Gost autor

见面

docsumann RSS / 13.06.2021. u 05:22

 

Hajde malo pričamo o Kinezima.

tess1

 



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

benedykt benedykt 22:10 17.06.2021

Re: Da

stemajz
хајде, не било ти заповеђено, баци линк на ту вест са проценком

Dao je intervju Cipkinu pre neki dan pa su pričali sat vremena o Covidu, vakcinama, odnosno između ostalog i o tim anti-vaxxer teorijama zavere kao one koje protura ovde gosn Milanče.
Evo imaš deo za to oko antitela, a sad vidim da si u međuvremenu i sam pronašao…
Главврач больницы в Коммунарке Денис Проценко рассказал, что антитела не появляются у 8−10% привитых от Covid. У 90% привитых граждан, по словам Проценко, с антителами всё в порядке. По его словам, это те цифры, которые дают исследования.

link
zaharaga zaharaga 22:14 17.06.2021

Re: Da

benedykt
Milan Novković


- Ovi poslednji veći talasi Covida, tipa Indija, onaj u Izraelu, Gibraltar (mali ali interesantan zbog izolovanosti) itd su skoro svi odlično korelisani sa vakcinacijom - tj do njih je dovela vakcinacija, ne "wild" SARS-CoV-2 virus

- Bolji uvid u genetiku spike proteina (interesantno iako znamo da je virus iz laboratorije) pokazuje da je inžinjering do te mere fokusiran na human infekcije da čak ni jednoj živuljki ni blizu ne prilazi.

- Verovatno je pobegao iz laobratorije slučajno, iako je jako velika verovatnoća da je namerno pušten.

- Za sada su (ovo je veće nagđanje iako ima kvalitetnih indikatora, odvno) veće šanse da su ga Ameri namerno pustili nego Kinezi (nema veze što bi se, da je tako, to taman uklopilo i u geo-političke igre)


(ima na tone ovoga sada, sve sa pier-reviewed radovima - npr, ovo što ti neće reći je da se čak zna i distribucija spike proteina posle vakcinacije po telu - ima ih svuda u značajnim količinama - malo neuobičajeno - i završavaju u svim tkivima, pa se veselo kače na ACE2 receptore gde god ih ima ... "... spike alone binds to ACE2 and this is toxic to endothelial cells, to cardiac pericytes and to brain pericytes. Spike binding to ACE2 on platelets leads to thrombosis and thrombocytopenia...".

A ako si uradio "Maksu" pa bio u košmaru dva dana onda si intenzivno odradio Covid toxicity ta dva dana kao da si dobio (blaži++) Covid, dok bi, da se nisi vakcinisao, možda neprimetno stekao (parcijalni) imunitet kako si polako bio izložen dovoljnom broju virusnih čestica iz okoline.


Bože strašno koja su ovo besmislena lupetanja ali bez i jedne jedine trunčice uporišta u realnosti…!?!

Čoveče božiji Izrael je imao početak svog pika u broju zaraženih tamo u prvoj polovini decembra pre bilo kakve vakcinacije, ali su zato već skoro pa dva meseca praktično Covid free i verovatno najbolji mogući dokaz da Pfizer vakcina savršeno radi.
Indija je opet krajem marta kada je broj obolelih počeo da odlazi u nebesa imala samo oko 2.5% stanovništva vakcinisano. Dakle o čemu vi pričate, čovek da vas pita ali zaista…!?? O tim idiotarijama kako su navodno Amerikanci namerno napravili virus pa ga odneli baš u Wuhan ne treba zaista trošiti reči. Koji su to kvalitetni indikatori izvinjavam se, ili pričamo eventualno o onoj budalaštini iz internet zemlje šarlatanije sa sve vojnim sportskim igrama u Wuhanu i laboratorijom u Fort Detrick-u…?!!
Inače da pomognem neukima, dakle taj spike protein koji se stvara nakon vakcine ne ide tako u šetnju po krvotoku ili po plućima, niti izaziva blagi oblik Covida. Dakle, Spike protein proizveden na taj način praktično i ne dolazi u dodir sa ACE2 proteinima u drugim ćelijama u organizmu, već ostaje tu u samom mišiću i limfnim ćelijama u ramenu, tj ne luta okolo i ne pravi probleme. Pro tome je barem za mRNA vakcine odrađena i dodatna zaštita u vidu određenih mutacija, pa tako stvoreni spike protein zadržava svoj početni oblik umesto onoga koga dobija prilikom vezivanja za ACE2. Dajte nemojte se baš toliko sramotiti prepisujući neke gluposti ko zna odakle…


Hajde, ako bi mogao, molim te, da ovo isto napises na spanskom, kako bi i cileanci mogli da procitaju. Mozda bi im lakse bilo.
benedykt benedykt 22:15 17.06.2021

Re: Da

freehand
ne bih li (opet) ispao glavan, ili vi to samopregorno radite na nekim inovacijama u srpskom jeziku

Takoe. Mi u u društvu reč glavan koristimo 40 godina.
Ovde je poslužila kao bućkalo.


Ma šta kažete druže Freehand…!?! A je l’ i to takoe neka vaša interna pošalica od pre 40 godina ili ja tu nešto propuštam…?!! Tako da odlično vam ide, i sa pošalicama a bogami još bolje bez njih. Mislim, glavan ste.. Da ne kažem sad glavni…
stemajz stemajz 22:38 17.06.2021

Re: Da

него, јеси ти намеран љигавац па ово прећутиш?

При этом Проценко подчеркнул, что у 90 процентов привитых россиян антитела вырабатываются, и назвал такой результат «хорошей цифрой».

из тога како си ти овде потегнуо овог лекара, рекло би се да је он ту нешто лоше око руске вакцине рекао а није

значи, злобан си или тупав ("или" није "xor" у овом случају)

benedykt benedykt 22:58 17.06.2021

Re: Da

stemajz


то што је онај италијан тамо написао у суштини пас с маслом не би појео, чисто срање, осим за неког ко је унапред решио да верује сваком поливању говнима

тражио raw data од руса :))))
баш ме занима да ли би то исто добио од фајзера? добио би ону ствар да попуши

могу и остале његове небулозе тамо тачку по тачку да разбуцам, али ме мрзи

Pa sad, ne bih da te razočaram ali prvi su to primetili sami Rusi tj epidemiolog Vlasov inače zamenik predsednika Komisije za utvrđivanja falsifikata u istraživanjima pri Ruskoj akademiji nauka, zatim profesorka Rebrova sa Pirogova tj Medicinskog fakulteta u Moskvi, odnosno Valerij Aksjonov inače urednik u Bionika Medija tj u izdavačkoj kući koja objavljuje stručne medicinske časopise. Poenta priče je da su za razliku od svih ostalih sličnih studija, tipa onih koje su odrađene za Pfizer i Modernu, tu neke stvari nedostajale ili bile gadno sumnjive. E sad, to što ti a priori imaš taj stav kako je sve jedna grandiozna zavera samo o tebi govori, a ne i o toj grupi lekara i naučnika koja je napisala sve to oko Sputnjika V na Lancetu, još manje o članku samom.
Tako da, ne trči pred rudu već se malo bolje udubi u ono što je tamo tačno napisano, odnosno uzmi za početak originalnu studiju za Sputnjik V objavljenu na Lancetu pre nekoliko meseci, te je onda uporedi sa onim što su oko efikanosti svojih vakcina priložili na primer Pfizer i Moderna. E kada to uradiš onda ti se možda i javi o čemu ovi ljudi tačno pričaju, odnosno na šta tačno ukazuju kao problematično. Inače, što se mene tiče kreni ti odmah sa tim tačku po tačku razbucavanjem. Mislim, nemoj da te ja zadržavam…
benedykt benedykt 23:06 17.06.2021

Re: Da

stemajz
него, јеси ти намеран љигавац па ово прећутиш?

При этом Проценко подчеркнул, что у 90 процентов привитых россиян антитела вырабатываются, и назвал такой результат «хорошей цифрой».

из тога како си ти овде потегнуо овог лекара, рекло би се да је он ту нешто лоше око руске вакцине рекао а није


Ako obratiš malo pažnju na ono što sam ja napisao videćeš da se ja samo pozivam na Procenka kao na izvor za podatak da oko 10% Rusa koji su primili Sputnjik V nema antitela. Prema tome, njegova interpretacija datog rezultata je barem meni potpuno nebitna, tj ukoliko on misli da je sve to «хорошей цифрой» drago mi je ali zaista zbog njega. Doduše ako su očekivali nešto slično kao što se ispostavilo za Sinopharm i onih 29% u Srbiji, onda je definitivno tih 10% очень хорошо. Da ti stavim stvari malo u perspektivu, tj da obrazložim dodatno poentu priče. Dakle, ispitivanje u Velikoj Britaniji je pokazalo da 96% ljudi ima antitela i to posle prve doze Pfizera tj AstraZeneca vakcine. Shvataš li sad koliko se tih 90% posle obe doze Sputnjika V može podvesti pod «хорошей цифрой»…
benedykt benedykt 00:25 18.06.2021

Re: Da

bene_geserit
Ja mu ... ništa ne verujem

Ma bitno da ti veruješ državnoj propagandi, npr.
naravno da je ovaj tip organizovao "državni udar" i da nisu nikakvi FBI-evci bili među organizatorima.




Aha, pa sada mi se sve konačno prosvetlilo…!?? Dakle zato su Mitch i četr'es i kusur GOP ajduka u Senatu onako baš sa gnušanjem odbili i samu pomisao da se oformi January 6 commission i ispita šta se sve tu zaista dešavalo kada upade ona rulja u Kapitol…!?! Oni to znači samo zato da bi zaštitili FBI, tj da se ne bi saznala mračna istina kako je sve to naravno bio tipičan false flag. Ostaje samo nejasno, da li je sem FBI-a i Antifa bila umešana u celu tu priču…!? Mislim, i to se potezalo kao teorija, ali se iz nekog potpuno nepoznatog razloga na svim onim snimcima divljanja nalaze jedino i samo Proud Boys, Oath Keepers, Three Percenters i ostali slični njima. Dakle sve je to vidiš FBI organizovao… Lepo kaže besmrtni Ilija Čvorović kako je osnovno pravilo kako ništa nije onako kako na prvi pogled izgleda. Nema Bene, odmah se vidi da je sila sa tobom, jer kako si ih samo iz momenta prozreo pa to je prosto neverovatno…
bene_geserit bene_geserit 02:01 18.06.2021

Re: Da

Lepo kaže besmrtni Ilija Čvorović kako je osnovno pravilo kako ništa nije onako kako na prvi pogled izgleda

Pa Ilija je tu bio u pravu, nema demonstracija na svetu u kojima služba nema ubačene elemente, da okrenu masu na stranu na koju treba.
Nego mašiš ceo fudbal, nije bila poenta u tome.
Već u tome da je svejedno sa kog izvora dolazi neka besmislena priča (kao ta da je par stotina idiota, među kojima i ovaj maskiran u vikinga, btw nenaoružanih, koje su pustili da uđu u skupštinu tako što su stavili 3 i po murjanca da štiti ulaz, pokušala nekakav "državni udar" ), bili u pitanju "zvanični" izvori ili neke Internet zabiti, treba biti podjednako skeptičan.
A Pajić ti je sav takav, svakoj budalaštini (koja mu ide u prilog politički) koja stiže od zvaničnih izvora veruje a ovo drugo su "znojave dekice".
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:46 18.06.2021

Re: Da

A Pajić ti je sav takav, svakoj budalaštini (koja mu ide u prilog politički) koja stiže od zvaničnih izvora veruje a ovo drugo su "znojave dekice".


E, nemoj sad na mene da se vadiš dok te tambura obaj benedikt. Ti si odvalio glupost o FBIu i DB, sad izdrži ribanje kao čovek.

A "znojave dekice" je odličan sažimajući opis ovih Milančetovh izvora "znanja" (bar je bio korektan pa je te somnabulije koje ovde isporučuje još od prvog dana kovida stavio pod navodnike).
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:49 18.06.2021

Re: Da

Inače, što se mene tiče kreni ti odmah sa tim tačku po tačku razbucavanjem. Mislim, nemoj da te ja zadržavam…



Evo i mene interesuje to razbucavanje (i sve ću da proverim kod stručnog lica), a baš me zanima i da vidim kako je sad i floki postao eksperat i za vakcine i medicinu uopšte, jel to drže neke kreš kurseve po tim agregatorima lažnih vesti i teorija zavere koje prate, jer vidim da je i bene odjenom dosta potkovan.



Milan Novković Milan Novković 10:10 18.06.2021

Re: Da

haklberi_tom
srdjan.pajic
Bože strašno koja su ovo besmislena lupetanja ali bez i jedne jedine trunčice uporišta u realnosti…!?!



Ma, Milanče hvata na upornost, vrti ove iste stvari već ko zna koliko dugo,
povremeno doda nešto novo samo ako je još luđe i neverovatnije od prethodnog. Ja mu, kad je u pitanju kovid, još od onog Indusa što mu se priviđao HIV u kovidu, ništa ne verujem, i do sada se, koliko vidim, nisam zajebao.


Sreća pa ti kompenzuješ to, jer ti ne vrtiš 'znojave dekice' ko zna koliko dugo.

Pošto sam ja Pajiću objasnio bar ovo sa Indusima više od 7 puta odustajem od daljih pokušaja (naš računovođa je govorio da pametnom čoveku jednu te istu stvar ne treba objašnjavati više od 7 puta).

Skoncentriši se, imaš više nego dovoljno znanja da ukapiraš:

- Mi smo sastavljeni od 20 amino kiselina, suglavnom, tj proteini su dominantna "materija" u nama.

- Proteini su sekvence amino kiselina

- Ponekad pričamo o peptidima, delovima proteina.

- U genetskom codu imamo 4 "slova" - A - Adenin, G - Guanin, T - Timin, C - Citozin

- Tri slova definišu amino kiselinu. Pošto kombinacija od 3 slova ima više od 20 neke amino kiseline su definisane sa nekoliko kombinacija.

Kinezi su u Januaru 2020 objavili genetski kod SARS-CoV-2 virusa.

Indusi su državni insitut od reputacije, ne jedan čovek, koji su uzeli taj code i uporedili ga sa drugim kodovima raznoraznih virusa, svega i svačega u nadnacionalnoj bazi podataka. I objavili rad 31 Jan 2020.

E sad, pre dalje priče pogledaj svoju boldovanu rečenicu. Ovo što ću dole napisati sam Srkiju objasnio već više puta, ali se on toliko frenetično opire da to shvati, gonjen svim i svačim a posebno tom neverovatno strašću da i pored nultog znanja neumorno lupeta, aj to, nego nekontrolisano presrećan lupa drugima etikete. Ignoriši ga, upao je u kovitlac neznanja, gluposti, sreće u udaranju po drugima, i zabrinjavajuće radosti u malicioznosti.

Priča ide dalje.

To što su indusi uradili je jako prosto - skoro pa srednjoškolsko programiranje. Ti si malo radio sa microcontrolerima i programiranje i ja bih mogao da te naučim da ponoviš Induski u manje od 10 dana programiranja u nekom višem programskom jeziku.

Radi se o poređenju stringova. Zamisli dve rečenice.

1. Radmila je stajala u povetarcu uživajući u hladnjikavoj senzaciji po oznojenom vratu dok je sa vrha planine posmatrala oblake ispod nje.

2. Dok je tražio bag u mikro-kontroleru Emsi se pregrejao pošto mu je glava bila preblizo ventilatoru od ispravljača, i pored toga što je bio uronjen u povetarcu uživajući u hladnjikavoj senzaciji po oznojenom vratu, pošto ga je doticala promaja od dva otvorena prozora.

Pogledaj boldovane delove, i zamisli da je drugi deo coda SARS-CoV-2, a prvi iz jednog od stotina hiljada codova u javnboj bazi genetskih podataka.

Ovo je trivijalno:

- Ovi boldovani delovi mogu da budu slučajni, ali je to malo verovatno. Kao što je malo verovatno da majmun, lupajući nasumice po tastaturi, napiše Šekspirovo delo.

- Indusi su primetili da u SARS-CoV-2 virusu postoje 4 takva mesta, što verovatnoću slučajnosti umanjuje.

- Pa su primetili da na 3 od 4 mesta postoji neuobičajen "diskontinuitet" u "rečenici". Tj nema veze što mi ni prva rečenica nije uredna, zamisli da se napiše urednije, al druga je neuredna i u Induskom pretraživanju.

Još jednom, posao što su Indusi uradili je bio trivijalan, staviću dole abstract. Naterali su ih da ga povuku iako nerado pošto sam ja posle pročitao jedan ogroman tred gde se šef tima brani kako su oni, eto, uradili prost posao.

Uvrtali su im ruku zbog jezičkih "sugestija":

"Abstract rada: Uncanny similarity of unique inserts in the 2019-nCoV spike protein to HIV-1 gp120 and Gag

We are currently witnessing a major epidemic caused by the 2019 novel coronavirus (2019-nCoV). The evolution of 2019-nCoV remains elusive. We found 4 insertions in the spike glycoprotein (S) which are unique to the 2019-nCoV and are not present in other coronaviruses. Importantly, amino acid residues in all the 4 inserts have identity or similarity to those in the HIV-1 gp120 or HIV-1 Gag. Interestingly, despite the inserts being discontinuous on the primary amino acid sequence, 3D-modelling of the 2019-nCoV suggests that they converge to constitute the receptor binding site. The finding of 4 unique inserts in the 2019-nCoV, all of which have identity /similarity to amino acid residues in key structural proteins of HIV-1 is unlikely to be fortuitous in nature. This work provides yet unknown insights on 2019-nCoV and sheds light on the evolution and pathogenicity of this virus with important implications for diagnosis of this virus.
"

Ako ne znaš napamet šta znači Engleska reč "fortuitous" - slučajno, tj nije se desilo nečijom namerom.

Indusi sugerišu da je malo verovatno da su se te 4 sličnosti između raznih virusa desile slučajno u prirodi.

... svašta posle Indusima prigovaraju - npr da nisu u sva 4 dela "identične" sekvence, nego slične. ali to su ti male razlike tipa "hladnjikavoj" i "hladnjkavoj"

Ogroman većina istraživača ne dovodi u pitanje Induski rad, on je trivijalan, nego se ne čuju ti ljudi.

Ali, kako vreme prolazi, i sve više ih sve glasnije postavlja pitanja, krenuli su sa pričom o "prirodnom" rekombinovanju virusnog materijala kod ljudi kod kojih se istovremeno zatekla preteča SARS-CoV-2 i HIV virusa. Fora je:

1. Što prosto nema preteče u bazama koja ima bar 1,2 ili 3 od ove 4 sekvence pošto.

2. Ako bi se i jedan fragmenat rekombinovao ogromne su šanse da virus ne bi bio "viable", održiv.

3. A verovatnoća da se u istoj osobi dese 4 recombinacije, ili u 4 osobe koje zaražuju jedna drugu u lancu po jedna rekombinacija, i da je svaka održiva - verovatnoća je NULA, ili, ako hoćeš pozitivan broj, verovatnoća je ista kao verovatnoća da kamen odskoči od zemlje zato što, slučajno, u jednom trenutku svi atomi "trgnu" na gore.

3.1 Ili kao verovatnoća da, slučajno, u pola sober gde je tvoja žena pritisak spontano skoči na 2 atmosfere, a u tvojoj polovini se pojavi vakum na kratko.
stemajz stemajz 10:44 18.06.2021

Re: Da

srdjan.pajic
Inače, što se mene tiče kreni ti odmah sa tim tačku po tačku razbucavanjem. Mislim, nemoj da te ja zadržavam…



Evo i mene interesuje to razbucavanje (i sve ću da proverim kod stručnog lica), a baš me zanima i da vidim kako je sad i floki postao eksperat i za vakcine i medicinu uopšte, jel to drže neke kreš kurseve po tim agregatorima lažnih vesti i teorija zavere koje prate, jer vidim da je i bene odjenom dosta potkovan.



е до споловила...

пајићу, ја имам те "курсеве" силом прилика (некад и у ставу мирно, хехе) скоро сваки дан већ одавно, лепша половина (са немачким докторатом из статистике, ако је то неком битно сада) се бакће клиничким студијама ево већ добрих 12 година...

бакће се толико да је она глобални шеф за клиничке студије (наравно, не тај медицински део студија, то раде лекари) у немачко-америчкој фармацеутској фирми (њена шефица је С ниво, chief scientific officer, па је ниво на ком моја жена то све ради, ако хоћеш, vice president или senior director, фирма је средње величине, нешто преко 3к запослених, није неки гигант)

овоме (мом кићењу овде перјем моје жене) можеш и не мораш да ми верујеш, од воље ти

моју жену не занима да се прегања са нама аветима овде на блогу, она нађе своје весеље на другом месту

па сада, идемо редом, шта су италијан бучи и остала екипа замерили спутњику у ланцету, како је шпигл то писао

да не буде забуне, за свку од ових тачака коју шпигл/ланцет наводи као критику, објашњења нису оригинално нити моја нити од моје жене, него од једног немачког лекара који се преко 20г бави исто клиничким студијама, па просудите сами, ја само морам мало да прежвакам и напишем једноставније, у првом реду због себе - ако не можеш да објасниш једноставно, ни не разумеш како треба


1.
"недостатак транспарентности и приступ raw-data":

ово је смејурија: raw data од било које клиничке студије не смеју да се показују у јавности, тиме би све детаље о пацијентима открио
FDA, као државни регулаторни орган захтева од свих који хоће да региструју лек у америци да им доставе raw data, пошто њихови статистичари хоће да (јако често) протерају своје анализе кроз те податке и онда упореде своје резултате са онима које си им ти доставио и крене решетање... наравно, FDA те сирове податке неће ни у лудилу пустити напоље, нема шансе
ЕМА то никад не захтева (немају ни довољно велики тим који би самостално радио анализе над тим подацима), али би имала право да захтева, као званични регулаторни орган... њима би морао да доставиш, ако експлицитно захтевају

зато и питање бучију: јел тражио можда од било кога другог, фајзер, на пример, да он или ланцет добију сирове податке за студије? па не би му нико ни одговорио на то, него би му рекли да није нормалан


2.
била су 4 смртна случаја од људи који су били вакцинисани спутњиком, али су објављени подаци само за 2:

за то двоје су објављени детаљни подаци, они су оболели и умрли од ковида убрзо након вакцинације, што може сваком да се деси, то је бар јасно, вакцинисао си се данас први пут и сутра се заразио, вакцинација не мора ништа да значи
друга два случаја: један умро од фрактуре кичме, други чак није ни био вакцинисан спутњиком него плацебом и имао је шлог

тако да је и критика по овом основу обично срање

3.
нејасноћа са бројем учесника у студији: на једном месту је писало 21977 а на другом 21862:

онај ко би озбиљно узео целу студију, нашао би све објашњено у доступном trial profile - 21977 учесника је "рандомизовано" (кренула студија над њима, то се ради после тзв. почетног скенирања пацијената, неће над свим скенираним пацијентима кренути студија, то је исто скроз нормално, не прихваташ све добровољце који се јаве да учествују) али је после прве вакцинације одбачено 115 пацијената - ово је потпуно нормална пракса у свим клиничким студијама да ћеш неке пацијенте морати да "шкартираш" током студије по разним основама - исто као кад радиш 100 мерења, па видиш да си 5 мерења нешто погрешно урадио, па ти је сигурније да их не користиш за анализе јер ће ти сметати резултату

наравно, документујеш разлоге зашто је неко искључен из даљег тога студије

најнормалнија ствар, стално се дешава скоро у свим клиничким студијама

у истом том trial profile има и објашњење зашто су ти пацијенти искључени из студије (не зашто над неким добровољцима није кренула студија, то је бесмислено објашњавати, они су послати кући пре почетка студије), па ко хоће да копа нека копа

значи, и ово је обично просеравање и тражење длаке у јајету и никакав озбиљан недостатак

4. и 5.
питања око рачунања ефикасности (efficacy) вакцине - 15% учесника студије који су били вакцинисани плацебом су након 42 дана од прве дозе имали антитела
вероватно су се заразили у међувремену
критичарима није јасно да ли је то ушло у рачун ефикасности
даље се италијан буни опет око броја учесника, обично наклапање

развој антитела није примарни нити циљ нити показатељ успешности вакцине у студији - главни критеријум је, како и СЗО каже, спречавање заразе корона вирусом, те се ефикасност вакцине у студији ни не рачуна преко антитела (то је добар али не и једини и крајњи показатељ)

за резултате студије је битно да ли ће неко ко је вакцинисан бити заражен корона вирусом кад буде изложен вирусу - ако не, онда је успешно вакцинисан, ако да, онда се није примила
развијеност антитела није коначни показатељ него јако добар индикатор, коначни показатељ је ово горе
значи, могуће је, код малог броја вакцинисаних пацијената у студији, да немају развијена антитела у крви али да не буду заражени вирусом кад дођу у контакт са њим

и ово важи за тестирање и код других вакцина, не само за ову конкретну студију са спутњиком

значи, опет срање и тражење длаке у јајету - збуњујеш људе који читају питањима око детаља који нису битни за то рачунање
исто тако је јасно, наравно, да су се они вакцинисани плацебом заразили на природан начин у контакту са вирусом током студије, тривијалност


6.
опет се буне око следећих бројева - број вакцинисаних људи који су се заразили спутњиком: кажу да на се на једном месту наводи да је, након 21 дан, 16 пацијената од цирка 15000 вакцинисаних било заражено короном, а на другом месту у студији наводе да пише да има 61 заражени пацијент у двадесетом дану студије

овде још и да му се призна да је видео мало аљкавости код аутора; да је бучи хтео мало пажљивије да погледа у табеле, видео би да се то односи на разлитиче сетове података, што су аутори студије навели објаснили за прву табелу, али нису поново експлицитно објаснили за неку другу табелу, што су и могли да ураде, не би шкодило
за то се није бунио нико од оних који су радили peer review самог чланка, пошто су људи морали да размишљају о ономе што читају па им је било self-explaining

италијан ту опет мути воду тражећи длаку у јајету и правећи од муве медведа

---

и на крају

тај епидемиолог власов (сарадник више школе економије у русији, либтардско легло које школује штеточине за директорска места, као кад би Г17+ имао своју факултет и школовао директоре, отприлике) се исто буни што сирови подаци нису јавно доступни
он би макар требало да зна да то није дозвољено нигде па ни у русији - сигурно и зна, али му је циљ да опљује на било који начин а не конструктивна критика


то његово друштво за evidence-based medicine треба да критикује систем и предлаже побољшања, али да нађе мало боље основе по којима ће критиковати



јбт, који мени ђаво треба да губим време овде и пишем оволику постељину (коју скоро нико неће ни прочитати, не бих ни ја, искрено) са неким ко набаца гомилу имена и титула, да би импресионирао не знам кога и створио утисак да нешто зна а све остало остаје на површинском нивоу и при томе не разуме ништа - не знам ни сам

"нема будале до начитане будале"


Milan Novković Milan Novković 11:06 18.06.2021

Re: Da

stemajz
...
јбт, који мени ђаво треба да губим време овде и пишем оволику постељину (коју скоро нико неће ни прочитати, не бих ни ја, искрено) са неким ко набаца гомилу имена и титула, да би створио утисак да нешто разуме а све остало остаје на површинском нивоу и при томе мисли да разуме нешто, не знам ни сам

"нема будале до начитане будале"



Ja pročitao - ne gubiš vreme, ti umeš kritički da razmišljaš.

Ne znam ko su ti načitane budale?!

Znam da Srki nije, on nije uopšte načitan, a načitani su uglavnom "načitani", tj vrlo plitko i tanko čitaju - tipa razmazuju jedno jaje na 6 gostiju
benedykt benedykt 13:28 18.06.2021

Re: Da

bene_geserit

Nego mašiš ceo fudbal, nije bila poenta u tome.
Već u tome da je svejedno sa kog izvora dolazi neka besmislena priča (kao ta da je par stotina idiota, među kojima i ovaj maskiran u vikinga, btw nenaoružanih, koje su pustili da uđu u skupštinu tako što su stavili 3 i po murjanca da štiti ulaz, pokušala nekakav "državni udar" ), bili u pitanju "zvanični" izvori ili neke Internet zabiti, treba biti podjednako skeptičan.

Pa sad, ne bih da te razočaram ali koliko se ja nešto sećam bio je prvo najavljen taj neki miting ispred Bele kuće 6. januara, pa je Tramp pozivao da se obavezno dođe sa onim sada već čuvenim… Be there, will be wild! Pa su Fox, Newsmax, OANN tj talk radio ekipa o tome danima i noćima talambasali, najavljujući sad ili nikad Stop the Steal priču. Sačekaj, je l’ tako bilo ili sam ja to sanjao sa sve legendarnom Sidney Release the Kraken Powell i njenim ludačkim teorijama o Dominionu, tj kako su se udružili Hugo Chavez (valjda iz groba) sa ekipom sa Kube i Kine, te pokrali izbore jer hoće da u the land of the free and the home of the brave uvedu komunizam…!?
Pa je onda svanuo taj 6. januar i u D.C. došla ona rulja na čelu sa Proud Boys, Oath Keepers tj Three percenters opremljena od glave do pete, ili je po tebi normalno na mitinge dolaziti iz nekog nepoznatog razloga sa šlemovima i pancir prslucima, odnosno oznakama nekakvim raspoznavanje tipa one narandžaste kape što su imali Proud Boys. Sačekaj, je l’ bilo tako, evo ispravi me ako sam bilo šta pogrešio…
Pa je onda bio taj miting ispred Bele kuće gde je Rudy Giuliani ložio rulju tamo o nekakvom trial by combat, a Tramp ih pozivao sledećim rečima… We’re going to walk down Pennsylvania Avenue… And we’re going to the Capitol…!?!
Sačekaj, je l’ tako bilo ili sam nešto izmislio…!??
Dakle, neko je te ljude huškao i to ne danima, ne čak i nedeljama, već bukvalno dva meseca da su izbori pokradeni i da je sad ili nikad, moramo nešto da učinimo… Let's take back our country….!!!! E sad, kada je sve to propalo, onda daj da optužimo nekog drugog, neku Antifu, neki FBI, jer kako to da mi budemo za bilo šta krivi…!?! Sada je policija kriva jer ih je bilo premalo, i jer nisu reagovali adekvatno. Pazi da nisam pratio 24/7 kako se to sve sprema i kuva od novembra, da nisam gledao uživo prenos svega toga u D.C.-u 6. januara sa bukvalno vilicom do poda, odnosno da nisam posle odgledao sve one video snimke pa da mi prodaješ tu priču o nekakvoj FBI nameštaljci…

Nadam se da si na primer video ovaj novi video koga je DOJ objavio bukvalno juče, pa mi samo reci šta tačno vidiš i kako ti se konkretno ova scena uklapa u tu tvoju false flag teoriju…
benedykt benedykt 14:21 18.06.2021

Re: Da

stemajz


е до споловила...

пајићу, ја имам те "курсеве" силом прилика (некад и у ставу мирно, хехе) скоро сваки дан већ одавно, лепша половина (са немачким докторатом из статистике, ако је то неком битно сада) се бакће клиничким студијама ево већ добрих 12 година...

бакће се толико да је она глобални шеф за клиничке студије (наравно, не тај медицински део студија, то раде лекари) у немачко-америчкој фармацеутској фирми (њена шефица је С ниво, chief scientific officer, па је ниво на ком моја жена то све ради, ако хоћеш, vice president или senior director, фирма је средње величине, нешто преко 3к запослених, није неки гигант)

овоме (мом кићењу овде перјем моје жене) можеш и не мораш да ми верујеш, од воље ти

моју жену не занима да се прегања са нама аветима овде на блогу, она нађе своје весеље на другом месту

па сада, идемо редом, шта су италијан бучи и остала екипа замерили спутњику у ланцету, како је шпигл то писао

да не буде забуне, за свку од ових тачака коју шпигл/ланцет наводи као критику, објашњења нису оригинално нити моја нити од моје жене, него од једног немачког лекара који се преко 20г бави исто клиничким студијама, па просудите сами, ја само морам мало да прежвакам и напишем једноставније, у првом реду због себе - ако не можеш да објасниш једноставно, ни не разумеш како треба

4. и 5.
питања око рачунања ефикасности (efficacy) вакцине - 15% учесника студије који су били вакцинисани плацебом су након 42 дана од прве дозе имали антитела
вероватно су се заразили у међувремену
критичарима није јасно да ли је то ушло у рачун ефикасности
даље се италијан буни опет око броја учесника, обично наклапање


јбт, који мени ђаво треба да губим време овде и пишем оволику постељину (коју скоро нико неће ни прочитати, не бих ни ја, искрено) са неким ко набаца гомилу имена и титула, да би импресионирао не знам кога и створио утисак да нешто зна а све остало остаје на површинском нивоу и при томе не разуме ништа - не знам ни сам

"нема будале до начитане будале"



Dakle, pod jedan koliko shvatam tebi smeta moje pozivanje na imena i titule, da bi onda iz nekog nepoznatog razloga počeo sa pričom o svojoj sopstvenoj ženi…!?! Sačekaj, je l’ može ona da odvoji malo vremena i pogleda studiju Sputnjika V ili ne može tj da se uključi u raspravu, jer ako ne može onda je potpuno nebitna, još manje gde radi i koji doktorat ima. Mislim ako smo spali na priču… Moj tata je jači od tvog tate, znaš moja žena je ej bre…!?? Onda ti užasno slabo ide u celoj ovoj priči.
Pod dva, on što jeste bitno je ko je taj Nemac na koga se pozivaš, jer koliko shvatam ništa od toga što si napisao nije tvoje, tj prepisao si samo ono što je taj neki neimenovani lekar imao da izjavi. U prevodu, googlao si pa se uhvatio kao davljenik za prvu slamku na koju si naišao, pa je sada prodaješ kao Deset božijih zapovesti. Dakle, kako se zove i preziva taj lekar, priloži link za ono što je napisao a ja ću se sa nemačkim već nekako snaći.
Pod tri, oko te tačke sa placebom, čisto da ti ukažem na par stvari koje očigledno ne znaš, pošto si za celu priču saznao bukvalno tek juče. Dakle da ne ulazim sad u to kako je sve to smrduckalo od početka, kada su obnarodovali tamo u avgustu 2020. na sva zvona kako je Sputnjik V prva vakcina napravljena protiv Covida na svetu, a da nisu ni odradili 3. fazu ispitivanja tj da je u prve dve faze ispitivanja vakcinu primilo sveukupno 20 (dvadeset) ljudi. Da tragikomedija bude potpuna ni tih dvadeset nije bilo tek tako izabrano a prema protokolima za takvu vrstu ispitivanja, već su to svi do jednog bili mladi-pravi i u punoj snazi zdravi vojnici, koji su dobili naređenje da učestvuju u celoj priči. Ne znam, pitaj ženu je l’ to uobičajeno, pa nam javi…!?
Takođe, pročitaj dobro šta piše u ovom tekstu sa RIA Novosti iz decembra 2020. kada već pričamo o placebo grupi…
link
МОСКВА, 23 дек — РИА Новости. Добровольцам, участвующим в испытаниях российской вакцины от коронавируса "Спутник V", больше не будут вводить плацебо, только сам препарат. Об этом РИА Новости сообщил директор Национального исследовательского центра имена Н. Ф. Гамалеи Александр Гинцбург

Dakle majstore, ceo taj proces sa placebo grupom je zaustavljen u jednom momentu i to su sami rekli. Prema tome, kako da ti objasnim ali ne možeš da kažeš i javno da objaviš kako si ukinuo placebo grupu za treću fazu ispitivanja a onda da se ta ista placebo grupa koje nema pojavi nekim čudom posle u studiji koju objaviš u februaru 2021. na Lancetu. Pitaj svoju ženu može li se smatrati validnim bilo koje slično ispitivanje ako nema placebo grupe, jer kada ukineš placebo grupu ukinuo si i randomizirano komparativno ispitivanje i praktično sahranio celu priču.
Takođe, nešto ne vidim kako je taj neki nemački lekar objasnio ono od čega je manje više sve i počelo a to je kako je uopšte moguće da efikasnost bude 91.9% za grupu od 18–30 godina, 90.0% za 31–40 godina, 91,3% za 41–50 godina, 92,7% za 51–60 godina, odnosno 91,8% za starije od 60 godina. Pitaj svoju ženu dakle i za to, pa neka ti objasni u čemu je problem ili joj reci da pojača malo te ”kurseve”. Majstore, iz aviona se vidi da ovo smrdi do neba, jer sve ostale vakcine sveta nemaju niti su ikada imale ovako skoro kao pod konac uniformnu raspodelu po starosnim grupama, tj ista je moguća kao da dobiješ sedmicu na Loto-u. Mislim, za ovo jedino neko totalno zaslepljen ne vidi ili bolje rečeno odbija da vidi kako tu nešto debelo nije kako treba. E vidiš, odatle taj zahtev za raw data, a ne zato što ima ta neka grandiozna zavera…

P.S. Nadam se iskreno da se taj nemački lekar ne zove nešto slično kao onaj ”švajcarski” lekar Vitalij Kozak, koji je isto tako iz nekog nepoznatog razloga osetio potrebu da objasni kako je ona studija koju je ekipa iz Šaritea objavili na Lancetu o trovanju Navaljnog u suštini netačna. Nemoj mi molim te samo to reći, odnosno zaista očekujem Nemca ako ništa već drugo…

stemajz stemajz 14:33 18.06.2021

Re: Da

оно за моју жену је било зезање за пајићеву прозивку око курсева, то је бар тривијално за сконтати, макар би требало да буде

не, немачки лекар није швајцарац козак, нема везе са тим, није ни битно
а ти веруј у "тровање" наваљног до миле воље, твоја ствар

и потпуно је небитно ко пише него да ли то што пише има смисла или не

за све остало, немам намеру више да губим време, доста ти је, неком ко је унапред одлучио шта му је апсолутна истина па гуглује и лепи овде информације које не(ће да) разуме је бесмислено причати


benedykt benedykt 14:56 18.06.2021

Re: Da

stemajz
оно за моју жену је било зезање за пајићеву прозивку око курсева

не, немачки лекар није швајцарац козак, нема везе са тим, није ни битно
а ти веруј у "тровање" наваљног до миле воље, твоја ствар

за све остало, немам намеру више да губим време, доста ти је, неком ко је унапред одлучио шта му је апсолутна истина па гуглује и лепи овде информације које не разуме је бесмислено причати


Sorry, ali ko je od nas ovde odlučio šta je istina, ja koji pratim celu priču od početka ili ti koji si saznao za nju juče pa googlao da nađeš bilo šta u korist onoga za šta navijaš da bude istina…!?? Naravno da nemaš nameru da kao gubiš vreme, niti da otkrivaš ime i prezime tog nemačkog dr Kozaka ili koga god, jer treba da odgovoriš na prvo i osnovno pitanje koje je jasno bilo kome, a to je kako je validno ispitivanje ako je placebo grupa ukinuta i kako je moguća onakva raspodela po starosnim grupama…?!! Evo, pokušaj da mi objasniš, ili bolje pitaj svoju ženu pa neka ti ona na tabli nacrta neke stvari…
Inače da ti pomognem, ja svoje stavove za razliku od tebe formiram prema dostupnim činjenicama. Dakle, kao i većina neutralnih ljudi koji se drže one maksime da nije bitno koje je boje mačka ako ista da lovi miševe, sam bio skeptičan u avgustu 2020. oko onog gromopucatelnog objavljivanja Sputnjika V, prve vakcine protiv Covida na zemaljskome šaru. Mislim, kako možeš nešto tako da objaviš nešto a bez treće faze ispitivanja. Onda sam pratio šta se dešava jer mi je cela priča bila zanimljiva, ali sam posle te čuvene 92% efikasnosti studije na Lancetu rekao sebi… Ok, možda jesu požurili i obnarodavali pre vremena, ali dobro politika razumem tj vakcina je izgleda zaista u rangu sa Pfizer, Modernom tj AstraZeneca (u to neko vreme se nisu još pojavili problemi sa njom). Međutim, onda naletim prvo na Vlasova, pa odmah posle i na članak na Lancetu, pogledam ponovo ali pažljivije 92% studiju Sputnjika V na Lancetu i shvatim da tu nešto smrdi. Prema tome, neka Gamalea priloži raw data i skine ljagu sa sebe, pošto sam malo umoran od te jedne te iste propagandne priče.. Sve je to zavera, mrze nas… Pogledaj samo njihove totalno nebulozne odgovore na ovo na šta ukazuju Vlasov i ekipa i videćeš tačno da se ponašaju kao mala deca uhvaćena sa rukom u tegli džema. Zapamti, čim krene ta standardna priča o grandioznoj zaveri, znaj da su krivi. Kada bi imali adute u svojim rukama tj nevino bili optuženi, istog sekunda bi ih bacili na sto i natrljali nos svima. Tako da pusti me te priče, jer taj raw data ne sadrži nekakvu supertajnu svemirsku tehnolologiju pa da ne mogu da ga pošalju Vlasovu i ekipi. Daj molim te ne zasmejavaj me, treba samo da pošalju ono iz čega je dobijen onaj zaista čudan rezultat na kraju, pa da se sve lepo proveri i istovremeno zapuše usta nevernim Tomama sa Lanceta. Win-win situejšn za njih ali se iz nekog nepoznatog oni totalno kontra ponašaju…

P.S. Majstore, za Navaljnog su njegovi pre pet dana objavili celokupnu bolničku dokumentaciju iz Omska, uključujući tu i rezultate analiza koji su još prvog dana poslati u najbolju rusku civilnu laboratoriju Sklifovski u Moskvi. Tražili su prvo zvanično pa im nisu dalil onda su otišli do arhive, sve to snimali telefonima naravno, i rekli da su im kao fol dozvolili u upravi bolnice da sve to iskopiraju. Eno ti crno na belo lepi moj da mu je holinesteraza bukvalno bila nepostojeća, kao što je i Šarite rekao kada su oni uradili svoje analize nekoliko dana posle. Naravno, kada su posle pet meseci dobili konačno tu istu dokumentaciju zvaničnim putem, te analize nije bilo iz nekog razloga a pri tome je puno toga prepravljeno. Šta misliš zašto…!?! Dakle, sve vreme su znali o čemu se radi. Ne pričaj po običaju o stvarima o kojima ništa ne znaš…
benedykt benedykt 15:33 18.06.2021

Re:

stemajz


не, немачки лекар није швајцарац козак, нема везе са тим, није ни битно
а ти веруј у "тровање" наваљног до миле воље, твоја ствар



Ja verujem jedino dostupnim činjenicama a ti veruješ uvek da ima neka grandiozna zavera, kako svi lažu, kako su Nemci, Francuzi i Šveđani namerno dali lažne rezultate analiza, kako je to iz nekog nepoznatog razloga uradio i OPCW tj njihove dve laboratorije, te kako su i lekari u Šariteu lagali odnosno dali svesno potpuno pogrešnu dijagnozu. Odlično majstore, evo ti pa pogledaj i sam jer ako laže koza ne laže i rog…


Dakle, kako je moguće da lekari u Omsku pričaju o nekoj hipoglikemiji ili čemu već a da nisu primetili bukvalno nepostojeću 0.47 holinesterazu…
Pazi iz tog 0.47 bukvalno šljašti natpis organofosfati i to i poslednji duduk na ovom svetu zna. Dakle, ko od nas ovde veruje u bajke za malu decu, ili su i ovi rezultati analiza koje je uradio Sklif može biti lažni, kao i oni koje je posle toga uradio Šarite pa našao istu stvar…!??
Inače taj papir koji vidiš je isti onaj koji drži glavni toksilog iz Omska na ovoj slici…
stemajz stemajz 15:35 18.06.2021

Re: Da

могао си исто тако да гледаш годину дана и кинеску телевизију па да кажеш да разумеш кинески - протраћено време на нешто није никакав гарант да ћеш то и разумети

даље не читам, не да ми се
benedykt benedykt 15:55 18.06.2021

Re: Da

stemajz
могао си исто тако да гледаш годину дана и кинеску телевизију па да кажеш да разумеш кинески - протраћено време на нешто није никакав гарант да ћеш то и разумети

даље не читам, не да ми се

Ko od nas ovde ne razume ništa izvini ali zaista, ti koji si za sve saznao bukvalno juče pa copy-paste prepisuješ nešto što je neki nemački lekar napisao a da nemamo pojma ni ko je tačno taj čovek, ali zato znamo sve o tvojoj ženi iz nekog razloga ili ja koji sticajem okolnosti pratim sve od početka. Ti kome su svi argumenti tipa, ma taj Vlasov je jedan libtard i laže po zadatku…!? Ti, koji ovde pričaš bajke za malu decu, pa ispade taj raw data supertajni plan za novi Spejs Šatl. Da li uopšte shvataš šta im tačno traže, pošto se izgleda mi gubiš malo u vremenu i prostoru, tj preporučujem pomoć prijatelja u vidu žene. Daj nemoj me zasmejavati molim te ali zaista, jer ti uvek polaziš od zadatog rama pa u njega uklapaš činjenice. Kako očekuješ billo kakvu smislenu raspravu kada bukvalno odbijaš istu. Dakle prvo si se busao u grudi kako ćeš da razbucaš sve u paramparčad a onda mrtav hladan izgooglao nekog nemačkog lekara i prepisao ono što je on imao da kaže a da se čovek ni dotakao nije najbitnije stvari tj one sedmica na Lotou raspodele po starosnim grupama. U prevodu, bavio se nekim glupostima a i tada je sve podatke koji se ne uklapaju, odnosno nelogičnosti objašnjavao sistemom.. Move along… There’s nothing to see here…!?! Sačekaj, da li ti misliš da sam ja malouman pa da ne primećujem kako je taj lekar (kome ni imena ne znamo), presipao iz šupljeg u prazno čak i ako nije ni pomenuo onog elephant in the room…
freehand freehand 17:32 18.06.2021

Re: Da

jer koliko shvatam ništa od toga što si napisao nije tvoje, tj prepisao si samo ono što je taj neki neimenovani lekar imao da izjavi. U prevodu, googlao si pa se uhvatio kao davljenik za prvu slamku na koju si naišao, pa je sada prodaješ kao Deset božijih zapovesti.

Za razliku od priznatog svetskog eksperta Dr Benedycta koji se pod punim imenom i
prezimenom iz akoga stoje nebrojeni naučni radovi iz najrazličitijih oblasti nauke (dostupnih u časopisu Treći kljun) javlja direktno iz Moskve sa svojom analizom.

Cirkus.
benedykt benedykt 19:41 18.06.2021

Re: Da

stemajz

3.
нејасноћа са бројем учесника у студији: на једном месту је писало 21977 а на другом 21862:

онај ко би озбиљно узео целу студију, нашао би све објашњено у доступном trial profile - 21977 учесника је "рандомизовано" (кренула студија над њима, то се ради после тзв. почетног скенирања пацијената, неће над свим скенираним пацијентима кренути студија, то је исто скроз нормално, не прихваташ све добровољце који се јаве да учествују) али је после прве вакцинације одбачено 115 пацијената - ово је потпуно нормална пракса у свим клиничким студијама да ћеш неке пацијенте морати да "шкартираш" током студије по разним основама - исто као кад радиш 100 мерења, па видиш да си 5 мерења нешто погрешно урадио, па ти је сигурније да их не користиш за анализе јер ће ти сметати резултату

наравно, документујеш разлоге зашто је неко искључен из даљег тога студије

најнормалнија ствар, стално се дешава скоро у свим клиничким студијама

у истом том trial profile има и објашњење зашто су ти пацијенти искључени из студије (не зашто над неким добровољцима није кренула студија, то је бесмислено објашњавати, они су послати кући пре почетка студије), па ко хоће да копа нека копа

Čisto da ne zaboravim, mislim da bi neimenovani nemački lekar i Gamalea ekipa trebali da se usaglase oko ovog dela, jer su oni u svom odgovoru na date primedbe rekli sledeće…
Enrico Bucci and colleagues correctly note that 21 977 individuals were included in the study, as of Nov 24, 2020, as shown in figure 1 of the Article.1 The ClinicalTrials. gov record states that as of Jan 20, 2021, the number of participants increased to 33.758. 13.986 individuals were indeed excluded; some of the volunteers were screened and had not yet been randomised at the time of the snapshot, and others were excluded according to the exclusion criteria or did not meet the inclusion criteria.
Numerical inconsistencies were simple typing errors that were formally corrected

Dakle, sve u svemu je isključeno iz ispitivanja 13.986 osoba od sveukupno 33.758 učesnika u istom, a sva ostala neslaganja u brojkama su štamparske greške. Najnormalnija stvar, odnosno dešava se to valjda u svim kliničkim studijama.
Takođe samo još i ovo… Dakle 11. novembar 2020. godine, odnosno samo dva dana otkako je Pfizer prvi objavio
link
kako njihova vakcina prebacuje 90% efikasnosti a sve na osnovu 94 potvrđena slučaja u obe testirane grupe, na zvaničnom sajtu Sputnjik V vakcine čitamo sledeće…
link
Эффективность применения вакцины «Спутник V» составила 92% (расчёт проводился на основе распределения 20 подтверждённых случаев, выявленных в группе плацебо и в группе, получавшей вакцину). В настоящий момент в ходе фазы III двойного слепого рандомизированного плацебо-контролируемого клинического пострегистрационного исследования вакцины «Спутник V» принимают участие 40 000 добровольцев, из них вакцинировано более 20 000 добровольцев первой дозой вакцины и более 16 000 добровольцев первой и второй дозой вакцины.

U prevodu, efektivnost je 92% a sve to na osnovu skoro pa neverovatnih 20 potvrđenih slučajeva iz placebo grupe tj grupe koja je primila vakcinu. Gle čuda, četiri meseca posle se ista ta 92% cifra pojavljuje i na kraju ispitivanja u kome je učestvovalo nekoliko desetina hiljada ljudi. Mislim ali zaista, pa to je onda sa obzirom na onu uniformnu raspodelu po starosnim grupama 7 na Lotou, pa još sve to najavljeno par meseci unapred. Kakva slučajnost, mislim da dva dana posle Pfizera i njihovih preko 90% se i Gamaela seti da objavi da su sa svojih 92% ipak malčice bolji i da se gle čuda sve to na kraju balade i ispostavi bukvalno u procenat kada se sve sabralo i onih 13.986 oduzelo. Ostaje samo nejasno, gde je tu Snežana a gde sedam patuljaka, mislim jesu li bili u tih 13.986 excluded ili su ipak u onih 92%…
benedykt benedykt 19:58 18.06.2021

Re: Da

freehand
jer koliko shvatam ništa od toga što si napisao nije tvoje, tj prepisao si samo ono što je taj neki neimenovani lekar imao da izjavi. U prevodu, googlao si pa se uhvatio kao davljenik za prvu slamku na koju si naišao, pa je sada prodaješ kao Deset božijih zapovesti.

Za razliku od priznatog svetskog eksperta Dr Benedycta koji se pod punim imenom i
prezimenom iz akoga stoje nebrojeni naučni radovi iz najrazličitijih oblasti nauke (dostupnih u časopisu Treći kljun) javlja direktno iz Moskve sa svojom analizom.

Cirkus.

Druže Freehand ako vam je za utehu, bukvalno na svakom mestu na internetu gde sam nešto kao pisuckao sopstvene razonode radi, se uvek nađe tako neki bezjak miloševićevske provinijencije, koji onda kao neka baba iza kace zlobno dobacuje, pošto je valjda veselnik nemoćan da se upusti u bilo kakvu vrstu iole ravnopravne diskusije.
Inače da pomognem nepismenima… Nije Benedyct već je Benedykt… Piše lepo ali ne vredi. Inače može da bude Benedict, može i da bude Benedikt tj Бенедикт, ali Benedyct malo teži slučaj sem naravno kao nepravilno napisan oblik tog Benedykt… Da pogađam, to se vi tako u vašem društvu već 40 godina šalite, tj potpuno isto kao i za ono glavan…
freehand freehand 20:04 18.06.2021

Re: Da

Da pogađam, to se vi tako u vašem društvu već 40 godina šalite, tj potpuno isto kao i za ono glavan…

Takoe. Volimo da ostavljamo bućkala tu i tamo.
Za nadobudne budale koje misle da je vrhunac mudrijašenja obraćati se drugima sa visine prosipajući bisere iz sopstvene tikve kao nekakve vrhunce mudrosti.
benedykt benedykt 20:18 18.06.2021

Re: Da

freehand

Takoe. Volimo da ostavljamo bućkala tu i tamo.
Za nadobudne budale koje misle da je vrhunac mudrijašenja obraćati se drugima sa visine prosipajući bisere iz sopstvene tikve kao nekakve vrhunce mudrosti.

Pa sad druže Freehand sa obzirom da sam bukvalno morao da vam ali kao malom detetu tu crtam i šarenim flomasterima bojim i to koliko prošle nedelje kako je onaj Bog u hrišćanstvu, islamu i judaizmu jedan te isti, onda imam neki utisak kako je vaš prag povodom toga šta se može podvesti pod vrhunac mudrosti poprilično nizak ako smem da primetim… Mislim, za vas je čak i ona nadasve sofisticirana rasprava oko kalkana, ćoški i sljemena tj šljemena prilika da ispričate neku debilnu pošalicu tj dogodovštinu, tipa ono skoro pa ingeniozno…

Sumnjam da rod imenice ima veze sa Turcima, ali u Dolovu definitivno ne postoji ćošak.
A zna se odvajkada - ko od noža nije bolovo nek dođe ...

Inače, bio sam mladin kum davno na svadbi, i mlada je bila iz Dolova, pa sam sa njenim ocem mnogo puta otpevo i ono "Popadalo liće orovo, najlepše je selo Dolovo", i sve u hotelu Park u Ujvideku.

Iskren da vam budem, daleko dubokoumnije misli od ovih bisera mudrosti sam imao priliku čuti kada se lokalna ekipa geaka okupi ispred seoskog STR-a i sedne da uz ladnog pivkana promišlja o smislu života…
Milan Novković Milan Novković 21:46 18.06.2021

Re: Da

benedykt
. ...

Ne znam kako vama, ali meni gdin Bartholomeus Lakeman baš i ne uliva neko preterano poverenje iz nekog nepoznatog razloga. Avaj shvatite me, nisam preveliki ljubitelj interpretacija bilo čega od likova kao što je Alex Jones i njemu slični. Znam, sve znam, ima ta neka velika istina i grandiozna zavera koju MSM sakrivaju od nas običnih smrtnika. Tako da, ima li nešto ozbiljnije od problematičnog dečijeg psihijatra koji je u međuvremenu a sve metodom dokon pop i jariće krsti postao sveznajući borac za anti-vaxxer istinu, ili da zaključimo kako se po običaju pozivate na neproverene gluposti…


Neverovatno, toliko praznih reči i protraćenog vremena

I ne, ne znaš, ne radi se o zaverama nego (potencijalnoj) toksičnosti vakcina

Ako ti ne "leži" Bartholomeus Lakeman (ni ja ne znam ko je on, lik koji pro freedom of information kanalima iscedi poneki doc, imaš sledeći izbor za isto ovo što sam ti dao i sad pored ekonomije i geopolitike više neću gubiti vreme na tebe ni na medicinu, famrakologiju, bio-hemiju, molekularnbu biologiju:

- Isto ovo imaš i na Pfizerovom sajtu, samo veliki deo na Japanskom

- Pa isto to, sa mnogim istim delovima koje je i neznani "junak" Bartholomeus Lakeman koristio imaš na European Medicines Agency, Assessment report - veliki raport, odeš u Pharmacokinetics i naći ćeš, guess what, iste ili slične rečenice, gues what, na ENGLESKOM.

Ako te ikad zainteresuje možeš da obratiš pažnju i na zamenu spike-protein RNA u studijama onim koji definiše Luciferaze enzim (ti si poliglota, znaš etimologiju reči Lucifer pa ćeš i bez guglovanja naslutiti o kojem se enzimu radi.

Ta zamena u procesu odobravanja leka je priča za sebe - mogao bih ti sad i o lobiranjima, uvratanjima ruku i slično ali nema potrebe, nego kad stvarno budeš hteo više da znaš naći ćeš dosta sad materijala na temu kačenja spike proteina na ACE2 receptore. Pošto si novi u molekularnoj biologiji samo da skrenem pažnju da ACE2 nije isti kod ljudi kao kod miševa, pacova, itd (al možda si naslutio to ako si znao da mnoge organske supstance nisu iste kod raznih vrsta iako nose isto bar kratko, poluparlno ime - kad sam ja bio klinac kao ti često se hemoglobin koristio kao primer)

E, SARS-CoV-2 spike "protein" (kompleksan komglomerat svašta, da sad ne pojašnjavam) vanredno dobro kači na ljudske ACE2, perfektno u stvari - jel da da je ovo čudno ako se zamisli da je virus došao sa neke živuljke).

E sad, zamisli da su studiju radili sa SARS-CoV-2 spike protein RNA, čak na miševima, a zamisli tek da su je radili na ljudima, pa da su je radili "normalni" ljudi, a ne znojave dekice našeg rezidentnog stručnjaka Srkija ...

... iako, da budem iskren, meni su ti Japanci sumnjivi, svaki drugi liči na znojavog dekicu

Jao jbt, što bi rekao Floki, na šta ja trošim dragocenu holidejsku besposlicu - da su mi bar ćerke mnogo mlađe pa da neinhibirano lepim golajice po blogu ...

... i to je to, za sada
benedykt benedykt 22:33 18.06.2021

Re: Da

Milan Novković


I ne, ne znaš, ne radi se o zaverama nego (potencijalnoj) toksičnosti vakcina

Ako ti ne "leži" Bartholomeus Lakeman (ni ja ne znam ko je on, lik koji pro freedom of information kanalima iscedi poneki doc, imaš sledeći izbor za isto ovo što sam ti dao i sad pored ekonomije i geopolitike više neću gubiti vreme na tebe ni na medicinu, famrakologiju, bio-hemiju, molekularnbu biologiju:

- Isto ovo imaš i na Pfizerovom sajtu, samo veliki deo na Japanskom

- Pa isto to, sa mnogim istim delovima koje je i neznani "junak" Bartholomeus Lakeman koristio imaš na European Medicines Agency, Assessment report - veliki raport, odeš u Pharmacokinetics i naći ćeš, guess what, iste ili slične rečenice, gues what, na ENGLESKOM.

Ne znam gosn Milanče, sve što ste vi ponudili je ta interpretacija gdina Bartholomeusa Lakemana. Bez ljutnje, ali sam već malko umoran od tih usamljenih a neshvaćenih internet heroja kao što je on, odnosno od njihovih interpretacija za koje se skoro po pravilu ispostavi kako nemaju podlogu u realnosti. Dakle, bio bih vam zaista zahvalan da me uputite tj priložite odgovarajući link ka nečemu validnijem, a ja verujte mi uvek svoje stavove formiram na osnovu dostupnih činjenica pa ću drage volje proučiti ono što tamo piše. Japanski zaista ne znam, a u Bartholomeusa prosto nemam poverenja, shvatite me. Ono što ja znam je sledeće…
link
Dakle Japan je pre dve i po nedelje odobrio tu istu Pfizer vakcinu za decu od 12 do 15 godina…!? Prema tome, nešto se tu ne uklapa sa nečim kao što i sami primećujete, jer ili su Japanci potpuno maloumni ili stvari baš i ne stoje tako kako ih gdin Bartholomeus Lakeman predstavlja…
Takođe ako smem da primetim vaša interpretacija dobijanja antitela prirodnim putem je poprilično nedorečena, jer da bi stvorili antitela vi morate doći u kontakt sa virusom. Taj kontakt dakle mora biti udisanjem virusnih kapi od drugih zaraženih ljudi oko vas, putem nosa i/ili pluća, tj ćelije koje oblažu disajne puteve su prve koje su na udaru. Taj proces virusne infekcije na kraju dovodi do tzv lize ćelije vas kao domaćina, odnosno naknadne proizvodnje novih virusnih čestica. Tek onda vaše telo može reagovati tako što će imuni sistem generisati odgovarajuća antitela.
Međutim kada se vakcinišete postoji ključna razlika a ta je da kada u ćelija vašeg organizma dođe u kontakt sa tom mRNК nanočesticom ili vektorom adenovirusa, počinje da se generiše taj Spike protein. E sad, umesto da se od toga na kraju balade dobiju nove virusne čestice, kao što bi se to dogodilo kod infekcije koronavirusom, taj Spike protein se premešta na površinu ćelije, gde i ostaje. To vaš imunološki sistem vidi kao kao nekakav abnormalni protein koji se nalazi na ćelijskoj površini. Spike protein dakle ne ide okolo u šetnju tj ne kreće se se slobodno lutajući krvotokom, jer ima transmembransko sidro koje ga ostavlja zaglavljenim tu gde jeste. Razlika između toga i stvaranja tela prirodnim putem je bukvalno nebo i zemlja, a to što sutra posle (obično druge doze) vakcine bude malko loše, bude neka povišena temperatura i bol u mišićima, nije nikakva infekcija, niti ima bilo kakve veze sa toksičnošću Spike proteina, već je to jedino i samo posledica imune reakcije samog organizma na prisustvo tog abnormalnog proteina na površini ćelije.
Prema tome, postoji realan i vrlo prost izbor a to je ili vakcinacija i Spike protein ili dodir sa pravim virusom. E sad što se tiče svih ostalih priča, samo bih vas podsetio da su pre stotinu godina u vreme Španskog gripa osnivani klubovi onih koji su se protivili nošenju maski, kao što je bila npr Anti-Mask League of San Francisco. Takođe su u Americi, verovali ili ne, verovali da je epidemija veštački izazvana tj da se virus gripa nalazi u Aspirin tabletama, odnosno da su ga podmornicama tajno dopremili Nemci. Sada to zvuči neverovatno i smešno, pa se samo plašim da će za stotinu godina neke naše priče i teorije danas našim praunucima izgledati isto tako neverovatne…
freehand freehand 23:04 18.06.2021

Re: Da

Pa sad druže Freehand sa obzirom da sam bukvalno morao da vam ali kao malom detetu tu crtam i šarenim flomasterima bojim i to koliko prošle nedelje kako je onaj Bog u hrišćanstvu, islamu i judaizmu jedan te isti, onda imam neki utisak kako je vaš prag povodom toga šta se može podvesti pod vrhunac mudrosti poprilično nizak ako smem da primetim…

ne znam da li si do sad već primetio a ne deluješ baš kao junoša kome bi mladost bila opravdanje - ali nadmenost i nadobudni stav svakako nisu magnet koji privlači na razgovor. Dapače. Način na koji se obraćaš i način na koji reaguješ na svako neslaganje ili ne daj Bože oponiranje tera od razgovora i manje gadljive od mene.



Mislim, za vas je čak i ona nadasve sofisticirana rasprava oko kalkana, ćoški i sljemena tj šljemena prilika da ispričate neku debilnu pošalicu tj dogodovštinu, tipa ono skoro pa ingeniozno…

To nije bila nikakva rasprava. Samo mali razgovor u kome se ljudi dopunjuju bez namere da druge nipodaštavaju stavljajući sebe za katedru sa šibom u ruci. Nego, nije to za takve poput tebe. A svakako nisi prvi koji će ovde ostati da se svađa sam sa sobom, ignorisan od svih redom - levih, desnih, glupih, pametnih, plavbih i crnih. I naravno da će svei oni zažaliti jer nisu umeli da slušaju Reč.

skren da vam budem, daleko dubokoumnije misli od ovih bisera mudrosti sam imao priliku čuti kada se lokalna ekipa geaka okupi ispred seoskog STR-a i sedne da uz ladnog pivkana promišlja o smislu života

Sasvim logično i za očekivati ako si i tamo držao banku.
bene_geserit bene_geserit 01:37 15.06.2021

most u Kini (Mekong River)

Ovo je verovatno neka stara slika, ali opet ...

tess1 tess1 04:06 15.06.2021

Re: most u Kini (Mekong River)

ali opet ...

Kul. :)
predatortz predatortz 11:03 15.06.2021

Rekoh davno...

...da Ameri, Evropljani i Rusi treba da prestanu da jedu govna i da se udruže da zaustave kinesku dominaciju.
Ako njihova civilizacija prevlada ovu našu, svi ćemo najebati mnogo više nego što nam to liči.

To nisu dve civilizacije, to su dve planete. A ja njihovoj ne želim da se povinujem.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:56 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

predatortz
...da Ameri, Evropljani i Rusi treba da prestanu da jedu govna i da se udruže da zaustave kinesku dominaciju.
Ako njihova civilizacija prevlada ovu našu, svi ćemo najebati mnogo više nego što nam to liči.

To nisu dve civilizacije, to su dve planete. A ja njihovoj ne želim da se povinujem.



Može se reći da i ja imam sličnu bojazan (jeste uskogrudo ali priznajem da tako razmišljam), da tako kažem, ali brojčano sledi sjebavanje šta god drugi uradili, udruživali se ili ne, oni su(smo) u opadanju a Kinezi imaju lak posao sa svojih 1.5 milijardi u daljoj reprodukciji.


Ono Kineza koliko poznajem, drže se jedni drugih, po strani su i rezervisani prema svima drugima, ne mogu i neću ništa lose da kažem za njih od ovih koje poznajem ali su svet za sebe.

Učestvuju (uklapaju se) u inostranstvu kad žive tamo gde mora i gde im je oportuno ali generalno gledaju samo svoja posla na prvom mestu.
tess1 tess1 13:16 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

Ono Kineza koliko poznajem, drže se jedni drugih, po strani su i rezervisani prema svima drugima, ne mogu i neću ništa lose da kažem za njih od ovih koje poznajem ali su svet za sebe.

Učestvuju (uklapaju se) u inostranstvu kad žive tamo gde mora i gde im je oportuno ali generalno gledaju samo svoja posla na prvom mestu.

Da, to je to, na prvu neukrašeno ali tu je i suština.. ni dodati ni oduzeti. :)
predatortz predatortz 13:17 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

tess1
da Ameri, Evropljani i Rusi treba da prestanu da jedu govna i da se udruže da zaustave kinesku dominaciju.
Ako njihova civilizacija prevlada ovu našu, svi ćemo najebati mnogo više nego što nam to liči.

To nisu dve civilizacije, to su dve planete. A ja njihovoj ne želim da se povinujem.

Znači tako, nema tu cile - mile. :)


Ne bre rat, jebeš rat!
Carinske mere, kontrola kvaliteta, kvote za uvoz/izvoz...

tess1 tess1 13:18 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

Ne bre rat, jebeš rat!
Carinske mere, kontrola kvaliteta, kvote za uvoz/izvoz...

Nisam ni mislila na rat, možda s hakerima a i taj gubimo. :)
nask nask 14:27 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

kontrola kvaliteta

Da to jebe Kitajce, slabo kontrolišu krš koji im Evropa/Zapad prodaje. Zato smo im i uveli

Carinske mere, ..., kvote za uvoz/izvoz...

nask nask 14:44 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

Ono Kineza koliko poznajem,

Mene zapalo da poznajem uglavnom Kineze koji su preko Surinama završili u NL. Sasvim okej ekipa. Nešto se ne druže sa Kinezima iz Kine i ako već imaju neki afinitet prema odeređenom etnicitetu to su opet uglavnom ljudi sa surinamskim poreklom. Imam ove školsek godine Kineskinju za koleginicu, hemičarka, ali to je tako veselo i dobroćudno čeljade i pritom dobra koleginica da ne primećujem te neke osobine koje im se uglavnom pripisuju. Naravno ovo Kineza što poznajem je vrlo ograničen uzorak u odnosu na koliko ih ima.
docsumann docsumann 15:21 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

predatortz
...da Ameri, Evropljani i Rusi treba da prestanu da jedu govna i da se udruže da zaustave kinesku dominaciju.
Ako njihova civilizacija prevlada ovu našu, svi ćemo najebati mnogo više nego što nam to liči.

To nisu dve civilizacije, to su dve planete. A ja njihovoj ne želim da se povinujem.



ni njih niko nije pitao oće li da se pozapadnjače.

tako da, samo se klatno istorije otklanja u drugu stranu...
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:35 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

tess1
Ono Kineza koliko poznajem, drže se jedni drugih, po strani su i rezervisani prema svima drugima, ne mogu i neću ništa lose da kažem za njih od ovih koje poznajem ali su svet za sebe.

Učestvuju (uklapaju se) u inostranstvu kad žive tamo gde mora i gde im je oportuno ali generalno gledaju samo svoja posla na prvom mestu.

Da, to je to, na prvu neukrašeno ali tu je i suština.. ni dodati ni oduzeti. :)


Pa da, onako uopšteno moj utisak na malom uzorku kao grupe/naroda/mentaliteta, znam generalizacije nisu najsrećnije za razgovor, ali..

Neko može imati sasvim drugačiji utisak od mog, naravno. :)


apacherosepeacock apacherosepeacock 15:47 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

nask
Ono Kineza koliko poznajem,

Mene zapalo da poznajem uglavnom Kineze koji su preko Surinama završili u NL. Sasvim okej ekipa. Nešto se ne druže sa Kinezima iz Kine i ako već imaju neki afinitet prema odeređenom etnicitetu to su opet uglavnom ljudi sa surinamskim poreklom. Imam ove školsek godine Kineskinju za koleginicu, hemičarka, ali to je tako veselo i dobroćudno čeljade i pritom dobra koleginica da ne primećujem te neke osobine koje im se uglavnom pripisuju. Naravno ovo Kineza što poznajem je vrlo ograničen uzorak u odnosu na koliko ih ima.


Ma generalizovala sam neke osobine koje sam primetila, nisam opisivala ni jedno od njih ponaosob. A najmanje sam ciljala kao pežorativ ako si tako razumeo.

Ja poznajem samo one original iz Kine. :) Imaju živce ko konji, a kako tek umeju da eskiviraju provokacije kad im se upute (ne od mene ali sam prisustvovala par puta). Neki drugi, ma svaki, mentalitet bi već burno reagovao na to - oni samo gledaju kroz - kao da provokator ne postoji, svaka im čast na toj osobini/miru.
freehand freehand 15:49 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

nask
kontrola kvaliteta

Da to jebe Kitajce, slabo kontrolišu krš koji im Evropa/Zapad prodaje. Zato smo im i uveli

Carinske mere, ..., kvote za uvoz/izvoz...


Ksenofobija i orijentalizam rulez. Da prestanu Ameri, Evropljani i Rusi da mrze jedni druge i lažu jedni o drugima nego da se to usmeri na Kineze.
Ko Muslimani i Hrvati u Bosni a protivu Srba.
Standardni ksenofobni fašistički fazoni.
gedza.73 gedza.73 16:35 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

apacherosepeacock
Ono Kineza koliko poznajem, drže se jedni drugih, po strani su i rezervisani prema svima drugima, ne mogu i neću ništa lose da kažem za njih od ovih koje poznajem ali su svet za sebe.

I tamo gde ima dosta nacija znaju da budu poprilično rasisti prema drugima.

Meni su Indijci trpeljivi i mirni mada realno nismo nikad imali probleme sa šarolikim komšilukom (bilo je tu ispomaganja probijanja vrata brazilkama u vezi kojima se zaključala vrata, davanje struje Pakistancu koji se doselio sa porodicom... bio i jedan Napolitanac al' on je stranac kao i ostali). Doduše jednom je možda bilo u opticaju da nam auto nagrabusi pošto su se to veče u marokanskom kafiću pobili Alžirci i još neki dok su gledali prvenstvo Afrike. A tuča u tišini. Samo se čuju udarci, plastične stolice i flaše kako padaju sa stola. To traje ali 'kulturno' između sebe da im ne nalete karabinjeri. Kvaka je bila što auto parkiran ispred kafića i koji je imao zakačene zastave Alžira isti kao naš.

Onda smo imali vožnju, kao u getu, jedno par krugova da vide da smo mi od onih drugih loših momaka. Iz Srbije, da nam dosta naših krucšlusa pa da ne nagrabusimo ni krivi ni dužni.


tess1 tess1 16:51 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

Pa da, onako uopšteno moj utisak na malom uzorku kao grupe/naroda/mentaliteta, znam generalizacije nisu najsrećnije za razgovor, ali..

Neko može imati sasvim drugačiji utisak od mog, naravno.

Ovo sam ja i u boljim vremenima.
Hoću ti reći, nema problema. :)


benedykt benedykt 17:21 15.06.2021

Re: Rekoh davno...

freehand

Ksenofobija i orijentalizam rulez. Da prestanu Ameri, Evropljani i Rusi da mrze jedni druge i lažu jedni o drugima nego da se to usmeri na Kineze.
Ko Muslimani i Hrvati u Bosni a protivu Srba.
Standardni ksenofobni fašistički fazoni.

Ahahahahaha…!?! Pa znači umreću od smeha ali zaista…

Miloševićevi nacional-boljševici i polaznici večernje škole autističnog šovinizma pričaju drugima o ksenofobiji a bogami i o fašizmu…!?! O tempora, o mores… Ovaj komentar treba uramiti ali definitivno, jer ovo je bio trenutak kada je svaka moguća ironija umrla…
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:16 16.06.2021

Re: Rekoh davno...

..da Ameri, Evropljani i Rusi treba da prestanu da jedu govna i da se udruže da zaustave kinesku dominaciju.
Ako njihova civilizacija prevlada ovu našu, svi ćemo najebati mnogo više nego što nam to liči.


Imas u "Danu opricnika" kod Vladimira Sorokina opisan jedan moguci scenario kako bi to moglo da izgleda u Rusiji. Pri cemu u takvim slucajevima ne bude samo dominacija nove kulture nego se ta nova kultura pomesa sa postojecim. Rezultat ponekad budu tortelini i torteloni a ponekad marksisticki kapitalizam. Kod Sorokina je naravno sve puno karikiranja i crnila na neki makavejevski nacin.
predatortz predatortz 07:35 16.06.2021

Re: Rekoh davno...

Imas u "Danu opricnika" kod Vladimira Sorokina opisan jedan moguci scenario kako bi to moglo da izgleda u Rusiji. Pri cemu u takvim slucajevima ne bude samo dominacija nove kulture nego se ta nova kultura pomesa sa postojecim. Rezultat ponekad budu tortelini i torteloni a ponekad marksisticki kapitalizam. Kod Sorokina je naravno sve puno karikiranja i crnila na neki makavejevski nacin.



Izgleda da Bajden razmišlja poput mene (doktore, treba li to da me brine? ), evo nađoh VEST O TOME.
cmix909 cmix909 10:13 16.06.2021

Re: Rekoh davno...

predatortz
... Ako njihova civilizacija prevlada ovu našu...

Video sam svega nekoliko miliona Kineza (vecinu uvece na Mong Koku) i uopste nije bilo strasno, a samo ostrvo HK delovalo je ocaravajuce, ako izuzmem napadni deficit slobodnih ptica. Mislio sam: malo je jedna nedelja. To je bilo 2004, a drug koji je tamo i ranije cesto dolazio pricao mi je da HK vise nije ono sto je bio. Od 'ostatka' Kine video sam jedan sangajski aerodrom koji je licio na omanji Hilbertov hotel, kao i razne delove Kantona. Tu, nazalost, nisam primetio nikakvu civilizaciju, ali sam konacno shvatio da moja zemljica jeste civilizacija. Mislio sam: da mi ga celog poklone uz uslov da tamo ostanem, smesta bih se bacio u Bisernu reku. Oj, Moravo...
tess1 tess1 10:32 16.06.2021

Re: Rekoh davno...

Oj, Moravo...

:)
tess1 tess1 17:41 16.06.2021

Re: Rekoh davno...

Imas u "Danu opricnika" kod Vladimira Sorokina opisan jedan moguci scenario kako bi to moglo da izgleda u Rusiji. Pri cemu u takvim slucajevima ne bude samo dominacija nove kulture nego se ta nova kultura pomesa sa postojecim. Rezultat ponekad budu tortelini i torteloni a ponekad marksisticki kapitalizam. Kod Sorokina je naravno sve puno karikiranja i crnila na neki makavejevski nacin.

Nešto gledam, u sledećoj turi bože zdravlja pričamo o Rusima, hmm, tu nas ima jakih i nastranih, spržićemo blog k'o Metalika koncert u Moskvi. :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:21 17.06.2021

Re: Rekoh davno...

Izgleda da Bajden razmišlja poput mene (doktore, treba li to da me brine? ), evo nađoh


Sad je vec kasno. :)

gedza.73 gedza.73 16:48 15.06.2021

5 G mreža i komarci



Blic
Radnike "Čistoće" kamenuju, tuku, bacaju im se pod vozilo, NE DAJU IM DA ZAPRAŠUJU KOMARCE!

- I ranijih godina bilo je sporadičnih napada na naše radnike koji zaprašuju komarce, ali ne pamtimo da se to dešavalo ovako često. Bukvalno pri svakom izlasku na teren! - kažu nam u JKP "Gradska čistoća".

Oni dodaju da ekipe JKP „Gradska čistoća“ ne mogu da obavljaju svoj posao ukoliko ih svakodnevno presreću nepoznata lica, upućujući im uvrede, pretnje, udarajući i zaustavljajući vozila.

Podsećamo da su se nedavno tokom jedne večeri dogodila čak dva napada na radnike, jedno u Sremčici, dugo u Surčinu.

Na području opštine Barajevo su građani prošle sedmice zaustavili vozilo, udarali ga i kroz prozor oteli radne naloge.

Tooo braćo!!! Živeli komarci!!!

ustanak, ustanak, ustanak
tess1 tess1 07:37 16.06.2021

Dobro,

Jel vrijeme za serije il možemo još dan-dva ništa ne pričati o kineskim komunjarama? :))




apacherosepeacock apacherosepeacock 09:22 16.06.2021

Re: Dobro,

Ja sam počela sezonu 2. Top of the Lake - epizoda 1. China Girl.
tess1 tess1 10:03 16.06.2021

Re: Dobro,

Ja sam počela sezonu 2. Top of the Lake - epizoda 1. China Girl.

Jel prva sezona tj prva epizoda počinje sa nekom ženskom komunom u planini? Po naslovu mi poznato i slika one djevojčice na jezeru, pa mi ovo sa E. Moss nešto novo. Dobra serija?




I ja sam jutros razmišljala da sam sve o Kinezima naučila iz Mr. Robota :).. i Tadejus mi pala na pamet, šteta što je nema na ovim grandiozno finim i ćutljivim temama, em svašta ona zna em fali njene neumjerenosti.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:19 16.06.2021

Re: Dobro,

Da, guru komune/grupe/kampa (Paradise) u planini, GJ, je sporedni lik koji glumi Holly Hunter. Elisabeth Moss je u obe serije glavni lik..


Meni se sviđa serija, ovu br. 2 sam tek videla prvu epizodu, ja ne gledam sve epizode za jedno veče nego polako - gustiram, i sviđa mi se I početak ove druge.

Dovoljno 'quirky' za moj ukus. Problematika tamošnje (NZ) zajednice, kompleksnost karaktera i malo mračnji pogled na muško-žensku interakciju u okviru detektivske priče (serija jedan I dva tretiraju dve odvojene policijske/detektivske istrage).


Plus snimano i radnja smeštena na Novi Zeland, scenario Jane Campion.


A tadejus bi mogla da prošeta na ovu stranu interneta.



zilikaka zilikaka 11:23 16.06.2021

Re: Dobro,

Jel vrijeme za serije il možemo još dan-dva ništa ne pričati o kineskim komunjarama? :))

Ja se odjavljujem.
Izričito ne gledam serije ni filmove sa njihovim glumcima. Ni Japance il Koreance. Nema tu ič ni rasizma ni ni dubokih ideja nego ja inače imam feler i ne raspoznajem likove. Skoro sam do pola serije pokušavala da razaznam koji je koji od trojice sredovečnih, svetlih i bledunjavih Engleza. Sva sreća, ubiše prvo jednog pa drugog te mi olakšali poso.
Da se upustim u sve to isto još sa njima koje tek ne razlikujem...pa nema šansi. Bez mene.
nikvet pn nikvet pn 12:05 16.06.2021

Re: Dobro,

zilikaka
Nema tu ič ni rasizma ni ni dubokih ideja nego ja inače imam feler i ne raspoznajem likove.


+1
tess1 tess1 12:11 16.06.2021

Re: Dobro,

Da, guru komune/grupe/kampa (Paradise) u planini, GJ, je sporedni lik koji glumi Holly Hunter. Elisabeth Moss je u obe serije glavni lik..


Meni se sviđa serija, ovu br. 2 sam tek videla prvu epizodu, ja ne gledam sve epizode za jedno veče nego polako - gustiram, i sviđa mi se I početak ove druge.

Dovoljno 'quirky' za moj ukus. Problematika tamošnje (NZ) zajednice, kompleksnost karaktera i malo mračnji pogled na muško-žensku interakciju u okviru detektivske priče (serija jedan I dva tretiraju dve odvojene policijske/detektivske istrage).


Plus snimano i radnja smeštena na Novi Zeland, scenario Jane Campion.


Znači dobra, mogla bih se vratiti još jednom na početak.. izgleda da sam tih prvih par scena prešla u nevrijeme kao što je Mr. Robot legao u pravo vrijeme, danas nakon pandemije ne bi, i tad sam vedro odlučila naučiti neki programski jezik npr Ruby, vedro svjesna nemoći pred nekim problemčićima kad vedro iskrsnu.

Ovih dana ne gledam ništa, visim ovde :), zezam se, počela sam čitati Autobiografiju Ranickog i odgledala par epizoda Inside No. 9 prije nego se upustih u blogersku avanturu koju preporučujem svima, avanturu, a serija ima onih rijetkih i dragocjenih trenutaka kad poslije jedne epizode odmorim jer mi je muka koliko su dobri, ma fuj koliko su dobri, škode, oči mi zasuze, prejedem se crnog humora kao dijete vruće pure na što bi Principessa rekla Stradunu u Andrićevoj Ćupriji. :)

Inside No. 9

tess1 tess1 12:17 16.06.2021

Re: Dobro,

Ja se odjavljujem.
Izričito ne gledam serije ni filmove sa njihovim glumcima. Ni Japance il Koreance. Nema tu ič ni rasizma ni ni dubokih ideja nego ja inače imam feler i ne raspoznajem likove. Skoro sam do pola serije pokušavala da razaznam koji je koji od trojice sredovečnih, svetlih i bledunjavih Engleza. Sva sreća, ubiše prvo jednog pa drugog te mi olakšali poso.
Da se upustim u sve to isto još sa njima koje tek ne razlikujem...pa nema šansi. Bez mene.

Neee, Zili. :)

Nisu serije o našim azijskim dobrim drugarima, ne gledam ih ni ja kao npr Bane, on je čitao i Perl Bak :),

Whiterose je mama kineskim komunistima hakerima (tj tata, muško, tranvestit), meni bio sjajan lik, jeziv, inteligentan, bizaran. Mr. Robot je distopija, šta biva, navodno, kad asocijalnost i aksioznost jednog dečka programera tj hakera pokrene revoluciju il raspad sistema (a to je izvjesno koliko bilo kakav kolaps softvera, šrafa), kroz nekoliko sezona gledaš lutkarsku predstavu, konce uvijek povlači neko drugi.

Zanimljivost, detektivka je Grace Gummer, ćerka M. Streep.


tess1 tess1 13:12 16.06.2021

Re: Dobro,

+1

Ne rekoh ništa, podrazumjeva se.. :)
tess1 tess1 13:19 16.06.2021

Re: Dobro,

Azijac ili Azijat

Piše se i jedno i drugo.

Stanovnik Azije je Azijac a stanovnica Azijka. Prisvojni pridev je azijski.

Oblici Azijat, Azijatkinja, azijatski upotrebljavaju se danas u ekspresivnom značenju (sa negativnim prizvukom za označavanje osobe koja se ponaša na način karakterističan za Aziju u negativnom smislu).

Samo kažem. :)
mariopan mariopan 14:59 16.06.2021

Re: Dobro,

Tadejus mi pala na pamet, šteta što je nema na ovim grandiozno finim i ćutljivim temama, em svašta ona zna em fali njene neumjerenosti.

Da, umela je da razmrda ovo mesto i stvarno fali. Meni se sviđala, baš. :)
tess1 tess1 16:31 16.06.2021

Re: Dobro,

Da, umela je da razmrda ovo mesto i stvarno fali. Meni se sviđala, baš. :)

Joj, Maro, kad si ti dobra, teško je kraj tebe biti svinja. :)
bene_geserit bene_geserit 22:48 16.06.2021

Re: Dobro,

Izričito ne gledam serije ni filmove sa njihovim glumcima. Ni Japance il Koreance. Nema tu ič ni rasizma ni ni dubokih ideja nego ja inače imam feler i ne raspoznajem likove.

Verovatno zato što 20 i više godina radim sa gomilom Kineza (i mnogo manjom gomilom Japanaca i Korejaca), nemam nikakav problem da ih razlikujem ni uživo a ni na TVu.
Čak i kad su isto obučeni i imaju iste frizure ili iste brade.

A korejska kinematografija je mnogo lakša za gledanje od kineske ili japanske. Potpuno su vesternizovani pa su im i tebe nama bliske. A i tehnički su bolji.
Meni se i korejski jezik (a i japanski) mnogo više sviđa od recimo kineskog. Kineski je sav nešto umekšani ćiu-ćiu, tu jedva izdržim dok gledam. Jedino kad progovore engleski u korejskom filmu ili seriji to je da se obesiš, ali srećom retko.

A u odnosu na holivudsku produkciju, i korejska i kineska filmska-TV produkcija ima mnogo zdravije teme, slično onome kao što su Holivudski filmovi bili pre 20 ili 30 godina. Bez ovih današnjih woke budalaština.
tess1 tess1 04:14 17.06.2021

Re: Dobro,

Čak i kad su isto obučeni i imaju iste frizure ili iste brade.

Nepogrešiv. :)
nask nask 09:29 17.06.2021

Re: Dobro,

imam feler i ne raspoznajem likove

Lekcija br. 1- Toširo Mifune

Iz mlađih dana



Srednje godine



Srednje godine sa bradom



Sutra: Lekcija br. 2- Lusi Liu
tess1 tess1 10:15 17.06.2021

Re: Dobro,

Fino si ovo skockao.

Lusi Liu


nask nask 11:56 17.06.2021

Re: Dobro,

Fino si ovo skockao.

Ma to ja malo sa mojim nastavničkim humorom, nadam se da se Zili neće uvrediti. Da uđe u zapisnik: nisam spominjao đumbir. Mada upravo pijem čaj od istog i nane.

nemam nikakav problem da ih razlikujem


Da to je to, kada su ti u neposrednom okruženju začas kreneš da vidiš razlike. Ne samo lica, već i telesnu građu, govor tela, mimiku itd. U mom slučaju se ovo odnosi uglavnom na ljude sa afričkim i podkontinentalnim genima, naime već 15 godina radim u školi gde je to 75% populacije.


Tadejus mi pala na pamet, šteta što je nema na ovim grandiozno finim i ćutljivim temama, em svašta ona zna em fali njene neumjerenosti.

Da, umela je da razmrda ovo mesto i stvarno fali. Meni se sviđala, baš. :)


Same here. Predlažem da Milanče uzme jednu kratku pauzu u proučavanju paralelnih svetova i druge naučne fantastike i potegne svoje ostrvske veze u cilju ponovnog privođenja Tadejus na blog.

Edit Ja sam sa Toširom, kao glumcem i likom, totalno fasciniran od svoje desete/jedanajste godine. Mogao sem već tada da ga prepoznam u gomili od 100 miliona Japanaca. Za njega i Gregori Peka moj ženski deo misli: to je to, što se tiče muške lepote.
tess1 tess1 13:26 17.06.2021

Re: Dobro,

Ma to ja malo sa mojim nastavničkim humorom, nadam se da se Zili neće uvrediti. Da uđe u zapisnik: nisam spominjao đumbir. Mada upravo pijem čaj od istog i nane.

Što? Ne voli ona, ili? Nešto drugo. Zili je zezator na svoj način, što bi rekla Gabi Novak. :)

Same here. Predlažem da Milanče uzme jednu kratku pauzu u proučavanju paralelnih svetova i druge naučne fantastike i potegne svoje ostrvske veze u cilju ponovnog privođenja Tadejus na blog.

Može. :))
Edit Ja sam sa Toširom, kao glumcem i likom, totalno fasciniran od svoje desete/jedanajste godine. Mogao sem već tada da ga prepoznam u gomili od 100 miliona Japanaca. Za njega i Gregori Peka moj ženski deo misli: to je to, što se tiče muške lepote.

Cijenim. :)
nask nask 13:49 17.06.2021

Re: Dobro,

Ne voli

do nepominjanja.
tess1 tess1 15:40 17.06.2021

Re: Dobro,

do nepominjanja.

Hmm. :)
alselone alselone 11:56 16.06.2021

Ovo mi je ulepšalo dan

crossover crossover 12:13 16.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

И мени. Свако "фак ју" упућено малом слузавом лоповском куртону Цукербергу заслужује громогласан аплауз.


alselone alselone 12:16 16.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

И мени. Свако "фак ју" упућено малом слузавом лоповском куртону Цукербергу заслужује громогласан аплауз.


To i Asanž na posteru iza.
crossover crossover 12:52 16.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

И концерт у Амстердаму:

tess1 tess1 13:13 16.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

Свако "фак ју" упућено малом слузавом лоповском куртону Цукербергу заслужује громогласан аплауз.

Kul. :)
freehand freehand 13:22 16.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

alselone

Izvanredan čovek, hvala za ovo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:56 16.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

малом слузавом лоповском куртону Цукербергу


Ovo je kao naslov nove Šešeljeve knjige.
haklberi_tom haklberi_tom 16:08 16.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

crossover
И мени. Свако "фак ју" упућено малом слузавом лоповском куртону Цукербергу заслужује громогласан аплауз.



Nisam u toku!
Molim pojašnjenje!
tess1 tess1 17:30 16.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

srdjan.pajic
малом слузавом лоповском куртону Цукербергу


Ovo je kao naslov nove Šešeljeve knjige.

Mnogo smiješno. :))
Milan Novković Milan Novković 12:03 17.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

tess1
srdjan.pajic
малом слузавом лоповском куртону Цукербергу


Ovo je kao naslov nove Šešeljeve knjige.

Mnogo smiješno. :))

Eto, možda je Šešelj krao od Pink Flojda i opet ga niko nije razumeo

Dogodovština: Pajtos i ja početkom veka ("spao" Milošević pa godinu-dve) u Banja Luci.

Zaključili da je vreme za SEE hedge fund (South Easter Europe) i fokus nam Srbija, i Bosna i Hercegovina.

Odseli, pogađaš, kako li se zvaše hotel u centru, Radikal vlasnik, zaboravio ime, sa par wireless telefona i ceo mu život u krugu od 100-200 metara oko hotela. Dao nam svoju najbolju sobu i hteo da se tuče kad smo pokušali da platimo pošto nas je preporučio lik od reputacije ...

... elem, super iskustvo, videli gomilu lokalnih firmi, svi pametni i ljubazni, ... odustali od fonda na kraju pošto je Beograd bio relativno divlje-zapadno nastrojen, a mi "uštogljeni", nego zapamtio oštro-ozbiljne reči tog vlasnika hotela kad smo spomenuli RS Radikale, tipa "Samo je jedna Radikalna (jel tako ide ime) partija, i njen centar pa šef su u Beogradu".

Posle mi često jedan sociolog u Bgd, što često ide sociološkim poslom u Sarajevo, a Srbenda, po kafanama objašnjavao kako tamo i Muslimani kukaju za vremenima prošlim, i druženjem sa Srbima, i kaku su ljubazni prema njemu, ... bar oni stariji ... i to me onda samo potseti kako smo mi, kurvinjski srbijanci, a pogotovo isprazni drugosrbijanci, svašta izneverili poslednjih decenija, iz nekog pukog ... ne znam ni ja čega, dal uvlačenja nekim imaginarnim "prijateljima" ...

... sad sam na godišnjem par nedelja pa kažem da se malo razletim po blogu
Milan Novković Milan Novković 12:05 17.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

haklberi_tom
crossover
И мени. Свако "фак ју" упућено малом слузавом лоповском куртону Цукербергу заслужује громогласан аплауз.



Nisam u toku!
Molim pojašnjenje!

Pa prerano ideš na spavanje, a ujutro si bunovan pa numeš da pratiš popularnu kulturu
crossover crossover 12:33 17.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

srdjan.pajic
малом слузавом лоповском куртону Цукербергу

Ovo je kao naslov nove Šešeljeve knjige.


Ма јок, какав црни Вјекослав, то је Линус Торвалдс школа француског.
tess1 tess1 13:33 17.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

Dao nam svoju najbolju sobu i hteo da se tuče kad smo pokušali da platimo pošto nas je preporučio lik od reputacije ...

To je ta priča. :)
"Samo je jedna Radikalna (jel tako ide ime) partija, i njen centar pa šef su u Beogradu".

Radikali. Kratko. I prepoznatljivo. Znam ih nekoliko i svi igraju šah. Nikada nisam imala političke sukobe i okrugle stolove, samo su me par puta baš, baš iznervirali radikali. Budale. Štono kažu, ja u drvo oni u kamen. Mi smo dva svijeta. I monarhisti su bolji. Bliži mi. :)
Posle mi često jedan sociolog u Bgd, što često ide sociološkim poslom u Sarajevo, a Srbenda, po kafanama objašnjavao kako tamo i Muslimani kukaju za vremenima prošlim, i druženjem sa Srbima, i kaku su ljubazni prema njemu, ... bar oni stariji ... i to me onda samo potseti kako smo mi, kurvinjski srbijanci, a pogotovo isprazni drugosrbijanci, svašta izneverili poslednjih decenija, iz nekog pukog ... ne znam ni ja čega, dal uvlačenja nekim imaginarnim "prijateljima" ...

Pročitam dva-tri puta, nešto si zašušurio.. Da, ljudi misle na dobre i loše izbore kad pogledaju preko ramena, to su generacije koje mogu upoređivati, starije generacije..
tess1 tess1 13:36 17.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

... sad sam na godišnjem par nedelja pa kažem da se malo razletim po blogu

Ako. :)
Milan Novković Milan Novković 13:49 17.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

tess1
...
Pročitam dva-tri puta, nešto si zašušurio....

Stavio semantiku u mikser

To što stariji ljudi, sa različitih strana nišana, umeju da odlože puške i dalje da se druže i sa setom sećaju starih vremena me je potsetilo na srpski "da komšiji crkne krava" mentalitet gde se i Srbi, zbeglice iz Krajine, i posle par decenija i dalje osećaju nedobrodošli u Srbijici (primetio sam demunutiv i kod tebe, cenim to nam je od zajedničkog, pobeglog blogodrugara, kojem, ipak, ne fali trudbeništva ni ovih dana, samo na Fejsbuku - ja odlazim tamo redovno, ponekad mešam po semantici i tamo) ...

... među "svojima".

Iako je ovo moje puko isprazno kukumavčenje, u Srbijici i dalje ima mnogo njih kojima i gladna baba iz Beograda nije ništa više do valuta za potkusurivanje čije su babe gladnije, a i za "gladna" ti treba potvrda prvo, inače si samo potencijalni folirant koji želi da "zajebe" srpskog domaćina.

Al ovo se ja samo malo zagrevam za blogovanje na godišnjem, većina ljudi ovde su divni ljudi, nego mi baksuzi više "mazimo" i "pazimo" nedivne specimene i speciwomene
tess1 tess1 13:56 17.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

u Srbijici (primetio sam demunutiv i kod tebe, cenim to nam je od zajedničkog, pobeglog blogodrugara, kojem, ipak, ne fali trudbeništva ni ovih dana, samo na Fejsbuku - ja odlazim tamo redovno, ponekad mešam po semantici i tamo)

Ne znam tačno šta se dešava, izvini, Milane. :) Ne, ne koristim deminutive, i ne znam ko je ovde govorio Srbijica? Vidjela sam da piše Ćirić, Ćirić i Urbani nisu ista osoba.. :)
tess1 tess1 13:57 17.06.2021

Re: Ovo mi je ulepšalo dan

Al ovo se ja samo malo zagrevam za blogovanje na godišnjem, većina ljudi ovde su divni ljudi, nego mi baksuzi više "mazimo" i "pazimo" nedivne specimene i speciwomene

Može, samo dok se konačno riješim Tase. :)
tess1 tess1 07:30 17.06.2021

Šampioni i civili

Patriotizam nije izgubiti bez jednog, + podcjenjujete druge igrače.

Patriotizam jeste razumjeti razloge brata Nikole. (lično mislim da ne duguje nikom ništa, al ajd dobro)

shmoo shmoo 08:48 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

tess1
Patriotizam nije izgubiti bez jednog, + podcjenjujete druge igrače.

Patriotizam jeste razumjeti razloge brata Nikole. (lično mislim da ne duguje nikom ništa, al ajd dobro)




Па не дугујемо ни ми (Србија) њему ништа и онда смо ту једнаки.

И зато ми није јасно зашто један такав као што је Јокић добија толику медијску пажњу у Србији, а на уштрб оних који тој Србији дају све што могу када затреба.

Уосталом, рекох већ на оном другом блогу...

Мислим да је Јокић добио ионако превише (незаслужене) пажње јер је отишао на "заслужени" одмор.


И после се ми питамо зашто Србија не може деценијама да исплива из гована у којима се нашла.

Па ето, баш због оваквих ствари где су говна од људи и њихово лично право да одбију да играју за Србију (као што рекох, менталитет у се, на се и пода се) много важнији и под много јачим медијским рефлекторима од нечијег патриотског чина.



Па зато онда и доста о њему.

Барем што се мене тиче.

tess1 tess1 09:28 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

Taso, ništa te ne razumijem. Ozbiljno. Gdje i šta je konkretno problem između najboljeg košarkaša na svijetu i tebe? Samo znamo da vam je zemlja porijekla ista, Srbija.

Nevezano za pitanje o medijskoj pažnji koju ti izgleda nepravedno oduzimaju,

Jutros na Twitteru vidim upoređuju (ma neke Amerikanke i Portugalci) Nikolinu braću sa ovom dvojicom iz Breaking Bad. :)





tess1 tess1 10:30 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

Уз једну малиу фусноту - ја ћу свим клинцима с којима сам у директном контакту у свом окружењу лепо да објасним зашто Никола Јокић не треба да им буде никакав узор ма колико год нас медији буду затрпавали његовим сликама и информацијама о њему.

Нарочито ћу то да радим када год се на јефтини пропагандистички начин настоји да се подигне популарност таквим људима.

Uh, na koliko je ovo načina pogrešno. Ostala sam bez teksta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:17 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

Уз једну малиу фусноту - ја ћу свим клинцима с којима сам у директном контакту у свом окружењу лепо да објасним зашто Никола Јокић не треба да им буде никакав узор ма колико год нас медији буду затрпавали његовим сликама и информацијама о њему.

Нарочито ћу то да радим када год се на јефтини пропагандистички начин настоји да се подигне популарност таквим људима.

И то је то.



Inat i nametanje svog mišljenja drugima je i glup i pogrešan motiv za bilo šta.
tess1 tess1 11:59 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

Inat i nametanje svog mišljenja drugima je i glup i pogrešan motiv za bilo šta.

Čovjek je van sebe. Kod nas kažu "ne zna gdje udara". Meni ove infantilne misli bez sekunde razboritosti i liči na igru kad se djeca vrte u krug oko svoje ose raširenih ruku, stanu, zatvore oči i zateturaju, i opet, op, op, razdragani i ošamućeni dok ne popadaju, povaljaju po travi, najizdržljiviji je i najgluplji. On se na kraju i onesvjesti. Polijevaju ga vodom.
tess1 tess1 12:04 17.06.2021

Re: Šampioni i civili


А када ме питају, кажем им шта мислим исто као што то кажем и вама овде.

Bože sačuvaj. Hajde što ni tada ne možeš pričati ove deluzirane gluposti kao na Blogu, moraš biti odmjeren i pedagog nego ti ni u jednom trenutku ni ovde ne pomisliš da nešto nije u redu, griješim li?, pitaš se ikada?, kamoli da to dijeliš sa djecom nečijom..
tess1 tess1 12:06 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

Ne mogu vjerovati da je čovjek ovako bez dna a bušan, šta je ovo?
tess1 tess1 12:08 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

Не причамо о Јокићу него ћемо о Таси и његовој личности зато што се Таса не слаже у мишљењу о Јокићу са нама?

Pobogu čovječe, ti koristiš svoju učiteljsku ličnost Tase u komunikaciji sa djecom da bi im podijelio pogrešne stavove o košarkašu Jokiću.
nask nask 12:10 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

зашто Никола Јокић не треба да им буде никакав узор

Ima barem jedan razlog zašto Jokić treba da bude uzor kilincima: i debeljko može postići da je u nečemu najbolji na svetu. I da više nije debeljko. Dva znači, mada mislim da tu ima i za trojku.
tess1 tess1 12:13 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

Ima barem jedan razlog zašto Jokić treba da bude uzor kilincima: i debeljko može postići da je u nečemu najbolji na svetu. I da više nije debeljko. Dva znači, mada mislim da tu ima i za trojku.

Npr, sjajno.
freehand freehand 12:19 17.06.2021

Re: Šampioni i civili

Није то никакво наметање.

Jok. Nametanje je kad ti na dva bloga paralelno napišeš komentara koliko svi drugi zajedno, usput druge optužujući da u stvari oni tebe ovde provociraju i proganjaju.
I još insistirajući na tome kako zloupotrebljavaš svoj nastavnički položaj da bi klince trovao sopstvenim misaonim izlučevinama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana