Na današnji dan| Sport

Finale

NNN RSS / 13.06.2021. u 16:03

0:2 ...

20063.jpg

EDIT: 

Evo pomogli ste mi da lepo poetski izrazim svoja osećanja povodom nekih "sitnica" koje me godinama ovde nerviraju, a ujedno ovo prava slika kako sam se osećao posle 2. seta finala. 

Kao da sam lud što sam čekao da prođe ponoć, pa da u ponedeljak objavim tekst da bi bio "živ" da pokrije i samo finale. 

Ono što je najbitnije je da se Novak trgao i zaigrao kako je znao i mogao. 

Od početka 3. seta je krenuo da pritiska servis rivala, koji više nije bio tako ubitačan, da mu buši igru, ubacuje sumnju i da konačno Grk počne da greši. Novak je u 4. setu bio još ubedljiviji, protivnik je počeo da "puca" i fizički i psihički. U 5. setu su obojica dala sve od sebe. Novak je pravovremeno napravio brejk, da ne dođe do nervoze zbog eventualnog jurenja rezultata. Imao je i šansi da prelomi i ranije duplim brejkom, Grk je preživeo, ali najbitnije je da Novak u poslednja 3 seta nije dozvolio protivniku ni jednu jedinu brejk-loptu! 

Potpuno zaslužena pobeda najvećeg tenisera u istoriji! 

5hTk9kpTURBXy82NThlYmNjZjdlYzY4OTUzNzk4MTA0NDc3YzI3NmY0OS5qcGeRkwLNAkIAgaEwBQ 



Komentari (599)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 15:40 18.06.2021

Re: Lični ugao

gvozden1
Znaju da igraju jbt :)


Боби је са Ртња, село Мирово, па како да не зна?!
mirelarado mirelarado 20:38 18.06.2021

Re: Lični ugao

alselone
Predo care, kakva priča!


+1.

Triput sam se preznojila čitajući (uprkos uključenoj klimi). Višestruko poučno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 17:23 19.06.2021

Re: Lični ugao

@predatortz
Moj na 18-i rođendan položio vozački. Od kuće do grada oko 40 km. Svako veče kad se ne vrati do ponoći kući, a to je bilo redovno, prokleo sam svako prekoračenje brzine koje sam napravio dok je on bio u autu i potrebu sinova da se ponekad porede sa očevima.
Tad sam potpuno razumio izreku: " Daj Bože ono što mi misli žena a ne daj Bože ono što mi misli majka".
haklberi_tom haklberi_tom 16:57 18.06.2021

Da!

Jedan je Nikola Jokić!
Mene je zadužio i biću mu uvek zahvalan.
shmoo shmoo 18:18 18.06.2021

Re: Da!

haklberi_tom
Jedan je Nikola Jokić!
Mene je zadužio i biću mu uvek zahvalan.



Чиме?
gedza.73 gedza.73 18:44 18.06.2021

Re: Da!

Чиме?

Evo čime. Pre dve, tri večeri sede četiri momka na piću. Dvojica su igrači Premijer i Bundes lige a od druge dvojice je jedan moj sin.
Da li su i oni manje patriote jer ne žele da nose srpski dres ili je ipak nešto trulo u državi Danskoj?

Malopre pričam sa sinom. Kao da slušam Maksu iz jednog komentara na ovom blogu. Kaže
'ne želim da mi sa jedne strane bude političar koji je kapital kome treba bar dve decenije da se stekne zaradio za godinu dana a sa druge tetoviranog mafijaša. I to je uvek ovako bilo ovde, od dede mog druga iz škole do danas i neće da bude bolje'

Zadužio te zato što je svojim radom stekao svoj položaj i samim tim ima potpunu slobodu u odlučivanju. I što nije kriminalac.

To nema veze sa patriotizmom iako su možda svojim nepristajanjem (možda u Jokićevom slučaju ipak nije to ono što ga je opredelilo da ne igra) pokazali da su veće patriote (ne želim da kažem da su manje patriote oni koji su odluučili da igraju ili da mi nije drago kad bilo ko donese bilo koju medalju u Srbiju) jer ne pristaju da budu uvučeni u kaljugu. A imaju finansijsku zaleđinu da oni koji su ovde vedrili i oblačili njihovom sudbinom mogu samo da im zavide.
gvozden1 gvozden1 19:17 18.06.2021

Re: Da!


Zadužio te zato što je svojim radom stekao svoj položaj i samim tim ima potpunu slobodu u odlučivanju. I što nije kriminalac.

To je samo normalno, time se ne zadužuje niko.

Normalno ne može da bude nikakva zasluga, nikome se ne daje orden što je normalan.

Uveren sam da je ovde na blogu ogromna većina normalnih koji su svojim radom stekli što imaju, koga su time zadužili?
gedza.73 gedza.73 19:23 18.06.2021

Re: Da!

To je samo normalno, time se ne zadužuje niko.

Normalno ne može da bude nikakva zasluga, nikome se ne daje orden što je normalan.

Mnogo kriminala ima. To polako postaje uzor.
vcucko vcucko 19:23 18.06.2021

Re: Da!

gedza.73

Malopre pričam sa sinom. Kao da slušam Maksu iz jednog komentara na ovom blogu. Kaže
'ne želim da mi sa jedne strane bude političar koji je kapital kome treba bar dve decenije da se stekne zaradio za godinu dana a sa druge tetoviranog mafijaša. I to je uvek ovako bilo ovde, od dede mog druga iz škole do danas i neće da bude bolje'


Legitimno mišljenje.

Ali ako tako misliš, onda ne radiš ništa od onoga što Jokić - složićeš se - radi. Ne ponavljaš I'm from Serbia i kad te niko ne pita, ne ložiš raju po društvenim mrežama, ne skupljaš lajkove i broj podbulih koji te noći nisu spavali nego gledali Denver. A onda, pred potencijalno najvažnije reprezentativno okupljanje u životu (26 godina!) - nheću da ighram, umhoran sam, khme, rhazumite me, ghledajte i dhalje Denver i khupujte mhajice, khme. A mi se kopčamo na leđa.



freehand freehand 19:35 18.06.2021

Re: Da!

Ne ponavljaš I'm from Serbia i kad te niko ne pita, ne ložiš raju po društvenim mrežama, ne skupljaš lajkove i broj podbulih koji te noći nisu spavali nego gledali Denver.

kad je to i gde Jokić rekao "I am from Serbia?" a da ga to niko nije pitao?
kad je i gde i na koji način Jokić skupljao lajkove? I kako je skupljao podbule što gledamo Denver?
Ili smo se zaneli malo pa sad ii izmišljamo da bismo se uklopili u ekipu i branili budalaštine koje zastupamo?
Naravno, rado ću se izviniti onog momenta kad dokažeš bilo šta od lagarija i izmišljotina iz ovog bedastog bulažnjenja.
vcucko vcucko 19:49 18.06.2021

Re: Da!

freehand
Ne ponavljaš I'm from Serbia i kad te niko ne pita, ne ložiš raju po društvenim mrežama, ne skupljaš lajkove i broj podbulih koji te noći nisu spavali nego gledali Denver.

kad je to i gde Jokić rekao "I am from Serbia?" a da ga to niko nije pitao?
kad je i gde i na koji način Jokić skupljao lajkove? I kako je skupljao podbule što gledamo Denver?
Ili smo se zaneli malo pa sad ii izmišljamo da bismo se uklopili u ekipu i branili budalaštine koje zastupamo?
Naravno, rado ću se izviniti onog momenta kad dokažeš bilo šta od lagarija i izmišljotina iz ovog bedastog bulažnjenja.

Srbi ne sede. Sem kad treba da se ide na OI.

A što se meni žališ što noćom ne spavaš nego gledaš Denver?!
Ima večeras Čile - Bolivija, pa u dva poslastica, nova epizoda bitke za La Platu. Argentina - Urugvaj, čoveče.

Čuj Denver
freehand freehand 19:54 18.06.2021

Re: Da!

Srbi ne sede.

Kad bi kurci od ovce određivalo ko su Srbi a ko nisu.
Ali nije poenta bila u "nama Srbima", nego "nama podbulima".
A što se meni žališ što noćom ne spavaš nego gledaš Denver?!
Ima večeras Čile - Bolivija, pa u dva poslastica, nova epizoda bitke za La Platu. Argentina - Urugvaj, čoveče.

Ko se tebi žalio? Pitao sam zašto lažeš onakve nebuloze? Zar to nije ispod nivoa čak i prosečnog ostatka prosečnog blogera na ovom mestu?

Inače, mnogo je i navijača i komentatora Jokiću prebacivalo upravo suprotno: što ništa, ali baš ništa ne radi na sopstvenom marketingu.
No to je za inteligentne sa mrvom čestitosti.
shmoo shmoo 20:06 18.06.2021

Re: Da!

gedza.73

Чиме?


Evo čime



Добро, Геџо, разумем шта хоћеш да кажеш.

А да ли је исто тако задужио и оне момке који ће на неком следећем првенству бити са њим у истој екипи?

Ако је и њих задужио на исти начин, онда је најбоље да и ти момци сада одмнах листом одбију позив у репрезентацију и да на тај начин сви дигнемо руке од свега и пустимо се низ воду, па куда нас однесе.

Као народ.

Па докле стигнемо.

Само што тада више нећемо имати право да себе називамо народом.

Бићемо само случајно окупљена група људи у којој свако има своје мале ситне појединачне себичне интересе, зар не?


vcucko


Ali ako tako misliš, onda ne radiš ništa od onoga što Jokić - složićeš se - radi. Ne ponavljaš I'm from Serbia i kad te niko ne pita, ne ložiš raju po društvenim mrežama, ne skupljaš lajkove i broj podbulih koji te noći nisu spavali nego gledali Denver. A onda, pred potencijalno najvažnije reprezentativno okupljanje u životu (26 godina!) - nheću da ighram, umhoran sam, khme, rhazumite me, ghledajte i dhalje Denver i khupujte mhajice, khme. A mi se kopčamo na leđa.






Не могу да схватим да оволико њих који су толико заљубљени у тог Јокића не примећује како дечко себи сасвим смишљено и свесно понашањем и изјавама у свему овоме само подиже себи цену пред потписивање тог новог уговора у НБА. Крајње онако бескрупулозно, не обазирући се ни најмање на то како ће та екипа после ове медијске циркусијаде са тим циркусом "Јокић, поштена Србенда" да се повеже, оформи, да направи добре међусобне односе и добру атмосферу да би постигла неки резултат.

Да ли је могуће да је људима баш толико лако наметнутуи неку лажну медијску слику да би појединци остварили своје интересе?

И ја не уопште не пшричам о патриотизму, како је изгледа Геџа (и још неки) погрешно схватио.

Причам о осећају за добробит заједнице, оних људи са којима си близак, одрастао са њима, играо кошарку још док си био "мали, дебели буцо".

То је суштина целе приче.

П.С. - Ниједном нисам ишао испод балкона Скупштине Београда да поздрављам наше успешне спортисте и вичем "Живела Србија!" тако да немојте да ми подмећете и ту жваку о "радовању целе нације".

Причам све време о Јокићевим људским квалитетима.

А по овоме што смо видели, показао се као говно од човека. Себично мало сујетно говно.

У томе је проблем.

Заиста се надам да га више нико никада неће позвати да игра за репрезентацију Србије јер би то заиста било много лоше за ту репрезентацију.


Заиста се не копчамо сви на леђа како изгледа наш јуноша Јокић мисли.


vcucko vcucko 20:16 18.06.2021

Re: Da!

freehand

Inače, mnogo je i navijača i komentatora Jokiću prebacivalo upravo suprotno: što ništa, ali baš ništa ne radi na sopstvenom marketingu.
No to je za inteligentne sa mrvom čestitosti.

Ništa, ama baš ništa. Sem što (kažu) vuče sa sobom dva bilmeza od braće da biju ko mu se ne divi.

U prvom komentaru ovde napisao sam da je dobro što neće igrati na OI. Dobro za našu reprezentaciju. Da ne elaboriram (opet).

A ti kilo kafe pa gledaj Denver, za bolje nisi.
maksa83 maksa83 20:32 18.06.2021

Re: Da!

дечко себи сасвим смишљено и свесно понашањем и изјавама у свему овоме само подиже себи цену пред потписивање тог новог уговора у НБА.

Nema on šta sebi da diže cenu, tamo se sav vrhunski sport - američki fudbal, bejzbol, basket, hokej, sve što ima veze sa velikim parama meri vrlo preciznim brojevima. Iz istog razloga što se tamo sport koji treba da zaradi puno para smatra za clean family fun ne mogu da mu prismrde kojekakve Kokeze i najniži bRaTe kriminalci koji kod nas vedre i oblače. Nema tu gradio sebi imidž, glumio ovo i ono, samo brojevi - imaš i knjigu i film o tome po istinitoj priči - Moneyball - kako je tip sa malim budžetom sklopio bejzbol tim tako što je gurnuo brojeve u softver i bezličnom rigoroznom statističkom analizom sastavio tim koji se uspešno nosio sa New York Yankees koji su imali 3x više para za plaćanje igrača.
Заиста се надам да га више нико никада неће позвати да игра за репрезентацију Србије јер би то заиста било много лоше за ту репрезентацију.

Ne, pozvaće ga ipak svaki put, zato što dečko kida. Posao selektora nije da glumi uvređenu e-ni-ja-tebe-ne-volim! curicu nego da sastavi najjači mogući tim i pobedi.

А по овоме што смо видели, показао се као говно од човека. Себично мало сујетно говно.


Ja mislim sa druge strane da je sebično sujetno govno svako ko očekuje da neko drugi žrtvuje sopstvenu potencijalno veliku karijeru i time ceo tok svog života za jednu potpuno neesencijalnu i nebitnu stvar kao što je petominutno radovanje nepoznatih ljudi koji se ostvaruju kroz tuđe sportske uspehe.

shmoo shmoo 20:41 18.06.2021

Re: Da!

maksa83



Што каже Чучко, легитимно мишљење.

Исто колико и моје.

А живи били па видели расплет ове турске серије са Јокићем у главној улози.

А примећујем само да он и сада добија превише пажње чак и када када је потпуно небитан за ту репрезентацију.


shmoo shmoo 20:46 18.06.2021

Re: Da!

vcucko

U prvom komentaru ovde napisao sam da je dobro što neće igrati na OI. Dobro za našu reprezentaciju. Da ne elaboriram (opet).



Да то је она добра страна читаве ове медијске сапунице у Србији.




Ništa, ama baš ništa. Sem što (kažu) vuče sa sobom dva bilmeza od braće da biju ko mu se ne divi.



Ја лепо рекох да знам човека од раније, и то не преко медија и много пре ове медијске сапунице сада, као и да ова моја карактеристика коју сам овде за њега рекао није заснована само на овом његовом последњем оперетском потезу одбијања да игра за репрезентацију...

Ма није важно...

Да не идемо даље, нема сврхе.

Окрећемо се репрезентацији. Јокић је прошлост.

vcucko vcucko 20:46 18.06.2021

Re: Da!

maksa83

Ja mislim sa druge strane da je sebično sujetno govno svako ko očekuje da neko drugi žrtvuje sopstvenu potencijalno veliku karijeru i time ceo tok svog života za jednu potpuno neesencijalnu i nebitnu stvar kao što je petominutno radovanje nepoznatih ljudi koji se ostvaruju kroz tuđe sportske uspehe.

Kontradikcija, ali baš.

Zbog petominiutnog radovanja nepoznatih ljudi (desetina miliona nepoznatih ljudi širom sveta) Jokić zarađuje koliko zarađuje.
Kad malo kinešče kupi majicu jer je oduševljeno kako on igra za Den-vel, to je super. I sve čisto. Ali kad su Srbi razočarani jer neće da igra za reprezentaciju, e to je mračnjaštvo neostvarenih spodoba, tamo u Srbiji.

Izvini, nisi mi delovao kao neko na ti sa ovakvom logikom
gedza.73 gedza.73 20:53 18.06.2021

Re: Da!

vcucko
Ne ponavljaš I'm from Serbia i kad te niko ne pita


Ako to ponavlja kad se obraća američkoj publici i ostatku sveta (pošto nas nema potrebe da ubeđuje odakle je) onda mu beležim u pozitivna daštanja
broj podbulih koji te noći nisu spavali nego gledali Denver

To je ozbiljna industrija oko koje se okreće veliki novac a ti podbuli verovatno dobrovoljno pevaju 'nespavane noći, košarka i dim'.

Različiti ljudi, različite zanimacije, razne fiksacije klubovima.
p.s.
, e to je mračnjaštvo neostvarenih spodoba, tamo u Srbiji.

Meni ovo nije bila namera. Takođe ni Jokić zato što ne igra nije govedo i izdajnik. Lepo bi bilo da je igrao, lepše bi bilo da donesu neku medalju al' ništa strašno ni ovako.
nikvet pn nikvet pn 20:58 18.06.2021

Re: Da!

А како се беше провео Јокић у репрезентацији оно у Кини 2019?
maksa83 maksa83 21:05 18.06.2021

Re: Da!

Kad malo kinešče kupi majicu jer je oduševljeno kako on igra za Den-vel, to je super. I sve čisto.

Naravno da je čisto. Od kad su feničani izmislili novac ljudi vagaju rizike i potencijalnu dobit, ali to je možda i sekundarno. Dečko bi da bude malo sa mamom i tatom, pusti konja u kas, izduva se, gleda svoje dete kada se rodi umesto da iz jednog pakla uleti u još jedan pakao, posle kog ga čeka još gori pakao. Zašto? Da bi se neko tamo nadimao od nacionalnog ponosa. Pa ćaozdravo...
gedza.73 gedza.73 21:09 18.06.2021

Re: Da!

shmoo
Само што тада више нећемо имати право да себе називамо народом.

Бићемо само случајно окупљена група људи у којој свако има своје мале ситне појединачне себичне интересе, зар не?

Mislim da se ta interakcija pruža u daleko više smerova. Ja i kažem da bi možda malo trebalo da se pretrese zašto neki, koji su nesumnjivo postigli veliki uspehe u svojim oblastima, nekako povučeno i van ovog naroda žive svoje živote. I da li su ti pojedinačni sebični interesi grupa ljudi doveli do toga da ljudi jednostvano ne žele da igraju u srpskoj reprezentaciji (ne mislim na sebičnog Jokića ali mi na pamet pada filantrop Čović)

Причам о осећају за добробит заједнице, оних људи са којима си близак, одрастао са њима, играо кошарку још док си био "мали, дебели буцо".

То је суштина целе приче

U toj suštini se Jokić baš odužio lokalnoj zajednici i ljudima sa kojima je odrastao.


vcucko vcucko 21:13 18.06.2021

Re: Da!

nikvet pn
А како се беше провео Јокић у репрезентацији оно у Кини 2019?

Takođe legitimno pitanje.
A jednako legitimno je i - kako se beše provela reprezentacija sa Jokićem ono u Kini 2019.

Kad je došao na pripreme sa 15 kila viška. Pa izigravao uvređenu mladu. Pred Saletom, čovekom - legendom. Koji je pre toga više puta sa blago rečeno šarenim timovima (mislim na realno stanje reusrsa i talenta, ne na izbor) stizao do finala.

Ne, stvarno, zaista mislim da reprezentaciji više znači ratništvo jednog Vase Micića (ako i on nije upao u tu MVP zamku) nego čitav potencijalni hajp oko Jokića.
predatortz predatortz 21:15 18.06.2021

Re: Da!

Dečko bi da bude malo sa mamom i tatom, pusti konja u kas, izduva se, gleda svoje dete kada se rodi umesto da iz jednog pakla uleti u još jedan pakao, posle kog ga čeka još gori pakao.


Hajde da stvari postavimo ovako. Dečko ima kintu koja mu omogućava da bude gde god mu se na planeti biva. Da krstari, da se izležava na bilo kojoj plaži, da uživa i radi šta mu duša ište.

On je došao kući, u Sombor, porodici. U Sombor iz kog,u letnjoj sezoni, svak ko ima par stotina evra u džepu gleda da ode.

I, šta to tako strašno on radi tamo? Divani sa roditeljima, komšijama, rodbimom, timari konje...

Gospodo, po meni je i to patriotizam. Možda i najveći u ovoj priči.
shmoo shmoo 21:20 18.06.2021

Re: Da!

gedza.73

Mislim da se ta interakcija pruža u daleko više smerova.




Наравно. Ово о чему причамо је само тек једна мала коцкица у том нашем свеукупном тужном мозаику.


U toj suštini se Jokić baš odužio lokalnoj zajednici i ljudima sa kojima je odrastao.


Не мислим ја, Геџо, да ту било ко треба да има било какав осећај да било коме нешто дугује.

Нико ту никоме ништа не дугује.

Ни заједница појединцу ни појединац заједници.

Не дуг, Геџо, него осећај за добробит заједнице, свест да је та добробит заједнице ипак изнад добробити појединца.

А то нико не треба да носи у себи као осећај да нешто дугује некоме већ да му та свест о добробити заједнице (персонификоване у оним људима које познајеш, који су ти блиски) буде нормална помисао без питања:"А шта је та заједница урадила за мене?"

Али изгледа да се та свест не усађује свакоме током његовог одрастања, развоја и васпитавања.

Па се тиме враћамо на оно што си рекао на почетку овог свог коментара.

А како превазићи то? Или макар како смањити негативне утицаје тога на читаву заједницу?

Па једино подизањем те свести о којој ти причам.

И то код сваког појединца у тој заједници.

gedza.73 gedza.73 21:31 18.06.2021

Re: Da!

Не дуг, Геџо, него осећај за добробит заједнице, свест да је та добробит заједнице ипак изнад добробити појединца.

pa bem mu miša zar je veća dobrobit medalja pa i sa Olimpijade (što jeste stvarno lepa stvar) od sređene sale ili bolnice u Somboru?
свест о добробити заједница буде нормална помисао без питања:"А шта је заједница урадила за мене?"

mislim da je normalna pomisao šta ćemo mi kao zajednica da uradimo za budućnost dece?
pa onda na sledećem nivou 'da li je veća baraba Jokić ili diler droge?'
pa na sledećem
'šta kao zajednica duradimo da Jokić bude primer a diler anomalija a ne uzor?'
pa
'šta kao zajednica treba da uradimo da ljudi budu ponosni na svoju zemlju i da u njoj žive normalno, tako što će da se cene prave vrednosti i da se onda gine za reprezentaciju a ne za interese umešanih klanova i ljudi koji su ko zna odakle došli u sport i preuzeli rukovođenje'

Ispade najveći problem Jokić (koji je meni kao ferdinand iz crtaća u fazonu 'ja volim konje' izgovorano pet dugih minuta) a ne to što neko naredi igračima koji rezultat mora da bude na kraju utakmice


shmoo shmoo 21:33 18.06.2021

Re: Da!

vcucko
nikvet pn
А како се беше провео Јокић у репрезентацији оно у Кини 2019?

Takođe legitimno pitanje.
A jednako legitimno je i - kako se beše provela reprezentacija sa Jokićem ono u Kini 2019.

Kad je došao na pripreme sa 15 kila viška. Pa izigravao uvređenu mladu. Pred Saletom, čovekom - legendom. Koji je pre toga više puta sa blago rečeno šarenim timovima (mislim na realno stanje reusrsa i talenta, ne na izbor) stizao do finala.


Ne, stvarno, zaista mislim da reprezentaciji više znači ratništvo jednog Vase Micića (ako i on nije upao u tu MVP zamku) nego čitav potencijalni hajp oko Jokića.







Ма грозно... Кад се само сетим...

Није ми било јасно зашто га већ тада нису удаљили из екипе.

Ионако неке користи од њега таквог није ни било.

Да су то тада урадили, не би он данас добио ову прилику да прави овај медијски циркус о сопственој величини и значају и да и даље наноси штету тој репрезентацији.

maksa83 maksa83 21:36 18.06.2021

Re: Da!

pa bem mu miša zar je veća dobrobit medalja pa sa Olimpijade (što jeste stvarno lepa stvar) od sređene sale ili bolnice u Somboru?

Ma daj bre sve, ko ga jebe.
shmoo shmoo 21:42 18.06.2021

Re: Da!

gedza.73

'šta kao zajednica duradimo da Jokić bude primer



Пример за шта?

За животну филозофију у се, на се и пода се?

Ispade najveći problem Jokić


Рекох ти да је он само једна коцкица у том нашем свеукупном тужном мозаику.

shmoo shmoo 21:50 18.06.2021

Re: Da!

maksa83
pa bem mu miša zar je veća dobrobit medalja pa sa Olimpijade (što jeste stvarno lepa stvar) od sređene sale ili bolnice u Somboru?

Ma daj bre sve, ko ga jebe.



Кога?

Јокића?

Да, слажем се.

Није он вредан више никакве пажње и више ниједне потрошене речи.

И ово до сада је било превише. Не заслужује он то.


(Надам се само да ми сада неће на врата доћи она његова два буразера билмеза да ме пребију јер се не дивим довољно тој НБА звезди из "мале, али срцем велике Србије".)

maksa83 maksa83 22:05 18.06.2021

Re: Da!

За животну филозофију у се, на се и пода се?

A ne nego će u te, na te i pod te...

Ponašate se kao da se tip u najmanju ruku nije odazvao mobilizaciji a zemlja u ratu. "Dobro zajednice". Kakvo bre dobro zajednice. Niko ne ide na Olimpijadu za dobro zajednice, nego da se ostvari kao sportista, da dokaže nešto pre svega sebi i premeri se sa najboljima na svetu, i to važi za manje više sve sportove, pogotovo one "manje bitne", ali, ali, ali ... sudbina je tako 'tela da je postati MVP u NBA mnogo veće dostignuće nego biti u ekipi koja će u nekom najboljem suludom slučaju i uz mnogo sreće recimo možda eventualno potencijalno doći u situaciju da se nada da mašta o tome da se bori za bronzanu medalju.

Niko tamo nije zbog tebe, niko to nije počeo da radi niti prolazi kroz sva drndanja vrhunskog sporta zbog tebe ni za dobro zajednice, nego zbog sebe.

A koliko je Jokić sebičan najbolje zna ko god je pratio njegov rad u NBA, tip se bukvalno proslavio nesebičnim dodavanjima. Igra Nuggetsa se dobrim delom zasniva na tome što saigrači znaju da samo treba da budu na dobrom mestu i da će on nekako tamo da ih nađe. Kada su ga pitali u čemu je fora sa tim dodavanjima kaže "kad daš koš imaš jednog srećnog čoveka, kad dodaš nekome i on da koš imaš dva srećna čoveka".

Bukvalno ne zaslužujete da taj tip igra za vas na Olimpijadi.
gedza.73 gedza.73 22:09 18.06.2021

Re: Da!

shmoo
Пример за шта?
За животну филозофију у се, на се и пода се?

Vrtimo se u krug. Zato što je Mali Buco (glasom Nikole Pejakovića u 'Dva sata kvalitetnog novogodišnjeg programa') uspeo iz Sombora radom i talentom da dođe do vrha u NBA. Ako se ne varam on je od igrača NBA dobio duplo više poena u odnosu na drugoplasiranog.
Zato što je doneo od nekud 100 k, 200 K, milion dolara, nebitno i dao lokalnoj zajednici. Doneo, ne odneo.
Zato što su danima pričali da li jedan Jokić iz Srbije zaslužuje da bude MVP.

Jeste lepo da je igrao u reprezentaciji ali stvarno to nije toliki minus da poništi plus koji ima.


petargli petargli 22:12 18.06.2021

Re: Da!

On je došao kući, u Sombor, porodici. U Sombor iz kog,u letnjoj sezoni, svak ko ima par stotina evra u džepu gleda da ode.

I, šta to tako strašno on radi tamo? Divani sa roditeljima, komšijama, rodbimom, timari konje...

Gospodo, po meni je i to patriotizam. Možda i najveći u ovoj priči.


Potpisujem!
zaharaga zaharaga 22:27 18.06.2021

Re: Da!

maksa83
За животну филозофију у се, на се и пода се?

A ne nego će u te, na te i pod te...



Da, naravno!

Valjda kao i za tu vakcinaciju. Svako treba da gleda svoj interes, da proceni da li mu sa isplati, itd.

Ili postoji nesto sto je nasa gradjanska duznost, mozda, moramo da se ponasamo u interesu cele populacije, mi zivimo u zajednici, nije lepo, nije dobro, ma, bre, zabranjeno, kaznjivo je misliti samo na sebe, i ako necemo, ali moramo, radi drugih, svih oko nas.

maksa83 maksa83 22:33 18.06.2021

Re: Da!

Valjda kao i za tu vakcinaciju. Svako treba da gleda svoj interes, da proceni da li mu sa isplati, itd.

Ne, svako ko može da se vakciniše treba da se vakciniše pre svega zbog sebe - ako nije budala.

Nesretna je okolnost što budala koja odbija da se vakciniše posredno ugrožava i druge tako što dozvoljava da se virus širi i mutira. Bilo bi super da samo budala najebava od svog budalesanja ali ovo je kao u saobraćaju - ajde što će da ubije sebe, nego će posredno da ubije nekog ni krivog ni dužnog.

No da budala sve ovo razume ne bi bila budala.

freehand freehand 22:50 18.06.2021

Re: Da!

Sem što (kažu) vuče sa sobom dva bilmeza od braće da biju ko mu se ne divi.

Ovo je bulšit na nivou prethodnih, jeftinih tračerskih izmišljotina koje smišljaju jeftine ljubomorne ženetine jeftinih neuspešnih vonabi sportista o njihovim uspešnim konkurentima.
Ne može neko da bude uspešniji zato što je talentovaniji, vredniji i bolji. Mora da ima braću koja biju sve koji mu se ne dive. Pa su stigli, otprilike, do 200 miliona Amerikanaca i skoro milijardu vanamerikanaca.

freehand freehand 22:51 18.06.2021

Re: Da!

Није он вредан више никакве пажње и више ниједне потрошене речи.

Kamoli dva do dva i po miliona reči u dva bloga. od toga samo dve stotine hiljada puta "govno".

gvozden1 gvozden1 22:56 18.06.2021

Re: Da!

Zašto? Da bi se neko tamo nadimao od nacionalnog ponosa.

Ne neko, nego on.
A njega to ne zanima, i eto o tome pričamo.
gvozden1 gvozden1 23:00 18.06.2021

Re: Da!


Gospodo, po meni je i to patriotizam. Možda i najveći u ovoj priči.

Patriotizam je kad ideš da budeš sa mamom dok te zemlja zove da za nju nešto učiniš?

Ne bih ja to zvao patriotizmom.
predatortz predatortz 23:06 18.06.2021

Re: Da!

gvozden1

Gospodo, po meni je i to patriotizam. Možda i najveći u ovoj priči.

Patriotizam je kad ideš da budeš sa mamom dok te zemlja zove da za nju nešto učiniš?

Ne bih ja to zvao patriotizmom.


Ne!
Patriotizam je kad u tuđoj zemlji ostvariš uspeh, budeš bolji od najboljih, ceo svet govori o tebi, a ti se vratiš kući i ponašaš se normalno.

Može li čovek lepše predstavljati sebe, porodicu, zemlju?
gvozden1 gvozden1 23:11 18.06.2021

Re: Da!


Ne!
Patriotizam je kad u tuđoj zemlji ostvariš uspeh, budeš bolji od najboljih, ceo svet govori o tebi, a ti se vratiš kući i ponašaš se normalno.

Može li čovek lepše predstavljati sebe, porodicu, zemlju?

On je, bre, to za sebe i zbog sebe uradio, ne zbog zemlje.
To što je on privatno uspešan čovek, što je možda dobar čovek, dobar sin, brat, komšija, ama baš ništa ne govori o njegovom odnosu prema naciji i državi.
To uopšte nisu povezane stvari.

Nacija i država jesu profitirale od njegovog uspeha, ali kolateralno, slučajno, ne njegovom posvećenošću naciji i državi.

To se samo po sebi desilo dok se on bavio sobom.
predatortz predatortz 23:25 18.06.2021

Re: Da!

gvozden1

Ne!
Patriotizam je kad u tuđoj zemlji ostvariš uspeh, budeš bolji od najboljih, ceo svet govori o tebi, a ti se vratiš kući i ponašaš se normalno.

Može li čovek lepše predstavljati sebe, porodicu, zemlju?

On je, bre, to za sebe i zbog sebe uradio, ne zbog zemlje.
To što je on privatno uspešan čovek, što je možda dobar čovek, dobar sin, brat, komšija, ama baš ništa ne govori o njegovom odnosu prema naciji i državi.
To uopšte nisu povezane stvari.

Nacija i država jesu profitirale od njegovog uspeha, ali kolateralno, slučajno, ne njegovom posvećenošću naciji i državi.

To se samo po sebi desilo dok se on bavio sobom.



Nije se ni Tesla bavio Srbijom, nego je petljao sa tamo nekim transformatorima.

Ne znam...
Mislim da je Jokić više učinio za pozitivan imidž Srbije nego što će učiniti reprezentacija na OI. Pa taman da i on bude u njoj.
A bitan je valjda konačan rezultat.
Jokić nije ničim zakinuo Srbiju, nikad je se nije odricao, stideo, nije nikad negirao ko je i odakle je. Za Srbiju je više ljudi čulo po njemu, i to u pozitivnom svetlu, nego po milionima nas drugih.
Da li bi bilo više da je odigrao koju utakmicu na OI?
Da, bilo bi!
Ali, da svi uradimo delić onoga koliko nas je on promovisao, pa makar i slučajno ili iz nekog svog interesa, bilo bi to jako dobro po Srbiju.
Mnogo smo bre razmaženi!
Što reče Čarli, od mene mu hvala. I Bobiju za ono kolce, i svim momcima koji lagano menjaju ružne i izmišljene stereotipe o nama, pa da još mi, ovakvi kakvi smo, ispadamo superiorni.

gvozden1 gvozden1 23:47 18.06.2021

Re: Da!


Nije se ni Tesla bavio Srbijom, nego je petljao sa tamo nekim transformatorima.

Tačno, i pričalo se ovde o njegovom patriotizmu, u poređenju sa Pupinovim, prilično tanak.

Ali, nismo imali situaciju da je Srbija Teslu direktno zvala da nešto uradi za nju pa ne možemo znati da li bi se odazvao.
Za Jokića znamo, zvala ga, on kaže, ne mogu, nešto sam umoran.

Jokić nije ničim zakinuo Srbiju, nikad je se nije odricao, stideo, nije nikad negirao ko je i odakle je.

To govori da nije autošovinista, ne više od toga.
U modernoj klasifikaciji on ne spada u antisrbe, ali spada u slučajne Srbe.


Mislim da je Jokić više učinio za pozitivan imidž Srbije nego što će učiniti reprezentacija na OI. Pa taman da i on bude u njoj.


Učinio nehotice, vez namere da učini.

Ali, da svi uradimo delić onoga koliko nas je on promovisao


Ovo je... onako, pričali smo o tome.

Mi ne možemo, on neće.

Bih ja, veruj mi, i igrao u Denveru i u reprezentaciji, al numem :)



freehand freehand 23:52 18.06.2021

Re: Da!

U modernoj klasifikaciji on ne spada u antisrbe, ali spada u slučajne Srbe.

To zvuči kao ozbiljna pohvala iz ljotićevske terminologije.

gvozden1 gvozden1 23:55 18.06.2021

Re: Da!

freehand
U modernoj klasifikaciji on ne spada u antisrbe, ali spada u slučajne Srbe.

To zvuči kao ozbiljna pohvala iz ljotićevske terminologije.


Desi bre, ne možeš ti bez Ljotića pa to ti je :)

Idi bre čitaj malo o Ljotiću, nemoj lupati ko Maksim po diviziji.
alselone alselone 06:15 19.06.2021

Re: Da!

Auuuu di ste vi otišli braćo draga.

Da sam znao da ćete otići ovako daleko, ne bih se ni uključivao. Što ga više napadate, to mu je odbrana sve jača. Preko "trebos doć brate" ništa ne sme da se kaže, nije u redu. Kažem ponovo - nedolazak ga ne tera u minus, nego prosto ne dobija plus. Nedolazak nije loš, pogotovo ne jako loš, nego je samo "nedobar".
zaharaga zaharaga 06:40 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Valjda kao i za tu vakcinaciju. Svako treba da gleda svoj interes, da proceni da li mu sa isplati, itd.

Ne, svako ko može da se vakciniše treba da se vakciniše pre svega zbog sebe - ako nije budala.

Nesretna je okolnost što budala koja odbija da se vakciniše posredno ugrožava i druge tako što dozvoljava da se virus širi i mutira. Bilo bi super da samo budala najebava od svog budalesanja ali ovo je kao u saobraćaju - ajde što će da ubije sebe, nego će posredno da ubije nekog ni krivog ni dužnog.

No da budala sve ovo razume ne bi bila budala.



Virus je odradio Trampa, mislim da se vise ne mora cimati kako je opasan, ubistven, itd. Ja licno znam vise ljudi koji preminuse nakon vakcine nego od korone.
gedza.73 gedza.73 07:35 19.06.2021

Re: Da!

predatortz
Što reče Čarli, od mene mu hvala. I Bobiju za ono kolce, i svim momcima koji lagano menjaju ružne i izmišljene stereotipe o nama, pa da još mi, ovakvi kakvi smo, ispadamo superiorni.

I ja smatram da je ovo vrlo važno. Da o Srbiji stvaraju lepu sliku. Štono kažu pravi ambasadori Srbije.

Naučnica Gordana Vunjak-Novaković nominovana za finalistkinju prestižne Evropske nagrade za pronalazače 2021. za inovativni doprinos u bio-medicinskom inženjerstvu, objavio je juče Evropski zavod za patente (EZP).

predsednik Evropskog zavoda za patente Antonio Kampinos (António Campinos), saopštavajući imena finalista za 2021. godinu. "Njena naučna inovacija, preduzetnički način razmišljanja i patentirani pronalasci nude mogućnost bezbednije rehabilitacione medicine kod mišićno-koštanih, srčanih i plućnih stanja, otvarajući vrata novom dobu regenerativne medicine."

shmoo shmoo 07:52 19.06.2021

Re: Da!

maksa83

Bukvalno ne zaslužujete da taj tip igra za vas na Olimpijadi.



Тако је, Максо, то и ја кажем.

И то не само на следећој Оломпијади него никада више.

Биће боље и њему и нама.

shmoo shmoo 08:05 19.06.2021

Re: Da!

gedza.73

Vrtimo se u krug.



И мени се чини да се вртимо у круг.

А ево зашто...


Jeste lepo da je igrao u reprezentaciji ali stvarno to nije toliki minus da poništi plus koji ima.



Много је лепше што неће играти у репрезентацији на Олимпијади.

И не само лепше, него и боље и за њега и за репрезентацију.

И да би остало тако, да буде његово неиграње боље и за њега и за репрезентацију, не треба више никада ни да добије позив за репрезентацију.

Што би се рекло, свака вашка обашка.

Лепо њему, лепо репрезентацији и ту може да се стави тачка на овај случај.

Још када би и медији то тако прихватили па престали да нас и даље затрпавају вестима и сликама о Јокићу...

Те како воли коње, те како му је жена у другом стању, те како воли маму и тату, те како даје званична саопштења преко Танјуга, те како је још као мали у обданишту дизао три прста и учио мале Роме да псују на српском (јбг, ми немамо толико црнаца), те како је баш ето јуче какио зелено што му је изузетно подигло карактеристике и статистике у НБА...

Још само када би то престало, мој Геџо, све остало би легло на своје место.


П.С. - Заборавих још у претходним коментарима да напишем...

Када неко ко има и може, било да живи у Србији или ван ње, поклони нешто као што су рецимо средства за сређивање неке болнице и слично, онда се о томе не удара на сва звона преко медија.

То је непристојно. Тако су мене барем у кући научили.

Ако некоме нешто даш, поклониш, онда не идеш около да причаш о томе колико си добар човек.

То је нешто што се задржава за себе.

А овако, када ту своју доброту тако медијски експлоатишеш, то онда само говори колико си сујетан човек.

Али кажем, мене су тако моји у кући научили... Не мора да значи да су свакога тако у кући научили.

Мама и тата.



freehand freehand 08:08 19.06.2021

Re: Da!

Биће боље и њему и нама.

Vama nikad ne može biti ni dobro, kamoli bolje.
gedza.73 gedza.73 08:11 19.06.2021

Re: Da!

И то не само на следећој Оломпијади него никада више.
Биће боље и њему и нама.

A ako slučajno bude igrao i ako se slučajno zahvaljujući njemu postigne bolji rezultat svi oni koji su sad o njemu pisali negativne komentare vikaće
'Jokiću Srbine'

gedza.73 gedza.73 08:17 19.06.2021

Re: Da!

Када неко ко има и може, било да живи у Србији или ван ње, поклони нешто као што су рецимо средства за сређивање неке болнице и слично, онда се о томе не удара на сва звона преко медија.
То је непристојно. Тако су мене барем у кући научили.
Ако некоме нешто даш, поклониш, онда не идеш около да причаш о томе колико си добар човек.
То је нешто што се задржава за себе.

Može da se tumači na više načina. Sa jedne strane si u pravu a opet sa druge fondacije, zadužbine i velika ulaganja treba da budu obelodanjena.
Још када би и медији то тако прихватили па престали да нас и даље затрпавају вестима и сликама о Јокићу...

Neka krenu sa žitijima presvetih Pink Pantera da deca znaju šta je pravi put.
Те како воли коње, те како му је жена у другом стању, те како воли маму и тату,

U ovome ne vidim ništa loše, čak smatram da da je baš dobro ako o ovome pišu. Porodičan čovek, voli ženu, čeka dete, voli roditelje, voli svoj kraj
shmoo shmoo 08:21 19.06.2021

Re: Da!

gedza.73
И то не само на следећој Оломпијади него никада више.
Биће боље и њему и нама.

A ako slučajno bude igrao i ako se slučajno zahvaljujući njemu postigne bolji rezultat svi oni koji su sad o njemu pisali negativne komentare vikaće
'Jokiću Srbine'




Не верујем да до те случајности може икада више да дође.

А и ако дође, колико ће онда Јокић имати година? Да ли ће и тада вредети довољно као играч да би постао део екипе?

А пошто је Србија велика тајна па случајно чак и тада и дође до неког успеха са њим у екипи и захваљујући њему како кажеш, али заиста случајно, а не као плод неког систематског и системског напора, онда мене не рачунај у те који ће тада викати "Јокићу, Србине".

Мислим, волим ја Србију, али ипак је не волим толико да бих глорификовао неке појединце који су лоши људи, били они Срби или не.

На било ком пољу, не само на овом спортском.

Нисам ти ја од тих острашћених навијача.



freehand freehand 08:30 19.06.2021

Re: Da!

shmoo
gedza.73
И то не само на следећој Оломпијади него никада више.
Биће боље и њему и нама.

A ako slučajno bude igrao i ako se slučajno zahvaljujući njemu postigne bolji rezultat svi oni koji su sad o njemu pisali negativne komentare vikaće
'Jokiću Srbine'




Не верујем да до те случајности може икада више да дође.

А и ако дође, колико ће онда Јокић имати година? Да ли ће и тада вредети довољно као играч да би постао део екипе?

А пошто је Србија велика тајна па случајно чак и тада и дође до неког успеха са њим у екипи и захваљујући њему како кажеш, али заиста случајно, а не као плод неког систематског и системског напора, онда мене не рачунај у те који ће тада викати "Јокићу, Србине".

Мислим, волим ја Србију, али ипак је не волим толико да бих глорификовао неке појединце који су лоши људи, били они Срби или не.

На било ком пољу, не само на овом спортском.

Нисам ти ја од тих острашћених навијача.




Ok, mgou li ja nešto da te pitam?
Naime, pitao sam tvog istomišljenika kad se i gde Jokić hvalio svojim poreklom, kad je gde i kako skupljao lajkove i kako je terao nas podbule da ga gledamo i, naravno, nisam dobio odgovor.
Dakle, možeš li ti da mi daš link na to "saopštenje Tanjugu" koje je Jokić dao? I ako može neki link na to kako se hvali tim svojim dobrotvorstvom, bih bih zahvalan i lakše bi mi bilo, možda, da razumem način na koji o njemu govoriš ako već ne ljubomoru i pakost koju iskazuješ.
Dakle, gde može to saopštenje da se vidi?
shmoo shmoo 08:33 19.06.2021

Re: Da!

gedza.73

Može da se tumači na više načina. Sa jedne strane si u pravu a opet sa druge fondacije, zadužbine i velika ulaganja treba da budu obelodanjena.



Онда направиш фондацију која се зове како год преко које донираш то што желиш да даш, а која ће медијима на питања одговарати:"Дародавац је желео да остане анониман." Нема имена и презимена.

А када се не уради тако, онда имам право да на тај поступак гледам као на један од метода стицања јефтине популарности.


Neka krenu sa žitijima presvetih Pink Pantera da deca znaju šta je pravi put.



У овоме се у потпуности слажемо.

Само, када год бих и ја то споменуо било где у Србији, коначни одговор којим би ме откачили био би:"Приватна својина је светиња-"

Без обзира на који начин је та приватна својина стечена.

И ту се онда тај круг затвара.


U ovome ne vidim ništa loše, čak smatram da da je baš dobro ako o ovome pišu. Porodičan čovek, voli ženu, čeka dete, voli roditelje, voli svoj kraj



Не кажем ја да је то лоше што он све то воли.

Нека воли, и треба да воли.

Него се питам да ли ми то морамо да знамо?

А као што видиш, по ономе како медији то користе, изгледа да морамо да знамо. Толико нас затрпавају да те информације не можемо нигде да заобиђемо, па морамо да знамо колико Јокић воли жену, чека дете, воли родитеље и свој крај.

Он ваљда све то воли због себе, а не због нас?

Додуше, постоји и један одличан лек и за такве "информације" којима нас медији затрпавају.

Дугменце УКЉ./ИСКЉ. и нема више тог медија.

За сада још увек имамо то дугменце УКЉ./ИСКЉ. па онда може и да га користи ко хоће.

Ко неће, опет добро.

Ово је слободна земља. Још увек.

gvozden1 gvozden1 08:45 19.06.2021

Re: Da!


A ako slučajno bude igrao i ako se slučajno zahvaljujući njemu postigne bolji rezultat svi oni koji su sad o njemu pisali negativne komentare vikaće
'Jokiću Srbine'

Neće svi.
Možda neki, ali svi sigurno ne.

Ne bi ga trebalo više ni zvati, nije lepo insistirati na nečemu kad vidiš da se nekome ne radi.

Što i njega dovoditi u poziciju da stoti put smišlja izgovore, verujem da mu nije prijatno.
Treba pustiti čoveka na miru, a i držati malo do svog ponosa.

Ako on nekad odluči da igra može i on da pozove. Ako tad bude mesta, ako bude potreban, razmisliti, a dotle neka se dečko odmara, neka uživa u stvarima koje su mu važne, Srbija nije na spisku njemu bitnih stvari.

Treba ga stvarno ostaviti na miru.
Mediji cede ovu priču, takav im posao, priča tata, priča ovaj, onaj, a njemu se baš nešto o ne priča, ne zanima ga, a larma oko njega.

shmoo shmoo 08:46 19.06.2021

Re: Da!

freehand

Ok, mgou li ja nešto da te pitam?



Не можеш. Ти не.




http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=661613


"Na moju veliku žalost, ovo je trenutak kada moram da saopštim da i pored ogromne želje, nisam u mogućnosti da nastupam za reprezentaciju. Jednostavno, stanje mog tela iziskuje duže odsustvo sa terena radi oporavka. To je stav i sugestija kluba i jedna neminovnost koju moram da prihvatim. Ubeđen sam da momci i bez mene imaju kvalitet da naprave rezultat koji će nam svima doneti mnogo radosti“, rekao je Jokić Tanjugu.



"И без мене"?

"И без мене"???

Па ко си ти, пизда ти материна мала сујетна, да мислиш да репрезентација треба да зависи од тебе и од твоје воље?

(Овако вероватно размишљају ови остали који играју за репрезентацију.)

Само толико да подвучем...


Ово сам већ цитирао једаред овде са оног другог блога. Поновићу, није ми тешко:


Ваљда је примереније да каже:

Људи, ја сам само делић екипе, један од шрафова у њој... Екипа мора и може без свакога од нас зато што је то екипа, а екипу не чиним само ја, појединац нити било ко појединачно. Сигуран сам да Србија има још много играча који могу сасвим успешно да одиграју то првенство.



Али он то није тако рекао зато што је он, боже мој, центар света око којег треба да се врти и кошракашка репрезентација Србије.

Е зато је и боље што неће сада играти и било би најбоље да никада више и не игра за кошаркашку ререзентацију Србије.

freehand freehand 08:49 19.06.2021

Re: Da!


Не можеш. Ти не.




http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=661613

Čekaj sad da malo razmislimo - ti, kao nastavnik srpskog jezika znaš razliku između "izjave" i "saopštenja"? I znaš šta znači kad Tanjug, takav kakav je u podnaslov gurne da je Jokić dao "ekskluzivnu izjavu" za Tanjug u danu kad je istu izjavu dao, verovatno, za još deset medija u Srbiji?
shmoo shmoo 08:52 19.06.2021

Re: Da!

freehand

Не можеш. Ти не.




http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=661613

Čekaj sad da malo razmislimo - ti, kao nastavnik srpskogjezika znaš razliku između "izjave" i "saopštenja"?



А то је у целој овој ствари врло битно, је л' да?

Суштина овога о чему причамо?

Лепо рекох одмах да ти не можеш ништа да ме питаш.

Играј се сам, ја више нећу... Досадила ми је таква твоја игра.

predatortz predatortz 09:31 19.06.2021

Re: Da!

Za Jokića znamo, zvala ga, on kaže, ne mogu, nešto sam umoran.


Izgleda da nije samo to. Sinoć negde pročitah izjavu njegovog oca da postoje neki, on reče sitni, problemi sa trudnoćom Jokićeve žene.

Reci pošteno, šta bi ti u takvoj situaciji?

Ja bih bio uz ženu, pa makar me milion puta proglasili "slučajnim Srbinom".
mentol mentol 09:50 19.06.2021

Re: Da!

Bukvalno ne zaslužujete da taj tip igra za vas na Olimpijadi.


Bukvalno taj tip, i pored izuzetnog košarkaškog umeća ne zaslužuje da igra za reprezentaciju ove zemlje. Ako postoji nešto u Srbiji čemu se nema šta progovoriti je košarkaška reprezentacija.
I pre Jokića je bila a i bez njega će biti među najboljima na svetu.
Eto i ti pišeš da je bronzana medalja neuspeh. Zamisli ti to, Srbija je zemlja kojoj je neuspeh biti treći na svetu u nečemu Ko još u ovoj zemlji može time da se pohvali osim Đokovića i proizvođača šljiva?
Takvu reprezentaciju je ovaj odbio.
gvozden1 gvozden1 10:01 19.06.2021

Re: Da!


Izgleda da nije samo to. Sinoć negde pročitah izjavu njegovog oca da postoje neki, on reče sitni, problemi sa trudnoćom Jokićeve žene.

Reci pošteno, šta bi ti u takvoj situaciji?

Ja bih bio uz ženu, pa makar me milion puta proglasili "slučajnim Srbinom".


Ne znam, sve mi je to onako, malo degutantno.
Tata saopštava javnosti da mu je žena trudna.

Liči na izgovore, a lako je naći izgovor ako ga tražiš.

On je rekao šta je rekao, umor glavni razlog.

Ne znam šta se tata uopšte meša u sve.

Al evo sad znamo i termin porođaja snajke, važno je to znati :)
predatortz predatortz 10:11 19.06.2021

Re: Da!


On je rekao šta je rekao, umor glavni razlog.


Pa, to bih i ja rekao.
Šta koji kurac, i kome, ima da se pravdam "žena mi je trudna, pratimo trudnoću..."?!

A posle ovolike dreke po medijima bih rekao:

Napušite mi se svi! Neću da igram i odjebite od mene. Nit' vam šta dugujem, nit' ste me ičim zadužili. Srbiju volim onako kako je ja volim, a ne onako kako to vi hoćete.


Ali, to sam ja. Jokara je vaspitaniji dečko, flegmatičniji i u tom pogledu pametniji od mene.

gedza.73 gedza.73 10:59 19.06.2021

Re: Da!

predatortz
Napušite mi se svi! Neću da igram i odjebite od mene. Nit' vam šta dugujem, nit' ste me ičim zadužili. Srbiju volim onako kako je ja volim, a ne onako kako to vi hoćete.

Baš sam 'teo promenu pristupa Tasinim argumentima.
shmoo
Он ваљда све то воли због себе, а не због нас?

D'obrnemo priču. Zamisli da se sad, poput nas, Jokić nađe uvređen. I d'odseče patku u inat selu. Pa kaže ma ko vas jebe sad ću i ženu i roditelje i konja Šarca i tamburaški orkestar da preselim u Ameriku. Vrlo bi bila slična reakcija ovoj našoj 'kaži zašto me ostavi'.
shmoo
Па ко си ти, пизда ти материна мала сујетна, да мислиш да репрезентација треба да зависи од тебе и од твоје воље?

(Овако вероватно размишљају ови остали који играју за репрезентацију.)


želim da leto posvetim porodici, jer joj dugujem puno.
Aleksandar Đorđević povodom povlačenja iz reprezentacije

Онда направиш фондацију која се зове како год преко које донираш то што желиш да даш, а која ће медијима на питања одговарати:"Дародавац је желео да остане анониман." Нема имена и презимена.

А када се не уради тако, онда имам право да на тај поступак гледам као на један од метода стицања јефтине популарности.

Skrenuli smo na drugu temu. Meni je individualizam izuzetno važan. Moj pradeda, iz jednog drugog vremena, je govorio
'Blagoslovene su mnoge ručice'.

Te dve svari nisu suprotstavljene nego se nadopunjuju. U ovom slučaju darodavac koji je poznato ime upravo na konto imena, u slučaju nužde, može da organizuje dobrotvornu večeru i skupi daleko veću svotu nego kao N.N. lice. Takođe kao poznat daje primer mnogima da, u skladu sa mogućnostima ili kako je govorio Isus bakina jedina dva groša koja je dala vrede više nego deo bogatstva koji je poklonio bogataš (ako tako ide priča), slede njegov put.

Толико нас затрпавају да те информације не можемо нигде да заобиђемо, па морамо да знамо колико Јокић воли жену, чека дете, воли родитеље и свој крај.

Ovde smo se složili da se ne slažemo. Tvrdimo da se porodica sistematski uništava, da nam je natalitet u opadanju, da ljudi čim dođu do malo novca emigriraju ka velikim gradovima a sad kad Jokić sve suprotno radi onda nam ne valja.
Posebno, što po n-ti put ponavljam, je mnogo bolje pratiti njegov razvojni put od Bucka koji je stigao na vrh NBA, što znači da je na vrhu sveta, koji ponašanjem prema svojoj porodici i svom kraju pokazuje da ga slava i novac nisu promenili.

nasuprto njemu stavljam patriJote koji ceo dan pričaju odbrani svetih srpskih zemalja dok istovremeno lapaju na sve strane kao da su tajne službe najmoćnijih zemalja blesave i kako ne znaju da koriste te informacije na našu štetu.

Što se tiče privatne svojine predugo godina je mufljuski sistem imperativ uspešnosti. Jokić je upravo suprotno od toga i to mi je još jedan dokaz patriotizma.









gvozden1 gvozden1 11:02 19.06.2021

Re: Da!


A posle ovolike dreke po medijima bih rekao:

Napušite mi se svi! Neću da igram i odjebite od mene. Nit' vam šta dugujem, nit' ste me ičim zadužili. Srbiju volim onako kako je ja volim, a ne onako kako to vi hoćete.


Može on da kaže šta hoće, ali baš ništa ne može da spreči ili naredi.
Ko hoće da odjebe nije ni komentarisao, ko neće, neće ni njega poslušati.
Moraće Jokara da živi sa tim da se njegovi postupci procenjuju i komentarišu, sviđalo mu se to ili ne.

Mada, možda je mogao tatu da zamoli da se ne petlja, druge ne može.

gedza.73 gedza.73 11:07 19.06.2021

Re: Da!

gvozden1
Mediji cede ovu priču, takav im posao, priča tata, priča ovaj, onaj, a njemu se baš nešto o ne priča, ne zanima ga, a larma oko njega.

On je izgleda takva osoba (što je još jedan plus). I po SAD nešto preterano se ne eksponira, čak mislim da ni sponzori MVP-ija nisu nešto oduševljeni jer ceo taj biznis voli izvesnu dozu skandala.

Kod nas šuša kupi skuplji auto i krene k'o u GTA da gazi ljude po ulicama a Jokić sa tolikom sumom novca điha konjiće u tem Somboru.
Neće svi.
Možda neki, ali svi sigurno ne.

Ma bi, kad ti kažem. Možda ne svi ali i Đokovića k'o što reko' su i nosili na ramenima i spaljivali na lomači.
gvozden1 gvozden1 11:27 19.06.2021

Re: Da!


Ma bi, kad ti kažem. Možda ne svi ali i Đokovića k'o što reko' su i nosili na ramenima i spaljivali na lomači

Sve zavisi o kome se radi, koji ugao je u pitanju.

Oni koji su naloženi na košarku će u verovatno sve zaboraviti posle prvog tripldabla za koji god tim da igra.

Oni drugi, kojima je košarka manje važna od odnosa prema naciji i državi, ne verujem.

A to, voli konje, dobar dečko, ok i meni se tako čini, ali pošto me košarka ne zanima previše, a i dosta drugih dobrih ljudi poznajem, ne fascinira me nešto ni njegova dobrota ni hobi.

To da je odjebao Srbiju kad joj je trebao mi je najjači utisak vezan za njega.
predatortz predatortz 11:50 19.06.2021

Re: Da!


To da je odjebao Srbiju kad joj je trebao mi je najjači utisak vezan za njega.


Ja imam mnogo jače utiske od toga.
Recimo, da su Srbija i Republika Srpska odjebale one koji su najviše dali za nju.
Prestao sam da idem, već davno, na godišnjice i proslave vezane za rat i ratni put moje jedinice. I ne samo ja nego skoro svi mi. Nećemo da sedimo u trećem redu, iza dezertera i profitera. Plus, kada takvi spomenu poginule, dobijem nagon da ustanem i da ih zavalim pesnicom u žvalava usta.

Evo, i ja sam, nadam se, nekakav srpski patriota. I ništa ne zameram Jokiću. Uostalom, koji sam ja andrak da mu bilo šta zameram?

Dečko živi možda najlepši period svog života. Uspeo je što niko od naših pre njega to nije, čeka dete, tamo je gde voli i sa kim voli da bude.

Jbte, što da to momku useremo jer nam je dosadno i jer ne znamo šta ćemo sa sobom?!
maksa83 maksa83 11:52 19.06.2021

Re: Da!

Eto i ti pišeš da je bronzana medalja neuspeh.

Fantaziraš, ništa slično nisam napisao. Napisao sam da je veće dostignuće postati MVP u NBA nego igrati u ekipi koja u najboljem slučaju može da dođe dotle da se bori za bronzu (ako je pre toga ne oduvaju neki Slovenci, Švajcarci ili Aboridžani). To je prosto tako.
maksa83 maksa83 12:03 19.06.2021

Re: Da!

Virus je odradio Trampa, mislim da se vise ne mora cimati kako je opasan, ubistven, itd. Ja licno znam vise ljudi koji preminuse nakon vakcine nego od korone.

Važi. Jesi proverio kemtrejlze skoro? Opet su krenuli da ih puštaju čim se ovo malo smirilo. Ne bih se ja opuštao.
gvozden1 gvozden1 12:08 19.06.2021

Re: Da!


Jbte, što da to momku useremo jer nam je dosadno i jer ne znamo šta ćemo sa sobom?!

Misliš da on to tako doživljava?

Ne verujem, verovatno ga boli klinac za ovu frku.

Da mu je stalo do toga da se o njemu priča kao o patrioti, bio bi patriota, igrao bi.
Ovako, ne zanima ga ni Srbija, a da ga zanimaju oni što mu to zameraju.
Nema logike.

Verujem da greše i oni koji bi da mu naude kritikama, i oni koji bi da ga odbrane, ni jedno ni drugo njega, uveren sam, ne dotiče previše.

Ima on svoje zanimacije, a mi ovde pričamo o pojavi kad uspešan sportista otkači svoju zemlju bez nekog valjanog razloga.
I tako nekoliko puta.

Ti imaš svoje razloge zbog kojih postupa kako postupa, on svoje.
Tvoji razočarenje, njegovi umor.
Nije ista kategorija.
predatortz predatortz 12:11 19.06.2021

Re: Da!


Ne verujem, verovatno ga boli klinac za ovu frku.


I treba da ga boli.
haklberi_tom haklberi_tom 12:22 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Virus je odradio Trampa, mislim da se vise ne mora cimati kako je opasan, ubistven, itd. Ja licno znam vise ljudi koji preminuse nakon vakcine nego od korone.

Važi. Jesi proverio kemtrejlze skoro? Opet su krenuli da ih puštaju čim se ovo malo smirilo. Ne bih se ja opuštao.

Da.
Kako bude kovid popuštao, sve će više da nas tretiraju sa kemtrejlzima.
Strašno šta nam rade!
shmoo shmoo 13:29 19.06.2021

Re: Da!

gedza.73

Skrenuli smo na drugu temu. Meni je individualizam izuzetno važan. Moj pradeda, iz jednog drugog vremena, je govorio
'Blagoslovene su mnoge ručice'.



Нисмо скренули него смо дошли до суштине. Како наћи равнотежу између та два, индивидуализма и одговорности према заједници.

А овај "случај Јокић" је леп илустративни пример од којег смо и пошли.


D'obrnemo priču. Zamisli da se sad, poput nas, Jokić nađe uvređen. I d'odseče patku u inat selu. Pa kaže ma ko vas jebe sad ću i ženu i roditelje i konja Šarca i tamburaški orkestar da preselim u Ameriku. Vrlo bi bila slična reakcija ovoj našoj 'kaži zašto me ostavi'.



То сигурно... Знаш и сам какви су људи. Сигурно би било оних који би кукали.

Али опет кажем, мене не рачунај у те.

'Ајде да причу више не обрћемо него да је доведемо до краја...

О Јокићу знам много. Још из времена док се као клинац пробијао кроз узрасне категорије у кошарци.

И то што сам вам рекао да мислим о њему какав је човек, ја то мислим одавно пошто сам био у прилици да могу то да видим.

И на то што је он у међувремену, по одласку у НБА, почео да диже три прста вичући како је Србин и да учи црнце да псују на српском гледао сам као на део тог фолклора чији је крајњи циљ добра продаја.

А ово сада што се десило, што каже Хучи баш онако баш дегутантно све изгледа, само ми је потврдило да сам у праву што мислим то што мислим о том Јокићу одавно.

Једноставно, вук длаку мења али ћуд никако.

И то је крај те приче о њему.

gedza.73 gedza.73 13:31 19.06.2021

Re: Da!

А овај "случај Јокић" је леп илустративни пример од којег смо и пошли.


Ne znam gde ću s'ovim pa da se nadovežem.

Tu sam zbog moje publike koju neizmerno volim, pevam zbog njih. Od svih epiteta koji mi dodeljuju, omiljeni mi je 'srpska majka', baš mi prija i jako je lep, prokomentarisala je Ceca (Svetlana Ražnatović)

ЦЕЦА: "ЈА САМ ПАТРИОТА, А МОЈА МУЗИКА НЕ СМЕ ДА ИМА ГРАНИЦЕ"

Svetlana Ceca Ražnatović, najveća muzička zvezda na ovim prostorima, od početka svoje karijere je uzor devojkama koje se ugledaju na njeno odmereno ponašanje


maksa83 maksa83 13:32 19.06.2021

Re: Da!

И на то што је он у међувремену, по одласку у НБА, почео да диже три прста вичући како је Србин и да учи црнце да псују на српском гледао сам као на део тог фолклора чији је крајњи циљ добра продаја.

Ja nisam video ni jedno ni drugo, ni da diže tri prsta a ne znam ni za to psovanje.
Na srpskom je umeo da psuje pok. Kobe Brajant, ali to je staro bar 15 godina pa to svakako nije mogao da ga uči Jokić.
shmoo shmoo 13:35 19.06.2021

Re: Da!

gedza.73
А овај "случај Јокић" је леп илустративни пример од којег смо и пошли.


Ne znam gde ću s'ovim pa da se nadovežem.

Tu sam zbog moje publike koju neizmerno volim, pevam zbog njih. Od svih epiteta koji mi dodeljuju, omiljeni mi je 'srpska majka', baš mi prija i jako je lep, prokomentarisala je Ceca (Svetlana Ražnatović)

ЦЕЦА: "ЈА САМ ПАТРИОТА, А МОЈА МУЗИКА НЕ СМЕ ДА ИМА ГРАНИЦЕ"

Svetlana Ceca Ražnatović, najveća muzička zvezda na ovim prostorima, od početka svoje karijere je uzor devojkama koje se ugledaju na njeno odmereno ponašanje





Прелазимо са Јокића на Цецу?

Да, сасвим одговарајуће, то су логички повезане теме и стижу из истог миљеа.


shmoo shmoo 13:37 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
И на то што је он у међувремену, по одласку у НБА, почео да диже три прста вичући како је Србин и да учи црнце да псују на српском гледао сам као на део тог фолклора чији је крајњи циљ добра продаја.

Ja nisam video ni jedno ni drugo, ni da diže tri prsta a ne znam ni za to psovanje.
Na srpskom je umeo da psuje pok. Kobe Brajant, ali to je staro bar 15 godina pa to svakako nije mogao da ga uči Jokić.



Па ето, ако мени не верујеш, питај ове који су то помињали на овом блогу дивећи се до имбецилности Јокићу и тврдећи како он тиме много чини за Србију и за Србе.

alselone alselone 13:40 19.06.2021

Re: Da!

nego igrati u ekipi koja u najboljem slučaju može da dođe dotle da se bori za bronzu (ako je pre toga ne oduvaju neki Slovenci, Švajcarci ili Aboridžani

Igrati za reprezentaciju Srbije je čast i privilegija, slično kao igrati za Brazil u fudbalu, i nije uopšte mala stvar "tamo neke ekipe koju mogu da oduvaju". Igrati za srpsku reprezentaciju znači "stajati na ramenima divova".
gedza.73 gedza.73 13:44 19.06.2021

Re: Da!

О Јокићу знам много. Још из времена док се као клинац пробијао кроз узрасне категорије у кошарци.

Pričao onaj njegov menadžer... U stvari prvo neki vršnjak kako se, kad je pregledao statistiku, pitao drugare ko je Jokić i da niko nije znao. A ovaj menadžer pričao kako je takođe gledao statistiku (juniore), pitao svog skauta (koji je poznavao sve u srpskoj košarci) ko je taj klinac a da taj skaut nije znao za Jokića (dal' je genetika pa da u tom uzrastu ima bolje rezultate valjda zbog bržeg sazrevanja tela... bem ga nisam ni difovac ni medicinar pa ne znam stručnu terminologiju).




maksa83 maksa83 13:47 19.06.2021

Re: Da!

Па ето, ако мени не верујеш, питај ове који су то помињали на овом блогу дивећи се до имбецилности Јокићу и тврдећи како он тиме много чини за Србију и за Србе.

Ti si jedini to pomenuo.
gedza.73 gedza.73 13:53 19.06.2021

Re: Da!

Прелазимо са Јокића на Цецу?

Ne bre Taso nego smo mi pomalo i predugo u qrcu. Treba ti svaki mali pozitivni pomak, čak i ako nije savršen, pa bolje da se ugledaju na Jokića nego na Cecu.
дивећи се до имбецилности Јокићу и тврдећи како он тиме много чини за Србију и за Србе.

Ne divim se do imbecilnosti ali mu se divim na uspehu. Da je, ko što čini mi se da sam već rek'o, najbolji na svetu u ubacivanju staklenca u rupu na školskom igralištu bih mu čestitao.

Meni negde igra živac da smo uporedili Jokićev patriotizam sa Dončićevim a ne rešavamo problem zašto Dončić igra za Sloveniju a ne za Srbiju?
Mislim kako treba da radimo u tom delu svemira gde žive medvedi i lavovi (ako nisam pomešao Hiperion sa nekom drugom knjigom) kako bi dete koje je rođeno u Kanadi radije igralo za Srbiju nego što bi fudbaler odjebao reprezentaciju zbog svega onoga što se kod nas dešava.

alselone alselone 13:55 19.06.2021

Re: Da!

zašto Dončić igra za Sloveniju a ne za Srbiju

Rodio se u Ljubljani.
gedza.73 gedza.73 14:08 19.06.2021

Re: Da!

alselone
zašto Dončić igra za Sloveniju a ne za Srbiju

Rodio se u Ljubljani.

Pa i Pupin se rodio u Austrougarskoj. Bez obzira što je rođen u Slo imao je prostora da je hteo da igra i za Srbiju.

Razumem stav da je čast i privilegija igrati za srpsku reprezentaciju. Meni koji nešto ne pratim sport je bliža košarka zbog brzine i lepše igre u odnosu na srpski fudbal od koga mi je najjači trenutak u istoriji našeg fudbala

i naravno kako bih voleo da Srbija bude prva ili u finalu sa nekom drugom državom, da je takođe lepo pored MVP-ija da Srbija donese medalju sa Olimpijade, da sva zvučna imena svetske košarke budu u srpskom timu al' je preteran ovaj lov na veštice.


predatortz predatortz 15:03 19.06.2021

Re: Da!

alselone
zašto Dončić igra za Sloveniju a ne za Srbiju

Rodio se u Ljubljani.


Pola fudbalske, odbojkaške, košarkaške a i drugih reprezentacija nije rođeno u Srbiji.
Pa igraju za Srbiju.
Neće valjda za BeeeHeee, majku mu.
alselone alselone 15:05 19.06.2021

Re: Da!

Dobro bre, rodio se u Ljubljani od majke Slovenke i živeo je sa njom od kako su se njegovi razveli.
maksa83 maksa83 15:10 19.06.2021

Re: Da!

Dobro bre, rodio se u Ljubljani od majke Slovenke i živeo je sa njom od kako su se njegovi razveli.

Luka Dončić je inače navijač Crvene Zvezde i dečački san mu je bio da igra za Zvezdu. No opet - sudbina je tako 'tela da odem iz rodnog sela...
predatortz predatortz 15:20 19.06.2021

Re: Da!

alselone
Dobro bre, rodio se u Ljubljani od majke Slovenke i živeo je sa njom od kako su se njegovi razveli.


Sisa!

Zajebavam se, bre!
Luka je ok dečko.
alselone alselone 15:33 19.06.2021

Re: Da!

Znate koja je tu fora? Kao što je ovo američki tim za takmičenje na matematičkoj olimpijadi



tako su i slovenački i hrvatski košarkaški timovi, slovenački i hrvatski. Biće uskoro i mnogi drugi! Ima da se infiltriramo na sve kontinente!
mentol mentol 15:42 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Eto i ti pišeš da je bronzana medalja neuspeh.

Fantaziraš, ništa slično nisam napisao. Napisao sam da je veće dostignuće postati MVP u NBA nego igrati u ekipi koja u najboljem slučaju može da dođe dotle da se bori za bronzu (ako je pre toga ne oduvaju neki Slovenci, Švajcarci ili Aboridžani). To je prosto tako.

Po toj tvojoj logici Novicki nikada ne bi igrao u reprezentaciji... A eto, igrao je i osvojio svetsku bronzu i evropsko srebro. Sam praktično. U ekipi koja se bez njega ne bi ni plasirala.
Na svetskom u Japanu 2006 posle zadnje utakmice izjavio je: "Bilo je teško, ali biti i osmi na svetu nije loše.“
Pravi šampioni, na sreću, ne razmišljaju poput tebe i Jokića.

Gasol će igrati. 40 godina ima...
freehand freehand 16:06 19.06.2021

Re: Da!

А то је у целој овој ствари врло битно, је л' да?


Pa meni u ovom kontekstu ne bi bilo, nego vidim da ti na dva bloga to ponavljaš deset puta, pa se onda mislim - ovaj čovek je jezičar, ako ništa drugo ne mora da zna - ovo mora. Pa onda rekoh, sigurno postoji valjan razlog zašto on tu glupost i laž pominje tako uporno.
Pa rekoh onda i dajd da pitam, da slučajno ne bih izveo neki pogrešan zaključak.
kad ono n- trt.
freehand freehand 16:09 19.06.2021

Re: Da!

Pravi šampioni, na sreću, ne razmišljaju poput tebe i Jokića.

Gvozden-Tasa-Vcucko-Mentol-Zaharaga.
Petorka snova, koja razmišlja ispravno i patriotski. Za prvenstvo u srbovanju.
docsumann docsumann 16:10 19.06.2021

Re: Da!

au, zadnje vrijeme došlo kad ja moram benea da citiram

Jokić je odigrao svih 72 utakmice regularne sezone plus 10 utakmica u plej-ofu, imao 35 minuta po utakmici u proseku (što je nenormalna minutaža) i sve to za manje od 6 meseci. A uz to je imao svega par meseci pauze u odnosu na prethodnu sezonu gde je igrao finale zapada.

Ljudi koji nisu nikad nikakav sport ozbiljnije igrali ne razumeju, ali ljudsko telo ima granice. Nije slučajno što se ovoliko NBA igrača povredilo u poslednje vreme. Pauza između 2 sezone je sa razlogom toliko duga. To što su učestali utakmice na otprilike svaki drugi dan u odnosu na jednom u 2.5 dana u regularnoj NBA sezoni utiče jako puno na igrače, gomila njih je preskakala svaku 3-4 utakmicu da bi smanjili verovatnoću povrede. Jokić je igrao svaku.

Posle toliko košarke u poslednjih godinu dana, verovatno ne može loptu očima da vidi.
Treba mu odmor i psihički i fizički.
I još ga uz to čeka potpisivanje mega ugovora sledećeg leta.
A telo posle svih tih napora poslednje godine nikad potrošenije i sklonije povredama.

Nećete da vidite ni jednog sportistu koji će da ozbiljno zameri Jokiću na odluci.
Samo ove koji su od sporta igrali samo fucu sa ekipom gde igraju "na tehniku" tako što dupe debelo ne mogu da pomere nego čuče u nekom ćošku.


Jokić je posljednje dvije sezone odigrao utakmica kao malo ko u NBA.
pri tom pauza između sezona je bila prepolovljena, bez vremena za regeneraciju od predhodne sezone.
to je i dovelo do povrijeđivanja mnogih vrhunskih igrača (onih koji su najviše opterećeni).
upravo je Lebron povodom toga, prije neki dan, a nakon posljednje povrijede (Kavaija Lenarda), kritikovao NBA.

vjerujem da je ta odluka donešena nakon dosta analize i vaganja svih aspekata.
šta god da je odlučio, s moje strane ima podršku.

a koliko Jokić i Đoković znače za Srbiju, pa i ne igrali na OI, možda najbolje odslikava ovaj komentar sa YT-a

freehand freehand 16:16 19.06.2021

Re: Da!

docsumann
au, zadnje vrijeme došlo kad ja moram benea da citiram

Jokić je odigrao svih 72 utakmice regularne sezone plus 10 utakmica u plej-ofu, imao 35 minuta po utakmici u proseku (što je nenormalna minutaža) i sve to za manje od 6 meseci. A uz to je imao svega par meseci pauze u odnosu na prethodnu sezonu gde je igrao finale zapada.

Ljudi koji nisu nikad nikakav sport ozbiljnije igrali ne razumeju, ali ljudsko telo ima granice. Nije slučajno što se ovoliko NBA igrača povredilo u poslednje vreme. Pauza između 2 sezone je sa razlogom toliko duga. To što su učestali utakmice na otprilike svaki drugi dan u odnosu na jednom u 2.5 dana u regularnoj NBA sezoni utiče jako puno na igrače, gomila njih je preskakala svaku 3-4 utakmicu da bi smanjili verovatnoću povrede. Jokić je igrao svaku.

Posle toliko košarke u poslednjih godinu dana, verovatno ne može loptu očima da vidi.
Treba mu odmor i psihički i fizički.
I još ga uz to čeka potpisivanje mega ugovora sledećeg leta.
A telo posle svih tih napora poslednje godine nikad potrošenije i sklonije povredama.

Nećete da vidite ni jednog sportistu koji će da ozbiljno zameri Jokiću na odluci.
Samo ove koji su od sporta igrali samo fucu sa ekipom gde igraju "na tehniku" tako što dupe debelo ne mogu da pomere nego čuče u nekom ćošku.


Jokić je posljednje dvije sezone odigrao utakmica kao malo ko u NBA.
pri tom pauza između sezona je bila prepolovljena, bez vremena za regeneraciju od predhodne sezone.
to je i dovelo do povrijeđivanja mnogih vrhunskih igrača (onih koji su najviše opterećeni).
upravo je Lebron povodom toga, prije neki dan, a nakon posljednje povrijede (Kavaija Lenarda), kritikovao NBA.

vjerujem da je ta odluka donešena nakon dosta analize i vaganja svih aspekata.
šta god da je odlučio, s moje strane ima podršku.

a koliko Jokić i Đoković znače za Srbiju, pa i ne igrali na OI, možda najbolje odslikava ovaj komentar sa YT-a

Što reko SwipaKem - parafraziram - "Đoković, Micić, Jokić - alo, Srbi, ostavite nešto i za nas ostale!"
maksa83 maksa83 16:23 19.06.2021

Re: Da!

mentol
Pravi šampioni, na sreću, ne razmišljaju poput tebe i Jokića.

Jasno, zato minimum Jokić neće u životu postići išta značajno.

Za mene se još ne zna...
gedza.73 gedza.73 16:25 19.06.2021

Re: Da!

alselone
Slovenke

Pravda za Slovenke


gedza.73 gedza.73 16:33 19.06.2021

Re: Da!

Gvozden-Tasa-Vcucko-Mentol-Zaharaga.
Petorka snova, koja razmišlja ispravno i patriotski. Za prvenstvo u srbovanju.

Ništa strašno. Jednostavno ljudi misle da bi sportista kao Jokić trebao da igra za reprezentaciju na OI, da je igranje patriotski čin s obzirom da su mnogi drugi prihvatali poziv i igrali ili će da igraju.

Ono što meni smeta je ta bujica ružnih reči po raznim tabloidnim portalima prema momku koga su Amerikanci proglasili za MVP.
mentol mentol 16:47 19.06.2021

Re: Da!

freehand
Pravi šampioni, na sreću, ne razmišljaju poput tebe i Jokića.

Gvozden-Tasa-Vcucko-Mentol-Zaharaga.
Petorka snova, koja razmišlja ispravno i patriotski. Za prvenstvo u srbovanju.


Samo nam treba dve, tri nedelje na Kopaoniku da se uigramo i možemo vas slučajne Srbe da ...... do gašenja ovog bloga.

Dobro, ja sam srbovao na način da sam hvalio način na koji sportu kojim se bave pristupaju Nemac, Slovenac i Španac a kritikovao kako to radi Srbin. Ali svaki pristup je legitiman, bitno je da Srbija na kraju pobedi


edit. da dodam i Lebrona Džejmsa... četiri puta na takmičenju....
+1 Amerikanac
vcucko vcucko 16:52 19.06.2021

Re: Da!

gedza.73

želim da leto posvetim porodici, jer joj dugujem puno.
Aleksandar Đorđević povodom povlačenja iz reprezentacije


Od sveg ovog da prostiš palamuđenja ovo mi je i dalje hit.

Porediš Aleksandra Đorđevića i Jokića?!

Đorđevića, koji možda nije bio najbolji, ali je sigurno bio najznačajniji iz svoje generacije. Apsolutni meč viner, ali pre svega osnov, stožer oko koga se okupio tim, koji je vaskrsao srpsku košarku i, u mnogo čemu, srpsku državu. Jer tada i nismo imali skoro ništa drugo, sem tog tima. Koji je to izjavio nakon što je doneo tovare zlata sa reprezentacijom.
I Jokića, koji pika loptu za Denver i timari konje?!

Da priča neko drugi, neko od sušijevaca, ni po jada. Rekao bih, nije oprostio Đorđeviću upravo ovo što sam napisao - udeo u vaskrsenju srpske države, kakva god bila. Ali ovdašnji rodonačelnik domaćinske, seosko-idilične i tradicionalno monarhističke Srbije?

Bože sakloni

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana