Društvo| Muzika| Zdravlje| Životni stil

Еуросонг - канализација ласера

loader RSS / 20.05.2021. u 21:30

Певушиш? Бацио си токсичну зомби-шалитру у вис, хладњак копма је почео да ради унатраг, усисао то, консултовао матичну плочу, скривену жеравицу и саветника, напунио је аудио светлом, потерао процесор јаче, и напослетку избљунуо све то гадно и отровно варничење у етар и сажео у виртуелну слепу улицу пуну контејнера и бачених лутки које „певају“ 

images?q=tbn:ANd9GcQuuMWhRTikmjMk0n-H6xJdEWtjKFqJT3jYpA&usqp=CAU 

наснимљене форме, силиконске гласове, будзе слепљене на камере... Живео еУросонг. Крај Света? Стварно, крај Света? Ваљда није. Летет би лајт. Молимо се матичној плочи, као мајци у 8. путникУ, да пружи неки одговор. Она изврдава, свесна свог издајства за које добија Ништа. А онај каже, пред створењем немате шансе: жао ми вас је. Немоћни шљисак бекхендом који му откида главу. Једини излаз је да снимамо све ружније и бесмисленије наставке 8. Путника 4, 5 , 8, 11, 188, 888, 80888... Публика неће приметити никакву разлику кроз те наставке. Само ми изворну верзију не дирајте. Дакле, никакви бројеви иза наслова. Редак научнофантастик који има барем трунку душе. Тај 8. путниК. А еУросонг? Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га. 



Komentari (852)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 19:47 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Zaglavio je jedan taster namerno da ne mora da se rasteže.


Upravo to.

Nije mi palo na pamet. Te sigurnosne zaštite na nekim mašinama su neophodne.
PLC

ovo mi je mnogo žao što ne znam da radim.
alselone alselone 19:49 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

ovo mi je mnogo žao što ne znam da radim.

Danas to stvarno nije problem nauciti. Mozes da krenes od jeftinog
Modela i da se igras.
docsumann docsumann 19:59 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Čemu ti dramiš oko stvari koje nisu u pitanju?


ako drama podrazumjeva da ne vrijeđam, ne etiketiram, ne svjedočim lažno da bližnji moj se bavi etiketiranjem, ne dijelim ljude na normalne i nenormalne na osnovu polnog opredjeljenja, onda vjerovatno dramim.

u prilog drami, predložih i da o ispravnosti med. tretmana riječ da struka, a da se manemo gađanja paklovima i mjerenjem ko je manje destruktivan u sjebavanju omladine.

al vidim ponio vas kontralevorucionarni žar.

ako, dobro je za čeličenje duha.
alselone alselone 20:03 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

vidim ponio vas kontralevorucionarni žar.

A tebe revolucionarni.

Problem je struke je sto ti je AoC i slicni uz masovnu podrsku medija glavma struka.


Promene pola i hormonske terapije su postojale i ranije i uspesno su se “lecili” ljudi kao tvoja komsinica pa cak i u cg bez pompe. Pravis se blesav na to do cega ce ovo da dovede samo u ime progresa.
gedza.73 gedza.73 20:05 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Danas to stvarno nije problem nauciti. Mozes da krenes od jeftinog
Modela i da se igras.

Pričao sam sa jednim drugarom koji to radi. Dok smo pričali shvatio sam da je njemu ekstremno lako i jednostavno a da mu je teško da objasni.

Zapamtio sam i jednu Maksinu
'Struja ne voli seljaka, gde ga vidi tu ga gađa'
pa sam tu sa strujom na nekom osnovnom nivou.
gedza.73 gedza.73 20:08 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

u prilog drami, predložih i da o ispravnosti med. tretmana riječ da struka

Jeste zajebano ako se to radi u uzrastu adolescencije dok se još uvek osoba preispituje. Nije to tetovaža ili stil oblačenja.


alselone alselone 20:10 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Plc radi na 24v. :)
docsumann docsumann 20:11 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pravis se blesav na to do cega ce ovo da dovede samo u ime progresa.


suviše malo znam da bih se pravio blesav.
alselone alselone 20:13 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

suviše malo znam da bih se pravio blesav.

Ali te to ne sprecava da znas da je sve u redu.
docsumann docsumann 20:15 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


Jeste zajebano ako se to radi u uzrastu adolescencije dok se još uvek osoba preispituje.


a je l postoje istraživanje o psljedicama? ili je stvar suviše svježa?

gedza.73 gedza.73 20:16 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Plc radi na 24v. :)

Misliš dobro je za srce kad pecne. jebem mu miša svašta se naučilo pomalo i mnogo me nervira kad neko kaže 'neću' ili 'ne mogu' pa valjda biće vremena i za neki prostiji sistem.


docsumann docsumann 20:17 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
suviše malo znam da bih se pravio blesav.

Ali te to ne sprecava da znas da je sve u redu.


učitavaš, bespotrebno.

gdje sam ja iznosio mišljenje o hormonskom tretmanu adolescenata?

alselone alselone 20:18 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

docsumann

Jeste zajebano ako se to radi u uzrastu adolescencije dok se još uvek osoba preispituje.


a je l postoje istraživanje o psljedicama? ili je stvar suviše svježa?


Evo ja tebe pitam? Kako znas da je sve u redu?
Ni zdrave skepske kao prema bilo cemu drugom nemas.

Zasto? Da bi bio dobar i liberalan covek?
maksa83 maksa83 20:18 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Zapamtio sam i jednu Maksinu
'Struja ne voli seljaka, gde ga vidi tu ga gađa'

Struja ne voli seljaka zato ga koka 'de ga stigne je iz ovog prastarog uratka, na 0m35s:

alselone alselone 20:18 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

gdje sam ja iznosio mišljenje o hormonskom tretmanu adolescenata?

Tamo gde nisi zapravo.

Tamo gde si napadao one koji iznose kao da tvrdis da je sve u redu.
gedza.73 gedza.73 20:20 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

a je l postoje istraživanje o psljedicama? ili je stvar suviše svježa?

Sa laičke strane je vrlo pipava tema. Deca u tom uzrastu su buntovna, beže od kuće, ne znaju ni ko su ni šta su i zamisli sad na prečac odluku koja će im iz korena promeniti život.
Pa mi po internetu tučemo iz bloga u blog o alatima i još se nismo usaglasili a zamisli dete od deset, petnaest pa čak i dvadeset godina.
alselone alselone 20:22 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Misliš dobro je za srce kad pecne. jebem mu miša svašta se naučilo pomalo i mnogo me nervira kad neko kaže 'neću' ili 'ne mogu' pa valjda biće vremena i za neki prostiji sistem.

Onomad sam pravio sistem od 150 motora i par kontrolnih petlji sa rezolucijom od 7 ms. :)
gedza.73 gedza.73 20:23 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Struja ne voli seljaka zato ga koka 'de ga stigne je iz ovog prastarog uratka,

Od Japana do Vladičinog hana.
Ovaj Treći kanal je meni ostao u baš lepom sećanju.
bene_geserit bene_geserit 20:25 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

zar normalan slijed ne bi trebao da bude da se oko tih stvari napravi što širi dogovor struke oko toga koji pristup, sa kakvim terapijama i hirurškim zahvatima je najpodobniji za osobu i s psihičkog i s fiziološkog aspekta.

Pa to imaš danas i rezultat su hormonske terapije nad osmogodišnjacima.
Jednom kad proglasiš nešto što je stvar biologije za socijalni konstrakt logično i neminovno je da stigneš do promene pola kod osmogodišnje dece jer zašto da ne kad je socijalni konstrakt u pitanju.
alselone alselone 20:27 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
zar normalan slijed ne bi trebao da bude da se oko tih stvari napravi što širi dogovor struke oko toga koji pristup, sa kakvim terapijama i hirurškim zahvatima je najpodobniji za osobu i s psihičkog i s fiziološkog aspekta.

Pa to imaš danas i rezultat su hormonske terapije nad osmogodišnjacima.
Jednom kad proglasiš nešto što je stvar biologije za socijalni konstrakt logično i neminovno je da stigneš do promene pola kod osmogodišnje dece jer zašto da ne kad je socijalni konstrakt u pitanju.

Upravo.

Ne treba bog zna kakva struka da se iza nje krijemo, dovoljan je zdrav razum da kaze da ovo nije u redu.

Ali poriv da se bude “dobar covek” je jaci.
gedza.73 gedza.73 20:27 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
Misliš dobro je za srce kad pecne. jebem mu miša svašta se naučilo pomalo i mnogo me nervira kad neko kaže 'neću' ili 'ne mogu' pa valjda biće vremena i za neki prostiji sistem.

Onomad sam pravio sistem od 150 motora i par kontrolnih petlji sa rezolucijom od 7 ms. :)

Kad sam kupio kompjuter i sad kao i svako nisam se baš snalazio. Svrati burazer sa kolegama kod mene, reč po reč, jedan od njih dohvati komp i odradi sve što je trebalo.
- Jesi li ti samouk?
- Ma ne. Završio sam ETF.

Nezgodno je kad ulaziš u nešto novo jer učiš na greškama (otprilike ona Pajićeva priča sa šlajfovanjem betona) što nije najbolja opcija. Sreća da ima sve više ljudi kojima je ta oblast bliska i u kojoj se lako snalaze.
docsumann docsumann 20:28 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
gdje sam ja iznosio mišljenje o hormonskom tretmanu adolescenata?

Tamo gde nisi zapravo.

Tamo gde si napadao one koji iznose kao da tvrdis da je sve u redu.


brate, o čemu ti pričaš.

jedina polemika koju sam imao je o vrijednovanju ljudi na normalne i nenormalne na osnovu polnog i seksualnog opredjeljenja.

a što se moje komšinice tiče, akcenat je upravo bi na kasnoj odluci (po njenom sopstvenom priznanju) da to uradi.
decenije propaćene u pogrešnom tijelu. toliko ljubavi, seksa, radosti propuštenih zbog ...


kad imam šta da kažem, reći ću to bez okolišanja. zato nema potrebe da me se posredno tumači o tome šta sam zapravo mislio reći.

alselone alselone 20:31 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

a što se moje komšinice tiče, akcenat je upravo bi na kasnoj odluci (po njenom sopstvenom priznanju) da to uradi.
decenije propaćene u pogrešnom tijelu. toliko ljubavi, seksa, radosti propuštenih zbog ...

Pa bi osam godina bilo pravo vreme?
alselone alselone 20:32 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

brate, o čemu ti pričaš.

O tome da si na revolucionarnim barikadama kao da znas da je sve u redu pa te ja pitam kako to znas?
docsumann docsumann 20:35 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
brate, o čemu ti pričaš.

O tome da si na revolucionarnim barikadama kao da znas da je sve u redu pa te ja pitam kako to znas?



o, na barikadama samm uvijek protiv olakog frljanja pojmovima, premjeravanja ljudi, netrpeljivosti prema različitom, i koječega drugog.

dakle, u načelu.

docsumann docsumann 20:37 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
a što se moje komšinice tiče, akcenat je upravo bi na kasnoj odluci (po njenom sopstvenom priznanju) da to uradi.
decenije propaćene u pogrešnom tijelu. toliko ljubavi, seksa, radosti propuštenih zbog ...

Pa bi osam godina bilo pravo vreme?


dobro, razumjem...a je l' 10 ok?
docsumann docsumann 20:41 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
bene_geserit
zar normalan slijed ne bi trebao da bude da se oko tih stvari napravi što širi dogovor struke oko toga koji pristup, sa kakvim terapijama i hirurškim zahvatima je najpodobniji za osobu i s psihičkog i s fiziološkog aspekta.

Pa to imaš danas i rezultat su hormonske terapije nad osmogodišnjacima.
Jednom kad proglasiš nešto što je stvar biologije za socijalni konstrakt logično i neminovno je da stigneš do promene pola kod osmogodišnje dece jer zašto da ne kad je socijalni konstrakt u pitanju.

Upravo.

Ne treba bog zna kakva struka da se iza nje krijemo, dovoljan je zdrav razum da kaze da ovo nije u redu.

Ali poriv da se bude “dobar covek” je jaci.


oćeš reći da je mišljenje struke da je taj tretman u redu/opravdan/manje štetan od postojećeg stanja?

šta tačno?

je l to konsenzusno mišljenje struke, il dijela (većeg il manjeg) koji je legalizovao tretman?


alselone alselone 20:44 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

o, na barikadama samm uvijek protiv olakog frljanja pojmovima, premjeravanja ljudi, netrpeljivosti prema različitom, i koječega drugog.

dakle, u načelu.


Nema olakog frljanja pojmovima nego se vi olako frljate operacijama pola za decu. Šta je gore, frljati se pojmovima ili promenama pola?

Nema premeravanja ljudi nego premeravanja procedura odobravanja kompleknih ireverzibilih zahvata.

Nema netrpeljivosti prema različitosti nego prema gluposti, licemerju i populizmu.
alselone alselone 20:44 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

dobro, razumjem...a je l' 10 ok?

Meni nije. Nadam se da nije ni tebi.
alselone alselone 20:45 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

oćeš reći da je mišljenje struke da je taj tretman u redu/opravdan/manje štetan od postojećeg stanja?

šta tačno?

je l to konsenzusno mišljenje struke, il dijela (većeg il manjeg) koji je legalizovao tretman?


Nemam pojma šta pričaš samo vidim da hoćeš da učitaš neku krajnost u kojoj bi bio u pravu.
tess1 tess1 20:46 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ali poriv da se bude “dobar covek” je jaci.

Doks je nestvaran. Vanzemaljac. :)
bene_geserit bene_geserit 20:47 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

a koju sam ja to etiketu podijelio? i kome?

"Lečiti, lečiti, lečiti" - prilično džibersko impliciranje.
baš čudno za nekog ko ne želi da mu se ne viri u tanjir da zaviruje ljudima u krevet.

A gde sam ja rekao da ne smeš da mi zaviruješ u tanjir ? Zaviruj koliko ti srce ište.
I dodeljuj vrednoste deklaracije koliko god želiš, kao što si i radio uostalom.
Ali odjebi kad je u pitanju zabranjivanje, taksiranje i ostalo maltretiranje nas mesoždera.

A mene krevet drugih ljudi ne zanima, to je prvo što sam rekao. Bocvana slavi što ima ljudi koji to rade u analne otvore, a mene ne zanima. To je bio početak konverzacije ako se ne sećaš. A vrednosni ili kakav god sud mogu da imam o čemu god želim, kao što uostalom i ti imaš o jedenju mesa. Generalno me pederi ne zanimaju, tako da mi je diskusija o tome dosadna.
ti naveliko dijeliš ljude na bolesne (u glavu) i zdrave, normalne i nenormalne.

Konstatujem činjenice.
Što je bolje nego ljude sa psihičkim problemima navoditi na samosakaćenje, a da ne pominjem decu.
alselone alselone 20:47 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Doks je nestvaran. Vanzemaljac. :)

Kako prema kome.
docsumann docsumann 20:47 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
o, na barikadama samm uvijek protiv olakog frljanja pojmovima, premjeravanja ljudi, netrpeljivosti prema različitom, i koječega drugog.

dakle, u načelu.


Nema olakog frljanja pojmovima nego se vi olako frljate operacijama pola za decu. Šta je gore, frljati se pojmovima ili promenama pola?

Nema premeravanja ljudi nego premeravanja procedura odobravanja kompleknih ireverzibilih zahvata.

Nema netrpeljivosti prema različitosti nego prema gluposti, licemerju i populizmu.


vidi alse, dobro znam šta sam komentarisao i zašto.
zato, nema potrebe za ovim terminološko-ideološkim korekturama.

tess1 tess1 20:49 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


Kako prema kome.

Ili kako kome? :)
alselone alselone 20:50 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

zato, nema potrebe za ovim terminološko-ideološkim korekturama.

itekako ima pošto su odgovor na tvoje terminološko ideološke napade.

pošto i ja vrlo dobro znam šta sam komentarisoa i gde
alselone alselone 20:54 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Kao što ima strašnih priča o ljudima zarobljenim u pogrešnom telu, ima još strašnijih kada su roditelji ili doktori odlučili da menjaju pol deci zbog eto.

A kada se liberalizuje ova procedura umesto da bude veoma veoma strogo vođena pod veoma kompleksnim nadzorom struke, KAO I DO SADA, takvih priča će biti još više. Samo tu mena nazad kao sa tetovažom.
alselone alselone 20:58 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jednom momku je povređen penis prilikom obreda obrezivanja i kretenski doktori predlože kretenskim roditeljima da dečaka odgajaju kao devojčicu pošto je pol socijalni konstrukt. Teške traume je proživeo sa suicidnom depresijom da bi se na kraju ubio.

Guglajte, ako vas Gugl uopšte i pusti do takvih priča pošto nisu popularne.
docsumann docsumann 21:05 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Bocvana slavi što ima ljudi koji to rade u analne otvore, a mene ne zanima. To je bio početak konverzacije ako se ne sećaš. A vrednosni ili kakav god sud mogu da imam o čemu god želim, kao što uostalom i ti imaš o jedenju mesa. Generalno me pederi ne zanimaju, tako da mi je diskusija o tome dosadna.


al si usput, kad ti se već otvorio prozor za mišljenje pridodao i kako je analni seks nebogougodan (karikiranje je moje).

ti naveliko dijeliš ljude na bolesne (u glavu) i zdrave, normalne i nenormalne.



Konstatujem činjenice.
Što je bolje nego ljude sa psihičkim problemima navoditi na samosakaćenje, a da ne pominjem decu.



jok. interpretacija činjenica. štaviše, kvazi-naučna manipulacija činjenicama, uvođenjem kriterijuma nepostojećih u nauci, fokusirajući normalnost na sebi (što bi po Jungu bio rani oblik ega) i koristeći svoju, po tom osnovu prisvojenu arbitrarnost, da druge (drugačije) tretiraš kao pobačaj u odnosu na normalno (poželjno).
naravno, poslije toga slijedi i patronističko sažaljenje prema posrnuloj braći i sestrama.

"Lečiti, lečiti, lečiti" - prilično džibersko impliciranje.


izvinuću ti se kad mi pokažeš gdje sam lupao etikete,
docsumann docsumann 21:07 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
zato, nema potrebe za ovim terminološko-ideološkim korekturama.

itekako ima pošto su odgovor na tvoje terminološko ideološke napade.

pošto i ja vrlo dobro znam šta sam komentarisoa i gde


ubacuješ se u tuđu diskusiju i tumačiš mi riječi eksplicitno izrečene od strane čovjeka koji itekako zna da artikuliše svoje stavove!?

gvozden1 gvozden1 21:09 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

o vrijednovanju ljudi na normalne i nenormalne na osnovu polnog i seksualnog opredjeljenja.

Taj komentar sam izgleda preskočio, evo i sad pokušavam da ga nađem ali ne uspevam.
Ajd Doks, ako ti nije problem, ko je to ljude delio na normalne i nenormalne na osnovu seksualnog opredeljenja.

Ili će biti da si malo nadogradio? :)

Ako jesi, a izgleda da jesi, onda to nije malo, a nije ni lepo.
docsumann docsumann 21:11 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
oćeš reći da je mišljenje struke da je taj tretman u redu/opravdan/manje štetan od postojećeg stanja?

šta tačno?

je l to konsenzusno mišljenje struke, il dijela (većeg il manjeg) koji je legalizovao tretman?


Nemam pojma šta pričaš samo vidim da hoćeš da učitaš neku krajnost u kojoj bi bio u pravu.


stvarno mi postaje naporno da pratim ova tvoja uviđanja mojih neverbalizovanih intencija.

a da se zadržimo na onom šta je napisano?

bene_geserit bene_geserit 21:15 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

izvinuću ti se kad mi pokažeš

Jeste ja bi "lečio, lečio, lečio", a ti pričaš "u načelu".

Ti bi kastrirao osmogodišnju decu, kastrirao osmogodišnju decu, kastrirao osmogodišnju decu jer si umislio da je pol socijalni kosntrukt i zato što misliš da je to normalno.
alselone alselone 21:18 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

ubacuješ se u tuđu diskusiju

Diskusiju sam zapoceo ja pitanjem da li treba kazniti coveka koji je napisao da muskarac ne moze da zatrudni.


To pitanje je za mene lakmus. Dupli.
docsumann docsumann 21:20 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
ubacuješ se u tuđu diskusiju

Diskusiju sam zapoceo ja pitanjem da li treba kazniti coveka koji je napisao da muskarac ne moze da zatrudni.


To pitanje je za mene lakmus. Dupli.


nit sam to vidio, nnit sam o tome diskutovao. pa da je trostruki lakmus, da prostiš.

jasno se vidi s kim sam i o čemu pričao.
alselone alselone 21:21 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Neka i bude tako ali od kada je problem na blogu ubacivanje u diskusiju?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:22 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

gedza.73
u prilog drami, predložih i da o ispravnosti med. tretmana riječ da struka

Jeste zajebano ako se to radi u uzrastu adolescencije dok se još uvek osoba preispituje. Nije to tetovaža ili stil oblačenja.




Gedžo, nije to stvar preispitivanja. Nije stvar odluke koju doneseš, pa jesi gej ili trans, ili nisi. Nego si takav, kakav si. To sa hormonalnim terapijama i promenom pola je mnogo mnogo ozbiljnija stvar nego što ovde neki, iz čisto ideoloških razloga i slabe informisanosti pokušavaju da predstave. I ima jako dobrih i medicinskih i psiholoških razloga zašto se to sad gura ka sve mlađoj dobi.

Usput, moj kolega sa kojim sam počeo firmu ima dete koje je sad tinejdžer, 15 godina, rodio se kao devojčica, sad je dečko (nije još promenio pol, niti je išao na hormonsku terapiju, to je tek od skoro moguće). Ne znaš kakve su to muke isusove, pre svega zbog okoline i ovih zatucanih dileja koje ozbiljno misle da su one bogom dane da određuju šta je normalno a šta nije, to nažalost uključuje i roditelje, skoro uvek.


gvozden1 gvozden1 21:28 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

rodio se kao devojčica, sad je dečko

I, da li se to zove anomalija?
alselone alselone 21:30 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1
rodio se kao devojčica, sad je dečko

I, da li se to zove anomalija?

Zove se najnormalnija svakodnevna stvar i svi su apsolutno sigurni u nju i kada bude na izvolte deca ce znati da odluce
bene_geserit bene_geserit 21:32 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

To sa hormonalnim terapijama i promenom pola je mnogo mnogo ozbiljnija stvar ... I ima jako dobrih i medicinskih i psiholoških razloga zašto se to sad gura ka sve mlađoj dobi.

Makar vas ima poštenih koji otvoreno kažu kako podržavaju hormonske terapije (tj. ireverzibilno sakaćenje) na predpubertetskoj deci (za razliku od ovih što pričaju "u načelu" i što samo "slave različitosti" ). Jednostavno ne možeš da misliš da je pol socijalni kontrukt a da to ne podržavaš, jedno proističe iz drugog.
E sad kako možete da živite sa time, to je već drugo pitanje.
alselone alselone 21:34 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ja sam siguran da su aoc i bratija procitali studije i shvatili da je vreme da se stvari menjaju.
docsumann docsumann 21:36 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
izvinuću ti se kad mi pokažeš

Jeste ja bi "lečio, lečio, lečio", a ti pričaš "u načelu".

Ti bi kastrirao osmogodišnju decu, kastrirao osmogodišnju decu, kastrirao osmogodišnju decu jer si umislio da je pol socijalni kosntrukt i zato što misliš da je to normalno.


bene, ne benavi.

kad si od mene čuo da je pol ne socijalni, već bilo kakav konstrukt.
tako da si, zapravo, taj koji umišljaš da ja umišljam.

a to što imaš permanentnu potrebu da mi umećeš citate, (krivo) tumačiš moja viđenja, pripisuješ tuđe stavove, stvarno ne znam kako da tumačim.
pa to su oni najniži potkazivački, sitno opanjkivački porivi.

batali se toga, ružno ti stoji
docsumann docsumann 21:38 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
Neka i bude tako ali od kada je problem na blogu ubacivanje u diskusiju?


nije nikad. al je uvijek bilo bzv da nekog trpaš u diskusije u kojima ne učestvuje.
gvozden1 gvozden1 21:38 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


Zove se najnormalnija svakodnevna stvar i svi su apsolutno sigurni u nju i kada bude na izvolte deca ce znati da odluce

Ne sme čovek da kaže ni kad je stvar očigledna.
Evo ovaj Srkujev slučaj, ili mnogi drugi.
U jednom organizmu postoji protivrečnost, polni organi i polni hormoni su neusklađeni, mora veštački da se dovode u sklad, i ne smeš da kažeš da je to anomalija, moraš da pričaš da je normalno.

Pa ako je normalno što se išta dira, što se rade operacije, što se menja išta?

Ako je normalno neka ga neka ostane tako, normalno.
bene_geserit bene_geserit 21:40 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

a to što imaš permanentnu potrebu da mi umećeš citate, (krivo) tumačiš moja viđenja, pripisuješ tuđe stavove, stvarno ne znam kako da tumačim.
pa to su oni najniži potkazivački, sitno opanjkivački porivi.

Pa to je ono što si ti upravo uradio sa "lečiti, lečiti, lečiti". Samo ti pokazujem koliko je to besmisleno. A lepo si se samoopisao.
alselone alselone 21:43 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

docsumann
alselone
Neka i bude tako ali od kada je problem na blogu ubacivanje u diskusiju?


nije nikad. al je uvijek bilo bzv da nekog trpaš u diskusije u kojima ne učestvuje.

Nisam te trpao nego si ti mene izbacivao.
gedza.73 gedza.73 21:45 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
I ima jako dobrih i medicinskih i psiholoških razloga zašto se to sad gura ka sve mlađoj dobi.

Niti sam psiholog, niti se razumem u ovo ali meni to guranje kao što kažeš ka mlađoj dobi se uopšte ne dopada. I to nema veze sa bilo kojom ideologijom.

Verujem da ima ljudi koji se ceo život pretvaraju da su nešto što nisu, verujem da im je vrlo teško ali opet kažem da detetu u tom uzrastu sa još neformiranom ličnošću tako nešto raditi pa čak i da ono to želi u tom trenutku meni je baš i jezivo i zastrašujuće. Sama ideja mi je pomalo sumanuta.


alselone alselone 21:49 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jedno dete koje nepovratno upropasti sebi zivot ili 5 koji sacekaju pr godina do 18 godina da to urade? Sta birate?

Ponovo kazem. Nije to od juce, procedure su postojale i to detaljne i utemeljene. Pa i za operciju klempavih usiju ide paiholoska procena.
gvozden1 gvozden1 21:53 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


Niti sam psiholog, niti se razumem u ovo ali meni to guranje kao što kažeš ka mlađoj dobi se uopšte ne dopada. I to nema veze sa bilo kojom ideologijom.

Najgore od svega je što su velike šanse da ima, da ima veze sa modernom ideologijom u kojoj majka nije majka nego roditelj broj ovaj a otac broj onaj, ideologijom da pol i rod nemaju veze jedno sa drugim, da muškarac može da ostane trudan i tim glupostima.

Pa onda ima i ludaka koji će i svoju decu sakatiti da bi se upisali u tu ideologiju jer je moderna.
Bilo je ludaka koji su mislili da je kul imati sidu.

Da nema te opasnosti, da je u pitanju samo suva struka, sve bi drukčije izgledalo, ali živimo u vremenu kad razum posustaje pred kuloćom.
alselone alselone 21:55 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pa ako je normalno što se išta dira, što se rade operacije, što se menja išta?

Gvozdene Bećkoviću

Ako Kosovo nije naše, zašto od nas traže da im ga damo? Ako je njihovo, zašto nam ga otimaju? A ako već mogu da ga otmu, zašto se toliko ustručavaju?“

alselone alselone 21:58 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Da nema te opasnosti, da je u pitanju samo suva struka, sve bi drukčije izgledalo, ali živimo u vremenu kad razum posustaje pred kuloćom.

Da. Struka bi eventualno promenila u tisini neku procesuru kao i za druge zahtate i procese i boze moj. Ali ne. Rulja u pravednickom gnevu zna bolje da to treba od najranije mladosti raditi i koji moj procedure. Samo kaze “seci malom patku, zna on reko mi je” i seku.
Jaril Jaril 21:59 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

docsumann

Jeste zajebano ako se to radi u uzrastu adolescencije dok se još uvek osoba preispituje.


a je l postoje istraživanje o psljedicama? ili je stvar suviše svježa?


Ствар уопште не постоји. Деци од 10 година се дају блокатори пубертета (који се иначе дају и раније код преурањеног пубертета, некад већ и са 6 година, а невезано за трансродност) да би се предупредиле бројне операције касније. Хормонална терпија почиње око 16те године да би се развиле секундарне сексуалне карактеристике потребног рода. Операција афирмације рода се изводи много, много касније. Често и због пара. Тако да код неких дође на ред тек после 30те. Оно што је важно подвући је да су сви ефекти медикамената - реверзибилни. Ако се дете, а и одрасла особа, предомисли све може да се врати на старо. То да је медикаментна терапија коначна, финито, завршен посао - је чисто незнање. Коначна је само операција, очигледно. Зато се и одлаже. Постоје трансродне жене које су детранзиционирале. Неке због пара - нису могле да плаћају хормоналну терапију, а неке због тога што су остале забезекнуте количиним мизогиније па су закључиле да им је лакше да хендлују телесну дисфорију него мизогинију. Јбг, мушка привилегија је мушка привилегија. Када би је још сви мушкарци користили за промоцију поштовања, разумевања и прихватања... Какав кич завршетак, у складу са темом блога.
docsumann docsumann 22:03 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
a to što imaš permanentnu potrebu da mi umećeš citate, (krivo) tumačiš moja viđenja, pripisuješ tuđe stavove, stvarno ne znam kako da tumačim.
pa to su oni najniži potkazivački, sitno opanjkivački porivi.

Pa to je ono što si ti upravo uradio sa "lečiti, lečiti, lečiti". Samo ti pokazujem koliko je to besmisleno. A lepo si se samoopisao.


to je bila očigledna igra riječi, možda i neuspjela, što da ne i pretjerana. ni prva ni posljednja neuspjela dosjetka.
al ti ga brale ozbiljno krivotvoriš.
podmećeš pravo, i nije ti prvi put. je l' ti to i inače manir?

ako ćemo već o besmislu...
bene_geserit bene_geserit 22:07 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ако се дете, а и одрасла особа, предомисли све може да се врати на старо. То да је медикаментна терапија коначна, финито, завршен посао - је чисто незнање.

Ne lupetaj.
Mislim prva stvar koju ti zli Goole izbaci je "Certain effects of transgender hormone therapy are long-term changes and, generally, are not reversible." Ej Google.
Zbog čega širiš ovakvu propagandu ne znam, ali zapitaj se malo.
Mada za vas što milsite da je socijalni konstrakt u pitanju, iz vaše perspektive možda i jeste reverzibilno. Biološki nebitne stvari da ne možeš da imaš decu, da se pubertet nikad ne desi ili se desi u nekom deformisanom obliku i sl. su naravno nebitne.
мушка привилегија

Da bre "white privilege", "men privilege" i "heterosexual privilege" su 3 stuba na kojima počiva ova patrijahalna civilizacija. Treba to sve razrušiti.
bene_geserit bene_geserit 22:08 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

al ti ga brale ozbiljno krivotvoriš.

Pa valjda vidiš da sam ponovio 3 puta kao i ti, da je iskarikirano, samo ti pokazujući na šta bi to ličilo kad bi i ja to radio.
gvozden1 gvozden1 22:09 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Samo kaze “seci malom patku, zna on reko mi je” i seku.

Ili rokaj mu hormone, a, sad vidim, ako se predomisli, pa reverzibilno je to, nek se vrati, ajd da se igramo malo i da budemo savremeni.
A imamo i para.
alselone alselone 22:10 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Docs moze vise na temu reverIbilnosti hormona i to onih koje primarno imas a ne obrnuto. Izgraditi misice hormonima i posle se prebaciti u drugi tim pa osvajati medalje je prevara.
alselone alselone 22:12 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1
Samo kaze “seci malom patku, zna on reko mi je” i seku.

Ili rokaj mu hormone, a, sad vidim, ako se predomisli, pa reverzibilno je to, nek se vrati, ajd da se igramo malo i da budemo savremeni.
A imamo i para.

Za stitnu kada se primaju hormoni nije jednostavno a ne bre koktel polnih homona.
docsumann docsumann 22:12 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
docsumann
alselone
Neka i bude tako ali od kada je problem na blogu ubacivanje u diskusiju?


nije nikad. al je uvijek bilo bzv da nekog trpaš u diskusije u kojima ne učestvuje.

Nisam te trpao nego si ti mene izbacivao.


desetak besmislenih komentara, protraćenau u pokušajima da se raspravljaš s nepostojećim stavovim, samo zato jer si u žaru diskusije prekopčao kanale, misim.

a šta sam ti još juče savjetovao najdobronamjernije.
slušaj sagovornika, a ne sebe. al ne, vi mladi sve najbolje razumjete...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:13 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Niti sam psiholog, niti se razumem u ovo ali meni to guranje kao što kažeš ka mlađoj dobi se uopšte ne dopada. I to nema veze sa bilo kojom ideologijom.


Ma jasno je da ti se ne dopada, jer ne znaš ništa o tome. Ne znaju ni ovi drugi, ali im to ne smeta da imaju mišljenje, određuju šta je dobro a šta nije, ocenjuju šta je normalno a šta nije. Pazi, povredili lekari nekom klincu đoku i rekli mu, ajde ti najbolje da promeniš pol, i tako upropastili dete. Mislim, stvarno, ne mogu da verujem da odrastao čovek može u to da poveruje.

Ja mislim da je tu zapravo jedino relevatno ovo što je rekla ova doksova komšinica, da joj je svanulo kad je promenila pol.


alselone alselone 22:16 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

raspravljaš s nepostojećim stavovim

I ti to radis. Pricas kao da niko ne priznaje trans osobe a ja ti jos juce rekao da je to skroz u redu i da postoje procedure koje su validna opcija. Zato sam ti i rekao da si bespotrebno korisni mitraljezac na barikadi.
docsumann docsumann 22:24 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
al ti ga brale ozbiljno krivotvoriš.

Pa valjda vidiš da sam ponovio 3 puta kao i ti, da je iskarikirano, samo ti pokazujući na šta bi to ličilo kad bi i ja to radio.


a-ha, da sam napisao lečiti, lečiti, lečiti, lečiti, lečiti, ti bi imao "pravo" na 5 podmetačina!?
zanimljivo.
jako zanimljivo.

sad mi krivo. baš me intereuje šta bi mi sve imputirao. koje li to još nakaradne stavove zstupam?
docsumann docsumann 22:27 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
raspravljaš s nepostojećim stavovim

I ti to radis. Pricas kao da niko ne priznaje trans osobe a ja ti jos juce rekao da je to skroz u redu i da postoje procedure koje su validna opcija. Zato sam ti i rekao da si bespotrebno korisni mitraljezac na barikadi.


dopusti da sam vodim svoje diskusije, baš kao što se ni ja ne pačam u tvoje.
Jaril Jaril 22:28 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
Ако се дете, а и одрасла особа, предомисли све може да се врати на старо. То да је медикаментна терапија коначна, финито, завршен посао - је чисто незнање.

Ne lupetaj.
Mislim prva stvar koju ti zli Goole izbaci je "Certain effects of transgender hormone therapy are long-term changes and, generally, are not reversible." Ej Google.

Ефекти који остају после детранзиције су смањена плодност, слаба развијеност полних органа (мада не знам детаље шта ово тачно значи) и ако се узимао естроген, остају груди, што се решава операцијом. Кључне ствари везане за род и родне означитеље су реверзибилне.
bocvena bocvena 22:33 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

meni sve vreme imputira da sam bocvana:)
bocvena bocvena 22:35 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

sad mi krivo. baš me intereuje šta bi mi sve imputirao. koje li to još nakaradne stavove zstupam?

bocvena
meni sve vreme imputira da sam bocvana:)

bene_geserit bene_geserit 22:55 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

da sam napisao lečiti, lečiti, lečiti, lečiti, lečiti, ti bi imao "pravo" na 5 podmetačina!

Jel se to praviš bukvalista ili treba da ti se nacrta ?
Evo da nacrtam:
Postoji ogromna razlika između toga reći da ti misliš da je nešto bolesno i između toga da hoćeš nekoga da lečiš, lečiš, lečiš. Otprilike kako kad ti kažeš da ne treba jesti meso (što je OK) ili da bi branio zakonom ljudima da jedu meso (što ti nisi rekao, da ne bude opet bukvalizma, osim pasivno-agresivno da će ljudi sami da evoluiraju do toga) što nije OK. Na vredonosni ili kakav god sud imaš pravo, pa nek se snowflakes vređaju koliko žele, ali da maltretiraš druge nemaš pravo.

Da li ćeš da se lečiš ili ne je izbor svakog pojedinca. Terati nekoga na lečenje, bilo to lobotomiranje koje tess voli da pominje ili bilo šta drugo je zlo. Neki izuzetak mogu biti neke psihičke bolesti gde si opasan za druge ili nisi sposoban da sam doneseš odluku, ali to je podložno zloupotrebama i posebna tema za diskusiju.
Dakle kad meni impliciraš da bi nekoga lečio, lečio, lečio ti impliciraš da bi ja nekoga maltretirao, krivotvoriš ono što sam rekao i učitavaš značenja kojih nema.

Pošto sam pokušao to da ti objasnim sarkastično, ali vidim ne vredi, moram ovako za bukvaliste.
bene_geserit bene_geserit 22:58 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

meni sve vreme imputira da sam bocvana:)

Izvinjavam se, nisam video da si boc-vena. Sad mi je jasno što slaviš različitosti.
I mene recimo tess non-stop zove bane, pa se ne ljutim.
Milan Novković Milan Novković 23:00 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
meni sve vreme imputira da sam bocvana:)

Samo da ne amputiraju ništa, kako se ovaj blog upetljao u mazurku neku sumornu
bene_geserit bene_geserit 23:02 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Кључне ствари везане за род и родне означитеље су реверзибилне.

Dakle sve ono što je bitno tj. biologija je ireverzibilno, a ono što nije tj. socijalni konstukt jeste reverzibilan. Ne pričaj.
Logično, dakle potpuno je normalno i poželjno osmogodišnjoj deci uraditi tu "terapiju". Kao što rekoh uzročno-posledična veza, jednom kad proglasiš to za socijalni konstrukt sve sledi jedno iz drugog.
Jaril Jaril 23:15 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Milan Novković
bocvena
meni sve vreme imputira da sam bocvana:)

Samo da ne amputiraju ništa, kako se ovaj blog upetljao u mazurku neku sumornu

bocvena bocvena 23:20 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
meni sve vreme imputira da sam bocvana:)

Izvinjavam se, nisam video da si boc-vena. Sad mi je jasno što slaviš različitosti.
I mene recimo tess non-stop zove bane, pa se ne ljutim.

ali nijedna žena neistomišljenik (ni gej ni strejt:) mi nikad nije rekla ovo boc-vena, uvek neki hetero drmoser. za deset godina sam nakupila impresivnu kolekciju.

Samo da ne amputiraju ništa, kako se ovaj blog upetljao u mazurku neku sumornu

ako smo pali, bili smo padu skloni:)
bene_geserit bene_geserit 23:30 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

ali nijedna žena neistomišljenik (ni gej ni strejt:) mi nikad nije rekla ovo boc-vena, uvek neki hetero drmoser

To je zato što su žene empatične, a hetero drmoseri nisu.
Nego meni to boc-vena zvuči funny, čudi me da tebi ne. Ali dobro, razni ljudi, različit smisao za humor.

p.s. Jel bio mogao neki od empatičnih hetero nedrmosera ovde sa bloga (docs, Pajić) da se izjasni jel mu ovo smešno, baš me zanima sa socijalnog aspekta ?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:39 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Postoji ogromna razlika između toga reći da ti misliš da je nešto bolesno i između toga da hoćeš nekoga da lečiš, lečiš, lečiš. Otprilike kako kad ti kažeš da ne treba jesti meso (što je OK) ili da bi branio zakonom ljudima da jedu meso (što ti nisi rekao, da ne bude opet bukvalizma, osim pasivno-agresivno da će ljudi sami da evoluiraju do toga) što nije OK. Na vredonosni ili kakav god sud imaš pravo, pa nek se snowflakes vređaju koliko žele, ali da maltretiraš druge nemaš pravo.



A, pa, lečio bi i ti, nego ne možeš, promenila se vremena.

(mislim, kad smo se svi ovde bacili na Amputiranje, evo i ja da doprinesem).

Nego, zašto misliš da iznošenje vrednosnih sudova na ove teme, pogotovu na način koji ti voliš to da radiš (a imaš i učenike koji te u tome imitiraju) ne spada u maltretiranje? Zašto bi neki nesretni trandža morao da sluša da mu se u lice istresa da je bolestan, nenormalan, nosilac anomalije, itd? Kao da mu život i bez toga nije dovoljno zajeban.





bocvena bocvena 23:47 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
ali nijedna žena neistomišljenik (ni gej ni strejt:) mi nikad nije rekla ovo boc-vena, uvek neki hetero drmoser

To je zato što su žene empatične, a hetero drmoseri nisu.
Nego meni to boc-vena zvuči funny, čudi me da tebi ne. Ali dobro, razni ljudi, različit smisao za humor.

mislim da je vreme za preporuku za jedan odličan lezbo film, da se drmoseri opuste:)
bene_geserit bene_geserit 23:51 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

kad smo se svi ovde bacili na Amputiranje, evo i ja da doprinesem

Opet ovaj što bi osmogodišnjoj deci odsecao piše. Vratila se vremena kad sadisti od dece prave evnuhe. Eto vidiš kako i ja mogu da doprinesem nekonstruktivnom imputiranju.

Nego zbog čega proglašavaš trandžu za nesrećnog i njegov život za zajeban (a pominjao si i neka samoubistva), zbog čega on mora to da sluša i zar i to ne spada u maltretiranje ?
A zapravo ovde na blogu izvesno i nema trandži i nema ni jednog koji to mora da sluša. A i ne mora, može da preskoči komentare.
Interesantno kako libtardi misle da oni mogu da dele etikete kako im dune i da to ne spada u maltretiranje a sve što neko drugi kaže, ako nije gde treba u njihovom sistemu vrednosti, odmah nekoga maltretiraš i odmah ti dodele etiketu.

Pa eto odjebite, šta da vam kažem, postoje mišljenja drugačija od vašeg koje neko glasno kaže, znam da vas zaboli libtardska duša da to čujete, i da jadni morate da odradite kako beše "emotional labor", ne pratim do kraja te vaše ludosti. Ali zato podelite 5-6 etiketa, obavezno ubacite fašizam, rasizam i neo-nacizam i smirite se malo.
bocvena bocvena 00:12 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pa eto odjebite

pa eto nećemo.
bene_geserit bene_geserit 02:11 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

mislim da je vreme za preporuku za jedan odličan lezbo film, da se drmoseri opuste:)

Hvala puno.
Nego jel si znala da su sve žene biseksualne, osim lezbejki ?
Mada verovatno su vas i to učili na kursu diversitija, nebinarnosti i ostalih za slavljenje raznolikosti.
bene_geserit bene_geserit 04:08 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nego ovih dana uobičajene vesti iz zemlje prosperiteta i "slobode", evo par izabranih:

- kandidati za profesore u školama u Njujorku neće više morati da polažu "kontroverzni" test pismenosti. Evo ovde lepo može i da se nađe zbog čega je test "kontroverzan" - zato što je prolaznost crnaca i Hispano daleko manja nego prolaznost belaca i Azijata. Po tom kriterijumu još nije izmišljen test koji nije kontroverzan a nekog smisla ima, al eto.

- UC fakulteti su se "nagodili" sa nekom besmislenom tužbom neke besmislene studentske organizacije kako su ACT i SAT rasistički da ne smeju da koriste u bilo kom obliku rezultate prijemnih. Eto zato što su jadni morali inače bi ih ta strašna studentska organizacija satrla na sudu. Ne znam samo zbog čega traže besmislene izgovore kad hoće da urade neku woke budalaštinu, umesto samo da je urade. Tako recimo ne smeš u eseju da pomeneš kako si imao maksimum na testu jer je izvesno da onda nećeš da prođeš. Strašni rasistički prijemni iz matematike.

- Na Berkeley-u broj diversity majmuna raznoraznih vrsta i oblika dostigao cifru od 185. Malo je to koliko je hetero drmosera i koliko su drmoseri. A uostalom hetero drmoseri su odlični za plaćanje besmisleno naduvanih školarina i svojih a i ovih od manjina koji ne plaćaju ništa a i od ilegalnih emigranata koji isto ne plaćaju ništa a uz to naduvanih i zbog tih 185 diversity koordinatora. Tako da imaju privilegiju da plaćaju da ih jebu u zdrav mozak. De ćeš bolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:26 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Opet ovaj što bi osmogodišnjoj deci odsecao piše. Vratila se vremena kad sadisti od dece prave evnuhe. Eto vidiš kako i ja mogu da doprinesem nekonstruktivnom imputiranju.


Ne moraš dodatno da se trudiš, radiš to sve vreme.

Nego zbog čega proglašavaš trandžu za nesrećnog i njegov život za zajeban (a pominjao si i neka samoubistva), zbog čega on mora to da sluša i zar i to ne spada u maltretiranje ?


Dobro je, bene, sad već ne znaš gde ćeš dalje, pa lupetaš. Odmori malo.

tess1 tess1 04:38 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Неке због пара - нису могле да плаћају хормоналну терапију, а неке због тога што су остале забезекнуте количиним мизогиније па су закључиле да им је лакше да хендлују телесну дисфорију него мизогинију.

Uh, što je ovo strašno.
tess1 tess1 04:39 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Terati nekoga na lečenje, bilo to lobotomiranje koje tess voli da pominje ili bilo šta drugo je zlo.

:)

I mene recimo tess non-stop zove bane, pa se ne ljutim.

Nije pogrdno, zato. :)
bene_geserit bene_geserit 04:49 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nije pogrdno, zato.

Pa nije ni boc-vena pogrdno, više je simpatično kako se sklopilo.
tess1 tess1 05:22 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pa nije ni boc-vena pogrdno, više je simpatično kako se sklopilo.

Ahaa. :)
alselone alselone 05:24 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

docsumann
alselone
raspravljaš s nepostojećim stavovim

I ti to radis. Pricas kao da niko ne priznaje trans osobe a ja ti jos juce rekao da je to skroz u redu i da postoje procedure koje su validna opcija. Zato sam ti i rekao da si bespotrebno korisni mitraljezac na barikadi.


dopusti da sam vodim svoje diskusije, baš kao što se ni ja ne pačam u tvoje.

Brate koji si ti kralj.

Kazes mi da vodim nepostojece diskusije

Kazem i ia tebi isto.

Smeta ti. I da te pustim.
alselone alselone 05:25 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
Nije pogrdno, zato.

Pa nije ni boc-vena pogrdno, više je simpatično kako se sklopilo.

Sve sto kazes je zapravo pokazatelj da si zapravo los covek.

Jer ne mozes samo imati suprotne stavove. Suprotne stavove moze imati samo los covek.
alselone alselone 05:37 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pre nekoliko meseci, možda ima i godinu dana, naletim na woke akciju kako decu treba pitati za pristanak pre nego što ih zagrliš ili dodirneš. Svoju decu, ne tuđu.

Time bi se deca naučila socijalnim konstrukcijama i naučili da znaju da kažu ne.

To tvrdi neka socijalna antivakserka koja projektuje svoje strahove ili možda čak i traume na vaspitanje rođene dece kao da je to jednako, a ponaša se kao stručnjak iz dečije pshilogije i biohemije.

I onda razmišljam koliko je to debilo a koliko lepo zvući za woke papane tako da ne sumnjam da će se primiti. I koliko će da radi suprotno, kao i ova akcija.

I onda razmišljam još važnije - deca ne odrastaju u loše ljude ako ih grliš previše, nego premalo.



docsumann docsumann 05:39 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
docsumann
alselone
raspravljaš s nepostojećim stavovim

I ti to radis. Pricas kao da niko ne priznaje trans osobe a ja ti jos juce rekao da je to skroz u redu i da postoje procedure koje su validna opcija. Zato sam ti i rekao da si bespotrebno korisni mitraljezac na barikadi.


dopusti da sam vodim svoje diskusije, baš kao što se ni ja ne pačam u tvoje.

Brate koji si ti kralj.

Kazes mi da vodim nepostojece diskusije

Kazem i ia tebi isto.

Smeta ti. I da te pustim.



pa nisam ja tebe pokušavao da uvučem u diskusiju u kojoj nisi učestvovao, nabijajući ti na nos stavove koje nisi iznosio, i sudove koje nisi donosio.


alselone alselone 05:45 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Postoji slikovnica koj auči decu da ne treba da se grle pošto ti treba consent za to.


Ne pričamo o srednjoškolcima ili starijim osnovcima, pričamo o slikovnici za todlere.

Deca da se ne grle. Neka sve propadne i izgori.
alselone alselone 05:48 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Profil današnjeg stručnjaka iz dečije psihologije, biohemije i behaviour psihologije.

Ali je glasna i "dobar čovek".


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana