Društvo| Ekonomija| Politika| Satira

Dug i dobar istočni drug

loader RSS / 18.05.2021. u 12:40

Присни односи. Присна братимљења... После, кад се у томе претера, буде оно, од играчке плачке.

Кажу, неке су државе пале у дужничко ропство према Кини, а да би се то могло десити и Србији. Чуди ме да тог детаља нема у дневнику РТС у пола осам. Србији се ово са дужничким братимљењима догодило (догађа) не само са Кином. Дуг нам је све већи. А куповна моћ све мања.

images?q=tbn:ANd9GcR2oYFAACVUaevTOKHqrz27XFRbIKAy4Sxoiw&usqp=CAU 

 

Тако. Друг нам је све ближи.

Јестиво уље скоро 200 динара, на пример. То је повећање за малтене дупло у односу на пре 5-10 година. А евро још од пре једне деценије стоји, па номинално повећање плата у динарима, за које може да се купи све мање робе, у еврима испада 500, 600, 700... Може да се нагрува и на 1000. Мислим на просечну плату, не на функционере државе и њихову родбину и кумове.

Е, онда важи не од играчке плачке, него од играчке пљачке.  

Све смо успешнији. Избиће ускоро социјална побуна по Европи због нас.  

Ма, да не компликујем. Пустимо просечну плату исказану у еврима. И громогласну помоћ грађанима исказану у еврима. Ионако ћемо ускоро на Јуан.

 

Док се раја навикне на прерачунавање у Јуанима проћи ће још најмање 2-3 туре избора. Буде можда места и за гласање око промене Устава.  



Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mentol mentol 23:53 18.05.2021

Re: zejtin

Ribozom
Beli hleb je mnogo jeftiniji 10-15 kruna, ali je grozan.

Verujem. Bio sam u Švedskoj blizu norveške granice... Našao sam samo jednu vrstu hleba koja nije zašećerena. Ukus kao karton, ali jestivo.
Teško je tamo naći nešto bez šećera, a ako nešto ne podnosim to je šećer izvan poslastica. Al' zato imaju slane bombone Nešto odvratnije nisam u životu probao... I ono pivo od 2,7 promila... Jednom sam popio desetak, glava me je dva dana bolela. Dobro, bilo je i normalnog piva u 30km udaljenom Systembolagetu
Utisak mi je bio: ljudi fini, voda iz slavine odlična, hrana skupa a odvratna... jedva sam dočekao povratak u Srbiju, hleba da se najedem
mariopan mariopan 08:35 19.05.2021

Re: zejtin

Verujem. Bio sam u Švedskoj blizu norveške granice... Našao sam samo jednu vrstu hleba koja nije zašećerena. Ukus kao karton, ali jestivo.

Isto sam i ja doživela i jedva sam dočekala da se vratim u Srbiju. Našla sam samo jedan hleb da je najmanje slatkast, neki sa jabukama, ali srećom tanko sečen pa se moglo zatrpati nečim da se to ne oseti toliko. Svi me pitaju što nisam duže ostala kad je Švedska tako divna zemlja?
Ribozom Ribozom 16:19 19.05.2021

Re: zejtin

A pošto je kilo lososa


Ja kupim ponekad pakovanje fileta tovljenog, 0,5kg 9evra. Divljeg nema.
Kupujemo redovno divljeg bakalara, 2,5 kg za 26evra.
Za zivu nesto i ne brinemo, vise nas brine prljavstina i pesticidi koja golfska struja donese iz francuske, holandije, britanije, danske; a sa druge strane polarna hladna struja koja nam donosi izotope sa ruske nove zemlje.

Susi ne jedem po restoranima, jer ogladnim opet posle 7 minuta.


Ribozom Ribozom 16:38 19.05.2021

Re: zejtin

mentol i mariopan

Ja nisam primetio da je hleb slatkast, izbegavamo onaj koji ima kukuruzni sirup.
Kupujemo u lokalnoj pekari, naravno najskuplji sa semenkama, jer druge ne mozemo da jedemo ili imaju kukuruzni sirup.
Poenta onog gore, je da cene u norveskoj nisu kao na numbeu (sem za mleko), manje su za 20-30%, s tim da je kvalitet los. Pomenuti 'loaf', danas proverio kosta 1€, i toliko se brzo osusi da ga kupujem samo za przenice. Ulje kosta 275 dinara.
Sa jednom platom i kreditom za stan, skoro da i ne gledam cene, gledam da je ekolosko.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:48 19.05.2021

Re: zejtin

Ribozom
A pošto je kilo lososa


Ja kupim ponekad pakovanje fileta tovljenog, 0,5kg 9evra. Divljeg nema.
Kupujemo redovno divljeg bakalara, 2,5 kg za 26evra.
Za zivu nesto i ne brinemo, vise nas brine prljavstina i pesticidi koja golfska struja donese iz francuske, holandije, britanije, danske; a sa druge strane polarna hladna struja koja nam donosi izotope sa ruske nove zemlje.

Susi ne jedem po restoranima, jer ogladnim opet posle 7 minuta.


Stvarno, mislim ovo za suši? A možda mi ovde dobijamo tzv američke porcije, bar jedno dvaes sušija i sašimija raznih, i malo miso supice pre toga, i obilna salata, za ~30 dolara, ja posle toga nisam uopšte gladan do kraja dana, a često ne pojedem sve.

Bakalara nisam nikad video ovde, bar ne u ovim običnim samiškama, bude ponekad neka skuša, mislim iz Španije, onako za roštilj, ali su mnogo velike za mene, ovi moji slabo jedu ribu pa je onda gnjavim danima, te sam batalio. Ovde uglavnom pacifičke ribe donose.

Vi ste baš na nezgodnom mestu sa tim "nanosima", nama stigne malo radijacije iz Fukušime putem ribe, ali to je kažu zdravo za kosti u malim količinama () a ovo iz Čilea i Južne Amerika, bog te pita šta tamo ima otrovno, ali cenim da je divlje bolje nego gajeno. A, da, volim i lignje, kao predsednik Vučić, samo ne znam odakle su, ali nisu loše.


mentol mentol 09:54 20.05.2021

Re: zejtin

mariopan

...Svi me pitaju što nisam duže ostala kad je Švedska tako divna zemlja?

Ipak je u Evropi Mediteran, pa i ova periferija gde smo mi, place to be što se tiče ukusa, boja i mirisa. Zato i imamo francusku i italijansku kuhinju a ne švedsku il finsku.
Svaka njima čast na toleranciji i organizovanosti ali ja tamo nikada ne bih mogao živeti.
Ne znam dal si probala onaj njihov majonez... ono je još gore od onog iz Lidla, a to je teško postići... Neverovatno je da je u tako naprednoj zemlji prehrambena tehnologija na tako niskom nivou. Ono što je Volvo u odnosu na FAP-a to je Dijamant u usporedbi sa onim njihovim majonezom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:48 20.05.2021

Re: zejtin

Ribozom
Јестиво уље скоро 200 динара, на пример.

Zadnji put kada sam ga kupovao toliko bilo i u Norveskoj. A mislim da su i cene smrznute maline tu negd

Edit:
To je 273 dinara


U Holandiji litar 1.59e
Hleb imamo odličan, kvalitet i izbor. Uopšte, hrana raznovrsna i prodavnice sa svih strana sveta.
maliperica maliperica 15:50 20.05.2021

Re: zejtin

Ribozom
Јестиво уље скоро 200 динара, на пример.

Zadnji put kada sam ga kupovao toliko bilo i u Norveskoj. A mislim da su i cene smrznute maline tu negde. Ako vam je sta svetsko u Srbiji, to su cene.


Sve je svetski.
Zar nismo to i želeli.


loader loader 16:18 20.05.2021

Re: zejtin

Solo

Pustite te europejske zavrzlamice mr Loader.


Добро. Пустићу.
Но, како ћемо после са Европом, а без заврзлама?
Да се полуди.


magnus magnus 08:30 19.05.2021

mmf

Za razliku od MMF i zapadnih kreditora kinezi nemaju političku agendu, daju ti pare, pare moraš vratiti. Nije problem u Kinezima , problem je ako uzmeš pare i sjebeš ih a ne stvoriš novu vrjednost ili si korumpira.EU i US se bune protiv kineza jer im se smanjuje polje ucjena i političke agende .( kineze ne zanima prava gej zajednice ,inkluzija sakupljača sekundarnih sirovina u posmodernu umjetnost ili nezavisnost kosova .Što ne znači da kredite ne treba uzimati promišljeno. Što se tiče invsticija , maksimalno olakšet domaće inveticije pa tek strane
maksa83 maksa83 09:36 19.05.2021

Re: mmf

Za razliku od MMF i zapadnih kreditora kinezi nemaju političku agendu

Kako bre nemaj političku agendu, zemlja u kojoj je privreda paradržavna (privatne firme koje gura i stipendira država, ovo bi morala biti tvoja noćna mora?), agenda je zaposedanje luka i svih bitnih resursa.

Kinezi daju kredite za koje znaju da ne mogu biti vraćeni (a ako nekim čudom budu - super, ako ne budu, još superije) sa jasnom idejom da ti uzmu kolateral kad se spotakneš. To im je pattern takoreći.
alselone alselone 09:39 19.05.2021

Re: mmf

kad se spotakneš

Dobro, ovo je malo romantizovana verzija. Kinezi su zli tip u kožnoj jakni a Crna Gora što je uzela milijardu za auto put koji nikad nije napravila je nevina dvojčica od 16 godina, pa joj je stavljeno nešto u piće.

maksa83 maksa83 10:12 19.05.2021

Re: mmf

Dobro, ovo je malo romantizovana verzija. Kinezi su zli tip u kožnoj jakni a Crna Gora što je uzela milijardu za auto put koji nikad nije napravila je nevina dvojčica od 16 godina, pa joj je stavljeno nešto u piće.

Možeš lako da saznaš kako funkcioniše chinese lending, sve je to par klikova udaljeno.

alselone alselone 10:16 19.05.2021

Re: mmf

Možeš lako da saznaš kako funkcioniše chinese lending, sve je to par klikova udaljeno.

Ali kredit se ne nameće, nego se traži. Prosto se rešiš te pretnje tako što ne uzmeš kredit.

Ako je neko nametao svoje ekonomske instrumente to je zapadna strana, da budemo pošteni.
freehand freehand 16:02 19.05.2021

Re: mmf

maksa83
Dobro, ovo je malo romantizovana verzija. Kinezi su zli tip u kožnoj jakni a Crna Gora što je uzela milijardu za auto put koji nikad nije napravila je nevina dvojčica od 16 godina, pa joj je stavljeno nešto u piće.

Možeš lako da saznaš kako funkcioniše chinese lending, sve je to par klikova udaljeno.

To bi bilo nešto kao do vulgarnosti razvijen ekonomski model koji je proizveo opijumske ratove? Pa su Kinezi bili dobri đaci?
Nemoguće. Taj model niko neće moći da usvoji iprimeni tako kao njegovi tvorci. Taj nivo amoralnosti se ne uči.
magnus magnus 19:16 19.05.2021

Re: mmf


Kako bre nemaj političku agendu, zemlja u kojoj je privreda paradržavna (privatne firme koje gura i stipendira država, ovo bi morala biti tvoja noćna mora?), agenda je zaposedanje luka i svih bitnih resursa.
ali u principu tebi ako netko daje subvencionirano to je dobro , Ok , ja znam da će svi kukamo za Pax Americana, al jebiga pošto su udarilina goloruk srpski narod propašče ko i itler,vranjo josip, onaj predak Alije izetbegovića što je na Adi imo slamu,Vizantinci, avari... a sa druge strane dobri moj Makso ni amerika nije što je bila dok je Tito bio živ, nije za titinog vakta mogla neka Nensi Pelosi svirat kurcu ili ovoliko trockista u SD ofUS koji podržavaju traš levicu. Tad se znalo , malo podržiš prkisovce , malo nekog nacionalromantičnog klinca , al se nije išlo na tvrde demokrate tipa Đuro Đurović ili neki staljinista. nekad je bila fota " vraćanje mladom Marksu" . Tako bi mi mogli da se vraćamo "mladim američkim vrednostima"
magnus magnus 20:13 19.05.2021

Re: mmf

Kinezi daju kredite za koje znaju da ne mogu biti vraćeni (a ako nekim čudom budu - super, ako ne budu, još superije) sa jasnom idejom da ti uzmu kolateral kad se spotakneš. To im je pattern takoreći.
misliš ko prodaja stanova , pežoja i fauveova sa CHF valutnom klauzulom
freehand freehand 21:31 19.05.2021

Re: mmf

Tako bi mi mogli da se vraćamo "mladim američkim vrednostima"

Koje su to, a da nisu prepisane?
magnus magnus 21:51 19.05.2021

Re: mmf

Koje su to, a da nisu prepisane?
jesu
malo mletački "republikanizam" . malo magna carta , nešto škotskih prosetiteklja .. nije to bitno , bitno je funkcionalno i poletnoo društvo
freehand freehand 21:59 19.05.2021

Re: mmf

magnus
Koje su to, a da nisu prepisane?
jesu
malo mletački "republikanizam" . malo magna carta , nešto škotskih prosetiteklja .. nije to bitno , bitno je funkcionalno i poletnoo društvo

Funkcionalno do moego. Vagabunci i avanturisti na ničijoj zemlji bez zakona i pravila, sa domorocima van zakona na izvolte, sa belosvetskom sirotinjom kao temeljom ekonomije sa jedne i golim robovima sa druge strane. I sve visoki principi i nobles mislioci.
P.S. Ali dražesno je svakako da se bundžije protiv Krune i bogohulnici koji su i direktni inspiratori francuske crvene revolucije slave kao utemeljitelji nekakvih principa.
Mislim,ok je za mene, al nije lako sa time biti principijelan desničar.
bene_geserit bene_geserit 22:38 19.05.2021

Re: mmf

agabunci i avanturisti na ničijoj zemlji bez zakona i pravila, sa domorocima van zakona na izvolte, sa belosvetskom sirotinjom kao temeljom ekonomije sa jedne i golim robovima sa druge strane

Ti si nešto zaostao u prostoru i vremenu i izmiksovao stvari iz 17. i 18. veka sa današnjom globalnom ekonomijom.
Robovi ne postoje u USA preko 150 godina a belosvetska sirotinja nije temelj ekonomije nego je temelj urušavanja ekonomije koja je bez belosvetske sirotinje odlično funkcionisala 60. i 70. Domoroci (Indijanci, Eskimi) su građani USA kao i svako drugi i ne znam šta ti to znači "van zakona". Robovi nisi nikad bili temelji ekonomije, to su neke alternativno istorijske varijante slično ko ono sa one 3 crnkinje što su bile "ključne" u slanju čovake na Mesec.

A Američke vrednosti su genijalne, bazirane na ličnoj slobodi, nema zemlje na svetu sa boljim sistemom vrednosti. E sad globalisti su sve to sjebali, i intervencijama vojnim po svetu i urušavanjem ličnih sloboda u zemlji i zamenom stanovništva.
freehand freehand 22:43 19.05.2021

Re: mmf

A Američke vrednosti su genijalne, bazirane na ličnoj slobodi, nema zemlje na svetu sa boljim sistemom vrednosti. E sad globalisti su sve to sjebali, i intervencijama vojnim po svetu i urušavanjem ličnih sloboda u zemlji i zamenom stanovništva.

Znao sam da sam negde nešto preskočio.
alselone alselone 09:31 19.05.2021

Srbija!

bene_geserit bene_geserit 10:09 19.05.2021

Re: Srbija!

Pa vidiš da je Zlatko prestao da postuje Covid grafikone i statistike (iz raznih svetskih vukojebina mahom, ko da nekog ovde zanima statistika o broju Covid pacijenata na Islandu i Kajmanskim ostrvima, ali mu se omacinjala i poneka sa ovih prostora), dakle stvari dobro idu.
alselone alselone 10:19 19.05.2021

Re: Srbija!

Ma da. Za mene prosto neverovatno ali postoje ljudi koji se grizu za guzicu zbog ovoga i na svaki način pokušavaju da umanje objektivno veliki uspeh koji je Srbija napravila na polju vakcinacije, ne samo kod nas nego i u regionu, i na primer koji je postavila na samom početku vakcinacije, praktično celom svetu.
milisav68 milisav68 10:27 19.05.2021

Re: Srbija!

alselone
Ma da. Za mene prosto neverovatno ali postoje ljudi koji se grizu za guzicu zbog ovoga i na svaki način pokušavaju da umanje objektivno veliki uspeh koji je Srbija napravila na polju vakcinacije, ne samo kod nas nego i u regionu, i na primer koji je postavila na samom početku vakcinacije, praktično celom svetu.

Meni je cela priča oko pandemije i vakcinacije u Srbiji odličan filter za razdvajanje "žita od kukolja".

Tačno vidiš ko razmišlja glavom, a ko strastima ili novčanikom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:02 19.05.2021

Re: Srbija!

iz raznih svetskih vukojebina mahom, ko da nekog ovde zanima statistika o broju Covid pacijenata na Islandu i Kajmanskim ostrvima, ali mu se omacinjala i poneka sa ovih prostora


Pa kad se poredis onda moras da pomenes i druge. Ili se ne poredis. Bitnije je sta je netacno sto je on rekao? I jos bitnije gde je on ili ja bilo cime umanjivao uspeh vakcinacije u Srbiji?

Druga stvar je sto neki ljudi citaju ono sto vole da procitaju a ne ono sto je napisano. Predrasuda prema sagovorniku. Nemir i strast - ima tog ovdje i suvise.
alselone alselone 11:06 19.05.2021

Re: Srbija!

Predrasuda prema sagovorniku. Nemir i strast - ima tog ovdje i suvise.


I kamen bi zaplakao.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:29 19.05.2021

Re: Srbija!

I kamen bi zaplakao.


Radis kao po skripti, jebga.


Na zidicu.

alselone alselone 11:35 19.05.2021

Re: Srbija!

Opet si eho?

Plašim se da ti ne kažem nešto da ponovo zakukaš kako su nepoznati ljudi na internetu prema tebi grubi.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:59 19.05.2021

Re: Srbija!

Opet si eho?

Opet si eho?
Opet si eho?
Opet si eho?

Plašim se da ti ne kažem nešto da ponovo zakukaš kako su nepoznati ljudi na internetu prema tebi grubi.


Pojma nemam o cemu pricas. Da je dosadno dosadno je. Da je neinteligentno neinteligentno je. Al' ako te zabavlja nastavi slobodno da se samoigras. Bez ikakvog straha.

Izgleda da se ustanovilo pravilo da na svakom blogu mora pojaviti po jedan krlez.
alselone alselone 12:04 19.05.2021

Re: Srbija!

Al' ako te zabavlja nastavi slobodno da se samoigras. Bez ikakvog straha.

A ne, tebe ću se plašiti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:22 19.05.2021

Re: Srbija!

A ne, tebe ću se plašiti.


U redu je.
alselone alselone 12:26 19.05.2021

Re: Srbija!

Zar nisi otišao?

Šta je, proradio mali Srbin inadžija unutra pa mora tvoja da bude poslednja? Ako, ako, razumem, nemoj se stideti toga. Prigrli srpstvo u sebi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:36 19.05.2021

Re: Srbija!

alselone
Zar nisi otišao?

Šta je, proradio mali Srbin inadžija unutra pa mora tvoja da bude poslednja? Ako, ako, razumem, nemoj se stideti toga. Prigrli srpstvo u sebi.



Svasta.
alselone alselone 12:36 19.05.2021

Re: Srbija!

alselone alselone 12:37 19.05.2021

Re: Srbija!

bene_geserit bene_geserit 19:04 19.05.2021

Re: Srbija!

Bitnije je sta je netacno sto je on rekao?

Pa ni Čarli uglavnom ne kaže ništa netačno, nego brate smara. Ono odeš na blog gde je bila neka fina diskusija o kompostu ili drvodeljskim radovima ili roštiljima jel ima 15 novih komentara kad ono Zlatko postavio 15 grafikona o "broju obolelih" od korone po nekim Turks and Caicos Islands i sl. A netačna je usput svaka ta statistika koju je okačio jer nema statistike o koroni koja je tačna, ali to na stranu pošto svakako niko nije gledao te njegove tabele tako da je tačnost nebitna. E a onda izvlači moronske zaključke tipa ako se svi zatvorimo u kuće 3 nedelje korona će da nestane, vidiš kako je Novi Zeland sve zatvorio i nema korone - tako bi mogli i mi, šta rade Šveđani koji mrze sami sebe a pogotovo svoje starije sugrađane sram ih bilo pa nisu sve zatvorili. I tako, razumem da panika u vezi korone utiče na ljude, ali on je smarao iz bloga u blog neprekidno. Tako da je ovo trenutno nesmaranje osvežavajuće.
alselone alselone 20:18 19.05.2021

Re: Srbija!

Znaš šta ti je to - sličan odijum kao prema Đokoviću u tenisu. Jer tenis je gospodski sport, Srbin može da bude najbolji u košarci, rukometu, vaterpolu, ali u tenisu dok se jedu jagode sa šlagom u belom odelu ne može, to prosto nije njegov sport, on tu ne pripada.

Slično tome, Srbija ne sme biti prva u vakcinaciji, jer su Srbi zatucani antivakseri, stoka, prvi u vakcinaciji imaju biti Švajcarci, Danci, Šveđani, Norvežani i drugi kulturni narodi, i Srbima prosto nije mesto u tom društvu.

Zato radi bulja da se nekako umanji uspeh, pa po cenu da se ne priča o tome šta je danas (jer danas jesmo najbolji) nego o tome šta će biti - a biće to da nećemo biti najbolji, to se jasno vidi
alselone alselone 20:25 19.05.2021

Re: Srbija!

freehand freehand 21:30 19.05.2021

Re: Srbija!

Srbija ne sme biti prva u vakcinaciji,
Otkad je vakcinacija sport i otkad se ovakomeri i vrednuje?
Dapogađamo...
bene_geserit bene_geserit 01:56 20.05.2021

Re: Srbija!

Nego vidim dobijate još jedan Beograd na vodi sa sve marinom za jahte i to "sa puno zelenila" ovaj put (što jes, jes, zgrade na slici su zelene).
Krajnje je vreme bilo, gde je mogao do sad prosečan drug član da parkira jahtu, nego morao da se zlopati.
Jel ono crveno belo fabrički dimnjak sa desne strane ?

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:32 20.05.2021

Re: Srbija!

bene_geserit
Nego vidim dobijate još jedan Beograd na vodi sa sve marinom za jahte i to "sa puno zelenila" ovaj put (što jes, jes, zgrade na slici su zelene).
Krajnje je vreme bilo, gde je mogao do sad prosečan drug član da parkira jahtu, nego morao da se zlopati.
Jel ono crveno belo fabrički dimnjak sa desne strane ?



Jeste, taj dimnjak postoji od vajkada i truje sve okolo decenijama, saće malo i Arape i druge klasne neprijatelje koji će da žive u ovim precenjim i preplaćenim stanovima boje Kalovite.


edit: da preporučim film na netfliksu (oni mekšeg srca i laki na suzi kao ja što sam da spreme maramice) Florida Project.

edit 2. usput, Bene, znam, da ti voliš koreansku kinematografiju, ja nisam upućen ali sam gledao Parazita nedavno, i odličan je.


bene_geserit bene_geserit 04:24 20.05.2021

Re: Srbija!

oni mekšeg srca i laki na suzi kao ja što sam da spreme maramice

Libtardi su skroz fejk kad puštaju suze, saosećaju samo sa svojim klasnim saborcima.
Evo na primer, jel si pustio suzu za članovima SNS-a koji nemaju gde da parkiraju jahte ovih dana, pa eto samo da udovolje Beograđanima će da izgrade novi BG na vodi. Nisi ! Eto vidiš.

in varietate concordia (ali ne kad su različita politička mišljenja u pitanju)
alselone alselone 04:28 20.05.2021

Re: Srbija!

Nego vidim dobijate još jedan Beograd na vodi sa sve marinom za jahte i to "sa puno zelenila" ovaj put (što jes, jes, zgrade na slici su zelene).
Krajnje je vreme bilo, gde je mogao do sad prosečan drug član da parkira jahtu, nego morao da se zlopati.


To sranje nisam video ali sam video da se češki prešjednik izvinio za bonbardovanje.

Prva naprslina u medijskoj brani spram Srbije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:52 20.05.2021

Re: Srbija!

bene_geserit
oni mekšeg srca i laki na suzi kao ja što sam da spreme maramice

Libtardi su skroz fejk kad puštaju suze, saosećaju samo sa svojim klasnim saborcima.
Evo na primer, jel si pustio suzu za članovima SNS-a koji nemaju gde da parkiraju jahte ovih dana, pa eto samo da udovolje Beograđanima će da izgrade novi BG na vodi. Nisi ! Eto vidiš.

in varietate concordia (ali ne kad su različita politička mišljenja u pitanju)


Nisam, ali čuvam suzu za njih kad ih budu vilama isterivali iz tih stanova boje žabokrečine i vešali crevima o bandere.

edit: ili, što je ipak verovatnije, kad im dingdongling otkupi tu fabriku preko puta, i celu luku, i krene da spaljuje neke leševe i emituje ih kroz pomenuti dimnjak, napravi Smederevo od Dorčolske marine. Dobro, ne znam da li ću za to sačuvati dovoljno suznog materijala.
gvozden1 gvozden1 07:22 20.05.2021

Re: Srbija!

alselone

ali sam video da se češki prešjednik izvinio za bonbardovanje.

Prva naprslina u medijskoj brani spram Srbije.


Samo da ponovim.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:41 20.05.2021

Re: Srbija!

bene_geserit
Nego vidim dobijate još jedan Beograd na vodi sa sve marinom za jahte i to "sa puno zelenila" ovaj put (što jes, jes, zgrade na slici su zelene).
Krajnje je vreme bilo, gde je mogao do sad prosečan drug član da parkira jahtu, nego morao da se zlopati.
Jel ono crveno belo fabrički dimnjak sa desne strane ?



Za to vreme kolce se prebacilo na Slavija Srkl:



Nije fontomontaza :(
alselone alselone 08:23 20.05.2021

Re: Srbija!

Samo da ponovim.


Moram ja da ti javim kada gledaš samo Njuzmaksadriju. Kapiram da nisu preneli ili grešim?
gvozden1 gvozden1 08:59 20.05.2021

Re: Srbija!

alselone
Samo da ponovim.


Moram ja da ti javim kada gledaš samo Njuzmaksadriju. Kapiram da nisu preneli ili grešim?

Jesu, ali u toj vesti je naglasak bio na Vučićevom lapsusu (Hag umesto Prag) to je, po njima, bilo značajnije :)

A i Ćosić i Zorićka napustiše N1, zanimnjivo.
milisav68 milisav68 10:40 20.05.2021

Re: Srbija!

A i Ćosić i Zorićka napustiše N1, zanimnjivo.

Otvara se novi kanal - Euronjuz, Supernova ga emituje (program još nije krenuo, idu samo reklame za euronjuz).

Što se tiče uređivačkog programa, koji je u osnovi informativni, generalni direktor Euronews-a Majkl Piters rekao je da je ambicija ove televizije da bude „u sredini“.


link
tetris tetris 11:29 20.05.2021

Re: Srbija!

Jel ono crveno belo fabrički dimnjak sa desne strane ?



Toplana "Dunav", a u narodu poznata kao "Dorćol". Pogonsko gorivo prirodni gas- alternativa mazut.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:29 20.05.2021

Re: Srbija!

Neues aus der Nachbarschaft
bene_geserit
Nego vidim dobijate još jedan Beograd na vodi sa sve marinom za jahte i to "sa puno zelenila" ovaj put (što jes, jes, zgrade na slici su zelene).
Krajnje je vreme bilo, gde je mogao do sad prosečan drug član da parkira jahtu, nego morao da se zlopati.
Jel ono crveno belo fabrički dimnjak sa desne strane ?



Za to vreme kolce se prebacilo na Slavija Srkl:



Nije fontomontaza :(


A jel radi bar muzika iz fontane? I nešto malo spuvano deluje.
haklberi_tom haklberi_tom 16:05 20.05.2021

Re: Srbija!

bene_geserit
Bitnije je sta je netacno sto je on rekao?

Pa ni Čarli uglavnom ne kaže ništa netačno, nego brate smara. Ono odeš na blog gde je bila neka fina diskusija o kompostu ili drvodeljskim radovima ili roštiljima jel ima 15 novih komentara kad ono Zlatko postavio 15 grafikona o "broju obolelih" od korone po nekim Turks and Caicos Islands i sl. A netačna je usput svaka ta statistika koju je okačio jer nema statistike o koroni koja je tačna, ali to na stranu pošto svakako niko nije gledao te njegove tabele tako da je tačnost nebitna. E a onda izvlači moronske zaključke tipa ako se svi zatvorimo u kuće 3 nedelje korona će da nestane, vidiš kako je Novi Zeland sve zatvorio i nema korone - tako bi mogli i mi, šta rade Šveđani koji mrze sami sebe a pogotovo svoje starije sugrađane sram ih bilo pa nisu sve zatvorili. I tako, razumem da panika u vezi korone utiče na ljude, ali on je smarao iz bloga u blog neprekidno. Tako da je ovo trenutno nesmaranje osvežavajuće.

Koga smaram?
Nebitno!
Znaš šta je meni zanimljivo?!
Kako to da meni niko na blogu ne smeta?
Šta misliš zašto je to tako?!
milisav68 milisav68 17:01 20.05.2021

Re: Srbija!

srdjan.pajic
A jel radi bar muzika iz fontane? I nešto malo spuvano deluje.

Radi, ide - Padaju, padaju, s neba bele zvezde :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:07 20.05.2021

Re: Srbija!

milisav68
srdjan.pajic
A jel radi bar muzika iz fontane? I nešto malo spuvano deluje.

Radi, ide - Padaju, padaju, s neba bele zvezde :)



Ma, samo nek je veselo! Poslednji put kad sam bio u Beogradu pre korone, Slavijom sam prošao tačno nula puta. Nije do tamo moglo ni da se dođe, sve neki radovi, i svi u isto vreme, valjda je tako najbolje.
haklberi_tom haklberi_tom 17:57 20.05.2021

Re: Srbija!

srdjan.pajic
milisav68
srdjan.pajic
A jel radi bar muzika iz fontane? I nešto malo spuvano deluje.

Radi, ide - Padaju, padaju, s neba bele zvezde :)



Ma, samo nek je veselo! Poslednji put kad sam bio u Beogradu pre korone, Slavijom sam prošao tačno nula puta. Nije do tamo moglo ni da se dođe, sve neki radovi, i svi u isto vreme, valjda je tako najbolje.

Rokajte, braćo Srbi!


alselone alselone 11:42 21.05.2021

Re: Srbija!

Srbija u samom vrhu po procentu revakcinisanih. Po procentu vakcinisanih smo pri vrhu ali po procentu revakcinisanih (fully vaccinated) tek par država ispred nas.

Mađarska naravno i neki drugi.

bene_geserit bene_geserit 05:47 20.05.2021

Michael Hudson

Milane, ako si okolo negde, čitam ovaj članak dole od Hudsona i u pravu si 90% onoga što kaže skroz je na mestu. I nisu mu rešenja toliko komunistička ko što se meni ponekad učini.


Economics of the New Cold War and US "Super Imperialism"

"The existential threat is to the idea of an economy based on completely a rentier system. In today’s world, the banks play the role that landlords played from the feudal epoch through the 19th century.

And all the classical economics, the whole concept of free markets, from the physiocrats, with their laissez faire to Adam Smith, through John Stuart Mill, the whole of classical economics was to free industrial capitalism from the rentier class, from the landlords, and from banking and the monopolies that banks created in organizing trusts.

... wealthy 1% of the population – holding the rest of the economy in debt peonage, or reducing them to other forms of dependency in a patron-client relation, then we’ve restored essentially the feudal economy.

But in order for us to do that, we have to make sure that there’s no alternative; we have to prevent any alternative. ... we want to control the whole world. ... then people will really believe there is no alternative but to let our takeover that reverses the entire last two centuries of free market economics, and now the economy has to be free for the 1% to take over government enterprise, to privatize every part of government, including government itself, including the central banks especially, and including the health system, the educational system – all running either for profit or at a cost that has to be paid by credit creation, and essentially recreate the economy of the 13th century."
alselone alselone 09:29 20.05.2021

Re: Michael Hudson

Milane


ostao sam ti dužan sliku parketa iz kancelarije.

Milan Novković Milan Novković 20:49 20.05.2021

Re: Michael Hudson

bene_geserit
Milane, ako si okolo negde, čitam ovaj članak dole od Hudsona i u pravu si 90% onoga što kaže skroz je na mestu. I nisu mu rešenja toliko komunistička ko što se meni ponekad učini.


Economics of the New Cold War and US "Super Imperialism"

"The existential threat is to the idea of an economy based on completely a rentier system. In today’s world, the banks play the role that landlords played from the feudal epoch through the 19th century.

And all the classical economics, the whole concept of free markets, from the physiocrats, with their laissez faire to Adam Smith, through John Stuart Mill, the whole of classical economics was to free industrial capitalism from the rentier class, from the landlords, and from banking and the monopolies that banks created in organizing trusts.

... wealthy 1% of the population – holding the rest of the economy in debt peonage, or reducing them to other forms of dependency in a patron-client relation, then we’ve restored essentially the feudal economy.

But in order for us to do that, we have to make sure that there’s no alternative; we have to prevent any alternative. ... we want to control the whole world. ... then people will really believe there is no alternative but to let our takeover that reverses the entire last two centuries of free market economics, and now the economy has to be free for the 1% to take over government enterprise, to privatize every part of government, including government itself, including the central banks especially, and including the health system, the educational system – all running either for profit or at a cost that has to be paid by credit creation, and essentially recreate the economy of the 13th century."

Pa da, neki kažu da je najbolji ekonomista danas u svetu - ajd, to je i stručnjacima teško proveriti.

Ovo je sve opisao u detalje u knjizi

Killing the Host: How Financial Parasites and Debt Destroy the Global Economy

"... How financial parasites and debt destroy the global economy. Professor Hudson continues the discussion on the financialization of capital and its global effects. KILLING THE HOST exposes how finance, insurance, and real estate (the FIRE sector) have gained control of the global economy at the expense of industrial capitalism and governments. The FIRE sector is responsible for today’s economic polarization (the 1% vs. the 99%) via favored tax status that inflates real estate prices while deflating the “real” economy of labor and production. The Great 2008 Bailout saved the banks but not the economy, and plunged the U.S., Irish, Latvian and Greek economies into debt deflation and austerity. This book describes how the phenomenon of debt deflation imposes austerity on the U.S. and European economies, siphoning wealth and income upward to the financial sector while impoverishing the middle class. ..."

I dobro, to čitaš, razumeš i zapitaš se ok, kako, neki ekonomisti dobili Nobelove nagrade, živimo donekle i njihove teorije, a one zvuče ok (minus oni koji su porazbijali par tuceta banana republika i tuce onih koji su se taman oporavili od osnovne bede, korupcije).

I to dosta objašnjava u knjizi

J IS FOR JUNK ECONOMICS: A GUIDE TO REALITY IN AN AGE OF DECEPTION

Gde objašnava kako je semantika mnogih pojmova tiho pomerena, oni kao lego kockice lepopasuju u novi narative, iako tamo ne znače ono što ti, kao, podrazumevaš da znače (zbog ovoga ti se tako često i čini da nalećeš na komunističko) i sad odjednom imaš ceo novi rečnik, ispomeraš, pa ga svi, čak i vrhunski ekonomisti, pa i nobelovci, koriste kao što koristiš sistem aksioma, prihvataš ih kao lepo sastavljen skup koji ne može da se dekonstruiše niže, pa povrh toga gradiš kreativnu priču kao vrhunski ekonomista, po faksovima, institutima ...

Primer obsukrnijih "sitnica" koje samo mogu da se rade u računovodstvu:

"Capital Formation: The full term is “fixed capital formation” or “real capital formation,” which the United Kingdom’s National Accounts define as “investment in tangible assets.” This category “consists of gross domestic fixed capital formation and acquisition of stocks and work in progress. ... Gross domestic fixed capital formation is defined as expenditure on fixed assets (buildings, plant and machinery and dwellings) which either replace existing assets that are no longer productive or increase the availability of productive assets.” However, the valuation of such capital formation tends to include the purchase of legal privileges for rent extraction. And industrial capital tends to fall prey to finance capital seeking to bleed companies and strip their assets by failing to maintain or modernize plant and technology to stay competitive...

Hudson, Michael. J IS FOR JUNK ECONOMICS: A Guide To Reality In An Age Of Deception . ISLET/Verlag. Kindle Edition. "

Pa pravo i pravnici, mrzi me da tražim ovu vašu Release the Kraken što je ućutkaše, mrzi me sad da tražim šta je pre, dal kad je dobila jedan veliki spor u NY, rekla o NY sudstvu - to je veće crony sudstvo nego u Srbiji

Pa onda stare realne firme, recimo IBM, gde dok fizičari tamo u ime primenjene fizike još uvek dobijaju nobelove nagrade, zasluženo, imaš negativnu selekciju menadžmenta, .. ili Sun Microsystem - ni pametnijih geeks i konceptualista, ni glupljeg managementa, i ajd Bezos i Musk, ali alimamo fejs sa silnim milijardama od organizovanja fotki u albumima, Gejtsa koji je nezdravo, po nezdravoj psisi, uzleteo bez kontrola tipa obuzdajte-manijaka, u UK samo političari od karijere., nikad ništa drugo nisu radili, kod vas samo pravnici, pa imaš da Ron Paula, doktora, YouTube banuje samo zato što je dotakao Billa Gatesa na temu vakcina.

I sad ovo sa MSM, jesi video od onih peptidskih nano-čestica u omotu Modernine mRNA vakcine lipid SM-102 (jeste tamo, to vaš fda.gov kaže)

I evo šta kaže proizvođač: Cayman Chemical

Kažu, boldovanje njihovo, italic moj: "WARNING This product is not for human or veterinary use"

Pa kažu, iz Safety Data Sheet

EDIT: Ovo dodajem naknadno. Proizvođač 10% lipida SM-102 meša sa 90% rastvarača, hloroforma, koji je toksičan

"...
Hazard statements
H225 Highly flammable liquid and vapor.
H302 Harmful if swallowed.
H310 Fatal in contact with skin.
H315 Causes skin irritation.
H319 Causes serious eye irritation.
H351 Suspected of causing cancer.
H361 Suspected of damaging fertility or the unborn child.
H372 Causes damage to the central nervous system, the kidneys, the liver and the respiratory system
through prolonged or repeated exposure.
H402 Harmful to aquatic life.
H410 Very toxic to aquatic life with long lasting effects ..
."

I prosto ne samo da te ove vesti neće naći preko MSM, nego i među alternativnim izvorima prosto banuju munjevito i likove tipa Ron Paul kako se dotaknu ovih priča.

EDIT: Ovo naknadno dodajem. Iako se hloroform ne spominje kad sastojak u vakcini ima indikacija, iako samo sumnji, da je jako teško do nemoguće odvojiti svaki atom hloroforma od SM-102 kako se pravi vakcina. Sasvim je moguće da je koncentracija hloroforma zanemarljivo mala, ali je to za sada nepoznato, a za vreme testiranja vakcine su neki delovi o toksičnosti ostavljeni, kako komentarišu neki, "više nego nejasni".

Ovaj lujko otvoreno priča o depopulaciji uz pomoć vakcina, smeška se - u Keniji jedan batch ima komponentu za sterilizaciju, WHO, pod njegovo šapom kaže ma jok, evo vap primerci tog batcha, i stvarno nema, ali tamo opet u Keniji maznu nekoliko i ima elemenat za sterilizaciju, vakcinišu protiv tetanuse samo žene, ne radi im dobro, vakcinišu do pet puta iste žene. Vojska dovozi i odvozi bočice da bi im bio kontrolisan life-cycle

I intrnet ćuti dalje, a kolika mu je propusna moć, u sekudni ko pre 30 godina u tri godine svih TV i radio programa u svetu.

E sad, dobro, sve je to inherentno nestabilno, kao što vidimo, u tranziciji smo - ali mi pa plusminus nekoliko generacija, recimo 3-5, smo stalno u nekoj tranziciji, pa kako se kome koja zalomi.

Al menja se nešto, ne znam da li pratiš, ove Covid manijake smiruju polako, eto i kod vas se sve više čuje lab origin (ovo je fakat već godinu dana), Faučija isto malo smirili, ostaviše severni tok na miru pošto Nemačka postaje neposlušna, oće se viđaju sa Putinom, ...

... najviše me zabrinjava, i baš je hladna, vest od juče, kineski profa, poznat kao pri CPP, reče cinično kako, eto, pobediše i u biohemijskom ratu ... bolje da ne listamo opcije ...

EDIT: Gore sam ubacio 2 EDIT rečenice da bih ispravio greške i pojasnio priču o SM-102 u Moderna vakcinama.



Milan Novković Milan Novković 21:10 20.05.2021

Re: Michael Hudson

Modernine mRNA vakcine peptid SM-102

Da se ne uzbude Pfizerovci:

SM-102 je Modernin "... proprietary ionizable lipid, SM-102 ..."

...a i male su količine, iako ih previše malo zna šta to tačno znači
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:47 21.05.2021

Re: Michael Hudson

peptid SM-102



Milanče, opet širiš paniku, a nisi pročitao SDS do kraja, ni pažljivo. Tamo ti lepo piše šta je u ovom konkretnom proizvodu hazardous. Nije taj "peptid", nego hloroform u kome se ovaj čuva kad ga kupuješ. Hlorofom, ovo sam proverio kod autoriteta, apsolutno ne ulazi u proces izrade vakcine. Tako da je ovo još jedna od gluposti na koje si se upecao po tim tvojim sumnjivim medijima, u neznanju i želji da budeš prvi koji će ovde podeliti kontroverzu. Stvarno ne razumem šta je to što te tera na to.

Btw, SM-102 i nije peptid, nego amino lipid, mislim, siguran sam da znaš razliku. (ja ne znam, nego sam pročitao lepo šta piše u tom SDS-u i opisu proizvoda, a imamo sreće i ti i ja što mi žena nije ovde da je pitam koja je razlika, verovatno bih spavao u garaži što uopšte pričam sa tobom).
Milan Novković Milan Novković 07:53 21.05.2021

Re: Michael Hudson

srdjan.pajic
peptid SM-102



Milanče, opet širiš paniku, a nisi pročitao SDS do kraja, ni pažljivo. Tamo ti lepo piše šta je u ovom konkretnom proizvodu hazardous. Nije taj "peptid", nego hloroform u kome se ovaj čuva kad ga kupuješ. Hlorofom, ovo sam proverio kod autoriteta, apsolutno ne ulazi u proces izrade vakcine. Tako da je ovo još jedna od gluposti na koje si se upecao po tim tvojim sumnjivim medijima, u neznanju i želji da budeš prvi koji će ovde podeliti kontroverzu. Stvarno ne razumem šta je to što te tera na to.

Btw, SM-102 i nije peptid, nego amino lipid, mislim, siguran sam da znaš razliku. (ja ne znam, nego sam pročitao lepo šta piše u tom SDS-u i opisu proizvoda, a imamo sreće i ti i ja što mi žena nije ovde da je pitam koja je razlika, verovatno bih spavao u garaži što uopšte pričam sa tobom).

Sorry

Al vaš je dedica izvor, LewRockwell site, odamh im obaram rank u mojoj listi, pa US kao izvor informacija

Znam razliku, nego sam poleteo da pišem svojim rečima, munjevito, stara greška u koracima.

Ipak, neću se potpuno opustiti - koji će moj u 90% tako toksičnog hloroforma ako je Modernin proprietary lipid za vakcine. Ajd rastvarač, razumem potrebu, ali kako to potpuno odvojiti - nemoguće, gotovo sigurno neki molekuli ostaju.
Milan Novković Milan Novković 10:00 21.05.2021

Re: Michael Hudson

srdjan.pajic
peptid SM-102

Milanče, opet širiš paniku, a nisi pročitao SDS do kraja, ni pažljivo. Tamo ti lepo piše šta je u ovom konkretnom proizvodu hazardous. Nije taj "peptid", nego hloroform u kome se ovaj čuva kad ga kupuješ. Hlorofom, ovo sam proverio kod autoriteta, apsolutno ne ulazi u proces izrade vakcine. Tako da je ovo još jedna od gluposti na koje si se upecao po tim tvojim sumnjivim medijima, u neznanju i želji da budeš prvi koji će ovde podeliti kontroverzu. Stvarno ne razumem šta je to što te tera na to.
...

Dakle:

- Ispravio sam komentar ubacivanjem EDIT delova, iako nisam obrisao taj deo o Moderninoj vakcini i Bilu.

- Jeste, podigao sam preveliku paniku iako priča nije sasvim završena zato što i "autoriteti" kažu da su kod privremenog odobravanje ove valkcine delovi o rizicima gori od nejasnih.

- E sad, o "još jedna od gluposti" - ti ovo, npr, ne možeš da znaš pošto, i pored ovom priliko inteligentne reakcije, većinom diskredituješ ljude kao znojave dekice, pišu knjige, attention whore i slično čak i kad imaju Nobelove nagrae u oblastima o kojima pišu, a ako ti imaš drugačije mišljenje tako što si ga čuo od drugih. Primer, tebi je i teorija da je virus iz laboratorije pre godinu dana bila glupost, pošto su ti "autoriteti" tako rekli, ali i onomad su drugi autoriteti rekli da je sasvim sigurno iz laboratorije. I, kako je vreme prolazilo, sad više od godinu dana, sve više autoriteta smatra da je iz laboratorije i ta diskusija se sad polako zagreva.

- A zašto požurim - pa neću valjda, ako postoji iole osnovana sumnja da je nešto rizik, čekati da ljudi oko mene budu izloženi riziku pre nego što im skrenem pažnju.

Vremenom ćeš primetiti da ja uopšte nemam problem da kažem kad sam pogrešio, to radim i bez da me drugi potsete kad primetim. Ali, potrebna je jasna argumentacija iza toga, ne "znojavi dekica" logika onda raspevana u poprilično rečenica.

I mnogi su isto takvi, svaka čast, ali ne svi, i primetićeš vremenom da su ti što ne priznaju olako svoje greške najčešće agresivniji u lepljenju nalepnica drugima, prozivanju, davanju saveta itd
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:59 21.05.2021

Re: Michael Hudson

I mnogi su isto takvi, svaka čast, ali ne svi, i primetićeš vremenom da su ti što ne priznaju olako svoje greške najčešće agresivniji u lepljenju nalepnica drugima, prozivanju, davanju saveta itd


Ne znam zašto, ali ovo mi liči na mene!

Ja se izvinjavam ako sam neovlašteno davao savete a da nisu mimo onog što stvarno znam (mikrotalasi, laminatni podovi, sitni alati i drugosrbijanske teme), ali se ne sećam toga, možda mi se omaklo, tu i tamo. I taj kome sam ih dao, da mi se momentalno javi bez obzira da li je zbog toga propatio, da mu se lično izvinim. A greške sve priznajem, samo ako mi se ukaže na iste.

Primer, tebi je i teorija da je virus iz laboratorije pre godinu dana bila glupost, pošto su ti "autoriteti" tako rekli, ali i onomad su drugi autoriteti rekli da je sasvim sigurno iz laboratorije. I, kako je vreme prolazilo, sad više od godinu dana, sve više autoriteta smatra da je iz laboratorije i ta diskusija se sad polako zagreva.



Ta teorija je i danas glupost kao pre godinu dana i ja nisam primetio da se to što tvrdiš dešava, sem po tim, kako da kažem, krugovima izlapelih dedica željnih slave i intrige, koje si pobrojao, a koje sam savim lepo i korektno odavno klasifikovao. Pre godinu dana, kad si ti ovde forsirao tu teoriju, a ponet onim brzopleto objavljanim radom, koji je onda još brže povučen, sam pitao autoriteta na raspolaganju, koji se time bavi, doktorat ima, na pravom univrzitetu a ne megatrendu, doduše ne i Nobela, i leba za život time zarađuje, u BSL4 labu radila, viruse editovala. I ona mi je, pod punom moralnom i materijalnom odgovornošću, objasnila da sa savremenom tehnologijom petljanje po virusima u smislu editovanja ne može da prođe neopaženo. To je dakle bilo u ono zlatno vreme širenja teorija zavere, kad se o virusu tek ponešto znalo, a kad je taj tvoj eminentni Indus izašao sa tim nekim radom vrlo sumnjivog kvaliteta, a koji su onda i oni koji ni običan SDS ne umeju da pročitaju i razumeju svima objašnjavali, pa ga je ovaj još brže povukao i nikad sa editovanom verzijom ponovo nije izašao, sem ako mi to nije promaklo, a siguran sam da nije. To ne znači da je ona, narečena virusološkinjha, 100% u pravu i da joj treba bezpogovorno verovati, i evo ja kad bi mi ti sad ukazao da je neki ozbiljan rad, objavljen u ozbiljnim novinama i citiran od strane ozbiljnih naučnika, utvrdio suprotno, ja bih rado korigovao svoje skromno mišljenje, čak bih i pitao tu pomenutu individu od autoriteta zašto mi je rekla pogrešno, a ja bržebolje potrčao da to podelim ovde sa drugovima u panici. I posavetovao bih je da svoju diplomu momentalno pocepa i iskoristi delove kao podlogu za mačiju kenjaru.

Nego, kad smo već kod reconninga, ja se sećam tvojih ubedljivih umirujućih napisa i predikcija o kovidu, kad je ovde u usa bilo jedno par stotina umrlih, a ti samouvereno ukazivao na to kako se nepotrebno diže panika i frka, i uporedio to sa 70 iljada godišnje mrtvih od običnog gripa, i koristio to kao jaku argumentaciju da je to sa kovidom očigledno neka zavera moćnika, geostratega i Bila Gejca. A vidi nas sad. Nije od tad prošlo mnogo, imaš pola miliona mrtvih, srećom napravili farmakomafija i Gejc Bil vakcine, koje ti isto tako nisu po volji, pa malo zaustaviše taj rast. Mislim, kako objašnjavaš toliki promašaj u predviđanjima?

Ustvari, tvoja predviđanja u bilo čemu ovde na blogu su postala toliko pouzdano pogrešna, da se čak i ja sad oslanjam na njih, i radim sve suprotno od onog što savetuješ. Ne znam, ja da imam tako loš skor, svakako bih se zapitao o kvalitetu mojih izvora informacija, a bogami i o sopstvenom kapacitetu da razumem i profiltriram to što mi dekice iz senke serviraju.






vlad_aleksh vlad_aleksh 08:07 21.05.2021

Решење

Брзински сам ишчитао коментаре, упућујем све похвале дискутантима. Сви сте били разумни и пристојни. А није баш увек тако било.
Укратко, шта нам је историја показала. Након одласка Турака и пада феудализма, овде је завладао капитализам, а ми смо испробавали разне варијацију на тему. До 1945, актуелан је био капитализам у страном и домаћем приватном власништву. Од 1945. постојао је само један капиталиста, а то је била држава. Осим државног капитала, постојао је и друштвени. Али авај, контролисан од Партије, суштински је и он био државни. Након пада Зида, лагано смо улазили у приватизацију. Приватизовали су сви, почевши од Милошевића, неко више, неко мање. Била су два типа приватизације: ваучерски и тендерски. Будући да смо изашли из самоуправног социјализма, овај први, ваучерски, није баш заживео. То нисмо учили у Шуваровим усмереним школама. Наша буржоазија није постојала, па и није могла да постане власник капитала. Капитал су куповали странци. И неки наши људи блиски тајним службама. У сваком случају дупло голо. Нама је потребан здрави домаћи капиталиста, али како га пронаћи?
Миличић, контроверзни кошаркаш по америкама, узео је силну лову тамо преко баре. Од тога је направио огромну плантажу јабука, које продаје на руском тржишту. Поштено.
Теодосић, кошаркаш Клиперса, док га нису најурили, направио хотел на планини Дивчибаре. Па неки камп на Сребрном језеру. Поштено.
Јокић, који ће бити проглашен за МВП лиге на Видовдан, одгаја врхунске тркачке коње. Ономад победио у Љубичеву. А има тек 26 година. Поштено. Богдановић, соко из Атланте, потписао уговор са Адидасом. Чиме ли ће се он бавити кад буде отишао у пензију? Да закључим, једини здрави капитал који улази у Србију је новац из НБА лиге. Лепљив од зноја и мастан од крви.
Да скратим - ја предлажем да сви ми узмемо лопту у руке, па на најближи кош. Од нас неколико милиона, ваљда ће моћи сто хиљада да заигра у тој НБА лиги?! Тада ћемо бити свој на своме и нећемо морати да узимамо никакве кредите. А посебно не од Хо Ши Мина, курвиног сина.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:03 22.05.2021

Re: Решење

Поштено.
Теодосић, кошаркаш Клиперса, док га нису најурили, направио хотел на планини Дивчибаре.


Planina je zapravo Maljen, a Divčibare je gradić i planinsko odmaralište.
bene_geserit bene_geserit 01:24 22.05.2021

Re: Решење

једини здрави капитал који улази у Србију је новац из НБА лиге. Лепљив од зноја и мастан од крви.

Čekaj bre polako, a što mi dijasporci krvavo sedeći za računarom i znojeći se neke pare zaradimo pa onda rešavamo finansijske probleme bližoj rodbini, ponekom iz dalje rodbine, kumovima i ponekom prijatelju to ništa ? Pa majku mu, što je Bogdanovićev kapital zdraviji od našeg ? Pa jel znaš ti koliko ljudi pokrene neki mali biznis u Srbiji uz finansijsku pomoć kuma-brata-ovog-onog iz inostranstva ?
(To Pajić naravno ne radi, on finansira nekog malog Apača da završi školu kao što je već objasnio, i daje u neke fundraiser-e za ispitivanje alternativnih izvora energije, lečenje raka, istraživanje ruda i gubljenje vremena uz lepe plate svih koji rade u njima.)
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:02 22.05.2021

Re: Решење

o Pajić naravno ne radi, on finansira nekog malog Apača da završi školu kao što je već objasnio, i daje u neke fundraiser-e za ispitivanje alternativnih izvora energije, lečenje raka, istraživanje ruda i gubljenje vremena uz lepe plate svih koji rade u njima.


For the record, probao sam ja i to, da probudim preduzimački duh u mojoj široj familiji, ali nisam naišao na razumevanje i pozitivan odziv. Prosto ljudi nemaju dara, ili želje ili se plaše, a ja nisam uspeo da ih ohrabrim. Interes ide više u pravcu da im sredim papire da dođu ovde u pečalbu da rade bazene i malčovanje. Zato, reko, daj onda bar nekog malog Čirokija da izvedem na put, kad mu već živim na dedovini, nasilno otetoj.

Inače, pridružujem se tvom prosjvedu protiv ovog besramnog umanjivanja uloge naših krvavim radom stečenih doznaka za dobrobit dela srpske populacije i nacionaonog bića, za šta dobiješ samo poneko hvala, a neki i pravo glasa oće da ti preventivno oduzmu, i svaki čas mere koliki ti je srbin, da li si na tom planu više ko Pupin a manje ko Tesla.

Još ti zarađuješ teškim radom laptopom iz džakuzija, a ja se bukvalno grbačim nad test benčom, u pravom labu, lemim, popravljam, dizajniram kola električna koja uglavnom neće da rade dok ih lično malo ne izmasiram.

Nego, evo juče sam dao oglas za još jednog tehničara, i do sada mi se niko nije javio, sem dvojice, jedan neki Arapin, od radnog iskustva ima rad u kafani kao konobar, i hoće da radi samo preko leta, mislim da oglas nije ni pročitao do kraja, a drugi je neki dečko u kolicima invalidskim, on kaže da ume da lemi, ali džabe kad ne može da diže teško, treba ove instrumente pomerati po benčevima svaki po 30 kila, a ni zgrada mi nije friendly for people with dissability.

vlad_aleksh vlad_aleksh 07:40 24.05.2021

Re: Решење

srdjan.pajic
Поштено.
Теодосић, кошаркаш Клиперса, док га нису најурили, направио хотел на планини Дивчибаре.


Planina je zapravo Maljen, a Divčibare je gradić i planinsko odmaralište.


Ако је све остало тачно, то онда значи да сам добио "5-"?
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:44 24.05.2021

Re: Решење

bene_geserit
једини здрави капитал који улази у Србију је новац из НБА лиге. Лепљив од зноја и мастан од крви.

Čekaj bre polako, a što mi dijasporci krvavo sedeći za računarom i znojeći se neke pare zaradimo pa onda rešavamo finansijske probleme bližoj rodbini, ponekom iz dalje rodbine, kumovima i ponekom prijatelju to ništa ? Pa majku mu, što je Bogdanovićev kapital zdraviji od našeg ? Pa jel znaš ti koliko ljudi pokrene neki mali biznis u Srbiji uz finansijsku pomoć kuma-brata-ovog-onog iz inostranstva ?
(To Pajić naravno ne radi, on finansira nekog malog Apača da završi školu kao što je već objasnio, i daje u neke fundraiser-e za ispitivanje alternativnih izvora energije, lečenje raka, istraživanje ruda i gubljenje vremena uz lepe plate svih koji rade u njima.)


Мислио сам на крупан капитал за наше услове. На десетине милионе долара.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:49 24.05.2021

Re: Решење

srdjan.pajic
o Pajić naravno ne radi, on finansira nekog malog Apača da završi školu kao što je već objasnio, i daje u neke fundraiser-e za ispitivanje alternativnih izvora energije, lečenje raka, istraživanje ruda i gubljenje vremena uz lepe plate svih koji rade u njima.


For the record, probao sam ja i to, da probudim preduzimački duh u mojoj široj familiji, ali nisam naišao na razumevanje i pozitivan odziv. Prosto ljudi nemaju dara, ili želje ili se plaše, a ja nisam uspeo da ih ohrabrim. Interes ide više u pravcu da im sredim papire da dođu ovde u pečalbu da rade bazene i malčovanje. Zato, reko, daj onda bar nekog malog Čirokija da izvedem na put, kad mu već živim na dedovini, nasilno otetoj.

Inače, pridružujem se tvom prosjvedu protiv ovog besramnog umanjivanja uloge naših krvavim radom stečenih doznaka za dobrobit dela srpske populacije i nacionaonog bića, za šta dobiješ samo poneko hvala, a neki i pravo glasa oće da ti preventivno oduzmu, i svaki čas mere koliki ti je srbin, da li si na tom planu više ko Pupin a manje ko Tesla.

Još ti zarađuješ teškim radom laptopom iz džakuzija, a ja se bukvalno grbačim nad test benčom, u pravom labu, lemim, popravljam, dizajniram kola električna koja uglavnom neće da rade dok ih lično malo ne izmasiram.

Nego, evo juče sam dao oglas za još jednog tehničara, i do sada mi se niko nije javio, sem dvojice, jedan neki Arapin, od radnog iskustva ima rad u kafani kao konobar, i hoće da radi samo preko leta, mislim da oglas nije ni pročitao do kraja, a drugi je neki dečko u kolicima invalidskim, on kaže da ume da lemi, ali džabe kad ne može da diže teško, treba ove instrumente pomerati po benčevima svaki po 30 kila, a ni zgrada mi nije friendly for people with dissability.



Пошаљи мени милион долара, а ја ћу се већ некако снаћи овде у Србији. И једног лепог дана, када постанем милијардер, папарацо новинари ће ме питати за први милион. А ја ћу им поносно рећи - хвала вам на том провокативном питању, послао ми је брат Срђан Пајић из Америке!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:18 24.05.2021

Re: Решење

Пошаљи мени милион долара, а ја ћу се већ некако снаћи овде у Србији. И једног лепог дана, када постанем милијардер, папарацо новинари ће ме питати за први милион. А ја ћу им поносно рећи - хвала вам на том провокативном питању, послао ми је брат Срђан Пајић из Америке!


A, pa ne ide to tako. Daj prvo da vidim biznis plan!
freehand freehand 15:36 24.05.2021

Re: Решење

srdjan.pajic
Пошаљи мени милион долара, а ја ћу се већ некако снаћи овде у Србији. И једног лепог дана, када постанем милијардер, папарацо новинари ће ме питати за први милион. А ја ћу им поносно рећи - хвала вам на том провокативном питању, послао ми је брат Срђан Пајић из Америке!


A, pa ne ide to tako. Daj prvo da vidim biznis plan!

U Srbiji se to zove biznis klan.
Jaril Jaril 17:08 21.05.2021

Може и овако



Овај лик је скроз пристрасан, на платном списку и тако то, али видео може да буде добра почетна тачка за истраживање. Кога занима.
freehand freehand 09:00 24.05.2021

Samo da ostavim nešto ovde



Australian Green
freehand freehand 23:22 24.05.2021

Re: Samo da ostavim nešto ovde

inače, ovo sam pokušavao da kažem:



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana