Putovanja

Секс у доба ковида

omega68 RSS / 28.08.2021. u 22:14

 

Наслов је у функцији увећања читаности :)

 

Дакле, шта имамо?

Имамо  као и код других ствари. Ево рецимо Чомићка, или Чомићева, мислим стварни не знам како да је родносензитивно назовем  а да се не наљути?

Она је добила да се маје са некаквим друштвеним дијалогом, сви ми нешколовани мислимо да је то нека нова наука, а онда је разни извршиоци намажу по медијима, најстрашније.

Или Стефанивић.Сви га месни одбори , редом, омажу говнима и захтевима да га се избаци из странке, а онда га председници тих истих одбора примају као Министра.

Онда, Кон...Тај је др. од свих горе наведених највише са мудима у процепу, због  свињског и птичијег грипа и свих Вукајловићких које су мардељале због њега и тих његових тадашњих вакцина, па је погодан да сада држи линк према Ивануши и глуми да се нешто овде ради како онај, такође уцењени, главоња СЗО жели да чује, а у ствари се одржавају Егзити, Бир фестови, Арсенак фестови, утакмице, свадбе, сахране и концерти и повећава се економска снага земље.

ОК,то смо схватили

 

Схватили смо, још, да је смртност мизерна и да ови нацистички глобалисти у Аустралији и Канади раде на смањењу економске моћи тих земаља.

 

Знамо да је др. Мелоун, човек који је направио технологију за мРНК вакцину, рекао да је то све у експерименталној фази и да се људи не вакцинишу. Скинули су га са свих мејнстрим медија.

 

Знамо да доктор Зеленко, који је излечио многе људе, каже да је геноцид ако се даје трећа доза која само погоршава имунитет.

Ја сам првог дана ванредног стања добио савет од старе апотекарке да само перем руке и да се клоним болесних.

Пио сам бели лук растопљен у води јер се одбранбене ћелије само тако стварају, у цревима.

Ишао сам што више на сунце јер се тако ствара Д витамин.

Јео сам здраву храну али нисам престајао са пушењем и алкохолом.

Нисам се  жигосао и нећу. 

Смрт ионако није крај него почетак 

П.С. За децу ћу неког да одробијам

 



Komentari (719)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 12:52 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол


koji sprečava dalje širenje infekcije, odnosno progresiju bolesti iz blage u tešku kliničku sliku
Зар то исто не ради и вакцина?

Ne.
Vakcina stvara imunitet, kao kad se razboliš pa preležiš bolest.
Onda se sa tim ojačanim imunitetom lakše boriš sa virusom ako naiđe.

Ovaj lek usporava virus kako bi organizam lakše mogao da se izbori kada je čovek bolestan.

Vakcina je bolja opcija.

omega68 omega68 12:52 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83

Хвала докторе фармакологије
omega68 omega68 12:52 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Vakcina stvara imunitet, kao kad se razboliš pa preležiš bolest.


Е па није јер се стално најављују нове дозе
Наравно, није противзаконито због неких интереса лобирати за вакцине
maksa83 maksa83 12:55 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Хвала докторе фармакологије

Drago mi je ako sam pomogao. Nemoj da misliš da te ponižavam onim analogijama, ja volim kad meni tako objašnjavaju.
omega68 omega68 12:58 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Не, ја само мислим да лупаш глупости.
Али то је моје мишљење и немам ништа лично против тебе
looping looping 12:59 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

omega68
Vakcina stvara imunitet, kao kad se razboliš pa preležiš bolest.


Е па није јер се стално најављују нове дозе
Наравно, није противзаконито због неких интереса лобирати за вакцине

Imunitet traje koliko traje.

Ljudi se jednom godišnje vakcinišu protiv sezonskog gripa. Verovatno će slično biti i sa COVID vakcinama.
maksa83 maksa83 13:01 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Не, ја само мислим да лупаш глупости.

Očekivao bih da u skladu sa tim objasniš šta je u onome netačno i kako zapravo rade vakcine, ali evo rektifikujem očekivanja pošto toga slabo ima na izvoru svih znanja srbin.info.


looping looping 13:01 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

ali ako te stvarno zanima kako radi možeš lako da saznaš (ali moraš da kucaš u brauzeru nešto što nije srbin.info).


Evo jedan link kako radi. ---Link.


omega68 omega68 13:08 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Не, ја само мислим да лупаш глупости.

Očekivao bih da u skladu sa tim objasniš šta je u onome netačno

Пази преко свега овога си и лицемер, а то највише мрзим.
Овде годинама трујеш људе русофобијом, пљујеш Спутњик В и смеваш га, покупиш препоруке као додатну корист, а онда, кад су муданца у процепу, гле чуда, цепиш се баш тим СПУТЊИКОМ
С тобом сам завршио дискусију, као са фреијем, можете да пишете шта хоћете - нема више мојих одговора вама
omega68 omega68 13:11 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Evo jedan link kako radi. ---Link.


Операција под лажном заставом
Ocekivano. Ovo se rezira radi izazivanja sukoba koji ce onda posluziti kao razlog uvodjenja vanrednog stanja i kontrolnih punktova. Nije dobro.
omega68 omega68 13:17 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

looping

Можеш и ово да пренесеш
др Кристина Паркс (Christina Parks) је изнела снажну стручну анализу у којој је објашњено да је неетично за владу да прописује обавезне вакцине које, не само да не спречавају пренос, већ изгледа да слабе имунолошки систем човека.

„… Ово је изузетно сложена наука која је у медијима превише поједностављена како би нам у основи одузела слободу избора“, каже др. Паркс.

Докторка Паркс открива како вакцина не умањује симптоме повезане са варијантом Цовид-а Делта, и каже да “ЦДЦ криви анти-ваксере за ограничења овог дизајна вакцине.”

“Предлажем да они буду транспарентнији и да кажу родитељима да, иако спречава озбиљну болест код њихове деце, не спречава пренос, јер смо створили читаву класу асимптоматских преносника ове заразе који повећавају ширење ове болести”, каже др. Паркс.

Она даље објашњава да су дипломирани доктори наука међу највећим скептицима према овој врсти вакцина, као и Афроамериканци који имају невакцинисану стопу од 70 посто.

„Зашто? Зато што не верују својој влади. Имају ли разлога да не верују својој влади? ” Питала је Паркс-ова реторички, пре него што изнела своје стручно мишљење.

“Па, између 1930. и 1970. године, ЦДЦ је спровео експеримент Tuskegee у којем су затварали нелечене мушкарце са сифилисом и одбијали да их лече. Чак и након што су антибиотици постали доступни, још увек их нису лечили и нису им рекли да имају сифилис. Рекли су тим људима да су ту како би осигурали своје здравље. Злостављали су их. Кажете, “Па то је било у прошлости”, иако не мислим да је 1970. била тако давно. ”

Докторка Паркс закључује ова дешавања у поређењу са дискриминацијом којом се суочавају невакцинисани људи у радној снази као са расном сегрегацијом кроз историју.

“… Говорите ми да се мој син неће моћи образовати ако, на основу историје Афроамериканаца у овој земљи, не жели да се вакцинише?”

„Па ћу вас оставити са тим питањем: кога ћемо искључити из радне снаге? Хоћемо ли наставити са дискриминацијом и сегрегацијом у Сједињеним Америчким Државама? ”

Моје име је Др. Кристина Паркс,

Дипломирани доктор ћелијске и молекуларне биологије овде у држави Мичиген на Медицинском факултету Универзитета Мичиген, па сам врло добро упућена у науку о вакцинама за генску терапију мРНА, овој врсти технологије, као и шта вакцина може направити у телу, шта може, шта не може и чињеница да је ово изузетно сложена наука која је у медијима превише поједностављена да нам у основи одузме слободу избора.


ЕДИТ:

Шта је још рекла равноземљашка антиваксерка

Сада преовладава варијанта Делта, а директор ЦДЦ -а Walensky је у основи рекао да ове вакцине немају способност да спрече инфекцију и пренос Делта варијанте.

Дакле, нашу политику не треба градити на нади у оно што мислимо да желимо учинити, већ на ономе што нам подаци заправо говоре. Па зар ове… вакцине спречавају да се вирус размножава у носу и насопхарyнx-у? Не. Показало се само да спречавају ту репликацију у плућима. Они су различити, слузница се јако разликује од плућа. Врло се разликује од крви. Убризгате га у крв и стварате антитела у крви. Вирус не инфицира вашу крв, већ инфицира вашу слузницу и не стварате никакву заштиту да бисте је неутрализовали.

У ствари, недавна истраживања показала су да вакцинисани, посебно са варијантом Делта, и невакцинисани имају сличну количину вируса у носу и грлу.

У Barnstable–у, Масачусетс, ЦДЦ је пратио избијање 469 случајева Covid-а, 74 посто се догодило у потпуности код вакцинисаних, а 4 од пет који су хоспитализовани су такође вакцинисани против цовид-а.
maksa83 maksa83 13:18 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

пљујеш Спутњик В и смеваш га, а онда, кад су муданца у процепу, гле чуда, цепиш се баш тим СПУТЊИКОМ

Lažeš kao pas, nikad nisam ocenjivao Sputnjik V vakcinu.

Omega ti si zapravo bezobrazan.

Ili ne razlikuješ državnu informativnu agenciju od vakcine, što je već ozbiljan problem.
maksa83 maksa83 13:21 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Дипломирани доктор ћелијске и молекуларне биологије овде у држави Мичиген на Медицинском факултету Универзитета Мичиген


Pazi kad ovo nije srbin.info nego nultatacka.rs koju srbin.info voli da navodi kao izvor.

Pa u šoku sam...
predatortz predatortz 13:21 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ili ne razlikuješ državnu informativnu agenciju od vakcine, što je već ozbiljan problem.


Sputnjik je državna agencija tačno onoliko koliko je CNN nezavisna medijska kuća.

Inače, da se upišem. Nisam rusofil, primio sam Sputnjik V. Nisam ni amerofil, a vozim Chevrolet.

Ima li leka za mene, brat' Omega?
maksa83 maksa83 13:29 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Sputnjik je državna agencija tačno onoliko koliko je CNN nezavisna medijska kuća.

Sputnik is a Russian state-owned news agency, news website platform and radio broadcast service. It was established by the Russian government-owned news agency Rossiya Segodnya on 10 November 2014.

Šta ovde tačno nije jasno?
predatortz predatortz 13:35 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
Sputnjik je državna agencija tačno onoliko koliko je CNN nezavisna medijska kuća.

Sputnik is a Russian state-owned news agency, news website platform and radio broadcast service. It was established by the Russian government-owned news agency Rossiya Segodnya on 10 November 2014.

Šta ovde tačno nije jasno?


Sve je jasno. Rusi su pošteno napisali. Ovi drugi nisu.
looping looping 13:36 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Моје име је Др. Кристина Паркс,

Дипломирани доктор ћелијске и молекуларне биологије овде у држави Мичиген на Медицинском факултету Универзитета Мичиген, па сам врло добро упућена у науку о вакцинама за генску терапију мРНА, овој врсти технологије, као и шта вакцина може направити у телу, шта може, шта не може и чињеница да је ово изузетно сложена наука која је у медијима превише поједностављена да нам у основи одузме слободу избора.

Kao što rekoh, situacija u svetu nije bolja.

Čak sa ponosom mogu da kažem da su u Srbiji ljudi inteligentniji po pitanju COVID-a.

Ali i dalje tvrdim isto, nije ova učiteljica kriva zbog svog neznanja, kriv je školski sistem u Americi. Ja sam siguran da ona misli da je ispravno to što radi.
Christina Parks, is a science teacher for a Grand Rapids-based Christian homeschool organization with a postdoctoral degree in cellular and molecular biology from the University of Michigan

Amid other false claims Parks made about COVID-19 vaccinations, she referred to mask-wearing as a “biochemical nightmare” and “metabolic nightmare” that exacerbates inflammatory diseases and increases risk of cancer, diabetes and more — none of which is scientifically accurate.
alselone alselone 13:53 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
Дипломирани доктор ћелијске и молекуларне биологије овде у држави Мичиген на Медицинском факултету Универзитета Мичиген


Pazi kad ovo nije srbin.info nego nultatacka.rs koju srbin.info voli da navodi kao izvor.

Pa u šoku sam...

Uz malo guglanja nađeš da ona to zaista i jeste rekla ali nađeš i odgovor

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:34 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Uz malo guglanja nađeš da ona to zaista i jeste rekla ali nađeš i odgovor



Vrlo zanimljivo!

U nedoumici sam da li ona pogresno interpretira rezultate istrazivanja iz neznanja (ovaj cool tip je nekoliko puta dodatno objasnjavao odnosno ispravljao njene izjave) ili postoji neki drugi razlog. Doduse razlog mozda i nije toliko bitan posto je ova poslednja tvrdnja da je neko namerno manipulisao podacima iz istrazivanja kako se ne bi pokazalo da vakcina uzrokuje autizam kod crnih decaka totalno diskredituje.

Na stranu to da vecina njene publike vecinu onoga sto prica nece ni shvatiti. Vazno im je da je 'naucnica'. A zapravo nije. Tacno je da ima PhD in Cellular and Molecular Biology from University of Michigan - a znamo da ima svakakvih doktorata. Ali je isto tako tacno da se ona naukom ne bavi: At that time, I decided that I would rather pursue a career in education rather than continue on in research.

Evo sta jos kaze o sebi:
As a teacher, I am extremely passionate about opening the eyes of my students
to the intricacy and majesty of God’s creation. Hopefully, with a little encouragement, your student will be as excited about learning science as I am about teaching it.

Podvukao bih ovo: learning science as I am about teaching it sa sve otvaranjem ociju to the intricacy and majesty of God’s creation. Dawkins Richarde gde si?
macak_tosa macak_tosa 18:31 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
Не, ја само мислим да лупаш глупости.

Očekivao bih da u skladu sa tim objasniš šta je u onome netačno i kako zapravo rade vakcine, ali evo rektifikujem očekivanja pošto toga slabo ima na izvoru svih znanja srbin.info.



Ti si objasnio na primerima sa macama.
Omega bi trebalo da se potrudi i objasni, makar, analogijama sa kucama.
macak_tosa macak_tosa 18:34 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

predatortz
Ili ne razlikuješ državnu informativnu agenciju od vakcine, što je već ozbiljan problem.


Sputnjik je državna agencija tačno onoliko koliko je CNN nezavisna medijska kuća.

Inače, da se upišem. Nisam rusofil, primio sam Sputnjik V. Nisam ni amerofil, a vozim Chevrolet.

Ima li leka za mene, brat' Omega?

Auuuu, pa gde to da voziš?
Korejanca ili ništa.
gvozden1 gvozden1 19:09 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол


Ti si objasnio na primerima sa macama.

Lepa analogija, to je to, ali to je uglavnom poznata stvar.

Ali radi li to tako u ovom slučaju?

Ako se na logiku osloni, ima rupa, ne poklapa se sve.
Nije ko nožem presečeno - vakcinisani zaštićeni, nevakcinisani stradaju.

Nije tako pa se logika buni.

Kako nije baš mudro verovati antivakserima sa diplomom, teško je isključiti svoj razum pa slepo verovati vakserima sa diplomom.

Zdrav razum govori da nema opasnosti od vakcine, ali i da korist nije sigurna.

Čudi malo što su vakseri agresivniji u zastupanju stava, ljute se na one druge, kažnjavali bi, ograničavali.

Sa druge strane toga nema, ima otprilike, veruješ? ok, vakciniše se, zaštiti se, super, bezbedan si, ali pusti mene da sam odlučim o sebi.

I da verujem srbin.info, npr.
maksa83 maksa83 19:19 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ali radi li to tako u ovom slučaju?
Ako se na logiku osloni, ima rupa, ne poklapa se sve.
Nije ko nožem presečeno - vakcinisani zaštićeni, nevakcinisani stradaju.

Gde to piše? Od početka imaš za svaku vakcinu procenat šuta. Ne postoji vakcina sa 100% šuta (čak ni HPV vakcina nema punih 100%, ali nije daleko). Vakcine od gripa štite 40-60%.

Zašto izmišljamo nepostojeće teze i napadamo ih?

I da verujem srbin.info, npr.

Kako kaže moj kum - "svako ima pravo da se kreće i da bude kreten".

Veruj u šta hoćeš, a ako kreneš da serviraš to kao istinu na osnovu koje ljudi treba da donesu neke bitne odluke onda apsolutno očekuj da će neko da pokaže prstom i na tebe i na srbn.info i zajebava vas. Jer realno to je minimum koji zaslužujete pošto sve ovo nije zajebavanje. Mislim, sloboda za sve, zar ne.
alselone alselone 19:23 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

ovaj cool tip je nekoliko puta dodatno objasnjavao odnosno ispravljao njene izjave

Tip na kuloću dobija poverenje. :)

Zezam se ali je lepo dekonstruiše, uživao sam tih par minuta koliko sam gledao.

Sad razmišlja, i mi zapravo nemamo ozbiljan dijalog avaksa i vaksera. Ono, posadimo ih za isti sto pa pa da vidimo.
maksa83 maksa83 19:28 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Sad razmišlja, i mi zapravo nemamo ozbiljan dijalog avaksa i vaksera. Ono, posadimo ih za isti sto pa pa da vidimo.

Je l' znaš šta je ovo:

gvozden1 gvozden1 19:36 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Vakcine od gripa štite 40-60%.

E sad, možeš li ti da veruješ kad ovoliko ostrašćeni vakseri saopšte neki broj za koga kažu da je to procenat zaštite od korone?

Ja ne.
Ne znam ni da li je takav broj saopšten, a i ako jeste teško je uzeti ga zdravo za gotovo.
A logično je da je manji, značajno manji.

Ako je jeste, onda je to rulet, vakciniši se, možda ti se i posreći.

A uz to previše je ukupana ona strana koja zagovara vakcinaciju, baš ukopana, baš se zalažu.

Ova druga je marginalna, ona što piše o sigurnoj propasti ako se neko vakciniše.

Više smeta agresivnost vaksera, nego teoretisanje o zaverama antivaksera.



Veruj u šta hoćeš, a ako kreneš da serviraš to kao istinu na osnovu koje ljudi treba da donesu neke bitne odluke onda apsolutno očekuj da će neko da pokaže prstom i na tebe i na srbn.info i zajebava vas. Jer realno to je minimum koji zaslužujete pošto sve ovo nije zajebavanje. Mislim, sloboda za sve, zar ne.

Ma dobro, Srbin info je ekstrem, nisam mislio bukvalno na njega, nego na one koji sumnjaju u vakcinu.
gvozden1 gvozden1 19:37 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол


Sad razmišlja, i mi zapravo nemamo ozbiljan dijalog avaksa i vaksera. Ono, posadimo ih za isti sto pa pa da vidimo.

To nam treba, a ne isključivost i napad.
omega68 omega68 19:37 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

I da verujem srbin.info, npr.

Стварно не знам зашто неке крезубе особе наци провинијенције желе да забране неке сајтове?
Заправо знам, али то је већ много пута речено.То је оно - Слобиној ,,Политици'' не верујем ни кад напише данашњи датум!
Ни за време борбе против Слобе нисам дозвољавао себи да паднем у такву замку.
А пази нове протоколе које сам јутрос описао - каже др. мојој жени да сигурно има корону, да се НЕ тестира и да ИДЕ на посао.
Ових дана су у мом граду имали концерте Драганица, Аца Лукас, мало пре тога Цеца, долази неки Адил...да, и Здравко Чолић
А онда нас доктори малтретирају да смо неодговорни и још хоће да нам деци ударе дангу на руци.

Narator putuje po svetu u snu i dospeva do neke daleke, nepoznate zemlje. Ta zemlja je čudna i razlikuje se od svega što je do tada video. Najveća građanska vrlina i radost jeste ropska poniznost pred predstavnicima vlasti oličena u jahanju. Da bi se razlikovali od stranaca, vlast zahteva da se svima udari žig na čelo, užareni metalni pečat iza koga ostaje danga, ožiljak, kao dokaz viteštva.

Nazivajući pripovetku „Danga“ pisac direktno cilja na slepu poslušnost naroda, a indirektno i na politički teror kojoj je ova poslušnost cilj.
Već na početku napominje da je „miran i valjan građanin“. Čak i od otkinutog dugmeta policijske uniforme ima strah. Glava se dugmetu sama priklanja, usta se sama razvlače u osmeh, a ruka zadrhti. Živi u svetu u kome treba „kuraži“ da bi se čačkali zubi, pilo vino i strašno sanjalo. Knjige služe samo kao sredstvo za uspavljivanje.

Iskazi naratora su zbijeni, rečenica krcata informacijama, a slike i scene imaju prenesno značenje i obojene su ironijom, koja se sastoji u tome što se kazuje nešto suprotno od onoga što se misli. Alegorična funkcija je u ovom uvodnom delu satire, u kojoj se prepliću delimično moguće i neverovatno. Ironičnim primedbama o Srbiji i drugim aluzijama jasno se daje do znanja šta se krije iza zemlje o kojoj sanja.

U toj zemlji, u snu, pripovedač je posmatrač. Pripovedanje polazi od dve metafore, tj. dve narodne izreke ,,udariti nekome na čelo žig sramote“ i ,,uzjahati nekoga“. U njima je izražen odnos nasilničke vlasti prema narodu. Na osnovu njih je Domanović razvio niz humoristično-satiričnih slika sa karakteristikama alegorične fikcije. Pri tome on se služio hiperbolom i groteskom. Književne slike jahanja uglednog građanina od strane policajca i utiskivanja žiga na čelo građana, sa satiričnim značenjem, prelaze u grotesku, u nešto što je ružno do neverovatnog.

Viteštvo ljudi iz ove čudne zemlje je u tome što se međusobno nadmeću koliko puta će biti jahani od vlasti. U ironiju ovakve vrste sadržan je i gorki podsmeh namenjen nerazumnoj odanosti i poslušnosti naroda. Stanovnici ove zemlje su viteštvom nadvisili čak i sunarodnike pripovedača.

Osnovni motivski krug ,,biti jahan“ i ,,biti žigosan“ razvija se i produbljuje gradacijskim ređanjem scena, ali nema zapleta kao standardnog pripovednog elementa. Prvi tematski sloj čini scena u kojoj pandur jaše čoveka, kao i mehandžijino objašnjenje „da se ovo smatra za počast“ koje je zapravo poenta sloja.

Drugi tematski sloj je opis zbora građana na kome se dogovaraju o primanju žiga. Rasprava o kandidatima za predsednika je u funkciji ispoljavanja naravi mase. To je najobimnija scena u pripoveci sa vrlo razvijenim dijalogom i mnoštvom likova. Dijalog ima dvojaku funkciju. Pored toga što pokazuje narav građanstva, takođe je i sredstvo satiričnog sagledavanja pojava i postupaka.
alselone alselone 19:40 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Je l' znaš šta je ovo:


Ne znam.
alselone alselone 19:41 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

To nam treba, a ne isključivost i napad.


Pa da, ali ja mislim da ativax ekipa je ta koja ne bi htela u tome da učestvuje. Gledao sam neki dan onog doktora iz Niša, Radmilo se zove, i super je pričao. Da li misliš da bi neko od propagatora sa Tvitera smeo da sedne za sto sa njim?
Ja mislim da ne bi.
omega68 omega68 19:54 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

ja mislim da ativax ekipa je ta koja ne bi htela u tome da učestvuje. Gledao sam neki dan onog doktora iz Niša, Radmilo se zove, i super je pričao. Da li misliš da bi neko od propagatora sa Tvitera smeo da sedne za sto sa njim?
Ja mislim da ne bi.

Грешиш алсе и то знаш него ајде да будеш обазрив и да не изазовеш бес појединих
Ако причаш о Радмилу Петровићу, пензионеру, прошле године сам слушао својим ушима како не може ни свог унука да натера да носи маску, а данас хоће и децу млађу од 12 година да вакцинише.
Уосталом гледај блог - да ли ти поједини заговорници вакцина личе на неког ко би узео у разматрање да постоје лекови, да постоји прележавање...
Сви анти корона вакцине заговорници кажу да су они и њихова деца до сада вакцинисани свим вакцинама али да мало сумњају у експерименталне вакцине против короне.
И шта се добије од ваксинаци?
Видиш и сам
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:55 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone

Sad razmišlja, i mi zapravo nemamo ozbiljan dijalog avaksa i vaksera.


Za razliku od svih ostalih tema oko kojih se vodi razuman i staložen dijalog.
Daj, ne zajebavaj.
bene_geserit bene_geserit 19:55 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

mislim da ativax ekipa je ta koja ne bi htela u tome da učestvuje

Dobro bre ljudi, ne živimo u binarnom svetu, ne postoje samo crna i bela boja, postoji i puno nijansi sive.
U vezi vakcinacije ima gomila pitanja koja su otvorena.
Naravno da neki antivaxeri koji muljaju neke besmislene teorije zavere sa pola mozga (i dalje mislim da većinu toga smišlja služba) nisu korisni za diskusiju.
Ali nisu ni oni koji potpuno nekritički prihvataju svaki mainstream narativ, pa i onda kad je jasno da je potpuno besmislen (npr. kovid vakcine su ispitane, sigurne i nemaju side afekte), oni su podjednako beskorisni.
alselone alselone 19:59 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ако причаш о Радмилу Петровићу

Mislim na Radmila Jankovića.
alselone alselone 20:00 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Za razliku od svih ostalih tema oko kojih se vodi razuman i staložen dijalog.
Daj, ne zajebavaj.


"Mi" kao civilizacija, ne samo Srbija. Nisam video nigde ozbiljan razgovor.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:01 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

bene_geserit
mislim da ativax ekipa je ta koja ne bi htela u tome da učestvuje

Dobro bre ljudi, ne živimo u binarnom svetu, ne postoje samo crna i bela boja, postoji i puno nijansi sive.
U vezi vakcinacije ima gomila pitanja koja su otvorena.
Naravno da neki antivaxeri koji muljaju neke besmislene teorije zavere sa pola mozga (i dalje mislim da većinu toga smišlja služba) nisu korisni za diskusiju.
Ali nisu ni oni koji potpuno nekritički prihvataju svaki mainstream narativ, pa i onda kad je jasno da je potpuno besmislen (npr. kovid vakcine su ispitane, sigurne i nemaju side afekte), oni su podjednako beskorisni.


Ja samo da te pohvalim kao verovatno najrazumniju osbu koja se na blogu javlja na ovu temu (a da hoće nešto ozbiljno da kaže a ne da se zajebava).

P.S.
Pošto je blaga skeptičnost uvek i po svim pitanjima dobrodošla, možda si se negde nešto i prosrao ali ja bar nisam to video
predatortz predatortz 20:01 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone
To nam treba, a ne isključivost i napad.


Pa da, ali ja mislim da ativax ekipa je ta koja ne bi htela u tome da učestvuje. Gledao sam neki dan onog doktora iz Niša, Radmilo se zove, i super je pričao. Da li misliš da bi neko od propagatora sa Tvitera smeo da sedne za sto sa njim?
Ja mislim da ne bi.


Ja računam ovako...
Ne mogu biti ni izričit vakser, a još manje antivakser.
Ni za jednan čvrst stav nemam ono osnovno - znanje.
Stroga je moja logika sasvim jednostavna. Virus postoji. Neki, iz mog bližeg okruženja su ga izneli kao kijavicu. Neki, za koje bih se kladio da su otporniji od mene jer su mlađi, sa manje kilograma, posvećeni zdravom životu, su jedva pretekli. Njihova iskustva nisu ni malo naivna.

Dakle, šta ja mogu da učinim?
Mogu da primim vakcinu i da se nadam da će biti efikasna, bar u onoj meri da me zaobiđu komplikacije. Mada mislim da sam to, poodavno, pregurao na nogama, kada je fasovao jedan moj kolega.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:02 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone
Za razliku od svih ostalih tema oko kojih se vodi razuman i staložen dijalog.
Daj, ne zajebavaj.


"Mi" kao civilizacija, ne samo Srbija. Nisam video nigde ozbiljan razgovor.


pa na civilizaciju i mislim.
alselone alselone 20:03 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ja računam ovako...
Ne mogu biti ni izričit vakser, a još manje antivakser.
Ni za jednan čvrst stav nemam ono osnovno - znanje.
Stroga je moja logika sasvim jednostavna. Virus postoji. Neki, iz mog bližeg okruženja su ga izneli kao kijavicu. Neki, za koje bih se kladio da su otporniji od mene jer su mlađi, sa manje kilograma, posvećeni zdravom životu, su jedva pretekli. Njihova iskustva nisu ni malo naivna.

Dakle, šta ja mogu da učinim?
Mogu da primim vakcinu i da se nadam da će biti efikasna, bar u onoj meri da me zaobiđu komplikacije. Mada mislim da sam to, poodavno, pregurao na nogama, kada je fasovao jedan moj kolega.

Tako nekako i ja.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:03 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

predatortz

Ja računam ovako...
Ne mogu biti ni izričit vakser, a još manje antivakser.
Ni za jednan čvrst stav nemam ono osnovno - znanje.
Stroga je moja logika sasvim jednostavna. Virus postoji. Neki, iz mog bližeg okruženja su ga izneli kao kijavicu. Neki, za koje bih se kladio da su otporniji od mene jer su mlađi, sa manje kilograma, posvećeni zdravom životu, su jedva pretekli. Njihova iskustva nisu ni malo naivna.

Dakle, šta ja mogu da učinim?
Mogu da primim vakcinu i da se nadam da će biti efikasna, bar u onoj meri da me zaobiđu komplikacije. Mada mislim da sam to, poodavno, pregurao na nogama, kada je fasovao jedan moj kolega.



Slično i kod mene. To bi otprilike bilo to.
alselone alselone 20:04 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

pa na civilizaciju i mislim.


Pa dijaloga postoji sasvim korektnih na različite teme.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:06 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone
pa na civilizaciju i mislim.


Pa dijaloga postoji sasvim korektnih na različite teme.


Da, oko tema koje nisu popularne i u fokusu medija.
omega68 omega68 20:10 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Mislim na Radmila Jankovića.

кхм, без коментара
maksa83 maksa83 20:10 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Naravno da neki antivaxeri koji muljaju neke besmislene teorije zavere sa pola mozga (i dalje mislim da većinu toga smišlja služba) nisu korisni za diskusiju.

Pa vid' kurca u slamnatom šeširu, onda je ta služba smislila te argumente pre 135 godina kada su harale velike boginje. BUKVALNO prepisan narativ, od toga da "virus ne postoji", preko "postoji ali nije tako strašan" (a on 30% smrtnosti), preko "evo ovi doktori kažu da vakcine ne valjaju" (da, bilo ih je, mali krug koji su avaksi tada koristili kao autoritete) pa sve do "vakcina ustvari izaziva tu bolest", a verovao ili ne ono što je danas "vakcina izaziva autizam" je bilo "vakcina protiv velikih boginja izaziva sifilis, koleru, tuberkulozu, trovanje krvi" + nezaobilazan deo da su te "vakcine deo veće zavere". Avax narativ se ne menja već 135 godina, u dlaku isti.
alselone alselone 20:12 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

кхм, без коментара

Pa ostavio si komentar.
alselone alselone 20:13 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Pa vid' kurca u slamnatom šeširu,



Posle dugo godina moje poznavanje psovki je prošireno.
bene_geserit bene_geserit 20:14 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Pa vid' kurca u slamnatom šeširu, onda je ta služba smislila te argumente pre 135 godina

Podjednake su budale ovi što proglašavaju Ivermectin za lek za konje.
gvozden1 gvozden1 20:15 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Dakle, šta ja mogu da učinim?
Mogu da primim vakcinu i da se nadam da će biti efikasna, bar u onoj meri da me zaobiđu komplikacije.

To je u redu ako se tu stane.

Problem nastaje kad krene larma na nevakcinisane, zarvaraj ih, ograđuj ih, ne daj im, opasni su, krivi su...
omega68 omega68 20:16 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

mi zapravo nemamo ozbiljan dijalog avaksa i vaksera. Ono, posadimo ih za isti sto pa pa da vidimo.

Ајде овако да те замолим као човека
Са овим др. Чворовићем сам провео 12 месеци у војсци, завршио медицину у Н.Саду.
Ајде молим те, послушај га мало и реци да тај не би сео са овима из и око кризног штаба који чекају станчић у БГД на води.
Или не би они?
Ајде учини ми
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:16 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
Avax narativ se ne menja već 135 godina, u dlaku isti.



Ali su zato službe uznapredovale, za sve i svašta mogu da se iskoriste korisni idioti tipa srbin.info (nađi pandan na bilo kom drugom jeziku, svuda ih ima).
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:17 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone
Pa vid' kurca u slamnatom šeširu,



Posle dugo godina moje poznavanje psovki je prošireno.


ne zajebavaj da prvi put čuješ?!
predatortz predatortz 20:17 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

nezaobilazan deo da su te "vakcine deo veće zavere"


Mene malo zbunjuje to što je zavera usmerena ka najbogatijim zemljama i na bogatu, belu populaciju.
Jer, upravo tu je procenat imunizacije najviši.
crossover crossover 20:17 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone

Sad razmišlja, i mi zapravo nemamo ozbiljan dijalog avaksa i vaksera. Ono, posadimo ih za isti sto pa pa da vidimo.


Bilo bi odlično kad bi se taj razgovor vodio na nekoj infektivnoj klinici ili još bolje na intenzivnoj nezi. Ja bih vrlo rado poveo nekog avaksa da mu pokažem kako izgleda trijaža na urgentnoj. Spojler: vrlo slično izgleda kao kad odjednom donesu 20-30 ranjenika sa masivnim krvarenjem, samo što su kod ovakvih epidemija ti brojevi za par redova veličina veći. Jel ima neko raspoložen za razgovor?
alselone alselone 20:20 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ајде овако да те замолим као човека
Са овим др. Чворовићем са провео 12 месеци у војсци, завршио медицину у Н.Саду.
Ајде молим те, послушај га мало и реци да тај не би сео да овима из и око кризног штаба који чекају станчић у БГД на води.
Или не би они?
Ајде учини ми


Jao još jedan podkast. Postao sam alergičan majke mi.
Ali pošto si me zamolio kao čoveka, moram pogledati.
alselone alselone 20:20 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

ne zajebavaj da prvi put čuješ?!

Da, stvarno.
gvozden1 gvozden1 20:22 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone
ne zajebavaj da prvi put čuješ?!

Da, stvarno.

Ima to i u nekom filmu, Petar Božović izgovara, čini mi se?
Lepota poroka?
predatortz predatortz 20:23 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

gvozden1
Dakle, šta ja mogu da učinim?
Mogu da primim vakcinu i da se nadam da će biti efikasna, bar u onoj meri da me zaobiđu komplikacije.

To je u redu ako se tu stane.

Problem nastaje kad krene larma na nevakcinisane, zarvaraj ih, ograđuj ih, ne daj im, opasni su, krivi su...


Ja nisam iz tog filma. Ni gospoji nisam sugerisao da se vakciniše. Premišljala se, pa obavila to mesec posle mene.

Mišljenja sam da to, sve do momenta u kom nauka može dati čvrste garancije o efikasnosti bazirane na egzaktnim podacima, treba da ostane stvar ličnog izbora.
alselone alselone 20:23 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

da mu pokažem kako izgleda trijaža na urgentnoj.


Тријажа је можда најзајебанија ствар у медицини. Пријваили смо неки пројекат скоро и били први испод црте. Вероватно зато што нисмо имали везару.

Циљ овог пројекта је да се помоћу машинског учења развије прототип који предвиђа петогодишње преживљавање код пацијената са карциномом главе и врата. Машинским учењем омогућујемо укључивање више клиничких и патолошких променљивих како би се створио побољшани, персонализовани модел предвиђања за боље саветовање лекара и пацијената. Резултати предвиђања биће веома важни за тријажу пре операције и помоћи ће лекарима да одреде оптималан третман.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:26 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

predatortz


Mišljenja sam da to, sve do momenta u kom nauka može dati čvrste garancije o efikasnosti bazirane na egzaktnim podacima, treba da ostane stvar ličnog izbora.


Ili virus ne mutira u neki dosta smrtonosniji i zarazniji soj. Da vidiš kako bi se večina zagovornika prava i sloboda momentalno pretvorilo u teške autokrate.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:29 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

gvozden1
alselone
ne zajebavaj da prvi put čuješ?!

Da, stvarno.

Ima to i u nekom filmu, Petar Božović izgovara, čini mi se?
Lepota poroka?


gvozden1 gvozden1 20:30 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол


Ja nisam iz tog filma

Ma jasno, pričam načelno.
Malo je ovde ekstrema, ovde na blogu.

Maksa i još par njih :)

Šalim se Makso!!
crossover crossover 20:30 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone

Тријажа је можда најзајебанија ствар у медицини.


Mnogo je zajebana, pogotovo u helikopteru, pod vatrom.
predatortz predatortz 20:33 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол


Ili virus ne mutira u neku dosta smrtonosniji i zarazniji soj. Da vidiš kako bi se večina zagovornika prava i sloboda momentalno pretvorilo u teške autokrate.


Nagrnuli bi na vakcinalne punktove, k'o komunisti u crkvu devedesetih!
gvozden1 gvozden1 20:34 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол


vrabac_onaj
gvozden1
alselone
ne zajebavaj da prvi put čuješ?!

Da, stvarno.

Ima to i u nekom filmu, Petar Božović izgovara, čini mi se?
Lepota poroka?



Da.

Mada različite verzije, Maksa kaže, slamnati šešir, Pera, slameni, a meni najbolje zvuči ovako kako kažu moji Robajci, slamni.

Najbolji mi ritam rečenice, vidi kurca u samnom šeširu.
predatortz predatortz 20:34 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

crossover
alselone

Тријажа је можда најзајебанија ствар у медицини.


Mnogo je zajebana, pogotovo u helikopteru, pod vatrom.


Najgadnija! Pokojna majka je devedesetih radila. Posle plače po dva dana...
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:42 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

gvozden1

Da.

Mada različite verzije, Maksa kaže, slamnati šešir, Pera, slameni, a meni najbolje zvuči ovako kako kažu moji Robajci, slamni.

Najbolji mi ritam rečenice, vidi kurca u samnom šeširu.


Da, slažem se. Najlepše kažu tvoji Robajci, Maksa iz nekih razloga povukao na šumadijski govor.
gvozden1 gvozden1 20:50 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол


Da, slažem se. Najlepše kažu tvoji Robajci, Maksa iz nekih razloga povukao na šumadijski izgovor.

Zato što su oni šumadijski krem.
I oni, Robajci, kažu slamnati za svaki dan, slamnati krov npr, ne slamni, i slamnati šešir kad govore o stvarnom šeširu, ali za posebne prilike, kao što je ova, izmene da lepše zvuči.
mirelarado mirelarado 20:55 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

gvozden1
alselone
ne zajebavaj da prvi put čuješ?!

Da, stvarno.

Ima to i u nekom filmu, Petar Božović izgovara, čini mi se?
Lepota poroka?


Meni se čini da i Božović kaže "slamnom" a da je greška u zapisu.


vrabac_onaj vrabac_onaj 20:55 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Zato što su oni šumadijski krem.


Mnogo me podseća na ono kada Đilas proglasi Crnogorce "kremom" Srpstva pa iz toga izvuče zaključak da im onda shodno tome treba udeliti i posebnu naciju, pošto su jel'te "krem".
zaharaga zaharaga 20:57 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

crossover
alselone

Sad razmišlja, i mi zapravo nemamo ozbiljan dijalog avaksa i vaksera. Ono, posadimo ih za isti sto pa pa da vidimo.


Bilo bi odlično kad bi se taj razgovor vodio na nekoj infektivnoj klinici ili još bolje na intenzivnoj nezi. Ja bih vrlo rado poveo nekog avaksa da mu pokažem kako izgleda trijaža na urgentnoj. Spojler: vrlo slično izgleda kao kad odjednom donesu 20-30 ranjenika sa masivnim krvarenjem, samo što su kod ovakvih epidemija ti brojevi za par redova veličina veći. Jel ima neko raspoložen za razgovor?



Sta, donose na infektivne klinike 2000 do 3000 teskih slucajeva koronskih bolesnika na dan? Na sve klinike? Svakog dana? Za manje od godinu dana bilo 6000000 teskih slucajeva korone, u Srbiji?

Bre, napunise se ona tri bezanijska groblja!
maksa83 maksa83 20:59 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ali su zato službe uznapredovale, za sve i svašta mogu da se iskoriste korisni idioti tipa srbin.info (nađi pandan na bilo kom drugom jeziku, svuda ih ima).

Ma naravno, ja samo kažem da ta premisa da postoji neki tamo Mitski Antivakser koji ima Argumente a koga neko ko zna o čemu priča neće rasklopiti za tries' sekundi ne stoji - to je mitsko stvorenje, Jeti, Saskvoč, Čupakabra. Prosto si imao i pre 135 godina apsolutno identične budale koje su se ... društveno afirmisale ... glumeći usamljene konjanike na vetrometini u pravednoj borbi protiv <neštonešto>. Sve je isto - i teze, i argumenti, i narativ i diskurs, samo više nije sifilis/kolera nego autizam, i nije vakcina protiv velikih boginja, nego MMR, covid...

Edit: a zapravo bi morali prvo da se dogovorimo šta je tačno antivakser u tom kontekstu.
gvozden1 gvozden1 20:59 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

vrabac_onaj
Zato što su oni šumadijski krem.


Mnogo me podseća na ono kada Đilas proglasi Crnogorce "kremom" Srpstva pa iz toga izvuče zaključak da im onda shodno tome treba udeliti i posebnu naciju, pošto su jel'te "krem".

S tom razlikom da je ovde srpstvo neupitno.
Ako igde onda ovde.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:00 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

gvozden1

Ako igde onda ovde.


Nekada tako bilo i na Cetinju. Gde ako ne tamo?
bene_geserit bene_geserit 21:01 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ili virus ne mutira u neki dosta smrtonosniji i zarazniji soj. Da vidiš kako bi se večina zagovornika prava i sloboda momentalno pretvorilo u teške autokrate.

Može da se desi, vaccine-driven evolucija virusa ide ka sojevima od kojih vakcina ne štiti, krenu da dominiraju strainovi sa najvećim genetskim razlikama, ubrzava se evolucija.
Samo ne znam šta bi sve te sveže autokrate a nekadašnji zagovornici prava i sloboda tražili i sa kakvim obrazloženjem.
predatortz predatortz 21:01 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Mnogo me podseća na ono kada Đilas proglasi Crnogorce "kremom" Srpstva


Taj krem, što se mene tiče, pre bilo kakvog ponovnog srbovanja treba da nosi "L" na leđima bar 50 godina.

Dovoljno je pogledati nacionalno izjašnjavanje od '48. do danas.

Ako im je Tito opravdanje, imali smo mi u Bosni i Turke, i Benjamina Kalaja, i ustaše, i Tita, pa tu ništa nismo menjali.

maksa83 maksa83 21:03 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Podjednake su budale ovi što proglašavaju Ivermectin za lek za konje.

Pa kad ti ga prepiše čovek u koncentraciji za čoveka onda je za čoveka. Ako odeš sam kod veterinara i tražiš da ti da pastu za konje i to zgutaš onda si jebiga ipak konj.
gvozden1 gvozden1 21:04 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

vrabac_onaj
gvozden1

Ako igde onda ovde.


Nekada tako bilo i na Cetinju. Gde ako ne tamo?

Gde?
U Topoli.
I na Cetinju se pevalo o junaku topolskome.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:04 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

predatortz

Ako im je Tito opravdanje, imali smo mi u Bosni i Turke, i Benjamina Kalaja, i ustaše, i Tita, pa tu ništa nismo menjali.



E...al vam vaš gospodar nije zamenjen nekim opet vašim gospodarom, ali da baš nije toliko vaš.

Nisu uporedive situacije.
gvozden1 gvozden1 21:06 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

mirelarado
gvozden1
alselone
ne zajebavaj da prvi put čuješ?!

Da, stvarno.

Ima to i u nekom filmu, Petar Božović izgovara, čini mi se?
Lepota poroka?


Meni se čini da i Božović kaže "slamnom" a da je greška u zapisu.



Kako tebi, ako si čitala, zvuče ona tri izraza u toj rečenici, slamni, slamnati ili slameni?

Ne šta je pravilno, nego sa kojim od njih rečenica najlepše zvuči?
predatortz predatortz 21:07 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

vrabac_onaj
predatortz

Ako im je Tito opravdanje, imali smo mi u Bosni i Turke, i Benjamina Kalaja, i ustaše, i Tita, pa tu ništa nismo menjali.



E...al vam vaš gospodar nije zamenjen nekim opet vašim gospodarom, ali da baš nije toliko vaš.

Nisu uporedive situacije.


Neuporedive su utoliko što je uvek trebalo imati veća muda da budeš Srbin u Bosni.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:08 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

gvozden1

I na Cetinju se pevalo o junaku topolskome.


Da, ali se i te iz Topole gledalo na tu iskru slobode kada je taj junak bio aktuelan.
bene_geserit bene_geserit 21:09 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Pa kad ti ga prepiše čovek u koncentraciji za čoveka onda je za čoveka. Ako odeš sam kod veterinara i tražiš da ti da pastu za konje i to zgutaš onda si jebiga ipak konj.

Mislim da sam negde video da se prepisuje isto (1 ml na 50 kg težine) i za ljude i za konje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:09 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

predatortz

Neuporedive su utoliko što je uvek trebalo imati veća muda da budeš Srbin u Bosni.


Па како да ти кажем, они то решише у 18. веку.
Чини ми се да баш "Горски вијенац" нешто на ту тему.
gvozden1 gvozden1 21:11 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

vrabac_onaj
gvozden1

I na Cetinju se pevalo o junaku topolskome.


Da, ali se i te iz Topole gledalo na tu iskru slobode kada je taj junak bio aktuelan.

Ajd malo preciznije, interesantno mi je al nisam baš siguran šta je poenta.

Odakle se gledalo u šta?
predatortz predatortz 21:13 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

vrabac_onaj
predatortz

Neuporedive su utoliko što je uvek trebalo imati veća muda da budeš Srbin u Bosni.


Па како да ти кажем, они то решише у 18. веку.
Чини ми се да баш "Горски вијенац" нешто на ту тему.


Greška u koracima. Ti koji su rešili su se smatrali Srbima. Ja o ovim, rasrbljenim, pričam.
Čast izuzecima, ali danas je to sve go Srbenda, dok ne zamakne za Sitnicu...
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:14 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

gvozden1
vrabac_onaj
gvozden1

I na Cetinju se pevalo o junaku topolskome.


Da, ali se i te iz Topole gledalo na tu iskru slobode kada je taj junak bio aktuelan.

Ajd malo preciznije, interesantno mi je al nisam baš siguran šta je poenta.

Odakle se gledalo u šta?


ил се правиш луд ил си само безобразан
mirelarado mirelarado 21:14 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Ne šta je pravilno, nego sa kojim od njih rečenica najlepše zvuči?


Najlepše mi zvuči slamnati, a ako bih upotrebila pridev bez razmišljanja, rekla bih "slamni krov" na primer.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:15 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

predatortz
ali danas je to sve go Srbenda, dok ne zamakne za Sitnicu...


Па то ти кажем, баш као и ови "Шумадинци".
alselone alselone 21:15 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Srbin u Bosni.

Bosanac srpskog porekla.
Srbin iz Bosne.
gvozden1 gvozden1 21:16 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол


Neuporedive su utoliko što je uvek trebalo imati veća muda da budeš Srbin u Bosni.

Dve srpske države su na pušku napravljene, ona u Topoli i ona u Bosni.
To je, ljudi, činjenica, što ne pohvaliti Šumadince (one široko uzete) i Bosance zbog toga?
predatortz predatortz 21:16 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

alselone
Srbin u Bosni.

Bosanac srpskog porekla.
Srbin iz Bosne.


Da mi nisi drag čovek, sad bih ti svašta rekao.
gvozden1 gvozden1 21:17 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

mirelarado
Ne šta je pravilno, nego sa kojim od njih rečenica najlepše zvuči?


Najlepše mi zvuči slamnati, a ako bih upotrebila pridev bez razmišljanja, rekla bih "slamni krov" na primer.

Nemaš pojma :)

Šalim se, hvala za odgovor.
alselone alselone 21:18 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Najlepše mi zvuči slamnati,


Molim lepo.
A i zna se gde se nosi slamnati šešir.

Ne tu gde je sunce tek malo u prisoju, pa tek malo u osoju, pa izađe u 11, zađe u 16, nego ovde gde je ravna ploča. Odavde potiću ravnozemljaši.
alselone alselone 21:18 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Da mi nisi drag čovek, sad bih ti svašta rekao.


gvozden1 gvozden1 21:19 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

ил се правиш луд ил си само безобразан

Bezobrazan mogu da budem ako treba,
a pitao sam ozbiljno.
Nisam razumeo pa pitao.
bene_geserit bene_geserit 21:21 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Bosanac srpskog porekla.

Da mi nisi drag čovek, sad bih ti svašta rekao.

Also, to ne treba zloupotrebljavati. Samo kad krenu sa onim "Srbijanci", reterniraš sa time.
maksa83 maksa83 21:23 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Da mi nisi drag čovek, sad bih ti svašta rekao.

Burek sa sirom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:27 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

bene_geserit

Also, to ne treba zloupotrebljavati. Samo kad krenu sa onim "Srbijanci"



Али њему то Србијанци не смета, просто не погађа га :)
И преко Саве и Дунава се тај израз употребљва и то (најчешће) без пежоративног призвука.
predatortz predatortz 21:28 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
Da mi nisi drag čovek, sad bih ti svašta rekao.

Burek sa sirom.


Watch your language!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:29 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
Da mi nisi drag čovek, sad bih ti svašta rekao.

Burek sa sirom.


Наравно, то што су ОНИ присвојили бурек па мисле да нешто могу да попују је већ њихов проблем.
Наравно да је одувек било бурека са сиром а чевапи су пореклом из Лесковца.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana