo sada sjajna budućnost došla, sloboda bez korupcije??
Ah, pa nadam se da nisi zaboravio Hotiju da pošalješ čestitku na pobedi na jučerašnjim izborima. Srodne ste duše - i on je neizlečeni marksista kao i ti.
A kad si već kod lepih želja, pošalji i Tačiju ("Zmiji" čestitku sa željama da što pre izađe iz nepravednog zatvora jer pravda će pobediti.

Znači, još samo da se oslobode Srbija i BiH? Pod ovim "BiH" ti svakako misliš na Dodika i Republiku Srpsku, ali ti gadno da napišeš te reči.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:46 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

Na Kosovu je upravo pobedio socijaldemokrata Aljbin Kurti.
Pobedio je zato što se zalaže već godinama za pravdu, a protiv kriminala i korupcije!

Istu borbu vodi u Banja Luci i Stanivuković. Pogledajte šta je uradio u tom bosansko-hercegovačkom gradu za veoma kratko vreme!

Dodika i Vućića čeka ista sudbina kao Gruevskog, Tačija, Mila Djukanovića...
nsarski nsarski 16:53 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

Na Kosovu je upravo pobedio socijaldemokrata Aljbin Kurti.


Da, izvini, pomešao sam imena. Kurti, Kurti, ne Hoti, imaš pravo. Plus Srpska lista.

Sjahao Murti, uzjahao Kurti - kako sam to smeo s uma!
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:56 15.02.2021

Re: Djuka piše Vučiću!

nsarski
Na Kosovu je upravo pobedio socijaldemokrata Aljbin Kurti.


Da, izvini, pomešao sam imena. Kurti, Kurti, ne Hoti, imaš pravo. Plus Srpska lista.

Sjahao Murti, uzjahao Kurti - kako sam to smeo s uma!


Smeli ste s uma da padaju jedan po jedan balkanski korumpirani autokrata!
shmoo shmoo 09:40 15.02.2021

Сретење 2021.





gvozden1 gvozden1 10:12 15.02.2021

Re: Сретење 2021.




На завршној свечаности поводом два века од подизања Првог српског устанка, 3. маја у манастиру Светог Николаја Српског код Љубовије, више од шест хиљада грађана Подриња, Колубаре, као и многих крајева наше земље и Републике Српске имало је прилику да види аутентичну заставу бораца вожда Карађорђа. Застава, на којој су и данас видљива окрвављена места, доспела је у Соко град захваљујући Епископу шабачко-ваљевском г. Лаврентију који ју је пронашао у иностранству и, уз доста потешкоћа, успео да је донесе у Србију.


По речима владике Лаврентија, ова застава је једна од осам колико их је Карађорђе добио од руског цара Александра Првог за потребе устаника. Та застава ношена је на челу устаничких трупа у Првом и Другом српском устанку, сигурно у борбама са Турцима на Мишару, а вероватно и овде у Соко граду. На њој се и данас виде мрље крви наших јунака. Када је преминуо последњи потомак барјактара који је носио ову заставу, она је доспела у руке једног имућног Београђанина који ју је 1942. године обмотао око себе и тајно изнео у Женеву. После четворогодишњег боравка у Швајцарској, тај Београђанин је седам година боравио у Аргентини, где је урамио заставу. Потом се вратио у Европу, прво у Немачку, па у Грчку, где се упокојио. Све време са њим путовала је и застава.


Мало је требало па да застава буде продата, међутим, захваљујући владици Лаврентију до тога није дошло.


„Ћерка тог Београђанина после очеве смрти се замонашила. Живела је у Паризу где је радила за УНЕСКО. Са собом је понела заставу. Сазнао сам да је намеравала да је прода британском музеју. Ступио сам са њом у контакт путем телефона и замолио: ‘Сестро Јелена, немојте продавати заставу која неће за Енглезе представљати ону вредност коју представља за српски народ. Крв је наша на њој’. Она је пристала да заставу поклони Цркви. Одмах сам возом из Немачке отишао у Париз. Нађем једног нашег радника који скиде врата са једне своје собе и стави их на гепек свог аутомобила. Обавијемо платном заставу у застакљеном раму, ставимо је на она врата на крову аутомобила и тако је пренесемо у Немачку. Када сам се из Немачке вратио у домовину, са собом сам донео заставу, јер јој је овде место“, вели владика Лаврентије.


Оригинална застава из Првог српског устанка сада се налази у холу Шабачко-ваљевске епархије у Шапцу, и свако ко пожели може је видети.
milisav68 milisav68 11:33 15.02.2021

Re: Сретење 2021.

”Боја народна Србска јест отворено - црвена, бјела и челикасто-угасита.”

”Власти Србске јесу три:

Законодатељна,
Законоизвршитељна и
Судејска.”

”Закон о располагању данка на народ за сваку годину не може се издати без одобренија народне скупштине, која ће се тога ради сваке године сазивати и која ће састављена бити из сто најодабранији, најразумнији и народно повјереније највећма заслужујући депутата”

”Лице Књаза Србског свето је и неприкосновено; Књаз неотговара ни за какво дјело владјенија ни правленија, за која одговарају остале власти Србске”

”Књаз Србски мора бити рођени или прирођени Србин и православнога восточнога вјероисповједанија”

”Скупштина народна састоји се из сто најодабранији, најразумнији, најпоштенији и повјереније народно у највећем степену заслужујући депутата из свију окружија и свега Књажества Сербије.”

”Свакому грађанину Србскому отворен је пут к свим чиновима у Сербији, како се само нађе, даје способан и достојан к њима. При једнакој способности предпостављасе Србин страному.”

”Нико у Сербији да не стоји више от три дана у затвору, а да му се не јави кривица, за коју је затворен, и да се не узме на испит.”

”Како роб ступи на Србску земљу, от онога часа постаје слободним”

”Никакав чиновник не смје водити трговине, ил' радити заната сам и под својим именом.”

Сасвим солидно за једну младу кнежевину коју изградише сељаци-ратници и понеки школовани пречанин.

судбина: велике силе рекле ”не не, па онда ће и наша раја хтети конштитуције”, а приде и наш кнез то једва дочекао.
milisav68 milisav68 15:43 15.02.2021

Re: Сретење 2021.

alselone alselone 21:26 15.02.2021

Kada čitam sve ovo

a sve manje čitam, sve više preskačem, pa uhvatim samo neki odgovor na odgovor, drago mi je kada vidim da raste neka nova, mlada generacija pametnih mladih ljudi, iskrenih patriota, koji znaju istoriju, koliko novu, toliko i staru, koji prate dnevnu politiku pa znaju šta "mi" govorimo a šta "oni" govore.

Mi smo kao zaljuljano klatno prošli različite stadijume kao društvo, pa su cele generacije ostale oštečene, i do pre nekog vremena sam mislio da nema šanse, da smo generalno gotovi, ali sada vidim da ima. Svaki sledeći dan ide nama u korist, i svaki sledeči dan razgrađuje manipulacije i manjak prinicipa a višak "srbi su uvek krivi" stereotipa. Ovaj siroti film je odličan primer za to, i svaki sledeći film, događaj, tvit, rat koji pokrenu, ili šta već, u ovom vremenu lakog protka informacija, nama ide u korist. Dok smo bili izolovani, lako su nama manupilisali.

Iako smo u dubokom kurcu sa ovom vladom, iako smo u dubokom ekonomskom sranju, prvi put od kako pratim politiku osetim izpod površine vode pozitivne trendove. Trebaće još tu puno godina da prođe, i da se najedemo pasulja i da Dunav proteče, ali vidim neko malo i bledunjavo svetlo.

alselone alselone 21:47 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Na primer, ovaj članak radi više za patriotsku priču i osečanja od bilo čega drugog.

https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/sta-nije-u-redu-sa-danom-drzavnosti/
alselone alselone 21:49 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone alselone 21:57 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Ili na primer ovo



Na današnji dan priča o tome kako su praznici danas besmisleni i kako je 29. novemabr ili 1. maj veči praznik od svega.

Danasšnji dan je značajan za celu evropu i da nismo ovako obleženi slavio bi se globalno. Ne samo ustanak, iako ogroman za ovaj deo sveta i prvi koji je zapravo načeo veliku carevinu nego i ustav koji je bio progresivniji od svih tada važećih.

Ali ne, "oni" će reći kako je to sve sranje i da moraju da pogađaju zašto je danas ovaj izmišljeni dan važan, jer u srpskoj istoriji ništa nije važno.

Ovakvi potezi, nekada poražavajući, danas su važniji za "našu" priču od Đokovića.
gvozden1 gvozden1 22:00 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Na primer, ovaj članak radi više za patriotsku priču i osečanja od bilo čega drugog.

https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/sta-nije-u-redu-sa-danom-drzavnosti/

Tačno.
alselone alselone 22:06 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

gvozden1
alselone
Na primer, ovaj članak radi više za patriotsku priču i osečanja od bilo čega drugog.

https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/sta-nije-u-redu-sa-danom-drzavnosti/

Tačno.


Ubadali su prst u oko godinama, i samo što smo kao nacija bili upropaščeni i neiskusni pa smo na provokacije odgovarali baš onakako kako su hteli, agresijom, pa su još jače upirali prste u nas. Jebiga, neiskustvo i višak besa, ali gledam ove klince, oni su naučili da budu licemeri onokliko koliko su Amerikanci licemeri, koliko su Nemci licemeri, Francuzi, Španci, Holanđani* i svi drugi, pa se uz smešak izvinu, spomenu "partnere" i "prijatelje", malo opomenu tuđu istoriju, kako skorašnju tako i staru, pa nastave po svom.

* skoro naiđem na info o holandskom pokretu otpora za vreme WWII. Ako mene lažu i ja lažem vas, ali nastao je pred kraj rata i brojao je 3 puta manje ljudi nego onih koji su bili u nacističkoj vojsci.
gvozden1 gvozden1 22:12 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Na današnji dan priča

Sad vidim, ovo tvit od danas!

Jadno, umesto da nauči hvali se svojim neznanjem.

I još misli ispada kul.

alselone alselone 22:13 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Jadno, umesto da nauči hvali se svojim neznanjem.

I još misli ispada kul.


Neka, još bolje.

alselone alselone 22:19 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Taj tvit nije jedini, ti kada pogledaš šta "oni" pišu, vidiš da su se toliko osilili da od cele prebogate srpske istorije spominju proterivanje poturica u Crnoj Gori, Bogumile, Simonidu (to smo i na blogu hvala bogu imali), pa čak u nekim suludim interpretacijama i Svetog Savu stavljajući Dositeja naspram njega kao da između njih nisu stotine godine razlike pokušavajuči da stvore veštački konflikt (i to smo na blogu imali).

Ali da vidiš klince kako ne jebendaju, ne daju da ih stave u poziciju krivca nego odgovaraju direktno. Ponosan sam. :)
alselone alselone 22:21 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

I sve ovo pišem sa knedlom u grlu jer ako bih zaista pustio iz duše misao o ljudima koji pežorativno interpretiraju film o Jasenovcu, to ne bih mogao bez psovke.

I onda shvatim da se pecam kao cela moja i prethodna generacija i da mi to ne treba, pa prećutim.
freehand freehand 22:22 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

vidiš da su se toliko osilili da od cele prebogate srpske istorije spominju

Misliš - ne to što treba i što je sevap nego biraju šta se njima sviđa?
alselone alselone 22:23 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Misliš - ne to što treba i što je sevap nego biraju šta se njima sviđa?

Razguli sa pitanjima. Ako imaš nešto da kažeš, reci.
crossover crossover 22:24 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Na primer, ovaj članak radi više za patriotsku priču i osečanja od bilo čega drugog.

https://www.danas.rs/dijalog/licni-stavovi/sta-nije-u-redu-sa-danom-drzavnosti/


Одличан текст. Само још да се договоримо који ће да буде дан државности уместо Сретења. :)
alselone alselone 22:27 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Одличан текст. Само још да се договоримо који ће да буде дан државности уместо Сретења. :)


Zijo Valentinovo je odličan datum.
gvozden1 gvozden1 22:28 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Ali da vidiš klince kako ne jebendaju, ne daju da ih stave u poziciju krivca nego odgovaraju direktno. Ponosan sam. :)

Pa da, dolaze stvari na svoje.
Klinci neoptetećeni kojekakvim glupostima sa kojima je moja generacija najpre morala da raskrsti da bi krenula dalje.

Oni rokaju bez tereta.
Sjajno.
alselone alselone 22:30 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Oni rokaju bez tereta.
Sjajno.


A protok informacija veći nego ikad, tako da nismo osuđeni samo na "njihove" vesti o nama nego i na "njihove" vesti o njima samima.

Mi smo tu još i najnormalniji. :)

Nismo bili, realno, ali smo prošli veoma tešku i napornu katarzu. Ima tu još posla apsolutno gledajući ali relativno, i-haj, mi smo se suočili sa stvarima sa kojima mnogi nisu.
freehand freehand 22:36 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Misliš - ne to što treba i što je sevap nego biraju šta se njima sviđa?

Razguli sa pitanjima. Ako imaš nešto da kažeš, reci.

Nekako mi je lakše i duševnije da pitam pa da sam skapiraš nego da odmah kocem i toljagom odvalim ko šta može i sme da smatra i dovodi u pitanje.
Možda mu je argumentacija nikakva, možda su mu stavovi pogrešni, al da mu se spominje čime trena i smeda se bavi je prilično, da prostiš, totalitaran pristup.
Inače - a mislim da sma to pominjao već - Sokrat je baš voleo da rasprave vodi upitnim rečenicama. Bez vređanja i bez tvrdih stavova vodio sagovornika do spoznaje.




Svakako je prvi i najgluplji poriv da mi se ukaže da nisam Sokrat, al je možda ipak pametnije skapirati da nije suludo baš ni dozvoliti drugome i drugima da se bave onim delom istorije koji je njima interesantan, iz kog god razloga. dok god im nije laž metod i mržnja misija.
crossover crossover 22:37 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Одличан текст. Само још да се договоримо који ће да буде дан државности уместо Сретења. :)


Zijo Valentinovo je odličan datum.


Боље не, то је баксуз, због тих зија валентина и осталих хари матахарија се распала југославија. Много је то муке за једну земљу.
alselone alselone 22:39 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Nekako mi je lakše i duševnije da pitam pa da sam skapiraš

Precenjuješ se.
gvozden1 gvozden1 22:40 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Nismo bili, realno, ali smo prošli veoma tešku i napornu katarzu. Ima tu još posla apsolutno gledajući ali relativno, i-haj, mi smo se suočili sa stvarima sa kojima mnogi nisu.

Nešto blizu tome baš malopre razmišljam.
Pita me Endži jesam li bio u Jasenovcu, nisam joj odgovorio, mrzelo me da kucam, a jesam
Jesam davno, u vreme ono.

I uopšte mi nije u sećanju priča koja se tu stvarno dešavalo, Srbi Hrvati sukob, nego nešto što sam odmah zaboravio, nešto uopšteno o okupatorima i domaćim izdajnicima protiv oslobodilaca i rodoljuba.

To su uvek ponavljali.

I stvarno je trebalo napora da u već zrelim godinama života prihvatiš da si bio u ozbiljnoj zabludi, da su te u školi lagali jbt!

Nije to mala stvar, ne prolaze sve generacije kroz to.
Šta smo pregurali još smo mi i dobri :)
alselone alselone 22:43 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Боље не, то је баксуз, због тих зија валентина и осталих хари матахарија се распала југославија. Много је то муке за једну земљу.


I previše muke.

Ja zapravo ne želim više ni da polemišem, želim samo da primetim trendove.
Dragi su mi i radujem im se.

Ja niti snage dalje imam, niti objektivnosti. Verujem da je vaša generacija još grđa po tim pitanjima.

A mladi, kao mladi programeri, prave posao na samožrtvovanju. Kao onaj sa mapama. Njega čoveka ne mrzi da uloži desetine sati praveći mape za džabe, samo da bi pokazao nešto što kada ispričaš rečima naleti ti 100 baraba da se svađa i relativizuje. Ovako kada mu staviš mapu pred oči, začepi.

(ne mislim samo na tu mapu od gore, kačio sam više mapa u poslednje vreme, prvenetveno mislim na njih)
alselone alselone 22:51 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

A kako se označavaju oni kojima su interesantno samo crni detalji?

A u drugim nacijama samo beli.

I to u isto vreme dok u tvojoj samo crni.

A takodje u isto vreme se zaklinju iza principa, ljudskih prava, poštovanja, žrtava i svega drugo što treba da pokaže vrline.

I onda shvatiš da nema princima nego samo težnje da se neko ocrni. Najbolje se to vidi na filmu o Jasenovcu, najgrđem logoru među logorima, jer pokušavaju da pokažu kako smo loši što smo ga snimili.

Eto, nervirao sam se godinama i dokazivao, pa posle digao ruke i pričao samo o paradajizu i sada vidim da ima ko da nastavi i to još bolje.
freehand freehand 22:55 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

uopšte mi nije u sećanju priča koja se tu stvarno dešavalo, Srbi Hrvati sukob, nego nešto što sam odmah zaboravio, nešto uopšteno o okupatorima i domaćim izdajnicima protiv oslobodilaca i rodoljuba.

Još jedna u nizu notornih laži besprizornog trola... Ono što su nama kao deci u tom Jasenovcu pokazali zvalo se "srbosek". Ne "komunistosek", niti nekako drugačije. I tada se znalo da su glavne i najveće žrtve bili Srbi.
Sad, pitanje je samo šta je kome cilj: istina ili mržnja? Šovinistima i govnima svih boja uvek je mržnja cilj i namera, to je bar jasno.
freehand freehand 22:58 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

I onda shvatiš da nema princima nego samo težnje da se neko ocrni. Najbolje se to vidi na filmu o Jasenovcu, najgrđem logoru među logorima, jer pokušavaju da pokažu kako smo loši što smo ga snimili.

Ja ne znbam nikoga ko je video taj film.
alselone alselone 22:59 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Ja ne znbam nikoga ko je video taj film.


Šta misliš onda o onima koji pišu kako je loš?
gvozden1 gvozden1 22:59 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

A takodje u isto vreme se zaklinju iza principa, ljudskih prava, poštovanja, žrtava i svega drugo što treba da pokaže vrline.

I pravo na interesovanje samo za pojedine momente :)

Ma sve je tu jasno kao dan, samo, u pravu si, nemamo uvek dovoljno snage da te budale ili ignorišemo ili zajebavamo, nego se kao upustimo u objašnjavanja.

Pa mi i Filipu objašnjavamo :)

Ali mislim da je svako ovde makar jednom bio isprovociran toliko da je Filipu pokušao nešto da objasni.
angie01 angie01 23:00 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

I uopšte mi nije u sećanju priča koja se tu stvarno dešavalo, Srbi Hrvati sukob, nego nešto što sam odmah zaboravio, nešto uopšteno o okupatorima i domaćim izdajnicima protiv oslobodilaca i rodoljuba.


zanimljivo, mi smo u skoli ucili o ustasama,...i u samom memorijalnom centru se pusta film sa dokumentarnim snimcima, tako da nema prostora da se nesto uopstava i prica drugacije nego je bilo.

tako da, ili nisi nikada bio tamo, ili opet preradjujes.


a inace,
О Јасеновцу и стварању НДХ снимљени су документарни филмови „Јасеновац“ (1966) Богдана Жижића, „Крв и пепео Јасеновца“ (1983) Лордана Зафрановића и „Госпа — краљица Хрвата“ (1992) Крста Шканате.[72]
gvozden1 gvozden1 23:02 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo


Još jedna u nizu notornih laži

Ajd ne lupaj.
Eno ti link kod Endži, piše i o tome.

Nego, kad će metamorfoza?
freehand freehand 23:02 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Ja ne znbam nikoga ko je video taj film.


Šta misliš onda o onima koji pišu kako je loš?

Isto što i o onima koji ga hvale. Moroni.

Inače, ne mislim hništaloše o tome da država Srbija finansira takav projekat. Pod uslovom da ne određuje kako treba da izgleda i šta treba da sadrži, jer nam je, valjda, jedan "Boj na Kosovu" bio dosta za nauk.
Mislim, Boj na Kosovu i serija o Nemanjićima, jebiga.
alselone alselone 23:02 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Ma sve je tu jasno kao dan, samo, u pravu si, nemamo uvek dovoljno snage da te budale ili ignorišemo ili zajebavamo, nego se kao upustimo u objašnjavanja.


Ne treba posustati :)

Ako ne zbog nas, onda zbog drugih koji čitaju.

Jednom sam sa Predom pričao pa sam mu iskazao iskreno poštovanje za trud da hiljaditi put pokaže kompleksnost rata i nejednodimenzionalnost. I onda on reče - ja to ne odgovaram samo toj osobi kojoj pišem, nego pišem radi drugih koji čitaju jer ako ostane neodgovoreno, misliće da je istina.
alselone alselone 23:04 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Inače, ne mislim hništaloše o tome da država Srbija finansira takav projekat. Pod uslovom da ne određuje kako treba da izgleda i šta treba da sadrži, jer nam je, valjda, jedan "Boj na Kosovu" bio dosta za nauk.
Mislim, Boj na Kosovu i serija o Nemanjićima, jebiga.


Boj na Kosovu kao i Hrabbo Srce. Jedna našpanovana bajka.

Mislim da je sasvim u redu da imamo takav film. Svima je jasno da nije dokumentarac.

Nemanjiči sa druge strane je loš jer nema ni taj našpanovani momenat. Ono je smor.
freehand freehand 23:08 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

gvozden1

Još jedna u nizu notornih laži

Ajd ne lupaj.
Eno ti link kod Endži, piše i o tome.

Nego, kad će metamorfoza?

Šta da ne lupam, da si ti odmah zaboravio sve strahote koje su u Jasenovcu deci prikazivane da bi zapamtila šta je bratoubilaštvo? Kao što si zaboravio link koji si meni postavio u kome seljaci iz okoline Valjeva pričaju o četnilčkim crnim trojkama koje su klale od kuće do kuće, i muško i žensko, i staro i mlado?

Pa si se sad prisetio kad bi da probudiš posustalu mržnju koja bi trebalo da proizvede još malo klanja po kućama u večnoj spirali krvi?
alselone alselone 23:08 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Boj na Kosovu kao i Hrabbo Srce.

I to ne samo Hrabro Srce nego i Pad crnog jastreba, jovanka orleanka, Rambo, pa onda stotinu filmova o vijetnamu, indijancima, Prohujalo sa vihorom i tako dalje i tako dalje.

Skroz u rangu sa praksom u industiji.
gvozden1 gvozden1 23:08 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Pod uslovom da ne određuje kako treba da izgleda i šta treba da sadrži,

Daj pare i ćuti.
A ako ja sa tim parama napravim film u kome ću Jasenovac prikazati kao humanitarni kamp za Srbe, to je moja umetnička sloboda.
alselone alselone 23:09 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Šta da ne lupam, da si ti odmah zaboravio sve strahote koje su u Jasenovcu deci prikazivane da bi zapamtila šta je bratoubilaštvo? Kao što si zaboravio link koji si meni postavio u kome seljaci iz okoline Valjeva pričaju o četnilčkim crnim trojkama koje su klale od kuće do kuće, i muško i žensko, i staro i mlado?

Pa si se sad prisetio kad bi da probudiš posustalu mržnju koja bi trebalo da proizvede još malo klanja po kućama u večnoj spirali krvi?



Imaš tri rečenice, sve tri su pitanja.
gvozden1 gvozden1 23:11 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

seljaci iz okoline Valjeva pričaju o četnilčkim crnim trojkama koje su klale od kuće do kuće, i muško i žensko, i staro i mlado?

Šta li si ti pobrkao, da mi je znati.
Piješ li ti čoveče?

Pitam da makar otkrijem uzrok tolike pometnje u glavi.
alselone alselone 23:11 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo


Daj pare i ćuti.
A ako ja sa tim parama napravim film u kome ću Jasenovac prikazati kao humanitarni kamp za Srbe, to je moja umetnička sloboda.


Ma ne treba ni da bude snimljen, vidiš da nabjaraju da su već snimljeni filmovi na tu temu tako da je dovoljno. Što je dosta, dosta je! Svaki sledeći film koji se snimi, SNIMI SE NAMERNO!
freehand freehand 23:11 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Boj na Kosovu kao i Hrabbo Srce. Jedna našpanovana bajka.

Mislim da je sasvim u redu da imamo takav film. Svima je jasno da nije dokumentarac.

Blaga je razlika u tome da je "Boj na Kosovu" krš film napravljen za par meseci od krš scenarija za političke potrebe, a "Bravehear" odličan istorijski film koji nije ni osmislila ni sponzorisala država za jeftine dnevnopolitičke potrebe.
alselone alselone 23:12 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Blaga je razlika u tome da je "Boj na Kosovu" krš film napravljen za par meseci od krš scenarija za političke potrebe, a "Bravehear" odličan istorijski film koji nije ni osmislila ni sponzorisala država za jeftine dnevnopolitičke potrebe.


Meni Boj na Kosovu nije krš film.
crossover crossover 23:13 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Kao onaj sa mapama. Njega čoveka ne mrzi da uloži desetine sati praveći mape za džabe, samo da bi pokazao nešto što kada ispričaš rečima naleti ti 100 baraba da se svađa i relativizuje. Ovako kada mu staviš mapu pred oči, začepi.


Одличан је момак, пратим његове радове по интернету, често га каче на бреддиту (r/SrpskaIstorija). И она мапа и табела о изборима ’45. су његове.

Ja niti snage dalje imam, niti objektivnosti. Verujem da je vaša generacija još grđa po tim pitanjima.


Јесте још гора, оматорило то и одртавело. Мене не мрзи, ја имам и снаге и објективности, кад могу по цео дан да гледам у немуште кодове онда ми немушти далабанери по интернету дођу као пјесма.
freehand freehand 23:13 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Šta da ne lupam, da si ti odmah zaboravio sve strahote koje su u Jasenovcu deci prikazivane da bi zapamtila šta je bratoubilaštvo? Kao što si zaboravio link koji si meni postavio u kome seljaci iz okoline Valjeva pričaju o četnilčkim crnim trojkama koje su klale od kuće do kuće, i muško i žensko, i staro i mlado?

Pa si se sad prisetio kad bi da probudiš posustalu mržnju koja bi trebalo da proizvede još malo klanja po kućama u večnoj spirali krvi?



Imaš tri rečenice, sve tri su pitanja.

Mislim da ti se ne sviđa moj stil. Svako od tih pitanja sadrži odgovor.
gvozden1 gvozden1 23:14 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

SNIMI SE NAMERNO!

S predumišljajem, velikosrpskim :)
alselone alselone 23:15 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Mislim da ti se ne sviđa moj stil.


alselone alselone 23:17 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

S predumišljajem, velikosrpskim :)


Zlikovci, namerno mašu svojim žrtvama zbog svojih nacionalističkih ciljeva i to na datume za koje uopšte ni ne znamo šta znače.
freehand freehand 23:17 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Blaga je razlika u tome da je "Boj na Kosovu" krš film napravljen za par meseci od krš scenarija za političke potrebe, a "Bravehear" odličan istorijski film koji nije ni osmislila ni sponzorisala država za jeftine dnevnopolitičke potrebe.


Meni Boj na Kosovu nije krš film.

Nek ostane onda na tome da o ukusima ne vredi. Ne znanm nikoga kome se taj film dopao.
Meni su i Garavi sokaka i Frajle krš muzika - ako je to uopšte muzika, al jebiga.
crossover crossover 23:18 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Blaga je razlika u tome da je "Boj na Kosovu" krš film napravljen za par meseci od krš scenarija za političke potrebe, a "Bravehear" odličan istorijski film koji nije ni osmislila ni sponzorisala država za jeftine dnevnopolitičke potrebe.


Meni Boj na Kosovu nije krš film.


Лош је филм, у техничком (кинематографском) смислу.
freehand freehand 23:21 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Šta li si ti pobrkao, da mi je znati.
Piješ li ti čoveče?

Trebalo bi, verovatno. Da bi se došlo do tog nivoa zla. Eto kažu da su se ti tvoji pobratimi raznih fela i u raznim dresovimaozbiljno drogirali i napijali da bi izdržali tempo koji si im ti nametao u bratoubilaštvu.
Govorim o linku koji si postavio na emisiju RTS kao relevantnu za razumevanje kraja osamdesetih, i u kojoj vseljaci iz okoline Valjeva raspravljaju kako su nestajali ljudi, žene i deca onomad obnoć, '42. Pa se ispostavilo da svi znaju samo se neki prave nevešti.
gvozden1 gvozden1 23:25 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

42. Pa se ispostavilo da svi znaju samo se neki prave nevešti.

42. četnici klali decu i žene po valjevskom selima?

Dobro, jesu, u pravu si.

Ali, ili pogledaj da nešto nisi pomešano, ili jbg, vidi šta ćeš, da ne pominjem lekare.
alselone alselone 23:25 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Meni su i Garavi sokaka

Vuče te? Samo se otvori.
alselone alselone 23:25 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Лош је филм, у техничком (кинематографском) смислу.

Nije mi krš.

To sam rekao.
gvozden1 gvozden1 23:31 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo


Лош је филм, у техничком (кинематографском) смислу

Šotra jbg.
Ne znam kako je on uspeo da postane značajno ime filma.

Ali Boj na Kosovu, sama tema, snažan mit, uspeva donekle da pokrije Šotru i njegov limunada stil.

freehand freehand 23:34 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Meni su i Garavi sokaka

Vuče te? Samo se otvori.

Dobro, Bane je kul lik. Pravi Vojvođanin.
alselone alselone 23:37 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Ali Boj na Kosovu, sama tema, snažan mit, uspeva donekle da pokrije Šotru i njegov limunada stil.


Jeste. Nije krš, nema šanse.

Mogao je mnogostruko biti bolji, čak je i MORAO biti bolji s obzirom na temu. Morao se napraviti remek delom, ali nema veze.

Ima sigurno dobrih momenata. Na primer Obiličev govor na Večeri nije loš, Lauševič je skroz na mestu. Žutić je po meni isto lepo odglumio, i paše mu uloga skroz. Gorica Popovič odlična, Lečić odličan, Tadić kao Murat isto dobar.

Glumci su sasvim OK, mnogo bolji nego u mnogo ekvivalentnih filmova.

Kažem ponovo, trebalo je to bolje.
alselone alselone 23:38 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Tadić kao Murat


Ah.
freehand freehand 23:41 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Tadić kao Murat


Ah.


alselone alselone 23:44 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

freehand



Ako će ti makar neku mikroskopsku utehu značiti, mada uteha u ovom slučaju ništa ne znači, moram da kažem da si potpuno bio u pravu.
gvozden1 gvozden1 23:49 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Lauševič je skroz na mestu. Žutić je po meni isto lepo odglumio, i paše mu uloga skroz. Gorica Popovič odlična, Lečić odličan, Tadić kao Murat isto dobar.

Lauševiću daj šta hoćeš i dobićeš dobru stvar.
Ma naravno da nije krš, ali tema je velika, nekako je normalno da se očekuje spektakl, pa kad se to ne desi razočarenje poraste enormno.

Film tog nivoa sa bilo kojom drugom temom se ne bi smatrao kršem sigurno.
Bio bi osrednji film, koji se nekome sviđa nekome ne, ali ne krš.

Lajanje na zvezde je i lošiji od ovog, meni se recimo uopšte ne dopada, ali ne smatram ga krš filmom.

Nemanjiće, e to jeste haos.
Kako je ono uspelo da dobije pare od države bem li ga?

Ili Ravna Gora, isto.

Velike teme stvarno zaslužuju mnogo više opreza nego neka bezvezna ljubavna priča, a ljudi se olako dohvat toga.
Ajd Šotra, al onaj Bajić se usudi da radi istorijski film!

A država mu još da pare.
Ne zna se ko je tu luđi.

freehand freehand 23:49 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
freehand



Ako će ti makar neku mikroskopsku utehu značiti, mada uteha u ovom slučaju ništa ne znači, moram da kažem da si potpuno bio u pravu.

Ako sam dobro razumeo to što si rekao i ako u tome nema nekakvog sarkazma jedina je, moja lična a inače beznačajna uteha u tome da je bar neko nešto shvatio. Inače, u ovoj ruini od drušđtva u kome nije ostao kamen na kamenu -sem što sam ja kao pojedinac apsolutno beznačajan - nikakve utehe niti ima niti je može biti.
crossover crossover 23:50 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

gvozden1

Лош је филм, у техничком (кинематографском) смислу

Šotra jbg.
Ne znam kako je on uspeo da postane značajno ime filma.

Ali Boj na Kosovu, sama tema, snažan mit, uspeva donekle da pokrije Šotru i njegov limunada stil.


Мени је још мање јасно како је успео да удене СИ систем у средњовековну Србију, и како су успели да не виде у монтажи полуфилтере у швенку са тотала на крупни кадар, па онда имаш Вука Бранковића који је до пола лица црнац. Али јбг тако то испадне кад телевизијског редитеља пустиш на филм.

Штета што то није радио неко озбиљан, мада нисам сигуран ко би то могао да буде.
alselone alselone 23:54 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Ako sam dobro razumeo to što si rekao i ako u tome nema nekakvog sarkazma jedina je, moja lična a inače beznačajna uteha u tome da je bar neko nešto shvatio. Inače, u ovoj ruini od drušđtva u kome nije ostao kamen na kamenu -sem što sam ja kao pojedinac apsolutno beznačajan - nikakve utehe niti ima niti je može biti.


Ni najmanje nema sarkazma, i to sam morao da izgovorim naglas zbog sebe.

Skroz sam drugačije video period posle izbora, mislio sam da moramo kazniti lošu vlast, da ćemo izabrati neke nesposobnjakoviće, Šešeljeve minione a da imamo izgrađeo društvo, medije, NVO, "civilni sektor" ma šta to značilo, imamo Nemačku, Ameriku i druge koji to neče dati, pa ćemo pročistiti demokratsku opciju i na sledećim prevremenim izborima dobiti mnogo bolju vlast.

Ko bi pomislio da će se Vučič slizati sa svima, i da će ga naši prijatelji i partneri podržavati da nam radi ovo što radi.

Sa druge strane možda nam je ovo i trebalo da se otreznimo.

Mislim, nije nam trebalo nego se tešim da makar ina mešto dobro u svemu ovome. I ima. ali nije vredno toga.
freehand freehand 23:54 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Штета што то није радио неко озбиљан, мада нисам сигуран ко би то могао да буде.

Pa to tako bude kad se na šest meseci pred obljetnicu sete da bi moglida snime jedan spektakl koji bi bašdobrodošao da uveliča stvar. Ne piše se takva priča, ne pravi scenario za takav film ni za godinu, kamoli se klepa za dva meseca da bi stigli da obave tehnikalije oko kastinga, snimanja, montaže za zakazani termin.
A tako je hnekako urađeno, koliko me sećanje služi.
gvozden1 gvozden1 23:55 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo


Штета што то није радио неко озбиљан, мада нисам сигуран ко би то могао да буде.

Dušan Kovačević napiše scenario a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.
I spreme mnogo para i dovoljno vremena.
alselone alselone 23:58 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Lauševiću daj šta hoćeš i dobićeš dobru stvar.

Jeste. Vanredan i talenat a i sama pojava tog čoveka.

Glupo je reći ovako, ali ajde da pokušam, puno smo izgubili tim njegovim zločinom. Iako je pre svega jedan (beše jedan ili dva) čovek izgubio život a u neku ruku je i on izgubio život koji je do tada imao, izgubili smo i svi mi.
freehand freehand 23:59 15.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Ko bi pomislio da će se Vučič slizati sa svima, i da će ga naši prijatelji i partneri podržavati da nam radi ovo što radi

Ja znam lično bar nekoliko stotina ljudi.
A ne mogu da verujem, ni danas, da se i tada nije videlo šta dolazi.
Inače, nikad se ne bih svrstao ni uz jednu političku opciju da nisam video fašizam kako buja i da senisam od njeg aotliko usrao.
Ako ima utešne stvari - ovo je blaže od onoga što sam ja očekivao. No realno slabi su i bezmudi, inače bismo , bar neki od nas, odavno bili po jarugama i na stadionima.
I to je ono o čemu je ovaj filipov bolg, u stvari.
alselone alselone 00:00 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Dušan Kovačević napiše scenario a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.
I spreme mnogo para i dovoljno vremena.


Može i onaj komunista što je pravio Vuka Karadžića. Najbolju seriju ikada snimljenu. Samo su scenario pisali 4 godine.
crossover crossover 00:01 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.


Немој њега, молим те, он је већ довољно срања направио.
freehand freehand 00:04 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

gvozden1

Штета што то није радио неко озбиљан, мада нисам сигуран ко би то могао да буде.

Dušan Kovačević napiše scenario a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.
I spreme mnogo para i dovoljno vremena.

Pisao je Dušan Kovačević. Eto, na primer, "Sveti Georgije ubiva aždahu". to je ono kad Srbi beže iz rovova jer im škartovi spopadaju snaše po selima.
Pa nije bilo naročito popularno među domaćinima.
crossover crossover 00:04 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

A tako je hnekako urađeno, koliko me sećanje služi.


Јесте, дилетантски скарабуџено.
alselone alselone 00:06 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Јесте, дилетантски скарабуџено.

A ostala i pesma za Beretke.
freehand freehand 00:06 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

crossover
A tako je hnekako urađeno, koliko me sećanje služi.


Јесте, дилетантски скарабуџено.

Pričao mi je Svetozar Cvetković, tad još.
gvozden1 gvozden1 00:07 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

crossover
a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.


Немој њега, молим те, он је већ довољно срања направио.

Što?
Na šta misliš, Parada?

Ok, ne dopada ti se, ali mi se čini da on režira dobro.
crossover crossover 00:16 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
Јесте, дилетантски скарабуџено.

A ostala i pesma za Beretke.


Да, то је написао академик Љубомир Симовић. И та сцена чак није толико лоша, личи мало на српски Екскалибур.
alselone alselone 00:19 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

И та сцена чак није толико лоша,


Eto polako braćo, te nije loš Laušević, te nije loša ova scena... Ako bi krenuli da prebiramo našli bi sigurno još nešto dobro.

Na kraju će biti ono što sam rekao - jedan korektan film sa dosta propusta ali i par solidnih momenata.
crossover crossover 00:24 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

gvozden1
crossover
a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.


Немој њега, молим те, он је већ довољно срања направио.

Što?
Na šta misliš, Parada?

Ok, ne dopada ti se, ali mi se čini da on režira dobro.


Мислим на цео његов опус, осим Лепих села. Али добро, познајем га одавно па можда нисам баш скроз објективан. Није он толико лош режисер али мислим да он није прави човек за ту тематику, за то треба баш велико знање и искуство.
freehand freehand 00:28 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
И та сцена чак није толико лоша,


Eto polako braćo, te nije loš Laušević, te nije loša ova scena... Ako bi krenuli da prebiramo našli bi sigurno još nešto dobro.

Na kraju će biti ono što sam rekao - jedan korektan film sa dosta propusta ali i par solidnih momenata.

Najbolje što se desilo oko tog jubileja bilo je otvaranje bačvi sa vinjakom, zapečaćenih - slagaću sad da li '59 ili '64, specijalno za tu priliku. U pitanju je bila ozbiljna količina od nekoliko desetina tona pa sam i ja došao u priliku da ga probam još čiotavih deset godina ksanije. I svakako spada u najbolja pića koja sam ikada kušao.
Interesantno je da je u Rubinu petoro ljudi imalo privilegiju da ga gostima ponudi a samo je generalni mogao da iznese bocu uz dokument koji je sam potpisivao.
Kupovinom fkompanije, uz sve ostalo što mu je Koštunica ustupio za trećinu cene Peconi je postao vlasnik i nekoliko hiljada litara tog nektara.
crossover crossover 00:28 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

alselone
И та сцена чак није толико лоша,


Eto polako braćo, te nije loš Laušević, te nije loša ova scena... Ako bi krenuli da prebiramo našli bi sigurno još nešto dobro.

Na kraju će biti ono što sam rekao - jedan korektan film sa dosta propusta ali i par solidnih momenata.


Лаушевић је одличан глумац, а Бој на Косову је лош филм. Ето, решио сам вам тај проблем, ко ће ако нећу ја, и кад ако не сад. :)
gvozden1 gvozden1 00:33 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Али добро, познајем га одавно па можда нисам баш скроз објективан.

Verovatno je to.
I meni se čini da je ne baš dobar čovek.
Sećam se da se ljutio na sve redom posle kraha Anđela 2, na nekoj TV je sagovornika baš vređao što se ovaj nije oduševljavao.

Ali zna da režira, i ta Parada, koja meni generalno ne leži, je dosta dobro urađena (ne savršeno, ima i laičkih omaški, ono sa magaricom npr ili kolima)

To što ne zna o istoriji napisao bi mu Kovačević, on sigurno zna :)

Ma ok, lupam bez veze, neće snimati sigurno.
freehand freehand 00:39 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

crossover
gvozden1
crossover
a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.


Немој њега, молим те, он је већ довољно срања направио.

Što?
Na šta misliš, Parada?

Ok, ne dopada ti se, ali mi se čini da on režira dobro.


Мислим на цео његов опус, осим Лепих села. Али добро, познајем га одавно па можда нисам баш скроз објективан. Није он толико лош режисер али мислим да он није прави човек за ту тематику, за то треба баш велико знање и искуство.

Ja za dugometražne "Kursadžije revival", urbana varijanta ne bihmogao da zamislim boljeg.
milisav68 milisav68 00:40 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Dušan Kovačević napiše scenario a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.

Već se desilo, i ispalo loše sa "Sveti Georgije ubiva aždahu".
crossover crossover 00:49 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Да замислимо немогуће, ево рецимо да имамо савршен сценарио, перфектну продукцију, савршен кастинг и неограничен буџет, ја бих режију за Бој на Косову дао Питеру Џексону или Никити Михалкову. :)
gvozden1 gvozden1 00:49 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

milisav68
Dušan Kovačević napiše scenario a režira, pazi sad, Srđan Dragojević.

Već se desilo, i ispalo loše sa "Sveti Georgije ubiva aždahu".

Onda ništa.

A baš bih voleo da snime pa da vidite šta je film :)
bene_geserit bene_geserit 05:40 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

Čekaj, Šotra i Bajić su radili te istorijske "spektakle" a ovde se kuka na Dragojevića. E jeste poludeli. Pa za ovu dvojicu on je James Cameron lično.
Nego, tako mi je žao što je Uroš Stojanović umro, bilo bi užasno zabavno gledati njegovu viziju tako nekog istorijskog spektakla.
haklberi_tom haklberi_tom 08:53 16.02.2021

Re: Kada čitam sve ovo

freehand
alselone
Misliš - ne to što treba i što je sevap nego biraju šta se njima sviđa?

Razguli sa pitanjima. Ako imaš nešto da kažeš, reci.

Nekako mi je lakše i duševnije da pitam pa da sam skapiraš nego da odmah kocem i toljagom odvalim ko šta može i sme da smatra i dovodi u pitanje.
Možda mu je argumentacija nikakva, možda su mu stavovi pogrešni, al da mu se spominje čime trena i smeda se bavi je prilično, da prostiš, totalitaran pristup.
Inače - a mislim da sma to pominjao već - Sokrat je baš voleo da rasprave vodi upitnim rečenicama. Bez vređanja i bez tvrdih stavova vodio sagovornika do spoznaje.




Svakako je prvi i najgluplji poriv da mi se ukaže da nisam Sokrat, al je možda ipak pametnije skapirati da nije suludo baš ni dozvoliti drugome i drugima da se bave onim delom istorije koji je njima interesantan, iz kog god razloga. dok god im nije laž metod i mržnja misija.

Auuuu!
Jebote!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana