Reč i slika

Što mu mišova, poštao šam majka!

zilikaka RSS / 29.06.2021. u 19:55

wWjuKE1.jpeg

Prošle nedeje nas je napustila naša Maza, terijerka sa kojom smo proveli deset divnih godina. Nismo mogli da joj pomognemo da ne bude tako. Niko nije.
Jedini način da razbijemo muk i tugu svih nas ukućana, ma koliko nogu imali, bio je da pod hitno pružimo dom nekom kome baš treba.
 
Mica potiče iz okolnog sela, od majke mešanke i oca neznanog junaka. Njeni prethodni ukućani objavili su slike celog legla. Svaki je bio lep na svoj način ali na njoj je oko zastalo. Rodila se ljubav na prvi pogled.
Evo, nekoliko dana je sa nama i kupila nas je sve, baš sve.
 
Svako ko nešto zna o psima zna i da je hrana tabu. To kod nas ovako izgleda.
 
l7WWsAx.jpeg 
 



Komentari (162)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

haklberi_tom haklberi_tom 09:43 05.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
haklberi_tom
docsumann
haklberi_tom
docsumann
gvozden1
Uh Doks, al ga uporedi :)
Nije to ni slično.


pa ko da se poredi s Hendžom?

pričam o principu.
intervencija na državnoj himni ili zastavi je legitiman (simbolički) način u koliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade neke zemlje.

a čini mi se i da smo o ovome već pričali.

Ukoliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade imaš toliko drugih legitimnih načina.


dopusti da svak bira svoj način kako da izrazi politički protest.

Ko sam ja da dopustim ili ne dopustim?


to je fraza, al kad si već krenuo bukvalno - dopusti im to u sebi.

Opet isto?
Ima previše legitimnih načina da se izrazi protest protiv vlade ne 'vređajući' nikog drugog.
docsumann docsumann 09:45 05.07.2021

Re: Happy 4th

Ima previše legitimnih načina da se izrazi protest protiv vlade ne 'vređajući' nikog drugog.


znači ne dopuštaš?
gvozden1 gvozden1 09:52 05.07.2021

Re: Happy 4th


pričam o principu.
intervencija na državnoj himni ili zastavi je legitiman (simbolički) način u koliko želiš da izraziš protest protiv politike vlade neke zemlje

Zato i kažem da je neuporedivo.
On je kritikovao Ameriku, nije je omalovažavao, bitna nijansa.

Recimo, bilo bi mi u redu da neko na nekom koncertu otpeva npr, bože pravde što nas kazni... i tako nešto, ili ono Borino, hej sloveni i ostali debelo smo zaostali....

Ali pevanje tuđe himne, klicanje tuđij državi, slavljene nekog drugog, ne kritika svoga, nije isto.

Ne znam da li bi uopšte Hendriks svirao himnu Vijetnama ili Crvenih Kmera, i kako bi to bilo prihvaćeno, kao ova antologija sa američkom himnom ili malo različito.

Nije himna sveto pismo, može se sa njom poigravati, ali ne baš na svaki način.

Ovako kako je to uradio državni vrh Srbije sigurno ne.
gvozden1 gvozden1 09:59 05.07.2021

Re: Happy 4th



Glupo da miniram sopstveni stos al' ajde. Bre ti je tursko, sajkaca je austrijska. Jos mi Dositej rece da se moraju i jelek (turski) i anterija (persijski) skidati. Tj. ako mora da se cisti. Mada on kaze bolje ne. Sa simbolima svakako moze da radi ko sta hoce.

Dobro sam, znači, pretpostavio.
A nadao sam se da nisam.

Bre i šajkača su srpski simboli, nesporno.

Kad kažeš bre, i kad kažeš šajkača, nema dileme na koga misliš.

A geneza, nebitna stvar.
docsumann docsumann 10:05 05.07.2021

Re: Happy 4th

Ali pevanje tuđe himne, klicanje tuđij državi, slavljene nekog drugog, ne kritika svoga, nije isto.


ipak to nije tuđa država, to je naša bivša država.

pa tako imaš danas u CG da se javno izvode himne Kraljevine CG, pa čak i njene nezvanične himne (onamo, 'namo), da se maše sa zastavama koje više nisu oficijalno važeće.


gvozden1 gvozden1 10:22 05.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
Ali pevanje tuđe himne, klicanje tuđij državi, slavljene nekog drugog, ne kritika svoga, nije isto.


ipak to nije tuđa država, to je naša bivša država.

pa tako imaš danas u CG da se javno izvode himne Kraljevine CG, pa čak i njene nezvanične himne (onamo, 'namo), da se maše sa zastavama koje više nisu oficijalno važeće.



Gubiš (namerno :)) iz vida dve važne činjenice, prva, da se to dešava na zvaničnom državnom događaju, i druga, da u tome učestvuju prvi ljudi Srbije.
To se čak ni u Crnoj Gori ne dešava.

A da li je tuđa.
Tema za polemiku, ali Srbija sigurno nije.

Ta dilema jeste ili nije tuđa nam je, često o tome pišem, i najveći problem.
Nemamo tu tačku na kojoj definitivno prekidamo sa svim iza nas, sa Jugoslavijom, komunizmom, DBom, Muloševićem, nemamo tačku, a neophodna nam je, da se vratimo na raskrsnicu gde smo pogrešili put, na 1918.
Da kažemo, sve je bila greška, hajd sad da idemo srpskim putem.

Naravno da je Jugoslavija tuđa, niko nas nije pitao nego smo u nju uterani, ništa nam dobro nije donela, tuđa je.

Sa Crnim Gorom je, verovatno, slično.
docsumann docsumann 10:35 05.07.2021

Re: Happy 4th

Gubiš (namerno :)) iz vida dve važne činjenice, prva, da se to dešava na zvaničnom državnom događaju, i druga, da u tome učestvuju prvi ljudi Srbije.
To se čak ni u Crnoj Gori ne dešava.


prvi ljudi Srbije, u aktuelnom trenutku, su nespojivi s bilo čime normalnim

mada, i DF kao dio vlasti u CG baštine pomenutu, alternativnu, ikonografiju na svojim nastupima.

Naravno da je Jugoslavija tuđa, niko nas nije pitao nego smo u nju uterani, ništa nam dobro nije donela, tuđa je.


pa nisu vas utjerali drugi, utjerali ste se sami, a utjerali ste ga i nama
gvozden1 gvozden1 10:51 05.07.2021

Re: Happy 4th


prvi ljudi Srbije, u aktuelnom trenutku, su nespojivi s bilo čime normalnim

Eto, složili smo se, mnogo toga je nenormalnog, a i ovo je nenormalno.
Od njih ne iznenađuje, ali je nenormalno.

mada, i DF kao dio vlasti u CG baštine pomenutu, alternativnu, ikonografiju na svojim nastupima.

Pa slično, ne znate kud biste.
To ja nama Jugoslavija dala.
A zamisli da je nije bilo, da su Petrovići još na prestolu, da je kontinuitet tekao bez prekida... ali nikakve šanse nema da ne bi bilo bolje.
Ili bar da se to čudo raspalo kad je krenulo da puca, tamo tridesetih.

pa nisu vas utjerali drugi, utjerali ste se sami, a utjerali ste ga i nama

Bogami nisi u pravu, niko Šumadince ni za šta nije pitao, a sve nas je smestio tamo onaj sa CetInje.
docsumann docsumann 10:57 05.07.2021

Re: Happy 4th

Bogami nisi u pravu, niko Šumadince ni za šta nije pitao, a sve nas je smestio tamo onaj sa CetInje.


malo je ko tu pitao sam narod, al su vaš kralj i vaša vlada bili i spiritus movens i dizel generator jugoslovenkog ujedinjenja.
a i srpska vojska je bila ta koja je izašla na granice nove države, i na taj način je i fizički omeđila. tako da mojne se dišva
gvozden1 gvozden1 11:07 05.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
Bogami nisi u pravu, niko Šumadince ni za šta nije pitao, a sve nas je smestio tamo onaj sa CetInje.


malo je ko tu pitao sam narod, al su vaš kralj i vaša vlada bili i spiritus movens i dizel generator jugoslovenkog ujedinjenja.

Ma, nema tu spora, naravno da si u pravu.

Šta god iza toga stajalo, sebičluk, megalomanija, najplemenitije pobude, šta god, sad bi moralo da bude jasno da je greška.

A nije, na žalost, mnogima nije jasno.

I ti se, vidim, kolebaš, kažeš bila je naša.
Jeste naša tek toliko da smo živeli u njoj, ali tako je i AU monarhija bila Principova, i Turska je bila Karađorđeva.

Nije naša, tuđa, nametnuta.

Kad s tim raskrstimo biće lakše, neće biti moguće da Dačić, Brnabićka, Vulin budu išta bitno u Srbiji.

Vama je za nijansu teže, problem sa identitetom, jeste li Srbi niste li Srbi, a ovde je mnogo jednostavnije, vrate se kralj na presto, šajkača u vojsku, Jugoslavija u mutnu Maricu, s njom Vulini Anice i Ivice, i da nam svane.
docsumann docsumann 11:21 05.07.2021

Re: Happy 4th

I ti se, vidim, kolebaš, kažeš bila je naša.
Jeste naša tek toliko da smo živeli u njoj, ali tako je i AU monarhija bila Principova, i Turska je bila Karađorđeva.

Nije naša, tuđa, nametnuta.


uf, ne bih ja baš potezao tu paralelu.

Princip je bio protiv AU, baš kao i što je Krađorđe bio protiv turske vlasti, što su, uostalom, i oružjem pokazali.

ne sjećam se da su srbi dizali ustanke protiv jugoslovenske vlasti, ako izuzmeš zelenaše i komuniste. a ti pretpostavljam definitivno nisu tvoji.
gvozden1 gvozden1 11:39 05.07.2021

Re: Happy 4th


ne sjećam se da su srbi dizali ustanke protiv jugoslovenske vlasti, ako izuzmeš zelenaše i komuniste. a ti pretpostavljam definitivno nisu tvoji.

Pre na umu imam komunističku Jugoslaviju kad pričam o tuđoj.
A protiv nje su se Srbi itekako bunili, puna ih Ravna Gora bila.

Posle se nije smelo.
docsumann docsumann 11:53 05.07.2021

Re: Happy 4th

gvozden1

ne sjećam se da su srbi dizali ustanke protiv jugoslovenske vlasti, ako izuzmeš zelenaše i komuniste. a ti pretpostavljam definitivno nisu tvoji.

Pre na umu imam komunističku Jugoslaviju kad pričam o tuđoj.
A protiv nje su se Srbi itekako bunili, puna ih Ravna Gora bila.

Posle se nije smelo.



ok, ali to je otpor prema nedemokratskoj vlasti, a ne prema samoj državi
tess1 tess1 12:44 05.07.2021

Re: Happy 4th

Biće i neka slika, valjda.

Pajiću, daj vidimo i američke kolače i bosanske ćevape. :)
tess1 tess1 12:46 05.07.2021

Re: Happy 4th

doduše Džimija su na kraju ubili...

Znači tako, priče kruže.. :)
gvozden1 gvozden1 13:09 05.07.2021

Re: Happy 4th


ok, ali to je otpor prema nedemokratskoj vlasti, a ne prema samoj državi

I prema jednoj i prema drugoj, stim da su u drugoj spojena dva zla.

A počeli smo o himni hej sloveni, ona se odnosi na komunističku Jugoslaviju, zato na nju prvenstveno mislim.

A ona je baš onako... TUĐA.

vcucko vcucko 13:27 05.07.2021

Re: Happy 4th

srdjan.pajic


Mislim, onima koji slave.


A, to je ono kad ste potukli vanzemaljce. Gledao, ima film o tome.

Kažu da je tu u blizini i Kjubrik snimao neke likove u skafanderima, neke šesetdevete
vcucko vcucko 13:35 05.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.


jbg, njihova zastava je pretrpjela najviše kritičkih intervencija od raznih umjetnika i muzičkih izvođača u potonjih 70-tak godina.
s razlogom, dodao bih.


Možda jeste, tamo gde umjetnici i izvođači inače nastupaju.

Aj' neka zapale zastavu i pronesu je tako Pajićevom ulicom u Pumenlandu. Baš me zanima, kako bi prošli.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:01 05.07.2021

Re: Happy 4th

tess1
Biće i neka slika, valjda.

Pajiću, daj vidimo i američke kolače i bosanske ćevape. :)



Otišao sam na planinarenje, treba sagoreti ove unete kalorije i smiriti napade patriotizma. Danas je neradni, prazničini dan u Americi, Ber Piče, evo nas! Samo da nas odande prerano ne otera nekakva gmljavina praćena manjim potopom.

U, što je bio dobar vatromet sinoć, sponzorisan od deep state-a, razume se, uz to su deca mogla da se po mrklom mraku igraju na igralištu, ne znam ni sam kako ih nismo pogubili ili zamenili u tom metežu.
gvozden1 gvozden1 15:41 05.07.2021

Re: Happy 4th

smiriti napade patriotizma.

Kakvog bre patriotizam?
Ozbiljno pitam.
Šta ti ustvari slaviš?
Neki Englezi se tukli sa nekim drugim Englezima, jedni pobedili drugi izgubili, ali šta ti imaš s tim?

Kolko vidim tebi Sretenje ne znači ništa, a sigurno je neki tvoj predak na neki način učestvovao u tome, ili je makar bio svedok tome, nekako si s tim povezan bez sumnje, a ti ništa.
A slaviš neku englesku frku.

Rad si da se praviš Englez?

Probaj, ali ne ide.


tess1 tess1 16:02 05.07.2021

Re: Happy 4th

Otišao sam na planinarenje, treba sagoreti ove unete kalorije i smiriti napade patriotizma. Danas je neradni, prazničini dan u Americi, Ber Piče, evo nas! Samo da nas odande prerano ne otera nekakva gmljavina praćena manjim potopom.

Ok, nešto drugo. Čuvajte se. :)

U, što je bio dobar vatromet sinoć, sponzorisan od deep state-a, razume se, uz to su deca mogla da se po mrklom mraku igraju na igralištu, ne znam ni sam kako ih nismo pogubili ili zamenili u tom metežu.

:)
tess1 tess1 16:06 05.07.2021

Re: Happy 4th

Šta ti ustvari slaviš?
Neki Englezi se tukli sa nekim drugim Englezima, jedni pobedili drugi izgubili, ali šta ti imaš s tim?

Kolko vidim tebi Sretenje ne znači ništa, a sigurno je neki tvoj predak na neki način učestvovao u tome, ili je makar bio svedok tome, nekako si s tim povezan bez sumnje, a ti ništa.
A slaviš neku englesku frku.

Rad si da se praviš Englez?

Probaj, ali ne ide.

Čovjek sa Amerikankom ima dvoje djece i živi u Americi i tebi nešto nije jasno u njihovom životu tamo? Ovo je neko polaganje računa, il šta?
gvozden1 gvozden1 16:10 05.07.2021

Re: Happy 4th


Čovjek sa Amerikankom ima dvoje djece i živi u Americi i tebi nešto nije jasno u njihovom životu tamo? Ovo je neko polaganje računa, il šta?

Ume on to i sam, ali kad si već počela.
Imaju li njegova deca, ako su ona razlog, neke veze sa Vidovdanom i Sretenjem?
tess1 tess1 16:21 05.07.2021

Re: Happy 4th

Ume on to i sam, ali kad si već počela.
Imaju li njegova deca, ako su ona razlog, neke veze sa Vidovdanom i Sretenjem?

Pa šta i da nemaju? I da imaju i da nemaju? To je njihova privatna i porodična stvar šta će oni da slave i kom Bogu da se mole, ako i uopšte. Šta si ti ovde, samozvani vjerski i otadžbinski higijeničar?

gvozden1 gvozden1 16:41 05.07.2021

Re: Happy 4th

Šta si ti ovde, samozvani vjerski i otadžbinski higijeničar

A šta si ti, neki vrhovni sudija?

Srki i ja se ovde godinama i koljemo i družimo, i sad si ti došla da raspraviš?

Zna on, a ti ne znaš, i šta mislim o njemu i njegovoj deci, neću tebi da se pravdam, samo ću ti reći da je on pomogao mojoj ćerci u Americi.

Ne petljaj se u stvari koje ne razumeš, i nemoj braniti nekoga ko se sam mnogo bolje brani.
tess1 tess1 16:53 05.07.2021

Re: Happy 4th

A šta si ti, neki vrhovni sudija?

Srki i ja se ovde godinama i koljemo i družimo, i sad si ti došla da raspraviš?

Zna on, a ti ne znaš, i šta mislim o njemu i njegovoj deci, neću tebi da se pravdam, samo ću ti reći da je on pomogao mojoj ćerci u Americi.

Ne petljaj se u stvari koje ne razumeš, i nemoj braniti nekoga ko se sam mnogo bolje brani.

Ok, imaj obzira prema ljudima koji ne znaju šta tačno misliš Pajiću i njegovoj američkoj slavi, spotaknem se od srbovanje. Bude mi neprijatno, nit gledat nit ćutat. Mislim, ja sam srčana i npr dva puta je u poslednjih mjesec dana reagovao ljudski samo NadN, isti kojeg prozivate za nesrpstvo. Ti vaši aršini (za živote drugih Srba među strancima) prolaze samo u ovom virtuelnom srcu tame. Kad vidim Tasu i Vidovdan, poturčila bi se. Čini mi se da razumijete koncept herojstva naših starina kao onu Banetovu božiju zapovjest gdje je Bog zapovidio da se nedeljom ljudi ne jebu u dupe.. Ukratko, srčan i dobar čovjek ne čeka poslednju bitku o kojoj je čuo s koljena na koljeno nego daje sebe svaki dan.

Fino da ti je pomogao djetetu, nisam primjetila da je Pajić mazohista jer kako veliš: ti njega to vaspitno srbski šamaraš od dragosti i zahvale?
gvozden1 gvozden1 17:14 05.07.2021

Re: Happy 4th

: ti njega to vaspitno srbski šamaraš od dragosti i zahvale?

Vraćam mu milo za drago.
On mene klanjem i kamama, ja njega petkorakom i Vidovdanom, i to tako traje.

Ok je da se umešaš, da učestvuješ, da se suprotstaviš, ali nije ok da pominješ konkretan odnos dvojice, i još manje ok, decu.
Pusti to.

A o aršinima, o meri za patriotizam, o tome se može.
docsumann docsumann 17:20 05.07.2021

Re: Happy 4th

vcucko
docsumann
Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.


jbg, njihova zastava je pretrpjela najviše kritičkih intervencija od raznih umjetnika i muzičkih izvođača u potonjih 70-tak godina.
s razlogom, dodao bih.


Možda jeste, tamo gde umjetnici i izvođači inače nastupaju.

Aj' neka zapale zastavu i pronesu je tako Pajićevom ulicom u Pumenlandu. Baš me zanima, kako bi prošli.



pa palili su je građani i usred Njujorka.

milisav68 milisav68 17:23 05.07.2021

Re: Happy 4th

tess1
Mislim, ja sam srčana

Nemoj odmah da streljaš.

Možda tebi ovo sve zvuči ozbiljno, ali nije, to su samo internetska prepucavnja koja traju evo više od deset godina.

Ponestalo ljudi a i tema, pa se sad raspravlja da li ima dlake u jajetu ili ne.

Tako da...jul je kul.
tess1 tess1 17:40 05.07.2021

Re: Happy 4th

, i još manje ok, decu.
Pusti to.

Nije bilo dramatično, pitao si čovjeka što slavi to što slavi i ja sabrala dva-tri valjana razloga..

A o aršinima, o meri za patriotizam, o tome se može.


Yu grupa - Kosovski božuri


Nego, jel neko vidio Milana, izgleda da je pogrešno protumačio jučerašnju izjavu da mi dijete podivlja kod mojih na raspustu, ne zna da je to njima znak da je raspust bio dobar, ako im je unuče divlje. :)
Provjerim maloprije, nešto mi šunu, jel ono umro Aki iz Parnog valjka, ma kakvi, nije, piše da je iz Niša (ni to nisam znala) i da je skoro dobio bebu u 65. godini. Mašala. Pomislim, ovo moram javiti Milanu. Nešto jako, jako važno o životu. :)

tess1 tess1 17:41 05.07.2021

Re: Happy 4th

Nemoj odmah da streljaš

Prolazi me goropad, sporo, ali prolazi. :)
gvozden1 gvozden1 17:47 05.07.2021

Re: Happy 4th

Aki iz Parnog valjka, ma kakvi, nije, piše da je iz Niša

Niški Ciganin bre :)
tess1 tess1 17:48 05.07.2021

Re: Happy 4th

Niški Ciganin bre :)

Iz Makedonije, tako bih rekla. Stvarno nisam znala da je iz Niša. :)
milisav68 milisav68 18:05 05.07.2021

Re: Happy 4th

tess1

Iz Makedonije, tako bih rekla. Stvarno nisam znala da je iz Niša. :)

Odrastao u Skoplju, otac mu bio profesor muzičkog, pa tamo dobio posao.Tako je kao klinac znao da svira mnogo instrumenata, kasnije osnivao neke grupe sa kojima je išao na festivale, pa na jednom takvom upoznao Husa u Zagrebu, i ostalo je istorija :)
shmoo shmoo 19:23 05.07.2021

Re: Happy 4th

gvozden1
Aki iz Parnog valjka, ma kakvi, nije, piše da je iz Niša

Niški Ciganin bre :)



Кај?

Збиља?

Тко би то рекао!

(Тмујо, Тмујо би рекао!!! )

А ја веровао читав живот да је Аки чистокрвни пургер. Додуше, из редова плебса који живи на Илици, како то кажу у једном плавокрвном делу моје тазбине подријетлом из Загреба, али пургер...

Још ће се стварно и испоставити да ни Тито није заиста из Кумровеца, као што то неки већ увелико тврде, него да је из околине на пример Мионице!

Па бога му пољубим!

O tempora, o mores!

(Што већ ускликну неко на неком другом блогу неким другим поводом... Понављам се...)




vcucko vcucko 19:35 05.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
vcucko
docsumann
Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.


jbg, njihova zastava je pretrpjela najviše kritičkih intervencija od raznih umjetnika i muzičkih izvođača u potonjih 70-tak godina.
s razlogom, dodao bih.


Možda jeste, tamo gde umjetnici i izvođači inače nastupaju.

Aj' neka zapale zastavu i pronesu je tako Pajićevom ulicom u Pumenlandu. Baš me zanima, kako bi prošli.



pa palili su je građani i usred Njujorka.


Sad se (svesno?) praviš lud.

NYC je upravo tamo, gde umetnici i izvođači nastupaju. Jasno sam rekao "u Pumenlandu" i tako sam i mislio.
shmoo shmoo 19:45 05.07.2021

EDIT о мом Нишлији Акију

tess1 tess1 19:51 05.07.2021

Re: Happy 4th

Odrastao u Skoplju, otac mu bio profesor muzičkog, pa tamo dobio posao.Tako je kao klinac znao da svira mnogo instrumenata, kasnije osnivao neke grupe sa kojima je išao na festivale, pa na jednom takvom upoznao Husa u Zagrebu, i ostalo je istorija :)

Imam jednog druga i priču o Parnom valjku. Uh, dobru i strašnu priču.


Uhvati ritam
gvozden1 gvozden1 19:53 05.07.2021

Re: Happy 4th


pa palili su je građani i usred Njujorka.

Ali ništa ne liči na ovo od čega se počelo, od pevanja druge himne na zvaničnom državnom dešavaju, u kome učestvuju prvi ljudi države.

Paljenje zastave kao načina da se protestuje je shvatljivo, ovo nije.

Paralela bi bila da je Tramp dok je bio predsednik, pevao himnu konfederacije dok se intonira zvanična, i da to radi sa pristalicama KKK, koji su u svojom kostimima, kao ovi što su.

docsumann docsumann 20:08 05.07.2021

Re: Happy 4th

vcucko
docsumann
vcucko
docsumann
Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.


jbg, njihova zastava je pretrpjela najviše kritičkih intervencija od raznih umjetnika i muzičkih izvođača u potonjih 70-tak godina.
s razlogom, dodao bih.


Možda jeste, tamo gde umjetnici i izvođači inače nastupaju.

Aj' neka zapale zastavu i pronesu je tako Pajićevom ulicom u Pumenlandu. Baš me zanima, kako bi prošli.



pa palili su je građani i usred Njujorka.


Sad se (svesno?) praviš lud.

NYC je upravo tamo, gde umetnici i izvođači nastupaju. Jasno sam rekao "u Pumenlandu" i tako sam i mislio.



docsumann docsumann 20:12 05.07.2021

Re: Happy 4th

gvozden1

pa palili su je građani i usred Njujorka.

Ali ništa ne liči na ovo od čega se počelo, od pevanja druge himne na zvaničnom državnom dešavaju, u kome učestvuju prvi ljudi države.

Paljenje zastave kao načina da se protestuje je shvatljivo, ovo nije.

Paralela bi bila da je Tramp dok je bio predsednik, pevao himnu konfederacije dok se intonira zvanična, i da to radi sa pristalicama KKK, koji su u svojom kostimima, kao ovi što su.




pa ne baš.

Srbija je pravni nasljednik SFRJ dok su USA (države vjerne federalnoj zajednici) porazile konfederaciju
tess1 tess1 20:14 05.07.2021

Re: Happy 4th

Gdje sad da nađem,



I ovu bih pročitala radi usputnih i malih pikanterija o Čehovu više nego o Olgi i Hitleru.



gvozden1 gvozden1 20:46 05.07.2021

Re: Happy 4th


Srbija je pravni nasljednik SFRJ

Nema to mnogo značaja u smislu odnosa prema onome koga se pravno nasleđuje.
I SFRJ je pravni naslednik Kraljevine Jugoslavije, a odnos prema njoj je bio neprijateljski.

Srbija sasvim legitimno može (i treba) da tretira Jugoslaviju kao neprijateljsku i poraženu iako ju je pravno nasledila.
haklberi_tom haklberi_tom 21:17 05.07.2021

Re: Happy 4th

gvozden1

Srbija je pravni nasljednik SFRJ

Nema to mnogo značaja u smislu odnosa prema onome koga se pravno nasleđuje.
I SFRJ je pravni naslednik Kraljevine Jugoslavije, a odnos prema njoj je bio neprijateljski.

Srbija sasvim legitimno može (i treba) da tretira Jugoslaviju kao neprijateljsku i poraženu iako ju je pravno nasledila.

Jebeš svakakvo nasledstvo!
Bilo, ne ponovilo!
Svaku Jugoslaviju u mutnu Maricu!
Nadam se da je, konačno, došlo vreme da Srbi urede svoju državu - bez 'moderatora'.
zilikaka zilikaka 21:46 05.07.2021

Re: Happy 4th

Svaku Jugoslaviju u mutnu Maricu!

Zar se ne kaže "u mutno Dunavo"?
Nadam se da je, konačno, došlo vreme da Srbi urede svoju državu - bez 'moderatora'.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:20 06.07.2021

Re: Happy 4th

docsumann
vcucko
docsumann
Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.


jbg, njihova zastava je pretrpjela najviše kritičkih intervencija od raznih umjetnika i muzičkih izvođača u potonjih 70-tak godina.
s razlogom, dodao bih.


Možda jeste, tamo gde umjetnici i izvođači inače nastupaju.

Aj' neka zapale zastavu i pronesu je tako Pajićevom ulicom u Pumenlandu. Baš me zanima, kako bi prošli.



pa palili su je građani i usred Njujorka.



Zanimljiivo, to sa paljenjem zastave, dok nismo ove godine kupili jednu (mislim da je bila najveća u radnji, tolika da sam morao da menjam onaj držač na kući, jer drška nije mogla da stane, nije tolika zbog mog nabujalog osećanja za patriJotizam, nego samo su te ostale u radnji, ove normalne su odma razgrabili) nisam ni znao da a) paljenje zastave u USA je sasvim dozvoljeno, štaviše to je zvanično preporučeni način da se zastava liši svog života, ako je iskrzana, pocepana ili isprljana i b) da ne postoji u USA zakon koji to (ne)delo zabranjuje. To paljenje, brisanje cipela ili dupeta zastavom ako ti je baš do toga toliko stalo je zaštićeno 1. Amandmanom Ustava. Jebi ga, ozbiljna država, vcucka opet neko slagao.

Istina, bilo je više pokušaja da se to pravo uskrati i da se uvedu ove Hučijeve Kama pod vrat mere, od strane raznih domaćina konzervativnih šupljoglavaca, ali je to uvek bivalo glat odbijeno kao neustavno.

Istina 2, ako bih ja sad uzeo i spalio ovu zastavu, verovatno bi me ljudi malo u čudu gledali, pitali se koji mi je q..c, i nastavili dalje svojim poslom. Možda bi neko i glasno negodovao, pa bih onda ja njemu odgovorio sa Prijatelju prijatelju..., i to bi bilo otprilike sve.

Inače, ima čitav PS kako se rukuje sa zastavom, mogu ovde da ga okačim, samo me mrzi, a mislim da sam i negde izgubio papirić koji je stigao uz zastavu.

Ja, naravno, ne bih nikad ničiju zastavu skrnavio, cepao, gazio po njoj, palio, brisao povraćku, ni američku, ni jugoslovensku, ni LGBT, ni od ovog isprdka od države u vlasništvu narko kartela u kojoj huči vidi neku vezu sa Srbijom iz pradavnih vremena, pa se sad jako ljuti što se ljudima tačno jebe za tu "državu" i himnu, nego sponatano zapevaju Hej Sloveni i maštaju o SFRJ u kojoj su nekad koliko toliko srećno živeli, a on bi ih zbog toga klao (u ratna vremena) ili samo hapsio i na duge robije slao (u mirnodopska).









crossover crossover 04:02 06.07.2021

Re: Happy 4th

gvozden1

A počeli smo o himni hej sloveni, ona se odnosi na komunističku Jugoslaviju, zato na nju prvenstveno mislim.

A ona je baš onako... TUĐA.



Ta pesma je plagijat. Nije samo onako tuđa nego je stvarno i nedvosmisleno tuđa. Jbg, kakva država takva i himna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:31 06.07.2021

Re: Happy 4th

crossover
gvozden1

A počeli smo o himni hej sloveni, ona se odnosi na komunističku Jugoslaviju, zato na nju prvenstveno mislim.

A ona je baš onako... TUĐA.



Ta pesma je plagijat. Nije samo onako tuđa nego je stvarno i nedvosmisleno tuđa. Jbg, kakva država takva i himna.


Nema veze, ta himna je bila odlična, i melodijski, i harmonijski i tekstulno, ova božepravdetirlitilidrkedrke nas, je nekako otužna i dosadna, bez ikakvog poleta i energije, da se čoveku prispava. Mogli bi i ovi sad da maznu nečiju, ako već nemaju nikog da iskomponuje nešto kršteno za novu državu.
docsumann docsumann 07:10 06.07.2021

Re: Happy 4th

srdjan.pajic
crossover
gvozden1

A počeli smo o himni hej sloveni, ona se odnosi na komunističku Jugoslaviju, zato na nju prvenstveno mislim.

A ona je baš onako... TUĐA.



Ta pesma je plagijat. Nije samo onako tuđa nego je stvarno i nedvosmisleno tuđa. Jbg, kakva država takva i himna.


Nema veze, ta himna je bila odlična, i melodijski, i harmonijski i tekstulno, ova božepravdetirlitilidrkedrke nas, je nekako otužna i dosadna, bez ikakvog poleta i energije, da se čoveku prispava. Mogli bi i ovi sad da maznu nečiju, ako već nemaju nikog da iskomponuje nešto kršteno za novu državu.



srki, mislim da pretjeruješ, Bože Pravde je odlična himna. ima sve to što navodiš da nema. definitivno je dizalica

i jedna rnr posveta





docsumann docsumann 07:14 06.07.2021

Re: Happy 4th

gvozden1

Srbija je pravni nasljednik SFRJ

Nema to mnogo značaja u smislu odnosa prema onome koga se pravno nasleđuje.
I SFRJ je pravni naslednik Kraljevine Jugoslavije, a odnos prema njoj je bio neprijateljski.

Srbija sasvim legitimno može (i treba) da tretira Jugoslaviju kao neprijateljsku i poraženu iako ju je pravno nasledila.


samo ukazujem da ti paralele i nisu baš paralelne.

ovaj ostatak je tvoje lično uvjerenje pa se s njim ne bih sporio.
docsumann docsumann 07:19 06.07.2021

Re: Happy 4th

crossover
gvozden1

A počeli smo o himni hej sloveni, ona se odnosi na komunističku Jugoslaviju, zato na nju prvenstveno mislim.

A ona je baš onako... TUĐA.



Ta pesma je plagijat. Nije samo onako tuđa nego je stvarno i nedvosmisleno tuđa. Jbg, kakva država takva i himna.


falsfikat (djelimični) je i aktuelna himna CG. ovo je originalna verzija.



izmjena na tekstu se pripisuju Sekuli Drlkevići kojeg je antisrpstvo na kraju odvelo u otvoreni fašizam i saradnju s ustašama.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:06 06.07.2021

Re: Happy 4th

Ta pesma je plagijat. Nije samo onako tuđa nego je stvarno i nedvosmisleno tuđa. Jbg, kakva država takva i himna.



Nema veze, ta himna je bila odlična, i melodijski, i harmonijski i tekstulno, ova božepravdetirlitilidrkedrke nas, je nekako otužna i dosadna, bez ikakvog poleta i energije, da se čoveku prispava. Mogli bi i ovi sad da maznu nečiju, ako već nemaju nikog da iskomponuje nešto kršteno za novu državu.


Navikli smo se na nju. Mislim, mi Sloveni posto je to fina panslavisticka pesma. A ima i hita u njoj.

Nego, 'Hej, Sloveni' je usvojena kao himna silom prilika posto je vise pethodnih raspisanih konkursa propalo. A zvanicno je usvojena tek negde polovinom ili krajem osamdesetih ako se ne varam. Usvojili i par godina kasnije zemlja propala. Uvek smo umeli sa simbolima. I danas je, ako je po zastavi, Srbija republika monarhija.

A 'Boze pravde' je iz neke pozorisne predstave. Muziku napisao Slovenac. Kao sto je muziku 'Ljepe nase' napisao Srbin koji je i autor 'Rado ide Srbin u vojnike'.


U konkurenciji za himnu SFRJ bila i ova pesma sa melodijom od Hercigonje - navodno se Hrvatima nije dopala pa odbijena. To racunam kad cuje neki bivsi recimo kaplar iz recimo Bilece odmah skace na noge:


Milan Novković Milan Novković 09:42 06.07.2021

Re: Happy 4th

srdjan.pajic
docsumann
vcucko
docsumann
Možda ne baš da izbacimo ali da minimizujemo ložanu, to svakako.
Tu prvenstveno mislim na Ameriku. Evropa je još delimično i kul na tu temu.


jbg, njihova zastava je pretrpjela najviše kritičkih intervencija od raznih umjetnika i muzičkih izvođača u potonjih 70-tak godina.
s razlogom, dodao bih.


Možda jeste, tamo gde umjetnici i izvođači inače nastupaju.

Aj' neka zapale zastavu i pronesu je tako Pajićevom ulicom u Pumenlandu. Baš me zanima, kako bi prošli.



pa palili su je građani i usred Njujorka.



Zanimljiivo, to sa paljenjem zastave, dok nismo ove godine kupili jednu (mislim da je bila najveća u radnji, tolika da sam morao da menjam onaj držač na kući, jer drška nije mogla da stane, nije tolika zbog mog nabujalog osećanja za patriJotizam, nego samo su te ostale u radnji, ove normalne su odma razgrabili) nisam ni znao da a) paljenje zastave u USA je sasvim dozvoljeno, štaviše to je zvanično preporučeni način da se zastava liši svog života, ako je iskrzana, pocepana ili isprljana i b) da ne postoji u USA zakon koji to (ne)delo zabranjuje. To paljenje, brisanje cipela ili dupeta zastavom ako ti je baš do toga toliko stalo je zaštićeno 1. Amandmanom Ustava. Jebi ga, ozbiljna država, vcucka opet neko slagao.

Istina, bilo je više pokušaja da se to pravo uskrati i da se uvedu ove Hučijeve Kama pod vrat mere, od strane raznih domaćina konzervativnih šupljoglavaca, ali je to uvek bivalo glat odbijeno kao neustavno.

Istina 2, ako bih ja sad uzeo i spalio ovu zastavu, verovatno bi me ljudi malo u čudu gledali, pitali se koji mi je q..c, i nastavili dalje svojim poslom. Možda bi neko i glasno negodovao, pa bih onda ja njemu odgovorio sa Prijatelju prijatelju..., i to bi bilo otprilike sve.

Inače, ima čitav PS kako se rukuje sa zastavom, mogu ovde da ga okačim, samo me mrzi, a mislim da sam i negde izgubio papirić koji je stigao uz zastavu.

Ja, naravno, ne bih nikad ničiju zastavu skrnavio, cepao, gazio po njoj, palio, brisao povraćku, ni američku, ni jugoslovensku, ni LGBT, ni od ovog isprdka od države u vlasništvu narko kartela u kojoj huči vidi neku vezu sa Srbijom iz pradavnih vremena, pa se sad jako ljuti što se ljudima tačno jebe za tu "državu" i himnu, nego sponatano zapevaju Hej Sloveni i maštaju o SFRJ u kojoj su nekad koliko toliko srećno živeli, a on bi ih zbog toga klao (u ratna vremena) ili samo hapsio i na duge robije slao (u mirnodopska).



Aebre, Srki, auje-bote, esmo geeks do nerds, al smo i umetnici, pa ako već mora da mu se da po neortodoksnom šmeku što ne iskoristi primer Joan Baez posle seksa sa Bob Dilanom
gvozden1 gvozden1 22:55 04.07.2021

Izvini Zili, moram

Ovo je trebalo poapsiti
Обележавању су присуствовали учесници НОБ-а и њихови потомци који су, након интонирања химне Србије, спонтано запевали химну бивше СФРЈ "Хеј Словени" и узвикивали "Југославија, Југославија".

Intonira se državna himna, a oni pevaju neku drugu, i uzvikuju ime neke druge države.
Za robiju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:27 05.07.2021

Re: Izvini Zili, moram

gvozden1
Ovo je trebalo poapsiti
Обележавању су присуствовали учесници НОБ-а и њихови потомци који су, након интонирања химне Србије, спонтано запевали химну бивше СФРЈ "Хеј Словени" и узвикивали "Југославија, Југославија".

Intonira se državna himna, a oni pevaju neku drugu, i uzvikuju ime neke druge države.
Za robiju.



Ma, za pod kamu, da se ne zajebavamo.


haklberi_tom haklberi_tom 06:06 05.07.2021

Re: Izvini Zili, moram

gvozden1
Ovo je trebalo poapsiti
Обележавању су присуствовали учесници НОБ-а и њихови потомци који су, након интонирања химне Србије, спонтано запевали химну бивше СФРЈ "Хеј Словени" и узвикивали "Југославија, Југославија".

Intonira se državna himna, a oni pevaju neku drugu, i uzvikuju ime neke druge države.
Za robiju.

Strašno!
shmoo shmoo 07:58 05.07.2021

Re: Izvini Zili, moram

gvozden1
Ovo je trebalo poapsiti
Обележавању су присуствовали учесници НОБ-а и њихови потомци који су, након интонирања химне Србије, спонтано запевали химну бивше СФРЈ "Хеј Словени" и узвикивали "Југославија, Југославија".

Intonira se državna himna, a oni pevaju neku drugu, i uzvikuju ime neke druge države.
Za robiju.



Хучи, дај линк за ово.

Да пошаљем Куму у Кењади да га мало секирам сабајле.

Да види човек да не живи само он данас у фашизму како ми се често жали.

(Те да укапира већ једном да и нема баш где да се врати кући.)









gvozden1 gvozden1 08:04 05.07.2021

Re: Izvini Zili, moram

Хучи, дај линк за ово.

Ma pročitao na nekim vestima, sajt RTSa, ne znam da li postoji snimak.

Link
shmoo shmoo 08:09 05.07.2021

Re: Izvini Zili, moram

gvozden1
Хучи, дај линк за ово.

Ma pročitao na nekim vestima, sajt RTSa, ne znam da li postoji snimak.

Link



Хвала!

Послао Куму.




dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:25 05.07.2021

jel niko ne pise o bankama i autenticnom

tumacenju...

slusam ovog junosu bankara sad na N1.

kaze nije ni rodjen 1974 otkad je ZOO.

I kaze mrtav ladan - to je jedan veliki galijamatis'

haklberi_tom haklberi_tom 15:22 05.07.2021

Re: jel niko ne pise o bankama i autenticnom

dogodinedragosevac
tumacenju...

slusam ovog junosu bankara sad na N1.

kaze nije ni rodjen 1974 otkad je ZOO.

I kaze mrtav ladan - to je jedan veliki galijamatis'


O čemu se tu, u stvari, radi?
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:41 06.07.2021

Re: jel niko ne pise o bankama i autenticnom

o rimskoj galiji i namestaju matis

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana