Ljudska prava| Politika| Religija| Život

Doživotna? A drugima slava? Doživotni koloseum za ex-yu svet

loader RSS / 08.06.2021. u 17:53

"Њиове" и "наше" жртве? Аух, братијооо.... са обе стране... Сигурни сте да Бог сада одваја жртве по сортама? Уместо да ужива уз Р. Гарос навијајући за најбоље? 

Ко се у овом првом пасусу не проналази има прилику да барем за сада буде задовољан собом, условно речено. 

Осуди злочин у соби. Други злочин у истој соби не осуди. Онда си стварно судија над судијама, јер си кроз изговор да делиш правду заправо судио самој правди. Тако си одабрао да две стране трајно више не верују у правду, него у сналажљивост, силу... Тако се не гради мир на „овим просторима“, а баш тог мира су пуна уста судитељима. Инвестиција у будућа жртвовања овдашњих људи, ако то коме са стране опет затреба.  

Би ли могао да убијеш човека?

x9i2Pgt.jpg

Или, чак, да убијеш дете? Сигуран сам да не. А уколико ти неко каже да је оно друкчији и не наш човек, а оно дете је друкчије и не наше дете, да ли би тада могао? Ако ти је срце имало заиграло већ си у ситуацији да размишљаш о себи и да тражиш исписницу из сладуњавих верских кружока. То ти је једини (условно речено једини) испит. 

Технички, сурово технички, увек су једни убили више, други мање. Скоро је немогуће да тај број буде идентичан. Да ли то што су први убили више значи да су други невидљиви пред оком званичне правде? А жртве? Е, баш за њих нико не хаје. Оне се по други пут жртвују у име овог морала, који је морално узвишен над оним моралом.    

Релативизујеш злочин, мали човече, чим изједначаваш жртве - каже еуфорични победник у хашкој кладионици. 

Верује ли победник овог суђења да онај њиов, у оближњим шумама и засеоцима заиста није чинио злочине, и то на много разноврсније начине? Наравно да не верује. Њему, који овим или оним путем зна шта се отприлике десило, то је једна одлична победа сналажљивошћу, вештином мимикрије, мангупским додворавањима јачем савезнику.., а све то лукавство, уз несумњиву свест да је Богу немило, исправдано је унапред датим моралним преимућством над оном другом страном. Морал је шта се у неком одређеном времену може без последица чинити, а вера је како ваља живети, у било ком времену.  

Стога, ни једна од страна нема простора за ликовање.  


 



Komentari (534)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 13:23 10.06.2021

Re: Obrt

Neues aus der Nachbarschaft
Naravno da nije dokazano ništa od toga, jer se sa tom famoznom cifrom od 8000 streljanih barata bukvalno od prvog dana u medijima, tj od vremena kada nisu imali niti jednog jedinog svedoka ili bilo kakvu vrstu materijalnog dokaza.


Mislim da je jedan od prvih izvora za tu brojku izvestaj od Crvenog Krsta o 3000 zarobljenih i 5000 nestalih. Posle su neki od nestalih pronadjeni, etc. Bio je o tome neki tekst i na stranici Icrc.

Jeste, jer se u onom haosu gde se ta kolona u toku proboja deli na dva tj na tri dela i gde svako za sebe dolazi u Tuzlu a da pri tome iz Srebrenice pri tome stižu i autobusi sa onima koji su sačekali Mladića i VRS, prosto ne zna šta se uopšte tu desilo i ko je gde nestao ili stradao. E sad, kako imaju informacije da su bila neka streljanja, oni krenu da talambasaju kako su svi ti ljudi za koje se ne zna šta se sa njima desilo u suštini likvidirani. Srpska strana na drugoj strani zauzima neku svoju maksimalističku poziciju i kaže kako niko praktično nije streljan i kako su to sve izmišljotine, što je dovodi u startu u izgubljenu poziciju jer se iz aviona vidi da to nije istina. Naravno, po dobrom starom običaju umesto da se sve odmah priznalo i da su se odgovorni kaznili, pravi se dodatna idiotarija koja će tužilaštvu dati poklon kakav su samo mogli da požele. Naime, u želji da sakriju šta su uradili oni tamo reše da malo prekopaju neke od tih masovnih grobnica i od toga nastane ta priča kako eto jeste da je pronađeno samo oko 800-900 streljanih ali to je sve zato jer su Srbi negde kao sakrili onih 7500 koji su takođe likvidirani ali se ne zna gde su. Na kraju balade se od svega toga napravi taj mambo-džambo koji tužilaštvo poturi kao kukavičije jaje a sud jedva dočeka da donese željene presude. Niko tu da se ne lažemo niti je tražio istinu, niti je uostalom i postojala bilo kakva želja da se to ispita kako treba, već se sve svelo odbranu 8000+ genocidnog narativa i prateće ad nauseam medijsko proturanje tog u suštini fantazmagoričnog konstrukta…
predatortz predatortz 13:26 10.06.2021

Re: Obrt


. E sad, kako imaju informacije da su bila neka streljanja, oni krenu da talambasaju kako su svi ti ljudi za koje se ne zna šta se sa njima desilo u suštini likvidirani.


I tako nastaje crnjak, koji i nije baš daleko od istine.

Zovem se Mujo.
Rođen sam u Sarajevu, sahranjen u Potočarima, a radim u Njemačkoj.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:40 10.06.2021

Re: Obrt


Haha. Vidi nije problem da ja ne znam sta znaci deliberations i/ili jury nego sto ti ne znas sta znaci secret.


ne, ti znas. glupa picajzlo.

tess1 tess1 13:40 10.06.2021

Re: Obrt

Srpska strana na drugoj strani zauzima neku svoju maksimalističku poziciju i kaže kako niko praktično nije streljan i kako su to sve izmišljotine, što je dovodi u startu u izgubljenu poziciju jer se iz aviona vidi da to nije istina.

Da, i glupo i neozbiljno.
tess1 tess1 13:43 10.06.2021

Re: Obrt

какво љигаво, одвратно, мителеуропско просеравање, фуј

Šta ti fujkaš, čovječe?
tess1 tess1 13:46 10.06.2021

Re: Obrt

Jbt ovih rusofila među Njemci što oslobađaju Berlin svaki drugi dan.. sve je to stvarno, niko se ne zeza?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:50 10.06.2021

Re: Obrt

pa pogledaj ovaj dokumentarni film


Poznat mi je. Film potvrdjuje tezu o violence as a generative force i dovodi u pitanje onu da je bilo planiranja/namere genocida.

Vise puta sam posetio taj kraj (Srebrenica-Bratunac). Prvi out devedeset seste. Srpske izbeglice iz okoline Sarajeva naseljene u bosnjacke kuce - po tri ili cetiri u jednu kucu - grobovi u dvoristima, na svakom koraku upozorenje zbog minskih polja, centar Srebrenice u rusevinama, nema redovno vode ni struje, zidovi hale gde su bili Holandjani isarani pimpecima i karikaturama kako nadljudi-vojnici vide domoroce, UNPROFOR dzipovi, umrlice i sahrane, klinci pikaju basket na neporusenom delu nekog igralista, hrana iz CK koja se vozi na sklepanim kolicima, ljudi rostiljaju (mora se ziveti) pored rusevina nekadasnjeg hotela u brdima, dole dalje na Drini se lovi riba... Pre tri godine sam bio tamo poslednji put. Srpskih izbeglica iz okoline Sarajeva skoro nema (snasao se ko je kako mogao), neke bosnjacke porodice se vratile u Srebrenici. Iako je dosta kuca i zgrada obnovljeno i dalje se vide ratne rusevine, ni dalje se ne moze ici u svaku sumu zbog mina, na jednom mestu iskopavanje sekundarne masovne grobnice... Slabo sam primetio u razgovorima i one 96. a i poslednji put da tamo medju obicnim ljudima neko hvali Mladica ili Orica. Preovladjujuci utisak je: mi smo zaboravljeni, ostavljeni i nema nade. I kod Srba i kod Bosnjaka.



loader loader 14:15 10.06.2021

Re: Obrt

gvozden1

Zamisli kako su se smejali ljudi u Njujorku koji su čitali ta pisma.

Лјуди у Нјујорку су и направили ту, такву државу. Хм.
loader loader 14:23 10.06.2021

Re: Obrt

Predrag Brajovic

Дабогда ти такав чувао децу, као ону у Сребреници ...




Их, бре, Брајовићууу...
Јесте ли свесни овога што сте написали? Немојте ове ствари, молим вас, јер то имена нема. Не знам ни сам шта да вам кажем.

tess1 tess1 14:38 10.06.2021

Re: Vrijeme

Ovo je dobra fora ispala.

Tess, znas za onaj (po meni los) roman od Glavinica "Unterwegs im Namen des Herrn" o putovanju u Medjugorje?

Nisam vidjela komentar, izvini.
Sad tek kad je na kraju stranice prve,
piše moje ime,
neko mi se obraća. :)

Ne, nisam čitala knjigu. I juče je Vrabac bio kul, dobre volje :), reko', da ne kvarim, praviću se da ne znam, ništa,

ni stih:

Svirala sam orgulje u službi oca Ivana,
I sve što sam znala to su Bah, Isus i Marija
Zovem se Katarina i imam 17 godina
Najljepša freska Međugorja


:)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:57 10.06.2021

Re: Vrijeme

Ne, nisam čitala knjigu. I juče je Vrabac bio kul, dobre volje :), reko', da ne kvarim, praviću se da ne znam, ništa,


Pomenuh je zbog Medjimurja :)
Nije imao inspiraciju pa onda pokusao da je dobije na putovanju sa zaljubljenicima Gospe.

Svirala sam orgulje u službi oca Ivana,
I sve što sam znala to su Bah, Isus i Marija
Zovem se Katarina i imam 17 godina
Najljepša freska Međugorja


I ja cu se praviti da nisam cuo kako Katarina svira orgulje.
milisav68 milisav68 15:01 10.06.2021

Re: Vrijeme

tess1
Sad tek kad je na kraju stranice prve,



E, možeš da povećaš broj komentara po strani na 200.

Uđi u svoj proful, pa izmena mog profila, i skroluj dole, ima broj komentara po strani i padajući meni 20 - 50 - 100 - 200.
michiganac michiganac 15:50 10.06.2021

Re: Obrt

Neues aus der Nachbarschaft
Ja se ubi da kazem da to sve stoji ali da to ne znaci da treba negirati presude u kojima presude JESU donesene.


Pitao si se o ovom jedinom izdvojenom misljenju sutkinje iz Zambije. Ja bih recimo mogao da pretpostavim da je doticna imala uvid u ranije presude (bosanskim) Srbima i vrhu (V)RS za konkretne zlocine, koje bi se mogle smatrati duboko kompromitujucim.


Evo ti jedan najkonkretniji podatak:

-Stanislav Galic osudjen je za zlocine (snajperisanja i granatiranja) nad gradjanima Sarajeva, izmedju ostalog presudom su obuhvaceni i krajnje sumnjivi slucajevi masakara u ulici Vase Miskina i na Markalama. Sud je zvanicno i nedvosmisleno prihvatio navode optuzenicke strane da je u napadu na Markale poginulo 60 lica, i nicim nije dovedeno u pitanje kako je moguce da jedna minobacacka granata, pa i ona najveca od 120mm, ubije 60 (EEj! - 60!!!) ljudi?!
(Sa najprostije zdravorazumske strane - sve i da su stajali na cistini i ekvidistanci, kruzno oko mjesta udara granate, okrenuti licem ka istom i bez imalo lufta izmedju njih, opet ne bi toliko zrtava, a ne na plocniku izmedju gommile pijacnih tezgi i inih barijera)

Ako bismo krenuli ovo klupko da odmotavamo dalje, saznali bismo i to da su zvanicni izvjestaji ekipa sudskih vjestaka i balisticara, opunomocenih od strane UN da ispitaju dogadjaj, postepeno redigovani i frizirani (od onog prvobitnog koji je i najvecma doveo u sumnju da je granata ispaljena sa srpskih polozaja, do onog posljednjeg koji je iskljucivo uperio prstom u VRS).
Uostalom, cijenim da je gro blogoauditorijuma ovde upoznato sa slucajem Racak i naknadnim sjecanjem Helen Rante.

Zatim, u Hagu je prihvaceno svjedocenje Berka Zecevica kao vjestaka koji je prvi obavljao uvidjaje na mjestu zlocina (Markale su cak i bile zatvorene na 24h za strane uvidjaje), ali i covjeka kome balistika u ono predratno, mirnodopsko vrijeme nije bila u opisu radnih zadataka. Isti Zecevic, se apsolutno nijednom(!) nije odazvao pozivima za gostovanje u medijima iz RS (prije svega na RTRS).

Uzgred, jos jedan i sirem auditorijumu nepoznat dogadjaj koji neodoljivo nosi sl. potpis onome sto se dogodilo u Vase Miskina i na Markalama (svjedocenje na 5:40-6:40) - minobacacka granata koja je pala na logor "Celebici", opet navodno ispaljena sa srpske strane (Srbi koji pucaju na sopstveni zarobljeni narod?!):




..i ekipe hitne pomoci koje odmah pristizu na mjesto dogadjaja?!! (adekvatno onim koje su, jelte, naprasno pristigle i u ul. Vase Miskina i na Markale, kao i kamermanski timovi).

Naposljetku, u srpskim medijima iznosena je jaka sumnja da je sam Zecevic ucestvovao i u organizaciji kucnih radionica po Sarajevu u kojima su pomalo na primitivan nacin spravljane eksplozivna dejstva i granate koje je potom koristila tzv. Armija BiH.

Indikativno je i da su se ovi sarajevski masakri dogadjali bas u vrijeme kad je ispoljavan ili je treblo ispoljiti jak vanjskopoliticki pritisak na RS (kad se zahtijevalo da se povuku artiljerijska oruzja i ina orudja oko Sarajeva, inicirati bombardovanje srpskih polozaja, itd..).

Sam Majkl Rouz, najduze glavnokomandujuci snaga UN u BiH, je naknadno u svojim memoarima takodje jasno i nedvosmisleno pominjao umijesanost Izetbegovicevih jedinica u snajperisanju sopstvenog stanovnistva i ine vojne podvale. Etc...


Evo ga i ovde izvjestaj o presudi Stanislavu Galicu: LINK
predatortz predatortz 16:49 10.06.2021

Re: Obrt

loader
Predrag Brajovic

Дабогда ти такав чувао децу, као ону у Сребреници ...




Их, бре, Брајовићууу...
Јесте ли свесни овога што сте написали? Немојте ове ствари, молим вас, јер то имена нема. Не знам ни сам шта да вам кажем.



Vidim da nije sam. Još sedam nehospitalizovanih, ili hospitalizovanih koji imaju net, oduševilo se njegovom željom da stradaju moja deca.

Da li će neko od njih biti čovek i reći "ja sam jedan od tih", ili će i dalje smrdeti iz potaje?
Znam da Predrag ima sina, upoznao sam i Predraga. Predragom sinu želim svu sreću u životu. On, dečko, nije kriv za očevo ludilo. Isto to želim i deci ovih (za sad) sedam paćenika.
Šta želim Predragu i njegovim istomišljenicima?
Pa, efikasniju terapiju.
haklberi_tom haklberi_tom 16:55 10.06.2021

Re: Obrt

Predrag Brajovic
predatortz
Svi znaju da sam ovde više puta izneo negativan stav o Mladiću. Imao sam takav stav i tokom rata, to znaju svi oni koji me poznaju iz tog vremena. Realno, bilo je i opasno da jedan balavac, jer u rat sam ušao sa 22 godine, sitan šrafčić, pa još rezervista, nešto tamo sere o Mladiću pred ljudima koji su bili opčinjeni njime. A jesu! Volela ga je i vojska i narod. I to ne malo.
Haški tribunal, njegova selektivna pravda, licemerje i zapišavanje naše zemlje, nipodaštavanje naših silnih žrtava, učinilo je ono što nisam očekivao - zavoleo sam Ratka Mladića.
Naš je, nesavršen, emotivan, nekad bahat, isključiv i sve ono što kao narod jesmo. I takav, nesavršen i sa hiljadu mana, je moralna i ljudska gromada za većinu onih koji se danas raduju njegovoj osudi ovde u Srbiji.

Dobro ti zdravlje, generale!

Дабогда ти такав чувао децу, као ону у Сребреници што је чувао, па да видиш колика је громада.

Kada bi meni ovako nešto napisao, odmah bih ti jebao sve po spisku!
Jer - se tuđa deca ne pominju ni pod kakvim uslovima, odnosno, neslaganjima.
Ne bi bilo loše da se izviniš čoveku - i to odmah i bezuslovno.

haklberi_tom haklberi_tom 16:58 10.06.2021

Re: Obrt

predatortz
Дабогда ти такав чувао децу, као ону у Сребреници што је чувао, па да видиш колика је громада.


Vidiš, razlika između mene i tebe je što ja nikad na decu ne udaram. Tebe genetika izgleda vuče da želiš zlo tuđoj deci, iako te nikad i ničim uvredio nisam.

Šta reći, osim da mi je drago što nisam tolika pička da kunem decu.
To je dno, ispod toga nema.



To je još daleko niže od dna!
Nemerljiva idiotarija.
haklberi_tom haklberi_tom 17:01 10.06.2021

Re: Obrt

gvozden1

Dakle, prosudi sam sa kakvom osobom polemišemo.

Teško je, razumljivo, kad ti neko dirne decu, ali hajd izdigni se ti iznad toga.

Nego za Mladića, to sam ispustio da ti kažem, em što je ubijao ratne zarobljenike, ali, brate, krio se po kokošinjcima dok je njegova Srbija zbog toga plaćala neku cenu.

Ne mogu u toj situaciji da zamislim Mišića, Stepu, Dražu.

Ne!
Nema izdizanja iznad toga.
Niko nikada, ni uz kakva objašnjenja, ne sme da pominje decu drugim blogerima.
tess1 tess1 17:06 10.06.2021

Re: Vrijeme

Pomenuh je zbog Medjimurja :)
Nije imao inspiraciju pa onda pokusao da je dobije na putovanju sa zaljubljenicima Gospe.

Interesantno. Ne, nisam čitala, ali nešto se susrelo.. :)
I ja cu se praviti da nisam cuo kako Katarina svira orgulje.

Dogovoreno. :)
tess1 tess1 17:06 10.06.2021

Re: Vrijeme

E, možeš da povećaš broj komentara po strani na 200.

Uđi u svoj proful, pa izmena mog profila, i skroluj dole, ima broj komentara po strani i padajući meni 20 - 50 - 100 - 200.

Milisave. :))
predatortz predatortz 17:13 10.06.2021

Re: Obrt

Drugo, reaguješ bolje nego što bih ja. I ostani tako.


Samokontrola se godinama gradi i ceo život čovek treba da radi na njoj.
Nekadašnji ja, onaj mlađi, ni izbliza ne bih ovako reagovao.
Iskusniji ja zna da kad je neko prs'o - prs'o je! Tu i zvanična medicina teško pomaže. Obračunavati se sa takvim je u istoj ravni kao da pretiš ljudima obolelim recimo od šećera, leukemije... Jer, bolest je bolest.
gvozden1 gvozden1 17:23 10.06.2021

Re: Obrt


Samokontrola se godinama gradi i ceo život čovek treba da radi na njoj

To ti pričam :)

Em godine, em net, kad se to sklopi reakcija mora da bude bitno različita od suprotne, mladost i sto u kafani.

Retko bi se ko usudio da tako nešto kaže u kafani.

Pusti i preporuke, kucnu oni koje nerviraš, nebitno.
predatortz predatortz 17:33 10.06.2021

Re: Obrt

Pusti i preporuke, kucnu oni koje nerviraš, nebitno.


Mene mnogi nerviraju. No, nikad ne bih preporučio komentar u kojima neko insinuira bilo šta o njihovoj deci.

Osudio bih takav komentar, taman da ga je Gospod Bog napisao.

I, znaš na kakvo me razmišljanje ovo nagoni?

Ne dao Bog dočekati to njihovo društvo za koje se zalažu.
To su oni koji izađu na Trg da puštaju balone kad neko umre, oni koji se naslađuju porazima svog naroda, slave tuđe pobede, svoje preziru jer misle da su iznad svega ovde. Ti se i u pedesetim žale da nisu ništa dobili, ej kao da se nešto u životu dobija...
E, sad, zamisli takvima dati vlast. Vučić bi spram njih bio Ulof Palme!
michiganac michiganac 17:34 10.06.2021

Re: Obrt

Neues aus der Nachbarschaft
ali daleko od toga da nikome nije sudjeno ko je pocinio zlocine nad Srbima (Mercep, Norac, Glavas, Delic...).


Osim Delica, od ovih nabrojanih nikom nije sudjeno u Hagu, vec su prepusteni pravosudju u HR. Ocekivano, krajnji sudski postupci i presude (ili stavise oslobadjanja optuzenih) su bile farsa.


Jos jedan konkretan primjer dvolicnog i duboko licemjernog odnosa HTribunala prema srpskim zrtvama:

-najvece stratiste umorenih Srba proteklih ratova pronadjeno je u mom rodnom gradu >> 181 zrtva na pravoslavnom groblju u Mrkonjic Gradu, od toga gotovo pola civila - prakticno "srpska Ovcara" sa ipak jednom velikom distinkcijom da su zarobljeni Srbi izlozeni bestijalnom izivljavanju (pored zrtava pronadjeni su breneri, bodljikava zica, ekseri i cekici* - rukopis jednak onom od prije pola decenije iz NDH), a ne kao oni hrvatski zarobljenici u Ovcari, ili stavise zarobljenici iz Srebrenice: -samo neposredno strijeljani.

Ovo se dogodilo na samom koncu rata u BiH, nakon okoncanja svih oruzanih dejstava i nepuna dva mjeseca od pocetka dejtonskih pregovora, kad je vec svima bilo jasno da je okoncanje rata odmah tu iza coska i da zarobljeni vojnici VRS (njih 100-tinjak pronadjenih u grobnici u M.Gradu), prakticno nece predstavljati nikome prijetnju i u slucaju da se oslobode. Naprotiv, nijedno lice srpske nacionalnosti koje je uhvaceno na prostoru koji je obuhvatala tzv. operacija "Juzni Potez" kad je pao pod hrvatsku kontrolu nije prezivjelo tih nekoliko nedjelja. Osim ovih izmucenih i usmrcenih civila, pronadjenih na groblju, jos oko 150 civilnih zrtava pronadjeno je na kucnim pragovima na podrucju opstine M.Grad.

Naprosto je nemoguce da komanda hrv. vojske (makar samo na tom juznom sektoru) nije znala sta se dogadja u MG tih dana, pa i da uzmemo kao pretpostavku da nije izdala izricito naredjenje kako da se postupa sa zarobljenicima (kao sto to, jelte, nije izricito utvrdjeno ni u slucaju 'Mladic&Srebrenica'). Komandanti su bili Gotovina (kao glavnokomandujuci na tom juznom sektoru), Damir Krsticevic (nedavni ministar obrane u HR), Korade (koji je u mejduvremenu preminuo), Agim Ceku, Ljubo Cosic Rojs, i jos neki nize podredjeni..

Tribunal u Hagu odbacio je mogucnost da gorenavedenim, u prosirenoj/objedinjenoj optuznici zbog njihove uloge u "Oluji", sudi i zbog zlocina na prostoru bos. Krajine i prevashodno ovog posljednjeg zlocina u M.Gradu, navodno iz razloga sto srpska strana nije blagovremeno otposlala dokaznu dokumentaciju ili je pak bila nepotpuna. Slucaj masakra u MG je izmjesten iz haskog prostora i prepusten BH tuzilastvu, sto je opet apsurd jedne vrste, jer se BIH time prepusta da sudi drzavljanima drugih zemalja (pripadnicima regularne vojske iz HR), odn. da ovaj slucaj nije predmet medjunarodnih pravosudnih instanci.


Zacudjujuce.., ne?!


Do danas za ovaj konkretan i najveci zlocin nad Srbima u ratovima 90-ih niko nije odgovarao, pa ni pred sudovima u BiH.



*kasapili su i stoku koju su zatekli u srpskim domacinstvima (min 20:30 na snimku gore).
haklberi_tom haklberi_tom 17:42 10.06.2021

Re: Obrt

predatortz
loader
Predrag Brajovic

Дабогда ти такав чувао децу, као ону у Сребреници ...




Их, бре, Брајовићууу...
Јесте ли свесни овога што сте написали? Немојте ове ствари, молим вас, јер то имена нема. Не знам ни сам шта да вам кажем.



Vidim da nije sam. Još sedam nehospitalizovanih, ili hospitalizovanih koji imaju net, oduševilo se njegovom željom da stradaju moja deca.

Da li će neko od njih biti čovek i reći "ja sam jedan od tih", ili će i dalje smrdeti iz potaje?
Znam da Predrag ima sina, upoznao sam i Predraga. Predragom sinu želim svu sreću u životu. On, dečko, nije kriv za očevo ludilo. Isto to želim i deci ovih (za sad) sedam paćenika.
Šta želim Predragu i njegovim istomišljenicima?
Pa, efikasniju terapiju.

Govna!
gvozden1 gvozden1 17:58 10.06.2021

Re: Obrt


Mene mnogi nerviraju. No, nikad ne bih preporučio komentar u kojima neko insinuira bilo šta o njihovoj deci.

Naravno da ne bi, ali baš to i čini razliku među ljudima, jedni bi, drugi ne bi.

Siguran sam da se nisi iznenadio saznanjem da postoje i oni koji takve stvari, iz potaje, podmuklo, što je još gore, podržavaju.

Pizde, postoje pizde, pa šta da radimo?

Oni se hrane tvojom ljutnjom, uživaju, raduju se, a ti im, u ovim okolnostima, ne možeš ništa, pa što ih hraniti.
Pusti to u pm.

A takvi na vlast?
Pa stvarno je bolje Vučić huligan, nego podguzne muve koje iz potaje, čak i bez hrabrosti da makar i oni sami kažu to isto, podržavaju.

To su ti oni što ponavljaju "zahvaljujući predsedniku Aleksandru Vučiću" Momirovići razni.

A znaš šta je dobro, sad pogledah, tvoji komentari imaju više preporuka (a ni jedna moja, sad ću da kucnem :)
Više je normalnih znači, dobro je.

michiganac michiganac 18:02 10.06.2021

Re: Obrt

Komplikovana je to priča zato što vuče korene iz WW2,


Ta prica vuce korijene od prije WW1, kad je lokalni hrvatsko-muslimanski basibozuk (onovremeni Orici, Juka Prazine, Cace i Cele - ratne psine napujdane da potpire plamen mrznje pod bosanskim loncem) regrutovan u tzv. suckorske cete i u praskozorje rata otpoceo teror nad Srbima u BiH, prevashodno u istocnim dijelovima koji su gravitirali Srbiji i CG. Tom prilikom najvise je postradalo srebrenicko selo Podravanje, koje je i '92 iznova bilo mjesto velikog zlocina Oricevih jedinica.
predatortz predatortz 18:03 10.06.2021

Re: Obrt

Više je normalnih znači, dobro je.


Ali mnogo nenormalnih! Veruj mi, veliko iznenađenje za mene!

Mnogo ludaka prijatelju u odnosu na to koliko nas se još uvek pomija na ovom mestu.
gvozden1 gvozden1 18:06 10.06.2021

Re: Obrt

navodno iz razloga sto srpska strana nije blagovremeno otposlala dokaznu dokumentaciju ili je pak bila nepotpuna

Da li je moguće morbidnije obrazloženje.
michiganac michiganac 18:08 10.06.2021

Re: Obrt

gvozden1

Teško je, razumljivo, kad ti neko dirne decu, ali hajd izdigni se ti iznad toga.


Iz pera licemjera koji najdirektnije vrijedja uspomenu na necije pretke, koji su najgrdje postradali od ustaskih kama u WW2.
predatortz predatortz 18:08 10.06.2021

Re: Obrt

gvozden1
navodno iz razloga sto srpska strana nije blagovremeno otposlala dokaznu dokumentaciju ili je pak bila nepotpuna

Da li je moguće morbidnije obrazloženje.


Moguće je. Da su neki dokazi izgubljeni u Sekretarijatu tribunala. Bivalo je i toga.
tess1 tess1 18:10 10.06.2021

Re: Obrt

Siguran sam da se nisi iznenadio saznanjem da postoje i oni koji takve stvari, iz potaje, podmuklo, što je još gore, podržavaju.

Ma nije to podmuklost, to je neznanje. I sladostrast spram smrti, krvi, govnima, suzama, ne znaju sa čim se igraju.
tess1 tess1 18:16 10.06.2021

Re: Obrt

Iz pera licemjera koji najdirektnije vrijedja uspomenu na necije pretke, koji su najgrdje postradali od ustaskih kama u WW2.

A i ti si toliko puta rekao ovde Srbalja, neke deminutive kao da su svi maloumni u Srbiji, ne sjećam se šta ali je jako iritantno, mozak mi se uvrtao..
predatortz predatortz 18:18 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac
gvozden1

Teško je, razumljivo, kad ti neko dirne decu, ali hajd izdigni se ti iznad toga.


Iz pera licemjera koji najdirektnije vrijedja uspomenu na necije pretke, koji su najgrdje postradali od ustaskih kama u WW2.


Ne znam da li sam dobro razumeo, odlosi li se to na mene?
gvozden1 gvozden1 18:20 10.06.2021

Re: Obrt


Ne znam da li sam dobro razumeo, odlosi li se to na mene

Ne verujem da je tebi upućeno :)
michiganac michiganac 18:21 10.06.2021

Re: Obrt

A i ti si toliko puta rekao ovde Srbalja

To je bilo izreceno u ironicnom kontekstu.
tess1 tess1 18:22 10.06.2021

Re: Obrt

To je bilo izreceno u ironicnom kontekstu.

Prema kome ironija? Prema življu u Srbijici?
predatortz predatortz 18:22 10.06.2021

Re: Obrt

gvozden1

Ne znam da li sam dobro razumeo, odlosi li se to na mene

Ne verujem da je tebi upućeno :)


Otkud znam... Lajao sam svašta protiv komunista. Mičigenac je iz krajeva u kojim je bilo puno partizana.
michiganac michiganac 18:23 10.06.2021

Re: Obrt

predatortz
Ne znam da li sam dobro razumeo, odlosi li se to na mene?


Na Gvozdena, poradi jedne ranije polemike oko "Dare iz Jasenovca".
michiganac michiganac 18:24 10.06.2021

Re: Obrt

tess1

Prema kome ironija? Prema življu u Srbijici?

Srbi generalno.
gvozden1 gvozden1 18:29 10.06.2021

Re: Obrt

Otkud znam

Moj citat, iz njega stoji, iz pera.
Iz mog pera valjda?

Al nema to veze s mozgom.
Pljuvao sam i pljuvaću po komunistima zato što su radili nešto, pripadali negde, podržavali nešto, dakle zbog njih samih, njihovih aktivnosti, i baš me briga čiji su preci.

To nikakve veze nema sa prizivanjem smrti nečije dece koja nikom nisu skrivila.

Meni komunisti jesu skrivili i zato ih pljujem.

Naknadno

Evo i potvrde.
Naravno da bih sve ponovio, e sećam se šta sam tačno pisao, ali siguran sam da bih opet.

Čiji god da su preci.
tess1 tess1 18:38 10.06.2021

Re: Obrt

Srbi generalno.

Ne, nije istina. Konkretno si komentarisao svaki put dešavanja u Srbiji. Tj konkretno si ponudio širu sliku (ne znam jel iz Beča il iz rodnog kraja) u koju se u ironičnom kontekstu smjestila Srbijica i ljudi Srbijice, živalj, Srbalj..

I nikom ne smeta, zamisli, tamo Srblji imaju živce kao konji..
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:57 10.06.2021

Re: Obrt

tess1
Srpska strana na drugoj strani zauzima neku svoju maksimalističku poziciju i kaže kako niko praktično nije streljan i kako su to sve izmišljotine, što je dovodi u startu u izgubljenu poziciju jer se iz aviona vidi da to nije istina.

Da, i glupo i neozbiljno.


Pa to je bilo jasno da će se tako završiti još 2002/3. Samo što tada i mnogo godina kasnije nisi smeo da kažeš to a da te ne proglase klerofašistom, genocidnim tipom i sve u tom fazonu.
E pa sad, slučajni Srbi (ne mislim na tebe Tess), šta ste zakuvali to i kušajte.

Inače, igrom slučaja, ja sam da se neko gadno zlo desilo tamo znao već u avgustu 1995. Tada nisam znao detalje, ali znao sam de j bilo veliko zlo
I u narednim godinama to stalno pominjao u raspravama sa velikim Srbima, sve negde do prvih godina ovog milenijuma kada sam video ka čemu sve to ide.
milisav68 milisav68 19:20 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac
Ta prica vuce korijene od prije WW1,

Ma dobro, vuče to i pre toga, ali nikad nije bilo tako jezivo i masovno kao u NDH.
michiganac michiganac 19:36 10.06.2021

Re: Obrt

tess1
Srbi generalno.

Ne, nije istina. Konkretno si komentarisao svaki put dešavanja u Srbiji. Tj konkretno si ponudio širu sliku (ne znam jel iz Beča il iz rodnog kraja) u koju se u ironičnom kontekstu smjestila Srbijica i ljudi Srbijice, živalj, Srbalj..

I nikom ne smeta, zamisli, tamo Srblji imaju živce kao konji..


Ovo je blog na .rs-domenu, na kojem se isto tako u bar 90% slucajeva komentarisu desavanju u Srbiji, pa tako nePrecanski zivalj bude najcesca "zrtva" te i takve ironije. Svakako da istu koristim i na srbaljske gluposti, bedastoce i konflikte s ove strane Drine.

Jedna od takvih je upravo to permanentno i neumorno PvsC-glozenje, koje, gle, opet vaskrsava, poslije samo nekoliko redova.. Najiskrenije mi se fucka za tim i mogu samo da konstatujem ucmalost duha i konzerviranost svijesti doticnih, koji odmah posezu u tom pravcu.

"U našoj svesti se, međutim, ništa nije promenilo, tu smo konzervirali jednu lošu situaciju. Ljudi, zapravo, ne postaju bolji, i mekši, i tolerantniji, nego tvrđi, tvrdoglaviji, tuplji, agresivniji, zlobniji. Mislim da je tu danas uzrok naše tragedije."
- Misa Radivojevic


Evo, ovo gore ti je kratak opis srbaljskog udesa i nesrece.


PS. Termin Srbalji je arhaizam koji prije koju stotinu godina uopste nije koristen u neg. konotaciji, kakvom je ti vec dozivljavas/koja tebe iritira. A ja, eto, naprasto volem arhaizme u pisanom obliku, pa i u ovako ironicnom.
michiganac michiganac 19:41 10.06.2021

Re: Obrt

Evo i potvrde.
Naravno da bih sve ponovio, e sećam se šta sam tačno pisao, ali siguran sam da bih opet.

Čiji god da su preci.

Djubre ostaje djubre!
gvozden1 gvozden1 19:51 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac
Evo i potvrde.
Naravno da bih sve ponovio, e sećam se šta sam tačno pisao, ali siguran sam da bih opet.

Čiji god da su preci.

Djubre ostaje djubre!

A da ne bih bio đubre treba da se odreknem svojih uverenja, jer je deda nekog mičigenca bio komunista?

Ebe mi se i za mičigenca i za dedu mu.

I nemam pojma kakve veze sa tim ima Đorđe Balašević.
Ako je nešto u komentarima, ne vidim komentare na link.
A šta god da je, potvrđujem.
tess1 tess1 20:05 10.06.2021

Re: Obrt

E pa sad, slučajni Srbi (ne mislim na tebe Tess), šta ste zakuvali to i kušajte.

Eh, sad. Ne mogu ni ja biti baš sve. Može i mene nešto zaobići. :)

Izvini, nisam razumjela vezu između prošlih/sadašnjih dešavanja i slučajnih Srba.

Inače, igrom slučaja, ja sam da se neko gadno zlo desilo tamo znao već u avgustu 1995. Tada nisam znao detalje, ali znao sam de j bilo veliko zlo
I u narednim godinama to stalno pominjao u raspravama sa velikim Srbima, sve negde do prvih godina ovog milenijuma kada sam video ka čemu sve to ide.

Sjećam se kad sam prvi put čula za Srebrenicu. Ljeto, par dana nakon što se desila. Sjedim kod sestre, tišina, vani sve usporeno i šizofreno od rata, otežali smo, umorni, zaboravili kako izgleda normalan život.. dolazi njen muž sa aerodroma, moj zet, ide prema frižideru, otvara, uzima pivo i popije skoro pola, vidimo nešto se dešava, mutan je i pokretima i izrazom lica, kaže: vratili se helikopteri, tamo bagerom grću leševe..

I sjetila sam se reakcije mog tate na hapšenje Mladića, bio je iznenađen da je uopšte živ, citiram "svašta"..

I prije par dana sam saznala da je moj pradid (ne klonite duhom, ima ljudi koji govore baka i djed :) od'ranio dvoje djece pod Kozarom, uz svoju djecu, i još mi mama kaže "ti si to zaboravila?", a ja odgovaram "svašta". Siročići brat i sestra, roditelje im ubile ustaše, i moj pradid ih uzeo sebi sa svojom djecom, to je bilo normalno, tad'..
michiganac michiganac 20:06 10.06.2021

Re: Obrt

gvozden1

A da ne bih bio đubre treba da se odreknem svojih uverenja, jer je deda nekog mičigenca bio komunista?

Ebe mi se i za mičigenca i za dedu mu.

I nemam pojma kakve veze sa tim ima Đorđe Balašević.
Ako je nešto u komentarima, ne vidim komentare na link.
A šta god da je, potvrđujem.


Tupadzija koji sve gleda i vidi kroz prizmu trvenja komija&cetalja* ostaje tupadzija, samo sto postaje bezobzirniji i nadjubreniji.

*Moji umoreni preci, a prevashodno sama prethodna polemika o jasenovackim ztvama i "Dari" nisu imali, niti bi trebali da imaju ikakve veze s tim.

U komentaru si posredno naveo da ti se 'ebe za Jasenovcem i svim zrtvama u NDH, a bo'me ocigledno ti se 'ebe i za Soluncima, jer pradjeda-stric mi je zavrsio u dobrovoljackoj diviziji.
tess1 tess1 20:10 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac
tess1
Srbi generalno.

Ne, nije istina. Konkretno si komentarisao svaki put dešavanja u Srbiji. Tj konkretno si ponudio širu sliku (ne znam jel iz Beča il iz rodnog kraja) u koju se u ironičnom kontekstu smjestila Srbijica i ljudi Srbijice, živalj, Srbalj..

I nikom ne smeta, zamisli, tamo Srblji imaju živce kao konji..


Ovo je blog na .rs-domenu, na kojem se isto tako u bar 90% slucajeva komentarisu desavanju u Srbiji, pa tako nePrecanski zivalj bude najcesca "zrtva" te i takve ironije. Svakako da istu koristim i na srbaljske gluposti, bedastoce i konflikte s ove strane Drine.

Jedna od takvih je upravo to permanentno i neumorno PvsC-glozenje, koje, gle, opet vaskrsava, poslije samo nekoliko redova.. Najiskrenije mi se fucka za tim i mogu samo da konstatujem ucmalost duha i konzerviranost svijesti doticnih, koji odmah posezu u tom pravcu.

"U našoj svesti se, međutim, ništa nije promenilo, tu smo konzervirali jednu lošu situaciju. Ljudi, zapravo, ne postaju bolji, i mekši, i tolerantniji, nego tvrđi, tvrdoglaviji, tuplji, agresivniji, zlobniji. Mislim da je tu danas uzrok naše tragedije."
- Misa Radivojevic


Evo, ovo gore ti je kratak opis srbaljskog udesa i nesrece.


PS. Termin Srbalji je arhaizam koji prije koju stotinu godina uopste nije koristen u neg. konotaciji, kakvom je ti vec dozivljavas/koja tebe iritira. A ja, eto, naprasto volem arhaizme u pisanom obliku, pa i u ovako ironicnom.

Ok, spusti se malo na zemlju. Nije mi cilj dokazati da si glup, ova tvoja arogancija je ipak samo nesigurnost.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:13 10.06.2021

Re: Obrt

gvozden1
michiganac
Evo i potvrde.
Naravno da bih sve ponovio, e sećam se šta sam tačno pisao, ali siguran sam da bih opet.

Čiji god da su preci.

Djubre ostaje djubre!

A da ne bih bio đubre treba da se odreknem svojih uverenja, jer je deda nekog mičigenca bio komunista?

Ebe mi se i za mičigenca i za dedu mu.

I nemam pojma kakve veze sa tim ima Đorđe Balašević.
Ako je nešto u komentarima, ne vidim komentare na link.
A šta god da je, potvrđujem.


Mnogo si brate tvrd. Meni je negde jasno šta je čoveka tamo povredilo.

Evo daću ti kontraprimer, ja sam par puta tako ispizdeo kada se ovde tvrdilo da su ljotićvci=četnici.

Prosto, stavio si ga u neki bezveze kontekst:

Najbednije zvuče ovi što svoje antisrpstvo (i ako je nesvesno) pokušavaju opravdati nagoveštajem da su neki njihovi preci stradali od Hrvata.


Meni Mičigenac ne deluje kao neki "antisrbin", u mnogim stvarima se ne slažem sa njim (u nekim se opet slažem) ali da je "antisrbin" nije.
Nije on iz te ekipe.
michiganac michiganac 20:13 10.06.2021

Re: Obrt

tess1

Ok, spusti se malo na zemlju. Nije mi cilj dokazati da si glup, ova tvoja arogancija je ipak samo nesigurnost.


Ali si potpuno promasila metu. Nema gore nikakve arogancije niti nesigurnosti u iznosenju sopstvenih stavova.
gvozden1 gvozden1 20:14 10.06.2021

Re: Obrt


U komentaru si posredno naveo da ti se 'ebe za Jasenovcem i svim zrtvama u NDH

Veliš, ne vide se komentari, pa daj da izmislim, šta me košta :)

Glupo ti je to, a ako očekuješ da se pravdam, i to ti je glupo.

Predugo piskaramo ovde da bih se time bavio, onaj do čijeg mišljenja držim zna da je nemoguće da tako nešto napišem, a ako neko misli da je moguće, onda je taj budala i takvima se ne pravdam, neka misle šta hoće.
freehand freehand 20:15 10.06.2021

Re: Obrt


PS. Termin Srbalji je arhaizam koji prije koju stotinu godina uopste nije koristen u neg. konotaciji, kakvom je ti vec dozivljavas/koja tebe iritira. A ja, eto, naprasto volem arhaizme u pisanom obliku, pa i u ovako ironicnom.

Srbalj ni danas nema nikakvu negativnu konotaciju, bar ja nikad nisam čuo za tako nešto.
Interesantan je vikipedijski spisak sa primerima upotrebe ove reči:

Примери употребе етнонима „Србљи“ у значењу „српска земља“
И кога си чловека приселил игумен светаго Георгија откуду љубо: или из Грк или из Србл.

— Повеља краља Милутина манастиру св. Ђорђа на Серави близу Скопља из 1300
Списасмо имена метохијам всем по Србљех и по Романији

— Повеља цара Душана из 1348.
И трговци, који минују у Србље на Дану, да не плате ништа

— Повеља драчког војводе Балше II Дубровчанима 1385.
Ви ми одговористе, да пошљемо (калуђера Саву) о Илиње дни, а то не посласмо, ере смо били овамо пошли у Србље.

— Писмо јерусалимског митрополита Михаила дубровачком кнезу из 1386.
И што се пре, међу собом Дубровчане, или се буде учинило у Србљих или у Дубровнику, да се пре пред кунсулом дубровчким.

— Повеља кнеза Лазара Дубровчанима 1387.
Неколици од нашех трговац ... прођу у Србље.

— Писмо дубровачког кнеза кир Евгенији (кнегињи Милици) из 1396.
И кди ме бијаху и скубеху, говораше Никша: ’Удри, тко је мој, ја ћу у Дубровник и у Србљех отговорити за тој’.

— Жалба Ивана Каруча дубровачкој општини 1411.
Много сам весео, ако узмогу доспети до Србаља.

— Писмо А. Маројевића дубровачком кнезу 1414.
За прве господе несу ини трг из Србаља износили.

— Писмо дубровачког кнеза деспоту Стефану 1417.
да трговци и лудје них с трзи и с имањем них да могу ходити ... по Натолије, по Романије, по Бугарској, и по Влашкој земли, по Србљех, по Арбанасех, по Босне и по всех инех местех земљах и градовех...

— Повеља султана Мурата II Дубровчанима из 1442.
да могу њих трговци ... ходити ... по бугарској земљи и по Србљех.

— Повеља султана Мехмеда II Дубровчанима, након 1459.

michiganac michiganac 20:17 10.06.2021

Re: Obrt

Meni Mičigenac ne deluje kao neko "antisrbin", u mnogim stvarima se ne slažem sa njim (u nekim se opet slažem) ali da je "antisrbin" nije.


A koji su to arsini ili jos bolje: iskljucujuci faktori kojima se mjeri necije antisrpstvo ili pak "antisrpstvo" i slucajno srpstvo?
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:21 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac
Meni Mičigenac ne deluje kao neko "antisrbin", u mnogim stvarima se ne slažem sa njim (u nekim se opet slažem) ali da je "antisrbin" nije.


A koji su to arsini ili jos bolje: iskljucujuci faktori kojima se mjeri necije antisrpstvo ili pak "antisrpstvo" i slucajno srpstvo?


ček, ti bi sad i sa mnom da se svađaš?
gvozden1 gvozden1 20:21 10.06.2021

Re: Obrt


Prosto, stavio si ga u neki bezveze kontekst:

Najbednije zvuče ovi što svoje antisrpstvo (i ako je nesvesno) pokušavaju opravdati nagoveštajem da su neki njihovi preci stradali od Hrvata.


Meni Mičigenac ne deluje kao neko "antisrbin", u mnogim stvarima se ne slažem sa njim (u nekim se opet slažem) ali da je "antisrbin" nije.
Nije on iz te ekipe.


A to?

Pa naravno, ponovio bih to bez zadrške.

To uzimanje kredita tipa, moji su stradali i to mi je kredit, to je argument za moj stav, imate da me slušate, je stvarno bedno.

Da li je antisrbin ili ne, ne znam, taj razgovor je verovatno tekao tako da su mu stavovi na tu stranu išli, jer što bih inače to pisao?

(sad mi žao što ne vidim)
predatortz predatortz 20:23 10.06.2021

Re: Obrt

Srbalj


Često ga u zezanju koristim, te umem da kažem:

Srbalji, Sorabi...(pa nastavim misao).

Ne bih se uvredio da me neko tako nazove.

Ali, moram da vam priznam jednu stvar.

Ono srbijanski ministar, srbijanska policija, vlada itd, počinje opasno da mi ide na qratz kada to govore u hrvatskim, crnogorskim i federalnim medijima.

Posrbijančio sam se, jbga! Dugo sam ovde.
freehand freehand 20:26 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac
Meni Mičigenac ne deluje kao neko "antisrbin", u mnogim stvarima se ne slažem sa njim (u nekim se opet slažem) ali da je "antisrbin" nije.


A koji su to arsini ili jos bolje: iskljucujuci faktori kojima se mjeri necije antisrpstvo ili pak "antisrpstvo" i slucajno srpstvo?
I
Meni već neko vreme deluje kao da postoji nekakva samoproglašena komisija koja definiše i proglašava nečije srpstvo, slučajno srpstvo, loše srpstvo a bogami i antisrpstvo.
Jedino što sam ja uspeo da razumem oko toga je da su svi sumnjivi sem samih članova komisije.
Liči na primenu Zakona o sumnjivcima, nije zezanje.


michiganac michiganac 20:28 10.06.2021

Re: Obrt

vrabac_onaj

ček, ti bi sad i sa mnom da se svađaš?

Ne, nego me doista interesuje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:33 10.06.2021

Re: Obrt

predatortz
Srbalj


Često ga u zezanju koristim, te umem da kažem:

Srbalji, Sorabi...(pa nastavim misao).

Ne bih se uvredio da me neko tako nazove.

Ali, moram da vam priznam jednu stvar.

Ono srbijanski ministar, srbijanska policija, vlada itd, počinje opasno da mi ide na qratz kada to govore u hrvatskim, crnogorskim i federalnim medijima.

Posrbijančio sam se, jbga! Dugo sam ovde.


A vidiš mene to "srbijanac", "srbijansko" nikada nije vređalo, kada je izrečeno u nekom normelnom kontekstu. Prosto, geografska odrednica, kao Crnogorac, Hercegovac, Bosanasc, Lala, Sremac...

Mislim, može i Gedža :)
Ni to me ne nervira, naprotiv sa ponosom ističem da sam Gedža, nek crknu dušmani, 'nako z'inat
(dobro, pri tome sam i Šiptar ali to smo već elaborirali )


vrabac_onaj vrabac_onaj 20:35 10.06.2021

Re: Obrt

.
michiganac michiganac 20:35 10.06.2021

Re: Obrt

To uzimanje kredita tipa, moji su stradali i to mi je kredit, to je argument za moj stav, imate da me slušate, je stvarno bedno.


Pazi kad uopste nisam pomenuo sopstvene pretke (pa ni samu posljednju imenicu sve do tog mog posljednjeg gorelinkovanog komentara), vec sam se samo generalno osvrnuo na sam film i jasenovacke zrtve. Ali to tebe, vidim, ne sprijecava da vec iskonstruises sopstveno misljenje o tome sta je pisalo na onom blogu (ako ga vec ne vidis poput Vrapca).

O cijoj gluposti onda govorimo?
predatortz predatortz 20:39 10.06.2021

Re: Obrt


A vidiš mene to "srbijanac", "srbijansko" nikada nije vređalo, kada je izrečeno u nekom normelnom kontekstu. Prosto, geografska odrednica, kao Crnogorac, Hercegovac, Bosanasc, Lala, Sremac...


Znaš i sam da sam često isticao da je to geografska odrednica i da mi je sasvim ok, da je i sam koristim. Mnogo se to koristi uz Drinu i niko se zbog toga ne ljuti. Čak, ljudi sa desne strane Drine to često za sebe upotrebljavaju. Govorim o pograničnim mestima.

Ali mi opasno počelo da piči po ganglijama kada to koriste oni koje nabrojah.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:41 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac
vrabac_onaj

ček, ti bi sad i sa mnom da se svađaš?

Ne, nego me doista interesuje.


Pa dobro, recimo da je to on što se naziva drugosrbijancima, autošovenistima, slučajnim srbima.
Ti izrazi se naravno danas dosta zloupotrebljavaju, ali to ne znači da takve pojave ne postoje.
Baš kao što to što svaka budala danas lepi etiketu fašiste ne znači da fašizma nema i da je iskorenjen.
gvozden1 gvozden1 20:47 10.06.2021

Re: Obrt

cijoj gluposti onda govorimo

Tvojoj, naravno, jer si ovde glup samo ti.

Našao sam komentare preko Filipovo profila, preko tvog linka ih ne vidim, ali svejedno.

Vidim tamo da si podebljao reč izmišljeni, to te kopka.

Pa, prvo, što bih ti verovao na reč da su stvarno tvoji stradali, i šta to uopšte menja?
Zar je teško izmisliti priču o stradalim precima posebno onda kad neko, poput tebe, smatra da je to nekakav argument (a nije nikakav, naravno)

I ajd sad kad ih vidim reci mi, nemoj link, reci stranu, gde sam napisao da mi se ebe za žrtve Jasenovca.

Ili će biti (a biće, jeste) da lažeš?
michiganac michiganac 20:48 10.06.2021

Re: Obrt

Meni već neko vreme deluje kao da postoji nekakva samoproglašena komisija koja definiše i proglašava nečije srpstvo, slučajno srpstvo, loše srpstvo a bogami i antisrpstvo.
Jedino što sam ja uspeo da razumem oko toga je da su svi sumnjivi sem samih članova komisije.
Liči na primenu Zakona o sumnjivcima, nije zezanje.


Utabana staza iskljucivosti koja vodi ka suzenju i totalitarnim ekspresijama svijesti.


predatortz predatortz 20:49 10.06.2021

Re: Obrt


I ajd sad kad ih vidim reci mi, nemoj link, reci stranu, gde sam napisao da mi se ebe za žrtve Jasenovca.


Iskreno, to ne mogu ni da zamislim.
gvozden1 gvozden1 20:50 10.06.2021

Re: Obrt


Pa dobro, recimo da je to on što se naziva drugosrbijancima, autošovenistima, slučajnim srbima

Kao onaj neueus aus.... kome se mičigenac klanja, vidim tamo.

Posle me pitaš lako sam zaključio da je i on antisrbin.
Ajd Vrabac ne zezaj, nego šta je.
freehand freehand 20:50 10.06.2021

Re: Obrt


Pa, prvo, što bih ti verovao na reč da su stvarno tvoji stradali, i šta to uopšte menja?
Zar je teško izmisliti priču o stradalim precima posebno onda kad neko, poput tebe, smatra da je to nekakav argument (a nije nikakav, naravno)


Jel ovo nešto na račun kolege domaćina?
milisav68 milisav68 20:50 10.06.2021

Re: Obrt

Ali mi opasno počelo da piči po ganglijama kada to koriste oni koje nabrojah.

Tačno se čuje kako nekako sa podsmehom to izgovaraju.


gvozden1 gvozden1 20:51 10.06.2021

Re: Obrt

Iskreno, to ne mogu ni da zamislim

Ma daj bre, laže, lupeta.
freehand freehand 20:51 10.06.2021

Re: Obrt

Ajd Vrabac ne zezaj, nego šta je.

Možda je Talijan?
gvozden1 gvozden1 20:52 10.06.2021

Re: Obrt

freehand

Pa, prvo, što bih ti verovao na reč da su stvarno tvoji stradali, i šta to uopšte menja?
Zar je teško izmisliti priču o stradalim precima posebno onda kad neko, poput tebe, smatra da je to nekakav argument (a nije nikakav, naravno)


Jel ovo nešto na račun kolege domaćina?

Ne nego na tvoj.
tess1 tess1 20:53 10.06.2021

Re: Obrt

Ama kakav antisrbin, što mašite toliko i umal' da me iznervirate. :)

Priča o arhaizmu prolazi ako se on ufurao da je Petar Kočić iz Beča. Il sam Gavrilo. (ne zaboravimo kako je i gdje umro u Beogradu naš dobri Petar, i šta bi sa Gavrilom, a i on je šurovao sa Srbijom ne sa Srbijicom, ili?)

Ovo je arogancija, Srblji konzervirane svijesti:

"U našoj svesti se, međutim, ništa nije promenilo, tu smo konzervirali jednu lošu situaciju. Ljudi, zapravo, ne postaju bolji, i mekši, i tolerantniji, nego tvrđi, tvrdoglaviji, tuplji, agresivniji, zlobniji. Mislim da je tu danas uzrok naše tragedije."
- Misa Radivojevic


Kakva tragedija, tragedija srpskog čovjeka u Srbiji? Tvrdoglavo, tupog, agresivnog i zlobnog? Samo malo, arhaizmi su u njegovom govoru znak mudrosti, il?

Ovde ima pametnih ljudi, ljudi moji, živalj u Srbijici, arhaizmi kao da je Srbija za turskog vakta, na kaldrmi, a istina da je kraljevstvo za moju i njegovu otadžbinu ljepšu od Pariza..
predatortz predatortz 20:56 10.06.2021

Re: Obrt

freehand

Pa, prvo, što bih ti verovao na reč da su stvarno tvoji stradali, i šta to uopšte menja?
Zar je teško izmisliti priču o stradalim precima posebno onda kad neko, poput tebe, smatra da je to nekakav argument (a nije nikakav, naravno)


Jel ovo nešto na račun kolege domaćina?



Ako misliš na mene, meni priče o porodičnom stradanju imaju težinu. Ne može ih čovek, naravno, uzeti kao validan aršin, ali itekako utiču na formiranje naših stavova.

Huči, eto, na to gleda drugačije.

Pa šta?

freehand freehand 20:58 10.06.2021

Re: Obrt

Ne nego na tvoj.

Nemoj, oženjen sam čovek i čist strejtaš.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:59 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac


Utabana staza iskljucivosti koja vodi ka suzenju i totalitarnim ekspresijama svijesti.




Eto.
Baš o tome sam pričao u prethodnom komentaru.
gvozden1 gvozden1 21:00 10.06.2021

Re: Obrt

ali itekako utiču na formiranje naših stavova.

Do neke mere utiču, naravno, ali pametan čovek to nikada neće uzeti za argument jer stvarno je glup argument.

Može se razumeti teza, simpatišem komuniste jer mi je deda bio komunista, ali nikako teza, komunisti su bili u pravu jer je moj deda bio komunista.

Na drugu tezu odgovor je, baš mi se ebe šta je tvoj deda bio.
freehand freehand 21:01 10.06.2021

Re: Obrt

predatortz
freehand

Pa, prvo, što bih ti verovao na reč da su stvarno tvoji stradali, i šta to uopšte menja?
Zar je teško izmisliti priču o stradalim precima posebno onda kad neko, poput tebe, smatra da je to nekakav argument (a nije nikakav, naravno)


Jel ovo nešto na račun kolege domaćina?



Ako misliš na mene, meni priče o porodičnom stradanju imaju težinu. Ne može ih čovek, naravno, uzeti kao validan aršin, ali itekako utiču na formiranje naših stavova.

Huči, eto, na to gleda drugačije.

Pa šta?


Pa ništa, sem što nisam mislio na tebe. Nisi ti blogovski žrvanj iz koga ispadaju stalno niste a uvek nekako nove i umnožene žrtve po svedočenjima komšija, zaovinih jetrva i senilnih pijandura što sopstvene zločin svaki put za gajbu dodaju i uvećaju.
michiganac michiganac 21:02 10.06.2021

Re: Obrt

gvozden1
cijoj gluposti onda govorimo

Tvojoj, naravno, jer si ovde glup samo ti.

Našao sam komentare preko Filipovo profila, preko tvog linka ih ne vidim, ali svejedno.

Vidim tamo da si podebljao reč izmišljeni, to te kopka.

Pa, prvo, što bih ti verovao na reč da su stvarno tvoji stradali, i šta to uopšte menja?
Zar je teško izmisliti priču o stradalim precima posebno onda kad neko, poput tebe, smatra da je to nekakav argument (a nije nikakav, naravno)

I ajd sad kad ih vidim reci mi, nemoj link, reci stranu, gde sam napisao da mi se ebe za žrtve Jasenovca.

Ili će biti (a biće, jeste) da lažeš?


Napisao si:

Nemoguć je film o Jasenovcu kome "filmske" mane ne bi nalazili Sonnja Buserko, neki Lalić, neki neues aus, Endži, mičigenac, Kamilo, N1, Danas... i ta fela.

Pecati se na priču o tehničkoj strani, o estetskoj strani, je zapravo popuštanje pred tom antisrpskom (bili oni toga svesni ili ne, svejedno) kampanjom.


I da dopunim

Najbednije zvuče ovi što svoje antisrpstvo (i ako je nesvesno) pokušavaju opravdati nagoveštajem da su neki njihovi preci stradali od Hrvata.

Time bi da neki kredit dobiju, da kupe uvažavanje drugih nekim svojim precima, izmišljenim ili stvarnim.


Ovim si decidirano uvrijedio SVAKOG ko iole misli drugacije od tebe, a kome su potencijalno stradali preci od ustaske ruke. Na bilo koji nacin: u Jasenovcu, na kucnom pragu, baceni u jame,... (pa makar i moji preci ne bili u istim..)*



*(..a jesu, stradali su, ne u Jasenovcu vec u selima prema Jajcu)

PS. i ajde iskopaj moj komentar koji je prethodio ovom tvom gdje se ja to "PRAVDAM nagovjestajem da su moji preci stradali od Hrvata".

gvozden1 gvozden1 21:10 10.06.2021

Re: Obrt


Napisao si

Jesam, i drago mi je što jesam, da mogu sam sebi bih dao preporuku.
A sad mi kaži šta je problem, to što ti veruješ da je moguć film o stradanju Srba iz srpske vizure, koji bi oduševio Sonju Biserko, ili što sam tebe u to društvo umetnuo?

Ja bih ponovio i jedno i drugo, i da bi Sonja svakom nalazila mane, i da si ti u toj grupi.

I, ne bilo ti zapoveđeno, ajd i ono o ebe mi se.


a jesu, stradali su,

Važi.
predatortz predatortz 21:11 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac
gvozden1
cijoj gluposti onda govorimo

Tvojoj, naravno, jer si ovde glup samo ti.

Našao sam komentare preko Filipovo profila, preko tvog linka ih ne vidim, ali svejedno.

Vidim tamo da si podebljao reč izmišljeni, to te kopka.

Pa, prvo, što bih ti verovao na reč da su stvarno tvoji stradali, i šta to uopšte menja?
Zar je teško izmisliti priču o stradalim precima posebno onda kad neko, poput tebe, smatra da je to nekakav argument (a nije nikakav, naravno)

I ajd sad kad ih vidim reci mi, nemoj link, reci stranu, gde sam napisao da mi se ebe za žrtve Jasenovca.

Ili će biti (a biće, jeste) da lažeš?


Napisao si:

Nemoguć je film o Jasenovcu kome "filmske" mane ne bi nalazili Sonnja Buserko, neki Lalić, neki neues aus, Endži, mičigenac, Kamilo, N1, Danas... i ta fela.

Pecati se na priču o tehničkoj strani, o estetskoj strani, je zapravo popuštanje pred tom antisrpskom (bili oni toga svesni ili ne, svejedno) kampanjom.


I da dopunim

Najbednije zvuče ovi što svoje antisrpstvo (i ako je nesvesno) pokušavaju opravdati nagoveštajem da su neki njihovi preci stradali od Hrvata.

Time bi da neki kredit dobiju, da kupe uvažavanje drugih nekim svojim precima, izmišljenim ili stvarnim.


Ovim si decidirano uvrijedio SVAKOG ko iole misli drugacije od tebe, a kome su potencijalno stradali preci od ustaske ruke. Na bilo koji nacin: u Jasenovcu, na kucnom pragu, baceni u jame,... (pa makar i moji preci ne bili u istim..)*



*(..a jesu, stradali su, ne u Jasenovcu vec u selima prema Jajcu)





Ja u ovom ne vidim ni naznaku "jebe mi se za žrtve Jasenovca".

Ni naznaku negiranja žrtava, bilo kojih i bilo gde.

A reći ću nešto, a znam da ću se ujesti za jezik.

Ima u BiH, i ti to znaš, grupacija koja je profesionalizovala status "porodice žrtve ratnog zločina". I u sve se mešaju, misleći da im taj status daje za pravo da uređuju svaki segment života.

E, recimo, za njihove stavove mi se živo jebe, što ne znači da ne poštujem nevino stradale.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:27 10.06.2021

Re: Obrt

Vidim da nije sam. Još sedam nehospitalizovanih, ili hospitalizovanih koji imaju net, oduševilo se njegovom željom da stradaju moja deca.

То је зато што се ти радујеш и оправдаваш смрти те несретне Муслиманске деце и тих свих заробљених, то је гној у мозгу.

А они су тамо страдали само зато јер су се звали Мирсад, Емир, Мехмед, а могли смо, тамо, бити мој син и ја, и исто тако бесмислено страдати, јер смо Предраг и Лазар, или су могла бити твоја деца.

Гној.
Ментални гној.
Но, то је објективно стање Србије, у овом трену, са славопојкама деда Ратку убици.
А још кад видим ове глупости, на који се начин, и овде и у јавности, све то оповргава, од овог будалаша који помиње Ердемовића као кључног сведока или кога још... па снимали су нас људи сателитом, и то како су гробнице раскопаване, пресретали комуникацију, признавали су, чак, и они са багером шта су радили.

А неки несретник, као ви овде, каже ми -- ма то су потплатили те, да тако кажу, сву четворицу.
Еј, потплатили оне убоге возаче ровокопача и багера, који су кости мртвих претурали.
Боже ме сачувај.

Гној.
michiganac michiganac 21:28 10.06.2021

Re: Obrt

A sad mi kaži šta je problem, to što ti veruješ da je moguć film o stradanju Srba iz srpske vizure, koji bi oduševio Sonju Biserko, ili što sam tebe u to društvo umetnuo?



Cek, po tebi, mi smo tamo zapravo govorili o filmu koji je trebao da odusevi Sonju Biserko? Gle, meni to bazdi na odredjeni kompleks okupiranosti mislju o tome sta bi trebala da kaze Sonja Biserko?

Uzgred, 'ebeno spinujes u komentarima, kao i u onom gornjem kontekstu da sam se necim pravdao.

'Ebe mi se za Sonju i njenom eventualnom "odusevljavanju", potpuno je irelevatno u kontekstu polemike koju sam zapoceo sa Alsom, a onda si se ti ocesao od mene.


A jeste, film je moguc, i sa srpske i sa univerzalnije - stavise i umjetnicko-vrijednosne vizure, koja bi proizvela mnogo dublji efekat.

michiganac michiganac 21:31 10.06.2021

Re: Obrt

Ja u ovom ne vidim ni naznaku "jebe mi se za žrtve Jasenovca".


"Vi sto iole mislite drugacije - jebe mi se za vase zrtve, pa makar one stradale i u Jasenovcu"

To je napisao.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:33 10.06.2021

Re: Obrt

michiganac



Hvala na onim preporucenim linkovima!

Ovaj razgovor je na zalost opet krenuo u provaliju.
predatortz predatortz 21:36 10.06.2021

Re: Obrt


То је зато што се ти радујеш и оправдаваш смрти те несретне Муслиманске деце и тих свих заробљених, то је гној у мозгу.


Gde i kad?

Naći ćeš gomilu mojih komentara u kojima se o Srebrenici izjašnjavam kao o teškom ratnom zločinu.

A tebi za zadatak dajem da nađeš samo jedan u kom se radujem pogibiji bilo kog i bilo čijeg deteta.

Naći ćeš gomilu komentara u kojima se sa dosta prezira određujem prema Mladiću.
U ovom sam, ko nije shvatio, ironično rekao da sam ga zavoleo i da je moralna vertikala za mnoge. Ne zato što on to jeste, nego što to jeste u odnosu na mnoge.

freehand freehand 21:38 10.06.2021

Re: Obrt

Jesam, i drago mi je što jesam, da mogu sam sebi bih dao preporuku.
A sad mi kaži šta je problem, to što ti veruješ da je moguć film o stradanju Srba iz srpske vizure, koji bi oduševio Sonju Biserko, ili što sam tebe u to društvo umetnuo?

Ja bih ponovio i jedno i drugo, i da bi Sonja svakom nalazila mane, i da si ti u toj grupi.

I, ne bilo ti zapoveđeno, ajd i ono o ebe mi se.

Nivo barapstva i bezočnog nitkovluka sadržan u tom komentaru može se meriti samo sa ovim njegovim potrvđivanjem i iskazanim ponosom na tu hrpu mentalnog izmeta.
Ali ono čega se svako normalan stidi u normalnoj komunikaciji postalo je opšte mesto na blogu, gde se utrkuju ovdašnji ljotićevci i fašisti u merenju srpskosti sve po sebi sameravajući.
Ali sreća je sadržana u dve stvari: srpskost je nacionalna pripadnost i ne dele je šušumige i besramni moroni na internetu.
A druga je nemerljivo srećna okolnost da se srpstvo ne ogleda u takvima čiji se šovinizam ne zaustavlja na drugima nego se ti bestijalni mamlazi onda usmeravaju na Srbe preko Drine, preko Save, preko Dunava, ispod Morave i Ibra, konačno na sve preko svoje tarabice, sa izuzecima među istomišljenicima na ovom mestu. Onda nema veze da li su za Ruse, da li su za NATo, da li bi sad potpisali nezavisnost Kosova, da li su za demokratiju ili diktaturu, da li im je svaki okupator dobar i mio, da li im je svaka laž slatka i dobrodošla ako mazi njihov fašizam.
Veliki Srbi do moego, domaćini i rodoljubi. Al u qrtzu.
Samo seljoberi i malograđani za podsmeh i izbegavanje sa gađenjem.
Srbomeri, leb te jebo...



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:39 10.06.2021

Re: Obrt

Pa dobro, recimo da je to on što se naziva drugosrbijancima, autošovenistima, slučajnim srbima


Kao onaj neueus aus.... kome se mičigenac klanja, vidim tamo.


Kao u obdanistu.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:45 10.06.2021

Re: Obrt

Nivo barapstva i bezočnog nitkovluka sadržan u tom komentaru može se meriti samo sa ovim njegovim potrvđivanjem i iskazanim ponosom na tu hrpu mentalnog izmeta.
Ali ono čega se svako normalan stidi u normalnoj komunikaciji postalo je opšte mesto na blogu, gde se utrkuju ovdašnji ljotićevci i fašisti u merenju srpskosti sve po sebi sameravajući.
Ali sreća je sadržana u dve stvari: srpskost je nacionalna pripadnost i ne dele je šušumige i besramni moroni na internetu.
A druga je nemerljivo srećna okolnost da se srpstvo ne ogleda u takvima čiji se šovinizam ne zaustavlja na drugima nego se ti bestijalni mamlazi onda usmeravaju na Srbe preko Drine, preko Save, preko Dunava, ispod Morave i Ibra, konačno na sve preko svoje tarabice, sa izuzecima među istomišljenicima na ovom mestu. Onda nema veze da li su za Ruse, da li su za NATo, da li bi sad potpisali nezavisnost Kosova, da li su za demokratiju ili diktaturu, da li im je svaki okupator dobar i mio, da li im je svaka laž slatka i dobrodošla ako mazi njihov fašizam.
Veliki Srbi do moego, domaćini i rodoljubi. Al u qrtzu.
Samo seljoberi i malograđani za podsmeh i izbegavanje sa gađenjem.
Srbomeri, leb te jebo...


Ovo Srbomeri je dobro!

Nego na to ne vredi ni reagovati. To Gvozden izgleda kad mu je dosadno provocira i onda prica gluposti i vredja.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:48 10.06.2021

Re: Obrt

Neues aus der Nachbarschaft

Kao u obdanistu.



Vaspitačice, Marko me dirao!
gvozden1 gvozden1 21:52 10.06.2021

Re: Obrt


Cek, po tebi, mi smo tamo zapravo govorili o filmu koji je trebao da odusevi Sonju Biserko? Gle, meni to bazdi na odredjeni kompleks okupiranosti mislju o tome sta bi trebala da kaze Sonja Biserko?

Aha, ona mi je reper za sve.
Ona je bre simbol pojave.
A pojava je, daj da pljujemo na srpsko.
Ti se tome pridružuješ i to je sve, ništa novo i ništa strašno.
Ima vas, imalo vas je i biće vas.

A jeste, film je moguc, i sa srpske i sa univerzalnije - stavise i umjetnicko-vrijednosne vizure, koja bi proizvela mnogo dublji efekat.
Od svakog filma je moguć bolji, ali kad film postane politička a ne filmska tema, pa kad se tu opredeliš za stranu, opredelio si se.
Sve je ok, samo ne treba da se vadiš, posebno je bedno kad se vadiš na stradale pretke, stvarne ili izmišljene.



"Vi sto iole mislite drugacije - jebe mi se za vase zrtve, pa makar one stradale i u Jasenovcu"

To je napisao


Gde?
Može link?

Ma zezam se, naravno da be možeš da nađeš taj link jer to nigde i ne piše, već sam rekao da lažeš ali da mi to nije bitno.

Vidiš šta se desi kad petljaš nešto, moraš ljudima da pričaš "to je napisao" kao da su oni nepismeni pa ne mogu da pročitaju šta je napisano.
freehand freehand 21:52 10.06.2021

Re: Obrt

Nego na to ne vredi ni reagovati. To Gvozden izgleda kad mu je dosadno provocira i onda prica gluposti i vredja.

Previše pametnih ljudi ovde ne reaguje.
Nekad je bilo nezamislivo da se uopšte pominje nečija nacionalna pripadnost kao svojstvo i kvalitet i kao argument u bilo kakvom razgovoru.
Sad su Srbomeri preuzeli stvar u svoje ruke pa nema priče dok ti oni, pošto su rasterali sve što makar miriše na išta drugo - ne izdaju licencu sa jednokratnim važenjem da si ok i da možeš i latinicom, ali samo ovaj put. Inače - odoše jajca za lošu porodičnost i nedovoljnu ili neadekvatnu srpskost.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:56 10.06.2021

Re: Obrt

Другови, стрељајмо Гвоздена!
freehand freehand 21:59 10.06.2021

Re: Obrt

vrabac_onaj
Другови, стрељајмо Гвоздена!

A Marka?
gedza.73 gedza.73 22:00 10.06.2021

Re: Obrt

freehand
Nekad je bilo nezamislivo da se uopšte pominje nečija nacionalna pripadnost kao svojstvo

Napisa lik koji je upravo to radio sa Sjentinelom i Dr. Wagnerom u onoj drugoj metamorfozi
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:01 10.06.2021

Re: Obrt

freehand
vrabac_onaj
Другови, стрељајмо Гвоздена!

A Marka?


И њега! И њега!
predatortz predatortz 22:01 10.06.2021

Re: Obrt

vrabac_onaj
Другови, стрељајмо Гвоздена!


A da mi to koljemo pre nego počnu da streljaju?
gvozden1 gvozden1 22:04 10.06.2021

Re: Obrt

predatortz
vrabac_onaj
Другови, стрељајмо Гвоздена!


A da mi to koljemo pre nego počnu da streljaju?

Bogami, ti se zezaš, ali ne bi me začudilo da, kad bi bilo prilike, ovi stvarno streljali.
To je taj mozak.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:04 10.06.2021

Re: Obrt

predatortz


A da mi to koljemo pre nego počnu da streljaju?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana