Društvo| Muzika| Zdravlje| Životni stil

Еуросонг - канализација ласера

loader RSS / 20.05.2021. u 21:30

Певушиш? Бацио си токсичну зомби-шалитру у вис, хладњак копма је почео да ради унатраг, усисао то, консултовао матичну плочу, скривену жеравицу и саветника, напунио је аудио светлом, потерао процесор јаче, и напослетку избљунуо све то гадно и отровно варничење у етар и сажео у виртуелну слепу улицу пуну контејнера и бачених лутки које „певају“ 

images?q=tbn:ANd9GcQuuMWhRTikmjMk0n-H6xJdEWtjKFqJT3jYpA&usqp=CAU 

наснимљене форме, силиконске гласове, будзе слепљене на камере... Живео еУросонг. Крај Света? Стварно, крај Света? Ваљда није. Летет би лајт. Молимо се матичној плочи, као мајци у 8. путникУ, да пружи неки одговор. Она изврдава, свесна свог издајства за које добија Ништа. А онај каже, пред створењем немате шансе: жао ми вас је. Немоћни шљисак бекхендом који му откида главу. Једини излаз је да снимамо све ружније и бесмисленије наставке 8. Путника 4, 5 , 8, 11, 188, 888, 80888... Публика неће приметити никакву разлику кроз те наставке. Само ми изворну верзију не дирајте. Дакле, никакви бројеви иза наслова. Редак научнофантастик који има барем трунку душе. Тај 8. путниК. А еУросонг? Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га. 



Komentari (852)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 05:50 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

pa nisam ja tebe pokušavao da uvučem u diskusiju u kojoj nisi učestvovao, nabijajući ti na nos stavove koje nisi iznosio, i sudove koje nisi donosio.


Nisam ni ja tebe.

Šta dramiš odjednom toliko, pa pričamo na blogu jednako kako i svih prethodnih godina.
alselone alselone 05:56 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Evo još jedan primer.

Deca jako vole da se igraju sa roditeljima Rough-and-tumble play. Pogotovo sa tatama.

To je ona igra rvanja, kao lavići kada se rvu. Evolutuvno, ta igra postoji par stotina miliona godina, još od prvih sisara. U onoj knjizi što sam je pomenuo piše da je i miševi igaju.

Naletim na neku glupaću ali stručnjaka psihologije, kako tvrdi da to pospešuje agresiju kod dece. Naravno dečaka i naravno zbog tata.

ALI ZAPRAVO JE OBRNUTO, kao i sve ostalo ovde i kao i sve što se danas propagira pod istim kišobranom - dokazano je i poazano da Rough-and-tumble play smanjuje agresiju, uči granice fizičkog dodira, uči koncept igre, socijalne norme i tako dalje. Todleri to ne uče iz knjiga.

Na kraju krajeva "prazni energiju".

I dokazano je da deca koja se nisu igrala na ovaj način češće imaju poremećaje pažnje ADHD nego deca koja su se igrala.

Samo što su to dokazali ozbiljni psihijatri a ne Karen sa TikToka.

Čuvanje pod staknenim zvonom, bilo psihičkim bilo fizičkim, nikome dobro neće doneti.
docsumann docsumann 06:20 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
pa nisam ja tebe pokušavao da uvučem u diskusiju u kojoj nisi učestvovao, nabijajući ti na nos stavove koje nisi iznosio, i sudove koje nisi donosio.


Nisam ni ja tebe.

Šta dramiš odjednom toliko, pa pričamo na blogu jednako kako i svih prethodnih godina.


ne vidim sebe u toj ulozi.

pokušavam da objasnim do kakvog je nesporazuma došlo, a ti stalno odgovaraš sa pa i ti si.

ne nisam. a ti meni jesi spočitavao stavove o kojima ni slova nisam rekao, još si korigovaoneke moje navode u skladu sa tvojimm viđenjem te disjusije.

jbt, šta je problem reći, ok, izvini nešto sam previdio. ma ne mora ni izvini, al ok, moja greška.

ne insistiram na tome,stvarno, nego mi teško da komunuciram na ovaj način.
jedva smo se oko toga sporazumjeli (bar sam tako mislio) a sad nova serija nerazumjevanja.

a naravno da možemo o svemu da razgovaramo.



PS ne kažem da se ta diskusija nije vodila na blogu, već da ja unjoj nisam učestvovao.
bene_geserit bene_geserit 06:31 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Uh, što je ovo strašno

Uh što je ovo kao iz nekog lgbt-feminističkog priručnika. Jeste bre strejt-beli muškarci su napravili ovaj svet strašnim, treba se protiv toga boriti svim snagama. A još Smo Vas i lobotomirali.
alselone alselone 06:32 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

a ti stalno odgovaraš sa pa i ti si.


Odgovaram da bi već jednom shvatio da je za tango potrebno dvoje i da bi konačno uvideo način na koji ti razgovaraš i video balvan u svom oku umesto trnova kod ostalih. Zato ti non stop krećem pažnju da pričaš skoro jednako kao i ja, ali meni spočitavaš kako nešto ne valja.

A da li si nešto rekao ili nisi, na to sam ti već jedno odgovorio. Sada se ponovo upetljavam i to mi se ne sviđa - ako dve osobe razgovaraju i jedna zastupa stav A a druga B i stavovi su suprotni. Ako se priključiš razgovoru i "napadneš" drugu osobu oko stava B, jako je teško objasniti da ne zastupaš stav A. Možeš, ali onda to eksplicitno moraš naglasiti jer bi svako pomislio da zastupaš suprotvni stav A ako napadaš suprotstavljeni stav B.

O tome smo već pričali. O neverbalnom delu diskusije, ne sećam se tačno šta je bilo u pitanju ali je mislim bilo nešto oko rata.

bene_geserit bene_geserit 06:34 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
Pa nije ni boc-vena pogrdno, više je simpatično kako se sklopilo.

Ahaa. :)

Jel ti ja delujem kao neko ko ima dlake na jeziku i ne kaže šta misli ?
Meni je takva komunikacija besmislena, kažeš šta misliš iako znaš da će da krene paljba woke drmosera (to je znaš ona druga vrsta drmosera) a nisi mazohista. Šta je poenta da ne kažeš, koga lažeš, neke tamo ljude na Internetu, sebe ?
docsumann docsumann 07:01 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Odgovaram da bi već jednom shvatio da je za tango potrebno dvoje i da bi konačno uvideo način na koji ti razgovaraš i video balvan u svom oku umesto trnova kod ostalih.



slobodno navedi gdje sam ti nešto učitavao.
izviniću se istog trene. no frks. ako sam te pogrešno shvatio, slbodno ponovi, spreman sam da saslušam.
al stvarno ne vidim u čemu ja to tebi neprincipijelno kontriram.

iz mog ugla sve ovo je mnogo jednostavnije, i nema potrebe za ovoliko psihologije.
a i čini mi se da si ti uvijek bio ptotivnik nategnute simetrije.

rekao bih da sad upravo nju primjenjuješ. naravno, ti možeš reći da ti sve vidiš suprotno. i ja tu nemam šta da dodam i oduzmem.

uostalom, ako nam dijalog ne ide ovog puta, nema potrebe da na njemu insistiramo.

tako da, ugopdan dan želim.
docsumann docsumann 07:08 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jel se to praviš bukvalista ili treba da ti se nacrta ?
Evo da nacrtam:
Postoji ogromna razlika između toga reći da ti misliš da je nešto bolesno i između toga da hoćeš nekoga da lečiš, lečiš, lečiš.


stvarno ne znam ko je ovdje bukvalista nakon predhodnog objašnjenja.

to je bila očigledna igra riječi, možda i neuspjela, što da ne i pretjerana. ni prva ni posljednja neuspjela dosjetka.
al ti ga brale ozbiljno krivotvoriš.
podmećeš pravo, i nije ti prvi put. je l' ti to i inače manir?


tako da crtaš već jasnu sliku, i to nevješto.

uostalom, šta sam imao već sam ti rekao. ponavljanje je majka ukopavanja.
Milan Novković Milan Novković 07:26 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
Неке због пара - нису могле да плаћају хормоналну терапију, а неке због тога што су остале забезекнуте количиним мизогиније па су закључиле да им је лакше да хендлују телесну дисфорију него мизогинију.

Uh, što je ovo strašno.



bocvena bocvena 08:27 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
bene_geserit
Nije pogrdno, zato.

Pa nije ni boc-vena pogrdno, više je simpatično kako se sklopilo.

Sve sto kazes je zapravo pokazatelj da si zapravo los covek.

Jer ne mozes samo imati suprotne stavove. Suprotne stavove moze imati samo los covek.

izvini, kako je ovaj bedni pokušaj šale kojim se diskredituje moje mišljenje jer sam boc-vena "drugačije mišljenje"? bene ovde već tri dana peni da sam libtard, fašistkinja, da moji stavovi ubijaju decu, da su homoseksualci nenormalni, trans ljudi bolesni i da odjebem, ali sam ja problematičan sagovornik?
problem je dvostruk - ideološki i komunikacijski i u oba sam ja pristojnija, strpljivija i inkluzivnija i manje zlo po bilo koje društvo. u mom ima mesta i za benea i za trans ljude. u njegovom trans ljudi i ja možemo samo da odjebemo.
jer on evroviziju ne gleda, homoseksualci su mu dosadni, za trans decu ga u stvari boli uvo, ali su dobri za potkususr sa "neprijateljem". jebu ga samo kvote i meksikanci i četvrti talas radikalnog feminizma:)

nije mi prvi put da me psihički zlostavlja svojim konstrukcijama, jer on ne priča sa mnom nego sa konstruisanim libtard modelom u svojoj glavi. dopisuje mi rečenice koje nisam izgovorila, učitava značenja kojih nema. što je najsmešnije, ja sam tek od njega i saznala kakve muke muče bele heteroseksualce u americi i s kakvim se aždajama bore, jer ne idem na feminističke kurseve, samo one o demokratiji:) ja živim u palminoj jagodini, femicidu i tinejdžerima koji se ubijaju i porodice ih izbacuju, a crkva preumljuje. tako da mi je ovaj liptardski fašizam političke korektnosti dalek koliko i njemu saznanje kako je biti žena i gej u srbiji. mene istinski zanimaju gej i trans deca u srbiji, idu u naše škole. okačih link, kod nas nema hormonskog odlaganja puberteta i čeka se ponekad neoprostivo dugo da se uskladi telo, psiha i zakonski status tih ljudi. do pre 30 godina im je bio izbor ili da žive paralelne živote samo u svoja 4 zida,a kad izađu da se mimikriraju tako da ne "izazivaju" benea (tradiciju, crkvu, tešu tešanovića i matiju bećkovića:) ili da se ubiju ili da budu prostitutke. pa da ih ubije mušterija, ko merlinku.
ja se u ta vremena ne vraćam, a vi kako hoćete.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:34 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1

Неке због пара - нису могле да плаћају хормоналну терапију, а неке због тога што су остале забезекнуте количиним мизогиније па су закључиле да им је лакше да хендлују телесну дисфорију него мизогинију.


Uh, što je ovo strašno.


Ti ljudi moraju da se izbore ne samo sa problemima koje imaju sa svojim telom nego i sa zatucanim budalama. A njih ima svuda. Imam prijateljicu - iz Svajcarske - koju sam video posle duzeg vremena i pricamo o klincima. Njen sin je menjao pol i prosao je kroz ozbiljne traumaticne situacije zbog samopozvanih kretena koji su samo 'imali svoje misljenje'.

Citavo ovo naklapanje kako su oni bolesni, ja imam pravo da kazem, to nije medicina to je ideologija - ja kao nedoktor, nesociolog intuitivno to ZNAM -, sakate decu, doktori greskom seku pisu, jadni ne smemo vise nista da kazemo... je komicna anatomija gluposti. Ako empatija ne radi a ono makar vredi pokusati da se obavesti o cemu se tu radi umesto da se sakupljiaju slicice sa tvitera.

I uvek ista matrica. Uzmes iskonstruises nesto u svojoj glavi i onda kroz tu projekciju posmatras svet. Na svakom koraku vidis opasnost koje nema - libtardi i feministkinje hoce da nas ustroje, ovladaju svetom i uvedu diktaturu. Opustite se ljudi i pustite druge da zive. Otkud toliki strah i ljutnja na svet? Nece vasa pisa nidje.
Milan Novković Milan Novković 08:34 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
...
Ali poriv da se bude “dobar covek” je jaci...



Samo mi je trebao fragment iz tvog komentara, inače my brain hurts ionako, pa pošto nemam pojma odakle ste krenuli nema potrebe da se napinjem u širenju vidika, jutros pogotovo, tek sam sedmu kafu popiJo


alselone alselone 08:37 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

inače my brain hurts ionako


ubi i mene. moram se, dizvinete, povući.

Samo da ne bude kao pre dva dana kad se odjavih ali avaj.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:43 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

gej i trans deca u srbiji, idu u naše škole. okačih link, kod nas nema hormonskog odlaganja puberteta i čeka se ponekad neoprostivo dugo da se uskladi telo, psiha i zakonski status tih ljudi. do pre 30 godina im je bio izbor ili da žive paralelne živote samo u svoja 4 zida,a kad izađu da se mimikriraju tako da ne "izazivaju" benea (tradiciju, crkvu, tešu tešanovića i matiju bećkovića:) ili da se ubiju ili da budu prostitutke. pa da ih ubije mušterija, ko merlinku.
ja se u ta vremena ne vraćam, a vi kako hoćete.


Samo da podvucem! Svaka cast! O tome se radi. O konkretnom zivotu, konkretnim ljudima a ne o nekim iskonstruisanim preseravanjima i domisljenim slucajevima sto sve pojma nemam kakvu svrhu ima.

Ako ste ljudi toliko zabrinuti za zdravlje te dece angazujte se. U Srbiji prilika koliko hoces. A ima raznih nacina da se pomogne i da podrska.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:45 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

sedmu kafu popiJo


Mashala!
alselone alselone 08:48 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ako ste ljudi toliko zabrinuti za zdravlje te dece angazujte se.

Na blogu? Jako im pomažemo.

Opet sam to uradio. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:04 25.05.2021

Re: Ajde, bre...


Na blogu? Jako im pomažemo.


Nije iskljuceno da neko cak ovo i cita - mada su mi po tom pitanju sumnje dublje od nade. Na srecu potencijalnih citalac.

Nego, postoji zivot i izvan bloga. Doduse, vrlo je moguce da si ti u zivotu zivo angazovan u tom pravcu samo se drugacije presvuces za blog.
bene_geserit bene_geserit 09:18 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene ovde već tri dana peni da sam libtard, fašistkinja, da moji stavovi ubijaju decu, ... ideološki i komunikacijski i u oba sam ja pristojnija, strpljivija i inkluzivnija i manje zlo po bilo koje društvo. ...
nije mi prvi put da me psihički zlostavlja svojim konstrukcijama

Ako pogledaš kako se kretala diskusija videćeš da si ti bila prva koja je krenula sa deljenjem etiketa. A sad glumiš žrtvu. Ni manje ni više nego "psihičko zlostavljanje".
A to dopisivanje rečenica koje nisi izgovorila, učitavanje značenja kojih nema - upravo ono što ti radiš.
Ali ako već takvu percepciju imaš, ne znam zbog čega uopšte nastavljaš i produžavaš komunikaciju.
Ja ću svakako da prođem opet kroz ceo tread da preispitam to svoje "penjenje" i "vređanje".
Jaril Jaril 09:20 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
ja živim u palminoj jagodini

сестро слатка, куку, треба ли ти нешто?

и опет си оптимистична, инклузивна и, најважније, вреднујеш сваки живот

и после се чудиш што мисле да се дрогираш

или је то четврти талас феминизма? sign me in

ПС: Хтедо' доле да се иронично нашалим како, пошто се популације у свету боре коме је најгоре, ја 12 поена дајем боцвени, ал' сам опет прошиштао на злоупотребу деце и вагам да ли да пустим пару напоље
gvozden1 gvozden1 09:31 25.05.2021

Re: Ajde, bre...



Nije iskljuceno da neko cak ovo i cita - mada su mi po tom pitanju sumnje dublje od nade. Na srecu potencijalnih citalac.

Šta je problem i ako čita?
Šta je ovde ružno rečeno o ljudima sa problemom oko neusklađenosti psihe i tela?
Ništa.
Ovo što se konstruiše, da ih neko naziva nenormalnim, Bocvena, Doks, je konstrukcija, tj laž.

O stanju se govori, ne o ljudima, a to stanje jeste anomalija, jeste poremećaj, jeste nenormalno, zato se medicinskim zahvatima ispravlja.

Namerno sam stavio reč poremećaj da im namestim penal da iz toga iskinstruišu tvrdnju kako sam rekaoda su ti ljudi poremećeni, a nisam.

A stanje jeste poremećaj.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:49 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1


Nije iskljuceno da neko cak ovo i cita - mada su mi po tom pitanju sumnje dublje od nade. Na srecu potencijalnih citalac.

Šta je problem i ako čita?
Šta je ovde ružno rečeno o ljudima sa problemom oko neusklađenosti psihe i tela?
Ništa.
Ovo što se konstruiše, da ih neko naziva nenormalnim, Bocvena, Doks, je konstrukcija, tj laž.

O stanju se govori, ne o ljudima, a to stanje jeste anomalija, jeste poremećaj, jeste nenormalno, zato se medicinskim zahvatima ispravlja.

Namerno sam stavio reč poremećaj da im namestim penal da iz toga iskinstruišu tvrdnju kako sam rekaoda su ti ljudi poremećeni, a nisam.

A stanje jeste poremećaj.


Nisi ti, Bene jeste:

"Drugim rečima slaviš to što postoje ludaci koji sebi odseku onu stvar i proglase se za ženu ili sebi odseku sise, uzmu testosteronske "terapije" i proglase se za muškarce. Ja bih radije da su svi normalni i da ludaka nema, ali ovi nisu nešto preterano opasni (osim za sebe), pa neka ih neka se sakate. Jesu opasni dugoročno jer nameću da njihove ludosti postanu društveno prihvatljive, pa će neka jadna deca u formativnim godinama da se samoosakate zavedena.
I to što postoje oni koji analne otvore koriste za seksualne aktivnosti (medicinski to izvesno nije najpametnije)."


Podvuceno se odnosi na ljude a ne na neko apstrahirano stanje. Rezon: oni imaju neko nenormalno stanje -> oni su nenormalni jer im stanje nije normalno. Itd.

Bas posto moze biti da ovo neko cita treba reci da se sa tim ne slazes. Osim toga, ovo nenormalno - vise puta ponovih - nije nikakav neutralan termin pa onda treba reci u kom smislu ga koristis: nenormalno u smislu neuobicajeno ili nenormalno u smislu bolesni ludaci.
Milan Novković Milan Novković 10:00 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
...Struja ne voli seljaka...

Mene je struja do faksa zveknula mnogo puta. Najčešće iz onih elektrolita do 400V al oni nisu tada u sebi imali previše energije pa nije bilo strašno.

Dok nisam naučio da se bolje izolujem i kandidate za fazu od žica brzo pipmen noktom (bolji izloator) dodirivanje faze nije bilo zezanje, pogotovo sam jednom bio bos u fotolaboratoriji i N sekundi posle "drogiranja" elektrikom nisam baš kapirao šta se desilo.

Ali, jednog mog druga zveknulo 16,000 volti iz TVa, I to je izvor male energije i ne može da drži taj napon dugo, neko je egzotičan prostor delanja pa pitam druga kaka je bio doživljaj.

Kaže on: "Nekako suvo te drmne", nije lako za ukapirati, al ... poletih da napravim fazon na temu "suvo", al neću ...

A za real-music-men (oni što nemaju laka oraha do komšinice need not read) ...


docsumann docsumann 10:18 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

to nije medicina to je ideologija


good point

bocvena bocvena 10:44 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ako pogledaš kako se kretala diskusija videćeš da si ti bila prva koja je krenula sa deljenjem etiketa. A sad glumiš žrtvu. Ni manje ni više nego "psihičko zlostavljanje".

Drugim rečima slaviš to što postoje ludaci koji sebi odseku onu stvar i proglase se za ženu ili sebi odseku sise, uzmu testosteronske "terapije" i proglase se za muškarce. Ja bih radije da su svi normalni i da ludaka nema, ali ovi nisu nešto preterano opasni (osim za sebe), pa neka ih neka se sakate. Jesu opasni dugoročno jer nameću da njihove ludosti postanu društveno prihvatljive, pa će neka jadna deca u formativnim godinama da se samoosakate zavedena.
I to što postoje oni koji analne otvore koriste za seksualne aktivnosti (medicinski to izvesno nije najpametnije).

moj odgovor ti je bio da ne proslavljam njihovu seksualnost nego pravo da budu različiti bez osećaja krivice. ma da uopšte prežive.

u to ime, da ponovim opet - ti si neempatični homofob koliko god posle meandrirao...i na to imaš pravo. moje je da sa tobom živim i potrudim se da tvoji stavovi ne pogoršaju položaj nekih živih ljudi kojima sam okružena, posebno učenika u školama. u tom procesu ćeš morati i ti da naučiš pristojno da komuniciraš i da se okaniš moje ličnosti i psihologiziranja na nivou osnovne škole. od kakva sam ja žena (ima ceo blog o tome - što hoće više ta bocvena) do odjebi.

i poslednje, ono što je intelektualcima sličnim tebi najteže da pojme - nisi ti onaj koji procenjuje šta mene može ili treba ili ne treba da vređa (od humora do položaja u društvu) nego moja OSEĆANJA u tom procesu. kuku:) osećam se gengbengovano u mozak na ovakvim i sličnim blogovima (onaj o miki je baš neslavna istorija ovog bloga) gde mi gomila muškaraca objašnjava kako je to biti žena, gde mi je mesto i kako treba ispravno da mislim i da se osećam, jer njihova žena misli drugačije i vole mamu i seku. volšebno, znate to i za gejeve, a sad i za trans osobe. i nikada, ali nikada se ne osećam kao žrtva, jer mi vaše odobravanje nije potrebno, samo advokatišem za one od kojih sklanjate pogled...jer su dooosadni! daš im prst, a oni hoće celu ruku belog cis muškarca:) sve je pitanje moći, hijerarhije i raspodele resursa, pa tek onda pola, usvojenih rodnih uloga i posisanih kuturnih obrazaca. ostalo su stilske figure i lični animoziteti ili simpatije (to treba isključiti što je više moguće).







alselone alselone 10:47 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

shmoo shmoo 10:48 25.05.2021

?

Читам све ово што исписасте па се питам зашто би некога, било кога, баш толико интересовало како се неко родно (РОДНО!) декларише?

(Осим ако није баш лично заинтересован за ту неку особу, па му је битан и род, а не само пол.)

Зар то није приватна ствар сваког појединца исто као и вероисповест (или неверовање, свеједно), националност, припадност одређеној култури и традицији итд?

А нарочито ми није јасно када то питање узме да претреса читава заједница?

Мислим, шта кога уопште боли уво како се ко родно декларише?

Заиста не видим ниједан разлог да и такве сасвим приватне ствари морају да буду изложене у овом глобалном излогу 21. века који не поштује ничију приватност нимало и где нам је постало сасвим нормално да свачија приватност буде огољена до коске.

Шта ту би онда са оним Шекспировим да ружа исто тако лепо мирише и онда када је ми не називамо ружом?

Зар нам је баш толико досадно у животима да не знамо шта би са собом, па расправљамо о туђим приватним стварима?

Озбиљно питам, не зезам се. То ми је баш онако крајње дегутантно... Шта ме, бре, брига, да ли се неко људско биће декларише као женско или мушко (по роду, не по полу) ако је добар човек? А родно декларисање некога, било кога, може да ми постане важно само онда ако бих се упуштао у љубавну везу са том особом па то постане важан фактор у нашем међусобном односу. Али би то чак и тада била искључиво (ИСКЉУЧИВО!) приватна ствар између мене и те особе, а не тема којом у испира уста читава заједница у својој доколици.








alselone alselone 10:51 25.05.2021

Re: ?

Ne kapiraš bazične stvari.

Uoppšte nije problem da se deklariše ko kako hoće.

Problem je u guranju nereverzibilinih procesa hormmonskih terapija deci na izvolte bez objašnjavanja posledica i analize uzroka. Prvi se od pola socijalni konstrukt koji možeš da menjaš kao boju kose. A nije tako nego će se životi nepovratno upropašćavati. Nekima će biti i bolje, svakako.
bocvena bocvena 10:52 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

сестро слатка, куку, треба ли ти нешто?

to je više bila stilska figura, kao primer problema u mojoj zemlji, a ne te woke fašistkinje. i ja, brate, posle guglam sve te termine, da se obavestim:)
Jaril Jaril 10:59 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
сестро слатка, куку, треба ли ти нешто?

to je više bila stilska figura, kao primer problema u mojoj zemlji, a ne te woke fašistkinje. i ja, brate, posle guglam sve te termine, da se obavestim:)

Очигледно нисам испратио фабулу радње, побркао сам лончиће и тако то...
Да сам се ирационално забринуо, јесам
shmoo shmoo 11:00 25.05.2021

Re: ?

alselone
Ne kapiraš bazične stvari.

Uoppšte nije problem da se deklariše ko kako hoće.

Problem je u guranju nereverzibilinih procesa hormmonskih terapija deci na izvolte bez objašnjavanja posledica i analize uzroka. Prvi se od pola socijalni konstrukt koji možeš da menjaš kao boju kose. A nije tako nego će se životi nepovratno upropašćavati. Nekima će biti i bolje, svakako.



Да, вероватно не капирам... Када сам питао, нисам мислио на гурање хормонских терапија и те ствари него на оно основно од чега све почиње: родно декларисање.

Хормонске терапије долазе после, зар не?

И јесте злочин ако се некоме пре тога не објасне последице и не каже му се да је то неповратан процес, да то није боја коса, па када ти више не буде одговорала, моћи ћеш да је промениш... То схватам.

Али оно основно питање, да читава заједница онда сеири о нечијим приватним стварима, то и даље остаје.

Не разумем то.

А то је, ваљда оно базично? Нису базичне хормонске терапије него је основно питање у томе да никога не треба да се тиче како се неко други родно декларише осим ако те две оссобе не постану љубавни пар па им онда ипак обома буде и родно декларисање оног другог важно. Што је опет, сматрам, сасвим приватна ствар тог љубавног пара, а не нешто чиме ће се бавити цела заједница.

Шта ћу, изгледа да сам ја исувише старомодан за те нове свјетоназооре Њу Ејџа (да свачија приватност треба да буде изложена као у неком излогу неког трговачког центра). Вероватно онда због тога и не капирам ову расправу у коментарима коју сам упорно и стрпљиво читао. Па на крају нисам издржао и морао сам да питам ово.

Извините на упадици.

gvozden1 gvozden1 11:07 25.05.2021

Re: ?

Читам све ово што исписасте па се питам зашто би некога, било кога, баш толико интересовало како се неко родно (РОДНО!) декларише

Nikoga to ne interesuje.
Ali sve interesuje kad se pokušava rod i pol apsolutno razdvojiti, pa kažu da je u redu da kad treba da se obratiš muškarcu po polu, po svim karakteristikama muškarcu, po bradi i brkovima, po stasu i glasu, treba da koristiš neutralni rečnik, jer možda je taj brkajlija zapravo gospođica.

Ili da se deci ne sugeriše da su dečaci ili devojčice, treba to njima ostaviti da odluče.

E to je nenormalno, to treba sve da interesuje, tome se treba odupirati.

A ako se brkajliji obratiš sa on, a on te ispravi pa kaže da je gospođica, onda to treba uvažiti i reći joj da joj baš super stoje brkovi.
(ako to nije seksualno uznemiravanje?)
shmoo shmoo 11:12 25.05.2021

Re: ?

gvozden1
Читам све ово што исписасте па се питам зашто би некога, било кога, баш толико интересовало како се неко родно (РОДНО!) декларише

Nikoga to ne interesuje.
Ali sve interesuje kad se pokušava rod i pol apsolutno razdvojiti, pa kažu da je u redu da kad treba da se obratiš muškarcu po polu, po svim karakteristikama muškarcu, po bradi i brkovima, po stasu i glasu, treba da koristiš neutralni rečnik, jer možda je taj brkajlija zapravo gospođica.

Ili da se deci ne sugeriše da su dečaci ili devojčice, treba to njima ostaviti da odluče.

E to je nenormalno, to treba sve da interesuje, tome se treba odupirati.

A ako se brkajliji obratiš sa on, a on te ispravi pa kaže da je gospođica, onda to treba uvažiti i reći joj da joj baš super stoje brkovi.
(ako to nije seksualno uznemiravanje?)



Да, да, разумем шта кажете вас двојица.

Једино што и даље мислим да нечије родно декларисање уопште није и не треба да буде тема било какве јавне расправе.

Рекох, ваљда сам старомодан по том питању.

А за сваки злочин (сугерисање или прећуткивање последица, на пример) који се у свему томе некоме учини, наравно да треба да постоје закони који ће то спречавати.

Ако имамо законе који штите права особа млађих од 15 година (млађи и старији, 15+ малолетници), онда свакако законима треба регулисати и заштиту права особа млађих од 15 година и за ово питање о којем сте овде расправљали (хормоналне терапије, сугерисање итд.).

Извините још једном на упадици.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:39 25.05.2021

Re: ?

Ако имамо законе који штите права особа млађих од 15 година (млађи и старији, 15+ малолетници), онда свакако законима треба регулисати и заштиту права особа млађих од 15 година и за ово питање о којем сте овде расправљали (хормоналне терапије, сугерисање итд.).


Aman bre, postoji detaljna stroga i višegodisnja zakonska i medicinska procedura koja se time bavi od zahteva uz saglasnost oba roditelja, bezbrojnih sesija psihologa, svih detaljnih objašnjenja procesa i lekarskih odobrenja ili neodobravanja operacije pa do izvršenja promene pola.

Napraviste od toga sprdnju u smislu detetu tako palo na pamet i ops promeniše mu pol zlotvori odmah - koliko sutra..

Nije tako amanzaman.
predatortz predatortz 11:47 25.05.2021

Re: ?


Nije tako amanzaman.


Koliko sam pratio, proces traje godinama. Jedan ženin drugar iz osnovne je sada riba. Kaže mi žena da je on uvek bio žensko u muškom telu. Uprkos tome, tranzicija je završena tek u njegovoj/njenoj (bem li ga, tu se uvek zbunim) trideset i nekoj.
Dakle, nije baš seci/cap!
Lično, mislim da je golemo nasilje ne dozvoliti takvim osobama da, nakon procene stručnjaka i postojanja čvrste volje/želje/potrebe, promene pol.

A, iskreno, ne vidim što bi to bilo kog od nas, koji se dobro osećamo u svojoj koži, ugrožavalo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:51 25.05.2021

Re: ?

predatortz

Nije tako amanzaman.


Koliko sam pratio, proces traje godinama. Jedan ženin drugar iz osnovne je sada riba. Kaže mi žena da je on uvek bio žensko u muškom telu. Uprkos tome, tranzicija je završena tek u njegovoj/njenoj (bem li ga, tu se uvek zbunim) trideset i nekoj.
Dakle, nije baš seci/cap!
Lično, mislim da je golemo nasilje ne dozvoliti takvim osobama da, nakon procene stručnjaka i postojanja čvrste volje/želje/potrebe, promene pol.

A, iskreno, ne vidim što bi to bilo kog od nas, koji se dobro osećamo u svojoj koži, ugrožavalo.



Naravno.
docsumann docsumann 11:51 25.05.2021

Re: ?

apacherosepeacock
Ако имамо законе који штите права особа млађих од 15 година (млађи и старији, 15+ малолетници), онда свакако законима треба регулисати и заштиту права особа млађих од 15 година и за ово питање о којем сте овде расправљали (хормоналне терапије, сугерисање итд.).


Aman bre, postoji detaljna stroga i višegodisnja zakonska i medicinska procedura koja se time bavi od zahteva uz saglasnost oba roditelja, bezbrojnih sesija psihologa, svih detaljnih objašnjenja procesa i lekarskih odobrenja ili neodobravanja operacije pa do izvršenja promene pola.

Napraviste od toga sprdnju u smislu detetu tako palo na pamet i ops promeniše mu pol zlotvori odmah - koliko sutra..

Nije tako amanzaman.


da, al socijalni konstrukt ostaje, tako da je pakao i dalje neizbježan.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:53 25.05.2021

Re: ?

Aman bre, postoji detaljna stroga i višegodisnja zakonska i medicinska procedura koja se time bavi od zahteva uz saglasnost oba roditelja, bezbrojnih sesija psihologa, svih detaljnih objašnjenja procesa i lekarskih odobrenja ili neodobravanja operacije pa do izvršenja promene pola.


Ma jook bre. To je pomodarstvo. Odes u shopping i kazes 'daj seci ovo, nabudzi ono' i to je to. Imam dilemu: ili se Bene i bratija precitala Gender Trouble ili pricaju o silikonima a misle na nesto drugo.
gvozden1 gvozden1 12:03 25.05.2021

Re: ?

Jedan ženin drugar iz osnovne je sada riba.

Jel čemu, jesi li je muvao?
:)


Napraviste od toga sprdnju u smislu detetu tako palo na pamet i ops promeniše mu pol zlotvori odmah - koliko sutra..

Još uvek nije, zahvaljujući Beneu, Alsu i nama sličnim, a ako bismo se mi povukli, brzo bi se do toga stiglo :)

A sad ozbiljno, ne radi skalpel olako, ali previše olako se relativizuje rod, previše olako se kida veza između pola i roda, previše se ozbiljno uzimaju u obzir gluposti da se deci ne sugeriše rod dok ona sama to ne odluče.

Porodi se žena i ne zna da li je dobila sina ili ćerku, nego mora da sačeka da odraste pa da joj javi.

Apsolutna budalaština.
predatortz predatortz 12:13 25.05.2021

Re: ?


Jel čemu, jesi li je muvao?


'nako... Nema čo'ek rašta gaće driješiti.
Porodi se žena i ne zna da li je dobila sina ili ćerku, nego mora da sačeka da odraste pa da joj javi.

Apsolutna budalaština.


Naravno. Rekoh već, takve stvari zovem "nacizam političke korektnosti".
Ne da je budalaština, nego je iživljavanje i treba mu se odupirati.

No, ja govorim o medicinski potvrđenim slučajevima. Nekom zapalo da se rodi u pogrešnoj koži, pa što ne bi tom promilu promila pustili i da se to ispravi.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:23 25.05.2021

Re: ?

A sad ozbiljno, ne radi skalpel olako, ali previše olako se relativizuje rod, previše olako se kida veza između pola i roda, previše se ozbiljno uzimaju u obzir gluposti da se deci ne sugeriše rod dok ona sama to ne odluče.

Porodi se žena i ne zna da li je dobila sina ili ćerku, nego mora da sačeka da odraste pa da joj javi.


Ma gde bre? Stojite na pogresnim barikadama. Roze i plavih odelca za bebe i manju decu danas ima vise nego pre 30 godina. Sve uniformisano. Moras da preores pola interneta da nadjes nesto zuto ili zeleno ili da nema aplikaciju nekog Betmena ili Elze. Decaku kupis crvene patikice odmah cujes 'A sto je slaaatka devojcica'. Ako postoji neka tendencija onda je to rodna uniformizacija dece. Znaci, povlacenje i prekomanda.
gvozden1 gvozden1 12:28 25.05.2021

Re: ?

Roze i plavih odelca za bebe i manju decu danas ima vise nego pre 30 godina.

Moguće, nisam u toku, ja to kupovao pre trideset.

A ako je tako, možda je to odgovor normalnih na histeričnu manjinu koja bi da sve uproseči.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:50 25.05.2021

Re: ?

A ako je tako, možda je to odgovor normalnih na histeričnu manjinu koja bi da sve uproseči.


To je trend koji H&M i ostali slicni 'normalni' forsiraju. Da vidis kad odes u knjizaru. Na jednoj strani knjige za devojcice (korice roza, svetlo plavo) a na drugoj za decake (korice tamno plavo, crno). Pa Lego i Duplo teme (Frozen vs. Spider Man). I izbor svuda manje vise vrlo slican. Frozen na duksu, Frozen na cokoladici, Frozen u Lego pakovanju. A rodne uloge potpuno stereotipizirane. Nemas likove kao sto je Pipi duga carapa sa kojom mogu da se identifikuju i devojcice i decaci. Ne, nego jedni na jednu, drugi na drugu stranu.

Ali sad da ja kazem kako korporacije formiraju ukus (i rodne uloge) odmah ce neko da grakne kako je to logika slobodnog trzista u koje se ne sme dirati.

Tako da je uprosecivanje uveliko u toku. Ali ne ono na koje vi mislite.

Moguće, nisam u toku, ja to kupovao pre trideset.


Akobogda bices opet u toku.
predatortz predatortz 12:53 25.05.2021

Re: ?

Da vidis kad odes u knjizaru. Na jednoj strani knjige za devojcice


Šta je tu sporno? To samo olakšava kupovinu.
Za odeću pogotovo. Jbte, pa neću valjda da razgrćem suknjice i helanke, kad hoću sina da iznenadim i kupim mu šorc za basket?!
tess1 tess1 12:59 25.05.2021

Re: ?

Još uvek nije, zahvaljujući Beneu, Alsu i nama sličnim, a ako bismo se mi povukli, brzo bi se do toga stiglo :)

Baš gledam, u mojoj ekipi sve sami nevjernici, ljevičari. Prokletnici, takoreći.

Samo Milan nije odabrao stranu. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:05 25.05.2021

Re: ?

Šta je tu sporno? To samo olakšava kupovinu.
Za odeću pogotovo. Jbte, pa neću valjda da razgrćem suknjice i helanke, kad hoću sina da iznenadim i kupim mu šorc za basket?!


Nije sporno mesto nego teme i uniformizacija. Devojcice su roze a decaci su plavi. Devojcice su damice a decaci fudbaleri, ratnici ili autovozaci.

Imas istrazivanja (ne tvitove i yt snimke) koja jasno ukazuju na pojacan trend u genderizaciji koja ide od malih nogu. Inace, nema tu nikakve misterije ili teorije zavere. Tako korporacijama najlakse da nesto prodaju. Idemo jednu temu pa pici. Hoces da prodas neki krs? Zalepi odgovarajucu nalepnicu i rokaj.

Ima i alternativa jasno. Ali govorim o trendu.
predatortz predatortz 13:08 25.05.2021

Re: ?

Nije sporno mesto nego teme i uniformizacija. Devojcice su roze a decaci su plavi. Devojcice su damice a decaci fudbaleri, ratnici ili autovozaci.


Čist komercijalni interes.
Generalno, baš kako si napisao, tako sebe vidi većina dečaka i devojčica.
Valjda je priroda tako odrerdila.
gvozden1 gvozden1 13:20 25.05.2021

Re: ?

tess1
Još uvek nije, zahvaljujući Beneu, Alsu i nama sličnim, a ako bismo se mi povukli, brzo bi se do toga stiglo :)

Baš gledam, u mojoj ekipi sve sami nevjernici, ljevičari. Prokletnici, takoreći.

Samo Milan nije odabrao stranu. :)

Dobro, mlada si ti, polako, sazrećeš :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:22 25.05.2021

Re: ?

Generalno, baš kako si napisao, tako sebe vidi većina dečaka i devojčica.
Valjda je priroda tako odrerdila.


Evo nas opet kod prirode i normalnog. Nije priroda nego menadzerski tim H&M, Disney-a i Lego-a

Nisu ni Lolek i Bolek bili bog zna koliko rodno senzibilni ali sa njima su se mogli identifikovati i decaci i devojcice. Isto sa Ronjom ili Pipi. Uloga Elze se automatski vezuje za jedan rod i tipiziranu sliku 'zene su zenstvene, zene su zenstvene'.
gvozden1 gvozden1 13:22 25.05.2021

Re: ?

Devojcice su damice a decaci fudbaleri, ratnici ili autovozaci.

A treba obrnuto :)
predatortz predatortz 13:26 25.05.2021

Re: ?

Neues aus der Nachbarschaft
Generalno, baš kako si napisao, tako sebe vidi većina dečaka i devojčica.
Valjda je priroda tako odrerdila.


Evo nas opet kod prirode i normalnog. Nije priroda nego menadzerski tim H&M, Disney-a i Lego-a

Nisu ni Lolek i Bolek bili bog zna koliko rodno senzibilni ali sa njima su se mogli identifikovati i decaci i devojcice. Isto sa Ronjom ili Pipi. Uloga Elze se automatski vezuje za jedan rod i tipiziranu sliku 'zene su zenstvene, zene su zenstvene'.


Ništa ja tebe ne kapiram. Moji sinovi, dok su bili u tom uzrastu, pičili su na fucu. Ćeru (nažalost) nemam, pa o tome ne mogu.
I, šta smo trebali gospoja i ja? Da ih teramo da igraju nešto "rodno neutralno"?
Zašto? Za čije babe zdravlje?
Jebao bih mater svakom onom ko bi im to nametao, čisto za zapisnik da kažem.
tess1 tess1 13:34 25.05.2021

Re: ?

Dobro, mlada si ti, polako, sazrećeš :)

Liga odabranih dama i džentlmena. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:42 25.05.2021

Re: ?

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Generalno, baš kako si napisao, tako sebe vidi većina dečaka i devojčica.
Valjda je priroda tako odrerdila.


Evo nas opet kod prirode i normalnog. Nije priroda nego menadzerski tim H&M, Disney-a i Lego-a

Nisu ni Lolek i Bolek bili bog zna koliko rodno senzibilni ali sa njima su se mogli identifikovati i decaci i devojcice. Isto sa Ronjom ili Pipi. Uloga Elze se automatski vezuje za jedan rod i tipiziranu sliku 'zene su zenstvene, zene su zenstvene'.


Ništa ja tebe ne kapiram. Moji sinovi, dok su bili u tom uzrastu, pičili su na fucu. Ćeru (nažalost) nemam, pa o tome ne mogu.
I, šta smo trebali gospoja i ja? Da ih teramo da igraju nešto "rodno neutralno"?
Zašto? Za čije babe zdravlje?
Jebao bih mater svakom onom ko bi im to nametao, čisto za zapisnik da kažem.



Upisano! Nego, sto bi im ko sta nametao u tom smislu?
Ja probao da objasnim koliko sam mogao.



A treba obrnuto :)


Ima i nesto trece. Ono nenormalno :) Moja cerka recimo pici kapuera i plivanje, sin atletiku, voze skejt i boli ih uvo za damice i ratnike. Tako sami odlucili.

Ajmo malo izvan ovoga normalni/nenormalni opet cemo zavrsiti na partizani/cetnici.
predatortz predatortz 13:57 25.05.2021

Re: ?

Moja cerka recimo pici kapuera i plivanje, sin atletiku, voze skejt i boli ih uvo za damice i ratnike. Tako sami odlucili.


Naravno, ali to je proces sazrevanja. Moji, takođe, piče badminton sa drugaricama i rođakama, što je sasvim ok i treba tako da bude.
gvozden1 gvozden1 14:19 25.05.2021

Re: ?


Ima i nesto trece. Ono nenormalno :) Moja cerka recimo pici kapuera i plivanje, sin atletiku, voze skejt i boli ih uvo za damice i ratnike. Tako sami odlucili.

A plivanje isključuje damstvo?
Može li i žensko i plivanje, dama i plivanje, ako je tako preciznije?
Može, i to je normalno.
docsumann docsumann 15:31 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1
o vrijednovanju ljudi na normalne i nenormalne na osnovu polnog i seksualnog opredjeljenja.

Taj komentar sam izgleda preskočio, evo i sad pokušavam da ga nađem ali ne uspevam.
Ajd Doks, ako ti nije problem, ko je to ljude delio na normalne i nenormalne na osnovu seksualnog opredeljenja.

Ili će biti da si malo nadogradio? :)

Ako jesi, a izgleda da jesi, onda to nije malo, a nije ni lepo.


sori, ovaj komentar sam previdio.

a odgovor je jednostavan i kratak - bene. i naravno da (to) nije lijepo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:13 25.05.2021

Re: ?

Napraviste od toga sprdnju u smislu detetu tako palo na pamet i ops promeniše mu pol zlotvori odmah - koliko sutra..


Još uvek nije, zahvaljujući Beneu, Alsu i nama sličnim, a ako bismo se mi povukli, brzo bi se do toga stiglo :)



loader loader 16:48 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

haklberi_tom
gedza.73
ne diraj mi zlatana

U fudbal se razumem kao i u Evroviziju. Što će reći da znam malo manje nego o karlingu. Čak mi karling zadrži pažnju nekoliko sekundi (obično se svede na max deset sekundi dok daljinac stigne da reaguje) više nego ova dva navedena sporta.



Aaaa, meni je karling omiljen sport za uspavljivanje.
A nekada i snuker.
Što se tiče tzv. evrovizije - niti gledam, niti pratim.
Jer - ko može da gleda te gluposti!
No, što bi rekao gvozden - neka pobedi Srbija, pa bilo i u klikerima.


Ето спортског духа, ето излаза из Смака Света..!

gedza.73 gedza.73 16:55 25.05.2021

Re: ?

Jebao bih mater svakom onom ko bi im to nametao, čisto za zapisnik da kažem.


Setio sam se jedne diskusije kad se pričalo o štetnom uticaju na decu. Onaj rusko-srpski kamp.


Tad je vrcalo od uvažavanja različitosti, prihvatanja dečijih odluka... Iako su u kampu bili i devojčice i dečaci.







gedza.73 gedza.73 17:01 25.05.2021

Re: ?

Roze i plavih odelca za bebe i manju decu danas ima vise nego pre 30 godina. Sve uniformisano. Moras da preores pola interneta da nadjes nesto zuto ili zeleno ili da nema aplikaciju nekog Betmena ili Elze. Decaku kupis crvene patikice odmah cujes 'A sto je slaaatka devojcica'

Mi smo bili potpuno van trenda. Pamučno, šljampavo, široko. I crveno i roze i zeleno i žuto i plavo... sve mi boje lepo stoje. I dalje nas zeza kad pogleda slike. Kaže da zato danas ima traume, zbog neodgovornih roditelja.


Milan Novković Milan Novković 17:09 25.05.2021

Re: ?

tess1
Još uvek nije, zahvaljujući Beneu, Alsu i nama sličnim, a ako bismo se mi povukli, brzo bi se do toga stiglo :)

Baš gledam, u mojoj ekipi sve sami nevjernici, ljevičari. Prokletnici, takoreći.

Samo Milan nije odabrao stranu. :)

Ne znam koje su vam strane, ni muškoj ni ženskoj momčadi ((c) Milka Babović, valjda), pa mešovitoj.

Pogotovo ne kapiram oko čega se tačno svađate, pošto sam propustio većinu komentara koji se tiču geneze svađe, izgleda, osim ako niste u hit the ground running maniru uleteli jedni drugima u klinč

Eee, ali, kao što vidimo, mene to ne sprečava da komentarišem, a ne bih vas ispoštovao ako ne bih pomalo i provocirao, an neviđeno.

Od napabirčenog osećaju se neke teme:

- Ja sam levičar, ne previše levo od centra, ali distinct levičar.

- Da ne bi bilo zabune u definicijama, pošto se ljudi uglavnom i svađaju zbog neporavnatih definicija i konteksta, i Bene je levičar, a gde, možda, neko misli da je desničar - nije, on je samo konzervativac. A, može on da se koprca koliko hoće, on ti je levlje od Srkija, npr, Srki se zaleće u desno samo tako, nego je Srki levičar, naravno, al progresivac.

- I ja sam progresivac, al ne do fašistoidnosti, kako to danas često imamo do te mere da je malo bizarnijih, više pomerenih u desno i fašistoidnih pojava od američkih demokrata - iako konzervativan Donald Trump je za njih Gandi od levice (dobro zezam se malo, do malo više)

- Ali, imam ja i conservative quirks, naravno, npr da sam ja vlast meni se ne bi abortirala deca u petom mesecu trudnoće, 12 weeks max, ili manje (ajd tako je i u većini EU). Ja bih roditeljima kojima fali samo novac da bi zadržali dete plaćao (lako reći, znam, ovo je samo blog

- Ovo samo da dočaram kako ja vidim neke blog sitnice, korektno ili ne.

- Ja mislim da je komunizam utopija, ali sam Star Trek lik, ne Star Wars - Star Trek je jedna od boljih komunističkih propagandi, go figure, a ne moraš, niej u stvari bitno, jednog dana će osnovne potrepštine biti free i svi će imati prostora za skoro pa proizvoljnu nadgradnju i prostor za kreativnost - neće baš svako imati Enterprise

- Al ja ladno glasam za konzervativce ovde kad mi se učini da su Laburisti besmisleni (ulgavnom), jednog dana brat zabada nož u leđu bratu, a socijalista, da bi se dokopao partije, drugog startuju 800 quangos (quazy gov, uglavnom da mi mažnjavali lovu preko pajtosa, crony capitalizam british style, al to rade svi, evo i ovi sad ... career političari, niko ništa pametno u životu nije radio pa ovde nije toliko ni bitno.

- E sad body mutilation maloletne dece - po difoltu ja bih roditelje i doktora u zatvor, pa onda natenane analizirao specifične slučajeve.

- U praktičnoj ideologiji ja sam ti dosta blizu Extinction Rebelion <-- link, tu su im i vrednosti, principi, ... i ako skrešem malo posao možda im se pridružim, iako su ih ovde sputali poprilično nedavno zakonom koji propisuje visoke novčane kazne. Ako nisi upoznata oni idu od neprijatelja tipa "... ecocide, oppression and patriarchy ...", ajd, patrijarhalno donekle spada pod oppression, ali je tolika "stavka" da mora da ide posebno.

- ... eto, par crtica, nedovoljno da bi se iole precizno samo-profilisao, plus ne treba zaboraviti da na blogu ima svašta, ja bih, prvi, mnogim konzervativcima, čak i kad misle da su desničari, bez ustručavanja dao da mi čuvaju leđa, a mnogim deklarativnim levičarima ne bih ...

- .. pa je tako bilo ko dobrodošao da i mene vidi kao "aparat za frljanje" kad mi dođe angular grinding smena, pa se sakrijem iza bloga - nije valjda da smo vam prepustili blog
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:22 25.05.2021

Re: ?

- Da ne bi bilo zabune u definicijama, pošto se ljudi uglavnom i svađaju zbog neporavnatih definicija i konteksta, i Bene je levičar, a gde, možda, neko misli da je desničar - nije, on je samo konzervativac. A, može on da se koprca koliko hoće, on ti je levlje od Srkija, npr, Srki se zaleće u desno samo tako, nego je Srki progresivac.


Neki moj drugar ima na palčevima leve i desne noge istetoviranu strelicu koja pokazuje odgovarajući smer, ispod nje piše Levo odnosno Desno. E, tako bi i ti morao. A to da se nekakvim imaganiranim levičarima učitava desničarenje je čisto pomodarstvo, i dolazi iz istih izvora mudrosti i saznanja na internetu kao i ove gluposti oko kojih smo se na početku i podovatili.

Milan Novković Milan Novković 17:26 25.05.2021

Re: ?

srdjan.pajic
- Da ne bi bilo zabune u definicijama, pošto se ljudi uglavnom i svađaju zbog neporavnatih definicija i konteksta, i Bene je levičar, a gde, možda, neko misli da je desničar - nije, on je samo konzervativac. A, može on da se koprca koliko hoće, on ti je levlje od Srkija, npr, Srki se zaleće u desno samo tako, nego je Srki progresivac.


Neki moj drugar ima na palčevima leve i desne noge istetoviranu strelicu koja pokazuje odgovarajući smer, ispod nje piše Levo odnosno Desno. E, tako bi i ti morao. A to da se nekakvim imaganiranim levičarima učitava desničarenje je čisto pomodarstvo, i dolazi iz istih izvora mudrosti i saznanja na internetu kao i ove gluposti oko kojih smo se na početku i podovatili.


Pardon, promenio sam komentar pre nego što si ti dovršio svoj, samo da pojasnim da si ti levičar, po mom shvatanju univezuma
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:28 25.05.2021

Re: ?

Milan Novković
srdjan.pajic
- Da ne bi bilo zabune u definicijama, pošto se ljudi uglavnom i svađaju zbog neporavnatih definicija i konteksta, i Bene je levičar, a gde, možda, neko misli da je desničar - nije, on je samo konzervativac. A, može on da se koprca koliko hoće, on ti je levlje od Srkija, npr, Srki se zaleće u desno samo tako, nego je Srki progresivac.


Neki moj drugar ima na palčevima leve i desne noge istetoviranu strelicu koja pokazuje odgovarajući smer, ispod nje piše Levo odnosno Desno. E, tako bi i ti morao. A to da se nekakvim imaganiranim levičarima učitava desničarenje je čisto pomodarstvo, i dolazi iz istih izvora mudrosti i saznanja na internetu kao i ove gluposti oko kojih smo se na početku i podovatili.


Pardon, promenio sam komentar pre nego što si ti dovršio svoj, samo da pojasnim da si ti levičar, po mom shvatanju univezuma


Ma, komunjara, reci, što se stidiš!

Zaboravio sam da čestitam Hučiju Dan Mladosti, mada ne verujem da je on to ikada slavio. Niti bio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:30 25.05.2021

Re: ?

gedza.73
Jebao bih mater svakom onom ko bi im to nametao, čisto za zapisnik da kažem.


Setio sam se jedne diskusije kad se pričalo o štetnom uticaju na decu. Onaj rusko-srpski kamp.


Tad je vrcalo od uvažavanja različitosti, prihvatanje dečijih odluka... Iako su u kampu bili i devojčice i dečaci.



Dobro, bolje da kamp organizuju Rusi, nego Marković Palma.
gedza.73 gedza.73 17:38 25.05.2021

Re: ?

Dobro, bolje da kamp organizuju Rusi, nego Marković Palma.

Ili Goran Jevtić.
“Sistematsko kršenje svih etičkih normi, ne samo iz oblasti medijske etike već etike jednog društva uopšte, postalo je norma u novinarskom izražavanju u najvećem broju dnevnih listova. Napad na Gorana Jevtića je, nažalost, očigledan primer takvog neetičkog medijskog izveštavanja, u kome se dnevni listovi sve otvorenije kršeći svaku normu civilizovanog ponašanja, utrkuju u gnusnim naslovima i ambivalentnim tekstovima koji navode čitaoce na moralnu paniku, samo sa jednim jedinim ciljem – ostvarivanjem većeg profita.

Umetnici i kulturni radnici iz Srbije, ali i iz regiona i sveta, izrazili su podršku glumcu Goranu Jevtiću povodom teksta objavljenog u dnevnom listu “Blic” 22. oktobra, koji sa celokupnom redakcijskom opremom i najavom na naslovnoj strani, navodi čitaoce da se radi o pedofilu i silovatelju.

Goran Jevtić, osuđen na 10 meseci zbog nedozvoljenih polnih radnji 2014. godine nad tada maloletnim Lukom Krčevincom


Ne pratim verovatno su isto tako imali peticiju podrške Branislavu Lečiću ili Jutki.


shmoo shmoo 17:38 25.05.2021

Re: ?

apacherosepeacock
Ако имамо законе који штите права особа млађих од 15 година (млађи и старији, 15+ малолетници), онда свакако законима треба регулисати и заштиту права особа млађих од 15 година и за ово питање о којем сте овде расправљали (хормоналне терапије, сугерисање итд.).


Aman bre, postoji detaljna stroga i višegodisnja zakonska i medicinska procedura koja se time bavi od zahteva uz saglasnost oba roditelja, bezbrojnih sesija psihologa, svih detaljnih objašnjenja procesa i lekarskih odobrenja ili neodobravanja operacije pa do izvršenja promene pola.

Napraviste od toga sprdnju u smislu detetu tako palo na pamet i ops promeniše mu pol zlotvori odmah - koliko sutra..

Nije tako amanzaman.




Па дакле имамо их? Законе?

Чему онда овде оволико паламуђење о томе?

Milan Novković Milan Novković 17:41 25.05.2021

Re: ?

Milan Novković
...Extinction Rebelion...

Zaboravih primer kako ume da bude jako opasno čeprkati po mamloletnoj deci od strane ljudi kojima naduvano pseudo-znanje i emocije idu ispred osnovnog opreza:

- Igrom slučaja mi imamo jako drage prijatelje gde je žena uložila doista vremena u Extinction Rebelion, čak je hapse ovde.

- Njihov sin je bio mojoj mlađaj ćerci najbolji pajtos kad su imali oko 5-6-7 godina - vanredno inteligentno, radoznalo i kreativno dete, dijagnostifikovali mu ADHD, počevši od škole kojoj je na prvom mestu rejting. I kreće im pakao, da daju sinu lekove, a on prosto ispred svoje generacije, ili da se seljakaju.

- Promeniše nekoliko kuća u Londonu, još više skola, i pobegoše u Kejbridž, nađoše normalnu školu.

- On je kasnije završio fiziku, pa IT, first honours degree, specijalizacija pisanje video igara. Srednju školu zavrpio sa 5 A levels, od toga 3 grade A level - univerziteti ti traže 3 A levels - grade A za Oxford, Kembridž, ako reše da te prime.

- I svuda ga ima, brazilski džiužicu, dal aikido, mlaćenje po Evropi i Aziji (ajd, i ćale mu je u carbon-tradingu) ...

- ... a da mu roditelji nisu bili street-wise slupali bi ga u Londonu.

Al znam ja i she was a he lady, s pravom, živnula žena, amerikanka, u Srb se operisala, reputable mesto, Srbija, za te stvari - sećam se još svog prvog iznenađenja pre nego što su mi rekli "... auuu, al je ova dama viskoa i krupna..."

Vanredno inteligentna, i baš dobra osoba, izgleda da se baš napatila u muškom telu, imala i suprugo u onom životu, dete, ... ludo bolno bilo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:42 25.05.2021

Re: ?

gedza.73
Dobro, bolje da kamp organizuju Rusi, nego Marković Palma.

Ili Goran Jevtić.



Ili oni Levijatani specijalci, što silaze u bunareve.
Milan Novković Milan Novković 17:43 25.05.2021

Re: ?

srdjan.pajic
Milan Novković
srdjan.pajic
- Da ne bi bilo zabune u definicijama, pošto se ljudi uglavnom i svađaju zbog neporavnatih definicija i konteksta, i Bene je levičar, a gde, možda, neko misli da je desničar - nije, on je samo konzervativac. A, može on da se koprca koliko hoće, on ti je levlje od Srkija, npr, Srki se zaleće u desno samo tako, nego je Srki progresivac.


Neki moj drugar ima na palčevima leve i desne noge istetoviranu strelicu koja pokazuje odgovarajući smer, ispod nje piše Levo odnosno Desno. E, tako bi i ti morao. A to da se nekakvim imaganiranim levičarima učitava desničarenje je čisto pomodarstvo, i dolazi iz istih izvora mudrosti i saznanja na internetu kao i ove gluposti oko kojih smo se na početku i podovatili.


Pardon, promenio sam komentar pre nego što si ti dovršio svoj, samo da pojasnim da si ti levičar, po mom shvatanju univezuma


Ma, komunjara, reci, što se stidiš!

Zaboravio sam da čestitam Hučiju Dan Mladosti, mada ne verujem da je on to ikada slavio. Niti bio.

Nemam šta da se stidim, pa da Komunizam ne shvatam kao utopijsku, više lingvističku kategoriju, pošto je logički puna kontradikcija, ja bih i sebe deklarisao kao komunistu

Btw, IMHO, Huči je isto levičar, samo konzervativac, verovatno.
Milan Novković Milan Novković 17:46 25.05.2021

Re: ?

Milan Novković
srdjan.pajic
Milan Novković
srdjan.pajic
- Da ne bi bilo zabune u definicijama, pošto se ljudi uglavnom i svađaju zbog neporavnatih definicija i konteksta, i Bene je levičar, a gde, možda, neko misli da je desničar - nije, on je samo konzervativac. A, može on da se koprca koliko hoće, on ti je levlje od Srkija, npr, Srki se zaleće u desno samo tako, nego je Srki progresivac.


Neki moj drugar ima na palčevima leve i desne noge istetoviranu strelicu koja pokazuje odgovarajući smer, ispod nje piše Levo odnosno Desno. E, tako bi i ti morao. A to da se nekakvim imaganiranim levičarima učitava desničarenje je čisto pomodarstvo, i dolazi iz istih izvora mudrosti i saznanja na internetu kao i ove gluposti oko kojih smo se na početku i podovatili.


Pardon, promenio sam komentar pre nego što si ti dovršio svoj, samo da pojasnim da si ti levičar, po mom shvatanju univezuma


Ma, komunjara, reci, što se stidiš!

Zaboravio sam da čestitam Hučiju Dan Mladosti, mada ne verujem da je on to ikada slavio. Niti bio.

Nemam šta da se stidim, pa da Komunizam ne shvatam kao utopijsku, više lingvističku kategoriju, pošto je logički puna kontradikcija, ja bih i sebe deklarisao kao komunistu

Btw, IMHO, Huči je isto levičar, samo konzervativac, verovatno.

Emsi je levičar samo taki, npr, samo isto konzervativac, možda, iako je nejasniji na tu temu, IMHO
gedza.73 gedza.73 17:48 25.05.2021

Re: ?

Ili oni Levijatani specijalci, što silaze u bunareve.

Dug spisak.


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:51 25.05.2021

Re: ?

gedza.73
Ili oni Levijatani specijalci, što silaze u bunareve.

Dug spisak.



Dobro, ovaj morž ne može da uđe u bunar standardnih dimenzija.
gedza.73 gedza.73 17:53 25.05.2021

Re: ?

Dobro, ovaj morž ne može da uđe u bunar standardnih dimenzija.

Al' je zato u vodi kao vidra



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:53 25.05.2021

Re: ?

Btw, IMHO, Huči je isto levičar, samo konzervativac, verovatno.



Misliš komunjara konzervativac? Transrodna osoba, tako reći. Pa, ima nešto u tome, definitivno, koliko se ovde jako opire i zalaže za prava kojekakava, i davanje i oduzimanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:54 25.05.2021

Re: ?

gedza.73
Dobro, ovaj morž ne može da uđe u bunar standardnih dimenzija.

Al' je zato u vodi kao vidra





Salo ima pozitivnu plovnost, ono, jeste zgodno da se ne udaviš, ali smeta kad ribu treba da pojuriš.
haklberi_tom haklberi_tom 17:57 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
zar normalan slijed ne bi trebao da bude da se oko tih stvari napravi što širi dogovor struke oko toga koji pristup, sa kakvim terapijama i hirurškim zahvatima je najpodobniji za osobu i s psihičkog i s fiziološkog aspekta.

Pa to imaš danas i rezultat su hormonske terapije nad osmogodišnjacima.
Jednom kad proglasiš nešto što je stvar biologije za socijalni konstrakt logično i neminovno je da stigneš do promene pola kod osmogodišnje dece jer zašto da ne kad je socijalni konstrakt u pitanju.

To su mogli da proglase samo teške budalčine.
haklberi_tom haklberi_tom 17:59 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

docsumann
alselone
brate, o čemu ti pričaš.

O tome da si na revolucionarnim barikadama kao da znas da je sve u redu pa te ja pitam kako to znas?



o, na barikadama samm uvijek protiv olakog frljanja pojmovima, premjeravanja ljudi, netrpeljivosti prema različitom, i koječega drugog.

dakle, u načelu.


Pa što se ne pridržavaš toga?
U načelu.
gedza.73 gedza.73 18:00 25.05.2021

Re: ?

Salo ima pozitivnu plovnost

Njemu je plovni mehur u glavi.
haklberi_tom haklberi_tom 18:01 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
Ali poriv da se bude “dobar covek” je jaci.

Doks je nestvaran. Vanzemaljac. :)

Nije!
Zemaljac je kao (i) ti ili ja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:03 25.05.2021

Re: ?

gedza.73
Salo ima pozitivnu plovnost

Njemu je plovni mehur u glavi.


Nekako mi drago da zastupa desničarske konzervativne ideje, a ne ove naše komunjolibtardske.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 25.05.2021

Re: ?

Sklanjaj se gedžo, evo čarli tovari komentare ko da se jedva domogao klozeta.
haklberi_tom haklberi_tom 18:09 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

gedza.73
srdjan.pajic
I ima jako dobrih i medicinskih i psiholoških razloga zašto se to sad gura ka sve mlađoj dobi.

Niti sam psiholog, niti se razumem u ovo ali meni to guranje kao što kažeš ka mlađoj dobi se uopšte ne dopada. I to nema veze sa bilo kojom ideologijom.

Verujem da ima ljudi koji se ceo život pretvaraju da su nešto što nisu, verujem da im je vrlo teško ali opet kažem da detetu u tom uzrastu sa još neformiranom ličnošću tako nešto raditi pa čak i da ono to želi u tom trenutku meni je baš i jezivo i zastrašujuće. Sama ideja mi je pomalo sumanuta.



Stvar je, vidi čuda, toliko trivijalna da je to paradoksalno.
Svako može i treba da bude šta hoće po svojoj slobodnoj volji - jer je sloboda vrhunski kriterijum svakoga života.
Sa druge, odnosno, sa iste strane - svako mora da bude slobodan da (slobodno) iskaže svoj stav o bilo kome, čak i da proglašava anomalijom, bio neko pederica ili peder, odnosno, nePederica ili nePeder.
Sloboda je starija od svih njenih ograničenja.
haklberi_tom haklberi_tom 18:10 25.05.2021

Re: ?

srdjan.pajic
Sklanjaj se gedžo, evo čarli tovari komentare ko da se jedva domogao klozeta.

A možeš i ti meni!
haklberi_tom haklberi_tom 18:13 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
meni sve vreme imputira da sam bocvana:)

Šta ima veze?!
I Tess1 benu stalno govori Bane - pa šta?!
haklberi_tom haklberi_tom 18:20 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
Postoji ogromna razlika između toga reći da ti misliš da je nešto bolesno i između toga da hoćeš nekoga da lečiš, lečiš, lečiš. Otprilike kako kad ti kažeš da ne treba jesti meso (što je OK) ili da bi branio zakonom ljudima da jedu meso (što ti nisi rekao, da ne bude opet bukvalizma, osim pasivno-agresivno da će ljudi sami da evoluiraju do toga) što nije OK. Na vredonosni ili kakav god sud imaš pravo, pa nek se snowflakes vređaju koliko žele, ali da maltretiraš druge nemaš pravo.



A, pa, lečio bi i ti, nego ne možeš, promenila se vremena.

(mislim, kad smo se svi ovde bacili na Amputiranje, evo i ja da doprinesem).

Nego, zašto misliš da iznošenje vrednosnih sudova na ove teme, pogotovu na način koji ti voliš to da radiš (a imaš i učenike koji te u tome imitiraju) ne spada u maltretiranje? Zašto bi neki nesretni trandža morao da sluša da mu se u lice istresa da je bolestan, nenormalan, nosilac anomalije, itd? Kao da mu život i bez toga nije dovoljno zajeban.



Eee, ovde si (verovatno) u pravu.
Razlikujem se od tebe povodom ovoga samo u jednom.
A to je - da mu neće biti ništa lakše niti ako mu govorimo da je sve super i da te 'anomalije' nema.
Ne, ja verujem da mu ni od toga neće biti lakše.
Moje verovanje je da nikakvo govorenje neće tim ljudima pomoći, nego samo iskreno postupanje i ophođenje prema njima.
Bez ikakvih deklarativnoh govorancija.
I mislim da oni to jako dobro znaju i osete.
I mislim, takođe - da bi tim ljudima bilo lakše sa onima kao što je bene, nego sa onima kao što je bocvena.
Ako se ovakvo mišljenje sme izreći, a da ne bude praćeno pretnjom za zatvor.
Mislim, štaviše,
bene_geserit bene_geserit 18:32 25.05.2021

Re: ?

Aman bre, postoji detaljna stroga i višegodisnja zakonska i medicinska procedura koja se time bavi od zahteva uz saglasnost oba roditelja, bezbrojnih sesija psihologa, svih detaljnih objašnjenja procesa i lekarskih odobrenja ili neodobravanja operacije pa do izvršenja promene pola.

Evo ti jedan primer: Canadian Father Jailed for Speaking Out Against Biological Daughter’s Gender Transition.
To "saglasnost oba roditelja" je čista laž, kao i "detaljna stroga i višegodisnja zakonska i medicinska procedura". Devojčica je počela hormonske terapije (sa 12 godina) bez znanja ijednog roditelja a na nagovor nekog debila što radi kao psiholog u školi na žalost. Roditelji su razvedeni, majka podržava "promenu pola", otac ne. Oca su bacili u zatvor zato što se obraća ćerci koristeći ženske zamenice i zato što je pričao o slučaju u javnosti. Između ostalog ocu je sud zabranio da pokuša da ubedi dete da prekine "promenu pola".
Tako ti je to u praksi.
Uostalom potpuno je nemoguće to "saglasnost oba roditelja" kao što kažeš, ovde ti je "dečja privatnost" nešto što je neprikosnoveno, roditelji i ne ulaze kod lekara sa decom, deca ne moraju ni da im kažu bilo šta u vezi svog zdravlja.

"The girl’s transition apparently started at school, where she was being exposed to pro-transgender educational materials. Because she did suffer from feelings of dysphoria, the school began referring to her by a male name and even put that new name in her seventh grade yearbook — all without informing her parents."

School officials reportedly received input from a psychologist, Wallace Wong, who encouraged the young girl to take testosterone, referring her to an endocrinology unit at a nearby hospital.

... the father told ... — after he learned all this — that he “had a perfectly healthy child a year ago, and that perfectly healthy child has been altered and destroyed for absolutely no good reason.”

“She can never go back to being a girl in the healthy body that she should have had,” he said. ... She won’t be able to have children.”
The father has accused the government of “state-sponsored child abuse.”
bene_geserit bene_geserit 18:57 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

nisi ti onaj koji procenjuje šta mene može ili treba ili ne treba da vređa (od humora do položaja u društvu) nego moja OSEĆANJA u tom procesu

Niti si ti ona koja procenjuje sa čime ja treba da se sprdam, npr. snowflakes koji misle da su njihova osećanja centar univerzuma. A vređaju se za svaku glupost koju možeš da zamisliš. Ostaje da tražiš da se plati "emotional labor" jel si se jadna namučila.

u tom procesu ćeš morati i ti da naučiš pristojno da komuniciraš i da se okaniš moje ličnosti i psihologiziranja na nivou osnovne škole. od kakva sam ja žena do odjebi.

Dok ti sa druge strane, možeš o mojoj ličnosti koliko hoćeš, da lepiš etikete kakve ti dune, da menjaš i izvrćeš ono što sam rekao, i da budeš bezobrazna koliko ti srce ište.
A kad ti se odgovori istom merom, onda kukaš kako si žrtva. Neće moći, rekao sam ti već.
gedza.73 gedza.73 19:20 25.05.2021

Re: ?

srdjan.pajic
Nekako mi drago da zastupa desničarske konzervativne ideje, a ne ove naše komunjolibtardske.

Drago, drago, nego kako



Mrkonjić kaže:- Ne vole me jer sam komunista i volim Slobu!






gedza.73 gedza.73 19:21 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

haklberi_tom
Svako može i treba da bude šta hoće po svojoj slobodnoj volji - jer je sloboda vrhunski kriterijum svakoga života.
Sa druge, odnosno, sa iste strane - svako mora da bude slobodan da (slobodno) iskaže svoj stav o bilo kome

Ništa manje, ništa više.
bene_geserit bene_geserit 19:31 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Neues aus der Nachbarschaft
kod nas nema hormonskog odlaganja puberteta i čeka se ponekad neoprostivo dugo da se uskladi telo, psiha i zakonski status tih ljudi....

Samo da podvucem! Svaka cast! O tome se radi.

I ja bih to da podvučem.
Vi se zalažete za "hormonsko odlaganje puberteta" tj. bespovratno sakaćenje predpubertetske dece, koja posle tih tretmana nikad neće moći da se razviju biološki kako treba, neće moći da imaju decu.
I smatrate da ste im prijatelji.
Pored takvih prijatelja, neprijatelji im nisu potrebni.

A najluđe je ono objašnjenje (na koje se naravno tess odmah primila), da trans žene koje urade reverzni tretman (postanu ponovo muškarci, ko da su ikad prekidali da budu) to urade jer ne mogu da trpe previše mizoginije.
Pazi stepen ludila, opet su smislili kako su hetero-muškarci za nešto krivi, pa čak i za to što su woke fanatici jadnu decu nagovorili na "promenu pola" a ova se kasnije u životu predomislila i zažalila.
Jeste, kriva je mizoginija, a ne što retardi misle da je sakaćenje dece normalna stvar i "usklađivanje tela i psihe".

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 25.05.2021

Re: ?


Onomad sam pravio sistem od 150 motora i par kontrolnih petlji sa rezolucijom od 7 ms. :)



U odsnosu na Vacića, ovi su, bre, vrhunski intelektualci. Dobro, Vulin je malo zalutao, nisu njemu u glavi sve daske na broju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:37 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jeste, kriva je mizoginija, a ne što retardi misle da je sakaćenje dece normalna stvar i "usklađivanje tela i psihe".


I ja bih ovo da podvučem, da ne zaboraviš posle kad krenu da te hrane tvojom medicinom, pa uzmeš da se ljutiš i topiš, kao neka, božemeoprosti, snežna pahuljica.
gedza.73 gedza.73 19:39 25.05.2021

Re: ?

ovi su, bre, vrhunski intelektualci.

nisu sve daske na broju.



bene_geserit bene_geserit 19:40 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

I ja bih ovo da podvučem

Podvuci, podvuci i ti si jedan od njih, drago mi je da si se prepoznao.
alselone alselone 20:02 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

I smatrate da ste im prijatelji.
Pored takvih prijatelja, neprijatelji im nisu potrebni.

Od svih sagovornika, jedino za tebe mislim da si potpuno iskren. Da te ništa drugo ne zanima osim dobrobiti za procentualno što veći broj dece.
tess1 tess1 20:07 25.05.2021

Re: ?

Ne znam koje su vam strane, ni muškoj ni ženskoj momčadi ((c) Milka Babović, valjda), pa mešovitoj.

Mješovito.

Domaćini vs Prokletnici/ce


- Ja sam levičar, ne previše levo od centra, ali distinct levičar.

- Da ne bi bilo zabune u definicijama, pošto se ljudi uglavnom i svađaju zbog neporavnatih definicija i konteksta, i Bene je levičar, a gde, možda, neko misli da je desničar - nije, on je samo konzervativac. A, može on da se koprca koliko hoće, on ti je levlje od Srkija, npr, Srki se zaleće u desno samo tako, nego je Srki levičar, naravno, al progresivac.

Interesantno. :)
tess1 tess1 20:08 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

A najluđe je ono objašnjenje (na koje se naravno tess odmah primila), da trans žene koje urade reverzni tretman (postanu ponovo muškarci, ko da su ikad prekidali da budu) to urade jer ne mogu da trpe previše mizoginije.

:))
Milan Novković Milan Novković 20:44 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
I smatrate da ste im prijatelji.
Pored takvih prijatelja, neprijatelji im nisu potrebni.

Od svih sagovornika, jedino za tebe mislim da si potpuno iskren. Da te ništa drugo ne zanima osim dobrobiti za procentualno što veći broj dece.

Znaš šta je interesantno kod mnogih koškanja: ako bi zaraćene strane stavio u određeni broj karakterističnih real-life situacija ogromna većina, iz oba tabora, bi se ponašala na isti način.

To ne znači da se mi u golo-mentalno-verbalnom ukrštanju koplja (obavezno) foliramo, ili uopšte foliramo.

Nego mozak drugačije radi - uživo nam Amigdala, zamislimo je kao most između emocija i racija za ove potrebe, žešće radi i presuđuje, zato što jedan luksuz koji ne možemo da priuštimo uživo jako često jeste vreme za koje moramo reagovati, pa smo evoluirali da i kad imamo vremena često koristimo emocije. (Racio je jako spor, al moćan za ono što samo ljudi umeju da rade - abstrakcije i razne logike, pa nadalje ...)

E sad, emocije su "emocije", mnogo više nego što naše default shvatanje pod tim podrazumeva, tamo ima raznih vrsta pameti, veliki delovi mozga su uključeni i dodaju realan, iako "neopipljiv", po mnogim klasičnim definicijama, IQ, i uživo smo, zato, uglavnom slično pametni.

I u laboratoriji umeju da rade emocije, naravno, ali druge, pa kako kod koga, raštrkamo se, muškarci umeju da se zaleću da drugom muškarcu razbiju glavu, imresioniraju damu, ubede potencijalne sledbenike - ima-se-može-se ... (dajem muškarce u primerima samo zato što ih nešto do podosta bolje razumem

.., ko voli imate u knjizi Antonia Damasioa (jedan od najvećih neurologa danas) Descartes Error primer natprosečno inteligentnog lika koji je bio povređen i odjednom u firmi postao potpuno beskoristan, a bio vrlo produktivan, dok je u laboratoriji sve psihometrijske testove polagao kao i pre, sa flying colours.

Jedva su provalili šta mu je, ceo tim je samo za njega spremao testove jednpo vreme, i .... bila mu oštećena amigdala.

Bez amigdale i emocija mi se naglo mučimo da izaberemo jednu od više opcija, previše razmišljamo u biranju čak i u najprostijim situacijama.
bocvena bocvena 20:50 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
I smatrate da ste im prijatelji.
Pored takvih prijatelja, neprijatelji im nisu potrebni.

Od svih sagovornika, jedino za tebe mislim da si potpuno iskren. Da te ništa drugo ne zanima osim dobrobiti za procentualno što veći broj dece.


da sam roditelj jednog trans deteta, ja bih odmah otisla kod benea da se sa njim posavetujem oko hormonske terapije, jer znam da je o tome puno citao na internetu i da mu je interes mog deteta na srcu...jos od prekljuce.

a kad ga kinje u skoli, na ulici, po internetu, rekla bih mu da na blogu b92 kazu je to njihova sloboda, da je to bitnije od toga sto se on oseca lose i da ne bude snowflake. jer ipak si ti, sine, anomalija. a kad budes zena, bice ti u srbiji mnogo bolje.

alselone alselone 21:06 25.05.2021

Re: Ajde, bre...


da sam roditelj jednog trans deteta, ja bih odmah otisla kod benea da se sa njim posavetujem oko hormonske terapije, jer znam da je o tome puno citao na internetu i da mu je interes mog deteta na srcu...jos od prekljuce.


Ne čitaš pažljivo nego ponovo srljaš u svađu i ljutnju.
Nisam rekao da je Bene najveći ekspert nego da su njegove namere najiskrenije.

Drugo, Bene se nije hvalio da zna šta treba, kao mnogi drugi ovde, nego šta ne treba. A ne treba srljati u tako nešto kao što je hormonska terapija, što predlažu eksperti ovdašnji koji se razumeju u sve pa i u hormonske terapije i nemaju nivo zdrave skepse koji se ima prema brufenu i aspirinu.

Ovde je sve jasno i nesporno - naped braćo u progres. I sestre. Pre op i post op.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana