Društvo| Na današnji dan| Obrazovanje| Religija

Mitropolija

natasa_tasic_10 RSS / 05.09.2021. u 08:07

Rekoh sebi nemoj Nataša danas da bloguješ.

Lepo se spremi za crkvu, da stigneš na molitvu za školarce, al eto uključih FB i iskoči mi twiter i šta ćeš reči mi same došle.

Zašto i zašto se ne pomeri ustoličenje i zašto mora na Cetinju, zar ne može negde drugde...i milion pitanja koja se postavljaju a odgovor je jedan.

Mitropolit se ustoličava tamo gde je Mitropolija,a to je na Cetinju  i nema šta tu da se bilo ko buni.

 

Nema pomeranja, jer za razliku od ovih huškača pravi Crnogorci nikada veru za večeru prodati neće već će braniti i čast i poštenje.

Što se tiče barikada mogli su ih staviti milion, sleteli su na Cetinje helikopterom i hvala Bogu što je Njegova svetost Patrijarh Srpski gospodin Porfirije zabranio medije, jer bi uneli samo jos veći razdor no što jeste trenutno napravljen.

Poenta je da Mitropolit Joanikije, čovek koji je verom dokazao da se država moje odbraniti i to mnogima smeta.

 

Sve što mogu reći je da od povlačenja nema ništa, a stati i učiniti i svedočiti pravdu u ova teška vremena je breme koje mu neće biti lako za nošenje.

Neka je sretno i blagosloveno ustoličenje,a usijane glave i ovde i tamo neka idu pod tuš, nama je svima dosta podela. 

Pravi razlog za sve ove nerede je samo sakriven i dobro upakovan,a to verujem da nema veze sa ustoličenjem,već sa nečim drugim. 

Ovaj trenutak ne bismo trebali ispustiti jer je prvi posle dugo godina, trenutak pruzene ruke ka pomirenju i smirivanju strasti.

 



Komentari (906)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 08:12 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
Jebeš helikoptere, nego Nenad Čanak i Žene u crnom na barikadama za odbranu demokratije na Cetinju. Izgleda da je Milo stvarno i nepovratno prso.


Što bi rek'o Džoni:

kamo dalje, rođače...

...

ostavljene djevojke
narkomani i bludnice
uzdaju se u tebe
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:26 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

alselone
ceo dan radim na prikupljanju vitamina D

Borski stol.



Jel radi dom na Stolu?
maksa83 maksa83 08:28 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

I ja planiram taj da kupim, nego se narudžba čeka 12-13 nedelja, a kad to vidim ne bavim se naručivanjem, mož nikad i da ne stigne.

Ta će stigne, Ooni radi taj posao više od 10 godina, nisu pajaci ni prevaranti, to im je kor biznis. Ja sam prethodnu Ooni Karu čije mane ovo ispravlja iskliktao na Kickstarteru i stigla je kad su rekli, doduše glatko je stigla do Zagreba a onda sam imao malo drkanje sa špedicijom ondande do ovde, ali je i to prošlo glatko pošto mi je špeditera nabacio drugar koji drži onu radnju sa el. opremom (ex. RK Nikola Tesla) koji non stop uvozi stvari pa znaju pos'o.

Jel taj pica oven odobren zvanično od CDC-a za stalnu upotrebu uz uslov da ne premazuješ pice pastom ivermectina umesto sosa ?

Mislim da je CDC uslovio uvoz takve peći obaveznom vakcinacijom do 3 kolena u svim smerovima protiv svega. Ne daj da te to pokoleba, za sve ostalo tu je MastarCard i ivermectin.
Nego otkud znaš da Paja nije proširio biznis i na helikoptere ?

Ne znam, vidiš da ga usmeravam.
alselone alselone 08:31 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Jel radi dom na Stolu?


Radi i seljaci sa kvadovima maltretiraju pošten planiraski svet. Stoka se uspentrala skroz do gore, činilo se da će izginuti više puta.
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:56 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

alselone
Jel radi dom na Stolu?


Radi i seljaci sa kvadovima maltretiraju pošten planiraski svet. Stoka se uspentrala skroz do gore, činilo se da će izginuti više puta.


Da, za očekivati je bilo da će i to sjebati.
Ja sam juče veslao krug oko Krčedinske ade, laganica.
alselone alselone 09:01 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da, za očekivati je bilo da će i to sjebati.

Ali brate kada prolaziš kroz Bor i kada vidiš rudnik to je apsolutni horor kako izgleda. Kao mesečeva površina, nema ništa živo. A kako razume, ako dobro razumem, bakar je još i dobar kakav je litijum.

Ja sam juče veslao krug oko Krčedinske ade, laganica.

Je l' radi Na kraj sveta? To mene privlači više od vesla. :)
milisav68 milisav68 09:17 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

srdjan.pajic
da su popovi stigli na posao

Pajiću, nije im to poso nego kuća, informiši se malo :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:26 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

alselone

Ali brate kada prolaziš kroz Bor i kada vidiš rudnik to je apsolutni horor kako izgleda. Kao mesečeva površina, nema ništa živo. A kako razume, ako dobro razumem, bakar je još i dobar kakav je litijum.


A jesi li išao do one jame koja počinje u samom gradu?

Ono, ideš ulicom, ulica se završava, neka razvaljena žičana ograda na kraju ulice i tu počinje RUPA. Duboka oko 500-600 metara.
Sveto na nekih 500m od centra grada.


Je l' radi Na kraj sveta? To mene privlači više od vesla. :)


Trebalo bi da radi. Radio je prošle godine u ovo vreme, htedoh da sednem tada, nešto sam vozio bicikl tamo po kraju, ali nije bilo mesta. Tako da ako hoćeš tamo da sedneš vikendom, verovatno bi bilo bolje da razervišeš.
Ja juče nisam hteo ni da probam tako bez rezervacije, pa sam vraćao ne autoputem, nego preko Titela i svratio u "Malu čardu" na Tisi.
alselone alselone 09:44 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou



A jesi li išao do one jame koja počinje u samom gradu?

Ono, ideš ulicom, ulica se završava, neka razvaljena žičana ograda na kraju ulice i tu počinje RUPA. Duboka oko 500-600 metara.
Sveto na nekih 500m od centra grada.


Nisam. Faking horor.
alselone alselone 09:45 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ja juče nisam hteo ni da probam tako bez rezervacije, pa sam vraćao ne autoputem, nego preko Titela i svratio u "Malu čardu" na Tisi.


Mi svratili kod Balaševića na Rtnju i apsolutna nepreporuka za sve. Ne znam odakle bih krenuo ali da ne nabrajam, prosto izbegnite i sve OK.
nikvet pn nikvet pn 10:32 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

alselone
seljaci sa kvadovima


Цитат са села:

- Кој измисли ово прдило јебогаотац...!
- Шваба.
- Јесте, да тегли компири из њиву а није да вржди по село.


Дакле јасно сврстано у три смртна непријатеља српског сељака под ставком један, трактор.





(Прећера га Алсе)
predatortz predatortz 10:42 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ali brate kada prolaziš kroz Bor i kada vidiš rudnik to je apsolutni horor kako izgleda. Kao mesečeva površina, nema ništa živo.


Mene jednom tehnolog iz TIR vodio da mi pokaže pogon iz kog nikad radnika nisu ispratili u penziju. Ili promene radno mesto, ili ne dožive penziju u tom pogonu.
Ja sam nepušač, sa jakim plućima, kad potopim glavu u vodu da mi klinci mere vreme, svaki put se uspaniče i oni i gospoja...
E, tu kad crkao nisam!
U momentu sam osetio da me pluća peku! Bukvalno žare.
Ne verujem da sam pet minuta sastavio unutra.

vrabac_onaj vrabac_onaj 11:07 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Evo jedna slika sa Borskog Stola :)

alselone alselone 11:15 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Evo jedna slika sa Borskog Stola :)

Super je. Verujem da smo mi išli sa kontra strane.

Jesi prošao onaj Veliki krš?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:01 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Mislim, nećemo valjda sad da revidiramo istoriju zbog loših helikoptera kojima naši popovi na koncu (i iskusno) i nisu leteli na to Cetinje i nazad.

Pajo pušti helikoptere i popove od toga se ne živi (osim onih koji prave helikoptere i popova) najnovija i za tebe najvažnija vest je da je peć koju ćeš da kupiš (hoćeš, rajt?) službeno ODOBRENA i PREPORUČENA sa Najvišeg Mesta tj. od strane Zakonodavnih Organa:





A, pa znam to, video sam na njinom vebsajtu da su se hvalili, još onomad kad sam se bio napalio da naručim. Nego je i mene malo odvratila dužina isporuke (3 ili 4 meseca kad sam poslednji put gledao, to znači da će stići usred zime, pa onda moram da kupujem i onaj adapter za gas), i ja kao i bene instinktivno ne kupujem to što mora toliko dugo da se čeka, nego živim u nadi da će otkloniti razlog za toliko odugovlačenje, pa da onda kupim.

A za helikoptere (i popove), priznajem da sam uzeo da malo džaram kolege rusoljube, jesi video koliko ih je, ko zapate puške, poskakali da brane ugled i čast sovjetskog vojnog kompleksa u fazonu ajte molim vas koji je to helikopter bolji od moskviča. A floki me čak naterao da pogledam i ovu abominaciju od helikoptera, MI-26, i prvo što sam izguglao je da ih ima Indian Defense Force, i sva tri ne lete, čekaju remont (što sigurno nije isto što i maintenance i debugging kako je ovde natuknuto). Kako tipično...
freehand freehand 16:21 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A floki me čak naterao da pogledam i ovu abominaciju od helikoptera, MI-26, i prvo što sam izguglao je da ih ima Indian Defense Force, i sva tri ne lete, čekaju remont (što sigurno nije isto što i maintenance i debugging kako je ovde natuknuto). Kako tipično...

Daj ti slobodno nešto o ostvarenim ciljevima, nešto o razlici između civilnih žrtava i kolateralne štete u međuvremenu, dok se čeka na Flokija.
Samo se čuvaj, onog pominjanja bežanije, talibana i blekhokova u istoj rečenici, da ti opet napomenem, da ne bude da nisam drug.
maksa83 maksa83 16:25 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

, i ja kao i bene instinktivno ne kupujem to što mora toliko dugo da se čeka, nego živim u nadi da će otkloniti razlog za toliko odugovlačenje, pa da onda kupim.

Isklikći bre i ne fantaziraj, nemoj da si ... bene.
A za helikoptere (i popove), priznajem da sam uzeo da malo džaram kolege rusoljube, jesi video koliko ih je, ko zapate puške, poskakali da brane ugled i čast sovjetskog vojnog kompleksa u fazonu ajte molim vas koji je to helikopter bolji od moskviča.

Ja sam primetio da su došli kao gospoda i otišli kao gospoda i da je skroz nebitno šta se tamo dešavalo tih 7 godina, tj. to što kažu da se dešavalo nije istina a i ako jeste istina realno su to Avganistanci zaslužili pošto su to tada bili zli Avganistanci jer su ratovali protiv Rusa a posle su postali dobri Avganistanci pošto su ratovali protiv Amerikanaca, ne znamo šta je bilo sa kozama doduše da li su ih dobri dragi gosti (Rusi) i zli zavojevači (Amerikanci) naterali da te koze što kažu učine poštenim kozama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Isklikći bre i ne fantaziraj, nemoj da si ... bene.



Ti, bre, kao da si investitor u Uniju! (pomenuo si kikstarter). Ja čekam bene da kupi prvi pa da čujem i njegovu stranu, seknd opinion, verujem da će naći sto nekih zamerki.

A i žena mi je odma odobrila ekspendičr bez mnogo kolebanja i već se bacila na posao da skocka onaj astal za Karu od 16 inča, da izvine čarli. Vidi se da nije od našeg roda, uopšte ne zazire od abriKtera, samo od Hitlera (traktor nemamo).


gvozden1 gvozden1 16:45 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

pošto su to tada bili zli Avganistanci jer su ratovali protiv Rusa a posle su postali dobri

Ne ne, suprotno je.
Onda su bili dobri, duše prave. Pa tad je i Rambo išao tamo da onu kozu, šta joj ono radi, ubacuje u krug s njima?

Sad su zli.
maksa83 maksa83 16:53 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Onda su bili dobri, duše prave. Pa tad je i Rambo išao tamo da onu kozu, šta joj ono radi, ubacuje u krug s njima?

Koliko se sećam, to je bio neki ragbi na konjima gde je "lopta" mrtva ovca.

Pamtim taj film po jako jako dobroj replici onog muđahedina koji u jednom trenutku konstatuje: "God must love fools. He makes so many of them."
maksa83 maksa83 16:56 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A i žena mi je odma odobrila ekspendičr bez mnogo kolebanja i već se bacila na posao da skocka onaj astal za Karu od 16 inča, da izvine čarli. Vidi se da nije od našeg roda, uopšte ne zazire od abriKtera, samo od Hitlera (traktor nemamo).

Tvoja žena je razumna žena, em puca barebow dakle bez zvona i praporaca i strela na samonavođenje, em je svesna vrednosti pica peći u domaćnistvu, Pajo odlično si se oženio kupi joj Spigarelli BB+ barebow tab. Moram da prestanem da ti isterujem pare iz novčanika, samo ne znam kako, kaži kad preteram.
freehand freehand 16:56 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ja sam primetio da su došli kao gospoda i otišli kao gospoda i da je skroz nebitno šta se tamo dešavalo tih 7 godina, tj. to što kažu da se dešavalo nije istina a i ako jeste istina realno su to Avganistanci zaslužili pošto su to tada bili zli Avganistanci jer su ratovali protiv Rusa a posle su postali dobri Avganistanci pošto su ratovali protiv Amerikanaca, ne znamo šta je bilo sa kozama doduše da li su ih dobri dragi gosti (Rusi) i zli zavojevači (Amerikanci) naterali da te koze što kažu učine poštenim kozama.

Pa nije, nego su Rusi tamo satirali jadne muhadžedaje sa Stingerima i poštene skaute iz Al Kaide, pa su pobegli glavom bez obzira i u panici a posle su došli Dobri Džordž Buš Djžunior i njegovi drugovi i doneli im mir i demokratiju i avijone baci mi mombetine i uz minimalnu kolateralnu štetu je posle nosilac avansnog Nobela mogao da odstreli zlog Osamu koji je, kao što je i logično u međuvremenu postao zao i nepodnošljiv kako za koze tako i za avganistanski narod, i šta bi onda Hilari Klinton sa dražesnim osmehom kako to samo ona ume mogla da kaže posle gledanja direktnog prenosa sem "Dođosmo, videsmo i on crče!"
I onda su ostvarili cilj i ostavivši svoj deci čokolade i mombone i šarene paketiće lepo i fino uz mahanje i slanje poljubaca posle svečanog ispraćaja otišli kući.
maksa83 maksa83 16:59 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

i uz minimalnu kolateralnu štetu je posle nosilac avansnog Nobela mogao da odstreli zlog Osamu

A, a, a, a, a ... Osamu je odstrelilo u susednom i prijateljskom Pakistanu kada je pakistanski DB (tj. njegovi elementi koji su mu bili skloni) procenio da im se ne isplati da ga više čuvaju. Inače je cela akcija bila reklo bi se bila sasvim drugačija nego što je opisuju.

P.S. Nevezano za sve ovo, danas sam poklonio 10 min. života IPSOS-ovom telefonskom anketaru. Prema pitanjima rekao bih da nam se sprema gradonačelnik Šapić, a protukandidati će biti Dobrica Veselinović (NDBGD), izgleda i Danilo Ikodinović i pazi sad Tihomir Arsić. Naravno da sam je prvo ispravio da joj se firma ne zove IPSOS nego IPSNS i upoznao je sa načnom finansiranja njenog direktora i vlasnika, istrpela je pošto je data point ipak data point iako će ga posle baciti u đubre i prikazati da SNS ima 194% podrške a da je Šapič stvoren za direktora Univerzuma ali će se zadovoljiti mestom Gradonačelnika.
freehand freehand 17:06 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
i uz minimalnu kolateralnu štetu je posle nosilac avansnog Nobela mogao da odstreli zlog Osamu

A, a, a, a, a ... Osamu je odstrelilo u susednom i prijateljskom Paksitanu kada je pakistanski DB (tj. njegovi elementi koji su mu bili skloni) procenio da im se ne isplati da ga više čuvaju. Inače je cela akcija bila reklo bi se bila sasvim drugačija nego što je opisuju.

Znao sam da sam negde napravio neku kardinalnu grešku i zato se izvinjavam i napaćenom pakistanskom DBu i Nobelovcu, i Hilari sa dražesnim osmehom. Dakle taj sovjetski đak i saradnik kagebeja odstreljen j ko besno kuče a Dobri Džo Bajden mogao je da do kraja sprovede odlazak američkih mirotvoraca, časnih sestara i vojske spasa uz mnogo obostranih emocija i dirljive scene na oproštaju gde su se svi celivali i obećavali jedni drugima da se nikad više neće videti daboga pocrkali do sedmog kolena.
Ok.
freehand freehand 17:07 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
i uz minimalnu kolateralnu štetu je posle nosilac avansnog Nobela mogao da odstreli zlog Osamu

A, a, a, a, a ... Osamu je odstrelilo u susednom i prijateljskom Paksitanu kada je pakistanski DB (tj. njegovi elementi koji su mu bili skloni) procenio da im se ne isplati da ga više čuvaju. Inače je cela akcija bila reklo bi se bila sasvim drugačija nego što je opisuju.

P.S. Nevezano za sve ovo, danas sam poklonio 10 min. života IPSOS-ovom telefonskom anketaru. Prema pitanjima rekao bih da nam se sprema gradonačelnik Šapić, a protukandidati će biti Dobrica Veselinović (NDBGD), izgleda i Danilo Ikodinović i pazi sad Tihomir Arsić. Naravno da sam je prvo ispravio da joj se firma ne zove IPSOS nego IPSNS i upoznao je sa načnom finansiranja njenog direktora i vlasnika, istrpela je pošto je data point ipak data point iako će ga posle baciti u đubre i prikazati da SNS ima 194% podrške.

Pa kako sad trka u kojoj SNS ima četiri kandidata?!

P.S. Ja bih gledao onog kome je VEsara budući zamenik i na njega tipovao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

E, nego, bila nam u gostima ženina sestra, marksista, ali ozbiljan, ne može s njom niko tek tako da izađe na kraj, skoro je doktorirala na geografiji na Univerzitetu u Torontou, nije skroz burger flipping titula, ali nije daleko, teza joj je bila nešto u vezi sa zatvorskim sistemom i (mal)tretiranjem ilegalnih imigranata u njima, i prvi posao - državni zatvor za žene u Sijetlu. Zapravo je adjunct profesor na nekom manje poznatom univerzitetu u Sijetlu koji ima taj program za edukaciju robijaša. Počela pre par nedelja, ide tamo i uči štićenice (offenders je zvanični zatvorski naziv) kako se pišu naučni radovi. Kaže, ima tamo njih na doživotnoj robiji koje ladno magistriraju i doktoriraju i bave se naukom tako pod bravom, jer život mora nekako da se odživi makar i iza rešetaka.

Najbolja joj je studentkinja neka baba koja trune u zatvoru već ~40 godina (doživotna robija bez pomilovanja, zato što je presudila mužu koji ju je maltretirao, i za to je odma dobila tu kaznu, iako je imala <21 godinu, mislim, bene bi rekao - nekad se znao red, a ne kao ovo sad kad su žene uzele vlast u svoje ruke. I sad se tamo menja zakon, ne može više da se osudi neko na doživotnu robiju bez mogućnosti pomilovanja ako je mlađi od 21 godine, pa se baba nada onom nekom re-sentencingu i da će da je puste da ostatak života provede na slobodi, u akademskom delovanju.

I to je samo jedna od priča. Kaže ona da je veliki problem to što je donet nekakav zakon da se državne pare ne mogu trošiti na edukaciju zatvorenika, nego da sa njima mora samo strogo, ali eto postoje ti neki opskurni programi, finansirani od strane privatnih i dugih sumnjivih lica, preko kojekakavih grantova i dobrovoljnog zalaganja (ona za to ne prima punu profesorsku platu, nego neku bednu kintu, simboličnu, jer para za to baš i nema mnogo, ali to joj je valjda deo daljeg researcha te neke tematike).









maksa83 maksa83 17:08 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

a Dobri Džo Bajden mogao je da do kraja sprovede odlazak američkih mirotvoraca, časnih sestara i vojske spasa

A da li možeš da zamisliš kakva bi vika i dreka ovde nastali da je čiča Xanax rekao "bol' nas dupe za to što je Trunpo potpisao, naša vojska otalen neide, i šlus!". Pa ja mislim da se ne bi živelo ovde od toga kako krvolični deda zanemaruje Trunpoove mirovne inicjative, pravednički rejdž bi bio ne-iz-dr-živ.
freehand freehand 17:13 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
a Dobri Džo Bajden mogao je da do kraja sprovede odlazak američkih mirotvoraca, časnih sestara i vojske spasa

A da li možeš da zamisliš kakva bi vika i dreka ovde nastali da je čiča Xanax rekao "bol' nas dupe za to što je Trunpo potpisao, naša vojska otalen neide, i šlus!". Pa ja mislim da se ne bi živelo ovde od toga kako krvolični deda zanemaruje Trunpoove mirovne inicjative, pravednički rejdž bi bio ne-iz-dr-živ.

Naravno da mogu, tačno bi tako i bilo, ali tu bih odao priznanje Trumponji, utoliko što je skapirao da im tamo ostanka nema i da je bolje pre nego kasnije. I da čitava ta šarada sa izgradnjom demokratije indukovane i implementirane spolja a ne kao organskog, postepenog procesa nema nikakvu šansu. Mislim, to za Šabana koji veruje u te priče o plemenitim pobudama satiranja jedne države i naroda za njihovo dobro.
maksa83 maksa83 17:15 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pa kako sad trka u kojoj SNS ima četiri kandidata?!

Ne znam kako drugačije.

Bilo je i pitanja u vezi stranaka i izbora (naređa ti 18 stranaka od kojih su bukv. 15 SNS sateliti), ali kad sam shvatio da je ona Arisova NOVA broj 16 samo sam joj svaki put na to pitanje odgovorio sa 16, bez obzira na to što je cela stvar samo projekat koji treba Kizu da drži u Parlamentu. 80% ankete je bilo vezano za lokal i skupštinu g-racku, pominjao se stidljivo i Vesić, ali Šapić je up and coming zvezda.
maksa83 maksa83 17:16 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Naravno da mogu, tačno bi tako i bilo, ali tu bih odao priznanje Trumponji, utoliko što je skapirao da im tamo ostanka nema i da je bolje pre nego kasnije.

Meni ga je sad malo žao, ode da održi neki predizborni MAGA skup i kaže im da se vakcinišu, a pošto je ta masa već preko vrha nafilovana srbin.info briljantnostima dobije na to BOOOOOOOOO... Pa ne znam šta si mislio rođače, sa kim imaš posla...
freehand freehand 17:20 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
Naravno da mogu, tačno bi tako i bilo, ali tu bih odao priznanje Trumponji, utoliko što je skapirao da im tamo ostanka nema i da je bolje pre nego kasnije.

Meni ga je sad malo žao, ode da održi neki predizborni MAGA skup i kaže im da se vakcinišu, a pošto je ta masa već preko vrha nafilovana srbin.info briljantnostima dobije na to BOOOOOOOOO... Pa ne znam šta si mislio rođače, sa kim imaš posla...

Pa nisu drevne Omege starosedeoci samo u Topoli i Stavropoljskom kraju. Od njih su potekli i Algonkini i Tuapmarosi a bogami i čuveno pleme Red Neks.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:34 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

E, da, sad sam se setio i slučaja druga Bajatovića, ruskog kadra, PhD/ja u najavi, i kako je ovde slegano ramenima u vezi sa tim, šta može da uradi (ozbiljan) univerizitet po tom pitanju jer ovaj ima radove u nekakvim važnim naučnim publikacijama i njegov doprinos teško može da se ustanovi. Mislim, ne znam kako to nije očigledno, ali evo da iznesem primer odbrane teze koji sam pratio preko zooma pre neki dan, Chalmers univerzitet, u ŠveCkoj, dakle dosta ozbiljna institucija, odbrana PhD teza je javna manifestacija, kao i na svakom drugom mestu. I tu je recimo moja profanka ovde sa CU-a bila taj nekakav glavni ispitivač, zato što ona važi za nekakav autoritet u toj oblasti (aktivne antene, kvazioptičko kombinovanje snage, itd) i zato što to mora da bude neko ko nije kandidatov mentor, a poželjno je da bude i sa drugog univerziteta. I onda je ona sat i po tako surovo maltretirala ovog jadnika koji je branio tezu, da od njega nije ostalo ništa na kraju, manjeviše. Ali kad je to mučenje bilo završeno, svima je bilo jasno da je ovaj sve to sam radio, da mu radove nije pisao neki kolega, nego da stoji iza svog rada, fair and square.

Ne vidim zašto to ne može da se upriliči i na FTN-u, sa drugom Bajatovićem, pa da se jednom zauvek odagna svaka sumnja da mu je te radove pisao neko drugi, a ne on sam.

Hteo sam ovo da predložim na onom blogu, ali sam bio sprečen, znamo svi zbog čega.




alselone alselone 17:42 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
a Dobri Džo Bajden mogao je da do kraja sprovede odlazak američkih mirotvoraca, časnih sestara i vojske spasa

A da li možeš da zamisliš kakva bi vika i dreka ovde nastali da je čiča Xanax rekao "bol' nas dupe za to što je Trunpo potpisao, naša vojska otalen neide, i šlus!". Pa ja mislim da se ne bi živelo ovde od toga kako krvolični deda zanemaruje Trunpoove mirovne inicjative, pravednički rejdž bi bio ne-iz-dr-živ.

A moze i obrnuto. Zamili dokle bi se cuo plac i zapomaganje da se ovakav debakl desio dok je tramponja u oancelariji.
maksa83 maksa83 17:52 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A moze i obrnuto. Zamili dokle bi se cuo plac i zapomaganje da se ovakav debakl desio dok je tramponja u oancelariji.

Sudeći po tome kako je Paju spopao blok za odbranu nevinosti koza i časti SSSR-a, mislim da bi buka bila vrlo asimetrična, tj. da bi se eventualno on sam ovde ljutio na shoddy povlačenje usred ŠTA JE ŠTA HOĆEŠ BOLJE NIJE MOGLO BAR JE POVUKAO VOJSKU A NE KO HILARI napada s boka i s leđa i odozgo i odozdo...
gedza.73 gedza.73 17:57 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

E, da, sad sam se setio i slučaja druga Bajatovića, ruskog kadra... Ne vidim zašto to ne može da se upriliči i na FTN-u, sa drugom Bajatovićem

zato što ćeš retko da nađeš druga marskistu koji nije nešto muvao i muntao. Doduše koriste izraz 'snašao se'



Nego izgleda kako Trumpo na Osmoj sednici odlučio da povuče vojsku, svako ko se suprotstavio po starom dobrom običaju zaglavio krečanu ili kamion sa peskom, al' sticajem okolnosti ispustio uzde iz ruku pa je onda senilni Bajden nastavio sa povlačenjem koje će sasvim slučajno i ničim izazavano malo da destabilizuje region i to onaj isti zbog koga se i desila ruska intervencija osamdesetih kad su uleteli i Amerkinaci podržavajući drugu stranu koja joj u tom trenutku išla na ruku (nešto poput priča na Balkanu kad su jadni, siromašni Sovjeti malo podržavali hrvatsku vojsku a malo i naredili da se potpiše Kumanovski sporazum) pa će rusi-sovjeti, aupičkumaterinu više sa tim jesu-nisu, da se drndaju sa Tadžikistanom i ostalim državama u koje su dezertirali muslimani iz Crvene armije i krili se po brdima.

A najluđa šizofrenija su simpatije prema talibanima pošto su protiv SAD što je na višem nivou od podatka da su talibani ratovali protiv Srba na Balkanu.

Posebno što bi živo trebalo da nas briga za afganistanske prilike. naravno isključujem one blogere koji su spakovali kofere i otišli u Talibane da se suprtostave mrskom američkom impreijalizmu koji je zao za razliku od svojetskog koji je dobar.

Momak je poreklom iz tvrdog četničkog kraja. Tamo do Kraljeva je to bilo pravilo a ondašnji avanturisti oduševljeni slobodama i pravima pod Staljinom su bili retkost. E taj momak je ta baš retka partizanska porodica sa sve narativom o zlom kapitalizmu i dobrom braćom pravoslavnim Rusima.

Ono što čkripi da mu je SAD promenila život na bolje, da je oduševljen sistemom, ljudima i generalno sve onim što Amerika, kakva god da je danas, jeste.

U Rusiji nikad nije bio mada i dalje gaji taj neki čudni sentiment prema državi iako sam ubeđen kako će većina omladine da odabere upravo put ka Zapadu i uprkos roditeljskim stavovima o dobroj Rusiji gde tamo ista omladina kaže kako su podeljeni na lade i G-klase. što kaže jedna mlada Ruskinja koja je uporedila evropske i ruske fakultete 'ja svoje roditelje ne mogu da ubedim da je Rusija loša država'



maksa83 maksa83 18:02 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Nego izgleda kako Trumpo na Osmoj sednici odlučio da povuče vojsku, svako ko se suprotstavio po starom dobrom običaju zaglavio krečanu ili kamion sa peskom

To ipak ne funkcioniše u tom smeru nego u suprotnom. Prešjedniku poznati Savetnici prenesu Savete ne baš poznatih Savetnika na temu šta treba da se desi i verovatno u procesu naprave neku šalu na temu Drugog Strelca ha-ha-ha.

Inače Trunpo sad kaže "ako ne vrate oružje što je ostalo SVE da ih izbonbardujemo".
freehand freehand 18:04 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A NE KO HILARI napada s boka i s leđa i odozgo i odozdo...

A ne. Samo oči u oči.



Pu... Mora na YT. neće da plaši ljude po kućama i blogovima.
gedza.73 gedza.73 18:09 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

To ipak ne funkcioniše u tom smeru nego u suprotnom. Prešjedniku poznati Savetnici prenesu Savete ne baš poznatih Savetnika na temu šta treba da se desi i verovatno u procesu naprave neku šalu na temu Drugog Strelca ha-ha-ha.

Upravo sam to mislio al' sam izgleda pokušao sa neuspešnom ironijom pošto se priča svela na Tramp-Bajden koji su 'sami doneli ishitrene i glupe odluke sa povlačenjem vojske'. Jedna od najvećih vojnih sila na svetu se zajebala nakon dve decenije prisustva u jednoj od glavnih strateških tačaka. Oće to.

p.s.
Pa nisu to Jugosloveni-Srbi 'aupičkumaterinu sa tim jesu-nisu ' da dočekaju raspad države i sa golim guzom i sa pogrešnim savetnicima i sa pogrešnim saveznicima.
maksa83 maksa83 18:10 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A ne. Samo oči u oči.

Ma ne napada Hilari Paju s boka s leđa odozgo odozdo nego odbor za zaštitu čednosti koza i Sovjeta (koji nisu Rusi pošto su tu bila i dva komandosa blago zakošenih očiju i tri Čečena i jedan koji se devojački tj. po maminoj strani prezivao Abazasdze).

Edit: da ne budem sovjetofoban, Putin ispričao sjajan KGB vic. Već sam rekao ali mi nije problem da ponovim, Rusi imaju najbolje najbolje najbolje viceve.

alselone alselone 18:16 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

mislim da bi buka bila vrlo asimetrična, tj. da bi se eventualno on sam ovde ljutio na shoddy povlačenje usred


Simetrična. Imaš sada ljudi koji se ne javljaju jer ne žele da upute kritiku ovoj vlasti ali bi se u onom slučaju javili.
Kao što imaš ljudi koji bi pričali o Rusima danas,
Ili ljudi koji bi pričali o Trampu,
Ili o Sovjetima,
Ili nečem skroz levom.

U principu svi se trude da im ovaj događaj bude argument za stavove koje već imaju formirane. To malo ne ide, pošto jelte ne može jedan te isti događaj svima da bude argument za kontradiktorne stavove, pa otud se priča skreće na druge teme kako bi pobednik na drugim temama povukao i ceo ovaj događaj kao svoj argument.

U principu zabavno za gledanje.
gedza.73 gedza.73 18:33 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A što se tiče vica... na slici je Ljudmila Petrovna Belenko koja u Moksvi čita pripremljenu izjavu pošto je njen muž Viktor Belenko, sovjetski pilot, zbrisao sa novim Migom 25 Japancima (odnosno Amerikancima)






I La mer

maksa83 maksa83 18:33 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

U principu zabavno za gledanje.

Verujem da je zabavno makar koliko i "nije dobro što je čiča xanax povukao vojsku, ali je dobro što je Trunpo to potpisao".

Inače se zanimljiva stvar dešava u Brazilu - Bolsanaro (kog inače savetuje Stiv Benon) je shvatio da možda neće dobiti sledeće izbore pa je spremio ... miting koji će biti zapravo marš na njihov Kepitol gde će se razračunati sa tim glupostima tipa Vrhovni Sud (čiji je najveći greh što je u toku nekoliko istraga protiv njegovih ortaka zbog korupcije i sl.) i ostale institucije i dokumenti tipa Ustav koji samo smetaju da se izrazi narodna volja a koja je, jasno, da on bude na vlasti.

Desnićarska posla, Ronaldinjo koji je otpr. jedini fudbaler kome sam se ikada duboko divio mi je srce slomio kada se učlanio u to njegovo, ali život ide dalje...
maksa83 maksa83 18:36 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A što se tiče vica... na slici je Ljudmila Petrovna Belenko koja u Moksvi čita pripremljenu izjavu pošto je njen muž Viktor Belenko, sovjetski pilot, zbrisao sa novim Migom 25 Japancima (odnosno Amerikancima)

Mislim da nam je u vojsci rečeno da smo mi prebege iz istočnog bloka hvatali i prema nekom dogovoru vraćali, a da smo pustili dalje jednog koji je ranih šezdesetih sa sobom u miraz doneo i Škorpion. Tako su bar pričali poručniku Slovencu na Akademiji, a on nama.

P.S. Inače to da smo ih vraćali znam i iz mnogo višeg izvora, bio dopis u Predsedništvu gde se neko žali kako ih mi vratimo a oni ih odmah streljaju.

P.P.S. Dok ovo kucam učestvujem u Zoom roditeljskom starijeg deteta, i kažu da se već nekoliko profesora zarazilo.
alselone alselone 18:41 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Verujem da je zabavno makar i koliko "nije dobro što je čiča xanax povukao vojsku, ali je dobro što je Trunpo to potpisao".


Upravo. Isto koliko i - dobro je što se ovaj povukao ali nije dobro što je Tramp potpisao. Ali ipak ne blizu koliko je zanimljivo - šta su ovi mogli, uradili su sve što je u njihovoj moći, ipak je tramp potpisao. Ali najzanimljivije, iako sa one strane dobrog ukusa je - ma šta ima sve veze, zadatak je ispunjen (bez definicije šta je to tačno zadatak koji je ispunjen osim ubijanje radnom po svetu).

macak_tosa macak_tosa 18:56 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

srdjan.pajic
Isklikći bre i ne fantaziraj, nemoj da si ... bene.



Ti, bre, kao da si investitor u Uniju! (pomenuo si kikstarter). Ja čekam bene da kupi prvi pa da čujem i njegovu stranu, seknd opinion, verujem da će naći sto nekih zamerki.

A i žena mi je odma odobrila ekspendičr bez mnogo kolebanja i već se bacila na posao da skocka onaj astal za Karu od 16 inča, da izvine čarli. Vidi se da nije od našeg roda, uopšte ne zazire od abriKtera, samo od Hitlera (traktor nemamo).



Šta će ti od 16 inča.
Oči bi ti iskočile i od 6 inča.
Da prostiš!
gedza.73 gedza.73 18:57 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Mislim da nam je u vojsci rečeno da smo mi prebege iz istočnog bloka hvatali i prema nekom dogovoru vraćali, a da smo pustili jednog koji je ranih šezdesetih sa sobom u miraz doneo i Škorpion.



Ovo je isto poučna priča. Nakon rušenja (postavili eksploziv) crkve Svete Nedelje (a prethodio je neuspešan ustanak i atentati) kad je poginulo oko 200 ljudi (dvadesetak dece i žena) i preko 500 bilo povređeno u bugarskoj je praktično uvedena vojna uprava. Jedan od visoko rangiranih terorista je priznao umešanost i podršku SSSR-a (bratko bulgarče je bio nešto u Kominterni) a onda se krenulo u osvetu tako što su redom tamanili i pobili oko petsto sumnjivih (verovatno neki su bili nevini)

U toj crkvi je bio sahranjen srpski kralj Stefan Milutin (pa se crkva zvala i crkva Svetog Kralja) čije mošti nisu pretrpele oštećena prilikom komunističkog terorističkog napada tamo dvadesetih prošlog veka.

Trojici učesnika su jugoslovenski komunisti pomogli da preko teritorije kraljevine Jugoslavije pobegnu u SSSR. Da ne bude sovjetsko-ruski uticaj smilje i bosilje a i u svetlu tih reflektora neka dešavanja u Jugoslaviji nakon toga mogu malo drugačije da se gledaju
p.s.
gde se neko žali kako ih mi vratimo a oni ih odmah streljaju.

Tako je bilo i sa Mađarima kad smo Sovjetima, koji su došli na 'legitiman poziv legitimne vlade' isporučili Imre Nađa dok smo Karlosa Šakala čuvali i skrivali pošto će, po starom dobrom običaju, terorizmom da izazove svecku revoluciju.



macak_tosa macak_tosa 19:02 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
a Dobri Džo Bajden mogao je da do kraja sprovede odlazak američkih mirotvoraca, časnih sestara i vojske spasa

A da li možeš da zamisliš kakva bi vika i dreka ovde nastali da je čiča Xanax rekao "bol' nas dupe za to što je Trunpo potpisao, naša vojska otalen neide, i šlus!". Pa ja mislim da se ne bi živelo ovde od toga kako krvolični deda zanemaruje Trunpoove mirovne inicjative, pravednički rejdž bi bio ne-iz-dr-živ.

Pravićemo mi Trumpa od blata!
macak_tosa macak_tosa 19:04 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

srdjan.pajic
E, da, sad sam se setio i slučaja druga Bajatovića, ruskog kadra, PhD/ja u najavi, i kako je ovde slegano ramenima u vezi sa tim, šta može da uradi (ozbiljan) univerizitet po tom pitanju jer ovaj ima radove u nekakvim važnim naučnim publikacijama i njegov doprinos teško može da se ustanovi. Mislim, ne znam kako to nije očigledno, ali evo da iznesem primer odbrane teze koji sam pratio preko zooma pre neki dan, Chalmers univerzitet, u ŠveCkoj, dakle dosta ozbiljna institucija, odbrana PhD teza je javna manifestacija, kao i na svakom drugom mestu. I tu je recimo moja profanka ovde sa CU-a bila taj nekakav glavni ispitivač, zato što ona važi za nekakav autoritet u toj oblasti (aktivne antene, kvazioptičko kombinovanje snage, itd) i zato što to mora da bude neko ko nije kandidatov mentor, a poželjno je da bude i sa drugog univerziteta. I onda je ona sat i po tako surovo maltretirala ovog jadnika koji je branio tezu, da od njega nije ostalo ništa na kraju, manjeviše. Ali kad je to mučenje bilo završeno, svima je bilo jasno da je ovaj sve to sam radio, da mu radove nije pisao neki kolega, nego da stoji iza svog rada, fair and square.

Ne vidim zašto to ne može da se upriliči i na FTN-u, sa drugom Bajatovićem, pa da se jednom zauvek odagna svaka sumnja da mu je te radove pisao neko drugi, a ne on sam.

Hteo sam ovo da predložim na onom blogu, ali sam bio sprečen, znamo svi zbog čega.



Zbog čega?
macak_tosa macak_tosa 19:06 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
A moze i obrnuto. Zamili dokle bi se cuo plac i zapomaganje da se ovakav debakl desio dok je tramponja u oancelariji.

Sudeći po tome kako je Paju spopao blok za odbranu nevinosti koza i časti SSSR-a, mislim da bi buka bila vrlo asimetrična, tj. da bi se eventualno on sam ovde ljutio na shoddy povlačenje usred ŠTA JE ŠTA HOĆEŠ BOLJE NIJE MOGLO BAR JE POVUKAO VOJSKU A NE KO HILARI napada s boka i s leđa i odozgo i odozdo...

Ajde de, što Pajić mora da bude polit korektan - to razumem!
Ali ti?!
Čemu?!
macak_tosa macak_tosa 19:10 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Gospodine Gedžo, nisi ti to baš najbolje složio.
Jer - to što neko kaže da je Bajden govno i da je lošiji od Trumponje, ne znači da mrzi Ameriku (zašto?), a obožava (samo) Rusiju.
Postoje i druge kombinacije.
bene_geserit bene_geserit 19:12 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

bila nam u gostima ženina sestra, marksista, ali ozbiljan, ne može s njom niko tek tako da izađe na kraj, skoro je doktorirala na geografiji na Univerzitetu u Torontou, nije skroz burger flipping titula, ali nije daleko, teza joj je bila nešto u vezi sa zatvorskim sistemom i (mal)tretiranjem ilegalnih imigranata u njima, i prvi posao - državni zatvor za žene u Sijetlu.

E čuj ovo, marksista al ozbiljan. Nego te marksiste al ozbiljne ume život čudno da iznenadi.
Snimi recimo ovu, doktorski kandidat na kriminologiji, sa tezom kako crnci najebaše u američkom pravnom sistemu, npr. ovaj rad:
Life lessons: Examining sources of racial and ethnic disparity in federal life without parole sentences
I tako boreći se za prava crnaca da ih ne osude na doživotnu kaznu, dok se šetala ulicom napadne je crnac i presudi joj po kratkom postupku, a sve sa ciljem da je opljačka, na kraju se ovajdio sa džemperom.
gedza.73 gedza.73 19:22 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

macak_tosa
Gospodine Gedžo, nisi ti to baš najbolje složio.
Jer - to što neko kaže da je Bajden govno i da je lošiji od Trumponje, ne znači da mrzi Ameriku (zašto?), a obožava (samo) Rusiju.
Postoje i druge kombinacije.

U novijoj istoriji vezivanje za SSSR-Rusiju nije donelo mnogo dobrog Srbiji. Čak joj je u mnogim oblastima donela štetu. I po nacionalni interes i po sjebani mentalitet. Mešanja u pitanja velikih sila sa pogrešnim saveznicima takođe nije donelo dobrog Srbiji.

A i ne vidim neku razliku u promeni ponašanja američke administracije prema nama.

vcucko vcucko 20:03 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gvozden1
pošto su to tada bili zli Avganistanci jer su ratovali protiv Rusa a posle su postali dobri

Ne ne, suprotno je.
Onda su bili dobri, duše prave. Pa tad je i Rambo išao tamo da onu kozu, šta joj ono radi, ubacuje u krug s njima?

Sad su zli.

No gud bradonja kozojeb. Ako im je i Džon Rambo utanjio brojno stanje (makar u nekom periodu posle filma), to je gud.
Baš sam u nekom remove kebab mode-u.
vcucko vcucko 20:18 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83

Prema pitanjima rekao bih da nam se sprema gradonačelnik Šapić, a protukandidati će biti Dobrica Veselinović (NDBGD), izgleda i Danilo Ikodinović i pazi sad Tihomir Arsić.

Tihomir Arsič je pokojni ima malo manje od godinu dana. Biće da misliš na onog što je bio predsednik skupštine, tako nešto.

A kad se već nadmeću vaterpolisti, možda bi trebalo ponuditi mesto Dejanu Saviću. Čovek se svakako dokazao. A kažu, da su još onda u reprezentaciji jedino on i upravo Dača i kasnije Šefik mogli da pošalju Šapića na mesto. Ništa lično protiv Šapića, nego je indikativan podatak. Onako, vrlo sugestivni ljudi.
Jaril Jaril 20:21 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

macak_tosa
srdjan.pajic
Isklikći bre i ne fantaziraj, nemoj da si ... bene.



Ti, bre, kao da si investitor u Uniju! (pomenuo si kikstarter). Ja čekam bene da kupi prvi pa da čujem i njegovu stranu, seknd opinion, verujem da će naći sto nekih zamerki.

A i žena mi je odma odobrila ekspendičr bez mnogo kolebanja i već se bacila na posao da skocka onaj astal za Karu od 16 inča, da izvine čarli. Vidi se da nije od našeg roda, uopšte ne zazire od abriKtera, samo od Hitlera (traktor nemamo).



Šta će ti od 16 inča.
Oči bi ti iskočile i od 6 inča.
Da prostiš!


Покварио сам блог.
vcucko vcucko 20:36 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

freehand

da odstreli zlog Osamu koji je, kao što je i logično u međuvremenu postao zao i nepodnošljiv kako za koze tako i za avganistanski narod

Kozama je prilično svejedno. One su tamo ili ebene ili edene, a najčešće jedno pa drugo.

Tako da društveno-politički položaj koza u Afganistanu nije tema. Nijedan rat (a u ratu su vekovima, rat im je manje-više prirodno stanje i slabo se snalaze van istog) nije vođen da bi doneo boljitak kozama.
shmoo shmoo 21:06 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

vcucko
gvozden1
pošto su to tada bili zli Avganistanci jer su ratovali protiv Rusa a posle su postali dobri

Ne ne, suprotno je.
Onda su bili dobri, duše prave. Pa tad je i Rambo išao tamo da onu kozu, šta joj ono radi, ubacuje u krug s njima?

Sad su zli.

No gud bradonja kozojeb. Ako im je i Džon Rambo utanjio brojno stanje (makar u nekom periodu posle filma), to je gud.
Baš sam u nekom remove kebab mode-u.


Да знаш да јеси у том моду јербо баш свашта причаш.

Ди њима може да се смањи бројно стање.

Па није ти то Балкан са негативном стопом природног прираштаја становништва и емиграцијом у "земље у којима све тече мед и млеко" за разлику од Балкана. (ЛИНК)

А брадоње козојеби имају дугу традицију и светле узоре из прошлости у томе што данас раде.

Стекао сам дојам да сунити нису баш гадљиви на шиитска искуства у у светом ратовању за веру (и обратно) ма колико год се они међусобно не подносили.


Alamut je najpoznatije djelo Vladimira Bartola. Prvo izdanje izašlo je 1938. godine, a bavi se pričom o Hasan ibn as-Sabahu i njegovoj sekti ismailija. U svoje vrijeme knjiga nije bila hvaljena od strane kritičara, no popularnost joj je porasla osamdesetih godina 20. vijeka, te ponovno u početkom 21. vijeka, kada je, nakon što ju je na engleski preveo Michael Biggins, nadahnula autore računalne igre Assassins Creed.

Bartol je roman počeo pisati ranih 1930-ih godina u Parizu. Tamo je sreo slovenskog književnog kritičara Josipa Vidmara, koji ga je upoznao s pričom o Hasanu-e Sabahu. Dodatan poticaj za roman bio je atentat na jugoslavenskog kralja Aleksandra I od strane hrvatskih i bugarskih radikalnih nacionalista, kojeg je navodno potakla talijanska fašistička vlada. Kada je prvi put objavljen, roman je bio sarkastično posvećen Benitu Mussoliniju.

Glavna poruka romana jest: ništa nije istinito, sve je dopušteno.













П.С. - These targeted killings are proof that ethnic and religious minorities remain at particular risk under Taliban rule in Afghanistan. (ЛИНК)


Терор је веома моћно оружје и аргумент у политици.

И никакви тенкови Т-84, апачи хеликоптери, дронови и остала гвожђурија и технолошки цинцилатори се по свом психолошком учинку не могу мерити с њим као што смо, уосталом, то и овај пут имали прилику да видимо, "данас у Авганистану, сутра у вашем стану".

freehand freehand 21:09 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

P.S. Inače to da smo ih vraćali znam i iz mnogo višeg izvora, bio dopis u Predsedništvu gde se neko žali kako ih mi vratimo a oni ih odmah streljaju.

To ko je koga vraćao ne znam, jer to kao vojnik i ne možeš da ispratiš. Ali sam bio u ekipi koja je prebege iz Albanije prihvatala od lokalnih seljaka na granici kojima su se oni predavali. A neke smo i pod vatrom prihvatali, o čemu iz nepoznatih razloga nije bilo vesti ni u Novostima ni u Ekspresu. Doduše, kao ni o preletima američkih neobeleženih aviona sa neoptuženim i neosuđenim nesrećnicima nad demokratkim državama EUdaleko kasnije, u slobodnim medijima razvijenih demokratija.

crossover crossover 21:28 06.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

vrabac_onaj
Evo jedna slika sa Borskog Stola :)


Ove tvoje slike koje kačiš po blogu su apsolutno fenomenalne, pogotovo ove, da prostiš, vertikalne. I još pogotovo one na beloj podlozi, savršeno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:37 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

crossover
vrabac_onaj
Evo jedna slika sa Borskog Stola :)


Ove tvoje slike koje kačiš po blogu su apsolutno fenomenalne, pogotovo ove, da prostiš, vertikalne. I još pogotovo one na beloj podlozi, savršeno.


Dobre su, samo da nabavi bolji aparat . A usput da preporučim knjigu onima koje zanima landscape fotografija:

knjiga

i tebe da šutnem u dupe što još nisi napisao obećani blog o fotoaparatima raznim, umesto što ovde smaraš sa helikopterima.

Inače onu rupu, površinski kop, u Boru sam prvi put video davne 1997 ili 8, kad smo radili Dubašnicu (tada najdublju jamu u Srbiji, bio i Sima sa nama, ima kod njega slika iz tog vremena). Baš ovako kako je vrabac opisao, ide ulica, i onda par napuštenih kuća, pa jedna kuća napola srušena, upala u kop, i asfalt pukao, i cevi od kanalizacije vise preko ivice, iznad tih 600 metara provalije, damperi dole na dnu rade i izgledaju ko male bube. I to tako stoji neobezbeđeno. I staneš pored a vazduh ti prži pluća, kao kiselinčina iz akumulatora. Neverovatan prizor, za mene barem. Onda vidiš da ljudi žive pored te propasti (mislim, to je dosta blizu centra grada, jednom ulicom iz centra pešaka dođeš do tamo), pomireni sa sudbinom, odatle nema bežanja. Ono, pustiš dete da ide da se igra i kažeš mu, e nemoj samo tamo blizu ivice, da ne upadneš u kop.

Nisam nikad bio, ali kažu da je Majdanpek još gori, tamo je grad valjda na dnu kopa, totalna depresija od života.








srdjan.pajic srdjan.pajic 01:43 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Покварио сам блог.


Jesi, a još se sećam onih čednih vremena kad je čarli odjednom navalio da u svakom drugom komentaru (a bilo ih je, kao i sad, nemo'š preskrolovati kad se nakači) piše o seksu sa ženom, sa i bez slanine i kobasice, zlotvori iz Moralne Policije ga rastrgoše. A vidi ga sad, oslobodio se, načisto.

Usput, nisam ja kriv što se peć zove Kara. (Karu zapravo, ali je nezgodan padež, nije da se pravdam, nego samo kažem...).


macak_tosa macak_tosa 07:21 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

srdjan.pajic
Покварио сам блог.


Jesi, a još se sećam onih čednih vremena kad je čarli odjednom navalio da u svakom drugom komentaru (a bilo ih je, kao i sad, nemo'š preskrolovati kad se nakači) piše o seksu sa ženom, sa i bez slanine i kobasice, zlotvori iz Moralne Policije ga rastrgoše. A vidi ga sad, oslobodio se, načisto.

Usput, nisam ja kriv što se peć zove Kara. (Karu zapravo, ali je nezgodan padež, nije da se pravdam, nego samo kažem...).



To nije tačno!
Taj nikada nije opisivao seks sa svojom ženom, niti sa bilo kojom drugom.
Pominjanje 'zornjaka' u zezanju je malo previše da bi budalčine izgradile 'priču'.
Ali - ukoliko nastaviš da pominješ moju ženu, onda ću i ja da pomenem tvoju.
Što bi se reklo - ništa lično.
A i lično.
Jer - smo rekli da tuđi članovi familije ne smeju da se pominju.
Može samo da se čestita na nekom uspehu - i ništa više.
macak_tosa macak_tosa 07:23 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73
macak_tosa
Gospodine Gedžo, nisi ti to baš najbolje složio.
Jer - to što neko kaže da je Bajden govno i da je lošiji od Trumponje, ne znači da mrzi Ameriku (zašto?), a obožava (samo) Rusiju.
Postoje i druge kombinacije.

U novijoj istoriji vezivanje za SSSR-Rusiju nije donelo mnogo dobrog Srbiji. Čak joj je u mnogim oblastima donela štetu. I po nacionalni interes i po sjebani mentalitet. Mešanja u pitanja velikih sila sa pogrešnim saveznicima takođe nije donelo dobrog Srbiji.

A i ne vidim neku razliku u promeni ponašanja američke administracije prema nama.


Još da su nas bombardovali, sve bi bilo potaman.
Onda ne bi bilo problema sa obrazlaganjima zašto ne bi trebalo 'voleti' Ruse.
Ne ide to tako Gedžo!
freehand freehand 07:29 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ne ide to tako Gedžo!

Gde nestade "gospodine"?!
gvozden1 gvozden1 08:00 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73
macak_tosa
Gospodine Gedžo, nisi ti to baš najbolje složio.
Jer - to što neko kaže da je Bajden govno i da je lošiji od Trumponje, ne znači da mrzi Ameriku (zašto?), a obožava (samo) Rusiju.
Postoje i druge kombinacije.

U novijoj istoriji vezivanje za SSSR-Rusiju nije donelo mnogo dobrog Srbiji. Čak joj je u mnogim oblastima donela štetu. I po nacionalni interes i po sjebani mentalitet. Mešanja u pitanja velikih sila sa pogrešnim saveznicima takođe nije donelo dobrog Srbiji.

A i ne vidim neku razliku u promeni ponašanja američke administracije prema nama.


Šta zoveš novijom istorijom?

Ako je to od 804. do sad onda su stvari previše komplikovane da bi se mogla izabrati jedna strana, istok ili zapad, za boljeg saveznika.
Zbog toga i ne postoji ni jedan ali NI JEDAN, srpski vladar koji nije menjao saveznike.
Biće da za to postoji ozbiljniji razlog od ličnih afiniteta, ličnih interesa ili tako nekih površnih.

Kad poredimo ta dva saveznika po dobru, slični su, i jedni i drugi su u određenim periodima pomogli Srbiji, ali ako ih poredimo po šteti koju je Srbija od njih imala, tu valjda dileme nema, zapad je toliko zla nanao Srbiji da se to ne sme NE SME, ignorisati i nadati se da više neće.

Zapad je taj koji je definitivno pocepao srpsku naciju na pola.
Mislim na 878. naravno.
Zbog toga je srpska nacija nezavisnost Srbije doživela mlako, čak sa razočarenjem, umesto slaveći.

I ovo danas itekako ima veze sa tim cepanjem.

Teško je pretpostaviti, ali velike su šanse da ne bi bilo ni Jugoslavije ni Jasenovca ni Oluje, ni hrvatske onako neligične obale, da u Berlinu granica nije povučena na Drinu.
macak_tosa macak_tosa 09:18 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

freehand
Ne ide to tako Gedžo!

Gde nestade "gospodine"?!

Izvinjavam se!
Jer - je za mene Gedža gospodin Gedža i kada se (u potpunosti) ne slažemo.
gedza.73 gedza.73 09:48 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Još da su nas bombardovali, sve bi bilo potaman.

Preko svojih agenata su od ovog prostora napravili nestabilno mesto i to zarad svojih imperijalističkih interesa.
Tako da između bobmardovanja i one njihove Kominterna ispostave po Srbiji (štobreko Drug Antifašista Ćanak antifašističkih cetinjana koji su rušili crkve i silom nametali sovjetofilstvo po Srbiji, otimali privatnu svojinu a koji su preko noći sad postali vernici i europljani) verujem da je mrtva trka (koliko ljudi ubijenih tokom sprovođenja revolucionarne 'pravde' i koliko crkvi srušenih od strane saveznika naše navodne 'pravoslavne' braće). A treba i malo pričati o ulozi Černomidina, savetnika Druga Putina. Ako oćeš da budeš saveznik Rusije i neprijatelj Amerike onda očekuješ napad od SAD i pomoć od Rusije. Gde je ta pomoć u vezi Kosova na primer? Mnogo više deluje kao sporazum i podela Balkana između Rusije i KuK kad su Srbi bili moneta za potkusurivanje.

Hrvatska je za saveznike imala Švabe. Sad su u EU i mnogi Srbi sa tih prostora nemaju problem sa hrvatskim eu pasošem. Doduše nemaju ni sa bugarskim niti sa mađarskim kad zagusti.

Albanci su imali za saveznike Amerikance.

Srbi su imali Ruse. Ko je bolje prošao? Koga su saveznici ostavili na cedilu? Rusi nas ili švabe i Ameri njihove?

Srbe nazivaju malim Rusima (iako je u srpskoj istoriji bilo i vako i nako za razliku od Crne Gore koja je većem periodu svoje novije istorije bila rusofilska).

Doček Putina u Beogradu je samo potvrdilo da Srbi ne razmišljaju puno glavom nego potpuno ishitreno i iracionalno i najčešće na svoju štetu.

Ne ide to tako Gedžo!


Moguće, ne tvrdim da sam u pravu. Moj stav da u binarnoj ponudi SAD i SSSRusija je Rusija gora opcija. U kom trenutku je Srbima Rusija bila bolja opcija za život od SAD i evropskih zemalja? Ovde isključujem one komunističke fanatike, moskovske kursiste sa megadens političkim diplomama koji su razbili Srbiju po svim šavovima.
gedza.73 gedza.73 10:05 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Zapad je taj koji je definitivno pocepao srpsku naciju na pola.


I ovde da ponovim Budimpeštansku konvenciju
Будимпештанска конвенција је била тајна конвенција између Русије и Аустроугарске поводом поделе интересних сфера уочи Руско-турског рата 1877-1878. године.

Аустроугарска је добила пристанак Русије да окупира Босну и Херцеговину. Такође, Аустроугарска се обавезала да не шири амбиције ка српским, румунским, бугарским и црногорским територијама, а Русија се одрекла интереса у Босни, Херцеговини, као и ширења у Србији и Црној Гори.

i mnoge druge sukobe kad je Rusija pomagala isključivo kad joj je išlo u koristi i odmagala ili se povlačila iz sukoba kad joj je odgovaralo.
Zbog toga je srpska nacija nezavisnost Srbije doživela mlako, čak sa razočarenjem, umesto slaveći.

Balkan ne može da bude srpski. To neće da dozvole ni zapadnjaci niti Rusi (koliku god iracionalnu ljubav mi gajili prema njima).
Srpska nesreća su sovjetskosrpski komunisti koji su Srbiju razbili, pocepali, prepravili granice na njenu štetu.

Kad je (bi) Srbija bila uređenija država? Kad je (bi bila) ruska ili evropska gubernija? Da li misliš da Rusiji odgovara da na ovom prostoru ostane bez jedinih saveznika, ludih Srba, ili da buška kad god se uhvati neki pravac ka Evropi?

da li na kraju misliš da bi Srbija bila u ovoj situaciji danas da je od pedesetih hvatala priključak sa Evropom ili jurila veze sa Amerikancima sedamdesetih umesto što su se pripadnici proleterskih komunističkih jedinica (za koje smo se već saglasili kako su na prostoru uže Srbije bili malobrojni) čvrsto držali majčice Rusije? Realno nismo mogli da dobijemo ceo prostor do OgulinVivovitica (niti bi bilo dobro pošto bi bio u konstanom sukobu i konstantnoj napetosti) ali si mogao ekonomski i privredno da se razvijaš.
A ubeđen sam kako Rusija ne bi to dozvolila i kako bi na sve moguće načine pokušala da destabilizuje region.

Ako su već obe strane iste zar nije logično da vidimo šta je najbolje za nas u toj konstelaciji imperijalističkih sila.

gvozden1 gvozden1 10:06 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

i SSSRusija je Rusija gora opcija. U kom trenutku je Srbima Rusija bila bolja opcija za život od SAD i evropskih zemalja?

Pogrešno je ovako gledati na stvar.

Gde je bolje za život zavisi od unutrašnjeg uređenja država.
Da, mnogo je bolje živeti u Americi nego u Rusiji, ali ne radi se ovde o tome, ovde se radi o odnosu tih država prema državi Srbiji.

Amerika bombarduje Srbiju, Rusija ulaže veto u SB UN, za interese Srbije.

Pa ko ima bolji odnos prema Srbiji?
alselone alselone 10:09 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da nam je ikako da se rešimo Rusa i Crnogoraca... procvetaćemo.
gvozden1 gvozden1 10:16 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


I ovde da ponovim Budimpeštansku konvenciju

Navešću ti ja još što situacija u kojoj je Rusija izdala srpske interese, a znali li to da zapad nije?

Ništa što je Rusija radila protiv Srbije ne opovrgava istinu da je zapad radio još gore stvari.
Sto puta gore.
koliku god iracionalnu ljubav mi gajili prema njima).


Ma kakva ljubav, suvi podaci i suvi interesi.
Podaci su da Rusija nikad nije pucala na Srbiju, zapad jeste i to uvek.

Kad je (bi) Srbija bila uređenija država? Kad je (bi bila) ruska ili evropska gubernija?


Ne postoje takvi periodi koji se mogu jednoznačno okarakterisati kao ruski ili zapadni, uvek je bila u pitanju neka mešavina.
Možda jedino pod Milano neko kratko vreme, pa samim tim, ne postoji ni odgovor ma ovo pitanje.

da li na kraju misliš da bi Srbija bila u ovoj situaciji danas da je od pedesetih hvatal

Srbija pedesetih nije postojala, i pogrešno je tako gledati na stvar.

Naravno da bi bolje bilo da su komunisti zgaženi 45. ali nisu, i ne treba to Srbiji zamera ti.
gedza.73 gedza.73 10:19 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Pogrešno je ovako gledati na stvar.

Gde je bolje za život zavisi od unutrašnjeg uređenja država.

Nije pogrešno jer je to samo deo celog paketa.
Amerika bombarduje Srbiju, Rusija ulaže veto u SB UN, za interese Srbije.

Ja ne opravdavam američko bombardovanje Srbije nego mi se čini kako se to bombardovanje moglo izbeći da smo prvi postali saveznici Amerike pa bi onda američki jastrebovi na nekome drugom pokazivali silu, moć i kako prolaze oni koji štite ruske interese. Umesto toga komunistički funkcioneri su početkom građanskog rata trčali nedeljno na brifinge u Moskvu. Rezultati se vide.

Mene lično zabole za Rusiju i za Krim i za Afganistan jer ako oni imaju pravo da gledaju svoje dupe što ne bi' i ja imao to isto pravo. Ako smo več nagrabusili posle I svetskog rata kad je uža Srbija bila opustošena i onako siromašne nas kecao kako je ko stigao ne pozivajući se tad na solidarnost nego su upravo carinama štitli slovenačku i hrvatsku industiju pa niti jedan od ta dva prostora nije poklanjao mehanizaciju Srbiji od koje je tu mehanizaciju krao tokom rata jer sad ponovo treba da se pravimo pametni i da ponovo idemo istim putem.

Amerika bombarduje Srbiju, Rusija ulaže veto u SB UN, za interese Srbije

Ovo je, po meni, osnovna greška iz koje proizilazi naše neslaganje. Amerika je bombardovala Srbiju zarad svojih interesa (ide na Rusiju a mi umesto da smo rekli 'srećan put' smo se pravili pametni... odnosno ta komunistčka 'elita' koja je stasala iz višedecenijskog režima... pa ta ista Rusija nije dala milijardu više za NIS nego milijardu manje iako smo braća) a Rusija je uložila veto isto zarad svojih interesa. Ni jedni ni drugi zarad Srbije. Takođe krivica nije njihova nego naš pogrešan izbor. Strašno će da bude ako iz toga ne naučimo ništa pa ponovo za par decenija uđemo u istu gužvu.
maksa83 maksa83 10:21 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Podaci su da Rusija nikad nije pucala na Srbiju, zapad jeste i to uvek.

Primećujem kako si spreman da im oprostiš što su ti na tenkovima doneli komunizam (a pre toga Kominterna rovarila) koji je inače kada se priča o drugim stvarima u tvom koordinatnom sistemu em najgora stvar na svetu sama po sebi, em je nas je nepovratno unazadila dotle da još uvek živimo posledice toga. Inače sve ok.

Nekako sam mislio da nema ništa gore od tog komunizma, ali gle kad postoji i 100x gore.

Nećemo valjda te ruske zasluge množiti nulom za potrebe ove rasprave?
gedza.73 gedza.73 10:22 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da nam je ikako da se rešimo Rusa i Crnogoraca

Za Ruse se slažem. Crnogorci su podeljeni baš kao i mi. Nikako ne mogu da stavim u istu ravan Miloša Minića i Borislava Pekića (mada mi je već dosadno da pojašnjavam a sličnom logikom kojom se vodiš ovim komentarom bi moj odgovor tebi bio da podržavaš Mila Đukanovića i milogorce)
milisav68 milisav68 10:34 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73
a sličnom logikom kojom se vodiš ovim komentarom bi moj odgovor tebi bio da podržavaš Mila Đukanovića i milogorce)

Als je sarkastičan, udahni malo pre nego što odgovaraš :)
gedza.73 gedza.73 10:41 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Srbija pedesetih nije postojala

A pošto znamo ko je tada vodio Srbiju, odnosno čiji saveznici i koja 'škola mišljenja' koji su držali apsolutnu vlast do sredine devedesetih onda je valjda jasno ko je radio na uništavanju Srbije.
zaharaga zaharaga 10:41 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73
Još da su nas bombardovali, sve bi bilo potaman.

Preko svojih agenata su od ovog prostora napravili nestabilno mesto i to zarad svojih imperijalističkih interesa.
Tako da između bobmardovanja i onih njihove Kominterna ispostave po Srbiji (štobreko Drug Antifašista Ćanak antifašističkih cetinjana koji su rušili crkve i silom nametali sovjetofilstvo po Srbiji a koji su sad postali vernici i europljani) verujem da je mrtva trka (koliko ljudi ubijenih tokom sprovođenja revolucionarne 'pravde' i koliko crkvi srušenih od strane saveznika naše navodne 'pravoslavne' braće). A treba i malo pričati o ulozi Černomidina, savetnika Druga Putina. Ako oćeš da budeš saveznik Rusije i neprijatelj Amerike onda očekuješ napad od SAD i pomoć od Rusije. Gde je ta pomoć u vezi Kosova na primer? Mnogo više deluje kao sporazum i podela Balkana između Rusije i KuK kad su Srbi bili moneta za potkusurivanje.

Hrvatska je za saveznike imala Švabe. Sad su u EU i mnogi Srbi sa tih prostora nemaju problem sa hrvatskim eu pasošem. Doduše nemaju ni sa bugarskim niti sa mađarskim kad zagusti.

Albanci su imali za saveznike Amerikance.

Srbi su imali Ruse. Ko je bolje prošao? Koga su saveznici ostavili na cedilu? Rusi nas ili švabe i Ameri njihove?

Srbe nazivaju malim Rusima (iako je u srpskoj istoriji bilo i vako i nako za razliku od Crne Gore koja je većem periodu svoje novije istorije bila rusofilska).

Doček Putina u Beogradu je samo potvrdilo da Srbi ne razmišljaju puno glavom nego potpuno ishitreno i iracionalno i najčešće na svoju štetu.

Ne ide to tako Gedžo!


Moguće, ne tvrdim da sam u pravu. Moj stav da u binarnoj ponudi SAD i SSSRusija je Rusija gora opcija. U kom trenutku je Srbima Rusija bila bolja opcija za život od SAD i evropskih zemalja? Ovde isključujem one komunističke fanatike, moskovske kursiste sa megadens političkim diplomama koji su razbili Srbiju po svim šavovima.



Ajde da uprostimo!

Jesu li ameri SRBIMA saveznici bolji nego rusi?
Ne moras pisati kako su ameri proterivali i ubijali srbe za racun hrvata i siptara, njima jesu bolji saveznici. Da li u SRBIMA bolji saveznici?

A zatim, zasto bi se rusi bacali u bitku za racun srba, koji vec 150 godina lizu dupe zapadu, misleci da ce tako postati punopravni deo europske zajednice naroda, trtemrte. Nece NIKADA. A ruska-sovjetska vojska je oterana iz Srbije-FNRJ, jos 1948. Ruski agenti su u Srbiji? A americkih nema li? Ima ih i na ovom blogu, zaboga!

Znaci, Srbija je NATO paktu predala celokupnu infrastrukturu drzave, nekaznjivost za bilo kakve prekrsaje, NATOoficiri sede u generalstabu, svake godine ubija grad neciju letinu jer se ne smeju ispaljivati protivgradne rakete, da bi NATO mogao da leti bez rizika. Rusija ima vatrogasnu cetu, nenaoruzanu, malne na turistickim vizama. I sad, po cinjenicama, koga Srbija smatra saveznikom? I kakvo dobro dobija od tog saveznistva? I zasto rusi da ulazu bilo kakav napor radi Srbije?


gedza.73 gedza.73 10:46 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

udahni malo pre nego što odgovaraš :)

Ne mogu. Drži me na preko 38 stepeni.
Jovo Kapičić je došao iz ovog zelenaškog miljea u Beograd i u tom Beogradu radio za nezavnisnost Crne Gore. Proleterska crnogorska koja je ubijala svoje sunarodnike po Crnoj Gori koji nisu delili njihovu viziju SSSR gubernije su držali vlast zajedno sa domaćim izdajnicima. Oni su rušili pravoslavne hramove i proganjali pravoslavne sveštenike kako po Srbiji tako i po Crnoj Gori. Meni je normalno da se to kaže a ne da se gura pod tepih.

Onaj drugi Jovo, zadužen za bezbednost je pričao kako su za njega 'Staljin, Tito i JNA' tamo početkom devedesetih (pisao o njemu Krkar na blogu)
maksa83 maksa83 10:47 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

svake godine ubija grad neciju letinu jer se ne smeju ispaljivati protivgradne rakete

1) Postoji neki naučni konsenzus da ta stvar ne služi ničemu.
2) Ideja da ih je ovde NATO zabranio je srbin.info level ideja.
zaharaga zaharaga 10:49 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

maksa83
svake godine ubija grad neciju letinu jer se ne smeju ispaljivati protivgradne rakete

1) Postoji neki naučni koncenzus da ta stvar ne služi ničemu.
2) Ideja da ih je ovde NATO zabranio je srbin.info level ideja.


Da, da, to kazu i za vakcine, isto!
gvozden1 gvozden1 10:51 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Nije pogrešno jer je to samo deo celog paketa.

Kog paketa?

U Americi se živi lepo jer imaju para, jer su sila, pa hajd da im se dodvoravamo, da i kod nas bude para i da budemo sila.
Daće nam oni ako se budemo okrenuli njima.

To je naivno.

To je probala Ukrajina i evo ih gde su, u haosu i beznađu.
Plaču da zapad natera Rusiju da šalje gas preko njih, a ovi, dobro, videćemo, pa severni tok - krk!

da smo prvi postali saveznici Amerike


Na dugačkom štapu, tj što je babi milo.

Nema ni naznaka da je tako stvar mogla da teče.
Eventualno je moglo da se priča o Jugoslaviji, tu ideju u početku možda jesu mogli da podrže, al da budu na strani Srbije protiv ostalih, to je sanak pusti.
gvozden1 gvozden1 10:54 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Primećujem kako si spreman da im oprostiš što su ti na tenkovima doneli komunizam (

Rekoh, mnogo je toga na ruskoj duši protiv Srbije, ne samo komunizam.

Zato sve na tas, i dobro i loše, i kod Rusa i kod zapada.

Pa kad ti staviš sve na tas, šta preteže?

Ili da Rusima svo zlo pamtimo a Germanima i ostalim sve zaboravimo?
gedza.73 gedza.73 10:55 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

A ruska-sovjetska vojska je oterana iz Srbije-FNRJ, jos 1948.

I vraćeni sredinom i krajem pedesetih.
svake godine ubija grad neciju letinu jer se ne smeju ispaljivati protivgradne rakete,

Ispaljuju se rakete.
Jesu li ameri SRBIMA saveznici bolji nego rusi?

Kao američki saveznici smo dobili Vršac i okolinu, kao ruski izgubili Kosovo. Američki saveznici su dobili Kosovo, ruski izgubili.
zasto bi se rusi bacali u bitku za racun srba, koji vec 150 godina lizu dupe zapadu, misleci da ce tako postati punopravni deo europske zajednice naroda, trtemrte. Nece NIKADA

Ajde i ja da okrenem. Ako je tako onda da nas vrate u vizni režim pod sankcijama a da dobijemo slobodan ulaz u Belorusiju, Rusiju i ostale -hstane. Da se ne lomatamo više oćemonećemo. Ne vozimo ruske automobile, nemamo ruske mašine, čak ni cement ne kupujemo ruski al' najviše volimo Rusiju.

osim toga ja ne pričam o ulaženju u EU ili lizanja dupeta Zapadu (koje je loše za razliku od lizanja dupeta Rusiji koje je dobro) već o sistemu u kome žive obični ljudi. Ako obični ljudi misle da je bolji ruski sistem onda ne bi trebalo da licemetno pričaju o uređenim zapadnim sistemima, kukaju na redove, tromu administraciju i sve ono što nam svakodnevni život otežava.
milisav68 milisav68 10:57 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

zaharaga
maksa83
svake godine ubija grad neciju letinu jer se ne smeju ispaljivati protivgradne rakete

1) Postoji neki naučni koncenzus da ta stvar ne služi ničemu.
2) Ideja da ih je ovde NATO zabranio je srbin.info level ideja.


Da, da, to kazu i za vakcine, isto!

Ne lupaj, protivgradne rakete nisu zabranjene ( ne ulazim da li rade posao), ovog leta su ih ispaljivali nekoliko puta u mom kraju.

Tamo gde to pričaju, neko je maznuo pare umesto raketa.
maksa83 maksa83 10:57 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da, da, to kazu i za vakcine, isto!

Dakle pogodio sam da se o vakcinama i protivgradnim raketama informišeš sa istog mesta.
maksa83 maksa83 11:03 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Rekoh, mnogo je toga na ruskoj duši protiv Srbije, ne samo komunizam.

Zato sve na tas, i dobro i loše, i kod Rusa i kod zapada.

Pa kad ti staviš sve na tas, šta preteže?

Ništa ja ne predlažem, evi stavio sam to na tvoj sopstveni tas.

Konstatujem kako ovde godinama čitam kako je komunizam najveće zlo u istoriji civilizacije i koje može da zadesi nekoga, kako je ovde kriv za bukvalno sve, i sad čitam da nam Rusi nisu naneli nikakvo bitno zlo tj. da je ono koje nam je Zapad naneo, citiram, 100x gore, citat završen.

Samo sam uzeo dve tvoje kategorične tvrdnje koje kad staviš jednu pored druge cela stvar pada strmoglavce.

Pa sad da revidiramo ili da je komunizam najgore zlo na svetu koje je krivo za sav naš kolaps (i današnje stanje), ili da revidiramo nam Rusi nisu naneli neku štetu na koju bi se čovek obazirao.

Ne moram ja ništa da biram, nego ti.
alselone alselone 11:05 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Instalacija komunizma nije bila želja da se nanese šteta.
milisav68 milisav68 11:06 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73
Kao američki saveznici smo dobili Vršac i okolinu, kao ruski izgubili Kosovo

E, to je malo šire, ima tu i EU odnosno Engleska/Nemačka.

Ameri su hteli Hrvatsku zbog NDH da stave pod okupaciju, ali je Čerčil zbog dogovora sa Staljinom to prepustio njemu (zbog kolonija).

A pret toga imaš dogovore Austrije i Turske oko Bosne i Sandžaka.

Ali da, slažem se da smo devedestih izabralu pogrešnu stranu.
gvozden1 gvozden1 11:07 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ajde i ja da okrenem. Ako je tako onda da nas vrate u vizni režim pod sankcijama a da dobijemo slobodan ulaz u Belorusiju, Rusiju i ostale -hstane

Pa lepo si okrenuo.

Ruskom eventualnom, ne interesuje te nas, nećemo da se bijemo zbog vas ni sa kim, ti suprotstavljaš sankcije, aktivan negativan odnos zapada, i smatraš to pandanima.

A bilo bi paralelno da suprotstavio isti odnos zapada, da na rusko, neću da skačem za vas, porediš to isto zapadno, da neće ni oni.

Ali se podrazumeva ili da Rusi ginu za Srbiju ili su nam neprijatelji ako ne ginu, a zapadu je dovoljno samo da nas ne ubija i ne kažnjava pa da ga smatramo najvećim prijateljem.
gedza.73 gedza.73 11:07 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

To je probala Ukrajina i evo ih gde su, u haosu i beznađu.
Plaču da zapad natera Rusiju da šalje gas preko njih, a ovi, dobro, videćemo, pa severni tok - krk!

Ukrajina visoko, Rusija daleko. Evo i Albanci kukaju sa Kosovom... neeee, ne kukaju oni, oni kažu da su Srbi ruska ispostava na Balkanu nego kukamo mi. Gledajući srpsku istoriju (ne komunističku i neokomunističku) da li misliš da je bolje za nas da su nam Amerikanci bili saveznici ili što su nam bili Rusi? I da li bi Amerikanci sa istim faktorima pre izabrali Albance ili Srbe? Odnosno da li je bolje po srpske (ne ukrajinske, ruske, talibanske, palestinske braće i ostalih) interese da u Nišu bude ruska ili američka baza?

tu ideju u početku možda jesu mogli da podrže, al da budu na strani Srbije protiv ostalih, to je sanak pust

Nerealno bi bilo smatrati kako Balkan može da bude srpski. Gledajući dešavanja u XX (pa i XIX) veku tek bi onda na svakih par godina bila gužva. Gde ćemo Hrvate, muslimane u Bosni, Albance na Kosovu, Makednoce... Ako mi hoćemo pravo na jednu državu onda ne možemo ni njima da uskratimo to isto pravo. Takođe je nerealno da postoji jedna država na Balkanu jer bi ciklično izbijali novi sukobi i išla priča ko više profitira u toj zajednici.
al da budu na strani Srbije protiv ostalih, to je sanak pusti.

Tokom plišane revolucije su podržavali prozapadne, demokratske i nacionalne pokrete. Nisu podržavali komunističke. Tamo gde su ih povremeno podržavali (Milošević) je bila igra mačke i miša.

A ta plišana revolucija je spremana dugo godina, kraj osamdesetih je samo finiš dugogodišnjih priprema.
alselone alselone 11:07 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

hteli Hrvatsku zbog NDH da stave pod okupaciju

Najveća greška WWII je to što ovo nije urađeno.
vcucko vcucko 11:08 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

gedza.73
Srbija pedesetih nije postojala

A pošto znamo ko je tada vodio Srbiju, odnosno čiji saveznici i koja 'škola mišljenja' koji su držali apsolutnu vlast do sredine devedesetih onda je valjda jasno ko je radio na uništavanju Srbije.

Da prostiš, ti definitivno nisi sam.

Pedesetih godina u Srbiji i čitavoj FNRJ vlast je slala na Goli, ko je zucnuo stih od nekog ruskog pesnika, kamo li nešto drugo.

Dalje, Sovjetski Savez ne postoji već 30 godina. 30 godina je duži period, nego što je postojala Kraljevina SHS/Jugoslavija.

Granicu na Drini nije iscrtao Budimpeštanski sporazum, nego crkveni raskol A.D. 1054. Tvoje je pravo da misliš, da to nije važno i da će te/vas zapad ikad prihvatiti kao svog i sebi ravnog. Isto tako možeš da planiraš i produženi vikend na Mesecu, sad u oktobru. Niko ti zbog toga ne može zameriti.

Znaš ono, kad majka mazi sina. Nemaš ti sine veliku glavu, lažu te dušmani
gedza.73 gedza.73 11:11 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Instalacija komunizma nije bila želja da se nanese šteta

Instalacija komunizma je ruski (sovjetski) interes. Ne srpski interes nego striktno pridržavanje direktiva Kominterne. Socijaldemokratija je po ruskim naredbama smatrana za nerpijatelja.
gvozden1 gvozden1 11:12 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

sad čitam da nam Rusi nisu naneli nikakvo bitno zlo

Da pišem po treći put isti stvar je malo bez veze, jer čitaš kako ti hoćeš.
Zapad naneo, citiram, 100x gore, citat završen.

Pa vidi, iako ovo nije matematika, iako je hvatanje za stilsku figuru ne baš korektna stvar, moglo bi se meriti šta je toliko teško kao Mačva, Kraljevo, Kragujevac, Draginac, Jasenovac...

Sve zapad, i još toga
gvozden1 gvozden1 11:14 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

misliš da je bolje za nas da su nam Amerikanci bili saveznici ili što su nam bili Rus

Ovo je za decu.

Ja bih voleo da nema sukoba, da nema saveznika i neprijatelja, da cveta cveće i žubore potoci.

Srbija je to što jeste, sa takvom istorijom i takvim položajem.
Sve drugo nije Srbija.
gedza.73 gedza.73 11:23 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Da prostiš, ti definitivno nisi sam.

Pedesetih godina u Srbiji i čitavoj FNRJ vlast je slala na Goli, ko je zucnuo stih od nekog ruskog pesnika, kamo li nešto drugo.

Titov strah od Staljina. Nakon smrti Staljina počinje ponovo približavanje Rusiji i podržavanje njenih interesa. Ne uvek, ne stalno ali je SFRJ bila više ruski nego zapadni saveznik.

Što se tiče toga 'da nisam sam'.

šta ti misliš da se Švaba probudi četres prve kao nacista a četres pete kao demokratski europljanin? Da li misliš da partizanski oficiri koji su skoro svakodnevno imali političke časove koje su im držali politički komesari (dobar deo obučavan u političkim školama po SSSRu i to oni koji su preživeli čistke pa ostali kao podobni i moralni), kojima je mesecima utucavan Staljin kao najveći svecki sin pa su preko noći promenili mišljenje o Staljinu kao najvećem neprijatelju na osnovu progona i straha. Imaš i one koji su bili upravnici logora pa su devedesetih počeli da pričaju o pogubljenosti tih godina.

Granicu na Drini nije iscrtao Budimpeštanski sporazum, nego crkveni raskol A.D. 1054.

Dobro bre Vucko aj meni krivi Rusi i komunisti. Tebi i fudbaleri i talibani i crkveni raskol od pre hiljadu godina... Da li stvarno misliš da su pored svih neproverenih izbeglica u naponu snage pravoslavci glavni neprijatelji u Beču ili Parizu ili Vatikanu?

Znaš li na primer za raskol početkom dvehiljaditih dal' su otvorene dveri uvođenje katoličkih običaja u pravoslavno bogosluženje?

osim toga više su Srbi porazbijali i oskrnavili srpskih pravoslavnih crkava nakon četres pete (kao u Rusiji što je bilo) nego taj isti mrski katolički zapad. Čak i one koje su bile oštećene tokom rata su dokusurili sami Srbi.
gedza.73 gedza.73 11:25 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Ovo je za decu.

Ja bi' pre iskoristio reč 'strategija'.
Sve drugo nije Srbija.

Ne. Ovo sve baš jeste Srbija koju ostavljamo svojoj deci u nasleđe.
maksa83 maksa83 11:32 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

alselone
Instalacija komunizma nije bila želja da se nanese šteta.

Slabo šta je želja da se nanese šteta pogotovo u tim okvirima, sve se to na toj skali radi da bi sebi doneo neku korist, a ono što stoji tome na putu i bude uništeno (npr. jedna parlamentarna kraljevina sa kapitalizmom u ovom slučaju) je ipak naneta šteta. Mada reklo bi se i nije neka šteta pošto "nije namerno".
gvozden1 gvozden1 11:37 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou


Ne. Ovo sve baš jeste Srbija koju ostavljamo svojoj deci u nasleđe.

Ostavljamo je onakvu kakva je napravljena, između istoka i zapada, ni na istoku ni na zapadu.

To je Srbija.
Verovati da je to moguće promeniti a da Srbija ostane samosvojna, autentična, suverena je naivno verovanje.

Nije lak položaj, ali jbg, tako se zalomilo.
Najveća moguća greška je smatrati da priklanjanje nekome do kraja, zapadu ili Rusiji, rešava probleme.
Ne, to je put u katastrofu.

Ceniti ko je trenutno povoljniji saveznik, ne gurati prst u oko onom drugom, to je žica na kojoj mora da se igra, i najpovoljniji period Srbije je upravo onaj kad se na toj žici igralo, devetnaesti vek.

Kad se kidalo sa jednom i priklanjalo drugoj strani pucali smo.
Kidanje sa Rusijom Milana je koštalo prestola a Srbiju dužničkog ropstva, kidanje sa zapadnom Srbiju je koštalo komunizma (mada je i zapad tome doprineo, ne samo Rusija, al hajd)
gedza.73 gedza.73 11:49 07.09.2021

Re: Ludilo na novom nivou

Misliš ono kad je zapad rekao, ma ebe mi se za svog saveznika Dražu, ajd da pomognemo komunistima i da ih instaliramo na vlast?
A ne, to je ruski greh.

Nije ruski greh nego interes Rusije i Britanije da pobede Nemačku. U skladu sa svojim interesima oni trgovali drugim teritorijama (da ne idemo sad u juriš Sremskim frontom kako bi SSSR zauzela što bolje pozicije).


U nekom ŠBBKBB možda je Čerčilova administracija smatrala da je uža Srbija antikomunistička i slobodarska pa će prva da se pobuni i oslobodi komunizma pre Poljaka, Čehoslovaka i ostalih istočnoevropljana koji su uživali pod blagom čizmom nikad agresivne ruske neimperijalističke politike koja se uvek branila i nikad napadala. Ako je bila ta procena izgleda da su se gadno zajebali pošto po svemu sudeći mi smo i dalje bastion.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana