Društvo| Zdravlje| Život| Životni stil

Vaks i antivaks

loader RSS / 01.04.2021. u 23:13
Pozoveš ljude, javno, da ne jedu hleb, jer se sumnja da to nije pečeno na idealan način, i kažeš, ko preživi glad - preživi, pa nakon toga od nejedenja hleba pomre od gladi masa ljudi, zbog čega te na kraju uhapse, a ti aplaudiraš samom sebi što si "im doakao".
Kome si doakao? Nmvz: slikali te, svi znaju za tebe...
_109790701_twoboys_jennertrust.jpg
A sad ide vrlo osetljivo pitanje, nekome za ideološki sport, nekome kao muka:  
Sloboda.  
Ako hoćeš slobodu i braniš slobodu, ne čini to preko grbače drugih ljudi i zdravlja drugih ljudi. Onda to nije sloboda, već tvoja sloboda.
Uživancija u sopstvenoj popularnosti? Da, naravno. Dopamin sa aditivima koji se trpaju gde? Pa, sestro, brate, baš u taj isti nesavršeni hleb.
Eto, dolaze da te brane ovi koji (takođe) od svog ispraznog pojma slobode ne vide dalje od (svog) ega. A samo na korak dalje su ljudi koji umiru, od epidemije.
Ima gde se osvaja sloboda. Tada si žrtva, za visoku cenu. Ima i gde se prisvaja sloboda. Za nisku cenu.
Uistinu, uistinu, teško je definisati slobodu, ali je ipak, evo, lakše definisati onoga koji zloupotrebljava pojam slobode radi zaptivanja sopstvenih rupa i praznine, a po cenu drugih.
Eno, ljudi umiru. Ne od neslobode, već od virusa.
Da li je svejedno kad ti neko iz bliskog vidokruga strada od ovog virusa? Nije. Osim ako nisi poremećene empatipatije.
Primio sam vakcinu, prvu, rusku, koju sam i tražio, zatim sam primio kinesku, koju sam i tražio kao revakcinu, a ukoliko bude potrebno da se primi i treća, izabrao sam ovu severnokorejsku. Ukoliko ni ta treća ne stvori pun džak antitela, tražiću neku zapadnoevropsku, kao samokažnjavanje, mada znam da će mi za njeno primanje prethodno tražiti da se izjasnim kako se odričem Kosova. Metohiju ne pominju. Logičnije bi bilo odreći ih se u paketu. Makar bi tako bilo zapisano. Ovako, ni zapisano. No, nadamo se da barem sledećih sto godina (dok neke medicine ne ojačaju) neće biti potrebna i ta četvrta doza. Što kažu poznati i medijski priznati antivakseri, ne primaj vakcinu, a ako preživiš ležanje kovida, zahvali nama, antivakserima.
Vratimo se temi. Hapšenja i represalije, upadanja na tuđ posed i sve slično tome ne podnosim, ni kad se tiče mog slučaja, ni kad je bilo ko drugi u pitanju. Sa druge strane, ne podnosim ni to da mi prijatelji i rodbina umiru zbog verovanja da je vakcina rizičnija od zaraze. Nije lak taj ispit. Primio je vakcinu, a zarazio se. Pa, šta? Ko je rekao da nakon vakcine nije moguća zaraza? Ko je ikada rekao da maske štite (tako zvuči kao da štite 100%)? Štite, 50-60-70-80%, ne 100'%. Bitno smanjuju verovatnoću. Ok. Hoćete li da verovatnoća vaše zaraze i eventualnog nepreživljavanja, ili rupetina na plućima, bude veća, ili manja? Otkud ja znam. Kažite sami. Volite ovako, ili onako? Nije teško pitanje. Sloboda. Eh. Sloboda? Pa, da ste kao pojedinci sami i izolovani u nekom parčetu Svemira (mada je to nemoguće, jer će se stvari u nekom xxx trenutku spojiti u Jedno, pa će se svi zaraziti ili izlečiti, kao ovde, sada), možemo i da razumemo svojeglavost, gde ćete sami za sebe izazvati virus na dvoboj i sami (ne daj bože) stradati. No, sasvim druga je stvar ukoliko vaš "izbor" utiče i na desetine, stotine, a posredno i na hiljade drugih. Tada više nemate slobodu, već Odgovornost. Kako se ta draga reč izgubila? Ne znam. Antivakser? Pa, ne morate da budete bundžija na svakom mestu i po svaku tuđu cenu. Isterajte svoju šupljinu na neki drugi način, koji ne ugrožava moje danas već relativno vremešne školske drugove. O drugaricama da i ne pričam. Taj deo teme je još radikalniji. Antivakser? Pa, ne morate... Ako ištete nekakav dokaz posebnosti, imate razne klubove, koji ne bole sve druge. Recimo, klub pecaroša. Ili... klub ljubitelja maslačaka. Evo ih - dok dlanom o dlan, a oni, lepotani, već iznikli, kao hiljadu malih sunaca, i zauzeli Svet.  


Komentari (1134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:30 07.04.2021

Re: Пропаст

(А Подгорица би могла да буде главни град.)


Nemoj, živa bila! Umišljeni su i bez toga!
Kragujevac, ako mene pitaš.
gedza.73 gedza.73 10:31 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
iako su crnogorci ti koji su podigli narod hercegovine, i čak ga predvodili do značajnih vojnih uspjegha, stigao je tvrd diktat velikih sila (pretočen u glas Rusije) da se spusti oružje.

Černomidin?
Будимпештанска конвенција је била тајна конвенција између Русије и Аустроугарске поводом поделе интересних сфера уочи Руско-турског рата 1877-1878. године.

Тако је 15. јануара 1877. године дошло до састанка у Будимпешти, где је потписана тајна конвенција која је Русији обезбедила неутралност Аустроугарске у предстојећем сукобу на Балкану. У замену за неутралност, Аустроугарска је добила пристанак Русије да окупира Босну и Херцеговину. Такође, Аустроугарска се обавезала да не шири амбиције ка српским, румунским, бугарским и црногорским територијама, а Русија се одрекла интереса у Босни, Херцеговини, као и ширења у Србији и Црној Гори. Поред тога, Аустроугарска је одобрила учешће Србије и Црне Горе у рату на страни Руса.

Допунском конвенцијом одређено је да се територијалне добити изазване распадом Османског царства на Балкану сведу на Босну и Херцеговину које би припале Аустроугарској.


Biju Švabe al biju i naši.

docsumann docsumann 10:32 07.04.2021

Re: Пропаст

Srbija je imala pomalo makijavelistički pristup interesima stranih sila za razliku od poprilično fanatičnog crnogorskog rusofilstva oličenog u izjavi knjaza Nikole ako se ne varam 'Bog i Rusija' (broj Crnogoraca na Golom otoku se na žalost može posmatrati kao logičan nastavak tradicije)


treba se samo podsjetiti riječi pokojhnog mitropolita - Ko izda Rusiju, dabogda živo meso sa njega otpadalo i neka je proklet , što su opet ctirane riječi Svetog Petra Cetinskog.

Rusija je Crnoj Gori dugo bila jedini oslonac i saveznik među velikim silama. spašavala je gladi, pomagala novačano i u oružju, pa čak i spriječila totalno uništenje političkom intervencijom.
otud toliko i nekritičko veličanje Rusa u crnogorskoj tradiciji.
predatortz predatortz 10:35 07.04.2021

Re: Пропаст


Rusija je Crnoj Gori dugo bila jedini oslonac i saveznik među velikim silama. spašavala je gladi, pomagala novačano i u oružju, pa čak i spriječila totalno uništenje političkom intervencijom.
otud toliko i nekritičko veličanje Rusa u crnogorskoj tradiciji.


A onda je sve to zaboravljeno, ne bi li se abolirao šverc duvanom i narkoticima.

I prošlo je u narodu, odnosno kod jednog dela.
gedza.73 gedza.73 10:38 07.04.2021

Re: Пропаст

Kragujevac, ako mene pitaš.

Šteta što je taj grad unižen i što je umesto da postane lepši postao ružniji



predatortz predatortz 10:40 07.04.2021

Re: Пропаст

Šteta što je taj grad unižen i što je umesto da postane lepši postao ružniji


Čak i u takvom, mnogo je više Srbije u njemu nego u Beogradu.
Zato, neka Beograd bude naš Njujork, a Kragujevac DC.

docsumann docsumann 10:50 07.04.2021

Re: Пропаст

A onda je sve to zaboravljeno, ne bi li se abolirao šverc duvanom i narkoticima.


njet.

puklo je u dilu između Prve Familije i ruskih tajkuna. prvenstveno Deripaske i Aluminijskog Kombinata. neka glupost od cca 200M eura.
do tada, CG je bila raj za ruske tajkune i njihove mutne investicije.

nakon tog pucanja, kreće i okretanje Mila zapadu, pridruženje NATO-u
gedza.73 gedza.73 10:58 07.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
Zato, neka Beograd bude naš Njujork, a Kragujevac DC.

Ako budemo pametni i izbegnemo par budućih ratova nije nemoguće. I iz gorih pogibelji smo se izvlačili.
docs
otud toliko i nekritičko veličanje Rusa


Имя героя романа неизвестно. Доступна лишь его история жизни. Родился после 1875 года, в Петербурге. Сын русского, разорившегося дворянина и сербской женщины, которая оставила семью. Фамилия также не известна, хотя в романе указано, что она внесена в «Бархатную книгу». Учился в Императорском Училище Правоведения. Затем за незаурядные способности был завербован в разведку Генерального штаба, откуда и начинаются его приключения. Участвовал в боях в Пруссии, попал в немецкий плен, затем работал на заводах Круппа. После чего сбежал во Францию, откуда впоследствии перебрался в Югославию, где и продолжил борьбу уже с Австро-Венгрией на стороне Русской армии. Также участвовал в военном перевороте в Сербии (ещё до войны), в результате которого к власти пришел Пётр I Карагеоргиевич. Был членом Сербской радикальной партии. После Октябрьской революции перешел на сторону советской власти.



Дата первой публикации: 1986


A u knjizi ništa o tajnoj konvenciji

Но создание такого обширного государства славян (каким позже и стала Югославия) не могли допустить ни султанская Турция, ни кайзеровская Германия, ни далекая Англия, ни близкая Австрия, ибо славянское возрождение обязательно станет союзно России, а царь не замедлит получить базы для своего флота в Адриатическом море. Главным же врагом славян на Балканах была габсбургская Вена, уже наложившая свое гербовое клеймо на Боснию и Герцеговину. Чтобы задобрить славян, Габсбурги заливали улицы в Сараево асфальтом, они пустили по рельсам трамвай, но… бойтесь данайцев, дары приносящих! Белград стоял у самого слияния Дуная с Савой, с австрийского берега крепостные орудия Землина держали столицу Сербии на постоянном прицеле… Турки прозвали Белград «Вратами священной войны», их зеленое знамя Пророка было спущено над столицей Сербии лишь в 1876 году, когда сербы, заодно с Россией, объявили войну за свободу славян. И сербы никогда не забывали об этом: – Поговорим, друже, по-русски, – стало для них паролем. Все было бы хорошо, если бы не династия Обреновичей!


Предателем Сербии был не Апис – предателем был сам королевич Александр, который шел на сговор сепаратного мира с Австрией, но Вена властно требовала от него головы Аписа…

Но патриоты Сербии по клочкам выявляли истину, когда уже исполнилась мечта Аписа о новой свободной Югославии…

В 1953 году Иосип Броз Тито потребовал, чтобы народ социалистической Югославии узнал сущую правду о героях прошлого, умерщвленных с именами «злодеев».

Тогда же Верховный суд Югославии пересмотрел дело Аписа, и полковник Драгутин Дмитриевич (он же и Апис) был посмертно реабилитирован!


Link






docsumann docsumann 11:20 07.04.2021

Re: Пропаст

Nekako, oni što misle da su Iliri mi se čine poštenijim od ovih.


meni su atlantiđani cool
predatortz predatortz 11:25 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
Nekako, oni što misle da su Iliri mi se čine poštenijim od ovih.


meni su atlantiđani cool


Slažem se! Ok likovi.

Pazi, ja nikad nisam bio ona tvrda linija koja bi da tera bilo koga na to da bude Srbin. Pa čak kad taj ima evidentno srpsko poreklo.

Ja sam više za onu, svestan sam nepraktičniju, varijantu:

Đe visi, nek' i otpada!


Ali ono što je moje - ne džaraj!

Znači, jedan sasvim nagodan lik, ukoliko ga baš ne juriš da mu bocneš prst u oko.
Ako pak juriš, jbga... Nagodnost se potpuno istopi.

Takav mi je pogled i na nacionalno pitanje.




docsumann docsumann 11:26 07.04.2021

Re: Пропаст

A u knjizi ništa o tajnoj konvenciji


nič ne ponjel

al znam za ovu Puškinovu pjesmu...

gedza.73 gedza.73 11:31 07.04.2021

Re: Пропаст

bitka za Skadar je jedna od tamnijih stranica crnogorske istorije.

Podsetio si me, a prošli blog se zatvorio, pričom o Milanu Kalabiću.

1924. godine stradali su uglavnom oni među muslimanima Vraneša koji nijesu trebali da stradaju – nedužni, mirni i većinom siromašni starosjedioci, oni koji nijesu imali nikakvog razloga da bježe ispred osvjetnika, ali nastalu stihiju nije mogao niko kontrolisati.


Milovan Đilas чији је otac Nikola učestvovao u pokolju piše u svojoj knjizi (retko svedočanstvo o pokolju o kome se nije puno znalo)

Пљачка од 1918. године била је не­вина игра према овоме... Убијено је око три стотине педесет људи, многи на грозовит начин... Муслиманска села су, иза тога, полако опустјела. Му­слимани из тих крајева почели су да се селе махом у Тур­ску, продајући имања будзашто. Шаховићки срез, дијелом и бјелопољски, нешто истребљењем, а нешто од страха, остали су добрим дијелом без муслимана и насељени су Црногорцима.
М.Ђ.

Баш то да су с људима поступали као с марвом, да су смишљали начине умор­става, било је оно најстрашније... свирепи и нечовјечни начин којим су она вршена и наслада коју су осјећали они који су тај посао обављали-то је изазивало згражавање и осуду чак и кад су муслимани у питању.
М.Ђ.

Најљепше је у свему овом то да Бошка нијесу ни уби­ли муслимани, него Црногорци, колашински главари.
М.Ђ.

Sumnjalo se da ga je ubio poznati komita Jusuf Mehonić, što je poslužilo kao povod da se krene u napad na muslimane. Kasnije je utvrđeno da su Boškovića ubili pripadnici crnogorskog komitskog pokreta.
Danas


časopis “Istina” (vlasnik i urednik dr Ljuba Popović). 16 novembra. 1924
“Bravo, Crnogorci!
Prijatelji rođaci i poštovaoci pok. Boškovića digli su se na oružje i kao nekad u vreme plemenske vladavine, pošli su da uzmu odmazdu za zločin, prema svojim plemenskim običajima
Jedino oštre, svirepe i primerene kazne, koje više služe kao zastrašavajuće sredstvo nego odmazda za već učinjeni zločin, mogu imati mirotvornog dejstva u krajevima, gde na užas i najveću sramotu države, još uvek ginu, kao u tursko vreme, nesrećni Srbi




gvozden1 gvozden1 11:34 07.04.2021

Re: Пропаст

znam za ovu Puškinovu pjesmu...
A pre toga, nije važna nacija, država je tu da štiti sve svoje građane :)

E Doks, Doks
Ne da je važna, najvažnija je.
Meni srpska naravno.
docsumann docsumann 11:43 07.04.2021

Re: Пропаст

Ali ono što je moje - ne džaraj!


u skladu s tim trebao bi da prihvatiš i činjenicu da su Srbi u CG svoji na svome. Crna Gora je njhova kuća i glavna briga. pogotov što u ovom trenutku ta kuća štekće pod silnim problemima.
nema te grane društvenog života koja nije devastirana od strane predhodne vlasti (sem sporta i kriminala ).
trošiti vrijeme u ovom trenutku na istorijske teme, identiteska pitanja, Srebrenicu, Kosovo, je samoubilačka aktivnost.

ko god da je planirao da nabije klip u točkove novoj vladi - uspio je.

i to je porazno.

kakav sjajan autogol. simpatizeri DPS-a su na nogama...


docsumann docsumann 11:45 07.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1
znam za ovu Puškinovu pjesmu...
A pre toga, nije važna nacija, država je tu da štiti sve svoje građane :)

E Doks, Doks
Ne da je važna, najvažnija je.
Meni srpska naravno.



baš me interesuje kako si to povezao s Puškinovom pjesmom
gvozden1 gvozden1 11:48 07.04.2021

Re: Пропаст

baš me interesuje kako si to povezao s Puškinovom pjesmom

Verujem da ti ponos radi kad si je zapazio i još okačio ovde.
Nacionalni ponos, čak i kad je bez realnog osnova kao u priči o Napoleonu i Crnogorcima.

I to je u redu, svakako.
predatortz predatortz 11:49 07.04.2021

Re: Пропаст

ko god da je planirao da nabije klip u točkove novoj vladi - uspio je.

i to je porazno.

kakav sjajan autogol. simpatizeri DPS-a su na nogama...


Slažem se da je Krivokapić glupo i neiskusno reagovao.
Razumem ministra što ne da ostavku. Ako će Milovi da uvode delikt mišljenja u vladu, onda do kurca!
Sad Krivokapić mora da bude dosta kreativan, ako misli da ne pokusa ono što se ne jede.

docsumann docsumann 11:49 07.04.2021

Re: Пропаст

Milovan Đilas чији је otac Nikola učestvovao u pokolju piše u svojoj knjizi (retko svedočanstvo o pokolju o kome se nije puno znalo)

Пљачка од 1918. године била је не­вина игра према овоме... Убијено је око три стотине педесет људи, многи на грозовит начин... Муслиманска села су, иза тога, полако опустјела. Му­слимани из тих крајева почели су да се селе махом у Тур­ску, продајући имања будзашто. Шаховићки срез, дијелом и бјелопољски, нешто истребљењем, а нешто од страха, остали су добрим дијелом без муслимана и насељени су Црногорцима.
М.Ђ.


mislim da sam prvi spominjao zločin nad muslimanima u Šahovićima, na blogu.

identični zvjerski rukopis si imao u Pljevljima 1992-1995. vlast DPS je učinjela sve da se ti zločini ne procesuiraju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:49 07.04.2021

Re: Пропаст

nema te grane društvenog života


Kako stvari stoje sa granama prirodnog zivota? Hocu reci, jel su jos na granama?
docsumann docsumann 11:53 07.04.2021

Re: Пропаст

Razumem ministra što ne da ostavku.


razumjem da se oko toga ne slažemo.

ako padne vlada šteta će biti, bojim se, prevelika. Krivokapić je vukao iznuđene poteze. il si premijer i vođa tima, čija se poštuje, il si mrtvo puvalo.

ono što vjerujem da će se dogoditi ako vlada (uskoro) padne je da će DF proći baš loše na sledećim izborima. packu u Nikšiću su već dobili, al oni i dalje guslaju po svom.
no, nadam se da do toga neće doči, samo ne znam kako...
docsumann docsumann 11:57 07.04.2021

Re: Пропаст

Neues aus der Nachbarschaft
nema te grane društvenog života


Kako stvari stoje sa granama prirodnog zivota? Hocu reci, jel su jos na granama?


nije loša grana
dok je okolo banana
predatortz predatortz 11:57 07.04.2021

Re: Пропаст

il si premijer i vođa tima, čija se poštuje, il si mrtvo puvalo.


Ne možeš selektivno oštriti qratz, a da te ljudi cene.
Ako nije reagovao na Dritanovo soliranje, i ovo drugo se moglo završiti kritikom.
Potegao je tešku artiljeriju zbog par smislenih rečenica, pokazao nedoslednost i selektivnost.
Sad nek gleda šta će...
docsumann docsumann 12:03 07.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1
baš me interesuje kako si to povezao s Puškinovom pjesmom

Verujem da ti ponos radi kad si je zapazio i još okačio ovde.
Nacionalni ponos, čak i kad je bez realnog osnova kao u priči o Napoleonu i Crnogorcima.

I to je u redu, svakako.



možda bi me nekad i nadahnula. no, prestalo vremenom da me radi.
al poštujem.

no, volim kako zvuči taj prvi stih na ruskom

Černogorci? Čto takoe? – Bonaparta voprosil.

i da se razumjemo, nemam ja ništa protiv nacionalnog ponosa dok drugi zbog njega ne dobija po nosu.
docsumann docsumann 12:07 07.04.2021

Re: Пропаст

Ako nije reagovao na Dritanovo soliranje, i ovo drugo se moglo završiti kritikom.


u čemu je Dritan narušio koalicioni sporazum oko kojeg je formirana vlada ( da ga sad ne ponavljam)?

je l' Dritan napravio probleme radu vlade, uvlačeći je u nepotrebne rasprave unutar cg društva i polemiku sa eEU
mariopan mariopan 12:11 07.04.2021

Re: Пропаст

srpskoj (epskoj) tradiciji koji su njegovali Petrovići, Crna Gora je predstavljana kao postkosovski zbijeg u planinama dnašnje CG, u kojem je sačuvana iskra slobode, kao amanet za oslobođenje i ujedinjenje srpkog naroda.

Pa onda ste vi ustvari mi?
docsumann docsumann 12:15 07.04.2021

Re: Пропаст

mariopan
srpskoj (epskoj) tradiciji koji su njegovali Petrovići, Crna Gora je predstavljana kao postkosovski zbijeg u planinama dnašnje CG, u kojem je sačuvana iskra slobode, kao amanet za oslobođenje i ujedinjenje srpkog naroda.

Pa onda ste vi ustvari mi?


il' je to, il' vice versace
predatortz predatortz 12:19 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
Ako nije reagovao na Dritanovo soliranje, i ovo drugo se moglo završiti kritikom.


u čemu je Dritan narušio koalicioni sporazum oko kojeg je formirana vlada ( da ga sad ne ponavljam)?

je l' Dritan napravio probleme radu vlade, uvlačeći je u nepotrebne rasprave unutar cg društva i polemiku sa eEU



Može se podvesti pod isto za šta Krivokapić okrivljuje Leposavića - izazivanje nacionalnih tenzija.

Dritan je prvo kritikovao premijera zbog privatne čestitke Dana RS predsednici RS, a potom je Bosni i Hercegovini čestitao nepostoječi praznik - Dan državnosti BiH, koji se obeležava samo u Federaciji.
Dakle, Dritan je svesno poručio da su mu srpski praznici problem, dok ovi drugi baš i nisu. Pritom Dritan je pokazao neviđeno nepoznavanje prilika u regionu, nazvavši BiH republikom, što ona po svom ustavnom uređenju nije.

E sad, to bi i moglo proći kao lapsus, glupost, površnost, da se za takvo uređenje BiH ne zalažu muslimani, što je i Dritan, a osporavaju ga, gle čuda, opet Srbi.

Izgleda je vama u CG mir u kući bitan samo ako su ugroženi svi sem Srba, ali ne ako je i po leđima Srba. Tu se Dritanu, očigledno, može da udara.




docsumann docsumann 12:32 07.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
docsumann
Ako nije reagovao na Dritanovo soliranje, i ovo drugo se moglo završiti kritikom.


u čemu je Dritan narušio koalicioni sporazum oko kojeg je formirana vlada ( da ga sad ne ponavljam)?

je l' Dritan napravio probleme radu vlade, uvlačeći je u nepotrebne rasprave unutar cg društva i polemiku sa eEU



Može se podvesti pod isto za šta Krivokapić okrivljuje Leposavića - izazivanje nacionalnih tenzija.

Dritan je prvo kritikovao premijera zbog privatne čestitke Dana RS predsednici RS, a potom je Bosni i Hercegovini čestitao nepostoječi praznik - Dan državnosti BiH, koji se obeležava samo u Federaciji.
Dakle, Dritan je svesno poručio da su mu srpski praznici problem, dok ovi drugi baš i nisu. Pritom Dritan je pokazao neviđeno nepoznavanje prilika u regionu, nazvavši BiH republikom, što ona po svom ustavnom uređenju nije.

E sad, to bi i moglo proći kao lapsus, glupost, površnost, da se za takvo uređenje BiH ne zalažu muslimani, što je i Dritan, a osporavaju ga, gle čuda, opet Srbi.

Izgleda je vama u CG mir u kući bitan samo ako su ugroženi svi sem Srba, ali ne ako je i po leđima Srba. Tu se Dritanu, očigledno, može da udara.


meni ovo djeluje kao da bi ti volio da je problem postojao i tamo gdje ga nije bilo kako bi mogao tu situaciju da izjednačiš sa ovom vezanom za ministra Leposavića.
al problema nije postojao, nit je vlada imala zbog toga teškoća u funkcionisanju.

ne sjećam se čak ni da je neko iz radikalnijeg srpskog bloka nešto protestovao oko toga.
predatortz predatortz 12:37 07.04.2021

Re: Пропаст

al problema nije postojao, nit je vlada imala zbog toga teškoća u funkcionisanju.


Nije, jer su Srbi istolerisali "izlet" da ih Dritan ogradi od RS.

A nisu trebali. Sad bi, da su pametni, išli sistemom - ide Leposavić, ali ide i Dritan, pa pravimo rekonstrukciju dogovorno.
Ako ne, tražite pomoć DPS za smenu našeg ministra, mi dižemo zahtev za smenu Dritana jer ste vi uveli praksu da DPS smenjuje ministre u vladi. A Milo bi jedva dočekao da se po ovom pošora.
gedza.73 gedza.73 12:49 07.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1
Nacionalni ponos


Pogledaj rođenu sestru Marije Karađorđević Ielanu. Ona je na 'naslovnoj' strani klipa pa od 8:40. Bojena fotografija i dodat pokret.




docsumann docsumann 12:51 07.04.2021

Re: Пропаст

A nisu trebali. Sad bi, da su pametni, išli sistemom - ide Leposavić, ali ide i Dritan, pa pravimo rekonstrukciju dogovorno.


imaju pravo da vuku poteze kako žele.

samo što mislim da će im se takva i slična činjena o glavu polupati.
ko sruši ovu vladu dobiti će žestok odgovor od naroda. na izborima, naravno.

uostalom, kako stvari stoje, bojim se da ćemo se u to uskoro i uvjeriti.
predatortz predatortz 12:53 07.04.2021

Re: Пропаст

samo što mislim da će im se takva i slična činjena o glavu polupati.
ko sruši ovu vladu dobiti će žestok odgovor od naroda. na izborima, naravno.


Ruši je premijer, glasovima DPS.

Možda i namerno. Možda je (ipak?) Trojanski konj?
docsumann docsumann 12:59 07.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
samo što mislim da će im se takva i slična činjena o glavu polupati.
ko sruši ovu vladu dobiti će žestok odgovor od naroda. na izborima, naravno.


Ruši je premijer, glasovima DPS.

Možda i namerno. Možda je (ipak?) Trojanski konj?


čisto sumnjam. niđe veze...

al da sačekamo da vidimo šta narod misli? mislim, ako do toga uopšte i dođe.

ovako nasuvo, možemo upirat svak u svoju ploču još u narednih 300 komentara.
aureus aureus 13:08 07.04.2021

Re: Пропаст

Zamisli da vladu obori tzv. "ekspert" koji na izbore nije ni izlazio, a koji je umislio da pored postojećih treba čekati još neke nepristrasnije sudove. Umišljeni pajac.

Još je on jedan od onih za koje su ovi što ga sad u skupštini podržavaju tvrdili da nikad nisu čuli za njega.
("Ne znam ko su ovi ministri, znam samo za Bojanića." )
predatortz predatortz 13:13 07.04.2021

Re: Пропаст

aureus
Zamisli da vladu obori tzv. "ekspert" koji na izbore nije ni izlazio, a koji je umislio da pored postojećih treba čekati još neke nepristrasnije sudove. Umišljeni pajac.

Još je on jedan od onih za koje su ovi što ga sad u skupštini podržavaju tvrdili da nikad nisu čuli za njega.
("Ne znam ko su ovi ministri, znam samo za Bojanića."



Još čekam da me nazoveš lažovom zbog tvrdnje da Sarajevo nisu razarali samo Srbi i da srpski snajperi nisu jedini koji su ubijali po gradu.
aureus aureus 13:18 07.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
aureus
Zamisli da vladu obori tzv. "ekspert" koji na izbore nije ni izlazio, a koji je umislio da pored postojećih treba čekati još neke nepristrasnije sudove. Umišljeni pajac.

Još je on jedan od onih za koje su ovi što ga sad u skupštini podržavaju tvrdili da nikad nisu čuli za njega.
("Ne znam ko su ovi ministri, znam samo za Bojanića."



Još čekam da me nazoveš lažovom zbog tvrdnje da Sarajevo nisu razarali samo Srbi i da srpski snajperi nisu jedini koji su ubijali po gradu.

Ti u mom komentaru nisi ni pomenut.
I džaba ti je što bi da se svađaš kad ja imam pametnija posla.

Kakav pajac ovaj ministar Leposavić.
Još nije podnio neopozivu ostavku.
docsumann docsumann 13:30 07.04.2021

Re: Пропаст

Kakav pajac ovaj ministar Leposavić.


dobro, ne bih potezao baš takve izraze, kujac pajac, al ako iko konkuriše za trojanca u cijeloj priči, on mi se nameće kao kandidat sa najboljim referencama...
aureus aureus 13:37 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
Kakav pajac ovaj ministar Leposavić.


dobro, ne bih potezao baš takve izraze, kujac pajac, al ako iko konkuriše za trojanca u cijeloj priči, on mi se nameće kao kandidat sa najboljim referencama...

Ma trojanac je još gore. Trojanac pretpostavlja svjesnu namjeru.

Ja sam to možda i pomislio, ali sam javno krenuo nešto blaže - umišljeni pajac koji ne razumije situaciju do kraja, ali mu je drago da je u centru pažnje.

Mislim da odavno nisam čuo da neki ministar na poziv predsjednika vlade neće da podnese ostavku.
Već je postigao šta je htio, je li možda još nešto hoće?
docsumann docsumann 13:45 07.04.2021

Re: Пропаст

Mislim da odavno nisam čuo da neki ministar na poziv predsjednika vlade neće da podnese ostavku.
Već je postigao šta je htio, je li možda još nešto hoće?


da, čudili smo se kako DPS ministri nemaju obraza da daju ostavku ni nakon žestokih kiseva, a sad imamo upgrejd situaciju, da ministar neće da podnesu ostavku ni kad premijer to zatraži od njega!?
aureus aureus 13:52 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
Mislim da odavno nisam čuo da neki ministar na poziv predsjednika vlade neće da podnese ostavku.
Već je postigao šta je htio, je li možda još nešto hoće?


da, čudili smo se kako DPS ministri nemaju obraza da daju ostavku ni nakon žestokih kiseva, a sad imamo upgrejd situaciju, da ministar neće da podnesu ostavku ni kad premijer to zatraži od njih!?

Osim toga, pitanje je jesu li pojedinci iz DF-a ikad oprostili Krivokapiću što njih, prekaljene političare, nije uzeo u vladu.
Skoro da ih je tad ponizio pa nije isključeno bilo da će mu rado, prvom prilikom, zadrmati stolicu.

Sve bi to bilo možda i simpatično i silno zanimljivo, kao u šahu ili kakvoj drugoj igri, da Crna Gora nije zemlja u problemima (epidemiološkim, ekonomskim...) i da još uvijek DPS i MĐ nisu toliko jaki.
docsumann docsumann 14:13 07.04.2021

Re: Пропаст

Sve bi to bilo možda i simpatično i silno zanimljivo, kao u šahu ili kakvoj drugoj igri, da Crna Gora nije zemlja u problemima (epidemiološkim, ekonomskim...) i da još uvijek DPS i MĐ nisu toliko jaki.


potpisujem.

to su problemi koje je trebalo rješavati u neka normalnija vremena. kad i ako dođu.
gedza.73 gedza.73 15:38 07.04.2021

Re: Пропаст

aureus
da Crna Gora nije zemlja u problemima (epidemiološkim, ekonomskim...)

Ako se dobro sećam baš pre neku godinu na blogu su postavljane tabele o ekonomskom usponu i uspehu Crne Gore kao rezultatu samostalne i nezavisne politike.

aureus aureus 16:09 07.04.2021

Re: Пропаст

gedza.73
aureus
da Crna Gora nije zemlja u problemima (epidemiološkim, ekonomskim...)

Ako se dobro sećam baš pre neku godinu na blogu su postavljane tabele o ekonomskom usponu i uspehu Crne Gore kao rezultatu samostalne i nezavisne politike.


Jesu.
Prije neku godinu.

Ali sad je drugačije. No, izguraće oni i ovo.
Još ako epidemiju iskoriste da ukapiraju da ne valja previše jabuka držati u jednoj korpi (u turizmu) - onda će i epidemija biti otrežnjujuća.
haklberi_tom haklberi_tom 17:41 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
niccolo
da li si svjestan činjenica da u ovom trenutku DF, od čije strane dolazi najveći pritisak za nesmjenjivanje Leposavića, sačinjava i PzP.
a predsjednik PzP-a Nebojša Medojević insistira na tome da je u Srebrenici počinjen genocid. i to daleko snažnije i direktnije nego Kriviokapić.

Brate, u životu nisam video toliko šizofrenu političku scenu kao kod vas...


ima li ko bolji (luđi)?

Nije lako biti Srbin!

U Crnoj Gori.
docsumann docsumann 18:22 07.04.2021

Re: Пропаст

Nije lako biti Srbin!

U Crnoj Gori.


apropo vizavi

danas je Albanaka alternativa (koja je na vlast u Tuzima) izjavila da Abazović djeluje antialbanski i da je član antialbanske vlade.

ispada da je u Crnoj Gori na vlasti antisrpsko-antialbanska koalicija.

haklberi_tom haklberi_tom 18:27 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
Nije lako biti Srbin!

U Crnoj Gori.


apropo vizavi

danas je Albanaka alternativa (koja je na vlast u Tuzima) izjavila da Abazović djeluje antialbanski i da je član antialbanske vlade.

ispada da je u Crnoj Gori na vlasti antisrpsko-antialbanska koalicija.


Nije lako biti ni pošten Albanac!
A kamoli Albanac koji gleda na Srbe kao na ljude.
Stoga - drži se Dritane!
predatortz predatortz 18:50 07.04.2021

Re: Пропаст

Stoga - drži se Dritane!


Vodi ga kući!
Pa zajedno čestitajte dane zločina nad Srbima sa Haradinaju i Bakiru.
docsumann docsumann 18:59 07.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
Stoga - drži se Dritane!


Vodi ga kući!
Pa zajedno čestitajte dane zločina nad Srbima sa Haradinaju i Bakiru.



Čarli ustaša!?


e, ovo nisam vjerovao da ću ikad da čujem na blogu.
predatortz predatortz 19:04 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
predatortz
Stoga - drži se Dritane!


Vodi ga kući!
Pa zajedno čestitajte dane zločina nad Srbima sa Haradinaju i Bakiru.



Čarli ustaša!?


e, ovo nisam vjerovao da ću ikad da čujem na blogu.



Što, brate?!
Mene jednom nazvali LDP-ovcem!
Sva čuda su moguća ovde.
Pošto nema Free-a, koji nas na to uredno podseća, da kažem Čarlivoju da imam iskustvo u pevanju ustaških pesama i da mogu da ga naučim.

Šiptarske ne znam, jbga težak jezik.
haklberi_tom haklberi_tom 19:20 07.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
Stoga - drži se Dritane!


Vodi ga kući!
Pa zajedno čestitajte dane zločina nad Srbima sa Haradinaju i Bakiru.

Gluposti!
haklberi_tom haklberi_tom 19:20 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
predatortz
Stoga - drži se Dritane!


Vodi ga kući!
Pa zajedno čestitajte dane zločina nad Srbima sa Haradinaju i Bakiru.



Čarli ustaša!?


e, ovo nisam vjerovao da ću ikad da čujem na blogu.

Gluposti!
docsumann docsumann 19:24 07.04.2021

Re: Пропаст

haklberi_tom
docsumann
predatortz
Stoga - drži se Dritane!


Vodi ga kući!
Pa zajedno čestitajte dane zločina nad Srbima sa Haradinaju i Bakiru.



Čarli ustaša!?


e, ovo nisam vjerovao da ću ikad da čujem na blogu.

Gluposti!


i ja kažem
predatortz predatortz 19:28 07.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
haklberi_tom
docsumann
predatortz
Stoga - drži se Dritane!


Vodi ga kući!
Pa zajedno čestitajte dane zločina nad Srbima sa Haradinaju i Bakiru.



Čarli ustaša!?


e, ovo nisam vjerovao da ću ikad da čujem na blogu.

Gluposti!


i ja kažem


A ja kažen, poučen ličnim, a i narodnim iskustvom:
Ako boljitak Srbima u Crnoj Gori zavisi od jednog Šiptara, nema od tog posla ništa gospodo.

Zbog toga sam, ako se sećate, bio veoma oprezan i iznosio istu sumnju kada smo komentarisali rezultate izbora u avgustu.

gedza.73 gedza.73 20:28 07.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
Šiptarske ne znam, jbga težak jezik.


Al' zato Albanci sasvim dobro sviraju i pevaju 'krca, krca nova kola'




docsumann docsumann 07:03 08.04.2021

Re: Пропаст

Ako boljitak Srbima u Crnoj Gori zavisi od jednog Šiptara, nema od tog posla ništa gospodo.


ništa ne zavisi od jednog čovjeka.
al je dobro imati prave ljude na pravom mjestu. pogotovo na ključnim pozicijama.

meni nacionalnost uopšte nije važna. bitan mi je čovjek, njegova riječ i djelo.

i ne treba CG da bude država ni srpskog, ni crnogorskog, ni muslimanskog naroda. već država svih njih. malo ko to istrinski kapira ko Dritan.

za sad ima moju punu podršku. al moraće da je opravdava svaki dan. jbg, s političarima ništa blanko i ništa zauvijek.
Atomski mrav Atomski mrav 10:16 06.04.2021

Man'te se Gare

Umro je Predrag Živković Tozovac

Legenda, pokoj mu duši
milisav68 milisav68 10:42 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Atomski mrav
Umro je Predrag Živković Tozovac

Legenda, pokoj mu duši


tess1 tess1 11:18 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Atomski mrav
Umro je Predrag Živković Tozovac

Legenda, pokoj mu duši

Са Тозовцем сам схватила, ма шта схватила, видјела својим очима, с којим жаром Шумадинке и Шумадинци воле Србију. Покој му души.

Хајде нека неко постави Лено, Магдалено, не може код мене, и да видимо колики је Гара јад у односу на Лену. Благодарим. :)
milisav68 milisav68 11:24 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

tess1
Atomski mrav
Umro je Predrag Živković Tozovac

Legenda, pokoj mu duši

Са Тозовцем сам схватила, ма шта схватила, видјела својим очима, с којим жаром Шумадинке и Шумадинци воле Србију. Покој му души.

Хајде нека неко постави Лено, Магдалено, не може код мене, и да видимо колики је Гара јад у односу на Лену. Благодарим. :)

Šumadinac, javi se!

tess1 tess1 11:30 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Милисаве, хвала. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:30 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Šumadinac, javi se


Šumadinci javite se, množina Milisave, ima ih na blogu prilično.
nikvet pn nikvet pn 11:49 06.04.2021

Re: Man'te se Gare



После му рекли да није стари него стални кадар (за разлику од резервног).

Слава му и хвала.
Atomski mrav Atomski mrav 11:58 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

После му рекли да није стари него стални кадар (за разлику од резервног).


Mene je to "stari kadar" uvek dovodilo u rebus.
Kontao sam da su možda trećepozivci bili "stari" kadar...
gvozden1 gvozden1 12:11 06.04.2021

Re: Man'te se Gare


Šumadinci javite se

Ovo neka prozivka? :)
Dobar je Tozovac, da je samo ovo uradio, mnogo je

Са Тозовцем сам схватила, ма шта схватила, видјела својим очима, с којим жаром Шумадинке и Шумадинци воле Србију.


Jesi ga sastavila Tes, svaka čast!
Sto preporuka je malo.

Ima toga u narodnjacima, pod stare dane sam počeo da otkrivam, Novica Negovanović recimo, Kraljevčanin, kao i Tozovac.
gvozden1 gvozden1 12:15 06.04.2021

Re: Man'te se Gare


Mene je to "stari kadar" uvek dovodilo u rebus.
Kontao sam da su možda trećepozivci bili "stari" kadar

Stalni, zbog toga je Pašić digao timočku bunu, nije mu odgovarao stalni kadar.
Prvi je to u srpsku vojsku uveo Milan Obrenović.
milisav68 milisav68 12:20 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

apacherosepeacock
Šumadinac, javi se


Šumadinci javite se, množina Milisave, ima ih na blogu prilično.

Ma znam, nego meni bila asocijacija na Lepa sela...

-Šumadinac, javei se!
-Ljudi, šta da vam kažem...
-Šumadinac, sto puta ti jebem majku....

Nego, dok je Bregović piškio u pesku...


apacherosepeacock apacherosepeacock 12:31 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

gvozden1

Šumadinci javite se

Ovo neka prozivka? :)



Prozivka nego šta, i to od strane Moravske banovine (otuda mi deda, sa očeve strane:))
milisav68 milisav68 12:32 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

gvozden1
Jesi ga sastavila Tes, svaka čast!
Sto preporuka je malo.



nikvet pn nikvet pn 12:35 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

gvozden1
Pašić digao timočku bunu, nije mu odgovarao stalni kadar.


... зато што је наоружани народ (Пашићу паше) који је отерао Турке требало да преда оружје држави и сталној војсци, новој институцији.

Манимо то, упамтимо Тозовца као велемаестра старе срп(бијан)ске кафанске музике; тихе, мелодичне и душевне.
gedza.73 gedza.73 12:47 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

apacherosepeacock
Šumadinac, javi se


Šumadinci javite se, množina Milisave, ima ih na blogu prilično.


A i kad smo kod svadbi Tozovčeve pesme se možda danas više izvode po Hrvatskoj.


(mada nije Tozovčeva ipak je najlepša njegova verzija)

Prozivka nego šta, i to od strane Moravske banovine (otuda mi deda, sa očeve strane:))



za mene su sjale
devojacke plave oci



gvozden1 gvozden1 12:49 06.04.2021

Re: Man'te se Gare


Prozivka nego šta, i to od strane Moravske banovine (otuda mi deda, sa očeve strane:))

Meni lepša podela na divizije nego na banovine.
Valjda zato što tako sebe mogu da svrstam u čuvenu Drinsku diviziju :)
gedza.73 gedza.73 12:54 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Манимо то, упамтимо Тозовца као велемаестра старе срп(бијан)ске кафанске музике; тихе, мелодичне и душевне.





mirelarado mirelarado 13:14 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

gedza.73
apacherosepeacock
Šumadinac, javi se


Šumadinci javite se, množina Milisave, ima ih na blogu prilično.


A i kad smo kod svadbi Tozovčeve pesme se možda danas više izvode po Hrvatskoj.


(mada nije Tozovčeva ipak je najlepša njegova verzija)

Prozivka nego šta, i to od strane Moravske banovine (otuda mi deda, sa očeve strane:))



za mene su sjale
devojacke plave oci





Ima i ovo:


apacherosepeacock apacherosepeacock 14:32 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

za mene su sjale
devojačke plave oči


Ne vidim klip (ne da mi šugavi chrome) ali ta sam
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:35 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

gvozden1

Prozivka nego šta, i to od strane Moravske banovine (otuda mi deda, sa očeve strane:))

Meni lepša podela na divizije nego na banovine.
Valjda zato što tako sebe mogu da svrstam u čuvenu Drinsku diviziju :)


Može i divizije, ne pravim pitanje :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:28 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

У Београду је у 86. години умро чувени певач народне музике Предраг Живковић Тозовац. Преминуо је на ВМА од последица борбе са коронавирусом.

Тозовац је рођен 22. јануара 1936. године у Краљеву. Његов отац Светозар-Тоза био је чувени предратни хармоникаш по коме је Тозовац добио надимак.

Оца Тозу, који је до рата држао и кафану у Матарушкој Бањи, стрељали су Немци 1941. године. На хармоници која му је остала од оца, Тозовац је, како би зарадио за живот, почео је да свира са само 10 година.

Поред хармонике, научио је да свира бубњеве и трубу. Завршио је гимназију и студије економије.

Прве синглове је снимио 11. јуна 1965. године, а пажњу јавности скренуо је песмом "Испод липе, крај потока", коју је снимио 1967. године. Исте године снима четири сингла у дуету са Силваном Арменулић.

Његова велика популарност почиње 1971. године, када побеђује на Песми лета композицијом "Мирјана". Следеће године опет побеђује песмом "Очи једне жене" и потврђује статус најпопуларнијег певача.

Године 1972. пева песму "Јеремија", коју тадашње комунистичке власти сврставају у четничке песме, због чега бива принуђен да се склони код пријатеља у Немачку. Након две године враћа се у Србију, власти му одузимају пасош, али Тозовац остаје миљеник публике и наставља да пева.

Поред много одржаних концерата и ТВ емисија певао је и у дуету са Предрагом Гојковићем Цунетом, Мирославом Илићем, Лепом Лукић, Миром Васиљевић и другима. Осамдесетих година, заједно са Предрагом Гојковићем Цунетом и глумицом Златом Петковић, био је водитељ чувене Фолк параде.

Октобра 2012. добио је диплому заслужног грађанина града Краљева, а 24. августа 2018. године, на концерту одржаном поводом шездесет година Радио-телевизије Србије, уручен му је Златни микрофон Радио Београда.
haklberi_tom haklberi_tom 16:35 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

gedza.73
Манимо то, упамтимо Тозовца као велемаестра старе срп(бијан)ске кафанске музике; тихе, мелодичне и душевне.




Slava mu!
haklberi_tom haklberi_tom 16:39 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

apacherosepeacock
za mene su sjale
devojačke plave oči


Ne vidim klip (ne da mi šugavi chrome) ali ta sam

I ja sam!
Doduše, nisam devojka.
emilia emilia 19:04 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Године 1972. пева песму "Јеремија", коју тадашње комунистичке власти сврставају у четничке песме, због чега бива принуђен да се склони код пријатеља у Немачку. Након две године враћа се у Србију, власти му одузимају пасош, али Тозовац остаје миљеник публике и наставља да пева.

Јеremija pali topa zatresla se sva Jevropa! Stig'o Švabo do Zemuna od Zemuna vuna vuna.



Moja omiljena kafanska pesma Jeremija



i ova



Slava mu. Počivao u miru.
vcucko vcucko 19:30 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

emilia



Slava mu. Počivao u miru.

I Bog da mu dušu prosti.

Niko da pusti:

principessa_etrusca principessa_etrusca 19:53 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

tess1 tess1 20:24 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Колико пјесама добрих је имао, алал вера.
crossover crossover 20:48 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Саучешће Спиридону и слава Тозовцу.

principessa_etrusca principessa_etrusca 21:02 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

tess1
Колико пјесама добрих је имао, алал вера.

Има и једна за нашег Влаха:



tess1 tess1 21:04 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

Има и једна за нашег Влаха:

:)
gvozden1 gvozden1 21:15 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

E ovu njegovu sam tražio
Totalna Šumadija (što reče Džakarta)

milisav68 milisav68 21:33 06.04.2021

Re: Man'te se Gare

tess1
Колико пјесама добрих је имао, алал вера.


Тозовац је есенција ведрог, здравог сељачког духа са накривљеном шубаром/шајкачом. Он пати без очаја и весели се без злурадости. Чујеш како жубори Морава и шушти ветар преко њива из којих си изникао, које те хране и које животом браниш.


Ukrao sa tvitera.


mariopan mariopan 05:42 07.04.2021

Re: Man'te se Gare

Тозовац је есенција ведрог, здравог сељачког духа са накривљеном шубаром/шајкачом. Он пати без очаја и весели се без злурадости. Чујеш како жубори Морава и шушти ветар преко њива из којих си изникао, које те хране и које животом браниш.

Kako je ovo lepo rečeno.

Sinoć su mu odali poštu skoro na svim kanalima na tv, mogle su se videti mnoge njegove pesme, i najstarije snimke, stvarno je to jedno veliko bogatstvo što je za sobom ostavio.

Slava mu.
tess1 tess1 06:42 07.04.2021

Re: Man'te se Gare

Kako je ovo lepo rečeno.

Ле-по. :)
maksa83 maksa83 12:08 06.04.2021

muštuluk


Čestitam vam vakcinisanje Predsednika!

Vučić se vakcinisao!
Vaistinu se vakcinisao!
predatortz predatortz 12:11 06.04.2021

Re: muštuluk

maksa83

Čestitam vam vakcinisanje Predsednika!

Vučić se vakcinisao!
Vaistinu se vakcinisao!


Dogodine u Zabeli!
niccolo niccolo 12:32 06.04.2021

Re: muštuluk

muštuluk

Jebeš to, jedan čovek se vakcinisao, javi ti kad se svaki od Vulina bude vakcinisao, to će biti barem 50% populacije...
alselone alselone 12:35 06.04.2021

Re: muštuluk

Dogodine u Zabeli!


mirelarado mirelarado 13:04 06.04.2021

Re: muštuluk

predatortz
maksa83

Čestitam vam vakcinisanje Predsednika!

Vučić se vakcinisao!
Vaistinu se vakcinisao!


Dogodine u Zabeli!


Moglo bi i revakcina u Zabeli!
predatortz predatortz 13:06 06.04.2021

Re: muštuluk

mirelarado
predatortz
maksa83

Čestitam vam vakcinisanje Predsednika!

Vučić se vakcinisao!
Vaistinu se vakcinisao!


Dogodine u Zabeli!


Moglo bi i revakcina Zabeli!


Nisam protivan, dapače...
Atomski mrav Atomski mrav 13:10 06.04.2021

Re: muštuluk

mirelarado
predatortz
maksa83

Čestitam vam vakcinisanje Predsednika!

Vučić se vakcinisao!
Vaistinu se vakcinisao!


Dogodine u Zabeli!


Moglo bi i revakcina Zabeli!


Ma može i u ludari...
tess1 tess1 14:51 06.04.2021

Re: muštuluk

Чини се да има страх од игле. :)
haklberi_tom haklberi_tom 17:21 06.04.2021

Re: muštuluk

tess1
Чини се да има страх од игле. :)

Onda neka šmrče.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:38 06.04.2021

Re: muštuluk

Vakcinisao ga pedijatar i evo sada je dobio štence. Neverovatan dan u životu malog Ace.
tess1 tess1 06:41 07.04.2021

Re: muštuluk

Vakcinisao ga pedijatar i evo sada je dobio štence. Neverovatan dan u životu malog Ace.

Много смијешно. :))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana