Društvo| Muzika| Zdravlje| Životni stil

Еуросонг - канализација ласера

loader RSS / 20.05.2021. u 21:30

Певушиш? Бацио си токсичну зомби-шалитру у вис, хладњак копма је почео да ради унатраг, усисао то, консултовао матичну плочу, скривену жеравицу и саветника, напунио је аудио светлом, потерао процесор јаче, и напослетку избљунуо све то гадно и отровно варничење у етар и сажео у виртуелну слепу улицу пуну контејнера и бачених лутки које „певају“ 

images?q=tbn:ANd9GcQuuMWhRTikmjMk0n-H6xJdEWtjKFqJT3jYpA&usqp=CAU 

наснимљене форме, силиконске гласове, будзе слепљене на камере... Живео еУросонг. Крај Света? Стварно, крај Света? Ваљда није. Летет би лајт. Молимо се матичној плочи, као мајци у 8. путникУ, да пружи неки одговор. Она изврдава, свесна свог издајства за које добија Ништа. А онај каже, пред створењем немате шансе: жао ми вас је. Немоћни шљисак бекхендом који му откида главу. Једини излаз је да снимамо све ружније и бесмисленије наставке 8. Путника 4, 5 , 8, 11, 188, 888, 80888... Публика неће приметити никакву разлику кроз те наставке. Само ми изворну верзију не дирајте. Дакле, никакви бројеви иза наслова. Редак научнофантастик који има барем трунку душе. Тај 8. путниК. А еУросонг? Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га. 



Komentari (852)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jaril Jaril 06:54 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
Ali, da li stvarno želimo da razgovaramo na ovaj način?

Да. Ако могу да уложим џокера па да ми само поверујеш да су ове грешке у значењу које смо и ти и ја направили много деструктивне. Нарочито ако постану иоле присутне у јавном простору. Ако би мене питао за порекло зла, ја бих ти рекао да зло извире из ових семиотичких пукотина, недоследности и грешака. Али је то огромна тема. Па други пут. Ем си ми ти спржио мозак, ем сам радио целу ноћ.
Znao sam da je ponovo neka igra reči u pitanju. Parafilija? Ja nemam pojma šta je parafilija. Ako otvoriš enciklopediju

Ако отвориш ICD, видећеш да је педофилија класификована под парафилију. Па ако ћемо да се држимо науке... Што подржавам.

Лаку ноћ.
alselone alselone 07:07 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ако би мене питао за порекло зла, ја бих ти рекао да зло извире из ових семиотичких пукотина, недоследности и грешака.


Apsolutno se ne slažem. I mislim da je to uprošćavanje a bogami i banalizacija zla i različitih vrsta agresija, što aktivnih, što pasivnih, njihovih uzroka i posledica. Mislim da je pronalaženje semantičkih grešaka i rascepa samo izgovor svakoj šuši željnoj pažnje da se izdvoji svojom uvređenošću.


Ако отвориш ICD, видећеш да је педофилија класификована под парафилију. Па ако ћемо да се држимо науке... Што подржавам.

OK, to je neka novina. Parafilija nije seksualnost, u redu. Držimo se nauke.
Vidim da su tamo na sajtu izjednačili voajerizam i pedofiliju i to me vređa. Zalažem se za to da se napravi još jedna grupa, recimo paraparafilija, i da se te dve parafilije razdvoje u zasebne kategorije.

Лаку ноћ.

Dobro jutro, ja sam ustao u pola 6.
haklberi_tom haklberi_tom 07:13 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jaril
alselone
Drugo, ako bi već terali mak na konac i tumačili namerno svaku reč pogrešno, pedofilija nije zlo, kako je već moralni titan ovde poetski naznačio, nego je pedofilija duševna bolest porećemene seksualnosti a zlo je prepustiti se tim porivima.

Ово је тачно и треба да ме исправиш. Ја сам изједначио људе који се одупиру поривима са онима који им се препусте. И то је једнако говњиво и злои промовисање злостављања деце као оно што си ти урадио. Јер ако неко ко води ту борбу прочита мој коментар и ја га подстакнем да помисли како је то исто, онда би унутрашњи отпори пали ("јеби га, кад сам већ лош...", а заправо је држање порива под контролом за сваку похвалу и подршку. То што сам написао 'педофилија' уместо 'злостављање детета' је за сваку осуду. Те две ствари се разликују по својој природи и воде у различита понашања. Драстично различита.

Исто као што су драстично различита понашања ако неко третира педофилију као сексуалност/сексуалну оријентацију и ако је третира као парафилију, што она јесте. И хомофобија редовно тера људе да подрже злостављање деце. Колико пута смо чули: сад педери, па ће педофили.

Ja mislim, ako mi je dozvoljeno (ako neću u zatvor), da ti previše sereš (preterano, kao što je Radovan rekao Stanislavu)!
Usput --- kada bi mene optužio za 'promovisanje pedofolije' na osnovu reči kojom optužuješ neistomišljenika u ovoj raspravi, je bih te oterao u sto pizdi materina.
Bio ti peder ili ne!
Ono što jesam siguran, prateći ovah thread, je - da si ti peder kao čovek, čak štaviše - pederčina.
bene_geserit bene_geserit 07:14 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Džukčino.

Šta te naljutilo Tess ?

Mogao sam i ovako da kažem: Vi (žene) Nas (muškarce) ubijate Tess. Istina i rađate, ali to na stranu. Svake godine u USA ima oko 8000 3rd trimestar "abortusa" (~80% bez medicinskog razloga). U većini slučajeva beba se "abortira" živa pa je naknadno ubiju. Šanse za preživljavanje bebe u trećem trimestru su prilično velike. A sve to zbog feminističkih narativa da žena ima absolutno pravo da odluči kad je abortus u pitanju. Gde je pravo bebe da ne bude ubijena ? Polovina tih ubijenih beba su muške. Dakle da se vratim na početak "Vi (žene) Nas (muškarce) ubijate Tess.". Svake godine, pa pomnoži sa brojem godina, za par decenija ste se Osvetile za sve lobotomirane žene i spaljene na lomači.

Zvuči sumanuto ? Naravno pošto i jeste. Zbog toga što deli jadne ubijene bebe na muške i ženske. I što čovečanstvo deli na Nas muškarce i Vas žene.
Ja ga mahom delim na nas1 - moju porodicu, onda nas2 - naše prijatelje, onda nas3 - naše pleme i ostatak sveta.
E pa tako ti zvučiš kad izjaviš da smo Mi Vas lobotomirali. I da Mi za Vas predstavljamo opasnost (osim pedera).
milisav68 milisav68 07:56 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
A ja sam tako tek nedavno spoznao kao se razmnožavaju morski konjići, idealno ako hoćeš ove homofobe koji se kriju iza prava slobodnog izražavanja, tradicionalnih vrednost, i određivanja šta je prirodno i normalno a šta nije, da izbačiš iz takta i uvedeš ih u egzistencijalnu krizu.



I dalje ne znaš, ali voliš da glumiš ginekologa i da pogledaš.

Morski konjić spada u ribe, i kao takve, oplodnja se i dalje vrši spolja, samo što ženke ne ostavljaju jaja po dnu, već na telo mužjaka, gde ih on oplodi - spolja, i mladunci rastu na njemu, a ne unutar njega.

Što samo potvrđuje početnu teoriju da muškarac ne može da rodi, već samo da brine o oplođenim jajima, u ovom slučaju - na sebi.
milisav68 milisav68 08:02 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Mark my words - bošnjaci i albanci će se proglasiti nebelcima u odnosu na Srbe i tražiće diverziti kvote. Rok da prvi glupan izleti sa ovom idejom - godinu dana.

Već se desilo. pre neki dan mi naleteo tvit od nekog Bošnjaka kako je rasno ugrožen od Srba.

alselone alselone 08:10 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Što samo potvrđuje početnu teoriju da muškarac ne može da rodi, već samo da brine o oplođenim jajima, u ovom slučaju - na sebi.


Je l te boli malo dok moraš ovo da napišeš? Mene da.
tess1 tess1 08:15 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

E pa tako ti zvučiš kad izjaviš da smo Mi Vas lobotomirali. I da Mi za Vas predstavljamo opasnost (osim pedera).


"Despote jedan i malograđanine, ne lomite mi ruku." (Bulgakov u jednoj knjizi, ne, nije Pseće srce, hm, paše i jezivo satiričan sf temi bloga, o psu koji postaje čovjek i obratno, razmislim li)

Bane, ovo tvoje karikiranju i targetiranje je kao izvlačenje na scenu za ruku, i ok, tu sam (Bocvena je odustala, govorio si joj da je kokoš?, jedina sam preostala od dvije žene na muškoj temi o hetero-normalnostim?), ali ti mi zatim kao u Štulićevom stihu obezvrjeđuješ logiku i oskvrnjuješ trud.. To je uvrijedljivo, tvoja hrabra glupost.

1) izvučeš me za ruku na scenu i pod reflektore
2) sa prošlog bloga i ovde iz jednog komentara ne umiješ postaviti pametno pitanje ili problem da ga riješim

Tamo = reče li Bocvena "ne, to nije istina, nama dvema ovakvi muškarci nakon mrcvarenja zdrave pameti nisu predlagali prženje mozga?", samo se nasmijala? Da li je neko spomenuo tebe? Sve muškarce na svijetu? Ili je postojao smisao našoj konverzaciji, konkretan misaoni tok (nakon 7 dana?) pomenutoj lobotomiji, duhovit i inteligentan kontekst?

Ovde = da li je neka žena (samo malo, nema ih?, na temi o hetero-normalnostim nema žena, što? da li to znači da stoje iza riječi svojih muškaraca ili nemaju pravo glasa? ili nešto treće?) napisala "ne, to nije istina, homoseksualci nam predstavljaju veliku prijetnju".. Kako žene vide homoseksualca? Osjete? Kao potencijalnog silovatelja ili na bezazlenog muškarca u svojoj blizini (sjetih se da je kod Dž. Rouling u poslednjem krimić navodno transeksualac glavni negativac, preporučujem seriju, knjige su za fanatike kao ja). Instinktivno će 95% žena reagovati drugačije na homo i hetero muškarca, nisu to moje feministički bubice nego majka priroda, il? Dalje, majka priroda je surova (posebno iz tvog siledžijskog ugla uz božje zapovjesti koje uzgred i ne razumiješ i ne pridržavaš ih se) prema ženama koje ne mogu imati djecu, ne prema ženama koje se druže i odobravaju ples i igru sa nekim gejom..

Lijena sam pisati dalje..
gedza.73 gedza.73 08:36 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

majka priroda je surova

Nije surova nego je jednostavno takva kakva je. Neophodna. Da je drugačije danas bi ovo mesto bila mrtva planeta. ili bi njom vladali morski konjići koji se semantički razmnožavaju prostom deobom.




odobravaju ples i igru







milisav68 milisav68 08:36 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
Je l te boli malo dok moraš ovo da napišeš? Mene da.

Ne, zato što je u pitanju naš drug Pajić, u čijem svetu su sve trudnice po Srbiji pojeli psi lutalice po nagovoru znojavih dekica.

Sad ozbiljno, sinoć sam hteo da se nadovežem na tvoj komentar o trendovima kvazinauke, odnosno nauke u korporativne svrhe, i gde se usput valjaju i teorije zavere, i o pandemiji, i koliko je, da tako kažem normalnih ljudi sa viškom vremena (sedeći kod kuće i brljajući po internetu) - odlepilo.

Kako su popustile mere, odnosno kako su na red došli neki poslovi koji su odlagani zbog pandemije, pa nema više gde da se to odlaže, i onda moraš malo i da sedneš sa ljudima i da popričaš (ili čuješ razgovor oko tebe), tu svašta možeš da čuješ, i da se zapitaš kuda ide sve ovo.

Hoću da kažem, meni je to ista ravan, muškarci mogu da rode = zemlja je ravna ploča = Bil Gejc oće da nas čipuje.

I ne znam kako da se borim protiv toga, lakše mi da se sklonim, i da se družim sa prirodom i životinjama.
gedza.73 gedza.73 08:42 23.05.2021

Re: Ajde, bre...


milisav68
I ne znam kako da se borim protiv toga, lakše mi da se sklonim, i da se družim sa prirodom i životinjama.

Milisave moram javno da te pohvalim. Uspeh tvoje porodice je za svaku pohvalu. Uzvik koji sam čuo u pozadini dok smo pričali koji je bio mešavina oduševljenja, trijumfa i olakšanja mi cele nedelje držao osmeh na licu.
Svaka čast.

bene_geserit bene_geserit 08:42 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Evo šta si rekla tačno.
tess1
Ovakvi su nas svojevremeno iz najboljih namjera slali na lobotomiju, hm, i dobro ako prije toga pravi muškarac ne siluje jer pravi muškarac ima pravo da siluje, ako prođemo samo pljeskanjem po guzici prije nego nam uklone il sprže mozak, dobro je.

tess1
ti muškarci ne predstavljaju opasnost nama ženama, osnov odnosa žene prema homoseksualcu je da nam nisu prijetnja

E pa sad Tasa jeste neke bljuvotine izvalio. Ali ja ne pokušavam da komuniciram sa njim nego sa tobom. I ne "obezvrjeđujem ti logiku i oskvrnjujem ti trud", nego mi nije jasno uporno to "mi žene" - "vi muškarci" i izvlačenje nekih istorijskih konteksta.
Ajde objasni molim te kakav je to misaoni tok i smisao postojao u toj konverzaciji, koji je kontekst doveo do tog lobotomiranja ? Obrati pažnju koju terminologiju koristiš "nas ste slali na lobotomiju" (vi muškarci), "nas silujete i pljeskate po guzici" (vi muškarci), "nama homoseksualci nisu pretnja" (za razliku od vas heteroskesualaca koji jeste pretnja).
jedina sam preostala od dvije žene na muškoj temi o hetero-normalnostim?

Pa ne znam jel tema muška ili nije. Ja sagovornike ne delim na muške i ženske nego na one sa kojima mi ima smisla da komuniciram i na one sa kojima nema.
I nisam te ja izvukao za ruku na scenu, ti si sve vreme na sceni na ovih par blogova.
tess1 tess1 08:52 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Obrati pažnju koju terminologiju koristiš "nas ste slali na lobotomiju" (vi muškarci), "nas silujete i pljeskate po guzici" (vi muškarci), "nama homoseksualci nisu pretnja" (za razliku od vas heteroskesualaca koji jeste pretnja).

Ne, isključiv si. Besmisleno je. Ni jednu jedinu riječ sa onog bloga ne bih promjenila ili sad s tobom ponovo tu patnju analizirala i tumačila. Ne razumijem. Tražiš dežurnog krivca kod mene (žene) na blogu bez žena? Pa našao si? I šta sad? Dokazuješ krivicu? Svašta. Šta sam ti ja neki sado-mazo tip na ovo nedeljno božije jutro?

Cc
tess1 tess1 08:53 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nije surova nego je jednostavno takva kakva je.

Sa ljudskim zapovjestima surovija.
docsumann docsumann 08:59 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Docs, jesi i ti to malo bezobrazan sada namerno?


ne, naravno. ni na kraj pameti mi nije tako nešto.


Nije tako protumačio nego me je optužio da propagiram pedofiliju? "pratite šta onaj drugi priča"


probaću još jednom.

on je zapravo napisao ovo

Ако ставиш знак једнакости између секса са одраслом особом и секса са дететом, онда промовишеш секс са дететом као прихватљиво и легитимно понашање.


aludirajući na tvoju (pomenutu) intervenciju, pošto se već u par komentara umrsilo vaše međusobno nerazumjevanje.
bene_geserit bene_geserit 08:59 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

koliko je, da tako kažem normalnih ljudi sa viškom vremena (sedeći kod kuće i brljajući po internetu) - odlepilo.
... sedneš sa ljudima i da popričaš (ili čuješ razgovor oko tebe), tu svašta možeš da čuješ, i da se zapitaš kuda ide sve ovo.

Mi ljudi smo ko bebe - volimo rutinu. Socijalno okruženje nas drži pod kontrolom da ne zastranimo. Viška vremena i energije zapravo i nemamo baš puno. Provedemo sate u saobraćaju dok odemo i dođemo sa posla i odradimo šta treba da se odradi.

I onda se rutina iznenada promeni. A srpski stanovi nisu baš pogodni za provođenje vremena po ceo dan i rad od kuće. Pre su ljudi mogli kad oće da pobegnu za trenutak od žene i dece da odu u kafanu ili u prirodu. Žene su mogle negde sa drugaricama. Iznenada svega toga nema. Nemaš gde da pobegneš, nemaš gde da se izoluješ na trenutak. Stres se poveća. Socijalno okruženje se svede mahom na porodicu.
Pojavi se višak vremena pošto radiš od kuće, nema smaranja u saobraćaju (OK, to smanji stres). Ali dani postanu jednolični, ne znaš da li je posao ili kuća, da li je vikend ili radna nedelja. Uz to se nekima povećao ekonomski pritisak.

Znači višak slobodnog vremena (koje ti je pre neko drugi organizovao, a sad moraš sam) i ograničene mogućnosti šta možeš da radiš (zatvoren u kuću), povećana jednoličnost i povećani stres. A na Internetu svašta i sve nešto zabavno a ti imaš višak energije. Čudi me da nisu još više odlepili. Ali ništa što neće da reši dobar godišnji odmor i povećana fizička aktivnost i povratak na staru rutinu idenja na posao.
mentol mentol 09:00 23.05.2021

Re: Ajde, bre...


Već se desilo. pre neki dan mi naleteo tvit od nekog Bošnjaka kako je rasno ugrožen od Srba.

Ako može da se bira pol može i rasa.

Kad ste već zaređali s primerima iz životinjskog sveta... Eto npr. praščić Babe, koji je verovao da je pas i bio bolji u psećem poslu od pasa... Ko može Babe-u reći da nije pas? Ako bi neko zaklao Babe-a i napravio od njega kobasice, da li bi mu se sudilo kao da je ubio psa ili mu se ne bi sudilo kao da je ubio svinju?

Ili Gile baksuz iz "Sveta koji nestaje" koji se na kraju filma odriče svog svinjstva i odlučuje da postane srndać...
Da li su, sledeći put kada su brojali divljač u nacionalnom parku, Gileta računali kao divlju svinju ili kao srndaća?




bene_geserit bene_geserit 09:03 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Šta sam ti ja neki sado-mazo tip na ovo nedeljno božije jutro?

Da znaš, bolje da se ode u crkvu nego da se ovde tupi.
Trigeruju me feministički i woke narativi izgleda, pa kad ih prepoznam možda sam isključiv.
alselone alselone 09:04 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

je zapravo napisao ovo

Cudi me da ti je to ok i da aboliras tako uvredljivu manipulaciju. Posle tog kometara bilo je i drugih, direktnijih.
docsumann docsumann 09:11 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
je zapravo napisao ovo

Cudi me da ti je to ok i da aboliras tako uvredljivu manipulaciju. Posle tog kometara bilo je i drugih, direktnijih.


nisam rekao da mi je ok, već da se nerazumjevanje tu već nagomilalo. kao grudva snijega puštena niz padinu (bar u crtaćima).

a onda krenu i grube riči
gedza.73 gedza.73 09:11 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
Sa ljudskim zapovjestima surovija.

Pa nije. Ne ubij, ne kradi, ne laži...
A ljudska priroda onda od zapovesti (smernica) napravi inkviziciju.

Film k'o film ali ljudska priroda se uklapa u ovo o čemu pričamo.


Na primer Covid 19 je ako sam dobro shvatio bolest koja ima neke sličnosti sa HIV-om. Zamisli u toj jednačini sa dve poznate karantin i kovid = HIV pasoše, rizične kategorije, ograničavanje kretanja...




docsumann docsumann 09:16 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pa nije. Ne ubij, ne kradi, ne laži...
A ljudska priroda onda od zapovesti (smernica) napravi inkviziciju.


problem je što su se naknadno uveli amandmani, da ovo i može proći, ako je zarad i u slavu boga, nacije, časti...
alselone alselone 09:16 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

a onda krenu i grube riči

Mislim, mogao si jelte i njemu skrenuti paznju na grube rici optuzbi da propagiram pazi propagiram pedofiliiu aj te ponela ideologija ili nesto dtugo
Milan Novković Milan Novković 09:20 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

docsumann
...
probaću još jednom.
...

Aujeeee .... auč, al ste se razlogičili ovde (to je ko razularili, samo se odnosi na puštanje logike s lanca

Ja savetujem da se ponovo pročita Raven paradox pa muški i ženski uvede Bayesian inference, i dokumentuju razni weighting/probabilistički težinski faktori along the way

Docs, nakačio sam se na tvoj komentar samo zato što mi ti dođeš ko Švajcarac, relativno neutralan, ne smem kod drugih da ovo moje ne shvate kao pokušaj mirenja, pa se pomire, ali iz drugih razloga, zato što nerviram obe zaraćene strane pa požele da me premlate

A može i da se isčitava Derida, to smiruje


gedza.73 gedza.73 09:21 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

problem je što su se naknadno uveli amandmani, da ovo i može proći, ako je u slavu boga, nacije, časti...

Svako uvodi amandmane. Prepiska Paskala sa jezuitima upravo priča o amandmanima. Ne ubij se suspenduje ali ne u slučaju unapred planiranja nego samo u afektu. Sledeći koji to preuzme banalizuje da možeš ubiti kako bi sačuvao čast. A čast se rastegne od ukradene jabuke do mrkog pogleda.

Danas se uvode amandmani šta je to porodica i šta može proći. Sva sreća pa današnja inkvizicija ne koristi sprave za mučenje nego NVO.
tess1 tess1 09:25 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pa nije. Ne ubij, ne kradi, ne laži...

Ahaa. :)

Whole Lotta Love

A ljudska priroda onda od zapovesti (smernica) napravi inkviziciju.

Upravo.
Film k'o film ali ljudska priroda se uklapa u ovo o čemu pričamo.

Dobar?
docsumann docsumann 09:30 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
a onda krenu i grube riči

Mislim, mogao si jelte i njemu skrenuti paznju na grube rici optuzbi da propagiram pazi propagiram pedofiliiu aj te ponela ideologija ili nesto dtugo


alse, daj se skoncentrirati.
nisam grubosti pripisao nikom personalno, već se one po prirodi stvari pojave kad nerazumjevanje ekspandira.

a ti si kanda još pod tenzijom, pa skačeš ovako k'o oparen.
- a ovo
- a ono kad je

rekoh, iskulirajte. napravite korak, dva unazad. vidite gdje je do nesporazuma došlo, pa ga izgladite.

meni ste dragi obojica, pa mi vas nedrago gledati u toj situaciji.

naravno, postoji i drugi način, da nastavite s optuživanjem. a vjerujem da možete i žešće da se rokate.
maksa83 maksa83 09:34 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ja mislim, ako mi je dozvoljeno (ako neću u zatvor)

Čarlivoje mnogo se ti trtiš i kao "ja ne bih ali ako insistirate" oko tog zatvora...
gedza.73 gedza.73 09:40 23.05.2021

Re: Ajde, bre...


Film k'o film ali ljudska priroda se uklapa u ovo o čemu pričamo.

Dobar?

Ima zanimljiv tvist. A i dobri su glumci. Onaj iz Pijaniste, Hoakin Finiks, Viver...

Ahaa. :)

Kad me Doks podsetio da ne bude kako je crkva samo stroga, loša i mačoistička. Eskobar na koga se često poziva Paskal kaže u 'O krađi' da žena sme da se kocka i u tu svrhu uzima novac od muža (ne navodi način već ostavlja na volju).
Otac Boni u Sumi grehova tvrdi da žena ne čini greh ni kad je svesna rđavog dejstva svog brižljivog doterivanja na telo i dušu onih koji je posmatraju ukrašenu bogatom i raskošnom odećom (Otac Sančez deli njegovo mišljenje)

U Teologiji morala se kaže kako se mora dati oproštaj ženi u čijoj se kući nalazi muškarac sa kojim često greši ako ga ona ne može izbaciti na doličan način ili ima bilo koji razlog da ga zadrži.

poprilično moderni stavovi iako ih često optužuju za suprotno
Milan Novković Milan Novković 09:42 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
...mazo tip...

Ako treba sadista samo na kratko, izvinjavam se, da se vratim na onaj divan blog o Vacuum Kilns za sušenje orahovine, and beyond, po kućama

Zatvoriše blog zlikovci, a ti pitala za fotku, pretpostavljam avatar (iako promenjen ja još uvek vidim stari). Ne bi ni avatar bio bitan da ta konkretna forka nije meni baš inspirativna:

1. Ludi Holanđani imaju godišnje takmičenje u trčanju po blatu, dal 3 kilometra, yep, "race in Monnickendam" su googling terms.

2. Takmičenja kao takva nas navijaju, jelte, evo baš gacamo po srcu Evrovizije, i ja kad se smorim od puštanja muzike do daske, kao navijajućeg agenta (aktivne tvari), potegnem za ponekom fotkom, ovde vrlo posvećenog junoše.

3. I seke su isti nivo, plus je moja starija ćerka pomalo od adrenalin junkija do outdoor fanatika, pa se veselo setim - nekad bila, pa se zaposlila i udala da bi dečaci malo odahnuli, iako je i dalje brza ko zmija - pre par meseci je tako naglo iz fotelje skočila za sinom, kako joj se učinilo da je u opasnosti, da je isčašila rame.

A i moje vesele sličice o mlađoj ćerki su iz prošlosti - divno dete, vredno ko crv, koje se dosta promenilo po nekoj stepeničastoj krivi - ostaviš je na miru i samo odjednom joj nešto klikne ...






milisav68 milisav68 09:43 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

mentol
Da li su, sledeći put kada su brojali divljač u nacionalnom parku, Gileta računali kao divlju svinju ili kao srndaća?

To je svejedno dok se recimo srndaći ne stave na listu zaštićene vrste.

Da prevedemo na ljudski rod, ako neka grupa ljudi traži beneficije prilikom školovanja i zaposlenja, šta je onda problem da se ja izjasnim kao kinez ili gej.

Jbga, osećam se ko kinez i hoću svoja prava.

Ili recimo, zaposlim geja u firmi, a pokaže se da je on lenj i nesposoban, onda ne smem da mu dam otkaz, jer će da me tuži da su mu dao otkaz jer je gej.

Ovo sve ne znači da ne treba pomagati ugrožene ljude, samo na neki drugi način, gde neko drugi neće biti ugrožen.

Dopuna.

Neki tip, MMA borac, dobijao stalno batine, pa se setio da može da promeni pol, pio hormone, uradio neke operacije, i sad se takmiči u ženskoj konkurenciji i osvaja medalje.


vcucko vcucko 10:25 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

mentol


Ili Gile baksuz iz "Sveta koji nestaje" koji se na kraju filma odriče svog svinjstva i odlučuje da postane srndać...
Da li su, sledeći put kada su brojali divljač u nacionalnom parku, Gileta računali kao divlju svinju ili kao srndaća?


Za potrebe snimanja, Lalović je za potrebe lika zvanog Gile upotrebio mislim desetak malih divljih prasića. Ako ne i više, davno je snimljen film.
Ali otvara pitanje: kog Gileta? Prvog, sedmog ili možda ipak dvanaestog...
nikvet pn nikvet pn 10:26 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Хух...

Долази ми момак са штенетом. Вакцинација, потом ревакцина и најзад вакцина против беснила-чип-пасош; све по протоколу. Следи папирологија.
- Ако си раније имао пса ти си у Централној бази, дај ми ЈМБГ.
- Јесам, ево.
Укуцам број, учини ми се да је женски (ко ради са ЈМБГ зна о чему причам), стварно јесте женски, ...овић Александра.
- Нешто си зезнуо, ово је женски број и име.
- Па да, тако се водим. Рођен сам као женско али постао сам мушко и сада сам Александар. Молим вас да ми тако и у пасош упишете. Не Александра него Александар.
Дошло ми га некако жао, мука је то али...
- Пази овако, ово је пасош. По Закону о јавним исправама ја морам да урадим све тачно како пише у личној карти. Кад ми донесеш другачију лако ћемо да поправимо. Да ли ћеш ти овај пасош да бациш, запалиш или фалсификујеш - није до мене. Но то су тек папири, важније је да си овога пса лепо подигао, добро ти иде и само тако настави, биће ти супер другар.

Тај момак очигледно нема проблема сам са собом јер да их има његов пас би ме на то опоменуо.

Читава ова тема никако ми не лежи, немам доброг израза у тој зони па се излажем гневу политкоректних комесара. Но добро, разумем и њих, ништа ново, и кардинал Ришеље тако је почео.
mentol mentol 10:40 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

vcucko

Ali otvara pitanje: kog Gileta? Prvog, sedmog ili možda ipak dvanaestog...

To nije ni bitno. Bitno je da postoji mogućnost... Nije ni Babe ovčar a bio je za potrebe filma. Nije ni Švarceneger stvarno bio trudan...
Biolog će reći da nemoguće ali zato postoje društvene nauke i multidisciplinarnim pristupom ćemo doći doći do toga da je to moguće
alselone alselone 11:04 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

alse, daj se skoncentrirati.
nisam grubosti pripisao nikom personalno, već se one po prirodi stvari pojave kad nerazumjevanje ekspandira.

a ti si kanda još pod tenzijom, pa skačeš ovako k'o oparen.
- a ovo
- a ono kad je

Ima jedan zanimljiv momenat u raspravama a to je kada te neko optuzi jednom, ti mu objasnis, optuzi te jos jednom ti mu ovjasnis podrobnije, dodaje i dalje, ti objasnjavas i onda te samo spusti ovako - sta si se upleo ovoliko.

Da nisi ti, ne bih mnogo objasnjavao bas da ne udjem u ovu zamku koja me uzasno nervira. Potpuno razumem one ljude koji na ponovljenu optuzbu, namerno nerazumevanje ili neku drugu nepravdu ne objasnjavaju dalje nego odmah psuju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:04 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Als, mesas nekoliko stvari. Nadam se da ovo neces shvatiti kao licni napad. Pricam o onome sto si izneo.

Prvo, normalnost nije prirodna nego normativna (=drustveno odredjena) kategorija. Tj. tako je mi kao drustvena/kulturna bica dozivljavamo. Jedna stvar su statisticke tendencije, fizicke zakonitosti, bioloske osobonesto a sasvim drugo je kako se one interpretiraju. Otuda ona razlika izmedju pola i roda koju navodi Jaril. Ili recimo race je na engleskom drustvena kategorija dok je u nemackom ili srpskom termin za ono sto se u 19om veku smatralo prirodnom kategorijom. To da li neko ima crnju, ruzicastiju, braonkastiju etc. boju koze je biologija. Ali kako ce neko doziveti te (ili bilo koje druge date) karakteristike je stvar interpretacije koja se zasniva na kulturnim vrednostima i obrascima. Zato je rasizam kulturna a ne bioloska kategorija. Isto vazi i za seksizam, balkanizam i ostalo. Kad god se u govoru u igru uvede normalno upada se u zamku da sam budes proglasen za nenormalno u nekom drugom kontekstu.

Opet, u pravu si kad govoris o univerzalnim etickim kategorijama. Ne ubiti, pomoci drugome... Ali one su uvek realizovane u konkretnoj kulturi - ono sto Doks ovde toliko cesto ponavlja. Ono sto u jednoj kulturi znaci 'ubiti' za drugu kulturu znaci 'odbraniti se'. I naravno da ce svako tvrditi da ono sto je za mene normalno nije samo norma nego da to ima 'dublje' i 'prirodne' razloge da se tako smatra. I u takvim slucajevima ono sto je univerzalno bude najcesce parohijalno. To je normalno za mene i kvit - eno gore primer od Gvozdena.

Drugo, primeri iz zivotinjskog carstva se mogu intepretirati kako kome odgovara. Neko ce uzeti primer kako se pare lavovi (alfa muzijak oplodnjava a drugi muzjaci se snalaze kako koji ume) da bi pokazao da je heteroseksualnost normalna a drugi da je homoseksualost rasprostranjenija nego sto mi verujemo. Drugi ce uzei primer zenke pauka koja jede dvoje partnere, treci americkog muflona itd.

Opet, ovaj primer sa trudnim muskarcem. Jaril je opet u pravu kad kaze da to zavisi od konteksta. Ovako kako si ti postavio pitanje vecinski odgovor bi bio: ne, coveka ne treba osuditi. Ali to je kao kad raspravljamo o nekoj temi na osnovu naslova (ili clanka) iz Alo, ili Nova.rs. Tema se postavi senzacionalisticki i kljucni detalji stradaju. U pitanju je (na osnovu onoga sto si napisao) pravni slucaj pa bi da bi se odredili ovde trebali da imamo prvo uvid u taj slucaj pa onda nekoga ko ce nam protumaciti sta ta odluka pravno gledano znaci.

Sto se politicke korektnosti, hodanja po jajima i uvredjenosti tice to vazi za sve grupe. Pa svako malo imas primere uvredjenih Srba jer je neko tamo levi tvitnuo nesto tipa 'Srbija mi se ne dopada', 'Srbi imaju masnu hranu', 'Srbi vole oruzje' (dokaz: Srbi uz Crnogorce imaju u Evropi najvise komada oruzja. Ergo eto statistika dokazuje ovu tvrdju.). Ili napises negativnu recenziju (izuzimam ovde onog kretena iz LA Times) za Daru i odmah krece uvredjenost i jadikovanje kako su svi protiv Srba. Jebiga, mozes pisati recenziju ali moras znati da hodas po jajima. Napises da posle prvobitnog uspeha dinamika vakcinacije u Srbiji usporava (da je druge evropske zemlje pristizu) i odmah budes proglasen za mrzitelja Srbije i za nekog ko uziva u omalovazavanju sopstvene nacije. Pa dobijes na poklon Svilen konac od Merime Njegomir umesto ono remek-delo od Carevca. Jedna je stvar reci da je neko homofob, srbomrzac, antisemita ili rasista a druga je stvar to i argumentovano pokazati.

alselone alselone 11:06 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

naravno, postoji i drugi način, da nastavite s optuživanjem. a vjerujem da možete i žešće da se rokate.

Mozes da vidis da ja Jarila uopste nisam rokao, nego se branio i objasnjavao. Meni je on drag jos od onog triptiha a ima mu 7, 8 godina.

Ovde se nikako ne slazemo samo bi on meni inputirao sire neslaganje a i malo krivice. Sto nije lepo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:53 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Neues aus der Nachbarschaft
Pa svako malo imas primere uvredjenih Srba jer je neko tamo levi tvitnuo nesto tipa 'Srbija mi se ne dopada', 'Srbi imaju masnu hranu', 'Srbi vole oruzje'..

Jebiga, mozes pisati recenziju ali moras znati da hodas po jajima.


Neću da hodam po jajima - srpski predstavnik za Evroviziju je žešći šit.

Pesma transfer blama (meni.. dokle više sa forsiranjem tog prostačkog imidža?), kostimi gologuzija, ples ko na štulama.. devojke nam samo u žuto ili crno ofarbane kose, tone šminke samo ubiju potencijalno lepe crte lica.. Jbg. Ružno (ne mislim da su devojke ružne nego nastup/imidž/pesma banalni).

Neko reče, nedostižan kvalitet je ispala Marija onomad a kao takav i prepoznat i nagrađen od žirija i publike, i domaće i strane.


Francuskinja liči na Jelicu Greganović.:)

(jes da pričate o drugoj temi nego blog je inicijalno o pesmi Evrovizije, pa tako..)


apacherosepeacock apacherosepeacock 13:02 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

zaključio da Aida nije dobila oskara nego norveški film, zato što, wait for it, belci imaju primat!!!

Hahaha, baja se šlepa na Black Lives Matter kao bošnjak!


Danski fim.

Ostalo, video čovek koja priča ima prođu/korist danas pa i on podigao nogu..
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:09 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
E, Nik, može li muški konj da zatrudni?

Ja sam danas shvatio da nemam pojma da li kokoške nose jaja bile oplođivane ili ne, 'ladno sam to morao da guglam, i još uvek mi nije sasvim jasno.



Ja to znam odavno ali nisam znala do danas kako izgleda cvet krompira niti da ga krompir i ima, naučila me blogokoleginica razmišljam.
tess1 tess1 13:12 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Da znaš, bolje da se ode u crkvu nego da se ovde tupi.

Rekoh li. :))
tess1 tess1 13:13 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Kad me Doks podsetio da ne bude kako je crkva samo stroga, loša i mačoistička. Eskobar na koga se često poziva Paskal kaže u 'O krađi' da žena sme da se kocka i u tu svrhu uzima novac od muža (ne navodi način već ostavlja na volju).
Otac Boni u Sumi grehova tvrdi da žena ne čini greh ni kad je svesna rđavog dejstva svog brižljivog doterivanja na telo i dušu onih koji je posmatraju ukrašenu bogatom i raskošnom odećom (Otac Sančez deli njegovo mišljenje)

U Teologiji morala se kaže kako se mora dati oproštaj ženi u čijoj se kući nalazi muškarac sa kojim često greši ako ga ona ne može izbaciti na doličan način ili ima bilo koji razlog da ga zadrži.

poprilično moderni stavovi iako ih često optužuju za suprotno

Poprilično. :)
tess1 tess1 13:16 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ako treba sadista samo na kratko, izvinjavam se, da se vratim na onaj divan blog o Vacuum Kilns za sušenje orahovine, and beyond, po kućama

Zatvoriše blog zlikovci, a ti pitala za fotku, pretpostavljam avatar (iako promenjen ja još uvek vidim stari). Ne bi ni avatar bio bitan da ta konkretna forka nije meni baš inspirativna:

Ne razumih, ko je maza-mazo, ti ili ja?

Lijepo što si odgovorio za sliku. Hvala. :)
Milan Novković Milan Novković 13:16 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

apacherosepeacock
maksa83
E, Nik, može li muški konj da zatrudni?

Ja sam danas shvatio da nemam pojma da li kokoške nose jaja bile oplođivane ili ne, 'ladno sam to morao da guglam, i još uvek mi nije sasvim jasno.



Ja to znam odavno ali nisam znala do danas kako izgleda cvet krompira, naučila me blogokoleginica razmišljam.

Imam ja veze u Prigrevici, mogu da vam organizujem radnu ekskurziju
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:19 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Milan Novković
apacherosepeacock
maksa83
E, Nik, može li muški konj da zatrudni?

Ja sam danas shvatio da nemam pojma da li kokoške nose jaja bile oplođivane ili ne, 'ladno sam to morao da guglam, i još uvek mi nije sasvim jasno.



Ja to znam odavno ali nisam znala do danas kako izgleda cvet krompira, naučila me blogokoleginica razmišljam.

Imam ja veze u Prigrevici, mogu da vam organizujem radnu ekskurziju



Milan Novković Milan Novković 13:19 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
Ako treba sadista samo na kratko, izvinjavam se, da se vratim na onaj divan blog o Vacuum Kilns za sušenje orahovine, and beyond, po kućama

Zatvoriše blog zlikovci, a ti pitala za fotku, pretpostavljam avatar (iako promenjen ja još uvek vidim stari). Ne bi ni avatar bio bitan da ta konkretna forka nije meni baš inspirativna:

Ne razumih, ko je maza-mazo, ti ili ja?

Lijepo što si odgovorio za sliku. Hvala. :)

Ja sam sadista zato što ponovo potežem taj blog, pa tako maltretiram sve one blogere koji ne ginu za tim tamošnjim temama
tess1 tess1 13:21 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ja sam sadista zato što ponovo potežem taj blog, pa tako maltretiram sve one blogere koji ne ginu za tim tamošnjim temama

Nije tako, interesuje i njih slika, samo puste mene prvu i gledaju šta će biti dalje. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:46 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

.
Neću da hodam po jajima - srpski predstavnik za Evroviziju je žešći šit



Eh, lako je ovde ne hodati po jajima. Kad se srpstvo ne brani na Evroviziji :)
gvozden1 gvozden1 13:51 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Milan Novković
apacherosepeacock
maksa83
E, Nik, može li muški konj da zatrudni?

Ja sam danas shvatio da nemam pojma da li kokoške nose jaja bile oplođivane ili ne, 'ladno sam to morao da guglam, i još uvek mi nije sasvim jasno.

Što u

Ja to znam odavno ali nisam znala do danas kako izgleda cvet krompira, naučila me blogokoleginica razmišljam.

Imam ja veze u Prigrevici, mogu da vam organizujem radnu ekskurziju

Što u Prigrevici, šta fali mojim Robajama?
A ionako treba da okopam neki krompir.
Milan Novković Milan Novković 13:56 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1
Milan Novković
apacherosepeacock
maksa83
E, Nik, može li muški konj da zatrudni?

Ja sam danas shvatio da nemam pojma da li kokoške nose jaja bile oplođivane ili ne, 'ladno sam to morao da guglam, i još uvek mi nije sasvim jasno.

Što u

Ja to znam odavno ali nisam znala do danas kako izgleda cvet krompira, naučila me blogokoleginica razmišljam.

Imam ja veze u Prigrevici, mogu da vam organizujem radnu ekskurziju

Što u Prigrevici, šta fali mojim Robajama?
A ionako treba da okopam neki krompir.

Može, uložimo zajedno u turistički bizmis, dupliramo promet, a podelimo troškove
gvozden1 gvozden1 14:00 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Neues aus der Nachbarschaft
Als, mesas nekoliko stvari. Nadam se da ovo neces shvatiti kao licni napad. Pricam o onome sto si izneo.

Prvo, normalnost nije prirodna nego normativna (=drustveno odredjena) kategorija.


Malo li je?
Društvene kategorije i jesu ono što čoveka čini čovekom.
I stid, i poštenje, i plemenitost, sve su to društvene kategorije, pa jesu li nevažne?

A i sve ostalo u ovom komentaru, od rase do Dare, sve si bre izmašio, al dug komentar, moralo bi naširoko da se obrazlaže.
Ukratko, Daru su kasapili ne zbog glume ili režije, nego zbog scenarija, kažu nije tačno, propaganda.
O filmu, kao filmu, se malo pričalo.
Pa kako da im se odgovori, da se brani gluma koju niko ne napada?

Rase, boja kože, ni na šta ne utiče u biološkom smislu, seks sa istim ili različitim polom ima presudni biološki uticaj, to dvoje porediti nije normalno.
gvozden1 gvozden1 14:02 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Milan Novković
gvozden1
Milan Novković
apacherosepeacock
maksa83
E, Nik, može li muški konj da zatrudni?

Ja sam danas shvatio da nemam pojma da li kokoške nose jaja bile oplođivane ili ne, 'ladno sam to morao da guglam, i još uvek mi nije sasvim jasno.

Što u

Ja to znam odavno ali nisam znala do danas kako izgleda cvet krompira, naučila me blogokoleginica razmišljam.

Imam ja veze u Prigrevici, mogu da vam organizujem radnu ekskurziju

Što u Prigrevici, šta fali mojim Robajama?
A ionako treba da okopam neki krompir.

Može, uložimo zajedno u turistički bizmis, dupliramo promet, a podelimo troškove

Pravi biznis plan, krećemo.
(požuri samo, korov već hvata krompir)
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:06 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Milan Novković
gvozden1
Milan Novković
apacherosepeacock
maksa83
E, Nik, može li muški konj da zatrudni?

Ja sam danas shvatio da nemam pojma da li kokoške nose jaja bile oplođivane ili ne, 'ladno sam to morao da guglam, i još uvek mi nije sasvim jasno.

Što u

Ja to znam odavno ali nisam znala do danas kako izgleda cvet krompira, naučila me blogokoleginica razmišljam.

Imam ja veze u Prigrevici, mogu da vam organizujem radnu ekskurziju

Što u Prigrevici, šta fali mojim Robajama?
A ionako treba da okopam neki krompir.

Može, uložimo zajedno u turistički bizmis, dupliramo promet, a podelimo troškove


Bojim se da biste se sa gradskom decom na poljskim radovima samo 'vatali zaglavu kako da sanirate štetu - damage control..
gvozden1 gvozden1 14:14 23.05.2021

Re: Ajde, bre...



Bojim se da biste se sa gradskom decom na poljskim radovima samo 'vatali zaglavu kako da sanirate štetu - damage control..

Pa naplaćivati bismo štetu onome ko je učini.
Znači, ponesi ti i nešto dodatnog keša za svaki slučaj :)

A da, u pravu si.
Jedna beogradska dama odluči da sadi paradajz u Robajama mojim.

Zove me i pita da li je moguće, da li je ta nova tehnologija stigla do Valjeva, a ona je za nju čula od svoje drugarice.
A ta "nova" tehnologija podrazumeva da se kupi rasad paradajza, da se ne seje semenka u njivu.

Mislim, to je toliko novo da je njen navrdeda tako radio, al ona tek sad otkrila.
Rekla joj drugarica.
:)
razmisljam razmisljam 14:28 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

apacherosepeacock


Bojim se da biste se sa gradskom decom na poljskim radovima samo 'vatali zaglavu kako da sanirate štetu - damage control..


Истина. Моја млађа заова удала се на село, па неком приликом одаслата у баКчу да извади зелен за супу. Нашли је тамо уплакану. Земља била мало посувља, па није могла шаНгарепу да ишчупа уцело - све јој се ломиле. Кад јој нико није рекао да за ту работу ваља имати и ашовче.
Додуше, ако ћемо поштено, није знала ни шта би са саксијским цвећем. Једном клинци код свекрве собалили са сталка неки цвет, а она ме зове у паници. А све што је требало да се уради је да се биљка врати у саксију која је неким чудом остала читава и затрпа земљом која се расула, а коју је само требало покупити метлом на ћубровник.
gvozden1 gvozden1 14:47 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

па није могла шаНгарепу да ишчупа уцело - све јој се ломиле

Zbog toga ja moram da se trudim da načupam mladog belog luka dovoljno, da slučajno ženi ne zafali.

I on se relativno teško čupa, zna da se zakine, a ako ona ode, e ona mu nanu naninu, da bi išupala tri cela deset zakine :)

Jaril Jaril 15:36 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone

Алс,

сасвим је сигурно да када се двоје/две/двојица поџапају, има одговорности на обе стране. Оно до чега ја добацујем јесте да сам погрешно усмерио разговор у смеру семантичког цепидлачења и импликација, уместо у смеру који је заправо тема: да ли је баш нужно у јавним иступима мерити сваку реч, радити threat modeling или се може претпоставити добра воља саговорника?

Да ме познајеш, знао би да то што сам први коментар написао без "ти" заменице већ екстернализовао проблем, да је то знак добре воље. Јасно је да мој први коментар за тебе има другачије значење.

Из мог угла, мени је мозак прошиштао када си ти почео на то да одговараш са: шта причаш? си озбиљан?... И ово је моја друга грешка, то што изгубим стрпљење и пређем у импулсивно, заслепљено понашање кад су деца јавна тема. Ја тада, готово намерно, изгубим из вида шта је саговорник хтео да каже, већ се задржавам само на ономе што је формално речено и какве све импликације то може да има.

За мене је то јавно-приватно велика, кључна разлика за ову дискусију. Да смо ми седели у кафани и ти почео да просипаш нешто што мени боде уши, наравно да бих имао и стрпљења и узео у обзир шта си стварно хтео да кажеш... ако је раџа добра. Ако смо у јавном простору, колико год он мали и безначајан био, исто би то било на било коју тему (тему хомофобије, нпр.), осим на тему деце.

Та је тема мене вратила на блог пре пар година, када је онај "отац" убио своје дете да се освети бившој жени, све у организацији социјалне службе, а све подржано стручном интерпретацијом оног психотерапеута. Тад сам био на 'целом' интернету, пуко од беса.

Оно што ја мислим, јесте да си и ти побеснео на назнаку импликације да би ти подржао повређивање детета. И потпуно подржавам сваку грубу реч коју можеш да ми упутиш да тај бес испразниш. Ако ћемо да се бијемо, даћу ти два ударца предности. Само, молим те, и то је оно што је мени потребно од тебе у целој овој преписци, један коментар заврши са речима:

"Ипак, тачно је да, када је најважнија и најосетљивија популација у питању - деца, у јавном простору треба свакој речи приступити хируршки прецизно и одговорно."

Јер верујем да се слажеш са тим. Само га напиши.
shmoo shmoo 15:39 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit

E pa sad Tasa jeste neke bljuvotine izvalio.



Таса тамо није извалио ништа мање бљувотине од оних које су извалиле две мице мојсиловић вређајући Тасу из коментара у коментар.

То што сам ја тамо написао, а што ти подводиш под бљувотине (што оне објективно и јесу), у нашем народу се зове танте за танте. Или мило за драго. Или на модерном српском речено, 1:1, из икса у икс.

Једноставно је то... Ако неко, било ко, мушко или женско, хоће да "удара" и да вређа, онда нека очекује да ће му бити узвраћено на исти начин, а не да очекује да може да задаје "ударце" и и да вређа, па онда када му се узврати на исти начин, да се сакрива иза повика; "Ја сам слаба, незаштићена жена!"

То неће да може.

И не видим зашто би Таса трпео увреде и малтретирање не узвраћајући "слабим незаштићеним женама". Шта то те жене разликује од истих таквих мушкараца према којима Таса има онда и исти такав однос?

И то је такође ваљда нека родна равноправност, мајку му?

Не могу се само захтевати некаква права за себе, а да се при томе не преузимају на себе и некакве обавезе које иду у пакету са тим добијеном правима, зар не?

Видим по овој овде комуникацији да ни ти не трпиш такве ствари исто као ни Таса?



bene_geserit

A što je uvreda kad ti kažem da si kao kokoška koja bez glave jurca okolo, bez imalo pameti, ali si zato upila svaku moguću propagandu koja postoji ?
Kako se to ispravno kaže na feminističkim kursevima ?



Ствар је врло једноставна:

Не подносим насилнике. Оба пола, и мушке и женске.

И при томе не мислим само на физичко насиље.

Најчешће насилнике (оба пола, и мушког и женског) заобилазим у широком луку и избегавам конфликт са таквима јер конфликте те врсте сматрам беспотребним губљењем времена.

Али ако су ти насилници, изазивачи конфликта, толико упорни и свесно провоцирају конфликт да би после замењивали тезе и тврдили да сам ја насилник зато што сам им узвратио (тврдећи лицемерно при томе да нису они насилници који су тај конфликт и изазвали), онда ја таквима заиста не могу да прећутим нити да останем дужан.

Свако ће онда од мене да добије по својим заслугама. И то истим оружјем.

Па нека то буду и бљувотине ако је то нејм ов д гејм.

Шта да се ради... Рекох лепо, постоји та граница, та "једна тачка части главног келнера", која се у односу са мном не сме прелазити испод које не идем. Ни са ким. Ни са најрођенијим, а камоли са мени потпуним странцима, непознатим људима, као што је то случај овде на овом Блогу Б92.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:23 23.05.2021

Re: Ajde, bre...


O tome je počela bocvana, kako eto kod nje u porodici slave različitosti pa sam je ja pitao šta je tu razlog za slavlje. Da li ju neko pitao da se izjasni o tome ?
Znači dozvoljeno je da se izjasniš o tome ako to slaviš a ako misliš da je bolesno onda nije dozvoljeno.
Svede se na isto, ućutkavanje mišljenja drugačijeg od tvog.


Izbegao si odgovor na pitanje, otkud tebi i sličnima taj poriv da se izjašnjavate po pitanju nečije seksualnosti, i to ovako grubo i bezobzirno? Sa ili bez bocvene, mislim, to radite ovde odvajkada, pa i sad.


da li misliš da je OK kazniti čoveka (ostao bez posla) zato što je rekao da muškarci ne mogu da imaju decu. Na to Jaril tuc muc može ponekad. Izvinjavam se, ali to je potpuno nenormalno. Ako je neko ugrožen danas to nisu Jevreji nego ovakvi kao ovaj što je ostao bez posla.


To još nismo utvrdili, da se to i tako desilo. I jaril je pitao na početku za detalje i kontekst i koliko vidim, to nije dobio. Meni lično to više liči na neki bedni tvit ili fejsbuk post koji je neko ostavio da malo potpali vatricu i loži ove koji te gluposti vole da prate pa se posle osećaju ugroženim i jede na sve.

Ali to što želiš da nekoga otpuste zato što kaže nešto sa čime se ti ne slažeš je čisto siledžijstvo.


Nije to stvar neslaganja u mišljenju, ja prosto ne trpim primitivce u svojoj okolini, a homofobi to jesu, neobrazovani i primitvci. I zato, da ne bih uzimao stvar u svoje ruke da ućutkujem primitivca, očekujem da me poslodavac zaštiti od toga, ili ću ja da idem da tražim drugi posao, tamo gde toga nema, ovo je ipak pod b). To je sve što sam napisao.



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

riblji ginekolog
I dalje ne znaš, ali voliš da glumiš ginekologa i da pogledaš.



Znam, bre, milisave, išao sam onomad na wikipediju da pogledam, isto kao i ti sada. Ali nije poenta u tome, nego zamisli ti nekog čestitog na tviteru i instagramu obrazovanog i preplašenog homofoba da stoji tako ispred akvarijuma, blene u morskog konjića i prvo vidi kako ženka prilazi i polaže jaja - u mužjaka. Pa malo kasnije iz njega izlaze bebe, ništa seks u misionarskoj pozi sa vezanim očima. Jebote, pa momentalno bi tiltovao, i zamonašio se. Poenta je da je homofobija u osnovi loše obrazovanje i vaspitanje.


alselone alselone 17:33 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ипак, тачно је да, када је најважнија и најосетљивија популација у питању - деца, у јавном простору треба свакој речи приступити хируршки прецизно и одговорно.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:41 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1
Neues aus der Nachbarschaft
Als, mesas nekoliko stvari. Nadam se da ovo neces shvatiti kao licni napad. Pricam o onome sto si izneo.

Prvo, normalnost nije prirodna nego normativna (=drustveno odredjena) kategorija.


Malo li je?
Društvene kategorije i jesu ono što čoveka čini čovekom.
I stid, i poštenje, i plemenitost, sve su to društvene kategorije, pa jesu li nevažne?

A i sve ostalo u ovom komentaru, od rase do Dare, sve si bre izmašio, al dug komentar, moralo bi naširoko da se obrazlaže.
Ukratko, Daru su kasapili ne zbog glume ili režije, nego zbog scenarija, kažu nije tačno, propaganda.
O filmu, kao filmu, se malo pričalo.
Pa kako da im se odgovori, da se brani gluma koju niko ne napada?

Rase, boja kože, ni na šta ne utiče u biološkom smislu, seks sa istim ili različitim polom ima presudni biološki uticaj, to dvoje porediti nije normalno.


Ni malo ni mnogo,tako je ali je tvrdja isla u drugom pravcu.

Film smo apsolvirali pa ne vredi opet iznova.

Nije rec o tome kakvu ulogu ima biologija u bioloskom smislu za biologe nego kako tu ulogu vidi seksista, rasista, ejdzista ili homofob. O tome se uvek radi. Svaki se poziva na neke 'dublje istine'. Germanima je urodjen osecaj za rad a Sloveni su sentimentalne lencuge jer imaju neki gen od denisovaca i slicna sranja.
haklberi_tom haklberi_tom 17:59 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
Ja mislim, ako mi je dozvoljeno (ako neću u zatvor)

Čarlivoje mnogo se ti trtiš i kao "ja ne bih ali ako insistirate" oko tog zatvora...

Ti se trtiš!
Ja pominjem zatvor zato što su neki predlagali zatvor kao mogućnost za one koji kažu nešto što nije po njihovom PeEsu.
Zamisli, molim te - ako se neko usudi da ima svoje mišljenje, a ne komunjarističko - taj bi mogao da završi u zatvoru!?
Oooo, bazmeg!
gedza.73 gedza.73 18:33 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

када је најважнија и најосетљивија популација у питању - деца

otkud tebi i sličnima taj poriv da se izjašnjavate po pitanju nečije seksualnosti, i to ovako grubo i bezobzirno

I kako sad detetu objasniti šta je porodica u bajci u kojoj se princ zaljubio u princa.
Čak se LGBT populacija ljuti zašto neki mušku decu oblače u plavo a žensku u roze.

mis'im ja sam van te priče jer sam sinu kupio majicu za devojčice pošto mi se svidelo hipi cveće. U fazonu

samo rozedo boja.

Pošto ne znam gde da uturim malo mi se uklapa u ovu diskusiju

По Локу у природном стању владају природни закони. Ти природни закони образују ткз. природно право. Природно право је рационално и мора се признати на онову самог разума.

Природни закон човек не ствара већ га путем ума открива и спознаје.

Држава која према Локу настаје друштвеним уговором, настаје како би штитила природна права. Према томе позитивно право, а то значи државно право (систем устава, закона и одрдби које важе у једној држави) мора да буде у складу са природним правом

Optimalan sistem.











maksa83 maksa83 18:35 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

To još nismo utvrdili, da se to i tako desilo. I jaril je pitao na početku za detalje i kontekst i koliko vidim, to nije dobio. Meni lično to više liči na neki bedni tvit ili fejsbuk post koji je neko ostavio da malo potpali vatricu i loži ove koji te gluposti vole da prate pa se posle osećaju ugroženim i jede na sve.

Ja malo gledao, i evo šta se ispostavlja - pre nedelju dana su španskom (neočekivano, jelde) ultra-desničarskom političaru suspendovali tviter nalog na 12 sati, a "muškarac ne može da ima decu" je njegov komentar na to što je neki transrodni tip (promenio pol) rodio dete i to propratio sa "postao sam otac".

Toliko o tome da je otpušten.
gvozden1 gvozden1 19:00 23.05.2021

Re: Ajde, bre...


Nije rec o tome kakvu ulogu ima biologija u bioloskom smislu za biologe nego kako tu ulogu vidi seksista, rasista, ejdzista ili homofob

A šta postaje biolog po obrazovanju ako to kaže?
Jel automatski postaje seksista, rasista i sve to, ili je njima dopušteno da govore bez etiketa?
Pokaže diplomu pa onda može.

Ako oni mogu, ko može još?

Svestan sam da mi je odgovor sastavljen od pitanja, ali stvarno bih voleo da pročitam odgovore.
gvozden1 gvozden1 19:08 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

ženka prilazi i polaže jaja - u mužjaka

Ma nema to veze Srki.
Ženka obezbeđuje žensku polnu ćeliju, mužjak mušku, a gde će se jaje inkubirati nema veze.
Kod ptica je čest slučaj da mužjak leži na jajima, ali on nije majka nego otac.

Jaja se mogu inkubirati i u inkubatorima, jel ta skalamerija od gvožđa i plastike time postaje majka?
bocvena bocvena 19:48 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

kuku:)
moj dan je bio toliko lep, da ne zelim da ga pokvarim.
samo da posaljem poljupce doku.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:10 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
To još nismo utvrdili, da se to i tako desilo. I jaril je pitao na početku za detalje i kontekst i koliko vidim, to nije dobio. Meni lično to više liči na neki bedni tvit ili fejsbuk post koji je neko ostavio da malo potpali vatricu i loži ove koji te gluposti vole da prate pa se posle osećaju ugroženim i jede na sve.

Ja malo gledao, i evo šta se ispostavlja - pre nedelju dana su španskom (neočekivano, jelde) ultra-desničarskom političaru suspendovali tviter nalog na 12 sati, a "muškarac ne može da ima decu" je njegov komentar na to što je neki transrodni tip (promenio pol) rodio dete i to propratio sa "postao sam otac".

Toliko o tome da je otpušten.


Ma nisam ni sumnjao. Ustvari, od kada sam gledao onaj dokumentarac o socijalnim mrežema i medijima, i meni je sinulo, i počeo sam bolje da razumem stavove i ponašanje pojedinih kolega, kakvo pre nisu pokazivali. Voleo bih da može nekako da im se pomogne, čak sam i pozdravio privremeni odlazak sa istih (medija), bez obzira na navedeni razlog za to, ali ne vredi, to je izgleda velika navlaka (kao i ovaj blog, uostalom, semo što se ovde svi znamo, pa ne može niko da uzme da nas puni "informacijama" i emotivnim sadržajim). Baš kako je to ilustrovano u narečenom dokumentarcu.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:27 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
maksa83
To još nismo utvrdili, da se to i tako desilo. I jaril je pitao na početku za detalje i kontekst i koliko vidim, to nije dobio. Meni lično to više liči na neki bedni tvit ili fejsbuk post koji je neko ostavio da malo potpali vatricu i loži ove koji te gluposti vole da prate pa se posle osećaju ugroženim i jede na sve.

Ja malo gledao, i evo šta se ispostavlja - pre nedelju dana su španskom (neočekivano, jelde) ultra-desničarskom političaru suspendovali tviter nalog na 12 sati, a "muškarac ne može da ima decu" je njegov komentar na to što je neki transrodni tip (promenio pol) rodio dete i to propratio sa "postao sam otac".

Toliko o tome da je otpušten.


Ma nisam ni sumnjao. Ustvari, od kada sam gledao onaj dokumentarac o socijalnim mrežema i medijima, i meni je sinulo, i počeo sam bolje da razumem stavove i ponašanje pojedinih kolega, kakvo pre nisu pokazivali. Vole bih da može nekako da im se pomogne, čak sam i pozdravio privremeni odlazak sa istih, bez obzira na navedeni razlog za to, ali ne vredi, to je izgleda velika navlaka (kao i ovaj blog, uostalom, semo što se ovde svi znamo, ma ne može niko da uzme da puni "informacijama" i emotivnim sadržajim). Baš kako je to ilustrovano u narečenom dokumentarcu.





Tako nekako. Postalo je bitnije da se opredelis nego da razmislis. A kad se jednom opredelis onda trazis ono sto potvrdjuje tvoje stanoviste. Plus sama dinamika informisanja i sadrzaj vesti...


. Svestan sam da mi je odgovor sastavljen od pitanja, ali stvarno bih voleo da pročitam odgovore




Mozda se neko drugi javi. Ja necu stici pa se odjavljujem + mislim da sam se vec izjasnio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:29 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1
ženka prilazi i polaže jaja - u mužjaka

Ma nema to veze Srki.
Ženka obezbeđuje žensku polnu ćeliju, mužjak mušku, a gde će se jaje inkubirati nema veze.
Kod ptica je čest slučaj da mužjak leži na jajima, ali on nije majka nego otac.

Jaja se mogu inkubirati i u inkubatorima, jel ta skalamerija od gvožđa i plastike time postaje majka?


Ma, uopšte se ne radi o pticama i morskim konjima, nego o homofobima.

Nego, prvo, da izrazim saučešće što Srbija nije pobedila na pesmi Evrovizije, znam koliko si se tome nadao (bar u nečem konkretnom da pobedi). A drugo, da ispričam još jednu priču iz životinjskog sveta koja ima paralelu sa svetom ljudi, a koju sam isto tako tek pre neki dan saznao.

Elem, pre par nedelja mi se na reflektor na garaži, ispod trema, nastanio par finčeva (ne znam kako se to zove na srpskom tačno, možda je to zeba, jer postoji zeba finch na engleskom, a možda i nije, nema ni veze, mala ptica veličine vrapca, ženka siva neugledna, mužjak od pola pa nagore jarko crven). I izlegli pet komada jaja, a evo pre neki dan su došle i prinove (okačiću posle i slike).

I sad, pošto o finčevima znam još manje nego o ovim perverznim i nenormalnim morskim konjićima, okrenem wikipediju i pročitam. DakleM, prvo ide courting, to jest udvaranje. Mužjak se odvara tako što hrani ženku. Hrani je semenkama (ova ptica je obligatorni vegetarijanac), koje ode negde da nađe, proguta i onda ih, da prostiš, povrati ženki u usta. Dakle, dokazuje svoju muškosti i sposobnost da se o porodici stara, domaćinski. S jednom sitnom razlikom - vrlo često je to fejk, to jest nema nikakvih semenki u stomaku, nego samo izvodi koreografiju hranjenja, na šta ženka, očigledno zaljubljena do kljuna, prihvata, ne zanoveta.

Pa ako je zadovoljna ponudom i prikazanom veštinom, onda krenu zajednički da grade gnezdo (inače, kao i većina ptica, finčevi su monogami, donekle). Zapravo par finčeva sagradi nekoliko gnezda i onda odaberu u kome će se položiti jajca. E, sad ta izgradnja gnezda je posebno interesantna za posmatranje. Mužjaka ćeš često videti kako paradira okolo sa tratinčicom u ustima, ali je to samo poza, dok kompletno gnezdo, to jest više njih, zapravo sagradi ženka.

Onda ide parenje i ženka leži u gnezdu gde ubrzo snese jaja, plava, 5 do 7 komada. Bračnim ugovorom mužjak za to vreme preuzima obavezu hranjenje ženke, no i to je samo teorijski tako, on zapravo veće vreme provodi na grani pored gnezda i dalje paradira, dok ženka odlazi da sebi nabavi hranu.

Posle dve nedelje izležu se mladi, i tada oboje kreću da traže hranu i hrane mlade. E, tek ovde mužjak zapravo preuzima svoju ulogu krajnje ozbiljno. Takođe, brani ženku (ne i mlade) ako se ova nađe u opasnosti. I, tamam pomisliš, ah, kakva skladna zajednica, kad ženka već par dana posle izleganja mladunaca nalazi drugog mužjaka, ponavlja sve ovo opisano, gradi nova gnezda sa tim drugim mužjakom, dok naš domaćin i heroj sa početka priče preuzima kompletnu brigu o mladima (ovo bismo prokomentarisali kao ostavila ga kurva, ali nećemo), dok oni ne stasaju da napuste gnezdo, otprilike posle još dve nedelje.
maksa83 maksa83 20:30 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Baš kako je to ilustrovano u narečenom dokumentarcu.

Da, glavna fora je da lansiraš nešto od čega će neko, ko god, da popizdi, bude revoltiran.


Ima kad postaviš pitanje malo drugačije doduše ovo:

https://vigilantcitizen.com/latestnews/university-professor-loses-admin-job-for-stating-that-men-cannot-get-pregnant/

iz 2020. i nije tip nego žena, i nije otpuštena nego je skinuta sa čela nekog odbora nešto nešto, pri čemu ona tvrdi da je to zato što je rekla da itditd.
maksa83 maksa83 20:31 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nego, prvo, da izrazim saučešće što Srbija nije pobedila na pesmi Evrovizije

Pa ne znam baš sa onim bugarodiskom čemu su se nadali.
Jaril Jaril 20:33 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

. . . . . . . . . .
alselone
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
Nego, prvo, da izrazim saučešće što Srbija nije pobedila na pesmi Evrovizije

Pa ne znam baš sa onim bugarodiskom čemu su se nadali.


Šta je, dovraga, bugarodisk? Izvinjavam sem nisam gledao natjecanje, nek mi se to skine sa srboskora.
milisav68 milisav68 20:37 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
Poenta je da je homofobija u osnovi loše obrazovanje i vaspitanje.

I ne samo homofobija, ali je pitanje zašto se ta etiketa olako lepi za mnogo stvari, pa onda kad pričaš moraš da gaziš ko po jajima, ako smatraš da nešto nije u redu.

Na primer, meni smeta mahanje seksualnošću (bilo koje vrste), ali neću zbog toga da idem da mlatim ljude po ulici - svejedno, stiže etiketa.

A zašto mi smeta, pa zbog dece, i zato što smatram da je to intimna stvar.

Mislim, ako je ok da se maše sa tim, zašto je to zabranjeno prostitutkama, i zašto je bavljenje tim "poslom" u dobrom delu sveta to protivzakonito?

Druga stvar koja mi smeta je što to postaje sve veća tabu tema, i pretvara se u verbalni delikt, gde ne sme da se izrazi drugačije mišljenje.

Recimo, jasno mi je zašto traže da im se dozvoli građanski brak, ali mi nije jasno zašto se to traži od crkve, i kad to pitaš - etiketa.

Hajde da razgovaramo bez lepljenja tih etiketa.
maksa83 maksa83 20:38 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Šta je, dovraga, bugarodisk?

Nije bugarodisk nego bugaro-disco. Ako se sećaš kad smo bili mladi i imali sve da izgubimo postojao je žanr koji se zvao italo-disco. Pa ovo je tako nešto samo nije italo nego bugaro...

Edit - GAAAAHH!!!!

Otišao sam na jućub u potrazi za italo disco ilustracijom i kao prvi hit dobio ovo:

Gde se prvi bend na spisku zove The Hurricanes!

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ako se sećaš


Ne sećam se, časti mi.
gvozden1 gvozden1 20:44 23.05.2021

Re: Ajde, bre...


Nego, prvo, da izrazim saučešće što Srbija nije pobedila na pesmi Evrovizije,

Hvala ti prijatelju moj.
Ne znam kako ću ovo preživeti, al ne može se živ u zemlju, moram nekako.

A te tvoje zebe, pa jesi li video šta je žensko, lakomisleno (navuče je na prazan kljun) i neodgovorno (naišao nivi dasa, ona s njim, a i on će da je laže)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:47 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Edit - GAAAAHH!!!!

Otišao sam na jućub u potrazi za italo disco ilustracijom i kao prvi hit dobio ovo:

Gde se prvi bend na spisku zove The Hurricanes!



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:48 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Hvala ti prijatelju moj.
Ne znam kako ću ovo preživeti, al ne može se živ u zemlju, moram nekako.



Eto, vidiš, kako se može biti uviđavan i pažljiv sa osećanjima drugih, a ne odma - nenormalno i bolesno drngele u glavu!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:50 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Hajde da razgovaramo bez lepljenja tih etiketa.



Ja svoje etikete libtarda i marksiste ponosno nosim!
maksa83 maksa83 20:50 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
Ako se sećaš


Ne sećam se, časti mi.


E, nemoguće.



Inače italodisco je podžanr eurodisco žanra gde je recimo glavni predstavnik bio Modern Talking (zi džrmans), pa sad reci da se ne sećaš Modern Talking.



A ovo bi recimo bio bugarodisco:



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:57 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

E, nemoguće.



Inače italodisco je podžanr eurodisco žanra gde je recimo glavni predstavnik bio Modern Talking, pa sad reci da se ne sećaš Modern Talking.





Aujebote, ala sam posenilio, ko milančetov nobelovac!

Kako li sam Sabrinu mogao da zaboravim, majko mila?! Bila je muza svih nas zapeklih srednješkolaca u Tesli. I ona i Samanta Fox (ne zbog glasovnih mogućnosti i muzičkog pravca).

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:59 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

A ovo bi recimo bio bugarodisco:



Sine, kakvi vibrantni uticaji vladaju tu kod vas! A jel umeju i da tverkuju?
milisav68 milisav68 21:00 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
Šta je, dovraga, bugarodisk? Izvinjavam sem nisam gledao natjecanje, nek mi se to skine sa srboskora.

Mislim da Maksa nepravedno svaljuje krivicu na braću Bugare, ipak je to naš izum.

Damas među omladinom postoji grupa tzv Gaseri, koji inspiraciju crpe od nekadašnjih Dizelaša.

Pa kad ih vide na ulici, sledi komentar - IDE GAAAAS!

Neko je napravio gif, i to je to, po rečima moje ćerke.



maksa83 maksa83 21:03 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Mislim da Maksa nepravedno svaljuje krivicu na braću Bugare, ipak je to naš izum.


Sejuot...



(Ovo su neke dvehiljadite, recimo)
maksa83 maksa83 21:11 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Sine, kakvi vibrantni uticaji vladaju tu kod vas! A jel umeju i da tverkuju?

Puh-lease... Ipak su sve to neke Destiny's Child wannabees.

gedza.73 gedza.73 21:24 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Mislim da Maksa nepravedno svaljuje krivicu na braću Bugare, ipak je to naš izum

Zove mene brat Bugarin iz Sofije da mu pronađem neki narodnjak. Jedva sam ga našao na YT. Neki Južni vetar.

Jedno vreme su branili da bugarski pevači na bugarskim proslavama pevaju srpske narodnjake. I to ne ove obrade nego one izvorne. Poprimilo razmere epidemije.
bene_geserit bene_geserit 21:25 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Otkud tebi i sličnima taj poriv da se izjašnjavate po pitanju nečije seksualnosti, i to ovako grubo i bezobzirno? Sa ili bez bocvene, mislim, to radite ovde odvajkada, pa i sad.

A otkud tebi pravo da se izjašnjavaš o mom izjašnjavanju, ako već karikiramo? I ko si ti da određuješ o čemu ljudi smeju da se izjašnjavaju ? A da ne pominjem deljenje etiketa, što libtardi vole da rade, jer svako ko misli drugačije od njih zaslužuje etiketu i da ostane bez posla, ako već ne žutu traku oko ruke i odlazak na Goli Otok.
Ljudi diskutuju o čemu god žele, pa tako i ja.
I zbog čega bocvana ima pravo da se izjašnjava o tome u pozitivnom kontekstu (proslava različitosti) a ja ne smem u negativnom ili neutralnom kontekstu (šta je tu za slavlje?).
Uporan si sa tim verbalni delikt načinom razmišljanja a živiš u zemlji gde (makar na papiru) postoji sloboda govora. A tu slobodu govora radosno upražnjavaš deleći etikete šakom i kapom. Ali kad dođe do toga da neko ima drugačije mišljenje od tvog, onda bi da ućutkuješ i da otpuštaš ljude. Stvarno si pravi izdanak cancel culture i wokizma.

Nego interesantno
The Gender Gap in Censorship Support
"Women are more supportive of illegalizing insults of immigrants, homosexual individuals, transgender individuals, the police, African Americans, Hispanics, Muslims, Jewish people, and Christians, and are more supportive of banning sexually explicit public statements and flag burning. In contrast, men evaluate free speech as more important than do women ."
milisav68 milisav68 21:26 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
Sejuot...

Sad ja trebam da kačim Đoganija, Ivana Gavrilovića, i ostale iz devedestih, nisam baš toliko surov.

Nego evo nešto relativno aktuelno u Rumuniji.

gvozden1 gvozden1 21:30 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nego evo nešto relativno aktuelno u Rumuniji.

Kojim bre putevima stignete do ovoga?
maksa83 maksa83 21:30 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

A da ne pominjem deljenje etiketa, što libtardi vole da rade

gedza.73 gedza.73 21:34 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Kojim bre putevima stignete do ovoga?

Meni jednom izbacilo ovo. Kako - nemam pojma. I koji me đavo naterao da otvorim.


milisav68 milisav68 21:36 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

gedza.73

Zove mene brat Bugarin iz Sofije da mu pronađem neki narodnjak. Jedva sam ga našao na YT. Neki Južni vetar.

Jedno vreme su branili da bugarski pevači na bugarskim proslavama pevaju srpske narodnjake. I to ne ove obrade nego one izvorne. Poprimilo razmere epidemije.

Ma gde ti je Južni vetar izvorna naša muzika, to sve zavijalo na Tursku.

Potraži samo Šemsu (da ne kačim sad ovde), pa će da vidiš (bila tu i Dragana Mirković, Sinan Sakić, Mile Kitić, probili su mi mozak kad su bili ispraćaji u vojsku, zato sam zapamtio). .

A Brena sletala helikopterom na stadion u Sofiji.
maksa83 maksa83 21:40 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Kojim bre putevima stignete do ovoga?

Ja sam žanrovski prilično neopterećen, pustiću sebi bilo šta i svideće mi se ili ne. Neke stvari moraš da poštuješ i ako ti se ne sviđaju pošto su zanatski briljantne. Npr. goreokačeni Bugari su vrlo kvalitetan vulgarni hip hop, ali opet Life Ain't Nothin' But Bitches and Money nije ni bugarski ni naš izum, kao ni twerking, kao ni vulgarni rep, ceo taj droga ribe pištolji kola fazon je zapravo gangsta rap uvezen i carinjen i zamazan za lokalne prilike.

Hoću reći...



gedza.73 gedza.73 21:42 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ma gde ti je Južni vetar izvorna naša muzika, to sve zavijalo na Tursku.

Mislio sam na muziku osamdesetih i devedesetih. Zurle i talambasi. Ne mogu da pronađem snimak gde kolovođa Bugarin cepa srpski narodnjak iz sveg glasa.
bene_geserit bene_geserit 21:42 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
A da ne pominjem deljenje etiketa, što libtardi vole da rade


Pa primećuješ valjda da je to intentionally i pomalo samo-ironično.
Uostalom ja nigde ne počnem prvi sa uvredama, pa ni na ovom blogu. Kad bocvana krene da deli etikete ja uzvratim, isto i kad Pajić počne.

Istovremeno, ovo je odgovor i za Tasu. Na onom blogu "ti si prvi počeo" a žene su se našle uvređenim. Na ovom blogu "bocvana je prva počela" a ja sam odgovorio, istina iskarikirano ali svejedno. To ko je prvi počeo je prilično bitno znaš, nešto kao odbrambeni rat vs. napadački rat.
gedza.73 gedza.73 21:46 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Neke stvari moraš da poštuješ i ako ti se ne sviđaju pošto su zanatski briljantne.

Uf ovo sam imao problem da objasnim detetu. Pustim mu snimak on na prvu kaže 'ne sviđa mi se'. I odmah mi proradi žila glupača. Jedva sam mu objasnio kako mora da poštuje majstorstvo u zanatu kao i obraćanje pažnje na detalje.
gvozden1 gvozden1 21:48 23.05.2021

Re: Ajde, bre...


Ja sam žanrovski prilično neopterećen, pustiću sebi bilo šta i svideće mi se ili ne. Neke stvari moraš da poštuješ i ako ti se ne sviđaju pošto su zanatski briljantne

Onda je to razlog.
A tebi za to treba orahovina? :)

Zezam se, ja nikad ne bih kliknuo na ono,valjda mi zato ne iskaču takve stvari.

Al zato sto drugih gluposti da.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana