Društvo| Muzika| Zdravlje| Životni stil

Еуросонг - канализација ласера

loader RSS / 20.05.2021. u 21:30

Певушиш? Бацио си токсичну зомби-шалитру у вис, хладњак копма је почео да ради унатраг, усисао то, консултовао матичну плочу, скривену жеравицу и саветника, напунио је аудио светлом, потерао процесор јаче, и напослетку избљунуо све то гадно и отровно варничење у етар и сажео у виртуелну слепу улицу пуну контејнера и бачених лутки које „певају“ 

images?q=tbn:ANd9GcQuuMWhRTikmjMk0n-H6xJdEWtjKFqJT3jYpA&usqp=CAU 

наснимљене форме, силиконске гласове, будзе слепљене на камере... Живео еУросонг. Крај Света? Стварно, крај Света? Ваљда није. Летет би лајт. Молимо се матичној плочи, као мајци у 8. путникУ, да пружи неки одговор. Она изврдава, свесна свог издајства за које добија Ништа. А онај каже, пред створењем немате шансе: жао ми вас је. Немоћни шљисак бекхендом који му откида главу. Једини излаз је да снимамо све ружније и бесмисленије наставке 8. Путника 4, 5 , 8, 11, 188, 888, 80888... Публика неће приметити никакву разлику кроз те наставке. Само ми изворну верзију не дирајте. Дакле, никакви бројеви иза наслова. Редак научнофантастик који има барем трунку душе. Тај 8. путниК. А еУросонг? Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га. 



Komentari (852)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 21:14 25.05.2021

Re: ?

To "saglasnost oba roditelja" je čista laž, kao i "detaljna stroga i višegodisnja zakonska i medicinska procedura". Devojčica je počela hormonske terapije (sa 12 godina) bez znanja

Evo ti jedan primer: Canadian Father



British Columbia
No age minimum, but if you are under the age of majority (19), you must have parental/guardian permission
Manitoba
No age minimum, but health care professional must attest to your capacity to make health care decisions
New Brunswick
No age minimum, but surgery is required and will not be performed if you are under 18; in addition, if you are under the age of majority (19), you must have parental/guardian permission
Newfoundland and Labrador
No age minimum, but surgery is required and will not be performed if you are under 18; in addition, if you are under the age of majority (19), you must have parental/guardian permission
Nova Scotia
Under current law: No age minimum, but surgery is required and will not be performed if you are under 18; in addition, if you are under the age of majority (19), you must have parental/guardian permission.



U Srbiji, ne primer, verovatno je reč o(u) promilima slučajeva gde bi oba roditelja dala saglasnost za decu ispod 18 godina za promenu pola.



Graničnih slučajeva i zloupotreba uvek može da bude i svuda da se pronađe. Ali ne pričamo o graničnim slučajevima.

Jaril Jaril 21:30 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nisam rekao da je Bene najveći ekspert nego da su njegove namere najiskrenije.

Његове су намере да намеће своју вољу тамо где његовој вољи место није. Св тобоже за добробит деце. Јер како ће дете да касније има дете ако прође хормонску терапију. А како ће да има дете ако је мртво, јер је у међувремену развило депресију и суицидалне мисли? Ви пишете као да је телесна дисфорија ништа. Оно, нормално стање, све у реду, па ето, један дан да се уради родна афирмација. Али бенеу, а изгледа и теби, потпуно је свеједно што дете пати, психички пропада и под ризиком да остану трајне психичке последице: депресија, промене расположења или сиптоми PTSD-a. Кога брига што дете страда, битно је да буде по вашој замисли, до које сте дошли успут док дркате к***ц по интернету.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:34 25.05.2021

Re: ?

Graničnih slučajeva i zloupotreba uvek može da bude i svuda da se pronađe.



Ili da se prosto izmisle, stave na tviter i instagram, i onda dokoni i ne mnogo upućeni ljudi to pročitaju, pa uzmu da se pale, i ljute, i kao brinu o sudbini i dobrobiti nečije dece koja se hemijski kastriraju kako se kome ćefne.
bene_geserit bene_geserit 21:35 25.05.2021

Re: ?

Graničnih slučajeva i zloupotreba uvek može da bude i svuda da se pronađe. Ali ne pričamo o graničnim slučajevima.

OK, nema problema, hajde da ignorišemo pojedinačne slučajeve, gde su deca osakaćena a niko nije odgovarao, niti će.

State bill would let minors have sex change without parental knowledge
A evo ti senate bill, pa gledaj detalje.

"The bill would require the health care service plan or health insurer to direct all communications regarding a protected individual’s receipt of sensitive health care services directly to the protected individual, and would prohibit the disclosure of that information to the policyholder, primary subscriber, or any plan enrollees without the authorization of the protected individual ...
“Sensitive services” means all health care services related to mental health, reproductive health, sexually transmitted infections, substance use disorder, transgender health, including gender affirming care ..."

The rationale states: “Current interpretation of California state law does not allow trans students to begin gender identity confirming hormone therapy without the consent of both legal guardians, however it does allow for cis minors to receive hormones (e.g. birth control) without the barrier of parental permission.
“This inequity of decision-making forces some children to go through the wrong puberty and can negatively impact the child’s mental health.”
bene_geserit bene_geserit 21:41 25.05.2021

Re: ?

Ili da se prosto izmisle, stave na tviter i instagram

Ovaj slučaj iz British Columbia-e imaš u 50 različitih medija i niko nigde ne osporava detalje. Ah izvini, guraju to pod tepih u Politico i New York Times-u pa se nije ni desilo.
bene_geserit bene_geserit 22:03 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

А како ће да има дете ако је мртво, јер је у међувремену развило депресију и суицидалне мисли? Ви пишете као да је телесна дисфорија ништа. Оно, нормално стање, све у реду, па ето, један дан да се уради родна афирмација. Али бенеу, а изгледа и теби, потпуно је свеједно што дете пати, психички пропада и под ризиком да остану трајне психичке последице: депресија, промене расположења или сиптоми PTSD-a.

Ja bih samo ovo da podvučem. Dakle nenormalno stanje, isto što sam i ja rekao.
Ali ti misliš da je to nenormalno na empatičan način, a ja neempatično ?
Pazi svi vi iz tabora "za sakaćenje dece" ste do sad rekli da: je u pitanju bolest koja ima medicinsko ime, za koju postoji medicinska terapija i evo sad je Jaril dodao kako je u pitanju nenormalno stanje.

Jedino što ta vaša "terapija" nije uopšte različita od one lobotomije koju tess voli da pominje.
Ne sumnjam i da su oni kasapi što su nekad radili lobotomiju i zalagali se za taj "medicinski tretman" mislili za sebe da su napredni i empatični, leče šizofreniju, pomažu ljudima dok je ostalima bilo potpuno svejedno što ljudi sa šizofrenijom psihički propadaju.
tess1 tess1 22:20 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jedino što ta vaša "terapija" nije uopšte različita od one lobotomije koju tess voli da pominje.

Nešto sam umorna, dobro, ovo je još uvijek smiješno. :)

Početak filma:

1) Wrath of Man
2) The League of Extraordinary Gentlemen
3) F9



bocvena bocvena 22:43 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nisam rekao da je Bene najveći ekspert nego da su njegove namere najiskrenije.

na osnovu cega?

o hormonskoj terapiji na ranom uzrastu znam nedovoljno da bih bila pro ili kontra. to ostavljam lekarima, psiholozima i endokrinolozima da rade, a roditeljima da donesu odluku.
ono sto sam citala, zvuci da i oni zaziru od toga, jer nema dovoljno istrazivanja o dugorocnim posledicama i da se sprovodi u slucaju procene da je to manji rizik od stanja u kome je dete tada. slicno kovid vakcinama. i da je ideja odlaganja puberteta davanje fore da se odluka o hiruskoj intervenciji odlozi za zrelije psiholosko doba, a da fizicka tranzicija bude laksa.
ponavljam, nemam definisan stav o tome. sklona sam poverenju u nauku, ali skepsa je potpuno opravdana. ja ni rinasek nisam htela da dam detetu kad sam procitala kontraindikacije:)

e sad, kakve to ima veze sa stalnim brkanjem pola i roda, normalnoscu, ljudskim pravima i pravima manjina? tu nemam nikakvih skepsi. ljudi su kao i ja, treba im omoguciti da provedu ljudski vek dostojanstveno. za tebe i benea su to fraze, za mene esencija ljudskosti.







Jaril Jaril 22:54 25.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ja bih samo ovo da podvučem.

У праву си, требало је да пише здраво стање.
Jedino što ta vaša "terapija" nije uopšte različita od one lobotomije koju tess voli da pominje.

Лоботомија је за последицу имала претварање особе у "биљку". Хормонска терапија има за последицу унапређење благостања детета.

Докле више са овим антивакцинашким начином размишљања? "Наука и доктори рекли, али ја знам боље."
bene_geserit bene_geserit 00:09 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

Хормонска терапија има за последицу унапређење благостања детета. ...
"Наука и доктори рекли, али ја знам боље."

Jesi li siguran ?

Nauka (sponzorisana od strane big farme i prožeta woke ideologijom) i doktori su svašta do sad rekli pa porekli. Između ostalog i tu lobotomiju - koja je verovatno za određeni procenat ljudi imala i neke pozitivne posledice inače je ne bi ni radili da je svakog pretvarala u biljku. Verovatno su i oni vagali rizik između šizofrenije i posledica lobotomije. Teško mi da poverujem da su samo kasapili ljude jer su bili sadisti.

Nauka ne ide samo napred, ponekad napravi i dva koraka nazad, pogotovo kad ideologija postane dominantna. Za sto godina će o ovim vašim promenama pola da misle isto ko i mi danas o lobotomiji - varvarizam.
bene_geserit bene_geserit 00:26 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

e sad, kakve to ima veze sa stalnim brkanjem pola i roda, normalnoscu, ljudskim pravima i pravima manjina?

O kojim ljudskim pravima pričaš, misliš na prava beba da ne budu abortirane tj. ubijene ili prava dece da ne budu sakaćena u ime woke ideologije ?

A pol==rod, ako je neko muško a umislio je da je žensko to znači da je fijukno. E sad deca su sklona preispitivanju svega i svačega, nesigurna i tek otkrivaju svet, a onda ih ti izložiš woke budalaštinama, gde je biologija relativna a socijalni konstrukti najvažniji. Naravno da će neka da budu zbunjena i pogrešne ideje da im se usele u glavu. I onda ti praviš sistem koji ih ohrabruje da se samosakate, ludilo.
Da je zamislio da je ptica ne bi mu ugrađivao krila i kljun, da "uskladiš psihu i telo", e ako posle neće više da bude ptica ne može, može samo da bude ptica bez krila.

Nego to bezuslovno prihvatanje woke narativa mi je čudno. U to bre ne veruju ni ti koji su to smislili, al eto korisnih idiota koliko hoćeš. Ja to kad čitam sve vreme mislim neko se zajebava, skrivena kamera ili nešto i onda vidiš ljudi stvarno u to veruju.
alselone alselone 07:03 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

doktori


Da, samo što su doktori imali procedure za ovo i do sada. Nije hormonska terapija izmišljena juče. Svaka promena izgleda, pa makar bila i promena klepmavih ušiju, ako se radi kod "državnog" lekara, zahteva procenu. Pacijenti se odbijaju ako se shvati da se radi o psihičkom poremećaju koji neće prestati tom operacijom.

A ovo su vam doktori danas. Eksperti.


Antivakseraj par ekselans.
alselone alselone 07:03 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

na osnovu cega?


gut filing
Jaril Jaril 07:19 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

Хормонска терапија има за последицу унапређење благостања детета. ...
"Наука и доктори рекли, али ја знам боље."

Jesi li siguran ?


Сасвим је споредно да ли сам ја или си ти сигуран.

Сигурни су професионалци који раде детаљне - целогодишње и вишегодишње - анализе стања, ефеката и ризика, упознати су са сваким појединачним случајем до детаља којима ми немамо приступ.

Сигурни су људи који су прошли транзицију, који су процветали због склада "тела и духа", и волели би да су ту могућност имали много раније у животу, уместо што су им пропале деценије живота.

И сигурни су родитељи којима је мука да гледају своје дете у стању растројства.

"Сигурни" је лоша реч, јер је добро имати сумњу у све, а нарочито када су крупне ствари у питању. Зато они који се питају и знају детаље, вагају вероватноће, бенефите и ризике, добит и цену која се плаћа...

На нама осталима је да подржимо или се склонимо.
bocvena bocvena 07:43 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ja to kad čitam sve vreme mislim neko se zajebava, skrivena kamera ili nešto i onda vidiš ljudi stvarno u to veruju.

ja kad citam sta ti pises, uopste ne mislim da se zajebavas. stvarno mislim da te zabole za "zbunjenu" decu i "fijuknute," one sto se trpaju u pogresne otvore, sve zene osim tvoje i ostalu "konkurenciju" u svetu koji je pravljen da je ono sa cime si ti rodjen (bilo koje licno svojstvo), bude zlatni presek, a ostalo anomalije i korisni idioti.
u stvari, treba da se vratis u srbiju, ovde bas sve po tvojoj volji.
docsumann docsumann 07:43 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

haklberi_tom
docsumann
alselone
brate, o čemu ti pričaš.

O tome da si na revolucionarnim barikadama kao da znas da je sve u redu pa te ja pitam kako to znas?



o, na barikadama samm uvijek protiv olakog frljanja pojmovima, premjeravanja ljudi, netrpeljivosti prema različitom, i koječega drugog.

dakle, u načelu.


Pa što se ne pridržavaš toga?
U načelu.


a kaj ste ga ovdje krasnog kanili kasti?
bocvena bocvena 08:01 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

alselone
na osnovu cega?


gut filing

e, pa onda dobro.


docsumann docsumann 08:13 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

Za sto godina će o ovim vašim promenama pola da misle isto ko i mi danas o lobotomiji - varvarizam.


viš, ja mislim da će u budućnosti varvarizmom biti smatrani ksenofobija, homofobija, nacionalizam, karnivorstvo, religije (u postojećem obliku).

i cijenim da je to daleko izvjesnija budućnost od sudbine koju si ti predvio hormonsklim terapijama adolescenata.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:07 26.05.2021

Re: ?

State bill would let minors have sex change without parental knowledge
A evo ti senate bill, pa gledaj detalje.



Prošarala sam internetom, svuda je isto kao u Kanadi (18/19 godina) što sam gore postavila..

Kalifornija - da, i? Zahteve će regulisati struka, doktori i svi koji I treba da se bave time.

Ti ćeš i dalje nastaviti da paranoišeš (vidiš najgori scenario) po tom pitanju šta god ja/drugi/opozit misljenje rekli a i to je nebitno spram toga da je reč o osobama koje imaju pravo da o svom životu odlučuju (i dalje su im na raspolaganju za podršku i pomoć njihovi najbliži/roditelji/rođaci/prijatelji) a ne ti i tvoje životne norme i koje bi zakone ti podržao.

Ja ne vidim razloga za paniku dok stručnjaci odlučuju u svom poslu a ne laici po internetu koji su umislili da bolje znaju šta i kako o tuđim životima/sudbinama/medicinskim dosijeima ljudi koje nikada videli/upoznali nisu.




apacherosepeacock apacherosepeacock 12:24 26.05.2021

Re: ?

shmoo
apacherosepeacock
Ако имамо законе који штите права особа млађих од 15 година (млађи и старији, 15+ малолетници), онда свакако законима треба регулисати и заштиту права особа млађих од 15 година и за ово питање о којем сте овде расправљали (хормоналне терапије, сугерисање итд.).


Aman bre, postoji detaljna stroga i višegodisnja zakonska i medicinska procedura koja se time bavi od zahteva uz saglasnost oba roditelja, bezbrojnih sesija psihologa, svih detaljnih objašnjenja procesa i lekarskih odobrenja ili neodobravanja operacije pa do izvršenja promene pola.

Napraviste od toga sprdnju u smislu detetu tako palo na pamet i ops promeniše mu pol zlotvori odmah - koliko sutra..

Nije tako amanzaman.




Па дакле имамо их? Законе?

Чему онда овде оволико паламуђење о томе?




Pa ko i o bilo čemu drugome, sve eksperti opšte prakse.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:14 26.05.2021

Re: ?






Pa ko i o bilo čemu drugome, sve eksperti opšte prakse.



Taman recenica kakva treba kao zavrsetak ove polemike.

I odgovarajuca muzicka podloga:

cmix909 cmix909 13:35 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

gedza.73
...Maler ...

Maler u vreme korone.



Ovih par minuta su dobar uzorak '19' sati njegovih sabranih dela.
U dvorani, a postanski rog je zapravo izvan orkestra, to ovako zvuci:
https://www.youtube.com/watch?v=9Yr720ftjaA
(49' - 53')
Link je onesposobljen da ne bih dalje otkidao od prostora za diskusije.
maksa83 maksa83 14:36 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jedino što ta vaša "terapija" nije uopšte različita od one lobotomije koju tess voli da pominje.
Ne sumnjam i da su oni kasapi što su nekad radili lobotomiju i zalagali se za taj "medicinski tretman" mislili za sebe da su napredni i empatični, leče šizofreniju, pomažu ljudima dok je ostalima bilo potpuno svejedno što ljudi sa šizofrenijom psihički propadaju.

Primer ti je promašen zato što u tom svetu već postoji ekvivalent lobotomije kog se civilizacija sada stidi - to je naime bila ona hemijska kastracija kojoj su podvrgnuli npr. Alena Tjuringa pa mu se kada se posle toga ubio izvinjavali sa zakašnjencem od 60 godina.
haklberi_tom haklberi_tom 16:31 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena
Nisam rekao da je Bene najveći ekspert nego da su njegove namere najiskrenije.

na osnovu cega?

o hormonskoj terapiji na ranom uzrastu znam nedovoljno da bih bila pro ili kontra. to ostavljam lekarima, psiholozima i endokrinolozima da rade, a roditeljima da donesu odluku.
ono sto sam citala, zvuci da i oni zaziru od toga, jer nema dovoljno istrazivanja o dugorocnim posledicama i da se sprovodi u slucaju procene da je to manji rizik od stanja u kome je dete tada. slicno kovid vakcinama. i da je ideja odlaganja puberteta davanje fore da se odluka o hiruskoj intervenciji odlozi za zrelije psiholosko doba, a da fizicka tranzicija bude laksa.
ponavljam, nemam definisan stav o tome. sklona sam poverenju u nauku, ali skepsa je potpuno opravdana. ja ni rinasek nisam htela da dam detetu kad sam procitala kontraindikacije:)

e sad, kakve to ima veze sa stalnim brkanjem pola i roda, normalnoscu, ljudskim pravima i pravima manjina? tu nemam nikakvih skepsi. ljudi su kao i ja, treba im omoguciti da provedu ljudski vek dostojanstveno. za tebe i benea su to fraze, za mene esencija ljudskosti.



Zar to 'pol' i 'rod' nisu sinonimi?!
bene_geserit bene_geserit 19:00 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

ja mislim da će u budućnosti varvarizmom biti smatrani ksenofobija, homofobija, nacionalizam, karnivorstvo, religije (u postojećem obliku)

Čekaj ovde je nešto pogrešno, zar nije trebalo:
"Moji su od pravoslavaca i mesoždera ALI mislim da će u budućnosti varvarizmom biti smatrani karnivorstvo, religije (osim budustičke koja je mega-giga super za razliku od religije mojih predaka koja pravi zle i agresivne ljude), ...
bene_geserit bene_geserit 19:02 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

Zar to 'pol' i 'rod' nisu sinonimi?!

Stvarno si zaostao 30 godina Čarli, mora da ti se objasni. Vidiš pol je ono nebitno što ti je priroda dala a rod to ti je šta si ti u glavi umislio dakle jedino bitno. I kada "usklađujemo psihu i telo" to radimo tako što menjamo naravno ono nebitno.
To ti se zove "afirmacija roda".
I nemoj slučajno da budeš neafirmativan kad o tome pričaš, to mora da se slavi.
tess1 tess1 20:17 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

viš, ja mislim da će u budućnosti varvarizmom biti smatrani ksenofobija, homofobija, nacionalizam, karnivorstvo, religije (u postojećem obliku).

i cijenim da je to daleko izvjesnija budućnost

Proročki, nema šta.
bocvena bocvena 20:20 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
Zar to 'pol' i 'rod' nisu sinonimi?!

Stvarno si zaostao 30 godina Čarli, mora da ti se objasni. Vidiš pol je ono nebitno što ti je priroda dala a rod to ti je šta si ti u glavi umislio dakle jedino bitno. I kada "usklađujemo psihu i telo" to radimo tako što menjamo naravno ono nebitno.

neverovatno pokvareno simplifikovanje.
ja mislim da je to tebi od binarnog sistema:)
bene_geserit bene_geserit 20:28 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

neverovatno pokvareno simplifikovanje

Jesam li rekao nešto netačno ?
A sve može da se objasni na jednostavan način. Kad moraš da radiš logičke vratolomije i zavrzlame da bi nešto argumentovao to je ono kad izvrćeš istinu.
bocvena bocvena 21:04 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jesam li rekao nešto netačno ?

da. pol, rod i ljudska seksualnost su sve samo ne jednostavne i jednoznacne. link na osnovne pojmove i situaciju u srbiji sam vam ostavila pre 500 komentara.

evo ovde nesto iz drugog ugla, licna prica.
gvozden1 gvozden1 21:14 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

pol, rod i ljudska seksualnost su sve samo ne jednostavne i jednoznacne

A kako se ti obraćaš nepoznatim osobama, kad ne znaš kog su roda?

Ne može gospodine, ne može gospođo.
Osobo?
:)

Stvarno bre preterujete.
bocvena bocvena 21:44 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

ne moras da se plasis, huci. vecina se i dalje radja sa skladom izmedju pola i roda, seksualnost ionako neces da saznas ako se bas ne potrudis:) a ako si zbunjen polom i rodom, lepo pitas kako zele da im se obracas. tesko?
ja za 50 godina nisam jos bila u toj situaciji, al sam spremna, na opste zgrazavanje konzervativne tribine:)))

gvozden1 gvozden1 21:49 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

vecina se i dalje radja sa skladom izmedju pola i roda,

Naravno.
Tolika većina da pol podrazumeva rod, i to ne treba dovoditi u pitanje, muško je on, žensko je ona, ko je muško ko žensko lako se vidi.
To je normalno stanje stvari.
I što od toga pravimo ikakvu dilemu?
Zbog devijacija, grešaka, anomalija?

bocvena bocvena 22:08 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

pa lako je tebi kad si tako rodjen i deca su ti se takva rodila, nisi ih ti tome naucio.
nisu postali ni hetero zato sto si ti bio dobar hetero uzor i nisu gledali gej pornice:)
ima nekih roditelja sto i time treba da se bave i da im deca nadju svoj put. pa da ih ne saplicemo, ako moze.

i nek pevaju na jbn evroviziji dok se ne istope laseri!
bene_geserit bene_geserit 22:40 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

pa da ih ne saplicemo, ako moze.

Ma treba afirmativno da slavimo i hvalimo različitosti i da ih što ranije afirmišemo, da se ne desi slučajno da neke potencijalne različitosti ostanu neafirmisane.
Pa kad poneko zbunjeno dete strada na oltaru wokizma šta da se radi, progres nema cenu.
bene_geserit bene_geserit 22:47 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

I što od toga pravimo ikakvu dilemu?
Zbog devijacija, grešaka, anomalija?

Psihičkih problema ima raznoraznih. Ali pošto smo inkluzivni treba svi da se pravimo da ih ne primećujemo a ako ih primetimo to sme samo afirmativno čak ne ni neutralno. A ako ih slučajno primetiš neafirmativno, može da se desi da se neko ubije i onda naravno ubio se zbog tebe a ne zato što je lud. A to šta si ti primetio i rekao nije bitno već je bitno kako se random woke snowflake osoba oseća i kako je to protumačila pošto su njihova osećanja u centru univerzuma, dakle hodaj na prstima.
gvozden1 gvozden1 23:14 26.05.2021

Re: Ajde, bre...

ima nekih roditelja sto i time treba da se bave i da im deca nadju svoj put. pa da ih ne saplicemo, ako moze

Raznih problema ljudi imaju, ali, uz svo razumevanje i saosećanje, ne mogu očekivati da se po njima ravnaju stvari.
To nije saplitanje njih, nego očuvanje zdravog razuma, poštovanje logike.
Rod i pol su povezane stvari i ne mogu se razdvajat zato što neko ima problem.

Ti ljudi imaju problem, i oni ga moraju rešavati u datoj sredini, a ne menjati sredinu kako bi njihov problem prestao to da bude, a to se izgleda očekuje, da se svi ostali promene zbog njihovog problema.
Da svi ostali počnu drugačije da razmišljaju, drugačije da nazivaju stvari, da se prilagode, jer će njima biti lakše.

Pa mnogo traže, žao mi ih je, ali previše očekuju.

A objektivno, što reče Bene, nisu oni centar univerzuma, ima ovo čovečanstvo i većih problema.

bocvena bocvena 06:10 27.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pa mnogo traže, žao mi ih je, ali previše očekuju.

A objektivno, što reče Bene, nisu oni centar univerzuma, ima ovo čovečanstvo i većih problema.

ali to je sustina prava manjina:) da vecina pronadje mesto u drustvu za manjinu i pomogne tamo gde su ugrozeni. pociva na empatiji i destigmatizaciji. od dece s autizmom, preko osoba sa invaliditetom do trans osoba i sizofrenicara, gejeva, roma i subotara....vi biste samo u skladu sa svojim predrasudama i interesima taj spisak da sazimate, jer imate, bre, drugih problema. a sve sto vas cini superiornima je sto ste se rodili kao vecina.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:32 21.05.2021

Čini mi se, ajme čini mi se

da čujem vapaj za vremenom kad smo imali pjevačica za izvoz i kad je Tereza Kesovija na Evroviziji predstavljala Kneževinu Monako.
Atomski mrav Atomski mrav 15:26 21.05.2021

Re: Čini mi se, ajme čini mi se

A predstavnica Francuske je i naše gore list...
Ribozom Ribozom 16:43 21.05.2021

eto

Ja sam pasionirani pratilac Eurosong-a.

Juce dok smo gledali prenos, voditeljica je rekla da su ime (hurricane) dobile tako sto su se njih tri upoznale na humanitarnom radu negde na Karibima 2017, na sanacijama uragana. I sad pogledam ih u 'onom' izdanju i pokusavam da spojim sa humanitacima...ma ne ide. Vrv su poslate tamo upravo da bi u biografiji imale to 'humanitarna radnica' posto su pomesale sa izborom za mis.
Drugo, upalo mi je u oci sam naziv grupe (hurricane), sto mi dodje bizarno, posto ta vremenska nevolja odnosi zivote i dobra. To su valjda trebale da vide na licu mesta. Zamislite da se sad pojavi bend koji se zove Korona, Cunami ili Zemljotres u Petrinji.
To moze samo u finskim black metel bendovima.

Onda me je zaintrigiralo, zasto su slali ove tri devojke na Karibe, kao humanitrne radnice, kad su mogli nekog starijeg, radnog (fali mu jos par godina do penzije). Njihov put do kariba je kostao taaman da 10-ak porodica ima sta jesti godinu dana.

Odoh na biografiju Sanje Vucic i videh da je student na Filoloskom - Arapski. Ne pise koja je godina, sto znaci da nije cetvrta, a devojka ima 28 godina. U biografiji na oficijalnoj stranici grupe pise da govori: spanski, portugalski, italijanski i da ima neku diplomu engleskog; na wikipediji dodaju arapski, a minus portugalski. Ovo razmetanje sa tecnim jezicima je tako svojstveno Srbiji, skromnosti malo, a i nije moguce da sve ove jezike govori tecno. Takodje je interesantno da pise da je izgurali na exitu i nisvilu, sto me asocira na mocnu Vucicevu svetsku politiku, koja ne moze da predje granice Srbije, tj. za domacu upotrebu.

Nije me mrzilo da i procitam komentare (njih 200 na b92). Tu vladaju botovi SNS-a, ali s obzirom da je bilo samo 200 komentara, znaci da im je splasao entuzijazam. Botovi SNS-a su se potpisivali muskim imenima (kada su tekstovi o predsedniku ondaK su Cice, Mice, Verice), i pored sto su velicali glas i stas ovih pevacica, cak im dodavale i neku intelektualnu dimenziju, etiketirali kriticare kao srbomrzce; zanimljivo je da ima par komentara koji su stihovi neke narodne pesme vrv da animiraju seljakluk iz dijaspore da glasa.

'Najveci kvalitet pesme je sto je na srpskom, pa nas ne brukaju kompletno' rece moja zena. 'Ajd da je ofrlje analiziram. Pesma je ljubavna, ona je kao fina i ne da se a on je kao merka. Loco znaci blesav na spanskom, pa valjda ocekuje ili ne ocekuje da on napravi nesto blesavo. U zemlji gde trudnice trebaju da se nadaju da ce neki privatnik da im placa porodiljsko, tema je erotika zavodjenja. Jadno. Pogotovo sto im scenski nastup valjda promovise prostituciju u Srbiji kojom trebaju necija tudja deca da se bave.

Sve u svemu, kao i u mnogim drugim sverama oseti se to naprednjastvo u sumnjivoj biografiji, komentarima, marketingu, scenskom nastupu, logici i dometu pesme.

Zapravo meni je zao tih devojaka, koje su postale deo mehanizma koji razara drustvo kog vole i iz koga poticu.

Parafraziracu te loader, posto to stalno ponavljam : Iza ovih (SNS), nece ostati kamen na kamenu


gvozden1 gvozden1 19:34 21.05.2021

Re: eto


Auh brate ribozome!
Al ih izanalizira do petog kolena.
Ko da se kandiduju na izborima, pa će nešto od njih da zavisi.
Pevaju šta pevaju, ko voli nek sluša, ja im tu pesmu nisam čuo niti me zanima.
Ono što znam o njima je sa najave za kviz Ja volim Srbiju, tu jedna od njih neukusno, napadno ističe dupe, to mi je prva asocijacija na njih.

Ali opet na neviđeno navijam za njih, uvek je dobro da Srbija pobedi, u čemu god,evrovizija-evrovizija.
Ribozom Ribozom 22:27 21.05.2021

Re: eto

Imas blog gore jbt. to utripovalo neznamkakavkvalitet.
pa će nešto od njih da zavisi.

Nedajbozedapobede ... znas ko bi organizovao evrosong kod nas...i bio voditelj... i radio plesne akrobacije... i bacio loptu u publiku...i pevao za srbiju...i bio ziri...i glasao.
Imas jednom pravo da pogadjas
Milan Novković Milan Novković 08:25 22.05.2021

Re: eto

Ribozom
Imas blog gore jbt. to utripovalo neznamkakavkvalitet.
pa će nešto od njih da zavisi.

Nedajbozedapobede ... znas ko bi organizovao evrosong kod nas...i bio voditelj... i radio plesne akrobacije... i bacio loptu u publiku...i pevao za srbiju...i bio ziri...i glasao.
Imas jednom pravo da pogadjas

Siniša Mali?
tess1 tess1 08:29 22.05.2021

Re: eto

Sve u svemu, kao i u mnogim drugim sverama oseti se to naprednjastvo u sumnjivoj biografiji, komentarima, marketingu, scenskom nastupu, logici i dometu pesme.

I još se jedna preziva Vučić, zamisli. :)
Ribozom Ribozom 12:56 22.05.2021

Re: eto

tess1

I još se jedna preziva Vučić, zamisli. :)


Kad smo vec kod zamisljanja, mozes li da zamislis da se recimo preziva Djilas.
tess1 tess1 13:26 22.05.2021

Re: eto

Kad smo vec kod zamisljanja, mozes li da zamislis da se recimo preziva Djilas.

Nezamislivo. :)
Ribozom Ribozom 14:48 22.05.2021

Re: eto

Da se izjasnim, danas sam pokusavao da se setim melodija pesama od pre dva odnosno cetiri dana. Jedino se secam Ukrajinske i Frencuske.

vcucko vcucko 15:13 22.05.2021

Re: eto

Ribozom
Ja sam pasionirani pratilac Eurosong-a.

Zamislite da se sad pojavi bend koji se zove Korona, Cunami ili Zemljotres u Petrinji.
To moze samo u finskim black metel bendovima.


Svojedobno je u Hrvatskoj (mislim baš u ZG) egzistirao bend imena Trobecove krušne peći.

Glupo? OK, glupo je. Ali ne vidim da je zbog toga nekome palo nebo na glavu.
solo solo 19:02 22.05.2021

Re: eto

Svojedobno je u Hrvatskoj (mislim baš u ZG) egzistirao bend imena Trobecove krušne peći.

Glupo? OK, glupo je. Ali ne vidim da je zbog toga nekome palo nebo na glavu.




shmoo shmoo 21:44 22.05.2021

Re: eto

vcucko
Ribozom
Ja sam pasionirani pratilac Eurosong-a.

Zamislite da se sad pojavi bend koji se zove Korona, Cunami ili Zemljotres u Petrinji.
To moze samo u finskim black metel bendovima.


Svojedobno je u Hrvatskoj (mislim baš u ZG) egzistirao bend imena Trobecove krušne peći.

Glupo? OK, glupo je. Ali ne vidim da je zbog toga nekome palo nebo na glavu.



Еј, и ја их се сећам!

Добри су били.

Сећам се и стрипа о Методу Тробецу... (Цртао можда Игор Кордеј, али не смем да тврдим, заборавио сам.) И једне од уводних сличица тог стрипа на којима главни јунак у купатилу пред огледалом цеди бубуљицу на свом лицу, па му садржај из исте штрцне на стакло огледала.

И тако је започео пут у легенду.

Колико је жена беше убио и спалио?

Шест?






vcucko vcucko 01:07 23.05.2021

Re: eto

shmoo

Колико је жена беше убио и спалио?

Шест?

Mislim pet, ali i to je daleko od preciznog podatka.
A ne da mi se da guglam u ova doba, pogotovo o takvim stvarima...
shmoo shmoo 09:56 24.05.2021

Re: eto

vcucko
shmoo

Колико је жена беше убио и спалио?

Шест?

Mislim pet, ali i to je daleko od preciznog podatka.
A ne da mi se da guglam u ova doba, pogotovo o takvim stvarima...



Па јес, у праву си... Није добро за пробаву бавити се серијским убицама тако касно ноћу.

Него, јеси ти приметио на који датум се ове године одиграва финале фудбалског Купа Србије, утакмица између вечитих близанаца, та два државна пројекта нашег фудбала?

На 25. мај.

Рођендан друга Тите.

Пази, од свих могућих датума, одабрали су баш 25. мај. (Могли су лепо да играју и у среду. Шта фали 26. мају?)

Слутим да ће се овогодишња борба у Купу маршала Тита за пехар тог највољенијег сина наших народа и народности завршити са 0-2 голова.

Ко ће ту коме да га ували (ако уопште и буде голова), не знам.

А и не занима ме, да ти кажем искрено.

И само да ти још јавим да смо у ствари ми шампиони јер се ова прва два на табели, као државни пројекти и фосилни остаци неке давне прошлости који опстају по политичкој директиви, уопште више и не рачунају у српски фудбал.





vcucko vcucko 14:02 24.05.2021

Re: eto

shmoo

Него, јеси ти приметио на који датум се ове године одиграва финале фудбалског Купа Србије, утакмица између вечитих близанаца, та два државна пројекта нашег фудбала?

На 25. мај.

Рођендан друга Тите.

Пази, од свих могућих датума, одабрали су баш 25. мај. (Могли су лепо да играју и у среду. Шта фали 26. мају?)


Не фали 26. мају ништа, него има и превише. Тог дана се игра финале Лиге Европе Виљареал - Јунајтед па да не улазе у термин.

Обашка што је 26. мај рођендан моје жене
indije indije 22:32 24.05.2021

Re: eto

GoČukaaa
Goooo ooon..!
(od pre par godina bivši zemunac:)
(uglavnom kuckam s lumije...)


Svi pozdravi iz ostruznice
a za ove đjilkoše što pojma nemaju:

UradiSam
Br21

Nov/dec 2018

(da ne pričam o kavasakijem ugaonim brusilicama
kako i u kojemm pravcu tj. smeru rade:)

bolje nek se dječarci drže svoije
prstiju...
shmoo shmoo 22:54 24.05.2021

Re: eto

vcucko

Обашка што је 26. мај рођендан моје жене



Е, то је Велики Дерби и прави празник!

Барем је то тако у мојој кући... А верујем и у твојој.

Milan Novković Milan Novković 08:24 23.05.2021

Morning ...

...

... nedeljni narode Bloga B92.

U Londonu ne pada kiša, plus sam se sinoć ogrebao za vožnju iz nedođije u London (nekad davno bi se proto-sintagma "ogrebati se" drugačije parila sa ostalim rečima al, jbg, kad se malo ostari pa izgubi vozačka ... plus u Londonu kuvaju pasulj ...

A i, nie da nie, ovaj neznani znalac od saveta dole u pesmi je mala maca što nume pa docepa muškatlu u odnosu na mog vozača

Nači, šta smo imali, da vidim koliko mi je kečeva ostalo, i šta mogu da iskamčim za poslednji gutljaj viskija ... (pa ovaj blog nema smajli napravljen samo od muzičkih nota)



predatortz predatortz 09:55 24.05.2021

Ajde, bre...(part 2)

Vidim, raspucali ste se i iz ličnog, a Bogami i iz teškog naoružanja.
Pogledah taj finalni nastup one naše kokoščadi i još par pesmuljaka, onako fenomenološki.

Ne sudite oštro ovim našim kokoščicama, one su samo deo opšte površnosti i planetarnog odlaženja u qratz onoga što se nekad zvalo muzika.
Ako postoji dobro kod kašnjenja u trendovima, onda je dobro što tu kasnimo.
tess1 tess1 11:40 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Vidim, raspucali ste se i iz ličnog, a Bogami i iz teškog naoružanja.
Pogledah taj finalni nastup one naše kokoščadi i još par pesmuljaka, onako fenomenološki.

Ne sudite oštro ovim našim kokoščicama, one su samo deo opšte površnosti i planetarnog odlaženja u qratz onoga što se nekad zvalo muzika.
Ako postoji dobro kod kašnjenja u trendovima, onda je dobro što tu kasnimo.

Pokolebao, popišmanio, predomislio, il ko zna, prosvijetlio, našao svoj put..

predatortz predatortz 11:54 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Pokolebao, popišmanio, predomislio, il ko zna, prosvijetlio, našao svoj put..


Stav je, manje više, isti.
Pustite im taj festival, neka na njemu rade šta im se već radi i ne pridajite neki značaj tome, jer značaja nema. Nama. Njima ima.
tess1 tess1 11:57 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Nije isto, hiljadu cvjetova posta hiljadu kokoščica. Od đul-bašte do kokošinjca s kokoškama i dva pijetla, ili tri, da utrojčimo, tri homoseksualna pijetla, tamburaju jedan drugog.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:02 24.05.2021

Evrovizija

Pesma Evrovizije je festival koji je izbacio u orbitu mnoge mlade, do tada nepoznate, pevače/bendove=muzičare, Selin Dion, ABBA, Džoni Logan, Klif Ričard, Toto Kotunjo, Viki Leandros.. (podsetnik sa wiki:))


Zato je i dalje važan događaj/spektakl u svetu pop muzike. Još uvek izbacuje po neki novi hit tog muzičkog žanra pa je zato i dalje popularan, medijski praćen i gledan od stotine milona ljudi širom sveta svake godine.


Ništa neobično, dakle, što još uvek privlači pažnju.


Ja inače i nisam ljubitelj pop muzike, ali nije baš sve za bacanje. Volim i taj spektakl da pogledam ponekad (u stvari, glasanje mi je najzanimljivije:) i na preskok.


P.S. Ribozom je iznad dao dobar komentar.

predatortz predatortz 12:03 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

tess1
Nije isto, hiljadu cvjetova posta hiljadu kokoščica. Od đul-bašte do kokošinjca s kokoškama i dva pijetla, ili tri, da utrojčimo, tri homoseksualna pijetla, tamburaju jedan drugog.


Vidiš nešto čega nema...
To što meni naše devojke deluju na sceni kao kokoške, ne znači da mislim da nemaju pravo na to, niti mislim da je njihova izvedba pesmuljka za nacionalni ponos, ili nacionalnu tragediju.
Jednostavno, ne mora da mi se dopada, ali neću ni da pravim dramu oko toga.
Valjda čovek još uvek ima pravo na to da mu se nešto ne dopada?
tess1 tess1 12:06 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Valjda čovek još uvek ima pravo na to da mu se nešto ne dopada?

Naravno da ima.
Milan Novković Milan Novković 12:14 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

tess1
Vidim, raspucali ste se i iz ličnog, a Bogami i iz teškog naoružanja.
Pogledah taj finalni nastup one naše kokoščadi i još par pesmuljaka, onako fenomenološki.

Ne sudite oštro ovim našim kokoščicama, one su samo deo opšte površnosti i planetarnog odlaženja u qratz onoga što se nekad zvalo muzika.
Ako postoji dobro kod kašnjenja u trendovima, onda je dobro što tu kasnimo.

Pokolebao, popišmanio, predomislio, il ko zna, prosvijetlio, našao svoj put..

Isto mislim da gospodin Predator iz Tuzlata malo falšira, ali to je one-off kod cool tipa - jedna od mojih top mantri ćerkama je uvek bila da kad pozitivno znaju da je neki muškarac dobar, a kad počne čak da lupeta, ne samo sitno falšira, da treba da nauče ne samo da to sa iskrenim Zen-mirom oćute, nego da nauče da to ni ne čuju in the first place - dajem im primer sebe gde gledam reprizu Star Trek epizode po peti put i sa tako neverovatno crnim pojasom uopšte ne čujem ženu koja mi staloženo ponavlja šta sam sve pogrešio poslednjih 30 godina

Starijoj je to prirodno, ona je uvek opušteno i iskreno, dubinski tvrdoglavo radila ono što joj se radi, bez imalo uzbuđivanja, dok mlađa još uvek goes for the jagular, al evo ode i kod nje ta "krvoločnost" prema grešnicima skoro na nulu poslednjih godina.

A ove naše - stvarno su cool i cute i baš simpatične u gruboj osnovi, ja sam odmah stavio šapu na zlato na Fejsu čim su se plasirane u finale, uske štikle, usne - slažem se sa tobom, lirika - nema ni potrebe danas, bar ne na Evroviziji - a čizme i gole butkice iznad - ja mislim da su taman

A evo, u ime equal opportunities, da ne pomisli neka drugarica, i ako još uvek misliš da grešim na čizmama ...



predatortz predatortz 12:20 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Isto mislim da gospodin Predator iz Tuzlata malo falšira, ali to je one-off kod cool tipa


Verovatno, a malo sam i matori drkadžija, mada se trudim da to što manje budem.
Recimo, sve ovo što slušaju moji klinci smatram za kolosalno sranje. Ali, puštam ih da slušaju. Jbga, žive u njihovom, ne u mom i tvom vremenu. Meni sranje, njima zabava.


docsumann docsumann 12:28 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

A evo, u ime equal opportunities, da ne pomisli neka drugarica, i ako još uvek misliš da grešim na čizmama ..


i redenici (po četnilki) u "X" ćirilično,
tess1 tess1 12:37 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

a čizme i gole butkice iznad - ja mislim da su taman

A evo, u ime equal opportunities, da ne pomisli neka drugarica, i ako još uvek misliš da grešim na čizmama ...

Nemam riječi. :))

Prije par dana odlučih "hajde dobro, dosta je više smješkanja po blogu". (na sreću samo se ti više smješkaš od mene, i mjerkaš k'o Zdravko Čolić u stihu :)

p. s. aktiviram i deaktiviram Twitter prije sec radi ove slike, japanskog kabuki- glumca, pardon, i bogumila..



gvozden1 gvozden1 12:41 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

docsumann
A evo, u ime equal opportunities, da ne pomisli neka drugarica, i ako još uvek misliš da grešim na čizmama ..


i redenici (po četnilki) u "X" ćirilično,

E sad odoh da ih gledam, do sad nisam celu pesmu čuo, ni ceo nastup video, ali ako su od četničke fele, odoh :)
docsumann docsumann 12:57 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

gvozden1
docsumann
A evo, u ime equal opportunities, da ne pomisli neka drugarica, i ako još uvek misliš da grešim na čizmama ..


i redenici (po četnilki) u "X" ćirilično,

E sad odoh da ih gledam, do sad nisam celu pesmu čuo, ni ceo nastup video, ali ako su od četničke fele, odoh :)


to je bio komentar za Konerijeve crvene redenike, sa slike koju je Milanče o'kačio.
misim, dobro ležu na grudi maljave, crveno-crni kolor efekt uvijek pali...
docsumann docsumann 12:59 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

a čizme su, Konerijeve, da ne bu zabune, da mož pišat u njih kad ti prigusti, a WC-a nigdje
Milan Novković Milan Novković 13:01 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

tess1
...
p. s. aktiviram i deaktiviram Twitter prije sec radi ove slike, japanskog kabuki- glumca, pardon, i bogumila..

Ja sam bez daha nedavno na Netflixu odgledao

Age of Samurai: Battle for Japan - Dynamic reenactments and expert commentaries bring to life the tumultuous history and power struggles of a warring 16th-century feudal Japan.

Ovaj građanski rat im je trajao samo 130 godina, a ko isto, ovako ko ti, voli japansku klasiku i stilizacija, a već savladao Tea Ceremonije, može da pojača utiske ovim serijalom.

Osim ako neko nije blago preosetljiv na vrcanje glava, prosipanje creva i vađenje sopstvenih očiju malim srpićima ko dušu datim za te potrebe.

E sad, šminka dakle, prošlost, sadašnjost i budućnost - ko nije znao, vojnici pobedničke ekipe bi odabrali poneku lepuškastu odrublejnu glavu protivnika i baš je sa puno ljubavi i poštovanja sredili i našminkali pre nego što bi je pokazali vođi za odobravanje - da se ispoštuju forma pa klasika


apacherosepeacock apacherosepeacock 14:04 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

E sad odoh da gledam,


Konerija u gaćama? Cc.. prvo LDP a sad ovo. A i Milan slikom maljavih Šonovih butkica odškrinuo vrata ormana (closet). khm. iznenađenje ali čestitam.

tess1 tess1 14:15 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Ja sam bez daha nedavno na Netflixu odgledao

Age of Samurai: Battle for Japan - Dynamic reenactments and expert commentaries bring to life the tumultuous history and power struggles of a warring 16th-century feudal Japan.

Ovaj građanski rat im je trajao samo 130 godina, a ko isto, ovako ko ti, voli japansku klasiku i stilizacija, a već savladao Tea Ceremonije, može da pojača utiske ovim serijalom.

Osim ako neko nije blago preosetljiv na vrcanje glava, prosipanje creva i vađenje sopstvenih očiju malim srpićima ko dušu datim za te potrebe.

E sad, šminka dakle, prošlost, sadašnjost i budućnost - ko nije znao, vojnici pobedničke ekipe bi odabrali poneku lepuškastu odrublejnu glavu protivnika i baš je sa puno ljubavi i poštovanja sredili i našminkali pre nego što bi je pokazali vođi za odobravanje - da se ispoštuju forma pa klasika


Hm. Kul. :)
bocvena bocvena 17:04 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

ne mogu vise tamo kod alata:)
a ne mogu vise ni inace. kako kaze moja cerkica - slaba sam.
pa da zapevamo... u biblioteci!
nask nask 17:08 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

A evo, u ime equal opportunities, da ne pomisli neka drugarica, i ako još uvek misliš da grešim na čizmama

Kakav car je bio Šon, mislim treba imati muda pa nositi ono na filmu.
docsumann docsumann 18:04 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

nask
A evo, u ime equal opportunities, da ne pomisli neka drugarica, i ako još uvek misliš da grešim na čizmama

Kakav car je bio Šon, mislim treba imati muda pa nositi ono na filmu.


dobro de, da ga je nosio u svakodnevnom životu, pa ajde... veliki ekran trpi sve.

tess1 tess1 18:39 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

pa da zapevamo... u biblioteci!



Evo i južnjačke gotike malo, Things That Scare Me - Neko Case.
nask nask 19:36 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

da ga je nosio u svakodnevnom životu,

Jesi li mu ti to, kako se već kaže, držao sveću?
docsumann docsumann 20:10 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

nask
da ga je nosio u svakodnevnom životu,

Jesi li mu ti to, kako se već kaže, držao sveću?


aa, na taj dio svakodnevnog života si mislio.
vidi, tu ništa ne isključujem, pa čak ni da su čizme imale štikle od 12cm, a na redenicima, u predjelu bradavica, su bile dvije alke zakačene za...
ne, šta ti pada na pamet, kakva svijeća...gluposti
nask nask 20:30 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

na taj dio svakodnevnog života si mislio.

Meni je, mislim da sam tada bio studend, bio prilično šokantan jedan dokumentarac o Bertu Lankasteru gde između ostalih govori i njegova poslednja supruga. Pominjala je kako je baja sa drugarima, ono sve poznazta holivudska imena recimo i Sinatra, odlazio kod mladih momaka gde su se svi onako lepo družili. Meni je jedino objašnjenje bilo kako se ta ekipa u svojim životima toliko najebala da im žensko više nije moglo dići onu stvar. Za Šona nisam čuo slične priče ali nikada se ne zna, ipak je on bio samo škotski kamiondžija.
ne, šta ti pada na pamet, kakva svijeća...gluposti

pa čak ni da su čizme imale štikle od 12cm, a na redenicima, u predjelu bradavica, su bile dvije alke zakačene za..

Aaa, proradila mašta.
bocvena bocvena 22:13 24.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

veceras picim samo gej muziku. posle ovog silnog gaslajtinga, mora da se isperu usi:)

rebel girl

I'm still here, asshole

true trans soul rebel

it's a sin - nije losa serija

Jaril Jaril 22:34 24.05.2021

Трол

bocvena
veceras picim samo gej muziku. posle ovog silnog gaslajtinga, mora da se isperu usi:)

bocvena bocvena 23:07 24.05.2021

Re: Трол

pa gde baš slovenski marš? da baciš gej senku na srpsko-rusko prijateljstvo:)))

sad malo disko...
Jaril Jaril 23:38 24.05.2021

Re: Трол

bocvena
pa gde baš slovenski marš? da baciš gej senku na srpsko-rusko prijateljstvo:)))

sad malo disko...


Сад ми се скаче и млати главом. Срам те било, направићеш од мене тоталног геја.
bocvena bocvena 23:58 24.05.2021

Re: Трол

hahah, samo napred! idemoooo...
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:00 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

it's a sin - nije losa serija


Upravo odgledala svih 5 epizoda.

Prva epizoda je urnebes, kad se nigerijska familija drži za ruke i mantra neko isterivanje đavola iz gej sina Roscoa, njemu dosta više svega uleti međ mnogobrojnu familiju našminkan i u haljinici a jedna mu tetka padne sa stolice od smeha, ostatak familije taman zauzet mantranjem da ga izleče zinuli u šoku..
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:12 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Za Šona nisam čuo slične priče ali nikada se ne zna, ipak je on bio samo škotski kamiondžija.


Šon je, pokoj mu duši, ipak malo mnogo machomacho sirovina bio. Poznat po izjavi da žene treba šamarati kad to zasluže.

Tako da muški klub zabave tipa antička Grčka nisu njegova šoljica čaja.

Mada je tim filmom odakle je ona slika u crvenom kostimu i čizmama pokazao da ima smisla za (samoironija/antimacho) humor.
docsumann docsumann 10:53 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

Za Šona nisam čuo slične priče ali nikada se ne zna, ipak je on bio samo škotski kamiondžija.


jedna moja bivša je imala susret s Konerijem (ona je radila kao stjuardes na nekoj ekskluzivnoj švajcarskoj avio kompaniji, inače izuzetno seksipila žena i sjajan lik) i uopšte nije impresionirana. štaviše rekla je za njega da je džiber, bez stila i manira.
dočim za drugog 007, Rodžer Mura, je konstatoval da je pravi engleski gospodin.

sad, jesu sudovi iz druge ruke, al ja joj vjerujem.



i malo bolesne muzike

Jaril Jaril 11:03 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

i malo bolesne muzike

Сад ћу још и да почнем да врцкам у доколеницама. Уништише ме блогери и блогерке начисто.
alselone alselone 11:25 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

izuzetno seksipila žena i sjajan lik) i uopšte nije impresioniran


ore-op ili post-op ti je bila bivša?

predatortz predatortz 11:31 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
izuzetno seksipila žena i sjajan lik) i uopšte nije impresioniran


ore-op ili post-op ti je bila bivša?





Milan Novković Milan Novković 11:43 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

docsumann
Za Šona nisam čuo slične priče ali nikada se ne zna, ipak je on bio samo škotski kamiondžija.


jedna moja bivša je imala susret s Konerijem (ona je radila kao stjuardes na nekoj ekskluzivnoj švajcarskoj avio kompaniji, inače izuzetno seksipila žena i sjajan lik) i uopšte nije impresioniran. štaviše rekla je za njega da je džiber, bez stila i manira.
dočim za drugog 007, Rodžer Mura, je konstatoval da je pravi engleski gospodin.

sad, jesu sudovi iz druge ruke, al ja joj vjerujem.



i malo bolesne muzike


Ja ga nisam gotivio, ali ga žene vole pa obično preskočim to svoje negotivljenje, a i nebitno je u većini situacija.

On je, prvo, kao klinac radio na poliranju mrtvačkih kovčega, što bi se preskočilo da istovremeno nije bio i street fighter bez ožiljaka, samo ne zbog veštine (a bio je vešt, nego oni baš najveštiji uglavnom imaju ožiljke).

Na slabije je kidisao i kasnije na snimanjima, i tu svoju, dal prvu ženu je maltretirao, da bi se razveo i oženio sa drugom gde su onda ...

... deceniju plus, možda dve, uglavnom zajedno tužakali razne producente koji su njemu nešto zakinuli - ne sumnjam da jesu, al to im je bilo srce zajedničkog života, tužakanje - zato je kasnije i snimio relativno malo filmova.

A pametan je lik.

Evo ti jednog real-street-fightera, Ip Manova desna ruka, Wong Shun-leung - King of Talking Hands.

Nekada se tamo stvarno dokazivalo u onim dvobojima na ulicama, i ovaj ih je imao nebrojeno.

On je trenirao Brus Lija, ne sam Ip Man, i priča kako Brus Li jeste bio talentovan, posebno sa nogama, ali loš čovek koji se trudio da prevari, posebno kolege, pa ne baš talentovan koliko je kasnije nahvaljen.

Zato ga je Tarantino onako i prikazao u poslednjem filmu, hteo je da ide i dalje ali su ga Brad Pit i još neku ubedili da ne preteruje pošto je idol tolikima




docsumann docsumann 12:07 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

alselone
izuzetno seksipila žena i sjajan lik) i uopšte nije impresioniran


ore-op ili post-op ti je bila bivša?



just ty-po
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:40 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

i malo bolesne muzike

I malo mog ljubimca bolesnika


tess1 tess1 12:54 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

it's a sin - nije losa serija

Gledala sam je par epizoda ima već nekoliko, ne znam tačno kad, gubim se u sili i informacija i serija, gubim se u površnosti. :)

Gledala sam je dok je Colin bio u kadru, il u životu. Kakav glumac (je-bo-te), najbolja muška uloga ikad, propast koliko dobar glumac. Pro-pa-st.

Callum Scott Howells



docsumann docsumann 15:44 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

On je trenirao Brus Lija, ne sam Ip Man, i priča kako Brus Li jeste bio talentovan, posebno sa nogama, ali loš čovek koji se trudio da prevari, posebno kolege, pa ne baš talentovan koliko je kasnije nahvaljen.


slabo sam upućen u to kakav je BL bio kao čovjek.
moje poznavanje njegovog lika i dijela svodi se na nekritičko klinačko obožavanje (ni jedan akcioni super star, ni prije ni kasnije, nije doživio ni približnu glorifikaciju u mojoj mašti, kao Bruce Lee), i činjenica koje sam pokupio o revolucionarnosti njegovih pristupa treningu i MMA konceptu.

bio je među pionirima uvođenja vježbanja sa tegovima u sklopu treninga istočnih borilačkih vještina.
neću reći da je bio prvi, ali među prvima koji je popularizovao trening snage među istočnjacima, shvativši da tehnika nije dovoljna, naročito u realnoj borbi.

s težinski trenizima u paketu je išla i pojačana ishrana, proteisnki šejkovi, koje je BL pravio od sirovih namirnica, jaja, biftek, banane, mlijeko, pa u blender.

takođe bio je pionir onog što danas vidimo kao MMA. kombinovao je boksa sa kung fuom i karateom, dodavao im pojedine elemente džudoa i rvanja.

ima dokumentarac o svemu ovome, pa ako ga iskopam, kačim...


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

moje poznavanje njegovog lika i dijela svodi se na nekritičko klinačko obožavanje



Heh, kad sam prvi put bio u Sijetlu, 2001, na nekoj konferenciji mikrotalasdžija, odma sam otišao na groblju, gde počiva Legenda, Brus Li, pored sina, Brendona. Meni je to bilo kao hodočašće.

Inače, Džit Kun Do je keva, vrlo poštovana veština. Nešto kao "realni" kung fu.
bocvena bocvena 23:00 25.05.2021

Re: Ajde, bre...(part 2)

apacherosepeacock
it's a sin - nije losa serija


Upravo odgledala svih 5 epizoda.

Prva epizoda je urnebes, kad se nigerijska familija drži za ruke i mantra neko isterivanje đavola iz gej sina Roscoa, njemu dosta više svega uleti međ mnogobrojnu familiju našminkan i u haljinici a jedna mu tetka padne sa stolice od smeha, ostatak familije taman zauzet mantranjem da ga izleče zinuli u šoku..


ja inace nisam nikakav ekspert za gejeve:) tako da mi je ta slika engleske u rano vreme ejdsa bila mnogo tuzna. onaj njegov monolog u kome sve proglasava za teoriju zavere, pa ne odlazi da se testira i posle svesno nastavlja sa istim stilom zivota...pa ko da su preslikali ovu danasnju bulumentu kovidiota! strah od smrti izaziva razlicite ljudske reakcije od pamtiveka, eros i tanatos:)
Gledala sam je dok je Colin bio u kadru

stvarno je ovde ubio! i njegova mama!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana