Gradjanske inicijative

REVOLUCIJA U BLOKU 37!

Filip Mladenović RSS / 15.07.2021. u 23:11

PORUKA ŠAPIĆU
PORUKA ŠAPIĆU
PORUKA SVIMA NAMA
PORUKA SVIMA NAMA
Bastilja protiv koje su 15. jula 2021. ustali stanarke i stanari u novobeogradskom bloku 37 još nije izgradjena, ali je njihova poruka gradskoj upravi bučna i vrlo jasna!

 

Atačmenti



Komentari (945)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 10:33 19.07.2021

Re: Čarli

To su dva postupka koja su Crnogorce (ne Srbe iz Crne Gore) svrstala u red neprijateljskih naroda.

NI manje ni više.

predatortz predatortz 10:35 19.07.2021

Re: Čarli

alselone
To su dva postupka koja su Crnogorce (ne Srbe iz Crne Gore) svrstala u red neprijateljskih naroda.

NI manje ni više.



Ja tako vidim, a Boga mi i većina u krugovima u kojim se krećem.
shmoo shmoo 10:37 19.07.2021

Re: Čarli

docsumann

generalno, nemam ništa protiv toga, čak mislim i da bi bilo dobro da se zajedničkom deklaracijom pobroje i osude svi zločini, poimenice.

no takva akcija zahtjeva dobru i temeljnu pripremu i prije svega nacionalni konsenzus.



Па знаш ти нас, јебо ти нас.

Ни у Србији то није могуће постићи. Замисли, рецимо, када би у Србији хтео да у ту декларацију или резолуцију укључиш и све оне пострељане, побијене, у Србији после ослобођења од Немаца 1945. Па дигла би се медијска и кука и мотика на тебе док те не би елиминисали тим путем из очију јавности.

(Тзв. мека диктатура, у рукавицама. Као у оно време када књиге нису биле забрањиване него су се саме самоуправно повлачиле из излога књижара.)

Зато не постоји национални консензус чак ни око најзначајнијег питања као што је опстанак, а камоли тек око оваквих ствари.

И зато од та посла за сада нема ништа.

Јуче сам баш опет, по ко зна који пут, гледао





и све време размишљао како чак ни ту нисмо могли да се усагласимо и постигнемо консензус око минималног заједничког интереса за све него смо после само имали ту срећу (и друге који нису Срби а који су уместо нас у том тренутку мислили главом а не патком), па нас је на Берлинском конгресу усрало да макар добијемо државни суверенитет и какав-такав државно-правни оквир за очување нације. И Србија и Црна Гора.

maksa83 maksa83 10:43 19.07.2021

Re: Čarli

Nisam, niti me, da budem potpuno iskren, zanima. Ali dovoljno je da ima jedan i da ima jedan tekst, pa da popizdi čovek, kao što opravdano i oni mogu da popizde.

Ali nije isto jedan tekst (koji ne možeš lako da pokažeš), i konstatno 0-24/7 održavanje naroda u ratnoj evo-sa'-će-ofanziva psihozi koje se ovde vrlo aktivno održava iz bar 5-7 šarenih tabloida gurnutih na prominentni raf svakog bogovetnog kioska, non faking stop.

Pre 20, 25 godina, bio mlad, zelen glup, evropejac, aganžovao se u politiku, menjamo srbiju, menjamo nas, menjamo sve, putuj Evropo - ali danas kada vidim šta su nam radili i šta nam rade, mal mi fali da za Šešelja glasam.

Vidiš kako dobro cela stvar radi.
shmoo shmoo 10:47 19.07.2021

Re: Čarli

alselone

ali danas kada vidim šta su nam radili i šta nam rade, mal mi fali da za Šešelja glasam.

Dobro, puno mi fali ali samo figurativno govorim.






Што би рекао мој Кум када смо стигли до 50. рођендана:

"Е, Куме, сада смо трећепозивци! Боли нас курац, гласамо за Шешеља!"

alselone alselone 10:50 19.07.2021

Re: Čarli

Ali nije isto jedan tekst (koji ne možeš lako da pokažeš), i konstatno 0-24/7 održavanje naroda u ratnoj evo-sa'-će-ofanziva psihozi koje se ovde vrlo aktivno održava iz bar 5-7 šarenih tabloida gurnutih na prominentni raf svakog bogovetnog kioska, non faking stop.


Nije isto. Ali oni su se tako ponašali i pre Vučića. Nije Vučić uzrok. Crna Gora, Hrvatska i Bosna, jednako pričaju o nama bilo da je na vlasti Djindjić, Tadić, Koštunica ili Vučić. Čisto da postavimo timeline kako dolikuje.

Vidiš kako dobro cela stvar radi.

Vidim, gurnuo nas je zapad u ruke Vučiću kako bi nas do kraja unizio. On radi ono što radi najbolje.

shmoo shmoo 10:53 19.07.2021

Re: Čarli

docsumann
maksa83
Kecaju nas sa sve četiri strane i to tako dvesta godina.

Ja bih rekao 2000. Ne zajebavam se. Ovo mesto je na granicama imperija već bar toliko, samo se imperije smenjuju, i zbog toga nema šanse da se konsoliduje.

Faking Dunav...


zidali smo kuću na vjetrometini, a užasvamo se promaje, koji usud ... šlog te jebo



Да, лепо каже Макса. Факинг Дунав.

Јбг.

Ко контролише Дунав од извора до ушћа, контролише целу Европу.

(Континенталну, без ових брегзитоваца. Они онда у том случају да само један контролише цео ток Дунава од извора до ушћа постају потпуно небитан играч на Континенту. А за сада још увек потомци сер Френсиса Волсингема деле срећу свима по старој доброј Јевропи. Што рече она мудра изрека:"Где год се двојица свађају, ту је сигурно неки Енглез у близини." )

И то је тако миленијумима.

Симпл ез дет.

alselone alselone 10:53 19.07.2021

Re: Čarli

"Е, Куме, сада смо трећепозивци! Боли нас курац, гласамо за Шешеља!"

A i njega su vratili kada je zatrebalo. Sigurno ne slučajno. NIje slučano ni otišao, a nisu ga ni vratili slučajno.

Za to vreme onaj govnar ide i jede pljeskavice po Srbiji, ljubi se u usta sa Vučićem, i priča kako su za vreme WWII naviše stradali Jevreji i Sloveni i kako su pilote spašavali "obični seljaci".
gedza.73 gedza.73 10:54 19.07.2021

Re: Čarli

gvozden1
Crna Gora je srpska država, ako pljujemo po njima, pljujemo u dobroj meri i po sebi.

U Crnoj Gori u drugoj polovini XIX veka je postojao pogrdan naziv za one koji su se izjašnjavali kao Srbi (mislim da sam taj podatak pokupio oko nekog venčanja gde su se posvađali).
Ćini mi se da sam baš na blogu pokupio onu o kritikovanju svog naroda sad ispade da je kritika mržnja.

Pošto ne mogu svoju istoriju u par karaktera moram čaršav.

Moji su, već sam rek'o, došli iz okoline Nikšića. Taj predak je imao preko 10 dece (a možda i više jer je ubeležen samo broj muške).

On je otprilike britanski, švapski, francuski pionir koji je raskrčio ovo parče zemlje pre dva i po veka i vremenon postao Šumadinac-Srbijanac-Srbin kako god. Verujem da je i njemu poput
Tako Nikola uspeva 1878. godine da privoli srpsku vladu da širom otvori granice i dopusti naseljavanje Crnogoraca u Srbiju.

Kada je to obnarodovano u Crnoj Gori, nastalo je veliko oduševljenje u narodu. Crnogorci su, piše Gavro Vuković, očekivali da ih u Srbiji čeka izobilje, gotove kuće, urađene zemlje… Prijavilo se blizu 50 hiljada za preseljenje… Konačno je na put Srbije, kao u biblijsku obećanu zemlju, krenulo 12.000 Crnogoraca, delom preko Foče, a delom preko Berana: „Na granici Srbije, preseljenici su bili dočekani od vlasti i naroda, samo se je moglo tako poželjeti. Kola, konji za prenos nejači. Sva sredstva za ishranu, potkrepljenje, pa i odeću, oskudnijema su na granici davali i duž cijelog puta preko Srbije, do Topličkog okruga, gdje su se preseljenici imali nastaniti…“, svedoči vojvoda Gavro Vuković u svojim memoarima.

bila obećana zemlja samo što je među prvima pob'o zastavicu. S druge, majčine, strane iz Hercegovine preko Tlatibora su došli u Levač. Oni su ona prva generacija Latinosa (malo zakasneli za ovima iz Crne Gore) koji su u međuvremenu postali Amerikanci-Šumadinci. Sad su oni krivi jer neki imaju krizu identiteta u XXI veku.

Dedino (majka) imanje koji su oni sigurno teškom mukom stekli skoro niko ne obilazi. Niti imam kad, niti to može da se održava pa mi se čini da gore izgleda nego kad su došli (i sam znaš kakva je vrzina šuma dok drveće ne poraste i očisti korov pod sobom). A tek ovo predakovo (koga nikako ne mogu da mrzim a i kumove volim najviše na svetu... ujčevina me jednom napila da nismo znali gde smo, terali me da pijem preko ruke) oko Nikšića ne znam čije je.

Iz te dve porodice imaš poginulih i ranjenih (invalidi) skoro u svakom ratu. Na groblju deca što od bolesti, što od gladi.

Slažem se i da istoriju ostavimo nekoj vrsti zaborava, da gledamo u budućnost i da se nadamo kako žemo sa istim ili sličnim 'imputima' imati druge rezultate. Jer iz istorije se naučiti ništa ne može.

Na primer Srbija je potpomagala i finansirala Mladu Bosnu. Jedan rezultat je trećina stanovništva (koja se u par prethodnih generacija doselila sa Kosova, Crne Gore, BiH ili Hrvatske... znam da ovih par nisu postojale pod tim imenima) nestala ili postala neupotrebljiva. A onda neko kaže 'ko vas terao, mi vas nismo zvali'.

Velike sile su napravile slovensku državu, velike sile su je rasturile, velike sile mogu ponovo da idu istim putem jer je vrlo slično ono što se dešavalo i što se dešava. Na žalost Srbija izgine kad postane Pijemont i hoće da pripoji sve teritorije gde žive Srbi. Pokušavano, nije uspelo. Cena? Mnogo krvi i nazadovanje.

Da budemo pošteni prema sebi. Svi ovde su prešli godinama broj cipela. Zamisli kad ovako drčni za svekoliko srpstvo do Tokija i dalje treba da to što zagovaramo odbranimo životima.

Ko što rekoh u proporciji od tri miliona milion stradalih u I ratu, danas bi na sedam miliona minimum brojka bila 2 000 000.

Jesmo li spremni da damo živote svoje dece za nešto što će za par decenija da se zove drugačije, da tvrdi kako smo hegemonisti ili zarad nekih tuđih interesa na Balkanu?

pogledamo u decu oko sebe i koja nam je odluka? Da vičemo nad grobovima kako smo braća?Skupo i ja u tom slučaju sam izdajnik samo takav. Vremena su se i nisu promenila. Tri sata ti treba do najbliže granice.

- Beži sine u materinu odavde i ne okreći se. Ovo imanje će da zaraste a naše nikad ni bilo nije.

Imaš ljude koji su se borili i ginuli za Srbiju tokom II svetskog rata i odmah pobegli na Zapad



jel' misliš da njihova deca ili unuci imaju osećaj prema Crnoj Gori ili Srbiji?


U jednoj epizodi 'Zadnja kuća Srbija' penzioner iz Njemaćku iz okoline Požarevca priča kako hteo da se šlogne kad mu unuk, posle povratka iz škole, rekao
- Mi smo se borili protiv Srbije
(tako nekako, u tom fazonu)

Dete postalo Nemac u trećoj generaciji. Moji sinovčići su skoro Italijani. Polubrat polutialijan koji radi u Nemačkoj.

Sela prazna, opustela ali Crna Gora je srpska iako ima samo 30 posto Srba. Već smo nekoliko puta debelo najebali zbog takvog stava. Ako smo bandoglavi i treba opet.

Pogledaj primer kod Tase. Ratovali za staru Srbiju, unuci stvaraju Makedoniju. Topolac Švabić brani Sloveniju. Dok Kekeci gledaju iza zavesa. Dobro, dali su mu ulicu u Sloveniji (dve) u Srbiji mislim da nema niti jednu.





docsumann docsumann 11:00 19.07.2021

Re: Čarli

pa i dosta Srba u parlamentu je glasalo za smjenu ministra


Pričamo o njemu, što on nije u praksi pokazao da uvažava ono što retorički priznaje.


baš mislim da je on povodom svega toga bio dosljedan. čudilo bi me da je postupio drugačije.

alselone alselone 11:00 19.07.2021

Re: Čarli

U Crnoj Gori u drugoj polovini XIX veka je postojao pogrdan naziv za one koji su se izjašnjavali kao Srb

U Srbiji danas postoji pogrdan naziv za Crnogorce, za Bosance, za Srbijance, za Vojvođane, za sve praktično.
maksa83 maksa83 11:03 19.07.2021

Re: Čarli

Да, лепо каже Макса. Факинг Дунав.


Gde je Marko Aurelije, poslednji od 5 dobrih rimskih Careva pisao svoje Meditacije?
Tokom pohoda na Panoniju.

Kuda je išao rimski Via Militaris? Kretao je od Singidunuma pa niz Dunav do Viminaciuma (Kostolac) pa kroz Naissus (Niš) pa dalje kroz Bugarsku do Crnog Mora.

Gde je Eugen Savojski konačno oduvao Turke?
Kod Sente.

docsumann docsumann 11:03 19.07.2021

Re: Čarli

Јуче сам баш опет, по ко зна који пут, гледао

и све време размишљао како чак ни ту нисмо могли да се усагласимо и постигнемо консензус око минималног заједничког интереса за све него смо после само имали ту срећу (и друге који нису Срби и који су уместо нас у том тренутку мислили главом а не патком), па нас је на Берлинском конгресу усрало да макар добијемо државни суверенитет и какав-такав државно-правни оквир за очување нације.


u vezi događaja vezanih za nevesinjsku pušku sam prilično dobro verziran.

to je jedna od moralno najdelikatnijih pozicija u kojoj su se crnogorci našli.
jednostavno, stigao je ultimatum od velikih sila, pa i Rusije da se oružje odloži, usred ustanka.
ništa se ti nije moglo semd da se bira između propasti i totalne propasti.
gedza.73 gedza.73 11:05 19.07.2021

Re: Čarli

Јуче сам баш опет, по ко зна који пут, гледао

Rezolucija I deo

Водећи дипломатски спор с Турском око покоља Срба у Подгорици, очекујући повољан исход, књаз Никола није хтео да обећа Невесињцима помоћ у устанку. Тражио је од невесињских првака да смире размирице с Турцима и врате се кућама. Кад му није то пошло за руком, послао је Пека Павловића с јајошима да умири Невесињце и протера хајдуке из Невесиња. Павловић је растерао и скупшину Херцеговаца у Врањској коју је сазвао требињски војвода Мићо Љубибратић.

Књаз Никола није трпио супарнике и уз помоћ сплетки са Аустријом протерао је Љубибратића из Херцеговине, спречивши и већи број страних добровољаца да учествују у устанку.

На исти начин ће уз помоћ Петра Вукотића, иако му је жена била његова синовица, доћи главе војводи Максиму Баћевићу, који се залагао за самосталну Херцеговину. прогонио је и Стојана Ковачевића, Јакшића, Тунгуза. Предао је Турцима највећег херцеговачког јунака – Петка Ковачевића. кога су Турци обесили у Мостару.


Tu treba uzeti u obzir Srbiju i tajni sporazum Rusije sa Austrougarskom 1877. kad su podelile ovaj prostor. Slično kao danas.




alselone alselone 11:07 19.07.2021

Re: Čarli

Gde je Marko Aurelije, poslednji od 5 dobrih rimskih Careva pisao svoje Meditacije?
Tokom pohoda na Panoniju.

Kuda je išao rimski Via Militaris? Kretao je od Singidunuma pa niz Dunav do Viminaciuma (Kostolac) pa kroz Naissus (Niš) pa dalje kroz Bugarsku do Crnog Mora.

Gde je Eugen Savojski konačno oduvao Turke?
Kod Sente.


Gde je prvi put u istoriji okrugli sto iskorišćen za diplomatiju?
U Sremskim Karlovcima.

Tu je blizu i jedina crkva koja pripada i hrišćanima i muslimanima. Ima i krst i polumesec.
Crkva Snežne Gospe na Tekijama



Na zadnje kube je postavljen krst i polumesec kao znak da bogomolja pripada dvema religijama. Polumesec je položen ispod krsta, kao simbol pobede hrišćanstva nad islamom avgusta 1716.
docsumann docsumann 11:07 19.07.2021

Re: Čarli

U Crnoj Gori u drugoj polovini XIX veka je postojao pogrdan naziv za one koji su se izjašnjavali kao Srbi (mislim da sam taj podatak pokupio oko nekog venčanja gde su se posvađali).


o čemu ti to? i otkud ti taj podatak?

pa tada su svi crnogorci bili srbi, ajd i da ostavim rezervu da neki nisu, ali knjaz, vladike i vojvode, dakle svi viđeniji crnogorci jesu.

stvarno nemam poma o čemu pričaš
gedza.73 gedza.73 11:08 19.07.2021

Re: Čarli

U Srbiji danas postoji pogrdan naziv za Crnogorce, za Bosance, za Srbijance, za Vojvođane, za sve praktično

Po meni u dve naredne generacije, one koje ostanuu Srbiji, trvenja će se izgubiti i biće na nivou Grebići-Ere ili Sremci-Lale. Lokalizmi
shmoo shmoo 11:09 19.07.2021

Re: Čarli

alselone
"Е, Куме, сада смо трећепозивци! Боли нас курац, гласамо за Шешеља!"

A i njega su vratili kada je zatrebalo. Sigurno ne slučajno. NIje slučano ni otišao, a nisu ga ni vratili slučajno.

Za to vreme onaj govnar ide i jede pljeskavice po Srbiji, ljubi se u usta sa Vučićem, i priča kako su za vreme WWII naviše stradali Jevreji i Sloveni i kako su pilote spašavali "obični seljaci".



Наравно.

Био је велика помоћ Вучићу и у доласку и у одржавању власти.

Знаш и сам да је на изборима најважнији онај централни део бирача, мејнстрим, ни левица ни десница. Тзв. центар. (Свима је тај центар главна мета предизборне кампање.)

Вучић је тако као мека варијанта Шешеља, у оделу са краватом, покупио тај централни шњур оних неодлучних који нису више били за ону претходну власт која је за 12 година скењала све што је могла скењати, а опет нису били ради да баш гласају за војводу Вјекослава као таквог.

Тако да се слажем са тобом да Шешељ није нимало случајно баш тада пуштен из Хага, у том тренутку. Мало је одремао, одморио се, па су га опет, као и сваког "спавача" пробудили и послали у Србију.

Да настави да прави штету као што ју је правио од пуштања (превременог, ранијег, ваљда због доброг владања у затвору) из сарајевског затвора ономад 1986. и доласка у Београд, па све до његовог "добровољног" одласка у Хаг да својеручно и слободоручно брани "свјетло свпско име и свпско овужје од Кавлобага, Огулина и Вивовитице, па све до Куманова и Вавдава."

Уосталом, зашто никада није затражено из Хага да се Шешељ тамо врати после тог привременог отпуштања?

Него праве драму око Вјеверице Радете и оног другог, заборавио сам како се зове...

То да се Власи не досете, изгледа ми.

Но, и његово је прошло.

Он је сада, Алсе, и дефинитивно политички мртав. Зна то и он, а знају и његове газде.

И сада га и они остављају да оконча свој живот, током којег им је предано служио, на миру овде у Србији.

Шешељ више није неверендинг стори за Србе и Србију.

Наћи ће неког другог.

А има кандидата за то упражњено место, није да неима.

predatortz predatortz 11:12 19.07.2021

Re: Čarli

gedza.73
U Srbiji danas postoji pogrdan naziv za Crnogorce, za Bosance, za Srbijance, za Vojvođane, za sve praktično

Po meni u dve naredne generacije, one koje ostanuu Srbiji, trvenja će se izgubiti i biće na nivou Grebići-Ere ili Sremci-Lale, Lokalizmi


Srbija nikoga ne diskriminiše.
Naprotiv, puna su ministarstva, upreve, državna preduzeća, sportski klubovi, onih koji nisu rođeni u Srbiji. I mojih, i ovih iz Crne Gore.
Nekad čak i ja imam osećaj da smo se puno razmahali.

To što narod koristi te izraze, pa gde ne koristi?

Srbija nema sistemsku diskriminaciju.

Crna Gora je ima, Federacija BiH je ima prema Srbima i Hrvatima, u Republici Srpskoj je na svim mestima drugih onoliko koliko to zakoni propisuju.

Srbija ne diskriminiše!
gedza.73 gedza.73 11:13 19.07.2021

Re: Čarli

stvarno nemaj poma o čemu pričaš

Naći ću pre ili kasnije. Ali bio je relevantan izvor. Nikako da se setim tačnog izraza. Niti gde sam pročitao.
maksa83 maksa83 11:15 19.07.2021

Re: Čarli

Vidim, gurnuo nas je zapad u ruke Vučiću kako bi nas do kraja unizio. On radi ono što radi najbolje.

Ovo je skidanje odgovornosti sa sebe za ono gde smo sada. Kriv si što je Vučić na vlasti, kriv sam i ja. Nije te Zapad nagovorio da onda odblejiš izbore i ne glasaš za Tadića, kao ni mene. Jesi manje kriv od svih klenova koji su se zalepili za kartel i aktivno ga održavaju u životu, ali si kriv. (I ja sam, da ponovim.)

To što pričaš se inače ne uklapa ni u narativ kartela na vlasti - isti ovi tabloidi koji podgrevaju ratnu psihozu ravnopravno sa tim non stop pišu kako Zapad Ruši Vučića (stavljaju mu omču) a SNS perjanice svuda obavezno ubacuju priču o tome kako "neće više nama strane ambasade ovo-i-ono", što možeš čuti i na SNS mitingu u Spensu. Tako da ta žvaka da je Vučić podržavan od strane Zapada prosto nije istina, najbliže što bi se moglo reći je da ga tolerišu.
gedza.73 gedza.73 11:17 19.07.2021

Re: Čarli

predatortz
Naprotiv, puna su ministarstva, upreve, državna preduzeća, sportski klubovi, onih koji nisu rođeni u Srbiji. I mojih, i ovih iz Crne Gore.
Nekad čak i ja imam osećaj da smo se puno razmahali.

Pa ne možemo da biramo samo Milankovića ili Teslu . Paket koji imamo generalno nije loš samo treba klavirštimer da malo došteluje.

To što narod koristi te izraze, pa gde ne koristi?

Po meni je više gunđanje, ponekad zavist, ponekad ima rezona ali generalno mislim da to nije baš drastično.
shmoo shmoo 11:18 19.07.2021

Re: Čarli

maksa83
Да, лепо каже Макса. Факинг Дунав.


Gde je Marko Aurelije, poslednji od 5 dobrih rimskih Careva pisao svoje Meditacije?
Tokom pohoda na Panoniju.

Kuda je išao rimski Via Militaris? Kretao je od Singidunuma pa niz Dunav do Viminaciuma (Kostolac) pa kroz Naissus (Niš) pa dalje kroz Bugarsku do Crnog Mora.

Gde je Eugen Savojski konačno oduvao Turke?
Kod Sente.











Како беше оно? Catena mundi? Вериге света којима је планета оваква каква је окачена на небо?








predatortz predatortz 11:20 19.07.2021

Re: Čarli

Po meni je više gunđanje, ponekad zavist, ponekad ima rezona ali generalno mislim da to nije baš drastično.


Tako nekako. Najčešća je to kukumakanje neostvarenih osoba. No, takvi bi kukali na bilo šta.


alselone alselone 11:22 19.07.2021

Re: Čarli

Nije te Zapad nagovorio da onda odblejiš izbore i ne glasaš za Tadića, kao ni mene.

Ali su uradili sve što su mogli da tako i bude. Seti se samo poruka koje smo dobijali od političara i drugih aktivista koji su pod njihovom kontrolom. Seti se direktne podrške njihovih političara, i seti se na kraju krajeva slučano preuranjene vesti na dan izbora kako je Toma već pobedio.

Tako da ta žvaka da je Vučić podržavan od strane Zapada prosto nije istina, najbliže što bi se moglo reći je da ga tolerišu.

Koristiš tabloide kao argument? Ha!
Pa najbolje da napišu kako Vučić ima podršku zapada, pa to njegovi ne bi mogli da svare. Ima ima podršku i to jako veliku. Po svemu se vidi, čak me mrzi i da nabrajam. Direktna podrša političara, manjak kritike, manjak kritie medija pod njihovom kontrolom (tek ponekad da se vlasi ne dosete), kritika koja je usmerena tako da zapravo ne uspe, političari po njihovom kontrolom dobili amin da sarađuju, ma sve.
shmoo shmoo 11:22 19.07.2021

Re: Čarli

gedza.73

Rezolucija I deo

Tu treba uzeti u obzir Srbiju i tajni sporazum Rusije sa Austrougarskom 1877. kad su podelile ovaj prostor. Slično kao danas.



Да, на то сам мислио.



gedza.73 gedza.73 11:29 19.07.2021

Re: Čarli

predatortz
Po meni je više gunđanje, ponekad zavist, ponekad ima rezona ali generalno mislim da to nije baš drastično.

Tako nekako. Najčešća je to kukumakanje neostvarenih osoba. No, takvi bi kukali na bilo šta.

Toga stvarno ima svuda. Po svim zemljama. Po meni je da se domoroci uljuljkaju a da dođoši (bem ga ne pada mi na pamet sad bolji izraz) su praktično udarili u zid i mogu samo da guraju i idu napred.

možda je razlika i u odnosu grad-selo. Kod mene ima par momaka (Hrvatska-Bosna) koje niko ne odvaja od ovih 'starih'. Prihvaćeni su zato što su takvi kakvi jesu ne odbačeni zbog 'odakle su'.

Garantujem životom da čak i njihovi zemljaci koji dođu iz grada, da se nađu u grupi seljaka gde su i oni i nema šanse da pogode ko je odakle.

A zajebancija je na lokalnom, višegodišnjem proseku. Tu kad se ponapijaju se potežu sva moguća oružja, ujedanja i zajedanja, ja sam se nekoliko puta nalazio i valjao se od smeha.
shmoo shmoo 11:33 19.07.2021

Re: Čarli

docsumann
Јуче сам баш опет, по ко зна који пут, гледао

и све време размишљао како чак ни ту нисмо могли да се усагласимо и постигнемо консензус око минималног заједничког интереса за све него смо после само имали ту срећу (и друге који нису Срби и који су уместо нас у том тренутку мислили главом а не патком), па нас је на Берлинском конгресу усрало да макар добијемо државни суверенитет и какав-такав државно-правни оквир за очување нације.


u vezi događaja vezanih za nevesinjsku pušku sam prilično dobro verziran.

to je jedna od moralno najdelikatnijih pozicija u kojoj su se crnogorci našli.
jednostavno, stigao je ultimatum od velikih sila, pa i Rusije da se oružje odloži, usred ustanka.
ništa se ti nije moglo semd da se bira između propasti i totalne propasti.



А стално смо у тој позицији или-или.

И макар да се научимо већ једном па да пробамо да сами себе не стављамо у такве позиције него не...

Понављамо историјске грешке. Чак се и мајмуни науче после неколико неуспешних покушаја, а ми не.

Додуше, не бих ту занемаривао моћ прпаганде (таблоидне и сваке друге - видети под Асаф Еисин) која увелико доприноси томе данас.

Чуј, Црногорци и Срби "непријатељски народи и државе"!

Ма једите, бре, лајне што би рекла моја кева!



maksa83 maksa83 11:36 19.07.2021

Re: Čarli

Koristiš tabloide kao argument? Ha!

Koristim tabloide kao nešto što 1-1 odražava Vučićev narativ.
Pa najbolje da napišu kako Vučić ima podršku zapada, pa to njegovi ne bi mogli da svare.

Njegovi će da svare i osušenu truleks krpu premazanu mazutom ako im je on servira.

Direktna podrša političara, manjak kritike, manjak kritie medija pod njihovom kontrolom (tek ponekad da se vlasi ne dosete), kritika koja je usmerena tako da zapravo ne uspe, političari po njihovom kontrolom dobili amin da sarađuju, ma sve.

Mislim da ovo prosto nije tačno, izveštaji su sve gori i gori, ne baš pohvalni članci se uveliko pojavljuju (na šta obično reaguje Ono Brnoboć). Tu i tamo ga neko protoklarno potapše po guzovima, ali svakako nije miljenik.

Nije on tu zato što ga Zapad podržava nego zato što je u'vatio žicu i aktivno eksploatiše, kako to da kažem ... odsustvo kapaciteta ovog naroda da sprovede, uspostavi i održi civilizovano demokratsko društvo.

Da budem direktan - eksploatiše ovdašnje siromaštvo i primitivizam koji dodatno i promoviše kao poželjan vid ponašanja i političke borbe, do nivoa puke sile.
alselone alselone 11:42 19.07.2021

Re: Čarli

Koristim tabloide kao nešto što 1-1 odražava Vučićev narativ.

Narativ koji je lažan kao i sve ostalo. To što on nešto govori, ne znači da je istina. Mislim, što bismo verovali Vučićevom narativu?

Njegovi će da svare i osušenu truleks krpu premazanu mazutom ako im je on servira.

Nije baš tako. Neće lako svariti otvorenu podršku zapada jer se to onda preliva na pitanje motiva i pitanje Kosova. A tako ostavlja prostor da neko uleti na taj deo spektra.

Mislim da ovo prosto nije tačno, izveštaji su sve gori i gori, ne baš pohvalni članci se uveliko pojavljuju (na šta obično reaguje Ono Brnoboć). Tu i tamo ga neko protoklarno potapše po guzovima, ali svakako nije miljenik.

Ja mislim da je apsolutno tačno. Ti izveštaji mogu mačku o rep da se okače. Mož misliti zabrinuta evropska unija piše izveštaje.Pa to niko ne čita. To je kao kada ne želiš da se nešto reši pa napraviš komisiju.
Svi znamo kako se zapravo rešavaju problemi sa političkim neistomišljenicima. Videli smo na primeru Djindjica, Koštunice i Tadića. Agresivna medijska kampanja, podrške opoziciji, ali prave podrške, organizovanje različitih medijskih akcija na lokalu, podrška nezavisnim medijima, negativna kampanja u vodećim svetksim medijima, ne komisije nego baš ono glavni mediji, i sve tome slično. To što je neki Pera iz Brisela oštro kritikovao stanje medijskih sloboda u godišnjem izveštaju - pa zaista?!
shmoo shmoo 11:43 19.07.2021

Re: Čarli

alselone
Nije te Zapad nagovorio da onda odblejiš izbore i ne glasaš za Tadića, kao ni mene.

Ali su uradili sve što su mogli da tako i bude. Seti se samo poruka koje smo dobijali od političara i drugih aktivista koji su pod njihovom kontrolom. Seti se direktne podrške njihovih političara, i seti se na kraju krajeva slučano preuranjene vesti na dan izbora kako je Toma već pobedio.



Ја нисам заборавио да су Вучића тада подржали Муамер Зукорлић који је тада редовно ишао на ручкове у америчкој амбадсади, затим једна политички изузетна Соња ЛиФт, па чак и Весна Пешић.

Чим сам то видео, било ми је јасно како ће нам изгледати све ове године после те 2012. па до данас у Србији.

Да знаш да све чешће размишљам о ономе што каже Филип Младеновић о тим циклусима од по 12 година сваке власти у Србији почев од Слобине Осме седнице па до данас. Мислим, знам да звучи блесаво али ме те игре бројевима и годинама увек забављају.

Тако да, Алсе... 2024. година.



(Вероватно ће дотле изгубити стрпљење за Вучића ако он до тада не призна Косово као независну државу.)

gvozden1 gvozden1 11:44 19.07.2021

Re: Čarli

docsumann
pa i dosta Srba u parlamentu je glasalo za smjenu ministra


Pričamo o njemu, što on nije u praksi pokazao da uvažava ono što retorički priznaje.


baš mislim da je on povodom svega toga bio dosljedan. čudilo bi me da je postupio drugačije.



I mene bi, očekivano je da on glasa onako kako Srbiji ne odgovara, iako ni Crna Gora time i ne dobija bog zna šta.
Packa Srbiji je važnija nego dobit Crnoj Gori.
A Crna Gora je dobila eventualno, aha, u redu je, iz Evrope, ne više od toga, i dobila je zadovoljene muslimane.

Zadovoljni muslimani bez obzira na Srbe, a i bez obzira na Srbiju, je politika i vlade i Abazovića, bez obzira na retoriku.
alselone alselone 11:51 19.07.2021

Re: Čarli

MOram još samo ovo.

izveštaji su sve gori i gori,


Devet godina kasnije.

Šta su čekali do sada? Videlo se jasno od početka šta radi. Nego su ga pustili da se ustoliči kao Kim Džong i sada piše izveštaje. Mož misliti. Ima sigurno da padne zbog izveštaja evropske unije.
alselone alselone 11:52 19.07.2021

Re: Čarli

Ја нисам заборавио да су Вучића тада подржали Муамер Зукорлић који је тада редовно ишао на ручкове у америчкој амбадсади, затим једна политички изузетна Соња ЛиФт, па чак и Весна Пешић.

I ne samo oni. Svi kolonijalni namesnici, bilo da su iz politike, ili iz kulture, ili iz NVO, imali su zadatak ili da aktivno podžavaju ili da aktivno utupljuju ove druge. Svi spavači su bili aktivirani.
niccolo niccolo 11:54 19.07.2021

Re: Čarli

Тако да, Алсе... 2024. година.

Da iskoristim momenat da se ubacim - ako ti nije smor - da li znaš možda poreklo reči preminuti? Nešto gledam u subotu da Makedonci za granični prelaz kažu graničen premin, a rek'o mora da je poreklo toga nekakav prelazak, preminuti - preći iz jednog sveta u drugi ili nešto u tom smislu?
shmoo shmoo 12:12 19.07.2021

Re: Čarli

alselone
Ја нисам заборавио да су Вучића тада подржали Муамер Зукорлић који је тада редовно ишао на ручкове у америчкој амбадсади, затим једна политички изузетна Соња ЛиФт, па чак и Весна Пешић.

I ne samo oni. Svi kolonijalni namesnici, bilo da su iz politike, ili iz kulture, ili iz NVO, imali su zadatak ili da aktivno podžavaju ili da aktivno utupljuju ove druge. Svi spavači su bili aktivirani.



Вала сви су били дигнути на ноге тада.


docsumann docsumann 12:13 19.07.2021

Re: Čarli

И макар да се научимо већ једном па да пробамо да сами себе не стављамо у такве позиције него не...

Понављамо историјске грешке. Чак се и мајмуни науче после неколико неуспешних покушаја, а ми не.


pa kad si slamka među vihorove...

šta možeš kad ti Rusija kaže - ako ne spustite oružje nećemo spriječavati Tursku da krene na vas.

i šta ti preostaje - da se potuliš i poslušaš ili "junački" žrtvuješ kompletan narod.
kao Rambuje, al u XIX vijeku, kad se čak ni rukavice u dimplomatiji ne koriste (ovo je figurativno)
docsumann docsumann 12:15 19.07.2021

Re: Čarli

gvozden1
docsumann
pa i dosta Srba u parlamentu je glasalo za smjenu ministra


Pričamo o njemu, što on nije u praksi pokazao da uvažava ono što retorički priznaje.


baš mislim da je on povodom svega toga bio dosljedan. čudilo bi me da je postupio drugačije.



I mene bi, očekivano je da on glasa onako kako Srbiji ne odgovara, iako ni Crna Gora time i ne dobija bog zna šta.
Packa Srbiji je važnija nego dobit Crnoj Gori.
A Crna Gora je dobila eventualno, aha, u redu je, iz Evrope, ne više od toga, i dobila je zadovoljene muslimane.

Zadovoljni muslimani bez obzira na Srbe, a i bez obzira na Srbiju, je politika i vlade i Abazovića, bez obzira na retoriku.



ne slažem se al ni malo. nikakve on namjere nije imao da dijeli packe Srbiji, niti mu je lajt motiv da preduzima poteze koje škodie Srbiji. to je loša percepcija

no, tvoj stav , te nemam namjereu da te u išta ubjeđujem.
gedza.73 gedza.73 12:17 19.07.2021

Re: Čarli

Nešto gledam u subotu da Makedonci za granični prelaz kažu graničen premin


Македонски језик је некада био бугарски, изјавила је португалска државна секретарка за европска питања Ана Паула Закаријас



Всичко преминава в живота ! - въздъхна бедната старица и продължи…
- Минава модата на дънките.
Минава хремата.
Минава влакът, даже и по два пъти!
Минават приятели, гаджета, съпрузи и съпруги…
Всичко минава!
Минава и бурята и изгрява слънцето!
Минава нощта.
Минава и болката.
Минава Kоледа, Великден.
Кръвта във вените също преминава…




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:30 19.07.2021

Re: Čarli




Nešto gledam u subotu da Makedonci za granični prelaz kažu graničen premin, a rek'o mora da je poreklo toga nekakav prelazak, preminuti - preći iz jednog sveta u drugi ili nešto u tom smislu?


Pa to ti je od minuti sto je isto kao proci, ici preko ili preci (minuli period, uminuti, zelja nekoga mine...). Prefiks -pre oznacava da je radnja iz glavnog glagola (minuti) zavrsena. Pa je iz te slozenice izvedena imenica premin na makedonskom - Bugari cini mi se kazu nekako drugacije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:35 19.07.2021

Re: Čarli

mrš u pizdu materinu kučko.



Ovo jos nismo imali.

Cista agresija.
shmoo shmoo 12:46 19.07.2021

Re: Čarli

niccolo
Тако да, Алсе... 2024. година.

Da iskoristim momenat da se ubacim - ako ti nije smor - da li znaš možda poreklo reči preminuti? Nešto gledam u subotu da Makedonci za granični prelaz kažu graničen premin, a rek'o mora da je poreklo toga nekakav prelazak, preminuti - preći iz jednog sveta u drugi ili nešto u tom smislu?



Преминути јесте од минути (као и уминути) у значењу проћи, престати, истећи, нестати... (ЛИНК)

prasl. *minuti (rus. minút', češ. minout) ← ie. *mey- (lat. meare: ići)


Па проширивањем значења користи се и за умрети.

Код Руса умрети је скончаться, код Чеха је zemřít, код Словака zomrieť, код Пољака odejść, код Украјинаца помер, код Словенаца preminiti, код Белоруса паміраць, код Бугара си отиде, а код Македонаца помина.


А минути (проћи) код Руса је пройти мимо, код Чеха је jít kolem, код Словака ísť okolo, код Пољака mijać, код Украјинаца пройти повз, код Словенаца minevajo, код Белоруса ідзі міма, код Бугара отиди до, а код Македонаца поминете.


Вероватно си у праву са овом твојом асоцијацијом преласка из једног света у други јер су ови глаголи и у српском и у македонском добили и то проширено, конотативно значење.

Слично као именица покој (спокој) = мир, на пример, па од тога имамо упокојити се.

Вероватно нико не воли да изговори реч умрети па се онда траже у језику заобилазни начини да се то и изговори.

И у енглеском језику је pass away за умрети.


А за тај прелазак на други свет Константин Зечевић је у својој књизи "Култ мртвих код Срба" забележио интересантно веровање у источној Србији. Каже то веровање да када неко умре, његова душа мора да пређе у други свет преко једног брвна изнад провалије (пакао). А то брвно се под ногама окреће и брзина окретања је у зависности од тога колико је неко био грешан током свог живота. Већи грешник, брже ротације.

Најзанимљивије у том веровању из источне Србије је да душе пијаница и проститутки прелазе у рај без проблема. Нису они криви што су се пропили или морали да продају своје тело да би преживели. Средина у којој су живели их је на то натерала.

Ето, испричах ти ово да би ти имао на уму ово веровање ако икада будеш почео да се бавиш кривичним правом.



nask nask 12:51 19.07.2021

Re: Čarli

Већи грешник, брже ротације

IV Njutnov zakon. Samo da pohvalim pitanje i odgovor.
shmoo shmoo 12:52 19.07.2021

Re: Čarli

nask
Већи грешник, брже ротације

IV Njutnov zakon. Samo da pohvalim pitanje i odgovor.








shmoo shmoo 13:01 19.07.2021

Re: Čarli

docsumann
И макар да се научимо већ једном па да пробамо да сами себе не стављамо у такве позиције него не...

Понављамо историјске грешке. Чак се и мајмуни науче после неколико неуспешних покушаја, а ми не.


pa kad si slamka među vihorove...

šta možeš kad ti Rusija kaže - ako ne spustite oružje nećemo spriječavati Tursku da krene na vas.

i šta ti preostaje - da se potuliš i polušaš ili "junački" žrtvuješ kompletan narod.
kao Rambuje, al u XIX vijeku, kad se čak ni rukavice u dimplomatiji ne koriste (ovo je figurativno)



И мало руках, малена и снага.

Знаш и сам да у српском језику постоји универзална реч за све ситуације у којима си немоћан или се нешто што је учињено више не може поправити:

ЈЕБИГА!




crossover crossover 13:13 19.07.2021

Re: Čarli

maksa83

Nije on tu zato što ga Zapad podržava nego zato što je u'vatio žicu i aktivno eksploatiše, kako to da kažem ... odsustvo kapaciteta ovog naroda da sprovede, uspostavi i održi civilizovano demokratsko društvo.

Da budem direktan - eksploatiše ovdašnje siromaštvo i primitivizam koji dodatno i promoviše kao poželjan vid ponašanja i političke borbe, do nivoa puke sile.


Ljudi su šašava bića.
tess1 tess1 13:24 19.07.2021

Re: Čarli

Ovo jos nismo imali.

Cista agresija.

Ma očekujem ja to već neko vrijeme, otvorenije i agresivnije. Nisam odgovorila šta mislim o njegovom sirovom srbovanju jer se sjetih da ovako kratak fitilj mora negdje reagovati, sjetih se da ima ženu.

I Tasi sam na ovom blogu odgovorila na one kilometarske ucmizdrene komentare kod Razmišljalice (opet vodim računa o nekoj ženi), i sad kad vidim ove smajlije bogznakako dobrućudne, stresem se.

Ništa što rekoh ne bih mijenjala, i o Crnogorcima, i o poređenje sa Hrvatskom prije nego Bosnom i o crnogorskom ijekavskom, sve ono što pametno i ispravno mislim na početku pokaže se tek treći i peti dan kroz komentare nekolicine. Kod Vrapca je problem što u komunikaciji sa mnom kreće od -18 koraka do početne pozicije 0 a ja sam već krenula +20 koraka od 0, on da bi se prilagodio kučkinom lupetanju a ja nemam kud? Ccc, za mene su svašta govorili, i govore, ali da sam glupa nikad niko, naprotiv.. mizerija mi baviti se svim tim.


Ukratko, malo mi je previše toksičnosti (sa Emsijem srbskim junakom koji goni čovjeka u celibat), pa se odjavljujem. Navratim možda na jesen, zimu, sledeće god..

milisav68 milisav68 13:30 19.07.2021

Re: Čarli

alselone
Ima sigurno da padne zbog izveštaja evropske unije.

Ma da, u međuvremenu smo uveli sankcije na letove Belorusiji, i učestvovali na vojnoj vežbi NATO-a u Crnom moru, zajedno sa Bugarima i Amerikancima.
Jaril Jaril 13:39 19.07.2021

Важно

Мислим да у оваквим расправама фали свест о томе да је Историја (скуп наратива о прошлости) различита од прошлости саме.
gvozden1 gvozden1 13:45 19.07.2021

Re: Čarli

nikakve on namjere nije imao da dijeli packe Srbiji, niti mu je lajt motiv da preduzima poteze koje škodie Srbiji. to je loša percepcija

Ovako se u politici ne razmišlja, ne kalkuliše se šta li je neko mislio kad je povlačio političke poteze, nego se gleda kakvi su efekti tih poteza.

To, nije tako mislio, nisu mu to bile namere, je česta vađevina.

I za Miloševića se može spekulusati o namerama.

Glasao je ono što odgovara muslimanima a ne odgovara Srbima, to je neporecivo, a nagađanja o plemenitim namerama je samo loša vađevina.
milisav68 milisav68 13:46 19.07.2021

Re: Čarli

gedza.73


Nezvanična himna najveće bugarske opozicione partije.

Nema link na jućubu, pa moram ovako.

https://twitter.com/i/status/1414955640104046600
haklberi_tom haklberi_tom 13:50 19.07.2021

Re: Čarli

maksa83
Od svih država koje su ostale ili nastale u medjuvrmeenu, jedno nam je Crna Gora bliska, pa eto ajde da im prebiramo poteze na kašičicu nebili smo našli razlog da se i sa njima raskurcamo. I oni sa nama na jednak način.

Svako govno koje se zadesi na obe strane će tu stvar raspirivati i polarisati za sopstvene potrebe. I Milo kad mu zatreba i ovaj ovde. Ja da sam crnogorski Crnogorac i samo jedan pogled na srpske tabloide (koji su pod potpunom kontrolim vlasti) bio bih hard kor Crnogorac koji u najboljem slučaju zazire od Srbije a u najgorem je mrzi.

Bez obzira na sve tabloide, meni Crna Gora nikada neće biti inostranstvo.
haklberi_tom haklberi_tom 13:54 19.07.2021

Re: Čarli

maksa83
Je l' postoji situacija u kojoj si hard kor Srbin pa da zazireš od Crne Gore kada pogledaš šta oni pišu o name i ne samo oni nego i ostale komšije?

Da li si u stanju da naređaš koliko tabloida imaju npr. Hrvatska i Crna Gora koji su pandan ovim našim? Je l' imaš ideju koliko je ovde kod nas ta scena jača nego tamo? Not ivn fani što bi rekao agresor.

Ne umem da navedem nijedan hrvatski tabloid, a ni crnogoriski, a prilično sam siguran da bi ti sad morao da se daš u ozbiljno guglovanje da iskopaš išta slično ALO!u, Informeru, Objektivu, Srpskom Telegrafu, Kuriru i sl. i verovatno bi izašao otpr. praznih šaka, možda bi izbunario nešto u Hrvatskoj što se više bavi sisama Jelene Rozge nego Srbijom (koja sutra kreće u ofanzivu). A navedeni su bukvalno glasila ovdašnjeg establišmenta. Ok, ne samo ovdašnjeg, pošto u njima pored rata sa Hrvatskom/Bosnom/Kosovom/Crnom Gorom koji samo što nije počeo po pravilu i Putin Donosi, Putin Obećava, Lukašenko Isporučuje, i sl.



Delimično si u pravu!
Delimično, zbog toga što je u okolini postignut apsolutni konsenzus prema Srbima (nakot manje vredan, kako su govorili njihovi očevi domovina), tako da oni sada mmogu da budu fini.
Mene njihova finoća ne zavarava.
gvozden1 gvozden1 14:03 19.07.2021

Re: Čarli


Ne umem da navedem nijedan hrvatski tabloid, a ni crnogoriski, a prilično sam siguran da bi ti sad morao da se daš u ozbiljno guglovanje da iskopaš išta slično ALO!u, Informeru, Objektivu, Srpskom Telegrafu, Kuriru i sl.

Možda da ne tražimo po tabloidima, možda ima toga u izjavama predsednika, premijera, ministara

Ono o šaka jada, Milanović, o udarićemo vojskom, Mesić, o Srbija mora nas da sluša, Plenković...
shmoo shmoo 14:14 19.07.2021

Re: Čarli

pa se odjavljujem. Navratim možda na jesen, zimu, sledeće god..






haklberi_tom haklberi_tom 16:22 19.07.2021

Re: Čarli

tess1
Ovo jos nismo imali.

Cista agresija.

Ma očekujem ja to već neko vrijeme, otvorenije i agresivnije. Nisam odgovorila šta mislim o njegovom sirovom srbovanju jer se sjetih da ovako kratak fitilj mora negdje reagovati, sjetih se da ima ženu.

I Tasi sam na ovom blogu odgovorila na one kilometarske ucmizdrene komentare kod Razmišljalice (opet vodim računa o nekoj ženi), i sad kad vidim ove smajlije bogznakako dobrućudne, stresem se.

Ništa što rekoh ne bih mijenjala, i o Crnogorcima, i o poređenje sa Hrvatskom prije nego Bosnom i o crnogorskom ijekavskom, sve ono što pametno i ispravno mislim na početku pokaže se tek treći i peti dan kroz komentare nekolicine. Kod Vrapca je problem što u komunikaciji sa mnom kreće od -18 koraka do početne pozicije 0 a ja sam već krenula +20 koraka od 0, on da bi se prilagodio kučkinom lupetanju a ja nemam kud? Ccc, za mene su svašta govorili, i govore, ali da sam glupa nikad niko, naprotiv.. mizerija mi baviti se svim tim.


Ukratko, malo mi je previše toksičnosti (sa Emsijem srbskim junakom koji goni čovjeka u celibat), pa se odjavljujem. Navratim možda na jesen, zimu, sledeće god..


Nisi u pravu!
Osim što nisi glupa!
No, to što nisi glupa je dodatna obaveza za tebe.
To što si žensko ne bi trebalo da zloupotrebljavaš.
Jednostavno.
Misliš, tvoje +20 je kada vrapcu kažeš - odjebi!

Davie Davie 17:33 19.07.2021

Re: Čarli

Filip Mladenović
Porodica Novaka Đokovića potiče od Damjanovića iz stare Crne Gore, sa Čeva. Njegov predak, Đoko Damjanović, po kome je nastalo prezime porodice, oko 1730. godine preselio se u Jasenovo Polje kraj Nikšića.

Iz Jasenovog Polja se Novakov pradeda Neđeljko Đoković 1928. sa porodicom odselio u Metohiju, u selo Voćnjak. Zbog II sv. rata na nekoliko godina se nastanjuju u Jasenovom polju. Početkom 1951. godine Novakov ded Vladimir seli se iz Metohije u Kosovsku Mitrovicu, gde 1961. dobija sina Srđana, Novakovog oca, koji danas ne krije da je etnički Crnogorac. Đokovići su se preselili u Beograd 1981. godine.


Moji pretci su se 1715 iselili iz sela u kojem je nekih 100-tinak godina kasnije rodjen P.P.Njegos, deo porodice (plemena) je otisao u Austrougarsku, na granicu danasnje Dalmacije i Like a deo je ostao u tom selu. Oni koji su otisli u tadasnju Austrougarsku su i danas Srbi, nikad se nisu izjasnjavali kao Crnogorci a oni koji su ostali u Montenegru su danas podeljeno pleme, zavadjeno, manji deo njih koji je imao komunisticke privilegije se deklarise kao Crnogorci ( oni su i za vreme Mila Dj. zadrzali te privelegije, cak i napredovali u Milovom sistemu) a drugi veci deo plemena je ostao tvrdokorno krilo srpskog naroda u Montenegru ( neki od njih su u Niksicu i u protesnim litijama bili istaknuti protivnici Milu).

Ista prica sa mnogim selima u dalmatinskoj Zagori i Lici, vecina srpskih stanovnika tih krajeva vodi poreklo iz Montenegra i svi se izjasnjavaju kao Srbi, Crnogoraca nema jer su oni kao narod nastali tek u Titovoj FNRJ ma sta danasnji revizionisti istorije u Montenegru pokusavali da izmisle.

Kod Djokovica je to jos jasnije, Novakov pradeda se iz tadasnje Crne Gore iselio na Kosovo 1928 kao Srbin a ne kao Crnogorac kao sto ti pokusavas da predstavis, znaci oni 1928 kad je u Montenegru vec postojao politicki projekat zelenasa nisu smatrali da su Crnogorci, nisu to hteli da budu ni 1945 a ne zele ni danas.

Sasvim legitimnim smatram pravo svakog da se sam opredeli sta je, Crnogorci zele da budu drugi narod, OK, zele da imaju svoj jezik, OK. Ako ih je dovoljno mogu da oforme svoj narod, svoju drzavu, svoj jzeik ali isto tako moraju dati prava drugima da budu ono sto hoce i da imaju svoj jezik i kulturu. Znaci, ako se Novakov otac deklarise kao Srbin, ako se sam Novak tako deklarise ko je Filip Mladenovic ili Davie da mu to brani, ko? Nevazni anonimusi za njega i njegove odluke i dela.

niccolo niccolo 18:39 19.07.2021

Re: Čarli

Neues aus der Nachbarschaft



shmoo



Blagodarim
vcucko vcucko 20:52 19.07.2021

Re: Čarli

gvozden1


Ako mene pitaš čija je stvarno, pojma nemam, ali znam da ima i drugih pesama pod sporom, čak i Marširala kralja Petra garda.


Kralja Petra / Jelačića garda
Gledale ih Beogradske dame / Zagrebačke frajle

Zovi, samo zovi... takođe obe verzije, uredno.
vcucko vcucko 21:09 19.07.2021

Re: Čarli

shmoo

(Континенталну, без ових брегзитоваца. Они онда у том случају да само један контролише цео ток Дунава од извора до ушћа постају потпуно небитан играч на Континенту. А за сада још увек потомци сер Френсиса Волсингема деле срећу свима по старој доброј Јевропи. Што рече она мудра изрека:"Где год се двојица свађају, ту је сигурно неки Енглез у близини." )

И то је тако миленијумима.

Симпл ез дет.


Da. Ali jedna stvar devojci sreću kvari. To što Donau od Donaueschingena do Schwarzmeera i u teoriji i praksi može da kontroliše samo jedan narod na dunjaluku. Jasno je i koji. A jasno je i kako to izgleda, kad oni kontrolišu sve. I kako bi mi (i slični nama) prošli i koja bi nam sudba bila namenjena. Znači, bivalo. Pa su svi jedva dočekali da više ne bude. Amer, Rus, faking Englez, ko god, samo ne... zna se ko. Nomen est omen.
vcucko vcucko 21:33 19.07.2021

Re: Čarli

Davie

Ista prica sa mnogim selima u dalmatinskoj Zagori i Lici, vecina srpskih stanovnika tih krajeva vodi poreklo iz Montenegra i svi se izjasnjavaju kao Srbi, Crnogoraca nema jer su oni kao narod nastali tek u Titovoj FNRJ ma sta danasnji revizionisti istorije u Montenegru pokusavali da izmisle.

Zagora i Lika s jedne i Banija sa druge strane su sve samo ne isto. Ali po ovom pitanju jesu isto. Naime Montenegro je bila usputna stanica, prolazna stvar.

Moji pra- su zabeleženi u nečemu imena Bajkova Kamenica iznad Risna 1447., a stigli su sa Zolotnog jazera (znači Zlatar - Nova Varoš) u tim smutnim godinama posle Kosovskog boja. Otuda su sišli na Kamenare pa su jedni (trajektom) dalje na jug, svojevremeno sam sreo prezimenjaka fetivog iz Sutomora (što me tada iznenadilo). Drugi su udarili na Trebinje, tamo oformili jako pleme, ali ih se velik broj odazvao pozivu cara Rudolfa i postadoše jezgro novoformirane Vojne Krajine.

Znači Crna Gora da, ali privremeno. Ni kao ishodište ni kao cilj.
Da se razumemo - ne iznosim vrednosne sudove, daleko bilo, samo prepričavam fakta do kojih sam došao nekim (sporadičnim i više nego amaterskim) istraživanjem.

Jedno se mora priznati: ako te iole zanima poreklo, prezime, išta od toga, idi u Crnu Goru pa pitaj. Oni to, prosto rečeno, znaju. I hoće da ti kažu, da te upute.
Der Fremde Der Fremde 12:33 20.07.2021

Re: Čarli

Dobar dan svima, pozdrav Alse .. Postoji li shansa da mi nekako dostavish ime i kontakt te prodavnice, please
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:57 20.07.2021

Re: Čarli

tess1
vrabac_onaj
tess1
Nestvarno je koliko lupetaš.

Da ponovim, prosto je nestvarno koliko lupetaš.

Vrabac, odjebi.


mrš u pizdu materinu kučko.

Izgleda i pripit i glup nasilnik. Propast.


Dogiran! Drogiran!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:06 20.07.2021

Re: Čarli

Ovo jos nismo imali.

tess1
Ovo jos nismo imali.

Cista agresija.

Ma očekujem ja to već neko vrijeme, otvorenije i agresivnije. Nisam odgovorila šta mislim o njegovom sirovom srbovanju jer se sjetih da ovako kratak fitilj mora negdje reagovati, sjetih se da ima ženu.

I Tasi sam na ovom blogu odgovorila na one kilometarske ucmizdrene komentare kod Razmišljalice (opet vodim računa o nekoj ženi), i sad kad vidim ove smajlije bogznakako dobrućudne, stresem se.

Ništa što rekoh ne bih mijenjala, i o Crnogorcima, i o poređenje sa Hrvatskom prije nego Bosnom i o crnogorskom ijekavskom, sve ono što pametno i ispravno mislim na početku pokaže se tek treći i peti dan kroz komentare nekolicine. Kod Vrapca je problem što u komunikaciji sa mnom kreće od -18 koraka do početne pozicije 0 a ja sam već krenula +20 koraka od 0, on da bi se prilagodio kučkinom lupetanju a ja nemam kud? Ccc, za mene su svašta govorili, i govore, ali da sam glupa nikad niko, naprotiv.. mizerija mi baviti se svim tim.


Ukratko, malo mi je previše toksičnosti (sa Emsijem srbskim junakom koji goni čovjeka u celibat), pa se odjavljujem. Navratim možda na jesen, zimu, sledeće god..





sunce moje...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:10 20.07.2021

Re: Čarli

haklberi_tom

Nisi u pravu!
Osim što nisi glupa!
No, to što nisi glupa je dodatna obaveza za tebe.
To što si žensko ne bi trebalo da zloupotrebljavaš.
Jednostavno.
Misliš, tvoje +20 je kada vrapcu kažeš - odjebi!



pa da, klasična manipulatorska kučka.
i to nema veze sa polom, postoje i muškarci koji su manipulatorske kučke.
kada je neko govno, onda je govno.
nema to veze sa polom, verskom ili nacionalnom pripadnošću, političkim uverenjima.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:14 22.07.2021

Re: Čarli

bavi sisama Jelene Rozge


rozgica nema sise. sto je ne sprecava da bude odlicna riba, jos od ljuljaske.

djoka_l djoka_l 10:07 16.07.2021

Upitan protest

Za one koji ne poznaju Novi Beograd, ta površina na kojoj treba da se zida je godinama prazna blatnjava rupa. Mnogi je koriste kao parking. I ja sam se tu nekoliko puta parkirao, samo kada je kiša, teško se i ulazi i izlazi.

Dakle, jedna potpuno neuređena površina koja do sada nije nizašta služila.
Osim toga, u istom nizu se već nalaze poslovne zgrade - Raiffeisen banka i Uniqua osiguranje.

Ja imam utisak da bi predviđena zgrada bila dobro rešenje. Ja ne stanujem u tom bloku, pa ne znam da li je bilo nekih drugih planova da se od tog rugla napravi nešto drugo.

Za potencijalne kritičare - ne nisam bot, a trenutnu vlast prezirem...

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:33 16.07.2021

Re: Upitan protest

Podzemni parking i zgrada visine kao i 2 susedne poslovne zgrade je davno obećano stanarkama i stanarima bloka 37.

Medjutim, alavost i trka za profitom su doveli do toga da nema ništa od podzemnog parkinga, a umesto slične nove zgrade kao 2 susedna poslovna objekta, predvidjena je izgradnja visoke zgrade.

Eto zašto se gradjanstvo u tom delu Novog Beograda buni!
haklberi_tom haklberi_tom 11:12 16.07.2021

Re: Upitan protest

Filip Mladenović
Podzemni parking i zgrada visine kao i 2 susedne poslovne zgrade je davno obećano stanarkama i stanarima bloka 37.

Medjutim, alavost i trka za profitom su doveli do toga da nema ništa od podzemnog parkinga, a umesto slične nove zgrade kao 2 susedna poslovna objekta, predvidjena je izgradnja visoke zgrade.

Eto zašto se gradjanstvo u tom delu Novog Beograda buni!

Usput ... da li bi bilo ispravnije da se kaže stanarkinjama, nego stanarkama?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:48 16.07.2021

Re: Upitan protest

je davno obećano stanarkama i stanarima bloka 37.


Ko obećao taj i izvršio, dizvinEš.. (šta je ONO crveno skroz desno u kadru boktemazo?)

Ali podrška za protest u svakom slučaju. (mada bolje da traže neko zelenilo između tih betonskih monstruma/rugla/dušegupki tamo/na NB nego još jedan parking/zgradu..)
zilikaka zilikaka 12:06 16.07.2021

Re: Upitan protest

Podzemni parking i zgrada visine kao i 2 susedne poslovne zgrade je davno obećano stanarkama i stanarima bloka 37.

Kome je trebao da bude namenjen taj podzemni parking?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:18 16.07.2021

Re: Upitan protest

zilikaka
Podzemni parking i zgrada visine kao i 2 susedne poslovne zgrade je davno obećano stanarkama i stanarima bloka 37.

Kome je trebao da bude namenjen taj podzemni parking?


I firmi i stanarkama i stanarima!
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:53 19.07.2021

Re: Upitan protest

Nije mi jasno čiji može da bude interes da stanarima susednih zgrada gradi parking, osim ako će prodavati mesta.

Паркинг места у подземним гаражама и те како имају своју цену, али Филипови грађани и грађанке, станари и станарке, увек очекују нешто за џ.

Како би било да онда сви Београђани добију по једно паркинг место у подземној гаражи?
angie01 angie01 16:08 19.07.2021

Re: Upitan protest

principessa_etrusca

Паркинг места у подземним гаражама и те како имају своју цену, али Филипови грађани и грађанке, станари и станарке, увек очекују нешто за џ.

Како би било да онда сви Београђани добију по једно паркинг место у подземној гаражи?




naravno da se mesta prodaju, pa i ulicna parking mesta se placaju,...koliko zlonamernosti, da ne kazem nesto drugo, je potrebno za ovako komentarisanje,...btw- postoje standardi za svaku stambenu zgradu vezani i za okolno zelenilo i parking mesta, (kao i za svu potrebnu infrastrukturu)- koji su ozbiljno naruseni besomucnom, neplanskom gradnjom, pa sada tamo gde je bilo dovoljno prostora da se parkiraju stanari, ne mozes iglu da bacis.
Davie Davie 16:16 20.07.2021

Re: Upitan protest

apacherosepeacock
je davno obećano stanarkama i stanarima bloka 37.


Ko obećao taj i izvršio, dizvinEš.. (šta je ONO crveno skroz desno u kadru boktemazo?)

Ali podrška za protest u svakom slučaju. (mada bolje da traže neko zelenilo između tih betonskih monstruma/rugla/dušegupki tamo/na NB nego još jedan parking/zgradu..)



To crveno u kadru je poslovna zgrada koju renta par firmi (medju njima je i Gorenje GTI), zgrada je izgradjena 2005-te mislim a projektant i gradski ahitekte koji su odobrili gradnju su se bas proslavili (na njihovom mestu bih pocepao diplomu).

Inace ceo taj kraj (blokovi 38 i 40, odnosno kraj bul.M.Milankovica ka Tosinom Bunaru) je nabudzen poslovnim prostorom koji je "projektovan" i gradjen bez ikakvog arhitektonskog smisla, tako da imate od modernih staklo-metal zgrada, betonskih kovcega pa do klasicnih srpskih od opeke. Kaludjerica na NBGD.

Sledeci blok koji ce gradjevinski da "plane" (vec se gradi tamo) je blok 39 (kod FDU), toliko parce neizgradjene zemlje unvestitori ce tesko propustiti.



apacherosepeacock apacherosepeacock 12:20 21.07.2021

Re: Upitan protest

Davie
apacherosepeacock
je davno obećano stanarkama i stanarima bloka 37.


Ko obećao taj i izvršio, dizvinEš.. (šta je ONO crveno skroz desno u kadru boktemazo?)

Ali podrška za protest u svakom slučaju. (mada bolje da traže neko zelenilo između tih betonskih monstruma/rugla/dušegupki tamo/na NB nego još jedan parking/zgradu..)



To crveno u kadru je poslovna zgrada koju renta par firmi (medju njima je i Gorenje GTI), zgrada je izgradjena 2005-te mislim a projektant i gradski ahitekte koji su odobrili gradnju su se bas proslavili (na njihovom mestu bih pocepao diplomu).

Inace ceo taj kraj (blokovi 38 i 40, odnosno kraj bul.M.Milankovica ka Tosinom Bunaru) je nabudzen poslovnim prostorom koji je "projektovan" i gradjen bez ikakvog arhitektonskog smisla, tako da imate od modernih staklo-metal zgrada, betonskih kovcega pa do klasicnih srpskih od opeke. Kaludjerica na NBGD.

Sledeci blok koji ce gradjevinski da "plane" (vec se gradi tamo) je blok 39 (kod FDU), toliko parce neizgradjene zemlje unvestitori ce tesko propustiti.



Hvala za objašnjenje.
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 11:02 16.07.2021

Kvaka 37

Ако је „субјект“ који гради шта гради на том месту испунио и испоштовао све потребне услове и законе ове државе, власт је дужна да им обезбеди наставак градње, рачунајући и употребу принуде.
Него, да распишемо свенародни референдум о садржајима које треба изградити у чувеном „петом парку“ на Звездари јер се локално становништво не може да договори (након „револуције“ у „петом парку“ пре извесног времена).
Изгледа да ће Весић, као медијатор, опет да покупи „изборни кајмак“…
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:35 16.07.2021

Re: Kvaka 37

guska-i-rostilj
Ако је „субјект“ који гради шта гради на том месту испунио и испоштовао све потребне услове и законе ове државе, власт је дужна да им обезбеди наставак градње, рачунајући и употребу принуде.
Него, да распишемо свенародни референдум о садржајима које треба изградити у чувеном „петом парку“ на Звездари јер се локално становништво не може да договори (након „револуције“ у „петом парку“ пре извесног времена).
Изгледа да ће Весић, као медијатор, опет да покупи „изборни кајмак“…


Očigledno da nisu ispunjeni svi potrebni uslovi i zakoni ove države, čim toliko stanarki i stanara protestuje.

I laiku je jasno da tu nešto ne štima sa dozvolama: susedne 2 poslovne zgrade, jedna banke, druga osiguravajuće kompanije, normalne su, razumne visine.

Medjutim, umesto da se u nastavku izgradi poslovna zgrada slične visine, što je razumljivo i prihvatljivo u estetskom, arhitektonskom i ljudskom smislu, investitor hoće da podigne višespratnicu samo da bi ostvario što veći profit!
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 13:52 16.07.2021

Re: Kvaka 37

Očigledno da nisu ispunjeni svi potrebni uslovi i zakoni ove države, čim toliko stanarki i stanara protestuje.


Аааааа, то!
Ја мислио да су протести због висине зграде (како иде оно : - заклањаш ми сунце…), могућих проблема са канализацијом, паркирањем.

ЗаштоПротестују
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:29 18.07.2021

Re: Kvaka 37

guska-i-rostilj
Očigledno da nisu ispunjeni svi potrebni uslovi i zakoni ove države, čim toliko stanarki i stanara protestuje.


Аааааа, то!
Ја мислио да су протести због висине зграде (како иде оно : - заклањаш ми сунце…), могућих проблема са канализацијом, паркирањем.

ЗаштоПротестују

Ипак није јасно зашто протестују. Нигде графичког приказа нове зграде, нигде графичког приказа целог блока.
maksa83 maksa83 12:38 16.07.2021

alal vera

angie01 angie01 12:46 16.07.2021

Re: alal vera

Faking komunjare...



mene samo zivo zanima, ko ce tim stanarima da nadoknadi stetu,...i koji sud, koji se po blogu nudi kao normalan proceduralni put isterivanja pravde, (kao da se ne zna da pravosudje ne funkcionise0, ce da presudi krivcu i kada.
haklberi_tom haklberi_tom 13:41 16.07.2021

Re: alal vera

maksa83

Zbog urušavanja zgrade pored gradilišta evakuišu se stanari.

https://nova.rs/vesti/hronika/haos-na-vracaru-gradiliste-urusilo-zgradu-stanari-u-panici/

https://rs.n1info.com/vesti/urusila-se-zgrada-na-vracaru/

Faking komunjare...

Eeeee, za vreme Faraona Tite, takve stvari se nisu događale.
Uhhhh, jadni ljudi, najebaše 'ni krivi, ni dužni'!

maksa83 maksa83 13:47 16.07.2021

Re: alal vera

Eeeee, za vreme Faraona Tite, takve stvari se nisu događale.

Ima još:

Sin investitora pretukao starca jer se požalio inspekciji zbog nelegalne gradnje.

Srbi oslobođeni stega zlog komunizma prosto kidaju. Ki-da-ju.
alselone alselone 13:47 16.07.2021

Re: alal vera

Zbog urušavanja zgrade pored gradilišta evakuišu se stanari.

Bangladeš.
alselone alselone 13:49 16.07.2021

Re: alal vera

Sin investitora pretukao starca jer se požalio inspekciji zbog nelegalne gradnje.


Sedmospratnica u Krnjači?
alselone alselone 13:49 16.07.2021

Re: alal vera

Što otvaram novine na dan revakcinacije, ima tromb da dobijem na nervnoj bazi.
gvozden1 gvozden1 13:51 16.07.2021

Re: alal vera


https://rs.n1info.com/vesti/urusila-se-zgrada-na-vracaru/

Jel to ova?



Nešto piše Majami, to ulica na Vračaru?
maksa83 maksa83 13:59 16.07.2021

Re: alal vera

Nešto piše Majami, to ulica na Vračaru?

Pa ja sam mislio da smo mi bolji od njih, ono, svaka taraba u Srbiji starija od američke države, Crnotravci, drndemrnde...

Kada bi znali profil uobičajenog "građevinskog investitora" u Beogradu smrzli biste se. Bukvalno najgori ološ koji možeš da zamisliš. U boljem slučaju to je bivši fudbaler/košarkaš, ali oni grade po Vračaru i mahom su ozbiljni, bez gluposti, velike zgrade, kvalitetno. Sve ovo ostalo možeš da ga strpaš u zatvor na 20 godina bez istrage i suđenja i nećeš se zajebati.
predatortz predatortz 14:00 16.07.2021

Re: alal vera

alselone
Što otvaram novine na dan revakcinacije, ima tromb da dobijem na nervnoj bazi.


Kad ne umeš da se opustiš! Ja na RTS1 gledam partizanski film, upravo Bata Živojinović kolje Švabu iz Banata.
maksa83 maksa83 14:02 16.07.2021

Re: alal vera

alselone
Zbog urušavanja zgrade pored gradilišta evakuišu se stanari.

Bangladeš.

Nije ovo prvi put, desila se slična stvar kod mene u kraju pre jedno 6-7 godina.
nask nask 14:14 16.07.2021

Kako vas bre nije sramota

samo kukate na progres i dok se ovo dešava u svemiru vi sabotirate demokratski izabranu vlast u izvršenju svoje vizije za dobrobit svih građana/ki Srbije i regiona.
haklberi_tom haklberi_tom 14:14 16.07.2021

Re: alal vera

maksa83
Eeeee, za vreme Faraona Tite, takve stvari se nisu događale.

Ima još:

Sin investitora pretukao starca jer se požalio inspekciji zbog nelegalne gradnje.

Srbi oslobođeni stega zlog komunizma prosto kidaju. Ki-da-ju.

Što kaže jedna kantri pesma od grupe Foghorn --- kako se seje, tako se i žanje!
Titini stručnjaci su zasejali samo tako - do jaja!
haklberi_tom haklberi_tom 14:16 16.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

nask
samo kukate na progres i dok se ovo dešava u svemiru vi sabotirate demokratski izabranu vlast u izvršenju svoje vizije za dobrobit svih građana/ki Srbije i regiona.

Ja se s ovim ne bih zajebavao!
Muke su ovo!
Sve što su komunjare zasnovale, dolazi na naplatu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:17 16.07.2021

Re: alal vera

predatortz
alselone
Što otvaram novine na dan revakcinacije, ima tromb da dobijem na nervnoj bazi.


Kad ne umeš da se opustiš! Ja na RTS1 gledam partizanski film, upravo Bata Živojinović kolje Švabu iz Banata.


Ja sam 2 fajzer pelcer dobila koliko juče.. i čitam blog


šta ću, ovde nemamo partizanske filmove.. ustvari - imamo, neke o nl pokretu otpora al ne gnj__ pardon, ne puštaju mimo godišnjica:)
nask nask 14:18 16.07.2021

Re: alal vera

Titini stručnjaci su zasejali samo tako - do jaja!

Nisam očekivao toliko samokritike od tebe. Svak čast, treba imati hrabrosti i integriteta pa to ovako javno priznati kao neko ko je na titinom ETF-u diplomirao.
gedza.73 gedza.73 14:43 16.07.2021

Re: alal vera

Što kaže jedna kantri pesma od grupe Foghorn



gvozden1 gvozden1 15:06 16.07.2021

Re: alal vera


Kada bi znali profil uobičajenog "građevinskog investitora" u Beogradu smrzli biste se.

Verujem, meni sliku krivi čovek koga znam a koji gradi i po Beogradu, i to baš tu, Vračar, Dorćol, te lokacije.

GREDA

A pošten čovek, dobra firma, dobro gradi, i nije po političkoj liniji ušao u to.

Baš se dobro znamo i prva asocijacije na gradnju i Beograd mi je on, ali da je to kriva slika verujem.

milisav68 milisav68 15:08 16.07.2021

Re: alal vera

maksa83
Faking komunjare...

...koje su sjebale katastar, pa se ne zna gde je sinor, i da na njemu ne sme da se zida :)


angie01 angie01 15:18 16.07.2021

Re: alal vera

Nije ovo prvi put, desila se slična stvar kod mene u kraju pre jedno 6-7 godina.


bila i ona na Karaburmi, sto je izgradjena ekspresno na klizistu...pa sklizla...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana