Na današnji dan| Sport

Finale

NNN RSS / 13.06.2021. u 16:03

0:2 ...

20063.jpg

EDIT: 

Evo pomogli ste mi da lepo poetski izrazim svoja osećanja povodom nekih "sitnica" koje me godinama ovde nerviraju, a ujedno ovo prava slika kako sam se osećao posle 2. seta finala. 

Kao da sam lud što sam čekao da prođe ponoć, pa da u ponedeljak objavim tekst da bi bio "živ" da pokrije i samo finale. 

Ono što je najbitnije je da se Novak trgao i zaigrao kako je znao i mogao. 

Od početka 3. seta je krenuo da pritiska servis rivala, koji više nije bio tako ubitačan, da mu buši igru, ubacuje sumnju i da konačno Grk počne da greši. Novak je u 4. setu bio još ubedljiviji, protivnik je počeo da "puca" i fizički i psihički. U 5. setu su obojica dala sve od sebe. Novak je pravovremeno napravio brejk, da ne dođe do nervoze zbog eventualnog jurenja rezultata. Imao je i šansi da prelomi i ranije duplim brejkom, Grk je preživeo, ali najbitnije je da Novak u poslednja 3 seta nije dozvolio protivniku ni jednu jedinu brejk-loptu! 

Potpuno zaslužena pobeda najvećeg tenisera u istoriji! 

5hTk9kpTURBXy82NThlYmNjZjdlYzY4OTUzNzk4MTA0NDc3YzI3NmY0OS5qcGeRkwLNAkIAgaEwBQ 



Komentari (599)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 06:33 17.06.2021

Re: Vest dana

Zašto Teodosića najviše volim

Valjevac :)
shmoo shmoo 07:53 17.06.2021

Па да ставимо тачку на случај Јокић

vcucko
NNN
Evo došli smo do toga da Tasa određuje šta bi Srbiju trebalo da interesuje

Neka interesuje šta koga hoće (od nameta nema selameta)

Ne da određuje. Određuje zakon.
Da komentariše. O tome se radi.



Хвала, Чучко.

NNN (и alselone) сада иду предалеко иако се у понечему слажемо.

alselone

Цела расправа је отишла предалеко.

Нити је говно, нити га треба псовати, нити отписивати за даље. Има свако право да не дође.

Али исто тако није ни "ма нема везе". Има везе.



Рецимо, са alselone се слажем да има везе. И са NNN се слажем у овоме:

NNN

Идемо даље, да се посветимо онима који ће играти.


Uvek treba ovako!

Za EP 2017. uglavnom se kenjalo o onima koji ne igraju (a moglo da se skupi skoro dve reprezentacije), nego o onima koji su predstavljali državu na najbolji mogući način i uzeli srebro.



Али и даље за Јокића мислим да је сада показао какво је говно од човека и такође мислим да га не треба више никада звати у ту репрезентацију јер то онда није добро за ту репрезентацију која је ипак екипа, а не прави се екипа због тога да би једном Јокићу служила за јефтину пропаганду и подизање сопствене популарности у Србији.

(Као што такође мислим да такви не треба да буду узори клинцима који тек долазе, у Србији и ван Србије попут сина petargli, и зато ћу користити сваку прилику да клинцима у сопственом окружењу објашњавам зашто Јокић не треба да им буде узор.)

А лепо сам рекао:

NNN

mislim da je proteklo više vremena da se iskroluje dovde nego što je proteklo dok je Jokić proglašen za govno!



Не, није проглашен.

То је моје мишљење о њему као човеку и не терам никога да дели то моје мишљење нити да га акламацијом проглашавамо за говно од човека.

Нити тражим да се неко са мном сложи у томе.


Само коментаришем као и сви ми остали овде. Кажем шта мислим о читавом том "случају Јокић".

И надам се да на то имам право као и сви остали овде.

Као, уосталом, што и Јокић има право да одбије позив у репрезентацију. То је његов лични став.

Е, па мој лични став на основу тог Јокићевог понашања јесте да је он сада показао да је говно од човека јер не верујем да он не капира каквог ће одјека то његово одбијање позива имати међу младом Србадијом, а да не причамо тек како ће се у репрезентацији осећати они момци који буду играли за ту репрезентацију, а новинари их буду гњавили и давили питањима о том говнету од човека, Јокићу.

Зна то Јокић врло добро.

Али његово право је да буде себичан и да одбије позив.

И зато га треба заувек прецртати као име у српској кошарци и окренути се оним момцима који су бољи људи од њега.

А њега (Јокића) ко јебе, као што одмах и рекох Макси.

Ионако је и превише пажње добио да бисмо сада још гледали како се он проводи на годишњем одмору где се ЗАСЛУЖЕНО, како неки рекоше и ту сам се јавио због тога највише, одмара од надскакивања са чамугама у НБА лиги.

Па ако се и надскакивао са чамугама тамо, он је то радио за себе, а не за Србију и за мене како ми неки рекоше јер ни Србија ни ја немамо ама баш никакве користи од његових карактеристика и статистика у НБА.

И зато, ко га јебе.

Путуј игумане, немој нам се више натурати кроз медије јер ти ниси кошаркаш Србије него само још једна од старлетица тог НБА циркуса и онда и остани то што јеси да се више не смарамо са тобом шта волиш да једеш, да ли си какио зелено, ког црнца си научио да псује на српском и да диже три прста (каква јефтина пропаганда за подизање популарности - сви знамо да ти спортски новинари раде "за кавурму и кило белог" ) и сличне глупости...

Јбт, у ударним дневницима на ТВ су објављивали шта ради један Јокић у НБА! А при томе не објављују ништа о момцима који не одбијају позиве у репрезентацију!

Побогу, па није тај Јокић ни први ни последњи Србин који игра у НБА!

Чему толика медијска пажња ако није за јефтину пропаганду?

И да закључимо ову расправу која ионако предуго траје ни о чему...

ОК. За мене је Јокић испао сада говно од човека и због тога га (ни њега ни њему сличне) више никада не треба ни звати у репрезентације Србије (причам о свим спортовима).

Неки се не слажу са мном и то је такође ОК.

Готова прича.


П.С. - Чучко, је л' се сећаш када је газда Про Река уценио Удовичића новим уговором (знате сви да је Про Реко у ватерполу исто што и Реал Мадрид у фудбалу, финансијски гледано) захтевајући од Вање да више не игра за репрезентацију Србије?

И Удовичић је то одбио. И остао без клуба. Јер је хтео и даље да игра за Србију.

(EDIT: Иако су његови родитељи у Земуну и пре и после тога итекако доживљавали непријатности од оних срБских националиста и патриЈота којих, на сву срећу, у овом народу и нема толико да би водили главну реч у Држави.)

Томе медији нису поклонили оволику пажњу колику поклањају Јокићу и осталим говнима од људи који својом вољом одбијају да играју за репрезентацију.

И после се ми питамо зашто Србија не може деценијама да исплива из гована у којима се нашла.

Па ето, баш због оваквих ствари где су говна од људи и њихово лично право да одбију да играју за Србију (као што рекох, менталитет у се, на се и пода се) много важнији и под много јачим медијским рефлекторима од нечијег патриотског чина.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:07 17.06.2021

Re: Vest dana

Али и даље за Јокића мислим да је сада показао какво је говно од човека и такође мислим да га не треба више никада звати у ту репрезентацију


Pa onda su i Sabonis i Kukoc govna koja nije trebalo zvati da igraju za svoje reprezentacije. Evo jos jednom ono sto je autor bloga vec postavljao pa je proslo nedovoljno primeceno:

1992. igrao i uzeo medalju
1993. i 1994. Litvanije nije ni učestvovala na prvenstvima,
1995. i 1996. Igrao i uzeo medalju
1997. nije igrao za reprezentaciju (ne znam koje je opravdanje)
1998. nije igrao zbog lok-auta

1999. igrao
2000. nije igrao
2001. nije igrao
2002. nije igrao
2003. nije igrao
2004. nije igrao

Penzionisao se u 40. 2004. i dalje bio zver - u odlučujućoj utakmici za F4 u Izraelu Makabi nije mogao ništa dok pred sam kraj Sabonis nije izašao zbog 5 ličnih, onda Makabi dao 2 trojke u poslednjih 6 sekundi (Derek Šarp sa skoro pola terena za produžetak!)... posle toga se Makabi prošetao do titule, donekle iznenađujuća pobeda protiv (dotada neporaženog!) Dudinog CSKA u Moskvi i 118:74 ako sam dobro zapamtio u finalu protiv Vujanićevog Skipera.
Uglavnom 11 takmičenja (računajući i SSSR 82-89.) od 23 godina uspešne karijere, od toga 4 za Litvaniju.


Kukoč igrao 1992 - 1996. i 1999. nije igrao 1997. (1998. bio lok-aut) i od 2000 - 2006. kada se penzionisao, i njega su hrvatske patrijote ga proglašavale za izdajnika zbog neigranja za reprezentaciju.

Novicki
1999. igrao
2000. nisu se kvalifikovali
2001 - 2003. igrao
2004. nisu se kvalifikovali
2005 - 2008. igrao
2009. nije igrao
2010. nije igrao

2011. igrao
2012. nisu se ni kvallifikovali
2013. nije igrao
2014. nisu se ni kvalifikovali
2015. igrao i oprosto se od reprezentacije pred domaćim navijačima, nisu prošli u 2. krug, skoro sve utakmice izgubili jako tesno, igrao aktivno za Dalas do 2019.
Praktično za nešto više od 20 godina i više nego uspešne karijere igrao na 10 takmičenja (za poštovanje).



Meni, izmedju ostalog, ovo objasnjenje od dole ima smisla:


bene_geserit
Jokić je na sledeće leto eligible da potpiše super max ugovor za 241 M$ ili nešto tako.
Nikad igrači pred potpisivanje maksimalnog ugovora u karijeri ne igraju za reprezentaciju prethodno leto, tu se povreda ne rizikuje.
Nije igrao ni Divac u toj situaciji.


Znaci i Divac je bio govno i nepatriota.

shmoo shmoo 08:25 17.06.2021

Re: Vest dana

Neues aus der Nachbarschaft

Pa onda su i Sabonis i Kukoc govna koja nije trebalo zvati da igraju za svoje reprezentacije. Evo jos jednom ono sto je autor bloga vec postavljao pa je proslo nedovoljno primeceno:



Да.

И?

Шта то конкретно мења у овоме што сам написао?


И после се ми питамо зашто Србија не може деценијама да исплива из гована у којима се нашла.

Па ето, баш због оваквих ствари где су говна од људи и њихово лично право да одбију да играју за Србију (као што рекох, менталитет у се, на се и пода се) много важнији и под много јачим медијским рефлекторима од нечијег патриотског чина.



По мени, не мења баш ништа.


Znaci i Divac je bio govno i nepatriota.



Можда није био док је активно играо јер колико памтим, никада није одбио позив у ту репрезентацију Србије.

Шта је Дивац после постао, када је престао да игра кошарку, то је друга прича.

Један коментар из 2003:

Ne budite naivni, Divac nije sam kupio za sebe "Knjaz MIlosa", iza imena Divac se krije neko ko u normalnim uslovima nikada ne bi dobio u duelu sa Coca Colom. Srbi shvatite jednom zauvek u biznisu nema patriotizma. Gospodin Divac ce na kraju dobro unovciti svoj deo posla koji je majstorski izveden samo zato sto je narod u Srbiji jako naivan, a politicari moraju da skupljaju poene pred izbore iduce godine i zato cute.



Међутим, Јокић још увек активно игра кошарку.

Зато ти ово и није баш добро поређење.

NNN NNN 09:05 17.06.2021

Re: Vest dana

Teodosić je od tinedžerskih dana - od 2007. kada ga je Moka pozvao bio u reprezentaciji, ali je isto tako poslednji put igrao 2016. (propustio je 2017. i kao i 2019. za razliku od npr. izdajnika Jokića )
Imam utisak da neki ljudi odaju utisak "patriota", a neki suprotno od toga i onda većinsko javno mnenje na osnovu tog subjektivnog utiska formira stav.

Kada je Bodiroga 2003. objavio da će preko leta da se odmori od reprezentacije (posle 8 uzastopnih godina!) svi su sa razumevanjem prihvatli (mada vidim i ovde provejava mišljenje da ko jednom odbije nikada ga više ne treba zvati )
Kada je Stojaković 2004. tražio da se mesec dana kasnije pojavi na pripremama - bukvalno je dočekan na nož!
Tasa je pominjao DB, možda oni tamo imaju neke spiskove koga u medijima treba uzdizati u nebesa, a koga valjti po govnima, pošto ja ne vidim neki opipljiviji razlog da se odlazi u potpune krajnosti.
alselone alselone 09:07 17.06.2021

Re: Vest dana

Teodosić je od tinedžerskih dana - od 2007. kada ga je Moka pozvao bio u reprezentaciji, ali je isto tako poslednji put igrao 2016. (propustio je 2017. i kao i 2019. za razliku od npr. izdajnika Jokića )


Mislim da je bio povređen a ne što je ladio tojaše.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:11 17.06.2021

Re: Vest dana

Да.

И?

Шта то конкретно мења у овоме што сам написао?


Pa menja u smislu da ispada da u jednom momentu ni za njih reprezentacija nije bila 'svetinja' odnosno da su se 'nepatriotski' poneli. Dok su bili aktivni igraci. Sustina: to sto Jokic ne moze sada ne znaci da nece moci kasnije. Tako eto bilo i sa Kukocom, Divcem, Sabonisom, Bodirogom... Znaci, vidimo da on tu nije izuzetak. Nema razloga za teske reci.
freehand freehand 09:12 17.06.2021

Re: Па да ставимо тачку на случај Јокић

А лепо сам рекао:


alselone alselone 09:13 17.06.2021

Re: Vest dana

Tasa je pominjao DB, možda oni tamo imaju neke spiskove koga u medijima treba uzdizati u nebesa, a koga valjti po govnima, pošto ja ne vidim neki opipljiviji razlog da se odlazi u potpune krajnosti.


Ni ja, pogotovo što se ona cela diskusija rasprostre oko tih krajnosti.
Fuck krajnosti!

Mogli smo lepo nastaviti priču oko važnosti repke, olimpijade , nasledstva jugoslovenske i srpske košarke, dresa koji nosiš i tako dalje. Nego Tasa reko "govno" i udri sada 100 komentara o tome.

NNN NNN 09:14 17.06.2021

Re: Vest dana

Tasa je pomenuo Sabonisa i Kukoča, a znam da su imali baš dugačke karijere i da pred kraj dugo nisu igrali za reprezentacije, pa sam izvlačio detaljnije i video da je Sabonis za poslednjih 15 godina svoje karijere igrao na samo 4 reprezentativna takmičenja,
dok je je Kukoč za poslednjih 15 godina svoje prebogate karijere igrao na 6 reprezentativnih takmičenja.

Isto tako Novicki s pravom važi za nekoga ko je bio veran reprezentaciji - ali kada sve stavimo na papir dolazimo da je igrao na sveukupno 10 takmičenja sa reprezentacijom, isto kao npr. onaj "izdajnik" Divac!

Većina jede govna na osnovu subjektivnih utisaka.
Novicki se uvek apostrofira kao veran reprezentativac jer ljudi (naročito ovde i naročito u skladu sa svojim memorijskim kapacitetima) pamte Novickog kada je igrao za reprezentaciju, ali eto isto tako ne pamte kada nije igrao,
i ovde dolazim do onoga što ja smatram autošovinizmom (!):
svima drugima se pamti kada su igrali - samo se našima broji kada nisu igrali!!!
alselone alselone 09:17 17.06.2021

Re: Vest dana

gvozden1
Zašto Teodosića najviše volim

Valjevac :)


Teodosić je jedan on mojih najomiljenijih naših sportista. Kada bih morao da objasnim zašto, ne bih mogao, ili makar ne bih mogao i malo reči. Radi se o odnosu prema sportu, prema reprezentaciji, prema igri ponajviše. Ali kada kažem igri mislim bukvalno igri, igrati se, uživati u sportu, u onome što voliš, u onome što radiš. U mudima, hrabrosti, požrtvovanosti, srčanosti, sportskom duhu koji u toj meri mnogi statistički gledano veliki, nisu imali.

Sada na brzaka, ali to su Đoković, Đorđević, Piksi, Grbići obojica, i Teodosić među njima. Ima još par, ali to je ta ekipa. :)
alselone alselone 09:19 17.06.2021

Re: Vest dana

onaj "izdajnik" Divac!

Ja Divca obožavam i kao čoveka i sportistu i cenim sve što je uradio ne samo za nas nego za "belačku" košarku. Što se tiče reprezentacije osećaj mi je da se rano penzionisao mada možda i grešim.

Deo toga je opravdao kada se vratio u Zvezdu.
vcucko vcucko 09:21 17.06.2021

Re: Vest dana

NNN


Kada je Bodiroga 2003. objavio da će preko leta da se odmori od reprezentacije (posle 8 uzastopnih godina!) svi su sa razumevanjem prihvatli (mada vidim i ovde provejava mišljenje da ko jednom odbije nikada ga više ne treba zvati )

Tasa je pominjao DB, možda oni tamo imaju neke spiskove koga u medijima treba uzdizati u nebesa, a koga valjti po govnima, pošto ja ne vidim neki opipljiviji razlog da se odlazi u potpune krajnosti.

Bodiroga je pre toga sa reprezentaicjom odradio sve što je moglo da se odradi. Između ostalog, finale u Atlanti (prve tri četvrtine realno najveće dostignuće naše košarke, pogledajte imena drim tima) i Indijanapolis. Jokić još nije odradio ništa, a verovatno i neće.

Ovo drugo - bogo moj
Zar ne shvataš, da se sa ovim svrstavaš uz Iliju Čvorovića, samo sa neke druge strane političkog spektra?
freehand freehand 09:21 17.06.2021

Re: Vest dana

svima drugima se pamti kada su igrali - samo se našima broji kada nisu igrali!!!
Evo ja, na primer, nikad nisam igrao ali se Tasa odazvao svakom pozivu, bez obzira koji je sport u pitanju.

Inače, ovo je prva sezona NBA prvenstva kojiu sam otpratio sa pažnjom. I tek mi je sad potpuno jasno šta ti ljudi prolaze i kakvim su ludačkim naporima izloženi.
Al Jokić da jede govna jer je Shmoo tako u mogućnosti.
NNN NNN 09:28 17.06.2021

Re: Vest dana

Meni je Teodosić bio strašan rolerkoster,
kada se pojavio još kao klinac mi je bio superzabavan i simpatičan i imao je onu drskost, a uz to i bio mađioničar, a onda je delovao kao da ga je uhvatila kurobolja, odbrani nije ni pokušavao da igra, a u napadu šutirao nerezonski u 5. sekundi preko čoveka sa 8+ metara, pa me užasno nervirao, ali onda razmislim ako ga jedan Duda trener "starog kova" toliko trpi, ko sam ja da se ljutim kad Duda siguno bolje zna i onda je Teo opet nekako "pod stare dane proigrao", tj. kao da mu je trebalo nešto jače okruženje, neko ko će moći da mu pomogne u odbrani i kapira u napadu, pa je ponovo postao vođe jedne jake generacije i opet smo uzimali medalje.
gvozden1 gvozden1 09:29 17.06.2021

Re: Vest dana


Teodosić je jedan on mojih najomiljenijih naših sportista.

I meni je drag.
Verovatno sam ga zapazio najpre zato što je Valjevac, a onda hteo ne hteo (Teo ne Teo:) obratim pažnju na vesti o njemu.
Začudo, nisam do sad stekao utisak da je odan reprezentaciji, a drago mi je što jeste, simpatičan mi je njegov odnos prema karijeri, u NBA uzeo lovu i zajebava se, pušio, pio, a onda otišao gde može da se igra, opušteno, bez tenzije.
alselone alselone 09:34 17.06.2021

Re: Vest dana

a u napadu šutirao nerezonski u 5. sekundi preko čoveka sa 8+ metara, pa me užasno nervirao,

Najbolji termin za ovo je "glavinjanje".

I jeste tako bilo i mene je nervirao, ali kada se malo smirio, postao i ostao zapamćen kao jedan od najboljih organizatora igre koje smo imali.
NNN NNN 09:38 17.06.2021

Re: Vest dana

Deo toga je opravdao kada se vratio u Zvezdu.
Meni Divac verovatno najomiljeniji košarkaš svih vremena i kada je došao u Zvezdu (makar na samo 2 utakmice) - ostvario mi se san iz detinjstva.
Ali prc, žena mi zabranila da kupim njegov Zvezdin dres (iz nekih sitničarsko grobarskih razloga)
Možda nešto krišom (tako je to u braku valjda)

alselone alselone 09:40 17.06.2021

Re: Vest dana

Meni Divac verovatno najomiljeniji košarkaš svih vremena


I meni bi možda bio, samo da je radio manje, ne više. Više puta je želeo pa čak i forsirao da bude čovek odluke a suđaje to nisu njemu namenile.
alselone alselone 09:54 17.06.2021

Re: Vest dana

Mada kada se setim kako se borio u Indijanapolisu, samo to da je uradio i nikad ništa više, zadužio bi nas zavek :)
vcucko vcucko 09:59 17.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Mada kada se setim kako se borio u Indijanapolisu, samo to da je uradio i nikad ništa više, zadužio bi nas zavek :)

Moram - karijeru su mu, uz sve dobro, obeležila dva glupa gubljenja lopte u poslednjim sekundama. U Madridu protiv Sojuza i tada u Indijanapolisu u finalu. U Indijani nas spasio Picilkas (u poslednje argentinskom napadu izgiravao one japanske majmune - ne vidi, ne čuje, ne kaže). U Madridu nje imao ko da nas spasi i to mi je uzelo valjda godinu života.

Naravno, veliki Vlade Divac.
NNN NNN 10:11 17.06.2021

Re: Vest dana

Ma to u Madridu mi je on najmanje kriv, nije on sam sebe uveo u igru, niti je postojala ikakva logika da centar od 18 godina uopšte ima loptu u rukama na centru terena, ja jednostavno ne mogu da verujem da je neko "nacrtao" takvu akciju i da je bio takav splet okolnosti da se nađe u takvoj situaciji.
Mislim gde je tad bio Dražen najboljiUevropi Petrović?
+ što je tada valjda postojalo ono 1 za 1 bacanja ili lopta prilikom faula, a mi valjda nismo šutirali bacanja u tom poslednjem minutu?
A kakve smo samo trojke primili, jednu od table, jednu sa gaženjem linije ako se dobro sećam, neverovatno šta se sve izdešavalo u tom poslednjem minutu.
Mislim da sam naredne 3 godine imao traume od Sovjeta.
gedza.73 gedza.73 10:19 17.06.2021

Re: Vest dana


Podsetio me komentar Tetkino na jednu stvar. 'U stvari više stvari' kako ide replika iz nekog domaćeg filma.

Jedan od razloga zašto su Srbi iz tog vremena patriotski branili svoju zemlju i ginuli za nju. Jer je tokom XIX i početkom XX (malo manje) veka ogroman broj ljudi (pretežno Srba) dolazio da živi u Srbiju. Srbija je bila... ne baš obećana zemlja ali neka vrsta oaze uprkos tome što još uvek nije bila slobodna i uprkos stalnim ratovima.
Iz Srbije se u tom vremenu vrlo malo iseljavalo na primer za Ameriku u odnosu na druge krajeve.

Šta se onda desilo da od tadašnjih dobrovoljaca koji su se organizovali u USA da dođu preko okeana i ratuju za Srbiju dođemo do situacije da Srbi beže iz Srbije od rata?

Deca koja su sad u nekom formativnom uzrastu su se podelila u neke dve grupe. Jedna ima za uzore kriminalce sa puno para, druga je pod utiskom priča vršnjaka koji su imali sreću da deo školovanja provedu u inostranstvu i koja kažu da je naše obrazovanje u debelom qrcu, odnosno da prevedem na srpski kako imamo sreće što nas uopšte uzimaju da motamo kablove.

Ovde isključujem pojedince koji su teškim radom i talentom došli do nekog nivoa (mada bi im društveni status u drugom sistemu bio daleko bolji). A oni nisu uzor jer eto nisu dovoljno velike patriote a osim toga zahteva dosta rada.

Da probam plastično.

Komentari na nekim portalima u vezi Jokića su izdajnik, govno, govedo, pa šta ako mu je žena trudna, pa šta ako je umoran, što nije patriota...

Trenutno se radi puno puteva po Srbiji. Na sve strane neka gradilišta. Da se zamisli prislina Omladniska Radna Akcija ovakvih komentatora da na delu i u znoju lica svoga dokažu patriotizam.

Lopate, ašove i krampove u ruke kako bi manje novca otišlo strancima a putevi bili brže urađeni. Ne znaš da igraš basket za reprezentaciju ali nisi toliko tupav da nosiš šljunkaru (vila za šljunak kojom su nekad nasipali puteve) ili da guraš kolica.

Dakle ako Jokić treba nešto da uradi za državu ajde onda i mi da uradimo te puteve.

99,99 % njih će da obrne priču i napiše komentar iz fotelje
'Jes ja da trpam pare u džep Mihajlovićki i njenim kriminalcima'
al' je Jokić govedo.

gedza.73 gedza.73 10:21 17.06.2021

Re: Vest dana

bene_geserit
koje znam koji su išli u Kanadu (uključujući sebe) su otvarali račun u banci u Segedinu a ne nosili pare u kešu.
Šta li je Blogovatelj radio i zašto samo on zna.

Dal' što si ti pomenuo ali kao kroz maglu (ili je sad to projekcija) da je rekao kako u tom trenutku nešto nije moglo.
shmoo shmoo 10:30 17.06.2021

Re: Vest dana

NNN

Tasa je pominjao DB, možda oni tamo imaju neke spiskove koga u medijima treba uzdizati u nebesa, a koga valjti po govnima, pošto ja ne vidim neki opipljiviji razlog da se odlazi u potpune krajnosti.



Одакле ти ово?

Шта измишљаш, човече?

'Ајде нађи то где сам поменуо ДБ па цитирај.

shmoo shmoo 10:34 17.06.2021

Re: Vest dana

Neues aus der Nachbarschaft
Да.

И?

Шта то конкретно мења у овоме што сам написао?


Pa menja u smislu da ispada da u jednom momentu ni za njih reprezentacija nije bila 'svetinja' odnosno da su se 'nepatriotski' poneli. Dok su bili aktivni igraci. Sustina: to sto Jokic ne moze sada ne znaci da nece moci kasnije. Tako eto bilo i sa Kukocom, Divcem, Sabonisom, Bodirogom... Znaci, vidimo da on tu nije izuzetak.




Богами, не мења.

Овде причамо о Јокићу и његовом поступку.

А о поступцима ових које си побројао сада мислим исто што и о Јокићевом поступку.

Признајем да нисам знао ове податке које нам је домаћин дао у свом коментару, али сада када нам их је он већ рекао (о Кукочу, Сабонису етц. ) о њима онда мислим исто што и о Јокићу.

Свакога дана у сваком погледу напредујемо.

И научимо нешто ново.

О људима.

И о говнима од људи.

Nema razloga za teske reci.


Што?

Попу поп, а бобу боб.

Први и основни услов за чисте рачуне и дугу љубав у свему.

Па ето и у овом случају.

NNN NNN 10:37 17.06.2021

Re: Vest dana

Mislim u onim komentarima vezanim za Zvezdu i Partizan,
ako nije - izvinjavam se (neću službu da ti diram)
maksa83 maksa83 10:39 17.06.2021

Re: Па да ставимо тачку на случај Јокић

и зато ћу користити сваку прилику да клинцима у сопственом окружењу објашњавам зашто Јокић не треба да им буде узор.)

To što si u poziciji da tuđu decu filuješ sopstvenim tripovima ne znači da je u redu da to radiš.

Ima čiji je posao da ih vaspitava i pomaže im da izaberu vrednosti, tvoj je da ih učiš maternji jezik.
shmoo shmoo 10:41 17.06.2021

Re: Vest dana

alselone

Nego Tasa reko "govno" i udri sada 100 komentara o tome.



Па ако је неко говно од човека, треба то онда и рећи.

Чему увијање у обланде?

Много је боље када човек зна с ким има посла и шта може да очекује од свакога, па ето и од гована од људи, зар не?

Поновићу, то је и први и основни услов за чисте рачуне и дугу љубав.

gvozden1 gvozden1 10:43 17.06.2021

Re: Vest dana

Srbija je bila... ne baš obećana zemlja ali neka vrsta oaze uprkos tome što još uvek nije bila slobodna i uprkos stalnim ratovima.

Srbija pred ratove je bila uzavrela, podeljena zemlja po sto osnova, kralj skoro ubijen, karađorđevci obrenovićevci na krv i nož, Apis vedri i oblači mimo zakona i mimo logike, Rada Pašić današnji Andrej i sin, podela na radikale i ne radikale, radikale i samostalce, ali ne ugađena politička podela nego blato u kom se reči ne biraju, može se porediti sa današnjom Srbijom, i u takvoj Srbiji patriotizam nikad nije bio upitan.

Čim se krene sa, a šta ja imam od države, šta je država trebalo da uradi a nije, ebeš ti taj patriotizam, laž je to.

Ili ovo, somborski šut, komentator rekao reč srpskog, sve je to tek kolateralna korist od Jokića.

Slučajno je Srbin pa eto, ima neke fajdice, a šta je on aktivno uradio za Srbiju - ništa.

gedza.73 gedza.73 10:43 17.06.2021

Re: Vest dana

shmoo
Како то мислиш?
Србија и њени грађани ће имати неке конкретне користи од тога?
Неће, Геџо.

Juče sam se ceo dan raspravljao sa sinom jer ima isti stav kao tvoj (Đoković ne 'Jokić slučaj'). Dobro, obično posle dva, tri dana kaže
- Bio si u pravu.

On je dete i na svu sreću ne pamti devedesete.
Šta misliš da li je bolje da se o Srbiji priča kroz prizmu Nikole Jokića ili Ratka Mladića?
Naravno da je bolje što je Srbin MVP u NBA (odjednom je došlo da to i nije neki uspeh jer ko gleda NBA al' zato olimpijada za koju se pričalo da Ameri baš nešto i ne prate) jer ceo taj kružok na svetu koji gleda košarku i broji neki x ljudi će u ukrštenim informacijama 'Srbi-ratni zločinci' da poveže sa Jokićem i pomisli
- čekaj bre pa momak je sasvim okej

Imaš indirektne koristi.

Ne mogu da pronađem dal beše Čeh, Poljak ili Slovak je postavio snimak juriša iz filma 'Kralj Petar' sa scenom malog Momčila Gavrića.

Prvi svetski rat ima armiju poklonika širom sveta pa su tako i poruke podrške srpskoj hrabrosti stizale iz Meksika, Bolivije, Rusije, Amerike čak i Nemačke. Sve su to sitni pomaci u pozitivnom smislu. Kojih je bolje da ima nego da nema.

Nama se iskrivilo ogledalo u nekom trenutku i kao da ne znamo da odaberemo pravi put. Ono što me plaši, sudeći po komentarima na portalima (ne na blogu) kako će patriotizam naše dece da ima put Mihaila Pejića (Mičel Pejdž)

S njegove desne strane je takođe čuveni američki patriota Džon Bazilone na ceremoniji kad im je dodeljena američka medalja časti.

Skrenuo sam sa trola a i nisam. Šta jedna država uradi da asimiluje a istovremeno ostavi kulturne specifičnosti i od svih mogućih naroda stvori patriotsku vojsku a šta druga uradi da razjebe svoju relativno nacionalnu homogenu strukturu?

GLumac iz one serije 'Južni vetar' je postavio odlično pitanje.
Zašto je veći problem što je policijski inspektor peder a nije problem što je kriminalac?

Zašto je Jokić govno što ne igra za reprezentaciju a nisu problem kriminalci koji su status stekli trgujući drogom jer mašu srpskom trobojkom?
alselone alselone 10:44 17.06.2021

Re: Vest dana

Па ако је неко говно од човека, треба то онда и рећи.

Чему увијање у обланде?


Pa nije govno, jebem mu trunje.

Vidim da si baš lepo raspoložen poslednjih dana, pa te neću previše zadržavati. Tako ti se periodično navuče neka skrama na um pa onda ovde polivaš i gde treba i de ne treba. Posle se povuče pa naredne 3/4 vremena budeš OK. I onda tako u krug.
gedza.73 gedza.73 10:47 17.06.2021

Re: Vest dana

Čim se krene sa, a šta ja imam od države, šta je država trebalo da uradi a nije, ebeš ti taj patriotizam, laž je to.

Za pripadnike Gvozdenog puka ako se ne varam baš kažu da su osećali dug prema državi koja ih je primila.

Slučajno je Srbin pa eto, ima neke fajdice, a šta je on aktivno uradio za Srbiju - ništa.

Eno Tasi sam napisao. U svetu je bolje vezati ime Nikola Jokić za Srbiju nego Slobodan Milošević
shmoo shmoo 10:50 17.06.2021

Re: Vest dana

NNN
Mislim u onim komentarima vezanim za Zvezdu i Partizan,
ako nije - izvinjavam se (neću službu da ti diram)



Аааа, па што не кажеш да су вечити близанци у питању.

И ти сада хоћеш да ми кажеш да то за Звезду, Партизан и Службу није тачно што сам рекао?

Ако је тако, онда ти и ниси баш неки добар познавалац прилика у нашем фудбалу. Ни у нашем фудбалу ни у оном у иностранству...



Abdilgafar Fali Ramadani-Progonjeni Albanac ili prikriveni kriminalac? (ЛИНК)


Pini – gospodar srpskog fudbala rođen na Ostrvu (ЛИНК)








Али разумем те... Ни ја не бих познавао баш тако добро прилике у нашем фудбалу него бих био само посматрач да нисам морао силом прилика да се упознајем са том материјом.


gvozden1 gvozden1 10:51 17.06.2021

Re: Vest dana


Eno Tasi sam napisao. U svetu je bolje vezati ime Nikola Jokić za Srbiju nego Slobodan Milošević

Jeste, naravno da jeste, ali to nije rezultat njegovog odnosa prema Srbiji nego prema sebi.
Srbiji a se tu slučajno ogrebala za neku fajdicu.
gvozden1 gvozden1 10:53 17.06.2021

Re: Vest dana

Za pripadnike Gvozdenog puka ako se ne varam baš kažu da su osećali dug prema državi koja ih je primila.

A Drinska divizija, što su oni osećali potrebu?
shmoo shmoo 10:54 17.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Па ако је неко говно од човека, треба то онда и рећи.

Чему увијање у обланде?


Pa nije govno, jebem mu trunje.




Па добро, ти мислиш да није, ја мислим да јесте и не видим чему даља прича?


Vidim da si baš lepo raspoložen poslednjih dana, pa te neću previše zadržavati. Tako ti se periodično navuče neka skrama na um pa onda ovde polivaš i gde treba i de ne treba. Posle se povuče pa naredne 3/4 vremena budeš OK. I onda tako u krug.



Овде не причамо о мени него о Николи Јокићу.

Само да те подсетим.


EDIT: Шта вам је? (У ммножини зато што се обраћам и теби и NNN.)

Зашто померате фокус и замењујете тезе па се бавите мојом маленкошћу уместо да се бавите Николом Јокићем и његовим поступком?

На крају крајева, шта је кога уопште на Блогу Б92 и брига како се ја осећам у којем тренутку и какав сам човек?

Зар није важније оно што сам рекао, а не какав сам ја човек и како се осећам?

Немој погрешно да ме разумеш, али ја такав ваш поступак у коментарима заиста доживљавам као одраз крајњег неваспитања. (А знам да сигурно нисте такви... Ваљда вас дискусија понесе, шта знам.)

И онда када ја почнем да одговарам на те ваше коментаре са помереним фокусом дискусије на моју личност и на то како се ја осећам, ви почнете да кукате како се на сваком блогу бавимо Тасом.

Е, јебига!

Зар немаш утисак да је то врло ружно?

У реду је, не слажу нам се мишљења око Јокића (као ни око много других неких ствари и тема).

А да ли је то разлог да онда као аргумент користите то какав сам ја човек и како се осећам?

Ружно, Алсе, ружно.

Зар није једноставније да прихватиш овако као и ја што то видим?

Не слажемо се у мишљењу, Јокић за тебе није говно од човека, за мене јесте и то је то.

Не верујем да ће било ко од нас (не само нас двојице него уопштено, од свих учесника у коментарима) да промени мишљење због онога шта онај Други мисли.

И чему онда овакви неваспитани (извини, али тако је) испади?

Ти си рекао шта мислиш о Јокићу, ја сам рекао шта мислим о Јокићу и готова прича.

Маните се више замењивања теза... То је одавно проваљена фора.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:57 17.06.2021

Re: Vest dana

Признајем да нисам знао ове податке које нам је домаћин дао у свом коментару, али сада када нам их је он већ рекао (о Кукочу, Сабонису етц. ) о њима онда мислим исто што и о Јокићу.


Dobro, ali onda treba da dodas fusnotu: govna dok ne igraju, kad igraju onda menjaju kakvocu. Malo mi to deluje komplikovano da se isprica klincima u skoli.

Што?

Попу поп, а бобу боб.

Први и основни услов за чисте рачуне и дугу љубав у свему.

Па ето и у овом случају.


U biti nebitno. Za Jokica mislim. On je doneo odluku, zna zasto je doneo i nema potrebe da se pravda. Sad sta mediji i navijaci o tome misle odnosno kako to izrazavaju naravno najvise govori o njima. Eno dole Tetkino i Predatortz fino objasnili u cemu je problem sa tako shvacenim patriotizmom.
maksa83 maksa83 11:00 17.06.2021

Re: Vest dana

Slučajno je Srbin pa eto, ima neke fajdice, a šta je on aktivno uradio za Srbiju - ništa.

Osim što je sipao sopstvene pare u somborsku bolnicu i što oprema tamošnje klubove i što ceo jedan grad u Americi skandira Srbinu stvarno ništa. A mogao je lepo da sjebe ligamente na pripremama za Olimpijadu i Srbi srećni, bude im žao trideset sekundi zbog prokockane karijere a onda tri meseca kasnije ne mogu da se sete kako se zvao onaj tip što je bio MVP pa se povredio a baš šteta, krenulo ga...

Jokić da se izvini.

gedza.73 gedza.73 11:04 17.06.2021

Re: Vest dana

A Drinska divizija, što su oni osećali potrebu?

Imalo je tu sivih boja poput streljanja dezertera (ne mislim da Drinsku).

Al' pomešao sam dve ne baš slične stvari. Sport i odbranu zemlje u ratu.
Eto lepši primer je da su prve Olimpijske igre u novijoj istoriji bile prekinute kako bi se ukazala čast srpskom kralju Aleksandru Obrenoviću tako što su Olimpijske igre zaustavljene a prisutni sportisti su prekinuli tamičenje dok je intonirana himna 'Bože pravde'




milisav68 milisav68 11:07 17.06.2021

Re: Vest dana

vcucko
Bodiroga je pre toga sa reprezentaicjom odradio sve što je moglo da se odradi. Između ostalog, finale u Atlanti (prve tri četvrtine realno najveće dostignuće naše košarke, pogledajte imena drim tima) i Indijanapolis. Jokić još nije odradio ništa, a verovatno i neće.

Ma ne može da se poredi, Bodiroga je od `95. bio stalno u reprezentaciji, nije odmarao osam godina, osvojio tri zlata na evropskom, dva na svetskom, srebro na olimpijadi i bronzu na evropskom.

Jokiću ovo nije prvo odbijanje, ukupno je igrao tri puta (jednom za mlađe selekcije), a ima 26 godina.

I dalje mislim da je to njegova stvar, ali je bez veze porediti ga sa Bodirogom, Divcem i ostalima.
shmoo shmoo 11:08 17.06.2021

Re: Па да ставимо тачку на случај Јокић

maksa83
и зато ћу користити сваку прилику да клинцима у сопственом окружењу објашњавам зашто Јокић не треба да им буде узор.)

To što si u poziciji da tuđu decu filuješ sopstvenim tripovima ne znači da je u redu da to radiš.

Ima čiji je posao da ih vaspitava i pomaže im da izaberu vrednosti, tvoj je da ih učiš maternji jezik.



Дај, бре, Максо...

О чему ти то?

Наравно да ћу кллнцима да кажем шта мислим о Јокићу исто као што то кажем и вама.

А они ће то усвојити или неће усвојити.

Знаш и сам васпитавање и усмеравање не иде баш овако како си ти то рекао.

Али ево, рекох и Алсу...

'Ајде да се не бавимо Тасом.

Причамо о Јокићу.

А шта ће Таса да каже клинцима које познаје о Јокићу, то је Тасина лична ствар.

Само сам вам предочио то у склопу читаве ове приче да би било јасније шта мислим о Јокићу и његовом поступку.

Немој ми само рећи да причаш о мојој морално-политичкој подобности као наставника?

То ће ме заиста дотући ако смо стигли до тог нивоа разговора...

shmoo shmoo 11:17 17.06.2021

Re: Vest dana

Neues aus der Nachbarschaft

Dobro, ali onda treba da dodas fusnotu: govna dok ne igraju, kad igraju onda menjaju kakvocu. Malo mi to deluje komplikovano da se isprica klincima u skoli.



Не заваравај се, капирају клинци много више и боље него што ми одрасли уопште то и наслућујемо.

U biti nebitno. Za Jokica mislim. On je doneo odluku, zna zasto je doneo i nema potrebe da se pravda.



Па то сам рекао одмах, на самом почетку.

Јокићева лична ствар, нико и не тражи да се правда.

Али исто тако онда нико не треба ни да тражи од било кога од нас осталих да се правда зашто мисли о Јокићу то што мисли.


Sad sta mediji i navijaci o tome misle odnosno kako to izrazavaju naravno najvise govori o njima.



Мени се ипак чини да читав овај случај много више говори о самом Јокићу...

А навијача има разних. Безимена маса са много гласова и мишљења.


Eno dole Tetkino i Predatortz fino objasnili u cemu je problem sa tako shvacenim patriotizmom.



Прочитао.

У реду, тако њих двоје размишљају.

Али то и даље не мења моје мишљење о људским квалитетима тог Јокића.

Показао је какав је (у се, на се и пода се), видим да га многи овде у томе подржавају и то је то.

У таквом времену живимо.

Мада ја мислим да су Срби вазда били такви већински (у се, на се и пода се). И зато и јесмо у дубоким говнима не неколико година или пар деценија, већ кроз читаве епохе.

(Али да не идемо сада у историју и политику у Србаља...)

Читава ова ствар са Јокићем ме помало подсећа на оне који су себе (или своју децу) у Србији врло јефтино (скоро па и бесплатно) ишколовали, па онда отишли у иностранство или им послали своју децу тамо да тим својим знањем подижу нека друга друштва и неке друге државе сматрајући да тој Србији ништа не дугују.

Ружно.



alselone alselone 11:22 17.06.2021

Re: Vest dana

Jokiću ovo nije prvo odbijanje, ukupno je igrao tri puta (jednom za mlađe selekcije), a ima 26 godina.


Da, to kažu na Tviteru, mada iskreno ne mogu da se setim tačno.

Od 1. avgusta 2020. godine Nikola Jokić je ukupno odigrao 109 mečeva sa prosekom od 35 minuta na terenu.

Između aprila 2017. i oktobra 2018. godine odigrao je ukupno 5 i po mjeseci takmičarske košarke.

Ni tada, kao ni sada, srpska reprezentacija nije ga interesovala.
shmoo shmoo 11:27 17.06.2021

Re: Vest dana

gedza.73

Zašto je Jokić govno što ne igra za reprezentaciju a nisu problem kriminalci koji su status stekli trgujući drogom jer mašu srpskom trobojkom?




Ко каже да нису проблем?

Само овде причамо о Јокићу.


Šta misliš da li je bolje da se o Srbiji priča kroz prizmu Nikole Jokića ili Ratka Mladića?



Не заваравај се, Геџо.

Србија је за њих Сајберија. У оба случаја, и Јокићевом и Младићевом.

А у оном уском кругу људи који одлучују о судбинама свих нас на овом свету Србија није Сајберија.

Али њима нису потребни ни Јокић ни Младић да би спроводили оно што су и замислили за Србију а што се уклапа у те интересе.

Тако де је та прича Јокић-Младић-Србија потпуно небитна за нашу будућност.

Шта нама вреди што неки тамо Џон Смит зна за Јокића?

Џон Смит не доноси никакве одлуке које су важне за будућност Србије.

А онима који доносе те одлуке Младић и Јокић су потпуно неважни у томе.

nikvet pn nikvet pn 11:36 17.06.2021

Re: Vest dana

Фудбалска репрезентација нам је постала излог за продају играча и нико не поставља питање патриотизма аутора. Такође је и Олимпијада, парада пијанства и кича, идентична препродаја патриотизма само лепше упакована.

Пошто се ето управо бавимо патриометријом, на некаквоме патриометру изаћи ће да је Јокић као МВП на много леп и ефектан начин промовисао Србију. Тај велики плус итекако је већи од актуелног минуса.
niccolo niccolo 11:38 17.06.2021

Re: Vest dana

Пошто се ето управо бавимо патриометријом

Што је подврста паткометрије
milisav68 milisav68 11:40 17.06.2021

Re: Vest dana

alselone
Da, to kažu na Tviteru, mada iskreno ne mogu da se setim tačno.

Pa za evropsko 2017. (kad smo izgubili u finalu od Slovenaca).

Bila zajebancija da je okretao traktorske gume, jer se individualno spremao za sledeću NBA sezonu.

Bogdan još uvek igra u NBA i ne pravi pitanje da li će da dođe, a na prošlom prvenstvu je vukao kao konj jer smo imali manjak bekova.

Mi u reprezentaciji imam Bobija, Milutinova (nadam se da će da se oporavi), i brljivog Raduljicu, što će reći pokrivena pozicija.

On bi komotno mogao da sedi na klupi i da maše peškirom, a da se protivničke ekipe pitaju što ne igra, sa napravljenim planovima igre sa Jokićem u igri.

To je svojevremeno Pešić izjavio za Divca, dovoljno je da sa klupe viče - Ajmo!
shmoo shmoo 11:42 17.06.2021

Re: Vest dana

nikvet pn

Фудбалска репрезентација нам је постала излог за продају играча и нико не поставља питање патриотизма аутора.



Пробао ја више пута на Блогу Б92.

Па ми рекли да им је фудбал досадан и да никога не занима.

И онда ја одустао.

alselone alselone 11:44 17.06.2021

Re: Vest dana

Bogdan još uvek igra u NBA i ne pravi pitanje da li će da dođe, a na prošlom prvenstvu je vukao kao konj jer smo imali manjak bekova.


Bogdan i Teo srcem vodili reprezentaciju poslednjih 10 godina.
maksa83 maksa83 11:51 17.06.2021

Re: Vest dana

Такође је и Олимпијада, парада пијанства и кича, идентична препродаја патриотизма само лепше упакована.

Postoji proces koji traje od sedamdesetih a okončan je devedesetih. Ja se recimo sećam kad sam bio mali/manji/mlađi da profesionalni sportisti nisu mogli da učestvuju na Olimpijadi. Kanađani su se bunili zato što njihove ne-NHL ekipe nisu mogle da se nose sa Rusima (hokejašima) koji u sovjetskoj Rusiji gde je sve bilo državno i jesu bili profesionalci i nisu, svakako su bili full time hokejaši. Onda je to vremenom 'labavljeno i došlo je dotle da sad može da učestvuje otpr. bilo ko, pa i NBA igrači. Po meni to Olimpijadu čini manje uravnatom ali aj da kažemo zanimljivijom.
gvozden1 gvozden1 11:59 17.06.2021

Re: Vest dana


Osim što je sipao sopstvene pare u somborsku bolnicu i što oprema tamošnje klubove i što ceo jedan grad u Americi skandira Srbinu stvarno ništa.

To za bolnicu nisam znao, lepo, ali to je lokalpatriotizam, a ovde se priča o srpskom patriotizmu, makar ja na njega mislim.

Skandiranje Srbinu, to je ta slučajna dobit, on slučajno Srbin pa smo ućarili uzgred i mi.
Jokić da se izvini


Što da se izvinjava, niko ne treba da se izvinjava što je takav kakav jeste, ljudi se izvinjavaju kad smatraju da su nešto pogrešili, a ne verujem da on ovo smatra greškom.
milisav68 milisav68 12:05 17.06.2021

Re: Vest dana

maksa83
Onda je to vremenom 'labavljeno i došlo je dotle da sad može da učestvuje otpr. bilo ko, pa i NBA igrači.

Da, i opet smo mi krivi za to.

Jer smo ih odrali na svetskom prvenstvu u basketu 1990. pa su u Barselonu poslali Drim tim.

Još su za svaki slučaj razbucali Jugoslaviju da sigurno osvoje zlato.
gvozden1 gvozden1 12:06 17.06.2021

Re: Vest dana


Imalo je tu sivih boja poput streljanja dezertera (ne mislim da Drinsku

Uvek je bilo svih fela, i dezertera i patriota, ali odziv Srbiji u tom uslovima, daleko od savršene države, je bio sjajan.
vcucko vcucko 13:50 17.06.2021

Re: Vest dana

maksa83
Такође је и Олимпијада, парада пијанства и кича, идентична препродаја патриотизма само лепше упакована.

Postoji proces koji traje od sedamdesetih a okončan je devedesetih. Ja se recimo sećam kad sam bio mali/manji/mlađi da profesionalni sportisti nisu mogli da učestvuju na Olimpijadi. Kanađani su se bunili zato što njihove ne-NHL ekipe nisu mogle da se nose sa Rusima (hokejašima) koji u sovjetskoj Rusiji gde je sve bilo državno i jesu bili profesionalci i nisu, svakako su bili full time hokejaši. Onda je to vremenom 'labavljeno i došlo je dotle da sad može da učestvuje otpr. bilo ko, pa i NBA igrači. Po meni to Olimpijadu čini manje uravnatom ali aj da kažemo zanimljivijom.

Sovjetski hokejaši su - skoro svi - igrali u CSKA. Samim tim su dužili uniformu i čin, naravno nikad nisu izašli ni pred kakvu trupu. I naravno da su bili profesionalni hokejaši, u skladu sa ustrojstvom države koju su predstavljali.

Zanimljivost 1 (recimo vesela): negde početkom 70-ih ugovorena je i odigrana serija utakmica u Kanadi između reprezentacije SSSR i NHL selekcije, ali sastavljene samo od Kanađana. Znači prava, verovatno nikad jača reprezentacija Kanade. Sa sve Bobijem Orom. Mislim da je Sojuz od 5 utakmica dobio 3, a u prvoj ih je rasturio 7:3. Valera Harlamov ih je sve nanizao i postigao najčuveniji gol ikad.

Zanimljivost 2 (svakako tužna): Harlamov, sin Tatarina i Katalonke (pobegla iz Španije '36. kao dete, sa ocem koji je bukvalno utekao ispred Frankovog streljačkog voda). Na toj turneji menadžeri su mu ubacivali kofere pune para u sobu, samo da ostane i igra NHL. Navodno je jedan kofer izbacio kroz prozor i napravio pometnju na ulici. Niko ne može da zna, kakva bi mu bila sudbina da je ostao. Možda bi uspeo, možda i ne. Ali verovatno ne bi završio kako je završio. Ostao je u CSKA, kao polubog na Zemlji. Vozio je najnoviji Mercedes, oženio najpopularniju mladu glumicu i svakodnevno su jurcali po i oko Moskve. Sa njegovim statusom, policajac koji bi ih zaustavio završio bi kao ćoškara u Jakutiji Skrkali su se i poginuli na 60-i nekom kilomeru starog lenjingradskog druma, kod Solnečnogorska, mislim 1981. Deca srećom nisu bila s njima. Sin je takođe igrao hokej, čak i u NHL, jedini je posle Valere koji je nosio broj 17 (taj dres i dalje visi na krovu hale gde igra CSKA), ali naravno nikad nije dosegao očevu slavu.

Volim ovu priču, ali je i poučna. Ti otrcani pojmovi amaterizam - profesionalizam - trtemrte, to više odavno ne pije vodu. Ništa nije kako se čini, a sve je mutno kao kakao, što reče Vlatko. I sve je, verujem, zapisano negde u zvezdama.

Tema? Ne slažem se sa Shmoo-om kad kaže da je govnar. Preteško i prekonačno. Ali da je povukao govnjiv potez, jeste. Može tako?
maksa83 maksa83 14:14 17.06.2021

Re: Vest dana

i otrcani pojmovi amaterizam - profesionalizam - trtemrte, to više odavno ne pije vodu. Ništa nije kako se čini, a sve je mutno kao kakao, što reče Vlatko.

Pa mutno je zato što su se na Olimpijadi pomešali visoko komercijalizovani i profesionalizovani atraktivni sportovi i oni drugi. Ne postoji (pretpostavljam) profesionalna bacačica kugle u koju je sasuto milion dolara na koučeve i sponzore za čije mesto se kolju sirota talentovana deca iz getoa pošto im je to jedina šansa da ih ne ustreli zalutali metak dilera kreka (prekjuče rekordnih 8 mrtvih u Čikagu i ne znam koliko ranjenih), a prilično sam siguran da niko ne živi ni od karlinga ni langlaufa ili brzinskog klizanja, čak je i Alberto Tomba u radno vreme bio pandur. Tu će stvari biti relativno uravnate. Basket, hokej, tu se manje više unapred znaju prve tri medalje, ne baš tačno ko će da dobije koju ali se zna ko neće dobiti nijednu.
gedza.73 gedza.73 14:20 17.06.2021

Re: Vest dana

vcucko
Ti otrcani pojmovi amaterizam - profesionalizam - trtemrte, to više odavno ne pije vodu

Izgleda ne samo to.
Na toj turneji menadžeri su mu ubacivali kofere pune para u sobu, samo da ostane i igra NHL. Navodno je jedan kofer izbacio kroz prozor i napravio pometnju na ulici.

Sin je takođe igrao hokej, čak i u NHL

p.s.
Volim ovu priču, ali je i poučna.

U jednoj od diskusija mi je neki bloger postavio link. U tekstu piše da su pre stotinak godina Šveđani ukapirali da im je alkohol jedan od glavnih problema. Pošto se ni prohibicija u SAD nije nešto proslavila oni su taj problem minimalizovali koliko je to moguće. Opcija je bila da ih skupljaju po ulici onako pijane i nagruvane antifrizom na 'ladnoći radnim danima umesto samo vikendom kad se skotrljaju s broda ili im Poljaci dobace votku a Srbi šljivovicu (opcioni Kraljevčani koji su ih snabdevali viskijem... dok neke od njih nisu na'vatali)

Veći problem od neigranja Jokića koga samo što ne namažemo katranom i zapalimo na lomači je nedostatak patriotizma kod mlađih generacija (ovde ne mislim na 'patriotizam' onih koji diluju zajedno sa Albancima ili prodaju oružje strani koja ratuje protiv nas).

Čini mi se da deca instiktivno osećaju da nešto gadno ne štima, da zato imaju gard.

Izbegavam crne hronike, preskačem vesti ali me skoro baš pogodila pogibija onog dečkića što je čuvao ovce. Kako smo došli u situaciju da su takva deca izopštena iz društva, gledaju ih kao nižu kastu a da klinci kojima roditelji kupuju skupe, brze i jake automobile kojima izazivaju udese sa tragičnim posledicama budu primer?


gedza.73 gedza.73 14:36 17.06.2021

Re: Vest dana


gvozden1
Uvek je bilo svih fela, i dezertera i patriota, ali odziv Srbiji u tom uslovima, daleko od savršene države, je bio sjajan.

Jeste. Jer su imali veru u državu. Gde je ona i zašto nestala?
Uvek propustimo šanse. Poput postoktobarskog perioda nakon pada Miloševića.
crossover crossover 14:51 17.06.2021

Re: Vest dana

gedza.73

gvozden1
Uvek je bilo svih fela, i dezertera i patriota, ali odziv Srbiji u tom uslovima, daleko od savršene države, je bio sjajan.

Jeste. Jer su imali veru u državu. Gde je ona i zašto nestala?
Uvek propustimo šanse. Poput postoktobarskog perioda nakon pada Miloševića.


Тако ти је то у животу, неко иде у ров да гине за отаџбину, а неко иде да купује завесе за нови стан који је добио на поклон од отаџбине.
shmoo shmoo 15:41 17.06.2021

Re: Vest dana

vcucko

Tema? Ne slažem se sa Shmoo-om kad kaže da je govnar. Preteško i prekonačno. Ali da je povukao govnjiv potez, jeste. Može tako?



Може и тако, немам ништа против.

Потез му је толико говњив да је већ одсмрдео до медијског неба и натраг.

А њему једином донео некакву личну корист кроз јефтину пропаганду.

(Можда због потписивања тог новог уговора?)

haklberi_tom haklberi_tom 15:56 17.06.2021

Re: Vest dana

maksa83
Што се мене тиче, такве као што су Миличић или Јокић, или било која од тих размажених НБА српских стралетица којима репрезентација није светиња, више никада не бих ни звао у репрезентацију.

Evo ga, vidno potrešen na somborskom hipodromu:


Jedan je Nikola Jokić!

Meni je sasvim dovoljno kako me predstavlja u svetu.
svarog svarog 16:01 17.06.2021

Re: Vest dana

On može ali neće, milioni drugih ne mogu, što bi o njima uopšte govorili ili nagađalu da li bi hteli ili ne bi kad bi mogli.

Mogu da bace smeće u kontejner pa ga frljnu u šumu

elem, gledajte svoja posla, a ne zabadajte nos u tuđa. samo tolko

@huči to što sam se nadovezao na tvoj komentar ne znači da se ovaj drugi red na tebe odnosi.
haklberi_tom haklberi_tom 16:02 17.06.2021

Re: Vest dana

gvozden1
Смета ми што ће се сада, по нашем старом добром обичају, много више писати и причати о том Јокићу и његовом одбијању да игра за репрезентацију него о онима који су позив прихватили и који ће играти за ту репрезентацију јер то желе за разлику од њега који не то жели.

Jedan od dobrih načina da se reaguje na njegovo odbijanje je ignorisanje, ali to je skoro nemoguće.
Drugi, isto tako dobar, je stigma, jaka stigma.
Uz obavezno naglašavanje da on na taj postupak ima pravo, ali da je to izrazito nepoželjno ponašanje i loš odnos prema sopstvenoj državi.

Pa neka njega neka on jaše konje, neka se odmara, skuplja milione, sve je to njegovo pravo, ali društvo treba usmeravati u pravcu neodobravanja takvog ponašanja.


Ja sam prezadovoljan time koliko je Jokić napravio za mene!
Makar više ništa ne uradio.
Jedan je Nikola Jokić!
Njega volim nešto malo više od Noleta kojega volim, gotovo, bezgranično.
gvozden1 gvozden1 16:11 17.06.2021

Re: Vest dana


Потез му је толико говњив да је већ одсмрдео до медијског неба и натраг.

Ne bih ja ipak toliko teške reči.
Potez mu je tipičan za ono što se zove slučajnim Srbima.
Neko ima izražena nacionalna osećanja, neko ih nema.
On ih nema, i tu bi trebalo stati.

Ono što zbunjuje što se ljudi ljute kad se konstatuje činjenica da Jokić nema izražena nacionalna osećanja.
Ne dovoljno izražena da učini napor da igra za Srbiju.
Ta priča, umor, opasnost od povrede, pa ima li iko na OI koji nije igrao negde, koliko ih je iz NBA, jesu li oni umorni, da li njih zaboli klinac za povrede, ili je samo on u toj opasnosti?

Naravno da su mnogi u njegovoj situaciji, ali igraju.
Igraju jer žele da igraju za svoju zemlju.
Žele dovoljno da se žrtvuju i rizikuju.
On ne želi, nije dovoljno patriota, i što je problem ako se to konstatuje?
Ne može i jare i pare, i da si patriota i da ne igraš, odabrao si nešto, to te opisuje, o otkud potreba da se to negira.

Nije govnjivo, nije bedno, jadno, samo sebično, nepatriotski.


Da li ga treba zvati više?

Ne, naravno da ne. Ne da bi se on kaznio zbog svog izbora na koji ima pravo, nego da se pokaže da odbijanje reprezentacije iz razloga koje je on naveo nije poželjna stvar, da to ima neku poruku.
Ne valja uspostaviti stanje da je svejedno igrao ili ne igrao za Srbiju, jer nije svejedno.

Nećeš, nećeš, tvoja stvar, al te Srbija neće moliti.

Ma koliko da si veliki Srbija je veća od tebe i može bez tebe.

Neće biti prva?
Bože moj, biće koja bude, nije to ništa toliko bitno da bi morala da se ponižava i čeka kad će se ko smilovati i biti srećna kad se veličina ipak, jednom, nekad, ko zna kad, smiluje.
gvozden1 gvozden1 16:12 17.06.2021

Re: Vest dana


@huči to što sam se nadovezao na tvoj komentar ne znači da se ovaj drugi red na tebe odnosi

A prvi? :)

Ma zezam se.
haklberi_tom haklberi_tom 16:15 17.06.2021

Re: Vest dana

gvozden1

Baš me zanima šta bi ti izginuli preci rekli kada bi videli kako ova Država u plodnoj ravnici u gradu u kome ljudi 2021. godine nemaju pijaću vodu plaća Kinezima da naprave fabriku guma.

Ebali bi takvu državu, ali bi opet ginuli za nju, takvu.

Dobra je ona scena iz Marša na Drinu kad seljak u ratu kuka na kralja, na državu, kako mu ništa nije dala a on mora sve svoje da ostavi i da ratuje za nju, a kad mu kaplar kaže, pa što si bre, gegulo, pošao kad samo kukaš, a ovaj, pa ko će ako neću ja.

To je, otprilike, to.

Bez gegule nema države!
haklberi_tom haklberi_tom 16:28 17.06.2021

Re: Vest dana

niccolo
Пошто се ето управо бавимо патриометријом

Што је подврста паткометрије

I čija je patka pobedila?
alselone alselone 18:44 17.06.2021

Re: Vest dana

Čitam ponovo komentare, reko ako sam nešto propustio, pa mi se javile dve crtice.

- Čučko je napomenuo kako je Divac gubio lopte, a ja bih dodao i to da mu ni slobodnjaci u ključnim momentima nisu išli od ruke. U pomenutom Indijanapolisu je samo jedan napad pre tog gubljenja promašio dva slobodna. Sa druge strane, u borbi sa Amerima je bio jedan od ključnih. Sećam se da su pravili faulove u napadu nad njim kao bele lale. Znao je i FIBA i NBA stil i to je odlično primenjivao.

- NNN je spomenuo kako je Teodosić glavinjao sa 8 metara. E, svi ti promašaji su bili priprema za jedan od najboljih poslednjih šuteva ove generacije. Garbahosa i dalje to sanja verovatno.

Naša košarka je ponos braćo. Kad bismo krenuli da pričamo o minijaturama kojih se sećamo, mogli bismo do u nedogled.

Drugačije je to od ostalog.
svarog svarog 20:38 17.06.2021

Re: Vest dana

Sećam se da su pravili faulove u napadu nad njim kao bele lale. Znao je i FIBA i NBA stil i to je odlično primenjivao.


Divac je jedan od samo nekolicine igrača u NBA zbog kojih su se menjala pravila i to baš zbog flopinga.


ni Aleksej Pokuševski, zvezda u usponu Oklahome koga su mnogi želeli da vide u reprezentaciji, ni Alen Smailagić iz Golden Stejta takođe neće biti na raspolaganju selektoru.

Opa evo još slučajnih Srba :)

Ja mislim da je ovoliki broj odustajanja novih generacija posledica uticaja menadžera. Njima je u prvom planu dobrobit igrača (pre svega finansijska, ali za nju igrač mora biti i zdrav i spreman) i to su osetili prvo klubovi, pa sada i reprezentacija. I ne mogu reći da mi je žao zbog toga.
NNN NNN 00:56 18.06.2021

Re: Vest dana

uprkos stalnim ratovima.
...Kad nije paor za soldata stvoren,
(volije konje i zemlju neg' ljude).
zaharaga zaharaga 13:52 18.06.2021

Re: Vest dana

Neues aus der Nachbarschaft


Znaci i Divac je bio govno i nepatriota.



Divac je sam, licno, dopustio pojavu Kosova na olimpijadi kao posebne drzave.

Eto, u pravu si, i vrlo si ga tacno opisao.
zaharaga zaharaga 14:10 18.06.2021

Re: Vest dana

maksa83


ceo jedan grad u Americi skandira Srbinu



Neobicno vazno! Eto, zahvaljujuci jednom Jokicu, sledeci put kada nas Amerika zaspe uranijumom, mislim nas, u Srbiji, ceo jedan grad u Americi otvorice novo pivo i promeniti tv kanal. Valjda u znak protesta ili podrske Srbiji.
NNN NNN 15:49 16.06.2021

Tenis

u Haleu Federer i Ože-Aliasim su ipak naleteli jedan na drugog (bilo projektovano u 4. kolu RG) i u duelu igraća roženih 8.8. upravo ovog minuta pobedio 19 godina mlađi.
NNN NNN 15:52 16.06.2021

Re: Tenis

Juče na Kvinsu Mari više godina posta pobedio Pera i sutra igra protiv Beretinija,
Troicki protiv Tiafoa
Felisijano protiv Šapovalova...
alselone alselone 16:41 16.06.2021

RG i W skoro spojeni

Pa to počinje za par dana.

Kakva uživancija.

Ovo leto je prepuno dobrog sporta.
NNN NNN 17:17 16.06.2021

Re: RG i W skoro spojeni

Jeste, prethodno je bilo planirano da razmak između bude 3 nedelje, ali pošto je RG pomeren* za nedelju dana sada su nikad bliži.

*pomeranje je inicirala država zbog zdravstvenih protokola i da bi uhvaltili popuštanje mera, pa je onda u tih neplaniranih nedelju dana "rupe" u kalendaru uskočio Beograd sa drugim turnirom serije 250 koji je, ispostavilo se, dobro došao Novaku da još malo ispolira formu i napuni baterije od publike.
Doduše sa druge strane je pomeranje napravilo i preklapanje između RG i početka sezone na travi, verujem da bi Zverev igrao u Štutgardu da nije stigao do polufinala RG, a ovo se odnosi verovatno na još neke koji su igrali u 2. nedelji.

Đoković ima malko vremena da odmori, pa će da nastavi pripreme na Majorci, ček će da igra u dublu sledeće nedelje pred početak Vimbldona.
niccolo niccolo 22:38 16.06.2021

Talijani

probušili Švajcarce 3:0.
vcucko vcucko 22:56 16.06.2021

Re: Talijani

niccolo
probušili Švajcarce 3:0.

I Rusija uhvatila Simu Hejha za mooda
1:0, Mirončuk
NNN NNN 23:50 16.06.2021

Re: Talijani

niccolo
probušili Švajcarce 3:0.
realno moglo je i duplo više,
generalno još ne pratim EP ali ovo sam uglavnom odgledao sa uživanjem

Što se tiče fudbala, ja sam stari žabarista (do 1994. ih nisam podnosio, a onda sam naučio da ne brinem i zavoleo ih...), a posebno je uživanje kada je njihova himna, umam utisak da svi jedva čekaju da zapevaju, prosto mi bilo žao što stadio nije skroz pun.

Pošto se uglanom govori o kašarci - tu ih i dalje ni najmanje ne podnosim!
vcucko vcucko 06:26 17.06.2021

Re: Talijani

NNN

a posebno je uživanje kada je njihova himna, umam utisak da svi jedva čekaju da zapevaju, prosto mi bilo žao što stadio nije skroz pun.

Ni lepše ni ratobornije himne.

Braćo Italije
Italija se budi
Scipionov šlem
se veže na glavu

...

Stegnimo se u kohorte
spremni smo za smrt
spremni smo za smrt
Italija zove!!!

Ali kad dođe do robinje Rima...

La schiava di Roma

zasuze mi oči i stegne se pesnica


Čekam da nalete na Švabe i da ih tradicionalno odvale. Da se izbriše ona sramota, izolovani incident, kad je Zaza tapkao pre penala
niccolo niccolo 08:30 17.06.2021

Re: Talijani

generalno još ne pratim EP ali ovo sam uglavnom odgledao sa uživanjem

Ja se obično uključim samo kad treba da budu golovi - recimo Portugalce sam uključio bukvalno u momentu kad su dali prvi gol. A onda ubacili još dva...
tetkino tetkino 09:16 17.06.2021

PatriJote

Srbija je zemlja koja je plaćena krvlju, bukvalno su kosti uzidane u svaki pedalj, a onda je još jednom Turcima plaćena u zlatu - knez Miloš je godinama skupljao danak da otkupi Srbiju od Turske.

I onda je tu zemlju podelio sirotinji, nije dao da se prave velika imanja.
Onda su došli komunisti pa ono što je privatno postade državno, a onda iza njih demokrate koji donesoše zakon da pravna lica mogu biti vlasnici nad zemljom i da zemlja može da se prodaje strancima.

I sad ovi naprednjaci koji dele zemlju kome kako stignu - 2/3 Vojvodine je u vlasništvu stranaca.

Ispred fabrike u Perlezu kod Zrenjanina gde se otpad izliva u potok koji piju i njive sa kojih svi mi jedemo brasno, ulje i secer skupilo se ni 200 ljudi.

U selima oko Beograda ljudi cisterne sa otpadom iz septickih jama izlivaju u potoke koji takodje prolaze kroz njive.
Fabrike rade bez filtera, svi znaju, niko nece da prijavi - da se ne zamera.

Na izborima za mesne zajednice u 80% slucajeva su se prijavili samo kandidati SNS ili koalicionih partnera - jer niko drugi ne sme ili ne zeli.

Sport nam vodi mafija koja postrojava igrace najvecih klubova da odaju pocast ubijenim kriminalcima.
Ni dan danas se ne zna ko je ubio Harisa Brkica, ali sreca da nam je jedini i najveci problem sto Jokic nece da igra za Srbiju i sto on nije patriota.

A mi patriote sto se navikavamo da zivimo bez vode, vazduha i zemlje smo super. Bas smo prezauzeti da se organizujemo da za svoju zemlju odemo da ocistimo poljance, sumicu ili parkic, dok ih jos ima... kad vec ne smemo da pisnemo na nista veliko.

predatortz predatortz 10:05 17.06.2021

Re: PatriJote

tetkino




Odavno ne pročitah bolji komentar.

Ako je patriotizam redovno praćenje utakmica i ako ćemo da sečmeo glave (sada virtuelno, a posle kad se gamad nakoti, a nakotilo je se i odveć, i bukvalno) momcima koji pošteno kažu:

Ljudi, ne mogu! Nisam mašina, čovek sam i mrtav sam umoran.

onda do kurca i mi, i patriotizam!

Patriotizam se, dame i gospodo, ispoljava svaki dan i na svakom mestu. Patriotizam je ne preći ulicu van prelaza, ne parkirati na mesto za invalida, ne baciti đubre van kontejnera, platiti porez, kartu za prevoz, nazvati Boga komšiji...
Patriotizam je pružiti otpor smradu koji se preko noći obogatio, postao mudo zahvaljujući vladajućoj stranci, a svi oko njega znaju koji je to nesoj od čoveka. Odjebati govedo koje u razgovoru ume da koristi tri padeža, ali ono hoće neki qratz da vodi, nekom firmom da rukovodi.

Mnogo toga je patzriotizam!

Ali, dranje "alealeee" i jebavanje matere milosne Jokari - to braćo nije patriotizam.

To je primitivizam.


apacherosepeacock apacherosepeacock 10:13 17.06.2021

Re: PatriJote

predatortz
tetkino




Odavno ne pročitah bolji komentar.

Ako je patriotizam redovno praćenje utakmica i ako ćemo da sečmeo glave (sada virtuelno, a posle kad se gamad nakoti, a nakotilo je se i odveć, i bukvalno) momcima koji pošteno kažu:

Ljudi, ne mogu! Nisam mašina, čovek sam i mrtav sam umoran.

onda do kurca i mi, i patriotizam!

Patriotizam se, dame i gospodo, ispoljava svaki dan i na svakom mestu. Patriotizam je ne preći ulicu van prelaza, ne parkirati na mesto za invalida, ne baciti đubre van kontejnera, platiti porez, kartu za prevoz, nazvati Boga komšiji...
Patriotizam je pružiti otpor smradu koji se preko noći obogatio, postao mudo zahvaljujući vladajućoj stranci, a svi oko njega znaju koji je to nesoj od čoveka. Odjebati govedo koje u razgovoru ume da koristi tri padeža, ali ono hoće neki qratz da vodi, nekom firmom da rukovodi.

Mnogo toga je patzriotizam!

Ali, dranje "alealeee" i jebavanje matere milosne Jokari - to braćo nije patriotizam.

To je primitivizam.



+1.
freehand freehand 12:12 17.06.2021

Re: PatriJote

I onda je tu zemlju podelio sirotinji, nije dao da se prave velika imanja.
Onda su došli komunisti pa ono što je privatno postade državno, a onda iza njih demokrate koji donesoše zakon da pravna lica mogu biti vlasnici nad zemljom i da zemlja može da se prodaje strancima.
Interesantan je taj period bez događanja između Miloša i komunista. istorijska praznina, takoreći. A u pitanju je dobrih sto godina sve i svačega - ubistava, ratova, atentata, ukrupnjavanja kapitala, smena dinastija, svakojakog arhilopovluka i megakorupcije, fantastičnog napretka i kojekakvih ponora.

Ispred fabrike u Perlezu kod Zrenjanina

Perlez nije kod Zrenjanina.
maksa83 maksa83 12:19 17.06.2021

Re: PatriJote

Perlez nije kod Zrenjanina.

Petnajs km vazdušnom linijom, dvajsinešto putom, dakle Perlez je kod Zrenjanina bar koliko sam ja trenutno na Voždovcu.
freehand freehand 12:26 17.06.2021

Re: PatriJote

maksa83
Perlez nije kod Zrenjanina.

Petnajs km vazdušnom linijom, dvajsinešto putom, dakle Perlez je kod Zrenjanina bar koliko sam ja trenutno na Voždovcu.
Ne znam za vazdušnu liniju al mislim da je tridesetak kilometara od Zrenjanina, bar upola više nego do Titela. Inače mi je Perlez na ruti do Novog Sada, tu i najviše volim da prođem, sa te našae, banatske strane. Uz Tamiš do Opova, pa onda Begej, pa Tisa u Titelu.
I tu baš na izlazu iz Perleza prema Titelu mi je najlepši predeo, ovce i krave i pulini i dva đerma inkludid.
niccolo niccolo 12:31 17.06.2021

Re: PatriJote

Taj deo puta, do mosta, jeste baš lep. Naročito ono imanje sa bivolima...
gvozden1 gvozden1 12:33 17.06.2021

Re: PatriJote


Ljudi, ne mogu! Nisam mašina, čovek sam i mrtav sam umoran.

onda do kurca i mi, i patriotizam

Da li bi to rekao da je trebalo da igra za Denver još koju utakmicu?

Ako neko ne može onda ne može.

Za Denver može, nije mrtav umoran, za Srbiju, jbg, umorio se.

Sve zavisi od ugla posmatranja.
predatortz predatortz 12:47 17.06.2021

Re: PatriJote

gvozden1

Ljudi, ne mogu! Nisam mašina, čovek sam i mrtav sam umoran.

onda do kurca i mi, i patriotizam

Da li bi to rekao da je trebalo da igra za Denver još koju utakmicu?

Ako neko ne može onda ne može.

Za Denver može, nije mrtav umoran, za Srbiju, jbg, umorio se.

Sve zavisi od ugla posmatranja.



Znaš da te cenim, ali si ovde isključiv poput komesara.

Dečko je igrao poput mašine, čeka ga potpisivanje najvećeg ugovora u životu, politika kluba u kom igra je protiv toga da ide.

Što reče neko, ako se povredi, za mesec dva bi bilo "ma, ko ga jebe".

Gde si video najveće NBA zvezde da igraju za Ameriku? Možda nekad, ali ne uvek. Olimpijada - to oni ne računaju u košarku, za njih je to takmičenje amatera, teško da neko u Americi to i prati... Jokara igra tamo, po tim pravilima i tim svetonazorima.

Eto, Nole se dvoumio oko Olimpijskih igara. Nije igrao svaki Davis Cup za Srbiju.

Da i njega proglasimo za pičku?

Hajde da sve koji su učinili na dobrm imidžu Srbije proglasimo za pičke, govna, svaki put kad ne udovolje svim našim zahtevima.


gvozden1 gvozden1 13:03 17.06.2021

Re: PatriJote

Jokara igra tamo, po tim pravilima i tim svetonazorima

U redu, njegov izbor, ali ovo je Srbija i ovde se patriotizam meri srpskim metrom, ne američkim.

Da li njega taj metar uopšte zanima ili ga baš briga za njega, stvarno nemam pojma, cenim ono što vidim, neko, uz žrtvu, treba da pomogne Srbiji, i kaže, ne mogu, umoran sam.

Verujem da bi za druge (Denver) mogao, da nije baš toliko umoran, a za Srbiju ne može.
Plus, nije mu to prvi put.

To je stanje stvari, nema ljutnje, nema besa, naravno, ali ima svesti o tome šta se dešava.

Lepo je videti da je neki Srbin uspešan, ali kad dođu ovakvi trenuci, kad vidiš da njemu Srbija baš i nije nešto bitna stvar, da je sebičan više nego patriota, kažeš, ok, to je to, takav je kakav je.

I samo ne menjaš metar kojim meriš stvari da bi on ispao bolji.

Pošto i njega verovatno boli krasni kakav ispada.

Đoković, pa loži se na Srbiju, ipak.
Igrao za nju, šišao se do glave, vidi se da mu je stalo, iako ne može uvek da je tu.

To je poenta, da se vidi želja, a ne da je uvek obavezno tu.
Kod ovoga se ne vidi.
milisav68 milisav68 13:05 17.06.2021

Re: PatriJote

predatortz
Olimpijada - to oni ne računaju u košarku, za njih je to takmičenje amatera, teško da neko u Americi to i prati... Jokara igra tamo, po tim pravilima i tim svetonazorima.

Grešiš, Amerikanci se mnogo lože na olimijske igre.

Druga je stvar što postoje neke sujete i lične netrpeljivosti, pa se neko ne pojavi.

Jbga, mala bara puna krokodila, treba izabrati 12 igrača iz skoro cele NBA lige.
freehand freehand 13:06 17.06.2021

Re: PatriJote

niccolo
Taj deo puta, do mosta, jeste baš lep. Naročito ono imanje sa bivolima...
Čitav deo do Titela, naročito to dole sa leve strane. Tu uvek imam neizdržljivu želju da stanem i pružim se u hlad pod onim drvećem.
Tu i onaj deo od Titela prema Vilovu pod titelskim bregom, na jednom mestu ima i česma. To mi je nestvarno lepo.
Inače, tek prošle godine prvi put smo tu stali, parkirali i ispeli se na breg da vidimo šta ima.

Nema ništa, jebote...
Kukuruzište. Breg gore ravan ko tepsija.
freehand freehand 13:08 17.06.2021

Re: PatriJote

ovde se patriotizam meri srpskim metrom

To. Srbomeri sa srbometrom, mere srpstvo i srbijanstvo.
niccolo niccolo 13:13 17.06.2021

Re: PatriJote

Tu i onaj deo od Titela prema Vilovu pod titelskim bregom, na jednom mestu ima i česma. To mi je nestvarno lepo.

Na dva mesta, druga je tačno kod skretanja za Lok, a prva malo pre toga. Ta prva manje smrdi na sumpor, druga više.
niccolo niccolo 13:13 17.06.2021

Re: PatriJote

Dvaput je dvaput
gvozden1 gvozden1 13:25 17.06.2021

Re: PatriJote

freehand
ovde se patriotizam meri srpskim metrom

To. Srbomeri sa srbometrom, mere srpstvo i srbijanstvo.

Naravno.
Ne, ne treba meriti, nego i one koji plaču za Titom i petkorakom svrstati u srpske patriote.
mentol mentol 14:11 17.06.2021

Re: PatriJote

predatortz

Gde si video najveće NBA zvezde da igraju za Ameriku?

Nadam se da je Lebron Džejms dovoljno velika zvezda, po tebi...



Igraju i za Sloveniju.
Najbolji evropski košarkaš, Luka Dončić, igra i evropska prvenstva i kvalifikacije. Njemu to nije ispod časti... A neko neće da igra na najvažnijem košarkaškom turniru, zbog umora, a ima 26 godina

Zato je Luka onaj koji će naslediti Dražena, Gasola, Novickog, Bodirogu... Nikola, može biti statistički, individualno najbolji koliko god ali košarka je timski sport. Lepa je statistika ali su titule i medalje ono što je bitno.
haklberi_tom haklberi_tom 16:38 17.06.2021

Re: PatriJote

gvozden1
freehand
ovde se patriotizam meri srpskim metrom

To. Srbomeri sa srbometrom, mere srpstvo i srbijanstvo.

Naravno.
Ne, ne treba meriti, nego i one koji plaču za Titom i petkorakom svrstati u srpske patriote.

Ja sam ih, uglavnom, svrstavao u budaletine!
A onda sam se, vremenom, sažalio.
predatortz predatortz 10:24 17.06.2021

Dača lepo sročio

Bivši vaterpolista Danilo Ikodinović imao je takođe zanimljivo viđenje cele situacije.

„Glavna tema Jokić i njegov izbor da ne igra ovog leta za reprezentaciju. Šta je? Umorili smo se od Vučića i njegovih bahatih i alavih podguznih muva, pa nam je sad glavna tema Jokić? Muka nam je od svih afera bahatih skotova na vlasti koje smo zaboravili, pa Jokiću nećemo zaboraviti ovo leto neigranja za reprezentaciju? Ili ono kad je izgradio svoj duh i telo da postane MVP NBA lige? Da li smo svesni šta znači biti MVP najbolje košarkaške lige na svetu? Da li smo svesni da je dečko koji ima 26 godina, iz Srbije, države za koju nije čulo ko zna koji procenat svetske populacije, koji je bio 42. pik na draftu, tj u drugom krugu izabran, postao MVP NBA lige i pritom odigrao 109 utakmica bez pauze sa prosekom od 35 minuta. Tačnije 10 meseci nije prestao da igra košarku“, napisao je Ikodinović na Tviteru.

Proslavljeni reprezentativac apsolutno razume odluku centra Nagetsa.

„Možda mu se smučila košarka. Možda mu je potreban odmor. Možda hoće da bude sa ocem i majkom. I svojom braćom. Možda hoće da bude sa svojim konjima koje je kupio od svojih krvavo zaradjenih para. Možda mu se pije pivo u kladionici sa drugarima. Jokić je sigurno zaslužio da ga ostavimo na miru i podržimo svaku njegovu odluku o igranju za reprezentaciju Srbije. Da prestanemo da lična nezadovoljstva, neostvarenosti i nemogućnosti da se izborimo za sopstveni bolji život, lečimo kroz vređanje i pljuvanje uspešnih ljudi koji su samo dobar glas naše države proneli širom sveta. Ajde da ta nezadovoljstva i frustracije pokušamo da usmerimo na promenu životnih vrednosti u Srbiji. Da tu energiju usmerimo na zahtevanje rešavanja tolikih afera, zločina, nepravdi koje su nas zadesile poslednjih 30 godina!“

Naveo je Ikodinović u svom obraćanju i kako Jokić ništa ne duguje Srbiji i smatra da je potreban nacionalnom timu i u budućnosti.

„Ustajemo protiv trenutno najboljeg košarkaša sveta, jer zamislite, usudio se da ne igra za reprezentaciju Srbije posle brutalnih 10 meseci igranja non stop na najvišem mogućem nivou. Najlakše je napadati vredne i dobre ljude kakav je Jokić. Nadasve uspešne i kulturne kakav je Jokić. Nemamo sto Jokića, samo je jedan. Jedan jedini ikada Srbin MVP NBA lige. I zato poštujmo svaku njegovu odluku i čuvajmo ga, jer će nam trebati još u budućnosti. I za reprezentaciju i za NBA ligu. Da ono malo sveta što je čulo za nas zbog njegovih maestralnih igara, da nas u najmanju ruku ne zaborave tako brzo. I za kraj, siguran sam da Jokić Srbiji i narodu u Srbiji ništa ne duguje. Oni njemu? Ne znam, u najmanju ruku smo kvit. Zato uživaj u odmoru, Jokara“, poručio je, između ostalog, Ikodinović.

LinAk

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana